Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

Hans1990 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 23:55:
Zie:
http://blog.scssoft.com/2...et-your-free-copy-of.html

Metallic paint DLC dus :)

Waarschijnlijk betekent het wel dat ETS2MP eerst een update nodig heeft voordat die weer werkt..
Staat op forum een post dat het aanbevolen is om automatisch updaten uit te zetten:

http://forum.ets2mp.com/showthread.php?tid=2592
thx geinstalleerd en het werkt helaas wel terug naar home base .. ach ..

weet iemand waar ik goedkope truck gerelateerde meuk kan kopen voor dashboard . (sloop ?) buurt van rotjeknor aub liever een Doe Het zelf howto :)

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-09 17:15
Gisteren met mijn zwaarste lading ooit gereden, 75 ton!!!! Een of andere mobiele russiche raketinstallatie van London naar Esjberg. Flink stuk was via de ferry. Wel pittig rijden met zo'n gevaarte, bochtjes nemen was behoorlijk pittig :D

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Vandaag geslaagd voor CE, dus dat wordt in het echie rijden. kan geen simulator tegenop :p
mits ik een baan heb uiteraard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Analoge
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-09-2024
Gefeliciteerd :*) hopelijk heb je dan geen last van je medeweggebruikers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Nou, er was 2 weken terug een oost europeaan die achteruit op de snelweg ging die een afslag gemist had? dus, het kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56
Gefeliciteerd Nnndoh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

hoe ver zou je moeten gaan om een mooie simulator voor truck te bouwen ? en hoeveel mag dat kosten .. ?
  • Digitale meters, of echte wijzers
  • alle knoppen werkend?
  • werkende licht/ruitewisser arm?
  • instelbare cruisecontrol ?
  • waar laat je de "extra" toetsen .. (kijken of andere toetsen F3, F4
  • waar laat je het toetsenbord / muis ..
  • stuurhuis ook bewegend "op/neer" ?
  • verstelbaar stuurhuis
  • stuur liggend (zodat je er op kan leunen) of juist meer als luxe wagen ..?
Jammer is dat je maar 1 of 3 monitors kan gebruiken ..
zou leuk zijn als gps ook bv tomtom geluiden kan gebruiken (yoda, bassie, of normale stemmen) en dit op externe monitor kan tonen ..

PS wat ik tot nu toe weet is dat niet alles "echt" werkt bv sommige meters zijn "dummies" das wel minder

Ik zit in ieder geval wel te denken aan een multi functie systeem, iets wat je zowel voor sim-racing als voor trucking kan gebruiken.

En welk budget zou je hieraan uitgeven?

input graag :)

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 25-09 19:34
Hebben ze zo mooi die metallic kleuren gedaan met de update en vanalles getweaked.....is nog steeds de chauffeurs inhuur cap aanwezig :') Had dat dan ook ff gefixt!

[ Voor 24% gewijzigd door Lampuhkap op 20-05-2014 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-09 11:46

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

vso schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 23:03:
hoe ver zou je moeten gaan om een mooie simulator voor truck te bouwen ? en hoeveel mag dat kosten .. ?
  • Digitale meters, of echte wijzers
  • alle knoppen werkend?
  • werkende licht/ruitewisser arm?
  • instelbare cruisecontrol ?
  • waar laat je de "extra" toetsen .. (kijken of andere toetsen F3, F4
  • waar laat je het toetsenbord / muis ..
  • stuurhuis ook bewegend "op/neer" ?
  • verstelbaar stuurhuis
  • stuur liggend (zodat je er op kan leunen) of juist meer als luxe wagen ..?
Jammer is dat je maar 1 of 3 monitors kan gebruiken ..
zou leuk zijn als gps ook bv tomtom geluiden kan gebruiken (yoda, bassie, of normale stemmen) en dit op externe monitor kan tonen ..

PS wat ik tot nu toe weet is dat niet alles "echt" werkt bv sommige meters zijn "dummies" das wel minder

Ik zit in ieder geval wel te denken aan een multi functie systeem, iets wat je zowel voor sim-racing als voor trucking kan gebruiken.

En welk budget zou je hieraan uitgeven?

input graag :)
Ik denk dat je hier beter een eigen topic voor kan starten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

Ircghost schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 23:53:
[...]

Ik denk dat je hier beter een eigen topic voor kan starten :)
Ben nu nog aan het uitzoeken, heb me arduino start kit al binnen, wacht nog op wat onderdelen maar dat is inderdaad ander topic .. voor nu zou ik eerder willen weten wat is jou gedachten gang is.

Ik denk zelf dat voor dit spel, een stuur en een instrumenten/toetsen paneel al snel een must is.

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
Daar is ie dan, de meeste begeerde DLC evah...... Country paint jobs Jeeeeej daar zijn de skins op ETS2.lt niets bij... en wij maar wachten op nieuwe vrachtwagens en gebieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Het is niet alsof er daar maar 1 werknemer is hè, het feit dat ze tussendoor wat paintjobs maken en wat extra cashflow generen betekent niet dat de rest van de werknemers voor een maand allemaal op betaalde vakantie zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09 18:48
Ik kan me niet voorstellen dat die skins zo goed verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-09 15:35

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Je moet je wel voorstellen dat het maken van een skin bij SCS maar pakweg 1-2 manuren kost, terwijl ze vaak wel duizenden keren à 1 euro over de virtuele toonbank gaan. Daar kunnen ze toch wel lekker de pot mee bijspekken en daarmee de development juist sneller laten gaan ipv vertragen...

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

RoofTurkey schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 12:51:
Je moet je wel voorstellen dat het maken van een skin bij SCS maar pakweg 1-2 manuren kost, terwijl ze vaak wel duizenden keren à 1 euro over de virtuele toonbank gaan. Daar kunnen ze toch wel lekker de pot mee bijspekken en daarmee de development juist sneller laten gaan ipv vertragen...
1-2 manuren is meer 40 tot 120 manuur het is niet zo "simpel", dus voordat je het terug verdient...
ik zou liever zien dat ze update 2.0 oid uitbrengen en meer simulator features (met sdk) ..

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Die skins hebben ze toch al moeten maken..
"It is also a result of discussions with our UK retail publishing partner; something to spice up the contents of a new boxed re-release of Euro Truck Simulator 2 coming to UK store shelves at the end of this week."
En nu willen ze dus kijken of het ook aanslaat door dit op steam te zetten. Mocht dat het geval zijn zullen ze voor meer landen zoiets gaan doen en daardoor hebben ze toch weer wat extra geld. Wat is daar nou mis mee? Ze hebben al meer skinpacks op steam aangeboden dus het zal ze toch wel helpen.

En geen zorgen, er gaat nog wat komen voor ETS2...
"We have a ton of deeper, more interesting features and content in development for Euro Truck Simulator 2, we just need time to finish and polish it for new game updates and expansions."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:20
wel mooi die metallic lak ;), ziet er erg goed uit

[ Voor 28% gewijzigd door krissie100 op 21-05-2014 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
Wat is daar nou mis mee?
Niks, maar de gemiddelde ets2 speler zit eerder te wachten op een nieuwe truck dan een een skinpack. Met de DAF Euro 6 zijn ze al sinds november bezig en dan wordt er ook nog gewerkt aan de Actros MP4. Ik vind het allemaal wat lang duren.

Ik zou best €1,99 voor en nieuwe truck willen betalen ipv een nietszeggend skinpack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
metallic skinpack is gratis te behalen weet je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
krissie100 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 17:04:
metallic skinpack is gratis te behalen weet je?
Idd, maar ik doelde op de;
Force of Nature Paint Jobs Pack
Ice Cold Paint Jobs Pack
Halloween Paint Jobs Pack
UK Paint Jobs Pack
Irish Paint Jobs Pack
Scottish Paint Jobs Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Best bizar dat ze nog nieuwe content gaan uitbrengen terwijl ze ook bezig zijn voor de nieuwe game.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Ircghost schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 17:44:
Best bizar dat ze nog nieuwe content gaan uitbrengen terwijl ze ook bezig zijn voor de nieuwe game.. :)
Iets met hooi en een vork....
Straks zitten we te kijken met 2 games die half klaar zijn. :)
Carfanatic schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 16:54:
[...]
Ik vind het allemaal wat lang duren.
Dat dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carfanatic schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 16:54:
[...]

Met de DAF Euro 6 zijn ze al sinds november bezig en dan wordt er ook nog gewerkt aan de Actros MP4. Ik vind het allemaal wat lang duren.
Het bouwen van 1 truck duurt circa 6 maanden.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScuL schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 19:40:
[...]

Het bouwen van 1 truck duurt circa 6 maanden.
Dan zou nu de nieuwe XF zo'n beetje uit moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Sinds ik die metallic lak mini dlc heb zijn AI auto's op een afstand opens oplichtend rood. Zou dit misschien te maken hebben met de realistic lightning mod? Iemand hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Dank! Zal thuis eens even kijken.

EDIT: en hier is de fix: http://sharemods.com/wjti...y_Jazzycat_v1.1.1.7z.html

[ Voor 16% gewijzigd door Sn3gG3l op 22-05-2014 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
Wanneer is de update van de multiplayer te verwachten?
Wil graag met een vriend samen cruise!

Twitch.tv iRacing Profiel Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Het blijkt dat je bij Steam ook je versie kan downgraden.

Moet je bij Properties, betas, en dan temporary1924 kiezen. Dan downgrade je terug naar 1.9.24s en kan je met de huidige patch weer online.

Ik weet niet hoelang zo'n patch update duurt. Ik vermoed vrij lang, omdat de multi-player ook niet nou een week nadat 1.9 eindelijk stable was uit kwam. Wie weet, misschien kan het wel nog een week duren voordat het met 1.10 draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
Als ik hem downgrade is mijn savegame weg dus dat doe ik liever niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
Weet iemand wat er de laatste tijd met ets2.lt aan de hand is? Site offline/online en nu kan ik geen enkele van de comments lezen. Ligt het nu aan mij (qua browser IE en Firefox/verbinding) of hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voordat iemand hier gaat roepen wat ze op het blog hebben opgepikt..

Ja SCS is bezig met Ierland..
Ja SCS is bezig met Scandinavië..

Wij wisten hier uiteraard al veel langer van, vandaar dat we ook met Ierland zijn gestopt in afwachting van de ontwikkelingen.

Qua Scandinavië, SCS begon hier meer voordat wij (ProMods) bij hun in het vizier kwamen en ze hebben er voor gekozen om het project door te zetten met ondersteuning van ons (vandaar mijn bezoekjes aan Praag).

Het eindresultaat wordt een gratis map-expansie van de standaard map met Ierland
en een DLC met Scandinavië, die uiteindelijk met ProMods wordt samengevoegd in onze versie van de DLC..

Kan iemand het nog volgen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:24

PauseBreak

derp!

Waarom nemen ze dan niet gewoon jullie mod en bouwen daarop verder? Oh en ik neem aan dat vanaf het moment dat de Scandinavië DLC beschikbaar komt, die DLC een vereiste gaat worden voor een eventuele volgende Promods-versie?

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
ScuL schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 19:49:
Voordat iemand hier gaat roepen wat ze op het blog hebben opgepikt..

Ja SCS is bezig met Ierland..
Ja SCS is bezig met Scandinavië..

Wij wisten hier uiteraard al veel langer van, vandaar dat we ook met Ierland zijn gestopt in afwachting van de ontwikkelingen.

Qua Scandinavië, SCS begon hier meer voordat wij (ProMods) bij hun in het vizier kwamen en ze hebben er voor gekozen om het project door te zetten met ondersteuning van ons (vandaar mijn bezoekjes aan Praag).

Het eindresultaat wordt een gratis map-expansie van de standaard map met Ierland
en een DLC met Scandinavië, die uiteindelijk met ProMods wordt samengevoegd in onze versie van de DLC..

Kan iemand het nog volgen? :P
promods! ga zo door! mooie maps!
wel jammer dat heel zuid europa mist ;( zal ook niet gaan komen gok ik...
dus promods scandinavië gaat eigenlijk ons straks geld kosten via een DLC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PauseBreak schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 19:56:
Waarom nemen ze dan niet gewoon jullie mod en bouwen daarop verder? Oh en ik neem aan dat vanaf het moment dat de Scandinavië DLC beschikbaar komt, die DLC een vereiste gaat worden voor een eventuele volgende Promods-versie?
In de 1e plaats omdat ze al begonnen waren voordat ze ons in het vizier kregen.
In de 2e plaats is het dev-team heel erg specifiek met met name decor, vegetatie etc. Er is hier enorm veel oog voor als je kijkt naar dit soort screenies
Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-rEXIfBOIB3U/U39niufYSUI/AAAAAAAABrw/LM-VaxaWzoY/s1600/001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-1xfawCrxcj4/U39nise7GiI/AAAAAAAABr0/8SrGalyIHNo/s1600/004.jpg
Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/-LBNo3FbzyXg/U39nihwFNLI/AAAAAAAABsA/2TTda26cn0E/s1600/003.jpg

Ze bouwen liever de wegen vanaf het begin om zeker van te zijn dat er geen rariteiten in komen (dat betekent dus ook geen kleine rotondes, 2-in-1 wegen etc). maar dat alles voegen wij weer toe.
Ten slotte is onze bijdrage aan deze DLC fors te noemen, dingen die wij voor ProMods hebben gemaakt komen in het originele spel. En als dank daarvoor vind ik het niet meer dan redelijk dat SCS beloont wordt en de DLC dus een vereiste wordt voor toekomstige versies van de mod.
Technisch gezien gaat het een samensmelting worden van een briljant landschap van hun kant, nieuwe modellen (realistische bruggen, huisjes, en decor) en de technische trucendoos van ProMods met onze custom wegen en gedetailleerde bewegwijzering 8)

Daarbij zijn er ook nog gebieden die niet helemaal of slechts deels overlappen :)
krissie100 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 19:56:
[...]

promods! ga zo door! mooie maps!
wel jammer dat heel zuid europa mist ;( zal ook niet gaan komen gok ik...
dus promods scandinavië gaat eigenlijk ons straks geld kosten via een DLC?
Thanks, wij staan niet stil en SCS ook niet. Er gaat nog wel meer gebeuren in 2014! 8)

[ Voor 12% gewijzigd door ScuL op 23-05-2014 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

zou mooi zijn als de mod scene meer rekening houd met MOD's combineren .. promods brengt veel mooie dingen zonder meer maar het is prettiger als je onderdelen aan/uit kan zetten

Vandaag me laatste stuf voor me test setup van eigen dashboard binnen gekregen. tevens de schakelaars voor NoFearCreations shifter :) thx voor het idee ik ga echter voor een clip ..

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
Kan je met de promods op multiplayer? of kan dat wel maar alleen met mensen die die mod hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
thijmennabuurs schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 21:16:
Kan je met de promods op multiplayer? of kan dat wel maar alleen met mensen die die mod hebben?
Je kan in mp GEEN enkele mod gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
vso schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 21:09:
zou mooi zijn als de mod scene meer rekening houd met MOD's combineren .. promods brengt veel mooie dingen zonder meer maar het is prettiger als je onderdelen aan/uit kan zetten
Ben ik het mee eens. Is ook de reden waarom ik geen promods meer draai wat wel jammer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hungary map is nu ook beschikbaar voor de nieuwste versie van ETS2:
http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=32&t=24305

Ik kan 'm zeker aanraden, vooral omdat het een stuk echter aanvoelt door de schaal (1:4 geloof ik)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Odessa schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 22:27:
[...]

Ben ik het mee eens. Is ook de reden waarom ik geen promods meer draai wat wel jammer is.
Wat is je probleem? Iedere mod kan met promods samenwerken en als het dat niet doet is het een kwestie van bestanden op een andere alfabetische volgorde zetten zodat ze ofwel voor ofwel na de mod worden geladen.

Het is voor ons onbegonnen werk om alle onderdelen apart uit te leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Ik moet zeggen dat ik tot nu toe nog geen mods tegen ben gekomen die niet werken met ProMods.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
als ik promods gebruik en dan even multiplayer met een vriend ga doen. kan ik dan wel de goede save gebruiken? word de mod dan vanzelf uitgeschakeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Nee. Je kunt het beste twee profielen gebruiken. Een voor offline en een voor multiplayer. Waarbij de tweede geen enkele andere mod behalve de multiplayer mag hebben.

[ Voor 95% gewijzigd door PauseBreak op 25-05-2014 11:06 ]

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
ik heb gewoon 1 account voor mp en sp met promods, als je in sp opslaat en en dan mp begint, start je waarschijnlijk gewoon weer bij je garage en andersom ook, maar ik vind dat geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:15

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Wil iemand mij het multiplayer bestand sturen. Ik heb de game niet via steam, en weiger ook steam te gebruiken.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Niet online
Dan kan je sowieso niet online.

Je moet Steam aan hebben staan om online te kunnen. Ook wordt je steam naam & ID gebruikt voor je MP profiel.

Dat doen ze (blijkbaar) om mensen makkelijk te kunnen bannen, omdat als je steam ID blacklisted is kom je gewoon de server niet meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-09 15:34

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Hans1990 schreef op zondag 25 mei 2014 @ 13:48:
Dan kan je sowieso niet online.

Je moet Steam aan hebben staan om online te kunnen. Ook wordt je steam naam & ID gebruikt voor je MP profiel.

Dat doen ze (blijkbaar) om mensen makkelijk te kunnen bannen, omdat als je steam ID blacklisted is kom je gewoon de server niet meer in.
Wat wel leuk is, is dat je volgensmij niet eens het spel hoeft te hebben, want als je steam opstart en hij is nog aan het connecten kun je MP al opstarten!

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
@Skul Ik heb volgens mij al eerder een opmerking gemaakt nadat er een Promod/TSM map online was gekomen waarin zonder toestemming gebruik werd gemaakt van beide mappen (volgens mij zonder medeweten van beide partijen). Is er nu ook een samenwerking gaande met TSM? Of is dat de volgende stap?
kuusj98 schreef op zondag 25 mei 2014 @ 13:51:
[...]

Wat wel leuk is, is dat je volgensmij niet eens het spel hoeft te hebben, want als je steam opstart en hij is nog aan het connecten kun je MP al opstarten!
@Kuusj98 en waar haal je dan de gamegegevens vandaan? Profielen, modellen, maps en andere assets? Het moet toch ergens vandaan komen en zo groot is de MP map niet.

Ik had in het menu staan dat Steam niet mocht updaten....en wat deed Steam... juist updaten. Toen ik de server wou starten met de update deed MP het echt niet, ik heb het spel teruggezet via het beta menu naar de oudere versie. Ik heb de retail versie naast de Steam versie draaien en wat ik nog steeds raar vind en nog geen antwoord op heb is waarom de MP mijn retail versie profielen gebruikt en niet mijn Steam versie profielen. Maar goed ik copy paste wel. Echter moeten dan wel beide versies gelijk zijn anders werkt het weer niet.

[ Voor 29% gewijzigd door Saybia op 25-05-2014 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Laatst online: 25-09 15:34

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Saybia schreef op zondag 25 mei 2014 @ 14:13:
@Kuusj98 en waar haal je dan de gamegegevens vandaan? Profielen, modellen, maps en andere assets? Het moet toch ergens vandaan komen en zo groot is de MP map niet.

Ik had in het menu staan dat Steam niet mocht updaten....en wat deed Steam... juist updaten. Toen ik de server wou starten met de update deed MP het echt niet, ik heb het spel teruggezet via het beta menu naar de oudere versie. Ik heb de retail versie naast de Steam versie draaien en wat ik nog steeds raar vind en nog geen antwoord op heb is waarom de MP mijn retail versie profielen gebruikt en niet mijn Steam versie profielen. Maar goed ik copy paste wel. Echter moeten dan wel beide versies gelijk zijn anders werkt het weer niet.
Op steam hebben natuurlijk 8)7
Je zou kunnen experimenteren met file locaties oid, maar dat is allemaal illegaal en daar hoef ik me niet mee bezig te houden want ik heb het spel en alle uitbreidingen...

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Toch maar toegevoegd aan steam, ook al vind ik het een gedrocht van een programma.

Zijn er serieuze tweakers die dit vaak spelen, en eventueel via teamspeak een keer samen willen rijden?

[ Voor 39% gewijzigd door NoFearCreations op 25-05-2014 15:53 ]

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
Update 0.1.0.4 is uit!

Click

[ Voor 61% gewijzigd door Saybia op 25-05-2014 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Ze zijn nog aan het updaten, zit er ook op te wachten.

Dit vond ik een leuke gif voor mijn ervaringen met steam:
Afbeeldingslocatie: http://static.fjcdn.com/gifs/Steam_2bb9c7_338784.gif

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
hahaha idd een erg leuke gif. Ik ben ook niet zo'n fan maar goed, de mp heeft mij overgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Saybia schreef op zondag 25 mei 2014 @ 14:13:
@Skul Ik heb volgens mij al eerder een opmerking gemaakt nadat er een Promod/TSM map online was gekomen waarin zonder toestemming gebruik werd gemaakt van beide mappen (volgens mij zonder medeweten van beide partijen). Is er nu ook een samenwerking gaande met TSM? Of is dat de volgende stap?
Dat was ordinaire diefstal en nee dat zal niet gebeuren. Niets tegen de jongens van TSM maar hun werk is meer kwantiteit vs kwaliteit en laat behoorlijk te wensen over qua decor en accurate bewegwijzering.

Delen van ProMods worden onderdeel van het officiële spel doormiddels de DLC dus ik denk sowieso dat we een stapje voor hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Saybia schreef op zondag 25 mei 2014 @ 16:38:
hahaha idd een erg leuke gif. Ik ben ook niet zo'n fan maar goed, de mp heeft mij overgehaald.
Die gifjes en meningen zijn van zo'n ontzettend lange tijd geleden. Ik heb over de 100 games (waarvan het merendeel aaa). Ik download met rond de 15mbps spellen en haal gelijktijdig updates binnen. Het ligt er nooit uit, offline games spelen gaat ook harstikke prima.

Ik ben al 3 jaren erg tevreden met Steam (daarvoor wat minder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ircghost schreef op zondag 25 mei 2014 @ 21:10:
[...]

Die gifjes en meningen zijn van zo'n ontzettend lange tijd geleden. Ik heb over de 100 games (waarvan het merendeel aaa). Ik update met rond de 15mbps spellen en (meerdere gelijktijdige) updates binnen. Het ligt er nooit uit, offline games spelen gaat ook harstikke prima.

Ik ben al 3 jaren erg tevreden met Steam (daarvoor wat minder)
Ook een tevreden gebruiker hier :) Ik vind het vooral fijn dat ik gewoon makkelijk met vrienden even Civ V, GTA IV etc. kan doen. Als er een nieuwe update voor ETS is download en installeert hij die gelijk (bij 1.9 duurde dat ± een halve minuut), dat scheelt een hoop tijd etc. Ik begrijp niet wat mensen zo lastig vinden aan Steam, behalve dat ik verhalen heb gehoord dat mensen hun Steam account drie keer zijn kwijtgeraakt, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op zondag 25 mei 2014 @ 18:56:
[...]

Dat was ordinaire diefstal en nee dat zal niet gebeuren. Niets tegen de jongens van TSM maar hun werk is meer kwantiteit vs kwaliteit en laat behoorlijk te wensen over qua decor en accurate bewegwijzering.

Delen van ProMods worden onderdeel van het officiële spel doormiddels de DLC dus ik denk sowieso dat we een stapje voor hebben :)
Hoewel TSM soms totaal onlogisch is (mega borden) is het rijden op sommige plaatsen wel echt geweldig (Woestijn e.d. in Noord-Afrika).

Zelf gebruik ik nu eigenlijk alleen Hungary map, vooral omdat die qua afstanden meer bij de realiteit komt.. Rijden door een stad die ook echt als een stad aanvoelt is echt geweldig :D

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Tot nu toe aangenaam verrast door de multiplayer. Nog geen rammers/blockers gezien, alleen sommige die veel te snel rijden of door rood rijden. Jammer dat je geen enkele mod kan gebruiken, heb er een die ik nodig heb voor mijn stuur.

Hoop ook dat ze speedlimit vast gaan zetten, helpt een boel in het realisme.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

welke heb je dan nodig voor je stuur ?

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Omdat ik een 3-standen schakelaar als knipperlicht hendel gebruik, heb ik een mod, die zorgt dat de knipperlichten niet meer automatisch uit gaan als je een bocht uit komt.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Niet online
Ik denk dat je die rammers enz niet erg veel ziet omdat de patch net uitgebracht is. Die lui moeten dan weer de boel kunnen verzieken met ETS2 1.10.1, voordat ze dat weer kunnen..

Persoonlijk denk ik dat je ze over 0,5-1 week ze gewoon weer ziet verschijnen. Vrijdag avond was er toevallig een admin online, en elke minuut werd er wel iemand gekicked of gebanned. Ik heb toen de chat maar uitgezet, werd wel erg afleidend al die berichtgevingen.

Ik mis eigenlijk ook nog steeds dat SDK support uit staat. Daardoor kan ik geen telemetrie streamen naar bvb een elektronisch dashboard.

Speed limits; nee liever niet. ETS2 is sowieso op veel punten niet realistisch. Ik zie het probleem niet zo zeer met iets te hard rijden (zeg maar 100-110) en dat daar problemen van komen; dat ligt dan nog altijd bij de mensen die het "spelen".

[ Voor 19% gewijzigd door Hans1990 op 26-05-2014 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Bovendien zijn er "in het echt" ook genoeg vrachtwagens die gewoon 100+ lopen :+

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
@Hans1990:

Misschien zie ik ze weinig, omdat ik niet in de buurt van Nederland rijd. Lees dat daar veel trollers rondrijden. Ik heb mijn hoofdkwartier in Wenen, en rijd ook daar in de buurt rond. Misschien speedlimit 90 op de rechterbaan, 100 op de linkerbaan.

@Pausebreak

Die zijn er in het echt maar bijzonder weinig. De boete zijn extreem hoog binnen de EU, en met de digitale tachograaf kunnen ze je tot 6 maanden na de overschrijving bekeuren. De "snelle" jongens laten met kale banden hun tacho op 89kmp/h zetten, en gooien en dan nieuwe banden op. Dan loopt hij rond de 93/94 kmp/h. Ze kunnen wel sneller, maar met de moderne begrenzer en de digitale tacho is het veel werk, en het over het algemeen niet waard om de auto sneller te laten gaan.

[ Voor 22% gewijzigd door NoFearCreations op 26-05-2014 11:34 ]

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

NoFearCreations schreef op maandag 26 mei 2014 @ 08:37:
Omdat ik een 3-standen schakelaar als knipperlicht hendel gebruik, heb ik een mod, die zorgt dat de knipperlichten niet meer automatisch uit gaan als je een bocht uit komt.
heb je die mod zelf gemaakt en welke 3 standen schakelaar heb je dan?
waarom niet een schakelarm van bv de sloop ?

Ik ga van de sloop een stuur + schakelarm halen kijken of ik deze op me arduino aan kan sluiten en op mijn FFB stuur .. zal wellicht een adapter + iets waardoor niet het gewicht van een persoon de FFB teniet doet.
maar goed das WIP :)

me schoonvader wil een klapbak (16 versnellingen) zal nog leuk worden :)

Tja ets2 is wel mooi maar ik vermoed dat er nog best wel wat aan maps gesleuteld mag worden kwa realiteit voor mijn gevoel ben je te snel "op snelheid" (maar ja ben geen vrachtwagen gewend)
snap btw niet dat SCS niet een algemene SDK voor hun software erop na houd ze hebben meerdere truck/bus games toch ?

trouwens best wel begrijpelijk dat ze voor MP eerst online perfectioneren voordat ze mods/sdk toelaten

[ Voor 4% gewijzigd door vso op 26-05-2014 14:04 ]

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Je zit met het probleem, dan in een echte auto, er een pin aan je stuurnaaf zit, die op een bepaalde stand je knipperlichthendel, terug naar center laat schieten. Dit gaat bij dit stuur niet, omdat je niks/weinig aan de naaf kan doen, en het niet 1 op 1 stuurt.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

NoFearCreations schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:32:
@Pausebreak

Die zijn er in het echt maar bijzonder weinig. De boete zijn extreem hoog binnen de EU, en met de digitale tachograaf kunnen ze je tot 6 maanden na de overschrijving bekeuren. De "snelle" jongens laten met kale banden hun tacho op 89kmp/h zetten, en gooien en dan nieuwe banden op. Dan loopt hij rond de 93/94 kmp/h. Ze kunnen wel sneller, maar met de moderne begrenzer en de digitale tacho is het veel werk, en het over het algemeen niet waard om de auto sneller te laten gaan.
Er zijn er genoeg met een ontheffing. Werkverkeer voornamelijk. Indrukwekkend hoor om zo'n 8x8 truck 120km/u (op de gps!) te zien rijden. Maar inderdaad, op de gewone trucks knalt de begrenzer er meestal in bij 85-89km/u.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Ik zit al een redelijke tijd in de transport, en heb nog nooit van dat soort ontheffingen gehoord. Ken alleen ontheffingen voor gewicht en rijtijden.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal, ik heb net ets2 besteld. ik speelde het al een tijdje maar dan met een gedownloade, maar daarvan ging elke keer de code eruit. Dus net de knoop doorgehakt en het besteld. Zijn er nog tips voor het beginnen of leuke mods?? Had ook al een mod voor xenon lampen gezien hebben meerdere mensen dit ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:21:
Hallo allemaal, ik heb net ets2 besteld. ik speelde het al een tijdje maar dan met een gedownloade, maar daarvan ging elke keer de code eruit. Dus net de knoop doorgehakt en het besteld. Zijn er nog tips voor het beginnen of leuke mods?? Had ook al een mod voor xenon lampen gezien hebben meerdere mensen dit ??
als beetje terug leest van een week oid was deze vraag ook al gesteld .. maar promods is zeer een aanrader :)

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:21:
Brutal environment 7.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
vso schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:53:
[...]

als beetje terug leest van een week oid was deze vraag ook al gesteld
en de week daarvoor, en de week daarvoor. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
De mp servers vallen wel vaak uit zeg! eest server 1 toen server 2. daarna maar de US server geprobeerd maar werd omhoog geknald zonder reden met 100% schade als gevolg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Heb ik nog geen last van gehad. En als ze uitvallen gewoon door blijven rijden, hij connect uit zichzelf weer.

En er is alweer een update van de mp, jongers werken er erg hard aan.

[ Voor 24% gewijzigd door NoFearCreations op 27-05-2014 15:29 ]

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
Server 2 doet het bij mij nu niet? Is dat dan bij iedereen zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal, ik heb ETS2 binnen :). gelijk begonnen met spelen en ben blij dat ik het heb gekocht. Nou las ik ook dat je online kan/kon kan dit nog steeds en hoe als ik mag vragen? Ik zal van de week wat pics posten van mijn vrachtwagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
http://ets2mp.com/

Voor een alpha vind ik het bijzonder goed werken. Ben nog steeds geen enkele rammer of blocker tegen gekomen. En in sommige steden in Polen, is de no collision beperkt tot het bedrijven/dealer terrein. Er wordt zeer actief gekicked/banned, dus voor de meeste trollers is de lol er denk wel af.

Heb de TS een beetje aangepast. Wat dode links veranderd, ETS2 info aangevuld, en de MP erbij gezet. Zoek nog steeds een serieuze/actieve mede-auteur.

[ Voor 19% gewijzigd door NoFearCreations op 27-05-2014 20:30 ]

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je daarvoor ETS2 op steam hebben gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Staat duidelijke in de TS. Je moet het spel op steam hebben. Heb je een cd versie, dan kan je die toevoegen aan steam.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een vergeten foto gevonden van mijn Scania 730 (50keda) in de Hungary map.
Afbeeldingslocatie: http://i1373.photobucket.com/albums/ag370/wilbert_kaal1/scania_zps603ccf23.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2014 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry niet goed gelezen:( en hoe moet het snap niet zo heel veel van steam. Moet je ook het progamma op de pc hebben staan zoja dan gaat dat niet bij mij lukken want de router houd dat tegen :( . Mooie Scania

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2014 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:39:
sorry niet goed gelezen:( en hoe moet het snap niet zo heel veel van steam. Moet je ook het progamma op de pc hebben staan zoja dan gaat dat niet bij mij lukken want de router houd dat tegen :( . Mooie Scania
De router houd het tegen??? Maar je moet inderdaad voor multiplayer steam op je pc hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja me vader heeft de beveiliging van de router hoger gezet waarom weet ik ook niet.

EDIT:
ik wou wat foto's toevoegen maar je kan niet zo de foto's uploaden . met welke site moet je dit doen/kan doen??

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2014 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:25:
ja me vader heeft de beveiliging van de router hoger gezet waarom weet ik ook niet.

EDIT:
ik wou wat foto's toevoegen maar je kan niet zo de foto's uploaden . met welke site moet je dit doen/kan doen??
Ik heb het net gedaan met Photobucket...
Gewoon aanmelden met Facebook en vervolgens je foto's erop zetten. Foto openen in nieuw tabblad en je kopieert de link, klik je hier op de afbeelding boven als je op reageer onder klikt en plak je daar je link. In de war? Gewoon wat foto's proberen te posten en kijken of ze er op staan.
Yes?

Edit: kan ook zonder Facebook voordat je dat vraagt ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2014 07:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertjuh?
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Na lange tijd toch maar weer ETS2 van het stof ontdoen en alle mods en het spel updaten... Ik had promods, trailerpack by jazzycat en project realism.. Welke van deze 3 moet ik sowieso houden en welke er eerst uit laten?

Promods komt er sowieso in, was te leuk, maar van die andere 2 kan ik ook niet vinden of ze nog compatible zijn met 1.10 steam versie... Iemand al eens geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-09 13:54
biertjuh? schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:51:
Na lange tijd toch maar weer ETS2 van het stof ontdoen en alle mods en het spel updaten... Ik had promods, trailerpack by jazzycat en project realism.. Welke van deze 3 moet ik sowieso houden en welke er eerst uit laten?

Promods komt er sowieso in, was te leuk, maar van die andere 2 kan ik ook niet vinden of ze nog compatible zijn met 1.10 steam versie... Iemand al eens geprobeerd?
Van de jazzycat packs en promods zijn versies die werken met 1.10 van project realism weet ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://s112.photobucket.com/user/Diego_Bruil/media/ets2_00005_zps2d7706a7.png.html?filters%5Buser%5D=140379020&filters%5Brecent%5D=1&sort=1&o=2
http://s112.photobucket.c...ters[recent]=1&sort=1&o=1
Hier een foto van mijn Scania

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2014 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Was vanmiddag best gezellig in de multiplayer:
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2090rxj.png

En in de singleplayer rijdt ik hier mee:
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/mlooi.png

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee parkeerplaatsen in gebruik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

zag het tussenkopje niet }:O

[ Voor 80% gewijzigd door Ircghost op 28-05-2014 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Ircghost schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 23:20:
Ik dacht dat mods niet konden in de multiplayer? Tenzij ik een grote update heb gemist en deze nog niet kende :P
miskien de tekst goed lezen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Ik hoop echt dat we in de toekomst zelf servers kunnen hosten, en dat de host dan kan bepalen welke mods erin komen.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
Afbeeldingslocatie: http://cdn.akamai.steamstatic.com/steam/apps/301180/ss_b93cd7d02a6fcf4048a84d46c46ab13c35ddf185.600x338.jpg?t=1401380032
weer wat nieuwe dlc;
Today we would like to announce the release of a new set of paint designs. It is expanding on our previous experiments with new truck paint effects we had offered as a free DLC for all World of Trucks users. (In case you haven't grabbed it yet, you can always find your activation key on your personal World of Trucks page!)

Flip Paint Designs DLC contains 11 customizable truck paint designs.
http://blog.scssoft.com/2...ings-dlc-competition.html
tja :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

NoFearCreations schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 11:20:
Ik hoop echt dat we in de toekomst zelf servers kunnen hosten, en dat de host dan kan bepalen welke mods erin komen.
ik wil wel hosten :p

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100

NoFearCreations schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 11:20:
hoezo? Dan zit er op een server nog geen 50 man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
  • Laatst online: 07-09 20:49
Ik heb deze sim gisteren via eurotrucksimulator2.com gekocht.
Zag dat er MP is, maar dat dit via Steam moet.
Gelukt om m'n activeringscode naar Steam over te zetten, maar moet
het spel dan vervolgens weer downloaden en intalleren via Steam...

Ik kan niet met m'n origine account verder, voor de MP?
Iets met saved game overzetten misschien?

Zou wel verrot zijn, heb net 1 geupgrade garage, m'n eigen truck + truck voor 1 andere chauffeur
maar wil ook multiplayer doen.

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Non-steam en de steam versie lezen allebei de savegame van dezelfde locatie.

Inmiddels een WOT account aangemaakt. JD_WOT. Nog een ss van mij.
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/148ogzq.png

Langste rit ooit, 375pk en 75ton, ben niet boven de 75kmp/h uit gekomen. Regelmatig met 20kmp/h een heuvel op.

[ Voor 12% gewijzigd door NoFearCreations op 30-05-2014 12:47 ]

---RAWE CEEK!!!---

Pagina: 1 ... 48 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.