Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Rubencs schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 12:32:
maar merk dat het spel ook een beetje verslavend is.
Een beetje maar :) Ah, nog 1 ritje en dan naar bed. 3 opdrachten later......godver!!

Wanneer heb je het geld overgemaakt? Ik op een Zaterdag en kreeg Dinsdagavond laat de code.Dus ongeveer 2 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-07 13:16
Odessa schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:00:
[...]

Een beetje maar :) Ah, nog 1 ritje en dan naar bed. 3 opdrachten later......godver!!

Wanneer heb je het geld overgemaakt? Ik op een Zaterdag en kreeg Dinsdagavond laat de code.Dus ongeveer 2 werkdagen.
Kun je hem beter ergens origineel bestellen heb je hem de volgende dag in huis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Code...? De volgende dag...? Ik heb 'm simpelweg op de officiele site besteld. 30 euro is toch al niet duur... En ik had de code METEEN na de betaling. Was allemaal secondenwerk. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 25-10-2012 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17-06 21:55
dieselross schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 09:37:
[...]

Als je de H-shifter wil gebruiken heb je drie mogelijkheden: range transmission, splitter transmission en een combinatie van range en splitter die lijkt op de H-shifter die Scania in de trucks zet.
Als ik jou was zou ik dan voor de Splitter transmission optie 2. Werkt hetzelfde als je de vrachtwagen op automatic drive zet.
Anoniem: 135195 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:33:
Code...? De volgende dag...? Ik heb 'm simpelweg op de officiele site besteld. 30 euro is toch al niet duur... En ik had de code METEEN na de betaling. Was allemaal secondenwerk. ;)
Met welk systeem heb je betaald? Paypal neem ik aan. Helaas staat IDEAL er niet bij:(

[ Voor 29% gewijzigd door Relative op 25-10-2012 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Swaxie schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:09:
[...]

Kun je hem beter ergens origineel bestellen heb je hem de volgende dag in huis ;)
uhm, ik heb hem op de site van SCS gekocht..hoe orgineel wil je het hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
Odessa schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:11:
[...]

Dan zou je de code gelijk moeten ontvangen. Behalve als je geld hebt overgemaakt via een bankoverschrijving, dan duurt het even voordat het geld is aangekomen. Als het geld is aangekomen zenden ze jou direct de code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Coevering schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:13:
[...]

Dan zou je de code gelijk moeten ontvangen. Behalve als je geld hebt overgemaakt via een bankoverschrijving, dan duurt het even voordat het geld is aangekomen. Als het geld is aangekomen zenden ze jou direct de code.
Dat was dus dat foutje waar ik in eerdere post op doelde. :) ik had er geen rekening mee gehouden dat het enkele dagen ging duren...te veel verwend met ideal etc.
Maar goed, ik wou dus maar gewoon melden voor de andere mensen dat met een overschrijving het ongeveer 2 werkkdagen duurt... ik ga weer trucken... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Odessa schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 17:57:
Ik kan sinds gisteren eindelijk aan de slag met de volle game.
Ik probeer zo min mogelijk geld te lenen. ( 100.000) en de rest moet ik gewoon verdienen door te rijden.
Dit is mijn truck
[afbeelding]
is mooi :)
[afbeelding]
Jouw kleuren combi maar overgenomen op mijn Scania :)

Heb nu voor het eerst een rit waarmee ik meer dan €10.000 verdien. Waar vinden jullie die goede ritten. Ben nu net level 11.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Coevering schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:43:
[...]

Als ik jou was zou ik dan voor de Splitter transmission optie 2. Werkt hetzelfde als je de vrachtwagen op automatic drive zet.

[...]

Met welk systeem heb je betaald? Paypal neem ik aan. Helaas staat IDEAL er niet bij:(
Hm... dan moet je voor alle even versnellingen twee handelingen doen...? (Splitter en dan schakelen...?) Misschien zie ik het niet helemaal helder voor me. En automatisch wil ik niet want da's saai...

Paypal (of CC), ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

NoFearCreations schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:49:
[...]

Jouw kleuren combi maar overgenomen op mijn Scania :)

Heb nu voor het eerst een rit waarmee ik meer dan €10.000 verdien. Waar vinden jullie die goede ritten. Ben nu net level 11.
Ben level 7 en heb diverse (langere) ritten van rond de €17.000. En dat is zonder dat ik een eigen truck heb. Heb je wel je upgrades gebruikt voor lange ritten en meer waardevolle ladingen enzo?

Beste ritten uitzoeken lijkt me toch gewoon sorteren op hoogste prijs per km.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselross
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13:59
Anoniem: 135195 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:58:
[...]

Hm... dan moet je voor alle even versnellingen twee handelingen doen...? (Splitter en dan schakelen...?) Misschien zie ik het niet helemaal helder voor me. En automatisch wil ik niet want da's saai...
Bij optrekken in de zwaardere trucks is het is handiger om splitter transmission te gebruiken omdat je met optrekken toch versnellingen overslaat. Speel nu nog GTS met Logitech Wingman Formula Force (ding uit 2000 ofzo met links en rechts flipper) en als je dan in een A-klasse truck rijdt, dan druk je gewoon telkens twee keer op die flipper.

En automaat is natuurlijk een beetje (understatement) saai (lees: zielig).
Is toch niks aan om gewoon alleen maar gas en rem in te duwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93248

Ken het spel helemaal niet, lees vandaag dit topic pas. Vind het toch allemaal behoorlijk leuk er uit zien, vanavond maar eens de demo uitproberen :)

Is het zonder stuurtje een beetje te doen of is het dan niet speelbaar? (ik weet dat ik Flight Simulator X helemaal niet speelbaar vond zonder joystick)

Ik ben een flink aantal jaren helemaal uit het simulator wereldje geweest maar ben een tijdje terug met Farming Simulator 2011 begonnen. Dat is ook een zeer vermakelijk spel, ik word alleen een beetje ziek van de computer-boeren die geen rechte ljin kunnen rijden en al je velden verknallen :( Vandaag is daar toevallig 2013 van uit gekomen voor de PC maar ik denk dat ik tot volgend jaar wacht tot de PS3 versie uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Odessa schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:11:
[...]

Niet goed gelezen dus.
Excoesie.

Mja denk dat ik hem maar online ergens bestel.
krijg ik er nog een cd-tje bij ook denk ik zo:) of is er ergens een mogelijkheid om de demo te downloaden, en dan via ideal een code direct te ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EFL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-05 17:33

EFL

Stuurtje hoeft niet per se maar is wel fijn. Ik rij zelf met een gamepad en dat gaat best goed. Sturen met muis is ook mogelijk, maar wel even wennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Anoniem: 93248 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:07:
Is het zonder stuurtje een beetje te doen of is het dan niet speelbaar? (ik weet dat ik Flight Simulator X helemaal niet speelbaar vond zonder joystick)
Ik speel met toetsenbord en het is eigenlijk prima te doen. Je moet in het begin alleen even de techniek onder de knie krijgen voor de bochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dieselross schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 15:58:
[...]

Bij optrekken in de zwaardere trucks is het is handiger om splitter transmission te gebruiken omdat je met optrekken toch versnellingen overslaat. Speel nu nog GTS met Logitech Wingman Formula Force (ding uit 2000 ofzo met links en rechts flipper) en als je dan in een A-klasse truck rijdt, dan druk je gewoon telkens twee keer op die flipper.

En automaat is natuurlijk een beetje (understatement) saai (lees: zielig).
Is toch niks aan om gewoon alleen maar gas en rem in te duwen.
Ah, je slaat steeds over... ik snap 'm. Dan ga je voor je gevoel van 1 naar 2 naar 3 maar in feite ga je dan van 1 naar 3 naar 5... Snap 'm. Ik zal wel ff kijken wat mij het meest bevalt. ;)

Ja, dat zeg: saai. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselross
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13:59
Anoniem: 135195 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:20:
[...]

Ah, je slaat steeds over... ik snap 'm. Dan ga je voor je gevoel van 1 naar 2 naar 3 maar in feite ga je dan van 1 naar 3 naar 5... Snap 'm. Ik zal wel ff kijken wat mij het meest bevalt. ;)
Inderdaad van 1 naar 3 naar 5 enz. Maar met splitter transmission komt dat over als van 1 naar 2 naar 3 met een 'normale' versnellingsbak. Met optrekken dus gewoon versnellingen overslaan en wanneer je ongeveer op gewenste snelheid bent, dan kan je met de knop werken om naar het andere patroon te gaan en een enkele versnelling omhoog of omlaag te gaan.

Gewoon proberen. De combinatie tussen range en splitter van Scania lijkt me trouwens een nachtmerrie.
Dan heb je kans de verkeerde knop te pakken het switchen omdat je dan twee knoppen nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Nu online

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
In het echie, trek ik met de vrachtauto vrijwel altijd in z'n 3 op, of je moet erg zwaar zijn, dan pak je de 2. Van 3 laag, naar 5 hoog, naar 6 hoog, en dan zo door 7 en 8. Bij sommige vrachtwagens heb je dan ook nog kleinere tussenstappen, maar nogmaals, die gebruik je alleen maar bij grote gewichten, of bergopwaarts.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
Swaxie schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:09:
[...]

Niet goed gelezen dus.
Excoesie.

Mja denk dat ik hem maar online ergens bestel.
krijg ik er nog een cd-tje bij ook denk ik zo:) of is er ergens een mogelijkheid om de demo te downloaden, en dan via ideal een code direct te ontvangen?
Ik weet geen website die de code gelijk naar de email stuurt na bevestiging van een iDeal betaling.

Edit: Bij origin kan je hem ook halen voor 27 euro en met betaling via Ideal. Weet niet of je dan direct de code krijgt, en of die dan ook in het Nederlands is.

http://store.origin.com/s...ductID.255568200/sac.true

[ Voor 20% gewijzigd door Relative op 25-10-2012 17:17 . Reden: link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb ETS2 zonet voor het eerst gespeeld met m'n G27. Holy shit...! Gaaf! Het schakelen is echt leuk! Ik gebruik dus de splitter: inderdaad wel handig! Maar het is wel wennen, hahaha, aan het einde van de rit moest ik naar de garaga vanwege motorschade...!?! Kan dat komen door constant verkeerd schakelen...? Ik heb ook tig keer de motor laten uitvallen, haha. Is wel gaaf dat je echt met de koppeling moet werken omdat anders de boel fout gaat!

Wat wel wennen is, is de rem... Ik heb al een paar keer op de koppeling geramd om uiteindelijk tegen beton te eindigen of op de verkeerde weghelft... Moet even omschakelen wat dat betreft! En trouwens, als ik rem, gaat dat wel erg zwaar... Ik moet zowat op de rem gaan staan om te remmen, zoveel tegenkracht heeft dat pedaal... Iets teveel, eigenlijk.

Voor de rest heb ik mooi alle knoppen toegekend aan diverse functies. Twijfel alleen nog of ik de knipperlichten met knopjes op het stuur blijf doen of met de paddles...

O ja, ik heb nu dus ook 900 draaing aan: voelt ook veel echter! Je moet je stuur echt helemaal omdraaien voor bepaalde acties, zoals het in het echt natuurlijk ook gaat. Veel leuker. Ik heb wel de centreerfunctie uitgezet (in de driver en in het spel) omdat die het sturen veel te zwaar maakte.

Al met al erg wennen, maar stukken leuker! Zo, en dan nu naar de garage om de motor te laten repareren... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Nu online

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Klinkt heel erg leuk, misschien me eigen met de kerst maar is trakteren op een een G27.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
NoFearCreations schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 18:43:
Klinkt heel erg leuk, misschien me eigen met de kerst maar is trakteren op een een G27.
Heb gisteren eens gekeken naar de prijzen van die dingen.
En dat is geen goedkope traktatie:).
Maar maakt het spel natuurlijk wel heel wat vetter. Ga vanmiddag starten met de 360-controller!
heb misschien nog ergens een stuurtje liggen dat ik misschien nog wel kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-07 20:13

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik ben nu lvl 4, wanneer kom ik is in andere gebieden? ik heb mn eigen truck, en rijd voor de beste prijzen.
dus dat ik altijd van NL naar Engeland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-07 16:30
Moet je kijken wat het trailer aanbod in andere steden is en dan rijd je er naartoe desnoods.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nickrsd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:06:
ik ben nu lvl 4, wanneer kom ik is in andere gebieden? ik heb mn eigen truck, en rijd voor de beste prijzen.
dus dat ik altijd van NL naar Engeland.
Je kan toch METEEN al overal naartoe waar je maar wilt...? Als je ergens anders heen wilt, moet je gewoon een job kiezen die die kant op gaat. Simpel. ;) Of mis ik iets...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gert_jan
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:47
ja je kan meteen al overal naar toe.

maar eigenlijk ook verhuizen? ik heb al ergens anders een garage gekocht maar kan je je oude ook verkopen? dit kon ik nergens vinden maar misschien zit het een beetje verstopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Even een mooi ritje gemaakt..Cardiff naar Bratislava.
Niet goed te zien op het plaatje maar die rit leverde mij iets van 83000 euro op.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/T0bXS.png

Daarna maar even gaan schoppen.. :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/26j69.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die 'time take', is dat real time?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee, sim time. Loopt 10 keer zo snel of zo...? Weet het niet eens precies... De afstanden zijn dus ook evenredig korter in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:18:
[...]

Nee, sim time. Loopt 10 keer zo snel of zo...? Weet het niet eens precies... De afstanden zijn dus ook evenredig korter in het spel.
OK, anders was ie lekker onderweg geweest :)

Ik heb gisteravond laat nog even de demo gespeeld, viel me even vies tegen zeg dat sturen met keyboard! :)

Game ziet er wel tof uit en het geluid van de trucks is ook goed gedaan, van het weekend even kijken of ik het leuk genoeg vind om eventueel de hele versie te kopen. (zit nog te twijfelen of ik niet Farming Simulator 2013 ga halen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Nu online

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Binnenkort me Scania ook maar is inruilen voor een groter model.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
NoFearCreations schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:31:
Binnenkort me Scania ook maar is inruilen voor een groter model.
Groter model Scania of ga je voor een ander merk? Ik zit er aan te denken om deze in te ruilen voor een Scania. Ik vind de motor van de MAN een beetje slapjes aanvoelen. De Scania die ik in het begin had voelde wat vlotter na mijn idee. En dat was nog maar met een simpel blokje.

En die tijd is gelukkig niet realtime. :) Maar dan nog ben je met zo'n ritje wel even bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Nu online

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Denk weer voor een scania, of anders een volvo. Kijken wat het budget toelaat, anders maar even langs de bank.

-edit-

Dit is hem geworden. Mijn 2 andere bedrijfsauto rijden in dezelfde kleuren, een Volvo en een Mercedes.

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/ms192q.png

[ Voor 43% gewijzigd door NoFearCreations op 26-10-2012 15:12 ]

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-07 22:35

Player1S

Probably out in the dark

Heb ook beetje zitten klooien met de demo maar wat is het nu van groot licht als anderen er toch niet op reageren?
Ok, ik zie meer maar ik krijg geen signalen dat ik anderen blindeer en ook geen boete ofzo.

Wel irritant dat je vanuit de cabine nauwelijks de stoplichten ziet. En ze zijn ook enorm gedempt. Hoort bijna niks van de motor. Terwijl je er toch bovenop zit.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Als het goed is ligt ie bij mij oppe mat dalijk als ik thuis kom na het werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
L1nt schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:38:
Heb ook beetje zitten klooien met de demo maar wat is het nu van groot licht als anderen er toch niet op reageren?
Ok, ik zie meer maar ik krijg geen signalen dat ik anderen blindeer en ook geen boete ofzo.

Wel irritant dat je vanuit de cabine nauwelijks de stoplichten ziet. En ze zijn ook enorm gedempt. Hoort bijna niks van de motor. Terwijl je er toch bovenop zit.
op binnenwegen krijg je wel signalen van tegenliggers, als je groot licht aan hebt.
En in het echt hoor je de motor ook bijna niet in een truck. Die dingen zijn echt stil...was vroeger in de truck van me pa wel anders. :)

btw, ik heb een nieuwe Volvo gekocht. Die 700 PK leken me wel lekker. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Nu online

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Ik ben pas level 13, dus kan de zwaarste trucks nog niet kopen. Screenshot maak je met F10, en plaatjes zien we hier graag!

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gert_jan
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:47
weet iemand in welke stad een grote scania dealer zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316847

gert_jan schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 17:35:
weet iemand in welke stad een grote scania dealer zit?
Hannover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-07 10:02
Ik heb het spel ook gekocht, af en toe even lekker 'trucken' !

Zojuist mijn Scania R360 geupgrade naar een R420 en ook het chassis aangepast. Weet iemand wat dat precies doet? Hij voelt vooral in de bochten een stuk directer aan nu.. Heb nu als cabin 3 assen i.p.v. 2.

Edit:

Ook gek, nieuwe kleur gespoten en engine upgrade zijn na het laden van de savegame ineens weer weg. Het chassis is wel nog steeds 6x2 i.p.v. 4x2, dus die is wel onthouden. Ook ben ik nog met dezelfde job bezig en zijn mijn spiegels nog gespoten, alleen in het wit i.p.v. rood. En die optie heb ik tegelijk met het spuitwerk gekocht. Ik zou bijna denken dat ik gek word ;)

Ook mijn bank balance is niet terug gezet, dus ben mooi zo'n 40K achteruit. :(

Bij nader onderzoek ontdekt dat elke keer als je het chassis van je truck upgrade/veranderd, al je vorige upgrades weer terug naar default gaan. Die moet je dan dus opnieuw kopen. Gister heb ik niet goed opgelet en de hele tijd al een witte truck gereden met default engine. Dat krijg je als je altijd de cabin view gebruikt :P

[ Voor 65% gewijzigd door Racemol op 26-10-2012 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij mij werkte FSAA niet: constant bewoog alles in de verte. Ik heb een GTX580. De oplossing blijkt als volgt te zijn:

Maak een profile aan voor ETS2 in nVidia Inspector en kopieer de volgende vier settings:

Afbeeldingslocatie: http://www.fsfiles.org/imagehost/uploads/1351295931.jpg

Zet daarna in het spel MLAA uit en (heel belangrijk) zet scaling op 100%. Bij mij werkt dit alleen met die specifieke scaling setting!

Nu ziet alles er strak uit en geen constant bewegende pixels meer in de verte!!! :) Wat een verademing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

kan je ook 2de hands trucks kopen? of alleen nieuwe..? en is het aan te raden omk chauffeurs in te huren en die te laten rijden? of beste alleen blijven rijden..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Nickrsd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 18:20:
kan je ook 2de hands trucks kopen? of alleen nieuwe..? en is het aan te raden omk chauffeurs in te huren en die te laten rijden? of beste alleen blijven rijden..?
Volgens mij kan je geen tweedehands trucks kopen. Bij de dealer heb je wel een optie "Buy online" maar ik vermoed dat je dan alleen op afstand trucks kan kopen en niet naar de showroom hoeft. Deze optie kan je alleen gebruiken als je meer dan 5 trucks hebt, en dat heb ik nog niet.

Ik heb zelf 2 andere truckers rijden, maar als ik zie wat die inbrengen.. gemiddeld tussen de $1000 en $2000 per dag. Ik zelf doe $25.000 - $30.000 per dag.

Geen idee of jouw werkers later nog beter hun best gaan doen, maar zoals het er nu uit ziet kan je ze net zo goed weg laten. Ik zit in week 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Dit is ie dan, mijn nieuwe aanwinst. Ik ga zo de eerste rit met hem doen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/30RIP.png

@ J van E .. Hmm, ik heb gisteren ook even met die inspector zitten klooien maar ik zag geen verschil.
En scaling op 100% laten? Ga het nu even proberen..
Edit: Inderdaad, deze setting werkt zeer goed.. tof man, bedankt. _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Odessa op 26-10-2012 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Nu online

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Waar vind ik die nvidia inspector?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-07 11:21
Dat is een tool die je down moet loaden

Jammer dat je je garage niet kan verkopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Remco Tr schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 19:48:
[...]
Ach, volgens mij kost het - na aanschaf - ook niets extra. Geen maintenance kosten oid en je kan er snel naartoe. Dus uiteindelijk is het alleen maar handig om er zo veel mogelijk te hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door Racemol op 26-10-2012 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

hoe kun je in vredesnaam slapen??? Schijn moe te zijn, rij parkeerplaats op. Geen optie om te slapen

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

L1nt schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:24:
hoe kun je in vredesnaam slapen??? Schijn moe te zijn, rij parkeerplaats op. Geen optie om te slapen
Is het wel een slaapplek die is aangeduidt op de kaart? Want dan kun je gewoon in het parkeervak gaan staan, je motor uitzetten met E en op Enter drukken om te slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

ja nu werkte ie wel...moet dus goed in het vak gaan staan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Odessa schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 18:53:
Edit: Inderdaad, deze setting werkt zeer goed.. tof man, bedankt. _/-\o_
Ah, mooi dat het ook voor anderen werkt! Die brakke FSAA was me echt een doorn in het oog... al dat geflikker op het scherm: nu is alles gewoon lekker strak! :)

Ik ga morgen trouwens ook ff anisotropic filtering forceren en gamma correction aanzetten: schijnt ook beter te werken dan ingame. En tot slot schijn je ook nog de negative LOD bias te kunnen instellen om blurring van textures tegen te gaan (door de FSAA instelling): ik ben nog aan het kijken/informeren wat daarvoor de beste instelling is.
L1nt schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:31:
ja nu werkte ie wel...moet dus goed in het vak gaan staan :X
Ik heb dat slapen voorlopig uitgezet. Gloeiende gloeiende.... het is me gisteren wel gelukt maar vanmiddag heb ik een kwartier geprobeerd de truck op de goede plek te krijgen, bovenop zo'n bed icoon, maar wat ik ook deed, ik kon niet slapen. Hoogst irritant. En ik had ook nog een heel stuk moeten omrijden om daar te komen... Ergens klopt er iets niet met dat slapen. Ik kreeg trouwens ook al DRIE UUR van tevoren meldingen over slaaptekort en een gapende chauffeur. Heel klierig.

Vind het wel jammer want dat slapen geeft iets extra's om rekening mee te houden, maar bij mij werkt het gewoon niet... :(

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 26-10-2012 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koploper
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-07 23:31
Weet iemand toevallig of Euro Truck Simulator 2 op meerdere pc's te installeren is?
Als ik de FAQ van ETS 1 moet geloven was deze op 3 pc's te installeren:http://www.eurotrucksimulator.com/support.php#6
Maar of dat nu ook zo is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Over dat slapen, ik heb er in het begin ook veel moeite mee gehad. Achteraf is het echter simpel.

Je moet zorgen dat je in het parkeervlak staat. Op de map zie je dat blauwe icoontje, maar wil niet zeggen dat je daar zomaar ergens kan gaan staan en slapen. Bijvoorbeeld bij een tankstation, daar is vaak net voorbij de pomp ruimte voor 3 parkeerplekken. Ze zien er uit als parkeerplekken voor auto's maar als je de cabine van de truck er in zit (ja niemand kan de pomp meer gebruiken!) krijg je bericht om je engine uit te doen en op enter te drukken om te slapen. Zelfde bij het hotel, het hotel an sich is geen slaapplek, er is gewoon een kleine parkeerplaats in de buurt waar je kan parkeren en slapen ;)

Hoop dat het helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanmiddag was er een slaapplek bij een garage. Er was een parkeerplaats waar twee trucks stonden en drie plekken waren vrij. Ik heb op alledrie de plekken gestaan. Een paar keer zelfs. Niets. En er waren echt geen andere plekken. Op een bepaald moment stond ik op de map bovenop het bed icoon... Ik had echt geen zin om nog weer eem keer ergens anders heen te rijden... Ik vind het systeem te vaag en onduidelijk...

Maar goed, je moet dus een bericht krijgen on je engine uit te doen? Ik deed steeds de motor handmatig uit om te kijken of ik een 'slaapopdracht' kreeg maar dat was dus overbodige moeite...? Als je met de engine aan op de juiste plek staat, moet je al een opdracht krijgen om de moter uit te zetten?

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 26-10-2012 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

mijn ervaring met dat slapen is positief.
tot heden rijd ik gewoon naar die icoontjes en dan zie je vanzelf een leeg vak, enigszins netjes erin en je krijgt de melding stop engine en druk enter om te slapen. heb ook al bij hotels/ tanksstation en garages geslapen. ik heb er geen problemen mee :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Nu online

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Remco Tr schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 19:48:
[...]

Dat is een tool die je down moet loaden

Ik vind alleen de overclock tool, en daar kan ik geen profielen in aanmaken?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
NoFearCreations schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:00:
[...]

Ik vind alleen de overclock tool, en daar kan ik geen profielen in aanmaken?
Zat ik in het begin ook mee. :)
Bij de regel "driver version" ongeveer in het midden van de tool , zie aan de rechterkant een icon met tools erin. ( driver profile settings ).

hoop dat dit een beetje duidelijk is
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/C0D3I.png

[ Voor 10% gewijzigd door Odessa op 26-10-2012 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Nu online

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Gevonden, dank u!
Zo is even uitproberen.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Weet je, ik ben helemaal dol op dit spel, maar zo nu en dan staan mijn tanden in mijn toestenbord.
Ik kom aan bij een kruising en er staat een rij te wachten. Geen probleem , dacht ik. 10 minuten later staan we er nog steeds. Ik begin uit verveling rond te kijken en wat te toeteren etc. Na nog wat minuten heb ik er genoeg van en rij voorzichtig( nou ja, voorzichtig ) via de andere rijbaan de kruising op......

Dit is het gevolg 8)7

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8MAye.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trently
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-07 17:33
Staat een leuk nieuwtje op het blog van scs.
De Nederlandse vrachtwagenfabrikant komt met de officiële naam in ETS 2. :)

Bron: http://blog.scssoft.com/2...coming-to-euro-truck.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Odessa schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 01:16:
Weet je, ik ben helemaal dol op dit spel, maar zo nu en dan staan mijn tanden in mijn toestenbord.
Ik kom aan bij een kruising en er staat een rij te wachten. Geen probleem , dacht ik. 10 minuten later staan we er nog steeds. Ik begin uit verveling rond te kijken en wat te toeteren etc. Na nog wat minuten heb ik er genoeg van en rij voorzichtig( nou ja, voorzichtig ) via de andere rijbaan de kruising op......
Ja, dat vind ik ook wel jammer... Ik wil namelijk eigenlijk alles zo netjes en echt mogelijk doen, dus ik hou me als het ff kan aan de snelheden (alhoewel ik heel vaak de borden niet zie staan) en doe geen idiote acties, maar op veel te veel plekken staan rijen auto's stil voor jan doedel... bij de oprit van de snelweg bijvoorbeeld of bij ritstroken. En ja, dan ga ik tcoh inhalen, ook al wil ik dat eigenlijk niet... en voor je het weet haal je dan overal in... Het is eigenlijk niet mogelijk dit spel ECHT COMPLEET serieus en volgens de regels te spelen.

Dat nieuws van DAF is leuk! :) Maar ook de rest van het nieuws, al die updates en verbeteringen...!!! _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 27-10-2012 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Trently schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 09:52:
Staat een leuk nieuwtje op het blog van scs.
De Nederlandse vrachtwagenfabrikant komt met de officiële naam in ETS 2. :)

Bron: http://blog.scssoft.com/2...coming-to-euro-truck.html
Nice!

Dat van die lange rijen auto's die niet opschieten vind ik ook erg irritant en heeft al een paar keer tot ongelukken geleid vanwege mijn ongeduldigheid. Wellicht dat ze hier ook nog iets aan gaan doen met updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Nu online

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Ik krijg lange ritten nooit binnen de tijd voor elkaar. Zojuist een rit van Cardiff(GB) naar Genéve. Dan moet je dus 2x rusten, en daardoor kom je te laat.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, ik heb vanochtend allerlei settings getest en ik ben eruit: met deze settings krijg ik met mijn GTX580 prachtige anti-aliasing én scherpe textures!

De belangrijkste ontdekking (wist nog geeneens dat dat kon!) is, naast het aanpassen van de settings die ik al eerder postte (om FAA uberhaupt werkend te krijgen) is een LOD bias van -2.000! Die maken de textures een stuk scherper! Een setting van -3.000 laat alles eruit zien alsof je een scaling van 400 gebruikt, maar dan wordt het haast te scherp en krijg je weer pixels hier en daar te zien. -2.000 is voor mij een perfecte balans. Het verschil is echt OPVALLEND! Zelfs ZONDER screenshots te vergelijken zie je dat alle textures scherper zijn!

Daarnaast heb ik Gamma correction aan (zag geen verschil maar je kan die optie zonder performance loss aanzetten en dan zal het hier en daar de boel vast mooier maken... ;).

Ik heb ook gezien dat anisotropic filtering via het spel zelf of de driver TOTAAL geen verschil maakt en ik heb geleerd/gehoord dat als dat zo is, dat je dan maar beter de ingame optie kan gebruiken.

Verder zag ik ook geen verschil tussen Texture filtering op Quality of High quality dus die heb ik op Quality gelaten.

Al met al ziet het spel er met de volgende settings schitterend uit! Echt next-gen. ;)

LET OP!!! Je MOET in het spel MLAA uitzetten en de scaling op 100%!!! (Elke andere scaling optie zal de FSAA uitschakelen!!!)

Afbeeldingslocatie: http://www.fsfiles.org/imagehost/uploads/1351409967.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Trouwens, wat ook helpt om het spel scherper te laten zijn is DOF uitzetten...! Dat is op zich een positief bedoelde feature maar het maakt alles in de verte 'blurry' en ik vind het er niet bepaald realistisch uitzien... Het is net alsof er iets niet goed werkt... ;)

En heeft iemand anders hier dat gras ook helemaal uitgeschakeld? Zonder dat veel te grote (en veel te vele) gras ziet alles er realisticher uit, vind ik... Dat gras was veel te groot en opvallend waardoor alles een soort van Maduradam-karakter kreeg... Zo groot gras zie je zelden in het echt. Zal meteen ook weer wat performance schelen? ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 27-10-2012 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
NoFearCreations schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 12:59:
Ik krijg lange ritten nooit binnen de tijd voor elkaar. Zojuist een rit van Cardiff(GB) naar Genéve. Dan moet je dus 2x rusten, en daardoor kom je te laat.
Vreemd. Ik zit altijd ruim in de tijd.
- Voor je een lange rit kiest ,altijd eerst slapen. In elke stad kan je slapen.
- heb je nog aardig wat uren over, dan eerst een kort ritje pakken - slapen en de lange rit kiezen
- Niet te vroeg stoppen voor je pauze!!!
- Opletten met just in time leveringen.
- Een krachtige motor in je truck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-03 13:39

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Odessa schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:05:
[...]

- heb je nog aardig wat uren over, dan eerst een kort ritje pakken - slapen en de lange rit kiezen
klopt dit is de juiste manier.
Ik heb een kale DAV (DAF) gekocht zonder teveel poespas en inmiddels dmv hogere levels er een 510 pk motor ingelepeld.
prima constructie om goed geld te kunnen verdienen.

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Wat is nu eigenlijk de beste Truck die je kunt kopen?
Niet zozeer qua specs maar spec/prijs.

Heb onlangs mijn 360pk DAV ingeruild voor een 610PK Valliant. Wel fijn die extra pk's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Nu online

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Die krachtigere motoren heb ik nog niet unlocked, ben pas level 13. Net voor de eerste maal geschaard op de snelweg. Iets te hard een scherp bochtje willen nemen. Resultaat, schade aan truck en lading. Maar dat komt bij mij door de tijdsdruk, moet overal 89/90 km/h rijden, anders haal ik het niet...

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Hmm, ben nu ook maar eens begonnen met een 2de rijder maar vraag me af of dat wel de moeite is.
De gozer doet ongeveer 1.75Euro de km.. Ik doe 37.98Euro de km. En dan rijd die worst ook nog eens leeg terug....en daar heb ik dan mijn dikke volvo aan gegeven.Die verdient hij eigenlijk niet.
Plaatjes tijd....

De kust in Belgie....
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Q0W59.png

En aan de andere kant, de Engelse kust :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/npFmz.png
Was een ritje van Kiel naar Southampton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-03 13:39

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

L1nt schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 13:33:
Wat is nu eigenlijk de beste Truck die je kunt kopen?
Niet zozeer qua specs maar spec/prijs.

Heb onlangs mijn 360pk DAV ingeruild voor een 610PK Valliant. Wel fijn die extra pk's.
hangt er vanaf wat je wilt.
Ik wil zo snel mogelijk een leuke bedrijf opzetten en heb dus kale trucks met veel pk's.
alle investeringen in spoilers etc. laat ik achterwege en stop ik dus in een extra 'kale' truck.
want ik zag dat een flinke upgrade al richting de 50000 of meer gaat en dat vind ik dan zonde van mijn geld omdat dit niets meer opbrengt.

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Ik zag dat een van de bedrijven waar je voor kan rijden 'KarFoor' heet met een blauw-rood logo, wat dus een duidelijke verwijzing naar Carrefour is. Maar bij de rest van de bedrijven kon ik niet zo snel gelijkenissen met echte bedrijven vinden? Misschien nog eens een keer beter kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:38
Ook even geïnstalleerd, moet zeggen dat ik het wel iets vind hebben in tegenstelling tot sommige andere 'rommel' die je wel eens tegen komt. Afgezien van het soms wat 'onhandige verkeer' rijd het allemaal prima.

Toch wel leuk eerste ritje naar de UK aankomst is prima, maar bij vertrek uiteraard gewoontegetrouw de rechterbaan oprijden. Dan tegenliggers tegenkomen en dat je zo iets hebt van o oh :P Net begonnen, dus je kan ook voor geen meter achteruit rijden :P

[ Voor 3% gewijzigd door jip_86 op 28-10-2012 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
jip_86 schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 22:38:
Toch wel leuk eerste ritje naar de UK aankomst is prima, maar bij vertrek uiteraard gewoontegetrouw de rechterbaan oprijden. Dan tegenliggers tegenkomen en dat je zo iets hebt van o oh :P Net begonnen, dus je kan ook voor geen meter achteruit rijden :P
yep.. na al die uren die ik er al in heb zitten, maak ik die foutjes ook nog steeds. Rare jongens, die Engelsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:30
Odessa schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:05:
[...]

Is het rustsysteem gelijk aan dat in het echt? max 4.5 uurrijden etc. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Awsom schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 23:07:
[...]

Is het rustsysteem gelijk aan dat in het echt? max 4.5 uurrijden etc. ?
Nee, gelukkig niet. Gezien het tijdverloop ingame zou je dan cht om de haverklap stil moeten gaan staan. Je heb 10 ingame uren daarna moet je aan de kant. Wat mij betreft ( en ik denk dat SCS daar ook mee bezig is ) mag er, als je daar overheen gaat, wel een fikse maatregel voor komen. Nu word het beeld donker maar heb je nog gewoon controle over je truck.
Die rusttijd gaat snel voorbij..nooit gekeken hoeveel uur dat is. :o Wilde gok..9 uur.

En nog maar een plaatje om het weekend af te sluiten. Rara waar rijd ik hier ? :P
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/f9WhZ.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Nu online

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Engeland natuurlijk. Waar heb je die trailer mod vandaan, ziet er erg netjes uit?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

ja, als je zo'n plaatje deelt, deel dan ook de mod :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
L1nt schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:09:
ja, als je zo'n plaatje deelt, deel dan ook de mod :P
Er is een forum voor trucksimulators daar staat deze op maar weet niet of ik hem zomaar mag delen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Zou eerlijk gezegd niet weten waarom niet :)

hier staan ze iig ook op: http://ets2-mods.com/

[ Voor 36% gewijzigd door Player1S op 29-10-2012 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
L1nt schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 12:58:
Zou eerlijk gezegd niet weten waarom niet :)

hier staan ze iig ook op: http://ets2-mods.com/
Hmm daar staat inderdaad dezelfde op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-05 13:43
De ingehuurde chauffeurs gaan ook in level omhoog, en werken qua perks hetzelfde als bij jezelf.

Mijn gok is dat ze echt heel ruk zijn in het begin, en naar een x aantal kilometer / level elke keer wat beter worden.

Lijkt er wel op dat ze alleen naar vrachten zoeken in de stad waar je loods staat, dus in eerste instantie zou ik ze laten focussen op lange afstand perk.

Op het moment halen ze voor mij ook maar tussen de 1.500 en 2.000 per rit binnen en komen ze helaas vaak leeg terug.

Uiteindelijk natuurlijk wel iets moois waar je je geld naar toe kan sluizen, trucks / warehouses. Tevens kan je vrachtauto's ruilen per chauffeur, kun je ook lekker in wat anders rondrijden af en toe.

Tot nu toe erg mee vermaakt, alleen soms helemaal vast gestaan bij een oprit. Ff saven en game reloaden helpt vaak in die gevallen.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-07 21:58
Wat is eingenlijk het nut van 6 wielen op de vrachtwagen inplaats van 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
luuj schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 17:00:
Wat is eingenlijk het nut van 6 wielen op de vrachtwagen inplaats van 4?
Hoger toegestaan laadvermogen, betere aslastverdeling over de wielen lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Het ging mij meer om the white cliffs of Dover :)

Hmm, ik dacht eigenliijk dat je niet mocht linken naar andere forums. Ik weer niet waar ik die gedachte vandaan haal.Maar als het mag.... :)
Er zijn meerdere maar dit is toch wel een favo van mij
http://www.trucksimsforum.de/
2 mods die ik echt aanraad is de FOV mod..te zien op mijn laatste foto's en de realistic physics mod

Luuj ..Ik heb een keer van mijn Volvo een 6x4 gemaakt. Je kan dan makkelijker een bocht door maar ik vond het rijgedrag niet fijn..bestuurde een beetje nerveus ( xbox controller ) plus dat je behoorlijk achteruit gaat kwa tankinhoud. Ik rij vooral lange afstanden dus dan is om de 900 km tanken niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

ik ga er toch ff wat modjes erin zetten, zoizo van die skins.. voor de trailers en logo's van daf.volvo en realistic mod.! en kijken wat er nog meer is.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Awsom schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 18:00:
[...]

Hoger toegestaan laadvermogen, betere aslastverdeling over de wielen lijkt me?
Ik heb dezelfde vraag, maar ik heb het dan over in het spel. Ik heb niet gezien dat ik andere ladingen mee kan nemen. Ik zie bij een lading niet eens gewicht staan.

Nu met de realistic physics mod zonder speed limiter merk ik wel dat scharen met een dubbele achteras een stuk moeilijker gaat en ik dus harder kan rijden. Voor de rest merk ik er weinig van.

En dan heb je ook nog de keus uit 6x2, 6x4 en 6x2-4 waarbij 6x4 volgens wij wil zeggen dat 2 achterwielen ook aangedreven zijn. Wat 6-2-4 precies inhoudt.. geen idee!

Ik vermoed dat je dan wat beter uit zo'n quarry kan komen met een 6x4 chassis.

Ik mis toch wel een nette beschrijving bij dat soort opties.

[ Voor 3% gewijzigd door Racemol op 29-10-2012 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Nu online

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Waarom wil je harder rijden? Het is een trucksimulator. Het is dus het idee dat je je aan de snelheid houdt, en niet met 100+ over de snelweg raced.

Ik heb nu v1.4 van de physics mod met speedlimiter in gebruik, rijd erg fijn.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Waar zeg ik dat ik harder wil rijden? Ik schrijf mijn bevindingen over de 6x2 en 6x4 chassis op. Ik wil graag weten wat het doet en of er nog andere voor en nadelen aan zitten.

En om deze game nou echt als "simulator" te zien, dat gaat mij te ver. De physics zitten er te ver naast en de mogelijkheden zijn veel te beperkt. Als spel is het best amusant. Gelukkig mag je van mij zelf weten hoe je dit speelt ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Racemol op 29-10-2012 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Racemol schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 19:54:
Waar zeg ik dat ik harder wil rijden? Ik schrijf mijn bevindingen over de 6x2 en 6x4 chassis op. Ik wil graag weten wat het doet en of er nog andere voor en nadelen aan zitten.

En om deze game nou echt als "simulator" te zien, dat gaat mij te ver. De physics zitten er te ver naast en de mogelijkheden zijn veel te beperkt. Als spel is het best amusant. Gelukkig mag je van mij zelf weten hoe je dit speelt ;)
Gezien je naam dacht 'ie waarschijnlijk meteen aan SNEL...! ;)

En ach, wat is een simulatie. Echte simulaties bestaan niet op de PC imho. Het is maar net wat je er zelf van maakt: hoe serieuzer je het speelt, hoe meer sim het is, bijvoorbeeld. Imho dan. Ik ben zelf een fervent tegenstander van het 'arcade' tegenover 'sim' gewauwel. ;) Als ik ergens helemaal in op ga, al is het een volbloed arcade game, dan kan het voor mij haast een sim worden... Maar uiteindelijk speel ik alleen maar iets als ik het LEUK vindt. Bij mij is niet de vraag is het sim of arcade, maar is het leuk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Het is wel jammer dat er geen trucks in zitten met zo'n dubbele oplegger waarbij 1 deel aan de cabine vastzit, weet niet precies hoe je dat noemt maar dit dus:

Afbeeldingslocatie: http://www.anneveldt.nl/images/aanhanger-vrachtwagen-verkeersschool-anneveldt.jpg

Dat zou toch nog voor iets meer variatie zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Onderstaande heb ik gemaakt voor een ander forum, is hier interesse voor een GoT-trailer?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ifYf6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
@J van E
Dat zal het zijn ;)

Ik ben juist erg serieus begonnen. Mijn eerste ticket kreeg ik pas erg laat. Spontaan reed ik ergens in Engeland de haven uit om 3:00 snachts en natuurlijk strak rechts rijden. Spookrijden dus.

Zojuist mijn garage geupgrade naar large en 2 extra trucks gekocht. Nu in totaal 4 extra drivers, al halen ze nog geen wereld bedragen binnen. Mijn eerste chauffeur wil wel eens een goeie dag hebben en met 6000 terug komen. De rest zit nog tussen de 1000 en 3000. Ik train eerst al die extra certificaten en daarna focus ik op lange afstanden.

Een toevalligheid, sinds ik mijn eerste chauffeur een 6x2 truck heb gegeven haalt hij opeens hoge bedragen binnen. Althans, dat dacht ik. De eerste drie keer kwam hij terug met bedragen boven de 5000 maar later zakte dat ook weer terug naar 2-3000. Incidenteel boven de 5000 nu.

Dat tankstation op je eigen terrein is geniaal trouwens, tanken voor 1,20 per liter!

@Sinner, een GoT-Trailer zou geweldig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Reiben schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 20:25:
Het is wel jammer dat er geen trucks in zitten met zo'n dubbele oplegger waarbij 1 deel aan de cabine vastzit, weet niet precies hoe je dat noemt maar dit dus:

[afbeelding]

Dat zou toch nog voor iets meer variatie zorgen.
Een bakwagen met aanhanger. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Nu online

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Met wipkar om precies te zijn.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een combi, of bakwagen met wipkar idd

*FastFred heeft vroegah anderhalf jaar lang vrachtwagens gewassen bij een internationaal transportbedrijf, in de tijd dat ik nog vrachtwagen chauffeur wilde worden :P

Mij lijkt dit spel ook wel tof, denk binnenkort maar eens proberen, gister wat filmpjes gezien op YT. Wel jammer van de AI, plotseling remmen, stilstaan op onmogelijke plekken had je 3 jaar geleden bij 18 WoS ook al, erg jammer dat dit nog altijd niet aangepast is. Grafisch ziet het er echter wel stukken beter uit, dus maar eens proberen

[ Voor 59% gewijzigd door FastFred op 30-10-2012 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Racemol schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 20:40:
@J van E
Dat zal het zijn ;)

Ik ben juist erg serieus begonnen. Mijn eerste ticket kreeg ik pas erg laat. Spontaan reed ik ergens in Engeland de haven uit om 3:00 snachts en natuurlijk strak rechts rijden. Spookrijden dus.

Zojuist mijn garage geupgrade naar large en 2 extra trucks gekocht. Nu in totaal 4 extra drivers, al halen ze nog geen wereld bedragen binnen. Mijn eerste chauffeur wil wel eens een goeie dag hebben en met 6000 terug komen. De rest zit nog tussen de 1000 en 3000. Ik train eerst al die extra certificaten en daarna focus ik op lange afstanden.

Een toevalligheid, sinds ik mijn eerste chauffeur een 6x2 truck heb gegeven haalt hij opeens hoge bedragen binnen. Althans, dat dacht ik. De eerste drie keer kwam hij terug met bedragen boven de 5000 maar later zakte dat ook weer terug naar 2-3000. Incidenteel boven de 5000 nu.

Dat tankstation op je eigen terrein is geniaal trouwens, tanken voor 1,20 per liter!

@Sinner, een GoT-Trailer zou geweldig zijn :)
Hebben jullie een lening van 400k gepakt om dit te realiseren? Of zelf eerst flink doorgespaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-07 16:30
Ik heb vrij snel een lening van 400k gepakt, ik heb nu drie andere chauffeurs rondrijden die hopelijk binnenkort wat meer geld gaan verdienen en ook eens vol terugrijden.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Flex0r schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 09:40:
Ik heb vrij snel een lening van 400k gepakt, ik heb nu drie andere chauffeurs rondrijden die hopelijk binnenkort wat meer geld gaan verdienen en ook eens vol terugrijden.
Ow op die manier.

Dacht al.. Want ik heb gewoon een simpele lening gepakt van 100k. Heb hier een eigen truck van gekocht. En ben nu de lange afstandsritten elk level aant upgraden, zodat ik deze straks kan gaan doen. dan kun je volgens mij ook pas echt geld gaan verdienen, en dan zelf maar even doorsparen totdat ik nieuwe truck kan kopen om deze aan mijn toekomstige chauffeurs te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb na een aantal ritten als huurling ook 100k geleend om mijn eigen truck te kopen, eigenlijk vooral omdat je dan meer controle en overzicht hebt in het spel (je ziet op de kaart waar je bent). Voorlopig ga ik zo gewoon door om mezelf in m'n uppie omhoog te levelen en dan zie ik wel verder. Ik wil niet te snel veel lenen en allemaal lui inhuren want dat vind ik eigenlijk zonde: ik koop het spel om het te spelen en me op te werken, niet om meteen de 'finish te halen'. ;)
Pagina: 1 2 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.