Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhu, 1 server met 1000 mensen.. Ze zijn wel een 2e aan het opzetten volgens facebook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry-c
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-09 20:49
Maasluip schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:22:
[...]

Wat doet brandstofverbruik simulatie?
Als je dat uit hebt staan verbruikt je truck volgens mij een x aantal liters per kilometer. Als je het aanzet gebruikt die meer brandstof als je volgas vanaf stilstand met een tonnetje of 30 steil omhoog gaat;) . En er zullen vast meer factoren meespelen.

Ik speel ook zo realistisch mogelijk. Helaas wel volautomaat. Heb (nog) geen g27. En schakelen met shift en ctrl is waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:44
Ben zo slim geweest om een rit van 65 ton te pakken uit de snelle lijst, was niet super ver dus ik dacht ach.. Wel leuk even een extreem zware rit tussendoor

Krijg ik er een vreselijk trage iveco bij, vlak doe ik ongeveer 50km/h, rij door Noorwegen/Zweden dus aardig heuvelachtig.. . Had een flinke snelweg klim... Ging maar liefst 10-12km/h omhoog

Verbruik is trouwens hoger dan 1 op 1 met deze combinatie

Het voelt echt alsof je continu met de handrem erop rijd |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
nooberke schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 22:15:
[...]

Het voelt echt alsof je continu met de handrem erop rijd |:(
Haha! Ik ken het, ja. Dat je toch een paar keer controleert of je het gaspedaal wel echt helemaal ingedrukt hebt.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk weggetje met je trage Iveco: tussen Bern en Milaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
Ik hoop echt niks steils tegen te komen... Dan ben ik de sjaak... Mijn eigen MAN heeft heel wat meer pktjes

Rit is nog niet af.. Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:09

Nakebod

Nope.

ETS2MP heeft potentie :) Heb voor de zekerheid maar niet mijn normale profiel gebruikt, en dat is maar goed ook. Niet iedereen, me included, is nu serieus aan het simuleren, vooral kijken hoe het allemaal werkt etc. En dan zit een ongeluk in een klein hoekje :P

Wel wat lastige filevorming bij de loading bays, en je kan niet meer op enter drukken om je trailer op de simpele manier te lossen. Nu moet ik wel leren om goed achteruit in te parkeren :+

En voor een aantal dingen moet je nu echt stilstaan, om bijvoorbeeld het ingame menu te openen, de map te openen, de radio te openen. Vooral de map mis ik. Maar goed, in de singleplayer staat je vrachtwagen dan feitelijk "ineens" stil, beetje lastig te doen met multiplayer gok ik zo.

Random loading bay chaos, en hier was het niet eens echt druk.

Eerste 3 minuten saai racen :+ daarna wat filevorming bij de loading bays.

En als laatste saaie afsluiter een bezoekje aan een truck service center.

Veel achteruitrij piepjes, ik hoor ze nu nog :D

[ Voor 3% gewijzigd door Nakebod op 02-05-2014 00:10 ]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Laatst online: 15:34

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Bah bah bah die site is traag :+

(ik begrijp ook wel dat dat niet gek is :))

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
Ziet er veelbelovend uit! Je ziet ook wel meteen een nadeel... 1 iemand kan cargobay voor heleboel andere blokkeren..

En man leer parkeren zeg... Je rijd ook niet met stuurtje zo te zien.. Lekker hoekig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-09 13:54
jerry-c schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 21:41:
[...]

Als je dat uit hebt staan verbruikt je truck volgens mij een x aantal liters per kilometer. Als je het aanzet gebruikt die meer brandstof als je volgas vanaf stilstand met een tonnetje of 30 steil omhoog gaat;) . En er zullen vast meer factoren meespelen.

Ik speel ook zo realistisch mogelijk. Helaas wel volautomaat. Heb (nog) geen g27. En schakelen met shift en ctrl is waardeloos.
Ik kan iig niet meer zonder mijn G27, vind het echt zo lekker rijden. Ga nog wel kijken voor een Wheel Stand Pro of zo. omdat het open afbouwen wel wat tijd vergt op mijn bureau..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:48
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=p4tHo7IrtTI]

Het idee is best aardig, nu de uitwerking nog

[ Voor 25% gewijzigd door Carfanatic op 02-05-2014 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Oh heel vet. Ik zie het dan ook voor me dat je met z'n allen lekker gaat cruisen met een vracht van A naar B.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Een leuke 504 Gateway Time-out is het enige dat ik na een minuut of 2 laden krijg als ik op de steam connect button duw, heeft iemand hier een andere oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://files.ets2mp.com/a...a_1st_may_2014_212349.zip

Je moet steam wel aanzetten om te kunnen spelen.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2014 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
Er is volgens mij al weer en update uit, alleen lukt het niet om die te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Daisai schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 17:29:
Er is volgens mij al weer en update uit, alleen lukt het niet om die te downloaden.
Een update van...? Multiplayer of ETS2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
Multiplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

nooberke schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:55:
Ziet er veelbelovend uit! Je ziet ook wel meteen een nadeel... 1 iemand kan cargobay voor heleboel andere blokkeren..

En man leer parkeren zeg... Je rijd ook niet met stuurtje zo te zien.. Lekker hoekig
Who me? Parkeren ging best soepel deze keer! :+ Maar zonder stuurtje ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is de laatste download die ik vind: http://files.ets2mp.com/a...a_1st_may_2014_212349.zip

Bon, ik ga nog wat spelen.. of toch proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
Dan word je gekicked, "reserved slot".
Helaas laten ze niks van zich horen op het forum of op hun facebook pagina, beetje slordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mirror: https://mega.co.nz/#!tkIj...dLB4qN336BozDGeh7D1znNWzo

Parijs zou ik trouwens vermijden. ENORM druk. De Renault dealer is bv no-go..

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2014 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga vanavond aan de multiplayer beginnen, een paar vraagjes:
- Kan je mods gebruiken?
- Loopt het vloeiend?
- Zijn de mensen (over het algemeen) serieus?

Heb er zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mods, nog niet getest. Speel op safe en gebruik ze niet. Gebruik ook niet je normaal profiel. Je durft al eens rond de map te vliegen omdat er teveel spelers op dezelfde plaats zitten. En dan krijg je full damage.

Serieus.. Tjah.. Sommige mensen wel, sommige helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:48
Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 18:45:
Ik ga vanavond aan de multiplayer beginnen, een paar vraagjes:
- Kan je mods gebruiken?
nee
- Loopt het vloeiend?
redelijk
- Zijn de mensen (over het algemeen) serieus?
ja. ff een tik op de claxon en ze gaan wel aan de kant _/-\o_ en gewoon je beurt afwachten bij het afleveren.

[ Voor 5% gewijzigd door Carfanatic op 02-05-2014 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 12:05

thorgal21

Forum Noob

Als ik mijn map aanklik in Select your ETS2 folder dan gaat het schermpje weg en gebeurt er verder niks. Waarschijnlijk omdat ik Steam op mijn F: schijf heb geïnstalleerd (al meerdere mensen op het ETS2MP forum gezien die hetzelfde hadden, echter was hun oplossing om de map gewoon naar de default C: locatie te verslepen.. Alleen heb ik geen Steam op C: :) )

Heeft een van jullie enig idee hoe ik dit kan oplossen? Van het ETS2MP forum wordt ik weinig wijzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:24

PauseBreak

derp!

Je kunt in Steam een nieuwe folder maken voor SteamApps. Als je die folder op C:\ neerzet dan kun je daarna ETS2 overzetten naar die nieuwe map.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PauseBreak schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 19:09:
Je kunt in Steam een nieuwe folder maken voor SteamApps. Als je die folder op C:\ neerzet dan kun je daarna ETS2 overzetten naar die nieuwe map.
Werkt niet helaas...

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Nee je kan geen mods gebruiken.
Ook geen SDK plug-ins, vind ik erg jammer, ik gebruik mijn eigen plugin met veel plezier..

De server problemen zullen wel minder worden uiteindelijk, bij welke online game heb je het nou niet (zelfs Steam , LoL, of PS3 Network ligt er wel eens uit)..

Wat betreft de game ervaring.. ik merk nu pas hoeveel ik aan ETS2 heb aangepast en hoeveel anders het is met vanilla. Denk aan graphic mods, andere traffic, maps/Promods, sound mods, meer trailers, andere trucks. Allemaal niet beschikbaar, obviously.. anders installeren mensen hun 10000hp truck + tank mod en is de pret gauw over..

Ik mis echt een auto park functie. Niet dat ik verschrikkelijk slecht in parkeren ben (vind ik zelf), meer dat het wel eens makkelijk is, danwel voor sommigen een must blijkbaar, om zonder gedoe te parkeren. Scheelt ook wachtrijen.
Het blijkt, ETS2 reserveert altijd dezelfde spot voor parkeren. Eigenlijk die het makkelijkst in te steken is. Soms is het in een wachtrij staan nog extra ingewikkeld, omdat je ruimte wilt geven en daardoor moeilijk aan komt steken.

Anders mis ik eigenlijk op veel plekken een no-collision zone (zodat iedereen tegelijk kan inparkeren, hoewel dat beetje verwarrend zou zijn..). Als je in Amsterdam naar de repair shop moet worden afgesleept, dan kan je je truck & trailer afschrijven (ik vloog de eerste 3km de lucht in).

Voor de rest is er nog weinig content. Elkaar zien rijden is leuk, en dat gebeurd ook wel redelijk netjes (heb nog maar 1 afsnijder gezien, maar had wel meer mensen verwacht die tegen de richting in rijden of van die ramapen zijn). Maar op de buitenwegen zie ik vaak maar 2-4 players in de list, die je dan even tegen komt, elkaar begroet met de claxon, en voor de rest is het leeg (geen AI traffic).

Maar voor 0.1 alpha heus niet slecht, ik ben benieuwd wat de toekomst zich gaat brengen. Ze zeggen dat ze voor american truck simulator het ook gaan porten, aangezien die dezelfde game engine gebruikt, leuk :)

[ Voor 8% gewijzigd door Hans1990 op 02-05-2014 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Hans1990 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 19:56:
Anders mis ik eigenlijk op veel plekken een no-collision zone (zodat iedereen tegelijk kan inparkeren, hoewel dat beetje verwarrend zou zijn..). Als je in Amsterdam naar de repair shop moet worden afgesleept, dan kan je je truck & trailer afschrijven (ik vloog de eerste 3km de lucht in).
Het kan technisch wel, maar ik denk dat het nogal veel werk gaat zijn.
Je hebt nu een stuk of 50-75? steden, daar hebben ze voor de repair shops dat wel gedaan. Als ze per stad ook nog eens al die loading bays moeten gaan doen, is dat nogal wat werk :P
En tankstations? Etc? :P Maar wie weet in de toekomst. Het is momenteel nog wel een ramp op die plaatsen.
Voor de rest is er nog weinig content. Elkaar zien rijden is leuk, en dat gebeurd ook wel redelijk netjes (heb nog maar 1 afsnijder gezien, maar had wel meer mensen verwacht die tegen de richting in rijden of van die ramapen zijn). Maar op de buitenwegen zie ik vaak maar 2-4 players in de list, die je dan even tegen komt, elkaar begroet met de claxon, en voor de rest is het leeg (geen AI traffic).
Klopt, het gevaarlijkst en drukst is het in de stad. Ben je buiten de stad is het vrij leeg en zie je idd maar af en toe een speler op de spelerslijst. Terwijl er toch iets van 1000 man schijnbaar in de server zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
hmmm, field of view modje maakt het weer net iets realistischer in mijn ogen.
Maakt het rijden ook weer iets lastiger.
Nu nog een modje voor smallere 80km wegen, want die zijn te breed. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

Hans1990 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 19:56:
Nee je kan geen mods gebruiken.
Ook geen SDK plug-ins, vind ik erg jammer, ik gebruik mijn eigen plugin met veel plezier..
Hans, vraagje hoe compileer je dit ? ik wil namelijk een raspberry PI gaan gebruiken en er is een android app maar die werkt niet :( ..
kan je me misschien beetje op weg helpen ?

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Niet online
Tenzij je ETS2 op een raspberry PI werkend krijgt, hoef je dat daar niet voor te compileren.

De plugin is bedoeld om middels de SDK gegevens naar andere apps te streamen die er wat mee doen, zoals toerental, versnelling en snelheid. Het klopt dat er geen builds van zijn, omdat ik eerst het lijstje wil afwerken wat in de readme staat met uit te lezen data.

Als je het op een android app wilt krijgen, zal je die zelf moeten maken (vrees ik) + een applicatie die van deze plugin naar de android app data verscheept.

Over het compileren zelf, met Visual Studio Express (C++) kan je de plug-in compileren. Ik heb het met versie 2010 gedaan. Volgens mij is dat een kwestie van de github repository downloaden, het project openen en op F5 drukken. Zo niet, dan heb ik waarschijnlijk iets vergeten te committen en hoor ik het graag ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Hans1990 op 02-05-2014 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thorgal21 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 18:54:
Als ik mijn map aanklik in Select your ETS2 folder dan gaat het schermpje weg en gebeurt er verder niks. Waarschijnlijk omdat ik Steam op mijn F: schijf heb geïnstalleerd (al meerdere mensen op het ETS2MP forum gezien die hetzelfde hadden, echter was hun oplossing om de map gewoon naar de default C: locatie te verslepen.. Alleen heb ik geen Steam op C: :) )

Heeft een van jullie enig idee hoe ik dit kan oplossen? Van het ETS2MP forum wordt ik weinig wijzer.
Ik heb Steam op C staan en een aantal games bijv. op D...
Gewoon via Steam installeren op een andere schijf.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2014 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

Hans1990 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 22:50:
Over het compileren zelf, met Visual Studio Express (C++) kan je de plug-in compileren. Ik heb het met versie 2010 gedaan. Volgens mij is dat een kwestie van de github repository downloaden, het project openen en op F5 drukken. Zo niet, dan heb ik waarschijnlijk iets vergeten te committen en hoor ik het graag ;)
code:
1
2
3
4
Error   1   error C1083: Cannot open include file: 'SharedMemory.hpp': No such file or directory
c:\users\%username%\documents\github\ets2-sdk-plugin\ets2-telemetry\src\sharedmemory.cpp    1   1   ets2-telemetry
Error   2   error C1083: Cannot open include file: 'scssdk_telemetry.h': No such file or directory
c:\users\%username%\documents\github\ets2-sdk-plugin\ets2-telemetry\src\ets2-telemetry.cpp  19  1   ets2-telemetry

Als je wilt kan je wellicht makkelijk een nieuw project maken en een andere locatie kiezen voor je github upload.. misschien de dll erbij ? voor de mensen die geen C++ hebben ..

PS Wel tof dat je het aanbied! thx voor je moeite
Tenzij je ETS2 op een raspberry PI werkend krijgt, hoef je dat daar niet voor te compileren.

De plugin is bedoeld om middels de SDK gegevens naar andere apps te streamen die er wat mee doen, zoals toerental, versnelling en snelheid. Het klopt dat er geen builds van zijn, omdat ik eerst het lijstje wil afwerken wat in de readme staat met uit te lezen data.

Als je het op een android app wilt krijgen, zal je die zelf moeten maken (vrees ik) + een applicatie die van deze plugin naar de android app data verscheept.
Tenzij je de data aanbied via netwerk, dan kan je het wel op deze apparaten uitlezen :)
Deze https://play.google.com/store/search?q=ets2%20telemetry werkt helaas niet .. maar wel leuk idee.

Ik zat te zoeken voor joystick's en goedkope oplossingen .. en ik werd gek van al die "dure" oplossingen..
totdat ik bedacht dat
wii mote + bluetooth let op welke software er is geloof ik een gratis driver door iemand geschreven.. maar de evaluatie versie kan wellicht ook

Misschien ook wel zal werken, 10,- Bluetooth adapter en WII mote's wellicht kunnen dienen als "joysticks"
btw de tilt sensor als "handrem" of als "stuur" .. in ieder geval je kan deze dingen redelijk goedkoop scoren en de knoppen (her)gebruiken voor de simgame.. :) eerst maar eens een BT adapter scoren .... ;)

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Nakebod schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 20:24:
[...]
Het kan technisch wel, maar ik denk dat het nogal veel werk gaat zijn.
Je hebt nu een stuk of 50-75? steden, daar hebben ze voor de repair shops dat wel gedaan. Als ze per stad ook nog eens al die loading bays moeten gaan doen, is dat nogal wat werk :P
En tankstations? Etc? :P Maar wie weet in de toekomst. Het is momenteel nog wel een ramp op die plaatsen.
Ik denk dat ik mezelf moet verbeteren, al dan niet zeer recent toegevoegd (ets2mp_open_alpha_53649513cbb72.zip) Of het is (nog) niet overal, maar net een vrachtje naar Dortmund gedaan, en daar waren de loading bays een no collision zone.

Ook wel mooi dat je steeds meer mensen hun ding ziet doen, ipv te lopen kloten. Onderweg verschillende spelers tegengekomen, 1 speler die dezelfde richting opging voor een groot deel, dus daar maar achter blijven hangen op ruime afstand ivm de lagspikes. Voor je het weet heb je ineens een aanrijding met iemand die 200 meter voor je rijdt :D
Owja, en toeteren he. Steeds maar weer naar iedereen die je tegenkomt :+

[ Voor 3% gewijzigd door Nakebod op 03-05-2014 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Niet online
vso schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 00:19:
[...]

code:
1
2
3
4
Error   1   error C1083: Cannot open include file: 'SharedMemory.hpp': No such file or directory
c:\users\%username%\documents\github\ets2-sdk-plugin\ets2-telemetry\src\sharedmemory.cpp    1   1   ets2-telemetry
Error   2   error C1083: Cannot open include file: 'scssdk_telemetry.h': No such file or directory
c:\users\%username%\documents\github\ets2-sdk-plugin\ets2-telemetry\src\ets2-telemetry.cpp  19  1   ets2-telemetry

Als je wilt kan je wellicht makkelijk een nieuw project maken en een andere locatie kiezen voor je github upload.. misschien de dll erbij ? voor de mensen die geen C++ hebben ..

PS Wel tof dat je het aanbied! thx voor je moeite
Ik heb even de bezem kort door de code gehaald en gekeken wat wel of niet werkt. Tot mijn verbazing waren er maar 2 SDK waarden die nog niet perfect zijn, en enkele niet implementeerbaar, dus daarmee goed genoeg voor een release build.

De fouten die je opnoemt was omdat je Release wilde maken maar ik heb een keer met de folder structuur zitten rommelen, waardoor de folderstructuur niet meer overeen kwam. Dat is nu wel gefixd.

Maar voor het gemak is een release is gewoon te downloaden: https://github.com/nlhans...n/releases/tag/revision_1
O-)
Nu nog een client SDK leveren voor deze plug-in. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

Hans1990 schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 14:47:
[...]

Ik heb even de bezem kort door de code gehaald en gekeken wat wel of niet werkt. Tot mijn verbazing waren er maar 2 SDK waarden die nog niet perfect zijn, en enkele niet implementeerbaar, dus daarmee goed genoeg voor een release build.

De fouten die je opnoemt was omdat je Release wilde maken maar ik heb een keer met de folder structuur zitten rommelen, waardoor de folderstructuur niet meer overeen kwam. Dat is nu wel gefixd.

Maar voor het gemak is een release is gewoon te downloaden: https://github.com/nlhans...n/releases/tag/revision_1
O-)
Nu nog een client SDK leveren voor deze plug-in. 8)7
Top !

ps stuur je wel een PMtje ..

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!
even ene vraagje waar kan ik die scandinavia mod dl voor ET2
of is er nog geen goede versie uit voor de nieuwe update ?

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:15

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Promods site.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Jezus hoe slecht kan men rijden, al 5x de berm ingelanceerd door personen die niet weten wat inhalen is, terwijl ik mn knipperlicht aan heb, een paar keer geseind en op de toeter een paar keer. Nu ook weer, staat opeens zo'n zooitje russen de weg te blokkeren, en toen werd ik op de een of andere magische wijze de lucht ingelanceerd met 83945Km/h en game = crash.

Verder amuseer ik me er wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaTieBaLk
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Weetje zeker dat het russen waren?

http://www.xfire.com/videos/624b28

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/o5RmfFy.jpg?1?8182

[ Voor 29% gewijzigd door SpaTieBaLk op 05-05-2014 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
Kinderachtig....bah...

Dat is te verwachten in dat soort multiplayer games...altijd mensen die "plezier" willen maken ten koste van anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Ja, getuige de tag {RUS} in hun naam lijkt me dat wel, in ieder geval, ik kan er wel even om lachen, zo'n opstopping, als ik geen schade oploop, dat dan wel weer O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Niet online
Russen in free-roaming driving games :')

In Test Drive Unlimited bij uitstek "spelen" de meeste met tank & speed cheats, waardoor ze iedereen van de weg af willen beuken. In dat spel ook gekenmerkt aan het hoge Bugatti en Audi gehalte, maar dat terzijde.
Meestal beginnen we een charme offensief met anti-rusland auto's :+ , gevoelige onderwerpen, zoals een pro-homo skin op Audi geplakt. 8)7

Voordeel (op dit moment nog.. totdat ze straks je profiel op server op gaan slaan) dat je lokale save games kan herladen, o.a. auto saves. Het is wel irritant, maar als je een autosave moet laden als je zelf een harde klapper maakt is dat eigenlijk even erg.

Neemt nog niet weg dat ze die mensen moeten bannen. Als het goed is, is dat ook mooi mogelijk omdat het op Steam zit, en je profiel met je Steam ID wordt bijgehouden.

[ Voor 5% gewijzigd door Hans1990 op 05-05-2014 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:35
hmm.. net in de normale game 2 auto's die op de snelweg op elkaar klappen en instant stil staan, vlak voor mn neus.. hoi 40% damage

Wat ik wel vaker zie is dat auto's 40 km/u blijven rijden na invoegen op een snelweg, omdat de oprit een max. snelheid van 40 heeft, en er geen 'einde 40' bord staat op de snelweg.. dit dus na de verandering dat de AI de borden 'leest', ipv dat een stuk weg een snelheid heeft..

http://www.donorofniet.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-09 11:19

auto660

1991 240 GL Brick

Hmm, net 5000km schadeloos kunnen rijden online, toen kwam er iemand in Amsterdam die leuk aan de andere kant van de weg ging rijden, hallo 30% damage en remmen die bij de veerboot niet meer op druk wilde komen...

Hebben jullie trouwens ook dat als je op een druk depot komt om je vracht op te halen dan de no collision van de andere mensen die door je heen rijden tussen hun trailer en truck niet goed is waardoor je 1~2% damage krijgt? Dit is soms wel irritant...

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

auto660 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 18:33:
Hmm, net 5000km schadeloos kunnen rijden online, toen kwam er iemand in Amsterdam die leuk aan de andere kant van de weg ging rijden, hallo 30% damage en remmen die bij de veerboot niet meer op druk wilde komen...

Hebben jullie trouwens ook dat als je op een druk depot komt om je vracht op te halen dan de no collision van de andere mensen die door je heen rijden tussen hun trailer en truck niet goed is waardoor je 1~2% damage krijgt? Dit is soms wel irritant...
Remmen op druk brengen doe ik gewoon in de Vrij en dan 2000 toeren maken, scania V8 <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

zo een Logitech momo stuurtje wezen halen, klopt het dat je zeer weinig beweging hoeft te doen voor links/rechts ? ik vermoed dat forcefeedback naar de klotuh is .. hoewel bij het inpluggen van usb hij wel links/rechts draait .. korte zoektocht op internet wijst erop dat wellicht de adapter ook defect kan zijn ?

ach ik kan iedergeval sturen .. :)

Dat online rijden is zeker niet met een eigen server ??
Is er ook wat realistischer NL wegen net ? 5min van rotjeknor naar amstel is iets te kort IMHO

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vso schreef op maandag 05 mei 2014 @ 22:07:
zo een Logitech momo stuurtje wezen halen, klopt het dat je zeer weinig beweging hoeft te doen voor links/rechts ? ik vermoed dat forcefeedback naar de klotuh is .. hoewel bij het inpluggen van usb hij wel links/rechts draait .. korte zoektocht op internet wijst erop dat wellicht de adapter ook defect kan zijn ?

Is er ook wat realistischer NL wegen net ? 5min van rotjeknor naar amstel is iets te kort IMHO
Op hoeveel graden staat het stuur? Dat maakt nogal wat uit :) Of bedoel je dat er geen gewicht op zit.. Dat kun je namelijk zelf instellen in Logitech Profiler/ETS2

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Niet online
Ik vind de standaard stuurinstellingen van ETS2 wel een beetje belappert voor stuur. Ik weet niet hoe ik het een keer voor G25 heb ingesteld, maar toen k dat laatst probeerde lukt mij dat in ieder geval niet meer.

Ik heb toen handmatig de sensitivity overgenomen van een oude profiel.

Is dat MOMO stuur 900 graden of 270 (oid) ? In het laatste geval vind ik het rijden van een truck met zo weinig stuur angle best wel erg gevoelig inderdaad, en je stuurt erg snel te scherp als je bvb wilt inhalen of een bocht flauw nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660

auto660

1991 240 GL Brick

kuusj98 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 20:30:
[...]

Remmen op druk brengen doe ik gewoon in de Vrij en dan 2000 toeren maken, scania V8 <3
Deed ik ook maar zelfs toen liep mijn wijzertje niet op :( Na een paar keer opnieuw starten en wat planken in zijn vrij begon het metertje toch te bewegen O-)

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vso schreef op maandag 05 mei 2014 @ 22:07:

Ik rijd zelf ook met een Logitech MOMO, force feedback werkt prima bij mij. Het klopt inderdaad dat je zeer weinig beweging nodig hebt om het stuur in de game te draaien. Maar daar raak je wel gewend aan zodat je net als ik de bochten heel smooth kunt maken door je handen een paar millimeter te bewegen ;)
't word tijd voor een G27 voor mij :)

Ik weet niet hoe het met je force feedback zit, 't enige wat er bij mij niet werkt is de rechter flipper :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Ik rijd zelf ook met een Logitech MOMO, force feedback werkt prima bij mij. Het klopt inderdaad dat je zeer weinig beweging nodig hebt om het stuur in de game te draaien. Maar daar raak je wel gewend aan zodat je net als ik de bochten heel smooth kunt maken door je handen een paar millimeter te bewegen ;)
't word tijd voor een G27 voor mij :)

Ik weet niet hoe het met je force feedback zit, 't enige wat er bij mij niet werkt is de rechter flipper :(
Als je dan toch geld wilt uitgeven kijk dan voor een Fanatec weel en pedalen, FF is fantastisch en de ff op de pedalen als je moet remmen is pure fun.

Zelf heb ik hier een Fanatec Forsa stuur met Club pedalen en de H shifter 6 versnellingen en als extra gebruik ik ipv het toetenboard de lochitec G13 game pad, alles bij elkaar leuk om mee te rijden alles op zwaar gezet moet je dus echt sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Voor een exact 1:1 sturing bij een 900-graden wheel:

Logitech Profiler
Voor een exact 1:1 sturing moet je in de Logitech Profiler via Edit->Specific game settings->"Degrees of rotation" op 775 graden zetten.

In-Game
Daarbij heb ik in-game "Steering sensitivity" helemaal omhoog (rechts) staan, en "Steering non-linearity" helemaal dicht (naar links) staan.

Getest met een Logitech G25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

Een G27 of fanetec zal kwa budget er niet in zitten :(
Room42 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 00:04:

Logitech Profiler
Voor een exact 1:1 sturing moet je in de Logitech Profiler via Edit->Specific game settings->"Degrees of rotation" op 775 graden zetten.

In-Game
Daarbij heb ik in-game "Steering sensitivity" helemaal omhoog (rechts) staan, en "Steering non-linearity" helemaal dicht (naar links) staan.

hmm de momo is wel prettig maar denk dat ik de 900-graden mod moet uitvoeren .. maar dat is voor later zat wel ff te schelden met het parkeren .. rem is opeens achteruit .. :?
schakelen instellen .. maar nu te laat om dat uit te gaan vogelen.

ik heb ook nog een BT adapter gescored vandaag alleen nog niet aan toe gekomen om deze met de WII mote te koppelen .. als deze binnen ETS 2 als extra joystick gezien word dan kan ik hopenlijk de tilt sensor(s) gebruiken als koppelings pendaal en de extra knoppen als input ..

[edit]
nu dat was eigenlijk ook een eitje ..
bt module erin, Wiimote pairen .. (zonder code) .. done

Samen met http://wiimotelib.codeplex.com/releases/view/21997 de WiimoteLib v1.7 zit een mooi test dingetje in .. kon ik alles van de wii mote + nunchuck registeren .. :)
totaal 13 a 14 knopjes, 2 motion sensors .. een mini joystick en 2 tilt/bewegings sensoren o ja en IR niet vergeten ..

Later zal de wii vervangen worden iets anders, uiteindelijk wil ik een leuke maar simple "opbouw" die je simpel installeert als je wilt rijden.. maar ook weg kan halen als je je pc voor andere dingen wilt gebruiken.
uiterraard wel werkende lapjes/metertjes en ander geneuzel. .

mocht je idee-en erover hebben let me know :)

[ Voor 24% gewijzigd door vso op 06-05-2014 01:25 ]

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
offtopic:
Wat een post :X ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
Room42 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 00:04:

Logitech Profiler

In-Game

Vandaar ik had het vermoeden dat ik met mijn G27 met 900 graden niet echt 1:1 stuurde, maar dat is dus ook niet zo?? Is 775 graden beter dan 900 graden voor een G27??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een G25 is maar zo'n €100-€125 op marktplaats. Dat kan iedereen zich toch wel veroorloven? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:35

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:26:
Een G25 is maar zo'n €100-€125 op marktplaats. Dat kan iedereen zich toch wel veroorloven? :)
En een G27 is niet eens veel duurder, plus blijft denk ik relatief meer waard. Zelf eentje hier in de V&A opgepikt voor 160 en merk wel dat ik ineens veel meer virtuele kilometers maak en het ook nog eens leuker vind :) .

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:26:
vind het een beetje duur om zomaar kado te doen, en me schoonvader moet al 2 maanden sparen voordat hij het spel kan aanschaffen ..

Aangezien de momo alleen de gaming software nodig had .. en dan werkt wel de force feedback O-) zal hij straks blij zijn met de Momo

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
NoFearWizz schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:12:
[...]

Vandaar ik had het vermoeden dat ik met mijn G27 met 900 graden niet echt 1:1 stuurde, maar dat is dus ook niet zo?? Is 775 graden beter dan 900 graden voor een G27??
Het is niet "beter", ik heb alleen proefondervindelijk uitgevonden dat het stuur van ETS2 775 pas 1:1 met m'n G25 meedraait als ik hem om 775 graden zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madnessy
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:16
Room42 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:17:
[...]

Het is niet "beter", ik heb alleen proefondervindelijk uitgevonden dat het stuur van ETS2 775 pas 1:1 met m'n G25 meedraait als ik hem om 775 graden zet.
hmm ik zou denk ik niet met 775 willen rijden , rijdt nu op 900 en dan vind ik hem al belachelijk gevoelig / scherp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Echt? Dat lijkt me niet te kloppen, hoor. Mijne voelt exact alsof ik in de auto zit. Heb je de rest van de parameters wel goed staan?

Hier een screenshot van mijn settings:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uS67l7S.png

En de Logitech Profiler:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fYCpzAu.png

[ Voor 51% gewijzigd door Room42 op 06-05-2014 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madnessy
uhh geen idee , heb alles voor de rest op default laten staan , zal vanavond / morgen even kijken hoe alles exact staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madnessy
Room42 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:21:
Echt? Dat lijkt me niet te kloppen, hoor. Mijne voelt exact alsof ik in de auto zit. Heb je de rest van de parameters wel goed staan?

Hier een screenshot van mijn settings:

[afbeelding]

En de Logitech Profiler:

[afbeelding]
ahh super thanks , ik ga zodra ik tijd heb hier even naar kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal toch even moeten sparen, mijn maandelijks zakgeld is 75 euro (moet ik ook cadeautjes van kopen et cetera en mn telefoon -en Spotifyabonnement van betalen). Zit nog net onder de 120 euro :( En ik ben ook niet van plan om al m'n geld in één keer uit te geven, voor het geval dat (altijd handig om meer geld te hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
€ 75,- :/ zakgeld per maand, ik mocht al blij zijn met een tientje

[ Voor 5% gewijzigd door FastFred op 06-05-2014 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Ze zoeken nog mensen bij de lokale McDonalds, is toch wel een leuke bron van inkomsten :9 .

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
offtopic:
€75 zakgeld per maand. Van je ouders? Hoe oud ben je dan? 28? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

(dat was geen grap ;( )

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660

auto660

1991 240 GL Brick

Ik krijg niet eens zakgeld omdat ik een telefoon abbonement heb :p

Maar even een lastige vraag:

Ik zit te twijfelen tussen 2 trucks om aan te schaffen, tussen de majestic (mercedes) en de man. De truck moet snel kunnen accelereren en de topsnelheid moet zo rond de 110km/h zijn als het kan. Nu wil ik geen volvo (heb ik nu) of scania omdat iedereen die al online heeft en ik weer eens wat anders wil proberen. Nu zag ik dat de majestic net zo veel koppel had als de man maar de man heeft weer 100pk meer. (700 tegen 600) Welke zou ik nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou je 110 willen gaan? Maar ik raad dan de Majestic aan, heb ik zelf ook gehad. Heerlijk geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
Ik ben zelf nog aan het kijken naar een Wheel Stand Pro iemand ervaring??

Ik ben het zat om steeds me stuur op en af te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die staaf in het midden lijkt me verschrikkelijk irritant als je de koppeling in wilt drukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Als je gebruik wilt maken van de multiplayer mod, moet je dan ets2 bij steam gekocht hebben? of mag het ook een cd rom zijn van bol.com ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:54:
Die staaf in het midden lijkt me verschrikkelijk irritant als je de koppeling in wilt drukken...
Met welke voet druk jij de koppeling in dan? Normaal is:
Koppeling: linker voet
Gas en rem: rechter voet

In racen is het meestal links remmen, rechts gassen.

[ Voor 8% gewijzigd door Room42 op 06-05-2014 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GermanPivo
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:00
krissie100 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:01:
Als je gebruik wilt maken van de multiplayer mod, moet je dan ets2 bij steam gekocht hebben? of mag het ook een cd rom zijn van bol.com ofzo?
Dat laatste mag ook. Je kan altijd in Steam je productcode invoeren, waardoor je via Steam de game kan spelen (en dus online kan).

9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online
en dan kan ik ook gewoon de gold edition kopen bij een webshop en die dan invoeren in steam? want ik kan geen gold edition vinden in steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GermanPivo
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:00
NoFearWizz schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:53:
Ik ben zelf nog aan het kijken naar een Wheel Stand Pro iemand ervaring??

Ik ben het zat om steeds me stuur op en af te bouwen.
Ik heb er thuis een staan voor m'n G25. Als je hem eenmaal in elkaar hebt is het een prima ding. Goed verstelbaar en prima dubbel te vouwen en onder je bureau te schuiven. Geen spijt van gehad! :)

9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan dit beamen. Ik heb er zelf ook één. Zeer stabiel ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online
gekocht ;) op steam... heb er zin in ;) ik ken uiteraard al de games, zoals american long haul, mijn favoriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
GermanPivo schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:05:
[...]

Ik heb er thuis een staan voor m'n G25. Als je hem eenmaal in elkaar hebt is het een prima ding. Goed verstelbaar en prima dubbel te vouwen en onder je bureau te schuiven. Geen spijt van gehad! :)
Dank je, ik ga er waarschijnlijk een aanschaffen moet alleen ff kijken want zit ik wss nog wel weer wat verder van me scherm af. ivm bureau en zo. Het inklappen sprak me inderdaad heel erg aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Room42 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:02:
[...]

Met welke voet druk jij de koppeling in dan? Normaal is:
Koppeling: linker voet
Gas en rem: rechter voet

In racen is het meestal links remmen, rechts gassen.
ik bedoel de rem ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Hmm ja dat lijkt me ook :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online
yo,

ik speel op dit moment op de laagste kwaliteit, maar het hapert nog steeds, dat ligt ga ik vanuit aan mijn grafische kaart, want snelheid heeft de pc genoeg(i5 3.2ghz) en ram ook(8gb) maar waar kan ik checken welke grafische kaart in mijn pc zit? weet het namelijk nie ;)

edit: ah ben er achter ;) dat wordt een er zit op dit moment deze in pricewatch: XFX Radeon HD 4350 512MB DDR2
behoorlijk verouderd dus, dat wordt een nieuwe kaart, iemand tips? onder de 100 euries

[ Voor 34% gewijzigd door krissie100 op 06-05-2014 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
auto660 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:50:
Ik krijg niet eens zakgeld omdat ik een telefoon abbonement heb :p

Maar even een lastige vraag:

Ik zit te twijfelen tussen 2 trucks om aan te schaffen, tussen de majestic (mercedes) en de man. De truck moet snel kunnen accelereren en de topsnelheid moet zo rond de 110km/h zijn als het kan. Nu wil ik geen volvo (heb ik nu) of scania omdat iedereen die al online heeft en ik weer eens wat anders wil proberen. Nu zag ik dat de majestic net zo veel koppel had als de man maar de man heeft weer 100pk meer. (700 tegen 600) Welke zou ik nemen?
Ik heb zelf nu mijn main garage gereserveerd voor mijn eigen trucks (omdat je anders telkens heen en weer springt bij het wisselen van trucks, ik heb in iedere garage maar 1 merk rijden, allemaal identieke wagens).

In mijn main in Innsbruck heb ik nu een Scania Streamline 580PK V8, een Volvo FH16 (classic) 600PK en een MAN V8 680PK en de MAN is trager dan de Scania en Volvo bij elkaar en zo traag als dikke poep door een trechter.

Hij klinkt ook nog eens vreselijk. Ik heb geen ervaring met de Majestic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

krissie100 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 15:49:

edit: ah ben er achter ;) dat wordt een er zit op dit moment deze in pricewatch: XFX Radeon HD 4350 512MB DDR2
behoorlijk verouderd dus, dat wordt een nieuwe kaart, iemand tips? onder de 100 euries
minimum spec is uit mijn hoofd een 5000 serie ?

iig ik ga straks bij me schoonvader een 6450 silent (passief gekoeld) erin proppen die ik had rondzwerven ..
dit zou voldoende moeten zijn .. kosten ongeveer 35,- op pricewatch ..

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online
is dit wat qua specs?
pricewatch: Club3D Radeon R7 240 2GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

FastFred schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 15:58:
[...]

Ik heb zelf nu mijn main garage gereserveerd voor mijn eigen trucks (omdat je anders telkens heen en weer springt bij het wisselen van trucks, ik heb in iedere garage maar 1 merk rijden, allemaal identieke wagens).

In mijn main in Innsbruck heb ik nu een Scania Streamline 580PK V8, een Volvo FH16 (classic) 600PK en een MAN V8 680PK en de MAN is trager dan de Scania en Volvo bij elkaar en zo traag als dikke poep door een trechter.

Hij klinkt ook nog eens vreselijk. Ik heb geen ervaring met de Majestic.
Hier dezelfde ervaring. Zo'n MAN V8 rijdt alsof je constant op de rem stapt. Zelfs een IVECO is sneller :+

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje heb ets2 geinstaleerd vanaf een cd nu wou ik ff experimenteren met mods nu kwam ik tot de ontdekking dat er geen mod map in mijn ets2 map sta hoe kan je dit best oplossen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gekeken in de Euro Truck Simulator 2 map in je documenten? Anders kun je daar altijd een folder maken.
D:\Users\username\My Documents\Euro Truck Simulator 2\, als het goed is zou daar een modfolder moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 19:17:
Gekeken in de Euro Truck Simulator 2 map in je documenten? Anders kun je daar altijd een folder maken.
D:\Users\username\My Documents\Euro Truck Simulator 2\, als het goed is zou daar een modfolder moeten zijn.
gevonden mercikes ja vorige keer stond da blijkbaar programfiles en deze keer dus ni dus vonnet nogal bizar :-)
maar toch bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online
waar zou ik dat modmapje moeten vinden? ik zie het nergens staan onder euro truck simulator 2...
heb geinstalleerd via steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
krissie100 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 20:39:
waar zou ik dat modmapje moeten vinden? ik zie het nergens staan onder euro truck simulator 2...
heb geinstalleerd via steam
Je installeert vers ETS2 en gaat dan in een topic van ruim 9000 posts zo'n basiskennisvraag stellen :+ Kom, even zelf zoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online
Room42 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 21:00:
[...]

Je installeert vers ETS2 en gaat dan in een topic van ruim 9000 posts zo'n basiskennisvraag stellen :+ Kom, even zelf zoeken!
tja als ik het had kunne vinden had ik het niet gevraagd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

krissie100 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 21:07:
[...]

Dan heb je niet echt goed gezocht, maar vooruit:

Documenten\ETS2\mod

En als die map nog niet bestaat even ETS2 opstarten, nieuwe game starten en weer afsluiten.

[ Voor 15% gewijzigd door PauseBreak op 06-05-2014 21:12 ]

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
krissie100 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 21:07:
[...]

[google=ets2 steam mods directory]

1e hit: Steam Community :: Guide :: How to enable your mods
2e hit: I have no mod folder when i installed, help - Steam Community

@PauseBreak, je kunt beter de altijd geldige variabelen map geven: "%userprofile%\Documents\Euro Truck Simulator 2\mod". Als je dat plakt in je adresbalk van de verkenner kom je altijd in de juiste map terecht.

[ Voor 17% gewijzigd door Room42 op 06-05-2014 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online
dank jullie wel jongens! voor de ....vrijwillige hulp.... ;)
zal voortaan niet alleen zoeken op got

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
ETS2 Gold is weer in de aanbieding: https://www.humblebundle....imulator2_gold_storefront (€10,49)

Pagina: 1 ... 46 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.