Toetsenbord > Xbox controller > stuurtje
Voor mij is de Xbox controller voorlopig al goed genoeg.
Voor mij is de Xbox controller voorlopig al goed genoeg.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Valt nog mee. Als ik ga optellen hoeveel het mij kost om alleen ETS te spelen
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Sure is.. Boeingfanaat moet maar eens een stuurtje proberen, ik denk dat de joystick daarna stof zal happen. Heb nu sinds een week een stuur maar dan kun je met goed fatsoen niet meer terug naar het toetsenbord of joystick. Totaal andere beleving.
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Verwijderd
Angelo NL / Global Cargo VTC
Probleem heb ik ook...
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Verwijderd
Mmmmm.... ik denk dat ik dit weekend online maar eens op zoek ga naar een goed, niet te duur stuurtje.cbr600f4i schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 08:10:
[...]
Sure is.. Boeingfanaat moet maar eens een stuurtje proberen, ik denk dat de joystick daarna stof zal happen. Heb nu sinds een week een stuur maar dan kun je met goed fatsoen niet meer terug naar het toetsenbord of joystick. Totaal andere beleving.
Pedalen??Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 14:52:
[...]
Mmmmm.... ik denk dat ik dit weekend online maar eens op zoek ga naar een goed, niet te duur stuurtje.
Maar hoe moet je dan gas geven? Met het toetsenbord of zit er een knopje daarvoor op een doorsnee stuurtje?
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Als ik moet kiezen, ben ik eigenlijk wel blij met de Logitech Driving Force gt/pro de Momo moet je namelijk wel een 900 graden mod op uitvoeren.kuusj98 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 14:03:
[...]
Probleem heb ik ook...
Nou ja, ik was dus aan het kijken naar een G25, zegt een meneer dat ie er een voor mij heeft en dat hij die naar een adres dichterbij kon halen omdat iemand regelmatig langskwam, hij had zijn ophaaladres nog doorgegeven maar daarna niks meer van gehoord![]()
Zo zielig altijd...
Maar die prijzen op Marktplaats word je niet vrolijk van, en voor 50 euro meer heb ik garantie, en hoef ik niet in twijfels te zitten of de man voor mij rare dingen ermee heeft gedaan. Dus nieuwe G27 it is.
Toch wel raar, ik begon met kijken naar een Logitech Momo maar uiteindelijk toch bij het duurste uitgekomen.
Tja vanalles
Dat sturen is wel veel beter ja, maar dat rondkijken zoals hij het doet is het toch echt niet! hele tijd allerlei knopjes moeten drukken om fatsoenlijk rond te kijken.. dat gaat zoveel fijner met een muis..CaptainPanda schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 15:10:
Een stuurtje kan ik ook ten zeerste aanraden!
[video]
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Ik wilde net de G25/27 voor de koppeling, lijkt me wel eens leuk om te expirimenteren in bijv. City car driver , Spintires dalijk enz.vso schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 19:47:
[...]
Als ik moet kiezen, ben ik eigenlijk wel blij met de Logitech Driving Force gt/pro de Momo moet je namelijk wel een 900 graden mod op uitvoeren.
De koppeling + schakelbak van de G25/G27 lijkt mij overkill / overrated. omdat het eigenlijk geen "gevoel" overbrengt van het echte werk. (ook af gegaan op antwoord van andere tweakers over dit onderwerp)
Ik heb btw nog een "stand" voor een stuurtje en pedalen gebruik ik niet (PM me als je intresse hebt) ..
Ik ben bezig met een arduino based "add-on" voor sim based gaming .. modulair in opbouw dus aparte onderdelen zoals
- schakelbak (4 of 6 "klapbak" met achteruit) zoals hier iemand al gemaakt heeft. .
- koppeling
en alles wat je eigenlijk op een vrachtwagen/auto kan verwachten .. modulair zodat je het ook nog kan uitwisselen .. en op USB![]()
maar goed eerst wat ander projectjes doen voordat ik kan starten ..
[ Voor 8% gewijzigd door Kuusj op 27-06-2014 22:33 ]
Je bedoelt going East? Tja, zie eigenlijk niet waarom ik het nu moet kopen. Er zijn genoeg wereld uitbreidende mods en voorlopig is het leuk zat! Die steamsale loopt ook niet weg, die komt wel weer in de herfst en dan zal die wel weer hetzelfde kosten.vso schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 22:22:
[...]
als je terug leest (paar pagina's oid) is het handig om DLC east er bij te hebben + stuurtje
[ Voor 23% gewijzigd door hoi1234 op 27-06-2014 23:10 ]
promods o.a doet het niet zonder going east ...hoi1234 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 23:01:
[...]
Je bedoelt going East? Tja, zie eigenlijk niet waarom ik het nu moet kopen. Er zijn genoeg wereld uitbreidende mods en voorlopig is het leuk zat! Die steamsale loopt ook niet weg, die komt wel weer in de herfst en dan zal die wel weer hetzelfde kosten.
Tja vanalles
Dacht dat al die mods zonder DLC werken, maar is dat nieuw dan?
[ Voor 41% gewijzigd door hoi1234 op 27-06-2014 23:15 ]
maar goed zoals je zegt je kan het altijd nog kopen ... alleen opletten bij mods dowloaden ze zetten het er meestal wel bij.hoi1234 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 23:12:
[...]
Dacht dat al die mods zonder DLC werken, maar is dat nieuw dan?
Tja vanalles
Speed limits are like herpes.
Ik gebruik nooit de schakel.CaptainPanda schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 15:10:
Een stuurtje kan ik ook ten zeerste aanraden!
Gasgeven en remmen gaat met twee voetpedalen (zoals in een echte auto); iets duurdere sturen zoals onder andere een Logitech G25/G27, diverse Fanatecs en een Trustmaster T500RS hebben ook een koppelingspedaal en een handmatige versnellingspook.
[video]
Ik heb mijn G25 een tijd terug verkocht en ben voor een Fanatec set gegaan (zonder shifter) maar ik had toch nooit problemen om het e.e.a. goed in te stellen om fatsoenlijk te kunnen schakelen.Pykow schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 07:40:
[...]
Ik gebruik nooit de schakel.
Ik krijg de setup nooit goed ingesteld en daarom gebruik ik semi-automaat.
dus alleen voor voorruit ,neutraal en achteruit gebruik ik de pook, maar niet om in een versnelling te zetten.
F4 en en dan de daklampen aangevinkt?hoi1234 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 10:55:
Hebben die lampen die je op het dak kunt zetten eigenlijk nut? Ik heb ze nu gekocht, maar als ze aan staan zie ik geen verschil met als ze uit staan.
Verwijderd
Het is logisch dat je trailer de andere kant op rijdt dan dat je stuurt als je achteruit rijdt. Heb je nooit zelf een auto achteruit ingeparkeerd met karretje of dat iemand anders dat deed?hoi1234 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 23:12:
[...]
Ik vind het trouwens wel lastig om in te parkeren, die trailer beweegt telkens. Is het mogenlijk
mogelijk om met een toetsenbord die vrachtwagen een beetje recht te houden? Ik heb al een keer gelezen dat je vooral rechtuit erin moet en niet teveel sturen, maar ik moet dus juist sturen, omdat die vrachtwagen scheef staat.
Dat bedoel ik ja. Maar zie geen verschil, dus is het dan voor de sier ofzoCarfanatic schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 11:15:
[...]
F4 en en dan de daklampen aangevinkt?
[afbeelding]
Dat snap ik wel, maar wat ik meer bedoel is er een manier om je vrachtwagen recht voor het vak te krijgen? Zodat je eigenlijk alleen achteruit gas hoeft te geven en een beetje bijsturen.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 11:37:
[...]
Het is logisch dat je trailer de andere kant op rijdt dan dat je stuurt als je achteruit rijdt. Heb je nooit zelf een auto achteruit ingeparkeerd met karretje of dat iemand anders dat deed?
Het is me één keer op m'n MacBook gelukt om achteruit in te parkeren (met toetsenbord want hij herkent mijn stuur niet). Maar nu speel ik ETS op m'n gewone gaming pc en dus met stuur. Zoals velen hier raad ik een stuur ten zeerste aan.
Het betreft de Beacons, niet de roof auxiliary.hoi1234 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 12:15:
[...]
Dat bedoel ik ja. Maar zie geen verschil, dus is het dan voor de sier ofzo
[ Voor 41% gewijzigd door Room42 op 28-06-2014 17:04 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Verwijderd
Nee, maar het wordt er wel makkelijker en leuker van.Carfanatic schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 12:09:
het achteruitrijden verandert niet doordat je een stuurtje gebruikt.
Zeker niet voor de sier ! Als je gewone lampen erbij gezet hebt helpt het best veel.hoi1234 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 12:15:
[...]
Dat bedoel ik ja. Maar zie geen verschil, dus is het dan voor de sier ofzo
[ Voor 14% gewijzigd door strider1007 op 28-06-2014 16:20 ]
Het gaat inderdaad om de extra lampen, niet de beacons. Ik zet groot licht trouwens nooit aan, in het echt mag je het ook niet gebruiken met zoveel auto's.strider1007 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 16:18:
[...]
Zeker niet voor de sier ! Als je gewone lampen erbij gezet hebt helpt het best veel.
Je moet wel groot licht ( dus High Beam) aanzetten. Echt een forse lichtwinst.
Geldt ook voor lampen die je op de Bullbar zet, (Front Auxilary dan)
Gaat het om de oranje beacons, gewoon een keer snachts aanzetten..
Het werkt alleen bij groot licht dus dan heb je er inderdaad niks aan.hoi1234 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:52:
[...]
Het gaat inderdaad om de extra lampen, niet de beacons. Ik zet groot licht trouwens nooit aan, in het echt mag je het ook niet gebruiken met zoveel auto's.
Och, ik heb genoeg momenten dat ik geen tegenliggers zie, en dan is er niks mis met groot licht...hoi1234 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:52:
[...]
Het gaat inderdaad om de extra lampen, niet de beacons. Ik zet groot licht trouwens nooit aan, in het echt mag je het ook niet gebruiken met zoveel auto's.
Verwijderd
Maar wat is het nut er precies van? Ik zie alles nog prima zonder groot licht, ik zie niet in waarom ik grootlicht zal gaan gebruiken in plaats van gewoon normaal licht. 's Nachts gebruik ik gewoon dimlicht en overdag de dagrijverlichting. Pas als ik ergens op een mistig landweggetje rijd en nauwelijks iets kan zien, dan doe ik het grootlicht aan. Maar daar is die ook voor bedoeld toch?strider1007 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 22:10:
[...]
Och, ik heb genoeg momenten dat ik geen tegenliggers zie, en dan is er niks mis met groot licht...
En anders, de tegenliggers knipperen wel met hun groot licht, maar bekeuringen ofzo zijn er niet.
Nou, als je op een snelweg zonder lantaarns rijdt zie je niet veel hoor... Is het trouwens raar dat ik vind dat er lantaarnpalen langs de weg moeten?Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 23:00:
[...]
Maar wat is het nut er precies van? Ik zie alles nog prima zonder groot licht, ik zie niet in waarom ik grootlicht zal gaan gebruiken in plaats van gewoon normaal licht. 's Nachts gebruik ik gewoon dimlicht en overdag de dagrijverlichting. Pas als ik ergens op een mistig landweggetje rijd en nauwelijks iets kan zien, dan doe ik het grootlicht aan. Maar daar is die ook voor bedoeld toch?
Niemand? Ik vind zelf niks dat ik verkeerd doe nml...kuusj98 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:45:
Even een deftig probleem: als ik nu dus optrek in 1, en ik duw dan de koppeling in, dan gaat het ding vol in de ankers, dat gebeurt ook als ik geen gas geef.
Weet iemand even snel het probleem of ben ik weer een uniek geval?
Je geeft totaal geen info wat het gissen nogal zinloos maakt.kuusj98 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 23:40:
[...]
Niemand? Ik vind zelf niks dat ik verkeerd doe nml...
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Dat heb ik gelukkig nog niet meegemaakt.tommie2244 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 21:46:
Nou, net na een tijdje weer de ETS2MP opgestart. En wat een domper. Binnen 10 minuten kon ik mijn truck alweer 4x repareren, door allemaal Russen die alles en iedereen liepen te rammen.Door die Steam sale hebben denk ik weer een hoop gebande mensen het spel gekocht, om andermans plezier te vergallen. Ik raak de MP de komende tijd wel niet meer aan, en wacht wel totdat het gros van de spelbrekers is geband.
Excuses..Room42 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 23:43:
[...]
Je geeft totaal geen info wat het gissen nogal zinloos maakt.
Verwijderd
Ik heb het ook gehad met m'n Logitech MOMO, maar dan andersom, dus als je de rem niet indrukte dat hij dan vol vooruit ging. Volgens mij moet je iets veranderen in de "Acceleration axis mode" bij Options->Controls,kuusj98 schreef op zondag 29 juni 2014 @ 00:33:
[...]
Excuses..
Ik heb dus een G27 gekocht en deze volgens het boekje geïnstalleerd, dus driver e.d.
Nu ga ik op Youtube kijken hoe ik dat het beste in ETS2 kan instellen en dit volg ik ook.
Dus gas, rem en koppeling geconfigureert en doen het ook maar behoren, maar als ik dan ingame ga en ik ga bijv. 10 in de eerste versnelling en wil dan opschakelen en ik duw de koppeling in remt hij automatisch (ook als ik gas loslaat), ik heb voor de lol ook even de flippers gebruikt en ook hier als je het gas los laat gaat het ding vol in de ankers...
Verder zou ik niet weten wat te doen, en daarom dacht ik ik vraag maar eventjes hier want er zullen meer mensen met een G27 rondzweven op dit topic.
Ik denk dus dat het met de gaspedaal te maken heeft maar verder kom ik niet
Ik denk dat het niet echt om het nut gaat..Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 23:00:
[...]
Maar wat is het nut er precies van? Ik zie alles nog prima zonder groot licht, ik zie niet in waarom ik grootlicht zal gaan gebruiken in plaats van gewoon normaal licht. 's Nachts gebruik ik gewoon dimlicht en overdag de dagrijverlichting. Pas als ik ergens op een mistig landweggetje rijd en nauwelijks iets kan zien, dan doe ik het grootlicht aan. Maar daar is die ook voor bedoeld toch?
[ Voor 4% gewijzigd door strider1007 op 29-06-2014 08:55 ]
Niet? Ik meen mij te herinneren dat ik die toch wel heb gehad bij het constant voeren van groot licht.strider1007 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 22:10:
[...]
En anders, de tegenliggers knipperen wel met hun groot licht, maar bekeuringen ofzo zijn er niet.
Maar ik heb hem op Origin, niet op SteamCannot find Euro Truck Simulator 2 in your Steam library. Is your Steam account private? If yes change it status to public and try again.
[ Voor 25% gewijzigd door Eagle Creek op 29-06-2014 09:08 ]
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Verwijderd
"licht" is een algemene term en geeft geen indicatie over de lichtsterkte of richting.Verwijderd schreef op zondag 29 juni 2014 @ 12:31:
Jullie misscrossen de lampen waarover jullie het hebben...
Je hebt naar mijn idee dimlicht, licht en grootlicht?
[ Voor 8% gewijzigd door hoi1234 op 29-06-2014 18:20 ]
Ik nog nooit en ik rij als het pikkedonker is altijd met groot licht en toegevoegde lichten op de bullbar en het dak.Eagle Creek schreef op zondag 29 juni 2014 @ 09:02:
[...]
Niet? Ik meen mij te herinneren dat ik die toch wel heb gehad bij het constant voeren van groot licht.
Wellicht andere versie..
Signatures zijn voor boomers.
Wizzards ? nooit geweten waar deze zitten.ScuL schreef op zondag 29 juni 2014 @ 01:58:
Draai anders de wizzard? Ik heb met mijn G27 niks ingesteld in de Logitech profile en in ETS2 de wizzard gedraaid en alles werkt goed out-of-the-box. Soms kan het een dubbele binding zijn.
Ik had eerst iedere keer dat m'n motor uit ging als ik hem naar z'n 2 schakelde, bleek dat die knop dezelfde binding had.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Dat inparkeren vind ik ook prachtig om te doen. Ga wel voor 20 rustpauze's per rit ofzoTgR_KILLER schreef op maandag 30 juni 2014 @ 11:17:
Snap niet dat je niet genoeg kan zien met gewoon verlichting aanik rijd snachts nooit de hele tijd met groot licht aan enkel als er op een 1 baansweg ineens een scherpe bocht aan komt. Maar helemaal op de snelweg nooit, zie echt wel genoeg samen met de navi weet je toch wel waar je heen moet.
Al rij ik nooit harder dan 90, dat wil mijn truck nietprobeer het zo realistisch mogelijk te houden wat rijden betreft, ik parkeer ook altijd netjes mijn trailer. Ook al kost me dat af en toe 10 keer steken op sommige plekken haha.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
[ Voor 58% gewijzigd door hoi1234 op 30-06-2014 19:37 ]
Verwijderd
ProModsPlato112 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 22:38:
Er is een mod waarbij je het originele spelgeluid harder in de cabine kunt laten klinken.
Ik kan alleen even niet vinden welke dit is. Ik ga even voor je zoeken
Yup, net ook zelf gevonden
Dat is nu jammer! De steamsale is net voorbij en zover ik weet heb je going East nodig voor promods, dat wordt dus wachten tot de volgende steamsale en dan zal ik going East kopen.
Nog niet, pas in de versie waar Roemenië bij zit.hoi1234 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 08:04:
[...]
Dat is nu jammer! De steamsale is net voorbij en zover ik weet heb je going East nodig voor promods, dat wordt dus wachten tot de volgende steamsale en dan zal ik going East kopen.
[ Voor 4% gewijzigd door Plato112 op 01-07-2014 13:33 ]
Dat is nou geweldig! Als ik hem nu download kan ik dan nog spelen als de versie met Roemenië uitkomt, of moet je dan updaten naar de nieuwste promods? Heb trouwens via steam een nieuwe "mod" gevonden die het geluid in de cabine 85% laat horen als het buitengeluid.Plato112 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 13:32:
Ik was ook in de veronderstelling dat Going East vereist was voor Promods maar zoals Scul al zegt (en hij kan het weten) is dat dus niet zo, zie ook: http://www.promods.net/compat.php
hij bedoelt denk ik dat roemenië komt in promods en dat je dan dus de going east nodig hebthoi1234 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 15:31:
[...]
Dat is nou geweldig! Als ik hem nu download kan ik dan nog spelen als de versie met Roemenië uitkomt, of moet je dan updaten naar de nieuwste promods? Heb trouwens via steam een nieuwe "mod" gevonden die het geluid in de cabine 85% laat horen als het buitengeluid.
Juist. Je kunt je vrachtwagen nou eenmaal niet als een mirakel op een vliegend tapijt over Hongarije heen transporteren.krissie100 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 15:42:
[...]
hij bedoelt denk ik dat roemenië komt in promods en dat je dan dus de going east nodig hebt
spamfilter? bij hotmail blijft er regelmatig wat hangenhoi1234 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 15:53:
Trouwens waarom kan ik niet via facebook inloggen? Ik krijg dan de melding dat ik geregistreerd ben, maar dat er een activatieemail naar mijn mail is gestuurd (kan niks vinden?)
[ Voor 26% gewijzigd door ScuL op 01-07-2014 16:56 ]
Inderdaad spamfilter, had ik toch niet goed gekeken....ScuL schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 16:54:
spamfilter? bij hotmail blijft er regelmatig wat hangen
[ Voor 189% gewijzigd door hoi1234 op 01-07-2014 19:23 ]
Het lijkt erop dat je een deel mist. De file promods-v162 is bij mij 395,745KB...
Waarom (er komt toch geen nieuwe engine, welke nu wel nodig is eigenlijk imo) voegen mappers dadelijk niet gewoon de USA en Europa-maps bij elkaar? Dus Pro-mods bijv. plus het Going East gedeelte en dan nog USA met later geheid nog aanvullingen.Ircghost schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 23:30:
Aangezien ETS2 een regions selecter heeft, betekent dit dat ze het een groter portaal willen gaan maken? Mogelijk voor American Truck Simulator?
Ik neem aan dat ik dan alles even opnieuw moet downloaden of kan ik ook iets anders doen? Ik bedenk me trouwens ook net dat peazip een error gaf.strider1007 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 23:05:
[...]
Het lijkt erop dat je een deel mist. De file promods-v162 is bij mij 395,745KB...
[ Voor 8% gewijzigd door hoi1234 op 02-07-2014 09:34 ]
Als je voor de gratis download gaat, gaat het om 3 bestanden. Als je alleen de 1e hebt dan heb je een corrupt archiefhoi1234 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 09:32:
[...]
Ik neem aan dat ik dan alles even opnieuw moet downloaden of kan ik ook iets anders doen? Ik bedenk me trouwens ook net dat peazip een error gaf.
Heb 1x 200MBScuL schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 11:31:
[...]
Als je voor de gratis download gaat, gaat het om 3 bestanden. Als je alleen de 1e hebt dan heb je een corrupt archief
Wat Plato112 ook al zei, wat bedoel je exact?Pykow schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 12:24:
Heeft iemand ervaring met het schaken en diesel verbruik ?
als je er een limiet opzet, dan rij je echt op hoge toeren met 90KM
Maar zonder een limiet, schakelt hij gewoon automatisch door en zet je de CO maar op 90 KM
maar is wel rustiger.
Dat is dus de reden dat ik gewoon lekker offline speelkuusj98 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 23:36:
Net na 40 uur oefenen met de G27 mij gewaagt op de online asfaltwegen, en deze bedwongen!
Nee maar; vooral die k*t oost-Europeanen kunnen er echt helemaal niks van, ga je netjes inhalen op een 3 baans, ben je bijna voorbij, rammen ze je truck met geen reden tot de 100%, en natuurlijk no fucks given, dat heb ik 4x op een uur gehad, daarna ben ik in Nederland > Belgie > Luxemburg > Frankrijk wat op en neer gaan rijden, daar rijden nog altijd van die figuren rond maar veel minder Rus en Pool gehalte.
[ Voor 30% gewijzigd door TgR_KILLER op 02-07-2014 16:14 ]
Dankje voor de hulp, heb alles nog een keer gedownload en uitgepakt en nu werkt het! (zie ook het promods logo bij het laden, eerst niet). Hoe kan het eigenlijk dat niet alles uitgepakt werd?strider1007 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 23:05:
[...]
Als je met hoge toeren rijd, dan verbruik je normaal gesproken meer, dan wanneer je op lagere toeren rijd.Plato112 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 14:11:
Bedoel je het automatisch schakelen met de snelheidsbegrenzer in- of uitgeschakeld?
Want je vraag is voor mij niet helemaal duidelijk.
Al lang, is inderdaad een modgarriej schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 16:17:
Wat kun je ETS online spelen? is dat een mod? Is het een beetje druk?
Ja waarschijnlijk niet goed uitgepakt dan. Afhankelijk van welke software je gebruikt (Winrar/7zip) moet je ofwel alleen de 1e uitpakken (en de rest volgt). Ofwel alle 3 tegelijk selecteren en op extract drukkenhoi1234 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 15:31:
[...]
Heb 1x 200MB
heb 1x andere 200MB
Heb 1x 20MB
Dus ik neem aan dat ik niks vergeten ben te downloaden
Het ligt eraan of je de optie Fuel Consumption simulation aan hebt staan. Staat die uit dan is het verbruik per kilometer statisch en afhankelijk van je truck/motor en je Eco-driving skill.Pykow schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 16:55:
[...]
Als je met hoge toeren rijd, dan verbruik je normaal gesproken meer, dan wanneer je op lagere toeren rijd.
"Het nieuwe rijden" zeg maar.
als je met de begrenzer rijd, dan maak je hoge toeren als je 90KM/U rijd,
Maar heb je de begrenzer uitstaan, dan schakelt de vrachtwagen wel door en rijd je op een lagere toeren op 90 KM/U.
Maar volgens mij maakt dat niks uit in ETS2.
Even Offtopic, of je het zijn dezelfde ontwikkelaars:
Hoe staat het met hun Bus Simulator ? er gingen geruchten rond dat ze hier mee bezig zijn ?
Tja vanalles
Niet dat ik weet, er is helaas geen goeie mod overzicht site .. hoewel de site(s) in de start topic wel veel mods bevatten.Alexxxxxxxxxx schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 02:47:
Is er toevallig een overzicht van de must-have mods voor realisme?
Tja vanalles
[ Voor 31% gewijzigd door Saybia op 04-07-2014 19:20 ]
Wat ik nog wel eens doe is een nieuwe vrachtwagen kopen in de plek waar ik heen wil. Een keertje mee rijden en dan je wagen doorschuiven naar 1 van je chauffeurs.TgR_KILLER schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 22:33:
Ben 8 weken bezig ingame nu.. 15 chaffeurs, 3 volle grote garages dusNu alleen de lastige klus dat ik mijn volgende garage wil openen maar geen 1 vracht kan vinden in de richting waar ik heen wil
en om nou 700 km te rijden zonder vracht vind ik ook wat
Cornelis Vreeswijk met Bakker de Baksteen... Geweldig !garriej schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 13:42:
Het lijkt me heerlijk om met de vlam in de pijp te luisteren terwijl ik met een stuur in m'n handen zit deze sim te spelen.
Signatures zijn voor boomers.
[ Voor 11% gewijzigd door Room42 op 06-07-2014 15:26 ]
Dit doe ik inderdaad ook. In het begin (<10 chauffeurs) zette ik het nog wel handmatig op 'lange afstand', maar als je er veel hebt (ik heb er >100) rondrijden nu) dan is dat veel teveel moeite. Bovendien merk je het verschil toch niet meer. Geld is echt geen probleemRoom42 schreef op zondag 06 juli 2014 @ 15:26:
Ik vind ook de gebruikersinterface voor het aanpassen van de leveling erg slecht, alles moet met de muis. Je zou met de pijltjestoetsen door de chauffeurs moeten kunnen scrollen. Nu klik je je een muisarm. Ter illustratie: ik heb meer dan 100 chauffeurs.
Dus ik laat alles maar standaard staan. Dat gaat me snel genoeg.
Nee, merp!
de lijst met radiostreams is makkelijk te bewerken, zelf heb ik er ook maar een stuk of 8 in staan.DaFrenk schreef op maandag 07 juli 2014 @ 14:44:
Ik heb hem ook sinds de Steam Summer Sale, heerlijk spel om mee te ontspannen![]()
Enige minder ontspannende vind ik de radio, kan hij niet onthouden welke stream hij moet afspelen? Elke keer als ik het spel opstart moet ik weer opnieuw die lijst doorbladeren op zoek naar de radiozender die ik wil afspelen.
Ik heb er nog geen 1 gevonden waarbij ik vond dat ze te smal waren. Al ken ik IRL genoeg ramps waarbij ik ze met de auto al smal vind, laat staan met een vrachtwagen xDDaFrenk schreef op maandag 07 juli 2014 @ 14:44:
Verder me maar eens verdiepen in de mods, zoek nog iets die de onramps wat breder maakt. Die zijn af en toe wel erg onrealistisch smal? Niet dat het gelijk voor schade zorgt maar het is wel vreemd om te zien.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq