Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ja, inderdaad. Vooral die afslagen boven voor een brug met beide wegen (af- en toevoer) aan dezelfde kant, die zijn erg krap en daar moet ik altijd op de verkeerde weghelft komen om in te steken en/of een verkeersbord meenemen en de lantarenpaal nét missen. Zeker met de bredere en langere vracht is het uitgesloten dat je niks raakt.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij lukt het altijd gewoon zonder problemen (gewone normale trailer), gewoon op het juiste moment de bocht nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Ik gaf ook aan dat ik het zo onrealistisch vond uitzien ;) Sommige afslagen zijn stuk realistischer met vluchtstroken bijvoorbeeld. Ik vraag me af waarom ze dat zo gedaan hebben.

Het is idd gewoon even goed opletten en goed blijven sturen en dan is het geen groot probleem nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ik mis toch de lange vrachtwagens, stadsbusformaat, zeg maar. Er is wel een mod die lange trucks beschikbaar maakt, maar het voelt toch anders. Ook moet je dan wel een aanhanger hebben, anders rij je voor niks rondjes, dat is saai :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

Room42 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 14:38:
Ik mis toch de lange vrachtwagens, stadsbusformaat, zeg maar. Er is wel een mod die lange trucks beschikbaar maakt, maar het voelt toch anders. Ook moet je dan wel een aanhanger hebben, anders rij je voor niks rondjes, dat is saai :)
Wat is bij jou stadsbusformaat? Een lange harmonicabus of een bus met één stijf chassis? (Beide zijn namelijk stadsbussen)

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09 18:48
Plato112 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 16:45:
[...]

Wat is bij jou stadsbusformaat? Een lange harmonicabus of een bus met één stijf chassis? (Beide zijn namelijk stadsbussen)
Een bakwagen zal hij wel bedoelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

eind deze maand komt NL map uit als het goed is, waarbij de afslagen enzv realistischer zijn. Teminste zoals de filmpjes laten zien is men bezig "op schaal" en realistisch te maken zoals je verwacht. ... eens kijken wat dat is.

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
ETS2 version 1.11 is now live in the Steam beta branch
http://blog.scssoft.com/2...ow-live-in-steam.html?m=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Let op alle bestaande map mods werken niet met 1.11
Je zult een crash-to-desktop (CTD) krijgen.

ProMods 1.7 zal binnenkort worden uitgebracht (en is compatible met ETS2 1.11)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ScuL Binnen 24h toch of is dat alleen voor de officiële release van de update?

Zag net op Facebook dat het met de officiële release zal worden vrijgegeven.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2014 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:22
Langzaam aan begint mijn bedrijfje toch gestalte te krijgen. Kan al bijna een truck per dag kopen xD

Afbeeldingslocatie: http://s3.postimg.org/emdm73gzn/bedrijf.jpg

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Plato112 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 16:45:
[...]

Ik bedoel inderdaad een 'normale', ongelede, 2-assige stadsbus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

jammer dat ze niet listen wat er gewijzigd gaat worden in de nieuwe versie .. ;) .. changelog zeg maar .. zal wel komen met de release ..

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:46

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik heb als voorbereiding op de us versie maar een Amerikaanse truck mod gevonden en geïnstalleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwuts
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-09-2023

Pwuts

pwutst met vanalles en nog wat

Hier is de nieuwste versie van TSM voor ETS2 v1.10.x:
http://trucksim-map.com/f...-Map-5-x-ab-Patch-1-10-x/

Werkt prima, duurt alleen wel langer om spel te laden. Eenmaal opgestart werkt het vloeiend.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwuts

Pwuts

Ircghost schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 03:47:
Ik heb als voorbereiding op de us versie maar een Amerikaanse truck mod gevonden en geïnstalleerd :)
Heb je deze ook al:
http://ets2mods.org/2014/01/kenworth-long-edition-v-2-0/ ? Werkt prima op alle versies vanaf v1.8.2.5.
Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-dfur8eD1fec/Utkh3HvPrhI/AAAAAAAAdHM/TcmkkK-97VQ/s1600/Kenworth+Long+Edition.jpg
Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-4_ZEhSIT-Yk/Ut5NzHU18EI/AAAAAAAAdeA/lp7FPj_v4TE/s1600/ets2_00014.jpg
(Sorry voor de nogal grote afbeelding, kon geen kleinere versie vinden.. :/ )

[ Voor 6% gewijzigd door Pwuts op 09-07-2014 10:19 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18:25
Ik loop tegen het volgende aan. Ondanks dat het een PC-hardware probleem lijkt post ik het hier omdat ETS2 de enige game is waarbij het speelt.
Ik heb een al wat oudere PC. ASUS AX78 met AMD 9750Quadcore, 4Gig DDR2, R9-270X, CM 700W voeding. Het spel draait soepeltjes onder Win8x32, niks mis mee.
Na zo’n half uurtje spelen begint de PC zelf een beepend geluid te maken. ( Met de balkondeur open dacht ik eerst dat een vrachtwagen rondjes achteruit reed..) Als ik doorspeel loopt de boel vast, of reboot de PC.
Zodra ik, als ik de piepjes hoor, het spel pauzeer (Esc - menu screen) piept de PC nog 1 of 2 keer en dan verdwijnt het geluid en kan ik weer doorspelen, soms 5 minuten, soms een half uur.
Een aantal google resultaten verwijst naar het werkgeheugen, maar ik zie geen problemen.

Ik ben sowieso van plan de PC eind dit jaar te upgraden, maar wil graag ETS2 blijven spelen...
Als ik andere games speel (Skyrim, ANNO1404 en 2070, Sniper Elite 3) heb ik hier geen last van... Enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
Een aantal google resultaten verwijst naar het werkgeheugen, maar ik zie geen problemen.
memtest gedaan?
http://www.memtest86.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwuts

Pwuts

strider1007 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 10:22:
Ik loop tegen het volgende aan. Ondanks dat het een PC-hardware probleem lijkt post ik het hier omdat ETS2 de enige game is waarbij het speelt.
Ik heb een al wat oudere PC. ASUS AX78 met AMD 9750Quadcore, 4Gig DDR2, R9-270X, CM 700W voeding. Het spel draait soepeltjes onder Win8x32, niks mis mee.
Na zo’n half uurtje spelen begint de PC zelf een beepend geluid te maken. ( Met de balkondeur open dacht ik eerst dat een vrachtwagen rondjes achteruit reed..) Als ik doorspeel loopt de boel vast, of reboot de PC.
Zodra ik, als ik de piepjes hoor, het spel pauzeer (Esc - menu screen) piept de PC nog 1 of 2 keer en dan verdwijnt het geluid en kan ik weer doorspelen, soms 5 minuten, soms een half uur.

Ik ben sowieso van plan de PC eind dit jaar te upgraden, maar wil graag ETS2 blijven spelen...
Als ik andere games speel (Skyrim, ANNO1404 en 2070, Sniper Elite 3) heb ik hier geen last van... Enig idee?
Het zou kunnen dat door het intensieve gebruik van werkgeheugen of processor één van die twee oververhit of overbelast raakt. Controleer het eens in taakbeheer hoeveel werkgeheugen en processor het gebruikt, en of het eerder of later gebeurt wanneer je de fans sneller of langzamer zet.
Het zou ook de videokaart kunnen zijn die overbelast of oververhit raakt. Probeer eens of je langer kan doorspelen als je de grafische instellingen lager zet.
Veel succes... :)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-03 16:35
Om je temperaturen te monitoren kun je eventueel hwinfo installeren.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
vso schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 02:07:
jammer dat ze niet listen wat er gewijzigd gaat worden in de nieuwe versie .. ;) .. changelog zeg maar .. zal wel komen met de release ..
deze video geeft al een aardig idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
Reintjeboy schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 10:49:
[...]

Het zou kunnen dat door het intensieve gebruik van werkgeheugen of processor één van die twee oververhit of overbelast raakt. Controleer het eens in taakbeheer hoeveel werkgeheugen en processor het gebruikt, en of het eerder of later gebeurt wanneer je de fans sneller of langzamer zet.
Het zou ook de videokaart kunnen zijn die overbelast of oververhit raakt. Probeer eens of je langer kan doorspelen als je de grafische instellingen lager zet.
Veel succes... :)
Dank voor de reacties...

De memtest geeft geen probleem. Als ik aan het rijden ben is er ongeveer 1GB werkgeheugen geladen en blijft de videokaart rond de 60 graden.. Lijkt me OK...

Ik zal vanavond (zal wel morgen worden) nog wat verder kijken.

Ik blijf het bijzonder vinden dat dit alleen onder STS2 gebeurt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik heb een vet geheugen probleem :) mijn pc piept niet, maar als ik lang genoeg door speel dan crasht de game vanzelf naar de desktop, of in het ultieme geval loopt de hele pc vast.

Windows 32 bit en 4 GB geheugen waarvan ETS2 er ongeveer 1.5 GB wil gebruiken oid. Op een gegeven moment (zeg na een uur spelen) begint mijn HDD lampje steeds sneller te knipperen voor mij het teken dat het geheugen vol is en hij het op de HDD dumpt :P en op een gegeven moment begint het spel ook wat te haperen.

Ik heb er niet echt last van, ik save gewoon regelmatig en als ik merk dat hij het zwaar krijgt dan sluit ik het spel af en start ik gewoon opnieuw, binnen 30 seconden ben ik weer vrolijk rond aan het karren :P Gelukkig laad het spel echt extreem snel anders was ik het al lang beu vrees ik.

*edit* overigens gebeurd dit bij mij ook enkel met ETS2, GW2 of enig ander spel wat ik heb gespeeld/speel heb ik er nooit problemen mee gehad. ETS2 gebruikt gewoon een forse bak geheugen blijkbaar.

[ Voor 11% gewijzigd door TgR_KILLER op 09-07-2014 12:33 ]

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwuts

Pwuts

TgR_KILLER schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 12:31:
Windows 32 bit en 4 GB geheugen waarvan ETS2 er ongeveer 1.5 GB wil gebruiken oid. Op een gegeven moment (zeg na een uur spelen) begint mijn HDD lampje steeds sneller te knipperen voor mij het teken dat het geheugen vol is en hij het op de HDD dumpt :P en op een gegeven moment begint het spel ook wat te haperen.
Als 'ie 1,5GB nodig heeft voor ETS2 dan is er nog 2,5GB over voor je systeem+achtergrondapplicaties. Als 'ie dan alsnog op de HDD gaat dumpen betekent dat dat die 2,5GB te weinig is. Wat heb je dan allemaal op de achtergrond draaien :? 7(8)7

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:25

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ik heb een vet geheugen probleem :) mijn pc piept niet, maar als ik lang genoeg door speel dan crasht de game vanzelf naar de desktop, of in het ultieme geval loopt de hele pc vast.

Ik heb er niet echt last van, ik save gewoon regelmatig en als ik merk dat hij het zwaar krijgt dan sluit ik het spel af en start ik gewoon opnieuw, binnen 30 seconden ben ik weer vrolijk rond aan het karren :P Gelukkig laad het spel echt extreem snel anders was ik het al lang beu vrees ik.

*edit* overigens gebeurd dit bij mij ook enkel met ETS2, GW2 of enig ander spel wat ik heb gespeeld/speel heb ik er nooit problemen mee gehad. ETS2 gebruikt gewoon een forse bak geheugen blijkbaar.
Even een heads up: 32Bit kan maar 3.2GB zien, het is maar even dat je het weet O-)

Bij mij heeft het spel echt heel vaak last van "vertragingen", dus niet zozeer lage framerate maar dat je zeg maar in slow-motion speelt, ik zou het erg op prijs stellen als iemand dit probleem herkent want google weet ook geen raad 8)7

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Reintjeboy schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 14:25:
[...]

Als 'ie 1,5GB nodig heeft voor ETS2 dan is er nog 2,5GB over voor je systeem+achtergrondapplicaties. Als 'ie dan alsnog op de HDD gaat dumpen betekent dat dat die 2,5GB te weinig is. Wat heb je dan allemaal op de achtergrond draaien :? 7(8)7
Zoals kuusj98 al aangeeft (wat ik echt wel weet :p) is dat 32 bits Windows niet die 4 GB aan kan spreken. + ik draai nog Vista (ik weet het, bagger, maar ik heb hem wel legaal en ga niet ff paar honderd euro neertellen voor een upgrade :D, andere discussie)

Dus vol zit het geheugen snel genoeg :P

Maar as said, het boeit me ook weinig. Kan ruim 1.5 uur spelen en dan is het toch wel tijd voor een pauze :P

@kuusj98 dat vertragen heb ik ook soms, maar vaak als ik een nieuw gebied/stad in rij dus dat hij alles moet laden. Snachts daarin tegen loopt alles veel soepeler xD zal wel komen omdat het donker is en hij niet zoveel hoeft te tonen haha.

[ Voor 13% gewijzigd door TgR_KILLER op 09-07-2014 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
kuusj98 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 14:32:
[...]
Bij mij heeft het spel echt heel vaak last van "vertragingen", dus niet zozeer lage framerate maar dat je zeg maar in slow-motion speelt, ik zou het erg op prijs stellen als iemand dit probleem herkent want google weet ook geen raad 8)7
Start je perfmon en monitor wat je systeem op dat moment doet om de bottleneck te vinden. Disk? Cpu? Gpu (minder waarschijnlijk)?

[ Voor 57% gewijzigd door Room42 op 09-07-2014 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwuts

Pwuts

TgR_KILLER schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 14:58:
[...]

Zoals kuusj98 al aangeeft (wat ik echt wel weet :p) is dat 32 bits Windows niet die 4 GB aan kan spreken.
Weer wat geleerd... 8)7

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:53
En video geheugen moet je er bij optellen. Dus 4gb ram en 1gb video kaart is te veel. Bij elkaar mag met maar max 4gb zijn. (afgerond want in theorie is het zelfs minder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Room42 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 14:59:
[...]

Start je perfmon en monitor wat je systeem op dat moment doet om de bottleneck te vinden. Disk? Cpu? Gpu (minder waarschijnlijk)?
Ik denk eigenlijk dat het zeker is dat het aan mijn Schijf ligt, deze vliegt er sws zsm uit. (die zin is echt dramatisch maar helaas is mijn koffie op dus alles is troebel in m'n kop :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Dat is makkelijk te zien in de statistieken en de status van de schijf is uit te lezen met een S.M.A.R.T. tooltje, zoals CrystalDiskInfo.

Maar dit gaat wel off-topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Reintjeboy schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 10:17:
[...]

Heb je deze ook al:
http://ets2mods.org/2014/01/kenworth-long-edition-v-2-0/ ? Werkt prima op alle versies vanaf v1.8.2.5.
[afbeelding]
[afbeelding]
(Sorry voor de nogal grote afbeelding, kon geen kleinere versie vinden.. :/ )
Ik heb de 'normale' kenworth editie, thank voor de tip though!

Wel irritant dat je het alleen online kunt kopen, ben opnieuw begonnen op mijn laptop dus moet eerst nog 2 trucks kopen voordat ik online mag kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Om maar eevn ontopic te blijven. In welk land rijden jullie het liefste ? (in de normale zonder mods versie in ieder geval :P)

Ik rijd toch echt het liefst in Duitsland, dikke snelwegen, duidelijke afritten.. geen gedoe.

Polen heeft wel veel lange rechte wegen maar wordt gek van al die tolpunten :( Frankrijk ook overal Tol en het wegennet klopt daar voor mijn gevoel niet moet zoveel binnendoor.. Italië ben ik nog nooit geweest :P altijd gelezen dat het daar ook verschrikkelijk rijden is.. en in de UK kom ik ook eigenlijk niet, dat links rijden is niks voor mij xD ben altijd mega in de war haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Polen en de UK.... ik vind daar de scenery het mooist. Duitsland is saai en lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

zoek ff op ets 2 + memory pool

-mm_pool_size 1500 (getal aanpassen naar wens) in dit geval mag ets2 max 1500MB gebruiken .. bij wijze van spreken .. maar test dit. andere optie staat hieronder.

beetje offtopic:
mijn ervaring is dat onderstaande vaak sneller is dan geheugen testen of "benchmark" burn in test.
S.M.A.R.T tool is wel handig ;) ..
optie 1 kil alle onnodige `taken` die draaien waneer je inlogt op je XP machine (rechtsonder bij de tijd) .. dat zijn geheugen vreters.. ook alle " niet" Microsoft services . vallen hieronder. (stop ook de "thema/theme service van Microsoft)
start MSconfig via (start--> uitvoeren'
via systeem --> eigenschappen pas je pagefile aan naar " door systeem bepaald" en zetten.
als dit werkt langzaam weer alles aanzetten wat je "mist" ..

SSD ipv HDD is ook erg prettig, daarnaast verse windows installatie kan ook het probleem als sneeuw voor de zon laten verdwijnen..

Windows vervuilt dus herinstallatie is hard maar wel voor eindsaldo wel meest snelste weer op pad om lekker te gamen (wat vaak na tests toch wel moet gebeuren) dus skip tests .. reinstall done

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik ben nu begonnen in het oosten en wil helemaal op naar het noorden van Engeland rijden, verder is het rijden in Italië erg mooi en herkenbaar (die hoge bruggen brengen veel vakantieherinneringen terug :P), maar ze hebben in het spel en in het echt nogal bout afritten..

Uiteindelijk rij ik voornamelijk op en neer tussen Polen en Engeland, ligt er maar net aan waar de beste vracht heen gaat maar ik probeer wel een soort van lijn te volgen. Met Promods rij ik het liefst in Scandinavië

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:31

Pykow

Angelo OTR

Ik rij echt overal en nergens, maar probeer vooral grote wegen te pakken.
ik hoop dat ze de AI echt een stuk beter hebben gemaakt in de nieuwe versie.

Als je binnendoor rijd en er staat 70 KM/H, dan rijden ze soms nog eens 40 KM/H :S

of ze gaan al op de rem ongeveer 5 KM voor de kruising en daar krijg ik de meeste ongelukken door.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Laatst online: 28-10-2024
Pykow schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 09:10:
Ik rij echt overal en nergens, maar probeer vooral grote wegen te pakken.
ik hoop dat ze de AI echt een stuk beter hebben gemaakt in de nieuwe versie.

Als je binnendoor rijd en er staat 70 KM/H, dan rijden ze soms nog eens 40 KM/H :S

of ze gaan al op de rem ongeveer 5 KM voor de kruising en daar krijg ik de meeste ongelukken door.
Daar erger ik me dus zo erg aan...Buiten de bebouwde kom rijdt de AI 50-60 km/h waar je 80 mag en dan moet je weer remmen en inhalen kan ook niet. En dat remmen voor een snelheidsbord slaat ook nergens op! IRL rem je toch voorzichtig, maar rem je toch vooral op de motor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
strider1007 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 10:22:

Oorzaak ontdekt. *O*

Met behulp van http://openhardwaremonitor.org/ gemerkt dat het de processortemperatuur is. Zodra die boven de 80 graden komt... :(

Is dat een zorgwekkende temperatuur?

Maar eens even de koeler stofvrij maken ..

EDIT: En dat helpt, scheelt zo'n 12-15 graden... Who knew.. 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door strider1007 op 10-07-2014 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
hoi1234 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 09:31:
[...]
Daar erger ik me dus zo erg aan...Buiten de bebouwde kom rijdt de AI 50-60 km/h waar je 80 mag en dan moet je weer remmen en inhalen kan ook niet. En dat remmen voor een snelheidsbord slaat ook nergens op! IRL rem je toch voorzichtig, maar rem je toch vooral op de motor?
De reden dat ik zo min mogelijk binnendoor rij. Sterker nog al is het een half uur of zelfs een uur om dan rij ik gewoon om zolang ik dan wel over de snelweg kan rijden :P

@strider1007

Je pc stofvrij houden helpt sowieso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

waar ik mij vooral aan erger is dat auto's ook 40 gaan rijden op een afslag, terwijl dat meer een adviessnelheid is voor vrachtwagens.. zouden ze daar nog eens aan gaan werken denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuppie007
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:56
strider1007 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 12:20:
[...]

Oorzaak ontdekt. *O*

Met behulp van http://openhardwaremonitor.org/ gemerkt dat het de processortemperatuur is. Zodra die boven de 80 graden komt... :(

Warmte is funest voor elektronica, als scheelt het wel of je een AMD of Intel processor hebt. AMD blijf over het algemeen wat koeler. Wel is het zo, zeker als hij gaat piepen, er toch wel tegen een grens aan zit. Ik weet niet wat je precies voor setup heb, maar de meeste processoren klokken zichzelf terug als ze de max bereiken, of gaan helemaal uit. Dan krijg je een BSOD..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

wuppie007 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 18:14:
[...]

Warmte is funest voor elektronica, als scheelt het wel of je een AMD of Intel processor hebt. AMD blijf over het algemeen wat koeler. Wel is het zo, zeker als hij gaat piepen, er toch wel tegen een grens aan zit. Ik weet niet wat je precies voor setup heb, maar de meeste processoren klokken zichzelf terug als ze de max bereiken, of gaan helemaal uit. Dan krijg je een BSOD..
Maar ja, funest, moet je ook relatief zien natuurlijk.

Het is me al een heel aantal keren gebeurt dat door samenhang van dingen ervoor gezorgd heeft dat mijn FX eruit is geklapt op 90 graden, dus gewoon; uit. Schade? 0.

We hoeven die dingen niet als goden te behandelen, natuurlijk niet mee gaan gooien ofzo maar eens een keertje te warm kan echt geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

strider1007 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 12:20:
[...]

Oorzaak ontdekt. *O*

Proficiat trouwens. :)F :)F :)F :)F *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
Danet weer een ritje naar Frankrijk staat er opeens een aap stil op de snelweg om een invoegende auto voor te Laten. Moest ik weer hard remmen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hi, weet iemand misschien hoe je de productiviteit van je garage kan verbeteren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 23:43:
hi, weet iemand misschien hoe je de productiviteit van je garage kan verbeteren??
Mensen aannemen met hogere rating, denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik heb denk ik de verkeerde stad gekozen in het oosten.. zitten vaak maar op 300/800 euro tochtjes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
Ircghost schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 00:22:
Ik heb denk ik de verkeerde stad gekozen in het oosten.. zitten vaak maar op 300/800 euro tochtjes :(
Had ik ook, eerst wat long-distance laten levellen, dan komen de langere, beter betalende ritten vanzelf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
Hoe moet je eigenlijk een eigen garage kopen? Op internet staat dat elke stad een garage heeft en als je op het euro teken gaat staan, je de garage dan kunt kopen. Maar ik zie geen euro teken, zit ik nou helemaal verkeerd of wat? Ik neem aan dat je bij de garages waar jezelf kunt repareren moet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Laatst online: 14:36

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Nee, die garages kun je niet kopen. Er zijn aparte garages (bruin icoontje op de kaart geloof ik) die je kunt kopen. Als je er langs rijdt zien ze er ongeveer zo uit
Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/-U2SGzcpwPrE/ULt_uysCmrI/AAAAAAAACSA/aOIcn0m5Ats/s1600/antes.jpg

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:40

PauseBreak

derp!

hoi1234 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 09:31:
[...]

Of je er wel of niet voor remt hangt af van waar je rijdt. In Nederland kun je het gas loslaten, maar in Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk en Frankrijk wil je echt wel 50@50 rijden en zul je dus soms moeten remmen. Anders krijg je een hele lelijke portretfoto in de post voor veel teveel geld als je een beetje pech hebt ;)

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
PauseBreak schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 10:34:
[...]

Of je er wel of niet voor remt hangt af van waar je rijdt. In Nederland kun je het gas loslaten, maar in Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk en Frankrijk wil je echt wel 50@50 rijden en zul je dus soms moeten remmen. Anders krijg je een hele lelijke portretfoto in de post voor veel teveel geld als je een beetje pech hebt ;)
Tja, daarom krijg ik ook weleens z'n mooie portret foto, maar ik weiger gewoon te remmen. Hebben jullie trouwens ook last van medeweggebruikers die hun voertuig voor je gooien als ze op een afslag staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
hoi1234 schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 10:40:
[...]

Tja, daarom krijg ik ook weleens z'n mooie portretfoto, maar ik weiger gewoon te remmen. Hebben jullie trouwens ook last van medeweggebruikers die hun voertuig voor je gooien als ze op een afslag staan?
Anticiperen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:40

PauseBreak

derp!

hoi1234 schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 10:40:
[...]

Tja, daarom krijg ik ook weleens z'n mooie portret foto, maar ik weiger gewoon te remmen. Hebben jullie trouwens ook last van medeweggebruikers die hun voertuig voor je gooien als ze op een afslag staan?
Dan zit de fout toch echt bij jou, niet de AI hier. De AI rijdt zoals de lokale bewoners doen in die gebieden voor wat betreft het remmen bij snelheidsbeperkingen :P

[ Voor 6% gewijzigd door PauseBreak op 11-07-2014 11:01 ]

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Het is niet dat ze remmen.. maar de manier waarop xD op een afrit gaan auto's ook van 100 naar 40 in 1 seconden.. meestal hou ik er al wel rekening mee maar in het echt gebeurd dat dus ook echt nooit dat iemand vol op zijn ankers gaat..

Ik heb wel eens last van net na een tol poortje dat een auto van de linkerbaan na de tol naar de rechter wil, die blijft dan midden op de weg stil staan omdat ik op de rechterbaan eraan komt -_- al een paar keer gehad, rijd er nu maar volle vaart links voorbij steeds.

Hoop dat de AI wat beter wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05:19
hoi1234 schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 10:25:
Hoe moet je eigenlijk een eigen garage kopen? Op internet staat dat elke stad een garage heeft en als je op het euro teken gaat staan, je de garage dan kunt kopen. Maar ik zie geen euro teken, zit ik nou helemaal verkeerd of wat? Ik neem aan dat je bij de garages waar jezelf kunt repareren moet zijn?
Nee, dat zijn gewoon werkplaatsen/dealers. Dit moet je hebben:

Afbeeldingslocatie: http://guides.gamepressure.com/eurotrucksimulator2/gfx/word/536268921.jpg

Even verder gezocht, het icoontje met het huisje met een vrachtwagen er in moet je dus hebben:
Afbeeldingslocatie: http://img4.wikia.nocookie.net/__cb20130609143856/euro-truck-simulator-2/images/4/45/Ets2_00175.png

[ Voor 15% gewijzigd door jip_86 op 11-07-2014 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
  • Laatst online: 07-09 20:49
Zie jij bij die garages een euro teken dan? :X ;)

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Laatst online: 05:19
Nee, dat klopt, maar hij vroeg of je daar moet zijn. Daar moet je dus niet zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi1234 schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 00:07:
[...]

Mensen aannemen met hogere rating, denk ik?
maar ik kan alleen maar mensen van 0.8 en af en toe 1.7 aannemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Rij je wel consequent in elke stad waar je komt langs de job agency? Want volgens mij komen die mensen dan pas vrij zodat je ze kunt inhuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 13:33:
maar ik kan alleen maar mensen van 0.8 en af en toe 1.7 aannemen...
Zelfs al heb je bij het uitzendbureau tien pagina's met chauffeurs, ze zijn als je ze inhuurt allemaal beginnend bestuurder, volgens mij ook inderdaad rating 0.8 of 1.7 .
Zodra je ze laat rijden doen ze ervaring op, levelen en gaan steeds beter betalende ritten doen.
Ik geef altijd aan dat het levelen in het begin niet 'balanced' moet zijn, maar 'long-distance', ze pakken dan vrij snel langere ritten op..

Ik heb nu zo'n 16 dames ingehuurd, en sommige zitten al op rating 5.8, met ritten van rond de 15.000..

Easy money _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
@Skull volgens mij zit er een bug in de promods map. Ik wou van stockholm met de pond naar helsinki, maar toen ik aankwam begon ik te trillen en kreeg ik alsmaar meer damage. Het lijkt wel alsof ik in de grond zak. Helaas heb ik geen plaatje omdat printscreen niet goed werkt. Er wordt trouwens ook niet gevraagd om de engine uit te zetten.

[ Voor 32% gewijzigd door hoi1234 op 11-07-2014 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Dat heb ik ook wel eens gehad. Dat is een keer jammer maar helaas. Ofwel ETS2 in de taskmanager killen of de wegenwacht bellen.

Maar zo ben ik een keer in Helsinki door de grond gezakt. In Helsinki is een groot parkeerterrein waar je niet op komt (enige toegangsweg vanaf een rotonde is afgesloten). Omdat ik een beetje gek ben wil ik de kaart 100% gereden hebben en zocht ik een ingang door er helemaal omheen te rijden en opeens zat ik 5 meter lager, onder straatniveau in zee. En daar kon ik een heel eind rondrijden. Was best wel geinig.
Ik weet niet meer hoe ik eruit gekomen ben, waarschijnlijk door de wegenwacht te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Mijn beide chauffeurs zitten nu op respectievelijk 1.7 en 3.3 met 3.5 en 5.5k per rit. Wel waren ze nog wat duur (basissalaris van 1500 + 10.44p/km) terwijl ik ze nu kan krijgen van 320 + 10.22p/km.. ach ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:30
Daarstraks in MP een uur (ja letterlijk) een uur aan Europoort staan wachten, eens de mods de blockers begonnen te kicken ging het snel voorruit uiteraard. Ik wou gewoon eens uittesten of dat klopte wat ze zeiden over Europoort. Ik kan nu wel tegen mezelf zeggen "NEVER EVER AGAIN" :P

https://valid.x86.fr/s6z3z0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Tomskii5 schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 23:14:
Daarstraks in MP een uur (ja letterlijk) een uur aan Europoort staan wachten, eens de mods de blockers begonnen te kicken ging het snel voorruit uiteraard. Ik wou gewoon eens uittesten of dat klopte wat ze zeiden over Europoort. Ik kan nu wel tegen mezelf zeggen "NEVER EVER AGAIN" :P
Tja, ik heb tienduizende kilometers gemaakt in MP met een nieuw profiel en raad eens hoeveel geld ik heb:

5000 knaken...

Ik moest toevallig vanavond weer eens naar een verjaardag en dat is misschien maar goed ook, ik was me kapot, KAPOT aan het ergeren aan die kut oost-Europeanen en Russen die elke keer leuk menen te zijn door mij eerst naar de klote te rijden, en als ik dan wegenwacht bel, mijn vrachtwagen repareer (wat bij snelle opdracht gelukkig door werkgever word gedekt) en weer weg wil rijden gaat weer iemand anders me klem rijden. Gek word ik ervan.

Ik weet niet eens hoe ik iemand kan reporten, en dat gevoel vind ik niet fijn, wat ik echter helemaal niet fijn vind is dat ik 2 weken op vakantie ga en dus niet kan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
Ik sta op iets van -130.000 EUR na 3 keer geramd te zijn in de file (of van die leukerds die in SP zitten en dan doodleuk in MP joinen waardoor je overal en nergens bent

Reporten doe je met. "/report *naam of nummer speler* *reden*"

Die sterretjes en aanhalingstekens moet je uiteraard niet typen

[ Voor 28% gewijzigd door Tomskii5 op 11-07-2014 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik snap ook gewoon echt niet dat mensen nog MP spelen... wat is de lol eraan? Ik hoor en zie (op YouTube) enkel slechte verhalen over dat rammen etc..

Ik ga het niet eens proberen, zou er gek van worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik wil het wel graag proberen, zodra het kan met alleen de tweakers bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
TgR_KILLER schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 23:37:
Ik snap ook gewoon echt niet dat mensen nog MP spelen... wat is de lol eraan? Ik hoor en zie (op YouTube) enkel slechte verhalen over dat rammen etc..

Ik ga het niet eens proberen, zou er gek van worden.
Omdat het leuk is wat bedrijvigheid te zien in zones waar je dat normaal verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

Ze zouden voor multiplayer eigenlijk een soort rating moeten implementeren; raak je veel andere mensen dan gaat je rating omlaag. In multiplayer kom je dan automatisch terecht bij andere mensen die ook andere mensen veel raken.
Wat me ook gaaf lijkt is ridealong met iemand anders (naast diegene kunnen zitten in de cab tijdens het rijden).
Is het mogelijk om multiplayer te doen zonder Steam versie van ETS2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
Alexxxxxxxxxx schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 06:45:
Is het mogelijk om multiplayer te doen zonder Steam versie van ETS2?
nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Maasluip schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 19:03:
Dat heb ik ook wel eens gehad. Dat is een keer jammer maar helaas. Ofwel ETS2 in de taskmanager killen of de wegenwacht bellen.[...]
Via de taskmanager killen? Wat een slecht advies! Gewoon een recente autosave laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
Room42 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 12:49:
[...]

Via de taskmanager killen? Wat een slecht advies! Gewoon een recente autosave laden.
Autosave werkte ook niet, moest uiteindelijk de wegenwacht bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ik sla tegenwoordig vaak even op voordat ik het schip in ga (pun intended).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
Room42 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 14:51:
Ik sla tegenwoordig vaak even op voordat ik het schip in ga (pun intended).
Ferry smart ! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-09 11:15
Gisteren kwam ik per toeval weer eens langs dit topic. Al een tijdje geleden dat ik ETS2 speelde, maar n.a.v. de screens en reacties weer eens het spel opgestart. Eerst maar eens de update geïnstalleerd, daarna ook prompt maar de DLC gekocht en kon weer vooruit!

Vond een leuke MOD van een trailerpack voor een twee zare trailers, een met een rotorkop van een windmolen en de ander een freesmachine (37t!!). Ritje gekozen naar Hongarije en gas erop!

Eerste uitdaging was deze..........
Afbeeldingslocatie: http://members.ziggo.nl/ewz/images/ets2/001.jpg
Soepel uitritje, de scania die mij werd geboden is een R440, niet enorm krachtig voor 37t. Dat bleek al bij de drempel met een aanloopje nodig. Toen indraaien op de straat ging ook wel aardig totdat de auto's aankwamen....toen werd het flink krap.
Afbeeldingslocatie: http://members.ziggo.nl/ewz/images/ets2/002.jpg

Uiteindelijk een dramatische rit wat dwars door Tjechië de bergen door met een R440 lukt niet sneller dan met 50km/h.

Binnekort meer, trouwens ontkoppelen jullie ook wel eens om even snel een stad toe te voegen aan het lijstje 'ontdekt?'

The sky is the limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ziet er gaaf uit! Ik ontkoppel bij een normale vracht niet omdat ik het altijd juist een uitdaging vind om te rijden met een trailer door de stad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ik ontkoppel ook niet, uit angst hem kwijt te raken :P
Maar ik kijk altijd wel wat er langs de route ligt. Zeker ook aangezien ik best vaak een nieuwe garage moet kopen omdat ik anders het geld niet op krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik moet nog wel een tijdje voordat mijn geld niet op kan, ik zit nu weer na de laatste uitbreiding van mijn enige garage op 25k met een dagelijkse schuld van 6.8k :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
@ IRCghost; eens maar op een of andere manier heb ik soms meer geduld om te manouvreren dan de andere keer :)

@ Evanescent; hij wordt gemarkeerd op de kaart maar in sommige steden kan je het inderdaad soms wel uit het oog raken.

Ik heb nog maar 1 garage met vier chauffeurs, uitbreiding gaat gestaag, ik werk graag voor de centen in plaats van bij de bank ;)

The sky is the limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EasyJet schreef op zondag 13 juli 2014 @ 10:40:
Ik heb nog maar 1 garage met vier chauffeurs, uitbreiding gaat gestaag, ik werk graag voor de centen in plaats van bij de bank ;)
*boks* ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Ahh ik zit IRL weer op de snelweg met de GTI en de sleurhut erachter allerlij soorten vrachtwagens in te halen, is die vakantie toch nog ergens nuttig geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik heb nog nooit een trailer ontkoppeld xD zou niet eens de knop weten om dat te doen :P

Ik heb overigens nog nooit verlies gedraaid.. verdien nu per dag 100k ongeveer. Koop na bijna elke rit wel een truck of spaar weer voor een volgende garage. Het gaat rap nu met 22 chaffeurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwuts

Pwuts

TgR_KILLER schreef op zondag 13 juli 2014 @ 12:32:
Ik heb nog nooit een trailer ontkoppeld xD zou niet eens de knop weten om dat te doen :P
Standaard is de unloadbutton "T". Daarvan verschijnt trouwens ook een melding op je infoscherm zodra je de trailer goed parkeert. ;)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Oh xD Ik wist niet dat het dezelfde knop was :P de T gebruik ik bijna altijd om hem te lossen idd.. wist niet dat je hem met de T ook haverwege kon dumpen.

Met bijna 30k km op mijn "nieuwe" FH hem maar weer eens een upgrade gegeven. Naast de nieuwe gelakte spiegels i.p.v. de kunstoffen heb ik de 600PK motor ook gewisseld voor de 750 PK variant :)

Nu weer doorsparen om mijn Manchester garge te upgrade naar een grote garage :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met welke camera positie rijden jullie het liefst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2014 @ 14:44:
Camerapositie bedoel je? In de truck, achter het stuur, natuurlijk. Behalve:
- Bij erg krappe bochten bij de oprit van de snelweg, daar kijk ik soms vanuit het wiel, zodat ik superstrak langs de railing kan rijden.
- Als het achteruit insteken niet wil lukken, pak ik even de chase cam.

Verder alles wel vanuit de cabine.

[ Voor 5% gewijzigd door Room42 op 13-07-2014 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:53
Ik doe alles uit de cabine, mey freetrack head movement dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
alles vanuit de cabine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik doe bijna alles vanuit de cabine en bestuur het zicht met de muis. Heb soms ook triple screen aan staan maar werkt niet heel vlot.

Bij deze overigens mijn truck :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dHf5Axn.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Cmf4btW.jpg
Dat "King of the road" is overigens best sneu, maar als ik dat niet gebruik kan ik niet overal ledjes installeren :(

[ Voor 29% gewijzigd door Kecin op 13-07-2014 18:10 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
dan is die van mij nog bescheiden

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dAswXms.jpg?1

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik rij nog elke keer in de standaard trucks, ik wil eens alle merken kopen en dan rijden en dan mijn keuze maken welke ik wil voor een tijdje :). Bijna klaar om mijn vierde truck, een MAN, te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind hem wel bruut :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2014 @ 14:44:
Gewoon in de cabine, geen uitzonderingen (soms druk ik alleen even op 5, is dat een echte uitzondering? :P )

Mijn trucks waren altijd wit en standaard (een enkele keer zo'n rek met een paar lampen).
Als mijn pc het na de vakantie (ik ga morgen weg) weer doet, ben ik van plan om gewoon al mijn trucks een Waberer's of een Willi Betz paintjob te geven (ik ga ook een Betz of Waberer's garage downloaden) en ga natuurlijk met zo veel mogelijk met de bijbehorende trailer rijden :)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2014 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Lol een van mijn drivers is mij nu in rating voorbij, ik zit vast op 3.3 en hij zit al op 4.2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ircghost schreef op zondag 13 juli 2014 @ 19:29:
Lol een van mijn drivers is mij nu in rating voorbij, ik zit vast op 3.3 en hij zit al op 4.2 :P
Oh oh... Pas maar op dat ie het bedrijf niet over gaat nemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik heb mijn camera ook altijd in cabine staan. Soms als ik stil sta ofzo gebruik ik wel de andere opties om rond mijn truck te kijken. Maar om te rijden / parkeren / whatever altijd gewoon cabine standpunt. In het echt kan je ook niet ff van achteren kijken om ergens in te draaien :P

Nieuw fototje met mijn nieuwe spiegels en motor :D uiterlijk niet heel veel aangepast maar vind het wel stijlvol zo.. Wil uiteindelijk nog wel een keer andere wielen kopen.

Afbeeldingslocatie: http://s27.postimg.org/crvi0icz7/2014_07_13_00001_kopie.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
@ Carfanatic, prachtig screenshot. Mooie dikke 6x2 Volvo heb je er van gemaakt.

@ TgR_KILLER; rijdt zo'n 6x4 nou echt anders? Zit te twijfelen of ik mijn Scania zal upgraden.

The sky is the limit

Pagina: 1 ... 52 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.