Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 18:48
Trently schreef op maandag 05 november 2012 @ 16:53:
Brandstofprijzen:
Luxemburg(L)= €1.18/l
Polen(PL)= €1.19/l
Oostenrijk(A)= €1.35/l
Nederland(NL)= €1.40/l
Tsjechië(CZ)= €1.41/l
Frankrijk(F)= €1.44/l
Duitsland(D)= €1.46/l
België(B)= €1.50/l
Zwitserland(CH)= €1.53/l
Engeland(GB)= €1.59/l
Slowakije(SK)= N.B.
Kan je nou echt dikke centen besparen om alleen te tanken in Polen bijvoorbeeld? Is het niet teveel moeite. Moeite die je in één keer kan ontzien door gewoon een extra ritje te pakken van 20.000...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 18:48
Lennardnl schreef op maandag 05 november 2012 @ 17:51:
Iemand een idee waar ik de brug vindt die je hier in dit filmpje rond 00:08 bovenaan ziet?
YouTube: Euro Truck Simulator 2 - Launch trailer
In eerste instantie alvast in Engeland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 08:29
Coevering schreef op maandag 05 november 2012 @ 17:53:
[...]

Kan je nou echt dikke centen besparen om alleen te tanken in Polen bijvoorbeeld? Is het niet teveel moeite. Moeite die je in één keer kan ontzien door gewoon een extra ritje te pakken van 20.000...
Uhm je weet dat een tank ongeveer 1200-1400 liter kan hebben?
1200 * 0.40 = 480 euro verschil tussen Polen en Engeland.

En haha ik heb per ongeluk een botsing veroorzaakt waardoor er een file ontstond. De auto voor mij bleef dan een half uur ingame time staan. Daarna had ik ook geen zin om te wachten dus duwde ik die auto voorzichtig naar voren. En uiteindelijk schoof die aan de kant. Maar wat dan? De andere kant kreeg groen en reed door... Leuk, over het gras dan maar.

Paar screenies (jaja ik wou even de ramptoerist spelen :D)
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img547/1217/ets200000z.png

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img840/9606/ets200002j.png
Beetje ver weg maar daar zie je de wagen waar ik tegen ben gebotst.

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img837/892/ets200003p.png
Een view vanuit de cabine.

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img850/3366/ets200004g.png
Trailer gekoppeld en weer verder, maar wel even een screenie van de file die ik heb veroorzaakt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat trouwens ook vervelend is: als ik achterop iemand rij bij een stoplicht, blijft de aangereden auto eindeloos staan. Binnen no time heb je auto's achter je en de enige manier om daar weg te komen is alle auto's aan de kant rammen en overal dwars doorheen te rijden... Gelukkig krijg je in zo'n geval maar 1 keer een boete voor het eerste ongeluk, maar het blijft niet leuk en onrealistisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 11:28
oh ik zie er altijd wel de humor van in :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
Coevering schreef op maandag 05 november 2012 @ 17:59:
[...]

In eerste instantie alvast in Engeland.
Thanks! Brug tussen Cardiff en Southampton was het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2012 @ 18:23:
Wat trouwens ook vervelend is: als ik achterop iemand rij bij een stoplicht, blijft de aangereden auto eindeloos staan. Binnen no time heb je auto's achter je en de enige manier om daar weg te komen is alle auto's aan de kant rammen en overal dwars doorheen te rijden... Gelukkig krijg je in zo'n geval maar 1 keer een boete voor het eerste ongeluk, maar het blijft niet leuk en onrealistisch...
Dat is dus bij mij gebeurt haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Heren,
Mag ik u voorstellen..het nieuwste lid van mijn bedrijfje
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kYS9B.png
edit: btw ik heb nu 70000 km gereden waarvan 40000 km met mijn Volvo *O*

[ Voor 24% gewijzigd door Odessa op 05-11-2012 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist met mijn DAF (die rooie) de groeve bij Dortmund in geweest. Helemaal onderin een dieplader met shovel opgehaald, kon in de 2e versnelling niet eens de groeve uit komen, rolde ik gewoon achteruit 8)7

Ik moest 'm echt laten janken in de 1e versnelling om naar boven te komen

[ Voor 4% gewijzigd door FastFred op 05-11-2012 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Iemand al bezig geweest met modden? Had een sound pack voor volvo gedownload, maar die vond ik niet luid genoeg. .scs file uitgepakt, met audacity alle .ogg files aangepast en met 7zip alles weer ingepakt als zip en store compression. File hernoemt naar .scs, maar nu pakt hij hem niet meer.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
NoFearCreations schreef op maandag 05 november 2012 @ 21:57:
Iemand al bezig geweest met modden? Had een sound pack voor volvo gedownload, maar die vond ik niet luid genoeg. .scs file uitgepakt, met audacity alle .ogg files aangepast en met 7zip alles weer ingepakt als zip en store compression. File hernoemt naar .scs, maar nu pakt hij hem niet meer.
Ik ben aardig wat aan het klooien met modden... vast wel maar heb je een "def" folder gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Nee, heb gewoon een andere mod aangepast. Wil je uitleggen wat je met een "def" folder bedoelt?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Argh, lampen zijn niet het enigste dat verdwijnt als je verder gaat met het spel. Ik kom er zojuist achter dat ik het overgrote deel van de 15k km met 360PK rond gereden heb, terwijl ik bij 8k km al upgrade had naar 460pk :(

Nu dus opnieuw naar 460pk geupgrade, weer een bult geld kwijt, terwijl ik bijna bij de benodigde 180k was. Nja, met de 460pk weer een ritje gedaan, en nu nog 3k erbij en dan heb ik eindelijk een grotere garage zodat ik ook eens mensen aan kan nemen

Heb de 3e as trouwens weer eraf gehaald, vond het niet mooi lijken :) Ben nu dus weer terug naar 4x2, dan heb je die rode 'beschermplaat' ook weer langs je tank zitten, lijkt veel strakker.

Level 13 nu :)

[ Voor 52% gewijzigd door FastFred op 05-11-2012 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
NoFearCreations schreef op maandag 05 november 2012 @ 22:32:
Nee, heb gewoon een andere mod aangepast. Wil je uitleggen wat je met een "def" folder bedoelt?
De "def" scs van het spel. Als je die uitpakt krijg je die folder. In die folder staan alle data van de trucks etc. waaronder ook het geluid van elke truck. Dat moet ik iig gebruiken voor mijn aanpassingen...ben ook nog maar een beginner. :) maar zo kan ik toch aardig wat prutsen.
Heb de 3e as trouwens weer eraf gehaald, vond het niet mooi lijken
Dat komt omdat de schotel bij Daf te ver naar achteren zit.

[ Voor 12% gewijzigd door Odessa op 05-11-2012 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
NoFearCreations schreef op maandag 05 november 2012 @ 22:32:
Probeer hem eens met WinRAR in te pakken, en dan bij type ofzo voor 'zip' kiezen ipv 'rar' (en uiteraard zorgen dat hij niet comprimeert maar dat had je nu goed gedaan zo te lezen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Sowieso altijd voor [archive format: zip] en [compression method: store] kiezen..

Even pimpen met wat nieuwigheden. 8)

Xenon normaal (valt mee, prima mee te rijden) :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cfQVq.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/11nAb.jpg

Xenon grootlicht (veel te fel, nauwelijks mee te rijden) :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qJZ2s.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1lLMw.jpg

Daarnaast zie je nog de Continental-banden en een extra bullbar.

/edit
Oh ja, de nieuwe truck is ook wel leuk qua motorisering. :p
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4EZ86.jpg

[ Voor 81% gewijzigd door Sinner op 06-11-2012 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:30
FastFred schreef op maandag 05 november 2012 @ 22:43:
Argh, lampen zijn niet het enigste dat verdwijnt als je verder gaat met het spel. Ik kom er zojuist achter dat ik het overgrote deel van de 15k km met 360PK rond gereden heb, terwijl ik bij 8k km al upgrade had naar 460pk :(

Nu dus opnieuw naar 460pk geupgrade, weer een bult geld kwijt, terwijl ik bijna bij de benodigde 180k was. Nja, met de 460pk weer een ritje gedaan, en nu nog 3k erbij en dan heb ik eindelijk een grotere garage zodat ik ook eens mensen aan kan nemen

Heb de 3e as trouwens weer eraf gehaald, vond het niet mooi lijken :) Ben nu dus weer terug naar 4x2, dan heb je die rode 'beschermplaat' ook weer langs je tank zitten, lijkt veel strakker.

Level 13 nu :)
Ik leef met je mee. Hetzelfde is mij een keer overkomen zie: Racemol in "[SIM] Euro Truck Simulator 1 & 2"

Naar mijn ervaring heeft het te maken met het wisselen van je chassis of cabin type. Als je dat doet gaat je motor ook weer terug naar default, gek maar waar. Bij mij was ook de lak kleur ineens terug naar default wit.

Voor ik een nieuwe modificatie doe kijk ik nu altijd even in de lijst met "upgrades" voor ik de bestelling definitief maak. Je ziet daar die downgrades namelijk ook in terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
FastFred schreef op maandag 05 november 2012 @ 20:36:
Zojuist met mijn DAF (die rooie) de groeve bij Dortmund in geweest. Helemaal onderin een dieplader met shovel opgehaald, kon in de 2e versnelling niet eens de groeve uit komen, rolde ik gewoon achteruit 8)7

Ik moest 'm echt laten janken in de 1e versnelling om naar boven te komen
Ha in Praag of daar ergens heb je ook zo'n groeve. Gelukkig rij ik met een semi automaat, toetsenbord rijder hier en wil het niet nog moeilijker maken. Maar zelfs met de automaat viel de truck stil, viel dan ook echt uit moest motor opnieuw starten.

Weer paar screenies gemaakt van volgens mij de enige spoorovergang in het hele spel. Die spoorovergang is ergens in Oostenrijk volgens mij.
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img832/8210/ets200005.png

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img12/7807/ets200006r.png

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img690/5955/ets200008.png
En net zoals in het echte leven altijd proberen om op een rond getal te komen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die spoorwegovergangen zijn er wel meer hoor ;)

Hoe trekken jullie trouwens op? Ik met toetsenbord en handmatig schakelen:

Met vracht: 2, 4, 6, 8, 9, 10, 11, 12 (op steile helling 1, 2, 4, 6.......)

Zonder vracht: 3, 5, 7, 9, 10, 11, 12

Wat ik nu trouwens heb met die 460pk, is dat als ik net van 2 naar 4 ben gegaan (2x shift indrukken), en heel snel daarna van 4 naar 6, dan komt Windows vragen om plaktoetsen :')

[ Voor 27% gewijzigd door FastFred op 06-11-2012 07:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 13:06
Ja dat met die plaktoetsen heb ik ook een paar keer gehad, heb ik maar snel uitgezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar zet ik dat ergens uit dan? Weet wel dat het kan, maar geen idee meer waar. Laatste keer dat ik met plaktoetsen van doen had werkte ik nog op XP, en dat was alleen op school, om leraren te irriteren met dat bliepgeluidje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinner schreef op maandag 05 november 2012 @ 23:47:

[afbeelding]
Zo'n bak met licht heb ik nu ook nu ik weet hoe ik die lichten in kan schakelen, en dan grootlicht op zet. Dan kan ik de borden niet eens meer lezen :X Merkbaar meer licht met die bouwlampen d'r bovenop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FastFred schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 07:01:
Hoe trekken jullie trouwens op? Ik met toetsenbord en handmatig schakelen:

Met vracht: 2, 4, 6, 8, 9, 10, 11, 12 (op steile helling 1, 2, 4, 6.......)

Zonder vracht: 3, 5, 7, 9, 10, 11, 12
Ik heb een G27 met H-shifter en na verschillende opties geprobeerd te hebben, rij ik nu met de splitter instelling: ik schakel dus van 1 naar 3 > 5 > 7 > 9 > 11. Ik switch alleen naar de even versnellingen als ik een heuvel of zo moeilijk op kom. Ik ga ook regelmatig van 1 meteen naar 5: trekt m'n MAN best wel. In het begin vond ik het leuk echt alle versnellingen door te lopen met m'n shifter maar dat wordt je na een tijdje wel zat, vooral omdat al die lage versnellingen grotendeels overbodig zijn. Ik rij trouwens nooit in z'n 12... in z'n 11 rij ik mooi op de max van 90 en dus zie ik geen reden steeds te switchen naar de 12.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2012 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

FastFred schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 09:18:
[...]

Zo'n bak met licht heb ik nu ook nu ik weet hoe ik die lichten in kan schakelen, en dan grootlicht op zet. Dan kan ik de borden niet eens meer lezen :X Merkbaar meer licht met die bouwlampen d'r bovenop
Klopt, dat grootlicht is compleet onbruikbaar. Wel grappig dat de tegenliggers allemaal naar je gaan seinen als je met grootlicht rondrijdt. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
Sinner schreef op maandag 05 november 2012 @ 23:47:
Sowieso altijd voor [archive format: zip] en [compression method: store] kiezen..

Even pimpen met wat nieuwigheden. 8)

Xenon normaal (valt mee, prima mee te rijden) :
[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]

Daarnaast zie je nog de Continental-banden en een extra bullbar.

/edit
Oh ja, de nieuwe truck is ook wel leuk qua motorisering. :p
[afbeelding]
Hoe kom je aan 1010 PK dan? :o
Ik heb de dikste motor die er is erin gezet en heb maar 730 PK.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BKSaY.jpg

of is het een mod? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Mod ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
waar vind ik die? :P

http://www.trucksimsforum.de/viewtopic.php?f=239&t=15236 daar dus
heb nu 1500pk :')

[ Voor 68% gewijzigd door Lennardnl op 06-11-2012 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog zo'n mod die ik links laat liggen... Waarom zijn er zoveel nutteloze mods, eigenlijk...? Het is toch een soort van sim dus wat is dan de lol om een truck bijna even snel te laten optrekken als een Ferrari...? Maar goed, het zijn mods dus je kan er voor kiezen en 'it's nice to have options' natuurlijk. ;) Ik zie echter liever mods als 'meer wegen', 'meer steden' of 'meer banen op de snelweg'. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Me too. Heb nu een 750PK Volvo, en die is rap zat. Zou ook graag weer extreem zware en brede transporten zien, die had ik in ETS1 ook.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 10:39:
Nog zo'n mod die ik links laat liggen... Waarom zijn er zoveel nutteloze mods, eigenlijk...? Het is toch een soort van sim dus wat is dan de lol om een truck bijna even snel te laten optrekken als een Ferrari...? Maar goed, het zijn mods dus je kan er voor kiezen en 'it's nice to have options' natuurlijk. ;) Ik zie echter liever mods als 'meer wegen', 'meer steden' of 'meer banen op de snelweg'. ;)
Mja ik speel het niet zo serieus, ik cross wat en pimp m'n wagen en dan vind ik het wel best :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lennardnl schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 10:48:
[...]

Mja ik speel het niet zo serieus, ik cross wat en pimp m'n wagen en dan vind ik het wel best :D
Dat is natuurlijk een heel legitieme manier om het spel te spelen. ;) Kan me de lol er ook wel van voorstellen, hoor. ;) Ik wil ook niet overkomen als een soort van die hard simmer want dat zijn meestal lichtelijk chagerijnige en arrogante lui... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
Haha. Nouja, ieder z'n ding, toch?
Af en toe met 90km/uur een ritje doen is ook leuk, maar beetje botsen en kutten bevalt me ook wel. :')

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=WCEY8oL93HQ]
een beetje zoals dat :D

[ Voor 23% gewijzigd door Lennardnl op 06-11-2012 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 09:23:
[...]

Ik heb een G27 met H-shifter en na verschillende opties geprobeerd te hebben, rij ik nu met de splitter instelling: ik schakel dus van 1 naar 3 > 5 > 7 > 9 > 11. Ik switch alleen naar de even versnellingen als ik een heuvel of zo moeilijk op kom. Ik ga ook regelmatig van 1 meteen naar 5: trekt m'n MAN best wel. In het begin vond ik het leuk echt alle versnellingen door te lopen met m'n shifter maar dat wordt je na een tijdje wel zat, vooral omdat al die lage versnellingen grotendeels overbodig zijn. Ik rij trouwens nooit in z'n 12... in z'n 11 rij ik mooi op de max van 90 en dus zie ik geen reden steeds te switchen naar de 12.
Vanavond dan toch maar eens zien dat ik mijn G25 aan m'n tafel krijg. Hoe werkt die splitter dan? Gewoon op een door jou ingesteld knopje drukken en dan schakelt hij om naar de andere versnellingen?

1500pk, ik kan met 460pk ook prima overweg.... Dat rond crossen deed ik bij 18 WoS vroegah ook, toen ik nog jong en onverstandig was. Maar toen was de lol er voor mij snel af

Waar ik me trouwens wel het meest aan erger in dit spel: vrachtwagens. Godsamme zeg, die rijden werkelijk overal zo langzaam. 70 op de snelweg en 50 tot 60 op de binnenwegen.... Zit je weer achter zo'n traag hok

[ Voor 16% gewijzigd door FastFred op 06-11-2012 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Heb dit spel ook maar eens gekocht, zag er leuk uit. Ik speel al jaren 18 WoS, maarja, altijd dat Amerika, dat ken ik nu wel :+

Maar, welke mods worden zoal gebruikt? Ik zie door de bomen het bos niet meer...

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 13:06
FastFred schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 09:15:
Waar zet ik dat ergens uit dan? Weet wel dat het kan, maar geen idee meer waar. Laatste keer dat ik met plaktoetsen van doen had werkte ik nog op XP, en dat was alleen op school, om leraren te irriteren met dat bliepgeluidje
Bij mij (Win 7 US) is het Control Panel -> Ease of Access Center -> Make the keyboard easier to use -> Set up Sticky Keys. Dan de optie "Turn on Sticky Keys when SHIFT is pressed five times" uitvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
FastFred schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 10:57:
[...]
Waar ik me trouwens wel het meest aan erger in dit spel: vrachtwagens. Godsamme zeg, die rijden werkelijk overal zo langzaam. 70 op de snelweg en 50 tot 60 op de binnenwegen.... Zit je weer achter zo'n traag hok
En daar is wel een leuke mod voor.

http://www.trucksimsforum.de/viewtopic.php?f=239&t=15032

Op de snelweg gaan de trucks dan 85-90 en op de binnenwegen 80-85.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geweldig! Die ga ik proberen vanavond, daar erger ik me toch wel zo verschrikkelijk aan, dat veroorzaakt altijd zulke gigantische files.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FastFred schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 10:57:
[...]

VHoe werkt die splitter dan? Gewoon op een door jou ingesteld knopje drukken en dan schakelt hij om naar de andere versnellingen?
Klopt!
Racemol schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 11:47:
[...]

En daar is wel een leuke mod voor.

http://www.trucksimsforum.de/viewtopic.php?f=239&t=15032

Op de snelweg gaan de trucks dan 85-90 en op de binnenwegen 80-85.
Kijk, dat is nou wel een interessante mod. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EFL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-08 11:32

EFL

Het fijne met bovenstaande mod is dat je dan ook echt met 1 a 2 km/u verschil andere trucks gaat inhalen, tegen de begrenzer aan. Dan doe je er pakweg 10km over om een truck in te halen... Blij dat ik daar met de auto niet achter hang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:00

TommyGun

Stik er maar in!

Ik heb al even niet gespeeld maar ga toch weer 's beginnen binnenkort (met enkele mods want er komen leuke dingen uit zo te zien). De AI is eigenlijk de grootste reden van mijn 'pauze'. Wat me overigens op viel; als ik in de cabine zit hoor ik bijna geen omgevingsgeluid (zoals de motor), terwijl dat met een ander camerapunt wel zo is. Is dat aan te passen / ervaren jullie dat ook?

[ Voor 7% gewijzigd door TommyGun op 06-11-2012 16:43 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
TommyGun schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 16:42:
Wat me overigens op viel; als ik in de cabine zit hoor ik bijna geen omgevingsgeluid (zoals de motor), terwijl dat met een ander camerapunt wel zo is. Is dat aan te passen / ervaren jullie dat ook?
Jazeker, en ook daar gebruik ik weer een mod voor!

Deze: http://ets2-mods.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=120

Werkt opzich prima, al is het volume van de ruitenwissers nu iets te hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Er is ook een (goede) mod om meer verkeer op de weg(en) te krijgen
en een mooier V8-geluid in je V8-truck, beide echt aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap
  • Laatst online: 09-09 23:25

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Iemand enig idee hoe je in 'Real automatic' je truck in beweging krijgt? Heb o.a. geprobeerd om het rempedaal in te houden tijdens het starten van de motor, maar het wil niet. Net zoals het schakelen naar D.

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:22
Sinner schreef op maandag 05 november 2012 @ 09:52:
[...]

Met een joypad is het sturen prima te doen als je geen stuur in je (huis)kamer wil hebben,
ik gebruik het zelf ook af en toe. Als je wil kan ik trouwens wel een Strobart trailer voor je maken.
wellicht is het niet nodig om iets van Stobart te maken, scheelt je weer wat werk :)

zie dit draadje -> http://www.trucksimsforum.de/viewtopic.php?f=232&t=15272

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Ben nu al een tijd opzoek naar een nette geluids mod. Vind de auto's van binnen erg stil, zou het leuk vinden om een mooie vrije pijp roffel te horen tijdens het rijden.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
NoFearCreations schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 19:17:
Ben nu al een tijd opzoek naar een nette geluids mod. Vind de auto's van binnen erg stil, zou het leuk vinden om een mooie vrije pijp roffel te horen tijdens het rijden.
Dit iets?
http://www.trucksimsforum.de/viewtopic.php?f=239&t=15237
Heb hem ook geprobeerd maar vond het niet zo..de motorrem klinkt wel goed btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
MHz schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 18:04:
Iemand enig idee hoe je in 'Real automatic' je truck in beweging krijgt? Heb o.a. geprobeerd om het rempedaal in te houden tijdens het starten van de motor, maar het wil niet. Net zoals het schakelen naar D.
Schakelen naar D werkt niet? Bij mij is het (standaard) de linker shift, en dan gaat hij gewoon rijden hoor. Ik doe verder niks speciaals bij het starten van de motor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

cbr600f4i schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 18:12:
[...]

wellicht is het niet nodig om iets van Stobart te maken, scheelt je weer wat werk :)

zie dit draadje -> http://www.trucksimsforum.de/viewtopic.php?f=232&t=15272
Scheelt inderdaad heel wat werk, daarnaast heb ik het
vermoeden dat die kerel het héél wat beter kan dan ik. :p

Ik hou het wel bij mijn GoT truck..
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Lrpdm.jpg

..met bijpassende trailer.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BUOS5.jpg

oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:00

TommyGun

Stik er maar in!

Racemol schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 16:51:
[...]

Jazeker, en ook daar gebruik ik weer een mod voor!

Deze: http://ets2-mods.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=120

Werkt opzich prima, al is het volume van de ruitenwissers nu iets te hoog.
Held _/-\o_

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Odessa schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 19:42:
[...]

Dit iets?
http://www.trucksimsforum.de/viewtopic.php?f=239&t=15237
Heb hem ook geprobeerd maar vond het niet zo..de motorrem klinkt wel goed btw
Die heb ik al, maar vind ik een beetje tegenvallen.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EFL schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 16:19:
Het fijne met bovenstaande mod is dat je dan ook echt met 1 a 2 km/u verschil andere trucks gaat inhalen, tegen de begrenzer aan. Dan doe je er pakweg 10km over om een truck in te halen... Blij dat ik daar met de auto niet achter hang.
Je kunt je zelf natuurlijk ook gewoon netjes aan de snelheid houden ;)

Ik heb eindelijk m'n garage een upgrade gegeven. honderdtachtigduizend fucking euro's, en dan krijg je er godverdomme 2 plekjes bij. Huur je een chauffeur in, 'ja, hij begint pas als je voor hem een vrachtwagen gekocht hebt'

Dacht ik er eindelijk te zijn, moet ik weer vrachtjes gaan rijden om een vrachtwaggel voor die gast te kopen. Ik ben fucking Sinterklaas niet :S

[ Voor 31% gewijzigd door FastFred op 06-11-2012 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
FastFred schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 22:46:
[...]

Huur je een chauffeur in, 'ja, hij begint pas als je voor hem een vrachtwagen gekocht hebt'

Dacht ik er eindelijk te zijn, moet ik weer vrachtjes gaan rijden om een vrachtwaggel voor die gast te kopen. Ik ben fucking Sinterklaas niet :S
Gefeliciteerd, u bent nu ondernemer :) hoe had je het dan willen hebben, dat ie z'n eigen wagen meenam of dat je een uitzendbureau was begonnen? Ik zie me al aankomen bij ik noem maar wat, Deli XL, en dat ze dan zeggen: heb je je eigen vrachtwagen meegenomen.... ;)

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja, ik ben dan toch ook begonnen met een vrachtwagen die niet van mij was, voor ik een eigen vrachtwagen kocht....

Nja, maar weer wat sparen, koop ik wel gewoon die goedkoopste DAF die ik ook heb :P

Kan ik die vrachtwagen dan direct upgraden of ben ik dan afhankelijk van het niveau van die chauffeur?

Hang ik er direct 460pk in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Laatst online: 06-09 09:57
Nope alles wat je vrijgespeeld hebt kun je er gelijk aan, in of op hangen. 8)

[ Voor 74% gewijzigd door Flex0r op 07-11-2012 09:16 ]

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hay, fijn om te zien dat er vele dit spel even leuk vinden als mij!
Ben nu level 12 met ongeveer 14k gereden km's met een Volvo met 750pk.
140 000 euries verzameld so far. Nu is de vraag, wat doe ik het best :
- garage in Luik uitbreiden,verder sparen en dan extra vrachtwagen kopen
- ergens anders garage aankopen
- geld lenen en dan optie 1 of 2 + vrachtwagen direct aankopen?

Tot nu toe niks geleend en alles zelf bijeen gespaard.
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is maar net wat je wilt. ;) Ik wilde eerst alles bij elkaar sparen, maar rondrijden als huurling heeft veel nadelen, dus heb ik 100.000 geleend om een eigen truck te kopen. Maar na een tijdje wilde ik toch ook wat personeel en heb ik alsnog 400.000 geleend. Ik heb nu m'n eigen truck met garage in Amsterdam en een extra garage in Berlijn met twee trucks en twee chauffeurs. Dat maakt het allemaal wat interessanter. Ik vond het veel te lang duren om dat allemaal bij elkaar te sparen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is maar net wat je wilt. ;) Ik wilde eerst alles bij elkaar sparen, maar rondrijden als huurling heeft veel nadelen, dus heb ik 100.000 geleend om een eigen truck te kopen. Maar na een tijdje wilde ik toch ook wat personeel en heb ik alsnog 400.000 geleend. Ik heb nu m'n eigen truck met garage in Amsterdam en een extra garage in Berlijn met twee trucks en twee chauffeurs. Dat maakt het allemaal wat interessanter. Ik vond het veel te lang duren om dat allemaal bij elkaar te sparen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Het heeft volgens mij geen zin om een nieuwe garage te kopen als je huidige garage nog niet vol is en volledig uitgebreid.

Om alles een beetje sneller te laten verlopen zou ik wel een lening nemen en van dat geld extra trucks + drivers kopen. In het begin leveren ze niet zoveel op maar na een tijdje gaat dit wel wat omhoog. Ik kan iig met 4 extra drivers de rente van de lening betalen (7-8 duizend per dag).

Nu heb ik al 3 garages met in totaal 12 drivers. Nu is geld niet zo'n probleem meer helemaal niet als je:

spoiler:
veel een quicktravel tussen je garages doet, de tijd gaat dan verder en krijg je geld binnen van je drivers. Doe dit een paar keer en je hebt weer genoeg voor een nieuwe truck ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 12:05
Gisteren avond maar weer helemaal opnieuw begonnen met de mods die ik leuk vind, en geen cheat xp etc meer.

Blijft toch steeds een game wat je ff gaat spelen, al is het maar voor 1 rit. Meerdere ritjes achter elkaar begint het toch wel een beetje saai te worden (management van je eigen bedrijf is ook heel erg basic, wat ik jammer vind). Daar hadden ze toch wel wat meer mee kunnen doen.

Hopelijk in de opvolger dan maar. Bijvoorbeeld echt je eigen bedrijf hebben, dat je ook je eigen trailers etc moet kopen, zelf kan bepalen welke vracht je ingehuurde chauffeurs moeten gaan rijden etc etc.

Wat dus indirect ook weer inhoud dat je meer mogelijkheden voor je bedrijfs pand nodig hebt (zie het meer als met 1 garage box beginnen en langzaam steeds meer je grond kunt uitbreiden).

Misschien is dit wel een beetje teveel van het goede, maar dat houd je wel lekker bezig als je even geen zin hebt om zelf een vracht te rijden.

Verder toffe game hoor, had niet verwacht dat het me lang zou boeien.

Tevens is SCS ook lekker bezig met nieuwe licenties, big patches etc etc, dus who knows volgt alle het bovenstaande nog wel.

PS: automatisch schakelen is standaard shift voor opschakelen en control voor terugschakelen.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oké bedankt voor de tips, nu een ritje van 10 uur richting Kiel voor 29k , dus dat is weer mooi.

Is het niet zo dat je drivers leeg terugrijden? gaan ze dan niet naar de dichtsbijzijnde eigen garage, dan is het toch voordeliger als je in London een garage hebt?

Weet ik veel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop eigenlijk dat dat nog aangepast gaat worden in een toekomstige patch. Hebben ze voor een bepaald bedrag een vracht weg gebracht, verdoen ze weer tijd en geld door leeg terug te rijden en van daar uit weer een vracht te pakken. Ze zouden gewoon vanuit de stad waar ze aankomen weer een vracht mee moeten nemen, al dan niet terug naar de plaats van thuisbasis

EDIT: ik zit op de website van SCS wat screenshots van ETS2 te kijken. Staan daar gewoon screens van Volvo's tussen, met 'Globetrotter' boven de voorruit. Ik dacht dat ze daar geen licentie voor hadden en dat het gewoon Vailliant is? Of heb ik iets gemist?

[ Voor 26% gewijzigd door FastFred op 07-11-2012 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap
  • Laatst online: 09-09 23:25

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Racemol schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 20:08:
[...]

Schakelen naar D werkt niet? Bij mij is het (standaard) de linker shift, en dan gaat hij gewoon rijden hoor. Ik doe verder niks speciaals bij het starten van de motor.
I know :), maar dat wilde dus niet. Zelfs de flippers van mn stuur toegewezen als gear up & down. Maar het wil nog steeds niet.

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, heb mijn gister aangenomen chauffeur nu ook maar een vrachtwagen gegeven, die zat daar zo moederziel alleen uit z'n neus te boren. Kom ik weer eens terug in Amsterdam, heeft ie de bende rond de thuisbasis nog niet opgeruimd, al die vaten en pallets enzo lagen er nog :(

Maar goed, hij heeft nu dus dezelfde DAF XF als ik, de goedkoopste die er te krijgen is in A'dam, in het ROOD, direct met 410pk ipv 360 en die "beschermings" dingen langs de tanks in carroseriekleur

En ik ben op mijn RODE DAF de lampen op het dak weer kwijt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FastFred schreef op woensdag 07 november 2012 @ 22:13:
Zo, heb mijn gister aangenomen chauffeur nu ook maar een vrachtwagen gegeven, die zat daar zo moederziel alleen uit z'n neus te boren. Kom ik weer eens terug in Amsterdam, heeft ie de bende rond de thuisbasis nog niet opgeruimd, al die vaten en pallets enzo lagen er nog :(

Maar goed, hij heeft nu dus dezelfde DAF XF als ik, de goedkoopste die er te krijgen is in A'dam, in het ROOD, direct met 410pk ipv 360 en die "beschermings" dingen langs de tanks in carroseriekleur

En ik ben op mijn RODE DAF de lampen op het dak weer kwijt :(
_/-\o_ Leuk spel, hè, FastFred!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, nu alleen nog zien dat die gozer ook winstgevend wordt, ik verlies nu 77 pleuro per dag op hem. Gelukkig breng ik wel geld in het laa'tje

En hoe hij er dan toch fucking 17 uur over kan doen om van Amsterdam naar London te rijden :S Moet ie zelf nog een veerboot bouwen ofzo, of rijd ie over de bodem van 't kanaal :S

brilliant trouwens, zo stond ik eens bij een bushalte, bus was 10 minuten te laat. Zegt zo'n gast naast mij "WTF, waarom moet dat zo lang duren, moeten ze die bus nog bouwen ofzo" _O-

[ Voor 22% gewijzigd door FastFred op 07-11-2012 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

:D !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Ik wil FastFred wel zien flippen als de ticker aangeeft dat z'n collega weer eens leeg terug gereden is. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mjah, tis en blijft toch een spelletje, maar erg realistisch is het niet. Ik hoop toch dat ze het aanpassen in een toekomstige patch.

Hoe lossen jullie dat op? Gaat de chauffeur na verloop van tijd wel geld opleveren of deed ie dat direct al?

Hij heeft een score van 1.7 en is level 2 met gevaarlijke stoffen, daar heb ik z'n opleiding ook op gezet nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Het duurt inderdaad even voordat je chauffeurs wat meer geld in het laadje brengen.
En dan is het nog steeds geen vetpot.
Helaas rijden ze met enige regelmaat leeg terug. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Komt vanzelf wel, ik heb in mijn rommel-profiel chauffeurs welke >20k per rit opbrengen.
Dat ze soms leeg terug rijden blijft (helaas) gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, het kan mij niet zoveel boeien of ze veel opbrengen of niet. Ik rij gewoon zo nu en dan een ritje en het is leuk dat er op de achtergrond nog wat gebeurt. Wat heb je verder aan zo'n bedrijf, eigenlijk? Als ik failliet ga, begin ik gewoon opnieuw. No problemo. Het management gedeelte van het spel is toch een beetje bijzaak, vind ik: daarvoor zit het allemaal te simpel in elkaar. Mij gaat het gewoon om zo nu en dan lekker ff met de vlam in de pijp over de snelweg te rijden... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik eenmaal alles up and running heb en genoeg geld binnen krijg van mijn 20 chauffeurs dan ga ik fijn op vakantie, ga ik lekker op ontdekkingsreis enzo :) Heel europa door cruisen

[ Voor 7% gewijzigd door FastFred op 08-11-2012 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Sinner schreef op donderdag 08 november 2012 @ 09:49:
Komt vanzelf wel, ik heb in mijn rommel-profiel chauffeurs welke >20k per rit opbrengen.
Dat ze soms leeg terug rijden blijft (helaas) gewoon.
In jouw rommel profiel heb je daar ook de mod 'Money and XP Mod by JCV'? Die zorgt er bij mij ook voor dat de drivers een hoop geld terug brengen, maar volgens mij is dat niet helemaal te vergelijken met een profiel zonder deze mod.

Ik heb zelf ook twee profielen om te kunnen rommelen, en merk daarbij hetzelfde. In mijn "no cheats" profiel ben ik echter ook al lvl 28 en krijg nog steeds maximaal 6K per driver. Dat tikt met 14 drivers nu wel aardig aan btw, zo nutteloos als ze in het begin waren zijn ze niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
FastFred schreef op donderdag 08 november 2012 @ 12:08:
Zijn jullie je eigen chauffeurs wel eens tegengekomen op de weg? Zie je ze wel eens met/zonder lading rijden?
Nee, en volgens mij is dat ook niet mogelijk. Je chauffeurs zijn fictief in het spel en rijden naar mijn weten niet rond in dezelfde wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Inderdaad wel jammer dat dat in ETS2 niet kan, zou wel leuk zijn om je `eigen` wagens te zien rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trently
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19:41
Ja, dat zou inderdaad erg mooi zijn. Maar wat nog niet is kan nog komen.
En wie weet wat wij morgen allemaal tegen gaan komen. Als ze natuurlijk de patch morgen gaan uitbrengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OCbwn.jpg

YES!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, wordt wel erg benieuwd wat er morgen allemaal gaat komen...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trently
Oh spannend!!!!!!!!
Ik blij dat morgen mijn tentamenweek afgelopen is. ;)

Oké dat is echt heel flauw... :( (Het kwam door het Engels dat ik argwaan kreeg :+ )

[ Voor 42% gewijzigd door Trently op 08-11-2012 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Zie ook dat er zojuist een REX mod (nog wel beta) is gereleased. heb hem even geinstalleerd en de omgeving ziet er wel iets mooier uit nu.

http://gamesmods.net/euro...153-real-environment.html

[ Voor 13% gewijzigd door rgarretsen op 08-11-2012 20:18 ]

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
Wat ik vooral jammer vind is dat de steden allemaal ongeveer hetzelfde zijn; het is zo uitwisselbaar allemaal.

Het was leuker geweest als je wat meer binnenwegen had en echte steden had ipv 1 industrieterrein met een naambordje erbij.

Maargoed, het is een kleine studio dus misschien is dat ook wel weer teveel gevraagd; bij een game is het tenslotte vooral eerst dik investeren, en dan maar hopen dat het gaat lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat alles er voor zo'n kleine ontwikkelaar best nog gevarieerd uitziet. Ik had natuurlijk ook graag door alle steden heen kunnen rijden en het is jammer dat de terreinen van elk specifiek bedrijf in elke stad hetzelfde is, maar je ziet wel degelijk verschil in de steden, niet alleen wat landmarks (meestal in de verte) betreft maar ook de plekken waar je wel kunt rijden. Er zitten toch echt wel heel veel landmarks in!

Toch had ik, als ik er nu over nadenk, liever 1 land gehad met het aantal wegen en steden dat ze nu in Europa hebben gestopt... Dan had alles wat completer en echter geleken, denk ik. Het is natuurlijk (jammergenoeg) teveel gevraagd om echt alle wegen in het spel te stoppen... maar daardoor blijft het wel Madurodam. Iets wat ik bijvoorbeeld in FSX totaal niet heb: daar is de wereld gewoon compleet naar mijn gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVR123
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-06 01:20
tweet is weer verwijderd volgens mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DVR123 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 21:36:
[...]

Tweet was fake volgens mij... ;) Maar ik blijf benieuwd naar de patch!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2012 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

DVR123 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 21:36:
[...]

Dat was een grapje, ga maar eens met je muis boven mijn "YES!!!"-reactie staan.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trently
Sinner schreef op donderdag 08 november 2012 @ 21:49:
[...]

Dat was een grapje, ga maar eens met je muis boven mijn "YES!!!"-reactie staan.. ;)
Dat is niet grappig! :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 21:18:
Ik vind dat alles er voor zo'n kleine ontwikkelaar best nog gevarieerd uitziet. Ik had natuurlijk ook graag door alle steden heen kunnen rijden en het is jammer dat de terreinen van elk specifiek bedrijf in elke stad hetzelfde is, maar je ziet wel degelijk verschil in de steden, niet alleen wat landmarks (meestal in de verte) betreft maar ook de plekken waar je wel kunt rijden. Er zitten toch echt wel heel veel landmarks in!

Toch had ik, als ik er nu over nadenk, liever 1 land gehad met het aantal wegen en steden dat ze nu in Europa hebben gestopt... Dan had alles wat completer en echter geleken, denk ik. Het is natuurlijk (jammergenoeg) teveel gevraagd om echt alle wegen in het spel te stoppen... maar daardoor blijft het wel Madurodam. Iets wat ik bijvoorbeeld in FSX totaal niet heb: daar is de wereld gewoon compleet naar mijn gevoel.
FSX is ook van heel ver gekomen, ik heb ze allemaal gehad van de eerste tot de laatste Flight Simulator, de eerste was nog in 2 kleuren en bestond uit lijntjes.. En heel veel komt van de community, ETS moet gewoon groeien, over 10 jaar kan het er een stuk beter uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AK9cX.jpg

:+
Racemol schreef op donderdag 08 november 2012 @ 12:00:
In jouw rommel profiel heb je daar ook de mod 'Money and XP Mod by JCV'? Die zorgt er bij mij ook voor dat de drivers een hoop geld terug brengen, maar volgens mij is dat niet helemaal te vergelijken met een profiel zonder deze mod.
Je hebt gelijk! Was straal vergeten dat die er ook nog tussen zat. :F

[ Voor 54% gewijzigd door Sinner op 09-11-2012 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Helaas opnieuw moeten beginnen met ETS2. Gister Windows 8 geinstalleerd, en van te voren wel heel mooi m'n "Mijn Documenten" map ingepakt, alleen niet verplaatst. 8)7 |:(

Dus nu ook even die money en xp mod aanstaan, tot ik weer op level 15 ben.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel nu nog natural. Zonder mods of wat dan ook, zelfs nog geen enkele patch geinstalleerd. En mijn ene ingehuurde chauffeur brengt nu een whooping € 177,- per dag binnen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FastFred schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 12:10:
Ik speel nu nog natural. Zonder mods of wat dan ook, zelfs nog geen enkele patch geinstalleerd. En mijn ene ingehuurde chauffeur brengt nu een whooping € 177,- per dag binnen! :D
Ik speel ook nog natural: vind ik gewoon 'echter' op een of andere (domme) manier. Ik wil ook eerst zien wat de patch ons allemaal gaat brengen. Altijd maar weer afwachten of zo'n mod wel werkt met een nieuwe versie en als dat niet zo is en je bent aan die mod gewend, dan is dat ook weer zo klierig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
FastFred schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:49:
Jeey, hij zit nu op 266 euro's per dag. Hijs nu level 2.5 en heeft level 3 ADR :)
mijn god zeg. Ik zou niet graag een medewerker van jouw bedrijf zijn. Loopt de hele dag te zeuren en laat me ook nog eens in een roze truck rijden... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:( Hij is rood :(

Gewoon serieus het rood dat je kunt kiezen als je naar de spuiterij gaat, de de 4e kleur van boven af gezien ofzo

Hij komt er gewoon roze uit te zien door de screenshots. In het menu is ie wel gewoon rood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
FastFred schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 16:47:
:( Hij is rood :(

Gewoon serieus het rood dat je kunt kiezen als je naar de spuiterij gaat, de de 4e kleur van boven af gezien ofzo

Hij komt er gewoon roze uit te zien door de screenshots. In het menu is ie wel gewoon rood
I know, I know... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trently
En tot dusver nog geen patch in verre of wegen te bekennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
had ook gehoopt dat vandaag de patch uitgebracht zou worden, daar hadden ze het wel over.

Maar wie weet, het kan nog, misschien doen ze het wel morgen. en anders gewoon nog even geduld hebben :)

Pagina: 1 ... 4 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.