Royal Dutch Virtual

200.000km!!! met dezelfde truck
In ieder geval mooie km-stand, gefeliciteerd!
[ Voor 29% gewijzigd door FastFred op 16-12-2014 21:57 ]
Ik rijd nu ook met 600pk (vanaf 730pk), en eigenlijk is het prima te doen. Bergop gaat dan niet met 90km/h, maar met 70km/h, maar daar kan ik prima mee leven, en in het echt is 730pk niet echt gebruikelijk.FastFred schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 21:57:
Hoe hou je het vol, MAN's zijn echt traaaaaag. Vind de tellerbak van de MAN's dan wel weer een van de betere, lekker simpel.
In ieder geval mooie km-stand, gefeliciteerd!
🠕 This side up
Klopt, ik heb de MAN ook tijden gebruikt, totdat de nieuwe Volvo kwamCyberCow schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 22:21:
Jaah ik vind de MAN eigenlijk het mooiste. het klopt gaat om de MAN V8 680pk. Zo traag is het niet als je wel vind dat het traag is dan is misschien flight simulator misschien iets voor je. Heb er een tijdje over gedaan om de 200.000km te kunnen behalen. Heb nog een ander profiel met de Dutchmap erin. Daarin rij ik welliswaar via een mod met de nieuwe Actros. Maar die was er nog niet toen ik met de MAN begon. De Rusland map geeft wel al snel km's buiten de sneeuw om.
🠕 This side up
Ik lees het nu pas ik heb mijn spel ingesteld op ultra met schaling op 400%. Gaat vaak wel goed behalve als het echt ff druk word met de blaadjes en de steden.Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 16:31:
[...]
Je kan je game ook even activeren op steam? Je videokaart zou er trouwens niet zon moeite mee hebben, op welke resolutie en settings speel je? Ik haal gewoon Ultra 200% schaling met een r9 270 die veel lager is dan jouw futureproof videokaart.
edit: Heb nog een First Try op Spintires voor de liefhebber:
https://www.youtube.com/w...=UUyxLGmS4NM-2iP900Z9XbFg
Moest 3 keer opnieuw opnemen omdat ik momenteel kapot hard faal in dit spel
Volledige 1.82 pakket gaat zometeen ook on-line via de normale distributie, maakt echter weinig verschil of je hem helemaal opnieuw download of alleen de hotfix. (De drie bestanden van 1.81 plus hotfix hebben hetzelfde effect)
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
ga nu een nachtrust maken
[ Voor 16% gewijzigd door huntedjohan op 17-12-2014 02:23 ]
Verwijderd
Tja, dan moet ie teveel ladenCyberCow schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 23:10:
[...]
Ik lees het nu pas ik heb mijn spel ingesteld op ultra met schaling op 400%. Gaat vaak wel goed behalve als het echt ff druk word met de blaadjes en de steden.
Verwijderd
Respect
Top service ScuLScuL schreef op woensdag 17 december 2014 @ 00:05:
ProMods 1.82 hotfix voor ETS2 1.15
Volledige 1.82 pakket gaat zometeen ook on-line via de normale distributie, maakt echter weinig verschil of je hem helemaal opnieuw download of alleen de hotfix. (De drie bestanden van 1.81 plus hotfix hebben hetzelfde effect)
Nee, merp!
Super!!ScuL schreef op woensdag 17 december 2014 @ 00:05:
Verwijderd
Iveco:

Laatst nog een DAF XF gekocht:

Yes, super! Ik had vanavond eigenlijk FSX weer aan willen slingeren, maar dan maar weer wat kilometers maken in ETS2. Trailerbrake en stoelsimulatie here I comeScuL schreef op woensdag 17 december 2014 @ 00:05:
Ik heb overigens ondertussen 291.000km in dit profiel gereden, mijn XF Euro 6 heeft bijna 30.000km gelopen nu. Mijn Scania met 122.000km staat al weer een tijdje stil...
[ Voor 12% gewijzigd door FastFred op 17-12-2014 11:52 ]
Verwijderd
Ik ben eigenlijk niet zo lang geleden begonnen aan ETS2 icm de g27. Zijn er echte MUST HAVE mods? Want de game is zonder errug lelijk.
Thanks!
We hebben diverse meldingen gehad dat het bij sommige dealers wel goed gaat en bij sommigen niet.huntedjohan schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:00:
Doet de nieuwe promods update het bij anderen goed, en dan vooral langs gaan bij locale kleine dealers?

Je kunt er vanuit gaan dat we het proberen op te lossen.. meer op het forum zoals altijd
Top. ik heb sinds gister de mod geinstalleerd, en vanuit mijn garage reed ik een rondje en wist toen nog niet dat dealers problemen gaven, dus ik ga een bedrijfspand op, game crash. na zoektoch kwam ik er achter dat het dus de dealer problemen waren.ScuL schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:07:
[...]
We hebben diverse meldingen gehad dat het bij sommige dealers wel goed gaat en bij sommigen niet.![]()
Je kunt er vanuit gaan dat we het proberen op te lossen.. meer op het forum zoals altijd
voor de zekerheid de hotfix die hier gelinkt werd ook toegevoegd maar deze bleek geen verandering te weeg te brengen. dus vandaar mijn vraag.
twijfel nog een beetje wat ik beste kan doen. heb 2 profielen, 1 compleet schoon profiel die alleen de eerste rit gereden heeft, en een lvl 9 profiel. heb van het lvl 9 profiel een kopie gemaakt, als ik bij dit profiel nu de promod activeer raak ik toch niets kwijt van wat ik heb opgebouwd?
Verwijderd
Naast de al genoemde Promods zijn de Jazzycat packs ook een leuke toevoeging. Ze zijn op het moment ws alleen nog niet compatible met 1.15 maar die worden meestal vrij snel bijgewerkt.Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:37:
Hey Boys,
Ik ben eigenlijk niet zo lang geleden begonnen aan ETS2 icm de g27. Zijn er echte MUST HAVE mods? Want de game is zonder errug lelijk.
Thanks!
De essentialsmod: http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=34&t=2630Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:37:
Hey Boys,
Thanks!
Extra trailers: http://ets2.comitek.pl/download
🠕 This side up
Ben aan de slag gegaan met trucks modden, het ontleden van de bestanden ging nog wel, maar het werkelijk toevoegen van een mooie skin is me zo zwaar bevallen dat ik er maar mee gestopt ben.
Als het aanpassen van trailers makkelijker is dan trucks wil ik die poging nog wel een x ondernemen.
weet iemand of de essentialmod pack botst met de promods? ik heb nu game crash na pak m beet 1 minuut rijden, met losse trekker.
[ Voor 15% gewijzigd door huntedjohan op 17-12-2014 17:04 ]
Ik heb eigenlijk alleen Promods, minder gezeur met updates. Ik wacht sowieso altijd met het updaten van de game tot dat Promods een update heeft gehad die werkt met de update van de gameVerwijderd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:37:
Hey Boys,
Thanks!
Bij mij niet, maar ik heb niet alles aanstaanhuntedjohan schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:55:
Is het maken van eigen trailers net zo lastig als het modden van de trucks?
Ben aan de slag gegaan met trucks modden, het ontleden van de bestanden ging nog wel, maar het werkelijk toevoegen van een mooie skin is me zo zwaar bevallen dat ik er maar mee gestopt ben.
Als het aanpassen van trailers makkelijker is dan trucks wil ik die poging nog wel een x ondernemen.
weet iemand of de essentialmod pack botst met de promods? ik heb nu game crash na pak m beet 1 minuut rijden, met losse trekker.
🠕 This side up
Verwijderd
Er zijn genoeg templates voor het maken van een skin en met een programma als ETS2Studio kun je makkelijk je eigen standalone trailer maken mits het een standaard SCS trailer is. Of deze trailers werken met de nieuwste versie weet ik niet.huntedjohan schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:55:
Is het maken van eigen trailers net zo lastig als het modden van de trucks?
ik draai de nieuwste versie van ETS en van promods. had een trailer mod gedownload, samen met promods en de essential mod. dat geeft hier behoorlijke problemen samen. ga nu even zonder mods verder, ga ondertussen kijken of ik eigen trailers kan maken. hopen dat promods een update vrij geeft voor het naderen van een dealer (ben net lvl 9 en alleen nog maar een daf) dus ik moet nog veel verkennen en wil ook meerdere trucks vinden.Koenvh schreef op woensdag 17 december 2014 @ 19:09:
[...]
Bij mij niet, maar ik heb niet alles aanstaan(en ik draai 1.14.2)
ondertussen iemand zien te vinden die mij kan helpen met het maken van truck skins in de kleuren van het bedrijf waar ik zelf voor rij. dan ben ik voorlopig wel tevreden
Johann Sebastian Bach
Welk bedrijf is dat? En met welk merk trucks rijden zij?huntedjohan schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:07:
[...]
ik draai de nieuwste versie van ETS en van promods. had een trailer mod gedownload, samen met promods en de essential mod. dat geeft hier behoorlijke problemen samen. ga nu even zonder mods verder, ga ondertussen kijken of ik eigen trailers kan maken. hopen dat promods een update vrij geeft voor het naderen van een dealer (ben net lvl 9 en alleen nog maar een daf) dus ik moet nog veel verkennen en wil ook meerdere trucks vinden.
ondertussen iemand zien te vinden die mij kan helpen met het maken van truck skins in de kleuren van het bedrijf waar ik zelf voor rij. dan ben ik voorlopig wel tevreden
God heeft rare kostgangers. Jammer dat er ook zijn met een vrachtwagen rijbewijs.
Prachtige platen! Je Stralis straalt echt, alsof hij zo uit de showroom komt. Op wat voor specs draai je ETS2?Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:36:
Heb afgelopen weekend een ritje van Modena naar Croydon gedaan in een Stralis Hi-Way met een 500PK E6 motor (wat een beest!). Ik rij al met ProMods vanaf 1.52 maar het blijft echt een gave map!
Iveco:
[afbeelding]
[afbeelding]
Laatst nog een DAF XF gekocht:
[afbeelding]
The sky is the limit
Verwijderd
Lijkt erop dat hij een realistic lighting en real skyboxes mod gebruikt. Heb overigens geen link.EasyJet schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:30:
[...]
Prachtige platen! Je Stralis straalt echt, alsof hij zo uit de showroom komt. Op wat voor specs draai je ETS2?
Verwijderd
Dank je wel! Volgens mij gebruik ik deze: http://ets2.lt/en/realist...ved-skyboxes-and-weather/EasyJet schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:30:
[...]
Prachtige platen! Je Stralis straalt echt, alsof hij zo uit de showroom komt. Op wat voor specs draai je ETS2?
Ik weet het niet zeker want ik heb hem van een directe downloadlink en er staan verder geen namen oid bij.
Edit: Het kan zijndat er ook nog andere mods zijn die er aan meewerken. Maar ik heb modfolder van een kleine 20GB dus ik weet niet welke mods dat dan zouden moeten zijn.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2014 17:51 ]
Jazzycats heb je niet? Die kon ik namelijk niet werkend krijgen... Vind geen jobs met 1.15.FastFred schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:42:
Ik zit nu op 1.15 met Promods 1.81 en hotfix. So far so goodTrailerbrake voegt weinig toe vind ik, de verende stoel is een leuk detail maar had er iets meer beweging van verwacht.
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Nope, de enige mod die ik momenteel ingeschakeld heb is PromodsSn3gG3l schreef op donderdag 18 december 2014 @ 16:20:
[...]
Jazzycats heb je niet? Die kon ik namelijk niet werkend krijgen... Vind geen jobs met 1.15.
[ Voor 87% gewijzigd door llovesoccerx7 op 18-12-2014 19:00 ]
Verwijderd
Ik ben de laatste tijd veel aan t photoshoppen:
https://www.youtube.com/watch?v=2otSQ91QqQg#t=134
Ik vroeg mij af, zijn trailer/truck skins makkelijk met PhotoshopCS6 te maken, of duurt het vreselijk lang?
Dankje voor t reageren!
http://steamcommunity.com...detail/127555528264845438
1.15 is dus officieel uit volgens de bovenstaande tekst. Als ik het goed begrijp moet je een aantal "kerst" vrachten oppikken om een speciale dlc te krijgen. Kan alleen niet terugvinden tot wanneer je tijd heb om dit te doen.
[ Voor 8% gewijzigd door Saybia op 18-12-2014 19:52 ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2014 19:57 ]
*empty*
De mod die je aangeeft werkt niet onder 1.15.x. Bij mij crashed ETS2 dan.Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2014 @ 13:18:
[...]
Dank je wel! Volgens mij gebruik ik deze: http://ets2.lt/en/realist...ved-skyboxes-and-weather/
Ik weet het niet zeker want ik heb hem van een directe downloadlink en er staan verder geen namen oid bij.
Edit: Het kan zijndat er ook nog andere mods zijn die er aan meewerken. Maar ik heb modfolder van een kleine 20GB dus ik weet niet welke mods dat dan zouden moeten zijn.
*empty*
http://blog.scssoft.com/2...-just-keep-on-giving.html
This update not only brings updates and fixes for the existing content, but time we included new content: Road Roller for High Power Cargo Pack DLC as a "thank-you" to our loyal fans who support continued development of ETS2 by purchasing extra DLC packages.

Geen exact lijstje, maar de grootste veranderingen die ik me zo voor de geest kan halen zijn toch welllovesoccerx7 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 19:21:
Ik ben sinds 1.10 gestopt met ET2, iemand kleine samenvatting wat er veranderd is allemaal tot nu?
extra content (volgens mij is Oost-Europa een stukkie uitgebreid, maar dat kan ook Promods zijn)
Scania Streamline heb je waarschijnlijk ook niet gekend
DAF i.p.v. DAV
nieuwe DAF XF Euro 6 zit er nu in
mid/tag liftaxle
simulatie verende bestuurdersstoel
trailerbrake
"verbeterde AI"
Sterk verbeterde automatische versnellingsbak (met kickdown), hoewel deze een bugje heeft met o.a. de G25 van Logitech
Iveco Stralis Hi-way (zat die er met 1.10 al in, ik weet het niet)
Check de laatste twee pagina's maar van hun blog om de toevoegingen van de laatste paar patches te zien en oordeel zelf
En er komt geloof ik een grote grafische update aan! Ik ben echt heel blij dat er nog zo actief doorontwikkeld wordt door SCS, denk dat ik binnenkort maar wat DLC's ga kopen (Heavy Cargo, Going East onder andere) als dank. Dit hoef je van een Ubisoft of EA niet te verwachten, helemaal geweldig hoe ze de community actief gehouden wordt zo.
[ Voor 23% gewijzigd door FastFred op 18-12-2014 22:06 ]
Verwijderd
Ik heb hem van youtuber Wujek Bohun, die heeft een lijstje met zijn mods en directe downloadlinks. Daar zat ie tussen.MR_VIPER schreef op donderdag 18 december 2014 @ 20:15:
[...]
De mod die je aangeeft werkt niet onder 1.15.x. Bij mij crashed ETS2 dan.
meedraaiende field of view als je je stuur draait of knipperlicht gebruikt (kun je instellen)FastFred schreef op donderdag 18 december 2014 @ 22:00:
[...]
Geen exact lijstje, maar de grootste veranderingen die ik me zo voor de geest kan halen zijn toch wel
extra content (volgens mij is Oost-Europa een stukkie uitgebreid, maar dat kan ook Promods zijn)
Scania Streamline heb je waarschijnlijk ook niet gekend
DAF i.p.v. DAV
nieuwe DAF XF Euro 6 zit er nu in
mid/tag liftaxle
simulatie verende bestuurdersstoel
trailerbrake
"verbeterde AI"
Sterk verbeterde automatische versnellingsbak (met kickdown), hoewel deze een bugje heeft met o.a. de G25 van Logitech
Iveco Stralis Hi-way (zat die er met 1.10 al in, ik weet het niet)
Check de laatste twee pagina's maar van hun blog om de toevoegingen van de laatste paar patches te zien en oordeel zelf
En er komt geloof ik een grote grafische update aan! Ik ben echt heel blij dat er nog zo actief doorontwikkeld wordt door SCS, denk dat ik binnenkort maar wat DLC's ga kopen (Heavy Cargo, Going East onder andere) als dank. Dit hoef je van een Ubisoft of EA niet te verwachten, helemaal geweldig hoe ze de community actief gehouden wordt zo.
Basegame kost €2,99
Going East is nu €1,49
Beide in één is €4,45
Verder zijn alle andere DLC ook in de aanbieding.
Check http://store.steampowered.com/app/227300/
Verrek, die ook ja. Nooit uitgeprobeerd eigenlijkPuckStar schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 00:00:
[...]
meedraaiende field of view als je je stuur draait of knipperlicht gebruikt (kun je instellen)
Voor 4,49 het volgende:
- ETS 2
- Going East
- Christmas Paintjob
- High power cargo
- Ico cold paint job
Dit weekend maar eens beginnen! Nog tips voor een starter?
Ik snap niet dat dat zo goedkoop kan zijn, het is werkelijk een top game, de meest stabiele game die ik in jaren gespeeld heb en anders dan andere games verveelt het bijna nooit. Van mij mag zo'n pakket als dit rustig een tientje meer kostenmathijs55 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 10:59:
Ook net maar eens Euro Truck Simulator 2 gekocht via de Steam saleHeb de Christmas bundle gekocht.
Voor 4,49 het volgende:
- ETS 2
- Going East
- Christmas Paintjob
- High power cargo
- Ico cold paint job
Dit weekend maar eens beginnen! Nog tips voor een starter?
Verwijderd
+1FastFred schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 11:29:
[...]
Ik snap niet dat dat zo goedkoop kan zijn, het is werkelijk een top game, de meest stabiele game die ik in jaren gespeeld heb en anders dan andere games verveelt het bijna nooit. Van mij mag zo'n pakket als dit rustig een tientje meer kosten
Wat ik met name gaaf vind is dat de updates ook echt nieuwe functionaliteit bieden. Naast wat bugfixes vind ik dat de game an sich ook al stabiel was. Regelmatig updates een levendige MOD community goed geprijsde DLC's. Zo zie ik het ook graag
The sky is the limit
*empty*
Lijkt me sterk dat ze dit niet doen, Scania lijkt toch wel hun "main" merk.MR_VIPER schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 15:48:
Nu alleen nog wachten tot Scandinavia uitkomt als DLC. Mag hopen dat dat op korte termijn is. Reuze zin om daar eens te toeren. Hopelijk nemen ze testtrack van Scania er ook in mee. Zit nu wel in andere mods. Maar af SCS zou toch ook wel gaaf zijn.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Verwijderd
Gezien het aantal uren dat de hardcore spelers als wij erin stoppen absoluut. SCS heeft gelukkig geen geldhongerige en opdringerige publisher achter zich, dus kunnen ze er een aantrekkelijk prijskaartje aan hangen en de tijd nemen om alles te perfectioneren en uit te breiden.FastFred schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 11:29:
[...]
Ik snap niet dat dat zo goedkoop kan zijn, het is werkelijk een top game, de meest stabiele game die ik in jaren gespeeld heb en anders dan andere games verveelt het bijna nooit. Van mij mag zo'n pakket als dit rustig een tientje meer kosten
gebruik je een weer mod? welke?
die maan is echt ziek
Improved Weather Reload 2.0 HD r5krissie100 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 17:49[/message]:[/b]
[...]
gebruik je een weer mod? welke?
die maan is echt ziek
http://ets2.lt/en/improved-weather-reload-r5/
hij bevalt mij erg goed
[ Voor 44% gewijzigd door jin op 19-12-2014 18:55 ]
Luister voor de gein eens naar TotalBiscuit wanneer hij het over ETS heeft. Toch best wel een prestatie om hem zo positief te laten praten over een game lol ( vanaf min 5:40 )FastFred schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 11:29:
[...]
Welke versie speel je? 1.14 of 1.15?jin schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 18:19:
[...]
Improved Weather Reload 2.0 HD r5
http://ets2.lt/en/improved-weather-reload-r5/
hij bevalt mij erg goed![]()
Verwijderd
https://www.youtube.com/watch?v=dksau9jHYwo
Toch een paar idioten gespot in die 2 minuten!
Verwijderd
http://blog.scssoft.com/2...cania-factory-in-dlc.htmlMR_VIPER schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 15:48:
Nu alleen nog wachten tot Scandinavia uitkomt als DLC. Mag hopen dat dat op korte termijn is. Reuze zin om daar eens te toeren. Hopelijk nemen ze testtrack van Scania er ook in mee. Zit nu wel in andere mods. Maar af SCS zou toch ook wel gaaf zijn.
Ik denk dat ze dat testtrack ook wel meenemen..
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2014 22:27 ]
-
Verwijderd
Haha, paar Scania batches op je Volvo, niemand die het merkt,Edd schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 22:45:
De vraag is nu natuurlijk, mag je daar dan wel met je DAF het terrein op? Of moet je in een Scania rijden??
Wat Stiholt mudflaps er bij
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2014 22:53 ]
ProMods gaat verder met de DLC, dus dan moet je de DLC kopen om ProMods te blijven gebruikenFastFred schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 01:46:
Wat ik me afvraag, als SCS met de Scandinavia DLC komt, wat gebeurt er dan met Promods? Scandinavië is nu alleen nog verkrijgbaar d.m.v. Promods. Als daar dadelijk een DLC voor komt, dan zal niemand die kopen omdat Promods gratis is, of gaat Promods zich dan concentreren op andere gebieden?
🠕 This side up
Dit was de rit die achteraf een van de mooiste, leukste ritten ooit bleek
Eerst een prachtige maan met mooie straatverlichting

Toen moest ik plotseling in de remmen in de mist...

Door dit dus...

Ik kwam er dus niet meer langs, aangezien ik in de linkerbaan stond, dus dan maar spookrijden langs de weg...

mmm... das jammer ook file, dus kwam de weg niet op
Bijna bij het einde... yes!

maar toen...

wow. das mooi, een bruggetje over
maar ja, wel lekker hobbelig daarna

mooi fijvertje

tja... en toen stond je vast naast een oud huis...
Wegenwacht maar gebeld en weer opnieuw naar dit prachtige paadje.
Deze keer kwam ik er wel door...

leuk ding ^^
Ik kwam toen weer een beetje de bewoonde wereld in

en toen sloeg het noodlot weer toe, net nadat de finish in beeld komt in de navigatie word ik moet en ga dommelen.... oh jee

en je begrijpt het al

weer vast in de greppel(erg stijle versie)
Toen ben ik maar gestopt
Dit alles was uiteraard in Rusland, waar anders.
alle plaatjes klikbaar
Kijkend naar je status zit je zonder peut en moet je slapen. Is dat nog gelukt? Lijkt me in die contreien niet heel makkelijk.krissie100 schreef op zondag 21 december 2014 @ 19:42:
tja, waar zal ik mee beginnen
Dit was de rit die achteraf een van de mooiste, leukste ritten ooit bleek
Eerst een prachtige maan met mooie straatverlichting
mooi fijvertje
[afbeelding]
Mooi verslag van je rit. Ik twijfel nog of ik RUS-map moet installeren, met zulke screens is de verleiding toch groot. Wat ik met name zie en wel leuk vindt zijn de wegen en routes. Toch net even anders dan die asfalt routes door polen of Scandinavië.
Misschien toch maar een keer proberen
The sky is the limit
Nee, slapen lukte niet, ging dommelen en knalde de greppel in, peut kreeg ik er een beetje door de wegenwachtEasyJet schreef op maandag 22 december 2014 @ 09:42:
[...]
Kijkend naar je status zit je zonder peut en moet je slapen. Is dat nog gelukt? Lijkt me in die contreien niet heel makkelijk.
Mooi verslag van je rit. Ik twijfel nog of ik RUS-map moet installeren, met zulke screens is de verleiding toch groot. Wat ik met name zie en wel leuk vindt zijn de wegen en routes. Toch net even anders dan die asfalt routes door polen of Scandinavië.
Misschien toch maar een keer proberen
Maar het was een mooie rit, want die russiscje wegen zijn mooi, want je rijd best vaak door dorpjes die niet op de kaart staan.
Wat zijn mods die ik echt MOET hebben? Heb een behoorlijke PC dus grafische mods en map mods lijken me wel tof.
Draai de laatste patch denk ik..?
Verwijderd
Deze gebruik ik zelf...
Uiteraard Promods
Poland Rebuilding (is volgens mij nog niet compatible met 1.15)
Jazzycat mods (voor een shitload aan nieuwe trailers en AI auto's/trucks)
Realistic Lighting
Altijd ff opletten dat ze compatible zijn met je huidige versie van ETS2 én altijd een backup van je profile maken alvorens nieuwe mods te gebruiken of te vervangen voor een nieuwe versie.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2014 16:11 ]
Hier zijn geen 'eigen' mods voor aan of uit te zetten?
Nope, multiplayer kan je geloof ik geen enkele andere mods mee draaien. Speel zelf alleen maar singleplayer, dus weet het niet 100%kaat17 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:00:
Af en toe rij ik in de MP versie.
Hier zijn geen 'eigen' mods voor aan of uit te zetten?
Gisteren met de steam sale nog 3 van die paint dlc's gekocht, vond ze niet eens allemaal zo mooi maar heb ETS 2 nu al zoveel gespeeld (314 uur) dat ik SCS nog wel een paar extra duiten gun. Zodadelijk nog maar eens wat xmas gifst wegbrengen voor die Polar Express challenge
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Verwijderd
Ik ben bang dat er nog wel eea aan zit te komen. Ze hebben voor zover ze het los willen laten toch al wat steken laten vallen dat er nog voldoende uitbreidingen komen. Dit zal vast en zeker gepaart gaan met code wijzigingen die invloed gaan hebben op mods.FastFred schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 14:38:
Hopen dat SCS nu wat minder vaak zulke wijzigingen maakt
*empty*
Verwijderd
Zo meteen kruip ik weer achter het stuur van mijn truck, lekker plankgas de Alpen in met een vrolijk truckers muziekje op de radio.
1. De route is niet optimaal vanaf de boot richting het noorden (daar kwam ik later pas achter):

De terugweg is overigens geen probleem.
2. De brug tussen kopenhagen en kolding glitcht een beetje:

Verder niks te klagen hoor, top mod!

[ Voor 10% gewijzigd door MeltedForest op 23-12-2014 16:41 ]
ik speel nou enige tijd ets 2 maar sinds dat ets 2 geupdate is na 1.15.x .
zie ik geen vrachten meer bij snelle opdracht en vrachtcenter
wat zal dit kunnen zijn
Verwijderd

Dit is bij Modena maar cypressen zie je nog niet in Emilia Romagna (heel af en toe eentje). Pas in Toscane zie je ze heel veel.
Heb je vracht mods erin zitten van jazzycat? Zo ja dan proberen een downgrade te doen naar 1.14.x. Daar in je profiel de jazzycats mods weghalen. Dan weer updaten. Dan werken de vrachten weer. En dan vervolgens kun je de laatste jazzycat mods weer erop zetten. Ik had hetzelfde probleem en dat bleek in de vrachtmods te zitten. Met name door de jazzycat vrachten.michiel167 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 16:53:
hallo
ik speel nou enige tijd ets 2 maar sinds dat ets 2 geupdate is na 1.15.x .
zie ik geen vrachten meer bij snelle opdracht en vrachtcenter
wat zal dit kunnen zijn
*empty*
halloMR_VIPER schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 17:36:
[...]
Heb je vracht mods erin zitten van jazzycat? Zo ja dan proberen een downgrade te doen naar 1.14.x. Daar in je profiel de jazzycats mods weghalen. Dan weer updaten. Dan werken de vrachten weer. En dan vervolgens kun je de laatste jazzycat mods weer erop zetten. Ik had hetzelfde probleem en dat bleek in de vrachtmods te zitten. Met name door de jazzycat vrachten.
dank je voor de snelle reactie gaat het is proberen.
jullie horen nog van mij
Rijden er ook nog andere auto's op de weg?MeltedForest schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 16:39:
Eerste ritje promods richting Zweden, 2 dingen die mij opvielen:
1. De route is niet optimaal vanaf de boot richting het noorden (daar kwam ik later pas achter):
[afbeelding]
De terugweg is overigens geen probleem.
2. De brug tussen kopenhagen en kolding glitcht een beetje:
[afbeelding]
Verder niks te klagen hoor, top mod!
[afbeelding]
of heb je de ai uit staan ^^ vind het nog al leeg op die screenshots
hij werkt weer bedankt voor de hulp kan ik weer sturen:P
Dit topic is gesloten.