Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 12:32:
[...]
Dit is precies de reden dat ik zelf geen interesse heb in MP. Het kan even leuk zijn maar je zal je constant af zitten vragen hoe lang dat duurt. Er nadert een andere speler, zal hij mij eraf beuken of niet?
Ik speel zelf eigenlijk alleen maar multiplayer, heb de sim ook pas sinds die MP mod er is.
Terugtoeterende echte spelers is toch leuker dan AI
Gewoon zorgen dat je af en toe even saved als je bij de pomp staat oid zodat je maar klein stukje
v/d route opnieuw hoeft te doen als je een idioot bent tegengekomen.
Ik vind het zelf supertof om met zo'n hele stoet te rijden.
En ja, er rijden genoeg idioten rond, maar ze zijn ook vrij strikt met mensen continue kicken (bij blocking/ramming/reckless driving etc.)
Kecin schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:12:
Kan je ook online zonder de steameditie? Heb wel de originele versie maar ik ben multiplayer nog niet tegengekomen. Had het een hele tijd niet meer gespeeld (bijna een jaar niet) dus heb gelijk even geupdate. Alle mods werkten niet meer, nieuwe mods in de folder gezet en doen het niet. Kom ik er net achter dat ik ze wel moet activeren. Faal

.
Online met Tweakers oid lijkt me wel tof moet ik zeggen. Is er dan ook een objective ofzo? Of is het gewoon rondrijden?
Ja, dat kan. of (ik typ niet snel genoeg, zie dat iemand anders ook al reageert terwijl ik nog aan't typen ben

) beter gezegd:
Als je een niet steam versie hebt kan je die productcode gebruiken om via steam de sim te downloaden en installeren en daarna hetzelfde met de MP mod via ets2mp.com
Je hebt dan twee versies geïnstalleerd, maar kan gewoon je originele profiel blijven gebruiken en die ook voor multiplayer gebruiken.
Niet vergeten de snelkoppeling voor de MP als - niet steam game - via steam toe te voegen anders werkt het nog niet.
(en dan de locatie van van het ets2mp.exe opgeven, niet de snelkoppeling zelf die op je bureablad staat.)