Steam: Sneggel Origin: Waus82
In de juiste gebieden wel, gewoon in de stad zou hoogst onverwacht zijn.Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:48:
Ja want normaal rijd er ook eens in de 4000 km een hert voor je auto langs...
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Vooral als je snachts rijdt in buitengebieden niet heel ongebruikelijk hoor. konijn/rat/vos komt nog vaker voor zelfs ik zie die nog wel eens in mn koplampen, al dan niet langs de kant van de weg.Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:48:
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Moet je eens wat vaker in het oosten van het land rijden, laatst nog een hert op een metertje gemistVerwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:48:
Verwijderd
Heb overigens niet gewacht tot de politie ter plaatse was .. dat duurde me te lang
PSN: Brwmaster
Die ga ik vanavond meteen ff installerenSn3gG3l schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:26:
Als je de mod Poland Rebuilding hebt zie je soms wel politie auto's of ambulance's langs de weg staan, wel grappig gedaan.

Gebeurt mij nog best wel vaak, vooral als ik weer eens langzaam op gang komt dan heeft de AI nog zin om mij in te halen op plekken waar het niet aan te raden valt xDBr3wmaster schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:15:
Van 't weekend een aanrijding meegemaakt. Reed op een binnenweg en werd ingehaald door een auto die vervolgens vol op een tegemoet komende auto reed. Had dit nog niet eerder meegemaakt in ETS2 .
Heb overigens niet gewacht tot de politie ter plaatse was .. dat duurde me te lang
Ah, u heeft ook een mancave?FireFoz schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:34:
Kan ik m'n vriendin tenminste vertellen wat ik heb meegemaakt onderweg als ik 's avonds na m'n "vakantiebaantje" thuis boven kom
[ Voor 35% gewijzigd door FastFred op 25-09-2014 15:50 ]
Andere auto's rijden tegenwoordig een stuk assertiever en het stroomt ook beter door. De enige zware crash die ik in 10K KM tegen ben gekomen is deels mijn eigen fout, kwam met 90km/u op een 60-weg op een kruising af stormen en een auto dacht nog wel de weg op te kunnen draaien.
🠕 This side up
Kan ook, alleen het probleem is vaak dat beide kanten groen krijgen, en dat het verkeer in het midden op het kruispunt blijft wachten om naar links te gaan. Tja, dan sta je d'r wel even, en gaat het licht alweer op rood. Aparte lichten voor linksaf zou dat kunnen verhelpen.Ircghost schreef op donderdag 25 september 2014 @ 17:44:
Dat zou inderdaad erg fijn zijn! Of zoals in de US toelaten dat je in principe altijd naar rechts mag afslaan (dus ook bij rood.
🠕 This side up
Voor Poland Rebuilding heb je ook de laatste Promods versie nodig, en de DLC Going East. Verder zijn alle trailerpacks van jazzycat aan te raden.FireFoz schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:34:
[...]
Die ga ik vanavond meteen ff installerenNog meer mod tips? Ik zag net ook een sneeuw mod staan die gaat er ook op, sneeuw miste ik al in de alpen
Het hoeft voor mij geen GTA style te worden maar wat meer random events lijkt mij wel leuk
Kan ik m'n vriendin tenminste vertellen wat ik heb meegemaakt onderweg als ik 's avonds na m'n "vakantiebaantje" thuis boven kom
Je kent het spreekwoord "Als je er doorheen kan kijken, kun je er ook doorheen rijden!" toch wel?Koenvh schreef op donderdag 25 september 2014 @ 18:57:
Ruimte over?
[afbeelding]ets2_01420 by Koenvh., on Flickr

-
Verder mis ik ook de afstands borden langs de snelweg, zoals in echt-Amsterdam op de A2 staat bv Maastricht al aangegeven met afstand.
Soms zie je btw op zo`n N weg in het spel de wegwijzering pas als je 20 meter van het kruispunt bent.
Bij deze twee dingen biedt Promods al wel erg mooie oplossingen, Antwerpen vindt ik daarom ook echt schitterend.
Ik mis bij Promods alleen boten van Zweden en Finland naar Polen en Noord Duitsland, nu moet ik van Helsinki naar Warschau helemaal via Rostock wat natuurlijk onlogisch is, maar ik neem aan dat daar al aan gewerkt wordt.
How do you save a random generator ?
Al een paar keer tegen gekomen in Rusland.
Nee het is nu voornamelijk kamikaze auto's en zinloze opstoppingen onder een afrit/oprit en mensen die geen voorrang verlenen bij het oprijden van rotondes.MadMarky schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:28:
Als je zinloze opstoppingen bij verkeerslichten "lekker voorspelbaar" vindt moet je vooral teruggaan naar de oude AI. Wat was dat irritant zeg.
Met de oude AI kon ik prima overweg, ik kon altijd precies anticiperen wat ze gingen doen.
Dat klopt inderdaad, de reden daarvoor is dat er die stukken van Zweden nog niet voltooid zijn (en we daar ook niet aan werken totdat de officiële Scandinavië DLC uit is omdat we geen dubbel werk willen verzetten).enchion schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:16:
Ik mis bij Promods alleen boten van Zweden en Finland naar Polen en Noord Duitsland, nu moet ik van Helsinki naar Warschau helemaal via Rostock wat natuurlijk onlogisch is, maar ik neem aan dat daar al aan gewerkt wordt.
Ten tweede is het zo dat dergelijke wijzigingen zullen betekenen dat de Going East DLC een vereiste wordt, m.a.w. ProMods kan dan niet meer zonder de DLC functioneren.
Om die reden hebben we het zo lang mogelijk uitgesteld.
Een recente poll onder circa 500 van onze gebruikers toont echter aan dat minder dan 1% van de mensen de Going East DLC niet heeft, dus binnen niet al te lange tijd gaan we deze verplicht maken zodat we de rest van het oosten kunnen ontsluiten. (ook via de Baltische staten)
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Overigens, Skul, de Lidl in Klagenfurt is eigenlijk een SellPlan terminal, lijkt nogal vaak voor te komen, heb dit al 2x eerder gezien in andere plaatsen en gemeld
Meteen even gezocht... OMGIrcghost schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:34:
Er is toch ook zo'n zombie mod voor ETS2? Kun je talloze zombies omverrijden, incl. gore

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Jazeker
Wat mij niet helemaal duidelijk is, is of als je ProMods hebt geinstalleerd je ook nog Polisch Rebuilding moet installeren..? Want polen heb je dan toch al?
Polen is er al, dat klopt.. Maar Polen kan zo vele male groterFireFoz schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 18:55:
[...]
Jazeker
Wat mij niet helemaal duidelijk is, is of als je ProMods hebt geinstalleerd je ook nog Polisch Rebuilding moet installeren..? Want polen heb je dan toch al?
Vervolgens Rus Map 1.3.5 erbij en gaan maar
🠕 This side up
Net nadat Promods er al weer een aantal weken op staat ook Poland en Rusmap erop gezet, dus weer wat te ontdekken.
Erg leuk dat het allemaal zo open is.
Zie ets2mp.comFireFoz schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 21:41:
misschien een rare vraag hoor maar hoe speel je onlineof heb je daar ook een mod voor nodig?
Download de tool en racen die handel
Op een gegeven moment moest ik nog een uur of 4 en had ik eigenlijk moeten gaan slapen. Maar ik dacht ik red het wel. Toen kwamen eerst tig boetes en toen de blackouts. Dat werd wel gevaarlijk dus ik dacht ok dan maar wel ff slapen, maar toen kwam er natuurlijk geen tankstation
"it's almost there and still coming, just a bit later this September."
Kan dus nooit meer lang duren ... tenzij ze het weer gaan uitstellen.
Als er iemand is die erg interesse heeft in ETS2, moet je maar even een PM sturen, dan krijg je een Humble Bundle link om hem te redeemen (op Steam, weet niet of er een DRM-loze versie bij zit, maar vaak bij Humble Bundle games wel). Dit is alleen de base game, niet Going East.
Update: hij is weg.
[ Voor 3% gewijzigd door Rainbow op 29-09-2014 20:20 . Reden: Hij is weg ]
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
En ik vind de nieuwe vele malen mooier, de mijne staat nu bijna 27k op, mijn Scania Streamline staat al die tijd stil, met meer dan 70.000km op de klok
[ Voor 21% gewijzigd door FastFred op 27-09-2014 22:59 ]
Niet helemaal.FastFred schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 22:48:
Just to be clear, de oude en nieuwe Volvo's in ETS2 zijn allemaal FH's, de 16 staat voor de motor inhoud geloof ik, 11.6 liter, die is er in meerdere vermogens
Zelf kan je wel heel europe\a doorrijden zonder elke keer naar je huis garage te gaan...
Brengt mij op volgende vraag: Welke steden kan je het beste garages kopen ?
Ik ben begonnen in Duisburg (weet niet meer waarom) en heb nu Antwerpen en Parijs erbij.
Ik gebruik promods + dlc east + poland rebuilding. en de jazzycat cargo mods.
Alvast bedankt voor de tips/advies !
Op zich kan je het wel zien, alleen op een andere plek. Ga naar "voortgangsgeschiedenis" in het startscherm van de game en ga vervolgens met je muis naar één van de bolletjes op de grafiek. Daar zie je dan de rit met de detailsjin schreef op zondag 28 september 2014 @ 11:26:
Nog een vraag: Van andere drivers kan je logboek zien met ritten, van je zelf niet ? Beetje vreemd ??
[ Voor 4% gewijzigd door Nice Guy Eddie op 28-09-2014 12:55 ]
Inmiddels al 2 konijnen of hazen gespot onderweg:)
Ik betrap mezelf er wel op dat ik steeds harder ga rijden. Heb eigenlijk in heel Polen en Rusland te hard gereden en geen een boete gehad.
Weet iemand nog leuke bestemmingen met krappe bergweggetjes? Dat vind ik leuker rijden dan die rechte snelwegen

Ik kijk inmiddels een beetje naar de hoeveelheid bedrijven in de stad en de type bedrijven, maw ik zet medewerkers met veel ADR vignetten in steden met 1 of meer chemische bedrijven.jin schreef op zondag 28 september 2014 @ 09:15:
Wat ik jammer vind is dat ingehuurde drivers enkel vanaf/naar hun garage ritten maken. het komt me steeds vaker voor dat een driver hierdoor geen rit "terug" kan vinden, en leeg terug gaat (en me dus geld kost).
Zelf kan je wel heel europe\a doorrijden zonder elke keer naar je huis garage te gaan...
Brengt mij op volgende vraag: Welke steden kan je het beste garages kopen ?
Ik ben begonnen in Duisburg (weet niet meer waarom) en heb nu Antwerpen en Parijs erbij.
Ik gebruik promods + dlc east + poland rebuilding. en de jazzycat cargo mods.
Alvast bedankt voor de tips/advies !
In het basis pakket zijn Berlijn, Salzburg, Milaan en Parijs de grootste steden met 5 bedrijven, maar met Promods is dat alweer veranderd.
Verder zou het idd een toevoeging zijn als je medewerkers verschillende wensen hebben mbt hoe regelmatig ze thuiskomen.
Ook lijkt het me een leuke toevoeging als wannneer je wat groter bent je contracten kan hebben met een bepaald bedrijf zodat je alle vervoer voor een distributeur moet uitvoeren, waardoor juist de plaatsing van je medewerkers wat moeilijker/interessanter wordt.
Maw iets minder freelance, en iets meer tijdsdruk omdat je na je huidige opdracht alweer een andere moet gaan doen omdat je geen medewerkers in de buurt hebt.
btw zou het imho ook leuk zijn als je je collega`s op de kaart kon zien rijden.
Hehe netjes88Weighed schreef op maandag 29 september 2014 @ 00:11:
Siemens trafo van 95t. Daar heeft zelfs de Scania V8 het moeilijk mee.
[afbeelding]
Heb er in ieder geval wel zin in
Ik had ook voor mezelf als goodies van elk merk de meest gepimpte (=krachtigste) truck gekocht om ze eens onderling te vergelijken.
MAN - valt vies tegen qua vermogen. Met de zwaarste motor moeite met 25ton de snelweg op te komen. Traag en sloom
DAF - ook die heeft met de zwaarste motor moeite om vrachten van 25ton makkelijk een heuveltje op te trekken.
Renault Magnum - Mooie bak, beter qua vermogen dan de DAF en MAN, maar minder dan Scania/Volvo
Iveco - moet ik nog testen
Scania R730 - bruut geweld
Majestic - moet ik nog mee rijden
Volvo FH16 Golbetrotter 750pk 6x4...daar rij ik nu mee. Wat een ding! Vooral met wat open uitlaatpijpen is het een genot om ermee te rijden.
Kortom: de R730 en FH16 750pk zijn mijn 2 favorieten momenteel
Ik ga ff die kant op, thanksIrcghost schreef op zondag 28 september 2014 @ 14:28:
Je hebt een hoop leuke routes in polen en tussen oostenrijk/duitsland. De meeste kromme wegen lopen Noord - Zuid.
Idiocracy: it is real!
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2014 14:03 ]
een DAF XF type5 stond erbij. een mooie zwarte truck, daar ga ik zeker wat foto's van maken en hier delen met jullie.
in de trailer hebben we een presentatie ruimte
Angelo NL / Global Cargo VTC
Zit daar verschil in dan?Tallguy schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:28:
Vooral met wat open uitlaatpijpen is het een genot om ermee te rijden.
Poland Rebuilding heb je ook leuke afleverplekken. Ging vorige week naar Transwood ergens in polen en moest zigzaggend inparkeren. De reeds genoemde LIDL's zijn ook al wat lastiger dan standaard.Investig8or schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:27:
Ik speel ETS met de ProMods uitbreiding, maar kom over het algemeen alleen simpele ophaal/afleverplaatsen tegen, terwijl het mij juist leuk lijkt om wat lastiger inparkeren te krijgen. Is daar een mod voor of zit dat bij bepaalde leveranciers/locaties?
Een lading afleveren bij distributiecentrum van Metro is het pas echt een uitdaging om de gehele combinatie er netjes recht in te zetten. Of een lading daar ophalen en dan eentje nemen die niet vooraan staan, das onmogelijk!
-
" And last but not least, finally the new Euro 6 DAF truck tractor is almost ready, with the last round of iterations based on feedback from DAF Trucks N.V. getting us very close to desired quality. Testing all this mix of changes and additions is a complex procedure, please have patience with us!"
Die was een stuk leuker dan de standaard er-kan-een-olietanker-draaien aflever plaatsen! Ik ga ook eens de aldi en metro bezoeken, dat draaien en keren bevalt me wel.Tallguy schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:38:
^^^ ga eens naar de LIDL als aflever adres. Da's een lastige
Idiocracy: it is real!
Had de cruise control over het algemeen altijd op 90 staanCruise control speed limited to truck speed limit speed (if enabled)
Dan maar even uitzoeken waar ze deze in de opties hebben verborgen..
-
If enabled ... oftewel. Als je de truck limiter aan hebt staan in de opties, kan je je cruise control niet op 130 zetten. Als je limiter uit staat dus welEdd schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:15:
Ik vind deze eigenlijk wel lullig
[...]
Had de cruise control over het algemeen altijd op 90 staan
Dan maar even uitzoeken waar ze deze in de opties hebben verborgen..
Zo lees ik het althans, heb het nog niet getest, ik zit op m'n werk.
http://steamcommunity.com...detail/124170847781703649Lampuhkap schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:40:
Waar kan ik de changelog vinden van de update die ik zojuist binnengekregen heb via steam?
[ Voor 21% gewijzigd door 88Weighed op 30-09-2014 09:51 ]
Ze zetten het altijd op hun blog:Tallguy schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:30:
waarom staat er blijkbaar wel info op Steam, maar niet op hun eigen website? Of kijk ik er nu echt finaal overheen?
http://blog.scssoft.com/2...vements-are-live-now.html
Hm, ik lees het als: de cruise control kan maximaal op de maximumsnelheid die geldt. Maar misschien lees ik het gewoon verkeerd. Vanavond maar even updaten en proberen..88Weighed schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:50:
If enabled ... oftewel. Als je de truck limiter aan hebt staan in de opties, kan je je cruise control niet op 130 zetten. Als je limiter uit staat dus wel![]()
Zo lees ik het althans, heb het nog niet getest, ik zit op m'n werk.
[ Voor 43% gewijzigd door Edd op 30-09-2014 10:14 ]
-
werktKan iemand bevestigen dat die nieuwe achievement patchs gewoon werkt met de laatste versies van promods en Poland rebuilding?

Top, thanks voor de snelle reacties. Straks maar eens inloggen en zien wat ik daadwerkelijk al behaald heb.
Je moet alle achievements nieuw behalen? Want ik had al ca 75% van de map explored inclusief Promods en Poland Rebuilding.Ircghost schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:36:
Bij mij werkt het ook, al 2 achievments binnen! Rest stop gebruiken en tanken xD
Mja beetje lasting om 50% te halen (dat is de eerste achi geloof ik) als ik niet kan zien wat originele wegen zijn en wat addon-wegen zijn. Maargoed, zal vandaag eerst eens braaf op steam gaan kijken alvorens ik hier te veel nutteloze vragen stelIrcghost schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:35:
Ik gok dat je het mijlpunt moet halen vanaf nu inderdaad. Ik heb nog niet zoveel explored, dus ik moet die nog halen als het ware.
Waarschijnlijk als je het echt wil halen, beter om iets aan te passen in je profiel naar 49.999km en dan die laatste kilometer even zelf te rijden.
Na de update van vandaag doet alles het weer. Wel raar, maar heb ik verder geen problemen meeEdd schreef op maandag 29 september 2014 @ 20:00:
Even starten vanuit je Steam Library. Dan kun je volgens mij weer kiezen voor non-OpenGL. Kun je iig uitsluiten dat dat het probleem zou kunnen zijn.
Ik had 63% van de kaart gedaan en ik kreeg meteen die achievement. Op dit moment heb ik er al 10 bij elkaar verzameld. Dingen zoals een keer tanken of een paar uurtjes rusten zijn snel verdient.Sn3gG3l schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:21:
[...]
Je moet alle achievements nieuw behalen? Want ik had al ca 75% van de map explored inclusief Promods en Poland Rebuilding.
Drive at least 999 km during jobs with each truck brand featured in the game. Only your owned trucks are counted. (MAN, DAF, Majestic, Renault, Iveco, Scania, Volvo)"
goddamn...
Ik wil NOOIT een Majestic of een Renault in m'n bezit hebben, laat staan er 999 kilometer mee rijden
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Verwijderd
Verwijderd
Kom op, 1000 kilometertjes hierin moet wel lukken toch? Is voorbij voor je het weet.kuusj98 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:48:
Ik wil NOOIT een Majestic of een Renault in m'n bezit hebben, laat staan er 999 kilometer mee rijden

Hmm, dat valt dan weer mee ja...Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:08:
[...]
Kom op, 1000 kilometertjes hierin moet wel lukken toch? Is voorbij voor je het weet.![]()
[afbeelding]
Ach ja, moet toch ooit gebeuren
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Dit topic is gesloten.