Alsof Scania en DAF sex hebben gehad
Dank, eens een route in die richting plannen.Racemol schreef op woensdag 28 november 2012 @ 00:01:
De grote Scania dealer zit in Hannover.
Nu is het ook nipt, volgens de gps nog 7h18m. Volgende slaappauze in 7h19, en time remaining 7h20
Als je 85/90 rijdt, rijd je best wat van de tijd af.
---RAWE CEEK!!!---
Precies, gewoon doorkachelen met 92km/u op de cruisecontrol en je bent er ruim op tijd. Kun je zelfs nog zonder een boete voor het overtreden van de rij- en rusttijden naar een parkeerplek rijden
Nee, merp!
Ik wil nog even de oranje straatverlichting mod naar voren halen. Hij is volgens mij kort aan bod gekomen in dit topic en ik heb hem toen gedowload. Sinds ik die gebruik heeft de nacht een veel natuurlijkere uitstraling.. Echt een aanrader!
Dat heb ik dus echt nog helemaal nooit gehad, en ik heb toch regelmatig dat ie moe is en ik nog 2 uur moet rijden voor ik bij een rustplaats ben, maar die boete heb ik nog nooit gekregen.PauseBreak schreef op donderdag 29 november 2012 @ 22:19:
Precies, gewoon doorkachelen met 92km/u op de cruisecontrol en je bent er ruim op tijd. Kun je zelfs nog zonder een boete voor het overtreden van de rij- en rusttijden naar een parkeerplek rijden
Kan lading trouwens ook beschadigen door ruw rijgedrag? Hard remmen, scherpe bochten, hard over hobbels ofzo?
Ik ben gister begonnen met een rit die mij € 80.000,- op gaat leveren. Een lading explosieven van Wien naar Glasgow. Ik ben net aangekomen in Engeland met de boot, en ik heb al 3% schade op de lading, terwijl ik echt helemaal nergens tegen aan gereden ben
[ Voor 31% gewijzigd door FastFred op 30-11-2012 09:18 ]
Je lading beschadigd alleen als je ergens tegenaan rijd.
Ik heb een keer een afrit(bocht) iets te snel genomen en onderaan de afrit schoot ik zo het decor in, kon er niet meer tegen sturen.
Wel vol in de ankers gegaan, toen ik stilstond had ik geen schade aan de lading.
Weer rustig achteruit en vrachtje netjes afgeleverd.
EDIT: al denk ik dat het wel afhankelijk is van het type lading aangezien ik toen niet met breekbare of gevaarlijke lading reed.
Ik heb een keer een afrit(bocht) iets te snel genomen en onderaan de afrit schoot ik zo het decor in, kon er niet meer tegen sturen.
Wel vol in de ankers gegaan, toen ik stilstond had ik geen schade aan de lading.
Weer rustig achteruit en vrachtje netjes afgeleverd.
EDIT: al denk ik dat het wel afhankelijk is van het type lading aangezien ik toen niet met breekbare of gevaarlijke lading reed.
[ Voor 16% gewijzigd door Flex0r op 30-11-2012 09:40 ]
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Soms raak je iets zonder dat je die aanrijd-melding krijgt, dan schuur je net ergens langs bij een te krappe bocht o.i.d.
En sommige bochtjes zijn erg krap, vooral met een dieplader of autotranssporter. Dan moet je heel erg wijd uithalen, wil je niet aan de binnenkant tegen de vangrail zitten.
---RAWE CEEK!!!---
Ja, dat ken ik. Als je met een dieplader van de boot af komt in Calais. Dan sla je op die T-splitsing links af en moet je een meter of 50 ofzo rechtsaf de snelweg op, en dat is krap. De eerste keer dat ik daar kwam kreeg ik het ook niet voor elkaar om de bocht door te komen. Moest ik dus achteruit rijden, om vervolgens niet de uitvoegstrook te nemen en een zo wijd mogelijke bocht naar rechts, en toen ging het net goed. Uiteraard als je achteruit wil rijden staan er eerst weer een aantal auto's achter je te wachten, dus ik heb daar toen wat rare toeren uit moeten halen en een paar keer moeten steken om weg te komen
Het is daar ook, of je raakt met je cabine dat bord dat daar in de middenberm staat, of je schampt met je trailer de vangrail in de binnenbocht
Wat een kutstuk is dat zeg
Het is daar ook, of je raakt met je cabine dat bord dat daar in de middenberm staat, of je schampt met je trailer de vangrail in de binnenbocht
Wat een kutstuk is dat zeg

[ Voor 14% gewijzigd door FastFred op 30-11-2012 12:15 ]
Als ze de pechstrook afzetten met die wit/rode borden, raak ze niet! Ik had er eentje mee, en die ging onder de dieplader. Twee seconden *kadoenk kraak schreeeep* geluiden en de cargo had opeens 70% damage, de truck van 1% naar 9%. Gelijk maar de rit opgezegd, want ik ga geen 10 uur ingame rijden voor nog 5000 euro te krijgen of zo, dus maar 12 000 verlies geïncasseerd.
[ Voor 3% gewijzigd door Jump op 01-12-2012 18:26 ]
De volgende keer dus maar weer met 2 handen aan het stuur
@FastFred: In Engeland heb je ook veel van dat soort snelwegopritten. Héél irritant. Ik speel niet met stuur maar met gamepad en dan is het inderdaad of paaltje hoeken, of die vangrail schrapen. Tegenwoordig kies ik er maar voor om het paaltje om ver te hoeken. Dat is alleen schade aan de truck, niet aan de vracht 
Heb er trouwens toch maar een Globetrotter XL cab op gezet, vond het wel tijd voor iets anders
Ook meteen de lening terugbetaald, m'n eerste garage uitgebreid (in R'dam) naar wel 5 vrachtwagens en daar ook maar 2 trucks en chauffeurs extra bij gezet. Jammer genoeg had ik precies te weinig doekoe om de tweede truck ook in de juiste livery te spuiten, dus die rijdt nog even rond in het wit. Had ik nou die lening maar niet terugbetaald
Heb er trouwens toch maar een Globetrotter XL cab op gezet, vond het wel tijd voor iets anders
Nee, merp!
Verwijderd
iemand een werkende download link voor de Enhanced Traffic die hier eerder is gepost werkt niet..
Deze werkt nog:Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 23:36:
iemand een werkende download link voor de Enhanced Traffic die hier eerder is gepost werkt niet..
http://www.sendspace.com/file/nhtxge
Ahum, toetsenbord hier en ik kan die bochten wel halen als ik gewoon wat wijder ga, dus niet de uitvoegstrook gebruiken, maar gewoon op de baan voor rechtdoor blijven, zo dicht mogelijk tegen de middenlijn en dan insturenPauseBreak schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 20:25:
@FastFred: In Engeland heb je ook veel van dat soort snelwegopritten. Héél irritant. Ik speel niet met stuur maar met gamepad en dan is het inderdaad of paaltje hoeken, of die vangrail schrapen. Tegenwoordig kies ik er maar voor om het paaltje om ver te hoeken. Dat is alleen schade aan de truck, niet aan de vracht
Ja, zo doe ik dat ook maar dan nog haal ik de helft van de tijd die bocht niet (of het lijkt zo in de spiegels, dat kan ook). Misschien toch maar eens mijn gamepadje calibreren
Nee, merp!
Verwijderd
tnksDanno88 schreef op zondag 02 december 2012 @ 13:36:
[...]
Deze werkt nog:
http://www.sendspace.com/file/nhtxge
Sinds een paar dagen ook de game en net dit topic doorgenomen. Heb t/m vandaag €110000 gespaard en nu net mijn eigen eerste scania gekocht. Nu de mogelijkheden als eigen chauffeur verkennen.
Zal binnenkort ook wat screens posten.
Zal binnenkort ook wat screens posten.
The sky is the limit
Ook hier zelfs een paar die al een tijdje aan het uitrusten zijn. Het zijn zelfs een paar van mijn langstrijdende chauffeurs.L1nt schreef op woensdag 28 november 2012 @ 20:52:
Hebben jullie dat ook dat een chauffeur soms een eeuwigheid lijkt te rusten??
1tje, level 0.8 doet paar korte ritjes en dan een lange (14+ uur) en rust dan uurtje of 2 uit om verder te gaan.
de andere, level 2,5, rust nu al ruim 2 ingame dagen.
Ik heb ze weer aan het werk gekregen door het wisselen van standplaats.
Nu maar kijken hoelang ze aan het werk blijven.
Ik heb de nieuwste update geinstalleerd en heb per ongeluk de mods laten staan, hoe krijg ik die mods weer opnieuw in de simulator?
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Als ze in dezelfde map staan, dan doen ze het ook gewoon gelijk weer.
---RAWE CEEK!!!---
Of je stopt de stekker erin.. (volgens een oude reclame)
Had ze er blijkbaar al uitgehaald voor de update..
zit denk ik te lang achter het stuur
Had ze er blijkbaar al uitgehaald voor de update..
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
1.2.5.1 of is er weer een nieuwe?cbr600f4i schreef op maandag 03 december 2012 @ 09:37:
Ik heb de nieuwste update geinstalleerd en heb per ongeluk de mods laten staan, hoe krijg ik die mods weer opnieuw in de simulator?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ik heb ze met het installeren van de update, ook laten staan en bij mij blijven ze werken.cbr600f4i schreef op maandag 03 december 2012 @ 09:37:
Misschien ff tijdelijk in andere map stopppne, game starten, afsluiten en terug plaatsen?
Hehe!!
Zou hij schrik hebben als ie in zijn spiegel kijkt?! Ging een aantal km zo.

En SCS heeft groen licht gekregen.
http://steamcommunity.com.../filedetails/?id=93066271

En SCS heeft groen licht gekregen.
http://steamcommunity.com.../filedetails/?id=93066271
De laatste van een paar weekjes terug, 1.2.5.1
Nu bezig met een zwaar transport rit.

De 730 heeft er wel wat moeite mee
Alleen nu wil ik op de onderstaande parkeerplaats gaan rusten, maar hij pakt de rust plaats niet.
En ik ga waarschijnlijk de volgende pomp niet halen binnen de tijd.

Link naar de stand-alone zwaar transport trailer.
http://trucksimulator24.d...ad&postID=78384#post78384

De 730 heeft er wel wat moeite mee
Alleen nu wil ik op de onderstaande parkeerplaats gaan rusten, maar hij pakt de rust plaats niet.
En ik ga waarschijnlijk de volgende pomp niet halen binnen de tijd.

Link naar de stand-alone zwaar transport trailer.
http://trucksimulator24.d...ad&postID=78384#post78384
---RAWE CEEK!!!---
Hey..da's weer eens wat anders.Kwa gewicht merk ik niets anders.Kan zijn omdat ik mijn trailergewicht al heb gemod. Jammer dat ik over het standplaats probleem heen heb gelezen want deze rit gaat van Salzburg naar Kiel 

EDIT
Godju.. Dat ritje van Salzburg naar Kiel is niet erg lachen met die lading. Ik heb 3km snelweg gehad en voor de rest 1 grote zigzag door de bergen op B-wegen. En gewoon geen Benzinepomp tegenkomen...Gelukkig nog net op tijd eentje.Je kan het niet goed zien op dit plaatje maar ik had nog 22 liter.
en al een boete voor het te lang door rijden.

Na het bijtanken, mijn truck op de parkeerplaats kunnen zetten ( was wat pas en meet werk ) en eindelijk kunnen pitten.
Eenmaal aangekomen in Kiel, kreeg ik de trailer niet op zijn plaats ( veel te krap ) en heb ik het maar opgegeven. Sommige bochten kan je echt niet halen met deze lading.
NFC .. Nee ik heb geen verlichting in die poppen, dat lijkt zo door de belichting van het spel.
Die poppen zijn eigenlijk te wit.Had beter een cremekleur kunnen hebben.

EDIT
Godju.. Dat ritje van Salzburg naar Kiel is niet erg lachen met die lading. Ik heb 3km snelweg gehad en voor de rest 1 grote zigzag door de bergen op B-wegen. En gewoon geen Benzinepomp tegenkomen...Gelukkig nog net op tijd eentje.Je kan het niet goed zien op dit plaatje maar ik had nog 22 liter.

Na het bijtanken, mijn truck op de parkeerplaats kunnen zetten ( was wat pas en meet werk ) en eindelijk kunnen pitten.
Eenmaal aangekomen in Kiel, kreeg ik de trailer niet op zijn plaats ( veel te krap ) en heb ik het maar opgegeven. Sommige bochten kan je echt niet halen met deze lading.
NFC .. Nee ik heb geen verlichting in die poppen, dat lijkt zo door de belichting van het spel.
Die poppen zijn eigenlijk te wit.Had beter een cremekleur kunnen hebben.
[ Voor 57% gewijzigd door Odessa op 05-12-2012 02:13 ]
Wat een drama op sommige ETS2 mod forums zeg. Ik probeer nu al een paar weken met mensen in contact te komen die 3D modelling kunnen doen voor wat uitbreidingen van borden, eerst ben ik 2x van ets2-mods.com afgetrapt zonder reden en nu is eurotrucksimulator.org down door een of andere hack / malware. Jammer dat deze scene zo veel kiddies aantrekt
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Odessa, heb jij nou verlichting in je poppen? En het lijkt er bij jouw veel mooier uit te zien, terwijl ik ook alles op z'n hoogst heb staan.
---RAWE CEEK!!!---
@NFC: Als je nog een keer dat probleem hebt met die rustplaats, even ontkoppelen en weer aankoppelen. Dat lost het voor mij vaak wel op. En anders ontkoppel ik de trailer en rij ik de truck even naar zo'n schuine parkeerplaats. Dat werkt ook, en die trailers worden toch niet gejat
Nee, merp!
Waarom moet zo'n kraan op een trailer staan? Die kan toch prima uit zichzelf rijden? Lekker realistische mod weer....
Helaas dat ze in de laatste patch nog steeds niet een bug hebben opgelost die ik gemeld heb.... Waar ik nu nog "last" van hem want als je snel achter elkaar gaat rusten... is het spel de weg kwijt en hoef je niet meer te rusten... haalt toch wel een stuk realiteit weg alhoewel ik kan nu rit na rit doen zonder te rusten.
Wat dacht je van niet snel achter elkaar gaan rusten? Heb je er ook geen last van.bobsquad schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 22:29:
Helaas dat ze in de laatste patch nog steeds niet een bug hebben opgelost die ik gemeld heb.... Waar ik nu nog "last" van hem want als je snel achter elkaar gaat rusten... is het spel de weg kwijt en hoef je niet meer te rusten... haalt toch wel een stuk realiteit weg alhoewel ik kan nu rit na rit doen zonder te rusten.
Fastfred
Waarom moet zo'n kraan op een trailer staan? Die kan toch prima uit zichzelf rijden? Lekker realistische mod weer....

Ik heb altijd het probleem dat ik zit te twijfelen als ik de volgende rust plaats ga halen. Ik wil altijd zo lang mogelijk rijden. En al een paar keer gehad dat ik maar een paar minuten over had
Helaas ben ik al vrij ver waardoor het voor mij geen optie is om opnieuw te starten dan ben ik weer 60 á 80 uur verder. Als je nu zelf je savegames kon kiezen was dit zo opgelost. (alhoewel ik wel blij ben met de huidige manier van saven).Odessa schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 22:51:
[...]
Wat dacht je van niet snel achter elkaar gaan rusten? Heb je er ook geen last van.
Waarom zou je opnieuw beginnen? Wat versta jij eigenlijk onder, snel achter elkaar rusten? En waarom kan jij niet zelf je savegames kiezen? ... Does not computebobsquad schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 23:18:
[...]
Helaas ben ik al vrij ver waardoor het voor mij geen optie is om opnieuw te starten dan ben ik weer 60 á 80 uur verder. Als je nu zelf je savegames kon kiezen was dit zo opgelost. (alhoewel ik wel blij ben met de huidige manier van saven).
Snel achter elkaar is dus al je gerust hebt gelijk op de rust key weer drukken wat dit probleem heeft veroorzaakt. Als ik start met mijn game ga ik verder waar ik ben gebleven inclusief bug als iemand weet hoe ik een andere savegame kan kiezen ben ik hem heel dankbaarOdessa schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 23:45:
[...]
Waarom zou je opnieuw beginnen? Wat versta jij eigenlijk onder, snel achter elkaar rusten? En waarom kan jij niet zelf je savegames kiezen? ... Does not computesorry
Raar, dat doe ik ook wel eens, zonder problemen. Maar als ik het goed begrijp ben je met die bug verder gaan spelen? .. Dus aan je auto saves heb je ook niets meer?bobsquad schreef op woensdag 05 december 2012 @ 00:04:
[...]
Snel achter elkaar is dus al je gerust hebt gelijk op de rust key weer drukken wat dit probleem heeft veroorzaakt. Als ik start met mijn game ga ik verder waar ik ben gebleven inclusief bug als iemand weet hoe ik een andere savegame kan kiezen ben ik hem heel dankbaar
Welke game hebben jullie het nu over? Euro Truck Simulator 2?FastFred schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:09:
Ja, dat ken ik. Als je met een dieplader van de boot af komt in Calais. Dan sla je op die T-splitsing links af en moet je een meter of 50 ofzo rechtsaf de snelweg op, en dat is krap. De eerste keer dat ik daar kwam kreeg ik het ook niet voor elkaar om de bocht door te komen.
Ik vond V1 niet zo bijzonder maar ik volg het topic al een tijdje en de video's die ik zie op YT, de dingen die ik hier lees en de beschikbaarheid op Steamen maken wel dat ik binnenkort weer een leuke aanschaf ga doen!
En zit er weer een radio in die versie (die je zelf kunt vullen met MP3's)?
(Heb zelf altijd 18WoS Pedal To The Medal gespeeld, was er dol op! Lekkere road muziek, flink in een sneeuwbui, ruitenwissers aan, toeren hoog en karren maar!
[ Voor 6% gewijzigd door Eagle Creek op 05-12-2012 01:58 ]
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Mja,ETS en ETS2 verschillen niet zo heel veel dus ik weet niet of je er veel plezier aan gaat beleven.Eagle Creek schreef op woensdag 05 december 2012 @ 01:57:
[...]
Welke game hebben jullie het nu over? Euro Truck Simulator 2?
Ik vond V1 niet zo bijzonder maar ik volg het topic al een tijdje en de video's die ik zie op YT, de dingen die ik hier lees en de beschikbaarheid op Steamen maken wel dat ik binnenkort weer een leuke aanschaf ga doen!
En zit er weer een radio in die versie (die je zelf kunt vullen met MP3's)?
(Heb zelf altijd 18WoS Pedal To The Medal gespeeld, was er dol op! Lekkere road muziek, flink in een sneeuwbui, ruitenwissers aan, toeren hoog en karren maar!)
En ja, je hebt de mogenlijkheid muziek af te spelen of stations te streamen, wat zeer geinig kan zijn met die buitenlandse zenders. Ik zal die franstalige dame, met die zwoele stem, nooit meer vergeten.
Nou.. zoals ik zei: als ik de diverse posts zo lees en de video's zie moet dat wel goedkomen.
De eerste Europese versie die ik speelde zag er grafisch echt minder uit en was zeer monotoom. Zowel de opdrachten als de landschappen hadden zo weinig variatie dat ik het toen maar heb opgegeven.
Dit in tegenstelling tot o.a. PTTM en andere titels die ik grijs heb gespeeld.
Dat maak ik totaal niet meer op uit de huidige positieve berichten.
De eerste Europese versie die ik speelde zag er grafisch echt minder uit en was zeer monotoom. Zowel de opdrachten als de landschappen hadden zo weinig variatie dat ik het toen maar heb opgegeven.
Dit in tegenstelling tot o.a. PTTM en andere titels die ik grijs heb gespeeld.
[ Voor 26% gewijzigd door Eagle Creek op 07-12-2012 02:06 ]
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Ah zo.. Nee, dat klopt. Ze hebben imho een zeer mooie map gemaakt met aardig wat detail. Alleen vind ik Duitsland een beetje saai.Eagle Creek schreef op woensdag 05 december 2012 @ 02:11:
Nou.. zoals ik zei: als ik de diverse posts zo lees en de video's zie moet dat wel goedkomen.
Dit in tegenstelling tot o.a. POTT en andere titels die ik grijs heb gespeeld.
Zwitserland is mooooooooi 
Dit is ook een mooie video om een impressie van het landschap te krijgen, Schotland naar Italie
Dit is ook een mooie video om een impressie van het landschap te krijgen, Schotland naar Italie
[ Voor 99% gewijzigd door RonaldMcDonald op 05-12-2012 10:18 ]
Nee helaas niet ben er achter gekomen door het meermaals te kunnen herhalen met een nieuw account. Naja zal voor mij zelf wel even een timer inbouwen dat ik moet gaan rusten.Odessa schreef op woensdag 05 december 2012 @ 01:28:
[...]
Raar, dat doe ik ook wel eens, zonder problemen. Maar als ik het goed begrijp ben je met die bug verder gaan spelen? .. Dus aan je auto saves heb je ook niets meer?
OT: Zal mij vandaag eens gaan wagen aan Engeland mijn eerste ervaringen waren niet zo goed hopen dat ik er nu wel aan kan wennen. Alles ontdekken daar en z.s.m. weer weg daar
Ik zit er zo eens over te denken.... Wat als je in de options de "fatigue simulation" eens uit zet, even een ritje of 2 doen- saven- spel afsluiten- opstarten- laden- en de Fatigue weer aanzet ? Al geprobeerd?bobsquad schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:35:
[...]
Nee helaas niet ben er achter gekomen door het meermaals te kunnen herhalen met een nieuw account. Naja zal voor mij zelf wel even een timer inbouwen dat ik moet gaan rusten.
OT: Zal mij vandaag eens gaan wagen aan Engeland mijn eerste ervaringen waren niet zo goed hopen dat ik er nu wel aan kan wennen. Alles ontdekken daar en z.s.m. weer weg daar
Voor mij persoonlijk was het wel wennen in Engeland. Maar na een tijdje daar rondgereden te hebben, vond ik het eigenlijk wel fijn... leek voor mijn gevoel allemaal wat logischer
( in het spel bedoel ik dus )
Dat had ik dus ook in Engeland, in het begin ist kut, maar je went er aan, had alleen wel dat ik eens gestopt halverwege een rit, ik de volgende dag weer verder ging, de rustplaats verlaat en de weg op rij, komt er een vrachtwagen recht op me af, was ik automatisch rechts gaan rijden
Ik ga meestal in de fout als ik weer terugkeer. Dan snap ik het even niet meer, om het zo maar eens te zeggen.FastFred schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:03:
Dat had ik dus ook in Engeland, in het begin ist kut, maar je went er aan, had alleen wel dat ik eens gestopt halverwege een rit, ik de volgende dag weer verder ging, de rustplaats verlaat en de weg op rij, komt er een vrachtwagen recht op me af, was ik automatisch rechts gaan rijden

Hahaha, zó herkenbaar. Zeker als ik 'm wegzet op de rustplaats, save en een andere dag verder ga overkomt dit me meerdere malen. Ook wel eens gehad dat ik vanaf zo'n rustplaats compleet de verkeerde kant op verder reedFastFred schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:03:
Nee, merp!
Ik heb dat ook altijd! Daarom ga ik eigenlijk nooit meer die kant op..
Sinds kort gebruik ik een Logitech gamepad i.p.v. het toetsenbord en dat gaat echt veel beter! Je moet alleen even de tijd nemen om alles goed in te stellen.
Alleen bij het inparkeren schakel ik nog terug naar toetsenbord en muis omdat ik dan ook altijd de externe camera gebruik. Voor de rest is het echt een verademing, op de snelweg kan ik nu ook "normaal" een flauwe bocht nemen
Die mod voor de extra zware belading is ook wel gaaf. Ik vind het juist een uitdaging om die onmogelijke bochten toch te nemen. Je moet dus echt vooruit kijken.. En ja, dat wil dus zeggen dat je soms een stukje berm nodig hebt om op de bestemming te komen.
Sinds kort gebruik ik een Logitech gamepad i.p.v. het toetsenbord en dat gaat echt veel beter! Je moet alleen even de tijd nemen om alles goed in te stellen.
Alleen bij het inparkeren schakel ik nog terug naar toetsenbord en muis omdat ik dan ook altijd de externe camera gebruik. Voor de rest is het echt een verademing, op de snelweg kan ik nu ook "normaal" een flauwe bocht nemen
Die mod voor de extra zware belading is ook wel gaaf. Ik vind het juist een uitdaging om die onmogelijke bochten toch te nemen. Je moet dus echt vooruit kijken.. En ja, dat wil dus zeggen dat je soms een stukje berm nodig hebt om op de bestemming te komen.
Links rijden valt allemaal wel mee, ik woon nu 3 jaar in Engeland en heb daarvoor meer dan 10 jaar in NL m'n rijbewijs gehad. Stuur links of stuur rechts, links of rechts rijden maakt mij geen drol uit. Het probleem wat ik wel eens heb gehad is dat ik een tijd ETS heb zitten spelen (waar ik meestal op 't vasteland bezig ben) dat ik daarna in mijn auto hier stap en ook de neiging heb weer naar rechts te gaan
Sommige afslagen zijn gewoon niet te nemen. Ik heb het geprobeerd maar je kan niet indraaien zonder de ai te raken,doodat de AI ook niet echt meehelpt door je wat ruimte te geven..net als in het echt,dat dan weer welRacemol schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:48:
En dan aangehouden worden. Zie dat maar eens aan zo'n man uit te leggen.ScuL schreef op woensdag 05 december 2012 @ 16:26:
. Het probleem wat ik wel eens heb gehad is dat ik een tijd ETS heb zitten spelen (waar ik meestal op 't vasteland bezig ben) dat ik daarna in mijn auto hier stap en ook de neiging heb weer naar rechts te gaan
[ Voor 25% gewijzigd door Odessa op 05-12-2012 16:43 ]
Ach het kan gekker. Toen ik nog TDU2 speelde. In TDU2 heb je als je met een snelheid van meer dan 120km/h ofzo een andere auto passeert of rakelings erlangs rijd dan krijg je daar punten voor en uiteindelijk geld.
Heb ik dus eens gehad, reed ik 85km/h (max. snelheid daar), rij ik langs een tegemoetkomende auto, kijk ik op de snelheidsmeter en denk automatisch "kut, geen punten..... ...oh wacht"
Heb ik dus eens gehad, reed ik 85km/h (max. snelheid daar), rij ik langs een tegemoetkomende auto, kijk ik op de snelheidsmeter en denk automatisch "kut, geen punten..... ...oh wacht"
Zo moest ik mij zelf altijd inhouden in de auto na een potje GTA... Verleidelijk om maar gewoon overal doorheen/langs te raggen.
Gelukkig komen we allemaal nog op tijd tot het besef dat we niet in een videospel zitten..
Gelukkig komen we allemaal nog op tijd tot het besef dat we niet in een videospel zitten..
Nou breekt mijn klomp.
Ik had nog 2 trailers gedownload en in mijn mod map gedaan. Start mijn game en crash. Ik dacht dat het kwam door die zwaartransport mod, dus die uit de map gehaald....crash. Dus ik die 2 trailers ook uit de map gehaald en...crash. Het spel maar opnieuw gaan installeren en mijn oude mods en mijn proflie er weer opnieuw ingezet. Start de game met mijn profile, maar helemaal op nul.?! Ik had nog wel een save dus ik die gaan laden...crash!!! Ik weer die zwaartransport mod in mijn map gedaan en opnieuw het spel gestart maar weer mijn profile op nul. Weer de save geladen en tata.. hij deed het. Stukje gereden en gesaved- spel afgesloten en weer opnieuw opgestart. Nu is mijn profile weer terug zoals hij was.
Moraal van dit verhaal... let op met mods
ps, ik hoop dat het een beetje duidelijk is.
Ik had nog 2 trailers gedownload en in mijn mod map gedaan. Start mijn game en crash. Ik dacht dat het kwam door die zwaartransport mod, dus die uit de map gehaald....crash. Dus ik die 2 trailers ook uit de map gehaald en...crash. Het spel maar opnieuw gaan installeren en mijn oude mods en mijn proflie er weer opnieuw ingezet. Start de game met mijn profile, maar helemaal op nul.?! Ik had nog wel een save dus ik die gaan laden...crash!!! Ik weer die zwaartransport mod in mijn map gedaan en opnieuw het spel gestart maar weer mijn profile op nul. Weer de save geladen en tata.. hij deed het. Stukje gereden en gesaved- spel afgesloten en weer opnieuw opgestart. Nu is mijn profile weer terug zoals hij was.
Moraal van dit verhaal... let op met mods
ps, ik hoop dat het een beetje duidelijk is.

Gister na een tijdje ETS2 ook weer even aan geslingerd na eerst de update geinstalleerd te hebben .
Kon wel goed merken dat de besturing gewijzigd is. Bij na het inhalen naar rechts richting het decor geschoten waarbij ik nog net een crash wist te voorkomen, bij de tweede keer op een flauwe afslag die ik voorheen gewoon met 90 kon doen ook rechtaf het decor in helaas dit keer een crash niet kunnen voorkomen.
Gelukkig maar 2% schade aan de truck en 1% schade aan de lading.
Tijd om maar es van de keyboard besturing af te stappen denk ik.
Kon wel goed merken dat de besturing gewijzigd is. Bij na het inhalen naar rechts richting het decor geschoten waarbij ik nog net een crash wist te voorkomen, bij de tweede keer op een flauwe afslag die ik voorheen gewoon met 90 kon doen ook rechtaf het decor in helaas dit keer een crash niet kunnen voorkomen.
Zo ben ik wel eens gefopt door de regen. Een bochtencombi die ik normaal gewoon met 90km kan nemen ging toen ook gruwelijk fout. Kon de truck nog redelijk lang uit de railing houden maar het mocht uiteindelijk niet zo zijn. Truck had 54% damage en de trailer 32%... leverde, behalve een ervaring rijker, niet veel op.Flex0r schreef op donderdag 06 december 2012 @ 12:11:
Gister na een tijdje ETS2 ook weer even aan geslingerd na eerst de update geinstalleerd te hebben .
Omdat mijn stuur de geest heeft gegeven gebruik ik nu mijn Xbox controller. Werkt zeer goed moet ik zeggen. Zou dat niet zo zijn, had ik een ander stuur gekocht. Met het toetsenbord zou ik het niet kunnen.
[ Voor 9% gewijzigd door Odessa op 06-12-2012 12:31 ]
Ik heb eens geprobeerd om de PS3 controller op de pc aan de praat te krijgen maar dat was tevergeefs.
misschien toch maar een xbox controllertje op de kop tikken.
misschien toch maar een xbox controllertje op de kop tikken.
Ik speel met een Logitech Dual Action controller. Werkt ook zeer goed, maar is tegenwoordig opgevolgd door de F310. Die heeft gekleurde knopjes, een ander verschil kon ik niet ontdekken
Nee, merp!
Die dual action gebruik ik nu ook. Rechter joystick voor gas/remmen en linker joystick voor het sturen. Verder wat camera angles op de knopjes en het werkt verder echt prima!
Heb nu zo'n 10k gereden en heb een eigen truck. Het enige wat ik nog vervelend is dat elke keer op m'n eindbestemming heb ik van die gierige ritjes staan van 6k i.p.v. 30.000 vanuit een andere uithoek, als ik dan net uitkien dat ik uitkom in bijvoorbeeld Duisburg waar veel dure ritjes zijn...............dan heb ik daar ook van die gierige ritten?!
Iemand dezelfde frustratie? Wat is het advies, leeg rijden en dan daar aankoppelen? Lijkt me zo kosten inefficiënt om steeds 2/300km leeg te rijden.
Weet iemand ook of je accessoires kunt verwijderen van je truck?
Iemand dezelfde frustratie? Wat is het advies, leeg rijden en dan daar aankoppelen? Lijkt me zo kosten inefficiënt om steeds 2/300km leeg te rijden.
Weet iemand ook of je accessoires kunt verwijderen van je truck?
The sky is the limit
Ik rijd eigenlijk nooit leeg. Meestal pak ik dan een aantal goedkope ritjes richting mijn initiele reisdoel.
Bij leeg rijden verbruik je ook een gans pak minder, ik denk dat het dan 1 op4.5 is of wo. Dus zoveel kost een lege rit je nu ook weer niet, behalve tijd dan.
Ik probeer het ook te vermijden, maar toch al eens gedaan als de steden dicht bij elkaar liggen.
Naar de totaalprijs van de rit kijk ik meestal niet, eerder naar de prijs per kilometer. Twee jobs van 30 000 kunnen een groot verschil hebben per kilometer.
Ik probeer het ook te vermijden, maar toch al eens gedaan als de steden dicht bij elkaar liggen.
Naar de totaalprijs van de rit kijk ik meestal niet, eerder naar de prijs per kilometer. Twee jobs van 30 000 kunnen een groot verschil hebben per kilometer.
Ik kijk eigenlijk ook alleen maar naar de prijs per km en niet het totaal bedrag. Een kort ritje heeft een lagere opbrengst maar je bent wel sneller klaar, dus weer snel een nieuwe rit.
Eigenlijk heb je alleen geld problemen tot je eerste garage vol is (5 trucks) daarna heb ik eigenlijk geen probleem meer. Zit nu op 2,5 miljoen en kan dat niet echt meer opmaken. Het ververlende daaraan is dat de uitdaging een beetje weg is. Ook een verkeersboete kan mij niet meer boeien.. Rood licht en de weg is vrij? Gewoon doorrijden! Dat gaat op den duur wel vervelen..
Soms neem ik een lange rit maar halverwege geen zin meer. Dan cancel ik die rit gewoon, die 12K boete maakt ook weinig meer uit.
Ik denk dat ik het spel maar een tijdje laat rusten. Wellicht wordt het met een custom map weer leuk om wat rond te rijden!
Edit: Grappig, rij ik van werk naar huis in de sneeuw en zie ik toch weer een paar leuke trucks rijden. Thuis gekomen toch nog even een ritje rijden.. Hoe bedoel je wispelturig...
Eigenlijk heb je alleen geld problemen tot je eerste garage vol is (5 trucks) daarna heb ik eigenlijk geen probleem meer. Zit nu op 2,5 miljoen en kan dat niet echt meer opmaken. Het ververlende daaraan is dat de uitdaging een beetje weg is. Ook een verkeersboete kan mij niet meer boeien.. Rood licht en de weg is vrij? Gewoon doorrijden! Dat gaat op den duur wel vervelen..
Soms neem ik een lange rit maar halverwege geen zin meer. Dan cancel ik die rit gewoon, die 12K boete maakt ook weinig meer uit.
Ik denk dat ik het spel maar een tijdje laat rusten. Wellicht wordt het met een custom map weer leuk om wat rond te rijden!
Edit: Grappig, rij ik van werk naar huis in de sneeuw en zie ik toch weer een paar leuke trucks rijden. Thuis gekomen toch nog even een ritje rijden.. Hoe bedoel je wispelturig...
[ Voor 47% gewijzigd door Racemol op 07-12-2012 15:37 ]
Ja dit ken ik. Ik had 100 trucks rijden en 50 miljoen op mijn bankrekening. Om toch maar wat geld op te maken gaf ik mijn truck elke rit een andere kleur. Uiteindelijk maar elke truck van toeters en bellen gaan voorzien maar dat begon bij truck 20 behoorlijk te vervelen.Racemol schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 09:56:
Nu ik toch opnieuw ga beginnen kan ik ook een map toevoegen. Ben al flink aan het zoeken maar ik heb er nog geen gevonden waarvan ik denk dat het de moeite is. Reislord is bezig met een behoorlijke map maar ik weet nog niet wanneer hij die gaat releasen... binnenkort zegt ie.
Ik heb deze map wel gedownload maar ik weet niet of het wat is. Zo te zien maar 1 weg.
http://ets2.lt/en/europe-1-0-1-final/
Gister een ritje van Brno naar Glasgow afgemaakt met een zwaar transport trailer. Was op sommige plekken best lastig, maar gelukkig schadevrij en binnen de tijd afgeleverd. €171.xxx rijker.
---RAWE CEEK!!!---
@ Fex0r, Jump & Racemol dank voor jullie tips voor het rijden.
@ NoFearCreations, hoe vaak moet je rusten op zo'n stuk dan? Is wel een flinke rit.
@ NoFearCreations, hoe vaak moet je rusten op zo'n stuk dan? Is wel een flinke rit.
The sky is the limit
Heb maar 2x hoeven rusten, omdat je automatisch rust op de boot van Ijmuiden naar Engeland.
---RAWE CEEK!!!---
Jeetje zeg. Ben opnieuw begonnen maar dat is toch wel weer wennen, zo'n 360pk motor.
@NFC .. Gefeliciteerd met je verjaardag!!
@NFC .. Gefeliciteerd met je verjaardag!!

Ik ben samen met een andere NL-er bezig om te proberen de map uit te breiden. Hebben nu al overlay's voor navigatie maar hebben nog problemen met Zmodeler om ze in de game te krijgen.Nu ik toch opnieuw ga beginnen kan ik ook een map toevoegen. Ben al flink aan het zoeken maar ik heb er nog geen gevonden waarvan ik denk dat het de moeite is. Reislord is bezig met een behoorlijke map maar ik weet nog niet wanneer hij die gaat releasen... binnenkort zegt ie.
Ik heb deze map wel gedownload maar ik weet niet of het wat is. Zo te zien maar 1 weg.
http://ets2.lt/en/europe-1-0-1-final/
Wie is Reislord en waar vinden we hem?
Dank je Odessa!
---RAWE CEEK!!!---
Gebruik je de map die in de Base van ETS2 zit? Schijnt dat je daar ook de uitbreiding al kunt zien. Weet niet meer waar ik dat gelezen heb.ScuL schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 20:21:
[...]
Ik ben samen met een andere NL-er bezig om te proberen de map uit te breiden. Hebben nu al overlay's voor navigatie maar hebben nog problemen met Zmodeler om ze in de game te krijgen.
Wie is Reislord en waar vinden we hem?Misschien interessant om een groepscommunicatie op te starten
Als ik andere mapmakers moet geloven is Reislord een niet al te prettig persoon waar niet mee valt samen te werken. En dat wil ie zelf ook niet. Gezien zijn posts geloof ik dat verhaal ook wel. Maar goed, hij schijnt toch een flinke uitbreiding te hebben gemaakt. Hij en andere mapmakers zijn te vinden op het duitse forum.
http://www.trucksimsforum.de/viewtopic.php?f=232&t=15006
Hier zijn ze ook bezig met een map. Maybe they can help
http://www.trucksimulator...ewtopic.php?f=192&t=10686
Jep er zit een overlay in de editor, die heb ik al ontdekt. SCS was oorspronkelijk van plan om zelf Polen uit te breiden (tot aan Warschau/Krakow), Slowakije naar het oosten (Banska Bystica etc), Hongarije (Budapest) en Italië tot aan Rome/Venetië. Jammergenoeg behalve Hongarije dus GEEN nieuwe landen.
En ook niet naar het Noorden. We hebben bij Denemarken al een probleem, dat is dat de trucks met gele kentekens rijden en auto's met wit, dat ondersteund de engine niet
Bedankt voor de link naar dat NL topic dat is HEEL interessant.
En ook niet naar het Noorden. We hebben bij Denemarken al een probleem, dat is dat de trucks met gele kentekens rijden en auto's met wit, dat ondersteund de engine niet

Bedankt voor de link naar dat NL topic dat is HEEL interessant.
Proficiat!NoFearCreations schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 20:32:
Dank je Odessa!
Pff, net leeg onderweg naar Glasgow voor een rit om mijn verlies op de vorige rit goed te maken (was gecrashed op een auto omdat ik te ongeduldig was
Nee, merp!
@ ScuL
Ach, dat is toch niet zo'n groot probleem, die nummerplaten? Maar zijn jullie al ver met de map, of nog in de beginfase ? Is het eigenlijk mogelijk om een gedeelte van de map sneeuw te hebben en een ander gedeelte niet? Dat zou pas gaaf zijn.
@ PauseBreak
Ja, ik maak ook wel eens mee dat er een wagen in mijn richting komt. Des te mooier als je hem toch nog kunt ontwijken. Houdt het spannend zullen we maar zeggen.
Nieuwe flarepack van de maker van de orange streetlight. ( blijft een geweldige mod )
http://www.trucksimsforum.de/viewtopic.php?f=239&t=15445
Mijn ervaring tot nu toe. De koplampen van de AI zijn nu echt duidelijk te zien evenals de trailerverlichting. De straatverlichting heeft naar mijn idee een iets te grote "cone"" evenals de koplampen van mijn eigen truck ( van buiten gezien ). Remlichten zijn duidelijk zichtbaar. Gewoon achterlicht kon beter. Toch wel een verbetering met het orgineel.

Een overhaul van bedrijven en trailerskins en whatnot.. Te lang om uit te leggen
http://www.trucksimsforum.de/viewtopic.php?f=239&t=15446
Ziet er goed uit. Somige trailerskins zijn een beetje lowres maar dat mag de pret niet drukken. Werkt tot nu toe goed maar ik heb nog maar 2 ritten gedaan. LET OP met gebruik van andere mods
Mooie trailerskins. ( en tevens niet te gebruiken met bovenstaande mod )
http://satan19990.fwl.pl/.../3-trailers-by-satan19990
Disclaimer: Downloaden en gebruiken op eigen risico
Ach, dat is toch niet zo'n groot probleem, die nummerplaten? Maar zijn jullie al ver met de map, of nog in de beginfase ? Is het eigenlijk mogelijk om een gedeelte van de map sneeuw te hebben en een ander gedeelte niet? Dat zou pas gaaf zijn.
@ PauseBreak
Ja, ik maak ook wel eens mee dat er een wagen in mijn richting komt. Des te mooier als je hem toch nog kunt ontwijken. Houdt het spannend zullen we maar zeggen.
Nieuwe flarepack van de maker van de orange streetlight. ( blijft een geweldige mod )
http://www.trucksimsforum.de/viewtopic.php?f=239&t=15445
Mijn ervaring tot nu toe. De koplampen van de AI zijn nu echt duidelijk te zien evenals de trailerverlichting. De straatverlichting heeft naar mijn idee een iets te grote "cone"" evenals de koplampen van mijn eigen truck ( van buiten gezien ). Remlichten zijn duidelijk zichtbaar. Gewoon achterlicht kon beter. Toch wel een verbetering met het orgineel.

Een overhaul van bedrijven en trailerskins en whatnot.. Te lang om uit te leggen
http://www.trucksimsforum.de/viewtopic.php?f=239&t=15446
Ziet er goed uit. Somige trailerskins zijn een beetje lowres maar dat mag de pret niet drukken. Werkt tot nu toe goed maar ik heb nog maar 2 ritten gedaan. LET OP met gebruik van andere mods
Mooie trailerskins. ( en tevens niet te gebruiken met bovenstaande mod )
http://satan19990.fwl.pl/.../3-trailers-by-satan19990
Disclaimer: Downloaden en gebruiken op eigen risico
Sneeuw of geen sneeuw heeft met de material textures te maken, de winter-mods die er nu zijn hebben gewoon de normale textures vervangen door witte. Ook zitten de vlokken al in het spel (SCS heeft het al voorbereid) en bij de wintermod is de regen simpelweg vervangen door sneeuw 
In principe kun je zelf gewoon een nieuw texture toevoegen en daarmee het nieuwe landschap verfen het nadeeel is dat je dan ook de overgang moet regelen, in 18WoS ging dit 9 van de 10 keer door een tunnel
Grappig genoeg heb ik van Reislord een lange en positieve PM gehad ga eens kijken hoe we verder kunnen.
Het mappen zelf (bouwen van wegen) hoeft niet zo veel tijd te nemen, het zijn de details die tijd kosten.
In principe kun je zelf gewoon een nieuw texture toevoegen en daarmee het nieuwe landschap verfen het nadeeel is dat je dan ook de overgang moet regelen, in 18WoS ging dit 9 van de 10 keer door een tunnel
Grappig genoeg heb ik van Reislord een lange en positieve PM gehad ga eens kijken hoe we verder kunnen.
Het mappen zelf (bouwen van wegen) hoeft niet zo veel tijd te nemen, het zijn de details die tijd kosten.
[ Voor 17% gewijzigd door ScuL op 09-12-2012 09:12 ]
Ik heb die nieuwste sound mod van de daf xf gedownload bij ets2.lt maar er zit geen instructie bij.. Kan je die gewoon in de mod folder plaatsen?
Als het een .scs bestand is wel.
---RAWE CEEK!!!---
Dat is het probleem, het zijn mappen met bestanden maar geen scs
Heb even doorgespit, blijkt dat de maker er geen scs van heeft gemaakt. Jammer, maar diezelfde maker heeft ook een andere versie gemaakt die dan wel weer scs is. Die dan voorlopig maar even gebruiken
Heb even doorgespit, blijkt dat de maker er geen scs van heeft gemaakt. Jammer, maar diezelfde maker heeft ook een andere versie gemaakt die dan wel weer scs is. Die dan voorlopig maar even gebruiken
[ Voor 61% gewijzigd door cbr600f4i op 09-12-2012 11:19 ]
Als het die V2 sound is dan moet je het eerste RAR bestand uitpakken. Dan krijg je een 2de RAR en die moet je niet uitpakken maar gewoon als RAR bestand in de mod folder plaatsen. Wel je oude verwijderen.cbr600f4i schreef op zondag 09 december 2012 @ 10:54:
Dat is het probleem, het zijn mappen met bestanden maar geen scs
Als het niet die V2 is, heb ik niets gezegt.
Dat valt me niet tegen.ScuL schreef op zondag 09 december 2012 @ 09:11:
Details maken de map voor mij. Dingen zoals wegwerkzaamheden enzo. Gelukkig heeft SCS daar ook aardig wat aan gedaan.
[ Voor 27% gewijzigd door Odessa op 09-12-2012 14:54 ]
Iemand Deze trein al tegengekomen? Zou dit kunst moeten zijn? Ik zou me dood schrikken
Is op de A36 Dijon - Zurich.

Heb ik volgens mij ook al zien staan ja, dacht in eerste instantie dat het een glitch of iets dergelijks was
---RAWE CEEK!!!---
Waarschijnlijk moet dat het prototype van de TGV zijn, deze staat ergens in Frankrijk op een heuvel tentoongesteld.Odessa schreef op maandag 10 december 2012 @ 21:06:
Iemand Deze trein al tegengekomen? Zou dit kunst moeten zijn? Ik zou me dood schrikken![]()
[afbeelding]
Wikipedia: TGV 001
Bedankt "fatigue simulation" uitzetten en weer aanzetten heeft het probleem opgelost.Odessa schreef op woensdag 05 december 2012 @ 13:13:
[...]
Ik zit er zo eens over te denken.... Wat als je in de options de "fatigue simulation" eens uit zet, even een ritje of 2 doen- saven- spel afsluiten- opstarten- laden- en de Fatigue weer aanzet ? Al geprobeerd?
Voor mij persoonlijk was het wel wennen in Engeland. Maar na een tijdje daar rondgereden te hebben, vond ik het eigenlijk wel fijn... leek voor mijn gevoel allemaal wat logischer
( in het spel bedoel ik dus )
btw engeland nu het meest klaar maar vind het nog steeds qua gevoel "raar" rijden.
Eej, kijk dat zijn nou die leuke details. 1972, jezus wat vliegt de tijd zeg... *diepe zucht*jbbrans schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 22:38:
[...]
Waarschijnlijk moet dat het prototype van de TGV zijn, deze staat ergens in Frankrijk op een heuvel tentoongesteld.
Ik dacht in eerste instantie ook dat het een glitch in het spel was.
bobsquad schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 23:39:
[...]
Bedankt "fatigue simulation" uitzetten en weer aanzetten heeft het probleem opgelost.
Er zitten wel meer van dat soort markeringspunten in. Voor mij een heel bekende is de grensovergang naar polen richting Poznan. Die hebben ze goed nagemaakt.Odessa schreef op woensdag 12 december 2012 @ 00:16:
[...]
Eej, kijk dat zijn nou die leuke details. 1972, jezus wat vliegt de tijd zeg... *diepe zucht*
Ik dacht in eerste instantie ook dat het een glitch in het spel was.
[...]
Ben nu goed met het modden onderweg - heb voor het gemak de grensovergang bij Leer (NL-D) ff verbouwd met mijn nieuwe materiaal;

Mooi..maar nu de landen nog!!
Raar eigenlijk. Ik lees veel dat mensen een uitbreiding naar het noorden willen maar ik zie alleen maar mods naar het oosten of zuiden.
Raar eigenlijk. Ik lees veel dat mensen een uitbreiding naar het noorden willen maar ik zie alleen maar mods naar het oosten of zuiden.
Het uitbreiden in bestaande landen (Italië/Frankrijk) is vrij easy. ETS2 is zo realistisch dat het echt heel veel werk is om een nieuw land toe te voegen. Heb nu alle verkeersborden, kentekenplaten en noem het maar op maar dan moet je dat ook nog handmatig allemaal plaatsen
Ik produceer dit materiaal nu voor een aantal mapbouwers dus dat Denemarken (en de later de rest) er in komt op een zeker tijdspunt lijkt me waarschijnlijk
Wilde net eens gaan beginnen met ETS2 maar kom er net achter dat mijn oude Logitech Wingman Formula Force het na al die jaren heeft begeven. Na een paar straten reageert stuur compleet niet meer.
Misschien maar eens openmaken; geen idee wat eraan te doen is.
Misschien maar eens openmaken; geen idee wat eraan te doen is.
ETS2 is ook prima te besturen met een toetsenbord hoor
Sinds ik met stuurwiel heb gespeeld, ben ik allergisch voor toetsenbordFastFred schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 20:00:
ETS2 is ook prima te besturen met een toetsenbord hoor
Ik zie het niet meer zitten om zo'n grote stap terug te zetten naar iets 'middeleeuws en simpels' als een toetsenbord.
En daar is ie dan. De nieuwe map gemaakt door Reislord. Ik kan hem zelf op dit moment nog niet spelen ivm een pc met gedrachtsproblemen
dus ik kan er niet veel over zeggen.
http://www.trucksimsforum.de/viewtopic.php?f=238&t=15479
http://www.trucksimsforum.de/viewtopic.php?f=238&t=15479
Bleh, moet je registreren.NoFearCreations schreef op donderdag 20 december 2012 @ 13:33:
Trucksim-Map is ook uit, ben ik nu net me begonnen.
http://www.trucksim-map.com/
Maar ik ben een beetje confus nou... Is dit niet dezelfde map?
http://www.trucksimulator...ewtopic.php?f=357&t=13244
Mag ik vragen waarom je deze map gebruikt en niet die van Reislord? Ziet hij er goed uit?
Ik heb net even 2 ritjes gedaan. Hij heeft nieuwe textures gebruikt voor wegen. Nieuwe verkeersborden heb ik ook gezien. De afslagen zijn voor een groot deel realistisch gemaaktVerwijderd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 18:11:
Weet iemand wat die Reislord map toevoegd? Meer wegen of compleet nieuwe wegen of...?
Moet nog meer ritjes maken voor ik er nog meer over kan vertellen.
Oh ja, er zitten ook een paar nieuwe steden in
Volgens mij is dat de zelfde. Heb pas een klein stukje gereden, dus nog niks nieuws kunnen ontdekken.
---RAWE CEEK!!!---
Leuk spel heb ook de de eerste euro truck driver sim gespeeld.
Maar er zijn een paar dingen die ik niet snap.
Ik speel met een logitech g27.
En als ik geen gas meer geef remt hij
heb al een paar opties geprobeerd in de logitech profiler.
Maar nog niet gevonden.
En om de een of andere reden werk de cruise control niet voor mij ? of ben ik de enige niet
Maar er zijn een paar dingen die ik niet snap.
Ik speel met een logitech g27.
En als ik geen gas meer geef remt hij
heb al een paar opties geprobeerd in de logitech profiler.
Maar nog niet gevonden.
En om de een of andere reden werk de cruise control niet voor mij ? of ben ik de enige niet
Dit topic is gesloten.