Ik rij volgens mij nu al dik 15.000 km. in mijn Renault Magnum Route66 Edition

Interieur is inderdaad niet alles, maar het zicht in de auto vind ik geweldig. Een lekkere grote voorruit zodat je veel kunt zien.
PS: heb nu ook al 10 achievements.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik rij volgens mij nu al dik 15.000 km. in mijn Renault Magnum Route66 Edition
Niemand verplicht je om die achievement te halenkuusj98 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:48:
"Test drive limited
Drive at least 999 km during jobs with each truck brand featured in the game. Only your owned trucks are counted. (MAN, DAF, Majestic, Renault, Iveco, Scania, Volvo)"
goddamn...
Ik wil NOOIT een Majestic of een Renault in m'n bezit hebben, laat staan er 999 kilometer mee rijden
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Nopeimpactftw schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 18:40:
Jullie ook problemen met inloggen op de Promods website?
Waarom 90km/h? Omdat vrachtwagens in het echt ook een harde limiet hebben van 90km/h...siard schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:13:
hahaha net in Single Player even snelheidsbegrenzer eraf gehaald (vroeg me altijd al af waarom alle trucks maar 90 km/h konden rijden), en voor de fun en uitdaging een stuk 150 km/h gereden. Kan nog best lastig zijn om de (domme) AI te ontwijken!
Zoiets had ik ook totdat ik toch de Mercedes pardon Majestic eens probeerde, daarna niet meer veranderd/omgekeken.kuusj98 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:48:
"Test drive limited
Drive at least 999 km during jobs with each truck brand featured in the game. Only your owned trucks are counted. (MAN, DAF, Majestic, Renault, Iveco, Scania, Volvo)"
goddamn...
Ik wil NOOIT een Majestic of een Renault in m'n bezit hebben, laat staan er 999 kilometer mee rijden
How do you save a random generator ?
Maar ja, laten we eerlijk zijn: het zijn ook wel een beetje patserbakken...enchion schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:42:
[...]
Zoiets had ik ook totdat ik toch de Mercedes pardon Majestic eens probeerde, daarna niet meer veranderd/omgekeken.
Op 1 of andere manier zit bij de Majestic alles voor mij op de juiste plek, heeft de juiste verhouding, enzzz.
Mercedes voor auto`s heb ik absoluut niks mee (net als veel anderen met mij denk ik), maar een vriend van me heeft een Mercedes busje en dat ding rijdt gewoon echt perfect/heerlijk, je hebt echt het idee dat over werkelijk alles is nagedacht. (van binnenuit zie je de buitenkant gelukkig ook niet)
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
PSN: Brwmaster
impactftw schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 18:40:
Jullie ook problemen met inloggen op de Promods website?
Ik heb problemen met het activeren van mijn inlog account .. krijg namelijk geen activatie mail binnen.
dat zal iedereen hier inmiddels wel hebben, dit misschien nog niet, Euro Truck Simulator 2 - High Power Cargo Pack voor €1,52MadMarky schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 00:37:
Tot en met 3 oktober is ETS2 in de "midweek maddness" sale op Steam, 66% korting op alles.
Het spel + Going East heb je al voor een tientje
Op de Facebook account van ProMods werd behoorlijk geklaagd dat mensen de mailtjes als spam aanmerken, zodat ze nu dus bij onder andere microsoft niet meer doorgelaten worden. Ik weet niet of je mail misschien in de spamfolder zit, anders kan dit je probleem nog wel eens zijn. Dan kon je kijken op http://www.promods.net/help.php.impactftw schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:21:
[...]
[...]
Ik heb problemen met het activeren van mijn inlog account .. krijg namelijk geen activatie mail binnen.
Nu kan ik niet inloggen en promods ook niet downloaden
Latin capital letter y with diaeresis
Oh dat wist ik niet, ik dacht dat die limiet er op zat om het beter te lerenFastFred schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:41:
[...]
Waarom 90km/h? Omdat vrachtwagens in het echt ook een harde limiet hebben van 90km/h...
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Ik heb geen Rusmap maar volgens mij mag je daar ook geen 120 met je vrachtwagen... Bij de opties kan je instellen of je de snelheidslimiet voor auto's of voor vrachtwagens wil hebben. Die snelheidslimiet is voor vrachtwagens een stuk lager, max snelheid is meestal 80 of 90 km/h max.FireFoz schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:11:
[...]
Oh dat wist ik niet, ik dacht dat die limiet er op zat om het beter te lerenIk had hem er afgehaald vond het wel handig als ik wat achterstand had dan reed ik ff een stukje 100 ofzo en liep ik weer in. In Rusland mag je trouwens gewoon 120 ofzo geloof ik
Misschien dat ik hem er maar weer op zet want sinds ie er af is rij ik overal te hard....
Top het is gelukt!YdieresiS schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:33:
[...]
Op de Facebook account van ProMods werd behoorlijk geklaagd dat mensen de mailtjes als spam aanmerken, zodat ze nu dus bij onder andere microsoft niet meer doorgelaten worden. Ik weet niet of je mail misschien in de spamfolder zit, anders kan dit je probleem nog wel eens zijn. Dan kon je kijken op http://www.promods.net/help.php.
haha dat snap ik, was sarcastisch bedoeldFastFred schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:41:
[...]
Waarom 90km/h? Omdat vrachtwagens in het echt ook een harde limiet hebben van 90km/h...
[ Voor 7% gewijzigd door hoi1234 op 01-10-2014 17:59 ]
-
Ben nu al bezig met een repair progammatje, maar kon dus geen andere sites vinden.Edd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 18:24:
Opnieuw downloaden van een andere site?
-
Ik neem aan dat je nog met 1.70 rijdt want deze zijn in 1.71 allemaal al opgelost.Br3wmaster schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 08:11:
(Scul op de ring van Antwerpen richting Liege net na de afslag Eindhoven (die is afgesloten omdat de weg er nog niet loopt) zit een onzichtbare muur, weet niet of dit al gemeld is anders doe ik dat vanavond nog even op de ProMod site)
Dit klopt inderdaad, het irriteert me mateloos.YdieresiS schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:33:
[...]
Op de Facebook account van ProMods werd behoorlijk geklaagd dat mensen de mailtjes als spam aanmerken, zodat ze nu dus bij onder andere microsoft niet meer doorgelaten worden. Ik weet niet of je mail misschien in de spamfolder zit, anders kan dit je probleem nog wel eens zijn. Dan kon je kijken op http://www.promods.net/help.php.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Thanks voor de tip! Vanavond even aanschaffenCarfanatic schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:25:
[...]
dat zal iedereen hier inmiddels wel hebben, dit misschien nog niet, Euro Truck Simulator 2 - High Power Cargo Pack voor €1,52
Intel i5 2500k, ADATA 8gb + Corsair 8gb 1333MHz, MSI R9 290x, ADATA HM 650
Check je DM!hoi1234 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 18:46:
Kan iemand via dropbox o.i.d poland rebuilding v1.71a doorsturen? De site die ik gebruik geeft telkens een kapotte rar file...
-
Ik dacht dat ik hem tijdje terug al gepatcht had maar misschien heb ik dat dan verkeerd. Zal vanavond is even kijkenScuL schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 18:39:
[...]
Ik neem aan dat je nog met 1.70 rijdt want deze zijn in 1.71 allemaal al opgelost.
Verwijderd
Deze achievement is enkel voor standaard SCS gebied en houdt geen rekening met mods. Toen ik ETS voor het eerst starte na het live gaan van de achievements kreeg ik nog geen achievement, aangezien ik 55% van de totale map had ontdekt. Toen ging ik mijn profiel opnieuw laden, zónder mapmods en kreeg ik direct de I am a GPS achievement, aangezien de teller toen ineens op 75% stond.Sn3gG3l schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:20:
De 60% van de map achievement kreeg ik gelukkig ook, zal met Promods en Poland Rebuilding echter een hele kluif worden om de 100% te halen, zeker omdat je in Scandinavia vaak wegen twee keer moet rijden om beide kanten te ontdekken, misschien kan dit door Scul en zijn team aangepast worden?
En de (moeilijk vindbare) hotfix 1.72, of is die inmiddels in de 1.71 geintegreerd?Br3wmaster schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 08:18:
[...]
Ik dacht dat ik hem tijdje terug al gepatcht had maar misschien heb ik dat dan verkeerd. Zal vanavond is even kijkenIn ieder geval dank voor je reactie!
Moeilijk vindbaar omdat het niet echt een relevante patch is, het enige dat er anders is is dat de rijrichting op 1 wegstuk anders is, verder is het 100% hetzelfde als 1.71.TNJ schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:20:
[...]
En de (moeilijk vindbare) hotfix 1.72, of is die inmiddels in de 1.71 geintegreerd?
Dan nog zal het met mods lastig uitvogelen worden welke wegen ik nog moetVerwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:09:
[...]
Deze achievement is enkel voor standaard SCS gebied en houdt geen rekening met mods. Toen ik ETS voor het eerst starte na het live gaan van de achievements kreeg ik nog geen achievement, aangezien ik 55% van de totale map had ontdekt. Toen ging ik mijn profiel opnieuw laden, zónder mapmods en kreeg ik direct de I am a GPS achievement, aangezien de teller toen ineens op 75% stond.
ScuL , ik heb nog even gekeken maar ik heb versie 1.71 dus blijkbaar zit die 'wall' er nog steeds inScuL schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 18:39:
[...]
Ik neem aan dat je nog met 1.70 rijdt want deze zijn in 1.71 allemaal al opgelost.
Ziet er mooi uit!kuusj98 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 22:19:
[afbeelding]
Even een plaatje van mijn "bullet-silver metallic" Volvo FH16 met 750 PeeKaa'tjes.
🠕 This side up
[ Voor 4% gewijzigd door Koenvh op 02-10-2014 23:22 ]
🠕 This side up
-
Heel bijzonder ik heb die klacht nog niet eerder gezien met 1.71Br3wmaster schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 18:15:
[...]
ScuL , ik heb nog even gekeken maar ik heb versie 1.71 dus blijkbaar zit die 'wall' er nog steeds in
Wel een logische gedachte, want wie verwacht er dat een mod voor lichten daarvoor zorgt?ScuL schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 23:24:
[...]
Heel bijzonder ik heb die klacht nog niet eerder gezien met 1.71
Als je wilt maak dan een bug topic aan met screenshot van de locatie etc.
Het kan ook soms zijn dat onzichtbare muren komen door andere mods.
Zo heb je bijv. met de true lights mod dat een aantal lantaarnpalen en vangrails vervangen zijn door andere modellen en die hebben dan een uitstekend (onzichtbaar) deel.
Dan geven mensen ons de schuld dat we een onzichtbare muur hebben gemaakt maar wordt ie veroorzaakt door een andere mod![]()
🠕 This side up
Verwijderd
Zoals ik even hierboven al aangaf...Koenvh schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 22:51:
[...]
Op het moment ben ik bezig om alle prestaties te halen, een groot gedeelte heb ik ondertussen wel, maar mods maken het zowel makkelijker als moeilijker. 60% met ProMods, Poland Rebuilding en RusMap is nogal een opgave (55% op het moment).
Ik heb alleen ProMod en Poland Rebuilding , maar geef jullie verder nergens de schuld van. Kwam er gister ook nog 1 tegen in Noorwegen. Zal vanavond even de screens posten op het ProMod forum (of het werk bij mijn schoonvader moet echt heel veel zijn dan word het zaterdagScuL schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 23:24:
[...]
Heel bijzonder ik heb die klacht nog niet eerder gezien met 1.71
Als je wilt maak dan een bug topic aan met screenshot van de locatie etc.
Het kan ook soms zijn dat onzichtbare muren komen door andere mods.
Zo heb je bijv. met de true lights mod dat een aantal lantaarnpalen en vangrails vervangen zijn door andere modellen en die hebben dan een uitstekend (onzichtbaar) deel.
Dan geven mensen ons de schuld dat we een onzichtbare muur hebben gemaakt maar wordt ie veroorzaakt door een andere mod![]()
Verwijderd
Verwijderd
-
Bedankt voor de suggestie, ik ga er eens eentje proberen (Ik hoef ze niet altijd tegen te komen).Carfanatic schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 21:18:
voor de liefhebbers van speciale ladingen nog 2 tips:
-Trailers gemaakt door Roadhunter (nog meer trailers als je zijn naam in het zoekveld typt doet)
-Agricultural Trailer Mod Pack v 1.1
beide compatible met jazzycat mods.
vandaag ook weer een paar ritjes gedaan![]()
[afbeelding]
🠕 This side up
Waar is dit dan?Carfanatic schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 21:18:
voor de liefhebbers van speciale ladingen nog 2 tips:
-Trailers gemaakt door Roadhunter (nog meer trailers als je zijn naam in het zoekveld typt doet)
-Agricultural Trailer Mod Pack v 1.1
beide compatible met jazzycat mods.
vandaag ook weer een paar ritjes gedaan![]()
[afbeelding]
In de buurt van Świnoujście, poland rebuilding map
[ Voor 8% gewijzigd door FastFred op 06-10-2014 10:05 ]
Weet ik, maar met 25 miljoen op de bank moet ik toch wat....Tallguy schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:59:
Je werkgevers een zwaardere motor geven heeft geen effect hè. Je kan ze gewoon de meest simpele truck geven, ze vervoeren daar alles (incl de zwaarste vrachten) mee.
Verwijderd
Hier ook een bedrijfsleider die goed omgaat met z`n medewerkers.FastFred schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:11:
[...]
Weet ik, maar met 25 miljoen op de bank moet ik toch wat....
How do you save a random generator ?
🠕 This side up
hum?Koenvh schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 22:27:
Het is toch jammer, want die camera kan het verschil tussen een auto en vrachtwagen niet zien
Dit was Hongarije
[ Voor 20% gewijzigd door Koenvh op 07-10-2014 15:02 ]
🠕 This side up
Heb ik al weken...krissie100 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 17:31:
meer mensen sinds vandaag last van haperingen in de game en op de kaart? tis niet vooruit te branden, normale menu is prima, maar als ik dan op kaart klik is het één groot drama
-
al geprobeerd, maar alles loopt gewoon vloeiend behalve de ''kaart'' met het wegennet en de game zelf, ook het geluid hapert erbij en maakt gekke geluidjes en heb gewoon opgestart als normaal, heb game deleted en weer geinstalleerd, geen succes... alle mode aan/uit boeit ook nietEdd schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 18:10:
Niets gewijzigd of anders opgestart?
De keer dat ik er last van had, had ik de game eens gestart in OpenGL modus.. Was niet vooruit te branden. Als je daarna de game start via een snelkoppeling en/of uit het start menu onthoud hij deze setting. De manier om anders op te start is vanuit je games library in steam te starten, dan krijg je een keuze scherm.
Andere games lopen net zo goed als anders...Ircghost schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 22:26:
En andere games?
Even ter controle, bij mij loopt ie wel gewoon goed, dus lijkt me dat dit niet aan de nieuwe versie ligt.krissie100 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 22:33:
[...]
Andere games lopen net zo goed als anders...
Snap er helemaal niks van
Verwijderd
KEWL!!!!!! Ik kan iig niet wachten.Carfanatic schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:00:
[afbeelding]
[afbeelding]
Raise your wheels!
Greetings,
In a recent blog post we have hinted at one neat feature that is coming with the 1.14 update for Euro Truck Simulator 2- tag-lift truck axles.
We have expanded the mix of available chassis's for purchase from three to six. Chassis 6x2, 6x2/4 received tag-lift versions. It is not just a cosmetic visual gimmick, the physical properties of the vehicle do change with a lifted axle.
http://blog.scssoft.com/2014/10/raise-your-wheels.html
Ze geven aan van wel, vooral in de toekomst:Ircghost schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:26:
Gaaf dat het kan, vraag me alleen wel af of het nou echt functionele toegevoegde waarde heeft
In the future we intend to make tyre wear a larger portion of the gameplay that affects player's economy.
-
MadMax12 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:51:
Dan hopelijk ook aan te passen in de mods met 8x4 varianten.
Verkleind hopelijk ook weer de draaicirkel.
God heeft rare kostgangers. Jammer dat er ook zijn met een vrachtwagen rijbewijs.
Ik neem aan dat ze hiermee grip, wegligging etc bedoelen...Ircghost schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:26:
Gaaf dat het kan, vraag me alleen wel af of het nou echt functionele toegevoegde waarde heeft
En dat willen ze ook bij de trailers doen.....niceIt is not just a cosmetic visual gimmick, the physical properties of the vehicle do change with a lifted axle.
Volgens mij kan dat in het echt ook hoor. Bij 6x2 wagens zie je vaak dat ze de 2e stuuras opgetild hebben. Of dit bij 6x4's ook mogelijk is in het echt weet ik niet, lijkt me van wel. Lijkt me zelfs makkelijker bij een 6x4 vanwege homokineten in de aandrijfassen.jalihaag schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 15:44:
Dat zal niet gaan bij een 8x4.Dan moeten ze de 2e stuuras liften dus dat zal wel weer een probleem worden.
[...]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq