Een beetje maarRubencs schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 12:32:
maar merk dat het spel ook een beetje verslavend is.
Wanneer heb je het geld overgemaakt? Ik op een Zaterdag en kreeg Dinsdagavond laat de code.Dus ongeveer 2 werkdagen.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Een beetje maarRubencs schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 12:32:
maar merk dat het spel ook een beetje verslavend is.
Kun je hem beter ergens origineel bestellen heb je hem de volgende dag in huisOdessa schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:00:
[...]
Een beetje maarAh, nog 1 ritje en dan naar bed. 3 opdrachten later......godver!!
Wanneer heb je het geld overgemaakt? Ik op een Zaterdag en kreeg Dinsdagavond laat de code.Dus ongeveer 2 werkdagen.
Anoniem: 135195
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 25-10-2012 13:34 ]
Als ik jou was zou ik dan voor de Splitter transmission optie 2. Werkt hetzelfde als je de vrachtwagen op automatic drive zet.dieselross schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 09:37:
[...]
Als je de H-shifter wil gebruiken heb je drie mogelijkheden: range transmission, splitter transmission en een combinatie van range en splitter die lijkt op de H-shifter die Scania in de trucks zet.
Met welk systeem heb je betaald? Paypal neem ik aan. Helaas staat IDEAL er niet bij:(Anoniem: 135195 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:33:
Code...? De volgende dag...? Ik heb 'm simpelweg op de officiele site besteld. 30 euro is toch al niet duur... En ik had de code METEEN na de betaling. Was allemaal secondenwerk.
[ Voor 29% gewijzigd door Relative op 25-10-2012 13:58 ]
uhm, ik heb hem op de site van SCS gekocht..hoe orgineel wil je het hebben?Swaxie schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:09:
[...]
Kun je hem beter ergens origineel bestellen heb je hem de volgende dag in huis
Dan zou je de code gelijk moeten ontvangen. Behalve als je geld hebt overgemaakt via een bankoverschrijving, dan duurt het even voordat het geld is aangekomen. Als het geld is aangekomen zenden ze jou direct de code.Odessa schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:11:
[...]
uhm, ik heb hem op de site van SCS gekocht..hoe orgineel wil je het hebben?
Dat was dus dat foutje waar ik in eerdere post op doelde.Coevering schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:13:
[...]
Dan zou je de code gelijk moeten ontvangen. Behalve als je geld hebt overgemaakt via een bankoverschrijving, dan duurt het even voordat het geld is aangekomen. Als het geld is aangekomen zenden ze jou direct de code.
Jouw kleuren combi maar overgenomen op mijn ScaniaOdessa schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 17:57:
Ik kan sinds gisteren eindelijk aan de slag met de volle game.
Ik probeer zo min mogelijk geld te lenen. ( 100.000) en de rest moet ik gewoon verdienen door te rijden.
Dit is mijn truck
[afbeelding]
is mooi
[afbeelding]
---RAWE CEEK!!!---
Hm... dan moet je voor alle even versnellingen twee handelingen doen...? (Splitter en dan schakelen...?) Misschien zie ik het niet helemaal helder voor me. En automatisch wil ik niet want da's saai...Coevering schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:43:
[...]
Als ik jou was zou ik dan voor de Splitter transmission optie 2. Werkt hetzelfde als je de vrachtwagen op automatic drive zet.
[...]
Met welk systeem heb je betaald? Paypal neem ik aan. Helaas staat IDEAL er niet bij:(
Ben level 7 en heb diverse (langere) ritten van rond de €17.000. En dat is zonder dat ik een eigen truck heb. Heb je wel je upgrades gebruikt voor lange ritten en meer waardevolle ladingen enzo?NoFearCreations schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:49:
[...]
Jouw kleuren combi maar overgenomen op mijn Scania
Heb nu voor het eerst een rit waarmee ik meer dan €10.000 verdien. Waar vinden jullie die goede ritten. Ben nu net level 11.
Bij optrekken in de zwaardere trucks is het is handiger om splitter transmission te gebruiken omdat je met optrekken toch versnellingen overslaat. Speel nu nog GTS met Logitech Wingman Formula Force (ding uit 2000 ofzo met links en rechts flipper) en als je dan in een A-klasse truck rijdt, dan druk je gewoon telkens twee keer op die flipper.Anoniem: 135195 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:58:
[...]
Hm... dan moet je voor alle even versnellingen twee handelingen doen...? (Splitter en dan schakelen...?) Misschien zie ik het niet helemaal helder voor me. En automatisch wil ik niet want da's saai...
Anoniem: 93248
Niet goed gelezen dus.Odessa schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:11:
[...]
uhm, ik heb hem op de site van SCS gekocht..hoe orgineel wil je het hebben?
Ik speel met toetsenbord en het is eigenlijk prima te doen. Je moet in het begin alleen even de techniek onder de knie krijgen voor de bochten.Anoniem: 93248 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:07:
Is het zonder stuurtje een beetje te doen of is het dan niet speelbaar? (ik weet dat ik Flight Simulator X helemaal niet speelbaar vond zonder joystick)
Ah, je slaat steeds over... ik snap 'm. Dan ga je voor je gevoel van 1 naar 2 naar 3 maar in feite ga je dan van 1 naar 3 naar 5... Snap 'm. Ik zal wel ff kijken wat mij het meest bevalt.dieselross schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 15:58:
[...]
Bij optrekken in de zwaardere trucks is het is handiger om splitter transmission te gebruiken omdat je met optrekken toch versnellingen overslaat. Speel nu nog GTS met Logitech Wingman Formula Force (ding uit 2000 ofzo met links en rechts flipper) en als je dan in een A-klasse truck rijdt, dan druk je gewoon telkens twee keer op die flipper.
En automaat is natuurlijk een beetje (understatement) saai (lees: zielig).
Is toch niks aan om gewoon alleen maar gas en rem in te duwen.
Inderdaad van 1 naar 3 naar 5 enz. Maar met splitter transmission komt dat over als van 1 naar 2 naar 3 met een 'normale' versnellingsbak. Met optrekken dus gewoon versnellingen overslaan en wanneer je ongeveer op gewenste snelheid bent, dan kan je met de knop werken om naar het andere patroon te gaan en een enkele versnelling omhoog of omlaag te gaan.Anoniem: 135195 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:20:
[...]
Ah, je slaat steeds over... ik snap 'm. Dan ga je voor je gevoel van 1 naar 2 naar 3 maar in feite ga je dan van 1 naar 3 naar 5... Snap 'm. Ik zal wel ff kijken wat mij het meest bevalt.
---RAWE CEEK!!!---
Ik weet geen website die de code gelijk naar de email stuurt na bevestiging van een iDeal betaling.Swaxie schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:09:
[...]
Niet goed gelezen dus.
Excoesie.
Mja denk dat ik hem maar online ergens bestel.
krijg ik er nog een cd-tje bij ook denk ik zo:) of is er ergens een mogelijkheid om de demo te downloaden, en dan via ideal een code direct te ontvangen?
[ Voor 20% gewijzigd door Relative op 25-10-2012 17:17 . Reden: link ]
---RAWE CEEK!!!---
Heb gisteren eens gekeken naar de prijzen van die dingen.NoFearCreations schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 18:43:
Klinkt heel erg leuk, misschien me eigen met de kerst maar is trakteren op een een G27.
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Je kan toch METEEN al overal naartoe waar je maar wilt...? Als je ergens anders heen wilt, moet je gewoon een job kiezen die die kant op gaat. Simpel.Nickrsd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:06:
ik ben nu lvl 4, wanneer kom ik is in andere gebieden? ik heb mn eigen truck, en rijd voor de beste prijzen.
dus dat ik altijd van NL naar Engeland.
Nee, sim time. Loopt 10 keer zo snel of zo...? Weet het niet eens precies... De afstanden zijn dus ook evenredig korter in het spel.Anoniem: 93248 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:10:
Die 'time take', is dat real time?
Anoniem: 93248
OK, anders was ie lekker onderweg geweestAnoniem: 135195 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:18:
[...]
Nee, sim time. Loopt 10 keer zo snel of zo...? Weet het niet eens precies... De afstanden zijn dus ook evenredig korter in het spel.
---RAWE CEEK!!!---
Groter model Scania of ga je voor een ander merk? Ik zit er aan te denken om deze in te ruilen voor een Scania. Ik vind de motor van de MAN een beetje slapjes aanvoelen. De Scania die ik in het begin had voelde wat vlotter na mijn idee. En dat was nog maar met een simpel blokje.NoFearCreations schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:31:
Binnenkort me Scania ook maar is inruilen voor een groter model.
[ Voor 43% gewijzigd door NoFearCreations op 26-10-2012 15:12 ]
---RAWE CEEK!!!---
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
op binnenwegen krijg je wel signalen van tegenliggers, als je groot licht aan hebt.L1nt schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:38:
Heb ook beetje zitten klooien met de demo maar wat is het nu van groot licht als anderen er toch niet op reageren?
Ok, ik zie meer maar ik krijg geen signalen dat ik anderen blindeer en ook geen boete ofzo.
Wel irritant dat je vanuit de cabine nauwelijks de stoplichten ziet. En ze zijn ook enorm gedempt. Hoort bijna niks van de motor. Terwijl je er toch bovenop zit.
---RAWE CEEK!!!---
Anoniem: 316847
Hannovergert_jan schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 17:35:
weet iemand in welke stad een grote scania dealer zit?
[ Voor 65% gewijzigd door Racemol op 26-10-2012 19:06 ]
Volgens mij kan je geen tweedehands trucks kopen. Bij de dealer heb je wel een optie "Buy online" maar ik vermoed dat je dan alleen op afstand trucks kan kopen en niet naar de showroom hoeft. Deze optie kan je alleen gebruiken als je meer dan 5 trucks hebt, en dat heb ik nog niet.Nickrsd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 18:20:
kan je ook 2de hands trucks kopen? of alleen nieuwe..? en is het aan te raden omk chauffeurs in te huren en die te laten rijden? of beste alleen blijven rijden..?
[ Voor 11% gewijzigd door Odessa op 26-10-2012 19:04 ]
---RAWE CEEK!!!---
Dat is een tool die je down moet loadenNoFearCreations schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 19:36:
Waar vind ik die nvidia inspector?
Ach, volgens mij kost het - na aanschaf - ook niets extra. Geen maintenance kosten oid en je kan er snel naartoe. Dus uiteindelijk is het alleen maar handig om er zo veel mogelijk te hebben.Remco Tr schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 19:48:
[...]
Jammer dat je je garage niet kan verkopen..
[ Voor 6% gewijzigd door Racemol op 26-10-2012 20:09 ]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Is het wel een slaapplek die is aangeduidt op de kaart? Want dan kun je gewoon in het parkeervak gaan staan, je motor uitzetten met E en op Enter drukken om te slapen.L1nt schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:24:
hoe kun je in vredesnaam slapen??? Schijn moe te zijn, rij parkeerplaats op. Geen optie om te slapen
Ah, mooi dat het ook voor anderen werkt! Die brakke FSAA was me echt een doorn in het oog... al dat geflikker op het scherm: nu is alles gewoon lekker strak!Odessa schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 18:53:
Edit: Inderdaad, deze setting werkt zeer goed.. tof man, bedankt.
Ik heb dat slapen voorlopig uitgezet. Gloeiende gloeiende.... het is me gisteren wel gelukt maar vanmiddag heb ik een kwartier geprobeerd de truck op de goede plek te krijgen, bovenop zo'n bed icoon, maar wat ik ook deed, ik kon niet slapen. Hoogst irritant. En ik had ook nog een heel stuk moeten omrijden om daar te komen... Ergens klopt er iets niet met dat slapen. Ik kreeg trouwens ook al DRIE UUR van tevoren meldingen over slaaptekort en een gapende chauffeur. Heel klierig.L1nt schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:31:
ja nu werkte ie wel...moet dus goed in het vak gaan staan
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 26-10-2012 21:18 ]
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 26-10-2012 22:04 ]
Ik vind alleen de overclock tool, en daar kan ik geen profielen in aanmaken?Remco Tr schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 19:48:
[...]
Dat is een tool die je down moet loaden
Jammer dat je je garage niet kan verkopen..
---RAWE CEEK!!!---
Zat ik in het begin ook mee.NoFearCreations schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:00:
[...]
Ik vind alleen de overclock tool, en daar kan ik geen profielen in aanmaken?
[ Voor 10% gewijzigd door Odessa op 26-10-2012 23:11 ]
---RAWE CEEK!!!---
Ja, dat vind ik ook wel jammer... Ik wil namelijk eigenlijk alles zo netjes en echt mogelijk doen, dus ik hou me als het ff kan aan de snelheden (alhoewel ik heel vaak de borden niet zie staan) en doe geen idiote acties, maar op veel te veel plekken staan rijen auto's stil voor jan doedel... bij de oprit van de snelweg bijvoorbeeld of bij ritstroken. En ja, dan ga ik tcoh inhalen, ook al wil ik dat eigenlijk niet... en voor je het weet haal je dan overal in... Het is eigenlijk niet mogelijk dit spel ECHT COMPLEET serieus en volgens de regels te spelen.Odessa schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 01:16:
Weet je, ik ben helemaal dol op dit spel, maar zo nu en dan staan mijn tanden in mijn toestenbord.
Ik kom aan bij een kruising en er staat een rij te wachten. Geen probleem , dacht ik. 10 minuten later staan we er nog steeds. Ik begin uit verveling rond te kijken en wat te toeteren etc. Na nog wat minuten heb ik er genoeg van en rij voorzichtig( nou ja, voorzichtig ) via de andere rijbaan de kruising op......
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 27-10-2012 10:04 ]
Nice!Trently schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 09:52:
Staat een leuk nieuwtje op het blog van scs.
De Nederlandse vrachtwagenfabrikant komt met de officiële naam in ETS 2.
Bron: http://blog.scssoft.com/2...coming-to-euro-truck.html
---RAWE CEEK!!!---
[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 27-10-2012 16:44 ]
Vreemd. Ik zit altijd ruim in de tijd.NoFearCreations schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 12:59:
Ik krijg lange ritten nooit binnen de tijd voor elkaar. Zojuist een rit van Cardiff(GB) naar Genéve. Dan moet je dus 2x rusten, en daardoor kom je te laat.
klopt dit is de juiste manier.Odessa schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:05:
[...]
Vreemd. Ik zit altijd ruim in de tijd.
- Voor je een lange rit kiest ,altijd eerst slapen. In elke stad kan je slapen.
- heb je nog aardig wat uren over, dan eerst een kort ritje pakken - slapen en de lange rit kiezen
- Niet te vroeg stoppen voor je pauze!!!
- Opletten met just in time leveringen.
- Een krachtige motor in je truck.
computer voor alle werkzaamheden
---RAWE CEEK!!!---
hangt er vanaf wat je wilt.L1nt schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 13:33:
Wat is nu eigenlijk de beste Truck die je kunt kopen?
Niet zozeer qua specs maar spec/prijs.
Heb onlangs mijn 360pk DAV ingeruild voor een 610PK Valliant. Wel fijn die extra pk's.
computer voor alle werkzaamheden
[ Voor 3% gewijzigd door jip_86 op 28-10-2012 22:38 ]
yep.. na al die uren die ik er al in heb zitten, maak ik die foutjes ook nog steeds. Rare jongens, die Engelsenjip_86 schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 22:38:
Toch wel leuk eerste ritje naar de UK aankomst is prima, maar bij vertrek uiteraard gewoontegetrouw de rechterbaan oprijden. Dan tegenliggers tegenkomen en dat je zo iets hebt van o ohNet begonnen, dus je kan ook voor geen meter achteruit rijden
Is het rustsysteem gelijk aan dat in het echt? max 4.5 uurrijden etc. ?Odessa schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:05:
[...]
Vreemd. Ik zit altijd ruim in de tijd.
- Voor je een lange rit kiest ,altijd eerst slapen. In elke stad kan je slapen.
- heb je nog aardig wat uren over, dan eerst een kort ritje pakken - slapen en de lange rit kiezen
- Niet te vroeg stoppen voor je pauze!!!
- Opletten met just in time leveringen.
- Een krachtige motor in je truck.
Nee, gelukkig niet. Gezien het tijdverloop ingame zou je dan cht om de haverklap stil moeten gaan staan. Je heb 10 ingame uren daarna moet je aan de kant. Wat mij betreft ( en ik denk dat SCS daar ook mee bezig is ) mag er, als je daar overheen gaat, wel een fikse maatregel voor komen. Nu word het beeld donker maar heb je nog gewoon controle over je truck.Awsom schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 23:07:
[...]
Is het rustsysteem gelijk aan dat in het echt? max 4.5 uurrijden etc. ?
---RAWE CEEK!!!---
Er is een forum voor trucksimulators daar staat deze op maar weet niet of ik hem zomaar mag delen...
[ Voor 36% gewijzigd door Player1S op 29-10-2012 13:11 ]
Hmm daar staat inderdaad dezelfde op...L1nt schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 12:58:
Zou eerlijk gezegd niet weten waarom niet
hier staan ze iig ook op: http://ets2-mods.com/
UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5
Hoger toegestaan laadvermogen, betere aslastverdeling over de wielen lijkt me?luuj schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 17:00:
Wat is eingenlijk het nut van 6 wielen op de vrachtwagen inplaats van 4?
Ik heb dezelfde vraag, maar ik heb het dan over in het spel. Ik heb niet gezien dat ik andere ladingen mee kan nemen. Ik zie bij een lading niet eens gewicht staan.Awsom schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 18:00:
[...]
Hoger toegestaan laadvermogen, betere aslastverdeling over de wielen lijkt me?
[ Voor 3% gewijzigd door Racemol op 29-10-2012 19:07 ]
---RAWE CEEK!!!---
[ Voor 39% gewijzigd door Racemol op 29-10-2012 20:00 ]
Gezien je naam dacht 'ie waarschijnlijk meteen aan SNEL...!Racemol schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 19:54:
Waar zeg ik dat ik harder wil rijden? Ik schrijf mijn bevindingen over de 6x2 en 6x4 chassis op. Ik wil graag weten wat het doet en of er nog andere voor en nadelen aan zitten.
En om deze game nou echt als "simulator" te zien, dat gaat mij te ver. De physics zitten er te ver naast en de mogelijkheden zijn veel te beperkt. Als spel is het best amusant. Gelukkig mag je van mij zelf weten hoe je dit speelt
Een bakwagen met aanhanger.Reiben schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 20:25:
Het is wel jammer dat er geen trucks in zitten met zo'n dubbele oplegger waarbij 1 deel aan de cabine vastzit, weet niet precies hoe je dat noemt maar dit dus:
[afbeelding]
Dat zou toch nog voor iets meer variatie zorgen.
---RAWE CEEK!!!---
[ Voor 59% gewijzigd door FastFred op 30-10-2012 08:59 ]
Hebben jullie een lening van 400k gepakt om dit te realiseren? Of zelf eerst flink doorgespaard?Racemol schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 20:40:
@J van E
Dat zal het zijn![]()
Ik ben juist erg serieus begonnen. Mijn eerste ticket kreeg ik pas erg laat. Spontaan reed ik ergens in Engeland de haven uit om 3:00 snachts en natuurlijk strak rechts rijden. Spookrijden dus.
Zojuist mijn garage geupgrade naar large en 2 extra trucks gekocht. Nu in totaal 4 extra drivers, al halen ze nog geen wereld bedragen binnen. Mijn eerste chauffeur wil wel eens een goeie dag hebben en met 6000 terug komen. De rest zit nog tussen de 1000 en 3000. Ik train eerst al die extra certificaten en daarna focus ik op lange afstanden.
Een toevalligheid, sinds ik mijn eerste chauffeur een 6x2 truck heb gegeven haalt hij opeens hoge bedragen binnen. Althans, dat dacht ik. De eerste drie keer kwam hij terug met bedragen boven de 5000 maar later zakte dat ook weer terug naar 2-3000. Incidenteel boven de 5000 nu.
Dat tankstation op je eigen terrein is geniaal trouwens, tanken voor 1,20 per liter!
@Sinner, een GoT-Trailer zou geweldig zijn
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Ow op die manier.Flex0r schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 09:40:
Ik heb vrij snel een lening van 400k gepakt, ik heb nu drie andere chauffeurs rondrijden die hopelijk binnenkort wat meer geld gaan verdienen en ook eens vol terugrijden.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq