Downloading as we speak....
Dat zit in PR 1.7, hij heeft ook al een 1.71 fix uitgegevenSaybia schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 23:14:
Heb net een probleempje gevonden met Promods 1.70 en Poland Rebuilding 1.70. De game crasht tussen Kristiansand en Port Swinoujscie. Misschien werkt 1.71 beter maar dat moet ik nog testen. Scul en de rest van het team bedankt voor de update.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Downloaded and installed... maar ja, ik zit midden in Duitsland, dus merk weinig van de veranderingen...
Maar:
Hij doet het !
ScuL, dank aan jou en het ProMods team voor alle inspanningen.
Hopenlijk nu wat rust voor de volgende release..
Maar:
Hij doet het !

ScuL, dank aan jou en het ProMods team voor alle inspanningen.
Hopenlijk nu wat rust voor de volgende release..
Net 1.71 gedowload, nu nog even Poland Rebuilding vinden.
http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=32&t=163832Ircghost schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 00:23:
Net 1.71 gedowload, nu nog even Poland Rebuilding vinden.
🠕 This side up
Thanks haha! Ik bedoelde het meer beschrijvend, als in even googlen en downloaden
. Maar thanks voor de link
.
Wat vinden jullie van de steam achievements trouwens?
Wat vinden jullie van de steam achievements trouwens?
Dankje ScuL en ProMods team voor de update en de gratis 'betaalde' download van de fix
Kan niet wachten om weer te spelen
Super bedankt voor de update ScuL en de rest van 't team natuurlijk! Kan ik weer rustig over de ring van Antwerpen rijden heerlijk
PSN: Brwmaster
Bedankt ScuL en je team! Heb em gisterenavond gelijk gedownload 
Gisteren gewoon opnieuw begonnen, heb ook nog paar trailer mods erop gezet en de military mod (alleen nog niet kunnen zien of die ook daadwerkelijk werkt).
Kijken of ik vanavond de tijd heb om mijn 2e levering te gaan doen
Maar ga hetzelfde als Br3wmaster doen en gewoon tot level 10 ofzo geen truck kopen maar gewoon rijden om geld te verdienen, dan hoef ik nog geen lening af te sluiten
Gisteren gewoon opnieuw begonnen, heb ook nog paar trailer mods erop gezet en de military mod (alleen nog niet kunnen zien of die ook daadwerkelijk werkt).
Kijken of ik vanavond de tijd heb om mijn 2e levering te gaan doen
Maar ga hetzelfde als Br3wmaster doen en gewoon tot level 10 ofzo geen truck kopen maar gewoon rijden om geld te verdienen, dan hoef ik nog geen lening af te sluiten
Ik moet nog steeds mijn 1e levering doen
Sta nu ergens in Belgie bij een tankstation op de parkeerplaats. Moest gister iets eerder stoppen dan verwacht maar voor het RP gevoel toch maar even veilig geparkeerd. Het is ook zo wat als je ineens midden op de snelweg staat he
Hehe ja heb ik ook gedaan, was op een kwart van mijn 2e levering en toen keek ik op de klok en zag ik dat het al 0.29u wasBr3wmaster schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:29:
Ik moet nog steeds mijn 1e levering doenSta nu ergens in Belgie bij een tankstation op de parkeerplaats. Moest gister iets eerder stoppen dan verwacht maar voor het RP gevoel toch maar even veilig geparkeerd. Het is ook zo wat als je ineens midden op de snelweg staat he
Denk alleen dat ik vanavond nog maar is tegelijk met de vriendin ga slapen
@ScuL: Is die rotonde na het veer naar Finland (Turku haven) wat groter gemaakt in v1.71? Gisteren was het een rampenplan om daar met de oplegger incl tank doorheen te komen....hij is nl wel èrg smal.
Deze bedoel ik (ook al is hij ingame iets anders (4 rijbanen sluiten er op aan)

Ook had ik met v1.70 een onzichtbare muur op de snelweg vlak boven Luxemburg op de rechter rijbaan. Hebben meer mensen die opgemerkt in v1.7?
EDIT: mogelijk was het Luik...en die zou dan met 1.71 opgelost zijn.
Heeft iemand nog een link naar treinstellen als heavy cargo?
@Carfanatic: thx, gevonden.
Deze bedoel ik (ook al is hij ingame iets anders (4 rijbanen sluiten er op aan)

Ook had ik met v1.70 een onzichtbare muur op de snelweg vlak boven Luxemburg op de rechter rijbaan. Hebben meer mensen die opgemerkt in v1.7?
EDIT: mogelijk was het Luik...en die zou dan met 1.71 opgelost zijn.
@Carfanatic: thx, gevonden.
[ Voor 7% gewijzigd door Tallguy op 20-08-2014 09:06 ]
Even googelen op jazzycat railway pack.Tallguy schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:54:
?
Zal vanavond ook is wat cargo mods installeren
Komen die er dan extra bij of vervangen die juist de huidge Cargo?
Komen er volgens mij extra bij.. tenminste als ik deze lees:Br3wmaster schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:25:
Zal vanavond ook is wat cargo mods installerenKomen die er dan extra bij of vervangen die juist de huidge Cargo?
'This pack adds 230 new the game loads and approximately 1.500 new skins for trailers.'
Kijk dat is leuk
Gaan we die nog even downloaden vanavond. Leukste vracht tot nu toe waren wat graafmachines trouwens
. Lekker slingeren op de binnenwegen van Duitsland. Maar wat meer variatie in trailers kan zeker geen kwaad
Ja heb ook een trailer van DSV mod, wist niet of die werkte en toen opeens zag ik een truck de weg opdraaien met een DSV trailer dus hij werkt xDBr3wmaster schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:36:
Kijk dat is leukGaan we die nog even downloaden vanavond. Leukste vracht tot nu toe waren wat graafmachines trouwens
. Lekker slingeren op de binnenwegen van Duitsland. Maar wat meer variatie in trailers kan zeker geen kwaad
Ja ik rij nu ergens rond in Polen
Scaling op 400% gisteravond eens geprobeerd, gaat ook prima. Geen zichtbare issues. Is er een manier in-game om de FPS te zien of moet dat met de bekende fraps?
Als je een Nvidia-kaart hebt kun je dat gewoon aanzetten in Geforce Experience geloof ik.Tallguy schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:23:
Scaling op 400% gisteravond eens geprobeerd, gaat ook prima. Geen zichtbare issues. Is er een manier in-game om de FPS te zien of moet dat met de bekende fraps?
Nee, merp!
Verwijderd
Alleen als je aan het recorden bent, anders niet.Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:24:
Mijn gevoel is altijd dat fraps ook van je fps slupt. Geen idee of dat waar is.
Nog is ff vraagje, kan je bijvoorbeeld de promod draaien en dan nog een andere map mod heb bijv. Russia map mod gezien kan die samen met de promod?
Volgens mij wel. NEZmap en Ro map gingen niet. TSM gaat ook niet. Hoewel ik ooit in het verleden wel TSM en Promods gelijk heb gespeeld. Mod is echter snel verwijderd. Was ook niet echt stabiel en beide mappen waren zonder overleg gebruikt.krypto936 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 23:10:
[...]
Sja! Baas boven baas heik kon niet tegen dat tikkie tikkie doen om iets te draaien
Maps geinstalleerd even gekeken op wereld kaart en zag er groots uit. Morgen maar een rit doen. Deze drie zijn enige drie die echt compitable met elkaar zijn?
Super, bedankt!ScuL schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 23:36:
[...]
Dat zit in PR 1.7, hij heeft ook al een 1.71 fix uitgegeven
Ik draai Promods 1.71, Poland Rebuilding 1.70 + Fix bestandje en de Rusmap 1.3. Draait hier prima.Defqonwolf schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:08:
Nog is ff vraagje, kan je bijvoorbeeld de promod draaien en dan nog een andere map mod heb bijv. Russia map mod gezien kan die samen met de promod?
Ik zag vandaag een Russia map maar dat zal wel weer een andere map zijn.
Straks nog even trailers and cargo pack by Jazzycat v2.6 en AI traffic Pack by Jazzycat v1.5 downloaden. Er is ook een nieuwe railway cargo pack. Hebben jullie nog andere suggesties die ik kan proberen?
Haha, leuk detail!
Top van Scul & partners.
Top van Scul & partners.
Welke settings speel je verder? Ik heb een overgeklokte i5 4670K en een AMD R290x maar als ik de res scaling op 400% zet met alles op ultra/max dan vind ik het toch niet soepel genoeg spelen. Ben zelf sinds kort in het bezit van een G27, dat is toch wel prachtig trucken met zo'n stuur. Gelukkig zijn ook meteen de fouten uit promods hersteld, was al twee keer in Belgie op zo'n invisible wall geknaldTallguy schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:23:
Steam: Sneggel Origin: Waus82
In 1.7 klapte ik ook 2x op de muren van de antwerpse ringSn3gG3l schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 16:04:
[...]
Welke settings speel je verder? Ik heb een overgeklokte i5 4670K en een AMD R290x maar als ik de res scaling op 400% zet met alles op ultra/max dan vind ik het toch niet soepel genoeg spelen. Ben zelf sinds kort in het bezit van een G27, dat is toch wel prachtig trucken met zo'n stuur. Gelukkig zijn ook meteen de fouten uit promods hersteld, was al twee keer in Belgie op zo'n invisible wall geknald
Goed om te lezen dat er weer een update van PROMODS is, het is al een aantal keer eerder gezegd maar top werk Scul + team. Maakt het spel toch weer stukken leuker!
Vanavond de update downloaden en gassen maar......
Vanavond de update downloaden en gassen maar......
The sky is the limit
Voor degene die de locatie niet willen weten, klik dan niet.
spoiler: Locatie Promods HQ
Stockholm, kantoor tegenover de boot.
[ Voor 12% gewijzigd door Saybia op 20-08-2014 16:39 ]
alles op max wat maar mogelijk is, alleen HDR uit. Zie specs voor mijn config van mijn PC.Sn3gG3l schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 16:04:
[...]
Welke settings speel je verder? Ik heb een overgeklokte i5 4670K en een AMD R290x maar als ik de res scaling op 400% zet met alles op ultra/max dan vind ik het toch niet soepel genoeg spelen. Ben zelf sinds kort in het bezit van een G27, dat is toch wel prachtig trucken met zo'n stuur. Gelukkig zijn ook meteen de fouten uit promods hersteld, was al twee keer in Belgie op zo'n invisible wall geknald
ik heb de laatste tijd heel veel dat mijn spel er uit klapt , iemand een oplossing
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Je zal toch iets specifieker moeten zijn dan "Hij doet het niet".ravw schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 17:11:
ik heb de laatste tijd heel veel dat mijn spel er uit klapt , iemand een oplossing
gewoon tijdens het rijden klap hij er gewoon er uit soms als ik naar save wil gaan dus het is niet ehct een vast punt dat hij het doet maar gebeurd wel sneljip_86 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 17:17:
[...]
Je zal toch iets specifieker moeten zijn dan "Hij doet het niet".
dan krijg ik de melding dat het programma afgesloten word
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Binnenkort even de cargo dlc kopen en gebruiken 
Is hij aan te raden?
Is hij aan te raden?
[ Voor 19% gewijzigd door Bananendoos op 20-08-2014 17:44 ]
Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre
Ik zou wachten tot de volgende DLC daar zitten ze ook bij geloof ikBananendoos schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 17:43:
Binnenkort even de cargo dlc kopen en gebruiken
Is hij aan te raden?
en voor alleen die cargo zou ik het niet doen er zijn freeware die net zo goed zijn
Verwijderd
Gebruik je mods? Het zou een incompatible mod kunnen zijn of ééntje die een conflict heeft met een ander. Je zou ze allemaal uit kunnen zetten en dan één aanzetten en kijken of het goed gaat. En dan steeds ééntje erbij. Ik heb ook eens een mod gebruikt die ervoor zorgde dat het hele spel spontaan werd afgesloten toen er een Mercedes Actros in beeld kwam.ravw schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 17:28:
[...]
gewoon tijdens het rijden klap hij er gewoon er uit soms als ik naar save wil gaan dus het is niet ehct een vast punt dat hij het doet maar gebeurd wel snel
dan krijg ik de melding dat het programma afgesloten word
ja een ster in het beeld hebben is nooit goed voor je monitor maar zal eens kijkenVerwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 18:21:
[...]
Gebruik je mods? Het zou een incompatible mod kunnen zijn of ééntje die een conflict heeft met een ander. Je zou ze allemaal uit kunnen zetten en dan één aanzetten en kijken of het goed gaat. En dan steeds ééntje erbij. Ik heb ook eens een mod gebruikt die ervoor zorgde dat het hele spel spontaan werd afgesloten toen er een Mercedes Actros in beeld kwam.
die kwam in september uit toch? kan ik wel even op wachtenravw schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 17:46:
[...]
Ik zou wachten tot de volgende DLC daar zitten ze ook bij geloof ik![]()
en voor alleen die cargo zou ik het niet doen er zijn freeware die net zo goed zijn
dacht een maandje later maar goed genoeg te rijden met mods , dus zou even wachtenBananendoos schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 18:55:
[...]
die kwam in september uit toch? kan ik wel even op wachten
Zou je me een linkje kunnen sturen van de nieuwe dlc, ik kan er eigenlijk helemaal niks over vinden...ravw schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 19:06:
[...]
dacht een maandje later maar goed genoeg te rijden met mods , dus zou even wachten
Verwijderd
hoi bij welke site kan ik de foto's van mijn truck enzo neer zetten om hier te laten zien heb het al een keer gedaan maar ben het vergeten
Ik paar dagen geleden ProMods geinstaleerd maar dat is echt een mooi verbetering en toevoeging. ben net het bord van ProMods tegen gekomen ook gelijk wat foto's gemaakt
zodra ik weet bij welke site de foto's kan uploaden dan zal ik hier ook wat neer zetten van m'n volvo en de scania
Verwijderd
Zelf gebruik ik Imgur. En dan bij je foto kiezen voor Large Thumbnail en de BB code copy/pasten in je bericht.
Verwijderd
Dit is mijn Volvo en mijn Scania de Scania is een mod die ik hier van het forum heb paar dagen geleden. De Scania is gewoon een beetje voor de fun rij er maar soms in vind de Volvo wat fijner rijder. Laat maar horen wat jullie er van vinden.
De Volvo

De Scania
De Volvo

De Scania

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2014 21:12 ]
Verwijderd
Ik heb nu ineens iets raars... in het vrachtcentrum kan ik niet meer een andere plaats selecteren dan de plaats waar ik mij bevind. Meer mensen die dit hebben? Voorheen kon je iedere plaats selecteren die je al eerder bezocht had om te zien welke opdrachten daar waren. Nu kan ik geen enkele andere plaats selecteren, terwijl ik de meeste steden al eens heb bezocht.
Heb ook even 2 nieuwe screens gemaakt van mijn Volvo.
(Is de FH13 van Ohaha v15.3)

En even met de veerboot
En even met de veerboot
[ Voor 18% gewijzigd door MadMax12 op 20-08-2014 22:20 ]
Ik wist niet dat de FH13 er als 750 pk variant was? dacht dat dat enkel de FH16 was?MadMax12 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 21:56:
Heb ook even 2 nieuwe screens gemaakt van mijn Volvo.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Dat klopt. Zodra je boven een bepaald aantal pk's komt wordt het automagisch een FH16.TgR_KILLER schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 22:33:
[...]
Ik wist niet dat de FH13 er als 750 pk variant was? dacht dat dat enkel de FH16 was?
Nee, merp!
@ MadMax12 mooie scania, zo'n neus ziet er gaaf uit. Zitten lampen genoeg op, kun je mooi mee bij lichten als het donker is.
Ben alleen geen fan van witter stickers op debanden, maar dat is persoonlijk.
Ben alleen geen fan van witter stickers op debanden, maar dat is persoonlijk.
The sky is the limit
Die neuscania is idd een leuk ding, heb zelf de wat kortere versie [Highline volgens mij] met 6x4, voordeel is ook dat je dan een 6x4 hebt met grote dieseltanks, wat minder vaak tanken is best fijn eigenlijk.
Waar staan die L en S eigenlijk voor die je op trucks ziet?
People as things, that’s where it starts.
Verwijderd
kwa de tank is zou het echt niet weten ben nog bezig met m'n eerste tank. Ik dacht de L iets met het geluid in de bergen te maken had ofzo.
@EasyJet die scania is mij denk dat je er perongeluk over de naam bent heen gegaan
@EasyJet die scania is mij denk dat je er perongeluk over de naam bent heen gegaan
VasZaitsev schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 22:53:
Die neuscania is idd een leuk ding, heb zelf de wat kortere versie [Highline volgens mij] met 6x4, voordeel is ook dat je dan een 6x4 hebt met grote dieseltanks, wat minder vaak tanken is best fijn eigenlijk.
http://www.trucknetuk.com...viewtopic.php?f=2&t=18481ok
here are all the "Green Stickers"
"L" = Lärmarm (noise reduced) without this you are not allowed to drive in Austria between 10pm and 5am
"G" = Gerauscharm (low noise) for vehs up to 80db not reconised in Austria, forbidden to drive in Austria between 10pm and 5am
"S" = Schadstoffarm (low emission) only for Austrian platted trucks
"U" = underpantsOnly for Austria ,combination of "L"+"S" better known as "green lorries"
Geoff
Heb vandaag ook weer ff 2 ritjes gedaan.
De 1e was een graafmachine van bordeaux naar gotenburg: (25T)

De 2e was een kraan van gotenburg naar szczecin: (35T)

En nu heb ik de volgende opgepakt een Rusische raket truck: (75T)

Grote versies vind je op mijn steam profile (zie footer of hier: http://steamcommunity.com...er=myfiles&view=imagewall)
De 1e was een graafmachine van bordeaux naar gotenburg: (25T)
De 2e was een kraan van gotenburg naar szczecin: (35T)
En nu heb ik de volgende opgepakt een Rusische raket truck: (75T)
Grote versies vind je op mijn steam profile (zie footer of hier: http://steamcommunity.com...er=myfiles&view=imagewall)
[ Voor 6% gewijzigd door NoFearWizz op 20-08-2014 23:03 ]
Dankuwel, weer een stap dichterbij alle informatie opslurpen
Zo vanavond 3 tripjes richting het noorden gemaakt, Denemarken Zweden Denemarken.
Helaas was de heen weg 's nachts dus niet veel gezien en morgen maar weer verkennen met licht
.
Wat ik me afvroeg telt gras/onkruid ook als bug in promods midden op de weg?
Kom hier en daar nog wel is tegen. Verder moest ik een overnachting maken in een hotel en aan de achterkant bleek een verlaten peugeot gepakeerd te staan

Uitgeslapen en wel weer de weg op, een automobilist ging iets te hard de toerit op naar de snelweg.

En ik moet zeggen het ziet er goed uit promods zeker de moeite en donatie waard (die moet ik alleen nog even doen).
Hele mooie weg richting Jönköpig.
Helaas was de heen weg 's nachts dus niet veel gezien en morgen maar weer verkennen met licht
Kom hier en daar nog wel is tegen. Verder moest ik een overnachting maken in een hotel en aan de achterkant bleek een verlaten peugeot gepakeerd te staan

Uitgeslapen en wel weer de weg op, een automobilist ging iets te hard de toerit op naar de snelweg.

En ik moet zeggen het ziet er goed uit promods zeker de moeite en donatie waard (die moet ik alleen nog even doen).

Klopt, niet goed gekeken, bedoelde jou.Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 22:58:
kwa de tank is zou het echt niet weten ben nog bezig met m'n eerste tank. Ik dacht de L iets met het geluid in de bergen te maken had ofzo.
The sky is the limit
Ik vind de weg van Jönkoping naar Kalmar echt prachtig, de 2 baans weg is heerlijk bochtig en heuvelig door het bos, en de 3 baans gaat mooi langs de kust.
Geilo is ook mooi, als je die haarspeldbochten omhoog aan het draaien bent en je ziet onder je die weg liggen
Verwijderd
Haha, geweldig dit soort geintjes, dat hoop ik meer te gaan zienkrypto936 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 23:10:
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2014 23:25 ]
Verwijderd
Zo net even gespeeld bij Scania demo center
wel paar keer mis gegaan en moest worden afgesleept
die 750 pk van de Volvo zijn nu wel leuk. Heb net de 150 km/h gehaald volgens mij remmen maakten wel raar geluid en de achterkant begon te glijden hier wat foto's 

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2014 23:38 ]
Nu we toch bezig zijn:
ets2_01312 by Koenvh., on Flickr
ets2_01315 by Koenvh., on Flickr
ets2_01322 by Koenvh., on Flickr
(Het volledige album: https://flic.kr/s/aHsjHS7SWP )

(Het volledige album: https://flic.kr/s/aHsjHS7SWP )
🠕 This side up
http://www.amazon.de/Euro...navia-Add-/dp/B00LTVVX3M/Bananendoos schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:19:
[...]
Zou je me een linkje kunnen sturen van de nieuwe dlc, ik kan er eigenlijk helemaal niks over vinden...
Zo gister eest even mijn ritje naar Cailes afgemaakt. Bleek dat ik al bij de Franse grens geparkeerd stond dus was nog een klein stukje
. Daarna van Cailes naar Rheims.. lekker binnendoor en plots een tolhokje (hoe leuk is dat
) . Snel mijn lading auto onderdelen afgeleverd en nog even een opdracht geaccepteerd van Rheims naar R'dam.
Deze rit hoop ik vanavond af te ronden en dan is kijken of we iets naar het noorden of oosten kunnen vinden
. Want Polen e.d. heb ik eigenlijk ook nog niet gezien
.
Leuke screens trouwens hierboven
Deze rit hoop ik vanavond af te ronden en dan is kijken of we iets naar het noorden of oosten kunnen vinden
Leuke screens trouwens hierboven
Ik heb me gisteren weer heerlijk vermaakt. Leuke screens ETS2 is een heerlijke timesync.
Gisteren nog ritje gemaakt van Szczecin naar Bremen
Alleen denk ik bug gevonden, van Hannover naar Szczecin rit van 450km hebk een bedrag gehad van 550k.. en rit ervoor was de max 14k en erna 12k.. iemand dit ook al gehad?
Alleen denk ik bug gevonden, van Hannover naar Szczecin rit van 450km hebk een bedrag gehad van 550k.. en rit ervoor was de max 14k en erna 12k.. iemand dit ook al gehad?
Ach is makkelijk geld verdienen dan toch?
Ik zou nog een paar van die ritjes opzoeken!
Een timesync. is het zekerNoFearWizz schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 08:23:
Ik heb me gisteren weer heerlijk vermaakt. Leuke screens ETS2 is een heerlijke timesync.
Het is zelfs zo erg dat ik mijn vrouw begin te vervelen me mijn RP verhalen

Ja stond er opeens bij.. hopelijk komen er daar nog wat vanMadMax12 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 08:24:
Ach is makkelijk geld verdienen dan toch?
Edit: Misschien omdat ik al 2 punten in high value cargo had geplaatst dat ie erbij stond
[ Voor 23% gewijzigd door Dopiej op 21-08-2014 08:43 ]
Oke, wacht ik daar denk ik nog even op, word uiteraard ook beschikbaar op steam neem ik aan?
Nu nog heel Zuid-Europa erin via ProMods
. Mod heeft de game toch stuk leuker gemaakt voor mij
Ja de verschillende mods maken het inderdaad leuker, bijvoorbeeld met de echte bedrijfsnamen enzovoorts
Je kan, als je al een tijd GoT'er bent, ook je karmastore gebruiken voor opslag.Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:58:
Zelf gebruik ik Imgur. En dan bij je foto kiezen voor Large Thumbnail en de BB code copy/pasten in je bericht.
Wel leuk dat ik nu de metallic paint dlc gratis heb gekregen via WoT, was dit allang zo of is dit pas gebeurd?
Heeft iedereen dit verder?
Heeft iedereen dit verder?
@ bozko; mooie screens, in die hoek ben ik nog niet geweest bij de Scania fabrieken maar dat gaat niet lang meer duren, ook even rondje crossen.
Gave screen met die Scania trailer met kooiaap erop.
@ Saybia; mooie kleuren keuze op je volvo
-
Ik ontdekte nog iets handigs, het gebeurde per toeval. Had een ritje van Rotterdam naar Bergen in Noorwegen. Effectieve rij kilometers geloof ik 98, ritje leverde 5k op. Maar ik ging met de boot van IJmuiden naar Newcastle en van Newcastle naar Bergen, toen in Bergen van de boot reed keek ik even op mijn banksaldo. Dat was inmiddels €350.000, kortom doordat ik twee keer +-20u met de boot ben gegaan hebben al mijn chauffeurs flink geld verdiend.
Dat heb ik nog twee keer herhaald en zo heel veel geld 'verdiend'. Gelijk nieuwe garage en drie nieuwe chauffeurs aangenomen! Op naar meer........
Gave screen met die Scania trailer met kooiaap erop.
@ Saybia; mooie kleuren keuze op je volvo
-
Ik ontdekte nog iets handigs, het gebeurde per toeval. Had een ritje van Rotterdam naar Bergen in Noorwegen. Effectieve rij kilometers geloof ik 98, ritje leverde 5k op. Maar ik ging met de boot van IJmuiden naar Newcastle en van Newcastle naar Bergen, toen in Bergen van de boot reed keek ik even op mijn banksaldo. Dat was inmiddels €350.000, kortom doordat ik twee keer +-20u met de boot ben gegaan hebben al mijn chauffeurs flink geld verdiend.
Dat heb ik nog twee keer herhaald en zo heel veel geld 'verdiend'. Gelijk nieuwe garage en drie nieuwe chauffeurs aangenomen! Op naar meer........
The sky is the limit
Haha ik hoor het hier alleen maarBr3wmaster schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 08:25:
[...]
Een timesync. is het zeker. Moest voorheen altijd wel lachen om mensen die dit soort Sims speelde. Kon me nooit bedenken wat er zo leuk aan zou zijn. Maar nu doe ik zelf net zo hard mee. En leuk dat ik het vind
![]()
Het is zelfs zo erg dat ik mijn vrouw begin te vervelen me mijn RP verhalen
Je zou, om hetzelfde effect te bereiken, ook een ritje kunnen maken dat meer opleverd en op een slaap-parkeerplek twee keer achter elkaar slapen.EasyJet schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:21:Effectieve rij kilometers geloof ik 98, ritje leverde 5k op. ...keek ik even op mijn banksaldo. Dat was inmiddels €350.000, kortom doordat ik twee keer +-20u met de boot ben gegaan hebben al mijn chauffeurs flink geld verdiend.
Voor diegene die timesync schrijven; als de tijd verdwijnt, is het een timesink. Als de tijd gelijk gaat lopen, is het een timesync.
Ja dat telt als bug, rapporteren aubkrypto936 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 23:10:
We zijn er mee bezigBr3wmaster schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 08:58:
Nu nog heel Zuid-Europa erin via ProMods. Mod heeft de game toch stuk leuker gemaakt voor mij
Echt super tof ScuLScuL schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:13:
[...]
Ja dat telt als bug, rapporteren aub
[...]
We zijn er mee bezigEn nog meer naar het oosten ook!
Gaan jullie samen met de Poland Rebuild modders dan?We zijn er mee bezigEn nog meer naar het oosten ook!
Aangezien die al afhankelijk is van jullie mod.
Jullie zijn in het Oosten én het zuiden bezig, en SCS is aan Ierland bezig?
Dus met een beetje fantasie rijden we straks vanaf Madrid naar Turku ofzo
Nice ScuL! Keep up the good work!!ScuL schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:13:
[...]
Ja dat telt als bug, rapporteren aub
[...]
We zijn er mee bezigEn nog meer naar het oosten ook!
Van November 2012 tot Augustus 2013Br3wmaster schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:16:
[...]
Echt super tof ScuL. Hoelang hebben jullie er over gedaan om het Noorden erin te krijgen?
Die is al min of meer onderdeel van ons team. Roemenië is in ontwikkeling en de Baltische staten.MadMax12 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:16:
[...]
Gaan jullie samen met de Poland Rebuild modders dan?
Aangezien die al afhankelijk is van jullie mod.
Slovenië worden nu ook stappen gezet.
We hebben de Spaanse grens al. Vanaf Bordeaux doorgetrokken naar Bilbao.Ghengis schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:24:
Jullie zijn in het Oosten én het zuiden bezig, en SCS is aan Ierland bezig?
Voor Spanje hebben we alle verkeersborden en kentekens etc. al klaar alleen moeten we de navigatie nog bouwen.
Italïe is M95 mee bezig (die voorheen de M95 mod had). We hebben al een 6-tal steden die zo goed als klaar zijn alleen ingepast moeten worden in de vernieuwde kaart met Venetië.
SCS is bezig met Ierland ja dat zou een gratis update moeten worden
Dus op termijn staat vrijwel heel Europa op de kaart. Dat worden mooie ritten!
Laat maar komen Scul.
Wordt het straks echt EUROpa Truck Simulator.
Met mooie lange ritten, of via vele steden van noord naar zuid of oost naar west.
Of alles wat daar tussen past.
Wordt het straks echt EUROpa Truck Simulator.
Met mooie lange ritten, of via vele steden van noord naar zuid of oost naar west.
Of alles wat daar tussen past.
Dat is de bedoeling. En dan hebben we ook nog ons "Autobahn Rebuilding Project".. want Duitsland is echt een troep in het vanilla-spel!
Dit topic is gesloten.