Ben nu bezig om de "1000km in elk merk" achievement te halen, maar als je dan tussendoor weer in je 750pk Volvo rijdt leer je dat ook wel weer waarderen. Bijvoorbeeld wanneer je een 23t trailer met erts uit de krochten van een steengroeve omhoog sleurt, met een strakke 40km/u op de teller
Mee eens, ben ik nu ook mee bezig.MadMarky schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 22:05:
Ben nu bezig om de "1000km in elk merk" achievement te halen, maar als je dan tussendoor weer in je 750pk Volvo rijdt leer je dat ook wel weer waarderen. Bijvoorbeeld wanneer je een 23t trailer met erts uit de krochten van een steengroeve omhoog sleurt, met een strakke 40km/u op de teller
Ik moet wel zeggen, op het moment dat je moeilijk tot 90km/h komt, heb je minder snel de neiging te snel te rijden.
🠕 This side up
En waarom zou een Volvo met 750pk niet realistisch zijn??
http://www.volvotrucks.co...Pages/volvo-fh16-750.aspx
-
Ja oke, maar ik heb er nog nooit een zien rijden, altijd wel 360-540 PK en zelden 620 PK.Edd schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 23:01:
En waarom zou een Volvo met 750pk niet realistisch zijn??
Wel Scania V8's, maar daar heb je ook weer verschillende ranges qua PK's in.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Verwijderd
De 'dikste' truck die ik ooit IRL heb gezien was een Scania R620, toen ik stond te tanken. Zo'n moddervette zandwagen. Die stopte ook even om wat sap bij te vullen. Was wel een imposante verschijning. In ETS2 rijd ik zelf voornamelijk met vermogens rond de 500 PK, idd ook omdat je IRL zelden meer tegenkomt. Maar ook omdat je truck dan gewoon harder moet werken. Ik vind dat wel wat hebben, dat je echt het gevoel hebt met iets zwaars onderweg te zijn. Met 700+ PK gaat het vaak net even allemaal te soepel. Ik wil zwoegen met m'n truck
Van tijd tot tijd doe ik wel eens een hele grote oversize load met een R730 of dikke Volvo.
Jup, ik ook
Ik vind de nieuwe DAF met 510PK echt perfect passen, terwijl ik ook die bijna niet zie in het echt.
Verwijderd
dit^^FastFred schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:03:
Jup, ik ookIk vind de nieuwe DAF met 510PK echt perfect passen, terwijl ik ook die bijna niet zie in het echt.
Ik zie (en hoor!) anders vrij regelmatig zelfstandige chauffeurs voorbij komen met gepimpte Scania V8 trucks voor hun zandwagen of dieplader. Ook zit er hier in de buurt (Arnhem) een brandstofoverslag waar je vaak de zware modellen trucks voor de tankwagens ziet staan. MAN of DAF trucks met 5XX pk zie je daar af en aan rijden.
Ircghost schreef op zondag 23 november 2014 @ 12:13:
[afbeelding]
De uitrit van de rustplaats, rechterbaan en een deel van de linkerbaan is ontoegankelijk naar het noorden. Heb het zuiden niet kunnen testen.
Ik ben ze ook allebei tegen gekomen zonet.Ircghost schreef op maandag 24 november 2014 @ 13:35:
Ik ben net iets verder dan mijn vorige screenshot weer tegen een onzichtbare muur aangeknald. Volgens mij moet je even utikijken in Sweden.. probeer bij parkeerplekken zover mogelijk links in het gras te rijden dan komt het wel goed.
Bij de eerste op de E4 ben ik over de vluchtstrook de andere kant op gereden, terug richting Jönköping, ben toen links gegaan de 40 op richting het oosten, toen de 35 op richting Linköping en m'n route weer vervolgd.
Toen kwam ik de tweede tegen op de E4, geprobeerd er voorbij te komen maar kwam toen vast te zitten in een greppel, heb me moeten laten slepen, terug naar Linköping, ben toen de 50 op gegaan richting Karlstad en vandaar richting Stockholm, met de veerboot naar Finland.
Resultaat: 5 uur, 8 minuten vertraging en 5% schade aan de trailer: € 10.000,- van de poen af.
Scul, ik wil een schadevergoeding
Hehe, het is zoiets dat we eigenlijk niet kunnen voorkomen.
Ik heb het op diverse plekken uitgelegd maar ik zal het hier nog eens doen.
Om onduidelijke redenen heeft SCS in de laatste update 1 van de puntstukken die we gebruiken bij tankstations aangepast. Daar is een collision model aangezet. Collision models worden in het spel gebruikt om aan te geven of je ergens wel of niet door kunt.
Kijk hier naar een plaatje van die vier meestgebruikte puntstukken en zie de invisible muur;

Je kunt hier ook goed zien dat je links (en over het gras) er gewoon langs kunt.
Waarom dit puntstuk is aangepast is een raadsel. SCS zal hun redenen hebben gehad.
Maar wij krijgen vervolgens de effecten er van
Wij hebben de Zweedse delen van de kaart in geen maanden aangeraakt, en dat zou ook niets uitmaken ware het niet dat we geen testritten gaan doen op plekken waar we niet gebouwd hebben.
Ik heb het op diverse plekken uitgelegd maar ik zal het hier nog eens doen.
Om onduidelijke redenen heeft SCS in de laatste update 1 van de puntstukken die we gebruiken bij tankstations aangepast. Daar is een collision model aangezet. Collision models worden in het spel gebruikt om aan te geven of je ergens wel of niet door kunt.
Kijk hier naar een plaatje van die vier meestgebruikte puntstukken en zie de invisible muur;

Je kunt hier ook goed zien dat je links (en over het gras) er gewoon langs kunt.
Waarom dit puntstuk is aangepast is een raadsel. SCS zal hun redenen hebben gehad.
Maar wij krijgen vervolgens de effecten er van
Wij hebben de Zweedse delen van de kaart in geen maanden aangeraakt, en dat zou ook niets uitmaken ware het niet dat we geen testritten gaan doen op plekken waar we niet gebouwd hebben.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
ScuL die invisible wall lijkt mij inderdaad een foutje van SCS, net alsof ze te rigoureus zijn geweest met plaatsen van side 'walls'.
Jullie kunnen er inderdaad weinig aan doen dan, hopelijk fixt SCS het snel.
Als er iemand een ETS2 key voor steam wil hebben, ik kan er een giften. reageer even op dit bericht of PM (1st come 1st serve)
- reeds vergeven
Als er iemand een ETS2 key voor steam wil hebben, ik kan er een giften. reageer even op dit bericht of PM (1st come 1st serve)
[ Voor 26% gewijzigd door NoFearWizz op 27-11-2014 07:40 ]
ScuL, dank voor de uitleg, was niet nodig. Maar wel leuk om te lezen hoe dat in z'n werk gaat enzo, ik heb geen bal verstand van het maken van dit soort dingen, maar interessant is het wel.
Wanneer denk je dat er een Promods update komt hiervoor? Ik zit nu vast in Finland namelijk, of ik moet weer zo'n pokke eind omrijden om weer richting het zuiden te komen
Wanneer denk je dat er een Promods update komt hiervoor? Ik zit nu vast in Finland namelijk, of ik moet weer zo'n pokke eind omrijden om weer richting het zuiden te komen
Gisteren ging ik spelen en toen kreeg ik update 14.2.2s binnen. Is er iemand die weet welke wijzigingen hier in zijn gemaakt? Toevallig die invisible wall op die stukken weg die ScuL aangeeft? Ik heb net nog wel gezocht, maar vind nergens een updatelog ofzo. Update was ook maar iets van 18 mb groot ofzo.
Latin capital letter y with diaeresis
Is dat niet voor de nieuwe Xmas skins?
Verwijderd
12mb om precies te zijnYdieresiS schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:34:
Gisteren ging ik spelen en toen kreeg ik update 14.2.2s binnen. Is er iemand die weet welke wijzigingen hier in zijn gemaakt? Toevallig die invisible wall op die stukken weg die ScuL aangeeft? Ik heb net nog wel gezocht, maar vind nergens een updatelog ofzo. Update was ook maar iets van 18 mb groot ofzo.
Volgens mij voor die gratis dlc, en wat bugfixes waarschijnlijk.
Dank jullie voor de reacties.
Kan heel goed dat het voor de DLC is inderdaad. Ik vind SCS soms alleen wat sumier met de patch notes, maar dat is mijn mening.
Ik hoop dat ze daar dan die invisible wall ook bij hebben gepakt. Of zou dat zo gemaakt zijn by design?
Kan heel goed dat het voor de DLC is inderdaad. Ik vind SCS soms alleen wat sumier met de patch notes, maar dat is mijn mening.
Ik hoop dat ze daar dan die invisible wall ook bij hebben gepakt. Of zou dat zo gemaakt zijn by design?
We kunnen het wel tijdelijk oplossen door het wegstuk "no boundary" aan te zetten.NoFearWizz schreef op donderdag 27 november 2014 @ 07:05:
ScuL die invisible wall lijkt mij inderdaad een foutje van SCS, net alsof ze te rigoureus zijn geweest met plaatsen van side 'walls'.
Dat betekent echter dat je ook gewoon met je vrachtwagen het bos in kan rijden. In de regel is dat niet zo erg omdat de meeste mensen het toch niet proberen maar het is niet helemaal correct
Hopelijk binnen een paar dagen we hebben de ergste dingen al weer aangepaktFastFred schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:11:
ScuL, dank voor de uitleg, was niet nodig. Maar wel leuk om te lezen hoe dat in z'n werk gaat enzo, ik heb geen bal verstand van het maken van dit soort dingen, maar interessant is het wel.
Je kunt gewoon terug rijden vermijd alleen de E4, als je van Stockholm naar het westen rijdt en dan via Skövde naar Göteborg heb je nergens last van
Is dit ("no boundary") ook global te zetten of alleen per wegstuk.ScuL schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:27:
[...]
We kunnen het wel tijdelijk oplossen door het wegstuk "no boundary" aan te zetten.
Dat betekent echter dat je ook gewoon met je vrachtwagen het bos in kan rijden. In de regel is dat niet zo erg omdat de meeste mensen het toch niet proberen maar het is niet helemaal correct
Ik heb nl een klein bugje, nl dat de texture die laat zien dat ik bv in een stad ergens niet kan inrijden niet geladen wordt.
(1 van de mods die ik aan heb staan zal daar wel verantwoordelijk voor zijn.)
Heel af en toe knal ik dan op zo`n onzichtbare grens, hoewel ik dit niet echt erg vindt want dat zorgt dat ik beter oplet op m`n navigatie, hoewel dat soms ook niet goed te zien is.
Als er een global instructie is dan wil ik dat graag eens proberen, behalve natuurlijk als dat mijn savegame/onlinestatus vernaggelt/in cheatstatus zet.
[ Voor 4% gewijzigd door enchion op 27-11-2014 14:44 ]
How do you save a random generator ?
Mooi, dan ga ik zo weer kilometers maken, ritje naar Bordeaux vanuit Finland ofzoScuL schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:27:
Hopelijk binnen een paar dagen we hebben de ergste dingen al weer aangepakt
Je kunt gewoon terug rijden vermijd alleen de E4, als je van Stockholm naar het westen rijdt en dan via Skövde naar Göteborg heb je nergens last van
Alweer 12000km op de nieuwe DAF staan, heerlijke truck!
[ Voor 25% gewijzigd door FastFred op 27-11-2014 17:39 ]
Alleen per wegstuk helaas.enchion schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:43:
[...]
Is dit ("no boundary") ook global te zetten of alleen per wegstuk.
Ja dat is inderdaad een fantastisch mooi gebied, je wordt er eigenlijk alleen heen gestuurd als je net een vracht hebt van noord-Stockholm naar Karlstad of Oslo.FastFred schreef op donderdag 27 november 2014 @ 17:31:
Mooi, dan ga ik zo weer kilometers maken, ritje naar Bordeaux vanuit Finland ofzoHet is trouwens prachtig rijden over dat stukje ten westen van Stockholm, erg jammer dat je daar amper langs komt als je de navigatie volgt. Die nieuwe plaats in Italië trouwens, Genova of Geneva ofzo, erg gaaf. Maar bij dat bochtenwerk naar boven toe is het altijd drama, daar raakt de AI elkaar telkens en komen dan niet verder.
Genova heet Genua in het Nederlands en is inderdaad een typisch voorbeeld van Italiaans gekrioel met de nodige gevolgen
De weg er naar toe vanuit het westen is al gaaf als je naar Genova gaat, die overgang van asfalt, en al dat gehobbel en bochtenwerk vind ik helemaal geweldig.
Verwijderd
Morgen toch maarff de console gebruiken om naar genua te gaan, heb bijna geen tijd en jullie maken het nu wel heel aantrekkelijk :-)
Eergisteren een nieuwe mod geinstalleerd (die eerder uit dit topic) en gisteren eens wat tijd besteed aan het pimpen van mijn truck. Ik ben iig wel blij met het resultaat:

Op naar nog vele kilometers in deze truck.

Op naar nog vele kilometers in deze truck.
waarom vind ik nou dat HDX teveel uit de bocht vliegt binnen EST2? Ben ik nu de enige die 'maar uitgezet heeft?
Als je er wat meer mee rond rijdt lijkt het daar wel op idd. Als je vanuit buiten kijkt als je gas geeft en remt, dan lijkt er een spleet te ontstaan tussen de motorkap en cabine en dan lijkt het alsof daar nog de normale gril voor zit (kan het alleen niet goed zien). Het voorwiel is wel verplaatst en dergelijke, dus er is wel degelijk tijd gestoken hierin (ook met de extra opties die je krijgt bij de truck customization). Ik ben al een hele tijd fan van het T-model van Scania en ik stoor me er dan niet echt aan, ik vind het alleen maar prettig dat ik deze nu ook in het spel kan rijdenMadMarky schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:19:
Is dat een Scania waar gewoon een neus voor een reguliere cabine is geplakt?
Hij lijkt verder wel goed op bijvoorbeeld deze:
http://fc04.deviantart.ne..._T_Cab_by_speedytails.jpg
(even link in verband met geen verkleining gemaakt).
Ik heb weer al even niet meer gespeeld, zit promods bij de steamversie nu standaard inbegrepen of moet ik het toch nog apart downloaden?
Euro truck simulator is weer in de aanbieding. 2,99 voor het losse spel en 4,45 voor gold pakket.
https://store.steampowered.com/app/227300/?snr=1_702_7__13
https://store.steampowered.com/app/227300/?snr=1_702_7__13
Intel i5 2500k, ADATA 8gb + Corsair 8gb 1333MHz, MSI R9 290x, ADATA HM 650
Ziet er gaaf uit, maar mist het zijpaneel langs de dieseltank.
Ik heb vanavond de Scania T mod uitgeprobeerd. Erg gave truck, debiel veel aanpassings mogelijkheden.
Wat betreft het veren van de cabine. Dat klopt, de motorkap klapt naar voren open, dus die kan niet vast zitten aan de cabine. de cabine is geveerd, de motorkap zit gemonteerd aan het chassis. Dus beweging tussen beide delen klopt. Ik kan alleen niet goed zien of er gewoon een neus voor geplakt is of dat er serieus werk in zit. Het is in ieder geval heel gaaf gedaan.
Ik heb vanavond de Scania T mod uitgeprobeerd. Erg gave truck, debiel veel aanpassings mogelijkheden.
Wat betreft het veren van de cabine. Dat klopt, de motorkap klapt naar voren open, dus die kan niet vast zitten aan de cabine. de cabine is geveerd, de motorkap zit gemonteerd aan het chassis. Dus beweging tussen beide delen klopt. Ik kan alleen niet goed zien of er gewoon een neus voor geplakt is of dat er serieus werk in zit. Het is in ieder geval heel gaaf gedaan.
Zo Going East ook maar toegevoegd op Steam, 1,49 is geen geld
Ah, goed moment om die ook even te scoren inderdaadjip_86 schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 11:08:
Zo Going East ook maar toegevoegd op Steam, 1,49 is geen geld
Nee, merp!
Verwijderd
Missen ze in het echt ook vaak, bijv. hier:FastFred schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 01:02:
Ziet er gaaf uit, maar mist het zijpaneel langs de dieseltank.
[video]

Dit is mijn eerste auto (op dit vanilla account), na 70.000 km, 15 achievements en 99.9% van de map (ja, die laatste 0.1% kan ik niet vinden
) deze toch maar ingeruild voor een nieuwe, voor de 999km achievement 

Misschien heeft het zin om de kleur in de map te veranderen? Kleur omwisselen? Dan kun je bijv de ontdekte wegen donkergrijs en nog te ontdekken wegen goud maken. Valt meer op.jeroon schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 12:17:
... en 99.9% van de map (ja, die laatste 0.1% kan ik niet vinden
Sowieso goed inzoomen, werving en selectiebureaus gaan bijv bijna helemaal verstopt onder het icoon op de kaart
Kom er net achter dat je ook alle garages/hotels/bedrijven moet 'taggen'.. dit achievement gaan we dus wel een keer completen als "Property magnate: Own a garage in every city" in zicht komt
Argh. Going East DLC geïnstalleerd, hoofdprofiel kapot. Kan ik weer overnieuw beginnen
Nee, merp!
Geen backup?
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Verwijderd
Ligt promods.net er uit ofzo? Hij wil niet laden bij mij...
Hij laad alweer
Hij laad alweer
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2014 00:49 ]
Weer 2 screenshots van mij. Ik heb van de week Rusmap eens geïnstalleerd en ben via Smolensk naar St. Petersburg gereden
Mijn vorige truck heb ik, na 102k ermee gereden te hebben, vervangen door weer een Scania R730, alleen nu simpel wit met een zwarte gril.

Van sommige mods word ik zo blij...wàt een zonsopkomst zeg!
Mijn vorige truck heb ik, na 102k ermee gereden te hebben, vervangen door weer een Scania R730, alleen nu simpel wit met een zwarte gril.

Van sommige mods word ik zo blij...wàt een zonsopkomst zeg!

[ Voor 4% gewijzigd door Tallguy op 30-11-2014 13:55 ]
Verwijderd
Wat voor Scania mod heb je? Die bumper zit niet in de vanilla game volgens mij... Ik vind de RUSmap echt heerlijk rijden
Ik heb de 50K Scania met een addon van Jetta
Weet iemand trouwens of en hoe je een DLC (als je non-Steam normaal speelt en ETS2 ook zonder Steam hebt geïnstalleerd) kan downloaden? Ik heb me nl wel aangemeld bij WoT omdat ik die Xmass DLC wel wil hebben (stemmen heb ik nog een paar van nodig *hint*
), ik heb inmiddels gelezen dat ik de Metallic skin DLC kan downloaden, maar kan ik die ook los downloaden??
Weet iemand trouwens of en hoe je een DLC (als je non-Steam normaal speelt en ETS2 ook zonder Steam hebt geïnstalleerd) kan downloaden? Ik heb me nl wel aangemeld bij WoT omdat ik die Xmass DLC wel wil hebben (stemmen heb ik nog een paar van nodig *hint*
Ik heb Euro Truck Simulator mega pack op steam maar gekocht voor 7,50.. Zit ook Going East DLC bij,alleen die vind ik niet in library. Zal wel standaard aan staan als je ETS2 opstart denk ik?
Vanmiddag eens kijken
Vanmiddag eens kijken
[ Voor 37% gewijzigd door RedHat op 30-11-2014 11:43 ]
Verwijderd
De paintjob DLC's zijn er enkel voor de Steam versie.Tallguy schreef op zondag 30 november 2014 @ 11:27:
ik heb inmiddels gelezen dat ik de Metallic skin DLC kan downloaden, maar kan ik die ook los downloaden??
Pfff, geloof dat ik maar een dash-cam en 2 camera's achterop ga installeren, de verzekering gelooft nooit dat er zoveel auto's tegen me aan kunnen rijden zonder dat het af en toe ook mijn schuld is
Ziet er goed uit!Tallguy schreef op zondag 30 november 2014 @ 10:03:
Weer 2 screenshots van mij. Ik heb van de week Rusmap eens geïnstalleerd en ben via Smolensk naar St. Petersburg gereden
[afbeelding]
Van sommige mods word ik zo blij...wàt een zonsopkomst zeg!![]()
[afbeelding]
Ik ben benieuwd wanneer Poland Rebuilding 1.80 uitkomt, kan ik ook eens updaten.
Zojuist 999km in elke truck gereden, dus die is ook weer afgestreept, nu weer terug naar m'n Volvo. Wat is die Mercedes-Benz traag.
🠕 This side up
Verwijderd
Europoort is weer busy hoor, raad jullie aan om alleen om 24:00 erheen te gaan maar er wel om 6:00 weer weg te zijn
Of even single player aanslingeren ipv de multiplayer. Rijd je zo Europoort voorbij
ben er tijdje uit geweest:
- is het al gefixt dat er te weinig AI traffic is? of is het toeval dat er nu een tijdje weinig traffic was toen ik aan het rijden was.
- is multiplayer al met ai traffic? zonder vind ik namelijk erg saai en zal ik het niet meer spelen.
- is het al gefixt dat er te weinig AI traffic is? of is het toeval dat er nu een tijdje weinig traffic was toen ik aan het rijden was.
- is multiplayer al met ai traffic? zonder vind ik namelijk erg saai en zal ik het niet meer spelen.
Ben ook net weer begonnen sinds de nieuwe patch uit is. Ik merk geen verschil met de AI. Multiplayer is nog steeds zonder AI. Maar nu is de free roam modus weer eraf op EU 1 dus dat betekent weer schade bij botsingen. Op de garage's na natuurlijk.
BTW ETS 2 nog een keer in de aanbieding: http://www.bundlestars.co...ator-2-collectors-bundle/
BTW ETS 2 nog een keer in de aanbieding: http://www.bundlestars.co...ator-2-collectors-bundle/
Ik heb de Scania Torpedo na een dikke 10.000km weer aan de kant gezet en verkocht. Ik vind de nieuwe DAF veel beter ondanks minder vermogen (580PK tegen 510PK). Vind voornamelijk de relatief korte versnellingen erg fijn, het motorgeluid is goed, erg goed, zowel binnen als buiten. Inmiddels 16.000km op de nieuwe DAF staan en ik ben al aardig op weg naar de 300.000km totaal in dit profiel
Net ProMods 1.81 update online geknald.. de onzichtbare muren in Zweden zijn nu dus foetsie
ik heb betaald voor de vorige update, moet ik nou weer betalen voor deze update? Ik dacht mij te herinneren dat wij onder een uitzondering zouden vallen voor de hotfix?
bij vorige download heb je een link gekregen, die kan je weer gebruiken.Ircghost schreef op woensdag 03 december 2014 @ 00:27:
ik heb betaald voor de vorige update, moet ik nou weer betalen voor deze update? Ik dacht mij te herinneren dat wij onder een uitzondering zouden vallen voor de hotfix?
van promods forum:
werkt bij mij primaKingScania, Mak-Kyver
I just visited the same link I got after the payment, and now it shows version 1.81.
In case you lost that link, try to open the product description:
http://store.payloadz.com/go/?id=1888107
If it remembers you, it shows the "You've Purchased This Item" link in the right menu block. Click it and you'll get the download.
Volgens het systeem zijn er gisteren een paar honderd e-mails uitgezonden echter vertrouw ik het niet helemaal omdat ik vaak hoor dat mensen helemaal geen mail hebben gehad. Kan er verder weinig aan doen behalve nog een keer op de verzendknop drukkenIrcghost schreef op woensdag 03 december 2014 @ 00:27:

Die kon ik niet gebruiken (stond nog steeds Buy & Download), maar toen ik mijn oude order opende stond er nog wel 1.8 maar het bestand zelf was al 1.81.. dat is nu gelukt in ieder gevaljin schreef op woensdag 03 december 2014 @ 06:56:
[...]
bij vorige download heb je een link gekregen, die kan je weer gebruiken.
van promods forum:
werkt bij mij prima
Maar geen mail dus.. (ook niet in de spam)
Huh betalen, mis ik iets? Of bedoel je voor die downloadlink?Ircghost schreef op woensdag 03 december 2014 @ 00:27:
Ja dat bedoel ik ja, leek mij duidelijk genoeg
Yes, vanavond weer kilometers vreten dusScuL schreef op woensdag 03 december 2014 @ 00:21:
Net ProMods 1.81 update online geknald.. de onzichtbare muren in Zweden zijn nu dus foetsie
Gemist. Ja, wel backups maar maakt allemaal niet uit. Ik gok dat er ergens een verschil zit in de manier van laden van savegames, want waar het voorheen prima ging als ik promods updatete wil het spel nu helemaal niet meer laden ivm incompatiblele mods. Terwijl de enige wijziging promods 1.71 > 1.80 wasRoom42 schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 17:34:
Geen backup?
Nee, merp!
Wel alle .scs bestanden vervangen, 4 geloof ik in totaal?
Let wel dat 1.80/1.81 niet werkt op ETS2 1.13, alleen op 1.14PauseBreak schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:51:
[...]
Gemist. Ja, wel backups maar maakt allemaal niet uit. Ik gok dat er ergens een verschil zit in de manier van laden van savegames, want waar het voorheen prima ging als ik promods updatete wil het spel nu helemaal niet meer laden ivm incompatiblele mods. Terwijl de enige wijziging promods 1.71 > 1.80 was
Dus je kunt niet 1.71 vervangen door 1.80 en op dezelfde ETS versie blijven
JepFastFred schreef op woensdag 03 december 2014 @ 12:20:
Wel alle .scs bestanden vervangen, 4 geloof ik in totaal?
En @ScuL: Ik heb 'm op 'altijd up-to-date houden' op Steam, dus versie is braaf de laatste (1.14.2.2s). Enige verandering is dat ik de DLC (Going East) heb gekocht en geactiveerd.
[ Voor 17% gewijzigd door PauseBreak op 03-12-2014 12:40 ]
Nee, merp!
Mja dat heb ik ook gedaan en dat werkte prima verder.
Verwijderd
Heb zelf nog nooit een dergelijke email gekregen, ook niet in spam folder. Ik copy/paste altijd de download link voor een volgende versie, werkt bijna altijd, alleen nu niet. Kreeg de melding dat de download expired is. Ik heb het formuliertje maar ingevuld om een extra download aan te vragen. Anders betaal ik gewoon ff opnieuw $1, is geen punt verder. Bedankt iig weer voor de nieuwe versieScuL schreef op woensdag 03 december 2014 @ 10:46:
[...]
Volgens het systeem zijn er gisteren een paar honderd e-mails uitgezonden echter vertrouw ik het niet helemaal omdat ik vaak hoor dat mensen helemaal geen mail hebben gehad. Kan er verder weinig aan doen behalve nog een keer op de verzendknop drukken
Verwijderd
Omdat het mogelijk is:
http://forum.ets2mp.com/i...dule=game§ion=servers
Niet normaal, 5000 slots, bij 3500 mensen heb ik al een ping van 200 terwijl dat dat normaal 20 is -_-
Niet normaal, 5000 slots, bij 3500 mensen heb ik al een ping van 200 terwijl dat dat normaal 20 is -_-
Fijn toch, hoe meer hoe beterVerwijderd schreef op woensdag 03 december 2014 @ 14:32:
Omdat het mogelijk is:
Prima werk scul ik heb nu 2x een patch 1.8.1 mailtje gehad, gisteren avond en vandaag? klopt dat?
Ja dan heb je zowel de 1e als de 2e poging gehadNoFearWizz schreef op woensdag 03 december 2014 @ 15:33:
Prima werk scul ik heb nu 2x een patch 1.8.1 mailtje gehad, gisteren avond en vandaag? klopt dat?
Ok, maar de source is het zelfde? Dus hoef de 1.81 niet te updaten naar de nieuwe download?ScuL schreef op woensdag 03 december 2014 @ 16:58:
[...]
Ja dan heb je zowel de 1e als de 2e poging gehad
Geen mail gehad, maar de link van 1.80 werkt gewoon. Vanavond maar weer eens een eindje rijden.
Beide mailtjes verwijzen naar 1.81, die zijn gelijk dus ja.NoFearWizz schreef op woensdag 03 december 2014 @ 17:18:
[...]
Ok, maar de source is het zelfde? Dus hoef de 1.81 niet te updaten naar de nieuwe download?
Verwijderd
Nog een timelapse van Europoort Multiplayer, duurde ongeveer 18 minuutjes om erdoorheen te komen.
link: https://www.youtube.com/watch?v=l2jIasFUeQg
link: https://www.youtube.com/watch?v=l2jIasFUeQg
Zojuist geüpdatet naar ETS2 1.14, ik had geen zin meer om op Poland Rebuilding te wachten. Wat me opviel is dat er nu een haven is in Sint-Petersburg, waardoor je niet altijd over die saaie M1 door Wit-Rusland hoeft te rijden. Ik mis alleen nog de haven van Gdynia uit Poland Rebuilding, omdat van Finland naar Polen nu altijd via Denemarken moet. De steden in Italië zien er ook goed uit, vooral het stukje parallelweg bij Vicenza vond ik leuk. Nu nog wachten op Poland Rebuilding.
🠕 This side up
Dat eerste wordt verleden tijd zodra de Baltische staten af zijnKoenvh schreef op woensdag 03 december 2014 @ 21:21:
omdat van Finland naar Polen nu altijd via Denemarken moet. De steden in Italië zien er ook goed uit, vooral het stukje parallelweg bij Vicenza vond ik leuk. Nu nog wachten op Poland Rebuilding.
Als je Italië leuk vindt, rij maar eens naar Genua dan zul je nog wat beleven

Net geweestScuL schreef op woensdag 03 december 2014 @ 21:24:
[...]
Dat eerste wordt verleden tijd zodra de Baltische staten af zijnDan kun je via Litouwen omhoog..
Ik vind de oplossing om via Calais naar Sint-Petersburg te gaan op het moment ook wel werken, maar via Litouwen is natuurlijk leuker.

🠕 This side up
Heb zowel mail poging 1 als 2 niet gehad haha
Hier ook geen van beideIrcghost schreef op woensdag 03 december 2014 @ 22:50:
Heb zowel mail poging 1 als 2 niet gehad haha
Verwijderd
Meestal duurt de update van Poland Rebuilding een week dacht ik, inmiddels alweer bijna twee weken. Blijkbaar voegt hij veel nieuws toe of is er veel te updaten. Ik kan niet wachten tot het gereleased wordt.
Voor degene die ETS2MP spelen: Crasht bij jullie ook het spel? Is nu drie keer bij mij gebeurt. Ik had voor de update geen last ervan.
Berichten die ik heb gezien, eind december met ook "extras" erin ,niet alleen geschikt gemaakt voor 1.14.xVerwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 07:42:
Meestal duurt de update van Poland Rebuilding een week dacht ik, inmiddels alweer bijna twee weken. Blijkbaar voegt hij veel nieuws toe of is er veel te updaten. Ik kan niet wachten tot het gereleased wordt.
Verwijderd
Ja precies, zoiets had ik al verwachtjin schreef op donderdag 04 december 2014 @ 16:03:
[...]
Berichten die ik heb gezien, eind december met ook "extras" erin ,niet alleen geschikt gemaakt voor 1.14.x
Gisteren met mijn verlaagde Kenworth w900b long edition op stap geweest. Had er een extra brede trailer met een geicht van 40 ton achter hangen.
Mooie rit gemaakt vanuit Duitsland naar Verona in Italië.Best een eind rijden en weinig snelweg. Best te doen met dit monster, behalve bij scherpe haarspelbochten met vrachtwagens als tegenligger. Kruispunten met beton langs de zijkant is ook krap. Een leuke mod om eens te proberen.
Voor wie het eens wilt proberen:
Kenworth w900l mod
verlagen w900l mod
nieuwe motoren w900l mod
Mooie rit gemaakt vanuit Duitsland naar Verona in Italië.Best een eind rijden en weinig snelweg. Best te doen met dit monster, behalve bij scherpe haarspelbochten met vrachtwagens als tegenligger. Kruispunten met beton langs de zijkant is ook krap. Een leuke mod om eens te proberen.
Voor wie het eens wilt proberen:
Kenworth w900l mod
verlagen w900l mod
nieuwe motoren w900l mod
Ik kom ets2mp niet meer in, gister nog wel, maar vandaag crash het spel net nadat het connection heeft... had er net zo´n zin in
't zit m in die kerstmis DLC schijnbaar, mensen met die skin crashed iedereen om zich heen, tenminste dat is wat ik begreep.krissie100 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 17:11:
Ik kom ets2mp niet meer in, gister nog wel, maar vandaag crash het spel net nadat het connection heeft... had er net zo´n zin in
Ik heb ProMods 1.81 en zie nergens in Italie (of waar dan ookScuL schreef op woensdag 03 december 2014 @ 21:24:
[...]
Dat eerste wordt verleden tijd zodra de Baltische staten af zijnDan kun je via Litouwen omhoog..
Bedankt heren... Hoe kan ik nu weer zo dom zijn?Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 20:32:
Volgens mij wordt het weergegeven als Genova.
In ieder geval, erg leuk om te rijden, ook in Geneve zelf, lekker krappe bochtjes en lekker omhoog. Ik heb het bereden met m'n Scania R730 als racebaan, ooit een Scania zien driften
Dit topic is gesloten.