Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-09 08:43

jbbrans

@easyjet; ik vind een 6x2 en 6x4 toch lekkerder op snelheid in de bochten. Bij een 4x2 toch wel een paar keer geschaard.
Het nadeel is de kleinere brandstof tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 08:46

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Verbruik je bij een een 6x4 ook echt meer brandstof? En hebben ze beiden altijd extra sturing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:53
Wat een heerlijk spel is dit :) Just for fun gekocht bij de laatste steamsale en dacht het vandaag "even" te proberen voor ik verder ging met Anno 1404. Ondertussen volgens Steam 7 uur op de teller waarvan ong. 4,5 uur echt gereden. Wel ff wat moeite gehad om de belangrijkste knoppen op de Xbox controller in te stellen, maar nu werkt het helemaal naar mijn zin.

Ook erg leuk dat er radiozenders in zitten. Net nog even een ritje Rotterdam - Edinburgh gereden met Studio Brussel op de achtergrond. Helaas nog niet ontdekt hoe ik mijn favo radiozenders kan instellen :?

Pas 35K verdiend dus nog flink wat ritjes te gaan voor ik mijn eerste truck kan kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren bij de MM de volledige ETS2 met enkele add-ons voor €12 gekocht.
Force of Nature
Go East!
Halloween paint
Ice cold paint
Irish paint
Scottish paint
UK paint

Ik mis dus:
USA paint
Canadian paint
Polish paint
Brazilian paint
flip paint..

Nja, leek me wel mooie uitgave/

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Beakzz schreef op maandag 14 juli 2014 @ 02:06:
Wat een heerlijk spel is dit :) Just for fun gekocht bij de laatste steamsale en dacht het vandaag "even" te proberen voor ik verder ging met Anno 1404. Ondertussen volgens Steam 7 uur op de teller waarvan ong. 4,5 uur echt gereden. Wel ff wat moeite gehad om de belangrijkste knoppen op de Xbox controller in te stellen, maar nu werkt het helemaal naar mijn zin.

Ook erg leuk dat er radiozenders in zitten. Net nog even een ritje Rotterdam - Edinburgh gereden met Studio Brussel op de achtergrond. Helaas nog niet ontdekt hoe ik mijn favo radiozenders kan instellen :?

Pas 35K verdiend dus nog flink wat ritjes te gaan voor ik mijn eerste truck kan kopen :)
Pas maar op, dit is een enorm verslavend spel :P. De favoriete zenders komen toevallig met de volgende update, die kun je ergens volgende week wel verwachten denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-09 11:15
Ircghost schreef op maandag 14 juli 2014 @ 01:21:
Verbruik je bij een een 6x4 ook echt meer brandstof? En hebben ze beiden altijd extra sturing?
Alleen de 6x2 heeft een sturende as, officieel noemen ze dat een voorloopas. Vooral bedoeld om het gewicht per as te verminderen en in sommige landen verplicht. Met name in Engeland zie ontzettend veel voorloopassen op de vrachtwagens.

The sky is the limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Ircghost schreef op maandag 14 juli 2014 @ 04:53:
[...]

Pas maar op, dit is een enorm verslavend spel :P. De favoriete zenders komen toevallig met de volgende update, die kun je ergens volgende week wel verwachten denk ik
Oh dat is heel relaxed! d:)b Fijn dat het nog steeds doorontwikkeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-09 14:31

Pykow

Angelo OTR

Is er een optie om het s'avonds wat lichter te maken ?
Ik kan snachts echt niet door de spiegels kijken, want het is gewoon TE donker overal.

In het echt wordt je soms verblind in je spiegels door andere auto's, maar als hier een auto achter je rijd, zie je twee vage grijze lichtjes en die zijn niet eens fel, hierdoor heb ik wel eens een ongeluk gehad tijdens het inhalen in de game.

Er is geen birghtness setting in de game, dus is er een andere oplossing ?

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:28
@ Pykow Brightness van je monitor zelf omhoog gooien? Ik heb geen idee verder, zelf nooit last van dat het TE donker is. Ik rijd op zich graag snachts dan is het lekker rustig op de weg :P en die 2 kleine lampjes in mijn spiegel van achteropkomend verkeer heb ik tot nu toe altijd gezien.

@ Ircghost extra sturing heb ik niet gezien op mijn 6x4 in ieder geval :P en brandstof verbruik.. geen idee ik heb de FH meteen als 6x4 gekocht. Misschien dat het meer lijkt omdat je brandstoftank heel wat kleiner wordt, dus dan kan je automatisch minder ver op een tank ;)

@ EasyJet ik vind het super rijden in ieder geval. Maar zoals net gezegd ik heb de FH meteen met 6x4 gekocht, daarvoor had ik een FH Classic met 4x2.. Vooral met scherpe bochten / vlugge stuurbewegingen is hij voor mijn gevoel stabieler.

[ Voor 8% gewijzigd door TgR_KILLER op 14-07-2014 13:09 ]

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Heeft iemand nog de tweakers skin voor mij? Ik heb het berichtje gevonden met de link om hem te downloaden, maar die site doet het niet meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Beakzz schreef op maandag 14 juli 2014 @ 02:06:
Je kan ook geld lenen bij de bank ;)

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Ja in know, want de bank blijft me mailen. Ben irl geen fan van lenen dus in het spel spaar ik ook gewoon :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Kan natuurlijk, duurt alleen wat langer :P
Maar ik merk toch dat het pas vooruit begint te gaan als je een eigen truck hebt met een aantal chauffeurs in dienst. Ik ben nu ook nog even aan het sparen om een derde truck te kopen, daarna de garage nog een keer uitbreiden.
Ik speel alleen op een wat bejaarde Macbook, binnenkort toch maar eens een bescheiden game-PC in elkaar steken. Al moet ik zeggen dat het best nog wel goed gaat op 1920x1080 met settings op low. Lagere resoluties vind ik niet om aan te zien :+

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar je hebt een PowerMac G5, ik weet niet of die beter is dan je MacBook?
Ik heb ETS2 eerst ook gespeeld op mijn MacBook (via Wine), ging prima tot ik mijn pc kreeg (daarna niet meer mee gespeeld).
Ik runde hem prima op high (max res. is bij mij 1280*800).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Beakzz schreef op maandag 14 juli 2014 @ 15:39:
Ja in know, want de bank blijft me mailen. Ben irl geen fan van lenen dus in het spel spaar ik ook gewoon :p
ik heb ook gespaard tot me eerste truck en zelfs 3 chauffeurs aangenomen en daarna ben ik gaan lenen.
Ik kon de kosten per dag met gemak terug betalen.
1 ritje ging 30% om naar de rente en de rest was puur winst.
+ ritjes van de andere chauffeurs die ik toen had, was ook puur winst.
Dit zorgde voor lekkere inkomen.

nu kan ik lekker rijden en zelfs elke flitspaal langs scheuren en dan nog haal ik een dikke winst, maar dat is natuurlijk niet leuk, dus ik let wel op me snelheid en op andere verkeersregels binnen de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Daarnaast is het krijgen van boetes slecht voor je rating

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ircghost schreef op maandag 14 juli 2014 @ 17:04:
Daarnaast is het krijgen van boetes slecht voor je rating
Rating stijgt toch altijd wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:42
Pykow schreef op maandag 14 juli 2014 @ 11:51:
Is er een optie om het s'avonds wat lichter te maken ?
Ik kan snachts echt niet door de spiegels kijken, want het is gewoon TE donker overal.

In het echt wordt je soms verblind in je spiegels door andere auto's, maar als hier een auto achter je rijd, zie je twee vage grijze lichtjes en die zijn niet eens fel, hierdoor heb ik wel eens een ongeluk gehad tijdens het inhalen in de game.

Er is geen birghtness setting in de game, dus is er een andere oplossing ?
Er zijn meerdere mods te vinden die de ai-verlichting verbeteren.

Ik gebruik http://ets2.lt/en/brutal-environment-hd-sound-engine-81/ die veel meer doet dan alleen de verlichting.
Ik zie nu 'snachts auto's van verre in m'n spiegels aankomen, en zie ook hun achterlichten als ze ver buiten mijn lichtbundels zijn verdwenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Darkstar schreef op maandag 14 juli 2014 @ 15:51:

Ik speel alleen op een wat bejaarde Macbook, binnenkort toch maar eens een bescheiden game-PC in elkaar steken. Al moet ik zeggen dat het best nog wel goed gaat op 1920x1080 met settings op low. Lagere resoluties vind ik niet om aan te zien :+
Dikke aanrader ;) Ik heb 2 weken geleden ook een nieuw systeempje gebouwd (met hulp van tweaker members) Misschien kan je nog wat inspiratie vinden in mijn topic ;)

Beakzz in "Desktop upgrade/ vervanging tot maximaal € 500,-"

Onderin staat wat het uiteindelijk is geworden ( budget overschreden :p ).

[ Voor 5% gewijzigd door Beakzz op 14-07-2014 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik wist niet dat ik mijn motor upgrade zo goed zou merken. Voor het eerst echt kilometers gemaakt met de 750PK motor in plaats van de 600PK en damn! dat merk je. Optrekken met een trailer gaat zoveel sneller en ook het 90 blijven rijden op CC gaat zoveel makkelijker. En net even 2.5 uur naar een groeve moeten rijden voor mijn volgende vracht... zonder trailer is hij helemaal bloedsnel xD

Had ik veel eerder moeten doen :P

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik probeerde laatst met een 310 PK motor een 30t zware lading uit de groeve te trekken, dat lukte niet haha. Moest even reverten naar de save net voordat ik aannam.. dus dat ga ik later nog eens proberen met een sterkere motor (zit nu op 400PK).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
N.a.v de reacties op het 6x4 & 6x2 verhaal vanavond mijn Scania geüpgrade naar een 6x4! Daarbij ook een nieuwe motor namelijk een v8 560pk. Al met al erg blij! Zal morgen wat screens plaatsen.

Heeft een van jullie al de Actros mp4 van Danz geprobeerd met versie 1.10.1? Ben zelf level 19 maar zie hem niet in de showroom?

The sky is the limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GermanPivo
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-09 12:30
EasyJet schreef op maandag 14 juli 2014 @ 23:12:
N.a.v de reacties op het 6x4 & 6x2 verhaal vanavond mijn Scania geüpgrade naar een 6x4! Daarbij ook een nieuwe motor namelijk een v8 560pk. Al met al erg blij! Zal morgen wat screens plaatsen.

Heeft een van jullie al de Actros mp4 van Danz geprobeerd met versie 1.10.1? Ben zelf level 19 maar zie hem niet in de showroom?
Ik kwam met de V8 Scania met 720 pk de steengroeve niet eens uit met een zware lading. Met m'n simpele Volvo kreeg ik het wel voor elkaar 8)7

9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf het ongeveer bij 500pk houden, anders vind ik de vrachtauto te overpowered. Ik heb er niet echt verstand van maar ik vraag me af of 750pk realistisch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 08:41:
Ik blijf het ongeveer bij 500pk houden, anders vind ik de vrachtauto te overpowered. Ik heb er niet echt verstand van maar ik vraag me af of 750pk realistisch is.
Realistisch in de zin van bestaat het? Ja, hij is met 750 PK leverbaar.

http://www.volvotrucks.co...ges/the-new-volvo-fh.aspx

Maar ja, een Audi A6 station is leverbaar met 560 PK, en zal voor de grote meerderheid nooit realiteit worden.

Persoonlijk vind ik het ook leuker als je het gevoel hebt dat de vrachtwagen er wel voor moet werken.

[ Voor 9% gewijzigd door strider1007 op 15-07-2014 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ben hem in het echt ook nog niet tegen gekomen met 750 PK nee :P met mijn eerste 540 PK trok ik alles al zo uit de groeve, en dat gaat nu helemaal zonder moeite. Waar ik nog het meeste last van heb is dat de automatische bak te snel opschakeld waardoor hij nog altijd langzaam uit de groeve komt maar goed.. als dat het ergste is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:32

PauseBreak

derp!

Die 750PK versies rijden inderdaad wel rond hoor. Ik heb ze al een paar keer voorbij zien rijden in de grensstreek Nederland/Duitsland.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
Hier dan nog een plaatje van m'n 6x4 Scania. Net nog wat ritten in Polen gedaan en het gevoel met een dubbele achteras is echt heel anders dan een enkele, had het veel eerder moeten doen :)

Hier nog een plaatje met een asfaltfreesmachine. Nu met 560pk trek ik die 37t met gemak tot 90km/h
Afbeeldingslocatie: http://members.ziggo.nl/ewz/images/ets2/003.jpg

The sky is the limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Welke mod gebruik je daar voor?

Zodra ProMod voor de huidige versie werkt [of werkt ie al?] ga ik ook weer rondscheuren in mijn vrachtwaggels.

Mijn favo was uiteindelijk ook de Scania 720pk 6x4, 4x2 hadden bij mij de vervelende eigenschap graag op 1 oor te willen liggen.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik heb vanavond weer een stukje gereden. Ondertussen ook mijn Manchester garage kunnen upgraden naar een grote en er 2 extra vrachtwagens in gezet. Heb nu grote garages in Manchester, Berlijn, Bremen, Parijs en Amsterdam met 24 chauffeurs in dienst gaat het geld verdienen aardig rap :P

Vanwege het heugelijke feit dat ik nu 5 grote garages heb mijzelf maar even getrakteerd op nieuwe velgen voor en achter :) werd tijd :P

Afbeeldingslocatie: http://s28.postimg.org/7qv6tgcxp/2014_07_15_00001.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Laatst online: 28-10-2024
VasZaitsev schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 21:43:

Zodra ProMod voor de huidige versie werkt [of werkt ie al?] ga ik ook weer rondscheuren in mijn vrachtwaggels.

Mijn favo was uiteindelijk ook de Scania 720pk 6x4, 4x2 hadden bij mij de vervelende eigenschap graag op 1 oor te willen liggen.
Bij mij werkt promods gewoon goed bij de laatste versie. (Heb in ieder geval steam ingesteld om ets 2 up tot date te houden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Vanavond eindelijk mijn eerste truck gekocht. Een Volvo met een 540 pk blok. Niet echt mijn favo truckmerk (als ik dat al heb) , maar ik ben nog maar level 8 en daarom weinig keuze bij de overige merken. Wel stiekem ff 50K geleend, maar dat mag geen problemen geven met de snelheid dat je geld verdiend.

Eigenlijk vind in dat gelijk het grootste nadeel van het spel. Een ritje van Rotterdam naar Tsechie voor 23K... Dan zou iedereen wel chauffeur willen zijn. Ik snap dat als je de bedragen naar de realiteit trekt er ook niks aan zal zijn, maar het gevoel dat je er echt voor moet werken en sparen mis ik een beetje. Of komt dat verderop in het spel nog ?

Is het aan te raden gelijk al met mods aan de slag te gaan of kan ik beter ff vanilla levelen en brengen de mods latere de betere afwisseling. En kunnen we van de ontwikkelaars nog een uitbreiding verwachten richting Scandinavie of is Promods dan the way to go ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-09 13:53
Beakzz schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 00:18:

Eigenlijk vind in dat gelijk het grootste nadeel van het spel. Een ritje van Rotterdam naar Tsechie voor 23K... Dan zou iedereen wel chauffeur willen zijn. Ik snap dat als je de bedragen naar de realiteit trekt er ook niks aan zal zijn, maar het gevoel dat je er echt voor moet werken en sparen mis ik een beetje. Of komt dat verderop in het spel nog ?
This is all you get.. Wat betreft die bedragen, ik weet niet wat het in real life opbrengt maar je hebt natuurlijk in het echt ook je kosten, een vrachtwagen moet onderhouden worden, je moet zelf salaris hebben etc etc. Dus zo heel ver van de realiteit zal het denk ik ook weer niet zijn.

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:02
Hier op het bedrijf waar ik werk regel ik ook vaak transport naar het buitenland.

Een volle trailer bijvoorbeeld van hier naar Frankrijk (richting zuiden) kost ongeveer tegen de 2000 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:09
Je kunt ook een "Realistic Economy" mod installeren, dan verdien je minder met de ritjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
VasZaitsev schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 21:43:

Hier komt de mod vandaan

@ TgR_KILLER; maakt het qua ritten nog uit waar je een garage koopt eigenlijk? Heb er nu een in Stuttgart en Amsterdam, maar voor m'n gevoel zijn er meer ritten voorhanden in b.v. Dortmund of Düsseldorf.

@ Beakzz
Ook al verdien je aardig per rit, als je zonder bank een bedrijfje wil opzetten moet je rekenen met:

€75.000 voor je eigen truck om te kopen
€100.000 minimaal voor een garage
+-€75.000 voor elke truck van je chauffeur

Al met al moet je nog best door tuffen om dat bij elkaar te sparen.

MODS zijn een leuke toevoeging aan het gewone spel. Je hebt mods voor geluid, verkeer en fysics van je wagen. Verder hoerft er niet veel te veranderen. Natuurlijk zijn er ook MODS die het spel wel beïnvloeden zoals: geen tolportjes, alle upgrades van je truck vrij etc... dat doet in mijn ogen af aan het rij/speel plezier van het spel

The sky is the limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
Ik ga binnenkort ook maar weer eens slepen, weinig tijd gehad. Maar het begint weer te kriebelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Nice Guy Eddie schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 08:58:
Hier op het bedrijf waar ik werk regel ik ook vaak transport naar het buitenland.

Een volle trailer bijvoorbeeld van hier naar Frankrijk (richting zuiden) kost ongeveer tegen de 2000 euro.
Puur transport kosten voor de klant ?
of moet hier nog alle rekeningen vanaf ?

ik vindt het wel goed zo, ik hou van rijden, maar ik wil niet alles manage enzo.
als je het zonder de bank doet, dan ben je de eerste uren wel flink zoet met het sparen voor een truck en garages.

als je max ranked heb gehaald, heb je inderdaad geen geld problemen meer en is het puur rijden.
ik vindt het juist leuk om met muziek een ritje te rijden en daar beleef ik veel plezier aan en is ook wel eens verslavend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik heb eigenlijk nooit muziek aan tijdens het rijden xD het geluid van de motor is ongeveer het enige wat ik hoor.. ETS2 is ook echt mijn rustmomentje op de dag haha.

@ EasyJet, in mijn beleving zijn in de steden met 4/5 bedrijven meer ritten voor handen dan in de kleinere plaatsen. Daarom bouw ik nu al mijn garages eerst in de grotere plaatsen. Mijn volgende gaat in Salzburg worden gebouwd. Ik spreid ze sowieso een beetje uit om te voorkomen dat ze ritten van elkaar jatten. Geen idee of het spel echt zo werkt maar het klinkt logisch haha.

Welke truck koop je trouwens voor €75.000k? Ik heb behalve mijn Volvo FH ook nog 2 FH classics in mijn vloot en alle andere trucks die ik koop voor mijn mensen zijn DAF XF trucks a 95k.

Ik speel trouwens nog altijd zonder mods, zal dat ook nog wel een hele tijd doen denk ik. Ik heb nog lange niet alle plaatsen bezocht en vermaak me nog prima! Ik kan mij enkel zo voorstellen dat ik op een gegeven moment misschien een mod installeer voor grote/zware ladingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
AI die vloeiend over de drukke snelwegen rijden. Ik rijd daar tussen op weg naar Madrid en kom 1 van mijn trucks tegen die op de terugweg is..toet toet. :+
De rit is lang en mijn truck begint al aardig vuil te raken. Dat word een flinke wasbeurt als ik terug ben.
Dan over de zender hoor ik mijn naam " Hey waarheen gaat de reis? " Wat leuk zeg, zit er een tweaker achter me die ook die richting op gaat. We besluiten in convoy verder te rijden.... blablabla...ETS3

Ach het was een leuke droom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Nice Guy Eddie schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 08:58:

Hoeveel ton? Als ik er 33 europalletjes erin stamp kan ik het nog wel regelen voor €1500 ex dot

Eergisteren een trailer geregeld (vol voor 2100 euro) naar spanje (madrid)

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

was verbaast op 9gag te vinden linkje http://9gag.com/gag/aPvNpnq

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Mijn god, de horror....

ETS is trouwens best wel bekend voor een sim.

Zo eens kijken of ik de boel weer eens werkend kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
cbr600f4i schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 07:36:
[...]

This is all you get.. Wat betreft die bedragen, ik weet niet wat het in real life opbrengt maar je hebt natuurlijk in het echt ook je kosten, een vrachtwagen moet onderhouden worden, je moet zelf salaris hebben etc etc. Dus zo heel ver van de realiteit zal het denk ik ook weer niet zijn.
Als ik 23 K ((zelfs voor 2,5 K per rit) kan verdienen zonder eigen materiaal voor een ritje door half europa dan ga ik morgen nog naar het CBR voor een groot rijbewijs :+
RonaldMcDonald schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 09:06:
Je kunt ook een "Realistic Economy" mod installeren, dan verdien je minder met de ritjes.
Ga ik bekijken...tnx ;)
EasyJet schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 09:38:
[...]

@ Beakzz
Ook al verdien je aardig per rit, als je zonder bank een bedrijfje wil opzetten moet je rekenen met:

€75.000 voor je eigen truck om te kopen
€100.000 minimaal voor een garage
+-€75.000 voor elke truck van je chauffeur

Al met al moet je nog best door tuffen om dat bij elkaar te sparen.

MODS zijn een leuke toevoeging aan het gewone spel. Je hebt mods voor geluid, verkeer en fysics van je wagen. Verder hoerft er niet veel te veranderen. Natuurlijk zijn er ook MODS die het spel wel beïnvloeden zoals: geen tolportjes, alle upgrades van je truck vrij etc... dat doet in mijn ogen af aan het rij/speel plezier van het spel
In 4 tot 8 ritten kan ik nu een nieuwe truck kopen en dat zou van mij wel wat minder mogen...thats all. De mods die ik nu wil zijn meer verschillende ladingen , en ik zag iets van een mod dat de Ai ook alle soorten transport doet. Verder echte merken voor tankstations en bedrijven en meer soorten ladingen. Een grotere map heb ik nu iig nog niet nodig en cheatmods boeien me zeker niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

Ik ben inderdaad ook op zoek naar iets uitdagendere ladingen. Ik vind het jammer dat er niet standaard wat zwaardere ladingen inzitten, want tot nu toe heb ik geen enkele keer moeite gehad om iets te trekken ook niet met mijn eerste truck.
Ik zou liever geen mods installeren, maar ik denk dat ik er toch maar eens aan moet.

[ Voor 15% gewijzigd door Plato112 op 16-07-2014 19:47 ]

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:37
Afbeeldingslocatie: http://www.vid.nl/images/nieuws/VID.2014.197.13.1.jpg
Breedte transport te breed voor Merwedebrug

Vast herkenbaar voor de zwaar transport liefhebbers :P

[ Voor 13% gewijzigd door jip_86 op 16-07-2014 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Kan de beste overkomen, quick load en doorgaan xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
Oeps dat ziet er niet heel best uit. Hopenlijk was het een zachte crash tegen de brug, anders wordt het nog een duur geintje!

The sky is the limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Lol het eerste ritje in mijn gekochte Volvo was geen succes. Voor ik begon de promod en een trailermod geinstalleerd en het eerste ritje Rotterdam naar Zweden gepakt. Onderweg kreeg ik helaas het briljante idee om een foto (al rijdend te maken ) schuin van voren en ik klapte recht op een truck die van de andere kant kwam 70 % damage en een motor die steeds uitvalt als resultaat.

Na een kwartier zo proberen te rijden was ik het zat en liet ik me wegslepen, maar de kosten voor de reparatie waren zo hoog dat ik alleen de engine kon repareren en aangezien dat het grootste probleem leek te zijn dacht ik de rest wel te betalen met de opbrengst van deze rit. Het vreemde is alleen dat de engine nu nog steeds om de minuut (ong) uitvalt.

Ik moet nog 10 uur dus dan maar een mod zoeken zodat ik gereset wordt en hopen dat de schade zo gereset wordt :+

Edit : autosave laden did the trick :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Zo... voor vanavond maar weer gestopt.. het is zo warm hier op de computerkamer dat ik 3x ben gecrasht in 2 minuten (steeds tegen de zijkant.. 1x tegen de truck voor mij die ineens vol op de rem ging) xD... al zit ik nog altijd maar op 1% schade geen idee hoe dat werkt anyway..

Ik heb besloten van het net verdiende geld nog wat upgrades te kopen.. dus mijn cabine geupgrade naar XL.. betekend ook nieuwe paintjob en nieuwe dakrail.. ook meteen de bar op mijn grill maar aangepast..

Dit is hoe mijn truckje er nu uit ziet :D

Afbeeldingslocatie: http://s10.postimg.org/zaz0werex/2014_07_16_00001_kopie.jpg

btw @ Beakzz
ik zou de dichtsbijzijnde stad in rijden.. geld lenen.. en daar je truck mee fixen ter plekke ;)

[ Voor 8% gewijzigd door TgR_KILLER op 16-07-2014 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Tijdje geleden dat ik ermee heb gereden. Dit is de mijne op dit moment:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dVauquJ.png

Zo'n FH16 750 EEV rijdt toch wel erg prettig hoor :P

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Nog nooit meegemaakt dat het zo vochtig was :P

Beetje vochtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat vet!

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
@PauseBreak; 61.000.000 op de bank!! Zo dat zijn heel wat ritjes.

@Ircghost; prachtig screenshot. Mooi sfeertje, waar was dat?

The sky is the limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

EasyJet schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 23:05:

Thanks! Jammer dat ik op mijn shitty laptop speel, anders had het er nog mooier uitgezien :P.

Het was in Mid-Noord Polen, ongeveer rond deze locatie; volgens mij was het ongeveer hier.

[ Voor 15% gewijzigd door Ircghost op 16-07-2014 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
Gister weer even gespeeld. Geen screens of video. Moet weer ff wennen haha. Had een wide/low load en raakte in zo'n scherpe bocht naar boven de binnenrand (aan het eind van de oprit). 14% schade :S:S

Moet weer ff wennen aan me IR headtracking e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Vandaag voor het eerst gemultiplayered, beviel goed! Wel irritant dat je drivers en loans van slag raken.. maar goed, het is allemaal nog alpha :). Iemand zin om vanmiddag samen te trucken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
Ircghost schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 08:27:
Vandaag voor het eerst gemultiplayered, beviel goed! Wel irritant dat je drivers en loans van slag raken.. maar goed, het is allemaal nog alpha :). Iemand zin om vanmiddag samen te trucken? ;)
ik ga vanavond denk ik multiplayer proberen ben erg benieuwd hoe het gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

EasyJet schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 23:05:

Hahaha, ja, en niet door mij. Voornamelijk door andere chauffeurs :+ Ik heb er nu maar een 'realistic economy mod' ingeladen want anders gaat het wel heel erg hard. En het maakt het interessanter, want als ik nu vol achterop een AI-wagen ploeg dan is de winst van die rit direct weg. Beter opletten dus :P

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Wat ik een paar keer heb gehad, en dat vind ik echt tof, dat ik niet zie dat een auto gaat remmen terwijl ik te weinig afstand houd en dan, ondanks dat ik vol in de ankers sta, toch net de achterkant van de auto ram. Best realistisch :P

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
De Ai is wel te lomp voor woorden. gisteren reed ik vlak voor het veer naar Denemarken een verkeerde weg in (richting een hotel) en wilde ik draaien, maar de Ai zetten de auto's gewoon vlak naast je trailer en blijven doorduwen als je gaat proberen achteruit te steken. Na voorzichtig proberen en 3 x € 400 af te tikken door schade aan een andere auto was ik het zat en heb ik vol gas naar achteren de hele rijd weg geduwd wat gelukkig ook maar € 400,- aan schade gaf. Haalt je wel een beetje uit de ervaring, maar dat doet de Ai in het algemeen wel met het gedrag wat ze vertonen bij invoegen en rotondes.

Met de promod (laatste versie) verdwijnen ze ook vaak in het niets bij opritten en dan vooral rond Rotterdam en in Scandinavië., maar ja dat weet je zodra je een mod installeert. De ultra domme Ai is wel een puntje van aanpak wat mij betreft :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met de promod (laatste versie) verdwijnen ze ook vaak in het niets bij opritten en dan vooral rond Rotterdam en in Scandinavië., maar ja dat weet je zodra je een mod installeert.
Dit komt doordat we speciale wegstukken gebruiken (bij diverse op & afritten) door voorheen feilloos werkten maar sinds versie 1.9 niet meer 100%.
De ellende is dat SCS wederom het wegformaat heeft aangepast in 1.11 en we hebben op dit moment grote moeite om de boel stabiel te krijgen. Gelukkig werken we nauw samen met SCS dus dat het opgelost wordt is zeker maar het is op dit moment wel heel irritant.
Het ligt namelijk niet aan ons, iedere map die deze wegstukken gebruikt heeft hetzelfde probleem.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Tja het is irritant, maar wat je er voor terug krijgt is echt onvoorstelbaar. Echt respect voor degene die aan deze mod werken en dat voornamelijk als hobby. Nu heb ik netjes voor de download betaald, maar als ik er zoveel plezier van blijf houden ga ik nog even extra doneren :)

Ook de trailer en vehiclepacks van Jazzynogwat zijn erg leuk dus ik ga vanavond nog even kijken wat we nog meer kunnen toevoegen voor wat extra realisme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
ScuL schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 12:55:
Dit komt doordat we speciale wegstukken gebruiken (bij diverse op & afritten) door voorheen feilloos werkten maar sinds versie 1.9 niet meer 100%.
Zo ben ik me laatst een keer volledig lamgeschrokken...

Bij zo'n houtzagerij net boven Oslo een lading opgepikt en rustig over dat terrein richting de uitgang gehobbeld. Omdat het allemaal zachtjes aan gaat met de camera vóór de auto hangend achteruit kijkend... Bij de oprit aangekomen teruggeswitched naar de cabine-camera.
Net op dat moment een gigantische vrachtwagen volgas op me af zien komen die een paar meter voor m'n neus in het niets oplost...

Enfin, schone onderbroek aan en weer verder rijden...

Bleken veel meer auto's die afslag te nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
strider1007 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 15:21:
Zo ben ik me laatst een keer volledig lamgeschrokken...

...

Enfin, schone onderbroek aan en weer verder rijden...

Bleken veel meer auto's die afslag te nemen...
Haha zo herkenbaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Scania t-mod 2.1 is ook uit, beste mod nu nog beter =]

YouTube: Scania T Longline Reworked v 2.1 Download ETS 2 HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 13:53:
Tja het is irritant, maar wat je er voor terug krijgt is echt onvoorstelbaar. Echt respect voor degene die aan deze mod werken en dat voornamelijk als hobby. Nu heb ik netjes voor de download betaald, maar als ik er zoveel plezier van blijf houden ga ik nog even extra doneren :)
Bedankt much appreciated

In 1.11 hebben we op het moment het volgende probleem:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=_PDRtacjymM]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:25

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Lol, je mag 10$ betalen bij HumbleBundle om het "debuut van de fantasy paint jobs" te mogen bemachtigen, wtf waar gaat dit nog over? Ipv al die imo nutteloze paint jobs mogen ze van mij die mensen gewoon aan andere projecten zetten hoor.

We zakken zo wel erg af naar Train Sim/CoD/Simcity niveau qua DLC :P

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

kuusj98 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 00:24:
Lol, je mag 10$ betalen bij HumbleBundle om het "debuut van de fantasy paint jobs" te mogen bemachtigen, wtf waar gaat dit nog over? Ipv al die imo nutteloze paint jobs mogen ze van mij die mensen gewoon aan andere projecten zetten hoor.

We zakken zo wel erg af naar Train Sim/CoD/Simcity niveau qua DLC :P
[Yes, this is where earnings from stupid things like paint jobs DLCs is invested into]
Dus misschien krijgen we daar wel betere geluidseffecten voor terug :)

Overigens krijg je voor die €10 nog wel wat meer dan alleen één DLC.

[ Voor 5% gewijzigd door Plato112 op 18-07-2014 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die paintjobs remmen het dev team niet af. Ze hebben 1 stagiare die deeltijd werkt en handig is met photoshop die ze maakt. Geloof me dat de rest van het team keihard werkt aan de nieuwe updates, DLC en ATS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09 18:48
Keihard? DAF Euro 6 anyone? Begint nu wel erg lang te duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carfanatic schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 07:35:
Klein team, ambitieus... Een vrachtwagen + geluid maken is niet zo snel gedaan ;) Vooral als ze daarnaast ook met American Truck Simulator en Euro Truck Simulator 2 DLC bezig zijn.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Koenvh schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 11:08:
[...]

Klein team, ambitieus... Een vrachtwagen + geluid maken is niet zo snel gedaan ;) Vooral als ze daarnaast ook met American Truck Simulator en Euro Truck Simulator 2 DLC bezig zijn.
De geluidsopname sessie voor de DAF trucks (inclusief die voor ATS) is al even geleden hoor. Paar maanden zelfs wel.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

kuusj98 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 00:24:
Dan lees je verkeerd. Bij HIB is het altijd de game + eventueel wat DLC. Voor ETS2 is dat dus het geval, met de zogenaamde fantasy paint job DLC. Je betaald dus niet $10,- voor enkel de ETS2 DLC, voor $10,- krijg je de genoemde games waarbij ook nog eens DLC zit! Je krijgt dan dus (geloof ik) 6 games, voor $10,-. Maakt het gelijk een stuk goedkoper per game. ;)

[ Voor 90% gewijzigd door CH4OS op 18-07-2014 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:23

markvt

Peppi Cola

Bij deze bundel is hij ook in de aanbieding:
http://www.bundlestars.co...ator-2-collectors-bundle/

Wellicht beter dan de humblebundle

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

En toen kwam je erachter dat de hoge graafmachine niet onder het viaduct bij het knooppunt van Croydon past, en je dus een probleempje hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
VasZaitsev schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:35:
En toen kwam je erachter dat de hoge graafmachine niet onder het viaduct bij het knooppunt van Croydon past, en je dus een probleempje hebt.
Ik heb het ook gehad met een graafmachine van de jazzy pack, en dan in volle vaart 90 - 100 de schiphol tunnel in karren. BOEM!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Die graafmachine is het ook, heb gister die mod geinstalleerd, gelukkig reed ik net 20 ofzo, vanwege de stoplichten.

Hopelijk geeft dat onding niet andere problemen, ik moet bijv. nog de eurotunnel of de boot van Dover in, en op weg naar Tjechië kom ik ook vast wel wat tunnels tegen...

Ook een interessante bug ontdekt, ik rij gewoon met mijn lading auto's, zonder iets te raken, en ik zie het schademetertje vrolijk oplopen, binnen 50km al iets van 47% schade, leuk....

[ Voor 24% gewijzigd door RobinHood op 18-07-2014 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-09 13:16

TNJ

Frugalite

Buiten is het 31 graden, binnen zit JAMF bij 24 graden met St. Bernardus 12. Zo weer de virtuele weg op. Offline, dus men zal mij in MP niet aangeschoten tegenkomen. :)

Weet iemand BTW hoe je de TrackIR weer aan de praat krijgt bij een profile? In een nieuwe werkt hij gewoon, maar na even proberen met de Oculus Rift werkt TrackIR niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:58
VasZaitsev schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:41:
Die graafmachine is het ook, heb gister die mod geinstalleerd, gelukkig reed ik net 20 ofzo, vanwege de stoplichten.

Hopelijk geeft dat onding niet andere problemen, ik moet bijv. nog de eurotunnel of de boot van Dover in, en op weg naar Tjechië kom ik ook vast wel wat tunnels
Welke mod is dat als ik vragen mag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Jazzy Cats cargo and trailermod, 2.4 ofzo uit mijn hoofd.

Zeker aan te raden, zit veel "echte vracht" bij, zoals trucks van Warsteiner en Mammoet, en het zorgt ervoor dat je nu voor echte namen rijdt, zoals DHL, TNT, CAT, FedEx en dat soort dingen.

Zorgt voor heel wat afwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carfanatic schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 07:35:
Alleen het modelleren van een truck duurt zo'n 6 maanden. Daarnaast werken ze aan nog meer trucks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

VasZaitsev schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 18:25:

Zeker aan te raden, zit veel "echte vracht" bij, zoals trucks van Warsteiner en Mammoet, en het zorgt ervoor dat je nu voor echte namen rijdt, zoals DHL, TNT, CAT, FedEx en dat soort dingen.

Klopt ziet er allemaal mooi uit en extra afwisseling was zeer welkom.
Ik merk alleen wel dat sinds ik die mod geïnstalleerd heb, de inkomsten terug zijn gelopen. Stock kon ik eerst meerdere ritten vinden die meer dan €40 per km op leverden en nu zit dat een stuk lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
rijd je richting lyon zie ik dit
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QU9b6BW.jpg?1?8394
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/k6yrfM2.jpg?1

heb niet onlangs een nieuwe mod geinstalleerd, zal dus wel aan de beta liggen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Is gewoon de nieuwe Maglev uitvoering.

In Engeland zag ik vanmiddag 4 wielen en een zittend mannetje rijden, De auto zelf ontbrak, ook interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Zo zie je maar, al die wielen... Totally overrated.

Lijkt me er wel komisch uitzien, in-game! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
Wel benieuwd of je bij een servicebeurt dan nog betaalt voor bandenslijtage...

Wel grappig te zien dat er zoiets speelt. Ik heb de laatste paar weken het 'probleem' dat als ik in de verte een vrachtwagen zie rijden er een soort zwart blok om de auto heen zit, alleen op wielhoogte en hoe dichter je bij komt hoe doorzichtiger het wordt. Ben je vlakbij zie je het niet meer... 8)7

Hopelijk met de volgende update verdwenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
Net een ritje Lyon uit gedaan en het probleem was verdwenen. Ach ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
VasZaitsev schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 18:25:

Thnx!

Werkt dit ook icm promods?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-09 08:43

jbbrans

strider1007 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 21:52:
Wel benieuwd of je bij een servicebeurt dan nog betaalt voor bandenslijtage...

Wel grappig te zien dat er zoiets speelt. Ik heb de laatste paar weken het 'probleem' dat als ik in de verte een vrachtwagen zie rijden er een soort zwart blok om de auto heen zit, alleen op wielhoogte en hoe dichter je bij komt hoe doorzichtiger het wordt. Ben je vlakbij zie je het niet meer... 8)7

Hopelijk met de volgende update verdwenen...
Dat met die schaduw om de vrachtauto heen had ik ook, dat is bij mij pas verdwenen na overstap op een andere videokaart (wel beide amd produkten). Vreemd genoeg was het niet bij personenauto's en ik had ook geen mods geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
R0y. schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 22:30:
[...]

Thnx!

Werkt dit ook icm promods?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Cool, gelijk even downloaden. Vanavond geen tijd meer om het te testen dus morgen maar even kijken.

Voor de geïnteresseerden hier kan je hem vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:53
R0y. schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 23:08:
Cool, gelijk even downloaden. Vanavond geen tijd meer om het te testen dus morgen maar even kijken.

Voor de geïnteresseerden hier kan je hem vinden.
Jazzycat heeft nog meer leuke mods die de diversiteit op de weg vergroot. Dit alles kan je hier vinden onder twee kopjes, 'Trailers and Cargo' en 'Traffic'.
Ik gebruik ze allemaal i.c.m. de nieuwste ETS2 versie en alles werkt voor zover ik 't kan zien. Let wel op, er zijn van sommige mods 2 versies, Engelstalig en Russisch, dus als je ook wilt kunnen lezen wat je vervoert dan enkel de Engelstalige versie installeren uiteraard. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Bij mij liet de A.I. Traffic van Jazzycat de boel crashen. Ben er nog niet helemaal achter waar het nu echt door komt. Military Cargo, Trailer and Cargo en Tuned Truck Traffic doen het wel gewoon.
Ik heb al geprobeerd de boel in een andere volgorde te zetten maar dat mocht ook niet baten, dus toen heb ik em er maar uit gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-09 13:16

TNJ

Frugalite

Plato112 schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 14:05:
Bij mij liet de A.I. Traffic van Jazzycat de boel crashen.
Als je een profile aanmaakt en alleen JazzyCat's AI traffic gebruikt, crasht hij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Geleihoofd schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 01:59:
[...]

Jazzycat heeft nog meer leuke mods die de diversiteit op de weg vergroot. Dit alles kan je hier vinden onder twee kopjes, 'Trailers and Cargo' en 'Traffic'.
Ik gebruik ze allemaal i.c.m. de nieuwste ETS2 versie en alles werkt voor zover ik 't kan zien. Let wel op, er zijn van sommige mods 2 versies, Engelstalig en Russisch, dus als je ook wilt kunnen lezen wat je vervoert dan enkel de Engelstalige versie installeren uiteraard. ;)
Daar was ik al achter gekomen ja :Y

Ga die andere mods ook zeker uitproberen. Eerst maar eens wat fatsoenlijks vinden om de navigatie naar een ander scherm te verplaatsen (heb 3 schermen).

Ik kijk overigens erg uit naar de update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwuts
  • Laatst online: 04-09-2023

Pwuts

pwutst met vanalles en nog wat

Is hier toevallig ook iemand met een Oculus Rift? T lijkt me gaaf om ETS2 met Oculus te spelen maar als je er dan ineens achter komt dat 't nog heeeel erg bèta is vind ik t zonde van t geld...
Lekker handig al die mods. En k hoef er nog niet eens iets voor te doen :P :*)

[ Voor 17% gewijzigd door Pwuts op 19-07-2014 21:25 . Reden: K was nog wat vergeten...<_> ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:53
Plato112 schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 14:05:
Bij mij liet de A.I. Traffic van Jazzycat de boel crashen. Ben er nog niet helemaal achter waar het nu echt door komt. Military Cargo, Trailer and Cargo en Tuned Truck Traffic doen het wel gewoon.
Ik heb al geprobeerd de boel in een andere volgorde te zetten maar dat mocht ook niet baten, dus toen heb ik em er maar uit gegooid.
TNJ schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 20:23:

Als je een profile aanmaakt en alleen JazzyCat's AI traffic gebruikt, crasht hij ook.
Hmm, apart. Bij mij werkt 't gewoon. Enige wat ik zou kunnen bedenken is dat je de mod als .7z gebruikt, misschien moet 't eerst uitgepakt worden.
R0y. schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 20:54:

Ga die andere mods ook zeker uitproberen. Eerst maar eens wat fatsoenlijks vinden om de navigatie naar een ander scherm te verplaatsen (heb 3 schermen).
Dit is voor zover ik weet de enige mod die de navigatie kan verplaatsen. Let wel, hij is niet helemaal up-to-date maar werkt wel. Enkel de weergave van de snelheidslimieten werkt nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
ScuL schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 18:31:
[...]

Alleen het modelleren van een truck duurt zo'n 6 maanden. Daarnaast werken ze aan nog meer trucks :)
The open beta for ETS2 update 1.11 has brought in a lot of feedback. We have a huge changelog of bug fixes and improvements since the open beta was launched, probably more than we anticipated, but it only proves that spending some time with the community at large providing feedback is very useful before actually going public with a game update. ETA for release? Possibly early next week, unless a new major bug is spotted. In that case, we'll test your patience again - but surely you'd prefer to get game updates with as few bugs as possible.

The new DAF Euro 6 truck is now very close to finish line at last. It had better - over a half man-year has been invested into it so far! We hope to release it as the main star of one of upcoming game updates at some point this summer. Meanwhile, the teams are working on two more truck models for ETS2, and two more for ATS!

The Euro Truck map design team working on a new ETS2 expansion - DLC Scandinavia - is working very hard even now in the middle of the hot summer. There is extensive work being done on the back-end of World of Trucks. Yet another bus model is under construction in one corner of the office, while a new trailer set is under construction on the opposite side of the office. New game features are trialled for future 1.12 ETS2 update already in closed testing... you see, we keep ourselves busy!

Source: steamcommunity.com
Pagina: 1 ... 53 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.