@easyjet; ik vind een 6x2 en 6x4 toch lekkerder op snelheid in de bochten. Bij een 4x2 toch wel een paar keer geschaard.
Het nadeel is de kleinere brandstof tank.
Het nadeel is de kleinere brandstof tank.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Pas maar op, dit is een enorm verslavend spelBeakzz schreef op maandag 14 juli 2014 @ 02:06:
Wat een heerlijk spel is ditJust for fun gekocht bij de laatste steamsale en dacht het vandaag "even" te proberen voor ik verder ging met Anno 1404. Ondertussen volgens Steam 7 uur op de teller waarvan ong. 4,5 uur echt gereden. Wel ff wat moeite gehad om de belangrijkste knoppen op de Xbox controller in te stellen, maar nu werkt het helemaal naar mijn zin.
Ook erg leuk dat er radiozenders in zitten. Net nog even een ritje Rotterdam - Edinburgh gereden met Studio Brussel op de achtergrond. Helaas nog niet ontdekt hoe ik mijn favo radiozenders kan instellen
Pas 35K verdiend dus nog flink wat ritjes te gaan voor ik mijn eerste truck kan kopen
Alleen de 6x2 heeft een sturende as, officieel noemen ze dat een voorloopas. Vooral bedoeld om het gewicht per as te verminderen en in sommige landen verplicht. Met name in Engeland zie ontzettend veel voorloopassen op de vrachtwagens.Ircghost schreef op maandag 14 juli 2014 @ 01:21:
Verbruik je bij een een 6x4 ook echt meer brandstof? En hebben ze beiden altijd extra sturing?
The sky is the limit
Oh dat is heel relaxed!Ircghost schreef op maandag 14 juli 2014 @ 04:53:
[...]
Pas maar op, dit is een enorm verslavend spel. De favoriete zenders komen toevallig met de volgende update, die kun je ergens volgende week wel verwachten denk ik
Angelo NL / Global Cargo VTC
[ Voor 8% gewijzigd door TgR_KILLER op 14-07-2014 13:09 ]
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Je kan ook geld lenen bij de bankBeakzz schreef op maandag 14 juli 2014 @ 02:06:
Pas 35K verdiend dus nog flink wat ritjes te gaan voor ik mijn eerste truck kan kopen
MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair
MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair
Verwijderd
ik heb ook gespaard tot me eerste truck en zelfs 3 chauffeurs aangenomen en daarna ben ik gaan lenen.Beakzz schreef op maandag 14 juli 2014 @ 15:39:
Ja in know, want de bank blijft me mailen. Ben irl geen fan van lenen dus in het spel spaar ik ook gewoon
Rating stijgt toch altijd welIrcghost schreef op maandag 14 juli 2014 @ 17:04:
Daarnaast is het krijgen van boetes slecht voor je rating
Er zijn meerdere mods te vinden die de ai-verlichting verbeteren.Pykow schreef op maandag 14 juli 2014 @ 11:51:
Is er een optie om het s'avonds wat lichter te maken ?
Ik kan snachts echt niet door de spiegels kijken, want het is gewoon TE donker overal.
In het echt wordt je soms verblind in je spiegels door andere auto's, maar als hier een auto achter je rijd, zie je twee vage grijze lichtjes en die zijn niet eens fel, hierdoor heb ik wel eens een ongeluk gehad tijdens het inhalen in de game.
Er is geen birghtness setting in de game, dus is er een andere oplossing ?
Dikke aanraderDarkstar schreef op maandag 14 juli 2014 @ 15:51:
Ik speel alleen op een wat bejaarde Macbook, binnenkort toch maar eens een bescheiden game-PC in elkaar steken. Al moet ik zeggen dat het best nog wel goed gaat op 1920x1080 met settings op low. Lagere resoluties vind ik niet om aan te zien
[ Voor 5% gewijzigd door Beakzz op 14-07-2014 18:45 ]
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
The sky is the limit
Ik kwam met de V8 Scania met 720 pk de steengroeve niet eens uit met een zware lading. Met m'n simpele Volvo kreeg ik het wel voor elkaarEasyJet schreef op maandag 14 juli 2014 @ 23:12:
N.a.v de reacties op het 6x4 & 6x2 verhaal vanavond mijn Scania geüpgrade naar een 6x4! Daarbij ook een nieuwe motor namelijk een v8 560pk. Al met al erg blij! Zal morgen wat screens plaatsen.
Heeft een van jullie al de Actros mp4 van Danz geprobeerd met versie 1.10.1? Ben zelf level 19 maar zie hem niet in de showroom?
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Verwijderd
Realistisch in de zin van bestaat het? Ja, hij is met 750 PK leverbaar.Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 08:41:
Ik blijf het ongeveer bij 500pk houden, anders vind ik de vrachtauto te overpowered. Ik heb er niet echt verstand van maar ik vraag me af of 750pk realistisch is.
[ Voor 9% gewijzigd door strider1007 op 15-07-2014 08:54 ]
Nee, merp!
The sky is the limit
People as things, that’s where it starts.
Bij mij werkt promods gewoon goed bij de laatste versie. (Heb in ieder geval steam ingesteld om ets 2 up tot date te houden)VasZaitsev schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 21:43:
Welke mod gebruik je daar voor?
Zodra ProMod voor de huidige versie werkt [of werkt ie al?] ga ik ook weer rondscheuren in mijn vrachtwaggels.
Mijn favo was uiteindelijk ook de Scania 720pk 6x4, 4x2 hadden bij mij de vervelende eigenschap graag op 1 oor te willen liggen.
This is all you get.. Wat betreft die bedragen, ik weet niet wat het in real life opbrengt maar je hebt natuurlijk in het echt ook je kosten, een vrachtwagen moet onderhouden worden, je moet zelf salaris hebben etc etc. Dus zo heel ver van de realiteit zal het denk ik ook weer niet zijn.Beakzz schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 00:18:
Eigenlijk vind in dat gelijk het grootste nadeel van het spel. Een ritje van Rotterdam naar Tsechie voor 23K... Dan zou iedereen wel chauffeur willen zijn. Ik snap dat als je de bedragen naar de realiteit trekt er ook niks aan zal zijn, maar het gevoel dat je er echt voor moet werken en sparen mis ik een beetje. Of komt dat verderop in het spel nog ?
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Hier komt de mod vandaanVasZaitsev schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 21:43:
Welke mod gebruik je daar voor?
Zodra ProMod voor de huidige versie werkt [of werkt ie al?] ga ik ook weer rondscheuren in mijn vrachtwaggels.
Mijn favo was uiteindelijk ook de Scania 720pk 6x4, 4x2 hadden bij mij de vervelende eigenschap graag op 1 oor te willen liggen.
The sky is the limit
Puur transport kosten voor de klant ?Nice Guy Eddie schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 08:58:
Hier op het bedrijf waar ik werk regel ik ook vaak transport naar het buitenland.
Een volle trailer bijvoorbeeld van hier naar Frankrijk (richting zuiden) kost ongeveer tegen de 2000 euro.
Hoeveel ton? Als ik er 33 europalletjes erin stamp kan ik het nog wel regelen voor €1500 ex dotNice Guy Eddie schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 08:58:
Hier op het bedrijf waar ik werk regel ik ook vaak transport naar het buitenland.
Een volle trailer bijvoorbeeld van hier naar Frankrijk (richting zuiden) kost ongeveer tegen de 2000 euro.
Johann Sebastian Bach
Tja vanalles
Als ik 23 K ((zelfs voor 2,5 K per rit) kan verdienen zonder eigen materiaal voor een ritje door half europa dan ga ik morgen nog naar het CBR voor een groot rijbewijscbr600f4i schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 07:36:
[...]
This is all you get.. Wat betreft die bedragen, ik weet niet wat het in real life opbrengt maar je hebt natuurlijk in het echt ook je kosten, een vrachtwagen moet onderhouden worden, je moet zelf salaris hebben etc etc. Dus zo heel ver van de realiteit zal het denk ik ook weer niet zijn.
Ga ik bekijken...tnxRonaldMcDonald schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 09:06:
Je kunt ook een "Realistic Economy" mod installeren, dan verdien je minder met de ritjes.
In 4 tot 8 ritten kan ik nu een nieuwe truck kopen en dat zou van mij wel wat minder mogen...thats all. De mods die ik nu wil zijn meer verschillende ladingen , en ik zag iets van een mod dat de Ai ook alle soorten transport doet. Verder echte merken voor tankstations en bedrijven en meer soorten ladingen. Een grotere map heb ik nu iig nog niet nodig en cheatmods boeien me zeker nietEasyJet schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 09:38:
[...]
@ Beakzz
Ook al verdien je aardig per rit, als je zonder bank een bedrijfje wil opzetten moet je rekenen met:
€75.000 voor je eigen truck om te kopen
€100.000 minimaal voor een garage
+-€75.000 voor elke truck van je chauffeur
Al met al moet je nog best door tuffen om dat bij elkaar te sparen.
MODS zijn een leuke toevoeging aan het gewone spel. Je hebt mods voor geluid, verkeer en fysics van je wagen. Verder hoerft er niet veel te veranderen. Natuurlijk zijn er ook MODS die het spel wel beïnvloeden zoals: geen tolportjes, alle upgrades van je truck vrij etc... dat doet in mijn ogen af aan het rij/speel plezier van het spel
[ Voor 15% gewijzigd door Plato112 op 16-07-2014 19:47 ]
Speed limits are like herpes.
[ Voor 13% gewijzigd door jip_86 op 16-07-2014 21:17 ]
Kan de beste overkomen, quick load en doorgaan xDjip_86 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 21:17:
[afbeelding]
Breedte transport te breed voor Merwedebrug
Vast herkenbaar voor de zwaar transport liefhebbers
The sky is the limit
[ Voor 8% gewijzigd door TgR_KILLER op 16-07-2014 22:17 ]
Nee, merp!
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
The sky is the limit
Thanks! Jammer dat ik op mijn shitty laptop speel, anders had het er nog mooier uitgezienEasyJet schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 23:05:
@PauseBreak; 61.000.000 op de bank!! Zo dat zijn heel wat ritjes.
@Ircghost; prachtig screenshot. Mooi sfeertje, waar was dat?
[ Voor 15% gewijzigd door Ircghost op 16-07-2014 23:33 ]
ik ga vanavond denk ik multiplayer proberen ben erg benieuwd hoe het gaatIrcghost schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 08:27:
Vandaag voor het eerst gemultiplayered, beviel goed! Wel irritant dat je drivers en loans van slag raken.. maar goed, het is allemaal nog alpha. Iemand zin om vanmiddag samen te trucken?
Hahaha, ja, en niet door mij. Voornamelijk door andere chauffeursEasyJet schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 23:05:
@PauseBreak; 61.000.000 op de bank!! Zo dat zijn heel wat ritjes.
@Ircghost; prachtig screenshot. Mooi sfeertje, waar was dat?
Nee, merp!
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Dit komt doordat we speciale wegstukken gebruiken (bij diverse op & afritten) door voorheen feilloos werkten maar sinds versie 1.9 niet meer 100%.Met de promod (laatste versie) verdwijnen ze ook vaak in het niets bij opritten en dan vooral rond Rotterdam en in Scandinavië., maar ja dat weet je zodra je een mod installeert.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Zo ben ik me laatst een keer volledig lamgeschrokken...ScuL schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 12:55:
Dit komt doordat we speciale wegstukken gebruiken (bij diverse op & afritten) door voorheen feilloos werkten maar sinds versie 1.9 niet meer 100%.
Haha zo herkenbaarstrider1007 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 15:21:
Zo ben ik me laatst een keer volledig lamgeschrokken...
...
Enfin, schone onderbroek aan en weer verder rijden...
Bleken veel meer auto's die afslag te nemen...
Bedankt much appreciatedBeakzz schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 13:53:
Tja het is irritant, maar wat je er voor terug krijgt is echt onvoorstelbaar. Echt respect voor degene die aan deze mod werken en dat voornamelijk als hobby. Nu heb ik netjes voor de download betaald, maar als ik er zoveel plezier van blijf houden ga ik nog even extra doneren
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
kuusj98 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 00:24:
Lol, je mag 10$ betalen bij HumbleBundle om het "debuut van de fantasy paint jobs" te mogen bemachtigen, wtf waar gaat dit nog over? Ipv al die imo nutteloze paint jobs mogen ze van mij die mensen gewoon aan andere projecten zetten hoor.
We zakken zo wel erg af naar Train Sim/CoD/Simcity niveau qua DLC
Dus misschien krijgen we daar wel betere geluidseffecten voor terug[Yes, this is where earnings from stupid things like paint jobs DLCs is invested into]
[ Voor 5% gewijzigd door Plato112 op 18-07-2014 00:34 ]
Klein team, ambitieus... Een vrachtwagen + geluid maken is niet zo snel gedaanCarfanatic schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 07:35:
Keihard? DAF Euro 6 anyone? Begint nu wel erg lang te duren.
🠕 This side up
De geluidsopname sessie voor de DAF trucks (inclusief die voor ATS) is al even geleden hoor. Paar maanden zelfs wel.Koenvh schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 11:08:
[...]
Klein team, ambitieus... Een vrachtwagen + geluid maken is niet zo snel gedaanVooral als ze daarnaast ook met American Truck Simulator en Euro Truck Simulator 2 DLC bezig zijn.
Nee, merp!
Dan lees je verkeerd. Bij HIB is het altijd de game + eventueel wat DLC. Voor ETS2 is dat dus het geval, met de zogenaamde fantasy paint job DLC. Je betaald dus niet $10,- voor enkel de ETS2 DLC, voor $10,- krijg je de genoemde games waarbij ook nog eens DLC zit! Je krijgt dan dus (geloof ik) 6 games, voor $10,-. Maakt het gelijk een stuk goedkoper per game.kuusj98 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 00:24:
Lol, je mag 10$ betalen bij HumbleBundle om het "debuut van de fantasy paint jobs" te mogen bemachtigen, wtf waar gaat dit nog over? Ipv al die imo nutteloze paint jobs mogen ze van mij die mensen gewoon aan andere projecten zetten hoor.
[ Voor 90% gewijzigd door CH4OS op 18-07-2014 11:58 ]
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Ik heb het ook gehad met een graafmachine van de jazzy pack, en dan in volle vaart 90 - 100 de schiphol tunnel in karren. BOEM!!VasZaitsev schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:35:
En toen kwam je erachter dat de hoge graafmachine niet onder het viaduct bij het knooppunt van Croydon past, en je dus een probleempje hebt.
[ Voor 24% gewijzigd door RobinHood op 18-07-2014 15:07 ]
Welke mod is dat als ik vragen magVasZaitsev schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:41:
Die graafmachine is het ook, heb gister die mod geinstalleerd, gelukkig reed ik net 20 ofzo, vanwege de stoplichten.
Hopelijk geeft dat onding niet andere problemen, ik moet bijv. nog de eurotunnel of de boot van Dover in, en op weg naar Tjechië kom ik ook vast wel wat tunnels
Alleen het modelleren van een truck duurt zo'n 6 maanden. Daarnaast werken ze aan nog meer trucksCarfanatic schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 07:35:
Keihard? DAF Euro 6 anyone? Begint nu wel erg lang te duren.
Klopt ziet er allemaal mooi uit en extra afwisseling was zeer welkom.VasZaitsev schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 18:25:
Jazzy Cats cargo and trailermod, 2.4 ofzo uit mijn hoofd.
Zeker aan te raden, zit veel "echte vracht" bij, zoals trucks van Warsteiner en Mammoet, en het zorgt ervoor dat je nu voor echte namen rijdt, zoals DHL, TNT, CAT, FedEx en dat soort dingen.
Zorgt voor heel wat afwisseling.
Thnx!VasZaitsev schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 18:25:
Jazzy Cats cargo and trailermod, 2.4 ofzo uit mijn hoofd.
Zeker aan te raden, zit veel "echte vracht" bij, zoals trucks van Warsteiner en Mammoet, en het zorgt ervoor dat je nu voor echte namen rijdt, zoals DHL, TNT, CAT, FedEx en dat soort dingen.
Zorgt voor heel wat afwisseling.
Dat met die schaduw om de vrachtauto heen had ik ook, dat is bij mij pas verdwenen na overstap op een andere videokaart (wel beide amd produkten). Vreemd genoeg was het niet bij personenauto's en ik had ook geen mods geinstalleerd.strider1007 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 21:52:
Wel benieuwd of je bij een servicebeurt dan nog betaalt voor bandenslijtage...
Wel grappig te zien dat er zoiets speelt. Ik heb de laatste paar weken het 'probleem' dat als ik in de verte een vrachtwagen zie rijden er een soort zwart blok om de auto heen zit, alleen op wielhoogte en hoe dichter je bij komt hoe doorzichtiger het wordt. Ben je vlakbij zie je het niet meer...![]()
Hopelijk met de volgende update verdwenen...
Cool, gelijk even downloaden. Vanavond geen tijd meer om het te testen dus morgen maar even kijken.
Jazzycat heeft nog meer leuke mods die de diversiteit op de weg vergroot. Dit alles kan je hier vinden onder twee kopjes, 'Trailers and Cargo' en 'Traffic'.R0y. schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 23:08:
Cool, gelijk even downloaden. Vanavond geen tijd meer om het te testen dus morgen maar even kijken.
Voor de geïnteresseerden hier kan je hem vinden.
Als je een profile aanmaakt en alleen JazzyCat's AI traffic gebruikt, crasht hij ook.Plato112 schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 14:05:
Bij mij liet de A.I. Traffic van Jazzycat de boel crashen.
Daar was ik al achter gekomen jaGeleihoofd schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 01:59:
[...]
Jazzycat heeft nog meer leuke mods die de diversiteit op de weg vergroot. Dit alles kan je hier vinden onder twee kopjes, 'Trailers and Cargo' en 'Traffic'.
Ik gebruik ze allemaal i.c.m. de nieuwste ETS2 versie en alles werkt voor zover ik 't kan zien. Let wel op, er zijn van sommige mods 2 versies, Engelstalig en Russisch, dus als je ook wilt kunnen lezen wat je vervoert dan enkel de Engelstalige versie installeren uiteraard.
[ Voor 17% gewijzigd door Pwuts op 19-07-2014 21:25 . Reden: K was nog wat vergeten...<_> ]
¯\_(ツ)_/¯
Plato112 schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 14:05:
Bij mij liet de A.I. Traffic van Jazzycat de boel crashen. Ben er nog niet helemaal achter waar het nu echt door komt. Military Cargo, Trailer and Cargo en Tuned Truck Traffic doen het wel gewoon.
Ik heb al geprobeerd de boel in een andere volgorde te zetten maar dat mocht ook niet baten, dus toen heb ik em er maar uit gegooid.
Hmm, apart. Bij mij werkt 't gewoon. Enige wat ik zou kunnen bedenken is dat je de mod als .7z gebruikt, misschien moet 't eerst uitgepakt worden.TNJ schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 20:23:
Als je een profile aanmaakt en alleen JazzyCat's AI traffic gebruikt, crasht hij ook.
Dit is voor zover ik weet de enige mod die de navigatie kan verplaatsen. Let wel, hij is niet helemaal up-to-date maar werkt wel. Enkel de weergave van de snelheidslimieten werkt nog niet.R0y. schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 20:54:
Ga die andere mods ook zeker uitproberen. Eerst maar eens wat fatsoenlijks vinden om de navigatie naar een ander scherm te verplaatsen (heb 3 schermen).
The open beta for ETS2 update 1.11 has brought in a lot of feedback. We have a huge changelog of bug fixes and improvements since the open beta was launched, probably more than we anticipated, but it only proves that spending some time with the community at large providing feedback is very useful before actually going public with a game update. ETA for release? Possibly early next week, unless a new major bug is spotted. In that case, we'll test your patience again - but surely you'd prefer to get game updates with as few bugs as possible.ScuL schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 18:31:
[...]
Alleen het modelleren van een truck duurt zo'n 6 maanden. Daarnaast werken ze aan nog meer trucks
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq