Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:36
krissie100 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:23:
Interieus van de renault is gewoon
:'( :r
Ik rij volgens mij nu al dik 15.000 km. in mijn Renault Magnum Route66 Edition :X Dat is al een achievement waard :o

Interieur is inderdaad niet alles, maar het zicht in de auto vind ik geweldig. Een lekkere grote voorruit zodat je veel kunt zien.

PS: heb nu ook al 10 achievements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:02
kuusj98 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:48:
"Test drive limited
Drive at least 999 km during jobs with each truck brand featured in the game. Only your owned trucks are counted. (MAN, DAF, Majestic, Renault, Iveco, Scania, Volvo)"

goddamn...

Ik wil NOOIT een Majestic of een Renault in m'n bezit hebben, laat staan er 999 kilometer mee rijden :(
Niemand verplicht je om die achievement te halen ;)

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impactftw
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-10 17:47
Jullie ook problemen met inloggen op de Promods website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
impactftw schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 18:40:
Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siard
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-10 21:18
hahaha net in Single Player even snelheidsbegrenzer eraf gehaald (vroeg me altijd al af waarom alle trucks maar 90 km/h konden rijden 8)7), en voor de fun en uitdaging een stuk 150 km/h gereden. Kan nog best lastig zijn om de (domme) AI te ontwijken! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Ik heb toch maar alles even weggegooid en ben het spel nu weer opnieuw aan het installeren. Zo gebeurt en vond het eigenlijk wel weer leuk om opnieuw te beginnen met een schoon profiel. (volgens mij zat mijn oude profiel vol met crashes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
siard schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:13:
hahaha net in Single Player even snelheidsbegrenzer eraf gehaald (vroeg me altijd al af waarom alle trucks maar 90 km/h konden rijden 8)7), en voor de fun en uitdaging een stuk 150 km/h gereden. Kan nog best lastig zijn om de (domme) AI te ontwijken! :P
Waarom 90km/h? Omdat vrachtwagens in het echt ook een harde limiet hebben van 90km/h... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
kuusj98 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:48:
"Test drive limited
Drive at least 999 km during jobs with each truck brand featured in the game. Only your owned trucks are counted. (MAN, DAF, Majestic, Renault, Iveco, Scania, Volvo)"

goddamn...

Ik wil NOOIT een Majestic of een Renault in m'n bezit hebben, laat staan er 999 kilometer mee rijden :(
Zoiets had ik ook totdat ik toch de Mercedes pardon Majestic eens probeerde, daarna niet meer veranderd/omgekeken.

Op 1 of andere manier zit bij de Majestic alles voor mij op de juiste plek, heeft de juiste verhouding, enzzz.

Mercedes voor auto`s heb ik absoluut niks mee (net als veel anderen met mij denk ik), maar een vriend van me heeft een Mercedes busje en dat ding rijdt gewoon echt perfect/heerlijk, je hebt echt het idee dat over werkelijk alles is nagedacht. (van binnenuit zie je de buitenkant gelukkig ook niet)

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:11
Bij de majestic .is ik de ingebouwde navigatie, das alles, anders prima ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:01

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

enchion schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:42:
[...]

Zoiets had ik ook totdat ik toch de Mercedes pardon Majestic eens probeerde, daarna niet meer veranderd/omgekeken.

Op 1 of andere manier zit bij de Majestic alles voor mij op de juiste plek, heeft de juiste verhouding, enzzz.

Mercedes voor auto`s heb ik absoluut niks mee (net als veel anderen met mij denk ik), maar een vriend van me heeft een Mercedes busje en dat ding rijdt gewoon echt perfect/heerlijk, je hebt echt het idee dat over werkelijk alles is nagedacht. (van binnenuit zie je de buitenkant gelukkig ook niet)
Maar ja, laten we eerlijk zijn: het zijn ook wel een beetje patserbakken...
Niet dat Audi of BMW dit minder is, maar het patsergehalte is bij Mercedes ook wel het hoogst :P

Ik ben dan ook Volkswagen fan en mij irriteert het weer dat mensen de Golf een typische "sjonny" a.k.a. petjesvolk auto vinden.

Zo heeft iedereen zijn voorkeuren en dat is maar goed ook! Qua vrachtwagens doet Scania mij toch het meeste, als zo'n zware V8 langs komt gedenderd.... :9~

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Tot en met 3 oktober is ETS2 in de "midweek maddness" sale op Steam, 66% korting op alles.
Het spel + Going East heb je al voor een tientje :)

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:33
Gister eindelijk weer is gespeeld. 3 leuke ritjes gedaan. Was terug in R'dam omdat er een update was geweest en ben van R'dam vertrokken naar Liege met een aantal vorkheftrucks :) .

(Scul op de ring van Antwerpen richting Liege net na de afslag Eindhoven (die is afgesloten omdat de weg er nog niet loopt) zit een onzichtbare muur, weet niet of dit al gemeld is anders doe ik dat vanavond nog even op de ProMod site)

Daarna van Liege naar Venetie met een tank benzine, leuk ritje trouwens om te doen en daarna met aardappelen naar Praha, heerlijk door de bergen in Oostenrijk. Zal vanavond even wat screens posten.

Na deze ritjes had ik genoeg geld om mijn garage uit te bouwen. Nu nog even sparen voor 2 trucks en wat personeel in huren zodat ik eindelijk rijk kan worden har har :+

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impactftw
impactftw schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 18:40:
Ik heb problemen met het activeren van mijn inlog account .. krijg namelijk geen activatie mail binnen.

Nu kan ik niet inloggen en promods ook niet downloaden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-10 21:36
MadMarky schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 00:37:
Tot en met 3 oktober is ETS2 in de "midweek maddness" sale op Steam, 66% korting op alles.
Het spel + Going East heb je al voor een tientje :)
dat zal iedereen hier inmiddels wel hebben, dit misschien nog niet, Euro Truck Simulator 2 - High Power Cargo Pack voor €1,52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02-10 14:53
impactftw schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:21:
[...]

[...]

Ik heb problemen met het activeren van mijn inlog account .. krijg namelijk geen activatie mail binnen.

Nu kan ik niet inloggen en promods ook niet downloaden :(
Op de Facebook account van ProMods werd behoorlijk geklaagd dat mensen de mailtjes als spam aanmerken, zodat ze nu dus bij onder andere microsoft niet meer doorgelaten worden. Ik weet niet of je mail misschien in de spamfolder zit, anders kan dit je probleem nog wel eens zijn. Dan kon je kijken op http://www.promods.net/help.php.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
FastFred schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:41:
[...]

Waarom 90km/h? Omdat vrachtwagens in het echt ook een harde limiet hebben van 90km/h... ;)
Oh dat wist ik niet, ik dacht dat die limiet er op zat om het beter te leren _O- Ik had hem er afgehaald vond het wel handig als ik wat achterstand had dan reed ik ff een stukje 100 ofzo en liep ik weer in. In Rusland mag je trouwens gewoon 120 ofzo geloof ik :p

Misschien dat ik hem er maar weer op zet want sinds ie er af is rij ik overal te hard....

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
FireFoz schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:11:
[...]

Oh dat wist ik niet, ik dacht dat die limiet er op zat om het beter te leren _O- Ik had hem er afgehaald vond het wel handig als ik wat achterstand had dan reed ik ff een stukje 100 ofzo en liep ik weer in. In Rusland mag je trouwens gewoon 120 ofzo geloof ik :p

Misschien dat ik hem er maar weer op zet want sinds ie er af is rij ik overal te hard....
Ik heb geen Rusmap maar volgens mij mag je daar ook geen 120 met je vrachtwagen... Bij de opties kan je instellen of je de snelheidslimiet voor auto's of voor vrachtwagens wil hebben. Die snelheidslimiet is voor vrachtwagens een stuk lager, max snelheid is meestal 80 of 90 km/h max.

Gisteren meteen van Rotterdam naar Polen gereden, om zo die +1000km achi te halen. De 60% van de map achievement kreeg ik gelukkig ook, zal met Promods en Poland Rebuilding echter een hele kluif worden om de 100% te halen, zeker omdat je in Scandinavia vaak wegen twee keer moet rijden om beide kanten te ontdekken, misschien kan dit door Scul en zijn team aangepast worden?

Dan nog een vraagje over die ritten van 120k plus en average daily profit, hoe kom je aan die bedragen? Ik ben level 49 maar zie geen ritten die zoveel opleveren.... Ook mijn chauffeurs verdienen niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impactftw
YdieresiS schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:33:
[...]

Op de Facebook account van ProMods werd behoorlijk geklaagd dat mensen de mailtjes als spam aanmerken, zodat ze nu dus bij onder andere microsoft niet meer doorgelaten worden. Ik weet niet of je mail misschien in de spamfolder zit, anders kan dit je probleem nog wel eens zijn. Dan kon je kijken op http://www.promods.net/help.php.
Top het is gelukt!

Ze kwamen idd niet in mijn inbox en ook niet in ongewenst/spam ;)

Maar dit heeft geholpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siard
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-10 21:18
FastFred schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:41:
[...]

haha dat snap ik, was sarcastisch bedoeld ;)
Vandaar die emoticon.
Back on topic! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
Weet iemand misschien of TSM(1.5.2) te gebruiken is met Rus map 1.3.5, ProMods 1.71 en poland rebuilding 1.71?
Volgens http://ets2.lt/en/rusmap-1-3-5/ kan het, maar volgens https://bitly.com/bundles/thomastsm/H is de map met geen enkele andere map te gebruiken.

[ Voor 7% gewijzigd door hoi1234 op 01-10-2014 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Edd

Volgens mij vinden TSM en ProMods elkaar niet zo lief. RusMap en TSM denk ik wel, misschien zelf met Poland Rebuilding. Maar er is maar 1 manier om daar achter te komen.. Gewoon proberen ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
Kom er net achter dat de game nu op Poland Rebuilding crasht. (waarschijnlijk omdat 1 bestand ook 0KB is) Dus had ik alles even opnieuw gedownload en uitgepakt, maar 7zip geeft aan dat er bij part 3 2 bestanden kapot zijn. Hoe kan ik die maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Nu online

Edd

Opnieuw downloaden van een andere site?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
Edd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 18:24:
Opnieuw downloaden van een andere site?
Ben nu al bezig met een repair progammatje, maar kon dus geen andere sites vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Nu online

Edd

Moet je trouwens niet gewoon part1 openen en van daaruit uitpakken?
Ik zie trouwens dat Poland Rebuilding ProMods nodig heeft, dus dat gaat dan niet werken met TSM.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Br3wmaster schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 08:11:
(Scul op de ring van Antwerpen richting Liege net na de afslag Eindhoven (die is afgesloten omdat de weg er nog niet loopt) zit een onzichtbare muur, weet niet of dit al gemeld is anders doe ik dat vanavond nog even op de ProMod site)
Ik neem aan dat je nog met 1.70 rijdt want deze zijn in 1.71 allemaal al opgelost.
YdieresiS schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:33:
[...]

Dit klopt inderdaad, het irriteert me mateloos.
Er worden zo'n 400 activatiemailtjes per dag verzonden en circa 5 à 10 daarvan worden door mensen als "spam" gemarkeerd in hun Hotmail/Windows Live/MSN accounts. Ondanks dat ze zelf om de activatiemail hebben gevraagd. Het resultaat is dat zelfs met een hit rate van minder dan 1% onze server telkens wordt geblokkeerd. Ik ben nu al 5x bezig geweest met Microsoft om onze server weer gedeblokkeerd te krijgen maar iedere keer gebeurt het opnieuw.
Iedereen die zich probeert aan te melden met een Microsoft-adres kan dan dus wachten tot ze een ons wegen maar krijgen nooit activatie.

Als er iemand hier verstand van heeft, ik ben aangemeld via JMRP (JunkMail Reporting Program) en SNDS (Smart Network Data Services) maar het helpt geen zak.
Zo niet zal ik hier eens een apart topic over maken op GoT

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
Kan iemand via dropbox o.i.d poland rebuilding v1.71a doorsturen? De site die ik gebruik geeft telkens een kapotte rar file...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tharonny
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 00:07
Carfanatic schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:25:
[...]

dat zal iedereen hier inmiddels wel hebben, dit misschien nog niet, Euro Truck Simulator 2 - High Power Cargo Pack voor €1,52
Thanks voor de tip! Vanavond even aanschaffen :)

Intel i5 2500k, ADATA 8gb + Corsair 8gb 1333MHz, MSI R9 290x, ADATA HM 650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Nu online

Edd

hoi1234 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 18:46:
Kan iemand via dropbox o.i.d poland rebuilding v1.71a doorsturen? De site die ik gebruik geeft telkens een kapotte rar file...
Check je DM!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
ScuL schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 18:39:
[...]

Ik neem aan dat je nog met 1.70 rijdt want deze zijn in 1.71 allemaal al opgelost.
Ik dacht dat ik hem tijdje terug al gepatcht had maar misschien heb ik dat dan verkeerd. Zal vanavond is even kijken :) In ieder geval dank voor je reactie! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn3gG3l schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:20:
De 60% van de map achievement kreeg ik gelukkig ook, zal met Promods en Poland Rebuilding echter een hele kluif worden om de 100% te halen, zeker omdat je in Scandinavia vaak wegen twee keer moet rijden om beide kanten te ontdekken, misschien kan dit door Scul en zijn team aangepast worden?
Deze achievement is enkel voor standaard SCS gebied en houdt geen rekening met mods. Toen ik ETS voor het eerst starte na het live gaan van de achievements kreeg ik nog geen achievement, aangezien ik 55% van de totale map had ontdekt. Toen ging ik mijn profiel opnieuw laden, zónder mapmods en kreeg ik direct de I am a GPS achievement, aangezien de teller toen ineens op 75% stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-09 08:29

TNJ

Frugalite

Br3wmaster schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 08:18:
[...]

Ik dacht dat ik hem tijdje terug al gepatcht had maar misschien heb ik dat dan verkeerd. Zal vanavond is even kijken :) In ieder geval dank voor je reactie! :D
En de (moeilijk vindbare) hotfix 1.72, of is die inmiddels in de 1.71 geintegreerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Hmm ik zal vanavond wel is even kijken :) Nu kom ik zelden op de Ring van Antwerpen maar als ik het kan fixen is dat toch handiger :9 .

Zal anders 1.71 nog is opnieuw downloaden. Ben ik gelijk terug in R'dam om mijn nieuwe garage is te bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TNJ schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:20:
[...]

En de (moeilijk vindbare) hotfix 1.72, of is die inmiddels in de 1.71 geintegreerd?
Moeilijk vindbaar omdat het niet echt een relevante patch is, het enige dat er anders is is dat de rijrichting op 1 wegstuk anders is, verder is het 100% hetzelfde als 1.71.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:09:
[...]

Deze achievement is enkel voor standaard SCS gebied en houdt geen rekening met mods. Toen ik ETS voor het eerst starte na het live gaan van de achievements kreeg ik nog geen achievement, aangezien ik 55% van de totale map had ontdekt. Toen ging ik mijn profiel opnieuw laden, zónder mapmods en kreeg ik direct de I am a GPS achievement, aangezien de teller toen ineens op 75% stond.
Dan nog zal het met mods lastig uitvogelen worden welke wegen ik nog moet :p. Misschien maar eens een dagje zonder mods voor die achievement, heb voorlopig geen haast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
ScuL schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 18:39:
[...]

ScuL , ik heb nog even gekeken maar ik heb versie 1.71 dus blijkbaar zit die 'wall' er nog steeds in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steampowered.com/ugc/547509848387420359/54E51F34DB0942C0AD75A42F208B318A222153B0/

Even een plaatje van mijn "bullet-silver metallic" Volvo FH16 met 750 PeeKaa'tjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kuusj98 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 22:19:
[afbeelding]

Even een plaatje van mijn "bullet-silver metallic" Volvo FH16 met 750 PeeKaa'tjes.
Ziet er mooi uit!

Op het moment ben ik bezig om alle prestaties te halen, een groot gedeelte heb ik ondertussen wel, maar mods maken het zowel makkelijker als moeilijker. 60% met ProMods, Poland Rebuilding en RusMap is nogal een opgave (55% op het moment).

Zelf laatst voor een Quick Job (achievement: Careerist) in de Mercedes-Benz Actros gereden. Het rijdt beter dan ik me kan herinneren. Alles zit waar het hoort te zitten. De binnenkant is niet geweldig (Ik ben meer fan van de Volvo of MAN), maar alles is wel op de goede plek.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Weighed
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-10 13:16
Er is ook weer een nieuwe paintjob DLC. Duitsland is aan de beurt (en valt nu nog onder de Steam sale).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twee verschillende verkeerslichten. Dit moet vaker toegevoegd worden!
Afbeeldingslocatie: https://farm4.staticflickr.com/3929/15236174878_f06a11ce37_c.jpgets2_01486 by Koenvh., on Flickr

Ongeluk door AI.
Afbeeldingslocatie: https://farm4.staticflickr.com/3930/15236005589_209f3f62b9_c.jpgets2_01472 by Koenvh., on Flickr

Afbeeldingslocatie: https://farm4.staticflickr.com/3927/15236080900_22204d70c7_c.jpgets2_01471 by Koenvh., on Flickr

Afbeeldingslocatie: https://farm4.staticflickr.com/3931/15236000919_5d52cca9e2_c.jpgets2_01464 by Koenvh., on Flickr

Afbeeldingslocatie: https://farm4.staticflickr.com/3930/15236206497_f69d4f0457_c.jpgets2_01465 by Koenvh., on Flickr

Afbeeldingslocatie: https://farm3.staticflickr.com/2947/15236059900_1eb15a3bca_c.jpgets2_01432 by Koenvh., on Flickr

Afbeeldingslocatie: https://farm4.staticflickr.com/3930/15419584691_5e6d246300_c.jpgets2_01488 by Koenvh., on Flickr

Afbeeldingslocatie: https://farm3.staticflickr.com/2944/15419580341_e5e098019a_c.jpgets2_01482 by Koenvh., on Flickr

Volledige album: https://www.flickr.com/photos/96903813@N02/sets/72157635309859491/page3/

[ Voor 4% gewijzigd door Koenvh op 02-10-2014 23:22 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Nu online

Edd

Ik dacht net even leuk te gaan trucken online.. Blijkt dat ze Patch 1.13 niet gaan ondersteunen... :S Ah well, terug naar mijn offline profiel dan maar.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Br3wmaster schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 18:15:
[...]

ScuL , ik heb nog even gekeken maar ik heb versie 1.71 dus blijkbaar zit die 'wall' er nog steeds in :)
Heel bijzonder ik heb die klacht nog niet eerder gezien met 1.71
Als je wilt maak dan een bug topic aan met screenshot van de locatie etc.

Het kan ook soms zijn dat onzichtbare muren komen door andere mods.
Zo heb je bijv. met de true lights mod dat een aantal lantaarnpalen en vangrails vervangen zijn door andere modellen en die hebben dan een uitstekend (onzichtbaar) deel.
Dan geven mensen ons de schuld dat we een onzichtbare muur hebben gemaakt maar wordt ie veroorzaakt door een andere mod 8)7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 23:24:
[...]

Zo heb je bijv. met de true lights mod dat een aantal lantaarnpalen en vangrails vervangen zijn door andere modellen en die hebben dan een uitstekend (onzichtbaar) deel.
Dan geven mensen ons de schuld dat we een onzichtbare muur hebben gemaakt maar wordt ie veroorzaakt door een andere mod 8)7 :P
Wel een logische gedachte, want wie verwacht er dat een mod voor lichten daarvoor zorgt? :+
Dat gezegd hebbende, er zijn een redelijk aantal mods die meer aanpassen dan ze zouden moeten doen (voornamelijk economy) :/

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koenvh schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 22:51:
[...]
Op het moment ben ik bezig om alle prestaties te halen, een groot gedeelte heb ik ondertussen wel, maar mods maken het zowel makkelijker als moeilijker. 60% met ProMods, Poland Rebuilding en RusMap is nogal een opgave (55% op het moment).
Zoals ik even hierboven al aangaf...

Ga dus met die X % voltooingsachievements dus niet in mod gebied rijden want dat is helemaal niet nodig |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
ScuL schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 23:24:
[...]

Ik heb alleen ProMod en Poland Rebuilding , maar geef jullie verder nergens de schuld van. Kwam er gister ook nog 1 tegen in Noorwegen. Zal vanavond even de screens posten op het ProMod forum (of het werk bij mijn schoonvader moet echt heel veel zijn dan word het zaterdag :p )

En nogmaals voel je echt niet aangevallen of zie het ook niet als 'de schuld krijgen van ' ik ben juist heel blij met jullie mod , maakt het spel voor mij veel completer :) . In ieder geval top dat je hier altijd zo snel reageert (op mijn werk is ProMods geblockt :(:(:( |:( vandaar dat ik meestal hier reageer :p )

Gister heerlijk wat km's gemaakt. Van Praha naar Groningen toen nog even naar Aberdeen om vervolgens naar Helsinki te toeren :) . Na dit ritje heb ik genoeg CashMoney om mijn 2e truck te kopen en wat personeel te gaan inhuren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Dat andere mods ook invisible walls kunnen veroorzaken kan ik bevestigen. Ik had er ook 1 in Finland op weg naar Malmö. Scul adviseerde toen de AI lights mod uit te zetten en daarna was het issue weg. Probeer het dus eens zonder extra mods (behalve ProMod).

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Ik weet inderdaad dat andere mods problemen kunnen veroorzaken. Zal voor alle zekerheid Poland Rebuilding nog is uitzetten maar ik kan me haast niet voorstellen dat die mod (meer heb ik er niet) de walls veroorzaakt :) .

Zal ook V1.71 nog even opnieuw downloaden misschien dat het probleem dan ook wel verholpen is. We zullen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-10 15:22
Binnenkort maar weer eens spelen als ik alle 3 de schermen heb voor nvidia surround.
Mijn 27inch is in de verkoop daarvoor nog 2 andere schermen kopen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
scs blog news
Lifted axle...nice _/-\o_ en 50keda als nieuwe medewerker van scs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had nog nooit van 50keda gehoord. Waar is hij van bekend, bepaalde mods?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Ik ken die naam van deze 2 mods..weet niet wat ie nog meer doet tbh
Daf by 50keda
Scania R2008 by 50keda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Die limiet van 154 chauffeurs is er nog steeds niet af :( ik kan er nog maar 3 inhuren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, Hollandser kan niet :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5Pajw0Wl.jpg

Ik dacht... laat ik nog even een lange rit maken met de oude XF, voordat de nieuwe één dezer dagen uit komt.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0Lxjc8il.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit de nieuwe daf al in de 1.3 update ? ben ets nu namelijk aan het update en zal er wel graag een rondje mee willen rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Nu online

Edd

Nee, die komt met de 1.14 update.
http://blog.scssoft.com/2...work-on-ets2-114-now.html

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke jammer :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
voor de liefhebbers van speciale ladingen nog 2 tips:
-Trailers gemaakt door Roadhunter (nog meer trailers als je zijn naam in het zoekveld typt doet)
-Agricultural Trailer Mod Pack v 1.1

beide compatible met jazzycat mods.

vandaag ook weer een paar ritjes gedaan :P
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6zah07Rl.jpg

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carfanatic schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 21:18:
-Trailers gemaakt door Roadhunter (nog meer trailers als je zijn naam in het zoekveld typt doet)

[afbeelding]

_/-\o_
Bedankt voor de suggestie, ik ga er eens eentje proberen (Ik hoef ze niet altijd tegen te komen).
Ziet eruit als een uitdaging :P

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-10 23:19

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Carfanatic schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 21:18:

[afbeelding]

_/-\o_
Waar is dit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
In de buurt van Świnoujście, poland rebuilding map ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ok, dan kom ik het nog wel eens tegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Van het weekend aardig wat km's gemaakt en 2 trucks gekocht + wat personeel ingehuurd :) . Begin eindelijk ergens op te lijken. Nu eest maar is sparen voor wat upgrades aan mijn eigen truck :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
  • Laatst online: 28-09 21:06
Er is weer een nieuwe Volvo FH2013 uit van Ohaha, nu met kraan.

Afbeeldingslocatie: https://farm3.staticflickr.com/2946/15451773912_3a3b78d890_o.png

Hier te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook ik heb dit weekend weer aardig wat km's gemaakt. Versnellingsbak met retarder in mijn eigen vrachtwagen gezet, en al mijn vrachtwagens in de vloot een motor upgrade gegeven. Een extra garage gekocht, upgrade en direct 5x Volvo FH daar gestationeerd.

Hoogste km stand in mijn vloot is nu een Streamline met 490pk, 138.000km :) Overigens volgens mij tegen de 50 trucks rond rijden nu.

[ Voor 8% gewijzigd door FastFred op 06-10-2014 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Je werkgevers een zwaardere motor geven heeft geen effect hè. Je kan ze gewoon de meest simpele truck geven, ze vervoeren daar alles (incl de zwaarste vrachten) mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Dat had ik inderdaad ook gelezen dus de goedkoopste volvo's gekocht die ik kon vinden voor mijn 2 werknemers :9 . Vanavond wel mijn eigen truck wat upgraden en daarna mijn garage verder uitbouwen :) . Tenminste als 'de vrouw' het toe laat :9 .

Ergens wel jammer dat het voor de AI niet uit maakt in welke truck ze rijden en wat ze (gewicht) vervoeren maar goed wie weet komt dat nog in ETS3 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tallguy schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:59:
Je werkgevers een zwaardere motor geven heeft geen effect hè. Je kan ze gewoon de meest simpele truck geven, ze vervoeren daar alles (incl de zwaarste vrachten) mee.
Weet ik, maar met 25 miljoen op de bank moet ik toch wat.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

I know, heb zelf 7+ miljoen op de bank met 151 werknemers (die laatste 3 moet ik nog plaatsen). Nu alleen nog vrachten die leuk/uitdagend zijn of naar steden waar ik nog niet geweest ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik nu deze mod: http://ets2.lt/en/trailers-pack-2/ echt leuke/uitdagende trailers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
FastFred schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:11:
[...]

Weet ik, maar met 25 miljoen op de bank moet ik toch wat.... :P
Hier ook een bedrijfsleider die goed omgaat met z`n medewerkers.
Ik koop elke keer 1tje alsof ik de truck zelf zou gaan rijden, maw rond de 180000euro per stuk.
Inmiddels 30 medewerkers met samen meer dan 200000euro inkomsten per dag.

btw veel meer uitdaging dan veel geld verdienen zit er niet echt in, zou leuk zijn als ze wat tiers/levels erbij doen en wat meer logistiek/management (bv ook planningen om rijders op de juiste plek uit te laten komen voor de volgende vracht) maarja toekomstmuziek.
In ieder geval leuk dat het zo`n succesvol spel is, tenminste dat idee krijg ik erbij als ik de mods zie.
(dan komen de gameplay extras vanzelf wel een keer)

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Ik had ook wat tijd over vandaag... bij deze de Extrem Trailer Mod, zitten toch echt paar geweldige trailers tussen :)

[video]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een paar dagen geleden deze mod uitgeschakeld: http://ets2.lt/en/reworked-ai-traffic-1-2/
Nu klopt de maximumsnelheid op de navigatie. Alleen: Ik krijg snelheidsboetes voor wegen waar een auto 90km/h mag. Is er een manier om de snelheidscamera's in te stellen op de maximumsnelheid voor auto's ipv vrachtwagens? Het is toch jammer, want die camera kan het verschil tussen een auto en vrachtwagen niet zien, dus zou ik gerust 90km/h moeten kunnen werken.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Gebruiken jullie nog mod voor alternatieve ophaal/breng locaties? Zoals ik zei werkt die van jazzycat niet meer, maar ik zou het nogsteeds van meerwaarde vinden als ik kan leveren bij bijvoorbeeld een tankstation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:01
Koenvh schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 22:27:
Het is toch jammer, want die camera kan het verschil tussen een auto en vrachtwagen niet zien
hum?

http://www.donorofniet.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit was Hongarije ;)

Laatst weer een aantal suïcidale auto's gehad bij het invoegen.. Vroeger stopte ze, nu gaan ze gewoon, verkeer of niet

[ Voor 20% gewijzigd door Koenvh op 07-10-2014 15:02 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
meer mensen sinds vandaag last van haperingen in de game en op de kaart? tis niet vooruit te branden, normale menu is prima, maar als ik dan op kaart klik is het één groot drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
krissie100 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 17:31:
meer mensen sinds vandaag last van haperingen in de game en op de kaart? tis niet vooruit te branden, normale menu is prima, maar als ik dan op kaart klik is het één groot drama
Heb ik al weken... :( Maar zal zeker ook deels aan de PC liggen... Moet nadat ik een g27 en een Xbox controller heb toch maar eens kijken naar een mooie PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Tja, Ik speel altijd al met dezw pc, en sinds vandaag niet vooruit te branden, zit em echt op de kaart en in de game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Nu online

Edd

Niets gewijzigd of anders opgestart?
De keer dat ik er last van had, had ik de game eens gestart in OpenGL modus.. Was niet vooruit te branden. Als je daarna de game start via een snelkoppeling en/of uit het start menu onthoud hij deze setting. De manier om anders op te start is vanuit je games library in steam te starten, dan krijg je een keuze scherm.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Edd schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 18:10:
Niets gewijzigd of anders opgestart?
De keer dat ik er last van had, had ik de game eens gestart in OpenGL modus.. Was niet vooruit te branden. Als je daarna de game start via een snelkoppeling en/of uit het start menu onthoud hij deze setting. De manier om anders op te start is vanuit je games library in steam te starten, dan krijg je een keuze scherm.
al geprobeerd, maar alles loopt gewoon vloeiend behalve de ''kaart'' met het wegennet en de game zelf, ook het geluid hapert erbij en maakt gekke geluidjes en heb gewoon opgestart als normaal, heb game deleted en weer geinstalleerd, geen succes... alle mode aan/uit boeit ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

En andere games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Andere games lopen net zo goed als anders...
Snap er helemaal niks van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

krissie100 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 22:33:
[...]

Andere games lopen net zo goed als anders...
Snap er helemaal niks van
Even ter controle, bij mij loopt ie wel gewoon goed, dus lijkt me dat dit niet aan de nieuwe versie ligt.
Misschien loopt er een buffer ingame over? Ik kan me herrinneren dat er bepaalde startupcommands zijn voor ETS2 voor meer RAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Ik heb nergens last van. Game loopt gewoon soepel op mijn bijna 3 jaar oude pc :) .

Gister mijn profiel met de TSM mod weer is geprobeerd en hoe leuk het ook is dat je naar Noord Afrika kan e.d. na 15 min weer snel geswitched naar mijn ProMods profiel. Gaf mij toch een beter en leuker gevoel :) .

Gelijk maar even een ritje van Parijs naar Glasgow gedaan en nog even 2 achievements binnen gesleept :D . Al met al weer een geslaagde avond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren twee ritjes gedaan. :) paris - Warsaw en dijon - Budapest. :) komt steeds dichterbij me eerste truck. :) (spel pas recentelijk gekocht)

Draait tot nu toe nog verrassend goed op mijn C2D met 4GB ram (ja het word tijd voor een nieuwe PC, nee daar heb ik momenteel geen geld voor (over) ) . Had meer problemen verwacht. Soms problemen als het regent in een gebied met veel verkeer, dan heb ik wat lag, maar verder draait het goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Mijn 1e truck dat weet ik nog wel, heb er ondertussen al weer wat meer rondrijden :9 . Ben wel aan het kijken voor een nieuwe Truck voor mijzelf. Rijd nu nog in een Volvo maar denk om over te stappen op een ander merk (ook beetje voor de Achievement :9) .

Zit zelf te denken aan een Iveco , die zien er ook wel leuk uit , wel stuk minder pk's helaas :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

Is er toevallig een mod manager voor ETS2? Heb wat gezocht op internet maar kan niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-09 08:29

TNJ

Frugalite

Ik heb ook niks gevonden. Heb een poging gedaan om de JSGME te gebruiken, maar dat werkt niet samen met de mods. Evt. zou het kunnen met de mods ongezipt direkt in de Steam folder toe te voegen, maar ik heb nog geen poging gedaan.

Het eenvoudigste IMHO was om de mod folder te kopieren en een andere naam te geven, bijv. MOD_ProMod, of MOD_TSM en als je ze gebruiken wilt, omnoemen naar MOD (nadat je MOD een andere naam gegeven hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Ik heb al mijn mods gewoon in de MOD folder en klik per profiel de mods aan welke ik voor dat profiel wil gebruiken. Opzich zou een mod manager handig zijn maar dit werkt goed genoeg voor mij. Gebruik sowieso maar weinig mods :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-AQ75nyGHfRM/VDJnAuA1poI/AAAAAAAABGg/1yonxRxIPk8/s1600/Sequence%2B01_1.gif
Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/-ZiiDcXDprH8/VDJnA1PUT0I/AAAAAAAABGk/hSxeyZAtNoY/s1600/Sequence%2B01.gif

Raise your wheels!

Greetings,

In a recent blog post we have hinted at one neat feature that is coming with the 1.14 update for Euro Truck Simulator 2- tag-lift truck axles.

We have expanded the mix of available chassis's for purchase from three to six. Chassis 6x2, 6x2/4 received tag-lift versions. It is not just a cosmetic visual gimmick, the physical properties of the vehicle do change with a lifted axle.
http://blog.scssoft.com/2014/10/raise-your-wheels.html

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Laatst online: 03-10 15:22
Carfanatic schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:00:
[afbeelding]
[afbeelding]

Raise your wheels!

Greetings,

In a recent blog post we have hinted at one neat feature that is coming with the 1.14 update for Euro Truck Simulator 2- tag-lift truck axles.

We have expanded the mix of available chassis's for purchase from three to six. Chassis 6x2, 6x2/4 received tag-lift versions. It is not just a cosmetic visual gimmick, the physical properties of the vehicle do change with a lifted axle.
http://blog.scssoft.com/2014/10/raise-your-wheels.html

:9~
KEWL!!!!!! Ik kan iig niet wachten.

Ga binnenkort me 2 nieuwe schermen erbij bestellen en dan ga ik weer spelen (met nvidia surround).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Gaaf dat het kan, vraag me alleen wel af of het nou echt functionele toegevoegde waarde heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Nu online

Edd

Ircghost schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:26:
Gaaf dat het kan, vraag me alleen wel af of het nou echt functionele toegevoegde waarde heeft :P
Ze geven aan van wel, vooral in de toekomst:
In the future we intend to make tyre wear a larger portion of the gameplay that affects player's economy.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Dan hoop ik dat je ook klapbanden kunt krijgen, dat zou het toch een hoop interessanter maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
  • Laatst online: 28-09 21:06
Dan hopelijk ook aan te passen in de mods met 8x4 varianten.
Verkleind hopelijk ook weer de draaicirkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jalihaag
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-07 12:00
Dat zal niet gaan bij een 8x4.Dan moeten ze de 2e stuuras liften dus dat zal wel weer een probleem worden.
MadMax12 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:51:
Dan hopelijk ook aan te passen in de mods met 8x4 varianten.
Verkleind hopelijk ook weer de draaicirkel.

God heeft rare kostgangers. Jammer dat er ook zijn met een vrachtwagen rijbewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Ircghost schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:26:
Ik neem aan dat ze hiermee grip, wegligging etc bedoelen...
It is not just a cosmetic visual gimmick, the physical properties of the vehicle do change with a lifted axle.
En dat willen ze ook bij de trailers doen.....nice :)

Nu nog meer verkeer op de wegen aub...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

@ Odessa dat zal inderdaad een van de dingen zijn ja. En inderdaad AUB eindelijke eens meer verkeer op de snel- en nationale wegen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jalihaag schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 15:44:
Dat zal niet gaan bij een 8x4.Dan moeten ze de 2e stuuras liften dus dat zal wel weer een probleem worden.
[...]
Volgens mij kan dat in het echt ook hoor. Bij 6x2 wagens zie je vaak dat ze de 2e stuuras opgetild hebben. Of dit bij 6x4's ook mogelijk is in het echt weet ik niet, lijkt me van wel. Lijkt me zelfs makkelijker bij een 6x4 vanwege homokineten in de aandrijfassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
nog over de lag van gister, vandaag is het weer helemaal weg... geen idee hoe maar ik ben blij ;)
Pagina: 1 ... 73 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.