Hehe, wel knap geladen zoravw schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 20:08:
En wacht dacht je van deze ... hoop wle dat de spanbandjes het houden
[afbeelding]
gelijk een ritje naar finland gedaan, een boom aan de e63 ten noorden van Tampere

apart bushokje in Kuopio

apart bushokje in Kuopio

die bomen hebben met een andere HD mod , of die grass mod te maken , ik had ze ook maar na ik die dingen heb verwijderd is hij weer goedCarfanatic schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 20:17:
gelijk een ritje naar finland gedaan, een boom aan de e63 ten noorden van Tampere
[afbeelding]
apart bushokje in Kuopio
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
wel lastig voor al die mod makers om nu de boel goed te krijgen met al die frequente updates
Je hebt een andere mod (weather of lighting of physics) die game_data overschrijft.krissie100 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 19:16:
Ik kan met promods 1.7 niet de volledige kaart zien als ik daarop kijk, ik kom niet hoger dan zuid noorwegen-zweden??
iemand een idee??
zorg dat die eerst laden en dan pas promods door ze met aaa te laten beginnen
Ja het valt niet mee, en dan zijn we nog in vrijwel dagelijks contact met SCS.Ircghost schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 20:27:
wel lastig voor al die mod makers om nu de boel goed te krijgen met al die frequente updates
Wil niet weten hoe het voor de rest is

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Ben nog vrij weinig problemen tegen gekomen.
Idd het gras wat al gemeldt is, maar ook een stuk weg waar de ai auto's verdwenen(weet alleen niet meer waar, maar in de buurt van Oslo vanaf Karlstad).
Idd het gras wat al gemeldt is, maar ook een stuk weg waar de ai auto's verdwenen(weet alleen niet meer waar, maar in de buurt van Oslo vanaf Karlstad).
Sorry deze geskiptKoenvh schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 17:21:
Nog plannen om Bergen op Zoom en Eindhoven toe te voegen?
Op het moment ligt de focus elders maar misschien ooit Utrecht
Zo van lyon naar Warschou

Eerst even tanken voordat we gaan
Eerst even tanken voordat we gaan
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
leuk die rode banner onder je foto's
Als ik mijn crash log hier post, kunnen jullie dan zien waar het bij mij is fout gegaan? Begrijp er namelijk zelf niet heel veel van..
@ravw: Mooie shots!
@ravw: Mooie shots!
Intel i5 2500k, ADATA 8gb + Corsair 8gb 1333MHz, MSI R9 290x, ADATA HM 650
Ah. Ik vraag het namelijk omdat ik in de buurt van Antwerpen meerdere bordjes naar Eindhoven en Bergen op Zoom zag staan, en normaal gesproken staan er geen steden in die er niet zijn, vandaarScuL schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 22:04:
[...]
Sorry deze geskipt
Op het moment ligt de focus elders maar misschien ooit Utrecht
🠕 This side up
Yes, eindelijk. Good job Scul! Helaas ben ik pas donderdag weer thuis en kan dan pas eens kijken wat ets 2 1.12 en PM 1.70 ons brengt.ScuL schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 23:20:
ProMods 1.70 voor ETS2 1.12 is uit!
[afbeelding]
http://www.promods.net/setup.php
[video]
Ook weer aan het rijden met 1.7 en de nieuwe DLC. Truck mooie 'upgrade' gegeven, past wel mooi bij de vele heavy load mods die er zijn 

Net toch maar de cargo pack aangeschaft, ik heb al zoveel lol aan dit spel beleefd en ik gun het ze!
Ja is bekend er zijn er 2 rond Antwerpen en 2 in Luik.Verwijderd schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 00:34:
ScuL, ik weet niet of deze al gemeld was maar ik stuitte op een invisible wall...
Één van onze teamleden is nogal laks met het controleren van onzichtbare muren en door tijdgebrek hebben we deze niet kunnen corrigeren of gevonden met betatests.
Ik heb begrepen dat het probleem zich alleen op 1 bepaalde rijbaan voordoet en daar moet je tijdens het testen dan ook maar net over rijden.
We zijn bezig op meerdere plekken plaatsnamen te zetten die niet in het spel voorkomen omdat dat de "immersie" en herkenbaarheid verbeterd. Zodra we de nieuwe sign-editor volledig kunnen benutten gaan er namen van knooppunten, afstandentabellen en nog meer ongein in alle landen verschijnenKoenvh schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 23:36:
[...]
Ah. Ik vraag het namelijk omdat ik in de buurt van Antwerpen meerdere bordjes naar Eindhoven en Bergen op Zoom zag staan, en normaal gesproken staan er geen steden in die er niet zijn, vandaar
Ik heb vanavond de def generator bijgewerkt. Je kunt nu zelf kleuren instellen voor diverse kaarten/routes en de GPS (navigatie)

Def bestandje gewoon vervangen met het nieuwe bestand.
[ Voor 9% gewijzigd door ScuL op 16-08-2014 01:12 ]
Scul top werk wat je doet samen met je team dit maakt ETS 2 nu al tijden tot een blijvertje.
Btw het storten van een leuk bedrag wat denk ik meer mensen wel willen doen is het niet mogelijk op op de website gewoon het bankrekening nummer te zetten?
Btw het storten van een leuk bedrag wat denk ik meer mensen wel willen doen is het niet mogelijk op op de website gewoon het bankrekening nummer te zetten?
Thanksbobsquad schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 01:46:
Scul top werk wat je doet samen met je team dit maakt ETS 2 nu al tijden tot een blijvertje.
Als mensen dat willen kunnen ze me via PB benaderen ik heb nog gewoon een Nederlandse bankrekening ondanks dat ik al 5 jaar in Engeland woon. Zet de gegevens alleen liever niet publiek.
Ik zorg dat het onder de rest van het team verdeeld wordt (minus de serverkosten die niet mis zijn!)
[ Voor 8% gewijzigd door ScuL op 16-08-2014 02:30 ]
Goed bezig! Is het heel lastig om ook het verkeer toe te voegen?ScuL schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 01:08:
[...]
Ja is bekend er zijn er 2 rond Antwerpen en 2 in Luik.
Één van onze teamleden is nogal laks met het controleren van onzichtbare muren en door tijdgebrek hebben we deze niet kunnen corrigeren of gevonden met betatests.
Ik heb begrepen dat het probleem zich alleen op 1 bepaalde rijbaan voordoet en daar moet je tijdens het testen dan ook maar net over rijden.
[...]
We zijn bezig op meerdere plekken plaatsnamen te zetten die niet in het spel voorkomen omdat dat de "immersie" en herkenbaarheid verbeterd. Zodra we de nieuwe sign-editor volledig kunnen benutten gaan er namen van knooppunten, afstandentabellen en nog meer ongein in alle landen verschijnen
Ik heb vanavond de def generator bijgewerkt. Je kunt nu zelf kleuren instellen voor diverse kaarten/routes en de GPS (navigatie)
[afbeelding]
Def bestandje gewoon vervangen met het nieuwe bestand.
@Scul : Werken jullie al aan een nieuwe versie ivm de bugs ?
Bedankt voor al het werk wat jullie doen. gebruik 1.62 en verbaas me telkens weer over de map!
Bedankt voor al het werk wat jullie doen. gebruik 1.62 en verbaas me telkens weer over de map!
Is het dan ook mogelijk een bitcoin adres ergens neer te planten op de site? Of facebook.ScuL schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 02:28:
[...]
Thanks
Als mensen dat willen kunnen ze me via PB benaderen ik heb nog gewoon een Nederlandse bankrekening ondanks dat ik al 5 jaar in Engeland woon. Zet de gegevens alleen liever niet publiek.
Ik zorg dat het onder de rest van het team verdeeld wordt (minus de serverkosten die niet mis zijn!)
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Ik kwam helemaal in het noorden van Finland een vliegende bushalte tegen.
En in antwerpen op Ring 1 bij de tol zit een onzichtbare muur:

ik miste alleen de kennedytunnel op de E19 bij Antwerpen helaas.
verder heb je in finland bij de overgang gelijk een boete te pakken van spookrijder, terwijl er maar 1 weg is.
En in antwerpen op Ring 1 bij de tol zit een onzichtbare muur:
verder heb je in finland bij de overgang gelijk een boete te pakken van spookrijder, terwijl er maar 1 weg is.
[ Voor 24% gewijzigd door Pykow op 16-08-2014 12:53 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
We gaan er naar kijken. Eerst de bugs oplossen.Ircghost schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 04:57:
[...]
Goed bezig! Is het heel lastig om ook het verkeer toe te voegen?
Ja 1.71 is in ontwikkeling. Eerst de chronische zaken zoals invisible walls wegwerken.jin schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 09:57:
@Scul : Werken jullie al aan een nieuwe versie ivm de bugs ?
Sorry gebruik ik nietkuusj98 schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 10:45:
[...]
Is het dan ook mogelijk een bitcoin adres ergens neer te planten op de site? Of facebook.
Antwerpen is bekend. De Kennedytunnel zit er wel degelijk in!Pykow schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 12:52:
Ik kwam helemaal in het noorden van Finland een vliegende bushalte tegen.
Vliegende bushalte is bekend
Die spookrijder boete is vaag we kijken er naar.
Net ff een poging gedaan om met JGSME de mods te beheren, maar helaas. JGSME werkt met mappen, niet met aparte bestanden.
Het zou misschien wel kunnen werken als je alle bestanden unzipt en die mappenstructuur dan direct in de game map kunt toevoegen.
Voor andere games (sims) waarbij mods aan toegevoegd kunnen worden, werkt het prima. DCS, Silent Hunter, IL2:1946, etc.
http://www.softpedia.com/...Generic-Mod-Enabler.shtml
Het zou misschien wel kunnen werken als je alle bestanden unzipt en die mappenstructuur dan direct in de game map kunt toevoegen.
Voor andere games (sims) waarbij mods aan toegevoegd kunnen worden, werkt het prima. DCS, Silent Hunter, IL2:1946, etc.
http://www.softpedia.com/...Generic-Mod-Enabler.shtml
Jep, die spookrijder boete in Finland kreeg ik ook gelijk NS het verlaten van de boot
Deze ? Ik heb er zelf geen ervaring meeVerwijderd schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 14:21:
Weet iemand of er al een hard (=realistic) economy mod is voor 1.12 (i.c.m. TSM)?
Nu bezig met een crashtender van Kuopio naar Venetië te brengen, 3000km met een irritante lading. De beloning mag er gelukkig wel wezen: iets van 150k.
People as things, that’s where it starts.
Heeft ermee te maken dat je maar 1 doorgang hebt naar finland en dat is dezelfde weg als je van finland naar zweden wilt gaan.ScuL schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 13:33:
[...]
We gaan er naar kijken. Eerst de bugs oplossen.
[...]
Ja 1.71 is in ontwikkeling. Eerst de chronische zaken zoals invisible walls wegwerken.
[...]
Sorry gebruik ik niet
[...]
Antwerpen is bekend. De Kennedytunnel zit er wel degelijk in!
Vliegende bushalte is bekend
Die spookrijder boete is vaag we kijken er naar.
want daarnaast heb je alleen een parkeerplaats om te rusten en kom je niet op de boot.
Misschien verwar ik me even met een tunnel.
het is de tunnel die je gelijk hebt als je van Antwerpen naar brussel rijd op de E19.
Voor de afslag van Kontich (in real) en AZU (in real)
Nee dat is het niet. Het is ingewikkelder.Pykow schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 15:29:
[...]
Heeft ermee te maken dat je maar 1 doorgang hebt naar finland en dat is dezelfde weg als je van finland naar zweden wilt gaan.
want daarnaast heb je alleen een parkeerplaats om te rusten en kom je niet op de boot.
het is de tunnel die je gelijk hebt als je van Antwerpen naar brussel rijd op de E19.
Door de aanpassing van het AI algorithme in 1.10 mag de dichtstbijzijnde weg bij een veerverbinding minimaal 200 meter afstand van het ferry symbool verwijderd zijn.
Dat was bij al onze ferries het geval behalve die van Turku vanwege het grote parkeerterrein.
Daardoor hebben we het haventerrein losgekoppeld en de weg onder het haventerrein verstopt om de nodes dichter bij elkaar te brengen. Maar sinds het haventerrein is losgekoppeld klaagt het spel opeens over spookrijders. Moeten dus nog even verder puzzelen

De Kennedytunnel zit tussen de E17 vanuit Gent en de E19 R1 ring Antwerpen
Odessa schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 13:56:
Je zou natuurlijk ook gewoon de mod manager van ETS zelf kunnen gebruiken...

Wat doet ProMods nou eigenlijk precies? Ik heb al een paar keer willen kijken, maar ik verlies steeds de interesse omdat je per sé moet registreren..
als het teveel moeite is om te registreren, kijk dan gewoon naar het yt filmpje van SCUL.. hint: extra regio's, steden en verbetering steden/regio's.
Het maakt voor helemaal niks/1 dollar het spel heel veel beter, door compleet denemarken enen een flink van Zweden, Noorwegen en Finland toe te voegen, met erg mooi gemaakte steden, en wat extra vracht, en in andere landen ook extra steden, en Rotjeknor en Amsterdam zien er ook stukken beter uit.Patriot schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 17:22:
Wat doet ProMods nou eigenlijk precies? Ik heb al een paar keer willen kijken, maar ik verlies steeds de interesse omdat je per sé moet registreren..
PM is gewoon DLC maar dan gratis, zo moet je het zien, eigenlijk is het zelfs nog beter gemaakt dan wat SCS maakt.
Vandaag heel wat uurtjes gereden. Van belgie naar finland. Daarna van finland naar denemarken.
Op dit moment zit ik in dover. Opweg naar west Frankrijk.
Ook even de nieuwe dlc gekocht.
Promods is de beste map mod.
Op dit moment zit ik in dover. Opweg naar west Frankrijk.
Ook even de nieuwe dlc gekocht.
Promods is de beste map mod.
Vergeet de 14 Franse steden niet, 2 extra in Engeland, Antwerpen, Liechtenstein, 2 in Duitsland. En meer realistische verbeteringen over de hele kaart.
Ohja, Frankrijk is idd ook heel wat beter dankzij PM.
Ik ben benieuwd hoe de combi Going North en PM wordt, kanniewachte!
Ik ben benieuwd hoe de combi Going North en PM wordt, kanniewachte!
En dan pik je een kraan op die van rotterdam naar ergens in polen moet, wordt je over antwerpen gestuurd.... Boem.... Onzichtbare muur.. Heb er geen screenshots van aangezien daar al het 1 en ander over is/was gezegd maar leuk was anders.. Klein bedrijf met 3 extra chauffeurs en dan heb ik in 1 keer 100% schade.. Toen maar weg laten slepen en vracht geannuleerd.. Volgende keer ff terug met een autosave en zelf route plannen..
Waarom deed je uberhaubt geen autosave terug?
Ik heb mijn savegame terug gezet en opnieuw promods 1.70 ingeladen. Heb nu een aantal ritten gedaan en geen problemen meer ondervonden. Ik zou niet weten waar het aan gelegen heeft..
PM is welke keer weer genieten! Bedankt!
PM is welke keer weer genieten! Bedankt!
Intel i5 2500k, ADATA 8gb + Corsair 8gb 1333MHz, MSI R9 290x, ADATA HM 650
sorry die is erin geslopen, hij is inmiddels al opgelost. 1.71 komt vandaag of morgenbiertjuh? schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 18:11:
wordt je over antwerpen gestuurd.... Boem.... Onzichtbare muur..
Overigens bedankt voor alle positieve commentaren!
[ Voor 9% gewijzigd door ScuL op 16-08-2014 18:17 ]
Dat ga ik zeker doe.ScuL schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 17:44:
Vergeet de 14 Franse steden niet, 2 extra in Engeland, Antwerpen, Liechtenstein, 2 in Duitsland. En meer realistische verbeteringen over de hele kaart.
Wat een verbetering van versie 1 tot nu toe.
ScuL schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 18:16:
[...]
sorry die is erin geslopen, hij is inmiddels al opgelost. 1.71 komt vandaag of morgen
Overigens bedankt voor alle positieve commentaren!
hallo allemaal,
ik heb vandaag ook ets 2 geinstaleerd. ziet er mooi uit. echter ik moet nog wel even een tijdje in de instellingen duiken denk ik
ik gebruik namelijk een Logitech GT Driving Force maar ik vind dat er nogal veel opties steeds op het toetsenbord zit terwijl ik die niet echt in de buurt van me stuur heb. (tips voor instellen zijn welkom)
ook zit ik nog te bekijken als ik mots moet instaleren of niet maar als ik zo een beetje kijk lijkt de mod van Scul wel een mooie
ik heb vandaag ook ets 2 geinstaleerd. ziet er mooi uit. echter ik moet nog wel even een tijdje in de instellingen duiken denk ik
ik gebruik namelijk een Logitech GT Driving Force maar ik vind dat er nogal veel opties steeds op het toetsenbord zit terwijl ik die niet echt in de buurt van me stuur heb. (tips voor instellen zijn welkom)
ook zit ik nog te bekijken als ik mots moet instaleren of niet maar als ik zo een beetje kijk lijkt de mod van Scul wel een mooie
Zoiets? :hjvg schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 19:03:
... gebruik namelijk een Logitech GT Driving Force maar ik vind dat er nogal veel opties steeds op het toetsenbord zit terwijl ik die niet echt in de buurt van me stuur heb. (tips voor instellen zijn welkom)...

Voor de +, - en de draaiknop valt ook nog wel wat te verzinnen.
waar zit een wervingsburo in belgie of nederland ?
@scul
Ik heb mijn oude def bestand vervangen door het nieuwe met veranderde kleurenwegen, en die dus weer in de map met mods gezet ets2 geopend, ff checken of de def erin stond, en ja die stond erin, dubbelklik ik op mijn profiel en zegt ie dat het def bestand mist?
, eerst weer ff opnieuw in de map met mods gedaan, maar dat maakt niet uit, toch maar op doorgaan geklikt na het scherm met ontbrekende map, en het spel crasht?
ligt het aan mij of is dit tegenstellende informatie?
alvast bedankt, vindt Promods echt

Edit: opgelost, heb een nieuw bestand gegenereerd, blijkbaar was het niet goed gegaan?
Ik heb mijn oude def bestand vervangen door het nieuwe met veranderde kleurenwegen, en die dus weer in de map met mods gezet ets2 geopend, ff checken of de def erin stond, en ja die stond erin, dubbelklik ik op mijn profiel en zegt ie dat het def bestand mist?

ligt het aan mij of is dit tegenstellende informatie?
alvast bedankt, vindt Promods echt
Edit: opgelost, heb een nieuw bestand gegenereerd, blijkbaar was het niet goed gegaan?
[ Voor 7% gewijzigd door krissie100 op 16-08-2014 22:41 ]

waarom niet de AI voertuigen gebruikt? dit ziet er niet uit.
verder
Pykow schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 15:29:
[...]
Heeft ermee te maken dat je maar 1 doorgang hebt naar finland en dat is dezelfde weg als je van finland naar zweden wilt gaan.
De tunnel die Pykow bedoelt is de craeybeckxtunnel, een 4 baans + pechstrook tunnel met een flauwe s bocht erin die het begin is van de E19 als je van de R1 komt richting Brussel.ScuL schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 15:48:
[...]
...
De Kennedytunnel zit tussen de E17 vanuit Gent en de E19 R1 ring Antwerpen
Zo net mijn eigen truck gekocht en gelijk op met mijn tweede vrachtje
hoe kom je aan zo'n neuswagen?
Die overigens een as lijkt te missen.
nee ik mis geen as dit is basic uitvoering dubble as is dure optionVasZaitsev schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 22:52:
hoe kom je aan zo'n neuswagen?
hier is de mod
http://ets2mods.org/2014/06/scania-t-longline-1-3/
Hij ziet er gewoon zo vreemd, lang uit zonder die extra as.
Maar, merci.
Maar, merci.
thanks ziet er opzich wel redelijk uit ja aleen handrem eve verplaatsen anders word schakelen moeilijk lijkt me zoTNJ schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 20:28:
[...]
Zoiets? :
[afbeelding]
Voor de +, - en de draaiknop valt ook nog wel wat te verzinnen.
Is het aan te raden om PM te downloaden als mn laptop met enkele mods (geen idee of het echt goed mods waren) al vastloopt bij het laden van ets? Of vraagt PM niets extra's tov de gewone ETS?
Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre
ProMods is niets mis mee. Je moet wel checken of je mod compatibel is met een nieuwe versie. Weet niet of dat het geval is. Houd hem zelf zo clean mogelijk, ProMods en een paar heavy loads.
Dan ga ik het eerst mooi proberen met alleen ProMods, lekker richting het noorden
Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

opeens kwam ik dit in herning tegen...
foutje, of een onwerkelijke stunt?
op dezelfde plek langs de weg, een stilstaande auto die niet verder rijd??

en ik weet al hoe het komt xD, iets klopt er niet aan de weg xD

en nog een interessante foto

die fout of onwerkelijke stunt kom dus doordat ze soms boven op elkaar wordt gesplasht ^^
[ Voor 76% gewijzigd door krissie100 op 16-08-2014 23:21 ]
Die Scania T heb ik ook een tijdje gereden, totdat ik bij een tolpoortje in Italie (rond Venetië ergens) niet erdoor kon. Werd niet geactiveerd, zodat slagboom niet open ging.ravw schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 22:49:
Zo net mijn eigen truck gekocht en gelijk op met mijn tweede vrachtje
[afbeelding]
Mod weer verwijderd en weer gewoon Volvo gaan rijden.
Vandaag voor het eerst Promods geinstalleerd. Scandinavië ziet er prachtig uit, maar voorrang kennen ze er soms niet en veel last van verdwijnende auto's.
Zo.. Dit was mijn lading voor vandaag.

2 Race-Iveco's naar het Scania Demo Centre in mijn DAF. Ik kon het natuurlijk ook niet laten om daarna nog even een rondje over het Demo Centre te doen

2 Race-Iveco's naar het Scania Demo Centre in mijn DAF. Ik kon het natuurlijk ook niet laten om daarna nog even een rondje over het Demo Centre te doen
-
Södertälje - low res autos: dit is een oud deel van de kaart waar het te veel resources zou kosten om alles AI te laten renderen. Misschien dat we dit ooit vervangen. Nu geen prio
Herning - Sorry daar zit een Engels wegstuk, is vanmiddag al gerepareerd komt in de volgende update
Antwerpen - Tsja
Soms zit er wel eens een gat in de "barrier"
Verdwijnende auto's in Scandinavië - heb je voornamelijk in Noorwegen gereden?
Er was een probleem met een voegstrook (wegstuk) die we bij de tolstations hebben gebruikt.
Ook dit is vanmiddag opgelost.
Herning - Sorry daar zit een Engels wegstuk, is vanmiddag al gerepareerd komt in de volgende update
Antwerpen - Tsja
Er was een probleem met een voegstrook (wegstuk) die we bij de tolstations hebben gebruikt.
Ik kwam een aantal verdwijnende auto's in Helsinki en de rest van Finland tegen (ook die stad links boven Helsinki)ScuL schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 00:28:
Södertälje - low res autos: dit is een oud deel van de kaart waar het te veel resources zou kosten om alles AI te laten renderen. Misschien dat we dit ooit vervangen. Nu geen prio
Antwerpen - TsjaSoms zit er wel eens een gat in de "barrier"
Daarnaast: Poland Rebuilding voor ProMods 1.7 is nu ook uit: http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=32&t=163832
Mocht je nu fan zijn van Polen is het zeker een aanrader. Veel originele dingen (politie langs de weg met vrachtwagens, stakingen midden op de weg..), en ook hoge kwaliteit wegen.
🠕 This side up
Ik had in rotterdam richting antwerpen last van auto's die zomaar verdwenen. Standaard wegstuk (brug bij Dordrecht in real).
Verder bij de grens kopenhagen naar malmö heb je helemaal rechts geen icoontje om de tol te kunnen betalen. Kleinigheidje.
Verder heb je in noord denemarken een bedrijf METRO. Daar moet je wel wat skills hebben om een aanhanger daar te pakken. Was dat de bedoeling? Het gaat net maar erg krap.
Verder bij de grens kopenhagen naar malmö heb je helemaal rechts geen icoontje om de tol te kunnen betalen. Kleinigheidje.
Verder heb je in noord denemarken een bedrijf METRO. Daar moet je wel wat skills hebben om een aanhanger daar te pakken. Was dat de bedoeling? Het gaat net maar erg krap.
Uitdagingen moeten er zijnPykow schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 00:35:
Haha was leuk om te doen inderdaad.
Ik vind juist die moeilijkere jobs leuker, het liefst doe ik alleen maar draaiwerk
En daar heb ik weer de RUSmap aangeplakt.. Dus Promod-Polandrebuilding-Rusmap.. en het lijkt te werken. Dan heb je dus echt een grote map Nu nog even wachten tot ale bugs verholpen zijn...mooie tijden voor de ETS liefhebberKoenvh schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 00:32:
[...]
Daarnaast: Poland Rebuilding voor ProMods 1.7 is nu ook uit: http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=32&t=163832
Mocht je nu fan zijn van Polen is het zeker een aanrader. Veel originele dingen (politie langs de weg met vrachtwagens, stakingen midden op de weg..), en ook hoge kwaliteit wegen.
Dank voor deze tip, ga het zeker proberen!! Kan vanavond pas weer rijden. Kan niet wachten. Wordt zeker een grote rit om lekker veel te zien.Koenvh schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 00:32:
[...]
Ik kwam een aantal verdwijnende auto's in Helsinki en de rest van Finland tegen (ook die stad links boven Helsinki)
The sky is the limit
Speelde net Scania Truck Driving, krijg je bij gevaarlijke missie een opdracht om langs een berg te rijden.
Rij je alles vlekkeloos kom je op het einde een heuvel tegen.
De truck komt niet eens omhoog door te weinig PK.
Erg jammer en moet ik dus veel meer vaart hebben in 2 scherpe bochten.
Wel handig om te leren keren met een aanhanger.
ja daar is hij zeker heel goed voor , en je gata ook meer een meer je truck beter behersen ..Pykow schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 10:39:
Speelde net Scania Truck Driving, krijg je bij gevaarlijke missie een opdracht om langs een berg te rijden.
wacht maar tot je in het havengebied ben dat je tussen die containers achter uit moet rijden
Zelf heb ik hem helemaal uitgespeeld
voor al die lessen zijn leuk , rem proeven en keren
Het viel mee op dat een auto op de linker weghelft bij dat punt versprong naar de rechter. Verspringt de rechte weghelft misschien ook naar rechts in het niets?Pykow schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 00:35:
Ik had in rotterdam richting antwerpen last van auto's die zomaar verdwenen. Standaard wegstuk (brug bij Dordrecht in real).
In scania truck simulator heeft mij G27 meer feedback.
ik krijg dat niet meer hersteld bij mijn profile in ETS2.
Ik heb alles op standaard waarde gezet, maar toch onthoud hij ergens iets.
ik gebruik maar 1 profiler die standaard altijd geselecteerd is.
speel ook alleen ETS2 en nu scania driver met me stuur.
andere games voorlopig niet meer.
iemand een idee wat dit kan zijn ?
Ik vindt het jammer dat TSM map mode niet samengaat met ProMods
dan heb je pas heel wat KM om te rijden.
ik ziet nu in lorient west frankrijk.
ik krijg dat niet meer hersteld bij mijn profile in ETS2.
Ik heb alles op standaard waarde gezet, maar toch onthoud hij ergens iets.
ik gebruik maar 1 profiler die standaard altijd geselecteerd is.
speel ook alleen ETS2 en nu scania driver met me stuur.
andere games voorlopig niet meer.
iemand een idee wat dit kan zijn ?
Ik vindt het jammer dat TSM map mode niet samengaat met ProMods
dan heb je pas heel wat KM om te rijden.
ik ziet nu in lorient west frankrijk.
Verwijderd
Naast Scania Truck Driving Simulator kan ik ook Trucks & Trailers aanbevelen. Kost op dit moment maar € 1,99 op Steam! Deze richt zich volledig op korte handelingen van 1-5 minuten. Het kan op den duur wat repetitief worden, dus het is niet iets dat je uren achter elkaar kan spelen zoals ETS2. Eigenlijk gewoon een leuke afwisseling. Werkt ook uitstelend met de G27. In game FB is wat sterk en kun je niet bijstellen maar als je deze uitzet en gewoon de settings van de driver gebruikt werkt ook dit prima. Zo vullen al die truck games van SCS elkaar mooi aan. En er vallen nog 35 achievements te verzamelen voor de liefhebber. Deze zijn onlangs toegevoegd. ETS2 schijnt deze binnenkort ook te krijgen.
Trucks & Trailers sale @ Steam!
Trucks & Trailers sale @ Steam!
Ik heb mijn Volvo FH aan een nieuwe werknemer gekoppeld en voor mezelf een nieuwe gekocht

Weer eens wat anders dan altijd maar een Volvo of Scania
Weer eens wat anders dan altijd maar een Volvo of Scania
[ Voor 14% gewijzigd door Nice Guy Eddie op 24-08-2014 15:53 ]
Ik heb nu 1 rit gemaakt door scandinavië, maar het viel erg op tijdens een rit door helsinki.ScuL schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 00:28:
Een 2e punt, bij rotondes geplaatst door promods lijken de voorrangsregels niet helemaal te kloppen.
Net bij de rotonde in Rostock, komende vanaf het veer, werd ik volop geramd door een auto die de rotonde op kwam terwijl ik daar al reed.
Dit is me bij een andere promods rotonde ook al een keer gebeurd, helaas weet ik niet meer waar.
3e punt.
Een van de noordelijkste steden (mikkaele of zoiets) kom je van de hoofdweg via een rotonde de stad binnen. Hierbij ga je een steile helling af naar een verkeerslicht, rechtsaf staat er meestal een vrachtwagen met knipperlichten aan in de bocht stil. (Botsing gehad???)
Frappant hoe een ontwerp van 25 jaar oud, nog steeds modern eruit kan zien.
Jammer voor dit spel voor mij, alleen maar 4 x 2 en lage vermogens.
[ Voor 37% gewijzigd door jbbrans op 17-08-2014 14:01 ]
Als de regels niet helemaal kloppen is het winst. Bij SCS kloppen de regels namelijk helemaal niet..jbbrans schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 13:53:
Een 2e punt, bij rotondes geplaatst door promods lijken de voorrangsregels niet helemaal te kloppen
Ik wacht echt tot er bijna geen verkeer is ( lukt uiteraard niet altijd) of rij 'op hoop van zegen' de rotondes op en af...

Rotondes gaan bij mij bijna altijd goed, heel af en toe besluit een auto vol op me in te rijden, maar da's vrij zeldzaam gelukkig.
waar kan je eigenlijk in de trailer en truck browser komen??
heb de knop nog niet gevonden, of zit het er nog niet in??
heb de knop nog niet gevonden, of zit het er nog niet in??
Truck en Trailer browser zitten achter de knop "Over". Beetje rare plek, ik heb ook goed moeten zoeken!
Is het overigens mogelijk om trucks op de 3e pagina te krijgen bij de dealer(s)? Word er een beetje moe van om elke keer te zoeken en dan te moeten concluderen dat 2 mods over elkaar heen zitten

Vanavond dan eindelijk weer een ritje kunnen doen. Rit ging van Mannheim naar Geilo in Noorwegen, goede 1500km met diepgevroren vis.
Hier enkele screens.
Aankomst bij de boot in Noord-Denemarken

In Oslo is het flink steil omhoog als je de werf verlaat, de 650pk komen dan goed van pas

De route door bergen naar Geilo was prachtig, echt genoten. Wel langzame klim, ongeveer 35km/h

Hier zie je goed het hoogte verschil
Hier enkele screens.
Aankomst bij de boot in Noord-Denemarken

In Oslo is het flink steil omhoog als je de werf verlaat, de 650pk komen dan goed van pas

De route door bergen naar Geilo was prachtig, echt genoten. Wel langzame klim, ongeveer 35km/h

Hier zie je goed het hoogte verschil

The sky is the limit
ja dat soort bergen mis ik in Oostenrijk en Zwitserland , daar rij je alleen maar door tunnels heen
en af en toe eens een heuvel op en af
maar ik weet dat vele wegen ook wel zo zijn zo glad (neem de Brennerpas maar eens )
al hoe wel als je dan naar de Gotthard Pass kijkt
en af en toe eens een heuvel op en af
maar ik weet dat vele wegen ook wel zo zijn zo glad (neem de Brennerpas maar eens )
al hoe wel als je dan naar de Gotthard Pass kijkt
[ Voor 11% gewijzigd door ravw op 17-08-2014 21:43 ]
Bij mij laad hij wel Promods + Poland Rebuilding. Met de Rusmap erbij wil ETS 2 niet laden. Hoe heb jij het werkend gekregen? Heb jij de de laatste versie van ETS 2 of een oudere?Odessa schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 07:23:
[...]
En daar heb ik weer de RUSmap aangeplakt.. Dus Promod-Polandrebuilding-Rusmap.. en het lijkt te werken. Dan heb je dus echt een grote map Nu nog even wachten tot ale bugs verholpen zijn...mooie tijden voor de ETS liefhebber
Heb het al gevonden. Te oude versie van de Rusmap geladen. Dacht dat ik de laatste had maar dat bleek niet zo te zijn. Problem solved! Nu nog even kijken of de Ro Map Add-On werkt in combinatie hiermee. Of de Nez map?
[ Voor 15% gewijzigd door Saybia op 17-08-2014 23:50 ]
ScuL en je team, bedankt voor de mooie landschappen. Dit soort plaatjes maakt het echt fantastisch om in scandinavie rond te rijden. Even verderop nog een meer met aan de overkant een camping, echt gaaf 

Vandaag linux op me oude laptop gezet (windows was niet meer vooruit te branden
) en gelijk maar even ETS 2 geïnstalleerd en dit keer maar betaald voor de Promods want ScuL en de rest van het team verdienen het echt
Kun je ook daadwerkelijk naar rusland? Op de kaart lijkt er geen verbinding te zijn namelijk (zelf nog niet uit kunnen testen helaas)Saybia schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 23:35:
[...]
Bij mij laad hij wel Promods + Poland Rebuilding. Met de Rusmap erbij wil ETS 2 niet laden. Hoe heb jij het werkend gekregen? Heb jij de de laatste versie van ETS 2 of een oudere?
Heb het al gevonden. Te oude versie van de Rusmap geladen. Dacht dat ik de laatste had maar dat bleek niet zo te zijn. Problem solved! Nu nog even kijken of de Ro Map Add-On werkt in combinatie hiermee. Of de Nez map?
Graag gedaan ons streven is om ooit heel Europa erin te krijgen
Gaat nog wel een tijdje overheen dus stay tuned zo behoudt het spel in elk geval z'n speelbaarheid! Denk dat veel mensen nu bijna 2 jaar na de uitgifte van ETS2 anders wel naar andere games waren over gegaan als het niet mogelijk was geweest zelf te modden in dit spel!
Klopt, maar aan de andere kant: Vind maar eens een alternatief. Er zijn niet zo veel simulatoren die normaal rijden simuleren. De enige andere die ik ken is City Car Driving.ScuL schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 00:57:
Graag gedaan ons streven is om ooit heel Europa erin te krijgenGaat nog wel een tijdje overheen dus stay tuned zo behoudt het spel in elk geval z'n speelbaarheid! Denk dat veel mensen nu bijna 2 jaar na de uitgifte van ETS2 anders wel naar andere games waren over gegaan als het niet mogelijk was geweest zelf te modden in dit spel!
🠕 This side up
Ik vind ook echt dat jullie een geweldige inzet hebben! Bij de versie die samenkomt met de nieuwe uitbreidingsDLC zal ik ook doneren, afhankelijk van de kosten van de SCS DLC en wat er allemaal gebeurtScuL schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 00:57:
Graag gedaan ons streven is om ooit heel Europa erin te krijgenGaat nog wel een tijdje overheen dus stay tuned zo behoudt het spel in elk geval z'n speelbaarheid! Denk dat veel mensen nu bijna 2 jaar na de uitgifte van ETS2 anders wel naar andere games waren over gegaan als het niet mogelijk was geweest zelf te modden in dit spel!
Oh en een vent (Allmactravish = Schot) met wie ik veel samen game, wilde je ook nog enorm bedanken toen ik zei dat je veel op dit forum was!
Op mijn kaart zie ik geen onderbreking. Ik rijd zo van Polen naar Wit-Rusland. Ik heb de mappen een nummer gegeven zodat ze op volgorde laden (tenminste dat hoop ik). Eerst Promods 1.70, dan Polen Rebuild 1.70 en daarna Rusmap 1.3.3p0x schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 00:13:
[...]
Kun je ook daadwerkelijk naar rusland? Op de kaart lijkt er geen verbinding te zijn namelijk (zelf nog niet uit kunnen testen helaas)
Met de Ro Map v3.6.2 crasht het spel in combinatie met bovenstaande. De NEZ map laad wel maar dan heb je een probleem met de Rusmap. Dan is er geen verbinding tussen Polen en Wit-Rusland.
Zo hele weekend gespeeld
. Gister toch maar mijn eigen truck gekoch, want hoe leuk het rijden ook is sinds ik mijn eigen truck heb is het nog leuker
. Heb er wel een lening voor afgesloten maar die zou ik in theorie al terug kunnen betalen na het afleveren van deze rit.
Ben nu ondeweg van Polen naar Frankrijk met een lading melkpoeder
. Niet de leukste lading dat was tot nu toe een aantal shovels die ik van Hamburg naar Geneve mocht brengen
. Nog een heel stuk binnendoor gereden waar ik wat mooie screenshots van heb. Zal die vanavond nog wel even posten
.
Ben nu ondeweg van Polen naar Frankrijk met een lading melkpoeder
PSN: Brwmaster
Verwijderd
Ik denk dat ik zo nu en dan nog wel een ritje had gemaakt maar lang niet zoveel als met al die mods idd. De 200 uur die ik er nu in heb zitten is voor een groot deel ook te danken aan Promods. Eigenlijk vind ik het nog steeds even leuk als in het begin met al die nieuwe uitbreidingen die blijven komen. De 300 uur ga ik dan ook makkelijk halen.ScuL schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 00:57:
Denk dat veel mensen nu bijna 2 jaar na de uitgifte van ETS2 anders wel naar andere games waren over gegaan als het niet mogelijk was geweest zelf te modden in dit spel!
Zo net even een account gemaakt bij ProMods. Ben er alleen nog niet helemaal uit of ik nu alleen de DLC Going North nodig heb of ook Going East? Die kwam ik nl ook tegen op steam. Zit helaas op mijn werk dat eea blokt dus kan helaas niet echt lekker research doen
.
Speel nu met de TSM mod maar ga switchen naar Pro om de mede Tweaker te supporten
. Zit een hoop werk in dus jullie verdienen alle support!!
Speel nu met de TSM mod maar ga switchen naar Pro om de mede Tweaker te supporten
PSN: Brwmaster
Ik weet niet hoeveel uur ik erin heb zitten, maar dat zou ook behoorlijk moeten zijn.Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 08:50:
[...]
Ik denk dat ik zo nu en dan nog wel een ritje had gemaakt maar lang niet zoveel als met al die mods idd. De 200 uur die ik er nu in heb zitten is voor een groot deel ook te danken aan Promods. Eigenlijk vind ik het nog steeds even leuk als in het begin met al die nieuwe uitbreidingen die blijven komen. De 300 uur ga ik dan ook makkelijk halen.
ik had 77% ontdekt op account, daarna heb ik going east besteld en stond ik weer op 40% ofzo iets.
Leukste was dat ik nu al steden in ProMods hebt ontdekt, maar de wegen ernaar toe niet.
Dit komt doordat ik ProMods 1.0 gespeeld had en de steden heeft hij onthouden.
Verwijderd
Ik heb ongeveer 225 uur in ETS zitten volgens Steam. Punt is dat ik ongeveer een jaar na aankoop ben geswitcht naar Steam. Dus 300 uur zitten er waarschijnlijk in. Ik kom alleen nooit zover met profielen want dan weer crasht ie voortdurend na een mod (wat mij er toe bracht om aparte mod uittest profielen aan te maken (met een save), dan weer krijg ik een nieuwe pc (waarvan de processor en het moederbord nu kapot zijn) en vergeet ik back-ups te maken etc. etc. Ik had op het laatst twee garages helemaal vol (met duure trucks ofc xD).
Dit topic is gesloten.