PSN: Brwmaster
Geen probleemBr3wmaster schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 08:05:
Koenvh thanks man! Werkte inderdaad. Vanavond is even een ritje naar onze grote vriend Putin maken.
Doe de groeten namens mij
🠕 This side up
http://sharemods.com/g6oe...__RED_Expert2014.rar.htmlIrcghost schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 18:00:
Icm welke mods doe je dit? En welke van de sneeuwmods gebruik je? Ziet er namelijk best goed uit!
God heeft rare kostgangers. Jammer dat er ook zijn met een vrachtwagen rijbewijs.
Want heel lang geleden (toen de kratjes bier nog van hout waren en je moest drinken om de kachel aan te houden
[ Voor 71% gewijzigd door FastFred op 16-10-2014 18:12 ]
Bedankt voor het delen, al vind ik het wel enigzins raar dat het zit achter een systeem waar jij geld mee verdient. Technisch gezien is dat verboden op Tweakers..
Nou, zo doe ik het namelijk altijd en ik verdien er helemaal geen cent aan. Als jij geld ervoor moest neerleggen, dan weet ik niet wat jij voor site versie krijgt.Ircghost schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 18:30:
[...]
Bedankt voor het delen, al vind ik het wel enigzins raar dat het zit achter een systeem waar jij geld mee verdient. Technisch gezien is dat verboden op Tweakers..
Als de site er wel om vraagt, was dit niet eens mijn bedoeling

God heeft rare kostgangers. Jammer dat er ook zijn met een vrachtwagen rijbewijs.
Wat vaak gebeurt is dat iemand een mod maakt, hem zelf (gratis) verspreid. Vervolgens pakt een of andere dwaas die mod en zet hem op sharemods om zelf geld te verdienen.
Ik stuur wekelijks DMCA requests naar sharemods om kopiën van ProMods te verwijderen..
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Ik heb er zeker geen geld voor betaald, het idee is dat mensen punten krijgen per download en die punten zijn geld waard. Ik weet niet of het jouw link is of niet, if so, dan verdien jij er dus punten en geld mee (misschien ben je wel heel rijkjalihaag schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 18:48:
[...]
Nou, zo doe ik het namelijk altijd en ik verdien er helemaal geen cent aan. Als jij geld ervoor moest neerleggen, dan weet ik niet wat jij voor site versie krijgt.
Als de site er wel om vraagt, was dit niet eens mijn bedoeling
Maar ik kan dat soort sites verder niet echt waarderen, vooral omdat het onduidelijk is hoe zij er geld mee verdienen.

[ Voor 31% gewijzigd door Tallguy op 16-10-2014 20:35 ]
Weet je wat ik niet snap je vraagt om een link.Die geef ik en nu ga je zitten miereneuken.Ik verplicht je niet om te downloaden.Zoek het dan zelf op.Maar goed van mijn kant geen link meer.Ircghost schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:12:
[...]
Ik heb er zeker geen geld voor betaald, het idee is dat mensen punten krijgen per download en die punten zijn geld waard. Ik weet niet of het jouw link is of niet, if so, dan verdien jij er dus punten en geld mee (misschien ben je wel heel rijk).
Maar ik kan dat soort sites verder niet echt waarderen, vooral omdat het onduidelijk is hoe zij er geld mee verdienen.

Ten tweede. waar het mij om gaat is dat die website er gewoon niet betrouwbaar uit ziet. Een website die gratis GB's aan data voor je opslaan en uitdelen aan anderen is gewoon fijn. Maar een website die én gratis aanbied dat je dingen kan uploaden en delen waarbij je ook nog eens geld uitbetaald aan de delende partij is gewoon vreemd... hoe betalen ze in vredesnaam hun website + uitbetalingen?
Daarnaast staat in de t.net FAQ dat het verboden is om referrals te geven, daar wees ik je vriendelijk op. Dat je dit niet wist kan, en is niet erg voor zo'n eerste keer.
Jij geeft aan dat je de links niet zelf heb gemaakt, dus jij bent niet eens degene die het express doet. Dus nog minder erg, dat erken ik en maak er een luchtig grapje over.
Maar goed, mocht je nog willen luchten hierna dan stel ik voor dat we het via de DM al dan niet met een mod uitspreken. Aan mij kant zit er geen kwaad bloed en ben je nogmaals dankbaar voor de naam.
[ Voor 0% gewijzigd door 88Weighed op 16-10-2014 22:26 . Reden: Autocorrect ]
--
Op maar even weer de discussie op een leuke manier voort te zetten inderdaad; rotondes! Ik vraag mij af of hun code gebugged is.. we weten namelijk al langer dat het AI verkeer behoorlijk asociaal is, maar een paar dagen geleden gooide een auto letterlijk 1 meter voor mij zijn auto op de rotonde terwijl het toch wel vrij duidelijk was dat ik aan het doorrijden was.
Dit gedrag zie ik alleen op 2 baans rotondes, dus vraag mij af of het daar mee te maken heeft (dat ze misschien denken dat je een afslag had moeten nemen omdat je in een bepaalde baan zit).
🠕 This side up
Verwijderd
Ik speel sinds gisteren ook met een TrackIR! Geweldig, zo'n enorme verandering. Niet meer krampachtig rond kijken met de muis en hopen dat je met je andere hand je stuur recht kan houden
[ Voor 5% gewijzigd door Ircghost op 17-10-2014 10:33 ]
hoidoei
heb het al even geprobeerd met een oude webcam die ik nog had liggen het werkte wel maar de webcam haalde maar 4 fps dus reageerde het veelste traag
Heeft de boel orgineel gekocht incl Going East.
Systeem draaide 2 weken perfect, daarna grafische corrupties en crashes van EST2. Bij grafische corruptie moet je denken aan tekst die eruit ziet als blokken of plaatjes van trailers die zwart zijn.
Zelf al het nodige getest:
- reinstall graka driver -> geen effect
- Install oudere versie van de graka driver -> geen effect
- install laatste beta graka driver - > geen effect
- Uitzetten alle mods -> geen effect
- nieuw profiel aangemaakt -> geen effect
- stresstest graka met Furmark en 3DMark11 -> loopt als een zonnetje
- reinstall DirectX11 drivers -> geen effect
- Nakijken of graka er hardwarmatig goed uitziet (geen stof op fans waardoor mogelijk warmte een issue kan zijn) -> alles in orde
- Graka opnieuw goed in PCI-e slot gedaan -> geen effect
- Reinstall van EST2 -> geen effect
- Troubleshoot optie OpenGL moet ik nog een keer proberen, maar was ook geen succes dacht ik.
- Idem voor troubleshoot optie DirectX
- Safe mode lijkt goed te gaan, maar is tè kort getest naar mijn mening (en is ook geen oplossing)
- Appl en system eventlogs geven geen info waar ik wat aan heb/mee kan
- WIN7 is up-to-date mbt fixes etc.
Alles draait op stock speed. Voeding is krachtig zat (is mijn oude systeem en die heeft jaren prima gedraaid met oa Crysis, Far Cray, Cod, MoH etc...).
Gamelog en crashlog van EST2 geven geen info waar ik wat mee kan
Graka is een Sapphire Radeon 7870.
Systeem is een i7/920 met 8GB RAM en WIN7 x64
Inmiddels ook net een call ingeschoten bij support van SCS. Het gedrag lijkt echt te wijzen naar de graka. Ik heb de mogelijkheid om nog een oude GTX275 in te bouwen als test.
Misschien dat jullie een idee hebben?
[ Voor 3% gewijzigd door Tallguy op 17-10-2014 12:04 ]
Ik gebruik af en toe FaceTrackNoIR icm een pricewatch: Logitech HD Webcam C525. Het werkt op zich best aardig. Hij reageert niet zo smooth als een echte TrackIR volgens mij, maar het is wel goed te doen. Alleen bij te weinig licht wil het weleens niet werken.hjvg schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:38:
denk dat dit FaceTrackNoIR ook wel een leuk alternatief is voor trackir. hier ben je alleen maar een webcam voor nodig tuurlijk het zal niet zo precies werken als trackir maar is wel een stuk goedkoper en werkt ook met ets2.
heb het al even geprobeerd met een oude webcam die ik nog had liggen het werkte wel maar de webcam haalde maar 4 fps dus reageerde het veelste traag
-
Probeer inderdaad eerst even een andere graka.Tallguy schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:49:
.....
Inmiddels ook net een call ingeschoten bij support van SCS. Het gedrag lijkt echt te wijzen naar de graka. Ik heb de mogelijkheid om nog een oude GTX275 in te bouwen als test.
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
De EuroTruckSimulator2 map onder gebruiker omnoemen, zodat deze door ETS2 nieuw gemaakt wordt?Tallguy schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:49:
Ik heb nog een leuke uitdaging met EST2 bij een kennis van me.
....
@Ircghost: echt veel andere games doet die vriend niet, behalve SimCity. Die doet het gewoon. X-plane ook even geprobeerd (die stond nog op de HDD
EST2 support heeft een call aangemaakt en, zoals te verwachten, om nog wat logfiles gevraagd. Die ga ik vanmiddag uploaden naar ze.
Daar is het wat beter op z'n plek dan hier
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Back ontopic..vh weekend lekker trucken! Nu overwerk tot 01:00u
11 maanden voor een nieuwe truckVerwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 18:58:
1.14 mag nu wel komen hoor

Verwijderd
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Geen idee eigenlijk, ik speel 't al vanaf 1.2, dus dat is een beste tijd. De uren tellen klopt niet helemaal, aangezien ik het al speelde voordat ik 'm op Steam activeerde (updaten werd vervelend en de Going East DLC was in de aanbiedingVerwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 08:24:
Allemachtig KoenMag ik vragen hoeveel uur/km je nu in ETS2 hebt zitten? Maar ik kan het mij ook wel voorstellen met drie schermen, maakt 't allemaal nóg mooier dan het al is. En je hebt ws ook een TrackIR?
Ik speel sinds gisteren ook met een TrackIR! Geweldig, zo'n enorme verandering. Niet meer krampachtig rond kijken met de muis en hopen dat je met je andere hand je stuur recht kan houdenIedereen die ook maar overweegt een TrackIR te kopen, gewoon doen! Voor mij is het er weer één in de categorie "waarom heb ik dit niet eerder gedaan?"

TrackIR heb ik niet, net iets te duur en FaceTrackNoIR wil niet werken.. (Eerst een tijd wel, dan verliest hij mijn gezicht en kijk ik opeens naar de vloer.. Boem, tegen een boom/vangrail/tegenligger). Ik zou het nog heel graag willen, al kijk ik ook nog naar de Oculus Rift, aangezien die ook TrackIR heeft.. Nu moet ik alleen nog kijken hoe dat als brildrager zit. Keuzes keuzes., aan de andere kant, ik kijk met twee knoppen op m'n..
...G27 (de onderste knoppen op het stuur), en dat werkt prima. Ik hoef toch niet omhoog te kijken.Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 15:35:
Wie stuurt er hier allemaal met een g27/g25 of Driving force Gt? Ik rijd met de Driving force gt
🠕 This side up
Verwijderd
Probeer anders eens de resolutie van je webcam lager te zetten en/of iets inzoomen met de profiler van je webcam, die kan je vast wel vinden op het webKoenvh schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 18:20:
[...]
Geen idee eigenlijk, ik speel 't al vanaf 1.2, dus dat is een beste tijd. De uren tellen klopt niet helemaal, aangezien ik het al speelde voordat ik 'm op Steam activeerde (updaten werd vervelend en de Going East DLC was in de aanbieding)... En van die ingame tijd klopt niet zo erg veel. Ik gok zo'n 200 uur. Alles ziet er inderdaad goed uit, alleen heeft ETS2 wel een paar probleempjes met het geheugen, aangezien met alles op high de framerate wel erg omlaag gaat, en ETS2 is daar de enige in.
TrackIR heb ik niet, net iets te duur en FaceTrackNoIR wil niet werken.. (Eerst een tijd wel, dan verliest hij mijn gezicht en kijk ik opeens naar de vloer.. Boem, tegen een boom/vangrail/tegenligger). Ik zou het nog heel graag willen, al kijk ik ook nog naar de Oculus Rift, aangezien die ook TrackIR heeft.. Nu moet ik alleen nog kijken hoe dat als brildrager zit. Keuzes keuzes., aan de andere kant, ik kijk met twee knoppen op m'n..
[...]
...G27 (de onderste knoppen op het stuur), en dat werkt prima. Ik hoef toch niet omhoog te kijken.
Succes!
Ik heb 'n pricewatch: Logitech Webcam C250, en dat is geen scherpe camera.. Daarnaast zat de vJoy joystick in de weg met sommige spellen.Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 19:47:
[...]
Probeer anders eens de resolutie van je webcam lager te zetten en/of iets inzoomen met de profiler van je webcam, die kan je vast wel vinden op het web
Succes!
🠕 This side up
Verwijderd
Als het goed is heb ik over een paar dagen een g27 en een Xbox controller.Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 15:35:
Wie stuurt er hier allemaal met een g27/g25 of Driving force Gt? Ik rijd met de Driving force gt
Heb nu een Fanatec GT3 V2 die tot 900 gaat met een h-shifter, wat een verademing
hoidoei
ATS mag van mij ook wel komen, met kerst lijkt me toch wel leuk.Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 18:58:
1.14 mag nu wel komen hoor
http://blog.scssoft.com/2...and-across-desert-in.html
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
G27 alleen laatste tijd speel ik er te weinig mee.Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 15:35:
forza horizon 2 op xbox one heeft mijn aandacht nu.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Verwijderd
Iets cools dat ik tegenkwam
Verwijderd

🠕 This side up
Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 16:35:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik een foto hierop zet zoals Koenvh altijd doet, ik heb de FAQ nu al 3 keer doorgelezen met die UBB-codes maar ik snap er nog niet veel van![]()
1
| [img]http://domein.nl/plaatje.jpg[/img] |
Koen gebruikt zelf Flickr voor zijn plaatjes die geeft je complete code's voor op forums met UBB-codes
[ Voor 13% gewijzigd door NoFearWizz op 20-10-2014 16:42 ]
1
| [url=http://domein.nl/grootplaatje.jpg] [img]http://domein.nl/kleinplaatje.jpg[/img] [/url] |
Verwijderd
edit: Werkt dit, oude foto hoor

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2014 18:06 ]
Ik ga denk ik maar weer naar 6x4. Heb momenteel een Volvo FH16 met 600pk en 6x2 chassis. Maar kon de mijn niet uit komen met 25 ton grind

De aangedreven as bleef maar slippen. uiteindelijk met een aanloopje met heel veel moeite naar boven gekomen...
Verwijderd
Mooi,FastFred schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 19:27:
Prima te zien!
Ik ga denk ik maar weer naar 6x4. Heb momenteel een Volvo FH16 met 600pk en 6x2 chassis. Maar kon de mijn niet uit komen met 25 ton grind![]()
De aangedreven as bleef maar slippen. uiteindelijk met een aanloopje met heel veel moeite naar boven gekomen...
Haha uiteindelijk er toch uitgekomen?
Verwijderd
Ben helaas niet zo slim geweest hier zelf aan te denken. De gamelog is ook alweer overschreven door een nieuwe. Blijkbaar wordt er met iedere sessie een nieuwe aangemaakt en de oude overschreven. Ik heb nog een uur rondgereden maar je zal net zien...... dán geen crash. Mocht het weer eens gebeuren én in Promods gebied, dan laat ik het alsnog weten en maak ik ook ff een topic aan op het Promods forum.ScuL schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 23:40:
Wat zegt de game.log op de laatste paar regels?
Kijk eens of je ooit bij de startopties van ETS2: -mm_pool-size hebt neergezet.. Zo ja: Weghalen. Dit veroorzaakte crashes bij mij.Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 20:56:
[...]
Ben helaas niet zo slim geweest hier zelf aan te denken. De gamelog is ook alweer overschreven door een nieuwe. Blijkbaar wordt er met iedere sessie een nieuwe aangemaakt en de oude overschreven. Ik heb nog een uur rondgereden maar je zal net zien...... dán geen crash. Mocht het weer eens gebeuren én in Promods gebied, dan laat ik het alsnog weten en maak ik ook ff een topic aan op het Promods forum.
🠕 This side up
Totaal afgelegde afstand met dit profiel: 198.753km
Gespeelde tijd: 210 uur, 41 minuten
Aantal garages: 12 (allemaal grote, allemaal volledig gevuld behalve mijn thuisbasis, die gebruik ik om mijn eigen trucks te parkeren)
Level: 58 (292.891xp)
Banksaldo: € 27.252.752,-
Vrachtwagen met hoogste km-stand: Scania Streamline (140.882km)
Eigen vrachtwagens:
Volvo FH16 600pk 6x4: 36.217km (huidige truck)
Scania Streamline 580pk 6x2: 84.819 (aller aller allereerste truck die ik met dit profiel gekocht heb)
Volvo FH Classic: 16.912km
Majestic: 4.344km (geen fijne truck)
[ Voor 33% gewijzigd door FastFred op 20-10-2014 21:55 ]
Eerlijk gezegd nooit problemen mee gehad, om met een 6x2 uit de groeve te komen.FastFred schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 19:27:
Prima te zien!
Ik ga denk ik maar weer naar 6x4. Heb momenteel een Volvo FH16 met 600pk en 6x2 chassis. Maar kon de mijn niet uit komen met 25 ton grind![]()
Maarja ik rijdt dan ook een Merjestic.
How do you save a random generator ?
Lukte het niet om erin te komen?enchion schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 22:47:
[...]
Eerlijk gezegd nooit problemen mee gehad, om met een 6x2 uit de groeve te komen.
Maarja ik rijdt dan ook een Merjestic.
🠕 This side up
Verwijderd
Heb even gekeken maar dit is leeg.Koenvh schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 21:29:
[...]
Kijk eens of je ooit bij de startopties van ETS2: -mm_pool-size hebt neergezet.. Zo ja: Weghalen. Dit veroorzaakte crashes bij mij.
Verwijderd
Je hebt een flinke rit voor de boeg!Sn3gG3l schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:46:
Zal vanavond ook eens even mijn stats opzoeken. Gisteren mooie rit met 18t bier van Rotterdam naar Ilza (volgens mij) in polen. Vanavond van Radom, Polen, naar Nantes, rit van meer dan 2000 km
Maar denk eraan! Iedere 2 uur rijden kwartiertje rust
Zeker een flinke rit, gisteren was al aardig wat met 1400km dus ben benieuwd of ik dit in één keer ga rijden. Ik zal m'n tachograaf vast goed zettenVerwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:09:
[...]
Je hebt een flinke rit voor de boeg!
Maar denk eraan! Iedere 2 uur rijden kwartiertje rust
Ik heb gisteren een rit aangenomen van Bryansk (RU) naar Lorient (FR), een mooie 3200kmSn3gG3l schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:28:
[...]
Zeker een flinke rit, gisteren was al aardig wat met 1400km dus ben benieuwd of ik dit in één keer ga rijden. Ik zal m'n tachograaf vast goed zetten
https://goo.gl/maps/icuuA
Vandaag maar eens rijden.
🠕 This side up
http://i.picasion.com/resize76/446eb2c88b2df1a089a17a9b8b734465.gif
Overigens is mijn ETS2 nog niet volledig uptodate, ik vond de toevoeging van de achievements niet zo bijzonder, dus ik wacht wel op de liftaxle.
[ Voor 39% gewijzigd door FastFred op 21-10-2014 13:58 ]
Anyway ik had die sneeuwmod ook geinstalleerd maar klopt het dan ook dat er alleen maar sneeuw ligt en dat ook niet verdwijnt?
[ Voor 29% gewijzigd door Br3wmaster op 21-10-2014 14:45 ]
Op het moment twee uur onderweg en ongeveer op de helftFastFred schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:57:
Realtime een uurtje ofzo? Ingame is het meerdere dagen. 1 uur in ETS2 is geloof ik 3 minuten realtime of zoiets.
Overigens is mijn ETS2 nog niet volledig uptodate, ik vond de toevoeging van de achievements niet zo bijzonder, dus ik wacht wel op de liftaxle.
Trouwens, nog een ongeluk gehad in Wit-Rusland.. Geen schade aan de trailer gelukkig.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=kqftzHC1ImU]
🠕 This side up
Verwijderd
AI ookKoenvh schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:27:
[...]
Op het moment twee uur onderweg en ongeveer op de helft![]()
Trouwens, nog een ongeluk gehad in Wit-Rusland.. Geen schade aan de trailer gelukkig.![]()
[video]
Nog wat screens van mijn truck!

Zit nu wel te wachten op die nieuwe daf dus zodra die BETA uitkomt staan hier al wat screens
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2014 16:18 ]
http://www.dumpert.nl/med...77872a/het_is_groen_.html
Verwijderd
ScuL schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:37:
Zag eruit als een realistische dashcam ervaring, zo rijdt men in Wit-Rusland"Als het groen is is het groen!"

wow..ScuL schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:37:
Zag eruit als een realistische dashcam ervaring, zo rijdt men in Wit-Rusland"Als het groen is is het groen!"

hoidoei
Hmm.. Ik merkte wel dat het gedrag op het land gebaseerd was. (Snelheidslimiet in Polen? Een kilometertje of 20 meer maakt toch niet uit?ScuL schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:37:
Ik heb het grootste gedeelte van de 3400KM ook opgenomen, mocht iemand het leuk vinden om te kijken

🠕 This side up
Er zijn heel veel landen die dat hebben hoor (jammer genoeg).Remcom00 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:56:
Ja dat is nog wel echt ruk aan ETC, dat sommige stoplichten tegerlijkertijd groen hebben zodat je nog eerst op het verkeer van de andere kant op het midden van het kruispunt moet wachten als het groen is...
Verwijderd
Ik ga nu kijkenKoenvh schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:23:
[...]
Hmm.. Ik merkte wel dat het gedrag op het land gebaseerd was. (Snelheidslimiet in Polen? Een kilometertje of 20 meer maakt toch niet uit?), maar dit gaat wel erg ver.
Ik heb het grootste gedeelte van de 3400KM ook opgenomen, mocht iemand het leuk vinden om te kijken![]()
Ik heb zelf ook een YT kanaal dus als iemand daar wilt kijken
link: YouTube: TruCkDr1V3r[NL]
Alleen vrijwillig!
Kan best kloppen, maar ook heel veel landen nietIrcghost schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:26:
[...]
Er zijn heel veel landen die dat hebben hoor (jammer genoeg).
Een screenshotje van de rit:

Ik vind 't knap hoe je 'm kunt zien aangezien die alleen nog offline staatVerwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:26:
[...]
Ik ga nu kijken![]()
Ik heb zelf ook een YT kanaal dus als iemand daar wilt kijken![]()
link: YouTube: TruCkDr1V3r[NL]
Alleen vrijwillig!
Dus zeg eens, hoe kom je in mijn computer?
[ Voor 31% gewijzigd door Koenvh op 21-10-2014 17:29 ]
🠕 This side up
Verwijderd
Bedoelde dat ik ging kijken of ik m kon vindenKoenvh schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:27:
[...]
Kan best kloppen, maar ook heel veel landen niet![]()
Een screenshotje van de rit:
[afbeelding]ets2_01565 by Koenvh., on Flickr
[...]
Ik vind 't knap hoe je 'm kunt zien aangezien die alleen nog offline staat![]()
Dus zeg eens, hoe kom je in mijn computer?![]()
Ik zei het meer omdat ik dacht dat jij het zei als; het is een fout want dit bestaat in het echt nietKoenvh schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:27:
[...]
Kan best kloppen, maar ook heel veel landen niet
Ah, op die manier (en dat was ik niet die dat zeiIrcghost schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 18:45:
[...]
Ik zei het meer omdat ik dacht dat jij het zei als; het is een fout want dit bestaat in het echt niet.
Helaas, ik draai muziek tijdens het rijden, dus daar komen de copyright claimsVerwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:33:
[...]
Bedoelde dat ik ging kijken of ik m kon vinden
🠕 This side up
Verwijderd
Ah oke, ik gebruik altijd non copyrighted muziek die zet ik er dmv. Movie Maker achter omdat ik altijd skype met vrienden en ik doe het NOOIT met stem (Voorlopig nietKoenvh schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 19:41:
[...]
Helaas, ik draai muziek tijdens het rijden, dus daar komen de copyright claims
[ Voor 5% gewijzigd door GAIAjohan op 22-10-2014 02:25 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Verwijderd
6 updates terug dacht ik,GAIAjohan schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 02:22:
Sinds wanneer zit het CH4 molecuul bij Groningen eigenlijk in het spel? Hij viel me net ineens op..
Ik zag namelijk op de site van Rusmap dat alleen de vorige versie van ETS word ondersteund, of ik moet de verkeerde site hebben.
hoidoei
Verwijderd
Ik doe daar toch echt wel langer over dan een uurtje. Die rit van gisteren 2043km ofzo was iets van 2-2,5 uur (inclusief bier pakken en wc). Moet wel zeggen dat ik zelf handmatig schakel en als sinds ik ets2 heb (280 uur nu) altijd met de limiter erop rij. Tevens prober ik me netjes aan de verkeersregels te houden en niet door rood te crossen of geflitst te worden. Het blijft een simulator natuurlijkFastFred schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:57:
Realtime een uurtje ofzo? Ingame is het meerdere dagen. 1 uur in ETS2 is geloof ik 3 minuten realtime of zoiets.
Als ik 1000Km heb gereden van een 2000+ trip heb ik vaak geen zin meer, dan ga ik "even" koffie zetten, eventueel een Radler erbij, even WC erbij en contacten met huisdieren onderhouden.Sn3gG3l schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:50:
[...]
Ik doe daar toch echt wel langer over dan een uurtje. Die rit van gisteren 2043km ofzo was iets van 2-2,5 uur (inclusief bier pakken en wc). Moet wel zeggen dat ik zelf handmatig schakel en als sinds ik ets2 heb (280 uur nu) altijd met de limiter erop rij. Tevens prober ik me netjes aan de verkeersregels te houden en niet door rood te crossen of geflitst te worden. Het blijft een simulator natuurlijk
Dan ben ik dus 1,5 uur verder en dan kan ik meestal wel de rest aan een stuk doorrijden. Ach ja, simulator, ik rijd wel altijd plankgas = 150 km/u, dit vergt wel stukken beter opletten dus misschien ook maar goed.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Verwijderd
Ik hou deze er ook altijd op, stukken realistischer dan met 150km/h over een weg jakkeren. Ieder z'n ding echter. Enige waar ik soms wat harder rijd is wanneer je bijv 80 op de snelweg mag in Duitstland, dan rij ik wel gewoon 90. Ik prober echter ook gewoon geen boetes te pakken, ook ivm met realisme. Wanneer je de rusttijden in de gaten houdt dan kom je ook bijna nooit in de problemen. Over het algemeen rij ik ook geen 2000km in één keer maar ik zat er lekker in gisterenVerwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:43:
Ieder z'n ding natuurlijk maar zelf rijd ik alleen realistische snelheden. Dus met begrenzer erop en in principe aan de snelheidslimiet houden. Tenzij ik wat hast heb omdat ik te laat dreig te komen of z.s.m. een rustplaats moet zoeken omdat anders begin te dommelenDan wil ik nog wel eens 10-20 te hard gaan. De begrenzer houd ik er echter altijd op.
Dit topic is gesloten.