Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Wat een coole upgrade, heb er stiekem wel eens aan gedacht maar dit is helemaal awesome natuurlijk, had verwacht dat zoiets heel lastig zou zijn.
Waarom is het in het echt eigenlijk? Tegen banden slijten bij niet genoeg gewicht in de trailer of geen trailer ofzo? Of is het puur de draaicircel (</trucknoob>)

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Laatst online: 04-10 11:09
Zelf ook maar even opgezocht: http://www.wisegeek.com/what-is-a-lift-axle.htm

Onder andere dus asdruk beter verdelen, en helpen met remmen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer wat offtopic maar ik vind dat dit hier toch ook niet mag ontbreken:

Meer informatie: Mercedes built a self-driving truck that could save thousands of lives every year

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:01

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 22:50:
Weer wat offtopic maar ik vind dat dit hier toch ook niet mag ontbreken:
[video]

Meer informatie: Mercedes built a self-driving truck that could save thousands of lives every year
Kan het zijn dat ik dat een paar maanden geleden op RTL Autowereld heb gezien?

Anyway, net op muliplayer weer zo'n provoceer-mannetje. Komt ie bij zo'n spiraal vormige oprit welke ook nog eens enkelbaans is mij proberen inhalen omdat ik zogenaamd te sloom ga met mijn yacht als lading.
Jullie weten hoe groot ie is en je moet alles dus ruim nemen.

Ik zie hem dus als ik bijna bovenaan ben verschijnen in mijn spiegel, ik schakel terug van de 12 naar de 8 en trek blijkbaar met lading harder op dan hij zonder lading, komt ie doodleuk tegen me op rammen en probeert dan te claimen dat ik fout ben geweest en hem van de weg af heb geduwd.

Ik stop bij het tankstation en dan zit hij blijkbaar nog achter me met een vriendje van hem, gaan ze kinderachtig mijn combinatie blocken door er 1 voor mijn truck te zetten en 1 achter mn trailer. Gaan ze me bedreigen en zeggen dat ik niet kan rijden dit dat, dan na een lange discussie over chat waarin ik neutraal probeer uit te leggen dat ik er niks aan kon doen (lange trailer, moet ruim die bocht nemen, enkelbaans, hij rijd tegen mij op enz.). Is hij het er niet mee eens, ik zet hem in de achteruit en laat alle 730 PK's wat die V8 produceert los en kan hem uit de weg duwen. Dus ik zeg dat ik er wel klaar mee ben, en rijd weg.
Gaan ze kinderachtig de hele tijd naast en achter me rijden en blijven me bedreigen met van alles en nog wat en halen er nog een vriendje bij als ik noodgedwongen moet tanken.

Zij mij van 3 kanten insluiten, ik handig voordeel genomen van de G27 en ertussenuit gejast en plankgas weg van die lullen-club. Dan veranderd de weg opeens naar enkelbaans, ik ben al op de juiste weghelft als meneer weer blijkt naast me te rijden en deze blijft zijn snelheid aanhouden waarna hij onoverkomelijk WEER tegen mij aan ramt en 3 keer over de kop gaan tegen z'n maten aan. Hij weer grijnen en nog ergere beschuldigingen en bedreigingen maar toen konden ze niet anders dan naar de service gaan.

Ik ben het nu echt zat, ja ik had kunnen uitloggen, en ja, ik had ook gewoon kunnen reporten (wat ik ook gedaan heb maar admins trekken zich er niets van aan) en ja, ik had ook opeens vol in de ankers kunnen gaan en de wegenwacht bellen en dan snel wegjassen. Maar ik wil gewoon plezier hebben en dat gaat op deze manier niet.

1 van die gasten die steeds tegen me opreed heet Connor, daar zullen er meer van zijn, maar pas gewoon even op.

TL:DR: pas op voor Connor en eventuele maten. Meteen reporten die hap.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:33
Dat is dus een rede waarom de MP me totaal niet trekt. Laat mij dan maar lekker solo over de weg scheuren . Zeker met grote ladingen wil het bij mij sowieso nog wel is fout gaan op zo'n afslag en om dat ook nog een aantal gefrusteerde pubers op mijn dak te krijgen 'nee dank u'

Vanavond wss heel even tijd om nog wat te rijden. Heb een ritje Glasgow naar ergens in Polen dus weer een mooie rit voor de boeg :) . Daarna wss genoeg geld om mijzelf van een nieuwe truck te voorzien :D

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-09 08:29

TNJ

Frugalite

Ach, geen genade met dat puberaal gedrag. Reporten, een save-game terughalen en evt. in singleplayer er voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-09 11:15
Super mooi die liftbare as. Als is het alleen maar voor de simulatie en heeft het functioneel nog geen nut in het spel. Voor je gevoel in je 6x4 even de achterste liften bij een lading van 10 ton is toch wel realistisch. Doet men in het echt ook. Of in je 6x2 de voorloop as naar beneden in Engeland (i.v.m. aslast) en lekker in Frankrijk weer omhoog :9

Ik zie het wel zitten 8)

The sky is the limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Ja ziet er leuk uit en ik kan altijd nog doen alsof het een functie heeft (naast de functie coolheid natuurlijk) :) . Jammer dat ik weer een dag moet werken had wel zin om een dagje te trucken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-09 21:06
Br3wmaster schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:15:
Ja ziet er leuk uit en ik kan altijd nog doen alsof het een functie heeft (naast de functie coolheid natuurlijk) :) . Jammer dat ik weer een dag moet werken had wel zin om een dagje te trucken
It is not just a cosmetic visual gimmick, the physical properties of the vehicle do change with a lifted axle.
Dus veranderd wel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-10 21:36

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook weer een ritje gedaan een stukje ervan opgenomen :)
YouTube: Euro Truck Simulator 2 Paris~Le Havre Part 1

Rijd trouwens in een Renault maar die heb ik al weggedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 23:06:
[...]

TL:DR: pas op voor Connor en eventuele maten. Meteen reporten die hap.
Ik snap echt niet dat wat men ziet in dat MP; je rijdt in een (bijna) lege wereld rond (geen AI voertuigen/voetgangers) en zo nu en dan kom je een kinderachtige troll tegen. Die paar fatsoenlijke spelers daar gelaten. That's it. Nee, geef mij maar gewoon SP dan. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik zelf nog leuk zou vinden is om zelf de route en vracht te kunnen bepalen, in plaats van te moeten kijken of die toevallig beschikbaar is. (Wellicht zonder winst)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-10 17:26

Pykow

Angelo OTR

Wat is het nut ervan om je wielen in te trekken ?
minder grip ? minder kracht ?
Waarom zou je dat willen ?

Ik ben geen vrachtwagen chauffeur van beroep, dus ik begrijp niet wat hier het nut van is.
Ja Brandstof besparend misschien ?, maar Geld is geen probleem in ETS2

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Slijtage, verbruik, draaicirkel.
Verder zijn er wetgevingen omtrent maximale aslast, waardoor een truck bijvoorbeedl prima met twee assen kan rijden, maar dan in bepaalde gebieden niet mag komen. chauffeur laat derde as zakken, en voilá.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:50:
[...]

Wat is het nut ervan om je wielen in te trekken ?
minder grip ? minder kracht ?
Waarom zou je dat willen ?

Ik ben geen vrachtwagen chauffeur van beroep, dus ik begrijp niet wat hier het nut van is.
Ja Brandstof besparend misschien ?, maar Geld is geen probleem in ETS2
Het is voornamelijk om een hoger trein gewicht te kunnen rijden en toch als de trailer niet zo zwaar is ervoor te zorgen dat de banden niet zo wringen. Ook kan je soms bochten met 2 assen wel halen en met 3 niet. Al praat ik dan wel over de trailer waar de as om hoog kan.

Iemand die weet of er binnenkort ook trailer assen omhoog kunnen en of ze misschien meegestuurde assen gaan ondersteunen icm LZV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 14:26:
[...]

Ik snap echt niet dat wat men ziet in dat MP; je rijdt in een (bijna) lege wereld rond (geen AI voertuigen/voetgangers) en zo nu en dan kom je een kinderachtige troll tegen. Die paar fatsoenlijke spelers daar gelaten. That's it. Nee, geef mij maar gewoon SP dan. 8)7
Ja, dat klopt inderdaad, en ik had het spel al een tijdje niet meer gespeeld dus ik had de MP maar geupdate en weer geprobeerd. Nu dus weer direct deze ervaring...

Alhoewel, niet iedere puber kan slecht rijden :) Ik vind dat ik best wel redelijk kan karren, vooral met m'n stuurtje gaat het wel allemaal wat beter dan een toetsenbord. Maar ja, dat houd je toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

kuusj98 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 19:12:
[...]
Alhoewel, niet iedere puber kan slecht rijden :) Ik vind dat ik best wel redelijk kan karren...
Hehehe, ik denk dat als we het over puberaal of kinderachtig gedrag hebben, iedereen hier geen idee heeft hoe oud de persoon is en er rekening mee houden dat hij een dertiger zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel MP al een tijdje (230 uur) en ik ben zelf 13 maar vind het een heel leuk spel en ik gedraag me niet zo puberaal :P, overigens kom je natuurlijk wel deze lamstralen tegen maar ja, cheatengine en savegames zijn je beste vrienden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

TNJ schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 19:30:
[...]

Hehehe, ik denk dat als we het over puberaal of kinderachtig gedrag hebben, iedereen hier geen idee heeft hoe oud de persoon is en er rekening mee houden dat hij een dertiger zou kunnen zijn.
Haha ja dat klopt. Komt voor mij als 16 jarige echter over dat ieder zulk persoon (welke zich niet kan gedragen) hetzelfde zou zijn als alle mensen in mijn leeftijdsgroep. Ik dus ook.

Dat kan misschien wel verklaren waarom mijn redenering niet 100% juist is ;)
Maar ja, gewoon offline blijven lost alle problemen op qua sociaal minder bedeelde personen en ik houd me er vanaf nu ook vanaf.

Kunnen we ook weer eens mods gebruiken! Iets wat ik toch wel erg mis bij de MP.
Is ook maar goed dat ik mij even weghoud van multiplayer, heb momenteel een virus op mijn evenwichtsorgaan wat ervoor kan zorgen (dat gebeurt ook meerdere keren per uur) dat ik op random momenten geen idee meer heb waar ik ben en dus gewoon moet gaan liggen. Zou leuk zijn als je 90 km/h knort en dan opeens zo'n toeval krijgt :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Weighed
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-10 13:16
TNJ schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 19:30:
[...]

Hé, wat is er mis met dertigers? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

Zijn allemaal jochies voor een veertiger. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Zijn er hier meer mensen die de neiging hebben gekregen om in de linker baan te blijven zitten om zo het verrassingseffect van invoegende AI bij tolpoortjes te elimineren, en ook plotselinge afritten te kunnen ontwijken ???

Ik begin langzamerhand het idee te krijgen nl dat het veel handiger is om de lange termijn/afstands gebruikers van de weg (truckers) in de linkerbaan te willen hebben bij een twee/meerbaans-snelweg zodat de rest makkelijk kan in/uitvoegen zonder de professionals lastig te vallen.
(dan worden beide banen natuurlijk wel dezelfde snelheid)

Bij een driebaans snelweg zou de snellebaan dan de middelste worden, wat dan weer goed zou moeten werken tegen snelheids overtreders omdat het dan ineens veel spannender wordt voor de snelle tegenweggebruiker.

Anyway het is iets wat me opvalt in mn eigen ETS2 weggedrag.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
enchion schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 22:39:
Zijn er hier meer mensen die de neiging hebben gekregen om in de linker baan te blijven zitten om zo het verrassingseffect van invoegende AI bij tolpoortjes te elimineren, en ook plotselinge afritten te kunnen ontwijken ???

Ik begin langzamerhand het idee te krijgen nl dat het veel handiger is om de lange termijn/afstands gebruikers van de weg (truckers) in de linkerbaan te willen hebben bij een twee/meerbaans-snelweg zodat de rest makkelijk kan in/uitvoegen zonder de professionals lastig te vallen.
(dan worden beide banen natuurlijk wel dezelfde snelheid)

Bij een driebaans snelweg zou de snellebaan dan de middelste worden, wat dan weer goed zou moeten werken tegen snelheids overtreders omdat het dan ineens veel spannender wordt voor de snelle tegenweggebruiker.

Anyway het is iets wat me opvalt in mn eigen ETS2 weggedrag.
Hier ook, alleen vooral in Duitsland op de middelste baan. Vooral de suïcidale AI die zich bij tolpoortjes en invoegstroken er gewoon tussen gooien en wel zien wat er gebeurt. :/ Afritten zijn ook leuk, maar daar heb ik minder last van, gewoon snel een baan opschuiven.

[ Voor 3% gewijzigd door Koenvh op 09-10-2014 22:46 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05:13
Voor de twijfelaars :) (de bundel voor €7,99)

http://www.bundlestars.co...7d218ac&mc_eid=1ae01527bb

[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 09-10-2014 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Weighed
@enchion
Die afritten zijn vooral zo venijnig doordat de borden ervoor niet kloppen. Die geven vaak gewoon 2-baans rechtdoor met op de rechter baan een afslag aan. Tot je ineens die afslag voor je op ziet doemen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
88Weighed schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 07:39:
@enchion
Die afritten zijn vooral zo venijnig doordat de borden ervoor niet kloppen. Die geven vaak gewoon 2-baans rechtdoor met op de rechter baan een afslag aan. Tot je ineens die afslag voor je op ziet doemen ...
Dit dus, hier verkijk ik me heel vaak op, maar soms kloppen die borden dan ook weer wel en ga ik voor niks vroegtijdig naar links :9 . Wat betreft de AI , ja die zorgt voor een extra uitdaging want hoevaak ik al geen aanrijding heb gehad omdat de AI denkt boven de wet te leven 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 10:53
Die afslagen begrijp ik nog steeds niet. Bestaan dat soort afslagen ergens in de wereld? Waarom heeft SCS ze op deze manier geimplementeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Daar ben ik inderdaad ook wel benieuwd naar. Het is in ieder geval niet echt logisch en heb zulke afslagen eigenlijk nog nooit gezien :9 .

In de UK heb je dit soort afslagen geloof ik dan weer niet, of tenminste ik kan me niet herinneren dat ik ze daar ben tegen gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:37

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Gisteren liep ik hier tegen een muur op; Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MDqeipq.jpg

Is net aan de oostkust van Sweden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
True lights AI mod aan? Of andere lighting mods?

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Alleen poland rebuiling naast jullie laatste. En alleen de rechter rijstrook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Br3wmaster schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 08:11:
[...]

Dit dus, hier verkijk ik me heel vaak op, maar soms kloppen die borden dan ook weer wel en ga ik voor niks vroegtijdig naar links :9 . Wat betreft de AI , ja die zorgt voor een extra uitdaging want hoevaak ik al geen aanrijding heb gehad omdat de AI denkt boven de wet te leven 8)7
Daarom mijn post dat ik zover ben dat ik min of meer altijd in de linker baan zit, zo kan de AI gewoon invoegen en uitvoegen zonder wrijving, en aangezien ze toch ook gewoon rechts inhalen ben ik de doorstroming ook niet echt aan het limiteren.

Dat is dan ook de basis voor het idee dat vrachtwagens in de linkerbaan misschien fileoplossend zou kunnen zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RonaldMcDonald schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:05:
Die afslagen begrijp ik nog steeds niet. Bestaan dat soort afslagen ergens in de wereld? Waarom heeft SCS ze op deze manier geimplementeerd?
afrit op A12 net voorbij Arnhem, afslag waar je de A50 richting Apeldoorn op gaat is zo opgebouwd, in het echt dan. Maar verder heb ik het nog bijna nergens gezien. Vraag me ook af waarom SCS het op deze vreselijke manier gedaan heeft.

En op een 3-baans snelweg rij ik om die reden inderdaad ook altijd op de middelste baan. Op een 2 baan dan weer niet, dan hou ik netjes rechts.

[ Voor 12% gewijzigd door FastFred op 10-10-2014 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik zou het ook wel fijn vinden als de AI reageert op een vrachtwagen die met flitsende lampen en toeter aankomt rijden en dat ze denken; goh misschien toch niet zo handig om mijzelf voor deze vrachtwagen te gooien nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siard
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-10 21:18
Zonet draaide er ook een auto (van links!!!) ineens de weg op terwijl ik met 70 km/h kwam aanrijden... Ik heb hem nog net kunnen ontwijken door uit te wijken naar de andere baan en heel hard te remmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

FastFred schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:03:
[...]

afrit op A12 net voorbij Arnhem, afslag waar je de A50 richting Apeldoorn op gaat is zo opgebouwd, in het echt dan. Maar verder heb ik het nog bijna nergens gezien. Vraag me ook af waarom SCS het op deze vreselijke manier gedaan heeft.
Maar dan wel met 2 banen rechtdoor en 2 banen rechtsaf, net als de afslag naar Velperbroek die daar kort voor zit. De A28 bij Zwolle heeft het ook, daar waar ie de A50 kruist.
De situatie dat een tweebaansweg veranderd in 1x rechtdoor en 1x rechtsaf heb ik nog maar één keer ergens gezien, dat is bij Nijmegen waar de A15 ophoudt. Op een doorgaande (snel)weg ben ik het nog nooit tegen gekomen. In het spel inderdaad erg irritant!

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind t ook rijd ik lekker op de rechterbaan en dan die stomme AI die me er niet tussen laat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Weighed
Oops ... ongelukje in Polen zojuist.
Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steampowered.com/ugc/22841214509225423/BA1E877D9D55856E7D5A23E1FAF63FDD741681CB/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
NOT The Children. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cixelsyd
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-09 07:37
Ik vermaak me prima in de multiplayer, het enige probleem is gewoon dat mensen die je inhalen, op hun scherm voorbij jou zijn, maar in werkelijkheid nog naast je rijden. Er zit zo ongeveer 20 meter verschil tussen de spelers. De truc is om met zn tweeën te rijden, zodat de andere kan zeggen of je er voorbij bent of niet.

Wordt je ingehaald ben ik me er gewoon bedacht op, en neem ik al wat gas terug om dit te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
Ik speel sinds kort ook ETS 2 en heb inmiddels ook al een eigen vrachtwagen. Maar weet iemand wat het verschil is tussen een 6x2/4 en 6x4 chassis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Dijkstraat schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 11:38:
Ik speel sinds kort ook ETS 2 en heb inmiddels ook al een eigen vrachtwagen. Maar weet iemand wat het verschil is tussen een 6x2/4 en 6x4 chassis?
Kijk eens naar het filmpje in deze post
Carfanatic in "[SIM] Euro Truck Simulator 1 & 2"

In het filmpje is een 6x2/4, een tractor die 4 vaste wielsets achter heeft (kan er dus niet 2 optillen) is een 6x4.

6x4 = 6 wielsets (inclusief voorwielen dus) waarvan 4 aangedreven.
6x2/4 = kan dus of 2 of 4 hebben aangedreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Cixelsyd schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 09:32:
Ik vermaak me prima in de multiplayer, het enige probleem is gewoon dat mensen die je inhalen, op hun scherm voorbij jou zijn, maar in werkelijkheid nog naast je rijden. Er zit zo ongeveer 20 meter verschil tussen de spelers. De truc is om met zn tweeën te rijden, zodat de andere kan zeggen of je er voorbij bent of niet.

Wordt je ingehaald ben ik me er gewoon bedacht op, en neem ik al wat gas terug om dit te voorkomen.
Dit is natuurlijk onzin, je gebruikt de verkeerde maat! De vertraging die zich voordoet wordt geteld in (mili)seconden. Welke dus afhankelijk is van jouw en zijn verbinding met de server. Neemt niet weg dat het kwaad kan om wat afstand te nemen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie soms ook het probleem dat ETS2 je controller ineens niet meer herkend? Heb het met meerdere controllers geprobeerd en na enkele uurtjes spelen vliegt de truck ineens de vangrail in en doet de controller niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welke controller gebruik je? Ik heb er met een G25 geen last van, in TDU2 vroeger wel, maar niet met ETS2 terwijl ik vaak toch wel meerdere uren achter elkaar rij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik de Logitech Driving Force GT nu al 2 maanden. maar geen problemen meegehad, heb je een stuur van Logitech?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FastFred schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 13:45:
Welke controller gebruik je? Ik heb er met een G25 geen last van, in TDU2 vroeger wel, maar niet met ETS2 terwijl ik vaak toch wel meerdere uren achter elkaar rij.
Heb met met een X360 wired controller en een no name controller uit China geprobeerd. Met de laatste dacht ik van nou het ligt aan de controller, maar aangezien het met een officiële X360 wired controller ook gebeurd verdenk ik toch iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

Ircghost schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 12:21:
[...]

Dit is natuurlijk onzin, je gebruikt de verkeerde maat! De vertraging die zich voordoet wordt geteld in (mili)seconden. Welke dus afhankelijk is van jouw en zijn verbinding met de server. Neemt niet weg dat het kwaad kan om wat afstand te nemen.. ;)
Ik rij geregeld met meerdere gamers online. Bij het inhalen vragen we geregeld "laat mee weten wanneer ik voorbij ben". Bij deze vergelijking krijg je heel vaak te horen "WTF? Ik ben in mijn game twee trailerlengtes aan je voorbij!?!?". Als je de autosave-lag erbij optelt, heb je echt veel extra ruimte nodig.

Dit heeft bij mij gezorgd dat ik in de rijbaan blijf tot ik nauwelijks een truck in de spiegel heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik zeg ook niet dat je ongelijk hebt wat betreft de problemen die zich er voordoen, ik geef alleen aan dat de server niet 20 meter achterloopt :P. Maar dat het een kwestie is van vertraging in de verbinding. Dat ervaar jij op snelheid x (90 waarschijnlijk) als 20 meter, maar dat gaat natuurlijk niet op als je maar 15kmph rijdt.

Het is voor mij weer een tijdje geleden maar als ik inhaal of wordt ingehaald doe ik ook altijd extreem voorzichtig tenzij ik met vrienden rij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 14:47:
[...]

Heb met met een X360 wired controller en een no name controller uit China geprobeerd. Met de laatste dacht ik van nou het ligt aan de controller, maar aangezien het met een officiële X360 wired controller ook gebeurd verdenk ik toch iets anders.
Ik gebruik ook een wired xbox360 controller en herken dat probleem (gelukkig) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-10 23:34

jbbrans

Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 13:33:
Hebben jullie soms ook het probleem dat ETS2 je controller ineens niet meer herkend? Heb het met meerdere controllers geprobeerd en na enkele uurtjes spelen vliegt de truck ineens de vangrail in en doet de controller niks meer.
Ik heb dit ook gehad (met een G25 stuur).
Ik had de voeding uitgeschakeld van een powered usb hub, dit ging een tijdje goed maar uiteindelijk toch vergeten van het stuur.
Na aansluiten van de adapter ging het weer goed.

Misschien dus een andere usb aansluiting proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jbbrans schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 23:26:
[...]

Ik heb dit ook gehad (met een G25 stuur).
Ik had de voeding uitgeschakeld van een powered usb hub, dit ging een tijdje goed maar uiteindelijk toch vergeten van het stuur.
Na aansluiten van de adapter ging het weer goed.

Misschien dus een andere usb aansluiting proberen.
Andere aansluitingen (zowel op de voorkant als op de achterkant van de PC) al geprobeerd, dat is het niet helaas. Als ik ETS2 gewoon weer opnieuw opstart als het gebeurd is het probleem ook weer opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Speel het spel nu een aantal maanden met een G27 maar nog nooit problemen gehad verder met het wegvallen/ niet meer herkennen van mijn G27 .
Heb dit voorheen wel is met mijn controller gehad ( niet in ETS2 ) maar dan lag het altijd aan de batterijen die bijna leeg waren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk joh, geband voor 70 dagen van de MP vanwege rammen admin, hij spawnt in en bant me gelijk. Wat een zooitje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Maar als het zijn fout is dan vertel je dat toch op het forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al gedaan, declined... Hij zei tja ik had je ook een perma ban kunnen geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Lol nog een reden om de MP maar links te laten liggen. Waardeloos zulke admins :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad ben er nu wel helemaal klaar mee~!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Het is zo jammer dat er zoveel idioten rondrijden en de admins niet altijd alles kunnen zien en/of objectief zijn. Want voordat de ETS2 wereld interessant kan zijn heb je wel juist honderden spelers nodig.. anders wordt het te leeg zonder AI.

Maar jij reed dus op de snelweg en opeens spawnde een admin recht voor je in? Of wat gebeurde er precies? Ben wel benieuwd nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
ben nu met de achievement bezig waarvoor je minimaal 999km in een truck van alle 7 merken moet rijden.

maar wat valt een Daf (luxe dashboard ziet er niet uit), Stralis Hi-way (bagger geluid) of Actros (meh) dan toch tegen.

zijn er tweakers die vast in iets anders rijden dan een scania of volvo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:12
Ik rijd ook vaak in de iveco en in de man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stond geparkeerd aan de kant bij europoort, admin spawnt in terwijl ik wegrijd, ik bugg hem in de grond en hij flipt op zn zijkant, ik doe snel f7+enter ivm blokkeren weg, ik krijg gelijk ban,

Ik heb me ban appeal gedaan en hij gaf als redenen:
1. I didn't spawn.
2. There was like 20 people around you
3. I could of perm ban you but I did not.
4. You rammed that much that I flipped.
4. I wasn't even moving so it's not really my fault....
5. You even teleported from me and not even try to talk to me to defend your point.

Toen heb ik een andere nederlandse (heel aardige) admin die dit tot de bodem gaat uitzoeken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Europoort ???

Kwam 1tje van de boot af en ging de ander erop ?

Kan het zijn dat jullie allebei gelijk hebben ?, nl dat de ene uit een gebied komt waar de ander niet gerenderd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigelijks toch wel grappig dit soort discussies.
Ik zie een mogelijkheid voor fraps als Dashcam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee kijk, bij europoort heb je zon brug toch?
Daaronder en dan iets verder op de vluchtstrook gebeurde het,

Maar de admin gelooft me nu eindelijk!!! Dus ik word weer geunbanned :)

Jamobova: Ben nu OBS aan t installeren, ga ik toch maar eens doen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Hmm, zelf speel ik weleens multiplayer en kom regelmatig roekeloze spelers tegen, maar gelukkig valt het mee. Met wat geduld en een zeer relaxte instelling ('laat anderen maar doen wat ze willen, voorrang geven terwijl anderen dat niet verdienen, na geraakt te zijn door een ander lekker laten gaan, etc.) is het ook mogelijk om vrijwel geen schade te rijden, maar goed, dat vergt enige discipline.
Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 19:10:
Ik stond geparkeerd aan de kant bij europoort, admin spawnt in terwijl ik wegrijd, ik bugg hem in de grond en hij flipt op zn zijkant, ik doe snel f7+enter ivm blokkeren weg, ik krijg gelijk ban,

Ik heb me ban appeal gedaan en hij gaf als redenen:
1. I didn't spawn.
Tja, dat is zijn woord tegen het jouwe, maar....
2. There was like 20 people around you
Dit geeft juist aan dat je juist hebt gehandeld door snel naar de service te teleporteren en is derhalve juist een reden om je geen ban te geven...
3. I could of perm ban you but I did not.
Moeten we dit interpreteren dat we 'blij' moeten zijn dat het slechts een tijdelijke ban is? Daarnaast is het totaal irrelevant en geeft alleen aan hoe arrogant die gast is, in plaats van een reden om je te bannen.
4. You rammed that much that I flipped.
Boeiend wat het resultaat is; het gaat hier om de intentie, dus weer een reden van lik-me-vestje.
4. I wasn't even moving so it's not really my fault....
En weer een onzinreden...en anders ga ik vanaf nu ook mooi met opzet op plekken spawnen waar mensen voorbij rijden en onschuldig zijn omdat ik zelf niet beweeg... |:(
5. You even teleported from me and not even try to talk to me to defend your point.
Zie punt 2: hem eruit peren was het beste om het spel niet teveel te verstoren. Daarnaast wordt dit nu achteraf gedaan en maar gewoon weggewuifd met exact nul valide redenen. :F

Ik heb groot respect voor de developers en moderators van deze multiplayer mod in het algemeen, maar als iemand zo gefrustreerd zijn macht gaat misbruiken, is er ook geen lol meer aan, zeg. :O
Toen heb ik een andere nederlandse (heel aardige) admin die dit tot de bodem gaat uitzoeken :D
En gelukkig dat hij in het team zit; ben hem zelf ook een paar keer tegengekomen. Komt zeker over als iemand die terecht streng is waar het moet, maar ook begrijpend is en vergeeft waar dat terecht is. Geheel verdiend is-ie pasgeleden via een poll uitgeroepen tot de beste moderator.

Mooi dat het goed is gekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:48
In dit spel heb je geen multiplayer nodig hoor, om anderen op hun kant te zien..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UNePNkNl.jpg

(en dit keer had ik er niks mee te maken, "dat was al" :D )
Ben even teruggereden voor de foto, ik weet dat ik tegen de rijrichting in sta ;)
Geloof ook niet dat het vanzelf opgelost wordt, dat auto's resetten oid. Ik neem de trein wel, zie wel of heel Frankrijk vast staat als ik ooit terug kom ;)

http://www.donorofniet.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahahah je hebt me dag weer gemaakt xS

Inderdaad, maar mijn PM lijst is nu dus zegmaar vol, ik heb 20 pmmtjes moeten sturen om hem te overtuigen xD

Dus nu gelijk aangesloten bij een convoy :P

edit: Hello!
We decided to shutdown ETS2MP servers for a unknown time period due to patching and security maintenence. We will run it again as soon as possible.

Alle MP servers liggen eruit dus, ben ik net een uurtje aan t spelen.. grrr ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2014 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Zit ook niet mee hè haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist 60%van de kaart ontdekt, dat is basis, Promods, Poland Rebuilding en Rusmap

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

@sKuL: als EST met de Scandanavian map komt, wat is dan de impact op de Promod map? Gaan die conflicteren?
Heb jij trouwens ingangen bij SCS om de limiet van 154 chauffeurs aan te kaarten en weg te laten halen bij de komende update?

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koenvh schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:33:
Zojuist 60%van de kaart ontdekt, dat is basis, Promods, Poland Rebuilding en Rusmap
Beetje jammer dat sommigen hier andermans posts niet lezen. Ik heb in korte tijd al twee keer eerder (waaronder een reply op een post van jou) aangegeven dat er geen rekening met mods wordt gehouden. Wanneer je die X% achievements dus wilt halen, volstaat het om in enkel in SCS gebied rond te rijden. No offence enzo maar het stoort mij soms nogal dat men posts van een ander compleet negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:48
Is er trouwens al iemand bezig met de 100% discovered achievement? :D

Het beste wat je voor mij kan doen om me meer jouw game te laten spelen is achievements toevoegen, dat hebben ze bij Scs heel goed gezien ;) Ik zit nu op 50% completed, denk dat ik nog 25% makkelijk kan halen, en dat de rest dan vooral veel en ver rijden wordt..

http://www.donorofniet.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:21:
[...]

Beetje jammer dat sommigen hier andermans posts niet lezen. Ik heb in korte tijd al twee keer eerder (waaronder een reply op een post van jou) aangegeven dat er geen rekening met mods wordt gehouden. Wanneer je die X% achievements dus wilt halen, volstaat het om in enkel in SCS gebied rond te rijden. No offence enzo maar het stoort mij soms nogal dat men posts van een ander compleet negeren.
Ik snap niet waarom je hier zo'n groot punt van maakt. A, het is nou eenmaal een forum. En B) hij stelt alleen maar dat hij 60% van de kaart heeft ontdekt, wat gezied de mods die hij gebruikt betekent dat hij vele tienduizenden kilometers op heeft zitten. En dus best wel noemenswaardig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wist trouwens niet dat Rusmap ook compatible is met Promods en Poland Rebuilding. Ik dacht eerst alleen de laatste twee met elkaar. Ik probeerde laast Poland Rebuilding te downloaden met de links (Zippyshare) in het officiële topic op het SCS forum. Ik kreeg alleen een virusmelding. Ben dus maar niet verder gegaan. Kan ook een false positive zijn. Meer mensen hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb daar geen problemen meegehad.
Welk antivirus heeft u als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cixelsyd
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-09 07:37
Tallguy schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 07:54:Heb jij trouwens ingangen bij SCS om de limiet van 154 chauffeurs aan te kaarten en weg te laten halen bij de komende update?
Copypaste uit de bugtracker van SCS:
"I've got 154 drivers and there are no more to be hired in the recruitment agencies (got them all uncovered). It says something like "come back tomorrow", I waited a (in game) week."

Antwoord van SCS: "Property Magnate - just as achievement says :) Buying property. But we'll be adding much more drivers in future updates for sure."

[ Voor 5% gewijzigd door Cixelsyd op 14-10-2014 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

^^ : ik had al gelezen dat SCS deze bug zou oplossen, maar de vraag is...wanneer? Is dat geplanned voor 1.14? Hopenlijk heeft SkuL daar een antwoord op? :) Dat was ook mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah beter! Niet dat ik ooit drivers inhuur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:52:
Ik heb daar geen problemen meegehad.
Welk antivirus heeft u als ik vragen mag?
Ik heb Avast. Zal vast een false positive zijn. Heeft Avast vaker last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh oke mooi dat het gelukt is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:21:
[...]

Kan best kloppen, durf ik niet zeker te zeggen. Wat ik wel weet ik dat ik 60% van de kaart heb ontdekt, en dat is best een hoop met de mods die ik opnoemde :) Daarnaast had ik het wel degelijk gelezen.
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:05:
Ik wist trouwens niet dat Rusmap ook compatible is met Promods en Poland Rebuilding. Ik dacht eerst alleen de laatste twee met elkaar. Ik probeerde laast Poland Rebuilding te downloaden met de links (Zippyshare) in het officiële topic op het SCS forum. Ik kreeg alleen een virusmelding. Ben dus maar niet verder gegaan. Kan ook een false positive zijn. Meer mensen hier ervaring mee?
Rusmap ook, 1.3.5 tenminste. Zeker de moeite waard, vooral als je van de snelweg afgaat! Ik ken de virusmelding niet, ik zou zeggen: Probeer het nog eens, en scan anders even met een andere scanner.

Nog een afbeelding:
Afbeeldingslocatie: https://farm6.staticflickr.com/5603/15348289289_f68661a7da_c.jpgets2_01496 by Koenvh., on Flickr
Ondertussen uitgeschakeld, maar was wel een leuke rit.

[ Voor 9% gewijzigd door Koenvh op 14-10-2014 16:15 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel jij op 3 schermen?? Mooi screens trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice :D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Wow. Welke mod voor die trailers !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Ik had Rusmap pas gedownload maar for some reason lijkt er geen weg naar Rusland te lopen. Dus geen idee of ik uberhaupt naar Rusland kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Zo...weer een paar screenshots van mijn EST2.

Gemodde Scania R730 met Garmin GPS op de dash, aangepaste tellerunit. Tevens mod die het nodige aan de lucht en lampen (incl straatverlichting) aanpast.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BiOtAH8Zq4mR9fixQo6PuD5s/medium.png

Cruising around...
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/iCHQjrUEmNhfMpB6oopFibjQ/medium.png

Met de nodige mods heb ik nu eindelijk een mooi uitziende lucht. Fantastische schermingen nu en een super detail op het water :)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gH8Z1YFgsvu2EPimvejmY0ic/medium.png

Sfeerplaatje van rit in Finland op weg naar Duitsland.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/nOcdkt0iAfN1tMuqNJvSBQEv/medium.png

730PK heeft geen problemen met deze 2 Airbus A380 motoren...weegt ook maar een paar ton.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Ir7N5NApav093ncCZGLWDi5Z/medium.png

Mijn Scania R730 truck met de nodige aanpassingen. Custom soundmod die realtime de turbo laat horen + interieursgeluiden (en piepende remmen).
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mDkgek7DBOIXZ8HM1zWmuMcP/medium.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

@Tallguy welke mods gebruik je voor de licht en lucht aanpassingen ? en werken deze goed icm promods etc ?

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Alles werkt icm Promods. Licht/Lucht is de Realistic Lightning mod van Atak.

De schemering duurt nu ook geen 5minuten (in game), maar echt een uur of 2. Je hebt nu ook een maan die er tenminste uitziet als een maan (wel altijd volle maan trouwens, maar dat was toch al zo). Ook is de nacht niet pikzwart (wat bij een volle maan ook niet kan). Tevens heb je nu een zichtbaar verschil tussen in de volle zon rijden of onder de bewolking.

Zeker een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Toppie die gaan we ook maar downloaden fijn dat het ook werkt met ProMods want wat meer verlichting vooral in de nacht kan geen kwaad :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Het is vooral de normale straatverlichting die primair een héél stuk beter/mooier is geworden. Veel natuurlijker op allerlei vlakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Weighed
Voor de mensen die geen fatsoenlijke downloadlink meer kunnen vinden:
http://sharemods.com/j0667iws0kko/Real_Light.scs.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Dank voor de link ook. Gelijk maar even naar huis gemaild kan ik direct downloaden als ik thuis kom :D . Wel weer zin om wat te trucken .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tallguy, ziet er goed, die schemering. Die ga ik ook maar eens binnen halen. Voor de Scania... welke mod is dit? Een mod voor de bestaande Scania R of een compleet nieuwe truck? Die sideskirts icm een 6x4 chassis vind ik wel mooi. Jammer dat dat niet standaard in de game kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Je moet zoeken naar Punisher's mod voor het Scania motorgeluid op het SCS forum. Daar moet je trouwns hoe dan ook eens gaan snuffelen, want er staat mooi spul tussen!
Ik heb de 50K_Scania_R_2008 mod..zoek maar eens daarop. Zoek ook op het Scania Streamline Megapack van Punisher.

Ik heb ook Jazzycat's bus package, Inter Cars, ScaniaDisplay.

[ Voor 24% gewijzigd door Tallguy op 15-10-2014 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:05
Tallguy schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 12:09:
Je moet zoeken naar Punisher's mod voor het Scania motorgeluid op het SCS forum. Daar moet je trouwns hoe dan ook eens gaan snuffelen, want er staat mooi spul tussen!
Ik heb de 50K_Scania_R_2008 mod..zoek maar eens daarop. Zoek ook op het Scania Streamline Megapack van Punisher.

Ik heb ook Jazzycat's bus package, Inter Cars, ScaniaDisplay.
Ik zag die bus package ook maar heb deze nog even niet gedownload. Ik vind het jammer dat je zo weinig vrachtwagens ziet, dit heeft volgens mij ook te maken met de jazzycat AI vehicle pack. De army pack had ik al uitgeschakeld. Weet iemand hoe je in kan stellen hoe er bijvoorbeeld wat meer vrachtwagens op de weg rijden en bijvoorbeeld wat minder AI auto's?

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Br3wmaster schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 08:26:
Ik had Rusmap pas gedownload maar for some reason lijkt er geen weg naar Rusland te lopen. Dus geen idee of ik uberhaupt naar Rusland kan
Even hernoemen naar zzzzz. Moet na Poland Rebuilding en Promods geladen worden.

🠕 This side up

Pagina: 1 ... 74 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.