Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:59

Player1S

Probably out in the dark

mmm hier is de demo verlopen. Even geen geld om de licentie te kopen. Niet erg, vanaf morgen toch druk met Assassin's Creed 3 ;)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 10:24:
Ik heb na een aantal ritten als huurling ook 100k geleend om mijn eigen truck te kopen, eigenlijk vooral omdat je dan meer controle en overzicht hebt in het spel (je ziet op de kaart waar je bent). Voorlopig ga ik zo gewoon door om mezelf in m'n uppie omhoog te levelen en dan zie ik wel verder. Ik wil niet te snel veel lenen en allemaal lui inhuren want dat vind ik eigenlijk zonde: ik koop het spel om het te spelen en me op te werken, niet om meteen de 'finish te halen'. ;)
Is er een finish dan :P
Ik zie alleen een heel groot markt dominerend transport bedrijf, mijn bedrijf >:)
Hopelijk kan je bij de eerst volgende patch je bedrijfslogo op de truck plakken.

[ Voor 5% gewijzigd door Flex0r op 30-10-2012 10:46 ]

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:30
Ik heb de 100K lening gepakt en daarna de 400K. Toen de 100K afgelost met ritten rijden en kon even later opeens 2x 100K extra lenen. Dat gedaan en toen met wat "eigen" geld de 400K lening afgelost. Toen stond nog open 2x 100K en daarvan nog 1 afgelost en opnieuw een 400K lening afgesloten.. Waarna ik de garage upgrades gekocht heb en 2 nieuwe trucks. Nu weer broke met 500 in de "schuld" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Racemol schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 10:42:
Ik heb de 100K lening gepakt en daarna de 400K. Toen de 100K afgelost met ritten rijden en kon even later opeens 2x 100K extra lenen. Dat gedaan en toen met wat "eigen" geld de 400K lening afgelost. Toen stond nog open 2x 100K en daarvan nog 1 afgelost en opnieuw een 400K lening afgesloten.. Waarna ik de garage upgrades gekocht heb en 2 nieuwe trucks. Nu weer broke met 500 in de "schuld" :)
"Geld lenen kost geld" :D

[ Voor 56% gewijzigd door FastFred op 30-10-2012 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
En ook met een lening zal je je op moeten werken! Die aflossing gaat natuurlijk niet vanzelf (al hoop je dat wel met wat extra chauffeurs.. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
L1nt schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 10:28:
mmm hier is de demo verlopen. Even geen geld om de licentie te kopen. Niet erg, vanaf morgen toch druk met Assassin's Creed 3 ;)
Jij ook al haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 18:48
Op Truckpol is Realistic Physics Mod v1.5 online gezet. Hier heb ik ook gevraagd wat nou het verschil is tussen 4x2, 6x2 en 6x4. In de 1.5 mod maakt hij hier namelijk onderscheid in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Grappig dat niemand echt lijkt te weten wat nou precies het verschil is. Ook niet op truckpol zo te zien.

Ik heb die realistic physics 1.5 geinstalleerd en die doet het prima bij mij, dat dan weer wel.

Ik denk dat ik misschien mijn MAN ook terugbouw naar een 4x2 chassis, die 1200L tank is toch wel heel lekker, helemaal nu je goedkoop kan tanken bij je eigen garages. Plus dat die sideskirts met custom exhaust er gewoon gaaf uit ziet. Die opties kan ik bij een ander chassis allemaal niet kiezen.

Zouden mijn eigen drivers ook gebruik maken van de goedkope fuel @ home base?

[ Voor 7% gewijzigd door Racemol op 31-10-2012 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Hebben jullie nu ook dat wanneer je een Truck ziet, je wel even kijkt welke het is en of ie in ETS2 zit?? :P

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Racemol schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:14:
Grappig dat niemand echt lijkt te weten wat nou precies het verschil is. Ook niet op truckpol zo te zien.
Vrij logisch lijkt me, aslast (meer assen is meer draagvermogen) en aandrijving. 6x6 is 3 assen (2 achter en 1 onder de cabine) aangedreven. 6x4 is 3 assen, maar met 2 aangedreven assen. Vaak zijn dit dan de beide achterassen, aangezien aangedreven assen vaak dubbele banden hebben, 6x6 is dan leuk, maar met 4 banden op 1 as moeten sturen is uiteraard zwaarder + dat assen met dubbele banden meer draagvermogen hebben.

Wat ik dan wel altijd vreemd heb gevonden, is dat de luchtdruk in de voorbanden altijd hoger is dan bij de achterbanden, heb ooit eens stage gelopen als vrachtwagen monteur :)

[ Voor 34% gewijzigd door FastFred op 31-10-2012 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Wat zijn eigenlijk de consequenties als je te laat bent? Krijg je minder geld of krijg je helemaal geen geld meer? Tot nu toe ben ik gelukkig nog nooit in de problemen gekomen qua tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
FastFred schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 15:53:
[...]

Vrij logisch lijkt me, aslast (meer assen is meer draagvermogen) en aandrijving. 6x6 is 3 assen (2 achter en 1 onder de cabine) aangedreven. 6x4 is 3 assen, maar met 2 aangedreven assen. Vaak zijn dit dan de beide achterassen, aangezien aangedreven assen vaak dubbele banden hebben, 6x6 is dan leuk, maar met 4 banden op 1 as moeten sturen is uiteraard zwaarder
Heh ik snap wel hoe het werkt, ik wil juist weten hoe dit zich vertaald in het spel. Naar mijn weten wordt er niet echt gewerkt met gewicht van ladingen, en je dus meer mee kan/mag nemen. Laat ik de vraag anders stellen;

Wat voor nut heeft het om in Euro Truck Simulator 2 het chassis van je truck te upgraden van 4x2 naar 6x2 of 6x4.
L1nt schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 15:43:
Hebben jullie nu ook dat wanneer je een Truck ziet, je wel even kijkt welke het is en of ie in ETS2 zit?? :P
Jazeker! Op de weg is mijn interesse voor vrachtwagens ineens enorm gestegen. Toen ik "mijn" MAN in 't echt zag rijden moest ik zelfs even zwaaien naar de chauffeur.

[ Voor 19% gewijzigd door Racemol op 31-10-2012 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het ziet er gaaf uit :) Ik vind persoonlijk 6x4 of 4x2 het mooist, maar de aangedreven assen hebben vaak ook andere velgen. Je ziet dus ook wel eens 6x2, fucking lelijk, omdat een van de achterassen van de trekker dan net als bij de as onder de cabine zo'n extra kab over de wielbouten heeft zitten (wat je normaal hebt bij de voorwielen). En daar achter nog 1 aangedreven as met normale velgen.

Dit dus

Afbeeldingslocatie: http://www.18wos.org/files/Lloyd%20Esq./001.jpg

Hier is de as onder de cabine dus alleen voor sturen. De eerste achteras is puur voor extra draagkracht. En de tweede achteras, is aangedreven

Plaatje is trouwens geen ETS volgens de URL, maar 18 WoS

[ Voor 26% gewijzigd door FastFred op 31-10-2012 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Duidelijk, ik vind dat zelf niet zo mooi. Ook omdat je dan geen custom exhaust en sideskirts kan kiezen.

Ik heb op truckpol wel een topic hierover gevonden
http://truckpol.proboards...tion=display&thread=71366
Gaat alleen vrij snel weer over wat voor nut ze in het echt hebben, en waar je ze vaak terug ziet. De 2e reply geeft aan dat ze in het spel meer brandstof gebruiken. Ik heb dat zelf nog niet echt terug gezien, maar is ook moeilijk omdat ze natuurlijk ook een veel kleinere tank hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Nu ook m'n eerste chauffeur (chauffeuse eigenlijk :o ) in dienst. Gezien het feit dat ze inderdaad vaak leeg terugrijden, is het dan niet verstandiger om ze bijv. in high-value cargo te upgraden in plaats van in long-distance? Hoe langer je de ritten maakt, hoe langer de weg die ze leeg terug moeten rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L1nt schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 15:43:
Ja, haha, ik kijk ook opvallend vaker naar trucks nu! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Yep dat heb ik ook. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Ik betrap me er de afgelopen dagen ook steeds meer op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ha, geweldige game dit. Vanavond maar eens geprobeerd, op de minder legale manier, denk wel dat ik 'm ga kopen. Is echt een goeie. AI is nog altijd niet wat het moet zijn (na al die jaren 18 WoS en ETS die allemaal dezelfde AI issue's hadden), links van de weg rijden met een links gestuurde wagen is even wennen ;) Maar man wat een game, heerlijk. Lekker ingame 3FM streamen :) Machtig

Heb even snel 3 ritten gedaan en toen duurde het me te lang, 100K geleend, de goedkoopste DAF gekocht die er te krijgen was en zelf gaan rijden. Eerste ritje met mijn eigen truck zit er nu op, van Amsterdam naar Edinbrugh. Direct eerste aanrijding, een of andere idioot die nog even voor mij langs wilde schieten de rotonde op, maffe engelsen....

[ Voor 13% gewijzigd door FastFred op 31-10-2012 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Ik vindt dat ze een mooie game neer hebben gezet met zo'n klein dev team met waarschijnlijk een klein budget.
Tot nu toe vermaak ik me prima met deze game, was het geld zeker waard.
Ik ben minder bugs of andere rare/storende dingen tegen gekomen tot nu toe dan bij big-budget games.

Ben nu bijna level 13 en kan nu ook steeds langere en beter betaalde ritten aannemen, dus qua geld schiet het nu ook een eindelijk beetje op.
Gaat de chauffeurs rating nog verder omhoog trouwens?
Zit nu al vrij lang op een rating van 5 namelijk.

Nog even wat mooie plaatjes.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LE6MAl.jpg

En nog geen minuut later een typisch Brits weertje.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0biojl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/m2t21l.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZFwRll.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Tuurlijk niet, ik had net vrachtje Dijon-Dover gedropt en was even door Dover aan het cruisen 8)

[ Voor 20% gewijzigd door Flex0r op 01-11-2012 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel trouwens wel nog met toetsenbord. Heb een nieuwe slaapkamer (kelder) en daar staat een tafel waar mijn G25 niet op past :(

[ Voor 4% gewijzigd door FastFred op 01-11-2012 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betreft die screenshots: elke keer als ik ze zie, en ook wanneer ik tijdens het rijden ff switch naar de 'outside cam', heb ik het idee alsof alles er echter uitziet... ook wat verhoudingen betreft. Ik blijf het een beetje houden dat ik alles vanuit de cockpit er een beetje Madurodam-achtig uit vindt zien. Alsof de verhouding opeens anders. De weg te klein of zo...

Het uitzetten van het gras hielp wel al een beetje, moet ik zeggen. Dat gras is echt veeeeeeeeel te groot en 'over the top'! Zonder dat 3D gras oogt alles toch al wat meer zoals ik het gewend ben te zien vanuit de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
De weg te klein.. Dat gevoel krijg ik vooral in de UK bij in/uitvoegen op een snelweg. De weg lijkt daar heel "dun".

Ik begrijp wat je bedoelt, net of de verhoudingen heel anders zijn in de cockpit view dan in de top view.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdie25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:31
Waar zit er een Scania dealer?

http://specs.tweak.to/18230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
De large showroom zit in Hannover

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat het lijkt alsof de weg zo smal is komt misschien ook omdat je wat hoger zit dan in je auto. Je kijkt wat meer onder een hoek naar beneden zeg maar. Dan lijkt het wat smaller.

Wat J van E op de vorige pagina beschrijft ervaar ik ook trouwens

Maar wat is het toch een heerlijk spel, nu mijn G25 eens aan deze tafel zien te prutsen.

Geld verdienen stelt geen drol voor trouwens, ben in 3 ingame dagen een 25k rijker geworden. Gewoon een boel korte ritjes die rond de 5 a 6k opleveren.

Hoe zit dat eigenlijk met leningen terug betalen? Heb 100k geleend en dan staat er bij dat je 2k en nog wat per dag terug betaald ofzo? Maar dat gaat niet automatisch. Mijn betaaltermijn heeft 35 dagen, waarvan ik er nu 4 gehad heb ofzo. Moet ik gewoon voor het eind van die 35 dagen zorgen dat ik 100K bij elkaar heb en dan in de bank op terugbetalen klikken?

[ Voor 43% gewijzigd door FastFred op 02-11-2012 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, ik ben denk ik te veeleisend... ;) Ik wordt de domme AI zat (zoals bij stoplichten en hoe ze maar voor je blijven staan her en der) en ook dat het allemaal net niet realistisch genoeg is (heb nog steeds niet het idee dat ik echt in een truck op een snelweg rij). Dus ik wordt het spel nu al een beetje zat...

Vervelende is dat er geen andere spelen zijn waarin je gewoon ontspannen kan rondrijden én die er top uit zien. Kan me alleen TDU bedenken maar ook die voelt niet echt aan (belachelijke hobbelende wegen, vreemde physics, middelmatige graphics). En een spel als NFS Most wanted ziet er wel top uit maar dan kan je niet in de auto zitten en er loopt niemand op straat... Pffffff...

Misschien dat de komende patch voor ETS2 wat dingen positief veranderd, alhoewel ik niet verwacht dat de hele feel van het spel op de schop gaat.

Iemand anders nog een andere tip voor een 'next gen' PC spel waarin je lekker rond kan rijden met als het kan wel een doel? En dan natuurlijk ook met ondersteuning van m'n G27 met shifter! ;)

EDIT
}:O }:O }:O En natuurlijk heb ik zonet toch weer heerlijk in het zonnetje gereden van Parijs naar Dortmund... Het spel heeft zijn tekortkomingen maar tegelijkertijd heeft het ook echt iets erg leuks... Meuh... ;)

EDIT 2
En vandaag ben ik nog weer verder gegaan met het spel: garage en twee trucks gekocht, chauffeurs ingehuurd en zelf ook lekker rondgereden. Geen idee wat me gisteren bezielde, hahaha! Ik denk dat als je eenmaal volop bezig bent in het spel, dat het dan allemaal prima is, maar als je andere games gaat spelen en dan gaat vergelijken, dan vallen je bepaalde mindere dingen weer op... of zo... In ieder geval ben ik na m'n dip van gisteren weer volop bezig met ETS2 en vind ik het spel wel helemaal top. _/-\o_

Hoezo wisselvallig... }:O ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2012 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Volgens mij is dit ook geen spel wat je continue achter elkaar moet spelen. Gewoon af en toe een ritje doen!

Ik ben gisteravond flink bezig geweest en heb nu mijn tweede garage. Totaal 9 vrachtwagens en volgens mij heb ik van elk merk een vrachtwagen. Toen nog even de beste vrachtwagen bepalen en dat is voor mij de Volvo FH16 geworden. Die rijdt toch wel het lekkerste met die 750PK motor er in. Helaas vind ik de looks van dat ding wat minder.

Nu is het voor mij ook een beetje klaar. De meeste vrachtwagens die ik heb rijden zijn volledig naar wens getuned nu rest het mij nog een lening van 500K af te lossen en dat is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Racemol. De Volvo is idd prettig om in te rijden Ik heb wel het idee dat het wat langer duurt voor hij stilstaat.
En zo lelijk is hij toch niet? Ik zelf vind die Magnum lelijk.

J van E Je doet me denken aan mijn ex-vriendin..zo wisselvallig. :)
Maar nee, ik ken het gevoel. En ik moet zeggen dat de AI in dit spel mij af en toe toch ook wel de strot uit komt. Ik hoop echt dat ze daar nog wat aan kunnen doen, maar gezien hun verleden met deze games ben ik er bang voor.
Bij mij komt het plezier in dit spel echter terug in het weekend of als ik vrij ben. Lekker relaxed toeren met wat muziek op de achtergrond... En zeg nou zelf, dit is toch heerlijk?!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FJTTF.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EICUP.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GBtFS.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanmiddag de hele middag gereden naar overal en nergens met mijn DAF, nu met een upgrade naar 410 pk en wat optische tjoening. Heb er nu bijna 8000km op de teller staan

Ben nu level 9, net m'n 100k lening afbetaald. Ik krijg nu ook ritten die 20k plus opbrengen. Laatste rit van vandaag was Luxembourg - Milaan. Dat is een gave route _O_ met al die tunnels en hoge bergen aan weerszijden

Ook ik erger mij zo nu en dan aan de AI die hun auto er klakkeloos voorgooien, voorrang nemen en ik niet meer op tijd kan remmen of ontwijken. Krijg er alleen geen boetes meer voor :s

[ Voor 8% gewijzigd door FastFred op 03-11-2012 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Ik vind het vooral irritant als auto's stil gaan staan op de oprit van een (lege!) snelweg. De opritten zijn sowieso vaak erg kort moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het gruwelijk jammer dat bij die rits stukken op de snelweg, er vaak auto's stilstaan terwijl ze makkelijk kunnen invoegen. De ene keer sta ik achter die auto's en staan ze allemaal voor nop te wachten. En even later kom ik zelf aanrijden en gooien ze 'm ervoor op het moment dat ik voorbij kom... Omdat ik dus denk, 'ze wachten toch wel'

En nog iets, verkeerslichten in NL die eerst op oranje gaan voor ze groen worden....

[ Voor 17% gewijzigd door FastFred op 03-11-2012 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Odessa schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 15:19:
Racemol. De Volvo is idd prettig om in te rijden Ik heb wel het idee dat het wat langer duurt voor hij stilstaat.
En zo lelijk is hij toch niet? Ik zelf vind die Magnum lelijk.
Die Magnum is inderdaad een verschrikkelijk ding. Ook weinig opties bij Renault om uberhaupt wat te veranderen aan de trucks. De magnum is de enige truck waar ik geen volledige rit mee heb gereden. Alleen wat zonder lading rondcruisen en daarna direct aan een nieuwe recruit gegeven.

Ik vind de trucks van MAN en DAF het mooiste. Ik hou van vierkant :) De Volvo is juist het mooist met de goedkope cabine, de duurdere cabines lopen allemaal aan de bovenkant schuin naar achter, dat vind ik er juist niet zo mooi aan.
De Scania trucks (maar dan wel met de duurste cabine) gaat ook nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het weer ook erg mooi gedaan in ETS2. Die zonnestralen bijvoorbeeld, en dan ook het effect dat ze in de cockpit hebben.

Afbeeldingslocatie: http://www.fsfiles.org/imagehost/uploads/1351995374.png

Ik vind het mooi! Vooral als je alles ziet bewegen, natuurlijk. ;) De regen is trouwens ook top. En de verschillende tijden van de dag: alles heeft z'n eigen kleur. Al met al zit de sfeer er goed in. _/-\o_

Ik heb trouwens wel zo nu en dan last van wel ERG zonnig weer... dan doet de HDR vreemd, denk ik. Ik heb dan een ontzettende bloom, alsof de zon brandend schijnt, maar als ik dan ff naar een menu ga en en dan weer terug, is alles op eens weer normaal...

Vandaag ook voor het eerst met muziek gereden: ik heb voor de lol steeds een internetzender gepakt uit het lijstje dat al in het spel zit en dan steeds een zender uit het land waar ik reed! Net alsof je op vakantie bent! Vanmiddag een hele tijd naar een of andere duffe Duitse zender geluisterd met allemaal geleuter, maar het sfeertje was daardoor PERFECT, haha! ;)

Wat ik trouwens ook zo nu en dan doe is stoppen op zo'n rustplek langs de snelweg. Niet omdat het nodig is, maar om ff de benen te strekken. Of, en dat heb ik zonet gedaan, om de truck daar te parkeren als ik moet stoppen met spelen: dan begin je net stilstaand midden op de snelweg maar netjes op de 'Raststätte'. ;)

Ik was trouwens vanmiddag in Polen en Oost-Duitsland: daar heb je, lijkt het, wat bredere snelwegen: zag er allemaal wat realistischer uit. Ik moet maar eens wat meer Duitse internetzenders opzoeken want in het spel zit er maar eentje en als ik daar vaker ga rijden, wil ik wel eens wat anders horen... ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2012 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 21:33:
Ik heb trouwens wel zo nu en dan last van wel ERG zonnig weer... dan doet de HDR vreemd, denk ik. Ik heb dan een ontzettende bloom, alsof de zon brandend schijnt, maar als ik dan ff naar een menu ga en en dan weer terug, is alles op eens weer normaal...

Vandaag ook voor het eerst met muziek gereden: ik heb voor de lol steeds een internetzender gepakt uit het lijstje dat al in het spel zit en dan steeds een zender uit het land waar ik reed! Net alsof je op vakantie bent! Vanmiddag een hele tijd naar een of andere duffe Duitse zender geluisterd met allemaal geleuter, maar het sfeertje was daardoor PERFECT, haha! ;)
Ja, ik heb dat HDR probleempje ook. Ik ram dan meestal even 2 in en dan terug naar 1.
En dat met die radio doe ik ook wel eens. Niet altijd, want inderdaad, soms zit je naar een hoop buitenlands gezever te luisteren. ... ben ik toch niet alleen gek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Odessa schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 22:08:
[...]

... ben ik toch niet alleen gek :)
8)7 8)7 8)7

Hoe fouter de zender, hoe leuker, eigenlijk... ;)

EDIT
3FM overal... Nah, dat verknalt de sfeer. >:) Echt, je moet die buitenlandse zenders eens proberen! Zou helemaal top zijn als het spel vanzelf naar een passende zender wisselt. ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2012 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb het zojuist even geprobeerd, maar in Tsjechie is niet veel intressants rond dit uur.

Nog een bugje trouwens. Als je bijna door je DIESEL heen bent, dan geeft je navigatie ding aan 'Je BENZINE is bijna op!' :')

Mijn DAF XF (de goedkoopste die ik kon vinden) heeft weer een upgrade gehad, dit keer naar 460pk. En hij heeft in carroserie kleur meegespoten sideskirts nu :)

Ziet er goed uit zo :) Even deze rit afmaken, wat extra lampen weer terug plaatsen (die waren zo ineens verdwenen na de laatste save) en dan plaats ik ff een screenshotje

EDIT:

plaatje

ets_dav01

8)

Tis niet te zien hier trouwens, plaatje te ver verkleind :X Maar op het nummerbord achter de voorruit staat FastFred :)

[ Voor 70% gewijzigd door FastFred op 04-11-2012 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Je moet nog oppassen met die radio btw. Ik had een keer een Franstalige zender opstaan. Zat daar zo'n vrouwtje te babbelen met een behoorlijk zwoele stem. Ik verstond er niet veel van maar ramde wel 4 keer de middenrailing :P

Naamplaatjes van de truck "Speed Demon" :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ANCiR.png
Sorry maar het blijven prachtige plaatjes.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/b96Sf.png

Skin van de trailer zit in een leuke skinpack..hier vandaan gehaald.
http://www.eurotruck2.com...skins-e-mod-empresas.html

FastFred....ehm, aparte kleur. Wil je erover praten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Laatst online: 12-09 08:29
Zo ook maar eens begonnen aan deel 2, wat een verbetering tov deel 1. Maar hier en daar kunnen wel nog een fixes nodig zijn. Echt vervelend zijn de aanwijsborden bij de uitvoegstroken. Rij steeds rechts dus OH! ik moet de afslag niet hebben en een flinke zwieber. Resultaat: tegen de vangrail op en 1% schade, gelukkig niet bij mijn eigen truck maar die van me baas, ah dan haalt die het maar van mijn loon af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Mcctje schreef op zondag 04 november 2012 @ 04:06:
ah dan haalt die het maar van mijn loon af.
haha, ben maar niet bang..dat doet ie ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mcctje schreef op zondag 04 november 2012 @ 04:06:
Zo ook maar eens begonnen aan deel 2, wat een verbetering tov deel 1. Maar hier en daar kunnen wel nog een fixes nodig zijn. Echt vervelend zijn de aanwijsborden bij de uitvoegstroken. Rij steeds rechts dus OH! ik moet de afslag niet hebben en een flinke zwieber. Resultaat: tegen de vangrail op en 1% schade, gelukkig niet bij mijn eigen truck maar die van me baas, ah dan haalt die het maar van mijn loon af.
Ja, die vreemde afslagen waarbij een rijstrook opeens in een afslag veranderd en de rest van de weg maar met 1 strook doorgaat, zijn vreemd en vervelend en onrealistisch. Maar na een tijdje wen je er aan: ik kijk altijd op de GPS waar ik heen moet (natuurlijk) en als ik in de verte zie dat er afslagen komen waar ik rechtdoor moet, dan ga ik vast links rijden... Maar goed, ik had liever gehad dat ze overal 'echte' afslagen hadden gemaakt. Ze zijn er hier en daar wel namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Hmm, ik heb het fluitje van de turbo een beetje zitten modden. ( volume omhoog ). Nu zit mijn kat helemaal in de stress. Dat gaan we dus even terugdraaien. :)
En ik heb ook het gewicht van de trailers aangepast naar 35T..even kijken hoe zich dat gaat ontwikkelen.Ik heb het net met mijn Scania 6x4 (730pk) getest en dat ging aardig, al had ie wel een behoorlijke remweg. :) Straks ook eens met wat andere versies proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:28
eeh... wtf 100% damage...

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/pq4bl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
:D even apeldoorn bellen!!
Wat was jij daar aan het doen joh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:28
Odessa schreef op zondag 04 november 2012 @ 12:24:
[...]

:D even apeldoorn bellen!!
Wat was jij daar aan het doen joh?
Ik wou door het tolpoortje rijden, maar blijkbaar verdween de grond onder mij ofzo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

♪ ♫ ..driving home for christmas.. ♫ ♪

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/An7Qj.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Sinner schreef op zondag 04 november 2012 @ 13:00:

[afbeelding]
Gaaf! Waar kunnen we die skin vandaan halen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Skin is nog niet helemaal lekker, ik plaats straks (geef me een kwartiertje) de verbeterde versie wel even hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinner schreef op zondag 04 november 2012 @ 13:00:

[afbeelding]
Sneeuw...!? Waar is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Die sneeuw is een mod, maar nog ontzettend buggy. Krijg het op de een of andere manier ook niet stabiel.

Anyway.. De Tweakers-trailer:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fzu5p.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DzUCO.jpg

Download link: http://www.filedropper.com/tweakers-trailer
Gewoon even de SCS-file in je mod-folder droppen, that's all.

Truck is gewoon een Scania R730 met paintjob welke je bij die reparatiepunten kunt uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Sinner schreef op zondag 04 november 2012 @ 14:03:
Die sneeuw is een mod, maar nog ontzettend buggy. Krijg het op de een of andere manier ook niet stabiel.

Anyway.. De Tweakers-trailer:

Download link: http://www.filedropper.com/tweakers-trailer
Gewoon even de SCS-file in je mod-folder droppen, that's all.

Truck is gewoon een Scania R730 met paintjob welke je bij die reparatiepunten kunt uitvoeren.
_/-\o_ zeer mooi gedaan. Alleen kan ik hem niet samen met een skinpack gebruiken...Kan of ga je nog meer skins maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Als je wil kan ik het wel even in dat skinpack zetten, moet je wel even dat skinpack online gooien.
Ik kan evt nog wel meer skins maken, wat will(en) je (jullie) zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Sinner schreef op zondag 04 november 2012 @ 14:44:
Als je wil kan ik het wel even in dat skinpack zetten, moet je wel even dat skinpack online gooien.
Die skinpack is niet door mij gemaakt helaas, en ik weet niet of de maker dat kan waarderen.
Dit zijn een paar transportbedrijven waar ik elke dag mee van doen heb..Zou mooi zijn als daar skins van gemaakt zouden worden.
BTW.. je bent het niet verplicht hoor.. :) weet niet eens of het kan en wat je er voor nodig hebt.

https://www.google.nl/sea...CEgQsAQ&biw=1768&bih=1024
https://www.google.nl/sea...7189454&biw=1768&bih=1024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Ik kan er evt wel een skinpackje van maken, maar als je het niet kan gebruiken is het zonde van de tijd. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Sinner schreef op zondag 04 november 2012 @ 15:38:
Ik kan er evt wel een skinpackje van maken, maar als je het niet kan gebruiken is het zonde van de tijd. :p
DUHHUH!!!! :9~
Ik zou het zeker geweldig vinden. Komen ze hier nooit van mij en mijn plaatjes af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Heb m'n Scania R420 maar ingeruild voor een Volvo FH16 XL750.

Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y42/NoFear-QV/ets2_00005.png
De R730 kan je pas bij level 25 krijgen, en deze nu al.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Trailer-skinpack met GoT-trailer + Odessa's verzoekjes en nog een paar leuke.

Downloadlink: http://www.filedropper.com/trailer-pack

Helaas nu even geen screenshots, maar daar zorgt Odessa wel voor. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Sinner schreef op zondag 04 november 2012 @ 18:51:
Trailer-skinpack met GoT-trailer + Odessa's verzoekjes en nog een paar leuke.

Downloadlink: http://www.filedropper.com/trailer-pack

Helaas nu even geen screenshots, maar daar zorgt Odessa wel voor. :D
Ik dank u zeer vriendelijk. _/-\o_
Zodra ik mijn game weer aan de praat krijg :X ga ik er lekker van genieten. Nogmaals bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Wat is er met je game dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Odessa schreef op zondag 04 november 2012 @ 01:41:
FastFred....ehm, aparte kleur. Wil je erover praten? :P
Hahahahaha, dat is gewoon het standaard in-game rood. In deze kleur heb ik 'm ook gekocht. Zal wel door het weer komen dat je wat verkleuring hebt

ets_daf02
Opklik voor groot, zelfde kleur

[ Voor 25% gewijzigd door FastFred op 04-11-2012 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Ah, niet heel ernstig hoor. Slaat telkens vast en/of start niet op.Ik denk iets te veel bezig geweest met mods en zelf ook nog wat aan het proberen gegaan. 8)7 Gewoon weer opnieuw installeren zal het wel verhelpen.

FastFred... lol, ja okay nu heb ik hem door. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

FastFred schreef op zondag 04 november 2012 @ 20:21:
[...]

Hahahahaha, dat is gewoon het standaard in-game rood. In deze kleur heb ik 'm ook gekocht. Zal wel door het weer komen dat je wat verkleuring hebt

[afbeelding]
Opklik voor groot, zelfde kleur
Op de een of andere manier lijkt het net of er een stuk van je dak afgezaagd is. Zal wel door die zonneklep komen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Reiben schreef op zondag 04 november 2012 @ 20:59:
[...]

Op de een of andere manier lijkt het net of er een stuk van je dak afgezaagd is. Zal wel door die zonneklep komen ofzo.
LOL..ja idd nu je het zegt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valt mij nu ook op, ik kan er ook nog zo'n aerodynamisch geval bovenop zetten, maar dat vond ik er niet uit zien, kostte ook 60k ofzo :S

Ondertussen heb ik trouwens een as extra en wat extra lampjes

ets_daf03

Hmmm, wat lastig te zien ivm verkleinen. Extra lampjes zijn van die oranje dingen op die bar helemaal onderaan

Jammer trouwens dat ik die 2 grote lampen op de grill en die 4 bovenop niet kan bedienen :( EDIT: ik zie bij die Scania met Tweakers trailer hierboven trouwens dat die lampen wel aan zijn, of is dat een mod ofzo?

Nu overigens met bijna 12K op de teller. Die shovel die ik hier bij me heb was trouwens wel fucking zwaar. Een stuk zwaarder iig dan de trailers en tankers die ik meestal meeneem. Duurde echt een eeuwigheid voor ik aan mijn vaste 85km/u cruise zat. Heuvel op kakte de snelheid ook verder in en moest ik gewoon 2 extra versnellingen terug

Ik las een paar pagina's terug trouwens, dat met een extra as je brandstof verbruik slechter wordt. Maar dat is niet zo, een van de tanks moest plek maken voor de extra as. 800 liter tank ipv de 1200 die ik origineel had. Nog steeds goed voor 1600km :)

Die gruwelijk dik uitgevoerde trucks hierboven zijn natuurlijk leuk, maar ik hoef niet zoveel opsmuk. Ik wil liever dat hij er wel tof uit ziet, maar nog wel zo dat je 'm evt. in het echt ziet rijden. Dus niet zo uitbundig veel lampjes en stickers en speciale lak enzo.

Ze zijn toch gemaakt om spul te vervoeren, niet om mooi te zijn

[ Voor 81% gewijzigd door FastFred op 04-11-2012 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
FastFred schreef op zondag 04 november 2012 @ 22:39:

Jammer trouwens dat ik die 2 grote lampen op de grill en die 4 bovenop niet kan bedienen :(

Nu overigens met bijna 12K op de teller. Die shovel die ik hier bij me heb was trouwens wel fucking zwaar. Een stuk zwaarder iig dan de trailers en tankers die ik meestal meeneem. Duurde echt een eeuwigheid voor ik aan mijn vaste 85km/u cruise zat. Heuvel op kakte de snelheid ook verder in en moest ik gewoon 2 extra versnellingen terug

Ik las een paar pagina's terug trouwens, dat met een extra as je brandstof verbruik slechter wordt. Maar dat is niet zo, een van de tanks moest plek maken voor de extra as. 800 liter tank ipv de 1200 die ik origineel had. Nog steeds goed voor 1600km :)
Hoezo kan je die lampen net bedienen? via F4 kan je de lichten kiezen.
De trailers wegen allemaal even zwaar ( 20T ). Je kan ze niet afzonderljk een ander gewicht geven. Geloof me, ik ben daar de hele dag al mee bezig. Mijn trailers wegen nu 37T..zweten om dat op de weg te houden :)
Of het brandstof verbruik meer word met een extra as weet ik niet..Ik denk het niet. Maar als je, zoals ik, lange afstand rijd, is het toch wel lekker als je 3600+ km kan rijden. Ik rijd nu ook met een 6x4 maar dat is voor het gewicht..nu ik het heb aangepast hebben ze wel echt nut.

En helaas crashed mijn game nog steeds. Heb ik voor niets die hotfix geinstalleerd. Komt dat vervelende gapen nog eerder. :X

EDIT: Eej, mijn trucks zijn helemaal niet overdreven... En zijn gemaakt voor transport en plaatjes :+
Nou niet gaan katten he, met je roze truck!!! :P

[ Voor 4% gewijzigd door Odessa op 04-11-2012 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Gewoon even een clean install doen en daarna één voor één de mods nalopen,
weet je meteen wat de oorzaak is. Of de mods één voor één verwijderen tot de
boel niet meer vastloopt, kan ook natuurlijk. :p

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RsoBK.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Damn..het is mijn Volvo die de game laat vastlopen. Maar goed, ik weet nu wat het is.

Gaaf om die Versteijnen te zien..Die truck komt morgen, kan ik hem gelijk aan de chauffeur laten zien :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EXkaP.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/K1O74.png

Arme FastFred :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Niet online
Sinner schreef op zondag 04 november 2012 @ 14:44:
Heisterkamp
Ankersmit

HIer zou ik echt heel blij mee zijn O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Bij die twee ligt de nadruk (bedrijfsnaam) meer op de trucks zelf, ik doe alleen trailers. :p
Odessa schreef op zondag 04 november 2012 @ 23:50:
Gaaf om die Versteijnen te zien..Die truck komt morgen, kan ik hem gelijk aan de chauffeur laten zien :)
[afbeelding]
[afbeelding]
Ach, het is snel gedaan en natuurlijk niet echt tot in detail precies. (ben ik te lui voor) :D
Arme FastFred :D
Arm? Welnee.. Weet je wel wat het kost om een truck in de kleur roze te laten lakken? :o

/edit
Dit gebeurde me net, echt weer iets voor mij. :/
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Z8JTz.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Sinner op 05-11-2012 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
Shit, net 2 uurtjes gecruised met mijn eigen gekochte truck, maar wat is Engeland toch een kut land om in te rijden. Wegversmallingen, links rijden het is gewoon fucked up daar. Echt niet leuk om daar te rijden.
Eerste keer maar ook de laatste keer. Ga wel uitbreiden richting het oostblok.

Wat overigens ook leuk is mijn collega die rijd €0,50 per km. Ben nu aan het twijfelen ontslaan of voor die €10-20 netto winst laten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind Engeland ook niet tof, kom je van de boot of de trein af. En dan rij je wel links, maar als je dan op een kruispunt komt en je wilt links af, dan pak je automatisch de goeie (lees, rechter) weghelft en dan sta je dus in de koplampen van een auto/truck te kijken, mag je achteruit rijden op een kruising....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:22
Mcctje schreef op maandag 05 november 2012 @ 01:56:
Shit, net 2 uurtjes gecruised met mijn eigen gekochte truck, maar wat is Engeland toch een kut land om in te rijden. Wegversmallingen, links rijden het is gewoon fucked up daar. Echt niet leuk om daar te rijden.
Beste mensen, ik ga me ook eens goed bezighouden met ETS2. De demo al een paar ritten gedaan en ik zal m deze week eens gaan aanschaffen.

Wat Engeland betreft, ofschoon ik er zelf in ets2 nog niet heb gereden, als ik Eddie Stobart afleveringen kijk dan zijn de wegen behalve de snelweg ook niet echt breed, dus wellicht is het redelijk realistisch?

Zelf vind ik het sturen met keyboard erg waardeloos, ik was altijd een flight simulator fanaat en daar kan ik alles met mn keyboard tot op de millimeter, waarom is dat zo moeilijk in ets? Achteruit een trailer parkeren is in het echt een eitje maar in ets ben ik gewoon 5-10 minuten bezig..

ps. weet iemand of er al een goede Stobart mod is voor ets2?

[ Voor 3% gewijzigd door cbr600f4i op 05-11-2012 09:00 ]

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FastFred schreef op zondag 04 november 2012 @ 22:39:
Die gruwelijk dik uitgevoerde trucks hierboven zijn natuurlijk leuk, maar ik hoef niet zoveel opsmuk. Ik wil liever dat hij er wel tof uit ziet, maar nog wel zo dat je 'm evt. in het echt ziet rijden. Dus niet zo uitbundig veel lampjes en stickers en speciale lak enzo.

Ze zijn toch gemaakt om spul te vervoeren, niet om mooi te zijn
Inderdaad. ;) Ik geef zelfs geen ene cent uit aan dat soort dingen: ik koop alleen maar motor upgrades: daar heb je tenminste wat aan. O, wacht, nou ja, het enige andere dat ik ook wel doe, is m'n truck een andere kleur geven. Maar dat is dan ook het enige wat het uiterlijk betreft. Mijn eigen truck is altijd eh...
_/-\o_
Mcctje schreef op maandag 05 november 2012 @ 01:56:
Eerste keer maar ook de laatste keer. Ga wel uitbreiden richting het oostblok.
Ik vind Engeland ook niet zo plezierig... Het oostblok zal je zeker meer bevallen. Het is zelfs zo dat ik voorlopig daar blijf want daar heb je éindelijk lekker brede wegen die me de indruk geven dat ik écht op de snelweg aan het rijden ben! In het westen van de kaart heb je veel te vaak van die snelwegen met maar 1 baan (door die vreemde afslagen) en dat vind ik helemaal niets: dan voelt het alsof ik in Madurodam rij. In Polen en Oost-Duitsland heb je wegen met 6 banen: lekker breed, heerlijk vrij, net echt, etc. Van mij mogen ze nog een paar duizend kilometer van dat soort wegen uitgeven als addon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
De laatste paar vrachten die ik heb moeten afleveren aan de andere kant van de plas waren dichtbij de boot/trein terug zodat ik me niet te lang hoefde te ergeren aan dat linksrijden. 8)

Het wachtende verkeer is soms inderdaad een beetje vervelend, maar een beetje toeteren spoort ze altijd wel aan om te gaan rijden.
Bij rits-stroken zorg ik dat ik zo snel mogelijk de linker baan ben dan heb je nergens last van en bij opritten waar het verkeer stil staat zet ik de truck gewoon een klein stukje op de weg zodat het gewone elite auto volk kan in voegen nadat ik even geseind heb. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Kanteltrans !! O-)

Mare waarom is hier Neerlan's bekenste bedrijf nog niet genoemd? De Rooij natuurlijk...onze Dakar heldjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Engeland/Schotland is wel hoe het is. Ik hoef niet te wennen aan het links rijden, misschien omdat ik het met de auto ook al regelmatig doe. Het wordt gewoon een soort automatisme :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

cbr600f4i schreef op maandag 05 november 2012 @ 08:59:

Zelf vind ik het sturen met keyboard erg waardeloos, ik was altijd een flight simulator fanaat en daar kan ik alles met mn keyboard tot op de millimeter, waarom is dat zo moeilijk in ets? Achteruit een trailer parkeren is in het echt een eitje maar in ets ben ik gewoon 5-10 minuten bezig..

ps. weet iemand of er al een goede Stobart mod is voor ets2?
Met een joypad is het sturen prima te doen als je geen stuur in je (huis)kamer wil hebben,
ik gebruik het zelf ook af en toe. Als je wil kan ik trouwens wel een Strobart trailer voor je maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met toetsenbord geen problemen hier hoor. Is ff wennen inderdaad, maar kan prima rijden met toetsenbord. Achteruit rijden om lading te lossen ook geen probleem (minder dan een minuut)

[ Voor 7% gewijzigd door FastFred op 05-11-2012 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Ik denk dat hij bedoelde dat je met het toetsenbord niet echt netjes kunt sturen, je blijft corrigeren.
..tenminste, dat is bij mij wel het geval. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet beschikbaar op mobiel....

EDIT: tjongejonge, wat rij jij lomp :P

[ Voor 41% gewijzigd door FastFred op 05-11-2012 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Sinner schreef op maandag 05 november 2012 @ 09:52:
[...]

Met een joypad is het sturen prima te doen als je geen stuur in je (huis)kamer wil hebben,
ik gebruik het zelf ook af en toe. Als je wil kan ik trouwens wel een Strobart trailer voor je maken.
Het nadeel zit m ook in het feit dat ik een laptop gebruik (de nieuwe xps15) en ben nog aan t zoeken naar de beste setup, de g27 lijkt me geweldig maar dan moet ik aan de tafel ga zitten.

overigens lijkt me dit een geweldige stobart trailer, ik heb wat met diepvriestrailers.. ik heb meer images hiervan overigens

Afbeeldingslocatie: http://frozen-goods.com/media/stobart.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door cbr600f4i op 05-11-2012 12:37 ]

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Sinner schreef op maandag 05 november 2012 @ 10:25:
Ik denk dat hij bedoelde dat je met het toetsenbord niet echt netjes kunt sturen, je blijft corrigeren.
..tenminste, dat is bij mij wel het geval. :p
exact, er zitten nogal wat bochten in ets2 en je blijft dus constant op de pijltjes duwen, meestal kleine correcties maar dus de hele tijd door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

FastFred schreef op maandag 05 november 2012 @ 10:52:
Niet beschikbaar op mobiel....

EDIT: tjongejonge, wat rij jij lomp :P
Dat was nog netjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trently
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19:41
Leuk nieuwtje:
SCS is van plan om aan het einde van de week de nieuwe patch te lanceren. Ze spreken zelf over het verhelpen van bepaalde problemen, alsmede het verbeteren van bepaalde dingen.
bron: blog.scssoft.com

Dus we zullen wel zien aan het einde van de week ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trently schreef op maandag 05 november 2012 @ 13:42:
Leuk nieuwtje:
SCS is van plan om aan het einde van de week de nieuwe patch te lanceren. Ze spreken zelf over het verhelpen van bepaalde problemen, alsmede het verbeteren van bepaalde dingen.
bron: blog.scssoft.com

Dus we zullen wel zien aan het einde van de week ;)
Cool! Wist dat het eraan zat te komen, maar eind van deze week zou leuk zijn. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij moet ik de 1e patch nog installeren....

@ Sinner, ik rij met toetsenbord toch een heel stuk netter

[ Voor 37% gewijzigd door FastFred op 05-11-2012 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Toetsenbordbesturing is gewoon niet echt mijn ding. :p Ik blijf ook gewoon aan het zigzaggen :D

/edit
offtopic: Iedereen die zich stoort aan het vele felle wit op tweakers7 kan ik "Turn off the Lights" aanraden.
Zet in de opties de 'duisternis' op 40% en laat het automatisch aangaan op GoT. Echt een verademing! _/-\o_
Voorbeeldje: http://i.imgur.com/5xSBx.jpg

[ Voor 64% gewijzigd door Sinner op 05-11-2012 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zigzag echt niet, ja wel iets, maar ik kan wel gewoon op mijn eigen rijbaan blijven. Ik moet nog eens zien of ik mijn stuurtje aan de tafel kan vastmaken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

FastFred schreef op maandag 05 november 2012 @ 15:52:
Ik zigzag echt niet, ja wel iets, maar ik kan wel gewoon op mijn eigen rijbaan blijven.
Ook met 150/160kmh? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap de lol van die snelheidsmod niet... Je RIJDT al veel sneller dan in het echt dus waarom nóg sneller? De hele beleving wordt dan erg nep, vind ik...

Ik heb trouwens uitgevogeld dat 1 minuut simtijd in het echt ongeveer 3,2 seconde is. Een uur in ETS2-tijd is dus een dikke drie minuten echte tijd. Vond ik wel handig om te weten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Het is gewoon voor de fun, ik heb dan ook 2 profielen. 1 om mee te
knoeien e.d. en een tweede waar ik het spel gewoon mee speel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
Zo ik heb nog een leuk ding gevonden waarvoor je eigenlijk naar het oostblok moet gaan.
Diesel: 1.19 euro per liter, hele tank vol gedaan. Only in Poland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trently
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19:41
Brandstofprijzen:
Luxemburg(L)= €1.18/l
Polen(PL)= €1.19/l
Oostenrijk(A)= €1.35/l
Nederland(NL)= €1.40/l
Tsjechië(CZ)= €1.41/l
Frankrijk(F)= €1.44/l
Duitsland(D)= €1.46/l
België(B)= €1.50/l
Zwitserland(CH)= €1.53/l
Engeland(GB)= €1.59/l
Slowakije(SK)= N.B.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 11:28
Iemand een idee waar ik de brug vindt die je hier in dit filmpje rond 00:08 bovenaan ziet?
YouTube: Euro Truck Simulator 2 - Launch trailer
Pagina: 1 ... 3 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.