Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:22
Odessa schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 15:53:
[...]

mijn god zeg. Ik zou niet graag een medewerker van jouw bedrijf zijn. Loopt de hele dag te zeuren en laat me ook nog eens in een roze truck rijden... :+
Met een garage in Amsterdam ;)

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Helaas geen patch deze week. :'(

http://blog.scssoft.com/2012/11/not-today.html

btw, ik begin nu toch echt wel een beetje veel te balen van die HDR.. word steeds erger. :(
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qUsmF.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Ay0B7.png

[ Voor 54% gewijzigd door Odessa op 10-11-2012 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 08:29
Willen ze nu DLC's in dit spel toevoegen?
Hoe willen ze dat nou doen met mods enzo? Mods kunnen dan gewoon de DLC zooi kopieren en erin zetten?

Als DLC multiplayer toevoegt dan oke. Maar extra trucks en dat soort zooi hebben we toch mods voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Mcctje schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 00:00:
Hoe willen ze dat nou doen met mods enzo? Mods kunnen dan gewoon de DLC zooi kopieren en erin zetten?

Als DLC multiplayer toevoegt dan oke. Maar extra trucks en dat soort zooi hebben we toch mods voor?
Ik heb liever nieuwe content van de makers van het spel zelf, mits goed gemaakt. MP hoef je echt niet op te rekenen in de nabije toekomst. Daar hebben ze gewoon de middelen niet voor. Wie weet, als iedereen de DLC koopt en ze inkomsten krijgen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Odessa schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 23:53:
Helaas geen patch deze week. :'(

http://blog.scssoft.com/2012/11/not-today.html

btw, ik begin nu toch echt wel een beetje veel te balen van die HDR.. word steeds erger. :(
[afbeelding]
[afbeelding]
Mij stoort het niet zo, maar kan je dat niet uitzetten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Sinner schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 00:14:
[...]

Mij stoort het niet zo, maar kan je dat niet uitzetten dan?
Ik denk dat jij, of er geen last van hebt, of met een zonnebril gamed.. :) Op deze plaatjes valt het zelfs nog mee.. zal kijken of ik wat andere kan schieten waarop het duidelijker is want het is soms echt verblindend.
Gebruik jij toevallig ook Nvidia inspector ? Krijg het vermoeden dat het daar wel eens mee te maken kan hebben, anders hadden er wel meer klachten gekomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Mcctje schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 00:00:

DLC? Is er al iets bekend hoe ze dat gaan vormgeven dan? In de FS wereld gaat dat prima, bijv. PMDG is echt kwaliteit en dat heb ik erbij gekocht maar je hebt ook Project Opensky gratis vliegtuigen. Ik mag hopen en ik neem aan dat ze de boel niet op slot gooien toch voor 3rd party DLC.. Dat heeft FS tot een succes gemaakt.

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Ik ben er ook achter waarom het sturen met het keyboard zo beroerd ging. Ik heb een GT640M en als daar alles op hoog staat dan reageert ie niet snel genoeg. Wellicht dat ik nog eens een G27 ga proberen en kijken of dat wat verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Odessa schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 00:23:
[...]

Ik denk dat jij, of er geen last van hebt, of met een zonnebril gamed.. :) Op deze plaatjes valt het zelfs nog mee.. zal kijken of ik wat andere kan schieten waarop het duidelijker is want het is soms echt verblindend.
Gebruik jij toevallig ook Nvidia inspector ? Krijg het vermoeden dat het daar wel eens mee te maken kan hebben, anders hadden er wel meer klachten gekomen..
8)
Ik heb een oud ati kaartje in die pc zitten (4850 dacht ik),
maar ik zie het wel hoor. Alleen stoor ik me er niet erg aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Is er ook een mogelijkheid om een garage te verkopen? In al mijn enthousiasme een garage teveel gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
cbr600f4i schreef op zondag 11 november 2012 @ 16:53:
Is er ook een mogelijkheid om een garage te verkopen? In al mijn enthousiasme een garage teveel gekocht.
Ik geloof niet dat je een garage weer kan verkopen. Maar wat maakt het uit, heb je er alvast 1. Ze kosten verder ook niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu de laatste motor upgrade voor mijn Daf gekocht, 510pk + wat extra opsmuk. Hele weekend weg geweest dus niet kunnen spelen, zonet weer ff :) Nu weer eens verder met AC Revelations

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Hoe gaat het met jullie bedrijfje? Ik heb nu 38 trucks rondrijden. 8) Dit alles bereikt met 600.000 aan leningen en voor de rest veel rijden. Geld is nu geen probleem meer. Zit alleen een nadeel aan..Dat kassa geluid :X
Eigenliijk was het leuker toen ik nog niet zoveel geld had, gekke gedachte.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QfuYp.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0dP6l.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Odessa schreef op maandag 12 november 2012 @ 19:15:
Dat kassa geluid :X
Eigenliijk was het leuker toen ik nog niet zoveel geld had, gekke gedachte.
Bedankt voor de tip. Ik hou het dus klein... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
38 o_0 wtf, ik heb er nu eentje rond rijden. Heb in totaal nog maar 100k geleend, en dat was puur om mijn eigen truck te kunnen kopen.

Mijn chauffeur is nu trouwens goed voor € 1200,- per dag :) Ik breng zelf nog altijd rond de 30k per dag.

Heb nu wel weer geld zat voor een 3e truck + chauffeur, dus binnenkort maar eens aanschaffen/inhuren. Daarna sparen voor een grotere garage

@ hierboven: dikke Scania :P Dat logo op de cabine is een mod gok ik? Net als de Michelin mannetjes? Gaaf hoor :) Vind alleen die 6x4 er niet uit zien (alleen de achterste as aangedreven)

Ik heb nu bijna alle upgrades voor mijn Daf vrijgespeeld :)

EDIT: vrachtwagen gekocht + chauffeur ingehuurd. Met z'n drieen rijden we nu allemaal een zelfde rode DAF XF, met de zelfde verlichting en opsmuk en 510pk. Met uitzondering dat ik andere velgen/banden heb en ik nog wat extra kermis heb in de vorm van die oranje lampjes :) Ik vind hem gaaf zo, niet te, maar ook weer niet saai

etsdaf04

[ Voor 52% gewijzigd door FastFred op 12-11-2012 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
FastFred schreef op maandag 12 november 2012 @ 22:04:

@ hierboven: dikke Scania :P Dat logo op de cabine is een mod gok ik? Net als de Michelin mannetjes? Gaaf hoor :) Vind alleen die 6x4 er niet uit zien (alleen de achterste as aangedreven)
:X grrrrrr... Heeft ie nog steeds commentaar op mijn truck :)
Oh, en ondertussen zijn het 43 trucks.

Jij vindt de Daf Space cab niet mooi?

edit: ja, beide zijn mods, maar niet door mij gemaakt. Ik heb zelf een poging gedaan om te skinnen maar daar ben ik na een pot koffie en een doos aspro maar mee gestopt..

[ Voor 14% gewijzigd door Odessa op 12-11-2012 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 12:16

jbbrans

Nemen jullie de routes met de hoogste opbrengst per km, of kijken jullie wat het meeste opbrengt in 1 rit?

Op dit moment rijdt ik kriskras door europa om zoveel mogelijk geld in 1 slaap cyclus te kunnen doen en kijk nog niet op de allerhoogste prijs/km.
Level 13, met redelijk uitgebouwde Volvo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kijk altijd welke ritten het meeste geld opleveren en vervolgens kies ik de kortst mogelijke rit: ik vind al te lange ritten niet zo geslaagd, dus probeer op deze manier zo veel mogelijk geld te verdienen in zo min mogelijk tijd. Tegelijkertijd probeer ik wel alle kanten van de kaart te bezoeken, alhoewel ik momenteel een beetje in het oosten blijf hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 14:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Zelfde al hierboven. Heb in het begin wel even wat lange ritten gedaan, maar rijdt nu liever wat meer korte ritten. Zo heb je ook nog is wat verschillende ladingen achter de auto hangen.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 15:56

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Weet iemand wanneer ETS 2 naar steam komt? Of desnoods een andere winkel die hetzelfde werkt (download en betaling via ideal, heb namelijk geen creditcard of brievenbus :-( ). Ik zag wel dat hij via greenlight van steam wel gewild is, alleen niet wanneer hij in de store komt...

Ben om die reden nou cracked aan het spelen, maar dat is eigenlijk niet echt mijn ding zeg maar (sinds ik zelf later ook graag geld verdien met mijn games).

Zelf rijd ik trouwens altijd de rit met de hoogste opbrengst/km en als het even kan probeer ik ook helemaal van noord-west naar zuid-oost te gaan :) .

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans

jbbrans

RoofTurkey schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:31:
Weet iemand wanneer ETS 2 naar steam komt? Of desnoods een andere winkel die hetzelfde werkt (download en betaling via ideal, heb namelijk geen creditcard of brievenbus :-( ). Ik zag wel dat hij via greenlight van steam wel gewild is, alleen niet wanneer hij in de store komt...

Ben om die reden nou cracked aan het spelen, maar dat is eigenlijk niet echt mijn ding zeg maar (sinds ik zelf later ook graag geld verdien met mijn games).

Zelf rijd ik trouwens altijd de rit met de hoogste opbrengst/km en als het even kan probeer ik ook helemaal van noord-west naar zuid-oost te gaan :) .
Voor Steam zijn ze volop bezig om dit voor elkaar te krijgen, maar daar is nog geen zicht op.
Het spel is ook fysiek te koop en via online winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

jbbrans schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:13:
[...]

Voor Steam zijn ze volop bezig om dit voor elkaar te krijgen, maar daar is nog geen zicht op.
Het spel is ook fysiek te koop en via online winkels.
Probleem is alleen dat ik dus geen brievenbus heb :| . Al mijn post wordt momenteel gewoon ijskoud in de prullenbak gegooid...

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:00

TommyGun

Stik er maar in!

RoofTurkey schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:31:
Ik heb mijn key online gekocht bij gamekeystore.net :)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

TommyGun schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:43:
[...]

Ik heb mijn key online gekocht bij gamekeystore.net :)
Thanks, als ik thuis kom dan koop ik hem daar ook gewoon :*) .

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoofTurkey schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:30:
[...]

Probleem is alleen dat ik dus geen brievenbus heb :| . Al mijn post wordt momenteel gewoon ijskoud in de prullenbak gegooid...
TIP: Schaf een simpele brievenbus aan :*)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Koenvh schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:48:
[...]

TIP: Schaf een simpele brievenbus aan :*)
Zit op kamers en ze vinden het waarschijnlijk niet leuk, als zij allemaal samen één brievenbus hebben en de nieuwkomer zijn eigen heeft ;) . Maar die gamekeystore is een mooie oplossing :9 .

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoofTurkey schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:49:
[...]

Zit op kamers en ze vinden het waarschijnlijk niet leuk, als zij allemaal samen één brievenbus hebben en de nieuwkomer zijn eigen heeft ;) . Maar die is een mooie oplossing :9 .
Zou je denken? Maar ik naam aan dat jullie verdieping/huis/hal/hoehetookgenoemdwordt wel een brievenbus heeft... Ik vind die GameKeyStore niet zo'n zuivere koffie (mijn mening)..

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Odessa schreef op maandag 12 november 2012 @ 22:38:
Jij vindt de Daf Space cab niet mooi?
Die hele hoge met die 2 lampen op de hoeken inderdaad niet nee, spuuglelijk ding, zie 'm ook wel eens in het echt, gadverdamme :(

Nee, die andere, ook een Space nogwattes, is wel gaaf, maar om daar nou 30k voor neer te leggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:00

TommyGun

Stik er maar in!

Koenvh schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:52:
[...]
Ik vind die GameKeyStore niet zo'n zuivere koffie (mijn mening)..
Wellicht, maar mij wel het 'risico' waard voor die 15 dollar.

En zie deze post en verder: https://gathering.tweaker...message/39180948#39180948

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
@Odessa, waar haal jij jouw mods vandaan?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
NoFearCreations schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 15:35:
@Odessa, waar haal jij jouw mods vandaan?
Ik doorzoek hier nogal eens de vuilnisbakken.... :)

Een Duits forum waar een paar zeer goede modders rondhangen.
http://www.trucksimsforum.de/viewforum.php?f=233
Een Braziliaans forum.. :?
http://www.eurotruck2.com.br/p/download_12.html

en natuurlijk ook het Truckpol forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trently
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19:41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Misschien een idee voor iedereen, als je een leuke mod hebt gevonden, om hem hier ook even te laten zien met eventuele download links?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeet niet om je mods eerst eruit te halen voor de patchinstallatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
NoFearCreations schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:50:
Misschien een idee voor iedereen, als je een leuke mod hebt gevonden, om hem hier ook even te laten zien met eventuele download links?
Is wel een goed idee en ik daar wel eens aan gedacht, zo helpen we elkaar.. Maar ik weet niet wat anderen leuk of mooi vinden, daarom post ik meestal geen links. ( behalve als ik een "hello kitty" skin voor Fastfred heb gevonden :+ )

Ergens toch wel jammer dat ik al mijn mods weer moet verwijderen voor die nieuwe patch. Maar ik moet tot morgen wachten aangezien het nu alleen een torrent is..
EDIT: never mind, heb al een gewone link gevonden.

[ Voor 3% gewijzigd door Odessa op 14-11-2012 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat slapen is in ieder geval verbeterd met de patch: veel korter van tevoren gegaap. Zo kan ik er wel mee leven. Voor de rest merk ik niet heel veel van de patch: zie bijvoorbeeld geen verschil met de kaart... Maar goed, ik vind het best prima zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 19:53:

Voor de rest merk ik niet heel veel van de patch: zie bijvoorbeeld geen verschil met de kaart...
Ik snap hem niet. Verschil met de kaart?
Ik merk ook niet veel van de patch. Ik meen gelezen te hebben dat ze de kentekenplaten ook hadden gemaakt maar bij mij zijn ze nog steeds fout. De AI is ook nog steeds aan de drugs en ik heb meer fps problemen gekregen. Ik weet niet wat ik er van moet denken. In het weekend maar eens goed bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Odessa schreef op woensdag 14 november 2012 @ 21:17:
[...]

Ik snap hem niet. Verschil met de kaart?
"over two hundred individual map fixes and prettyfications"

Wat betreft performance: nu je het zegt... ik meende zo nu en dan een soort van 'pompende performance' te zien... Daarmee bedoel ik geen hokkerige fps maar alsof heel onopvallend alles heel regelmatig iets versneld werd... moeilijk uit te leggen. ;) Ehm... net alsof een video niet regelmatig wordt afgespeeld, als een vaste lijn, maar met een golvende lijn... Meuh, hoe zeg je zoiets. Ik zal morgen kijken of er ECHT iets anders is aan de performance.

Los van dat alles: ik heb weer lekker gereden. Het was wel een dikke week geleden, moet ik zeggen: het is niet een spel dat je heel vaak moet spelen. Het lekkerst vind ik gewoon toeren over de wegen met buitenlandse zenders op de achtergrond: zo'n heerlijk vakantiegevoel geeft dat! Van mij mogen ze best een sim maken waarin je met een normale auto van Nederland naar Zuid-Frankrijk rijdt over de complete en officiele wegen... realtime! Heerlijk uren achter elkaar tuffen met baggermuziek en overstaanbaar gewauwel in de oren... HEERLIJK! ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2012 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
De boot van Tyne (Newcastle) naar IJmuiden geeft aan bij selectie van de route IJmunden... Verder heb ik wel het idee dat e.e.a. iets soepeler rijdt maar dat kan ook gevoel zijn. Ik ga me weer concentreren op het vaste land, Duitsland met name, al dat 30km gedoe en rotondes in Engeland schiet niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trently
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19:41
cbr600f4i schreef op woensdag 14 november 2012 @ 21:56:
al dat 30km gedoe en rotondes in Engeland schiet niet op.
Even een vraagje voor:
Met welke eenheden voor afstanden en snelheden werken ze in Engeland?
Het is namelijk geen kilometer. En de 30 die je beschrijft staat niet gelijk aan 30 km/u ;)

Dus aan jouw de vraag wat het dan wel is, en wat houdt het in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Trently schreef op woensdag 14 november 2012 @ 22:11:
[...]

Even een vraagje voor:
Het is namelijk geen kilometer. En de 30 die je beschrijft staat niet gelijk aan 30 km/u ;)

Ze gebruiken Miles. 1mile = 1,6 km :)

Edit: oops sorry. Nu heb ik het verraden lol

[ Voor 5% gewijzigd door Odessa op 14-11-2012 22:34 ]

• jbbrans

jbbrans

Ik dacht dat het wel soepel liep, een strakke 60 fps. Maar vanavond eens de Vsync uitgezet en erachter gekomen dat de beeldsnelheid schommelt tussen 20 en 30 fps, terwijl mijn cpu en gpu niet eens volop worden gebruikt.

Ik heb een 6 core AMD 1090T met een 7870 videokaart.
Volgens AIDA gebruikt het programma maar 1 core (16% van mijn totale cpu) en ~50% van m'n videokaart.
Ik heb wel alle eyecandy op maximaal staan en ik heb het pas geprobeerd na het installeren van de 1.25 update.

Werkt het bij anderen wel beter?

• cbr600f4i
Trently schreef op woensdag 14 november 2012 @ 22:11:
[...]

Even een vraagje voor:

;)

Sorry, zit momenteel met mn gedachten totaal ergens anders... Dan nog zien ze mij daar niet vaak meer, iets voor later als ik een heel imperium heb opgebouwd. Maar qua rusttijden is zo'n ferry toch wel handig dus het is een beetje een dilemma.

Dat vind ik ook ideaal inderdaad, het rusten op de boot. Ritten van 15 uur of meer zijn zo geen probleem. Als ik net gerust heb, en de rit naar de ferry duurt 12 uur, dan rij ik op de cruise strak 90, kom ik dus bij de boot met nog 2 uurtjes op de slaapmeter, op de boot pitten. Kom ik van de boot af, uitgerust, en heb ik nog een rit van 9 uur voor ik er ben :) Ik vind alleen het rijden in Engeland iedere keer zo vervelend :P

Verwijderd

Ik hoop nog steeds dat er een patch uitkomt zodat je als Henk Wijngaard kan spelen.

• Sinner

Sinner

Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:57:
Ik hoop nog steeds dat er een patch uitkomt zodat je als Henk Wijngaard kan spelen.
:D !

• Sinner

Sinner

RoofTurkey schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:49:
[...]

Zit op kamers en ze vinden het waarschijnlijk niet leuk, als zij allemaal samen één brievenbus hebben en de nieuwkomer zijn eigen heeft ;) . Maar die gamekeystore is een mooie oplossing :9 .
Of koop het anders van deze tweaker _O- PauseBreak in "Het Grote Kleinemededelingentopic - Deel 300"

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Geen toegang tot HK ;) . Maar ik heb hem nu al via de gamekeystore :D .

Grillmeister

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Weet iemand waar je deze skin/mod kan vinden? Dacht dat je geen dichte zijkant kon hebben als je een 6x2/4 hebt?

Afbeeldingslocatie: http://www5.picturepush.com/photo/a/11395183/1024/ETS2/ets2-00298.jpg

---RAWE CEEK!!!---

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:46

PauseBreak

derp!

Hehe, ik ga het nog steeds wel spelen. Heb toch 2 maanden vrijwel niks te doen en je moet toch iets he ;) :P

Nee, merp!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:30
NoFearCreations schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:16:
Weet iemand waar je deze skin/mod kan vinden? Dacht dat je geen dichte zijkant kon hebben als je een 6x2/4 hebt?

[afbeelding]
Dat verschilt per truck denk ik. Ik weet even niet meer zeker maar volgens mij was het de Mercedes waarbij dit wel kon (6x4). Bij MAN kan het echter weer niet..

De Volvo heb ik zelf erg weinig gebruikt, misschien kan het daar ook wel bij?

[ Voor 7% gewijzigd door Racemol op 15-11-2012 15:45 ]

• jbbrans

jbbrans

jbbrans schreef op donderdag 15 november 2012 @ 01:14:
Ik dacht dat het wel soepel liep, een strakke 60 fps. Maar vanavond eens de Vsync uitgezet en erachter gekomen dat de beeldsnelheid schommelt tussen 20 en 30 fps, terwijl mijn cpu en gpu niet eens volop worden gebruikt.

Ik heb een 6 core AMD 1090T met een 7870 videokaart.
Volgens AIDA gebruikt het programma maar 1 core (16% van mijn totale cpu) en ~50% van m'n videokaart.
Ik heb wel alle eyecandy op maximaal staan en ik heb het pas geprobeerd na het installeren van de 1.25 update.

Werkt het bij anderen wel beter?
Vandaag nogmaals gespeeld en nu werkt alles wel goed :?
Framerate is nu tussen de 60 en 70 en goed speelbaar.
CPU usage is tussen 27 en 43%.
En GPU rond de 90%.

Wat er gisteren aan de hand is geweest weet ik niet, verder niets veranderd tussendoor, alleen de computer opnieuw opgestart na de update.

• Odessa
  • Niet online
NoFearCreations schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:16:
Dat is toch de truck van Bora? Voor zover ik weet is dat een prive mod. Dallyborr ( de maker van mijn skin ) gaat mischien sideskirts maken voor de Scania. Hij heeft nu de voorkant aangepakt.

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Iemand die ze savegame wilt delen? Sinds ik opnieuw heb moeten beginnen eigenlijk niet zoveel zin om alles weer te ontdekken. Ik had al best veel kms gereden. Als iemand een savegame heeft met al wel veel van de kaart unlocked, maar nog geen groot bedrijf, graag!

---RAWE CEEK!!!---

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Grillmeister

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Wel al veel steden en dealers ontdekt?

-edit-

Werkt niet, of hij pakt m'n eigen save, of ik moet opnieuw beginnen.

[ Voor 51% gewijzigd door NoFearCreations op 15-11-2012 21:27 ]

---RAWE CEEK!!!---

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Ik heb redelijk wat rondgereden inderdaad :) . Van duitsland -> Nederland -> luxemburg -> belgië -> engeland -> frankrijk -> zwitserland -> oostenrijk -> italië, in elk land een aantal steden en dealers ontdekt :P .

Volgens mij is een savegame trouwens gelinkt aan een profiel, dus of je moet onder mijn naam verder willen gaan, of...

[ Voor 22% gewijzigd door RoofTurkey op 15-11-2012 21:29 ]

Grillmeister

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Moet denk je hele save map hebben dan?

---RAWE CEEK!!!---

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Dat was mijn hele savemap ;) .

Grillmeister

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Bij mij zijn het 3 mappen:
Autosave
Autosave_drive
Autosave_job

---RAWE CEEK!!!---

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

NoFearCreations schreef op donderdag 15 november 2012 @ 21:43:
Bij mij zijn het 3 mappen:
Autosave
Autosave_drive
Autosave_job
Bij mij heb ik alleen die bovenste :?

Grillmeister

Racemol schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:44:
[...]

Dat verschilt per truck denk ik. Ik weet even niet meer zeker maar volgens mij was het de Mercedes waarbij dit wel kon (6x4). Bij MAN kan het echter weer niet..

De Volvo heb ik zelf erg weinig gebruikt, misschien kan het daar ook wel bij?
Bij DAF/DAV kan het iig niet als je 2 achterassen hebt (ook een reden dat ik bij 4x2 gebleven ben), dus het zal wel een mod zijn inderdaad. Daarbij zijn de gordijntjes ook niet standaard ;)

[ Voor 4% gewijzigd door FastFred op 15-11-2012 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Mijn huidige 3 bedrijfs auto's. Ik doe om de zoveel tijd een nieuwe kopen, en de oude schuif ik dan door naar een charter.

750PK sterke FH16 XL:
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y42/NoFear-QV/ets2_00001.png

510PK sterke Daf SuperSpaceCab:
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y42/NoFear-QV/ets2_00002.png

En m'n laatste aanwinst, en m'n huidige ride, een 730PK sterke R730 Higline:
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y42/NoFear-QV/ets2_00003.png

Nu onderweg naar Newcastle, om misschien een Mercedes aan te schaffen.

-edit1-

Krijg net op me FB te zien dat er al weer een nieuwe patch uit is, om een paar kleine dingen extra te fixxen.

-edit2-

Heb net een Mercedes Actros Megaspace gekocht, en nu kan ik wel zij fenders, met dubbele assen. Super dik, en een erg lange truck geworden zo.
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y42/NoFear-QV/ets2_00005-1.png
8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

[ Voor 25% gewijzigd door NoFearCreations op 16-11-2012 17:10 ]

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Je bedrijfskleuren wijken af op die Mercedes. :P
Maar is dat ding nu zo lang of lijkt dat maar zo? Hoe ziet dat er uit met een trailer?
btw, er zit geen navi in een Mercedes, beetje raar.

Ik blijf lekker trouw aan mijn Scania. al meer dan 50.000km op de teller.Mijn wagenpark ( 63 trucks ) bestaat voor het grootste deel uit Scania's

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Op7lH.png

edit: Deze rit ging naar Munchen, voor een groot deel over binnenwegen en was niet echt een topper.
5 avoiding sleep , 2 running through red light, 1 speeding ticket. Oh en ook nog een bon voor het rijden zonder licht. ( ik reed met stadslicht )

[ Voor 24% gewijzigd door Odessa op 17-11-2012 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Kleuren zijn het zelfde, alleen op m'n eigen truck zit altijd een ander patroon. Hij is erg lang ja, vraag me af of dat een bug is, maar ziet er wel dik uit met trailer.

Hier net geladen in een groeve, moest terug naar ze 2e versnelling om eruit te komen:
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y42/NoFear-QV/ets2_00008.png

En hier aan het wegen bij de boot, mocht net: :P
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y42/NoFear-QV/ets2_00006.png

[ Voor 47% gewijzigd door NoFearCreations op 17-11-2012 10:10 ]

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Odessa, ik heb nu 30k op mijn rode DAF staan :)

@ NoFear, met 510PK DAF moet ik soms terug naar de 1e versnelling om naar boven te komen op de steile stukken, als ik dan overschakel naar de 2e omdat ik teveel toeren maak, dan rolt hij gewoon weer achteruit :P

Wat ik bij ETS nu trouwens nog mis, wat bij 18 WoS Convoy heel mooi gedaan was. Is dat er daadwerkelijk wat uit de uitlaat komt

Zoals hier te zijn bijvoorbeeld (god wat ziet dat er nu slecht uit nu ik ETS2 speel :X )

[ Voor 110% gewijzigd door FastFred op 17-11-2012 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Dat had je in ETS1 volgens mij ook een klein beetje. Maar alle trucks in ETS2 zijn euro 5/6 met Adblue toevoeging, dus die roken niet meer. :P

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
NoFearCreations schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 09:01:
En hier aan het wegen bij de boot, mocht net: :P
[afbeelding]
Zit er een weegbrug in de game?? Waar is dat en werkt die echt?
@ Odessa, ik heb nu 30k op mijn rode DAF staan
Nice. _/-\o_ Jammer dat er geen slijtage in de game zit. Zit er wel in maar da's even naar de garage en je kan weer verder. Ik zou het toch wel leuk vinden als je wagen na tig km gewoon op is.

Het rare is, is elke game zat wel een leuk iets. Een weegbrug, je eigen trucks zien, en zo was er nog meer.
Ik begrijp niet dat die dingen niet worden meegenomen in de opvolgende games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Volgens mij zit die als je in Engeland de boot afgaat, als je vanuit Ijmuiden vaart. Weet zo uit me hoofd ff niet waar je ook al weer aan land komt dan. Werkt helaas niet ;(

[ Voor 6% gewijzigd door NoFearCreations op 17-11-2012 11:15 ]

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFearCreations schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 10:55:
Dat had je in ETS1 volgens mij ook een klein beetje. Maar alle trucks in ETS2 zijn euro 5/6 met Adblue toevoeging, dus die roken niet meer. :P
"Een echte vervoerder heeft diesel in zijn bloed en geen ad blue in z'n diesel"

Heb ik ooit ergens eens gevonden, lang geleden

EDIT: oh geweldig, ben nu een flink stuk door de UK aan het rijden, en heb de enige ingame radiostream voor de UK aan staan (staat helemaal onderin de lijst). Een of ander rock station, heerlijke rock nummers. Maar die reclame's _O- je waant je zo in GTA :P

[ Voor 24% gewijzigd door FastFred op 17-11-2012 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Der is al wel een 113 torpedo te downloaden. Ik hoop ook dat er weer een paar amerikaanse trucks voor download komen. En staande uitlaten, deense achterbumpers en spatlappen...

Net een gevonden, een T620!

http://www.eurotruck2.com...inh%C3%B5es%20-%20ETS%202

[ Voor 22% gewijzigd door NoFearCreations op 18-11-2012 14:57 ]

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Snel vraagje... Rijden jullie trucks nog steeds leeg terug? Ik probeer de eco file te modden ( meer tijd ) en altijd een vracht terug voor de AI. De tweede werkt maar de eerste niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Ik heb deze mod, dan nemen ze altijd lading mee terug:
http://www17.zippyshare.c...sp?locale=nl&key=15880324

[ Voor 32% gewijzigd door NoFearCreations op 18-11-2012 16:15 ]

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Ja ik gebruikte ook zo'n mod. Maar ik wil nu ook meer tijd toevoegen zo dat je gewoon lekker kunt rijden. Het vreemde is dus dat de 1 wel werkt en de andere niet, terwijl het 1 file is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Je hebt over het algemeen toch tijd zat, alleen met JIT ritten wordt het krap?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Klopt. Maar ik wil nu gewoon rustig aan doen. Op tijd even stoppen langs de weg ( ja ik rook :) ) zonder op de tijd te hoeven letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 11:28
Odessa schreef op zondag 18 november 2012 @ 16:22:
[...]

Ja ik gebruikte ook zo'n mod. Maar ik wil nu ook meer tijd toevoegen zo dat je gewoon lekker kunt rijden. Het vreemde is dus dat de 1 wel werkt en de andere niet, terwijl het 1 file is.
Heb je niet toevallig nog een mod die dezelfde bestanden wijzigt?
Dan werkt het namelijk niet indd. Je kan 'zzzz' voor de naam zetten zodat hij als laatste wordt geladen, maar dan werkt er een andere plugin weer niet.
Andere optie is om de mods samen te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Lennardnl schreef op zondag 18 november 2012 @ 17:03:
[...]

Heb je niet toevallig nog een mod die dezelfde bestanden wijzigt?
Dan werkt het namelijk niet indd. Je kan 'zzzz' voor de naam zetten zodat hij als laatste wordt geladen, maar dan werkt er een andere plugin weer niet.
Andere optie is om de mods samen te voegen.
Het is gewoon de economy file die ik heb aangepast, dus 1 mod. Daarin heb ik de retourvrachten aangepast en dus de tijd. De retourvrachten werkt maar de tijd niet. Het enige wat ik kan bedenken is dat ik niet de juiste getallen heb ingegeven... Ik laat dit maar even rusten en ga verder met het gewicht van mijn trailer aanpassen. En dat verdomde kassa geluid uitschakelen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans

jbbrans

Met deze mod, hebben de ingehuurde rijders dan ook een gemiddeld hoger inkomen, of is het puur de melding van leeg terug rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Alleen van leeg terug rijden, hoger inkomen komt vanzelf naar mate jij, en dus ook jouw chauffeurs levelen.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn chauffeurs (heb er nu 3! Eentje in A'dam + ik, en 2 in Berlijn) rijden zo af en toe wel met lading terug :) Maar hun dagelijkse winst varieert nog al. De ene keer is het € 2100,- de andere keer kakt het weer in tot nabij € 800,- :S

Heb trouwens nog een beetje een slechte bug gevonden, in ieder geval bij de DAF. Heb de goedkoopste DAF gekocht die er te krijgen was in A'dam. Daar zit ondertussen Space Cab Plus op. Als ik in mijn cabine zit, en naar boven kijk, zie ik dakraam met daarachter de buitenlucht, kijk ik van buiten op mijn truck, dan zit dat dakraam er niet/zit ik tegen de Space Cab aan te kijken :X

[ Voor 44% gewijzigd door FastFred op 18-11-2012 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Bekende bug, is al gereport. :)

Ritje voor de Mercedes, een prototype afleveren bij een show in München.
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y42/NoFear-QV/ets2_00010.png

Daarna bij de MAN dealer me rust staan te maken.
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y42/NoFear-QV/ets2_00011.png

Alleen daar hadden ze niks leuks, dus toen snel naar een Scania dealer gegaan. Daar vond ik dit juweeltje.
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y42/NoFear-QV/ets2_00013.png

Gelijk maar een ritje gedaan, München - Liverpool.
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y42/NoFear-QV/ets2_00012.png

Hij is alleen iets te laag, dus moest achteruit het terrein bij de trein op, anders wilde hij het bultje niet over 8)7

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 13:59

Player1S

Probably out in the dark

FastFred schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 11:16:
[...]

"Een echte vervoerder heeft diesel in zijn bloed en geen ad blue in z'n diesel"

Heb ik ooit ergens eens gevonden, lang geleden

EDIT: oh geweldig, ben nu een flink stuk door de UK aan het rijden, en heb de enige ingame radiostream voor de UK aan staan (staat helemaal onderin de lijst). Een of ander rock station, heerlijke rock nummers. Maar die reclame's _O- je waant je zo in GTA :P
Ingame stream??
Mod?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 00:10
Ga naar het menu en kies voor Radio, of druk op R. Daar kan je een lijst van streams ophalen en beluisteren.

Ik ben het spel onlangs beginnen spelen en heb nu een rit of zes gedaan denk ik. Ik heb een mail gekregen van de bank dat ik tot 500 000 kan lenen. Is dat aangeraden, of beter zelf eerst geld verdienen voor een eigen truck?

Met de 500k zou ik in feite 2 trucks kunnen kopen, garage vergroten en ook nog iemand in dienst nemen. Of is dat niet aan te raden?
Het is de eerste keer dat ik het spel speel, dus goede tips voor een goede start zijn altijd welkom :)

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Geld lenen is wel makkelijk, kan je gelijk in een mooie truck van jezelf rijden, en daar gaat het spel uiteindelijk om.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans

jbbrans

Jump schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:06:
[...]

Ga naar het menu en kies voor Radio, of druk op R. Daar kan je een lijst van streams ophalen en beluisteren.

Ik ben het spel onlangs beginnen spelen en heb nu een rit of zes gedaan denk ik. Ik heb een mail gekregen van de bank dat ik tot 500 000 kan lenen. Is dat aangeraden, of beter zelf eerst geld verdienen voor een eigen truck?

Met de 500k zou ik in feite 2 trucks kunnen kopen, garage vergroten en ook nog iemand in dienst nemen. Of is dat niet aan te raden?
Het is de eerste keer dat ik het spel speel, dus goede tips voor een goede start zijn altijd welkom :)
Net als in het echte leven, kost lenen geld. De rente percentages zijn niet mals.
Ik heb het wel een paar keer gedaan en betaal nu elke dag 10.000 af, wat natuurlijk weer verdient moet worden.
Ik heb naast mezelf, wel 4 betaalde rijders die bijna de aflossing doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
Mijn eerste plan was om 500k te lenen, en direct een tweede truck te kopen en personeel in te huren. Maar dan moet je ook je garaga gaan vergroten. Dus ik ga het voorlopig bij 100k houden en eigen truck kopen en kijken hoe van daar verder te gaan.
Starter modellen aangeraden? :P

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Jump schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 23:55:
Mijn eerste plan was om 500k te lenen, en direct een tweede truck te kopen en personeel in te huren. Maar dan moet je ook je garaga gaan vergroten. Dus ik ga het voorlopig bij 100k houden en eigen truck kopen en kijken hoe van daar verder te gaan.
Starter modellen aangeraden? :P
Ik zou gewoon die lening nemen (en heb ik ook gedaan) en op die manier een "quick start" maken. Ik begrijp niet zo goed hoe iemand op een dagelijkse payment uitkomt van 10K. Met een 400K en 100K lening (en dat is naar ik weet de max) betaal ik iets van 8000 nogwat per dag. Dat verdien ik zelf makkelijk terug, ik haal tussen de 30 en 40K per dag binnen.

Welke truck je zou moeten kopen maakt ook niet erg veel uit. De Renault trucks kan je weinig aan upgraden, die zou ik overslaan maar de rest is prima. Ik ben zelf voor een MAN gegaan en is goed bevallen maar ook mijn Scania doet het prima. De Mercedes trucks (Majestic) hebben een wat kleine tank (600L), die zou ik dus ook overslaan. Als ik een kleine tank wil rij ik wel met een 6x4 chassis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Als je makkelijk wilt beginnen zou ik toch kijken naar een DAF. Die dingen kosten maar €105.390,- met de MX375 motor (510pk). Daar kun je dus makkelijk 3 van kopen met zo'n lening + je garage upgraden/een andere kopen en nog weer lui inhuren ook. Dan heb je je rentebetalingen al zo goed als gedekt.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans

jbbrans

Racemol schreef op woensdag 21 november 2012 @ 09:51:
[...]

Ik zou gewoon die lening nemen (en heb ik ook gedaan) en op die manier een "quick start" maken. Ik begrijp niet zo goed hoe iemand op een dagelijkse payment uitkomt van 10K. Met een 400K en 100K lening (en dat is naar ik weet de max) betaal ik iets van 8000 nogwat per dag. Dat verdien ik zelf makkelijk terug, ik haal tussen de 30 en 40K per dag binnen.

Welke truck je zou moeten kopen maakt ook niet erg veel uit. De Renault trucks kan je weinig aan upgraden, die zou ik overslaan maar de rest is prima. Ik ben zelf voor een MAN gegaan en is goed bevallen maar ook mijn Scania doet het prima. De Mercedes trucks (Majestic) hebben een wat kleine tank (600L), die zou ik dus ook overslaan. Als ik een kleine tank wil rij ik wel met een 6x4 chassis.
Je mag maximaal 500.000 aan leningen open hebben staan, dus als je al een deel hebt afgelost kan je een volgende lening nemen van 100.000 .

Voor wat betreft de vrachtwagen, ik heb alleen in Volvo's gereden en heb dus geen vergelijking met de andere merken. De Volvo begint met een 600 pk motor, terwijl de andere merken eindigen bij ongeveer 600 pk en voor relatief weinig geld kan je opwaarderen naar 750 pk. Ik heb dus geen vergelijk hoe de 750 pk in rijplezier scheelt met de 640pk (geloof ik) van Scania.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Ah juist, de rente op een 100K lening is relatief hoger dan een 400K lening. Als je er daar dus een paar van hebt kom je inderdaad op 10K per dag uit.

[ Voor 3% gewijzigd door Racemol op 21-11-2012 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 13:59

Player1S

Probably out in the dark

Heb zelf mijn el cheapo Renault ingeruild voor een Volvo. Je kunt vrijwel gelijk een 750pk motor erin hangen.

Gaat als de brandweer. Veel beter dan mijn 38opk hiervoor. Je moet alleen oppassen dat je niet te snel gaat :P

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
Racemol schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:02:
Ah juist, de rente op een 100K lening is relatief hoger dan een 400K lening. Als je er daar dus een paar van hebt kom je inderdaad op 10K per dag uit.
Die van 100K is 18%, de andere 12% als ik het goed heb. Ik heb voorlopig eentje van 100K genomen en een Scania gekocht.
Eens kijken voor deze avond de 400K er ook bij te doen, garage te vergroten en een chaffeur of twee te voorzien.

Dank voor de info :)

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 13:06
Verbruiken zwaardere motoren eigenlijk ook meer brandstof? En maakt het nog uit of je, zeg, 60 in z'n 8 rijd of 60 in z'n 12? Ik merk er namelijk weinig van, volgens mij is er alleen de relatie brandstof/km en heeft je rechtervoet of het vermogen van de motor er weinig mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

"Al" mijn trucks (wel 6) rijden zo'n 1:2,1. Dat is inderdaad onafhankelijk van de motor die erin hangt. Daarom rij ik zelf ook in een Valiant (Volvo) met 750pk en voor mijn slaafjes heb ik de XF Space gekocht met 510pk. Ook qua onderhoudskosten maakt het zo te zien niks uit wat voor motor er in ligt.
Aandrijving (2 of 4 wielen) maakt trouwens ook niet uit. Wat wel uitmaakt is die upgrade van milieuvriendelijker rijden ofzo.

@jbbrans: Scania heeft ook een 750pk-ish motor, maar daarvoor moet je iets van level 25 ofzo zijn en dat ben ik niet, dus geen idee hoe die rijdt :P

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
PauseBreak schreef op woensdag 21 november 2012 @ 17:31:
@jbbrans: Scania heeft ook een 750pk-ish motor, maar daarvoor moet je iets van level 25 ofzo zijn en dat ben ik niet, dus geen idee hoe die rijdt :P
Scania gaat tot 730pk.... en hij rijd heerlijk, zeggen mijn 85 chauffeurs :)

Kan wel wat lichtjes gebruiken in deze donkere dagen...
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Fzluv.png

[ Voor 13% gewijzigd door Odessa op 21-11-2012 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Waar heb je die extra oranje lampen vandaan?

Ik raad iedereen de Mercedes aan, dat is volgens mij de enigste die je in 6x4 kan hebben, met zijfenders erop.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
NoFearCreations schreef op woensdag 21 november 2012 @ 20:48:
Waar heb je die extra oranje lampen vandaan?

Ik raad iedereen de Mercedes aan, dat is volgens mij de enigste die je in 6x4 kan hebben, met zijfenders erop.
Godver, weer vergeten de link te plaatsen.Sorry. Is een Scania mod..
http://www.trucksimsforum.de/viewtopic.php?f=235&t=15349

Er is ook een nieuwe physics mod uit versie 1.6
http://www.trucksimsforum.de/viewtopic.php?f=239&t=15389
Pagina: 1 ... 5 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.