---RAWE CEEK!!!---
---RAWE CEEK!!!---
- Je ziet ze niet rijden
- Verbruik is gelijk bij elk type met welke motor dan ook
Als ze maar 380pk hebben, kunnen ze dan bepaalde vrachten niet aannemen of maakt dat voor hun weinig uit?
Kan wel bakken met geld uitgeven maar als het niks uitmaakt.....
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
---RAWE CEEK!!!---
Anders is het enkel en alleen voor je eigen gevoel van belang waarin ze rijden.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
We kunnen dit natuurlijk testen. Gooi een garage vol met starter trucks en laat die een paar weken draaien. Doe hetzelfde met een andere garage en end-game trucks.
Dan heb je natuurlijk nog een aantal variabelen zoals driver rating van de individuele chauffeurs en de locatie van de garage. Vooral over de locatie heb ik geen idee hoeveel verschil dit kan maken maar elke locatie heeft natuurlijk wel andere ritten..
Denk dat ze zelfs niet eens ritten rijden. Volgens mij is het gewoon een een generator, die kijkt naar de rating van de chauffeur, hoelang hij al in dienst is, en wel level hij is. Naarmate daarvan krijg je een bedrag.
Denk dus niet dat auto of locatie van de garage er iets toe doen.
[/speculatie]
Ze zouden bij SCS de bug weleens mogen fixen, dat als je in het upgrade menu een keer een andere cabine of onderstel selecteerd, maar deze niet pakt, en dus annuleert, je wel weer de standaard motor krijgt.
---RAWE CEEK!!!---
Nu 40k op m'n DAF staan
Weet nu trouwens waarom m'n DAF er telkens roze op komt te staan, da komt omdat ie zovaak in de zon staat
Dit zou je na kunnen kijken door de chauffeurs te selecteren en bij te houden wie welke rit rijdt. Kan best dat dat gewoon iedere keer dezelfde is ofzoNoFearCreations schreef op donderdag 22 november 2012 @ 20:05:
[speculatie]
Denk dat ze zelfs niet eens ritten rijden. Volgens mij is het gewoon een een generator, die kijkt naar de rating van de chauffeur, hoelang hij al in dienst is, en wel level hij is. Naarmate daarvan krijg je een bedrag.
Denk dus niet dat auto of locatie van de garage er iets toe doen.
[/speculatie]
Geen last van. Zodra ik het annuleer rij ik weer rond met mijn eigen truck zoals die was, dus met de 750pk motor ipv de instapper.Ze zouden bij SCS de bug weleens mogen fixen, dat als je in het upgrade menu een keer een andere cabine of onderstel selecteerd, maar deze niet pakt, en dus annuleert, je wel weer de standaard motor krijgt.
Nee, merp!
**tip van de dag** Color enhancement uitzetten wil ook helpenFastFred schreef op donderdag 22 november 2012 @ 22:25:
Weet nu trouwens waarom m'n DAF er telkens roze op komt te staan, da komt omdat ie zovaak in de zon staat
Afgekeken van EA (FIFA-reeks) dusFastFred schreef op donderdag 22 november 2012 @ 22:25:
Ik vind het sowiezo jammer dat een heleboel dingen die jaren geleden WEL in de 18 WoS games zaten (waaronder je eigen truckers zien rond rijden!) nu niet in de nieuwste trucking 'sim' zit
volgend jaar dus nieuwe feature in ETS3: Zie je eigen chauffeurs rijden.....
Ja maar SCS heeft het dan niet goed begrepen. Die doen er telkens minder features in. Ik heb nu meer dan 100 uur in dit spel zitten dus ik vind het geen verkeerd spel. Maar het had zoveel beter kunnen zijn als ze de goede dingen van de andere titels mee hadden overgenomen.L1nt schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 06:31:
[...]
Afgekeken van EA (FIFA-reeks) dus
volgend jaar dus nieuwe feature in ETS3: Zie je eigen chauffeurs rijden.....
Dat dusOdessa schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 07:06:
[...]
Ja maar SCS heeft het dan niet goed begrepen. Die doen er telkens minder features in. Ik heb nu meer dan 100 uur in dit spel zitten dus ik vind het geen verkeerd spel. Maar het had zoveel beter kunnen zijn als ze de goede dingen van de andere titels mee hadden overgenomen.

Nu zijn alle functies in de game tenminste in handbereik.
---RAWE CEEK!!!---
Nee, merp!
---RAWE CEEK!!!---
Deze is gemaakt voor de SCANIA 4X2 en eigenlijk puur voor mijn eigen gebruik. Dingen die ik heb aangepast..
- Geluid ( niets fancy, gewoon wat volumes )
- Gewicht ( 30T )
- remmen, versnellingsbak etc.
Gewoon de rar in de modfolder gooien..niet uitpakken. Hij is niet gelocked dus je kan hem aanpassen naar eigen wens.
Orgineel:
http://adf.ly/F6ZQ5
Alleen voor de Scania 4x2
Aangepast:
http://rapidgator.net/file/59290738/OdieV5.scs.zip.html
Jammer. Al krijg je met extra lampen wel weer extra licht. Vooral fijn 's nachts op die bergweggetjesNoFearCreations schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 13:06:
Is puur cosmetisch, net zoals iedere verandering aan het uiterlijk van je truck.
Nee, merp!
Heb je deze mod al? Kan je in de nacht ook nog wat zien, zonder dat het overdreven licht is. Ik heb mijn groot licht nu bijna niet meer nodig.PauseBreak schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 17:00:
[...]
Jammer. Al krijg je met extra lampen wel weer extra licht. Vooral fijn 's nachts op die bergweggetjes
http://www.trucksimsforum.de/viewtopic.php?f=239&t=15207
Nee, merp!
Wat ik ook vaak doe is kijken naar de websites waar de mods die wij gebruiken vandaan komen, zoals de site http://www.trucksimsforum.de waar Odessa z'n lightning mod vandaan heeft. Daar staan nog veel meer leuke mods op!
Dan toch van mij nog een aanrader: http://www.trucksimsforum.de/viewtopic.php?f=239&t=15352
Complete overhaul van de AI + een extra Mercedes truck.
[ Voor 20% gewijzigd door Racemol op 24-11-2012 18:33 ]
Hmm, Werkt die bij jou helemaal? Bij mijn komen de AI trucks niet boven de 60km uit.Racemol schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 18:30:
Dan toch van mij nog een aanrader: http://www.trucksimsforum.de/viewtopic.php?f=239&t=15352
Complete overhaul van de AI + een extra Mercedes truck.
---RAWE CEEK!!!---
Staan al een heleboel Zzzzzzz's voor.En alles werkt van die mod, behalve dan de snelheid. We gaan gewoon weer verder puzzelen.NoFearCreations schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 21:10:
Even een 1 of ZZZ voor de bestandsnaam zetten, wil af en toe wel is helpen?
Nee, merp!
Dikke foto:

---RAWE CEEK!!!---
Er zijn vrij veel mensen die handmatig maps mapen maar vaak vind ik die van belabberde kwaliteit.. dingen die niet overeenstemmen met de werkelijkheid ..
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Een verhaal waar ik het helemaal mee eens ben. Zeker Scandinavie moet geweldig zijn. En dan het liefst met een overgang naar sneeuw. Kan toch zweren dat we dat ook al eens in een SCS titel hebben gehad.
Ik hoop dat een DLC niet al te lang op zich laat wachten.
Ik kan me voor ETS toch nog wel 2 maps voor de geest halen , welke toch wel goed waren. Eentje was een uitbreiding voor rusland. en eentje van polog4, al was dat maar een kleintje.
Maar goed, laat Scandinavie nu maar eerst komen, de vracht heb ik al

Edit:
Ik heb nog wel een aardige mod gevonden. Die geeft de straatverlichting een wat oranje gloed, lekker rustig voor de ogen.

Link naar het topic met downloadlink
http://www.trucksimsforum.de/viewtopic.php?f=239&t=15377
[ Voor 16% gewijzigd door Odessa op 25-11-2012 11:40 ]
Wat mij betreft wel. Het rijdt wat rustiger en je hebt je versnellingen meer nodig. Zoals in het echt zeg maarNoFearCreations schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 22:46:
Is die zware jongens mod beter dan Physics 1.6? En heeft die ook een begrenser voor alle type auto's?
Dikke foto:
[afbeelding]
Dikke truck trouwens
Nee, merp!
---RAWE CEEK!!!---
Hmm op B wegen komen vrachtwagens idd niet boven de 60 uit maar op de snelweg wel. Volgens mij is dit standaard al zo.Odessa schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 20:50:
[...]
Hmm, Werkt die bij jou helemaal? Bij mijn komen de AI trucks niet boven de 60km uit.
Waarvoor ik die mod heb zijn vooral de custom trucks die je rond ziet rijden. Gewoon leuk om een vrachtwagen met bullbar te zien i.p.v. altijd die standaard trucks.
Gaat lekker zo, die rit van 68k was trouwens Magnesium, van Strasbourg naar Glasgow, wat een klere eind is dat zeg : X
Weet iemand trouwens of de chauffeurskwalificatie hoger kan? Ik blijf op 5.0 hangen...
[ Voor 11% gewijzigd door FastFred op 25-11-2012 16:16 ]
Enhanced Traffic (meer verkeer, meer variatie in autotypes)NoFearCreations schreef op zondag 25 november 2012 @ 15:37:
Welke mods heb je er nog meer instaan, misschien zit daar een begrenzer tussen. Want als ik de Physics mods er uit haal, loopt de bovenstaande R730 gewoon dik over de 100km/h.
Faster AI
Brighter Night
Logo's voor MB en Volvo (Iveco vind ik te lelijk om te kopen dus dat interesseert me niet
Daf XF 105.560 motor (De twinturbodiesel Euro 6 motor, omdat het kan)
Trailer Pack
Ik heb even gekeken en die Faster AI mod heeft inderdaad een begrenzer erbij die op 92.0km/u staat. Ach, sneller een bochtje pakken is toch geen goed idee met de Volvo die ik nu heb, dus die laat ik er lekker in staan
Nee, merp!
@ hierboven, meer verkeer? God, nee, mogen ze eerst wel eens betere AI fixen, en voorrangsregels gaan gebruiken, hoevaak ik wel niet 10 minuten heb staan wachten voor jan met de korte achternaam....
[ Voor 22% gewijzigd door FastFred op 25-11-2012 16:52 ]
-Edit-
Leuke mod, fenders voor een een Daf 6x2/6x4:

http://www.trucksimulator...ewtopic.php?f=313&t=12910
[ Voor 65% gewijzigd door NoFearCreations op 25-11-2012 18:47 ]
---RAWE CEEK!!!---
@NoFearCreations:
Enhanced Traffic: http://www.trucksimsforum.de/viewtopic.php?f=239&t=15134
Faster AI: http://www.ets-2.com/ai-truck-speed-mod/
Nee, merp!
Op het stukje baan boven Genvem tussen de twee op- en afritter ligt er een korte tunnel. Daar staat een bord met 80 op, em vlak daarna een flitser. Onmogelijk om af te remmen omdat die borden niet echt leesbaar zijn van een eindje.
[ Voor 24% gewijzigd door Jump op 25-11-2012 21:27 ]
Nee, merp!
Kreeg laatst trouwens € 400,- boete voor een aanrijding, ik kwam de snelweg af omdat ik moest tanken. Ik stopte naast de snelweg bij zo'n klein tankstation. Er stond 1 vrachtwagen voor mij dus daar wachte ik op, ik stond dus stil. Op dat moment komt er dus een auto achter me aangereden die ook van de snelweg afkomt, en achterop m'n trailer klapt, 2% schade (

Ik probeer vaak wel te wachten, als er een voor een auto weg kan rijden dan wacht ik netjes. Maar als ze langer dan een bepaalde tijd gewoon stil blijven staan, dan rij ik er inderdaad gewoon langs natuurlijk.PauseBreak schreef op zondag 25 november 2012 @ 19:14:
@FastFred: Waarom blijf je dan ook wachten? Ik heb nog nooit ergens meer dan een minuut gewacht voordat ik gewoon doorreed. Die auto's stoppen echt wel voor je(trucks trouwens ook
)
[ Voor 33% gewijzigd door FastFred op 25-11-2012 21:36 ]
AISpeed.scs
Angel Eyes.scs
Bonfire_Big.scs
cargo_return_no_empty_by_Baab.scs
daf_6x4-6x2_sideskirts.scs
fileListing.txt
GameFixes.scs
Globetrotter sign LIGHT.scs
Lights for all trucks.scs
material.zip
michelin_by_Petrik.scs
RealLogoETSRijderV2EditZeroFix.scs
Scania.scs
Smallight-mod.scs
steel_wheel.scs
TC_Mega-Mod.scs
TRKsimSNDS.scs
zco_drive.scs
zGPS - Mercedes Actros.scs
ZwareJongensINERTIAmod1.1_byVeloW.scs
zzzzMore Traffic by Lavigne2005 & Ruko81 v1.3.scs
zzzzParked AI Fix by Lavigne2005 & Ruko81.scs
zzzzzAI Realism Mod 2.0_new.scs
zZzZzZzZzZzZzGame_Overhaul_04.scs
[MOD-ETS2] Real Company v1.4.scs.scs
[Trailer-ETS2] Skin Pack v1.4.scs.scs
Sommige zullen elkaar wel overlappen, maar tot nu toe doet hij het goed.
---RAWE CEEK!!!---
Merk nu opeens dat mijn trailer 9% dmg heeft. Snap ook niet hoe ik er aan kom.FastFred schreef op zondag 25 november 2012 @ 21:35:
Jammer vind ik wel dat het standaard gewoon altijd € 550,- is, of je nu met 80 door een 50km/h 'zone' dendert, of met 85 waar je 80 mag...
Kreeg laatst trouwens € 400,- boete voor een aanrijding, ik kwam de snelweg af omdat ik moest tanken. Ik stopte naast de snelweg bij zo'n klein tankstation. Er stond 1 vrachtwagen voor mij dus daar wachte ik op, ik stond dus stil. Op dat moment komt er dus een auto achter me aangereden die ook van de snelweg afkomt, en achterop m'n trailer klapt, 2% schade () en € 400,- boete
Wat zijn trouwens de verdiensten bij vvoer op hogere niveaus? Ik ben nu level 11 en zit meestal ergens in de 20k aan inkomsten per rit.
Ook even dan de truck showen he, want dat had ik nog niet gedaan

Volvo/Valiant FH16 Sleeper, 750pk 6x4, luxe interieur. Staat nu ongeveer 18.500km op de teller. Heb 'm gekocht als Sleeper omdat ik de tekst voorop bij de grotere broers lelijk vind
Nee, merp!
ADR geeft af en toe wel een aparte lading, maar volgens mij zit de vooruitgang voornamelijk in just in time.
Kan je een garage van 3 slots opgraden naar 5? En hoe, kan dat via garagebeheerder?
Heb overigens alles al, behalve just in time en milieubewust, daar nog niks van

Scania R rework by Dallyborr
http://www.trucksimsforum.de/viewtopic.php?f=235&t=15349
Dat is echt een hele gave mod, thanks!Odessa schreef op maandag 26 november 2012 @ 17:57:
King of the road!!!
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Scania R rework by Dallyborr
http://www.trucksimsforum.de/viewtopic.php?f=235&t=15349
Enige nadeel is dat bij de normal en highline cabine types voor de Scania je nu een hoop grafische bugs hebt. Bijvoorbeeld een aantal lampen die normaal op je topline cabine zitten in het niets rondzweven boven je truck
---RAWE CEEK!!!---
Ik zie het probleem nietNoFearCreations schreef op maandag 26 november 2012 @ 18:33:
Hoopte op een mod die alleen die uitlaten zo zou doen. Dan houd ik die andere nog wel ff.

Nu is het vaak zo dat hij je half Europa over B weggetjes wil laten rijden omdat dit korter is betreffende het aantal kilometers. Op z'n tijd erg leuk maar ik merk dat ik steeds vaker zelf de route ga uitstippelen en in bijna alle gevallen een snellere (maar langere) weg neem.
Haha, Ik wil juist zo veel mogelijk de B weggetjes hebben.Racemol schreef op maandag 26 november 2012 @ 18:39:
Ik zou graag de navigatie willen instellen. Keuzes uit vermijd B wegen waar mogelijk etc.
Nu is het vaak zo dat hij je half Europa over B weggetjes wil laten rijden omdat dit korter is betreffende het aantal kilometers. Op z'n tijd erg leuk maar ik merk dat ik steeds vaker zelf de route ga uitstippelen en in bijna alle gevallen een snellere (maar langere) weg neem.
Verwijderd
dat is ingame ook het geval helaasRacemol schreef op maandag 26 november 2012 @ 18:27:
[...]
Dat is echt een hele gave mod, thanks!
Enige nadeel is dat bij de normal en highline cabine types voor de Scania je nu een hoop grafische bugs hebt. Bijvoorbeeld een aantal lampen die normaal op je topline cabine zitten in het niets rondzweven boven je truckGeen idee of dat in-game ook zo is maar bij het samenstellen van je truck ziet het er iig niet uit
Daar heb ik nog geen mod voor gezien. Ik betrap mezelf er inderdaad ook op dat ik steeds vaker zelf routes maak. Al die B wegen schiet voor geen meter op. Zeker niet met de mod voor meer verkeer i.c.m. regen. Als het regent gaat iedereen nog steeds 60km/u rijden en dat schiet echt niet opRacemol schreef op maandag 26 november 2012 @ 18:39:
Ik zou graag de navigatie willen instellen. Keuzes uit vermijd B wegen waar mogelijk etc.
Nee, merp!
Bijna 50.000 km op m'n DAV staan.
*Ja, inderdaad, DAV, geen DAF. Ik bedacht me na vele uurtjes plezier ineens dat ik nog altijd illegaal speel

Zijn de licensed DAF trucks met de nieuwste patch ook wat mooier? Het interieur bijvoorbeeld, maar ook de textures aan de buitenkant van de truck?
[ Voor 5% gewijzigd door FastFred op 26-11-2012 22:07 ]
Nee, nog steeds bagger!FastFred schreef op maandag 26 november 2012 @ 22:06:
Zijn de licensed DAF trucks met de nieuwste patch ook wat mooier? Het interieur bijvoorbeeld, maar ook de textures aan de buitenkant van de truck?
Edit: Ik heb nu 100 trucks rijden. De chaufeurs raken op
[ Voor 20% gewijzigd door Odessa op 26-11-2012 22:19 ]
Heb hem nu ook, maar erg jammer dat je geen verschillende pijpen kan kiezen, die met 3 openingen vind ik erg lelijk.
---RAWE CEEK!!!---
Vooral de achterkant van die DAF.. die draden/slangen achterop de cabine zijn in 2D op de lak "getekend", erg lelijk. De voorkant ziet hij er wel leuk uit en de binnenkant is ook wel prima. Het gedateerde dashboard trekt mij juist aan
Toch is mijn "main" driver nog steeds m'n MAN truck.
[ Voor 6% gewijzigd door Racemol op 26-11-2012 22:51 ]
Ja dat kan, no worriesFastFred schreef op maandag 26 november 2012 @ 22:06:
*Ja, inderdaad, DAV, geen DAF. Ik bedacht me na vele uurtjes plezier ineens dat ik nog altijd illegaal speelOok geen patch voor mij dus.... Morgen na m'n werk maar eens een winkel opzoeken. Man, ik hoop echt zo dat ik m'n savegame kan bewaren
Nee, maar voor het interieur is daar wel een mod voor: http://www.trucksimsforum.de/viewtopic.php?f=239&t=15234Zijn de licensed DAF trucks met de nieuwste patch ook wat mooier? Het interieur bijvoorbeeld, maar ook de textures aan de buitenkant van de truck?
Nee, merp!
Dafuq? 2 miljoen per dag 0_o Ik zit nu aan zo'n 30k a 40k per dag, soms wat meer, als ik ladingen vervoer die wat meer opbrengen. Alleen aan mijn chauffeurs verdien ik nu 10 a 15k per dag, heb er nu 7 rondrijdenOdessa schreef op maandag 26 november 2012 @ 22:10:
[...]
Nee, nog steeds bagger!
Edit: Ik heb nu 100 trucks rijden. De chaufeurs raken opVerdien nu zo'n 2 mil per dag. en maar zeggen dat de transportsector geen geld oplevert.
Zo rij ik nu rond, bijna 50k op de teller

Ik zit nu nog met alleen maar DAV's, zit te denken om er Mercedes of Scania bij te doen
Al mijn andere trucks rijden er nu trouwens exact zo bij

Excl. de bar met lampjes helemaal onderop, de kentekenplaat achter de voorruit ( 'FastFred' ), en allemaal met 510PK. Kosten: € 123k per truck
[ Voor 42% gewijzigd door FastFred op 26-11-2012 23:08 ]
Weet iemand of je ETS2 met dual screen kan spelen? Speel het nu op mijn 26" hoofdscherm, maar zou het gaaf vinden als ik bijvoorbeeld de recterkant van de cabine, en dus de spiegel op het andere 23" scherm kan krijgen?
[ Voor 69% gewijzigd door NoFearCreations op 27-11-2012 17:46 ]
---RAWE CEEK!!!---
1: valt bij jullie ook regelmatig de stream weg? Als ik radio luister, valt ie me om de zoveel tijd weg.
2: Bij de Valiant/Volvo, als je die 2e cabine hebt, kun je dan ook het logo bovenop aanpassen? Staat nu globetrotter maar in het echt staat daar vaak de bedrijfsnaam. Kan zo 123 niet vinden hoe....
2: Nee, misschien dat je het ergens kunt modden ofzo, maar dat zal niet in-game zijn.
@NFC:
Zo ver ik weet kan dat niet. Ik zou graag hetzelfde doen als wat jij wilt, maar ik zou niet weten hoe.
Nee, merp!
Inmiddels mijn laatste Renault Premium ingeruild. Mijn personeel rijdt in een Valiant terwijl ik nu de Scania STAX Concept mag testen
http://ets2.lt/en/scania-stax-concept/
Denk wel dat ik deze straks weer inruil tegen een Valiant met voldoende PK's
700 of 750 is toch leuker dan 440.
1. Gebeurt mij ook wel eens, bij oost-blok zenders vaker dan bij bijvoorbeeld 3FM, volgens mij ligt dat gewoon aan de upload van het radiostationL1nt schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 20:42:
2 vraagjes.
1: valt bij jullie ook regelmatig de stream weg? Als ik radio luister, valt ie me om de zoveel tijd weg.
2: Bij de Valiant/Volvo, als je die 2e cabine hebt, kun je dan ook het logo bovenop aanpassen? Staat nu globetrotter maar in het echt staat daar vaak de bedrijfsnaam. Kan zo 123 niet vinden hoe....
2. Tekst is niet aan te passen. En ingame staat er Globetraveller ofzo, in het echt staat er Globetrotter, en inderdaad hebben sommige bedrijven er in plaats daarvan hun bedrijfsnaam staan
http://ets2.lt/en/volkswagen-constellation/
^ Daar zou je toch ook spontaan van van een brug willen springen?

EDIT:
tadaa, kijk, zo hoort dat!
http://ets2.lt/en/scania-t620-2/
[ Voor 84% gewijzigd door FastFred op 27-11-2012 22:39 ]
Die STAX ziet er gewoon erg "nep" uit. Quasi ouderwets/modern ontwerp en slecht uitgevoerd door de modder (sorry als ik iemand op z'n tenen trap!)
Edit: @FastFred --> LOL!!!
[ Voor 6% gewijzigd door Racemol op 27-11-2012 22:40 ]
Nee, merp!
Ik heb de volgende lijst ergens gevonden, maar bij mij zit in Lille een Scanie dealer.
Amsterdam: DAF
Berlin: MAN
Birmingham: MAN
Bratislava: Mercedes
Bremen: DAF
Brüksel: Iveco
Calais: MAN
Cardiff: DAF
Dortmund: MAN
Dresden: Scania
Düsseldorf: Renault
Edinburgh: MAN
Felixstowe: Renault
Frankfurt: Iveco
Cenevre: Mercedes
Glasgow: DAF
Grimsby: Iveco
Hamburg: Iveco
Hannover: Scania
Leipzig: DAF
Lille: MAN
Londra: Volvo
Lüksemburg: Volvo
Lyon: Renault
Milan: Scania
Manchester: Scania
Münih: MAN
Newcastle: Mercedes
Nürnberg: Volvo
Osnabrück: Volvo
Paris: Renault
Plymouth: Mercedes
Prag: Renault
Rostock: Renault
Rotterdam: Mercedes
Salzburg: DAF
Szczecin: Mercedes
Strasbourg: Scania
Stuttgart: Mercedes
Torino: Iveco
Verona: Volvo
Viyana: Iveco
Wroclaw: Volvo
Zürih: DAF
Die zit in Hannover inderdaad
EDIT: waar hebben jullie ETS2 gekocht? Ben gister even bij de Intertoys geweest, daar hadden ze 'm niet
[ Voor 75% gewijzigd door FastFred op 28-11-2012 09:47 ]
---RAWE CEEK!!!---
Ziet er wellicht een beetje vreemd uit die webshop maar het werkte prima, binnen een paar uur geleverd.

Helaas niet van mij, hoop nog steeds dat deze mod voor de Daf gereleased wordt.
---RAWE CEEK!!!---
No damage mod, speed limiter uit, motor van 1000pk en een 14 gearbox en flink doorbuffelen, ze gaan vanzelf wel aan de kant. Alleen jammer van de crashboetes iedere keerPauseBreak schreef op maandag 26 november 2012 @ 21:36:
[...]
Daar heb ik nog geen mod voor gezien. Ik betrap mezelf er inderdaad ook op dat ik steeds vaker zelf routes maak. Al die B wegen schiet voor geen meter op. Zeker niet met de mod voor meer verkeer i.c.m. regen. Als het regent gaat iedereen nog steeds 60km/u rijden en dat schiet echt niet op
-edit-
Zit er hier iemand die 3D modelling kan doen? Ik ben bezig met het uitbreiden van de map noordwaarts en heb iemand nodig die Deense vangrails & portalen kan maken.
[ Voor 12% gewijzigd door ScuL op 28-11-2012 11:58 ]
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
daar is ook een mod voorScuL schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:55:
[...]
No damage mod, speed limiter uit, motor van 1000pk en een 14 gearbox en flink doorbuffelen, ze gaan vanzelf wel aan de kant. Alleen jammer van de crashboetes iedere keer
Als er echt meer verkeer komt; waar haal ik die mod vandaan?

Je kunt het niet zien door het resizen, maar er zit links van me ook nog een stel auto's.
Linkjes zijn hier te vinden. Ik zou je wel aanraden om die Faster AI mod ook te installeren anders slaat het eigenlijk nergens op. Dan ben je constant aan het inhalen
[ Voor 53% gewijzigd door PauseBreak op 28-11-2012 12:27 ]
Nee, merp!
Verwijderd
die ik heb gedownload werken niet.
1tje, level 0.8 doet paar korte ritjes en dan een lange (14+ uur) en rust dan uurtje of 2 uit om verder te gaan.
de andere, level 2,5, rust nu al ruim 2 ingame dagen.
Heb die gast maar ontslagen en nieuwe aangenomen. Maar dit zit ook al weer te rusten...nog geen rit gedaan

Lucas was z'n naam, en ja, hij is exit nu

Nee, merp!
Heb nu 2 chickies
Heb ook lening van 100.000 terug betaald. Nu sparen om mijzelf een top of the line daf te kopen en bedrijf uitbreiden. En dan de 400.000 helemaal aflossen
[ Voor 51% gewijzigd door Player1S op 28-11-2012 23:02 ]
Begrijp goed dat het kopen van een "top" truck bij de dealer niet anders is dan je eigen truck dezelfde upgrades geven. Mocht je al een Daf rijden dan kan je net zo goed de upgrades kopen.L1nt schreef op woensdag 28 november 2012 @ 23:00:
Nu sparen om mijzelf een top of the line daf te kopen en bedrijf uitbreiden. En dan de 400.000 helemaal aflossen
Een "top line" truck kopen is dan ook niks anders als een pre-tuned truck kopen.
..Tenminste.. Dat is zoals ik het ervaren heb.
In het begin kan je niet anders. Ik kon alleen kiezen uit drivers van 0.0 (geloof ik) tot 0.8. Later wordt het wel wat beter maar ik zit geloof ik nog op 2.5 in m'n recruitment lijst.PauseBreak schreef op woensdag 28 november 2012 @ 22:58:
Nog niet gehad, maar ik neem sowieso geen chauffeurs aan met level 0.8
Ik ben trouwens opnieuw begonnen. M'n originele profiel was eigenlijk al klaar.. Onbeperkt geld omdat je chauffeurs meer dan genoeg binnen halen. Nu even een frisse start al is het wel wennen aan die 300-400pk motoren.
Ik heb geen mod voor je, wel weet ik dat in de luxe versie van het Scania interieur wel inbouw GPS/Navigatie zit.Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 19:47:
Weet iemand een mod voor een inbouw gps voor de scania ? en een mooie intrieur?
die ik heb gedownload werken niet.
[ Voor 71% gewijzigd door Racemol op 29-11-2012 00:29 ]
Heb nu een mod dat je er een "gechipte" diesel in kunt hangen met 710pk. Nu wordt die Daf dus interessant.
Nee, merp!
Ter vergelijking, de Scania R730 heeft 730pk en een koppel van 3500Nm. Dat is trouwens ook echt wel insane om mee te rijden.
De Volvo FH16 Sleeper heeft 750pk en 3550Nm. Dat gaat ook best goed vooruit kan ik je zeggen.
Nee, merp!
Dan gooi je er toch wat research centen tegen aan om de aandrijflijn geschikt te maken. Als het alleen de aandrijfassen en cardanas zijn die je aan wokkels draait heb je daar zo stevigere voor ontwikkeld. Als de versnellingsbak/differentieel het af laat weten dan ben je verder van huis.PauseBreak schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:48:
Die mod met de motor van de XF105.560 (met inderdaad 560pk/3200Nm) erin vind ik interessanter. Dat blijft tenminste nog een beetje bij de realiteit. De 560 is namelijk nog daadwerkelijk getest door DAF op haar testbaan bij Eindhoven, maar uiteindelijk niet in productie gegaan omdat de aandrijflijn de krachten niet aan kon.
Mja, ingame kom ik met 510pk prima vooruit hoor, tuurlijk, heuveltje op kakt de snelheid af en toe wat in. Maar verder is het prima te doen
Dat zal de moeite niet waard zijn geweest i.v.m. de komst van de XF106 in Q2/Q3 2013. Ben trouwens wel benieuwd of ze daar nog een sterkere motor in gaan lepelen of niet. Ook daarvoor is de sterkste nu 510pk/2500Nm.FastFred schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:20:
[...]
Dan gooi je er toch wat research centen tegen aan om de aandrijflijn geschikt te maken. Als het alleen de aandrijfassen en cardanas zijn die je aan wokkels draait heb je daar zo stevigere voor ontwikkeld. Als de versnellingsbak/differentieel het af laat weten dan ben je verder van huis.
Mja, ingame kom ik met 510pk prima vooruit hoor, tuurlijk, heuveltje op kakt de snelheid af en toe wat in. Maar verder is het prima te doen
En wat meer ontopic: Het zou ook mooi zijn als die XF106 naar ETS2 zou komen
Nee, merp!
[ Voor 8% gewijzigd door FastFred op 29-11-2012 15:27 ]
---RAWE CEEK!!!---
Dit topic is gesloten.