Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:33
Koenvh thanks man! Werkte inderdaad. Vanavond is even een ritje naar onze grote vriend Putin maken :D .

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Br3wmaster schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 08:05:
Koenvh thanks man! Werkte inderdaad. Vanavond is even een ritje naar onze grote vriend Putin maken :D .
Geen probleem ;)

Doe de groeten namens mij :+

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jalihaag
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-07 12:00
Winter valt vroeg dit jaar.

Afbeeldingslocatie: http://i1159.photobucket.com/albums/p636/jalihaag/ets2_00012_zps151221be.png

Afbeeldingslocatie: http://i1159.photobucket.com/albums/p636/jalihaag/ets2_00011_zps2dfd2e43.png

Afbeeldingslocatie: http://i1159.photobucket.com/albums/p636/jalihaag/ets2_00007_zpscc6a0ab7.png

God heeft rare kostgangers. Jammer dat er ook zijn met een vrachtwagen rijbewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:37

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Icm welke mods doe je dit? En welke van de sneeuwmods gebruik je? Ziet er namelijk best goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jalihaag
Ircghost schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 18:00:
Icm welke mods doe je dit? En welke van de sneeuwmods gebruik je? Ziet er namelijk best goed uit!
http://sharemods.com/g6oe...__RED_Expert2014.rar.html

God heeft rare kostgangers. Jammer dat er ook zijn met een vrachtwagen rijbewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En doet het ook echt iets met de gladheid van het wegdek?

Want heel lang geleden (toen de kratjes bier nog van hout waren en je moest drinken om de kachel aan te houden :+ ) toen ik nog 18 Wheels of Steel Across America speelde had je ook bepaalde gebieden met sneeuw maar daar had het volgens mij geen invloed op de gladheid van het wegdek...

[ Voor 71% gewijzigd door FastFred op 16-10-2014 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Bedankt voor het delen, al vind ik het wel enigzins raar dat het zit achter een systeem waar jij geld mee verdient. Technisch gezien is dat verboden op Tweakers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij heeft waarschijnlijk de link van ets2.lt of iets dergelijks geplukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jalihaag
Ircghost schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 18:30:
[...]

Bedankt voor het delen, al vind ik het wel enigzins raar dat het zit achter een systeem waar jij geld mee verdient. Technisch gezien is dat verboden op Tweakers..
Nou, zo doe ik het namelijk altijd en ik verdien er helemaal geen cent aan. Als jij geld ervoor moest neerleggen, dan weet ik niet wat jij voor site versie krijgt.

Als de site er wel om vraagt, was dit niet eens mijn bedoeling :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Dat kan natuurlijk zo zijn, neemt niet weg dat het dan alsnog niet echt de bedoeling is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sharemods is een laffe site, beter mods die daarop staan boycotten of elders downloaden.
Wat vaak gebeurt is dat iemand een mod maakt, hem zelf (gratis) verspreid. Vervolgens pakt een of andere dwaas die mod en zet hem op sharemods om zelf geld te verdienen.
Ik stuur wekelijks DMCA requests naar sharemods om kopiën van ProMods te verwijderen..

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

jalihaag schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 18:48:
[...]

Nou, zo doe ik het namelijk altijd en ik verdien er helemaal geen cent aan. Als jij geld ervoor moest neerleggen, dan weet ik niet wat jij voor site versie krijgt.

Als de site er wel om vraagt, was dit niet eens mijn bedoeling :/
Ik heb er zeker geen geld voor betaald, het idee is dat mensen punten krijgen per download en die punten zijn geld waard. Ik weet niet of het jouw link is of niet, if so, dan verdien jij er dus punten en geld mee (misschien ben je wel heel rijk :P).

Maar ik kan dat soort sites verder niet echt waarderen, vooral omdat het onduidelijk is hoe zij er geld mee verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Bij mij was het ook opeens winter geworden in Zuid Duitsland!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Q0o74Yl0FJP5GYDdOsLATZHB/medium.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2s021LybQIzIddfkQxqdFHNe/medium.png

[ Voor 31% gewijzigd door Tallguy op 16-10-2014 20:35 ]

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jalihaag
Ircghost schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:12:
[...]

Ik heb er zeker geen geld voor betaald, het idee is dat mensen punten krijgen per download en die punten zijn geld waard. Ik weet niet of het jouw link is of niet, if so, dan verdien jij er dus punten en geld mee (misschien ben je wel heel rijk :P).

Maar ik kan dat soort sites verder niet echt waarderen, vooral omdat het onduidelijk is hoe zij er geld mee verdienen.
Weet je wat ik niet snap je vraagt om een link.Die geef ik en nu ga je zitten miereneuken.Ik verplicht je niet om te downloaden.Zoek het dan zelf op.Maar goed van mijn kant geen link meer. ;w ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Juist, je kunt natuurlijk ook gaan overdrijven. Ten eerste vroeg ik niet om een link maar om een naam, ik ben je dan ook dankbaar dat je die zo snel gaf.

Ten tweede. waar het mij om gaat is dat die website er gewoon niet betrouwbaar uit ziet. Een website die gratis GB's aan data voor je opslaan en uitdelen aan anderen is gewoon fijn. Maar een website die én gratis aanbied dat je dingen kan uploaden en delen waarbij je ook nog eens geld uitbetaald aan de delende partij is gewoon vreemd... hoe betalen ze in vredesnaam hun website + uitbetalingen?

Daarnaast staat in de t.net FAQ dat het verboden is om referrals te geven, daar wees ik je vriendelijk op. Dat je dit niet wist kan, en is niet erg voor zo'n eerste keer.

Jij geeft aan dat je de links niet zelf heb gemaakt, dus jij bent niet eens degene die het express doet. Dus nog minder erg, dat erken ik en maak er een luchtig grapje over.

Maar goed, mocht je nog willen luchten hierna dan stel ik voor dat we het via de DM al dan niet met een mod uitspreken. Aan mij kant zit er geen kwaad bloed en ben je nogmaals dankbaar voor de naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Weighed
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-10 13:16
Datzelfde geldt dan voor "mijn" link die overigens ook niet van mij is. No harm, maar wees dan consequent in je opmerkingen. Ik wist overigens niet eens van het verdienmodel van sharemods. Dat zie je ook niet als je alleen maar mods download en verder geen aandacht aan de achterliggende site schenkt. Nu weer on-topic verder en lmgtfy linkjes posten ;-)

[ Voor 0% gewijzigd door 88Weighed op 16-10-2014 22:26 . Reden: Autocorrect ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Had die niet gezien, ik ga toch niet elke random link in dit topic openen.. Ik kende sharemods ook niet voor vanavond, ik zat even de site door te neuzen vandaar. ;)

--
Op maar even weer de discussie op een leuke manier voort te zetten inderdaad; rotondes! Ik vraag mij af of hun code gebugged is.. we weten namelijk al langer dat het AI verkeer behoorlijk asociaal is, maar een paar dagen geleden gooide een auto letterlijk 1 meter voor mij zijn auto op de rotonde terwijl het toch wel vrij duidelijk was dat ik aan het doorrijden was.

Dit gedrag zie ik alleen op 2 baans rotondes, dus vraag mij af of het daar mee te maken heeft (dat ze misschien denken dat je een afslag had moeten nemen omdat je in een bepaalde baan zit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb vandaag de achievement Property Magnate gehaald. Ik had alle garages al in ProMods + Poland Rebuilding + Rusmap, maar daar zijn ook plaatsen zonder garage. Met The Dutch Map is het echter wel gelukt.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allemachtig Koen :o Mag ik vragen hoeveel uur/km je nu in ETS2 hebt zitten? Maar ik kan het mij ook wel voorstellen met drie schermen, maakt 't allemaal nóg mooier dan het al is. En je hebt ws ook een TrackIR?
Ik speel sinds gisteren ook met een TrackIR! Geweldig, zo'n enorme verandering. Niet meer krampachtig rond kijken met de muis en hopen dat je met je andere hand je stuur recht kan houden >:) Iedereen die ook maar overweegt een TrackIR te kopen, gewoon doen! Voor mij is het er weer één in de categorie "waarom heb ik dit niet eerder gedaan?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

^^ eens, ik heb die TrackIR ook (voor FSX) en zo'n investering is iets waar je jaren plezier van kan hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

TrackIR is simpelweg geweldig, alle games die het ondersteunt zijn niet meer hetzelde :)

[ Voor 5% gewijzigd door Ircghost op 17-10-2014 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

Meh, ik wacht wel op de Oculus Rift :p.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-10 19:39
denk dat dit FaceTrackNoIR ook wel een leuk alternatief is voor trackir. hier ben je alleen maar een webcam voor nodig tuurlijk het zal niet zo precies werken als trackir maar is wel een stuk goedkoper en werkt ook met ets2.

heb het al even geprobeerd met een oude webcam die ik nog had liggen het werkte wel maar de webcam haalde maar 4 fps dus reageerde het veelste traag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ja je moet echt een hele goede webcam hebben als je wilt dat het werkt, volgens mij werkt de playstation webcam vrij goed tegen een redelijke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Ik heb nog een leuke uitdaging met EST2 bij een kennis van me.
Heeft de boel orgineel gekocht incl Going East.
Systeem draaide 2 weken perfect, daarna grafische corrupties en crashes van EST2. Bij grafische corruptie moet je denken aan tekst die eruit ziet als blokken of plaatjes van trailers die zwart zijn.

Zelf al het nodige getest:
- reinstall graka driver -> geen effect
- Install oudere versie van de graka driver -> geen effect
- install laatste beta graka driver - > geen effect
- Uitzetten alle mods -> geen effect
- nieuw profiel aangemaakt -> geen effect
- stresstest graka met Furmark en 3DMark11 -> loopt als een zonnetje
- reinstall DirectX11 drivers -> geen effect
- Nakijken of graka er hardwarmatig goed uitziet (geen stof op fans waardoor mogelijk warmte een issue kan zijn) -> alles in orde
- Graka opnieuw goed in PCI-e slot gedaan -> geen effect
- Reinstall van EST2 -> geen effect
- Troubleshoot optie OpenGL moet ik nog een keer proberen, maar was ook geen succes dacht ik.
- Idem voor troubleshoot optie DirectX
- Safe mode lijkt goed te gaan, maar is tè kort getest naar mijn mening (en is ook geen oplossing)
- Appl en system eventlogs geven geen info waar ik wat aan heb/mee kan
- WIN7 is up-to-date mbt fixes etc.

Alles draait op stock speed. Voeding is krachtig zat (is mijn oude systeem en die heeft jaren prima gedraaid met oa Crysis, Far Cray, Cod, MoH etc...).
Gamelog en crashlog van EST2 geven geen info waar ik wat mee kan
Graka is een Sapphire Radeon 7870.
Systeem is een i7/920 met 8GB RAM en WIN7 x64

Inmiddels ook net een call ingeschoten bij support van SCS. Het gedrag lijkt echt te wijzen naar de graka. Ik heb de mogelijkheid om nog een oude GTX275 in te bouwen als test.

Misschien dat jullie een idee hebben?

[ Voor 3% gewijzigd door Tallguy op 17-10-2014 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:18

Edd

hjvg schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:38:
denk dat dit FaceTrackNoIR ook wel een leuk alternatief is voor trackir. hier ben je alleen maar een webcam voor nodig tuurlijk het zal niet zo precies werken als trackir maar is wel een stuk goedkoper en werkt ook met ets2.

heb het al even geprobeerd met een oude webcam die ik nog had liggen het werkte wel maar de webcam haalde maar 4 fps dus reageerde het veelste traag
Ik gebruik af en toe FaceTrackNoIR icm een pricewatch: Logitech HD Webcam C525. Het werkt op zich best aardig. Hij reageert niet zo smooth als een echte TrackIR volgens mij, maar het is wel goed te doen. Alleen bij te weinig licht wil het weleens niet werken.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-10 16:26
Tallguy schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:49:

.....
Inmiddels ook net een call ingeschoten bij support van SCS. Het gedrag lijkt echt te wijzen naar de graka. Ik heb de mogelijkheid om nog een oude GTX275 in te bouwen als test.

Probeer inderdaad eerst even een andere graka.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

En ik lees dat je het in 3d mark hebt gedraaid, maar zou je voor de grap nog eens een paar andere games kunnen proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-09 08:29

TNJ

Frugalite

Tallguy schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:49:
Ik heb nog een leuke uitdaging met EST2 bij een kennis van me.
....
De EuroTruckSimulator2 map onder gebruiker omnoemen, zodat deze door ETS2 nieuw gemaakt wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

@TNJ: ik had een deinstall en een reinstall gedaan. Toen was de gebruikersmap in My Documents ook weg/schoon. Maar dat hielp dus niet.

@Ircghost: echt veel andere games doet die vriend niet, behalve SimCity. Die doet het gewoon. X-plane ook even geprobeerd (die stond nog op de HDD :) ) en ook die doet het normaal.

EST2 support heeft een call aangemaakt en, zoals te verwachten, om nog wat logfiles gevraagd. Die ga ik vanmiddag uploaden naar ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:45

BM

Moderator Spielerij
Maak daar anders een apart topic voor aan in Spielerij - Problemen & Vragen
Daar is het wat beter op z'n plek dan hier :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1.14 mag nu wel komen hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

@BM: nah joh...hier ga ik geen topic van aanmaken op GoT...laat Support maar eerst kijken :) Had de hoop dat iemand het hier misschien een keer ergens had gezien, maar..maakt niet uit.
Back ontopic..vh weekend lekker trucken! Nu overwerk tot 01:00u :( Staat mijn truck een beetje niks te doen grrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-10 21:36
11 maanden voor een nieuwe truck :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup, maar wel taglifts erbij, alsnog, beetje te lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie stuurt er hier allemaal met een g27/g25 of Driving force Gt? Ik rijd met de Driving force gt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G27 hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:05
Hier ook een trotse G27 bezitter!

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

G27 hiero, na de overweldigende positieve feedback hier (en op andere fora)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 08:24:
Allemachtig Koen :o Mag ik vragen hoeveel uur/km je nu in ETS2 hebt zitten? Maar ik kan het mij ook wel voorstellen met drie schermen, maakt 't allemaal nóg mooier dan het al is. En je hebt ws ook een TrackIR?
Ik speel sinds gisteren ook met een TrackIR! Geweldig, zo'n enorme verandering. Niet meer krampachtig rond kijken met de muis en hopen dat je met je andere hand je stuur recht kan houden >:) Iedereen die ook maar overweegt een TrackIR te kopen, gewoon doen! Voor mij is het er weer één in de categorie "waarom heb ik dit niet eerder gedaan?"
Geen idee eigenlijk, ik speel 't al vanaf 1.2, dus dat is een beste tijd. De uren tellen klopt niet helemaal, aangezien ik het al speelde voordat ik 'm op Steam activeerde (updaten werd vervelend en de Going East DLC was in de aanbieding O-) )... En van die ingame tijd klopt niet zo erg veel. Ik gok zo'n 200 uur. Alles ziet er inderdaad goed uit, alleen heeft ETS2 wel een paar probleempjes met het geheugen, aangezien met alles op high de framerate wel erg omlaag gaat, en ETS2 is daar de enige in.

TrackIR heb ik niet, net iets te duur en FaceTrackNoIR wil niet werken.. (Eerst een tijd wel, dan verliest hij mijn gezicht en kijk ik opeens naar de vloer.. Boem, tegen een boom/vangrail/tegenligger). Ik zou het nog heel graag willen, al kijk ik ook nog naar de Oculus Rift, aangezien die ook TrackIR heeft.. Nu moet ik alleen nog kijken hoe dat als brildrager zit. Keuzes keuzes., aan de andere kant, ik kijk met twee knoppen op m'n..
Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 15:35:
Wie stuurt er hier allemaal met een g27/g25 of Driving force Gt? Ik rijd met de Driving force gt :)
...G27 (de onderste knoppen op het stuur), en dat werkt prima. Ik hoef toch niet omhoog te kijken.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koenvh schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 18:20:
[...]

Geen idee eigenlijk, ik speel 't al vanaf 1.2, dus dat is een beste tijd. De uren tellen klopt niet helemaal, aangezien ik het al speelde voordat ik 'm op Steam activeerde (updaten werd vervelend en de Going East DLC was in de aanbieding O-) )... En van die ingame tijd klopt niet zo erg veel. Ik gok zo'n 200 uur. Alles ziet er inderdaad goed uit, alleen heeft ETS2 wel een paar probleempjes met het geheugen, aangezien met alles op high de framerate wel erg omlaag gaat, en ETS2 is daar de enige in.

TrackIR heb ik niet, net iets te duur en FaceTrackNoIR wil niet werken.. (Eerst een tijd wel, dan verliest hij mijn gezicht en kijk ik opeens naar de vloer.. Boem, tegen een boom/vangrail/tegenligger). Ik zou het nog heel graag willen, al kijk ik ook nog naar de Oculus Rift, aangezien die ook TrackIR heeft.. Nu moet ik alleen nog kijken hoe dat als brildrager zit. Keuzes keuzes., aan de andere kant, ik kijk met twee knoppen op m'n..
[...]
...G27 (de onderste knoppen op het stuur), en dat werkt prima. Ik hoef toch niet omhoog te kijken.
Probeer anders eens de resolutie van je webcam lager te zetten en/of iets inzoomen met de profiler van je webcam, die kan je vast wel vinden op het web

Succes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 19:47:
[...]

Probeer anders eens de resolutie van je webcam lager te zetten en/of iets inzoomen met de profiler van je webcam, die kan je vast wel vinden op het web

Succes! :)
Ik heb 'n pricewatch: Logitech Webcam C250, en dat is geen scherpe camera.. Daarnaast zat de vJoy joystick in de weg met sommige spellen.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De resolutie kan effect hebben op de FPS, maar dat zit bij jouw webcam wel goed, probeer misschien intezoomen, dat werkte voor mij namelijk, ik heb een of andere Quickcam dus ik mis erg veel FPS (meestal heb ik 5 waar t 30-60 moet zijn :P) Dus binnekort maar eens voor een PS Eye kijken 60-120 FPS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

TrackIR kost bij mij ongeveer 13% van mijn CPU op i2500k @ 4GHz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Als het goed is heb ik over een paar dagen een g27 en een Xbox controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Had eerst een Thrustmaster F430 (vergelijkbaar met de Driving Force GT), alleen gaan die maar tot iets van 240 graden.
Heb nu een Fanatec GT3 V2 die tot 900 gaat met een h-shifter, wat een verademing _/-\o_

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:06
ATS mag van mij ook wel komen, met kerst lijkt me toch wel leuk.

http://blog.scssoft.com/2...and-across-desert-in.html

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:46

Pykow

Angelo OTR

G27 alleen laatste tijd speel ik er te weinig mee.
forza horizon 2 op xbox one heeft mijn aandacht nu.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://forum.ets2mp.com/showthread.php?tid=11559

Iets cools dat ik tegenkwam :) zodra ik thuis kom probeer ik dit ook eens, werkt trouwens ook met de multiplayer :) Volg even de instructies die erbij staan op als je dit ook wilt, succes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb iets raars... ik heb vaak dat ETS2 crashed naar desktop wanneer ik in het gebied Antwerpen - Rotterdam ben. In het stuk dat door Promods is toegevoegd. Ik heb het tot op heden alleen in deze omgeving. Komt iemand dit bekent voor? Ik gebruik eigenlijk alleen Promods en een aantal Jazzycat mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat zegt de game.log op de laatste paar regels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Van 't weekend Rusmap en die Light mod (die hier eerder besproken is) geinstalleerd. Werkt allebei super! So far ook geen chrash icm ProMods dus ik ben een blij (virtueel)trucker :) . Ben nu zels onderweg naar naar Rusland so can't wait untill tonight :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen hoe ik een foto hierop zet zoals Koenvh altijd doet, ik heb de FAQ nu al 3 keer doorgelezen met die UBB-codes maar ik snap er nog niet veel van 8)7 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-10 15:22
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 16:35:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik een foto hierop zet zoals Koenvh altijd doet, ik heb de FAQ nu al 3 keer doorgelezen met die UBB-codes maar ik snap er nog niet veel van 8)7 :?
code:
1
[img]http://domein.nl/plaatje.jpg[/img]

Koen gebruikt zelf Flickr voor zijn plaatjes die geeft je complete code's voor op forums met UBB-codes

[ Voor 13% gewijzigd door NoFearWizz op 20-10-2014 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

Als je zelf "klickable" plaatjes wil maken:

code:
1
[url=http://domein.nl/grootplaatje.jpg] [img]http://domein.nl/kleinplaatje.jpg[/img] [/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah! Harstikke bedankt jongens! Ga ik eventjes op Flickr kijken ;)

edit: Werkt dit, oude foto hoor ;)

Afbeeldingslocatie: https://farm6.staticflickr.com/5602/15560558666_f250680704_z.jpgets2_00021 by truckdr1v3r, on Flickr

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2014 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-09 21:06
Plaatje is in elk geval te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is ie goed te zien??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prima te zien!

Ik ga denk ik maar weer naar 6x4. Heb momenteel een Volvo FH16 met 600pk en 6x2 chassis. Maar kon de mijn niet uit komen met 25 ton grind :X

De aangedreven as bleef maar slippen. uiteindelijk met een aanloopje met heel veel moeite naar boven gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FastFred schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 19:27:
Prima te zien!

Ik ga denk ik maar weer naar 6x4. Heb momenteel een Volvo FH16 met 600pk en 6x2 chassis. Maar kon de mijn niet uit komen met 25 ton grind :X

De aangedreven as bleef maar slippen. uiteindelijk met een aanloopje met heel veel moeite naar boven gekomen...
Mooi,

Haha uiteindelijk er toch uitgekomen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScuL schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 23:40:
Wat zegt de game.log op de laatste paar regels?
Ben helaas niet zo slim geweest hier zelf aan te denken. De gamelog is ook alweer overschreven door een nieuwe. Blijkbaar wordt er met iedere sessie een nieuwe aangemaakt en de oude overschreven. Ik heb nog een uur rondgereden maar je zal net zien...... dán geen crash. Mocht het weer eens gebeuren én in Promods gebied, dan laat ik het alsnog weten en maak ik ook ff een topic aan op het Promods forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 20:56:
[...]

Ben helaas niet zo slim geweest hier zelf aan te denken. De gamelog is ook alweer overschreven door een nieuwe. Blijkbaar wordt er met iedere sessie een nieuwe aangemaakt en de oude overschreven. Ik heb nog een uur rondgereden maar je zal net zien...... dán geen crash. Mocht het weer eens gebeuren én in Promods gebied, dan laat ik het alsnog weten en maak ik ook ff een topic aan op het Promods forum.
Kijk eens of je ooit bij de startopties van ETS2: -mm_pool-size hebt neergezet.. Zo ja: Weghalen. Dit veroorzaakte crashes bij mij.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb even wat stats opgezocht.

Totaal afgelegde afstand met dit profiel: 198.753km
Gespeelde tijd: 210 uur, 41 minuten
Aantal garages: 12 (allemaal grote, allemaal volledig gevuld behalve mijn thuisbasis, die gebruik ik om mijn eigen trucks te parkeren)
Level: 58 (292.891xp)
Banksaldo: € 27.252.752,-

Vrachtwagen met hoogste km-stand: Scania Streamline (140.882km)

Eigen vrachtwagens:

Volvo FH16 600pk 6x4: 36.217km (huidige truck)
Scania Streamline 580pk 6x2: 84.819 (aller aller allereerste truck die ik met dit profiel gekocht heb)
Volvo FH Classic: 16.912km
Majestic: 4.344km (geen fijne truck)

:)

[ Voor 33% gewijzigd door FastFred op 20-10-2014 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
FastFred schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 19:27:
Prima te zien!

Eerlijk gezegd nooit problemen mee gehad, om met een 6x2 uit de groeve te komen.

Maarja ik rijdt dan ook een Merjestic. >:)

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
enchion schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 22:47:
[...]

Eerlijk gezegd nooit problemen mee gehad, om met een 6x2 uit de groeve te komen.

Maarja ik rijdt dan ook een Merjestic. >:)
Lukte het niet om erin te komen? :> :+

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koenvh schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 21:29:
[...]

Kijk eens of je ooit bij de startopties van ETS2: -mm_pool-size hebt neergezet.. Zo ja: Weghalen. Dit veroorzaakte crashes bij mij.
Heb even gekeken maar dit is leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Zal vanavond ook eens even mijn stats opzoeken. Gisteren mooie rit met 18t bier van Rotterdam naar Ilza (volgens mij) in polen. Vanavond van Radom, Polen, naar Nantes, rit van meer dan 2000 km :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn3gG3l schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:46:
Zal vanavond ook eens even mijn stats opzoeken. Gisteren mooie rit met 18t bier van Rotterdam naar Ilza (volgens mij) in polen. Vanavond van Radom, Polen, naar Nantes, rit van meer dan 2000 km :D
Je hebt een flinke rit voor de boeg!

Maar denk eraan! Iedere 2 uur rijden kwartiertje rust ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:09:
[...]

Je hebt een flinke rit voor de boeg!

Maar denk eraan! Iedere 2 uur rijden kwartiertje rust ;)
Zeker een flinke rit, gisteren was al aardig wat met 1400km dus ben benieuwd of ik dit in één keer ga rijden. Ik zal m'n tachograaf vast goed zetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:28:
[...]

Zeker een flinke rit, gisteren was al aardig wat met 1400km dus ben benieuwd of ik dit in één keer ga rijden. Ik zal m'n tachograaf vast goed zetten :+
Ik heb gisteren een rit aangenomen van Bryansk (RU) naar Lorient (FR), een mooie 3200km :D

https://goo.gl/maps/icuuA

Vandaag maar eens rijden.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-01 23:16

Niellz

PSN: Niellzje

Hoelang doe je dan over zo'n 3200 kilometer?

http://i.picasion.com/resize76/446eb2c88b2df1a089a17a9b8b734465.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Realtime een uurtje ofzo? Ingame is het meerdere dagen. 1 uur in ETS2 is geloof ik 3 minuten realtime of zoiets.

Overigens is mijn ETS2 nog niet volledig uptodate, ik vond de toevoeging van de achievements niet zo bijzonder, dus ik wacht wel op de liftaxle.

[ Voor 39% gewijzigd door FastFred op 21-10-2014 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Heb nu zelf een ritje van 2700km maar ik doe daar Realtime wel iets langer over dan een uur :9 . Neem af en toe ook wel even pauze tussendoor (pauzeer de game overigens ook dan) maar een echte (virtueel)trucker moet natuurlijk ook naar het toilet :+

Anyway ik had die sneeuwmod ook geinstalleerd maar klopt het dan ook dat er alleen maar sneeuw ligt en dat ook niet verdwijnt? :p . Als dat het geval is moet ik hem af en toe maar is aanzetten voor het idee

[ Voor 29% gewijzigd door Br3wmaster op 21-10-2014 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:57:
Realtime een uurtje ofzo? Ingame is het meerdere dagen. 1 uur in ETS2 is geloof ik 3 minuten realtime of zoiets.

Overigens is mijn ETS2 nog niet volledig uptodate, ik vond de toevoeging van de achievements niet zo bijzonder, dus ik wacht wel op de liftaxle.
Op het moment twee uur onderweg en ongeveer op de helft ;)

Trouwens, nog een ongeluk gehad in Wit-Rusland.. Geen schade aan de trailer gelukkig. :*)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=kqftzHC1ImU]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koenvh schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:27:
[...]

Op het moment twee uur onderweg en ongeveer op de helft ;)

Trouwens, nog een ongeluk gehad in Wit-Rusland.. Geen schade aan de trailer gelukkig. :*)
[video]
AI ook :(

Nog wat screens van mijn truck!

Afbeeldingslocatie: https://farm4.staticflickr.com/3939/14971501544_15a05ed574_c.jpgets2_00073 by truckdr1v3r, on Flickr

Afbeeldingslocatie: https://farm4.staticflickr.com/3945/15593081532_b75e8c01c2_c.jpgets2_00074 by truckdr1v3r, on Flickr

Afbeeldingslocatie: https://farm4.staticflickr.com/3937/15406632630_22415ec472_c.jpgets2_00064 by truckdr1v3r, on Flickr

Zit nu wel te wachten op die nieuwe daf dus zodra die BETA uitkomt staan hier al wat screens :+

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2014 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zag eruit als een realistische dashcam ervaring, zo rijdt men in Wit-Rusland ;) "Als het groen is is het groen!"

http://www.dumpert.nl/med...77872a/het_is_groen_.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScuL schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:37:
Zag eruit als een realistische dashcam ervaring, zo rijdt men in Wit-Rusland ;) "Als het groen is is het groen!"

8)7 :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

wow.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Ja dat is nog wel echt ruk aan ETC, dat sommige stoplichten tegerlijkertijd groen hebben zodat je nog eerst op het verkeer van de andere kant op het midden van het kruispunt moet wachten als het groen is...

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm.. Ik merkte wel dat het gedrag op het land gebaseerd was. (Snelheidslimiet in Polen? Een kilometertje of 20 meer maakt toch niet uit? :D ), maar dit gaat wel erg ver.

Ik heb het grootste gedeelte van de 3400KM ook opgenomen, mocht iemand het leuk vinden om te kijken :+ O-)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Remcom00 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:56:
Ja dat is nog wel echt ruk aan ETC, dat sommige stoplichten tegerlijkertijd groen hebben zodat je nog eerst op het verkeer van de andere kant op het midden van het kruispunt moet wachten als het groen is...
Er zijn heel veel landen die dat hebben hoor (jammer genoeg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koenvh schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:23:
[...]

Hmm.. Ik merkte wel dat het gedrag op het land gebaseerd was. (Snelheidslimiet in Polen? Een kilometertje of 20 meer maakt toch niet uit? :D ), maar dit gaat wel erg ver.

Ik heb het grootste gedeelte van de 3400KM ook opgenomen, mocht iemand het leuk vinden om te kijken :+ O-)
Ik ga nu kijken :)

Ik heb zelf ook een YT kanaal dus als iemand daar wilt kijken :+
link: YouTube: TruCkDr1V3r[NL]

Alleen vrijwillig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ircghost schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:26:
[...]

Er zijn heel veel landen die dat hebben hoor (jammer genoeg).
Kan best kloppen, maar ook heel veel landen niet :)

Een screenshotje van de rit:
Afbeeldingslocatie: https://farm6.staticflickr.com/5597/15592742345_6d8f09a7de_c.jpgets2_01565 by Koenvh., on Flickr
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:26:
[...]

Ik ga nu kijken :)

Ik heb zelf ook een YT kanaal dus als iemand daar wilt kijken :+
link: YouTube: TruCkDr1V3r[NL]

Alleen vrijwillig! :)
Ik vind 't knap hoe je 'm kunt zien aangezien die alleen nog offline staat :+
Dus zeg eens, hoe kom je in mijn computer? :o :+

[ Voor 31% gewijzigd door Koenvh op 21-10-2014 17:29 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koenvh schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:27:
[...]

Een screenshotje van de rit:
[afbeelding]ets2_01565 by Koenvh., on Flickr

[...]

Ik vind 't knap hoe je 'm kunt zien aangezien die alleen nog offline staat :+
Dus zeg eens, hoe kom je in mijn computer? :o :+
Bedoelde dat ik ging kijken of ik m kon vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Koenvh schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:27:
[...]

Ik zei het meer omdat ik dacht dat jij het zei als; het is een fout want dit bestaat in het echt niet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ircghost schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 18:45:
[...]

Ik zei het meer omdat ik dacht dat jij het zei als; het is een fout want dit bestaat in het echt niet :).
Ah, op die manier (en dat was ik niet die dat zei ;) )
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:33:
[...]

Bedoelde dat ik ging kijken of ik m kon vinden ;)
Helaas, ik draai muziek tijdens het rijden, dus daar komen de copyright claims ;)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koenvh schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 19:41:

[...]

Helaas, ik draai muziek tijdens het rijden, dus daar komen de copyright claims ;)
Ah oke, ik gebruik altijd non copyrighted muziek die zet ik er dmv. Movie Maker achter omdat ik altijd skype met vrienden en ik doe het NOOIT met stem (Voorlopig niet ;)) dus daarom mute ik altijd het in-game geluid en gooi ik er wat muziek achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinds wanneer zit het CH4 molecuul bij Groningen eigenlijk in het spel? Hij viel me net ineens op..

[ Voor 5% gewijzigd door GAIAjohan op 22-10-2014 02:25 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

Al heel lang. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAIAjohan schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 02:22:
Sinds wanneer zit het CH4 molecuul bij Groningen eigenlijk in het spel? Hij viel me net ineens op..
6 updates terug dacht ik, :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Weighed
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-10 13:16
Gisteren RusMap erbij gezet ... wat een takke end rijden zeg ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Vind dat juist heerlijk die lange stukken. En heft liefst nog binnendoor ook :) Lekker genieten van de omgeving. Vergeet 9/10 keer de tijd en poef 11 uur :) Mag van mij nog veel meer 'map' bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Rusmap werkt wel op de nieuwste versie van ETS icm Promods, DLC en Poland Rebuilding?
Ik zag namelijk op de site van Rusmap dat alleen de vorige versie van ETS word ondersteund, of ik moet de verkeerde site hebben.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Bij mij werkt het allemaal gewoon dus volgesmij kun je hem gewoon installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Promods zou sowieso moeten werken, had ScuL gemeld dat er geen of bijna geen drastische veranderingen in de data, de andere twee weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
FastFred schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:57:

Ik doe daar toch echt wel langer over dan een uurtje. Die rit van gisteren 2043km ofzo was iets van 2-2,5 uur (inclusief bier pakken en wc). Moet wel zeggen dat ik zelf handmatig schakel en als sinds ik ets2 heb (280 uur nu) altijd met de limiter erop rij. Tevens prober ik me netjes aan de verkeersregels te houden en niet door rood te crossen of geflitst te worden. Het blijft een simulator natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:01

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Sn3gG3l schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:50:
[...]

Ik doe daar toch echt wel langer over dan een uurtje. Die rit van gisteren 2043km ofzo was iets van 2-2,5 uur (inclusief bier pakken en wc). Moet wel zeggen dat ik zelf handmatig schakel en als sinds ik ets2 heb (280 uur nu) altijd met de limiter erop rij. Tevens prober ik me netjes aan de verkeersregels te houden en niet door rood te crossen of geflitst te worden. Het blijft een simulator natuurlijk :)
Als ik 1000Km heb gereden van een 2000+ trip heb ik vaak geen zin meer, dan ga ik "even" koffie zetten, eventueel een Radler erbij, even WC erbij en contacten met huisdieren onderhouden.

Dan ben ik dus 1,5 uur verder en dan kan ik meestal wel de rest aan een stuk doorrijden. Ach ja, simulator, ik rijd wel altijd plankgas = 150 km/u, dit vergt wel stukken beter opletten dus misschien ook maar goed.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ieder z'n ding natuurlijk maar zelf rijd ik alleen realistische snelheden. Dus met begrenzer erop en in principe aan de snelheidslimiet houden. Tenzij ik wat hast heb omdat ik te laat dreig te komen of z.s.m. een rustplaats moet zoeken omdat anders begin te dommelen >:) Dan wil ik nog wel eens 10-20 te hard gaan. De begrenzer houd ik er echter altijd op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:43:
Ieder z'n ding natuurlijk maar zelf rijd ik alleen realistische snelheden. Dus met begrenzer erop en in principe aan de snelheidslimiet houden. Tenzij ik wat hast heb omdat ik te laat dreig te komen of z.s.m. een rustplaats moet zoeken omdat anders begin te dommelen >:) Dan wil ik nog wel eens 10-20 te hard gaan. De begrenzer houd ik er echter altijd op.
Ik hou deze er ook altijd op, stukken realistischer dan met 150km/h over een weg jakkeren. Ieder z'n ding echter. Enige waar ik soms wat harder rijd is wanneer je bijv 80 op de snelweg mag in Duitstland, dan rij ik wel gewoon 90. Ik prober echter ook gewoon geen boetes te pakken, ook ivm met realisme. Wanneer je de rusttijden in de gaten houdt dan kom je ook bijna nooit in de problemen. Over het algemeen rij ik ook geen 2000km in één keer maar ik zat er lekker in gisteren :)

Pagina: 1 ... 75 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.