Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

misschien eens tijd de start post eens te updaten / nieuw topic ?

begrijp ik het goed dat promods meuk wellicht DLC content word?
Nu dat ik een tijdje rijd heb ik het idee dat alles erg veel op elkaar lijkt .. oftewel extreem korte op/afrit
niet echt veel "actie" ..

"poll" vraag: wegennet totaal veranderen .. meer weg/tijd dat je kwijt bent van A naar B ? en dus meer ruimte voor bv meer steden in NL ..

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vso schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 17:37:
NoFearCreations schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:04:
Heb de TS een beetje aangepast. Wat dode links veranderd, ETS2 info aangevuld, en de MP erbij gezet. Zoek nog steeds een serieuze/actieve mede-auteur.
Vorige pagina :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-09 15:34

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ik hoop het niet, dat bedrag voor die 2 oostbloklanden DLC vind ik al belachelijk, als ik de Pro-mods addons moet prijzen kom ik toch ook op een makkelijke 30 euro uit, iets wat ik er niet voor over heb.

Waarom krijgen we geen HD-texture addons of zoiets? Die zijn namelijk om te huilen en die skins hoef ik niet. (al zeker niet voor 2 euro PER pakket 8)7 )

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

@fastfred erhm mis nog veel
- Je praat in het begin nog over v1.3 terwijl we op 1.9 zitten
- H bak of andere "poken" worden wel degelijk ondersteund zelfs 16 bak is mogelijk
- ik heb 8 gb ram toegewezen + no intro opstartswitch
- spel beginnen (ETS2) is tutorial en opdrachten totdat je je eigen truck kan kopen

Voor de rest wel mooie start post. (denk dat niet alles relevant is?)

@kuusje98 (en anderen)
"ZX-Brutal-Environment-HD-sound-engine-71-white-by-Stewen" is aardige HD addon (lees mod) ..

Op het moment is de mod scene niet echt up to par (vind ik) .. mods zoeken die geschikt zijn voor recente(re) versies is ramp. Daarnaast zijn er dodo's die zoveel "leuke" dingen in 1 mod mikken.
beter is om een mod per "item" zodat je kan combineren. en dus traffic van iemand anders kan gebruiken en andere toevoegingen ..

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu dat ik een tijdje rijd heb ik het idee dat alles erg veel op elkaar lijkt .. oftewel extreem korte op/afrit
niet echt veel "actie" ..

"poll" vraag: wegennet totaal veranderen .. meer weg/tijd dat je kwijt bent van A naar B ? en dus meer ruimte voor bv meer steden in NL ..
Misschien is de Hungary Map iets? Schaal is 1:4 dus een stuk groter. Ik ben erg tevreden, alleen jammer dat het geen Nederland is.

http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=32&t=24305

30 juni komt ook Dutch Map Mod.
https://m.facebook.com/ets2nlmap

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
  • Laatst online: 07-09 20:49
NoFearCreations schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 12:39:
Non-steam en de steam versie lezen allebei de savegame van dezelfde locatie.
Thanks, was even klooien, maar is gelukt.
Nu staat de sim 2x op de harde schijf 8)

Speel het pas net 1 dag, en direct MP wat er eerder blijkbaar niet was.
Goede timing :)
Wel tof die MP; vracht laden en vlakbij het laadpunt wachten op elkaar en dan in colonne rijden _/-\o_
Mag nog wel een beetje AI bij, al is het alleen al om die paar idioten die er tussen zitten wat af te remmen.

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

Dutch map mod ziet leuk uit
https://www.facebook.com/ets2nlmap (m veranderen in www)

het werk (youtube filmpje) YouTube: ETS 2 map editor The Dutch Map
is erg veel .. maar in ieder geval erg realistisch. (op de service punten bij de bezine pomp na)

ga hem zeker proberen :)

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:31
ziet er erg interessant uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:) jep, lof aan SCS dat ze zo nauw met de community samenwerken :)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-09 21:15

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
vso schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 20:50:
@fastfred erhm mis nog veel
- Je praat in het begin nog over v1.3 terwijl we op 1.9 zitten
- H bak of andere "poken" worden wel degelijk ondersteund zelfs 16 bak is mogelijk
- ik heb 8 gb ram toegewezen + no intro opstartswitch
- spel beginnen (ETS2) is tutorial en opdrachten totdat je je eigen truck kan kopen

Voor de rest wel mooie start post. (denk dat niet alles relevant is?)
Het oranje deel gaat over ETS1, het rode deel over ETS2.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben mensen hier ervaring met Brutal Environment en Promods samen? Ik heb ergens gelezen dat je heel veel z'tjes voor je Brutal Environment bestand moet plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Verwijderd schreef op zondag 01 juni 2014 @ 00:40:
Hebben mensen hier ervaring met Brutal Environment en Promods samen? Ik heb ergens gelezen dat je heel veel z'tjes voor je Brutal Environment bestand moet plakken.
Liep bij mij zonder aanpassingen goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
Hmmz, hoe gaan we die achter de vrachtwaggel krijgen...?
#floatingtrailers

Afbeeldingslocatie: http://hirzo.com/img/vlieg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:46

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

A la Dukes of Hazard gewoon hard aankomen rijden en hoog springen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

krissie100 schreef op zondag 01 juni 2014 @ 00:57:
[...]

Liep bij mij zonder aanpassingen goed
same here

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56
Promods kan je toch uitbreiden met de Rusland map, Roemenië, Europe map van HeavyAlex (of Satan, ik weet niet meer welke) en Poland rebuilding? Of zijn er nog meer? Naast de gewone Going East dlc natuurlijk. Of hebben ze mij wat wijs gemaakt? Van TSM weet ik dat het niet werkt (zonder aanpassingen). Ben trouwens erg benieuwd naar de Dutch map...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saybia schreef op maandag 02 juni 2014 @ 15:36:
Promods kan je toch uitbreiden met de Rusland map, Roemenië, Europe map van HeavyAlex (of Satan, ik weet niet meer welke) en Poland rebuilding? Of zijn er nog meer? Naast de gewone Going East dlc natuurlijk. Of hebben ze mij wat wijs gemaakt? Van TSM weet ik dat het niet werkt (zonder aanpassingen). Ben trouwens erg benieuwd naar de Dutch map...
Er is ook nog een Italy Add-on: http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=32&t=113876
Deze kun je doen in de plaats van de Roemenië Add-on: http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=32&t=128659

Satan1990 doet wat met TSM en die heeft volgens mij niet een eigen map. MsHeavyAlex heeft wel een map maar die werkt waarschijnlijk niet met ProMods. Hij gebruikt wel modellen van ProMods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HeavyAlex heeft ook wat bijgedragen aan ProMods vandaar dat het niet helemaal samen werkt omdat bepaalde dingen dubbel zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dippie94
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-05 15:43
Zijn er hier ook mensen die zelf mods maken?

Ik ben momenteel een skin voor een Volvo FH16 2012 aan het maken, maar ik krijg de skin maar niet in de garage zichtbaar.
Als iemand mij zou willen helpen en willen kijken of ik ook iets verkeerd heb gedaan, zou ik dat ontzettend aardig vinden. Stuur me dan een PB en ik stuur je m'n bestanden van de mod.

Verder een ontzettend leuk spel, en met de multiplayer is het spel alleen nog maar leuker geworden. Het enige nadeel is dat er ietwat vertraging zit tussen de spelers. Op het moment dat ik m'n vriend inhaal, en ik hem voorbij ben, zit ik bij m'n vriend nog naast de vrachtwagen. Wil ik dus weer naar rechts, dan zou ik m'n vriend rammen (Vriend zou schade hebben, ik niet omdat ik er (volgens mijn scherm) al voorbij ben. Voor de rest jammer dat sommige spelers met opzet tegen anderen lijken op te botsen of 'voor de lol' even een weg blokkeren met hun trailer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

Dippie94 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 23:15:
Zijn er hier ook mensen die zelf mods maken?

Ik ben momenteel een skin voor een Volvo FH16 2012 aan het maken, maar ik krijg de skin maar niet in de garage zichtbaar.
Als iemand mij zou willen helpen en willen kijken of ik ook iets verkeerd heb gedaan, zou ik dat ontzettend aardig vinden. Stuur me dan een PB en ik stuur je m'n bestanden van de mod.
skins laad je bij service station .. :) dus ff naar sleutel op de map rijden

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dippie94
vso schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 00:10:
[...]

skins laad je bij service station .. :) dus ff naar sleutel op de map rijden
Ja, die bedoel ik! Alleen vind ik dat ook een garage, haha.
Ik zie bij het kiezen van een andere paint die van mij niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

doe start --> uitvoeren "C:\Users\%username^%\Documents\Euro Truck Simulator 2"

en zoek naar het bestandje gamelog.txt kijk of je foutmelding ziet. grote kans dat je skin niet goed is hiervind je een error .. (beste is ook nieuw profiel en alleen jou mod activeren .. sneller vinden van de oorzaak)

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dippie94
vso schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 14:15:
doe start --> uitvoeren "C:\Users\%username^%\Documents\Euro Truck Simulator 2"

en zoek naar het bestandje gamelog.txt kijk of je foutmelding ziet. grote kans dat je skin niet goed is hiervind je een error .. (beste is ook nieuw profiel en alleen jou mod activeren .. sneller vinden van de oorzaak)
Volgens de log-files lijkt alles goed te gaan... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

Dippie94 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 18:07:
[...]

Volgens de log-files lijkt alles goed te gaan... ;)
Dan kan ik je alleen naar de tutorials op het internet verwijzen .. ik weet dat ze na versie 1.9.x wel wijzigingen in de graphics meuk hebben aangebracht wellicht een oudere tutorial ofzo gevolgd ?

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Foutje van mijn kant ...... is al opgelost

[ Voor 131% gewijzigd door ravw op 06-06-2014 22:52 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dippie94
vso schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 19:40:
[...]

Dan kan ik je alleen naar de tutorials op het internet verwijzen .. ik weet dat ze na versie 1.9.x wel wijzigingen in de graphics meuk hebben aangebracht wellicht een oudere tutorial ofzo gevolgd ?
Dat zou natuurlijk ook nog kunnen, dat ik een oudere tutorial heb gevolgd. Ik zal eens zoeken of er tutorials zijn te vinden om bij 1.10.x toe te passen. Weet jij d'r zo toevallig niet een? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
waar kan ik die mod halen voor "niet leeg terug rijden van ai"

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ravw schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 14:33:
waar kan ik die mod halen voor "niet leeg terug rijden van ai"
Wat wil je daarmee voorkomen? Dat je die kosten krijgt die jouw chauffeurs maken als ze geen opdracht konden vinden?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik dat ze niet onnodig lange routes gaan rijden zonder vracht maar dat ze altijd met iets terug rijden ..

ik weet dat die mod er is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
LOL maar wat is het nut daarvan? Je ziet ze toch niet. Is het puur financieel?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja financieel alleen inderdaad :)
dus je gaat sneller met je geld omhoog omdat ze dan niet van stockholm naar Wenen (leeg rijden) alleen benzine slurpen maar dan ook daadwerkelijk wat vracht mee nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Dan kun je net zo goed een money cheat gebruiken. Zo moeilijk is het spel niet, hoor. Je kunt rustig geld lenen, als je zelf maar voldoende (goedbetalende) klussen neemt. En zorgen dat je minstens een bodempje financiële buffer over hebt.

Het "spel" is makkelijk. Gewoon veel rijden. Ik heb nu inmiddels 94 chauffeurs in dienst en ik kom werkelijk om in het geld. Ik verdien zoveel dat ik niet eens genoeg tijd heb om naar een volgende stad te rijden om een garage te kopen.

ProTip 1: Geef je chauffeurs goedkope trucks, die zien er niks van.

ProTip 2: Koop garages in steden waar minimaal 3 of 4 pagina's met opdrachten staan, zodat de chauffeurs altijd iets te doen hebben.

ProTip 3: Neem chauffeurs in dienst met nuttige competenties, zoals long distance. Maak je geen zorgen over hun salaris.

ProTip 4: "Ontdek" alle steden die op je route liggen (meestal heb je tijd zat om even een afslag te nemen) en rijd langs de vraagtekens om recruitment agencies te ontdekken voor meer aanbod van chauffeurs.

ProTip 5: Sorteer ritten op "Price per distance". De afstand maakt op zich niet uit, het aantal euro per kilometer is wat echt telt.

[ Voor 66% gewijzigd door Room42 op 07-06-2014 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
Room42 schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 16:02:
Ik heb de sim net een week ofzo, en eigenlijk nagenoeg alleen maar multiplayer gespeeld en dan schiet het niet echt op met geld verdienen door je chauffeurs omdat de tijd 5x zo langzaam gaat.

Ik vroeg me al af of het uitmaakt wat voor truck je ze geeft.
Als ik jouw comment zo lees maakt dat niet uit dus.
Had me er wel iets bij voor kunnen stellen dat ze met betere motor/versnellingsbak of wat voor upgrades dan ook misschien opdrachten konden doen die ze met stock vrachtwagens niet zouden kunnen doen.

Lijkt er op dat ik wat teveel kapitaal in het materiaal van m'n werknemers heb gestoken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ja, ik geef ze uit bijgeloof wel snelle trucks, maar die strip ik van alles wat niet met het vermogen te maken heeft. Dus de goedkoopste cabine, geen spiegels, goedkoopste lak, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
Room42 schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 16:58:
maar die strip ik van alles wat niet met het vermogen te maken heeft. Dus de goedkoopste cabine, geen spiegels, goedkoopste lak, etc.
lol, je maakt het je chauffeurs niet makkelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ik zou zelfs het stuur verkopen, als het kon >:)

Maar zonder gekheid, ik investeer dus alleen in vermogen.

[ Voor 50% gewijzigd door Room42 op 07-06-2014 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Room42 schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 17:40:
Ik zou zelfs het stuur verkopen, als het kon >:)

Maar zonder gekheid, ik investeer dus alleen in vermogen.
93 chauffeurs..... whahahahahahaha
Daar moet je lang voor spelen denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Mja, wel een beetje O-)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4cwI9Cp.png

Over 4 minuten dus 100 uur gespeeld! Ik denk dat dat trouwen een schijntje is bij andere spelers hier in het topic ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Room42 op 07-06-2014 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Room42 schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 18:12:
Mja, wel een beetje O-)

[afbeelding]

Over 4 minuten dus 100 uur gespeeld! Ik denk dat dat trouwen een schijntje is bij andere spelers hier in het topic ;)
Dat valt best mee ;) heb zelf 55.762 gereden over 65 uur en heb nu 3 trucks totaal en een lening van 3 ton......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
3 ton schuld na 65 uur spelen?! Je moet die lui wel aan het werk zetten voor je, he ;)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2hSB8eo.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Room42 schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 16:02:

Ik geef de chauffeurs altijd mijn oude trucks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Dat kan ook, ja. Ik rijd alleen al een tijdje dezelfde :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zCeFkyH.png

Voor mijn gevoel is het de snelste (qua optrekken naar de 90), klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09 18:48
ik doe helemaal niks aan extra chauffeurs/garages. zelfs een mod geinstalleerd die zorgt voor realistische ritprijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carfanatic schreef op zondag 08 juni 2014 @ 11:39:
ik doe helemaal niks aan extra chauffeurs/garages. zelfs een mod geinstalleerd die zorgt voor realistische ritprijzen.
waar kan ik die vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
ravw schreef op zondag 08 juni 2014 @ 11:51:
[...]

waar kan ik die vinden
ik gebruik TRAILER PACK with Realistic Textures - Extended version
4-Changing the rules in the game of economics, like: lowering revenue from shipments of various goods, so that they are more realistic
al zullen er vast andere mods zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-09 16:29
Zojuist euro truck sim 2 gekocht. Een weekje me kostelijk met de demo vermaakt nu maar het spel gekocht, zonder uitbreidingen ofzo welis waar.

Denk dat ik net als in de demo zo snel mogelijk mijn eigen truck koop, en zodra ik de lening kan betalen koop ik meteen een grotere garage en zet ik wat mensen voor me aan het werk :)

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-09 21:24

PauseBreak

derp!

Room42 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 02:02:
Dat kan ook, ja. Ik rijd alleen al een tijdje dezelfde :P

[afbeelding]

Voor mijn gevoel is het de snelste (qua optrekken naar de 90), klopt dat?
Volgens mij zijn de Volvo met 750PK en de Scania met 730PK ongeveer even snel. Ik heb voor de grap eens zonder begrenzer gereden en de Volvo haalt dan rond de 180km/u, net als de Scania. Goed, dat was wel een paar patches geleden, maar het is een indicatie. Qua snelheid zit je met zowel de Scania als Volvo goed.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Zo.. heb mijn eerste truck gekocht, en garage voor 3 trucks.. ook meteen 2 extra truck's gekocht en 2 vrouwen (ja.. kon geen mannen aannemen xD) aan het werk gezet. Ook al paar leuke optische updates voor de truck gekocht.

Bevalt voorlopig best.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:07

Fuelke

Forza Ferrari

TgR_KILLER schreef op zondag 08 juni 2014 @ 23:07:
... 2 vrouwen (ja.. kon geen mannen aannemen xD) aan het werk gezet...
Als ze terugkeren zonder lading komt er wel te staan: "zijn kosten voor brandstof" ipv haar kosten :P

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
PauseBreak schreef op zondag 08 juni 2014 @ 16:42:
[...]

Volgens mij zijn de Volvo met 750PK en de Scania met 730PK ongeveer even snel. Ik heb voor de grap eens zonder begrenzer gereden en de Volvo haalt dan rond de 180km/u, net als de Scania. Goed, dat was wel een paar patches geleden, maar het is een indicatie. Qua snelheid zit je met zowel de Scania als Volvo goed.
Ik wilde op zoek naar die 'no speed-limiter'-mod, maar dat blijkt gewoon een option te zijn onder Gameplay :D
Rijdt inderdaad wel lekker door, ja, haha!

edit:
Zoooo! En ook meteen een megacrash meegemaakt! Uit de bocht gevlogen en ik lag er helemaal naast. En dat in een flauwe bocht!
Het is blijkbaar niet voor niks dat ze in NL (en EU?) niet harder dan 80 mogen :D _/-\o_
Fuelke schreef op zondag 08 juni 2014 @ 23:23:
[...]
Als ze terugkeren zonder lading komt er wel te staan: "zijn kosten voor brandstof" ipv haar kosten :P
Er wordt niet over "him" of "her" gesproken. Er staat gewoon "De kosten voor ...". ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Room42 op 08-06-2014 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:07

Fuelke

Forza Ferrari

Room42 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 23:32:
[...]

Ik wilde op zoek naar die 'no speed-limiter'-mod, maar dat blijkt gewoon een option te zijn onder Gameplay :D

edit:
Zoooo! En ook meteen een megacrash meegemaakt! Uit de bocht gevlogen en ik lag er helemaal naast. En dat in een flauwe bocht!
Het is blijkbaar niet voor niks dat ze in NL (en EU?) niet harder dan 80 mogen :D _/-\o_

[...]

Er wordt niet over "him" of "her" gesproken. Er staat gewoon "De kosten voor ...". ;)
Ik dacht dat er in het Nederlands wel ergens een fout tegen gemaakt werd ... maar goed.

Onlangs ook even zonder limiter gereden omdat ik vond dat de Iveco Hi-Way (?? , die Truck of the Year) een vreemd geluid maakte op de begrenzer en inderdaad, je gaat makkelijker van de baan als je even niet oplet :D

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Zonder begrenzer klinkt die Volvo van mij alsof de wasmachine staat te centrifugeren in de kamer naast me. Echt geen gehoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Room42 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 12:04:
Zonder begrenzer klinkt die Volvo van mij alsof de wasmachine staat te centrifugeren in de kamer naast me. Echt geen gehoor :P
Hahaha ja klopt!

Ik heb een Volvo 750PK en nog een Scania V8 met 730PK en de Scania maakt toch wel wat mooier geluid, maar het klinkt (vooral na de 5de versnelling) naar koekblik met jaren '90 "niet-in-elkaar-overlopende" loops...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatst nog even Euro Truck Simulator 1 gespeeld op m'n Mac. Is ook wel een geinig spelletje maar ik kan echt niet overweg met pijltjestoetsen (ben stuur gewend). Ik vind ETS2 echt veel leuker! Daar zijn natuurlijk ook veel meer mods voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:33
Room42 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 23:32:
[...]

edit:

[...]

Er staat wel degelijk "zijn brandstofkosten" bedragen xxxxxxxxxx.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
En zonder twijfel, de beste mod-truck ever gemaakt voor ETS2 :) Ik ben serieus verliefd..

YouTube: Scania T Mod Download - BEST ETS 2 Truck HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Sn3gG3l schreef op maandag 09 juni 2014 @ 17:33:
[...]

Er staat wel degelijk "zijn brandstofkosten" bedragen xxxxxxxxxx.
Oh in het Nederlands? In het Engels is het algemeen gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Room42 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 19:32:
[...]

Oh in het Nederlands? In het Engels is het algemeen gehouden.
Inderdaad in het Nederlands, speel al mn games in het engels behalve deze. Kon niet wennen aan de komma's in de bedragen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ondertussen al een paar duizend kilometer gereden. Mijn 2 andere chaffeuses (is dat een woord? xD) verdienen nog niet heel veel.. bij elkaar een 2000 per dag ofzo maar goed, beter dan verlies draaien denk ik dan maar :P

Net mijn langste en zwaarste vracht gehad. 25 ton en iets over de 600 km. Dat ding uit de groeve krijgen was nogal een uitdaging voor mijn bijna standaard truck xD Ben al lang blij dat ik een Volvo heb gekocht en niet een truck met krap 300 pk.

Afbeeldingslocatie: http://s17.postimg.org/do2539nn3/2014_06_09_00002.jpg

En nog een betere shot van mijn truck zoals hij nu is. Beetje cheap mods toegevoegd om hem in ieder geval wat meer flair te geven :P

Afbeeldingslocatie: http://s1.postimg.org/3jlye59xr/2014_06_09_00001.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

ziet er gaaf uit.

hoop dat ze de sdk ook updaten :)

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Werkt bij jullie de sign-up voor world of trucks via steam ook niet? https://worldoftrucks.com/en/join.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ik begin er nu een beetje achter te komen dat het eigenlijk vet irritant is dat er geen 'algemene' plattegrond is waar je ook je garages op kunt zien. Elke kaart laat wel weer andere details weg. Ik klik me rot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik lees net ergens dat ik niet voor Amsterdam als start stad had moeten kiezen omdat mijn chaffeurs nu meren deel van de tijd naar engeland gaan xD ach ja...

Denk dat ik mijn 2de garage maar ga openen in Parijs t.z.t. maar eerst maar ff de 180k verzamelen om er wat te openen en dan nog een hoop geld om trucks te kopen.

Las trouwens ook dat je chaffeurs totaal geen last hebben als je ze in een truck zet met minder PK en dat ze dan nog steeds de zwaarste ladingen kunnen verschepen... Moet maar eens uitzoeken wat beste bang for buck is dan qua trucks voor mijn bedrijf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

TgR_KILLER schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 23:28:
Ik lees net ergens dat ik niet voor Amsterdam als start stad had moeten kiezen omdat mijn chaffeurs nu meren deel van de tijd naar engeland gaan xD ach ja...

Denk dat ik mijn 2de garage maar ga openen in Parijs t.z.t. maar eerst maar ff de 180k verzamelen om er wat te openen en dan nog een hoop geld om trucks te kopen.

Las trouwens ook dat je chaffeurs totaal geen last hebben als je ze in een truck zet met minder PK en dat ze dan nog steeds de zwaarste ladingen kunnen verschepen... Moet maar eens uitzoeken wat beste bang for buck is dan qua trucks voor mijn bedrijf..
Zoals in elke Sim game
Zolang je moet "werken" voor je geld is slim omgaan wel intressant, maar moment dat je paar garages hebt en geld binnen gaat rollen is het niet boeiend meer.

Kortom, hoe meer jij levelt, en in elke stad aandoet de uitzendbureau's ontdekt hoe makkelijker het word.

ikzelf gebruik de cheatengine moneycheat .. 10mil en karren maar. ..

ik moet zeggen dat ik redelijk benieuwd ben naar https://www.facebook.com/ets2nlmap

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
LOL!

Ik ben ook in Amsterdam begonnen. Misschien duurt de start wat langer, geen idee (ik ga niet opnieuw beginnen ;) ), maar uiteindelijk gaat het geld wel rollen. Zorg dat je je geld goed investeert in je bedrijf. Pas daarna lekker ruige trucks kopen.

Wat ik al schreef: Je kunt snel geld verdienen door de ritten te pakken met een hoge prijs per kilometer. Zo verdien je meer in dezelfde tijd.

En je skills ook goed inzetten! Belangrijkste is long distance, zodat je kilometers kunt maken, en daarna pas de rest.

[ Voor 40% gewijzigd door Room42 op 10-06-2014 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de AI chauffeurs maakt dit niet uit. De game doet hier niets mee. Je chauffeurs zullen ook niet sneller van A naar B gaan wanneer ze een sterkere truck krijgen. Gewoon je minions cheap ass spul geven en jezelf rijkelijk verwennen met een goed gepimpte truck >:)

Ik ben overigens ook in A'dam begonnen. Ondertussen meer dan 100.000 km erop zitten en 6 grote garages en zo'n 30 trucks in bezit. Geld speelt geen rol meer, ergens wel jammer maar toch ook geen zin om helemaal opnieuw te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Roccat heeft overigens een handige en gratis app voor op je telefoon (en pc), zodat je makkelijk allerlei functies kan gebruiken. Dit is onder andere ook handig voor ETS2, ik heb het sinds gisteren dus nog niet echt goed kunnen testen, maar het ziet er wel belovend uit :)

http://power-grid.roccat....ids/Games/Simulation/218/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ircghost schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 10:20:
Roccat heeft overigens een handige en gratis app voor op je telefoon (en pc), zodat je makkelijk allerlei functies kan gebruiken. Dit is onder andere ook handig voor ETS2, ik heb het sinds gisteren dus nog niet echt goed kunnen testen, maar het ziet er wel belovend uit :)

http://power-grid.roccat....ids/Games/Simulation/218/
Ziet er inderdaad cool uit, die ga ik vanavond testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Laatst online: 25-09 18:36

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Iveco Stralis is als ik me goed herinner het goedkoopste. Met wat strippen van onnodige elementen krijg je hem geloof ik voor 91k.
Veel merken hebben instaptrucks onder de 100k, maar in het begin zijn die laatste 9k soms wel belangrijk.

Ik heb nu inmiddels 150.000 km gereden, heb zoveel chauffeurs ingehuurd als mogelijk en sta nu op een saldo van 15 miljoen. Op gegeven moment gaat het echt zo snel dat je denkt "daar wil ik nog een garage" en voordat je een vrachtje naar die stad gevonden hebt heb je zoveel geld dat je de garage kunt kopen, uitbreiden en 5 trucks kunt kopen.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
Soms is't best druk online :)
Ik kwam een flinke groep tegen en besloot mee te doen.
Helaas werd ik na het verzamelen en de start er vrij snel afgeramd door een paar idioten.
Een paar gasten uit de Ukraine stopten nog en probeerden me los te krijgen maar dat lukt helaas niet.

(vanaf 2:06 min. klopt de audio 30 sec. niet, moet iets fout zijn gegaan met het editten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HirzoSchuurman schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 11:59:
Helaas werd ik na het verzamelen en de start er vrij snel afgeramd door een paar idioten.
Dit is precies de reden dat ik zelf geen interesse heb in MP. Het kan even leuk zijn maar je zal je constant af zitten vragen hoe lang dat duurt. Er nadert een andere speler, zal hij mij eraf beuken of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Als je nou een wat grotere enigzins serieuze groep hebt dan lijkt het mij erg leuk, maar anders niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Kan je ook online zonder de steameditie? Heb wel de originele versie maar ik ben multiplayer nog niet tegengekomen. Had het een hele tijd niet meer gespeeld (bijna een jaar niet) dus heb gelijk even geupdate. Alle mods werkten niet meer, nieuwe mods in de folder gezet en doen het niet. Kom ik er net achter dat ik ze wel moet activeren. Faal :(.

Online met Tweakers oid lijkt me wel tof moet ik zeggen. Is er dan ook een objective ofzo? Of is het gewoon rondrijden?

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
Kecin schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:12:
Kan je ook online zonder de steameditie?
nee, maar je kan je productcode wel invoeren bij steam zodat je wel van mp gebruik kunt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 12:32:
[...]
Dit is precies de reden dat ik zelf geen interesse heb in MP. Het kan even leuk zijn maar je zal je constant af zitten vragen hoe lang dat duurt. Er nadert een andere speler, zal hij mij eraf beuken of niet?
Ik speel zelf eigenlijk alleen maar multiplayer, heb de sim ook pas sinds die MP mod er is.
Terugtoeterende echte spelers is toch leuker dan AI :*)

Gewoon zorgen dat je af en toe even saved als je bij de pomp staat oid zodat je maar klein stukje
v/d route opnieuw hoeft te doen als je een idioot bent tegengekomen.
Ik vind het zelf supertof om met zo'n hele stoet te rijden.
En ja, er rijden genoeg idioten rond, maar ze zijn ook vrij strikt met mensen continue kicken (bij blocking/ramming/reckless driving etc.)
Kecin schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:12:
Kan je ook online zonder de steameditie? Heb wel de originele versie maar ik ben multiplayer nog niet tegengekomen. Had het een hele tijd niet meer gespeeld (bijna een jaar niet) dus heb gelijk even geupdate. Alle mods werkten niet meer, nieuwe mods in de folder gezet en doen het niet. Kom ik er net achter dat ik ze wel moet activeren. Faal :(.

Online met Tweakers oid lijkt me wel tof moet ik zeggen. Is er dan ook een objective ofzo? Of is het gewoon rondrijden?
Ja, dat kan. of (ik typ niet snel genoeg, zie dat iemand anders ook al reageert terwijl ik nog aan't typen ben :) ) beter gezegd:
Als je een niet steam versie hebt kan je die productcode gebruiken om via steam de sim te downloaden en installeren en daarna hetzelfde met de MP mod via ets2mp.com
Je hebt dan twee versies geïnstalleerd, maar kan gewoon je originele profiel blijven gebruiken en die ook voor multiplayer gebruiken.
Niet vergeten de snelkoppeling voor de MP als - niet steam game - via steam toe te voegen anders werkt het nog niet.
(en dan de locatie van van het ets2mp.exe opgeven, niet de snelkoppeling zelf die op je bureablad staat.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

HirzoSchuurman schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:33:
[...]

Ik speel zelf eigenlijk alleen maar multiplayer, heb de sim ook pas sinds die MP mod er is.
Terugtoeterende echte spelers is toch leuker dan AI :*)

Gewoon zorgen dat je af en toe even saved als je bij de pomp staat oid zodat je maar klein stukje
v/d route opnieuw hoeft te doen als je een idioot bent tegengekomen.
Ik vind het zelf supertof om met zo'n hele stoet te rijden.
En ja, er rijden genoeg idioten rond, maar ze zijn ook vrij strikt met mensen continue kicken (bij blocking/ramming/reckless driving etc.)

[...]

Ja, dat kan. of (ik typ niet snel genoeg, zie dat iemand anders ook al reageert terwijl ik nog aan't typen ben :) ) beter gezegd:
Als je een niet steam versie hebt kan je die productcode gebruiken om via steam de sim te downloaden en installeren en daarna hetzelfde met de MP mod via ets2mp.com
Je hebt dan twee versies geïnstalleerd, maar kan gewoon je originele profiel blijven gebruiken en die ook voor multiplayer gebruiken.
Niet vergeten de snelkoppeling voor de MP als - niet steam game - via steam toe te voegen anders werkt het nog niet.
(en dan de locatie van van het ets2mp.exe opgeven, niet de snelkoppeling zelf die op je bureablad staat.)
Bedankt voor de heldere uitleg, daar ga ik mee bezig. Zag in het topic dat ik ook coole mods heb gemist zoals het military pack en de Promods. Ga ik zeker mee aan de slag. Volgens mij is dit spel één van de beste investeringen ooit geweest :p
Carfanatic schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:24:
[...]

nee, maar je kan je productcode wel invoeren bij steam zodat je wel van mp gebruik kunt maken.
Dank!

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
Wat trouwens nog wel lastig kan zijn als je hetzelfde profiel voor mp wilt gebruiken is dat mods op de single player (hierna sp) ervoor kunnen zorgen dat je dan bij je eigen garage gedropt wordt als je mp gaat doen.

Ik doe het als volgt. Klaar met sp > opslaan. Vervolgens alle mods uitzetten, weer single player laden en vervolgens weer afsluiten en pas dan mp starten.
Als je je sp game met mods opslaat en je doet vervolgens mp zonder het bovenstaande dan spawn je bij je/een garage ipv. waar je als laatste gesaved had.

Owja, en als je je eigen truck hebt kan je gewoon opdrachten doen in mp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-09 21:15

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Zou wel is een keer met een paar tweakers samen willen rijden in MP, eventueel met teamspeak erbij.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
weet iemadn waar ik de Scania Torpedo mod kan weg halen.
kan hem wle vinden maar dat zijn allemaal oudere versie's 1.3
en geloof ik 1.8 is al uit maar die zie ik nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

Waar kun je de productcode vinden van Ets2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alexxxxxxxxxx schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 07:34:
Steam versie heeft geen code dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alexxxxxxxxxx schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 07:34:
Ligt eraan of je destijds een retailversie hebt gekocht of via de website van SCS. In het laatste geval heb je die per email gehad en anders staat in het doosje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Analoge
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-09-2024
Ik kwam deze toevallig tegen:
Base game (dus zonder uitbreiding) voor 5.09€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
ravw schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 08:02:
[...]

Steam versie heeft geen code dacht ik
Steam versie heeft ook een CD-Key. Staat bij properties uit mijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Analoge schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:56:
Ik kwam deze toevallig tegen:
Base game (dus zonder uitbreiding) voor 5.09€
Wacht maar tot maandag. Dan begint de Steam Summer Sale. Benieuwd hoe duur ETS2 dan is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Analoge
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-09-2024
Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 16:29:
[...]

Wacht maar tot maandag. Dan begint de Steam Summer Sale. Benieuwd hoe duur ETS2 dan is...
Ik dacht al wanneer begint de Steam sale. Bedankt voor de info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Analoge schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 20:14:
[...]

Ik dacht al wanneer begint de Steam sale. Bedankt voor de info :)
Ojeee...

Daar ga ik eens met wat hard verdiende centjes gooien in de hoop de vraag van mijn toekomstige G25 te voorzien, a.k.a. Racegames!

Ben toch overstag gegaan en ga voor een G25, de hoeveelheden dat ik zo'n ding gebruik zijn niet gigantisch maar wil wel alles fatsoenlijk hebben dus een simpele Driving Force GT werd het ook niet.

Zijn er mensen die al een beetje hulp hebben gehad van zo'n stuurtje bij hun rijbewijs? Ik snap dat het absoluut niet hetzelfde is maar je krijgt toch wel wat basis dingen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ben nu allemaal lange afstanden aan het rijden van 8 uur + kan er zo maar 1 per dag doen meestal voor ik moet gaan slapen. Zou eigenlijk eens moeten uitrekenen of die lange zo wel meer op leveren dan 2 kortere..

OT: weet niet of zon stuurtje nou helpt.. of je juist tegen werkt. Ik heb nooit een stuurtje gehad dus kan het niet vergelijken met echt auto rijden maar het lijkt me dat een echte auto wel iets anders reageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
TgR_KILLER schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 20:38:
Ben nu allemaal lange afstanden aan het rijden van 8 uur + kan er zo maar 1 per dag doen meestal voor ik moet gaan slapen. Zou eigenlijk eens moeten uitrekenen of die lange zo wel meer op leveren dan 2 kortere..

OT: weet niet of zon stuurtje nou helpt.. of je juist tegen werkt. Ik heb nooit een stuurtje gehad dus kan het niet vergelijken met echt auto rijden maar het lijkt me dat een echte auto wel iets anders reageerd.
Ik heb een cheapo intertoys stuur + pedalen a 50 euro, en het is ten opzichte van een toetsenbord echt een verademing vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

kuusj98 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 20:21:
[...]
Zijn er mensen die al een beetje hulp hebben gehad van zo'n stuurtje bij hun rijbewijs? Ik snap dat het absoluut niet hetzelfde is maar je krijgt toch wel wat basis dingen mee?
Daar is de simulatie niet goed genoeg voor .. flight sims met "echt cockpit" zijn denk ik veel realistischer.

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
Een bochtje achteruit kun je prima met ets2 oefenen, het insturen of wanneer je moet meesturen.

Ik gebruik een Xbox 360 controller en dat gaat prima, vooral het sturen gaat veel geleidelijker dan met een toetsenbord.

[ Voor 12% gewijzigd door Carfanatic op 12-06-2014 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TgR_KILLER schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 20:38:

Ik gebruik een Logitech MOMO, zou opzich wel graag een G27 willen.
Ik ben het eens met krissie100, het is ten opzichte van een toetsenbord echt een verademing.
Ik kan tegenwoordig niet meer rijden met pijltjestoetsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 22:13:
[...]

Ik gebruik een Logitech MOMO, zou opzich wel graag een G27 willen.
Ik ben het eens met krissie100, het is ten opzichte van een toetsenbord echt een verademing.
Ik kan tegenwoordig niet meer rijden met pijltjestoetsen...
jep precies,
heb des tijds (2 jaar geleden) een stuurtje gekocht en vond 50 euro best duur, eigenlijk nog steeds ;) maar achteraf heb ik wel veel bang for buck gekocht heb ik gemerkt achteraf
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/5yrh4w.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik hoop dat jullie door hebben dat ik reageerde op kuusj98 zijn vraag over het zou helpen met het halen van een rijbewijs.... niet zozeer of een stuur beter is dan een toetsenbord (heel andere kwestie). Dat een stuurtje beter is dan een tobo daar kan ik ook wel bij ;) al gebruik ik gewoon mijn toetsenbord atm maar toch haha.

Bijna weer 100k verdiend. nog 180k te gaan en dan kan ik mijn 2de garage openen en een extra chaffeur inhuren + een truck voor hem kopen :D Krijg nu steeds langere ritten.. net 1 van 8 uur erop zitten met een volle tank diesel naar een groeve en daar een graafmachine opgepikt welke ik weer 10 uur achter mijn vrachtwagen heb hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krissie100 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 22:24:
[...]

jep precies,
heb des tijds (2 jaar geleden) een stuurtje gekocht en vond 50 euro best duur, eigenlijk nog steeds ;) maar achteraf heb ik wel veel bang for buck gekocht heb ik gemerkt achteraf
[afbeelding]
Die H-Shifter maakt het af ;)
Ik wou dat ik een H-Shifter had.
Eerst de vakantie en de Steam Summer Sale doorstaan en dan sparen!
Oh en GTA V voor pc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

krissie100 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 22:24:
[...]

jep precies,
[afbeelding]
50 euro voor een stuk hardware dat je veel gebruikt en na jaren nog steeds gebruikt wordt lijkt mij toch niet echt veel? Vooral niet als je aangeeft dat je bang voor je buck heb gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De G27 is op dit moment bij Amazon USA zo'n 150 euro. Zelfs met heffingen erbij is het een stuk goedkoper dan de NL prijs. Alleen voedingsstekker omwisselen.

Pagina: 1 ... 49 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.