Welke mod is dat eigenlijk? Heb je daar een URL van?
Net de rit gedaan van Brno naar Helsinki..ongeveer 2000km.
Beetje lastig door het poortje komen maar als je even wacht tot de weg leeg is kan je mooi een stuk rechtuit en dan pas de draai maken
De rit...een flink eind dus. Heb 4x moeten overnachten waarvan 1x op de boot (3x op een parking dus)
De veerboot af in Finland en op weg naar Helsinki. Beetje file achter me...truck had wat moeite met dat gewicht de brug omhoog
Verderop trouwens een bug ontdekt. Na deze brug krijg je tolpoorten. Vanwege de lange zware last was ik niet vlot genoeg weg, ging de slagboom dicht en bleef de trailer hangen

Nog nooit ingame zoveel getoeter achter me gehoord
Na het afleveren van de vracht meteen een level omhoog (nu 14) en een 6x2 in een 6x4 veranderd. Nu wachten tot level 16 voor de grotere motor.
Ondertussen 9ton vrachtje terug naar Krakow gevonden die €67k oplevert. Wat gehusseld met de chauffeurs (mijn lange afstand chauffeur van R'dam naar Katowic verplaatst en mijn rookie daarvandaan naar R'dam. Eens kijken of ze wat vlotter langere afstanden gaat doen. Voor mijn lange afstand chauffeur maakte het iig meteen al uit ('t scheelt als je idd ergens aan de rand van de map zit)
Voor de mensen die het mogelijk interesseert:
1920x1200 met alles op FULL/max. HDR uit. Schaling op 300%. 400 zou ook moeten lukken denk ik.
[
Voor 62% gewijzigd door
Tallguy op 19-08-2014 20:13
]