ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
PSN: Brwmaster
Om dit mooi aan te leveren:
- dev console functie aanzetten : http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=11&t=61852
- bij het zien van een bug Shift-F11 drukken
- korte beschrijving invulen
- screenshot uploaden naar een image host
- draadje starten in het ProMods bug reports forum: [versie] bug, stad, land
- op het forum een iets uitgebreidere beschrijving posten, met
- screenshot
- en de koordinaten uit de bugs.txt kopieren en tussen de [code] zetten
@ScuL: ja had gelijk: de AI True Lights mod veroorzaakte dit euvel. Bedankt man!ScuL schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:09:
[...]
Die laatste zeker, maar wellicht de eerste ook komen door conflicten met de Lautus of True Lights mod.
Als je die mods uit zet is er daar geen invisible wall
Wbt Nantes heb ik nog nooit eerder klachten gehoord dus ik vermoed hetzelfde (modconflict)
Weet niet of dat nu nog is, maar ik heb bij oudere versies (non Promods, volledig vanilla) meegemaakt dat je onder een viaduct een no weather zone had. Maar die was bovenop het viaduct ook actiefScuL schreef op donderdag 18 september 2014 @ 00:05:
[...]
Om regen in een tunnel te voorkomen moet er in de map-editor een "no weather zone" worden aangelegd.
Helaas worden die nog wel eens over het hoofd gezien maar ze moeten op de meeste plekken bestaan. Als je een tunnel tegen komt waar dit niet het geval is dan horen we het graag
Dus als je over een viaduct rijd (bij een afslag of knooppunt bijvoorbeeld) dan was het ook ineens droog
Hierbij heb ik altijd mijn Logitech Vibration Feedback Wheel gebruikt. Een erg goedkoop en redelijk oud (en kwalitatief slecht) stuurtje. Deze maakt het soms lastig om de truck normaal te besturen, en het toetsenbord vind ik al helemaal geen optie.
Ik zou het liefst natuurlijk een Logitech G27 (of G25) willen hebben, maar dat vind ik iets te duur.
Weet er iemand anders een stuur (hoeft niet per se met shifter) die niet zo duur is? Ik wil gewoon normaal een truck kunnen besturen.
Als ik nu m'n stuur gewoon rustig draai, gaat het stuur in de truck heen en weer. Dat ziet er niet uit en zo rijdt niemand!
Misschien ligt het ook gewoon aan mijn instellingen, maar die heb ik al zo vaak veranderd (steeds met hetzelfde resultaat), dat ik haast niet verwacht dat het daaraan zal liggen.
Alvast bedankt.
Verwijderd
Ik heb zelf de logitech gt driving force doet het perfect bijna alle knoppen zijn in te stellen is ook voor een ps3/of ps4siard schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:17:
Ik speel al een tijdje ETS, en dus ook steeds meer ETS2.
Hierbij heb ik altijd mijn Logitech Vibration Feedback Wheel gebruikt. Een erg goedkoop en redelijk oud (en kwalitatief slecht) stuurtje. Deze maakt het soms lastig om de truck normaal te besturen, en het toetsenbord vind ik al helemaal geen optie.
Ik zou het liefst natuurlijk een Logitech G27 (of G25) willen hebben, maar dat vind ik iets te duur.
Weet er iemand anders een stuur (hoeft niet per se met shifter) die niet zo duur is? Ik wil gewoon normaal een truck kunnen besturen.
Als ik nu m'n stuur gewoon rustig draai, gaat het stuur in de truck heen en weer. Dat ziet er niet uit en zo rijdt niemand!
Misschien ligt het ook gewoon aan mijn instellingen, maar die heb ik al zo vaak veranderd (steeds met hetzelfde resultaat), dat ik haast niet verwacht dat het daaraan zal liggen.
Alvast bedankt.
---RAWE CEEK!!!---
In ieder geval op steam:Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:21:
waar kan je die kopen ??? gewoon bij euro truck op de dsite
http://store.steampowered.com/app/297792/ <- Irish
http://store.steampowered.com/app/297793/ <- Scottish
http://store.steampowered.com/app/297791/ <- UK
Ik ga ze alleen niet aanschaffen, zou toch nooit met zo'n paintjob rijden.
Latin capital letter y with diaeresis
Ik heb zelf alle DLC's en paintjobs, ik was in totaal 15 euro kwijt voor alle content en het is leuk voor de afwisselingYdieresiS schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:41:
[...]
In ieder geval op steam:
http://store.steampowered.com/app/297792/ <- Irish
http://store.steampowered.com/app/297793/ <- Scottish
http://store.steampowered.com/app/297791/ <- UK
Ik ga ze alleen niet aanschaffen, zou toch nooit met zo'n paintjob rijden.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Is op zich vrij makkelijk op te zetten, even aparte profile voor ETS2 aanmaken in fanal leds. Je ziet die lampjes vaak niet omdat je een stuk hoger boven je stuur zitkuusj98 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 21:54:
[...]
Wut? Kan dit? Weer iets nieuws ontdekt...
Trouwens, ik wist eerst niet eens dat er leds op dat ding zaten, totdat opeens bij Gran Turismo 5 allerlij dingen begonnen te flikkeren, laat besef.... dacht namelijk dat ie in de fik stond
Of is dit weer voor een stukje aparte hardware? Pfft...
EDIT: Heb het nu uitgevist, wil voor alles werken behalve ETS2.
Ik moet ook nog even met de instellingen aan de gang. Ik rijd bijna alleen maar met de FH16, maar huidige instelligen gaan ook pas te laat.
Steam: Sneggel Origin: Waus82
staat er nu toevallig eentje op V&Asiard schreef op donderdag 18 september 2014 @ 17:46:
Thanks guys, zal kijken of ik een tweedehands Logitech GT Driving Force op de kop kan tikken!
[ Voor 76% gewijzigd door Ircghost op 18-09-2014 18:03 ]
Verwijderd
Ircghost schreef op donderdag 18 september 2014 @ 18:02:
dat is erg goedkoop! Het is dat ik vanavond een stuur krijg voor mijn verjaardag naar alle waarschijnlijkheid, anders deed ik wel mee met de veiling
Proficiat, trouwens
Ben toch wel erg blij met mijn G27, ondanks de 260 euro lichter, ben ik er erg blij mee. Gebruik hem dagelijks.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Maar denk tussen as 2 en 3.
Volgens mij zijn ze voor het spel toch niet nodig.
Volgens mij kun je zo een bestand aanpassen waardoor je volgens het spel 10.000 liter hebt.
Wel leuk als je gaat tanken ...MadMax12 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:38:
Volgens mij kun je zo een bestand aanpassen waardoor je volgens het spel 10.000 liter hebt.
Ach af en toe een beetje tanken en je staat nooit zonder
Had deze als inspiratie doorgegeven aan Ohaha.
Weet alleen niet of 3 sturende assen moeilijk is om te maken.
[ Voor 50% gewijzigd door MadMax12 op 19-09-2014 11:45 ]

Dan vervolgens vrachtwagens als load oppikken
[ Voor 50% gewijzigd door Kecin op 19-09-2014 13:57 ]
I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A
Zie je dat echt niet? Je kan de tankdop zien zitten.Carfanatic schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:17:
waar hebben ze de dieseltank verstopt?
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Tussen as 1 en 2.
En tussen as 2 en 3.
Hoe ver denk je daar mee te komen?cbr600f4i schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:18:
[...]
Zie je dat echt niet? Je kan de tankdop zien zitten.
Tussen as 1 en 2 lijkt mij meer de Adblue tank. Verder wel een mooi truckjeMadMax12 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:32:
Zitten er zelfs 2!
Tussen as 1 en 2.
En tussen as 2 en 3.
[ Voor 6% gewijzigd door Odessa op 19-09-2014 17:54 ]
Volgens mij zijn de banden pas 2de auxilary tank, en is de cabin de 1e.jeroon schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:51:
Misschien vullen ze de banden? Bij een vliegtuig vullen ze de vleugels toch ook?
btw zoek de fout in dit plaatje.
How do you save a random generator ?
enchion schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 18:34:
[...]
Volgens mij zijn de banden pas 2de auxilary tank, en is de cabin de 1e.
[afbeelding]
Ik heb dat voor mezelf wat handiger gemaakt, gebaseerd op een mod waarmee de layout verandert.SpaTieBaLk schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 20:16:
Volgens mij zit de navigatie een beetje op de verkeerde plek
Mbt het plaatje.
De truck voor me komt van Denemarken af en rijdt richting Zweden wat natuurlijk de verkeerde richting is als je Scania trucks gaat wegbrengen.
Een echte trucker heeft diesel in z'n bloed en geen Adblue in z'n diesel!Odessa schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 17:53:
[...]
Tussen as 1 en 2 lijkt mij meer de Adblue tank. Verder wel een mooi truckje
Dit is wat ik er van gemaakt heb.Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 20:56:
Welke mod is dat lijkt me best wel makkelijk ??
https://www.dropbox.com/s..._NF_MBB_TBB_v1.0.scs?dl=0
En dit zijn de files van voor mijn edits, gemaakt door een andere modder.
https://www.dropbox.com/s...x%20%E2%88%BC%5D.rar?dl=0
Ziet er goed uit! Hopelijk komen de nieuwe wegstukken ook buiten Scandinavië.
🠕 This side up
Het viel mij op dat in het cruisecontrol display van de mercedes trucks een soort van adaptive CC plaatje zit.enchion schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 18:34:
[...]
Volgens mij zijn de banden pas 2de auxilary tank, en is de cabin de 1e.
[afbeelding]
Weet iemand of adaptive CC in te schakelen is, of is dit fake?
ets2_01401 by Koenvh., on FlickrOnhandig bord..
ets2_01400 by Koenvh., on Flickr
ets2_01403 by Koenvh., on Flickr
ets2_01406 by Koenvh., on Flickr
🠕 This side up
Herkenbaar.. Traffic mods maken de snelwegen nog steeds leeg, maar in de steden staan rijen met verkeer, omdat een iemand af moet slaan..Ircghost schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 13:12:
Ugh gisteravond weer gereden, maar zat er totaal niet in. Ik wil alsmaar te hard rijden omdat er nauwelijks verkeer is... ik hoop echt dat daar ooit nog eens verandering in komt / een geblanceerde mod voor uit komt (nu is het vaak teveel waardoor alle wegen compleet dicht zitten door alle botsingen etc).
🠕 This side up
Verwijderd
Trouwens de nieuwe DAF komt op 30 september hoorde ik van een vriend.
Verwijderd
http://4.bp.blogspot.com/...WJfvMBwV8cM/s1600/002.jpg
Verwijderd
-

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Hoe leuk is het om die bij de Aldi tegen te komenCarfanatic schreef op zondag 21 september 2014 @ 11:34:
ik heb een keer een poging gewaagd om een simpele trailer skin te maken
[afbeelding]
🠕 This side up
People as things, that’s where it starts.
http://ets2.comitek.pl/ Werkt prima voor mijsiard schreef op zondag 21 september 2014 @ 12:29:
Ik ben op zoek naar een 'real company/companies'-mod. Als ik google zie ik er veel, maar is er één die jullie aanraden?
🠕 This side up
Promods is alleen een map met wat extra distributiepunten (Bauhaus, Ikea, Aldi, Metro) maar er zit geen trailerpack bij, behalve de Bauhaus, Ikea en Metro trailers.VasZaitsev schreef op zondag 21 september 2014 @ 12:31:
ProMods, want die heeft dat volgens mij. Jazzycat zijn trailerpack volgens mij ook.
[ Voor 9% gewijzigd door FastFred op 21-09-2014 12:39 ]
zat erder te denken aan bart smit of zoKoenvh schreef op zondag 21 september 2014 @ 12:08:
[...]
Hoe leuk is het om die bij de Aldi tegen te komen
wel raar spulllen uit pakken voor 0+ tot 15+ jaar en dan met z'n aanhanger gaan aankomen , of spullen voor een nieuw te bouwen moskee of zo
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Laat maar ik, had hem niet helemaal goed geinterpreteerd.ravw schreef op zondag 21 september 2014 @ 13:17:
[...]
Of spullen voor een nieuw te bouwen moskee of zo
[ Voor 26% gewijzigd door enchion op 22-09-2014 02:40 ]
waarom zou dat aanstootgevend zijn ? ik zeg niet dat de bouwmaterialen aanstootgevens zijn , maar om met zo'n aanhanger er voor te parkeren wel ..enchion schreef op zondag 21 september 2014 @ 13:45:
[...]
Ga je dit weghalen, is een beetje discriminerend imho, of vind je bouwmaterialen voor een kerk ook aanstootgevend ?
net zo als je een vee wagen vol varkens zou parkeren voor een moskee zouden ze ook niet op prijs stellen
juist jij snapt hetjakob558 schreef op zondag 21 september 2014 @ 19:04:
Volgens mij gaat het hem erom dat het juist raar is dat spullen voor kinderen of voor een religieus gebouw uit een Brazzerzs trailer komen, niet dat de spullen voor de moskee aanstootgevend zijn.
[ Voor 25% gewijzigd door ravw op 21-09-2014 23:25 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Wil jij zeggen dat mensen uit de moskee weten wat brazzers isjakob558 schreef op zondag 21 september 2014 @ 19:04:
Volgens mij gaat het hem erom dat het juist raar is dat spullen voor kinderen of voor een religieus gebouw uit een Brazzerzs trailer komen, niet dat de spullen voor de moskee aanstootgevend zijn.
een vrachtwagen met varkens is veel leuker
Geintjuh natuurlijk
volgens mij zit er geen adaptive CC in.jbbrans schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 00:51:
[...]
Het viel mij op dat in het cruisecontrol display van de mercedes trucks een soort van adaptive CC plaatje zit.
Weet iemand of adaptive CC in te schakelen is, of is dit fake?
Ga maar eens naar diverse Sex shops en kijk wat er binnen komt en vraag er des noods eens er naarPykow schreef op maandag 22 september 2014 @ 09:31:
[...]
Wil jij zeggen dat mensen uit de moskee weten wat brazzers is
Geintjuh natuurlijk
En die varkens lijkt me ook leuker
Pykow schreef op maandag 22 september 2014 @ 17:08:
[...]
Vrachtwagen chauffeur humor noem ik het maar even haha.
Binnenkort maar weer eens me oude baan op pakken.
Digitaal vrachtwagen chauffeur
Ik weet het, ik kan dit eigenlijk niet maken maar dit doet me gewoon pijn in het hart! Het is Vrachtwagenchauffeurshumor, oppakken en vrachtwagenchauffeur. Zonder spaties dus! Pfff dat lucht op.
[ Voor 81% gewijzigd door Room42 op 22-09-2014 20:20 ]
Nou ja! Check dan gelijk ff mijn V&A! 🛒
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Vrachtwagen chauffeur humor noem ik het maar even haha.Room42 schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:29:
Nou, weer genoeg puberaal gedrag, terug naar het spel
Binnenkort maar weer eens me oude baan op pakken.
Digitaal vrachtwagen chauffeur
Edit: wacht... Blijkbaar krijg je je zorgtoeslag en studiefinanciering pas rond de 20ste... Dus ik moet of wat spaargeld gebruiken of wachten tot de 20ste met kopen. Haat aan wachten....
[ Voor 31% gewijzigd door hoi1234 op 23-09-2014 00:18 ]
Geduld is een schone zaakhoi1234 schreef op maandag 22 september 2014 @ 21:37:
Kan niet wachten tot 1 oktober... Als het goed is krijg ik dan mijn poen en kan ik eindelijk een g27 halen die ik al voor mijn verjaardag wou, maar niet kreeg omdat ik mijn mobiel nog niet terugbetaald had.
Edit: wacht... Blijkbaar krijg je je zorgtoeslag en studiefinanciering pas rond de 20ste... Dus ik moet of wat spaargeld gebruiken of wachten tot de 20ste met kopen. Haat aan wachten....
De G27 is echt GE-WEL-DIG.hoi1234 schreef op maandag 22 september 2014 @ 21:37:
Kan niet wachten tot 1 oktober... Als het goed is krijg ik dan mijn poen en kan ik eindelijk een g27 halen die ik al voor mijn verjaardag wou, maar niet kreeg omdat ik mijn mobiel nog niet terugbetaald had.
ik heb er al wat race games en ETS2 mee gespeeld.
Het was even een flinke investering, maar zeker zijn geld waard.
Heel wat uurtjes nu al achter de stuur kunnen zitten en echt een compleet nieuwe beleving bij het spelen van race games. Bijvoorbeeld Dirt 3, daar was ik vrij goed in op het niveau dat ik ingesteld had, maar met de stuur was het opeens 2x zo moeilijk en moest ik het niveau wat verlagen tot dat ik het onder de knie had
Het is inderdaad een flinke investering! Moet er ook lang voor sparen, maar ik heb ook weer zoiets van als ik nu goed inversteer, dan heb ik ook een lange tijd plezier van.Pykow schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:08:
[...]
De G27 is echt GE-WEL-DIG.
Heel wat uurtjes nu al achter de stuur kunnen zitten en echt een compleet nieuwe beleving bij het spelen van race games. Bijvoorbeeld Dirt 3, daar was ik vrij goed in op het niveau dat ik ingesteld had, maar met de stuur was het opeens 2x zo moeilijk en moest ik het niveau wat verlagen tot dat ik het onder de knie had
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Voor €1,99 kun je de Going East DLC er ook nog bij kopen (HumbleBundle):FireFoz schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:54:
Net ook maar even gekocht voor 3,99Voor dat geld kun je het toch niet laten liggen
Vanavond maar eens touren...
https://www.humblebundle....tor2_goingeast_storefront
Euro Truck Simulator 2 voor €3,99:
https://www.humblebundle....rucksimulator2_storefront
Latin capital letter y with diaeresis
Probeer het spel Game stock car 2013 eens als je een echte uitdaging zoekt. Voor de graphics hoef je het niet te doen (vergelijkbaar met ETS2) , maar de FFB is echt subliem in dit spel en racen tegen de Ai is echt een uitdaging. (er is een gratis demo te downloaden) Sinds kort de Thrustmaster T300 in huis en wat een extra fun levert dat opPykow schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:08:
[...]
De G27 is echt GE-WEL-DIG.
Het is inderdaad een investering en het heeft me ook al een nieuw 27 inch scherm gekost ondertussen
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Hebben jullie gewoon je eigen muziek aan? Er zit niet echt een radio in het spel hé, alleen wat internet radio's? Zou leuk zijn als de radio ook veranderd als je in een ander land komt
Ook is de engine ondertussen echt oud aan het worden, uiteraard veel aan verspijkerd in al die jaren, maar toch.
Zet scaling op bijv. 150% en je hebt HDR en color correction ook aan?FireFoz schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 21:22:
Net mn eerste ritje gehad naar Cambridgemoet zeggen dat het me grafisch wel wat tegenvalt... Had het iets mooier verwacht. Heb alles op ultra staan maar vind het nog niet echt wat. OK het spel is 2 jaar oud maar dan nog. Maar verder wel fun
![]()
Hebben jullie gewoon je eigen muziek aan? Er zit niet echt een radio in het spel hé, alleen wat internet radio's? Zou leuk zijn als de radio ook veranderd als je in een ander land komt
Je kunt ook nog HD mods proberen.
Ik vond de graphics ook tegevallen maar met mods en de juiste instellingen is het best mooi te krijgen.
Niet om nou de hele tijd reclame te maken, maar ik heb een pagina waar ik e.e.a. aan tips geef voor het spel:
http://www.puckstar.com/euro-truck-simulator-2/
Betreft radio kun je veel zenders vinden op internet om die in het spel af te kunnen spelen, maar tegenwoordig zet ik het buiten het spel om aan, ik vind de kwaliteit dan ook beter. Ik luister vooral: http://www.radiozet.pl/sluchaj/online/Radio-ZET-online.html
Nog een kennerBeakzz schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:38:
[...]
Probeer het spel Game stock car 2013 eens als je een echte uitdaging zoekt. Voor de graphics hoef je het niet te doen (vergelijkbaar met ETS2) , maar de FFB is echt subliem in dit spel en racen tegen de Ai is echt een uitdaging. (er is een gratis demo te downloaden) Sinds kort de Thrustmaster T300 in huis en wat een extra fun levert dat op
Het is inderdaad een investering en het heeft me ook al een nieuw 27 inch scherm gekost ondertussen
Mijn favoriete sim, zijn ook een aantal toffe mods voor.
hoidoei
Scaling doet wonderen ja, ik heb 'm nu op 400% staan, R9 290's zijn leuke dingen, klein beetje overkill voor ETS2PuckStar schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 21:39:
[...]
Zet scaling op bijv. 150% en je hebt HDR en color correction ook aan?
Je kunt ook nog HD mods proberen.
Ik vond de graphics ook tegevallen maar met mods en de juiste instellingen is het best mooi te krijgen.
Niet om nou de hele tijd reclame te maken, maar ik heb een pagina waar ik e.e.a. aan tips geef voor het spel:
http://www.puckstar.com/euro-truck-simulator-2/
Betreft radio kun je veel zenders vinden op internet om die in het spel af te kunnen spelen, maar tegenwoordig zet ik het buiten het spel om aan, ik vind de kwaliteit dan ook beter. Ik luister vooral: http://www.radiozet.pl/sluchaj/online/Radio-ZET-online.html
Niet als het op drie schermen moet lopen.VasZaitsev schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 22:18:
[...]
Scaling doet wonderen ja, ik heb 'm nu op 400% staan, R9 290's zijn leuke dingen, klein beetje overkill voor ETS2
Ben nog maar een noob helaasRemcom00 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 21:39:
[...]
Nog een kenner
Mijn favoriete sim, zijn ook een aantal toffe mods voor.
Ik zet meestal gewoon radio 538 op ingame..FireFoz schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 21:22:
Net mn eerste ritje gehad naar Cambridgemoet zeggen dat het me grafisch wel wat tegenvalt... Had het iets mooier verwacht. Heb alles op ultra staan maar vind het nog niet echt wat. OK het spel is 2 jaar oud maar dan nog. Maar verder wel fun
![]()
of ik kopieer wat muziek naar de muziek map en speel die af..
Je kunt ook snelkoppelingen maken van je nummers en die in de muziek map zetten.of ik kopieer wat muziek naar de muziek map en speel die af..
scheelt hoop ruimte en is net zo makkelijk.
Echt?! dat wist ik niet, ga ik gelijk doen scheelt heel wat ruimte op me SSD (aangezien ik dik 4,5 GB in die map heb staanMadMax12 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:35:
[...]
Je kunt ook snelkoppelingen maken van je nummers en die in de muziek map zetten.
scheelt hoop ruimte en is net zo makkelijk.
[ Voor 7% gewijzigd door Dopiej op 24-09-2014 11:43 ]
In multiplayer zet ik ETR op : http://eurotruckradio.com/Defqonwolf schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:07:
[...]
Ik zet meestal gewoon radio 538 op ingame..
Op FB hebben ze ook een pagina : https://www.facebook.com/...uck-Radio/805945956117539
Echt maf om verkeersinformatie te krijgen over Rotterdam en Europoort. Altijd problemen op drukke tijden.
Daar is een mod voor!Beakzz schreef op woensdag 24 september 2014 @ 01:27:
[...]
Ben nog maar een noob helaasWas eigenlijk op zoek naar de FFB settings voor GTR 2 en kwam toen op Youtube bij ene "Emptybox" die me vertelde dat als je 1 racesim wilt kopen het die zou moeten zijn. Nu ondertussen ook tempted om Formula Truck simulator 2013 van dezelfde makers er bij te halen
Racen en Trucks.. Kan weinig mis mee zijn
http://gt.opk-liga.eu/vie...ic.php?f=17&t=79&start=10
Stukje naar beneden scrollen, staat trouwens vol met geweldige mods
hoidoei
Ik klik net even voor de grap op de link om te luisteren en ja.. Het is echt een truckersradio.. Het liedje wat ik hoor hoort daar echt op..TNJ schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:44:
In multiplayer zet ik ETR op : http://eurotruckradio.com/
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=KdOCWUgwiWs]
-
En meedoen aan een konvooi. Vandaag was er weer één, maar ik was te druk bezig met een Obutto in elkaar draaien.
[ Voor 17% gewijzigd door TNJ op 25-09-2014 00:13 ]
Holy cow! De site is ook echt een truckers-site, zo te zien nog gemaakt in Frontpage '98TNJ schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:44:
[...]
In multiplayer zet ik ETR op : http://eurotruckradio.com/
[...]
Wel een supercool initiatief, hoor, trouwens. Maakt de simulatie nog completer.
[ Voor 12% gewijzigd door Room42 op 25-09-2014 00:31 ]
Nou ja! Check dan gelijk ff mijn V&A! 🛒
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Verwijderd
Is iemand trouwens wel eens wat tegengekomen onderweg in de zin van een dier dat plotseling overstak of iets dergelijks? Of is dat te spannend
FireFoz schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:28:
Wel jammer dat als je zelf een vrachtwagen ingehaald hebt dat degene die je inhaalt dan niet even met z'n knipperlichten seint dat je er voorbij bent zoals irl
Is iemand trouwens wel eens wat tegengekomen onderweg in de zin van een dier dat plotseling overstak of iets dergelijks? Of is dat te spannend
. MacBook Pro 13" iPad (2017) iPhone XS AirPods
Overstekende dieren zitten niet in het spelFireFoz schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:28:
Wel jammer dat als je zelf een vrachtwagen ingehaald hebt dat degene die je inhaalt dan niet even met z'n knipperlichten seint dat je er voorbij bent zoals irl
Dit topic is gesloten.
![]()