Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thesouf
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-06-2023

thesouf

Usain Bolt

Heb et al gevonden : was een telaag level voor de flashlights.;
heb de mod veranderd in .zip en een file veranderd zodat hij het wel doet :D

Royal Dutch Virtual

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/S1EXiqv.jpg

200.000km!!! met dezelfde truck :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:18

PauseBreak

derp!

MAN V8? :P

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe hou je het vol, MAN's zijn echt traaaaaag. Vind de tellerbak van de MAN's dan wel weer een van de betere, lekker simpel.

In ieder geval mooie km-stand, gefeliciteerd!

[ Voor 29% gewijzigd door FastFred op 16-12-2014 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 21:57:
Hoe hou je het vol, MAN's zijn echt traaaaaag. Vind de tellerbak van de MAN's dan wel weer een van de betere, lekker simpel.

In ieder geval mooie km-stand, gefeliciteerd!
Ik rijd nu ook met 600pk (vanaf 730pk), en eigenlijk is het prima te doen. Bergop gaat dan niet met 90km/h, maar met 70km/h, maar daar kan ik prima mee leven, en in het echt is 730pk niet echt gebruikelijk. :*)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaah ik vind de MAN eigenlijk het mooiste. het klopt gaat om de MAN V8 680pk. Zo traag is het niet als je wel vind dat het traag is dan is misschien flight simulator misschien iets voor je. Heb er een tijdje over gedaan om de 200.000km te kunnen behalen. Heb nog een ander profiel met de Dutchmap erin. Daarin rij ik welliswaar via een mod met de nieuwe Actros. Maar die was er nog niet toen ik met de MAN begon. De Rusland map geeft wel al snel km's buiten de sneeuw om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 22:21:
Jaah ik vind de MAN eigenlijk het mooiste. het klopt gaat om de MAN V8 680pk. Zo traag is het niet als je wel vind dat het traag is dan is misschien flight simulator misschien iets voor je. Heb er een tijdje over gedaan om de 200.000km te kunnen behalen. Heb nog een ander profiel met de Dutchmap erin. Daarin rij ik welliswaar via een mod met de nieuwe Actros. Maar die was er nog niet toen ik met de MAN begon. De Rusland map geeft wel al snel km's buiten de sneeuw om.
Klopt, ik heb de MAN ook tijden gebruikt, totdat de nieuwe Volvo kwam :+

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 16:31:
[...]

Je kan je game ook even activeren op steam? Je videokaart zou er trouwens niet zon moeite mee hebben, op welke resolutie en settings speel je? Ik haal gewoon Ultra 200% schaling met een r9 270 die veel lager is dan jouw futureproof videokaart.

edit: Heb nog een First Try op Spintires voor de liefhebber:
https://www.youtube.com/w...=UUyxLGmS4NM-2iP900Z9XbFg

Moest 3 keer opnieuw opnemen omdat ik momenteel kapot hard faal in dit spel :'(
Ik lees het nu pas ik heb mijn spel ingesteld op ultra met schaling op 400%. Gaat vaak wel goed behalve als het echt ff druk word met de blaadjes en de steden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ProMods 1.82 hotfix voor ETS2 1.15

Volledige 1.82 pakket gaat zometeen ook on-line via de normale distributie, maakt echter weinig verschil of je hem helemaal opnieuw download of alleen de hotfix. (De drie bestanden van 1.81 plus hotfix hebben hetzelfde effect)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 08:35
ik heb net voor het eerst promods gedownload en volgens de file zou het 1.82 moeten zijn. als ik deze mod toepas op mijn bestaande profiel en ik ga vanuit mijn garage naar het eerste de beste bedrijf crasht mn game als ik de dam op kom rijden. Blijkt een garage te zijn, en blijkt een common probleem te zijn. helaas lijkt die hotfix nog niet te helpen, want deze heb ik mee genomen en nog altijd crash.

ga nu een nachtrust maken :P morgen ff kijken of een nieuw profiel wel werkt met de mod. Kan niet botsen met andere mods want dit is de allereerste mod die ik gebruik.

[ Voor 16% gewijzigd door huntedjohan op 17-12-2014 02:23 ]

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyberCow schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 23:10:
[...]

Ik lees het nu pas ik heb mijn spel ingesteld op ultra met schaling op 400%. Gaat vaak wel goed behalve als het echt ff druk word met de blaadjes en de steden.
Tja, dan moet ie teveel laden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Respect _/-\o_ Ik kom nog net niet aan 200k totaal aantal km, laat staan met eenzelfde truck. Ik vind de MAN ook een topper, al wissel ik regelmatig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:18

PauseBreak

derp!

ScuL schreef op woensdag 17 december 2014 @ 00:05:

Volledige 1.82 pakket gaat zometeen ook on-line via de normale distributie, maakt echter weinig verschil of je hem helemaal opnieuw download of alleen de hotfix. (De drie bestanden van 1.81 plus hotfix hebben hetzelfde effect)
Top service ScuL d:)b

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-10 15:31

Super!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb afgelopen weekend een ritje van Modena naar Croydon gedaan in een Stralis Hi-Way met een 500PK E6 motor (wat een beest!). Ik rij al met ProMods vanaf 1.52 maar het blijft echt een gave map!
Iveco:
Afbeeldingslocatie: https://farm9.staticflickr.com/8675/16027781882_a3496efc15_c.jpg
Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7480/15406211944_b788de7b61_c.jpg

Laatst nog een DAF XF gekocht:

Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7583/15384601703_f4123a7cac_c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yes, super! Ik had vanavond eigenlijk FSX weer aan willen slingeren, maar dan maar weer wat kilometers maken in ETS2. Trailerbrake en stoelsimulatie here I come :)

Ik heb overigens ondertussen 291.000km in dit profiel gereden, mijn XF Euro 6 heeft bijna 30.000km gelopen nu. Mijn Scania met 122.000km staat al weer een tijdje stil...

[ Voor 12% gewijzigd door FastFred op 17-12-2014 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Boys,

Ik ben eigenlijk niet zo lang geleden begonnen aan ETS2 icm de g27. Zijn er echte MUST HAVE mods? Want de game is zonder errug lelijk.

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:03
Promods natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
Doet de nieuwe promods update het bij anderen goed, en dan vooral langs gaan bij locale kleine dealers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
huntedjohan schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:00:
Doet de nieuwe promods update het bij anderen goed, en dan vooral langs gaan bij locale kleine dealers?
We hebben diverse meldingen gehad dat het bij sommige dealers wel goed gaat en bij sommigen niet. 8)7
Je kunt er vanuit gaan dat we het proberen op te lossen.. meer op het forum zoals altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
ScuL schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:07:
[...]

We hebben diverse meldingen gehad dat het bij sommige dealers wel goed gaat en bij sommigen niet. 8)7
Je kunt er vanuit gaan dat we het proberen op te lossen.. meer op het forum zoals altijd :)
Top. ik heb sinds gister de mod geinstalleerd, en vanuit mijn garage reed ik een rondje en wist toen nog niet dat dealers problemen gaven, dus ik ga een bedrijfspand op, game crash. na zoektoch kwam ik er achter dat het dus de dealer problemen waren.

voor de zekerheid de hotfix die hier gelinkt werd ook toegevoegd maar deze bleek geen verandering te weeg te brengen. dus vandaar mijn vraag.

twijfel nog een beetje wat ik beste kan doen. heb 2 profielen, 1 compleet schoon profiel die alleen de eerste rit gereden heeft, en een lvl 9 profiel. heb van het lvl 9 profiel een kopie gemaakt, als ik bij dit profiel nu de promod activeer raak ik toch niets kwijt van wat ik heb opgebouwd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:37:
Hey Boys,

Ik ben eigenlijk niet zo lang geleden begonnen aan ETS2 icm de g27. Zijn er echte MUST HAVE mods? Want de game is zonder errug lelijk.

Thanks!
Naast de al genoemde Promods zijn de Jazzycat packs ook een leuke toevoeging. Ze zijn op het moment ws alleen nog niet compatible met 1.15 maar die worden meestal vrij snel bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-09 08:29

TNJ

Frugalite

Een trailer attach sound mod en real gas stations mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hey Boys,

Thanks!
De essentialsmod: http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=34&t=2630
Extra trailers: http://ets2.comitek.pl/download

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
Is het maken van eigen trailers net zo lastig als het modden van de trucks?

Ben aan de slag gegaan met trucks modden, het ontleden van de bestanden ging nog wel, maar het werkelijk toevoegen van een mooie skin is me zo zwaar bevallen dat ik er maar mee gestopt ben.

Als het aanpassen van trailers makkelijker is dan trucks wil ik die poging nog wel een x ondernemen.

weet iemand of de essentialmod pack botst met de promods? ik heb nu game crash na pak m beet 1 minuut rijden, met losse trekker.

[ Voor 15% gewijzigd door huntedjohan op 17-12-2014 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hey Boys,

Thanks!
Ik heb eigenlijk alleen Promods, minder gezeur met updates. Ik wacht sowieso altijd met het updaten van de game tot dat Promods een update heeft gehad die werkt met de update van de game

Acties:
  • 0 Henk 'm!
huntedjohan schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:55:

Ben aan de slag gegaan met trucks modden, het ontleden van de bestanden ging nog wel, maar het werkelijk toevoegen van een mooie skin is me zo zwaar bevallen dat ik er maar mee gestopt ben.

Als het aanpassen van trailers makkelijker is dan trucks wil ik die poging nog wel een x ondernemen.

weet iemand of de essentialmod pack botst met de promods? ik heb nu game crash na pak m beet 1 minuut rijden, met losse trekker.
Bij mij niet, maar ik heb niet alles aanstaan ;) (en ik draai 1.14.2)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

huntedjohan schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:55:

Er zijn genoeg templates voor het maken van een skin en met een programma als ETS2Studio kun je makkelijk je eigen standalone trailer maken mits het een standaard SCS trailer is. Of deze trailers werken met de nieuwste versie weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit nu op 1.15 met Promods 1.81 en hotfix. So far so good :) Trailerbrake voegt weinig toe vind ik, de verende stoel is een leuk detail maar had er iets meer beweging van verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
Koenvh schreef op woensdag 17 december 2014 @ 19:09:
[...]

Bij mij niet, maar ik heb niet alles aanstaan ;) (en ik draai 1.14.2)
ik draai de nieuwste versie van ETS en van promods. had een trailer mod gedownload, samen met promods en de essential mod. dat geeft hier behoorlijke problemen samen. ga nu even zonder mods verder, ga ondertussen kijken of ik eigen trailers kan maken. hopen dat promods een update vrij geeft voor het naderen van een dealer (ben net lvl 9 en alleen nog maar een daf) dus ik moet nog veel verkennen en wil ook meerdere trucks vinden.

ondertussen iemand zien te vinden die mij kan helpen met het maken van truck skins in de kleuren van het bedrijf waar ik zelf voor rij. dan ben ik voorlopig wel tevreden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:13
Essential mod werkt niet meer met 1.15, was meen ik en topic over op het scs forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Ik kan toch niet eerder spelen dan vrijdag :(

Johann Sebastian Bach

• jalihaag
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-07 12:00
huntedjohan schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:07:
[...]

ik draai de nieuwste versie van ETS en van promods. had een trailer mod gedownload, samen met promods en de essential mod. dat geeft hier behoorlijke problemen samen. ga nu even zonder mods verder, ga ondertussen kijken of ik eigen trailers kan maken. hopen dat promods een update vrij geeft voor het naderen van een dealer (ben net lvl 9 en alleen nog maar een daf) dus ik moet nog veel verkennen en wil ook meerdere trucks vinden.

ondertussen iemand zien te vinden die mij kan helpen met het maken van truck skins in de kleuren van het bedrijf waar ik zelf voor rij. dan ben ik voorlopig wel tevreden :P
Welk bedrijf is dat? En met welk merk trucks rijden zij?

God heeft rare kostgangers. Jammer dat er ook zijn met een vrachtwagen rijbewijs.

• EasyJet
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-10 14:29
Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:36:
Heb afgelopen weekend een ritje van Modena naar Croydon gedaan in een Stralis Hi-Way met een 500PK E6 motor (wat een beest!). Ik rij al met ProMods vanaf 1.52 maar het blijft echt een gave map!
Iveco:
[afbeelding]
[afbeelding]

Laatst nog een DAF XF gekocht:

[afbeelding]
Prachtige platen! Je Stralis straalt echt, alsof hij zo uit de showroom komt. Op wat voor specs draai je ETS2?

The sky is the limit

Verwijderd

EasyJet schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:30:
[...]

Prachtige platen! Je Stralis straalt echt, alsof hij zo uit de showroom komt. Op wat voor specs draai je ETS2?
Lijkt erop dat hij een realistic lighting en real skyboxes mod gebruikt. Heb overigens geen link.

Verwijderd

EasyJet schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:30:
[...]

Dank je wel! Volgens mij gebruik ik deze: http://ets2.lt/en/realist...ved-skyboxes-and-weather/
Ik weet het niet zeker want ik heb hem van een directe downloadlink en er staan verder geen namen oid bij.
Edit: Het kan zijndat er ook nog andere mods zijn die er aan meewerken. Maar ik heb modfolder van een kleine 20GB dus ik weet niet welke mods dat dan zouden moeten zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2014 17:51 ]

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:58
FastFred schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:42:
Ik zit nu op 1.15 met Promods 1.81 en hotfix. So far so good :) Trailerbrake voegt weinig toe vind ik, de verende stoel is een leuk detail maar had er iets meer beweging van verwacht.
Jazzycats heb je niet? Die kon ik namelijk niet werkend krijgen... Vind geen jobs met 1.15.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Sn3gG3l schreef op donderdag 18 december 2014 @ 16:20:
[...]

Jazzycats heb je niet? Die kon ik namelijk niet werkend krijgen... Vind geen jobs met 1.15.
Nope, de enige mod die ik momenteel ingeschakeld heb is Promods

• llovesoccerx7
  • Laatst online: 11:20
Laat maar

[ Voor 87% gewijzigd door llovesoccerx7 op 18-12-2014 19:00 ]

Verwijderd

Hallo!
Ik ben de laatste tijd veel aan t photoshoppen:
https://www.youtube.com/watch?v=2otSQ91QqQg#t=134

Ik vroeg mij af, zijn trailer/truck skins makkelijk met PhotoshopCS6 te maken, of duurt het vreselijk lang?
Dankje voor t reageren!

• llovesoccerx7
  • Laatst online: 11:20
Ik ben sinds 1.10 gestopt met ET2, iemand kleine samenvatting wat er veranderd is allemaal tot nu?

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56
Steam sale is begonnen met een discount op ETS2. Ik las ook iets over een event:
http://steamcommunity.com...detail/127555528264845438

1.15 is dus officieel uit volgens de bovenstaande tekst. Als ik het goed begrijp moet je een aantal "kerst" vrachten oppikken om een speciale dlc te krijgen. Kan alleen niet terugvinden tot wanneer je tijd heb om dit te doen.

[ Voor 8% gewijzigd door Saybia op 18-12-2014 19:52 ]

Verwijderd

Je dient je ETS2 profiel te verbinden met je World of Trucks account (indien je die hebt, anders ff aanmaken) Dus bij het opstarten van de game. Dan moet je opdrachten met de speciale XMas Gift trailers voltooien. Iedere keer dat je dit doet registreert de game dit in je WoT trucks account. De totale cumulatieve afstand is die van het kantoor van SCS tot de Noordpool, zo'n 4600 km. Dan krijg je een gratis skin pack DLC. Tot wanneer je de tijd hebt is niet bekend volgens mij, heb er niets over kunnen vinden. Ik heb hem gisteren voltooid.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2014 19:57 ]

• huntedjohan
Maar hoe weet je waar dit ritten te krijgen zijn? ik zit op 1.15.1s dus ik zou de santa gifts moeten kunnen rijden, maar ben ze nog niet tegen gekomen. zit er een lvl aan verbonden?

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-10 09:35

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Bij meerdere hielp het om een quick travel naar je garage te doen. Daarna kwamen de xmas gifts trailers tevoorschijn.

*empty*

• MR_VIPER

MR_VIPER

Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2014 @ 13:18:
[...]

Dank je wel! Volgens mij gebruik ik deze: http://ets2.lt/en/realist...ved-skyboxes-and-weather/
Ik weet het niet zeker want ik heb hem van een directe downloadlink en er staan verder geen namen oid bij.
Edit: Het kan zijndat er ook nog andere mods zijn die er aan meewerken. Maar ik heb modfolder van een kleine 20GB dus ik weet niet welke mods dat dan zouden moeten zijn.
De mod die je aangeeft werkt niet onder 1.15.x. Bij mij crashed ETS2 dan.

*empty*

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Toch wel weer aardig van SCS... :) Maar ik blijf toch nog even op 1.14 :)

http://blog.scssoft.com/2...-just-keep-on-giving.html
This update not only brings updates and fixes for the existing content, but time we included new content: Road Roller for High Power Cargo Pack DLC as a "thank-you" to our loyal fans who support continued development of ETS2 by purchasing extra DLC packages.
Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/--4_N0c5SiPU/VI7t9-KLe5I/AAAAAAAABZM/mNEmI_wZxR4/s1600/ets2_high_power_cargo_dlc_roller_002.jpg
llovesoccerx7 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 19:21:
Ik ben sinds 1.10 gestopt met ET2, iemand kleine samenvatting wat er veranderd is allemaal tot nu?
Geen exact lijstje, maar de grootste veranderingen die ik me zo voor de geest kan halen zijn toch wel

extra content (volgens mij is Oost-Europa een stukkie uitgebreid, maar dat kan ook Promods zijn)
Scania Streamline heb je waarschijnlijk ook niet gekend
DAF i.p.v. DAV
nieuwe DAF XF Euro 6 zit er nu in
mid/tag liftaxle
simulatie verende bestuurdersstoel
trailerbrake
"verbeterde AI"
Sterk verbeterde automatische versnellingsbak (met kickdown), hoewel deze een bugje heeft met o.a. de G25 van Logitech
Iveco Stralis Hi-way (zat die er met 1.10 al in, ik weet het niet)
Check de laatste twee pagina's maar van hun blog om de toevoegingen van de laatste paar patches te zien en oordeel zelf

En er komt geloof ik een grote grafische update aan! Ik ben echt heel blij dat er nog zo actief doorontwikkeld wordt door SCS, denk dat ik binnenkort maar wat DLC's ga kopen (Heavy Cargo, Going East onder andere) als dank. Dit hoef je van een Ubisoft of EA niet te verwachten, helemaal geweldig hoe ze de community actief gehouden wordt zo.

[ Voor 23% gewijzigd door FastFred op 18-12-2014 22:06 ]

Verwijderd

MR_VIPER schreef op donderdag 18 december 2014 @ 20:15:
[...]

De mod die je aangeeft werkt niet onder 1.15.x. Bij mij crashed ETS2 dan.
Ik heb hem van youtuber Wujek Bohun, die heeft een lijstje met zijn mods en directe downloadlinks. Daar zat ie tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-10 23:15
FastFred schreef op donderdag 18 december 2014 @ 22:00:
[...]

Geen exact lijstje, maar de grootste veranderingen die ik me zo voor de geest kan halen zijn toch wel

extra content (volgens mij is Oost-Europa een stukkie uitgebreid, maar dat kan ook Promods zijn)
Scania Streamline heb je waarschijnlijk ook niet gekend
DAF i.p.v. DAV
nieuwe DAF XF Euro 6 zit er nu in
mid/tag liftaxle
simulatie verende bestuurdersstoel
trailerbrake
"verbeterde AI"
Sterk verbeterde automatische versnellingsbak (met kickdown), hoewel deze een bugje heeft met o.a. de G25 van Logitech
Iveco Stralis Hi-way (zat die er met 1.10 al in, ik weet het niet)
Check de laatste twee pagina's maar van hun blog om de toevoegingen van de laatste paar patches te zien en oordeel zelf

En er komt geloof ik een grote grafische update aan! Ik ben echt heel blij dat er nog zo actief doorontwikkeld wordt door SCS, denk dat ik binnenkort maar wat DLC's ga kopen (Heavy Cargo, Going East onder andere) als dank. Dit hoef je van een Ubisoft of EA niet te verwachten, helemaal geweldig hoe ze de community actief gehouden wordt zo.
meedraaiende field of view als je je stuur draait of knipperlicht gebruikt (kun je instellen)

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

ETS2 is vandaag dagaanbiedig op de Steamsale.

Basegame kost €2,99
Going East is nu €1,49
Beide in één is €4,45

Verder zijn alle andere DLC ook in de aanbieding.

Check http://store.steampowered.com/app/227300/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Weighed
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:56
Ik heb de DLC collectie nog maar even aangevuld ... Heerlijk die Steam sales, alleen toch weer niet goed voor de portemonnee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PuckStar schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 00:00:
[...]

meedraaiende field of view als je je stuur draait of knipperlicht gebruikt (kun je instellen)
Verrek, die ook ja. Nooit uitgeprobeerd eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 10:18
Ook net maar eens Euro Truck Simulator 2 gekocht via de Steam sale :) Heb de Christmas bundle gekocht.

Voor 4,49 het volgende:
- ETS 2
- Going East
- Christmas Paintjob
- High power cargo
- Ico cold paint job

Dit weekend maar eens beginnen! Nog tips voor een starter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de High Power Cargo DLC ook maar gekocht :) maar 1,11 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mathijs55 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 10:59:
Ook net maar eens Euro Truck Simulator 2 gekocht via de Steam sale :) Heb de Christmas bundle gekocht.

Voor 4,49 het volgende:
- ETS 2
- Going East
- Christmas Paintjob
- High power cargo
- Ico cold paint job

Dit weekend maar eens beginnen! Nog tips voor een starter?
Ik snap niet dat dat zo goedkoop kan zijn, het is werkelijk een top game, de meest stabiele game die ik in jaren gespeeld heb en anders dan andere games verveelt het bijna nooit. Van mij mag zo'n pakket als dit rustig een tientje meer kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, kijk naar games van EA of Ubisoft... Veel meer geld voor veel minder kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
FastFred schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 11:29:
[...]

Ik snap niet dat dat zo goedkoop kan zijn, het is werkelijk een top game, de meest stabiele game die ik in jaren gespeeld heb en anders dan andere games verveelt het bijna nooit. Van mij mag zo'n pakket als dit rustig een tientje meer kosten
+1

Wat ik met name gaaf vind is dat de updates ook echt nieuwe functionaliteit bieden. Naast wat bugfixes vind ik dat de game an sich ook al stabiel was. Regelmatig updates een levendige MOD community goed geprijsde DLC's. Zo zie ik het ook graag d:)b

The sky is the limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Nu alleen nog wachten tot Scandinavia uitkomt als DLC. Mag hopen dat dat op korte termijn is. Reuze zin om daar eens te toeren. Hopelijk nemen ze testtrack van Scania er ook in mee. Zit nu wel in andere mods. Maar af SCS zou toch ook wel gaaf zijn.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:06

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

MR_VIPER schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 15:48:
Nu alleen nog wachten tot Scandinavia uitkomt als DLC. Mag hopen dat dat op korte termijn is. Reuze zin om daar eens te toeren. Hopelijk nemen ze testtrack van Scania er ook in mee. Zit nu wel in andere mods. Maar af SCS zou toch ook wel gaaf zijn.
Lijkt me sterk dat ze dit niet doen, Scania lijkt toch wel hun "main" merk.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

2 Sfeerfotos met TSM 5.3

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/6746910/ets2_00273.png
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/6746910/ets2_00272.png

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Gezien het aantal uren dat de hardcore spelers als wij erin stoppen absoluut. SCS heeft gelukkig geen geldhongerige en opdringerige publisher achter zich, dus kunnen ze er een aantrekkelijk prijskaartje aan hangen en de tijd nemen om alles te perfectioneren en uit te breiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:08
gebruik je een weer mod? welke?
die maan is echt ziek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin

jin

krissie100 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 17:49[/message]:[/b]
[...]

gebruik je een weer mod? welke?
die maan is echt ziek
Improved Weather Reload 2.0 HD r5

http://ets2.lt/en/improved-weather-reload-r5/

hij bevalt mij erg goed :) _/-\o_

[ Voor 44% gewijzigd door jin op 19-12-2014 18:55 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
[...]

Luister voor de gein eens naar TotalBiscuit wanneer hij het over ETS heeft. Toch best wel een prestatie om hem zo positief te laten praten over een game lol ( vanaf min 5:40 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
jin schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 18:19:
[...]

Improved Weather Reload 2.0 HD r5

http://ets2.lt/en/improved-weather-reload-r5/

hij bevalt mij erg goed :) _/-\o_
Welke versie speel je? 1.14 of 1.15?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin

jin

Ik speel de 1.14 versie (non-steam). met verschillende mods. Wacht liever tot alle main-mods op 1.15 goed functioneren.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een nieuwe europoort video gemaakt:
https://www.youtube.com/watch?v=dksau9jHYwo

Toch een paar idioten gespot in die 2 minuten! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Ok, hier werken trouwens alle jazzycats op 1.15 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ETS2 is nu ook beschikbaar op Mac! Nu kan ik zelfs ergens anders (wat niet thuis is) ETS spelen :D
MR_VIPER schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 15:48:
http://blog.scssoft.com/2...cania-factory-in-dlc.html

Ik denk dat ze dat testtrack ook wel meenemen..

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2014 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:32

Edd

De vraag is nu natuurlijk, mag je daar dan wel met je DAF het terrein op? Of moet je in een Scania rijden?? :+

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edd schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 22:45:
De vraag is nu natuurlijk, mag je daar dan wel met je DAF het terrein op? Of moet je in een Scania rijden?? :+
Haha, paar Scania batches op je Volvo, niemand die het merkt,
Wat Stiholt mudflaps er bij ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2014 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik me afvraag, als SCS met de Scandinavia DLC komt, wat gebeurt er dan met Promods? Scandinavië is nu alleen nog verkrijgbaar d.m.v. Promods. Als daar dadelijk een DLC voor komt, dan zal niemand die kopen omdat Promods gratis is, of gaat Promods zich dan concentreren op andere gebieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 01:46:
Wat ik me afvraag, als SCS met de Scandinavia DLC komt, wat gebeurt er dan met Promods? Scandinavië is nu alleen nog verkrijgbaar d.m.v. Promods. Als daar dadelijk een DLC voor komt, dan zal niemand die kopen omdat Promods gratis is, of gaat Promods zich dan concentreren op andere gebieden?
ProMods gaat verder met de DLC, dus dan moet je de DLC kopen om ProMods te blijven gebruiken ;)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
http://ets2mods.org/tag/jazzycat/

Jazzycat heeft weer wat nieuwe updates!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Afbeeldingslocatie: https://scs-wotr-gallery.s3.amazonaws.com/view/0C7/00000000000A87C0.jpg

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
tja, waar zal ik mee beginnen ;)
Dit was de rit die achteraf een van de mooiste, leukste ritten ooit bleek :)
Eerst een prachtige maan met mooie straatverlichting
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DVfWE3zv2BqMgx1wsvEFWh0b/medium.png
Toen moest ik plotseling in de remmen in de mist...
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/75Bgug57UOrlppNzqV1iUIae/medium.png
Door dit dus... :)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/EJo2vQ4eRT1UK6E9o6t5NzE4/medium.png
Ik kwam er dus niet meer langs, aangezien ik in de linkerbaan stond, dus dan maar spookrijden langs de weg...
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TcDn3nEhj0RRWd1I4eoDoKq7/medium.png
mmm... das jammer ook file, dus kwam de weg niet op ;) uiteindelijk toch gelukt want ze gingen weer rijden.
Bijna bij het einde... yes!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/w9EnY2PzqzfAeBKHNbXHafbw/medium.png
maar toen...
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dfRCKmeo4MJ94HoMIa0yU3rV/medium.png
wow. das mooi, een bruggetje over ;)
maar ja, wel lekker hobbelig daarna
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1EtNwttWppPw0LnJMWPkcKFc/medium.png
mooi fijvertje ;)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9mbsIbd38gPd63jb6qBYvkX7/medium.png
tja... en toen stond je vast naast een oud huis...
Wegenwacht maar gebeld en weer opnieuw naar dit prachtige paadje.
Deze keer kwam ik er wel door...
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/lMKTNHArZwlZ02CHUHMJjHMG/medium.png
leuk ding ^^
Ik kwam toen weer een beetje de bewoonde wereld in
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5fMSUMJQE35y8RImXWkoirgs/medium.png
en toen sloeg het noodlot weer toe, net nadat de finish in beeld komt in de navigatie word ik moet en ga dommelen.... oh jee |:( slapen op zo'n weg?? hoe dan!
en je begrijpt het al
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ZddRJU1o7fQaXWycRiXrfOfl/medium.png
weer vast in de greppel(erg stijle versie)
Toen ben ik maar gestopt :9~
Dit alles was uiteraard in Rusland, waar anders.
alle plaatjes klikbaar :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
krissie100 schreef op zondag 21 december 2014 @ 19:42:
tja, waar zal ik mee beginnen ;)
Dit was de rit die achteraf een van de mooiste, leukste ritten ooit bleek :)
Eerst een prachtige maan met mooie straatverlichting
mooi fijvertje ;)
[afbeelding]
Kijkend naar je status zit je zonder peut en moet je slapen. Is dat nog gelukt? Lijkt me in die contreien niet heel makkelijk.

Mooi verslag van je rit. Ik twijfel nog of ik RUS-map moet installeren, met zulke screens is de verleiding toch groot. Wat ik met name zie en wel leuk vindt zijn de wegen en routes. Toch net even anders dan die asfalt routes door polen of Scandinavië.

Misschien toch maar een keer proberen 8)

The sky is the limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
EasyJet schreef op maandag 22 december 2014 @ 09:42:
[...]

Kijkend naar je status zit je zonder peut en moet je slapen. Is dat nog gelukt? Lijkt me in die contreien niet heel makkelijk.

Mooi verslag van je rit. Ik twijfel nog of ik RUS-map moet installeren, met zulke screens is de verleiding toch groot. Wat ik met name zie en wel leuk vindt zijn de wegen en routes. Toch net even anders dan die asfalt routes door polen of Scandinavië.

Misschien toch maar een keer proberen 8)
Nee, slapen lukte niet, ging dommelen en knalde de greppel in, peut kreeg ik er een beetje door de wegenwacht ;)
Maar het was een mooie rit, want die russiscje wegen zijn mooi, want je rijd best vaak door dorpjes die niet op de kaart staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Laatst online: 09:07

Luukwa

o/

Zo, net maar gekocht voor 4,75 een complete bundel.

Wat zijn mods die ik echt MOET hebben? Heb een behoorlijke PC dus grafische mods en map mods lijken me wel tof.

Draai de laatste patch denk ik..?

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welcome to the club :)

Deze gebruik ik zelf...

Uiteraard Promods ;)
Poland Rebuilding (is volgens mij nog niet compatible met 1.15)
Jazzycat mods (voor een shitload aan nieuwe trailers en AI auto's/trucks)
Realistic Lighting

Altijd ff opletten dat ze compatible zijn met je huidige versie van ETS2 én altijd een backup van je profile maken alvorens nieuwe mods te gebruiken of te vervangen voor een nieuwe versie.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2014 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

^ Thanks! Real lighting al gedownload evenals realistic weather :)

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-10 09:10
Af en toe rij ik in de MP versie.

Hier zijn geen 'eigen' mods voor aan of uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
kaat17 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:00:
Af en toe rij ik in de MP versie.

Hier zijn geen 'eigen' mods voor aan of uit te zetten?
Nope, multiplayer kan je geloof ik geen enkele andere mods mee draaien. Speel zelf alleen maar singleplayer, dus weet het niet 100%

Gisteren met de steam sale nog 3 van die paint dlc's gekocht, vond ze niet eens allemaal zo mooi maar heb ETS 2 nu al zoveel gespeeld (314 uur) dat ik SCS nog wel een paar extra duiten gun. Zodadelijk nog maar eens wat xmas gifst wegbrengen voor die Polar Express challenge 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik geloof dat ik hier nog geen melding heb gemaakt maar van ProMods is er inmiddels versie 1.83, deze moet definitief crashen en problemen bij de kleine truck dealers oplossen. Er is een hotfix maar de volledige versie is altijd beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg gisteren al netjes een mailtje van jullie dat ik 'm kon downloaden. Had ik ook niet meer verwacht aangezien het al enige tijd geleden was dat ik 1.82 gedownload had. Dus top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

FastFred schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 14:38:
Hopen dat SCS nu wat minder vaak zulke wijzigingen maakt :)
Ik ben bang dat er nog wel eea aan zit te komen. Ze hebben voor zover ze het los willen laten toch al wat steken laten vallen dat er nog voldoende uitbreidingen komen. Dit zal vast en zeker gepaart gaan met code wijzigingen die invloed gaan hebben op mods.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit spel heb ik gekocht tijdens de holiday sale van Steam. Ondanks z'n eenvoud vind ik het best een leuk spel al had het van mij wel wat moeilijker mogen zijn, kwa levelen en geld verdienen. Na 1.5 dagen heb ik al mijn eerste eigen truck kunnen kopen. een Renault Premium.

Zo meteen kruip ik weer achter het stuur van mijn truck, lekker plankgas de Alpen in met een vrolijk truckers muziekje op de radio. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Eerste ritje promods richting Zweden, 2 dingen die mij opvielen:

1. De route is niet optimaal vanaf de boot richting het noorden (daar kwam ik later pas achter):

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2qQRvVz.jpg

De terugweg is overigens geen probleem.

2. De brug tussen kopenhagen en kolding glitcht een beetje:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MsS0Bfa.jpg

Verder niks te klagen hoor, top mod! :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Q4sSbbf.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door MeltedForest op 23-12-2014 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel167
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-10 14:27
hallo

ik speel nou enige tijd ets 2 maar sinds dat ets 2 geupdate is na 1.15.x .
zie ik geen vrachten meer bij snelle opdracht en vrachtcenter
wat zal dit kunnen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook nog een opmerking:
Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7468/15459781394_4c5bec5751_c.jpg
Dit is bij Modena maar cypressen zie je nog niet in Emilia Romagna (heel af en toe eentje). Pas in Toscane zie je ze heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

michiel167 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 16:53:
hallo

ik speel nou enige tijd ets 2 maar sinds dat ets 2 geupdate is na 1.15.x .
zie ik geen vrachten meer bij snelle opdracht en vrachtcenter
wat zal dit kunnen zijn
Heb je vracht mods erin zitten van jazzycat? Zo ja dan proberen een downgrade te doen naar 1.14.x. Daar in je profiel de jazzycats mods weghalen. Dan weer updaten. Dan werken de vrachten weer. En dan vervolgens kun je de laatste jazzycat mods weer erop zetten. Ik had hetzelfde probleem en dat bleek in de vrachtmods te zitten. Met name door de jazzycat vrachten.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel167
MR_VIPER schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 17:36:
[...]

Heb je vracht mods erin zitten van jazzycat? Zo ja dan proberen een downgrade te doen naar 1.14.x. Daar in je profiel de jazzycats mods weghalen. Dan weer updaten. Dan werken de vrachten weer. En dan vervolgens kun je de laatste jazzycat mods weer erop zetten. Ik had hetzelfde probleem en dat bleek in de vrachtmods te zitten. Met name door de jazzycat vrachten.
hallo

dank je voor de snelle reactie gaat het is proberen.
jullie horen nog van mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
MeltedForest schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 16:39:
Eerste ritje promods richting Zweden, 2 dingen die mij opvielen:

1. De route is niet optimaal vanaf de boot richting het noorden (daar kwam ik later pas achter):

[afbeelding]

De terugweg is overigens geen probleem.

2. De brug tussen kopenhagen en kolding glitcht een beetje:

[afbeelding]

Verder niks te klagen hoor, top mod! :)

[afbeelding]
Rijden er ook nog andere auto's op de weg? :9 :P
of heb je de ai uit staan ^^ vind het nog al leeg op die screenshots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel167
hallo

hij werkt weer bedankt voor de hulp kan ik weer sturen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Is er niet een mod die wat meer AI op de weg brengt? Vind het zo rustig nu :P

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18:30
Er zijn meerdere mods om meer verkeer te krijgen op http://ets2.lt/ ..

Take your pick..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heren hierboven bedankt voor het commentaar, sinds de update 1.14/1.15 is de GPS nog al eens van slag. Dit wordt stukje bij beetje gerapporteerd en door ons aangepast waar mogelijk maar er zitten nog een aantal rariteiten in op het moment

Pagina: 1 ... 83 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.