Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:30
Nou ik vind het knap hoor. Dat vond ik 3 ritjes leuk, maar daarna val ik in slaap. Ik rij geen 150, maar wel ergens tussen 100 en 120 in. Voor rood stop ik meestal wel ;)

Als er net wat meer afwisseling in de wegen zat en het verkeer wat slimmer was dan zou ik me waarschijnlijk wat beter in kunnen leven dat ik er echt al chauffeur rij. Nu is het 10 min rijden tolpoort. dan weer 10 min rijden tolpoort om uiteindelijk bij een kleine selectie verschillende bedrijven te komen met een andere logo er boven. En als deze simulatie zou kloppen had ik nu allang mijn chauffeursdiploma gehaald, want dat wil ik in het echt ook wel verdienen.

Klinkt misschien negatief, maar dat gevoel overheerst totaal niet. Kan er erg van genieten met de radio aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:55:
Nou ik vind het knap hoor. Dat vond ik 3 ritjes leuk, maar daarna val ik in slaap. Ik rij geen 150, maar wel ergens tussen 100 en 120 in. Voor rood stop ik meestal wel ;)

Als er net wat meer afwisseling in de wegen zat en het verkeer wat slimmer was dan zou ik me waarschijnlijk wat beter in kunnen leven dat ik er echt al chauffeur rij. Nu is het 10 min rijden tolpoort. dan weer 10 min rijden tolpoort om uiteindelijk bij een kleine selectie verschillende bedrijven te komen met een andere logo er boven. En als deze simulatie zou kloppen had ik nu allang mijn chauffeursdiploma gehaald, want dat wil ik in het echt ook wel verdienen.

Klinkt misschien negatief, maar dat gevoel overheerst totaal niet. Kan er erg van genieten met de radio aan.
Probeer Hungary map eens zou ik zeggen ;)

Daarnaast rijd ik realistische snelheden en stop ik voor rood :)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:01

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Beakzz schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:55:

Ik stop alleen al voor stoplichten om het gebulder te horen van de Scania V8 :+

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik rijd zeker netjes! :D

Hier nog wat screens van 75 ton aan een afweersysteem tegen Oekraine :+

Afbeeldingslocatie: https://farm4.staticflickr.com/3943/15414594390_a683fca352_c.jpgEts 2 MB by truckdr1v3r, on Flickr

Afbeeldingslocatie: https://farm4.staticflickr.com/3941/15601028102_fe86c3d7bf_c.jpgETS2 MB 2 by truckdr1v3r, on Flickr

Afbeeldingslocatie: https://farm6.staticflickr.com/5610/15576521376_a0ec722cd8_c.jpgETS2 MB 3 by truckdr1v3r, on Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk had het wel een DAF moeten zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:33
Leuke screens maar inderdaad ik mis het logo van DAF ook :9 .

Zelf probeer ik ook altijd netjes te rijden. Dus niet inhalen waar het niet mag, niet harder rijden dan is toegestaan etc :) . Het blijft voor mij een simulator dus ik wil het wel zo realistisch mogelijk maken . Maar zoals al meer is aangegeven ieder zijn ding natuurlijk :)

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jalihaag
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-07 12:00
Grootste minpunt vind ik de rusttijden.Dat je niet zelf kan kiezen hoe lang je wilt rusten.

God heeft rare kostgangers. Jammer dat er ook zijn met een vrachtwagen rijbewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, het is altijd 8 uur maar soms redt je het net niet met een dringende levering. Als je dan zou kunnen kiezen voor 1 of 2 uurtjes, zou dat mooi zijn. Zou niet heel moeilijk moeten zijn om te implementeren. Maar gelukkig hebben we nu wel honderdmiljoenmiljard paintjobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 15:43:
Eigenlijk had het wel een DAF moeten zijn :P
Tja, kon zo 1.2.3 niet een goede DAF mod vinden dus dacht ik waarom niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FastFred schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 18:06:
Die Merc is een mod neem ik aan? Zou je kunnen zeggen welke? Ik vind de Majestic echt waardeloos...
Het blijft een Majestic maar de mod veranderd het ;)

LINK: http://ets2.lt/en/mercedes-benz-tuning-mega-mod-v-2-0/

Veel opties, echt een aanrader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 16:16:
Inderdaad, het is altijd 8 uur maar soms redt je het net niet met een dringende levering. Als je dan zou kunnen kiezen voor 1 of 2 uurtjes, zou dat mooi zijn. Zou niet heel moeilijk moeten zijn om te implementeren. Maar gelukkig hebben we nu wel honderdmiljoenmiljard paintjobs.
Dit zou inderdaad wel een fijne toevoeging zijn. Kom nu soms ook net niet uit met de tijd waardoor ik toch harder moet rijden dan is toegestaan om mijn vracht binnen de tijd af te leveren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Br3wmaster schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:17:
[...]

Dit zou inderdaad wel een fijne toevoeging zijn. Kom nu soms ook net niet uit met de tijd waardoor ik toch harder moet rijden dan is toegestaan om mijn vracht binnen de tijd af te leveren :(
Tja, het zou fijn zijn als dat erin kwam :D

edit: Heb hier nog een video van een of andere mafkees die vanaf Europoort Rotterdam stond te blokkeren :+

YouTube: Euro Truck Simulator 2 - Europoort Blocker Chaos!

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2014 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is in het echt volgens mij ook zo. Je mag maximaal 11 uur aan één stuk rijden, daarna moet je verplicht zo veel uur nemen.

Inderdaad, het zou mooi zijn als ze het zo maken dat je je rusttijden echt in moet plannen zonder dat je met je rij en rusturen vast komt te zitten en alsnog je vracht op tijd af weten te leveren. Maar zelf aan kunnen geven hoelang je wilt rusten wil ik niet, dat is niet realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-10 21:36
Je mag maximaal 11 uur aan één stuk rijden
nee, je mag maximaal 4,5 uur rijden, daarna moet je minimaal 45 minuten pauze nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou dat dus :) Ik ben ook geen vrachtwagenchauffeur in het eggie.

Overigens, mijn game is niet stabiel meer :( Ik kan een half uur tot drie kwartier spelen, daarna krijg ik allerlei grafische glitches, grote driehoeken, vlakken in allerlei kleuren over mijn scherm heen, komt voor in alle views voor zover ik heb kunnen checken. Het opnieuw laden van het profiel lost het probleem op, maar komt na een half uur/drie kwartier weer terug. Als ik er niks tegen doe en voorzichtig door blijf rijden dan crashed uiteindelijk de gehele game naar desktop met 'ETS2 has stopped working'.

Setup is 2 identieke Asus GTX560 DirectCU II met sinds eergisteren de nieuwste driver. SLI uitschakelen helpt niet, ook PhysX door de videokaart of processor laten afhandelen haalt niets uit. Primaire kaart heb ik zelf nieuw gekocht, 2e kaart heb ik maandje of wat terug 2e hands gekocht via V&A

Ik zit op de op-één-na nieuwste versie trouwens, vond de toevoeging van achievements niet zo spannend dus wilde die overslaan, maar denk dat ik vanavond toch maar eens ga updaten om te zien of dit mijn probleem oplost.

[ Voor 11% gewijzigd door FastFred op 23-10-2014 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe werkt die Scania-bak eigenlijk in hetspel, hij ziet er erg vreemd uit? Heb zelf laatst in een DAF met handbak gereden, en daar was het schakelmechaniek eigenlijk zoals de 'andere' bak, waarbij je op een knop omhoog/omlaag doet voor de volgende versnellingsserie.

In het spel heb ik dit zo:
1 3 5
2 4 6 -> Knop links naast de bak indrukken

7 9 11
8 10 12

In de echte truck was het zo:
1 3
2 4 => Lipje omhoog

5 7
6 8

En voor 9 t/m 16 was er nog een knop links op de pook, maar die heb ik niet gebruikt.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is op verschillende manieren te configureren, ik heb het zo

1 5 9
3 7 11

knop indrukken

2 6 10
4 8 12

Met de echt realistische manier kan ik gewoon echt niet rijden in ETS2

[ Voor 24% gewijzigd door FastFred op 23-10-2014 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje,

Skint iemand hier?
Ik wil binnekort gaan beginnen met skinnen maar ik heb geeb photoshop ofzo, heeft er iemand een gratis alternatief?
Bij voorbaat dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:37

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

GIMP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

Paint.NET is een heel goed alternatief voor photoshop.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-09 08:29

TNJ

Frugalite

jin schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:20:
+1

Iets minder opties, waardoor een stuk overzichtelijker. Uit te breiden met plugins/extensies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:29
Ik schakel met m'n G27 zo: 1,2,3,4,5,6 --> knopje links op het stuur --> ,7,8,9,10,11,12.
Is even wennen in het begin maar wel realistisch. Meestal rij ik weg in zn 4, dan naar 6,7 of 8 en dan vanaf 9 elke versnelling.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jin schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:20:
Bedankt voor de reacties, ik heb paint. net al op mijn pc staan dus dat zal ik vanmiddag even testen, ik heb trouwens een probleem als ik probeer de map te bewerken dan crasht de game als ik dus in de console edit typ dan crasht ie

Iemand een oplossing? Bedankt!

edit: 1.14 beta is uit screenshot on the way!

Afbeeldingslocatie: https://farm6.staticflickr.com/5600/15421464177_929019fa8c_c.jpgets2_00078 by truckdr1v3r, on Flickr

Afbeeldingslocatie: https://farm4.staticflickr.com/3936/15421868480_0c49dd859d_c.jpgets2_00079 by truckdr1v3r, on Flickr

Afbeeldingslocatie: https://farm4.staticflickr.com/3941/15608296952_5d27e91c0e_c.jpgets2_00083 by truckdr1v3r, on Flickr

Afbeeldingslocatie: https://farm4.staticflickr.com/3940/15421463307_666a8f55da_c.jpgets2_00080 by truckdr1v3r, on Flickr

Afbeeldingslocatie: https://farm4.staticflickr.com/3939/15608298662_bb499da59b_c.jpgets2_00085 by truckdr1v3r, on Flickr

Nice Nice!!

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2014 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Sn3gG3l schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:46:
Ik schakel met m'n G27 zo: 1,2,3,4,5,6 --> knopje links op het stuur --> ,7,8,9,10,11,12.
Is even wennen in het begin maar wel realistisch. Meestal rij ik weg in zn 4, dan naar 6,7 of 8 en dan vanaf 9 elke versnelling.
Dan blijf je schakelen. Ik vind dat de beroertste optie die er is. Of ik pak 1,3,5,7,9,11 knopje op mijn shifter 2,4,6,8,10,12 of ik gebruik die van een Scania bak maar daar gaat het nog wel is fout :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Br3wmaster schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:39:
[...]

Dan blijf je schakelen. Ik vind dat de beroertste optie die er is. Of ik pak 1,3,5,7,9,11 knopje op mijn shifter 2,4,6,8,10,12 of ik gebruik die van een Scania bak maar daar gaat het nog wel is fout :9
Valt wel mee hoor, al verschillen smaken natuurlijk :) In begin lijkt het veel maar je slaat toch altijd wel iets over afhankelijk van de lading. Met name met een zware vracht bergop is het fijn als je niet alleen per 2 kan schakelen want dan is het soms net te veel terug/opschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Sn3gG3l schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:23:
[...]

Valt wel mee hoor, al verschillen smaken natuurlijk :) In begin lijkt het veel maar je slaat toch altijd wel iets over afhankelijk van de lading. Met name met een zware vracht bergop is het fijn als je niet alleen per 2 kan schakelen want dan is het soms net te veel terug/opschakelen.
Smaken verschillen dat zeker maar als ik met een zware lading berg op moet kan ik ook per 1 terugschakelen :) kwesie van knopje indrukken :9 . Maar inderdaad als dit voor je werkt is het prima toch :)

@screens. die DAF moet ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:14

PauseBreak

derp!

Ze hebben echt flink wat werk gestoken in die DAF zeg. Eindelijk eens wat mooie highres textures :)

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik weet welke ik ga kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PauseBreak schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:33:
Ze hebben echt flink wat werk gestoken in die DAF zeg. Eindelijk eens wat mooie highres textures :)
Een paar bugs heb k al gevonden,

De truck "zweeft'' als je op zon ramp bij een grote Dealer gaat staan,
Heavy Duty Paint Jobs niet zichtbaar

Voorderest, zeer mooie truck met 510PK hij trekte een vracht van 24 ton lekker snel! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Met 510pk ga ik zeker wel inleveren kwa pks. Mijn volvo heeft er op dit moment 750 :9 . Maar dat mag de pret niet drukken die DAF is zoveel mooier :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het nog alleen beschikbaar voor steam gebruikers??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:09:
is het nog alleen beschikbaar voor steam gebruikers??
Ja, maar je kan natuurlijk je game activeren op Steam ;)
Br3wmaster schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:10:
Met 510pk ga ik zeker wel inleveren kwa pks. Mijn volvo heeft er op dit moment 750 :9 . Maar dat mag de pret niet drukken die DAF is zoveel mooier :o
Het lijkt wel of ie 650PK heeft hoor, trekt zeer soepel op met een van de zwaarste vrachten en ook heuvels rijd hij lekker :)

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2014 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarvoor moet je toch het progamma van steam hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:10:
Daarvoor moet je toch het progamma van steam hebben ?
Ja, dat kan je hier downloaden

LINK:http://store.steampowered.com/about/?l=dutch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar zit het probleem de router thuis die blokkeert het progamma met inloggen, dat doet ie ook met de playstation :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:13:
Daar zit het probleem de router thuis die blokkeert het progamma met inloggen, dat doet ie ook met de playstation :( :(
Dan stel je je router toch even in dat ie dat niet meer doet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn3gG3l schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:22:
[...]

^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker lange lijst met releasenotes voor 1.14 :) Ze hebben niet stil gezeten. Geen wonder dat het even duurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn3gG3l schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:22:
[...]

Dat is het probleem m'n pa wilt niet dat ik in z'n router dingen ga veranderen:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Dan leg je uit dat je het nodig hebt om te kunnen gamen... Hij zal heus wel weten hoe en waarom dat is; anders zou hij ook geen verstand hebben van het feit dat je überhaupt dingen kan blokkeren in routers en hoe dat moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat weet ie heus wel hoe alles werkt zal als die thuis is even vragen kan ik gta enzo ook weer online spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met UPnP ingeschakeld zou het direct moeten werken. Ik heb verder nooit poorten hoeven forwarden oid. Laat 'm ff checken of dat aan staat. Kan verder totaal geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Mooi dat ze dit ook hebben toegevoegd nu; Speed limit shown on dashboard GPS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, alleen ik dacht dat trucks bubeko in DE ook gewoon 80 mochten, maar volgens de limiter is dat 60..

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ircghost schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:38:
Hehe! Daar zat ik echt op te wachten, in mijn videos kan ik t ook nooit laten om op F3 te drukken zodat ik de snelheid zie.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prachtige lijst met releasenotes. Maar volgens mij, bestaat deze al:
Red light offense isn't reported if the player is too far inside a crossroad
Als ik met de trekker al voorbij het rode licht ben (of nog net door oranje) dan krijg ik geen boete. Is altijd al zo...

[ Voor 26% gewijzigd door FastFred op 23-10-2014 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Ircghost schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:38:
Heb graphics op ultra staan, maar de tekst in de DAF is slecht leesbaar, ook de dashboard GPS speed limit, bijna niet te lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Dat is dan wel weer balen, is het ook moeilijk te lezen als je weet wat er moet staan? (als jij weet dat ergens het woord: watermeloen staat is het makkelijker te lezen op afstand dan dat je geen idee hebt wat er staat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online
Ircghost schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 17:58:
Dat is dan wel weer balen, is het ook moeilijk te lezen als je weet wat er moet staan? (als jij weet dat ergens het woord: watermeloen staat is het makkelijker te lezen op afstand dan dat je geen idee hebt wat er staat)
Als je weet wat er moet staan dan kan je het lezen, maar dan is het nut ervan weg ;)
Het belangrijkste is gewoon dat het een toevoeging is maar vooral dat het er goed uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krissie100 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 17:52:
[...]

Heb graphics op ultra staan, maar de tekst in de DAF is slecht leesbaar, ook de dashboard GPS speed limit, bijna niet te lezen...
Ik heb ook graphics op ultra 200% staan en kan die speedlimit alleen maar gokken en t dashboard zie ik ook niet, ook mis ik de cruise control :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 18:09:
[...]

Ik heb ook graphics op ultra 200% staan en kan die speedlimit alleen maar gokken en t dashboard zie ik ook niet, ook mis ik de cruise control :/
Cruise control is wel gewoon goes af te lezeb in de nieuwe daf hoor, linksonder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

krissie100 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 18:01:
[...]

Als je weet wat er moet staan dan kan je het lezen, maar dan is het nut ervan weg ;)
Het belangrijkste is gewoon dat het een toevoeging is maar vooral dat het er goed uitziet.
Niet helemaal natuurlijk je weet ongeveer of er een 50 of 80 staat vaak, jammer genoeg lijken de 5 en 8 wel op elkaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even voor de mensen die 1.14 druk aan het testen zijn. Map mods werken wederom niet.....

Ze hebben weer gruwelijk veel voor ons veranderd. Dit gaat weer een paar dagen kosten:
http://www.eurotrucksimulator2.com/modding_changes_114.php

We zijn van plan ProMods 1.75 uit te brengen als "tussenoplossing"

[ Voor 12% gewijzigd door ScuL op 23-10-2014 18:17 ]

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krissie100 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 18:12:
[...]

Cruise control is wel gewoon goes af te lezeb in de nieuwe daf hoor, linksonder
Whoops, :P
ScuL schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 18:16:
Even voor de mensen die 1.14 druk aan het testen zijn. Map mods werken wederom niet.....

Ze hebben weer gruwelijk veel voor ons veranderd. Dit gaat weer een paar dagen kosten:

Ik zag het al bij de map, ze hebben de ring van Kiel weggehaald en er al een weg naar boven aangelegd 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2014 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 18:16:

Wat leuk, weer een update waar ik mee kan gaan wachten totdat ProMods + Poland Rebuilding + RusMap + Hungary Map (+ The Dutch Map) up-to-date zijn.. Gelukkig zit er niet al te veel spannends in, maar toch een aantal mooie verbeteringen, vooral AI regels.

De DAF vind ik toch niet zo geweldig (interieur, en daar kijk je toch naar), en de as optillen vind ik ook niet zo belangrijk..

Even een vraagje, hoe werkt dat "Camera rotation based on steering and blinkers"? En is het ook uit te schakelen?

[ Voor 16% gewijzigd door Koenvh op 23-10-2014 20:39 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeey, vanavond toch maar geupdate naar 1.13.3 en mijn grafische problemen zijn opgelost. Zojuist anderhalf uur probleemloos gereden, van Innsbruck naar Brest :)

Jammer om te horen dat de nieuwe XF toch wat tegenvalt, dat heb ik dus de laatste paar updates al. Dat begon bij mij zo'n beetje met de update waarin ze het nieuwe Scania V8 geluid geintroduceerd hebben. Vond het waardeloos, de oude klonk veel krachtiger. Toen de AI update die vele verbeteringen moest brengen, maar mij in ieder geval zwaar tegen viel. En zo nog een paar voorbeelden.

Meh, het gaat toch om het rijden :) Ik vind het spel nog steeds prachtig, filmpje op m'n 2e scherm er bij, evt. een biertje, de snelweg op, de CC op 85km/h en maar kachelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 23:05:
Jeey, vanavond toch maar geupdate naar 1.13.3 en mijn grafische problemen zijn opgelost. Zojuist anderhalf uur probleemloos gereden, van Innsbruck naar Brest :)

Jammer om te horen dat de nieuwe XF toch wat tegenvalt, dat heb ik dus de laatste paar updates al. Dat begon bij mij zo'n beetje met de update waarin ze het nieuwe Scania V8 geluid geintroduceerd hebben. Vond het waardeloos, de oude klonk veel krachtiger. Toen de AI update die vele verbeteringen moest brengen, maar mij in ieder geval zwaar tegen viel. En zo nog een paar voorbeelden.

Meh, het gaat toch om het rijden :) Ik vind het spel nog steeds prachtig, filmpje op m'n 2e scherm er bij, evt. een biertje, de snelweg op, de CC op 85km/h en maar kachelen.
Brest? Wit-Rusland of Frankrijk? :)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jalihaag
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-07 12:00
Koenvh schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 20:28:
[...]

Wat leuk, weer een update waar ik mee kan gaan wachten totdat ProMods + Poland Rebuilding + RusMap + Hungary Map (+ The Dutch Map) up-to-date zijn.. Gelukkig zit er niet al te veel spannends in, maar toch een aantal mooie verbeteringen, vooral AI regels.

De DAF vind ik toch niet zo geweldig (interieur, en daar kijk je toch naar), en de as optillen vind ik ook niet zo belangrijk..

Even een vraagje, hoe werkt dat "Camera rotation based on steering and blinkers"? En is het ook uit te schakelen?
The Dutch Map 1.14.werkt in de nieuwe update.En de camera rotation kan je aan en uit schakelen.
Even aan een toets toevoegen op je toetsenboord.

Hier een link voor de Dutchmap. http://www.thedutchmapets2.nl/download.html

God heeft rare kostgangers. Jammer dat er ook zijn met een vrachtwagen rijbewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Patchnotes zijn top. Kan ik eindelijk die losse navigatie uitzetten :o

Denk dat ik maar is een nieuw profiel ga maken met The Dutch map. Ziet er wel leuk uit :) Hoe zit het met afstanden binnen Nederland?

[ Voor 21% gewijzigd door Br3wmaster op 24-10-2014 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook een video van de nieuwe daf, dus als iemand die wil kijken, hier is de link:
YouTube: Euro Truck Simulator 2 1 14 BETA New DAF Test!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Br3wmaster schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 08:13:
Patchnotes zijn top. Kan ik eindelijk die losse navigatie uitzetten :o

Denk dat ik maar is een nieuw profiel ga maken met The Dutch map. Ziet er wel leuk uit :) Hoe zit het met afstanden binnen Nederland?
De versie voor 1.13 heeft in ieder geval onrealistische afstanden (Arnhem > Ede 100KM+? :P), dus ik geloof dat de afstanden van de standaard map overgenomen zijn. Ik geloof ongeveer ter grootte Duitsland in de normale map.
jalihaag schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 02:13:
[...]

The Dutch Map 1.14.werkt in de nieuwe update.En de camera rotation kan je aan en uit schakelen.
Even aan een toets toevoegen op je toetsenboord.

Hier een link voor de Dutchmap. http://www.thedutchmapets2.nl/download.html
Mooi, al was TDM wel degene die tussen haakjes stond aangezien ik die enigszins tegen vind vallen. Vooral de onrealistische afstanden en stukken van de map die het gevoel van "onaf" geven. (Grote groene vlakten zonder iets)... Hungary map vind ik veel beter gelukt, samen met de ProMods + Poland Rebuilding + RusMap combinatie.. ;)

Ik ben benieuwd of je in de toekomst ook nog je eigen werknemers kan zien rijden, want in dat geval moet ik echt iets aan mijn vloot doen. (Het zijn allemaal goedkope, witte, oude DAF'jes, zonder spiegels voor en aan de zijkant, alles plastic, geen zonnescherm e.d. :+)

[ Voor 10% gewijzigd door Koenvh op 24-10-2014 12:52 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Koenvh schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:49:
[...]

De versie voor 1.13 heeft in ieder geval onrealistische afstanden (Arnhem > Ede 100KM+? :P), dus ik geloof dat de afstanden van de standaard map overgenomen zijn. Ik geloof ongeveer ter grootte Duitsland in de normale map.
[...]

Mooi, al was TDM wel degene die tussen haakjes stond aangezien ik die enigszins tegen vind vallen. Vooral de onrealistische afstanden en stukken van de map die het gevoel van "onaf" geven. (Grote groene vlakten zonder iets)... Hungary map vind ik veel beter gelukt, samen met de ProMods + Poland Rebuilding + RusMap combinatie.. ;)

Ik ben benieuwd of je in de toekomst ook nog je eigen werknemers kan zien rijden, want in dat geval moet ik echt iets aan mijn vloot doen. (Het zijn allemaal goedkope, witte, oude DAF'jes, zonder spiegels voor en aan de zijkant, alles plastic, geen zonnescherm e.d. :+)
Duidelijk verhaal dan laat ik TDM toch nog maar even voor wat het is. Had gehoopt op een 1 op 1 kopie maar misschien ben ik wel iets te enthousiast 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online
Als je TDM GOED installeerd is ede-arnhem een heel kort stukje, volg de installeerwijze goed en het is goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!
krissie100 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:06:
Als je TDM GOED installeerd is ede-arnhem een heel kort stukje, volg de installeerwijze goed en het is goed
Dat heb ik uiteraard gedaan.. Toch zie ik nog dingen als dit:
Afbeeldingslocatie: https://farm4.staticflickr.com/3954/14995899453_7a661bc299_c.jpgets2_01571 by Koenvh., on Flickr (Eventjes erop drukken)
1142km...

https://goo.gl/maps/Oj9Uu

207km...

;)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online
Gek, had ik niet toen ik TDM speelde... Vaag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koenvh schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:49:
Bij mij geen probleem, heb allemaal wel redelijk mooie trucks rond rijden die gewoon compleet zijn, maar zonder kermis. Zou in ieder geval wel gaaf zijn, snap niet dat ze dat er niet direct bij gedaan hebben, de gehele 18 WoS serie (ook gemaakt door SCS) had het ook...

Ben de laatste tijd bezig om al mijn 60 vrachtwagens ofzo te voorzien van een grotere cabine opbouw zodat m'n chauffeurs wat comfortabeler slapen, zit bij de meesten allemaal de kleinste cabine op. Je moet toch wat met 27 miljoen op de bank :P

En omdat je de huidige paintjob verliest als je de cabine aanpast krijg je dus dit:

selecteer vrachtwagen
klik op upgrade
selecteer cabines
klik op cabine die je wilt
klik op bevestigen
klik op lak
selecteer sjabloon
geef juiste kleuren aan x3 (heb ik opgeslagen staan, dus iedere vrachtwagen is identiek)
klik op bevestig
volgende vrachtwagen

En dat x60 :p

Vloot bestaat voor een heeeel groot deel uit Scania Streamliners en Volvo's (zowel oude als nieuwe model), 3 garage's met DAF's en 1 garage met Renault Premium's

[ Voor 11% gewijzigd door FastFred op 24-10-2014 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online
Geen enkele mod werkt met de beta 14? Hier in ieder geval niet, zegt telkens dan dat hij de game niet kan laden...

edit: dit is beter dan dat vieze bruin :) http://ets2.lt/en/daf-euro6-bb-black-beige/

[ Voor 28% gewijzigd door krissie100 op 24-10-2014 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:02

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Ik zit te kloten om de multiplayer versie te starten. Nadat ik eerst de foutmelding kreeg dat steam_api.dll niet gevonden werd (waarom wordt dat ding niet naar de juiste plek gekopieerd) krijg ik nu de melding dat ik de verkeerde versie heb: 1.13.4s. Ja, dat is de versie die online gestart wordt. Lokaal heb ik wel 1.12.1 staan, maar hoe start ik die dan op?

En de online versie zegt dat ik DLC Going East niet heb. Nee, ik heb voorheen nooit steam gebruikt dus ik had alles zelf gedownload. Maar ik heb wel een versie met Going East. Dus hoe krijg ik die in de online versie ook weer werkend?

[ Voor 25% gewijzigd door Maasluip op 24-10-2014 20:19 ]

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

1) In steam kan je selecteren welke versie je wilt draaien (rmb op het spel) en dan in de opties kun je oudere / dev versies vinden.

2) Je moet de Going East DLC serial invoeren in Steam. Al weet ik niet of dat nog steeds mag bij ETS2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
krissie100 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 18:07:
Geen enkele mod werkt met de beta 14? Hier in ieder geval niet, zegt telkens dan dat hij de game niet kan laden..
O.a. de mods van jazzycat doen het gewoon. Mapmods zoals promods of poland rebuilding voorlopig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online
Carfanatic schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 21:17:
[...]

O.a. de mods van jazzycat doen het gewoon. Mapmods zoals promods of poland rebuilding voorlopig niet.
Jazzycat doet het hier helaas ook niet..., game kan dan niet laden zegt ie? Misschien wel een mooie tijd voor een nieuw profiel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-10 23:15
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:24:
Lekker lange lijst met releasenotes voor 1.14 :) Ze hebben niet stil gezeten. Geen wonder dat het even duurde.
Jammergenoeg geen update voor Oculus Rift (recompile SDK 0.4)

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin

jin

Ik heb met Xsplit Gamecaster een video gemaakt van een tripje van mij.

Geluid zit een storend geluid in (volgens mij had ik microfo[/quote]
[quote]ne niet gemute...)

Voor de liefhebbers!

Tripje in Polen

Dutch Map Zwolle-Hoogeveen

[ Voor 39% gewijzigd door jin op 25-10-2014 16:24 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Hmm, heb de Beta even geprobeerd maar daar moet nog een hoop aan gebeuren. Al meerdere malen de AI tegen elkaar zien klappen tijdens het invoegen. AI die gewoon vol in mijn zijkant rijden.Het beetje verkeer wat we tot nu toe hadden is ook verdwenen waar ik hoopte op juist meer verkeer :'(

En met het stuur/dashboard van de nieuwe Daf zit ook iets niet helemaal lekker heb ik het idee
Ah zie http://forum.scssoft.com/...p?f=151&t=167029&start=10

[ Voor 8% gewijzigd door Odessa op 25-10-2014 12:06 . Reden: linkje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Odessa schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 11:45:
Hmm, heb de Beta even geprobeerd maar daar moet nog een hoop aan gebeuren. Al meerdere malen de AI tegen elkaar zien klappen tijdens het invoegen. AI die gewoon vol in mijn zijkant rijden.Het beetje verkeer wat we tot nu toe hadden is ook verdwenen waar ik hoopte op juist meer verkeer :'(

En met het stuur/dashboard van de nieuwe Daf zit ook iets niet helemaal lekker heb ik het idee
Van het verkeer nog geen last gehad, van de normale stoelinstellingen van de DAF ben ik ook niet erg tevreden over :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Altijd leuk om in mijn R730 v8 rond te rijden, dit keer naar Birmingham. Je kan wel zien dat het herfst is geworden zeg!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/trQxFWZc2yGsS0MszhonoW0l/full.png

Ik vind de mijne mooier :)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/i7KawllcJwkjfYyIbcnpNqNg/full.png

[ Voor 14% gewijzigd door Tallguy op 25-10-2014 12:21 ]

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar staan de letters TIR eigenlijk voor? Ik zie dit wel vaker staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
Tir staat voor ik gebruik google niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je wat? Zullen we dit forum gewoon lekker afschaffen wijsneus? Als men niet eens meer een klein vraagje kan stellen zonder die eeuwige dooddoener van gebruik Google maar. Jezus man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 13:18:
Waar staan de letters TIR eigenlijk voor? Ik zie dit wel vaker staan.
"De afkorting T.I.R staat voor Transports Internationaux Routiers'[1] . De TIR-overeenkomst is van toepassing op het vervoer van goederen tussen een douanekantoor in het land van vertrek, en het kantoor van bestemming in een ander land. Beide landen moeten aangesloten zijn bij de TIR-overeenkomst. De meeste Europese en sommige landen uit Afrika en Azië zijn toegetreden tot deze conventie. Zij heeft als doel de administratieve formaliteiten van het internationale wegvervoer te vereenvoudigen en te harmoniseren. Omdat de grensformaliteiten binnen de Europese Unie zijn afgeschaft wordt deze als een land beschouwd.

De aanduiding T.I.R. is vaak te vinden op vrachtwagens. Deze vrachtwagens zijn voorzien van een door de douane aangebrachte verzegeling, die niet mag worden verbroken. Verbreking ervan is strafbaar. Nadat de verzegeling is aangebracht mag alleen de douane controles verrichten. De voertuigen moeten zo zijn gebouwd dat geen goederen kunnen worden gelost of geladen zonder duidelijke sporen van knoeierij na te laten of zonder de door de douane aangebrachte zegels te verbreken."

(Wikipedia: Transports Internationaux Routiers ;) )

Wikipedia is ook nog eens sneller dan 't hier vragen :*)

Een verkeerslicht 8) :

Afbeeldingslocatie: https://farm3.staticflickr.com/2950/15399691976_dc1cf03832_c.jpgets2_01441 by Koenvh., on Flickr

Afbeeldingslocatie: https://farm4.staticflickr.com/3928/15399692426_27fca0da94_c.jpgets2_01442 by Koenvh., on Flickr

Afbeeldingslocatie: https://farm3.staticflickr.com/2947/15419561561_045c013cc0_c.jpgets2_01443 by Koenvh., on Flickr

Ben ik trouwens de enige die soms vergeet hoe snel ik rijd? Ik ben meerdere malen tegen tolpoortjes gebotst (Niet al te vaak, maar soms nog wel).

Daarnaast merk ik ook dat in een spel ik vele malen meer risico neem dan ik normaal zou doen. O-)

[ Voor 25% gewijzigd door Koenvh op 25-10-2014 13:59 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
  • Laatst online: 30-09 19:27
Koenvh schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 13:29:
[...]

"De afkorting T.I.R staat voor Transports Internationaux Routiers'\[1] . De TIR-overeenkomst is van toepassing op het vervoer van goederen tussen een douanekantoor in het land van vertrek, en het kantoor van bestemming in een ander land. Beide landen moeten aangesloten zijn bij de TIR-overeenkomst. De meeste Europese en sommige landen uit Afrika en Azië zijn toegetreden tot deze conventie. Zij heeft als doel de administratieve formaliteiten van het internationale wegvervoer te vereenvoudigen en te harmoniseren. Omdat de grensformaliteiten binnen de Europese Unie zijn afgeschaft wordt deze als een land beschouwd.

De aanduiding T.I.R. is vaak te vinden op vrachtwagens. Deze vrachtwagens zijn voorzien van een door de douane aangebrachte verzegeling, die niet mag worden verbroken. Verbreking ervan is strafbaar. Nadat de verzegeling is aangebracht mag alleen de douane controles verrichten. De voertuigen moeten zo zijn gebouwd dat geen goederen kunnen worden gelost of geladen zonder duidelijke sporen van knoeierij na te laten of zonder de door de douane aangebrachte zegels te verbreken."

(Wikipedia: Transports Internationaux Routiers ;) )

Wikipedia is ook nog eens sneller dan 't hier vragen :*)

Een verkeerslicht 8) :

[afbeelding]ets2_01441 by Koenvh., on Flickr

[afbeelding]ets2_01442 by Koenvh., on Flickr

[afbeelding]ets2_01443 by Koenvh., on Flickr
Wauw :9~

Welke settings speel je?

Ik moet het ook maar weer eens oppakken met laptopje...

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bananendoos schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 14:00:
[...]

Wauw :9~

Welke settings speel je?

Ik moet het ook maar weer eens oppakken met laptopje...
Vooral medium of hoog. In ieder geval geen ultra, want dan loopt ETS2 tegen z'n geheugenproblemen aan. :'(
Ik kan geloof ik wel een aantal instellingen weer omhoog schroeven.

Afbeeldingslocatie: https://farm4.staticflickr.com/3943/15436602617_bfebb9e0c5_c.jpgets2_01572 by Koenvh., on Flickr

[ Voor 5% gewijzigd door Koenvh op 25-10-2014 14:13 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaTieBaLk
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i1036.photobucket.com/albums/a445/SpaTieBaLk/2014-10-25_00001_zpsdcc731df.jpg

Optrekken met een opgetilde achteras met 23 ton erachter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

hoe gaaf is dat, het heeft dus echt effect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpaTieBaLk schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 14:39:
[afbeelding]

Optrekken met een opgetilde achteras met 23 ton erachter.
Geweldig! :D

Ik heb uiteindelijk mijn videos online gekregen, nu wachten op de claims :>
Gelukkig heeft YouTube nu een tool uitgebracht om beschermde muziek uit een video te halen _/-\o_
Pas één nummer gehad waardoor de video in Duitsland en Hong Kong geblokkeerd werd, de rest zorgt alleen voor advertenties.

Wie zin heeft in drie uur aan video van Bryansk naar Lorient:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=LuZDZLvSEC4]

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=3Ff1hWltiFg]

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=vQ1u4xZelvw]

(Kwaliteit gaat vanzelf nog omhoog)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

@Koenvh: ik heb alles op max staan (dus ultra wat kan en hoog waar geen ultra keuze van is). Tevens MSAA aan en 400% schaling. Nergens iets gemerkt van een plafond mbt videokaart/geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tallguy schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:29:
@Koenvh: ik heb alles op max staan (dus ultra wat kan en hoog waar geen ultra keuze van is). Tevens MSAA aan en 400% schaling. Nergens iets gemerkt van een plafond mbt videokaart/geheugen.
Resolutie? ;)

Op 1080p lukte dat ook prima.
Volgens mij gaat er iets mis, maar mijn framerate is aan de lage kant, en dat is alleen bij ETS2 het geval.

[ Voor 13% gewijzigd door Koenvh op 25-10-2014 16:34 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

1920x1200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje de poland rebuilding en de rusmap hebben die ook een eigen site ? of moet ik die 2 mods gewoon van een mod site halen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin

jin

Ik gebruik vrijwel altijd http://ets2.lt voor downloads van mods.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jin schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 19:25:
Ik gebruik vrijwel altijd http://ets2.lt voor downloads van mods.
Dat is inderdaad een van de beste modsites, nog nooit problemen meegehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke en daar staan ook rusmap en poland rebuilding ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hier een stuk preview van IJsland (in aanbouw)

In de nieuwe versie komt ook een nieuw stukje Zuid-Europa :)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin

jin

Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 19:40:
oke en daar staan ook rusmap en poland rebuilding ?
rusmap wel.
poland rebuilding : http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=32&t=163832

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
Net een stukje met de nieuwe daf gereden en idd, de standaard carapositie is ruk. alsof je voorover over het stuur gebukt zit :/ Pas je de camera aan naar een normale positie dan mis je de helft van het instrumentarium omdat het stuur in het zicht zit.

Het geluid van de motor vind ik ook wat tegenvallen, zit een hoogtonig roffeltje in het motorgeluid dat daar imo niet thuis hoort.
Pagina: 1 ... 76 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.