Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:00
Haha ik heb er nu volgens steam zo'n 14/15 uur inzitten geloof ik :) maar dat is naar mijn idee nog 500 uur te weinig. Had nooit verwacht dat ik me zo goed kon vermaken met een SIM game :) . Het is echt heerlijk om na een drukke dag lekker releaxt achter het stuur te kruipen en je ritjes te maken :) . Jammer dat ik vandaag helaas geen tijd heb om te spelen :9

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-03 16:35
Ik ben de afgelopen week tussen het trucken door nog bezig geweest met een leuk projectje.
Ik denk dat later deze week de eerste versie klaar moet zijn (Het gaat nog een beetje stroef omdat ik allang niet meer geprogrameerd had..)

Wat vinden jullie ervan ?
Wat zou nou nog beter kunnen?

Afbeeldingslocatie: http://download.hezik.nl/Teaser.PNG

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ProMods werkt op het moment nog zonder Going East :)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
ScuL schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:18:
Dus ik doe er verstandig aan om Going East ook maar aan te schaffen? :9 . Zal vanavond via de PayServer jullie mod nog even binnenhalen :) en daarbij Keep up the Good Work want jullie mod ziet er fantastich uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:34
Br3wmaster schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:20:
[...]

Dus ik doe er verstandig aan om Going East ook maar aan te schaffen? :9 . Zal vanavond via de PayServer jullie mod nog even binnenhalen :) en daarbij Keep up the Good Work want jullie mod ziet er fantastich uit!
Ik zou zeggen ja :P zeker omdat je meer content erbij krijgt. En ik ben van mening dat het het zeker waard is.

BTW als je jouw WOT profiel toe wil voegen aan de TS laat het mij dan even weten via een PM, dan voeg ik hem toe.

[ Voor 11% gewijzigd door NoFearWizz op 18-08-2014 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
back2basic schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 13:52:
Ik ben de afgelopen week tussen het trucken door nog bezig geweest met een leuk projectje.
Ik denk dat later deze week de eerste versie klaar moet zijn (Het gaat nog een beetje stroef omdat ik allang niet meer geprogrameerd had..)

Wat vinden jullie ervan ?
Wat zou nou nog beter kunnen?

[afbeelding]
Ziet er goed uit. je haalt je wel veel werk op de hals om alles bij te houden denk ik? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-03 16:35
ScuL schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:18:
Ik zal m aanpassen .. Data is er maar even snel ingezet om te kijken of het werkte.

NoFearWizz schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:26:

[...]

Ziet er goed uit. je haalt je wel veel werk op de hals om alles bij te houden denk ik? :P
De opzet ervan was eigenlijk dat de modders het zelf kunnen bijhouden..maar als ze daar geen zin in hebben zal ik weekelijks een paar uurtjes besteden aan het scrapen van de verschillende mod sites..

Als die extra tijd die ik er dan insteek als uitkomst heeft dat we eindelijk een overzichtelijke pagina hebben waar je kunt zien of het werkt met de mods die draaien .. vindt ik dat wel waard.. 8)

[ Voor 12% gewijzigd door back2basic op 18-08-2014 14:39 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=32&t=24305

Een update voor Hungary Map is uit, werkt nu ook met de laatste versie (en een aantal extra steden geloof ik)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-09 20:53
eindelijk de eerste teasers voor de nieuwe Daf
http://blog.scssoft.com/2...-euro-6-tease-images.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:46

PauseBreak

derp!

Afgaande op die screenshots van ze snap ik waarom het zo lang moet duren. Het is veel gedetailleerder dan de XF Euro6 die ik als mod heb gehad een tijdje terug (inmiddels verwijderd omdat SCS met een eigen versie komt).

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-09 20:53
Afgaande op die screenshots van ze snap ik waarom het zo lang moet duren.
10 maanden voor 1 truck? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"ready for final testing iterations" Tweede helft van september komt ie... een hele maand om te testen, damn! They're taking their sweet time. Maar ziet er wel erg goed uit idd, zal het wachten vast waard zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2014 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Ja, dat is dan inclusief alle bezoeken aan DAF, waar ze overigens ook een aantal Amerikaanse trucks hadden staan voor ATS geloof ik (DAF heeft ze nog steeds langs de Eindhovenseweg staan, leuk om eens te gaan kijken als je tijd hebt). Daarna nog alle modelleerwerk en alles, dat kan dus prima. Kijk maar eens naar de hoeveelheid details die erin zitten. Echt véél beter dan wat ik tot nu toe van SCS heb gezien.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Even snel vraagje ik lees net dit:

"Multiplayer werkt alleen met de LEGALE versie, via steam."

Nou heb ik ETS2 via Origin, werkt het dan ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een mogelijkheid om icm eigen FOV 45 online te rijden?

Helaas is MP niet mogelijk met mods. en de FOV staat standaard te hoog waardoor je een soort fisheye effect krijgt tijdens het maken van bochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Defqonwolf schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 15:39:
Even snel vraagje ik lees net dit:

"Multiplayer werkt alleen met de LEGALE versie, via steam."

Nou heb ik ETS2 via Origin, werkt het dan ook?
Je kan je game-key in Steam invoeren, dan werkt 't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Geleihoofd schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 15:46:
[...]

Je kan je game-key in Steam invoeren, dan werkt 't.
Oké thanks dan ga ik vanavond steam ff installeren en dan de Multiplayer proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:56

Pykow

Angelo OTR

Defqonwolf schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 15:49:
[...]

Oké thanks dan ga ik vanavond steam ff installeren en dan de Multiplayer proberen :)
Multiplayer lijkt mij persoonlijk niet leuk.

Je hebt mensen die gaan spookrijden,
stomme chauffeurs die niet serieus spelen.
lag
Mods werken niet online.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Pykow schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 16:03:
[...]

Multiplayer lijkt mij persoonlijk niet leuk.

Je hebt mensen die gaan spookrijden,
stomme chauffeurs die niet serieus spelen.
lag
Mods werken niet online.
Ik ga het gewoon eens bekijken :) of ik ga de SP weer spelen ben BF4 en LoL wel beetje beugespeeld :P

Alleen even kijken of ik mijn profiel nog gebackuped had :P anders kan ik weer opnieuw beginnen :P

[ Voor 11% gewijzigd door Dopiej op 18-08-2014 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Analoge
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-09-2024
Ik zag deze net voor bij komen. Ik denk niet dat je rustig in de auto zal zitten als je dit achter je ziet naderen :P

Afbeeldingslocatie: http://d3dsacqprgcsqh.cloudfront.net/photo/aNoo3E4_460sa_v1.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-09 19:27
Analoge schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 16:08:
Ik zag deze net voor bij komen. Ik denk niet dat je rustig in de auto zal zitten als je dit achter je ziet naderen :P

[afbeelding]
Dat gebeurt mij nou zo'n 2 à 3 keer per 10 ritten :P

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Defqonwolf schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 16:05:
[...]

Alleen even kijken of ik mijn profiel nog gebackuped had :P anders kan ik weer opnieuw beginnen :P
Als je op je vaste profiel gaat spelen, onthou dat je, óók in MP, altijd terug kan naar een autosave, voor als je agressieve Russen tegen bent gekomen.

Mocht je met een nieuw account beginnen raad ik je aan eerst in SP te spelen tot je je eigen truck hebt. Cargolist wil nog wel eens leeg zijn (dus ook geen quick-jobs). Met je eigen truck kan je dan altijd nog naar een bedrijf rijden, die bieden meestal wel gewoon loads aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Analoge schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 16:08:

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17:40
Goeiedag... Als ik in die witte auto had gezeten was hij nu bruin van binnen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
strider1007 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 17:13:
Goeiedag... Als ik in die witte auto had gezeten was hij nu bruin van binnen... :)
kijk deze eens en let op die Volvo die je tegemoet komt rijden

YouTube: Wow, this truck has awesome brakes!
Bananendoos schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 16:19:
[...]

Dat gebeurt mij nou zo'n 2 à 3 keer per 10 ritten :P
jij komt zeker vaak van dit soort lui tegen

YouTube: Car slams on the brakes in front of truck driver

of ben jij iemand die denkt dat die zo moet keren

YouTube: TRUCK DRIVER SHOWING HIS SKILLS

[ Voor 40% gewijzigd door ravw op 18-08-2014 17:26 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:30

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Ik denk alleen maar "CARGLASS REPAREERT, CARGLASS VERVANGT".

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Patriot schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 17:39:
[...]

Ik denk alleen maar "CARGLASS REPAREERT, CARGLASS VERVANGT".
beter een ster in je ruit dan in je gril :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Volvo Trucks heeft wel meer leuke filmpjes, zoals 1 van hun trucks die aan een haven kraan hangt:

Of een hamstergestuurde truck:

Rare jongens, die Zweden....

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
ravw schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 17:20:
[...]

jij komt zeker vaak van dit soort lui tegen

YouTube: Car slams on the brakes in front of truck driver

of ben jij iemand die denkt dat die zo moet keren

YouTube: TRUCK DRIVER SHOWING HIS SKILLS
Haha nee, zit vaak net even op mn telefoon te kijken of iemand zegt wat tegen me dus dan let ik niet helemaal op het spel :P gaat gelukkig bijna altijd goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bananendoos schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 20:25:
[...]

Haha nee, zit vaak net even op mn telefoon te kijken of iemand zegt wat tegen me dus dan let ik niet helemaal op het spel :P gaat gelukkig bijna altijd goed :)
ja daarom moet je ook hands free rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
ravw schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 20:48:
[...]

Is meestal beter maar kan soms niet anders :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Bananendoos schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 21:43:
[...]

Is meestal beter maar kan soms niet anders :(
Niet opnemen en later terug bellen.
Iedereen denkt maar dat je 24/7 bereikbaar moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eh jongens, het simuleren moet niet te ver gaan he :P Je kan best even de game op pauze zetten imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

ravw schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 20:48:
[...]

Eh, sturen gaat meestal het beste met je handen áán het stuur :+

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:30
Worden jullie nu ook niet gillend gek van in het donker rijden, of doe ik iets verkeerd? Als je uit het zijraam kijkt zie je gewoon niets. Net ook weer een rotonde, zie je een paar witte pixels in de hoek van je raam die aangeven dat je nog niet over de lijn bent. Waar dan je trailer achter je is, geen idee. De nepspiegels (F2) laten nog wel iets zien, maar de linkerbuitenspiegel van de truck ook is gewoon zwart.

Screenshot, een rotonde in het donker:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/65602266/ets2/ets206.jpg

Dit heb ik dus ook: http://steamcommunity.com...1116316/?insideModal=1#p2

[ Voor 9% gewijzigd door jip_86 op 19-08-2014 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

jip_86 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 00:21:
Worden jullie nu ook niet gillend gek van in het donker rijden, of doe ik iets verkeerd? Als je uit het zijraam kijkt zie je gewoon niets. Net ook weer een rotonde, zie je een paar witte pixels in de hoek van je raam die aangeven dat je nog niet over de lijn bent. Waar dan je trailer achter je is, geen idee. De nepspiegels (F2) laten nog wel iets zien, maar de linkerbuitenspiegel van de truck ook is gewoon zwart.

[afbeelding]

Heel bekend probleem. Ik moet dat nog een keer uitzoeken. Ik parkeer nooit als het te donker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[afbeelding]

Ik herken het wel, maar het wil wel altijd lukken. Kwestie van op gevoel de bocht doorkomen. Force feedback helpt heel erg in dat geval.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koenvh schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 02:43:
[...]

Force feedback helpt heel erg in dat geval.
welk stuur heb jij en hoe heb jij het ingesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
Ik heb sinds ik real weather reloaded heb ook erg donkere nachten, terwijl die het zou verhelpen. Nog geen tijd gehad om te zoeken naar een oplossing. Maar idd force feedback op me G27 helpt met bochtjes ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Zo gister ProMods geinstalleerd en Going East gekocht :) . Map is lekker groot ook al moet ik in Zuid Europa wel wat inleveren ten opzichte van de TSM Mod :) .

Helaas was mijn profiel wel gechrased waardoor ik nu opnieuw moet beginnen (of in ieder geval vanavond) . Had wel even snel wat gereden in Finland maar zag er goed uit ScuL!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos

[afbeelding]

Hoe hoog staat je helderheid? Bij mij was dat het probleem namelijk :P
Pykow schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 22:24:
[...]

Niet opnemen en later terug bellen.
Iedereen denkt maar dat je 24/7 bereikbaar moet zijn.
Gaat niet per sé om bellen, ook berichten van mn ouders of ik nou eindelijk eens kom, en ja soms is het ook vrijwillig kijken wat er in de wereld gaande is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Nou heb het gisteren nog eens geïnstalleerd :)
Had me profiel gebackuped en ben nog maar lvl 7 in de SP, heb met lening truck gekocht, 100k geleend en moet nog 88k terugbetalen -.- nja als ik tussendoor wat tijd heb ga ik lekker rijden, 538 op en gaan :P
Even vraagje, is het verstandig om going east al te kopen of kan ik beter daarmee wachten? En is het het waard aangezien ik misschien maar aan 2 tot 5u spelen per week kom..
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Defqonwolf schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 08:25:
Nou heb het gisteren nog eens geïnstalleerd :)
Had me profiel gebackuped en ben nog maar lvl 7 in de SP, heb met lening truck gekocht, 100k geleend en moet nog 88k terugbetalen -.- nja als ik tussendoor wat tijd heb ga ik lekker rijden, 538 op en gaan :P
Even vraagje, is het verstandig om going east al te kopen of kan ik beter daarmee wachten? En is het het waard aangezien ik misschien maar aan 2 tot 5u spelen per week kom..
Alvast bedankt!
Ik had mijn profiel moeten backen maar helaas :+ . Was ook pas lvl 7 en moest ook nog behoorlijk wat geld terugbetalen maar baal wel dat ik mijn eigen truck weer kwijt ben :9. Nu maar besloten om tot lvl 10 mezelf te verhuren aan andere bedrijven en dan is te kijken hoeveel geld ik heb en welke Trucks ik kan kopen :).

Ik heb Going East wel aangeschaft en voor die 10 euro op steam of 3 tot 6 op andere websites is het meer dan waard imo.
Je krijgt er naar mijn idee gewoon heel veel content bij voor dat beetje geld :) . En aangezien ik mijn bedrijf in Duitsland heb laten starten dit keer zit ik nog dichter bij Polen e.d. dus zal ik daar wss ook vaker heen rijden :)

[ Voor 12% gewijzigd door Br3wmaster op 19-08-2014 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Br3wmaster schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 08:28:
[...]

Ik had mijn profiel moeten backen maar helaas :+ . Ik heb hem wel aangeschaft en voor die 10 euro op steam of 3 tot 6 op andere websites is het meer dan waard imo.
Je krijgt er naar mijn idee gewoon heel veel content bij voor dat beetje geld :) . En aangezien ik mijn bedrijf in Duitsland heb laten starten dit keer zit ik nog dichter bij Polen e.d. dus zal ik daar wss ook vaker heen rijden :)
Oke ik ga kijken voor die ook te kopen dan :) alleen jammer dat ik niks meer op mijn paypal heb staan xD vriendin gaat der niet blij mee zijn als ik weer geld aan het gamen ga uitgeven :P
Ik heb me bedrijf in Brussel gevestigd, gisteren begonnen met een ritje van 17k naar ergens in de UK.
Ff kijken of ik vanavond na voetbaltraining nog de fut heb om even die rit af te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Defqonwolf schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 08:30:
[...]

Oke ik ga kijken voor die ook te kopen dan :) alleen jammer dat ik niks meer op mijn paypal heb staan xD vriendin gaat der niet blij mee zijn als ik weer geld aan het gamen ga uitgeven :P
Ik heb me bedrijf in Brussel gevestigd, gisteren begonnen met een ritje van 17k naar ergens in de UK.
Ff kijken of ik vanavond na voetbaltraining nog de fut heb om even die rit af te maken :P
Haha vrouwen/vriendinnen :+ . Ik ga vanavond aan mijn 1e ritje beginnen, of tenminste dat hoop ik :) . Had nooit verwacht dat een SIM die (no offense) eigenlijk best duf klinkt toch zo leuk kan zijn! En dan nog een paar geweldige mods .. :) Ga me hier hele wat uren mee vermaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Br3wmaster schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 08:35:
[...]

Haha vrouwen/vriendinnen :+ . Ik ga vanavond aan mijn 1e ritje beginnen, of tenminste dat hoop ik :) . Had nooit verwacht dat een SIM die (no offense) eigenlijk best duf klinkt toch zo leuk kan zijn! En dan nog een paar geweldige mods .. :) Ga me hier hele wat uren mee vermaken
Nja heb al redelijk wat uitgegeven aan LoL en BF4..
Zit misschien te twijfelen om toch gewoon helemaal opnieuw ook te beginnen, zeker als ik Going East gekocht zou hebben.. Heb der een gevonden op een site 5.45 euro :P vanaaft ff kijken of het wat is :P heb nog 5.50 euro op paypal staan dus :P

Edit:
Nog even vraagje, die mods hé kan je dan andere trucks hebben ofzo want zit is te googlen en ik zie dat je truckmods hebt.. en trailermods enzovoorts..

[ Voor 10% gewijzigd door Dopiej op 19-08-2014 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-09 11:15
@defconwolf ; ja de mods zijn bedoeld als vervanger van een bepaald type. Bijvoorbeeld een scania met neus komt dan in de plaats van een ander in de showroom.

De trailerpacks met name de jazzycat zijn hier ook populair, deze hebben realistische namen zoals DB schenker, Waberer of Wolter Koops.

De mods maken de beleving gewoon net wat realistischer.

Heb zelf ook Going East voor die paar euro zoveel meer rijplezier, absoluut een aanrader

The sky is the limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
EasyJet schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 08:59:
@defconwolf ; ja de mods zijn bedoeld als vervanger van een bepaald type. Bijvoorbeeld een scania met neus komt dan in de plaats van een ander in de showroom.

De trailerpacks met name de jazzycat zijn hier ook populair, deze hebben realistische namen zoals DB schenker, Waberer of Wolter Koops.

Heb zelf ook Going East voor die paar euro zoveel meer rijplezier, absoluut een aanrader
Oké bedankt! Ik ga ETS2 dan maar eens wat tweaken met die mods enzo :D Vind zo een Amerikaanse truck met neus echt te cool en die hebk al voorbij zien komen op paar sites met mods :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17:40
Worden jullie nu ook niet gillend gek van in het donker rijden, of doe ik iets verkeerd?
Er zijn diverse mods die verlichting en ai-verlichting aanpakken. Ik heb een tijdje een mod (brutal HD oid) gebruikt, maar bij de 1.11 en 1.12 updates werkte die niet meer. Wat ik nu doe is simpel: Sachakel de fatigue-cyclus uit en slaap snachts... Als je van 21:00 tot 06:00 slaapt omzeil je het probleem tot er weer een mod is die je bevalt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:11
Ik speelde altijd met een rijtje mods voor realisme, verlichting, weer etc en nu met 1.12 zonder (alleen Promods). Ik merk toch wel verschil, inderdaad het donker is veel te donker, verlichting is vervelend (vooral van AI), er zijn heel weinig autos op de weg etc.

Ga toch maar weer wat mods opzoeken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Heb deze game/sim ook gekocht vorige week incl de DLC van oost-europa. Het is wel een MEGA verslavende game zeg! :) "ah...nog even 1 ritje en dan nokken"...jaja, hoe vaak ik dat niet tegen mezelf heb gezegd de afgelopen dagen? :D
Heb 2 chauffeurs en 2 garages. Gisteren 1 van mijn chauffeurs ontslagen die zich, ondanks goed ingesteld, niet op de lange afstand ging focussen.
Chauffeurs hebben beiden een DAF XF (standaard model), 1 in R'dam en 1 in Katowic. Heb zelf inmiddels een Volvo FH16 Classic 700pk 6x2...ga vanmiddag een Leopard tank van 55ton proberen te vervoeren van Brno naar Zweden, ben benieuwd of die dat haalt/trekt :/ Die vracht levert me nl wel mooi €60K op. Het lukte me nl laatst niet een 35t zware kraan uit een steengroeve omhoog te slepen...geen grip meer :F

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:29
Defqonwolf schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 08:30:
[...]

Je vriendin zou juist blij moeten zijn als je geld uit geeft aan iets wat je leuk vindt en geen overlast bezorgd. Hier hebben we gelukkig een gezamelijk potje waar de rekeningen van betaald worden en voor de rest heb ik geen verantwoording af te leggen zolang ik het niet in de stripclub ofzo uit geef :p

Een vrije chauffeur is een blije chauffeur ;)

Ben nu nog op vakantie, maar na 2 weken relaxen wil ik erg graag weer een rondje scheuren met Promods en het is maar goed dat de laptop die ik hier heb het spel niet trekt ( anders had ik wel een boze vriendin :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Beakzz schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:45:
[...]

Je vriendin zou juist blij moeten zijn als je geld uit geeft aan iets wat je leuk vindt en geen overlast bezorgd. Hier hebben we gelukkig een gezamelijk potje waar de rekeningen van betaald worden en voor de rest heb ik geen verantwoording af te leggen zolang ik het niet in de stripclub ofzo uit geef :p

Een vrije chauffeur is een blije chauffeur ;)

Ben nu nog op vakantie, maar na 2 weken relaxen wil ik erg graag weer een rondje scheuren met Promods en het is maar goed dat de laptop die ik hier heb het spel niet trekt ( anders had ik wel een boze vriendin :+ )
Het zal inderdaad minder overlast bezorgen dan dat ik BF4 speel (met wat gasten samen op mumble) want dan praat ik af en toe wat hard om ze te wijzen waar tegenstanders zitten :P

Nja ik koop em wel met me CC :P die heeft zij toch niet en kijkt ze niet naar :P

edit:
Nog ff vraagje, kan je meerdere verschillende trailer + truck skin mods tegelijk draaien?

[ Voor 4% gewijzigd door Dopiej op 19-08-2014 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Dank zal die instellingen vanavond ook is overnemen :) Kijken of ik veel verschil merk met de instellingen die ik nu heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tallguy schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:37:
Heb deze game/sim ook gekocht vorige week incl de DLC van oost-europa. Het is wel een MEGA verslavende game zeg! :) "ah...nog even 1 ritje en dan nokken"...jaja, hoe vaak ik dat niet tegen mezelf heb gezegd de afgelopen dagen? :D
Heb 2 chauffeurs en 2 garages. Gisteren 1 van mijn chauffeurs ontslagen die zich, ondanks goed ingesteld, niet op de lange afstand ging focussen.
Chauffeurs hebben beiden een DAF XF (standaard model), 1 in R'dam en 1 in Katowic. Heb zelf inmiddels een Volvo FH16 Classic 700pk 6x2...ga vanmiddag een Leopard tank van 55ton proberen te vervoeren van Brno naar Zweden, ben benieuwd of die dat haalt/trekt :/ Die vracht levert me nl wel mooi €60K op. Het lukte me nl laatst niet een 35t zware kraan uit een steengroeve omhoog te slepen...geen grip meer :F
Probeer eens naar boven te slalommen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

^^ dat probeerde ik, maar eerst verloren de banden grip, toen greep de rem in zodat ik niet achteruit reed de put in en zat ik zonder perslucht in het systeem. Het laden daarvan lukte niet want ik rijd momenteel nog met de volledig automatische gearbox en die gaat niet naar neutraal (ik gebruik mijn FSX yoke en pedals om te trucken :) ).
Ik lees erg goede reviews hier van de G27, ook qua 'sturdiness'....ehm...kwaliteit, dus misschien moet ik die eens gaan opsnorren voor een leuke prijs.

Maar dat het verslavend is, is wel een feit...en ja..ook ik kijk opeens veel naar trucks op de snelweg :)

EDIT: voor de G27 users...ik weet niet of jullie het (willen) gebruiken, maar je kan de LEDs aansturen voor de schakelmomenten. Zie http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=109&t=21159. Mocht dit al bekend zijn, dan excuus ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Tallguy op 19-08-2014 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Tallguy schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:42:
^^ dat probeerde ik, maar eerst verloren de banden grip, toen greep de rem in zodat ik niet achteruit reed de put in en zat ik zonder perslucht in het systeem. Het laden daarvan lukte niet want ik rijd momenteel nog met de volledig automatische gearbox en die gaat niet naar neutraal (ik gebruik mijn FSX yoke en pedals om te trucken :) ).
Ik lees erg goede reviews hier van de G27, ook qua 'sturdiness'....ehm...kwaliteit, dus misschien moet ik die eens gaan opsnorren voor een leuke prijs.

Maar dat het verslavend is, is wel een feit...en ja..ook ik kijk opeens veel naar trucks op de snelweg :)

EDIT: voor de G27 users...ik weet niet of jullie het (willen) gebruiken, maar je kan de LEDs aansturen voor de schakelmomenten. Zie http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=109&t=21159. Mocht dit al bekend zijn, dan excuus ;)
Voor een leuke prijs ga je em denk ik 2e hands moeten vinden.. goedkoopste die ik tot nu toe gevonden heb is 245 €..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

2e hands met dit soort zaken ben ik wat huiverig voor. Je weet nooit hoe iemand zo'n controller heeft afgerost.
Nieuw ben ik 'm tegengekomen voor €244,95 (BesteKeus website)

Het kriebelt wel hoor, zo'n G27 :) me like, me want :+

[ Voor 14% gewijzigd door Tallguy op 19-08-2014 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Wat je kunt doen is gewoon de bak in sequentieel oplopend zetten. Dan schakel je je het leplazarus, maar je komt zelfs met een Iveco nog boven in zo'n groeve :P

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Tallguy schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:06:
2e hands met dit soort zaken ben ik wat huiverig voor. Je weet nooit hoe iemand zo'n controller heeft afgerost.
Nieuw ben ik 'm tegengekomen voor €244,95 (BesteKeus website)

Het kriebelt wel hoor, zo'n G27 :) me like, me want :+
Die had ik ook gezien ja :P Vind het wel duur voor een stuur, ik ga het gewoon op muis + toetsenbord houden want ik ga het toch te weinig spelen om daar een stuur voor te gaan aanschaffen van zo'n prijs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
  • Laatst online: 28-09 21:06
Je kan ook automatisch schakelen dat je wel zelf moet kiezen voor R, N, D.
Dan kun je wel lucht draaien.

En een g27 of 25 is idd erg leuk maar duur.
Zat er zelf ook al naar te kijken.
En game dan wel veel racegames.
Ook GRID, F1, NFS.

[ Voor 53% gewijzigd door MadMax12 op 19-08-2014 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-09 08:29

TNJ

Frugalite

MadMax12 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:16:
Je kan ook automatisch schakelen dat je wel zelf moet kiezen voor R, N, D.
Hij wil uit een groeve komen. De automaat schakelt per twee omhoog, waardoor het hem niet lukt.

Als het met 'spacebar' (parking brake) en de 1e versnelling niet lukt een virtuele hellingproef uit te voeren met zo'n lading, dan is het einde oefening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
TNJ schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:19:
[...]

Hij wil uit een groeve komen. De automaat schakelt per twee omhoog, waardoor het hem niet lukt.

Als het met 'spacebar' (parking brake) en de 1e versnelling niet lukt een virtuele hellingproef uit te voeren met zo'n lading, dan is het einde oefening.
Dat ging mij laast nog een keer slecht af waardoor ik een aanrijding veroorzaakte :o Gelukkig is het daarna nooit meer voorgekomen.

Zijn er nog 'stats' waar jullie op letten bij het aanschaffen van een Truck of kijken jullie alleen maar OH die is mooi :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
Tallguy schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:42:

Ik gebruik FanaLeds al een tijdje werkt echt perfect. Zelf ff de juiste toeren invoeren en gaan met die banaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Br3wmaster schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:22:
[...]

Dat ging mij laast nog een keer slecht af waardoor ik een aanrijding veroorzaakte :o Gelukkig is het daarna nooit meer voorgekomen.

Zijn er nog 'stats' waar jullie op letten bij het aanschaffen van een Truck of kijken jullie alleen maar OH die is mooi :*)
PK en NM natuurlijk, waardoor Volvo en Scania het interessantst zijn. Ook moet je gewoon in wat verschillende trucks rijden om te kijken welke het lekkerste rijdt. Ik vind zelf de Scania's wat lekkerder rijden, ze sturen voor mijn gevoel sneller/directer en lijken daardoor een stuk wendbaarder.

Toevallig ook imo de mooiste trucks, beide Volvo's en de Scania Streamline.

De neus-scania-mod die net in het topic genoemd is, is ook leuk, rijdt best fijn, alleen een grotere draaicirkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Aangezien ik nog geen antwoord had gehad op mijn vorige vraag stel ik em nog eens :P

Kan je meerdere verschillende trailer + truck skin mods tegelijk draaien?
En kan je ook de oudere mods draaien op de nieuwe patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

skin mods willen wel eens problemen geven, echter, Jazzy Cat + losse, vreemde vrachten gaat wel prima.

Oudere mods, tja, sommige blijkbaar wel, sommige niet. Ligt er echt aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
VasZaitsev schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:33:
[...]

PK en NM natuurlijk, waardoor Volvo en Scania het interessantst zijn. Ook moet je gewoon in wat verschillende trucks rijden om te kijken welke het lekkerste rijdt. Ik vind zelf de Scania's wat lekkerder rijden, ze sturen voor mijn gevoel sneller/directer en lijken daardoor een stuk wendbaarder.

Toevallig ook imo de mooiste trucks, beide Volvo's en de Scania Streamline.

De neus-scania-mod die net in het topic genoemd is, is ook leuk, rijdt best fijn, alleen een grotere draaicirkel.
Neig zelf toch wel heel erg naar Volvo :) Vind de Globetrotter wel erg mooi, zeker met wat modificaties :+
Maar gezien ik nu ook naar het hoge noorden kan zal ik zeker is wat exta letten op PK en NM :)

Zal vanavond nog is een blik op de mods werpen naast ProMod draai ik atm nog niks :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Globies zijn gaaf, zowel de classic als de niet-classic, denk dat ik de classic zelfs wat mooier vindt.

Uiteraard in 6x4 + 750pk. Die trekken lekker door, al blijven stevige bergen zoals richting Geilo wel moeilijk, zelfs met een dikke Volvo of Scania. Met een Daf, Renault of Iveco durf ik dat niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Moet ik dus maar goed opletten welke Trucks ik eventueel nog aanschaf voor mijn personeel in de toekomst. Zou jammer zijn als ze de berg niet op kunnen hehe :+

Maar zover is het nog lang niet. Omdat ik toch overnieuw moet beginnen heb ik voor mezelf even een stappenplan gemaakt :) . Wil sowieso geld gaan sparen tot ik level 10 ben en dan is kijken wat ik met mijn verdiende geld kan doen en of ik evt nog een lening nodig heb bij de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Ik draai nog niks :P zal vanavond eens kijken na de training :P Zoiezo zal ik die ProMod wel installeren en dan kijk ik nog wel, is die 6x4 ook een mod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

6x4 zit standaard in de game.

Welke truck met welke motor enzo je aan je knechtjes geeft, hoort niet uit te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 28-09 21:05
Dat laatste is volgens mij niet helemaal waar.
Ik heb in dit topic wel eens voorbij zien komen dat werknemers met een zwaardere motor efficiënter zouden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor zover ik weet houdt het spel hier geen rekening mee. Ik heb er met mijn 30 chauffeurs verder ook nooit wat van gemerkt. Een aantal hebben rond de 700 PK, een aantal rond de 500 en de helft zo'n 360 PK.

Ik zie trouwens net dat er 28 achievements zijn toegevoegd aan ETS2, geinig :)

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2014 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:29
Ghengis schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:01:
Ik heb in dit topic wel eens voorbij zien komen dat werknemers met een zwaardere motor efficiënter zouden zijn.
I dont think so. Bij elkaar heb ik 6 chauffeurs rijden waarvan 1 mijn oude "sterke"truck heeft en de rest de simpelste XFjes die ik kon kopen en hij verdiend geen druppel meer en ze rijden allemaal met van alles rond.

Was het maar zo'n feest dat het echt uit zou maken en dat je chauffeurs op kon leiden tot specialisten in zwaar vervoer ofzo. Nog leuker zou het zijn als je een bedrijfslogo en ontwerp kon maken en dan echt de kans had 1 van je chauffeurs tegen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EasyJet schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 08:59:

Wat betreft realisme kun je (vind ik) beter de Trailer Pack With Realistic Textures (ets2.comitek.pl) gebruiken. Ik heb even gekeken in de files van Jazzycats pack om te kijken of er nog wat tussen staat (voor privé standalone trailers, hoef ik niet alles zelf te skinnen), maar daar staat onzin tussen en dingen zoals Spaanse supermarkten die niet eens een eigen site heeft.

Er bestaan ook standalone trucks (hele mooie: http://ets2.lt/en/volvo-fh12-interior/).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Beakzz schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 00:07:
[...]
[afbeelding]

Die locomotief (63t) is geen pretje om te vervoeren door de bergen. Ik had net de zwaarste motor in mijn DAF gezet, maar zelfs op een vlakke weg was het zaakje niet vooruit te branden :+
Welke mod is dat eigenlijk? Heb je daar een URL van?

Net de rit gedaan van Brno naar Helsinki..ongeveer 2000km.

Beetje lastig door het poortje komen maar als je even wacht tot de weg leeg is kan je mooi een stuk rechtuit en dan pas de draai maken

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/K2DaBTCWdsvQH3OObhLeCQgR/full.png

De rit...een flink eind dus. Heb 4x moeten overnachten waarvan 1x op de boot (3x op een parking dus)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Y69pYOKRlz3EZfGTcI4VyhoD/full.png

De veerboot af in Finland en op weg naar Helsinki. Beetje file achter me...truck had wat moeite met dat gewicht de brug omhoog :)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7DXqPEETEK0ZFny6aN9kdPIY/full.png

Verderop trouwens een bug ontdekt. Na deze brug krijg je tolpoorten. Vanwege de lange zware last was ik niet vlot genoeg weg, ging de slagboom dicht en bleef de trailer hangen :( Nog nooit ingame zoveel getoeter achter me gehoord :D

Na het afleveren van de vracht meteen een level omhoog (nu 14) en een 6x2 in een 6x4 veranderd. Nu wachten tot level 16 voor de grotere motor.

Ondertussen 9ton vrachtje terug naar Krakow gevonden die €67k oplevert. Wat gehusseld met de chauffeurs (mijn lange afstand chauffeur van R'dam naar Katowic verplaatst en mijn rookie daarvandaan naar R'dam. Eens kijken of ze wat vlotter langere afstanden gaat doen. Voor mijn lange afstand chauffeur maakte het iig meteen al uit ('t scheelt als je idd ergens aan de rand van de map zit)

Voor de mensen die het mogelijk interesseert:
1920x1200 met alles op FULL/max. HDR uit. Schaling op 300%. 400 zou ook moeten lukken denk ik.

[ Voor 62% gewijzigd door Tallguy op 19-08-2014 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb even een vraag weet iemand welke mods het laatste geladen worden want die van mij klapt er elke keer er uit op het alle laatste moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

^^ alfabetisch gaat het toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Laatst online: 30-09 17:29

jbbrans

ravw schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 20:10:
Ik heb even een vraag weet iemand welke mods het laatste geladen worden want die van mij klapt er elke keer er uit op het alle laatste moment
Het gaat, geloof ik, op alfabetische volgorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
oke dus dat zou de laatste moeten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Laatst online: 30-09 17:29

jbbrans

Ghengis schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:01:
Ik ben voor mezelf een test aan het doen.
5 chauffeurs tegelijk aangenomen, in dezelfde garage, met verschillende vrachtwagens (iveco met lichtste motor tot volvo met 750PK), ze zitten nu pas op level 2.5. In het begin leek de chauffeur met de lichtere motor het zelfs beter te doen dan de volvo's.
Nu even afwachten op de langere termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Tallguy schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 19:59:
[...]

Welke mod is dat eigenlijk? Heb je daar een URL van?

Net de rit gedaan van Brno naar Helsinki..ongeveer 2000km.

Beetje lastig door het poortje komen maar als je even wacht tot de weg leeg is kan je mooi een stuk rechtuit en dan pas de draai maken

[afbeelding]

De rit...een flink eind dus. Heb 4x moeten overnachten waarvan 1x op de boot (3x op een parking dus)
[afbeelding]

De veerboot af in Finland en op weg naar Helsinki. Beetje file achter me...truck had wat moeite met dat gewicht de brug omhoog :)
[afbeelding]

Verderop trouwens een bug ontdekt. Na deze brug krijg je tolpoorten. Vanwege de lange zware last was ik niet vlot genoeg weg, ging de slagboom dicht en bleef de trailer hangen :( Nog nooit ingame zoveel getoeter achter me gehoord :D

Na het afleveren van de vracht meteen een level omhoog (nu 14) en een 6x2 in een 6x4 veranderd. Nu wachten tot level 16 voor de grotere motor.

Ondertussen 9ton vrachtje terug naar Krakow gevonden die €67k oplevert. Wat gehusseld met de chauffeurs (mijn lange afstand chauffeur van R'dam naar Katowic verplaatst en mijn rookie daarvandaan naar R'dam. Eens kijken of ze wat vlotter langere afstanden gaat doen. Voor mijn lange afstand chauffeur maakte het iig meteen al uit ('t scheelt als je idd ergens aan de rand van de map zit)

Voor de mensen die het mogelijk interesseert:
1920x1200 met alles op FULL/max. HDR uit. Schaling op 300%. 400 zou ook moeten lukken denk ik.
Aha! Dan moet ik die schaling maar eens aanpassen. Ik dacht dat dat de interface schaling was (grotere tekst). Ik vond de game ineens ook al zo lelijk geworden, dacht dat het de update was :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
ProMods ondertussen weer verwijderd. Valt niet te rijden met die mod helaas. Om de 5 a 10 km rijd ik op onzichtbare muren mijn Truck kapot. Erg jammer want de mod beviel mij stukke beter dan die van TSM maarja nood breekt wet zullen we maar zeggen :) . Als er een nieuwe update uit is proberen we het nog wel een keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Ik heb alweer heel wat kilometers in PM gereden, en nog geen enkele muur tegengekomen.

Wel vreemde rood-gloeiende wegdelen gevonden in Frankrijk, onder Dijon was dat volgens mij, moet ff kijken op de map waar precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Ja vind het echt jammer mod is leuk :) maar dit is niet te doen wil naar Cailess maar bij R'dam bij Antwerpen rij ik tegen muren op. Misschien moet ik hem nog even opnieuw installeren wie weet werkt dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

bij Antwerpen zouden der en her wel wat muurkes zitten idd, volgens Scul zou het maar op 1 rijbaan zijn, maar om nou de hele ring antwerpen 20kmh te rijden, is ook zo wat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
haha ah kijk dat verklaard eea ja xD misschien moet ik de rechterrijbaan dan maar skippen :D want daar gaat het vaak fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VasZaitsev schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 20:58:
bij Antwerpen zouden der en her wel wat muurkes zitten idd, volgens Scul zou het maar op 1 rijbaan zijn, maar om nou de hele ring antwerpen 20kmh te rijden, is ook zo wat :+
Klopt, het gaat telkens om de rechter rijbaan. Ben er ook 2 tegen gekomen. Na een autosave terug te hebben gezet ben ik er op de linker baan gewoon langs gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu nog een vraagje hoe krijg ik bij de G25 de schakelpook weer goed dus
ik gebruik geen H-Shifter maar die andere

Ik wil omhoog is Drive en naar je toe is Return

Maar nu heb ik wel die return maar nu met ik alles met de hand op schakelen en dat had ik eerst niet gewoon full automaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Br3wmaster schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 21:00:
haha ah kijk dat verklaard eea ja xD misschien moet ik de rechterrijbaan dan maar skippen :D want daar gaat het vaak fout
dat is in het echt ook zo ... daarom over links en door

:) op de rechter rijhelft rijden mij te veel vrachtauto's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Gaus
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:19
ravw schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 21:20:
Nu nog een vraagje hoe krijg ik bij de G25 de schakelpook weer goed dus
ik gebruik geen H-Shifter maar die andere

Ik wil omhoog is Drive en naar je toe is Return

Maar nu heb ik wel die return maar nu met ik alles met de hand op schakelen en dat had ik eerst niet gewoon full automaat
Heb je ook dat hij automatisch weer terug valt vanuit D1 naar neutral? Opnieuw de wizard doorlopen lostte bij dit probleem op. De wizard is volgens mij te vinden bij de stuurinstelling en dan rechtsonderin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mister_Gaus schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 22:05:
[...]

Heb je ook dat hij automatisch weer terug valt vanuit D1 naar neutral? Opnieuw de wizard doorlopen lostte bij dit probleem op. De wizard is volgens mij te vinden bij de stuurinstelling en dan rechtsonderin.
ja klopt ik zal even kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goed nieuws ik heb 1.71 online gezet
Hopelijk zijn alle foutjes er nu uit

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
Changelog 1.70 to 1.71

- Fixed invisible wall north of Antwerp
- Fixed invisble wall west of Antwerp
- Fixed uk prefab north of Kolding
- Fixed missing textures near Orléans
- Fixed busstop in Kuopio (2)
- Fixed collision data of Hungarian gantry signs
- Fixed uk prefab north of Antwerp
- Fixed invisible wall at Liege
- Fixed garage at Aarhus
- Fixed uk prefab Tampere
- Fixed broken ppd data for city_x_road_1_no (e.g. north of Bergen)
- Fixed city defs Hämeenlinna, Orléans
- Fixed sign definitions Denmark 110km/h traffic rule
- Fixed tollgate markers for new Austrian tollgates A9 to Graz
- Fixed FCP prefab in Antwerp Port area
- Fixed grass at junction near Herning
- Fixed weird terrain glitch north of Helsinki (vt4/vt25)
- Fixed ukprefab in Herning
- Fixed collision of railway_tunnel_2x
- Fixed location of atomium in Brussel
- Fixed sign on road in Helsinki
- Fixed terrain in Lahti
- Fixed terrain west of Aarhus
- Fixed flying streetlight near Helsinki (vt4/kt50)
- Fixed sign on road in Tampere
- Fixed streetlight on road in Düsseldorf
- Fixed traffic lights at highway junction near Tampere
- Fixed jumping traffic near garage in Helsinki
- Fixed ai at NBFC Tampere
- Fixed invisble wall at Posped, Padborg
- Fixed grass at junction near Oslo
- Fixed grass at Viborg
- Fixed wrong prefab in Porvoo
- Fixed floating sign in Lahti
- Fixed ui mark of road at Bauhaus, Bergen
- Fixed ui mark of road at Bauhaus, Herning
- Fixed terrain at Duinkerken crossing
- Fixed 2x1 section of vt5 near Mikkeli
- Fixed position of Tradeaux, Padborg
- Fixed position of building in Tampere
- Fixed wrongly visible road along the E63 at Jyväskylä
- Fixed invisible wall at Helsinki bridge
- Fixed Padborg not selectable in the freight market
- Fixed grass at bridge near Hämeenlinna
- Fixed water reflection near Hämeenlinna
- Fixed traffic light sign in Croydon
- Fixed street light through building in Södertälje
- Fixed 200m/300m distance marker in Hamburg
- Fixed signage in Graz pointing to Wien where it should be Linz
- Fixed road arrow Bordeaux
- Improved pedestrian pathways in Stockholm
- Improved European world map

- Added no boundary flag in Esbjerg
- Added improved overlay numbers in Belgium
- Added speedlimit signs n13 towards Viborg
- Added dead end marker to road in Viborg
- Added no weather area in tunnel at Turku
- Added dead end marker at hospital in Tampere
- Added water reflection at lake near Tampere
- Added new prefab pack from FLD (version 7.2)
- Added truck dealer def for Tours
- Added truck dealer def for Holstebro 
- Added dead end markers in Tours
- Added signage to Trieste/Udine/Slovenia (SLO) in Italy
- Added signage to Villach/Spittal/Feldbach/Maribor/Slowenien (SLO) in Austria
- Added speed signs 40/50/80 in Rostock port area
- Added definition file for Estonia

Mensen die via Payloadz hebben gedownload krijgen vanzelf een mailtje met link.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-09 08:29

TNJ

Frugalite

d:)b Nice!!!

MultiPlayer is nu ook om naar 1.12, dus geen geswitch heen en weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krypto936
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-12-2022
Mooi ga hem is proberen, samen met die polen en rus map!

Voor de mensen die met toetsenbord spelen en stuurtje toch iets te duur is: joystick. Ik speel met ps3 controller en werkt perfect. Gaat stuk beter dan toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Na 200+ uur met tobo, ben ik een meester in het rijden met tobo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krypto936
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-12-2022
VasZaitsev schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 22:33:
Na 200+ uur met tobo, ben ik een meester in het rijden met tobo :+
Sja! Baas boven baas he ;) ik kon niet tegen dat tikkie tikkie doen om iets te draaien ;)

Maps geinstalleerd even gekeken op wereld kaart en zag er groots uit. Morgen maar een rit doen. Deze drie zijn enige drie die echt compitable met elkaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56
Heb net een probleempje gevonden met Promods 1.70 en Poland Rebuilding 1.70. De game crasht tussen Kristiansand en Port Swinoujscie. Misschien werkt 1.71 beter maar dat moet ik nog testen. Scul en de rest van het team bedankt voor de update.

[ Voor 12% gewijzigd door Saybia op 19-08-2014 23:15 ]

Pagina: 1 ... 63 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.