En wat is dan de prioriteit? eerst het spel europa compleet krijgen en dan dan Duitsland, of andersom?
Alles door elkaar we werken nu met 10 man! :-)
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Dan vind ik dat jullie veel werk verzetten hiermee.
Want ik neem aan dat het voor de meeste mensen hiervan 'erbij'(hobby) wordt gedaan naast een baan.
Want ik neem aan dat het voor de meeste mensen hiervan 'erbij'(hobby) wordt gedaan naast een baan.
Ze kunnen bij SCS de DLC's beter aan jullie over laten, ze hebben niets meer te doen qua maps maken daar
Maken jullie dus behoorlijk progress
. Goed om te zien en wat Jip zegt natuurlijk
. Kunnen ze jullie niet in dienst nemen voor de DLC? en deeltje 3?
PSN: Brwmaster
Ja naast werk en voor velen in het team ook school of uni.MadMax12 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:48:
Dan vind ik dat jullie veel werk verzetten hiermee.
Ik ben inmiddels 3x in Praag bij SCS geweest op hun uitnodiging. De laatste keer samen met Nico waarmee ik het ProMods project heb opgestart.jip_86 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:50:
Ze kunnen bij SCS de DLC's beter aan jullie over laten, ze hebben niets meer te doen qua maps maken daar
Ondanks dat ze ons werk enorm waarderen en we daar ook een samenwerking mee hebben opgebouwd kunnen / willen ze niet het mappen van modders linea recta in het spel kiepen.
Het heeft er met name mee te maken dat ze het pakket 400 wegdelen (prefabs) van FLD een "oncontroleerbaar risico" vinden. En omdat we dit pakket vrijwel overal gebruiken om interessante infrastructuur te bouwen is het niet mogelijk om onze maptoevoegingen direct "officiëel" te maken.
Desondanks hebben we wel een aantal dingen gemaakt die in het officiële spel zitten, danwel in de toekomst erin komen, ook in de de DLC North en daar hebben ze ons ook een kleine vergoeding voor gegeven. Voorbeelden zijn kentekenplaten, borden, wegobjecten en structuren, belijning, stroommasten etc.
We onderhouden intensief contact om ervoor te zorgen dat we geen dubbel werk verzetten vandaar dat we Ierland nu ook met rust laten.
Hoe zit dat "Oncontroleerbaar risico" ?
Oh ja, bij Kopenhaven zit een bug in de GPS/snelheid. Je hebt daar een stuk 50 wegens werkzaamheden in de tunnel, maar die 50-zone eindigt niet bij de borden die 'm in het echt zouden beëindigen
Nee, merp!
Je merkte dat met de overgang naar 1.9Ghengis schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:13:
Hoe zit dat "Oncontroleerbaar risico" ?
Opeens waren er overal problemen met verdwijnende AI, AI die opeens op de andere rijbaan terecht komt of spontaan remt of geen voorrang verleent. Dat heeft er mee te maken dat ze de AI aangepast hadden, en ook hun eigen wegdelen, maar het pakket van FLD gebruikte nog het oude systeem. Dan krijg je rariteiten.
De ellende is dat je als een software-ontwikkelaar werkt met een biblotheek van rauwe materialen;
Alle textures in het spel zijn opgeslagen als TGA (TARGA) of PSD (Photoshop).
Iedere keer als een nieuwe patch uitkomt draaien ze een script die automatisch alle bestanden omzet naar DDS texturen voor de game-engine.
Hetzelfde gebeurt ook met wegdelen. Alle wegdelen bestaan uit Maya (3D-editor) bestanden. Met daarin de AI routes. Iedere keer dat ze iets veranderen hoeven ze alleen hun conversiescript te veranderen en dan spuugt het script netjes PPD (prefab) bestanden uit.
Het probleem is dat FLD z'n prefabs geen Maya bron hebben maar gehackte (met een hex-editor) PPD bestanden zijn.
Als ze dus iets aan de AI veranderen of de infrastructuur dan heeft het script geen bron om nieuwe PPD's te maken. Het resultaat is dat 400 PPD bestanden handmatig moeten worden omgebouwd (dit is ook de reden waarom 1.11 zo lang op zich liet wachten). En dat wil SCS dus niet in hun ontwikkelingsproces.
Is er dan geen mogelijkheid dat SCS jullie toegang geeft tot hun 'basis'.
Dan zouden jullie waarschijnlijk wel 'veilige' mods/dlc's kunnen maken.
Maar zal helaas niet zo makkelijk gaan ivm rechten e.d.
Die heb ik al.MadMax12 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:29:
Is er dan geen mogelijkheid dat SCS jullie toegang geeft tot hun 'basis'.
Alleen is het technisch onmogelijk om een PPD bestand terug te converteren naar Maya.
En het opnieuw opbouwen van deze onderdelen in Maya is waarschijnlijk een hels karwei?
Ja het is zo'n typisch kip & ei probleem dat dit in de weg staat
Anyway ben hier wel heel diep gegaan. Terug naar Spielerij
Dat zijn van die dingen die je pas doet op het moment dat je alles af hebtGhengis schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:12:
En het opnieuw opbouwen van deze onderdelen in Maya is waarschijnlijk een hels karwei?
Nee, merp!
Niet te diep hoor, ben blij dat je het uitgelegd hebtScuL schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:45:
Ja het is zo'n typisch kip & ei probleem dat dit in de weg staatAnyway ben hier wel heel diep gegaan. Terug naar Spielerij
Ik het ook wel interessant hoor om wat meer van de achtergronden te horen
Ik sluit me aan bij bovenstaande reacties.
Is leuk om te horen.
In het GP3 tijdperk(1998-2000) heb ik zelf wel eens meegeholpen om nieuwe liveries te maken in PSP.
Toen ook hoop achtergrond info gekregen via andere 'modders'.
Al was dat destijds vrij basic vergeleken met dit.
Heel basic zelfs.
Is leuk om te horen.
In het GP3 tijdperk(1998-2000) heb ik zelf wel eens meegeholpen om nieuwe liveries te maken in PSP.
Toen ook hoop achtergrond info gekregen via andere 'modders'.
Al was dat destijds vrij basic vergeleken met dit.
Heel basic zelfs.
Je zou ook alleen maar kunnen gaan slapen ;-)TNJ schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:04:
[...]
Je zou, om hetzelfde effect te bereiken, ook een ritje kunnen maken dat meer opleverd en op een slaap-parkeerplek twee keer achter elkaar slapen.
Nee dat kan niet, je kan maar iets van 2-3 keer achter elkaar slapen. Daarna zegt hij dat je niet moe bent.jbbrans schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:02:
[...]
Je zou ook alleen maar kunnen gaan slapen ;-)
Verwijderd
Italië, het land van Ferrari... en Polizia ;-)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2014 14:23 ]
Haha dat ben ik nog niet eerder tegen gekomen. Maar nu ben ik ook nog niet in italie geweest.
Leuk dat er zulke futures in zo'n game/mod zitten
. Toch meer het gevoel van Realisme als ik dat zo zie
Hoe heeft de politie hem bij kunnen houden?Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:23:
[afbeelding]
[afbeelding]

Vond ik wel goed bedacht.. Vooral dat de GPS ook doorloopt. (Het is een staking, mocht je het niet goed genoeg kunnen zien)
Probeer dan vooral Poland Rebuilding, die zit er vol mee.Br3wmaster schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:25:
Haha dat ben ik nog niet eerder tegen gekomen. Maar nu ben ik ook nog niet in italie geweest.Leuk dat er zulke futures in zo'n game/mod zitten
. Toch meer het gevoel van Realisme als ik dat zo zie
[ Voor 21% gewijzigd door Koenvh op 21-08-2014 14:30 ]
🠕 This side up
Welke resolutie draai je?
Gezien je wide screen shots.
Ruimte genoeg op de stoepKoenvh schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:27:
[...]
....
Vond ik wel goed bedacht.. Vooral dat de GPS ook doorloopt. (Het is een staking, mocht je het niet goed genoeg kunnen zien)
....
[ Voor 82% gewijzigd door jip_86 op 21-08-2014 14:31 ]
Volgens mij kun je zelfs door die politie heenrijden, maar dat heb ik niet geprobeerd.
Zoiets zou nou een leuke mod zijn: YouTube: Euro Truck Simulator 2 mod Autostop unpredictable pedestrians
4644×1080MadMax12 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:30:
Welke resolutie draai je?
Eyefinity op tweemaal 1280×1024 en eenmaal 1920×1080 (met correctie voor de randen)
[ Voor 43% gewijzigd door Koenvh op 21-08-2014 14:36 ]
🠕 This side up
Zo'n vermoeden had ik al, dat er 3 op een rij staan.
Ik moet het helaas
met 2560x1440 doen.
Weet ook niet of het wel werkt met 2 of meer schermen op een iMac.
Ik moet het helaas

Weet ook niet of het wel werkt met 2 of meer schermen op een iMac.
[ Voor 57% gewijzigd door MadMax12 op 21-08-2014 14:40 ]
Zoveel plek heb ik niet eens op mijn bureauKoenvh schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:31:
[...]
Volgens mij kun je zelfs door die politie heenrijden, maar dat heb ik niet geprobeerd.![]()
Zoiets zou nou een leuke mod zijn: YouTube: Euro Truck Simulator 2 mod Autostop unpredictable pedestrians
[...]
4644×1080
Eyefinity op tweemaal 1280×1024 en eenmaal 1920×1080 (met correctie voor de randen)
Wat als ik zei dat er ook nog een vierde staat?Defqonwolf schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:38:
[...]
Zoveel plek heb ik niet eens op mijn bureau
🠕 This side up
Waarom heb je die er niet boven als navi dan!
Dat je A. Teveel geld hebt en B. Teveel plek hebtKoenvh schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:43:
[...]
Wat als ik zei dat er ook nog een vierde staat?
Kan dat überhaupt? (Behalve via schermopname)MadMax12 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:44:
Waarom heb je die er niet boven als navi dan!
(En die staat nog verder naar links, niet erboven)
1280×1024 schermen tegenwoordig "uit" zijn, kun je ze vaak spotgoedkoop krijgen, of gratis omdat mensen ze anders wegdoen.Defqonwolf schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:47:
[...]
Dat je A. Teveel geld hebt en B. Teveel plek hebt
Ik heb nu geen plek meer voor andere dingen, dus zo erg is het ook weer niet
🠕 This side up
Plek heb ik ook wel maar toen ik eergister aan mijn vrouw vroeg of ik 3 nieuwe schermpjes mocht kopen kreeg ik als reactie , zie je ze groeien
.
Al hoewel ik nog wel een 1280 x 1024 scherm heb staan en bij mijn ouders staat er geloof ik ook nog wel 1. Kan mijn 1920 x 1080 mooi in het midden staan
. Dat gaan we gelijk is even regelen hehe 
Al hoewel ik nog wel een 1280 x 1024 scherm heb staan en bij mijn ouders staat er geloof ik ook nog wel 1. Kan mijn 1920 x 1080 mooi in het midden staan
Zal ik vanavond gelijk is downloaden. Heb de Going East exp wel maar ben uberhaupt nog nooit in Polen geweest. Tenzij je dat stukje polen mee telt wat in ETS2 zelf zitProbeer dan vooral Poland Rebuilding, die zit er vol mee.
[ Voor 20% gewijzigd door Br3wmaster op 21-08-2014 14:58 ]
Haha dat zou die van mij ook zeggenBr3wmaster schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:54:
Plek heb ik ook wel maar toen ik eergister aan mijn vrouw vroeg of ik 3 nieuwe schermpjes mocht kopen kreeg ik als reactie , zie je ze groeien.
Al hoewel ik nog wel een 1280 x 1024 scherm heb staan en bij mijn ouders staat er geloof ik ook nog wel 1. Kan mijn 1920 x 1080 mooi in het midden staan. Dat gaan we gelijk is even regelen hehe
[...]
Zal ik vanavond gelijk is downloaden. Heb de Going East exp wel maar ben uberhaupt nog nooit in Polen geweest. Tenzij je dat stukje polen mee telt wat in ETS2 zelf zit
Zo simpel is hetBr3wmaster schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:54:
Plek heb ik ook wel maar toen ik eergister aan mijn vrouw vroeg of ik 3 nieuwe schermpjes mocht kopen kreeg ik als reactie , zie je ze groeien.
Al hoewel ik nog wel een 1280 x 1024 scherm heb staan en bij mijn ouders staat er geloof ik ook nog wel 1. Kan mijn 1920 x 1080 mooi in het midden staan. Dat gaan we gelijk is even regelen hehe
[...]
Werkt ook nog eens prima met de laatste beta drivers van AMD (Nog niet de normale versie helaas) en SoftTH (al moet je dan de resolutie opnieuw instellen elke keer dat je ETS2 opstart).
🠕 This side up
Ik hou het gewoon op 1 scherm
dan kan ik op het andere scherm klokje in de gaten houden
Geen idee, maar zie wel eens setups voorbij komen met losse monitoren voor extra gegevens.Koenvh schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:53:
[...]
Kan dat überhaupt? (Behalve via schermopname)
(En die staat nog verder naar links, niet erboven)
Zijn wel de hardcore race setups overigens.
Das ansich wel tofKoenvh schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:14:
[...]
Zo simpel is het![]()
Werkt ook nog eens prima met de laatste beta drivers van AMD (Nog niet de normale versie helaas) en SoftTH (al moet je dan de resolutie opnieuw instellen elke keer dat je ETS2 opstart).
Kan helaas jou screens niet zien.. worden geblokt hier op 't werk
Verwijderd
Koen zou je niet je fov op 45 zetten? Dit bevalt mij zoveel beter met eyefinity. Geen last van fisheye effect bij het draaien van je truck?
Dat klopt, dat heb ik zelf ook (zoals dit voor Race07: http://mgf.free.fr/RealTi.../RealTimeTelemetry2.0.jpg ), maar voor de navigatie heb ik nog niks kunnen vinden.MadMax12 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:23:
[...]
Geen idee, maar zie wel eens setups voorbij komen met losse monitoren voor extra gegevens.
Zijn wel de hardcore race setups overigens.
Bijna, net niet helemaal, maar misschien wel als je je stoel in het spel iets achteruit schuift.Br3wmaster schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:38:
[...]
Das ansich wel tofZie je ook de hele cabine dan? Ik word er gek van om mijn muis steeds heen en weer te moeten bewegen elke keer als ik bij een kruising of rotonde kom.
Kan helaas jou screens niet zien.. worden geblokt hier op 't werk
Zo ziet het er bij mij uit: https://app.box.com/s/nghoi9b3x94t19v4invd
Mocht het niet helemaal lukken met instellen kun je me altijd een bericht sturen.
Wel last van, ga ik zo eens proberen.Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:41:
Koen zou je niet je fov op 45 zetten? Dit bevalt mij zoveel beter met eyefinity. Geen last van fisheye effect bij het draaien van je truck?
🠕 This side up
Top dankjewel
Moet eerst maar is zien of ik 3 schermen aan de praat kan krijgen
. Daarna ga ik me wel zorgen maken over de instellingen van ETS2.
Verwijderd
Het is misschien even wennen met FOV45 maar naar aanleiding van de grootte van het stuur op dat moment lijkt het toch wat meer op het "in een truck zitten".
Helaas zie je dan nog maar weinig van het dashboard...
Helaas zie je dan nog maar weinig van het dashboard...
Ik speel zelf op een 27" monitor met 2560x1440 heb niet echt een ander scherm nodig. Ik heb een 2e scherm maar die gebruik ik niet om te gamen, maar meer om andere dingen ernaast te draaien.
Tnx het is de Volvo FH16 Classic Planet Express paintjob Click, en jij ook bedankt voor de tip.EasyJet schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:21:
@ Saybia; mooie kleuren keuze op je volvo
Ik ontdekte nog iets handigs, het gebeurde per toeval. Had een ritje van Rotterdam naar Bergen in Noorwegen. Effectieve rij kilometers geloof ik 98, ritje leverde 5k op. Maar ik ging met de boot van IJmuiden naar Newcastle en van Newcastle naar Bergen, toen in Bergen van de boot reed keek ik even op mijn banksaldo. Dat was inmiddels €350.000, kortom doordat ik twee keer +-20u met de boot ben gegaan hebben al mijn chauffeurs flink geld verdiend.
Dat heb ik nog twee keer herhaald en zo heel veel geld 'verdiend'. Gelijk nieuwe garage en drie nieuwe chauffeurs aangenomen! Op naar meer........
@Scul Ik vind het zeer leuk om te lezen hoeveel werk jullie verzetten. Heb zelf ooit gamedesign als semester gehad en lees veel herkenbare stukken, vooral in het maken van bepaalde keuzes betreffende het ontwikkelproces van een game/mod. Keep up the good work!
[ Voor 10% gewijzigd door Saybia op 21-08-2014 19:00 ]
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Lol, gisteren nog in een Ferrari F430 door de straten van Maranello gescheurd en gelukkig niet aangehoudenVerwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:23:
[afbeelding]
[afbeelding]
cbr600f4i schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 18:44:
Hammena, hammena, hammena..![]()
http://blog.scssoft.com/2...-euro-6-tease-images.html
[afbeelding]
Half september, nuja, tot die tijd rijd ik wel met de FH 16
Weer wat Zweedse foto's

Bekende Duitse winkel in Zweden.

En volgens mij al keer eerder gezien, maar deze Volvo XC90 had geen ABS zo te zien.

Hmm, ontspoorde trein??
Bekende Duitse winkel in Zweden.
En volgens mij al keer eerder gezien, maar deze Volvo XC90 had geen ABS zo te zien.
Hmm, ontspoorde trein??
[ Voor 10% gewijzigd door MadMax12 op 21-08-2014 19:22 ]
Bøem is hö 
Supernette screenshots, lekker scherp ook!
Hoe krijgen jullie de anti-aliasing zo goed? Ik kan in mijn Volvo op het dashboard de tekst op de boordcomputer niet eens lezen
Edit:
Hoe krijgen jullie de anti-aliasing zo goed? Ik kan in mijn Volvo op het dashboard de tekst op de boordcomputer niet eens lezen
Edit:
[ Voor 24% gewijzigd door Twan V op 21-08-2014 19:30 ]
Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen
Aha, dus dit is niet live ingame... That explains a lot
Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen
In 1.12 kun je ingame naar de fotomodus.
Staat rechtsboven in het menu.
Kwam net nog een bug tegen in de tunnel bij Stockholm.
Een onzichtbare muur, geen doorgang mogelijk helaas.
Linker en rechterbaan geblokkeerd.
Hier om precies te zijn.
Staat rechtsboven in het menu.
Kwam net nog een bug tegen in de tunnel bij Stockholm.
Een onzichtbare muur, geen doorgang mogelijk helaas.
Linker en rechterbaan geblokkeerd.
Hier om precies te zijn.
Die screenshots zijn gemaakt met de in-game foto modus (rechtsbovenin) zo te zien. AA krijg je niet echt geweldig met de in-game settings, daarvoor zul je je Nvidia of AMD settings even in moeten duiken.Twan V schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 19:26:
Bøem is hö
Edit:
[afbeelding]
Ik heb in die Nvidia-settings de AA-settings op 'enhance game settings' staan, FXAA aangeslingerd en 16x MSAA eroverheen en dan krijg je dit: (klikbaar voor groot)

Prima leesbaar imo
Nee, merp!
Scaling op 75% staan?Twan V schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 19:26:
Bøem is hö
Edit:
[afbeelding]
🠕 This side up
Lol, nice. Zit deze tanktrailer in de Jazzycat pack (ben deze nog niet tegengekomen) of is het een andere mod?Geleihoofd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:10:
Heb ik gewoon een rit gereden met een hele slechte woordgrap op m'n truck. (hint: 't heeft niet te maken met 't merk bier.)
Klik voor groot:
[afbeelding]
Jammer genoeg wel even vergeten dat ETS2 ook een photomode heeft.
[ Voor 3% gewijzigd door Saybia op 21-08-2014 22:47 ]
@ geleihoofd, vette trailer is dat. Reed hem van de week naar London erg mooie combi met de volvo.
@ Saybia ja dat is de jazzycat (althans ik heb hem in mijn jazzycat)
@ Saybia ja dat is de jazzycat (althans ik heb hem in mijn jazzycat)
The sky is the limit
Durf ik niet met zekerheid te zeggen. Gebruik wel de Jazzycat packs maar dit was een ritje door Poland Rebuilding. Moest naar een botteling plant o.i.d. met een lading bier dus vermoed eerder dat Poland Rebuilding iets ermee te maken heeft. Als EasyJet geen Poland Rebuilding gebruikt was 't toeval.Saybia schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:33:
[...]
Lol, nice. Zit deze tanktrailer in de Jazzycat pack (ben deze nog niet tegengekomen) of is het een andere mod?
Vandaag al 2x een crash naar desktop gehad( vandaag het spel, promods en de Jazzypacks naar de laatste versies geupdate). Kans dat er een bepaalde mod problemen geeft of hebben meer mensen er last van de laatste tijd ? Hier voor heb ik namelijk nog nooit een crash gehad me dit spel. Naast deze draai ik alleen nog de Real weather reload mod.
Hier ook.Beakzz schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 01:59:
Vandaag al 2x een crash naar desktop gehad( vandaag het spel, promods en de Jazzypacks naar de laatste versies geupdate). Kans dat er een bepaalde mod problemen geeft of hebben meer mensen er last van de laatste tijd ? Hier voor heb ik namelijk nog nooit een crash gehad me dit spel. Naast deze draai ik alleen nog de Real weather reload mod.
🠕 This side up
het komt mij heelvaak voor en ik ben er ook nog niet uit wta het isBeakzz schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 01:59:
misschien moeten we eens een lijstje gaan bij houden welke mods goed werken bij de laatste versie , of alleen de hoofd nodige mods
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Draai ook ProMod v1.71 en de Jazzypacks en chraste gister ook gelijk na het opstarten. Bleek dat ik een bestandje van de ProMod was vergeten te downloaden
Daarna eigenlijk geen chrases meer gehad 
Wel nog paar leuke ritjes gedaan vergeet het alleen om foto's te maken
Wel nog paar leuke ritjes gedaan vergeet het alleen om foto's te maken
Heb nog geen problemen gehad van crashes.. mja speel ook telkens maar 3 kwartier ofzo misschien dat het daardoor komt..
Gisteren wat geld uitgegeven xD 2 Scania Dreamliners gekocht +1 chauffeur ingehuurd. Garage wat uitgebreid en wat aanpassingen aan mijn truck gedaan (polish eagle skin erop gezet omdat ik te lui ben om verder te zoeken
)
Alleen heb 420 pk maar kom amper die steengroeves uit.. hoe kan dit? normaal moet dat toch wat kunnen trekken? was volgens mij 27t wat ik mee naar boven moest nemen..
Gisteren wat geld uitgegeven xD 2 Scania Dreamliners gekocht +1 chauffeur ingehuurd. Garage wat uitgebreid en wat aanpassingen aan mijn truck gedaan (polish eagle skin erop gezet omdat ik te lui ben om verder te zoeken
Alleen heb 420 pk maar kom amper die steengroeves uit.. hoe kan dit? normaal moet dat toch wat kunnen trekken? was volgens mij 27t wat ik mee naar boven moest nemen..
Verwijderd
Je bedoelt Streamline?Defqonwolf schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 08:09:
Gisteren wat geld uitgegeven xD 2 Scania Dreamliners gekocht...
Haha ja die bedoel ik sorryVerwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 08:19:
[...]
Je bedoelt Streamline?Maar ze hadden hem net zo goed Dreamline kunnen noemen.
Laatst vroeg iemand naar mijn FPS met 1920x1200 met alles op max (alleen HDR uit) met scaling op 400. Ik zit dan tussen de 37 en 45fps. En dat is prima te doen.
Ik had laatst last van een chauffeur die keer op keer (5 van de 9 ritten) geen retourvracht kon vinden. Dus had ik de mod daarvoor erop gezet, maar...nu gebeurd het nog steeds. Is er bekend of er een andere mod is die dit oplost of is de bekende mod niet meer compatible?
Ik had laatst last van een chauffeur die keer op keer (5 van de 9 ritten) geen retourvracht kon vinden. Dus had ik de mod daarvoor erop gezet, maar...nu gebeurd het nog steeds. Is er bekend of er een andere mod is die dit oplost of is de bekende mod niet meer compatible?
[ Voor 8% gewijzigd door Tallguy op 22-08-2014 08:31 ]
Leuk karretje heb je gekocht trouwensDefqonwolf schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 08:09:
Heb nog geen problemen gehad van crashes.. mja speel ook telkens maar 3 kwartier ofzo misschien dat het daardoor komt..
Gisteren wat geld uitgegeven xD 2 Scania Dreamliners gekocht +1 chauffeur ingehuurd. Garage wat uitgebreid en wat aanpassingen aan mijn truck gedaan (polish eagle skin erop gezet omdat ik te lui ben om verder te zoeken)
Wel paar keer last gehad van vervelende ai die van de snelweg komen en dan zonder te stoppen zo de weg opdraaien waar jij dan net aan komt rijden met 80
Gelukkig steeds op het begin van mijn rit dus snel even de save game laden en de 3e keer toch maar wat rustiger gereden daar
Vanavond helaas bij de schoonvader aan 't werk dus morgen avond pas weer tijd om de wegen onveilig te maken
Die AI is af en toe mega irritant ja....terwijl ik aan het inhalen (op de snelweg) ben alsnog vlak voor je snufferd op jouw baan duiken. Soms geven ze voorrang aan je en terwijl je net in de bocht zit besluiten ze om toch maar door te rijden.
Ook zitten er suffers bij die tijdens het inhalen van trucks opeens op de rem gaan staan terwijl ze er al naast zitten. Ach ja...naar waarheid maar gesimuleerd zullen we maar denken
Ook zitten er suffers bij die tijdens het inhalen van trucks opeens op de rem gaan staan terwijl ze er al naast zitten. Ach ja...naar waarheid maar gesimuleerd zullen we maar denken
Heb ik ook niet meer gehadBr3wmaster schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 08:27:
[...]
Leuk karretje heb je gekocht trouwens. Gister zelf helaas geen vrachten gevonden met een waarde van 550K
.
Wel paar keer last gehad van vervelende ai die van de snelweg komen en dan zonder te stoppen zo de weg opdraaien waar jij dan net aan komt rijden met 80. En ja ik kwam van rechts xD.
Gelukkig steeds op het begin van mijn rit dus snel even de save game laden en de 3e keer toch maar wat rustiger gereden daar
Vanavond helaas bij de schoonvader aan 't werk dus morgen avond pas weer tijd om de wegen onveilig te maken
Ja ik morgen eerst voetballen om 5u maar daarna kan ik ook weer spelen
Ff vraagje, ik heb nu dan 1 chauffeur in dienst maar vindt die zelf gewoon zijn werk of moet je dat ook echt toekennen aan hem?
Gisteravond weer wat km's gemaakt voor het eerst sinds een lange tijd
Blijft lekker. Inmiddels meer dan 61.000km op de teller van mijn 580pk Streamline staan en 130.000+ km met deze savegame. Volgens mij ben ik nu level 44 en heb 7,5 miljoen op de bank staan
Heb ook Poland RebuildingGeleihoofd schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 00:26:
[...]
Durf ik niet met zekerheid te zeggen. Gebruik wel de Jazzycat packs maar dit was een ritje door Poland Rebuilding. Moest naar een botteling plant o.i.d. met een lading bier dus vermoed eerder dat Poland Rebuilding iets ermee te maken heeft. Als EasyJet geen Poland Rebuilding gebruikt was 't toeval.
Ik heb 1.12, Poland Rebuild en Promods 1.71 en daar crasht het spel niet. Wellicht toch de real weather mod die roet in het eten gooit. Anders moet je een of twee ritten zonder die mod doen en kijken of het dan goed gaat.Beakzz schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 01:59:
The sky is the limit
Beakzz schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 01:59:
... meer mensen er last van de laatste tijd ? ... Naast deze draai ik alleen nog de Real weather reload mod.
In mijn crash log (toen ProMods 1.70 met ImprovedWeatherReload2.0) zag ik heel vaak "water" voordat hij op een "DX9" call crashte. Nadat ik IWR20r3 uitschakelde, zijn er 90% minder crashes. Note to self: Misschien de "light" versie proberen (IWR20r3_L).
[ Voor 31% gewijzigd door TNJ op 22-08-2014 09:18 ]
ik merk sinds 1.7 (misschien zit het er al langer in of komt het door ProMods)
dat er S'avonds en s'nachts minder verkeer is dan overdag en dat is echt wel fijm, heb je in de avond minder zorgen aan je kop voor de slechte AI met kaarslampjes die je vrijwel niet ziet op onverlichte wegen.
dat er S'avonds en s'nachts minder verkeer is dan overdag en dat is echt wel fijm, heb je in de avond minder zorgen aan je kop voor de slechte AI met kaarslampjes die je vrijwel niet ziet op onverlichte wegen.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik kan nergens het menu/ ingame photo mode vinden ? zie nergens een optie.
Kan iemand mij op de goede weg helpen
Thnx.
nieuwe promods 1,71 icm Poland Rebuilding en RusMap 1.35 maken het echt gigantisch.... keep it up Scul & team!!
Thnx.
nieuwe promods 1,71 icm Poland Rebuilding en RusMap 1.35 maken het echt gigantisch.... keep it up Scul & team!!
In het menu waar je je truck ziet en je de arbeidsmarkt enzo kan bekijken rechtsboven onder je portret staat dat.jin schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 09:38:
Ik kan nergens het menu/ ingame photo mode vinden ? zie nergens een optie.
Thnx.

bij photo studio (niet letten op die pijl die heb ik er niet bij gezet maar kan geen andere screenshots openen ivm blokkeringen op het werk
[ Voor 20% gewijzigd door Dopiej op 22-08-2014 09:48 ]
Dat was mij ook opgevallen, maar ik dacht dat het lag aan het het stuk weg waar ik reed. Waar verder ook weinig te beleven is. Ik zal eens kijken in een grote stad of het daar ook minder is gedurende de nacht.Pykow schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 09:30:
ik merk sinds 1.7 (misschien zit het er al langer in of komt het door ProMods)
The sky is the limit
Wel fijn als je spiegels zwart zijn inderdaad
Meestal maar invoegen op hoop van zegen

Er zijn meerdere mensen die problemem hebben gerapporteerd met ImprovedWeather. De meeste weer-mods zijn nog niet (goed) aangepast aan 1.12 dus vandaar.TNJ schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 09:17:
In mijn crash log (toen ProMods 1.70 met ImprovedWeatherReload2.0) zag ik heel vaak "water" voordat hij op een "DX9" call crashte. Nadat ik IWR20r3 uitschakelde, zijn er 90% minder crashes. Note to self: Misschien de "light" versie proberen (IWR20r3_L).
Als je geen Weather mods gebruikt kan het dan bijv ook gaan sneeuwen? Heb het eigenlijk alleen nog maar zien regenen
Nee sneeuw zit helaas niet in het spel
Dat is jammer want dat was toch wel erg leuk geweest.. door de bergen met sneeuw :o:o . Achja voorlopig vermaak ik me echt prima met dit spelletje
heb de afgelopen 1,5 week meer achter mijn pc gezeten dan in de hele maand daarvoor

Hehe same here. Had niet echt veel zin om te spelen en dacht ik ga ETS 2 nog is installeren en is op GoT kijken of er een topic van is, en toen er pas achter gekomen dat er mods enzo warenBr3wmaster schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:37:
Dat is jammer want dat was toch wel erg leuk geweest.. door de bergen met sneeuw :o:o . Achja voorlopig vermaak ik me echt prima met dit spelletjeheb de afgelopen 1,5 week meer achter mijn pc gezeten dan in de hele maand daarvoor
Ja 't spelletje is wel lekker verslavend
Gelukkig nog niet zo erg dat ik alleen maar ETS2 wil spelen
. Als ik dat niveau bereik dan moet ik hem denk ik maar deinstalleren xD
Nja niet alleen maar ETS2 spelen natuurlijk, maar als ik vrije tijd heb hebk der wel zin in om het te spelenBr3wmaster schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 12:30:
Ja 't spelletje is wel lekker verslavendGelukkig nog niet zo erg dat ik alleen maar ETS2 wil spelen
. Als ik dat niveau bereik dan moet ik hem denk ik maar deinstalleren xD
ik krijg steeds een melding dat er iets met dit out gaat
"File '/profiles/72617677/save/autosave/game.sii':
00:01:32.577 : <ERROR> [unit] The unit '_nameless.315A.BBA0' of type 'job_offer_data' has dangling pointer"
wat kan het wezen daardoor slaat hij er steeds uit . nieuw profiles ook geprobeerd
00:01:32.577 : <ERROR> [unit] The unit '_nameless.315A.BBA0' of type 'job_offer_data' has dangling pointer"
wat kan het wezen daardoor slaat hij er steeds uit . nieuw profiles ook geprobeerd
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Bedankt, totaal over het hoofd gezien.Defqonwolf schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 09:44:
[...]
In het menu waar je je truck ziet en je de arbeidsmarkt enzo kan bekijken rechtsboven onder je portret staat dat.
bij photo studio (niet letten op die pijl die heb ik er niet bij gezet maar kan geen andere screenshots openen ivm blokkeringen op het werk)
Dit heeft te maken met een MOD. Je hebt waarschijnlijk een MOD gedeactiveerd of vervangen terwijl deze gebruikt werd in een actieve game. Kijk hier maar even, daar had iemand hetzelfde. Het advies was mods verwijderen en steeds weer eentje toevoegen/activeren.ravw schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 12:46:
ik krijg steeds een melding dat er iets met dit out gaat
The sky is the limit
Blijft een mooi spel inderdaad, leuk om te zien dat dit topic ook actief is binnen Tweakers. Ik had er al ca 200 uur opzitten met toetsenbord maar met G27 is dit spel helemaal prachtig om te doen. Nu nog een Occulus als daar de consumentenversie van uitkomt en het feest is compleet. Die rotondes in Scandinavie blijven pittig met grote ladingen overigens al heb ik het idee dat het verkeer in ieder geval minder maniakaal die rotonde's over gaat met 1.12/promods 1.71. Voorrang geven doen ze nog steeds niet aan maar het is al beter geworden. Ik las dat 1.13 ook al snel komt dus dan kunnen we mooi met achievements aan de slag 
Poland Rebuilding is inderdaad een aanrader voor de mensen die ook Promods hebben, inmiddels is hun versie ook compatible met 1.12.
Poland Rebuilding is inderdaad een aanrader voor de mensen die ook Promods hebben, inmiddels is hun versie ook compatible met 1.12.
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Kleine tip: binaire zoekmethode werkt sneller, als je veel mods hebt.EasyJet schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 12:59:
[...]
Het advies was mods verwijderen en steeds weer eentje toevoegen/activeren.
Bijv. 16 mods:
Activeer de bovenste helft -> error weg, dan zit het in de onderste helft.
Activeer alleen een helft van de helft waarin de error moet zitten -> error terug, dan zit het in dat kwart.
Nog twee zulke stappen en je hebt de mod waardoor de error wordt veroorzaakt.
het was de AI Traffic Pack 1.5 van jazzycat die problemen gaf , eerder nooit last gehad ervan maar nu dus wel
En die poland rebuild dan start hij niet eens op als ik die gebruik
[ Voor 24% gewijzigd door ravw op 22-08-2014 14:29 ]
Gebruik je van Poland Rebuild wel de laatste versie? http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=32&t=163832. Je moet overigens wel DLC Going East daarvoor hebben.ravw schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 14:26:
het was de AI Traffic Pack 1.5 van jazzycat die problemen gaf , eerder nooit last gehad ervan maar nu dus wel
The sky is the limit
G27 toch maar besteld, morgen in huis. Lees er zo veel goede verhalen/reviews over. En het is een ding wat je de komende jaren goed kan blijven gebruiken. Dan maar iets meer investeren dan in een prulding wat na 1 jaar kaduuk gaat.
Kan niet wachten om ermee de trucken
Heb in me pauze ff zitten kijken op youtube naar wat filmpjes van een gast die een G27 gebruikt. Hij speelde daarvoor met een joystick maar hij raad het echt aan..Tallguy schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:20:
G27 toch maar besteld, morgen in huis. Lees er zo veel goede verhalen/reviews over. En het is een ding wat je de komende jaren goed kan blijven gebruiken. Dan maar iets meer investeren dan in een prulding wat na 1 jaar kaduuk gaat.
Zit er ook echt over te denken om het te kopen, mja dat zal de vriendin nooit goed vinden xD
Van de week ook maar eens begonnen, na alle positieve dingen hier gelezen te hebben.
Ook gelijk maar even Promods erbij van internet getrokken, en mijn eerste ritten gemaakt.
Er is mij alleen al een paar keer overkomen bij Antwerpen voornamelijk dat ik spontaan omviel, tegen een onzichtbare muur knalde (o.a. bij tolweg voor een tunnel bij Antwerpen) en ook 60% schade reed tegen een onzichtbare muur bij een bedrijf in Antwerpen...
Dat heeft de fun direct wel gelijk gedrukt, want door de eerder genoemde schades heb ik nog geen reet kunnen verdienen
Ook gelijk maar even Promods erbij van internet getrokken, en mijn eerste ritten gemaakt.
Er is mij alleen al een paar keer overkomen bij Antwerpen voornamelijk dat ik spontaan omviel, tegen een onzichtbare muur knalde (o.a. bij tolweg voor een tunnel bij Antwerpen) en ook 60% schade reed tegen een onzichtbare muur bij een bedrijf in Antwerpen...
Dat heeft de fun direct wel gelijk gedrukt, want door de eerder genoemde schades heb ik nog geen reet kunnen verdienen
Dit topic is gesloten.