Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-09 11:15
SuperKevin schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:26:
Van de week ook maar eens begonnen, na alle positieve dingen hier gelezen te hebben.
Ook gelijk maar even Promods erbij van internet getrokken, en mijn eerste ritten gemaakt.

Er is mij alleen al een paar keer overkomen bij Antwerpen voornamelijk dat ik spontaan omviel, tegen een onzichtbare muur knalde (o.a. bij tolweg voor een tunnel bij Antwerpen) en ook 60% schade reed tegen een onzichtbare muur bij een bedrijf in Antwerpen...

Dat heeft de fun direct wel gelijk gedrukt, want door de eerder genoemde schades heb ik nog geen reet kunnen verdienen :(
Die muur bij Antwerpen was een bug in de eerste versie van ProMods 1.70, dit is met de laatste release verholopen. Check even of je de laatste geïnstaleerd hebt.

Natuurlijk wel balen van die 60% schade :F

The sky is the limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:36
Van de week ook maar eens begonnen, na alle positieve dingen hier gelezen te hebben.
Ook gelijk maar even Promods erbij van internet getrokken, en mijn eerste ritten gemaakt.

Er is mij alleen al een paar keer overkomen bij Antwerpen voornamelijk dat ik spontaan omviel, tegen een onzichtbare muur knalde (o.a. bij tolweg voor een tunnel bij Antwerpen) en ook 60% schade reed tegen een onzichtbare muur bij een bedrijf in Antwerpen...

Dat heeft de fun direct wel gelijk gedrukt, want door de eerder genoemde schades heb ik nog geen reet kunnen verdienen :(
Promods is inmiddels alweer geupdate in Belgie, zie promods site voor 1.71 (stond ook in dit topic overigens) Verder kan ik iedereen een stuur aanraden. Ik heb ook een lange tijd getwijfeld maar wilde gewoon een goed stuur en qua prijs/kwaliteit is de g27 een geode aankoop. Als ik al zie hoeveel ik gereden heb met ETS2 en het plezier wat ik in korte tijd al van dat stuur heb gehad dan denk ik dat deze aankoop z'n geld dubbel en dwars waard zal zijn.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-10 20:35

(...)

Er worden regelmatig auto-saves gemaakt waar je naar terug kunt; zo heb ik ook een aanrijding "ontweken" bij een tweede poging.

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tallguy schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:20:
G27 toch maar besteld, morgen in huis. Lees er zo veel goede verhalen/reviews over...
Gefeliciteerd met je aankoop! d:)b Heel verstandig om wat meer te investeren. De G27 is z'n prijskaartje absoluut waard; materiaalgebruik, FB en gevoel in de pedalen. Voor zover je nog niet verslaafd was aan het trucken, morgen weet je helemaal niet meer van ophouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipsec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 20:37
Sn3gG3l schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:29:
[...]

Promods is inmiddels alweer geupdate in Belgie, zie promods site voor 1.71 (stond ook in dit topic overigens) Verder kan ik iedereen een stuur aanraden. Ik heb ook een lange tijd getwijfeld maar wilde gewoon een goed stuur en qua prijs/kwaliteit is de g27 een geode aankoop. Als ik al zie hoeveel ik gereden heb met ETS2 en het plezier wat ik in korte tijd al van dat stuur heb gehad dan denk ik dat deze aankoop z'n geld dubbel en dwars waard zal zijn.
Aha, vandaar. Ik zal de 1.71 even downloaden, ik zie dat ik van de week de 1.70 heb gekregen. Was op de 18e dat ik hem heb gedownload :-)
AtomicWing schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:29:
[...]

Er worden regelmatig auto-saves gemaakt waar je naar terug kunt; zo heb ik ook een aanrijding "ontweken" bij een tweede poging.
Dit wist ik niet. Thanks! Al verwacht ik met 1.71 toch een verbetering ;).
Bugs zijn niet erg, maar wel jammer in je "eerste" ervaring met het spel. Maar misschien had ik eerst vanilla moeten beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Analoge
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-09-2024
SuperKevin schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:32:
Dit wist ik niet. Thanks! Al verwacht ik met 1.71 toch een verbetering ;).
Bugs zijn niet erg, maar wel jammer in je "eerste" ervaring met het spel. Maar misschien had ik eerst vanilla moeten beginnen.
Nee, Promods voegt heel veel toe en is het gewoon jammer dat je net die ene invisible wall hebt geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipsec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 20:37
Analoge schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:33:
[...]

Nee, Promods voegt heel veel toe en is het gewoon jammer dat je net die ene invisible wall hebt geraakt.
Het aparte is, het was er niet één. Het waren er meerdere.
Misschien een aparte vraag, maar is het upgraden een beetje makkelijk van ProMods?

Zie namelijk dat o.a. het def bestand een andere filename heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
SuperKevin schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:35:
[...]

Het aparte is, het was er niet één. Het waren er meerdere.
Misschien een aparte vraag, maar is het upgraden een beetje makkelijk van ProMods?

Zie namelijk dat o.a. het def bestand een andere filename heeft.
Het beste is

1) Rit afleveren
2) Game opslaan
3) In profiel oude mod deactiveren
4) In profiel nieuwe mod activeren
5) Even ETS2 herstarten

Zo heb ik hem bij mij weer werkend gekregen :) .

The sky is the limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EasyJet schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:17:
[...]

Gebruik je van Poland Rebuild wel de laatste versie? http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=32&t=163832. Je moet overigens wel DLC Going East daarvoor hebben.
Ik heb De DLC van af het eerste moment dus dat is het niet maar ik zal 1.7.1 wel even op nieuw dl , en dan kijken of ik die Russische map er bij kan doen

RusMap_v1.3

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-03 16:35
ravw schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:38:
[...]

Ik heb De DLC van af het eerste moment dus dat is het niet maar ik zal 1.7.1 wel even op nieuw dl , en dan kijken of ik die Russische map er bij kan doen

RusMap_v1.3
Rusmap zit al op 1.3.5

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zal even kijken want volgens mij had ik die wel bedenk ik me net

[ Voor 23% gewijzigd door ravw op 22-08-2014 16:01 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:53
@ allen hierboven ik kan iedereen de G27 aanraden. Super stuurtje van degelijke kwaliteit :) . Heb er voor ik ETS2 ging spelen al aardig wat uren misbruik van gemaakt op een hele boel circuits en hij doet het nog steeds :+ .

@SuperKevin. Gister nog door Antwerpen gereden en geen muur meer tegen gekomen. Had ik bij V1.7 namelijk ook last van. Gewoon even alle files opnieuw downloaden (V1.71) en je probleem is opgelost :)

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik rij zelf met een G25 inc Wheel stand pro :)

weet iemand waarom ai_traffic_pack_by_Jazzycat_v1.5 het ineens niet meer doet ?

Wat kan hier de oorzaak van wezen ?

[ Voor 56% gewijzigd door ravw op 22-08-2014 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

En toen had ik een probleem.

Want mijn scania-met-neus komt niet door de tolpoortjes reims-parijs, ook als ik snel na een auto erdoorheen wil duiken is het "bonk" en kan ik dus geen kaartje betalen, want de betaal vierkantjes zitten erg ver naar voren, te ver voor mijn neus...

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VasZaitsev schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 19:16:
En toen had ik een probleem.

Want mijn scania-met-neus komt niet door de tolpoortjes reims-parijs, ook als ik snel na een auto erdoorheen wil duiken is het "bonk" en kan ik dus geen kaartje betalen, want de betaal vierkantjes zitten erg ver naar voren, te ver voor mijn neus...
was een bekent probleem
niet alleen daar was het een probleem er zijn nog meer plekken waar het niet lukt , ik heb hem verwijderd

Sommige truckers :(

70 achter op en dan mij inhalen als ik 80 rijd

Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steampowered.com/ugc/566646340426340393/24EBD239CA5CB7CC036867ABCE2C1278267BB48E/

[ Voor 20% gewijzigd door ravw op 22-08-2014 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09 18:13
Dit is ook een heerlijke machine;

Renault Major Niska;

Eigen geluid en cabine.

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2cd644.png

http://ets2mods.org/2014/02/renault-major-1990-1996-v-1-1/

Ik rij m met slechts 350 pk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Dacht ik 'hey, dat zou een leuke zijn voor een Easter Egg'....blijkt dat niet zo te zijn. What's wrong with this picture? :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/r9pHAjI54D95w6n7nDF3dzNK/full.png

Wat ik alleen nog niet snap is hoe ik aan de upgrades kan komen die in dit scherm worden getoond. Als ik naar een garage of dealer rij, kan ik ze nog steeds niet vinden. Wat doe ik verkeerd? :?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ioPrzQZpctSaYxaeIubLj8wi/full.png

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Mss kijk je niet goed? Al die dingen hoor je gewoon bij de upgrades te kunnen zien.

Niet dat een bullbar feitelijk nut heeft, extra lampen zijn wel handig voor de donkere weggetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Laatst online: 25-09 18:13
Er staat een Volvo bij Renault?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja of er staat Renault bij een Volvo dealer

iemand een goede instelling voor de G25 en FFB in ETS2

[ Voor 13% gewijzigd door ravw op 22-08-2014 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Yes, ik ben langs die tollbooth, op een enigszins vreemde manier, namelijk spookrijdend en een busje aan de kant duwend.

Gewacht tot aan de andere kant een auto door het poortje wilde rijden, en dan die auto zachtjes aan de kant duwen, zo kom je er wel door.

Hopelijk hoef ik dat niet nog een paar keer te doen, dure business....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-10 17:30
Tallguy schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:47:
Wat ik alleen nog niet snap is hoe ik aan de upgrades kan komen die in dit scherm worden getoond. Als ik naar een garage of dealer rij, kan ik ze nog steeds niet vinden. Wat doe ik verkeerd? :?
Je moet naar de plek waar je ook schade laat repareren (op jouw eerste afbeelding het achterste groene blokje met het gereedschap) en dan de tweede optie "Upgrade workshop"

Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-rsNcATLB1G0/U22wQmFBVVI/AAAAAAAAlx8/GLC7XZ5xVVs/s1600/ets2_00001.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19:28
VasZaitsev schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:07:
Yes, ik ben langs die tollbooth, op een enigszins vreemde manier, namelijk spookrijdend en een busje aan de kant duwend.

Gewacht tot aan de andere kant een auto door het poortje wilde rijden, en dan die auto zachtjes aan de kant duwen, zo kom je er wel door.

Hopelijk hoef ik dat niet nog een paar keer te doen, dure business....
Je kunt ook even op de mod-sites kijken naar een mod die de tolpoortjes weghaalt. Is dan weer een stuk goedkoper. Tollgate 1.0 verwijdert ze in Frankrijk en Italie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2qkqb79.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/s265g0.png

Dan mag je wel mods hebben die de slagbomen laten verdwijnen maar dan mag je geen trailer hebben die te breed is... Achteruit ging ook niet meer aangezien "collega's" wel de claxon konden vinden maar niet de achteruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:37

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Wel gave load :P, maar waarom dacht je dat het zou lukken om daarmee door een toll poort te kunnen gaan? xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56
Ik had het nog nooit geprobeerd met deze lading ;-) Had wel verwacht dat ik nog achteruit kon maar ik was net te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
@ bartus1989;gave Renault weet nog goed dat ze in het echt reden. Vond het altijd best een mooie truck voor die tijd

@ Saybia; blijft een gave load maar die tolpoortjes zijn weinig fun met die breedte

The sky is the limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:35
Weet iemand een werkende mod die de flitspalen uit het spel haalt? Ik heb er een gevonden (deze: http://euro-truck-simulat...imit-mod.nl.softonic.com/ ) maar hij lijkt niet altijd goed te werken, dikwijls word ik toch nog geflitst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 12:18

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Toegestane snelheid rijden, is een goede mod.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFearCreations schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 11:13:
Toegestane snelheid rijden, is een goede mod.
ja dat is wel de manier .. al hoe wel.........

gordijnen in de plooi en gassen met die zooi of over links en door!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-09 21:06
3x geflitst worden op een vracht van 90.000,- zijn gewoon ingecalculeerde kosten toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-09 08:29

TNJ

Frugalite

glennvho schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 11:09:
Weet iemand een werkende mod die de flitspalen uit het spel haalt?
De dev console inschakelen, dan ~, "uset g_police 0" inkloppen, klaar.

En voor langs poortjes te komen: dev console weer, numpad 0, ver genoeg naar voren "vliegen", zeker zijn dat je op ooghoogte bent met een mier, F9, en weer "1" om in de cabine te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-10 17:30
MadMax12 schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 12:34:
3x geflitst worden op een vracht van 90.000,- zijn gewoon ingecalculeerde kosten toch??
Haha, inderdaad. Ik heb ook weinig zin om te stoppen voor rood als het echt rustig is op de weg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
Ritje Hesinki naar Kalmar.

Afbeeldingslocatie: http://members.ziggo.nl/ewz/images/ets2/016.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.ziggo.nl/ewz/images/ets2/017.jpg

The sky is the limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
even een vraagje is er een mod om een fotolijstje in je Cab te krijgen ?
dus dat je daar een foto in kan doen van iemand of huis dier of wat dan ook :)

ik weet dat het er ooit bij een truck spel er wil in gezeten heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

@Scul : Heeft het nog zin locaties te posten waar AI van baan verspringen of verdwijnen, of wordt dit opgelost met nieuwe wegdelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Wat zijn nu de populairste mods als het gaat om nieuwe gebieden/steden etc? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Il 2 schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 16:11:
en die werken dan , niet te vergeten :)

maar zo ie zo al een lijst met MUST HAVE mods zou niet gek zijn in de opening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

Il 2 schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 16:11:
Odessa in "[SIM] Euro Truck Simulator 1 & 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo voor de mensen die vinden dat je netje aan de regels moet houden .... Ach 90 is ook niet alles

YouTube: One Fast Dump Truck - Black Smoke Media

YouTube: Very Faster Truck (AMAZING !!!)

[ Voor 18% gewijzigd door ravw op 23-08-2014 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TNJ schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 15:58:
@Scul : Heeft het nog zin locaties te posten waar AI van baan verspringen of verdwijnen, of wordt dit opgelost met nieuwe wegdelen?
In Noorwegen bij de tolstation is bekend, in Engeland bij de benzine stations is bekend. Dat zijn problemen met de wegdelen. Verder graag rapporteren op het ProMods forum

[ Voor 42% gewijzigd door ScuL op 23-08-2014 20:30 ]

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-09 19:27
Zo eindelijk mijn eigen truck gekocht en gelijk redelijk geupgrade voor wat kan met mijn level 13 :P
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/mbr51t.png

En kon ook niet heel lang wachten tot de nieuwe dlc en dus toch maar de cargo dlc gekocht en gelijk een eerste lading met mijn nieuw truck
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/25qxhg0.png

Hij had wel moeite om soms een kleine steile oprit op te rijden met zijn 440 pk, dat is nog duidelijk te weinig :P

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

ScuL schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 20:30:
[...]

In Noorwegen bij de tolstation is bekend, in Engeland bij de benzine stations is bekend. Dat zijn problemen met de wegdelen. Verder graag rapporteren op het ProMods forum
Moeten die onder bug reports? Een eerdere post met meerdere verschillende bugs is onder "not a bug" verplaatst, moeten bugs ieder een aparte thread?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Laatst online: 13:41
Bananendoos schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 20:33:=
[afbeelding]
=
[afbeelding]

Hij had wel moeite om soms een kleine steile oprit op te rijden met zijn 440 pk, dat is nog duidelijk te weinig :P
1mb .png's? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TNJ schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 21:00:
[...]

Moeten die onder bug reports? Een eerdere post met meerdere verschillende bugs is onder "not a bug" verplaatst, moeten bugs ieder een aparte thread?
Ja onder bug reports. Dingen die onder "not a bug" staan zijn fouten die gerapporteerd worden maar de schuld zijn van de gebruiker dan wel door fout handelen of conflicten met andere mods waar wij geen schuld aan hebben.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

net promods toegevoegd, -> van 45% terug naar 25% explored roads, woohoo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18:00

PauseBreak

derp!

ScuL schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 20:30:
[...]

Hoe zit dat met niet kloppende snelheidsbeperkingen en spookflitsers. Waar wil je die gerapporteerd hebben? :P

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Laatst online: 09:31
Ik had gisteren in Scandinavië hele rare grond bij tolpoortjes en tank stations. Gekleurde vlakken over de grond. Tevens hadden de AI trucks dezelfde flikkerende banden als die vlakken op de grond. Moet nog uitzoeken of het promods of een jazzy pack is. Heb er een filmpje van zal het nog wel ff plaatsen later vanavond ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:25
Terug van vakantie en een hoop gemist volgens mij. Als ik het voor mezelf even samenvat:

Promods ( nieuwe versie ) werkt i.c.m. Poland rebuilding? Ook die nieuwe dlc heb ik langs zien komen maar volgens mij alleen via Amazon? Komt deze nog naar steam of wat is het verhaal hier achter?

[ Voor 4% gewijzigd door R0y. op 24-08-2014 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

R0y. schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 08:05:
Promods ( nieuwe versie ) werkt i.c.m. Poland rebuilding? Ook die nieuwe dlc heb ik langs zien komen maar volgens mij alleen via Amazon? Komt deze nog naar steam of wat is het verhaal hier achter?
ProMods 1.7.1 werkt met de laatste PolandRebuilding en RusMap 1.3.5.

De Scandinavia DLC stond bij Amazon voor september, maar komt ongetwijfeld ook naar Steam. ProMods werkt nauw samen met SCS en zal, als ik het goed begrepen heb, compatibele gemaakt worden met Scandinavia DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:25
TNJ schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 12:20:
[...]

De Scandinavia DLC stond bij Amazon voor september, maar komt ongetwijfeld ook naar Steam. ProMods werkt nauw samen met SCS en zal, als ik het goed begrepen heb, compatibele gemaakt worden met Scandinavia DLC.
Thnx!

Ik vind de optie in de update dat je je seat position kan veranderen heerlijk. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TNJ schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 12:20:
[...]

waarom niet gelijk promod bij die DLC er in doen .. nu blijft je maar instaleren en doen met al die mods
ik wacht nog steeds op de steamworkshop
want tegen de 70 Mods aan en dan ook nog eens voor 10 GIG bijna :) inc de backup van die mods die je nu moet bewaren

[ Voor 10% gewijzigd door ravw op 24-08-2014 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

ravw schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 13:29:
waarom niet gelijk promod bij die DLC er in doen .. nu blijft je maar instaleren en doen met al die mods
ScuL schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:09:
[...]
Ondanks dat ze ons werk enorm waarderen en we daar ook een samenwerking mee hebben opgebouwd kunnen / willen ze niet het mappen van modders linea recta in het spel kiepen.
Het heeft er met name mee te maken dat ze het pakket 400 wegdelen (prefabs) van FLD een "oncontroleerbaar risico" vinden. En omdat we dit pakket vrijwel overal gebruiken om interessante infrastructuur te bouwen is het niet mogelijk om onze maptoevoegingen direct "officiëel" te maken.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus als ik het goed begrijp , is het gewoon voor SCS te veel werk omdat bij te houden ?

Maar dat wil dan zeggen dat de nieuwe trucksim die er aan komt in 2015 dus ook maar weinig wegen bevat ?
want ander zou het wel weer eens te veel voor hun worden :*)

maar dan wacht ik wel af hoe die nieuwe DLC van ze gaat worden en wat ze meer gaan bieden dan Promod.

[ Voor 11% gewijzigd door ravw op 24-08-2014 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Mijn nieuwe livery onderweg naar Poland Rebuilding :)
DLC stuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Laatst online: 19:04
Ircghost schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 17:09:
Mijn nieuwe livery onderweg naar Poland Rebuilding :)
[afbeelding]
Pas op voor de spoorwegovergangen zonder slagbomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

krissie100 schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 17:11:
[...]

Dat is een goede tip haha, ik zal goed blijven rondkijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
krissie100 schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 17:11:
[...]

had ik gisteren een leuke ergens in Polen .. rijd achter een vrachtauto en de bomen gingen dicht meneer stopt vol , ik in de ho ankers ... boem net ....meneer geeft gas terwijl de bomen dicht zijn en rijd door de bomen heen en dan ook nog eens die trein door die vrachtauto heen en de eerste volgende 180 km zat hij gewoon voor me :( en planken met 90 terwijl er 80 stond aan te geven ..
ja sommige bestuurders hebben ook alle lef

Nog een tip Negeer boorden niet in polen ...
ik heb wel eens mijn GPS aangehouden maar de boorden hadden gezegd dat ik er niet heen mocht
later was dat ook beter geweest als ik het boord aangehouden had

[ Voor 14% gewijzigd door ravw op 24-08-2014 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Hoe bedoel je, dat je er niet heen mocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18:00

PauseBreak

derp!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cZqwd3yl.jpg
klikbaar voor groter :P

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ircghost schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 17:59:
Hoe bedoel je, dat je er niet heen mocht?
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mjvanesch/RVV%201966/46b.%20Verbod%20linksafslaan.JPG

terwijl mijn TOM TOM aangaf dat ik er heen moest , maar links af slaan kon wel alleen krap omdat er werkzaamheden waren
moest even spookrijden .. maar veel later kom ik op de weg die de tom tom niet in wilde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

ahh nice, heb dat nog niet eerder gezien! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ircghost schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 18:23:
ahh nice, heb dat nog niet eerder gezien! :D
nee ik moest ook even kijken wat te doen en nadat ik weer terug moest komen op die weg wat de tom tom aangaf , moest ik een weg op waarje normaal vanaf komt om van de snelweg te verlaten en dan keren :) op de snelweg ja ............... maar ik ben nog steeds onderweg

hier vlak na is het moment dat je dat krijgt net niet te zien op de tom tom

Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steampowered.com/ugc/566646340462128574/B826BFAC07CD59D904C1105692B8EFA44797D10C/

[ Voor 47% gewijzigd door ravw op 24-08-2014 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:26
Sinds maanden ETS2 weer eens aangegooid, nieuwe update en nieuwe ProMods er weer opgegooid en het is weer genieten hoor! 8) Las tijd geleden al dat er een multiplayer zou komen en die is er dus al een tijdje, ook uitgeprobeerd en dat ging goed! Was erg druk in Rotterdam, onderweg paar mensen tegen gekomen.

Viel me op dat iedereen toetert naar elkaar, ook op de no contact zones. Beetje irritant of bedoelt iemand iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob558
  • Laatst online: 07:21
Dat getoeter is een soort van truckersgroet in die multiplayer mod ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:26
jakob558 schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 19:32:
Dat getoeter is een soort van truckersgroet in die multiplayer mod ;)
Aha!

TOEEEEEEEEEET }:O :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik heb even wat spul opgeruimd. Als er in het vervolg iets is waarvan jij denkt; dit kan/hoort niet, rapporteer dan aub de post, ipv er op te reageren en leg uit waarom de post niet kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-09 13:05

Major Carnage

waki miko Reimu

Ook maar eens begonnen met de MP met een nieuw profiel. De eerste keer met de ferry was al meteen een feest bij de uitgang:

Afbeeldingslocatie: http://saemi.pandemonion.com/gallery/index.php?cmd=image&sfpg=bWlzYy8qZXVyb3RydWNrczIgMjAxNC0wOC0yNCAyMC00OC0xMi02NC5wbmcqOTEyMzA0YjEwYjAyMjMzMjJhMmQ3MWU3ZWE3MDFkODM

Uiteindelijk zijn we met z'n allen overgestoken naar de andere kant (er is een stukje zonder vangrail dat je op de pic niet ziet) en daar een paar km afgelegd tot een kruising aldaar.

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

was er iemand die lekker de boel aan het blocken was met een verlaten trailer ofso?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

Beste MP tip voor blokkades : even naar de US server switchen en daar aan de blokkade voorbij rijden, dan terug naar de euro server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Had vorige week trouwens reactie gezien over bij tolpoortjes vast komen te zitten met lange trailers.
Tip die ik gezien heb, zorg dat je op de meest rechtse poort gaat en dat er niks achter je komt/staat. Als je betaald hebt en de slagboom gaat open moet je een heel stuk achteruit rijden en dan er vooruit terug door. Normaal gezien zou je er nu probleemloos door moeten kunnen rijden :)

1e lading van military pack ook gehad :)

Afbeeldingslocatie: https://scs-wotr-gallery.s3.amazonaws.com/view/67B/0000000000057B76.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Dopiej op 25-08-2014 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Zaterdag avond met een vriend even zitten spelen. Rest van 't weekend helaas geen tijd gehad :'( . Maar toen het inmiddels half 1 's nachts was en 4 of 5 biertjes later .. bleek het een hele uitdaging te zijn om binnen de lijnen te blijven :9 . Verder wel een paar leuke ritjes gehad.

Op mijn eigen profiel ben ik nog steeds onderweg naar Noorwegen (eindelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Br3wmaster schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 08:10:
Zaterdag avond met een vriend even zitten spelen. Rest van 't weekend helaas geen tijd gehad :'( . Maar toen het inmiddels half 1 's nachts was en 4 of 5 biertjes later .. bleek het een hele uitdaging te zijn om binnen de lijnen te blijven :9 . Verder wel een paar leuke ritjes gehad.

Op mijn eigen profiel ben ik nog steeds onderweg naar Noorwegen (eindelijk)
Ghehe ja ik heb ook aantal ritjes weer gemaakt vant weekend :) en me ingehuurde chauffeur ook, die had 2 keer 200k+ reward dus zit bijna aan de 1 mil euro :P kga maar eens nieuwe truck erbij doen en nog een chauffeur inhuren :)
Gisteren me 1e rit boven de 900km gemaakt :) daar rij je toch een tijdje over :P bijna uur aan het rijden geweest voor volgens mij 965 km ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Ziet er leuk uit zo'n legervoertuig achter je truck :) . Ben nu bezig aan een rit van 1100km moet er nog iets van 400 nu geloof ik. Helaas deze week eigenlijk geen tijd en volgende week lekker weekje op vakantie dus ik denk dat mijn Truck nog wel even op die rustplaats staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Br3wmaster schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 08:23:
Ziet er leuk uit zo'n legervoertuig achter je truck :) . Ben nu bezig aan een rit van 1100km moet er nog iets van 400 nu geloof ik. Helaas deze week eigenlijk geen tijd en volgende week lekker weekje op vakantie dus ik denk dat mijn Truck nog wel even op die rustplaats staat :)
Ghehe, ja ik denk ik vanavond wel ff tijd maar dan denk ik dit weekend pas weer :9 ben nu al mijn punten in lange afstand aan het steken :) brengt ook lekker op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

jip_86 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:15:
[...]

Je moet naar de plek waar je ook schade laat repareren (op jouw eerste afbeelding het achterste groene blokje met het gereedschap) en dan de tweede optie "Upgrade workshop"

[afbeelding]
Ja, dat wist ik wel (het ging me trouwens niet om die bullbar), maar...ik zie ook opties zoals een andere uitlaat. Je kan in de garage toch niet je uitlaat zien/vervangen????
gevonden, het kan alleen bij 4x2 chassis.

[ Voor 6% gewijzigd door Tallguy op 25-08-2014 09:56 ]

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-10 16:26
Ook sinds kort weer verder gegaan met trucken en de game inc. promods weer up to date gebracht.
Toch wel weer verslavend, radio aan en karren maar.
Beetje jammer dat de real company mod niet meer werkt, hoop dat daar snel een update voor komt.
Of hebben jullie misschien een vervanger welke wel in 1.12.1 werkt?

Wel lekker om af en toe een wat rustgevende game te spelen.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Nou dat is het vooral ja lekker rustgevend :) . Lekker radio aan en km's maken. Moet ook zeggen dat ik altijd heerlijk ontspannen ben na een potje ETS2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
GIsteravond nog even bezig geweest met het schrijven van de code achter de site en het grootste deel is af.
Ik heb de pagina onlne gezet op http://ets2mods.nl
Zal deze week de database gaan vullen :)

[ Voor 7% gewijzigd door back2basic op 25-08-2014 10:09 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Flex0r schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 09:41:
Ook sinds kort weer verder gegaan met trucken en de game inc. promods weer up to date gebracht.
Toch wel weer verslavend, radio aan en karren maar.
Beetje jammer dat de real company mod niet meer werkt, hoop dat daar snel een update voor komt.
Of hebben jullie misschien een vervanger welke wel in 1.12.1 werkt?

Wel lekker om af en toe een wat rustgevende game te spelen.
real company niet? Ik heb toch GLS, Fedex, Ikea enzovoorts..
Volgens mij deze http://ets2downloads.com/misc/real-logo-company-name

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-10 16:26
Defqonwolf schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 10:16:
[...]

real company niet? Ik heb toch GLS, Fedex, Ikea enzovoorts..
Volgens mij deze http://ets2downloads.com/misc/real-logo-company-name
Weet zo uit m'n hoofd even niet meer wie de mod gemaakt heeft en waar ik hem weg heb, maar de mod paste iig trailers, bedrijven en tankstations aan.
Maar met deze mod geactiveerd zie ik geen opdrachten meer in het vracht centrum.
Dus moet het maar even zonder doen dan.
Doet verder niets af aan het spel plezier.

Zal stapsgewijs eens testen welke andere mods nog werken.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Flex0r schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 10:28:
[...]

Weet zo uit m'n hoofd even niet meer wie de mod gemaakt heeft en waar ik hem weg heb, maar de mod paste iig trailers, bedrijven en tankstations aan.
Maar met deze mod geactiveerd zie ik geen opdrachten meer in het vracht centrum.
Dus moet het maar even zonder doen dan.
Doet verder niets af aan het spel plezier.

Zal stapsgewijs eens testen welke andere mods nog werken.
Ja tankstations weet ik eigg niet, maar bedrijven en trailers wel met de mod die ik heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
back2basic schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 10:01:
GIsteravond nog even bezig geweest met het schrijven van de code achter de site en het grootste deel is af.
Ik heb de pagina onlne gezet op http://ets2mods.nl
Zal deze week de database gaan vullen :)
Ziet er goed uit, nog wel wat opmerkingen:
  1. Echte thumbnails gebruiken
  2. Last 5 added mods blijft Last 5 added mods zelfs als je naar pagina 2 gaat.
  3. Poort 81 redirect? :D
Verder super werk!!

[ Voor 4% gewijzigd door NoFearWizz op 25-08-2014 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
NoFearWizz schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 10:59:
[...]

Ziet er goed uit, nog wel wat opmerkingen:
  1. Echte thumbnails gebruiken
  2. Last 5 added mods blijft Last 5 added mods zelfs als je naar pagina 2 gaat.
  3. Poort 81 redirect? :D
Verder super werk!!
Thxx ga eraan werken.. had idd gemerkt dat de tumbs langzaam laden..
Poort 81 is maar tijdelijk.. moet de vps nog optuigen...(zal ergens volgende week gebeuren...)

[ Voor 10% gewijzigd door back2basic op 25-08-2014 11:14 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
back2basic schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 11:12:
[...]

Thxx ga eraan werken.. had idd gemerkt dat de tumbs langzaam laden..
Poort 81 is maar tijdelijk.. moet de vps nog optuigen...(zal ergens volgende week gebeuren...)
Dat van die poort had ik al zo'n vermoeden :D maar denk meld het toch ff :D keep up the good work.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
NoFearWizz schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 11:15:
[...]

Dat van die poort had ik al zo'n vermoeden :D maar denk meld het toch ff :D keep up the good work.
Ach het houdt me een beetje bezig met deze regenachtige zomer ;) (tussen het trucken door :+ )

Gister voor het eerst een ritje gemaakt over de Rusmap 1.3.5 ... hahah op een gegeven moment merk je wel dat het wegdek redelijk slecht wordt.. wel gaaf gemaakt :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
eindelijk beeld van de nieuwe actros mp4 voor ets2
http://blog.scssoft.com/2...z-new-actros-work-in.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke truck.. Is dit zo`n truck waarvoor ze laatst nog uitgebreid audio-opnames hebben gemaakt?
Ben benieuwd of we bij de nieuwere trucks ook meer detail mogen verwachten overall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
Ben benieuwd of we bij de nieuwere trucks ook meer detail mogen verwachten overall.
daar ga ik wel vanuit. vergelijk de huidige daf xf maar eens met de nieuwste volvo fh, zit er stukken beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige maand hebben ze opnames gemaakt van een Iveco Stralis met een trailer met 20 ton zand, om ook realistisch geluid van de motor te hebben onder stress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
  • Laatst online: 28-09 21:06
Nieuwe versie van de FH13/16 dus ff opnieuw eentje gemaakt/aangepast.
Ben nog niet helemaal tevreden.
Afbeeldingslocatie: http://cloud-2.steampowered.com/ugc/575653539766045130/A14A3273CF7CB8773A8549FB5F47D8D12D3C5098/
Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steampowered.com/ugc/575653539766047358/730DEE180CB842C2BAA4D9B1C27B365728EE13FE/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
Geen idee wat je precies bedoelt maar gewoon gemaakt in de foto studio en geupload bij tinypic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
Bananendoos schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 21:38:
[...]

Geen idee wat je precies bedoelt maar gewoon gemaakt in de foto studio en geupload bij tinypic ;)
Kwaliteit van de foto's is bedroevend en de bestandsgrootte veel te groot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
Carfanatic schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 22:00:
[...]

Kwaliteit van de foto's is bedroevend en de bestandsgrootte veel te groot ;)
Oke, ik speel ook op de laagste van de laagste setting want meer trekt hij niet :P
Ik zal het voortaan wel laten bij tekst, is ook makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Let op de rook van het wrak....geinig :)
[YouTube: http://youtu.be/TGMLG3vgkd8]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Laatst online: 19:04
Odessa schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 22:12:
Let op de rook van het wrak....geinig :)
[video]
Is dat poland rebuilding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Yep dat is Poland Rebuilding. Ik had deze met die rook nog niet gezien. Dit soort dingen maakt de map toch net wat leuker imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Mogguh!
Even vraagje, ik sta nu in Oslo geparkeerd na een rit van 1500 km, en nu zie ik dat ik vanuit polen een ritje kan maken van €2 miljoen.. maar hoe kom ik snel in die stad zonder er naartoe te moeten rijden (aangezien aanbod nog 12u geldt en er naartoe rijden 16u duurt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:11

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Harder rijden. Moet best lukken als je de begrenzer eraf haalt en 120 gaat rijden. De tijden worden volgens mij berekend op 60 km/h.

Signatures zijn voor boomers.

Pagina: 1 ... 66 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.