Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScuL schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 19:55:
hier een stuk preview van IJsland (in aanbouw)
[video]

In de nieuwe versie komt ook een nieuw stukje Zuid-Europa :)
IJsland, gaaf! Ziet er spectaculair uit. Thnx for sharing :) Kunnen jullie dat niet vaker doen, van die teaser video's :P
Carfanatic schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 20:05:
Het geluid van de motor vind ik ook wat tegenvallen, zit een hoogtonig roffeltje in het motorgeluid dat daar imo niet thuis hoort.
Er staat mij iets van bij dat ze het originele motorgeluid van de DAF Euro 6 hadden opgenomen maar ik kan mij vergissen. Wie weet hoort het wel zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

Vet hoor, Ijsland :D.

Die Poland Rebuilding en Going East DLC zijn ook echt goed, heerlijk sfeertje.
Je hebt echt het idee dat je een stad binnen rijd.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:37
ScuL schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 19:55:
hier een stuk preview van IJsland (in aanbouw)
[video]

In de nieuwe versie komt ook een nieuw stukje Zuid-Europa :)
Ziet er mooi uit!
weet dat ie nog in aanmaak is, maar toch wil ik even zeggen dat in de tunnel bij 9:12 zon schijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 21:18:
Er staat mij iets van bij dat ze het originele motorgeluid van de DAF Euro 6 hadden opgenomen maar ik kan mij vergissen. Wie weet hoort het wel zo.
Heb je in het echt wel eens een Scania V8 gehoord ( :9~ ). Luister er maar eens naar in het spel, het klinkt nergens naar. Hetzelfde gebeurt hier met de DAF ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zéker, klinkt erg vet en idd jammer dat het ingame niet zo klinkt. Maar dit gaat over de DAF en volgens mij waren ze destijds met het team in en rondom de wagen geluid aan het opnemen. Hebben ze toen met de nieuwe Stralis toen ook gedaan. Al met al had ik zelf ook ietsje meer ervan verwacht. Zéker na zo'n lange tijd. Maar ja, ze zijn met een klein team met teveel dingen tegelijk bezig heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

Sinds gisteren de Hungary Map Mod toegevoegd. Erg leuke map, met leuke binnendoor wegen. Wel korte ritten... maar ik vind het fijn rijden , mooi landschap en dorpjes.

letop: is wel een standalone-map dus niet combinere met andere maps!!!

mijn inziens een aanrader !

http://ets2.lt/en/hungary-map-v-0-9-22/

[ Voor 13% gewijzigd door jin op 26-10-2014 11:12 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook een mod gedownload die zorgt dat er meer verkeer spawnt, er staat niet voor welke versie en ik zit dus in de twijfel. Vandaag nog maar ns testen en dan zal ik hier de link zetten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Naar Innsbruck...lange weg als je vanuit Antwerpen komt die niet eens grote stukken snelweg pakt. Dat houdt in dat je wel eens in de file staat bij een kruising .....

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/YYQHSKxoYME1sM22GM5pDN4f/full.jpg

's nachts aangekomen in de stromende regen, vracht afgeleverd en slapen.

2 op een rij, 3 verschillende merken

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ueSqe0rrdKf9RrYIVzmJlGiI/full.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Tallguy op 26-10-2014 11:23 ]

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-10 23:15
Odessa schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 11:45:
Hmm, heb de Beta even geprobeerd maar daar moet nog een hoop aan gebeuren. Al meerdere malen de AI tegen elkaar zien klappen tijdens het invoegen. AI die gewoon vol in mijn zijkant rijden.Het beetje verkeer wat we tot nu toe hadden is ook verdwenen waar ik hoopte op juist meer verkeer :'(

En met het stuur/dashboard van de nieuwe Daf zit ook iets niet helemaal lekker heb ik het idee
Ah zie http://forum.scssoft.com/...p?f=151&t=167029&start=10
wat mij opvalt is dat er veel minder verkeer is :(.
camera die meedraait als je je stuur draait vind ik wel mooi!

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Nóg minder verkeer inderdaad....
Snap niet waarom, ik wil juist méér verkeer.
En ook hier dacht een autootje wel tegen de zijkant van de trailer te kunne rijden.

[ Voor 35% gewijzigd door krissie100 op 26-10-2014 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog wat Screens!

Afbeeldingslocatie: https://farm6.staticflickr.com/5608/15607942856_9e6cbe6ca9_c.jpgets2_00095 by truckdr1v3r, on Flickr

Afbeeldingslocatie: https://farm4.staticflickr.com/3937/15446067600_c93105735b_c.jpgets2_00093 by truckdr1v3r, on Flickr

Afbeeldingslocatie: https://farm6.staticflickr.com/5601/15445669307_540b520706_c.jpgets2_00094 by truckdr1v3r, on Flickr

Afbeeldingslocatie: https://farm4.staticflickr.com/3946/15607980836_e8ebdfc9f8_c.jpgets2_00096 by truckdr1v3r, on Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:14

PauseBreak

derp!

FastFred schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 21:45:
[...]

Heb je in het echt wel eens een Scania V8 gehoord ( :9~ ). Luister er maar eens naar in het spel, het klinkt nergens naar. Hetzelfde gebeurt hier met de DAF ook.
Vind ik wel wat meevallen eigenlijk. Een DAF XF Eu6 is gewoon van binnen veel stiller dan je zou denken. Het voornaamste geluid dat je meekrijgt is windgeruis.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2q9z502.png
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/fc0is2.png
Tja... wat moet ik zeggen, het lijkt wel multiplayer 1.14, geen kip op de weg overdag 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:37

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

wat klote zeg, daar wordt je niet echt vrolijk van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
krissie100 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 16:34:
[afbeelding]
[afbeelding]
Tja... wat moet ik zeggen, het lijkt wel multiplayer 1.14, geen kip op de weg overdag 8)7
Voordeel: kun je eindelijk met 150 over de snelweg racen, zonder telkens te moeten remmen. Bovendien moet je ook niet telkens remmen voor die domme AI die altijd vol op de rem gaat staan bij een snelheidswijziging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Tja, realisme is toch leuker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

Ik word ook altijd schijtziek van AI die van rechts inhaalt, zet m d'r altijd gewoon voor, rot op joh :+.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De adaptive Traffic mod werkt!

zal zo de download link geven,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Meer traffic mod is dat ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Link Mod: http://ets2.lt/en/adaptive-increased-traffic-mod-v-1-4/

Video (zelfgemaakt met mod aan, kijk eerste paar minuten!) : YouTube: Euro Truck Simulator 2 - The Dutch Map - SweetFX - 1.14 Beta - Almelo - Enschede

[ Voor 113% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2014 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Remcom00 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 17:49:
Ik word ook altijd schijtziek van AI die van rechts inhaalt, zet m d'r altijd gewoon voor, rot op joh :+.
Wat ik leuker vind zijn de AI die gewoon invoegen, ook wanneer het écht niet kan... Ik snap dat het beleefd is om voorrang te geven bij het invoegen, maar het is geen vereiste. Wat dat betreft was de oude AI net wat voorzichtiger. Of inhalen terwijl ik aan het optrekken ben.. Ja, dan rijdt je naast me (tweebaansweg).., mooi knipperlicht hoor, maar ga of ervoor of erachter... Gelukkig is er dan altijd het moment dat er een tegenligger komt en boem. >:) :+

[ Voor 12% gewijzigd door Koenvh op 26-10-2014 19:16 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Ik erger me er gewoon dood aan als je moet afremmen voor AI, omdat je er anders op knalt. Meestal rijd ik dan gewoon de toegestane snelheid, maar die AI moet dan 60 ofzo rijden...

Offtopic: denk dat ik morgen FF bij plattetv.nl een g27 ga scoren, helaas dat je belasting moet betalen op spullen uit Amerika, anders had ik hem via Amazon.com voor 200 dollar(~150€)

[ Voor 34% gewijzigd door hoi1234 op 26-10-2014 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-10 21:36
Als ik het filmpje zo zie zijn de snelwegen nog steeds aardig leeg, alleen in de stad in het druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Moet je iets verder in het filmpje kijken, behoorlijk druk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
  • Laatst online: 30-09 19:27
Leuk hoe je op 10.48 een beetje boos word en toetert naar dat busje terwijl hij voorrang had xD

Dat XP level tho ..

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carfanatic schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 20:22:
[...]

Als ik het filmpje zo zie zijn de snelwegen nog steeds aardig leeg, alleen in de stad in het druk.
Dat klopt, ik heb de mod nu zelf aangepast en nu is de vehicle limit 10000 (word nooit helemaal vol hoor ;)) en de max trucks spawn op 5250 die word wel aardig vol gebruikt, maar! Overweeg dat ik hier op de Dutch Map rijd, en als je dus op de standaard EU map of op Promods rijd er veel meer "spawnpunten" voor de Ai zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bananendoos schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 20:39:
[...]

Leuk hoe je op 10.48 een beetje boos word en toetert naar dat busje terwijl hij voorrang had xD

Dat XP level tho ..
Had hij voorrang? Lol, xD

Cheatengine is mijn vriend,

Was voor de nieuwe daf,dus ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het tekort aan AI in de 1.14 beta is een bug.
Hier meer nieuws
http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=151&t=167217

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha, hopelijk komen ze met een tussenfix zoals voor de map errors rond Cambridge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-10 12:33
Heb voor nood ook maar even die trafic mod gedwonload , vond de wegen wel heel erg leeg :9 . Ben nu bezig met een rit van Moskou naar naar Plymouth (dacht ik) heerlijk stuk rijden vanavond is kijken hoe ver we gaan komen

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Br3wmaster schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 08:23:
Heb voor nood ook maar even die trafic mod gedwonload , vond de wegen wel heel erg leeg :9 . Ben nu bezig met een rit van Moskou naar naar Plymouth (dacht ik) heerlijk stuk rijden vanavond is kijken hoe ver we gaan komen
Ritje van Moskou naar Plymouth?! Waar halen jullie de tijd vandaan zeg! 8)7

Ik mag blij zijn als ik een ritje van 1000km haal! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-09 08:29

TNJ

Frugalite

Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:27:
[...]

Bij elke 2e (of 3e) slaap-gelegenheid de voortgang opslaan en de volgende dag verder gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
ach, die post had ik niet gezien. Bedankt voor het priority request :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:27:
[...]

Verspreiden over meer dagen of er een dagje voor uittrekken.. Al vind ik Moskou naar Plymouth wel een erg lange rit, vooral omdat het alleen maar snelweg is.. De M1 in Wit-Rusland en Rusland is echt lang en recht.. Al gooi ik dan de begrenzer er wel af en ga ik met 150 over de snelweg >:) :+ :D

Dat is leuk om te doen, en de route zelf is niet al te interessant.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik moet zeggen dat die Winter pack erg leuk is! Het ziet er allemaal goed en aanstekelijk winterachtig uit. Maar het geweldigste is nog wel dat de sneeuw ook daadwerkelijk glad is, zowel met remmen als sturen op hogere snelheden raak je ontzettend makkelijk in de slip, awesome!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Ircghost schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 18:15:
Ik moet zeggen dat die Winter pack erg leuk is! Het ziet er allemaal goed en aanstekelijk winterachtig uit. Maar het geweldigste is nog wel dat de sneeuw ook daadwerkelijk glad is, zowel met remmen als sturen op hogere snelheden raak je ontzettend makkelijk in de slip, awesome!
Linkje toevallig oid?
http://ets2.lt/en/winter-mod-red-expert/ deze?

[ Voor 5% gewijzigd door krissie100 op 27-10-2014 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Jemig dat is wel heel veel wit...geef mij maar wat kleurtjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Die inderdaad! Hij was laatst al gelinked vandaar dat ik niet nog eens ging linken..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LmdB06ul.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1vH1Hmsl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sAZqdyPl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ircghost schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 18:58:
Die inderdaad! Hij was laatst al gelinked vandaar dat ik niet nog eens ging linken..

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Wajoo, ziet er netjes uit! :9~ :D

edit: YouTube: Euro Truck Simulator 2 -The Dutch Map - SweetFX - 1.14 - Daf Euro 6

Ben ook nog even naar de Mcdonalds geweest op 6:00! :+ :o

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2014 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Ircghost schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 18:58:

mooie screenshots
Ik heb die mod ook geprobeerd maar bij mij was het ook alleen maar winter, overal waar ik kwam.
Was leuk geweest als dit gewoon een random event zou triggeren net zoals de regen zeg maar :) .

[ Voor 10% gewijzigd door Br3wmaster op 28-10-2014 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Hoe bedoel je? Dat het soms zomer is en soms plotseling winter? :P

Ik vind het wel prima zo, soms zijn de wegen gewoon een normale kleur en soms helemaal doorgewinterd.. dat is voor mij genoeg afwisseling voor nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Ircghost schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:01:
Hoe bedoel je? Dat het soms zomer is en soms plotseling winter? :P

Ik vind het wel prima zo, soms zijn de wegen gewoon een normale kleur en soms helemaal doorgewinterd.. dat is voor mij genoeg afwisseling voor nu.
Dat zou geen gek idee zijn hoor seizoenen toevoegen :9 . Ik voel daar wel wat voor eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin

jin

...en dan meteen toevoegen dat tijdens de spits er meer verkeer op de snelweg is :)

die traffic mod is wel leuk (Thanks @Swagpc) . getest op de Dutch Map. Vanavond op mijn "promods" profiel proberen :)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jin schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:55:
...en dan meteen toevoegen dat tijdens de spits er meer verkeer op de snelweg is :)

die traffic mod is wel leuk (Thanks @Swagpc) . getest op de Dutch Map. Vanavond op mijn "promods" profiel proberen :)
Geen probleem, blij dat het werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Br3wmaster schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:24:
[...]

Dat zou geen gek idee zijn hoor seizoenen toevoegen :9 . Ik voel daar wel wat voor eigenlijk :)
Ik zou seizoenen ook geweldig vinden, maar dat hoeft niet voor mij van uur op uur te veranderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Ircghost schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:09:
[...]

Ik zou seizoenen ook geweldig vinden, maar dat hoeft niet voor mij van uur op uur te veranderen :P
Nee dat ben ik met je eens. Zou gek zijn als om 14:00 de zon schijnt en om 14:23 er sneeuw valt. Mee eens. Maar seizoenen zouden gewoon per x aantal weken kunnen. Spel telt de weken toch al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Br3wmaster schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:33:
[...]

Nee dat ben ik met je eens. Zou gek zijn als om 14:00 de zon schijnt en om 14:23 er sneeuw valt. Mee eens. Maar seizoenen zouden gewoon per x aantal weken kunnen. Spel telt de weken toch al :)
Of gewoon
Maandag=Winter
Dinsdag=Lente
Woensdag=Zomer
Donderdag=Herfst
Vrijdag=Winter
enzzz..

Zo heb je ook niet altijd op dezelfde dag het zelfde seizoen (1x in de 7 weken wel), en als je 1 seizoen hebt dat niet bevalt is het makkelijk overslaan. (ik bedoel niet ingame weken dus)

[ Voor 4% gewijzigd door enchion op 28-10-2014 14:55 ]

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik zou liever dan elke week iets anders zien op zijn allervroegst. Anders wordt het wel heel gek. Vooral als je een trip hebt van 2000+ dan kun je door 2 seizoenen rijden met een paar tomaten achterin.. ook een beetje gek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ircghost schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:41:
Ik zou liever dan elke week iets anders zien op zijn allervroegst. Anders wordt het wel heel gek. Vooral als je een trip hebt van 2000+ dan kun je door 2 seizoenen rijden met een paar tomaten achterin.. ook een beetje gek :P
Seizoenen hoeven van mij ook niet, maar sneeuw in de bergen zou bijvoorbeeld wel leuk zijn. En misschien als het in het echt herfst is ook in de game herfst., als instelling dan.

[ Voor 9% gewijzigd door Koenvh op 28-10-2014 16:03 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seizoenen zijn een must voor mij, wie vind het nou leuk om in hartje winter, in de zomer te rijden? :?
Als dit word toegevoegd moet er zeker een optie komen van, welk seizoen is het bij jou of in welk seizoen wil j e starten.

Ik ga dit even op de Wishlist bij SCS zetten :D

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2014 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ircghost schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:41:
Lievere iedere maand eigenlijk. Een week ben je vrij snel doorheen.

Ik praat over ingame weken/maanden trouwens, jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Nu we het toch over het weer hebben
ScuL... betekent dit dat we nu wel sneeuw op een gedeelte van de map kunnen hebben?
Per-sector weather climate profiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Odessa schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 18:04:
ScuL... betekent dit dat we nu wel sneeuw op een gedeelte van de map kunnen hebben?
Ik heb laatst wel een mod gezien die dat had maar dat was echt duidelijk dat dat gewoon textuur veranderingen waren, de hele map zag er raar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

FastFred schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 17:47:
[...]

Ja voor mij was het ook meer van doe dan op zijn minst per week (ingame).

Het beste zou inderdaad zijn als er 4 seizoenen zijn die gelijk lopen met de echte tijd (echte tijd), zodat je in het juiste seizoen de juiste setting hebt.. zoals bijvoorbeeld in flight sims.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Odessa schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 18:04:
Dit betekent dat we per sector kunnen instellen hoe vaak het regent of hoe vaak de zon schijnt.
Ik heb al contact gehad met de rest van het team om te achterhalen of dat betekent dat we ook sneeuwvlokken kunnen laten vallen.

Met sneeuw de grond (en gebouwen) bedekken is echter een andere zaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Bedankt voor de uitleg ScuL :) Alleen jammer dat het niet is wat ik dacht ( hoopte) dat het zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScuL schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 18:55:
[...]

Met sneeuw de grond (en gebouwen) bedekken is echter een andere zaak
Textures veranderen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Weighed
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-10 13:16
De AI is harstikke realistisch in ETS2 ... Kijk maar, gebeurt in het echt ook:
http://www.dumpert.nl/med...eeft_opslag_verdiend.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
88Weighed schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 22:30:
Poeh, echt alles ging daar net goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

88Weighed schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 22:30:
_O-

Zeer realistisch is t wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
FastFred schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 17:47:
[...]

Ik had het inderdaad ook over ingame weken :) . Ben benieuwd of ScuL en zijn team het in ieder geval kunnen laten sneeuwen met die nieuwe change. Dat zou ik al wel leuk vinden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het wisselen van een texture is het probleem niet maar om dat geleidelijk te laten veranderen is andere koek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-10 10:02

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Zo, gisteren mijn eerste twee ritjes in multiplayer gedaan. Eerst een kleine van Duisburg naar Keulen, daarna een langere van Keulen naar Katowice. Terug op een normale truck is weer eens goed (ik reed met 1200 pk en altijd plankgas, en dan wil je nogal eens crashen), maar is het standaard dat je in "no-collision mode" rijdt? Anderen rijden zo door mij heen en ik kan ook zonder problemen door anderen heen rijden.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
In steden wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-10 10:02

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

De hele autosnelweg door Duitsland en Polen heen. Ik heb het niet opgezocht door anderen aan te rijden, maar op een paar plekken op de autosnelweg reed er iemand zo door mij heen.
Ik kreeg de indruk dat het overal no-collision is.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Klopt, er zijn tijdelijk alleen maar freeroam servers waar collisions uit staan. Als ik het goed herinner is dit vanwege een exploit en moet dit met de volgende update weer normaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

ScuL schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 10:38:
[...]

Het wisselen van een texture is het probleem niet maar om dat geleidelijk te laten veranderen is andere koek :)
Zou je dat niet kunnen instellen tijdens de 'sleep periode'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zouden jullie niet van elke texture 100 verschillende kunnen maken in gradaties van normaal naar wit? lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 13:45:
Zouden jullie niet van elke texture 100 verschillende kunnen maken in gradaties van normaal naar wit? lol
Ja daaag ik heb ook een leven 8)7 haha :D

Denk dat de gemiddelde gamer geen idee hoeft hoe complex het is om goed te modden in ETS2, ondanks dat alle lof naar SCS gaat voor het mogelijk maken van mods is het niet bepaald eenvoudig :)
1 texture heeft zo'n 3 à 4 bestanden nodig en allerlei verwijzingen naar het "materiaal" waardoor je per texture zo'n 5 minuten nodig hebt.

5 minuten * 100 gradaties = 500 minuten werk voor 1 texture
En dan te bedenken dat er zo'n kleine 2000 textures in het spel zitten die daar aan moeten voldoen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-09 08:29

TNJ

Frugalite

Ircghost schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 13:00:
[...]

Zou je dat niet kunnen instellen tijdens de 'sleep periode'?
Geen slecht idee. Tijdens de rit begint het te sneeuwen, na de rust is het wit (of witter, als er een 2e rust nodig is voor een goed pak sneeuw).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Dat zou nog een optie kunnen zijn. Als je 100 gradaties wil maken voor elke texture ben je zo'n 17.000 uur bezig. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScuL schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:04:
[...]

Ja daaag ik heb ook een leven 8)7 haha :D

Denk dat de gemiddelde gamer geen idee hoeft hoe complex het is om goed te modden in ETS2, ondanks dat alle lof naar SCS gaat voor het mogelijk maken van mods is het niet bepaald eenvoudig :)
1 texture heeft zo'n 3 à 4 bestanden nodig en allerlei verwijzingen naar het "materiaal" waardoor je per texture zo'n 5 minuten nodig hebt.

5 minuten * 100 gradaties = 500 minuten werk voor 1 texture
En dan te bedenken dat er zo'n kleine 2000 textures in het spel zitten die daar aan moeten voldoen :'(
Dat is dus bijna 2 jaar non-stop textures modden. :P easy peasy! :P ik zeg doen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach t zou voor 2125 man maar 1 dag werk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:19:
Ach t zou voor 2125 man maar 1 dag werk zijn
Precies joh, waar praten we over....doen!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier nog meer SweetFX gebruikers?
Ik raad dit zeer aan (zie mijn video als voorbeeld)

Link: YouTube: Euro Truck Simulator 2 The Dutch Map SweetFX 1 14 Daf Euro 6

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2014 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:29
Gisteren maar eens de helft van mijn rit van Helsinki naar Brest gereden. Ik vind het toch vaak een saai stuk weg daar van zweden naar denemarken. Na voltooing van deze rit ga ik weer wat kortere ritten doen dan 2000+ km, zijn toch lange ritten en ik merk dat ik ze toch vaak in 1x af wil maken maar dat is wel erg lang :p

Dat sweetfx gebruik ik niet, wat zijn de voordelen?

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Dat je vaak wat vollere/ over-saturated kleuren krijgt, waardoor het er allemaal wat levendiger uit ziet. Als secundaire voordelen heb je soms een wat strakkere weergave door bijvoorbeeld hogere contrastwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ircghost schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 09:02:
Dat je vaak wat vollere/ over-saturated kleuren krijgt, waardoor het er allemaal wat levendiger uit ziet. Als secundaire voordelen heb je soms een wat strakkere weergave door bijvoorbeeld hogere contrastwaarden.
^dat ja :) ^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Ircghost schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 09:02:
Ahh, dat is niks voor mij. Kon bij battlefield 4 geloof ik ook al maar ik vind die kleuren onnatuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin

jin

Vandaag een nieuwe map/mod geinstalleerd .

http://ets2.lt/en/mha-pro-eu-map-v-1-6/

is een standalone map, wel DLC East nodig. Rusmap schijnt ook te werken,nog niet geprobeerd.

Eerste ritje video

Wat is gezien heb ziet er goed uit.

Verder speel ik regelmatig met volgende maps;
- Hungary http://ets2.lt/en/hungary-map-v-0-9-22/
Is een mooie standalone map, met weinig snelwegen, en een andere schaal dan gebruikelijk. Maar ziet er erg goed uit !!
- The Dutch Map http://ets2.lt/en/the-dutch-map-2/
nog beetje klein, maar indruk is goed. herkenbare punten genoeg :)
- Promods (met poland rebuilding + Rusmap 1.3.5)
Dit is mijn hoofdprofiel...Obvious...

Gebruik verder aan mods:
- trailer& cargo pack v 2.8 van Jazzycat
- ai traffic pack v1.8 van Jazzycat
- Real_Light http://ets2.lt/en/realistic-light/
- Adaptive increased Traffic http://ets2.lt/en/adaptive-increased-traffic-mod-v-1-4/
- more realistic Weather (zat bij de Dutch Map download)

Welke mappen/mods zijn jullie favorieten ?

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Ik gebruik alleen Promods, Poland Rebuilding en de jazzycat addons. Oh ja en realistic lighting (weer en verlichting)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sweetfx, jazzycat, scania mods, dutch map, multiplayer, promods, poland rebuilding, hungary map etc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-10 19:27
@SwagPc

Ik heb ook Sweetfx gedownload maar lijkt niet te werken..
Kan je je preset delen of mij uitleggen? :D
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RonaldMeer schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 16:01:
@SwagPc

Ik heb ook Sweetfx gedownload maar lijkt niet te werken..
Kan je je preset delen of mij uitleggen? :D
Thanks!
Heb jij Excellent SweetFX V2 gedownload?
http://ets2.lt/en/exellent-sweetfx-v2/

Die staat al vooraf ingesteld.

Succes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Sn3gG3l schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:55:
[...]

Ahh, dat is niks voor mij. Kon bij battlefield 4 geloof ik ook al maar ik vind die kleuren onnatuurlijk :)
SweetFX werkt bij elk programma, het werkt er buiten. Daarnaast is overvolle kleuren slechts 1 kant, je zou ook sobere kleuren kunnen kiezen. Het is echt de moeite waard om er minstens even eens naar te kijken, slechts enkele minuten werk voor veel potentieel voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
Thanks Swag, ik had gewoon SweetFX 1.5 gedownload:)

Moet ik deze mod onder SteamApps bij de x64 versie van eurotrucks2.exe zetten of bij de x86 versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RonaldMeer schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:40:
Thanks Swag, ik had gewoon SweetFX 1.5 gedownload:)

Moet ik deze mod onder SteamApps bij de x64 versie van eurotrucks2.exe zetten of bij de x86 versie?
Bij de x86, geen probleem:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
Prima! Krijg 'm alleen niet gedownload, servers doen t niet denk ik.. kan jij m aan mij sturen op een of andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RonaldMeer schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 21:32:
Prima! Krijg 'm alleen niet gedownload, servers doen t niet denk ik.. kan jij m aan mij sturen op een of andere manier?
Ik zal m wel op mediafire zetten maar dat zal morgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
Held :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, ik ben er niet helemaal met mn hoofd erbij.. ik ben niet thuis vandaag en morgen ben ik pas savonds thuis.
edit: ik zal mijn settings er ook inzetten als je dat wilt? :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2014 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Maar weer eens wat sfeerplaatjes

Een zonsverduistering??
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/VK0P1AByOCaVXp4cgpVvFXrx/full.png

In de stromende regen bij de Peage op weg naar Rennes
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7mCWnwOGquA8CZ0aMtsWIvJn/full.png

De reflecties van de lampen op het natte asfalt zijn echt super
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/RRZLgkEEIYi0249LmOOQUX8N/full.png

[ Voor 73% gewijzigd door Tallguy op 01-11-2014 12:50 ]

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Ircghost schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 16:38:
[...]

SweetFX werkt bij elk programma, het werkt er buiten. Daarnaast is overvolle kleuren slechts 1 kant, je zou ook sobere kleuren kunnen kiezen. Het is echt de moeite waard om er minstens even eens naar te kijken, slechts enkele minuten werk voor veel potentieel voordeel.
Ok dank voor de overtuiging, ik zal er eens naar kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Heb net de logitech driving force GT binnen, maar ik krijg de profiler niet geinstalleerd... geen idee waarom, wel brand het GT logo op het stuur, maar heb ook het idee dat de drivers niet goed geinstalleerd zijn, want er staat bij apparaten en printers niet een mooi stuur bij de GT maar een soort ouderwetse gameboy controller? iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuppie007
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10 12:41
krissie100 schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 17:52:
Heb net de logitech driving force GT binnen, maar ik krijg de profiler niet geinstalleerd... geen idee waarom, wel brand het GT logo op het stuur, maar heb ook het idee dat de drivers niet goed geinstalleerd zijn, want er staat bij apparaten en printers niet een mooi stuur bij de GT maar een soort ouderwetse gameboy controller? iemand enig idee?
Drivers verwijderen, pc opnieuw opstarten en dan weer opnieuw aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin

jin

Andere USB poort ?

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Het lijkt inmiddels gelukt, heb profiler opgestart en op 780 graden gezet en dat werkt, alles werkt nu, alleen nog een vraagje, kan je ergens de sterkte van het stuur verlagen? ik vind hem namelijk nu erg zwaar sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat moet kunnen, in de ets2 settings:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-10 21:36
sinds de update van gisteren kom je ook weer een behoorlijke hoeveelheid verkeer tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
beetje spelen inderdaad met de balkjes en dan kom je er wel uit. mooi stuur zeg trouwens ;)
tweede handsje en nog in topconditie, dikke force feedback, kwam nog bijna in de problemen toen ik zag dat hij een externe voeding nodig had... kon er nog net eentje vrijmaken in de stekkerdoos ;)
Pagina: 1 ... 77 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.