Acties:
  • 0 Henk 'm!
1. Mijn eerste vrachtwagen zoals ik 'm gekocht heb.
Extra lampjes in de grille komen van TC's Megamod v9
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/L05WX8YW18yczACdjFndgwzO/full.jpg

2. Zelfde vrachtwagen met een ander kleurenschema en wat extra lampen voor de mooi
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zyhCQRadaGaVaTF7LkWU3Ivl/full.jpg

3. Zelfde vrachtwagen een upgrade gegeven. Upgrade naar Topline, andere kleuren, een enkele sidepipe etc.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DG1GcKKvyNT2a3rX6mG7MH5X/full.jpg

4. Zelfde vrachtwagen, sidepipe maakt plaats voor een gestuurde achteras en wat later het definitieve kleurenschema voor al mijn vrachtwagens in het bedrijf zou worden
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/y4xFZXLuam6GZ1pKi8nZm4n5/full.jpg

5. Korte Volvo periode gehad, in het oranje, verder geen opsmuk, afgezien van het geluid vond ik er niet veel aan. Heb deze tot 13.000km gereden en daarna doorgegeven aan een ingehuurde chauffeur
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3TrfN3v2Q7f52W890PZweirF/full.jpg

6. Terug bij Scania, dit keer een Streamline R560 (hoewel het embleem op de grill R580 zegt, kleine bug vermoed ik) met het V8 Exclusive interieur en in 6x2 configuratie.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/XwP3iflcyPjl4ec6GXQH0l83/full.jpg

7. Overzicht van de vrachtwagens die ik nu heb rijden. 2x Scania R (de 500 V8 is mijn oude). 1x Volvo (mijn oude) en 3x Streamline waarvan eentje van mij zelf)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0miqmhFmvp6KY3F9JVkyFsHR/full.jpg

EDIT:

8. De eerste vrachtwagen uit m'n vorige savegame (EN HIJ IS ROOD!!! :( ). Hiermee doorgereden tot 90k km
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9NqLdZai8e6pb8XoxMeJDAvs/full.jpg

9. Deze heb ik gereden na de DAF hierboven, 730PK Topline R, 6x4 chassis. Uiteindelijk nog 40k mee gereden voor ik m'n savegame vergat te backuppen
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jkWl3WT6X6WRXR5ttMWeCm21/full.png

[ Voor 13% gewijzigd door FastFred op 11-01-2014 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Red ones go fastah! :9

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.simuwelt.de/na...ion-erscheint-am-29012014
Hopen dat hij de 29ste echt uitkomt!
Als dit zo is ben ik benieuwd hoeveel de andere staten per stuk gaan kosten. Het hangt natuurlijk ook van de kwaliteit en de grootte af, maar €5 per stuk wordt dan al €5*49+20=265... Wel erg veel geld.
(€60-€20)/49=€0,80. 80 cent (à 1 dollar) lijkt me een stuk logischer wat dat betreft, dan zou heel Amerika €60 zijn.

Nu jullie :)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2014 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:27

PauseBreak

derp!

Psst, FastFred, je Daf is roze :P

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:18

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 17:37:
http://www.simuwelt.de/na...ion-erscheint-am-29012014
Hopen dat hij de 29ste echt uitkomt!
Als dit zo is ben ik benieuwd hoeveel de andere staten per stuk gaan kosten. Het hangt natuurlijk ook van de kwaliteit en de grootte af, maar €5 per stuk wordt dan al €5*49+20=265... Wel erg veel geld.
(€60-€20)/49=€0,80. 80 cent (à 1 dollar) lijkt me een stuk logischer wat dat betreft, dan zou heel Amerika €60 zijn.

Nu jullie :)
Klinkt mij anders als muziek in de oren, zeker als dat betekent dat elke staat veel aandacht/polish krijgt en dat trucks echt realistische physics mee zullen krijgen vanaf het begin (wat ze nou geloof ik in ETS 2 erin aan het patchen zijn volgens de blog). Ja, t is niet echt goedkoop maar als ik kijk naar de aantal uren die ik erin stop tov een triple A game à 60 euro...

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
shhhhht,dat ligt een beetje gevoelig bij die jongen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:37
Vorige keer was het roze, maar nu vind ik het meer oud-roze, Fred gaat met de tijd mee. Hipster!

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebied mij om mijn excuses aan te bieden, want door een stomme fout van mezelf ben ik destijds alles kwijt geraakt lag niet aan Promods want die werkt nu bij mij.

Een schoon account, Promods geïnstalleerd en het werkt nu, en ja ze stonden inderdaad 4X gedownload.

Nog wel wat andere MOD's erbij gezet en alles blijft goed werken.

Ziet er echt goed uit klasse werk van het Promod team, hoop dat zoals ik het hier allemaal lees dat na de update dit pakket weer gaat werken.

Heb net de eerste vracht naar Noorwegen gebracht, en ben nu op weg naar Italië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn favoriete stuk weg zijn die 2 delen van Malmö naar Stockholm via Jönköping, lekker recht toe recht aan cruizen :) Heerlijk stuk weg is dat.

Ik ben aan het graven in mijn archief met oude screenshots, de DAF was toch echt rood, alleen de belichting deed 'm roze lijken :P Ik krijg toch wel weer zin om weer DAF te gaan rijden.... Het wachten is op de nieuwe XF

[ Voor 44% gewijzigd door FastFred op 12-01-2014 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sta versteld van bijvoorbeeld bij Neurenberg was voorheen een afslag is nu gewoon een compleet verkeersplein, alsof je daar rijd met je eigen wagen in het echt. Dit is realistisch, klasse.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2014 01:19 . Reden: Probeerde screenshot te plaatsen is mislukt link weggehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Promods is idd erg goed, zeker omdat steden een stuk ingewikkelder zijn dat de standaardstadjes, maar ook door op andere plaatsen in de map de afslagen en knooppunten realistischer te maken.

Wel ben ik blij dat ze de A7 niet hebben aangepakt/realistischer gemaakt, moet er met de huidige AI niet aan denken om knooppunt Joure te moeten nemen :+

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Argh, ik was op zoek naar een mod waarmee ik sideskirts op mijn 6x2 Scania Streamline kon krijgen. Dat heb ik nu, maar die mod zit ook een heleboel dingen bij die ik juist niet wil. Dat ene .scs bestandje doet namelijk ook weerspiegeling in de ruiten en dat doet ie met ongelofelijk veel bugs. Probleem is dat zodra je die mod activeert, hij direct op je truck geinstalleerd zit. Dus als ik 'm nu deactiveer, komt de game met een berg waarschuwingen dat m'n profiel mogelijk corrupt raakt en de game crashed etc.

Argh :( Mee leren leven dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 20:12
Dus als ik 'm nu deactiveer, komt de game met een berg waarschuwingen dat m'n profiel mogelijk corrupt raakt en de game crashed etc.
die melding heb ik al zo vaak gezien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
FastFred schreef op zondag 12 januari 2014 @ 00:57:
Mijn favoriete stuk weg zijn die 2 delen van Malmö naar Stockholm via Jönköping, lekker recht toe recht aan cruizen :) Heerlijk stuk weg is dat.

Ik ben aan het graven in mijn archief met oude screenshots, de DAF was toch echt rood, alleen de belichting deed 'm roze lijken :P Ik krijg toch wel weer zin om weer DAF te gaan rijden.... Het wachten is op de nieuwe XF
Ik was met mijn oude profiel ook een echte DAF rijder maar sinds ik de nieuwe Volvo FH16 (750pk) bestuur ben ik nog even kort terug gegaan naar de XF maar die is dan eigenlijk niet vooruit te branden. Ook een Scania met 730 geef ik nu de voorkeur. Nog 1 level en ik mag de Streamline kopen. En daarna natuurlijk de nieuwe XF :)

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En megamod activeren en scania upgrade kan 1000 hp motor kopen en met megamod ruil je je cabine om voor 1 van € 100 en zo hou je geld over om extra dingen op je truck te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan ook nog de Hungary Map aanraden (http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=32&t=24305)

Niet zo geweldig afgewerkt, en er zijn schoonheidsfoutjes, maar het is zo geweldig om eindelijk eens écht in een stad te rijden. De schaal is 1:3, dus daardoor zijn steden een stuk groter! Een van mijn kritiekpuntjes bij de originele map was altijd dat de steden zo klein waren, en dat is nu opgelost! :D

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Koenvh schreef op zondag 12 januari 2014 @ 12:41:
Ik kan ook nog de Hungary Map aanraden (http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=32&t=24305)

Niet zo geweldig afgewerkt, en er zijn schoonheidsfoutjes, maar het is zo geweldig om eindelijk eens écht in een stad te rijden. De schaal is 1:3, dus daardoor zijn steden een stuk groter! Een van mijn kritiekpuntjes bij de originele map was altijd dat de steden zo klein waren, en dat is nu opgelost! :D
Werkt dat samen met promods?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carfanatic schreef op zondag 12 januari 2014 @ 09:41:
[...]

die melding heb ik al zo vaak gezien. :)
Dus die kan ik uitschakelen zonder dat m'n save kapot gaat?
R0y. schreef op zondag 12 januari 2014 @ 12:57:
[...]

Werkt dat samen met promods?
Nope, is echt een aparte map, het is ook alleen Hongarije, het is ook geen onderdeel van de originele ETS2 map. Maar de afstanden zijn wel een stuk realistischer, zoals hierboven al gezegd, een schaal van 1 op 3. Waar de originele ETS2 map een schaal van 1 op 23 (volgens Scul) heeft.

[ Voor 49% gewijzigd door FastFred op 12-01-2014 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09 21:46

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

FastFred schreef op zondag 12 januari 2014 @ 13:20:
[...]

Dus die kan ik uitschakelen zonder dat m'n save kapot gaat?

[...]

Nope, is echt een aparte map, het is ook alleen Hongarije, het is ook geen onderdeel van de originele ETS2 map. Maar de afstanden zijn wel een stuk realistischer, zoals hierboven al gezegd, een schaal van 1 op 3. Waar de originele ETS2 map een schaal van 1 op 23 (volgens Scul) heeft.
Gewoon je save backuppen, uitzetten en kijken wat er gebeurt. Laat de truck in rij een paar rondjes en als het stabiel is lekker doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Nu online
FastFred schreef op zondag 12 januari 2014 @ 13:20:
[...]

[...]

Maar eens proberen vanavond. Moet ik dan overnieuw beginnen of kan ik mijn save game gewoon "over" zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Overnieuw beginnen, aangezien het echt een compleet andere map is, er zit niets in van de standaard ETS2 map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Nu online
FastFred schreef op zondag 12 januari 2014 @ 13:26:
Overnieuw beginnen, aangezien het echt een compleet andere map is, er zit niets in van de standaard ETS2 map.
Thnx, eerst dan maar is mijn save game backup-en.

Gisteren een snelle opdracht gedaan (letterlijk). Ik moest iets brengen van bedrijf x naar bedrijf z... Bedrijf x zit naast z... Moest alleen 2 keer naar rechts sturen en toen was ik er . 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie Brutal Environment al uitgetest? Maakt het het echt realistischer (qua graphics) of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R0y. schreef op zondag 12 januari 2014 @ 13:41:
[...]

Thnx, eerst dan maar is mijn save game backup-en.

Gisteren een snelle opdracht gedaan (letterlijk). Ik moest iets brengen van bedrijf x naar bedrijf z... Bedrijf x zit naast z... Moest alleen 2 keer naar rechts sturen en toen was ik er . 8)7
Hoeveel kreeg je ervoor? :P

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dunta
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-07 13:05
Hoii allemaal, ik ben nieuw in dit topic en had wat vraagjes die misschien beantwoord kunnen worden.

Ik kijk heel erg uit naar American Truck Simulator en wat ik op dit moment mis in ETS2 zijn dorpjes, op dit moment zijn er bijna alleen maar steden met bedrijven en verder niets speciaals. Ik vind het juist leuk om door de dorpjes te cruisen. Ik ken de Trucksim/Promods/Hungary maps wel maar dat is het niet helemaal.

Is er al een datum dat de game uit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kazuyakevin schreef op zondag 12 januari 2014 @ 14:28:
Hoii allemaal, ik ben nieuw in dit topic en had wat vraagjes die misschien beantwoord kunnen worden.

Ik kijk heel erg uit naar American Truck Simulator en wat ik op dit moment mis in ETS2 zijn dorpjes, op dit moment zijn er bijna alleen maar steden met bedrijven en verder niets speciaals. Ik vind het juist leuk om door de dorpjes te cruisen. Ik ken de Trucksim/Promods/Hungary maps wel maar dat is het niet helemaal.

Is er al een datum dat de game uit is?
Ga er maar niet van uit dat in ATS veel dorpjes zijn hoor.
Vergelijk de coast-to-coast afstand maar eens met de afstand van VK naar Polen, heel gedetailleerd gaan ze het dus (waarschijnlijk) niet maken ;)

Er waren speculaties over de 29ste, de ATS site is echter nog niet eens actief waardoor dat niet met volle zekerheid kan worden gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dunta
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-07 13:05
Oke bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Nu online
Koenvh schreef op zondag 12 januari 2014 @ 13:53:
[...]

Hoeveel kreeg je ervoor? :P
Paar euro... was 0.6 liter kwijt geloof ik :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Die snelle opdrachtjes zijn opzich wel grappig, je kan er toch snel een paar honderd Euro mee verdienen. Maar rijk wordt je er niet van, ben nu begonnen aan een opdracht van Budapest naar Aberdeen voor 101.000 Euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na een late avond/vroege ochtend :P wilde ik vanmiddag weer gaan rijden. Vond alleen dat m'n gaspedaal het steeds slechter ging doen, dacht eerst dat het een bug was van de Streamline. Even gechecked in de Logitech Profiler, maar het lag dus aan m'n gaspedaal. De potmeter reageerde niet lekker meer.

Zojuist dus bezig geweest met het uit elkaar halen, schoonmaken en in elkaar zetten van m'n pedalen set. Het werkt nu een stuk beter, hoewel nog steeds niet helemaal lekker, maar kon niet teveel weghalen aangezien ik dan ook het vet van de tandwielen zou halen en ik geen vet in huis had om het te vervangen.

Ik heb hier deze tutorial voor gebruikt, aangezien het een bekend probleem is met de G25/G27 plemp ik 'm hier maar even neer:
http://insidesimracing.tv...edal-maintenance/?p=23234

De pedalen in die tutorial zijn wel echt onwijs ranzig, dat was bij mij een stuk minder erg...

[ Voor 5% gewijzigd door FastFred op 12-01-2014 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een scania 10000pk en een scania 1500 pk en een man met 1875pk
het is echt lol effe upgaiden 8)7 :P 8)
maar zuipt veel dus ik rij er niet zo veel mee.
hij trekt op 0-100 die 10000pk doet dat in 5s 1500pk o.g.v 7s en de 1875pk 6s
daar sta je aan de pomp stuur nog wel een keer een foto ;w geld weg ;w ;w ;w ;w

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2014 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:10

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Serieus,....wat?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 20:49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 09:55:
ik heb een scania 10000pk en een scania 1500 pk en een man met 1875pk
het is echt lol effe upgaiden 8)7 :P 8)
maar zuipt veel dus ik rij er niet zo veel mee.
hij trekt op 0-100 die 10000pk doet dat in 5s 1500pk o.g.v 7s en de 1875pk 6s
daar sta je aan de pomp stuur nog wel een keer een foto ;w geld weg ;w ;w ;w ;w
Waarom zou je een truck met 10000 PK willen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ets2, zoals eerder gezegd, je hoeft niet in ABN te typen, maar probeer op zijn minst leesbare zinnen te typen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, ik zie er de lol ook niet van in. Haalt het hele spel onderuit imo. Maar goed, ieder z'n ding. Geef mij maar 500 PK, niet meer, niet minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik vind mijn 600pk Volvo al veel zuipen van tijd tot tijd, daarnaast is het ook leuker als je af en toe wat meer problemen hebt met een heuvel opkomen.. bijvoorbeeld om een job uit de mijn te rijden met een zwakke motor en een zware job :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 11:34:
Tsja, ik zie er de lol ook niet van in. Haalt het hele spel onderuit imo. Maar goed, ieder z'n ding. Geef mij maar 500 PK, niet meer, niet minder.
Eensch. Het spel zo realistisch mogelijk spelen, maakt het net zo veel leuker. Ik rij momenteel nog steeds zonder eigen truck (heb wel 4 DAF XF's in mijn bezit) maar ik rij toch ook liever met een truck die redelijk wat vermogen heeft.

Onlangs reed ik met een Iveco Stralis met 360PK (denk ik). Dat ding was niet vooruit te branden! Vanaf 500PK wordt het wel leuk. Die Volvo's vind ik ook altijd aangenaam om mee te rijden. Lekker veel vermogen maar toch heb je nog altijd het gevoel van met een vrachtwagen te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trekt op in 8s met 22t achter.
de kracht van scania.
ik stuur wel een foto als ik thuis ben. :*)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2014 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enn daar naast, heb ik ook nog een Audi rs4 in de garage, 6 versnellingen top,s 370 niet normaal.
ik heb winter mod dus ik glij de hele tijd van de weg, :F
maakt 7000 Rpm

beter???

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2014 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:28

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Whoa, sorry ets2 maar ik snap niets van je verhaal.
Misschien kun je met wat punten en komma's werken?
Dan lezen je berichten wat prettiger...

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 11:56:
enn daar naast, heb ik ook nog een Audi rs4 in de garage, 6 versnellingen top,s 370 niet normaal.
ik heb winter mod dus ik glij de hele tijd van de weg, :F
maakt 7000 Rpm

beter???
Je hebt een Audi RS4 op ETS? Misschien moet je in de plaats Gran Turismo of Need For Speed spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ha ha ik speel echt met de audi, maar het is een mod, ik stuur wel een foto om 15:30 en kijk anders effe op m'n eigen topic daar ga ik ook foto's plaatsen.
er staat nu niks maar dat komt nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 12:23:
ha ha ik speel echt met de audi, maar het is een mod, ik stuur wel een foto om 15:30 en kijk anders effe op m'n eigen topic daar ga ik ook foto's plaatsen.
er staat nu niks maar dat komt nog.
Je eigen topic dat nu gesloten is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-09 18:06
Ik blijf grote problemen hebben om geld te verdienen. Was overnieuw begonnen, nu lvl 9. Gisteren bijna hele dag lopen trucken had op een gegeven moment rond de de 20k. Ik reed gisteren avond richting poznan in polen en opeens onder een viaduct reed ik met 90 tegen een onzichtbaar iets aan. Truck 35% schade waardoor ik nu nog maar 7000 euro ofzo heb, niet zo leuk :<. Weet iemand waar dat stuk precies is zodat ik het kan vermijden? Is nu al de tweede keer dat ik zonder echt ergens tegenaan te rijden mn vrachtwagen compleet naar de mallemoer rijdt...

Edit: Typo en ik rij met de promods mod en de trailerpack, lijkt me niet dat het daar iets mee te maken heeft?

[ Voor 9% gewijzigd door Sn3gG3l op 13-01-2014 13:25 ]

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:26
Ik ben laatst ook zo' n stuk weg tegengekomen in duitsland. Volgens mij op de 45 van Dortmund naar Frankfurt, ik heb (op een andere pc) nog wel een screenshot van de locatie.

Komt volgens mij door een foute aansluiting tussen 2 wegdelen. Zou dus best door promods kunnen komen als ze daar wat veranderd hebben.

[ Voor 28% gewijzigd door GWBoes op 13-01-2014 13:49 ]

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja er zijn in Duitsland op een paar plaatsen onzichtbare muren (excuses daarvoor). Onze bordenman heeft een aantal navigatiepanelen omgebouwd en zijn 3D software heeft per ongeluk het collision-model geïnverteerd. Dat betekent dat er op de tegenoverliggende rijstrook een muur is die er niet hoort te zijn.

We hebben dit uiteraard al gefixt maar stoppen dat in versie 1.6 omdat we nog wat andere kleinigheden willen oppoetsen.

Het beste wat je op dit moment kunt doen is vaak saven als je door Duitsland rijdt, en mocht je ergens niet verder kunnen de teleport optie gebruiken. (camera key 0, dan moven met numpad en F9 voor nieuwe spawn)

[ Voor 20% gewijzigd door ScuL op 13-01-2014 14:04 ]

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-09 21:37
Sn3gG3l schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:23:
Is nu al de tweede keer dat ik zonder echt ergens tegenaan te rijden mn vrachtwagen compleet naar de mallemoer rijdt...
Als zoiets gebeurd dan doe ik direct ALT+CRTL+DEL (Of ALT+CRTL+ESC) en forceer het spel af te sluiten via windows taakbeheer.

Vervolgens het spel weer opstarten en je gaat verder op de laatste autosave van het spel, Je zult dan wel een aantal kilometer overnieuw moeten rijden maar je bent in elk geval van de schade af.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuppie007
  • Laatst online: 15:22
Sato schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:58:
[...]

Als zoiets gebeurd dan doe ik direct ALT+CRTL+DEL (Of ALT+CRTL+ESC) en forceer het spel af te sluiten via windows taakbeheer.

Vervolgens het spel weer opstarten en je gaat verder op de laatste autosave van het spel, Je zult dan wel een aantal kilometer overnieuw moeten rijden maar je bent in elk geval van de schade af.
Waarom doe je zo omslachtig? Je moet gewoon de autosave laden... (je moet de autosaves ff aanvinken in het laad menu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb dat werkelijk nog nooit gehad. Ik heb de afgelopen 13.000km met dezelfde vrachtwagen geen ongelukken meer gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Sn3gG3l schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:23:
Ik blijf grote problemen hebben om geld te verdienen. Was overnieuw begonnen, nu lvl 9. Gisteren bijna hele dag lopen trucken had op een gegeven moment rond de de 20k.
Geduld, het grote geld komt vanzelf, je moet zoveel mogelijk lange afstanden doen en 'ingewikkelde' vrachtjes. Ik zit nu op level 25 en kom vrachten tegen van 120k. Plaatsen als Budapest, Bratislava, Grimsby, Rotterdam, Nurnberg, Mannheim, Manchester hebben veelal dure vrachten, probeer daar een beetje op te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
120k voor een ritje 8)7 lekker realistisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cbr600f4i schreef op maandag 13 januari 2014 @ 16:47:
[...]

Geduld, het grote geld komt vanzelf, je moet zoveel mogelijk lange afstanden doen en 'ingewikkelde' vrachtjes. Ik zit nu op level 25 en kom vrachten tegen van 120k. Plaatsen als Budapest, Bratislava, Grimsby, Rotterdam, Nurnberg, Mannheim, Manchester hebben veelal dure vrachten, probeer daar een beetje op te rijden.
Dat doet er mij aan denken: Waar zet je het best je garages neer? Momenteel heb ik een garage in Brussel en Londen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 16:56:
[...]

Dat doet er mij aan denken: Waar zet je het best je garages neer? Momenteel heb ik een garage in Brussel en Londen.
Maakt dat echt uit? Het is natuurlijk wel leuker en realistischer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 16:57:
[...]

Maakt dat echt uit? Het is natuurlijk wel leuker en realistischer :)
Ik denk dat je die garages ook best op plaatsen zet waaruit vele dure opdrachten vertrekken EN aankomen. Chauffeurs moeten zowel ritten heen als terug vinden en dus is het belangrijk een goede plaats te vinden.

Brussel is niet zo fantastisch, regelmatig komen mijn chauffeurs terug zonder een opdracht gevonden te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
ScuL schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:03:
Ja er zijn in Duitsland op een paar plaatsen onzichtbare muren (excuses daarvoor). Onze bordenman heeft een aantal navigatiepanelen omgebouwd en zijn 3D software heeft per ongeluk het collision-model geïnverteerd. Dat betekent dat er op de tegenoverliggende rijstrook een muur is die er niet hoort te zijn.

We hebben dit uiteraard al gefixt maar stoppen dat in versie 1.6 omdat we nog wat andere kleinigheden willen oppoetsen.

Het beste wat je op dit moment kunt doen is vaak saven als je door Duitsland rijdt, en mocht je ergens niet verder kunnen de teleport optie gebruiken. (camera key 0, dan moven met numpad en F9 voor nieuwe spawn)
Dank voor alle reacties. Het geld verdienen hoeft van mij ook niet zo snel. Het is echter wel frustrerend dat je na een dag trucken eindelijk van 16k naar iets van 27k gaat en daarna zonder dat je iets doet de voor 17.000 je truck moet repareren. Ik moet misschien toch wat vaker saven idd. Worden die stukken weg binnekort nog gerepareerd? Verder prachtig mod Scul, mijn complimenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
[...]

Ik probeer nog te ontdekken of het wat uitmaakt, momenteel heb ik grote garages in Gdansk, Budapest, Bratislava, Kassel en Nurnberg. Behalve Kassel, omdat dat mijn 1e garage was, heb ik ze dus in die steden waar zware industrie zit en de dure vrachten beginnen. Sowieso zal het beter zijn dan denk ik een garage in Groningen of Luik waar weinig dure vrachten te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

[...]

Op de uithoeken van de map. Daar vertrekken en arriveren meestal de meeste én de duurdere vrachten.

Vanmiddag even lekker wezen trucken, dacht ik. Ik tokkelde lekker verder ergens in Engeland op een autosnelweg, toen een AI-truck gewoon invoegde letterlijk waar ik reed. Gevolg was 35% schade aan de trekker en 7% voor de lading. Ik heb de Scania naar de rustplaats (was toevallig dichtbij) weten te pruttelen want ik moest rusten. Had ik niet moeten doen, ik had door moeten rijden. Toen ik wou vertrekken gebeurde het volgende: Aan, uit, lage luchtdruk (die niet meer opbouwde), uit, aan, uit, aan, uit, luchtdruk, motor defect ....
Kortom, vrachtje geannuleerd ( :W 12k), truck laten afslepen en toen begon het echt leuke pas. Je wordt dan gesleept naar het dichtstbijzijnde servicepunt, maar ik kon er niet meteen in. Ik moest eerst die hele truck voor óf achteruit zien te krijgen. Uiteindelijk gelukt en de schade bleek 65k... Nu goed, met 26mln op de virtuele bank is dat peanuts, maar ik vond het toch een tegenvallertje :+
Toch maar gedaan, en toen ik weer weg wou rijden, je raadt het al: lage luchtdruk, direct gevolgd door motor defect :D
Die Scania is toen maar verkocht en nu rij ik even rond in dit:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zrTPUcZl.png

Die bullbar er maar opgezet omdat dit al de 3e keer in een paar dagen was dat de AI iets heel bizars deed en ik daardoor een dikke schade had :P
Waarom een DAF? Mijn hoofdgarage staat in Groningen en ik heb de 'regel' dat ik alleen trucks koop die ik daar kan kopen. Bleek dus DAF te zijn en ik moet zeggen, van 730pk naar 510 is ehm, even wennen :+

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij heeft een bullbar geen effect op schade die je op loopt met aanrijdingen :P

@ Sn3gG3l Tijdelijk even terug naar Promods 1.01 en wachten tot 1.60 uit komt met de fixes. 1.01 werkt bij mij perfect, geen enkel probleem, de navigatie gaat zo nu en dan wel eens de mist in bij dat verkeersplein net onder Hamburg, verder doet ie het perfect!

Ik weet nu aardig te anticiperen op wat de AI doet bij wegversmallingen en afslagen dus botsingen voorkom ik meestal door een baan op te schuiven.

[ Voor 17% gewijzigd door FastFred op 13-01-2014 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Volgens mij heeft een bullbar geen effect op schade die je op loopt met aanrijdingen :P
Klopt helemaal, maar voor de gemoedsrust he :+

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Met die AI capriolen ben ik maar wat blij met een automatische retarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb laatst ook nog wat leuks met de AI gehad.
Ik stond bij deze uitrit, ik kreeg voorrang van de vrachtwagen (heel aardig). Helaas stonden er een aantal auto's voor die de weg blokkeerden. Maar doordat die vrachtwagen bleef staan, kwam er een file achter hem tot op de T-splitsing achter hem. De rij met auto's die mijn weg blokkeerde konden daardoor niet rechtsaf slaan. Kortom: Alles stond vast :+

Een aantal foto's: http://flic.kr/p/jbgDng http://flic.kr/p/jbm1KQ

Of een link naar het volledige album: http://flic.kr/s/aHsjHS7SWP (Tweede pagina onderaan)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
In dat soort gevallen sluit ik ETS even af en start daarna opnieuw op zodat al het verkeer verdwenen is. Dan een straal gas om jezelf te redden uit een hachelijke situatie om het verkeer wat er alweer snel aankomt voor te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wachten tot het licht achter je op groen gaat en dan heel langzaam steeds verder de T-splitsing op rijden en je er gewoon tussen drukken zonder de auto's te raken. Als je ver genoeg op de andere weghelft staat dan stoppen die andere auto's vanzelf wel om je voor te laten en dan ga je die Volvo die daar op je wacht aan de linkerzijde voorbij ipv rechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
cbr600f4i schreef op maandag 13 januari 2014 @ 22:23:
In dat soort gevallen sluit ik ETS even af en start daarna opnieuw op zodat al het verkeer verdwenen is.
.
tsssss, nep trucker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben altijd heel angstig voor AI die achter me rijdt als ik een afrit af rijd. Dan beuken ze altijd met 80 tegen je aan en ja hoor, weer 35% schade aan je trailer jggdkgrxkthckthv

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op maandag 13 januari 2014 @ 22:34:
Wachten tot het licht achter je op groen gaat en dan heel langzaam steeds verder de T-splitsing op rijden en je er gewoon tussen drukken zonder de auto's te raken. Als je ver genoeg op de andere weghelft staat dan stoppen die andere auto's vanzelf wel om je voor te laten en dan ga je die Volvo die daar op je wacht aan de linkerzijde voorbij ipv rechts.
Dat heb ik ook geprobeerd, echter lukte dat niet helemaal, voordat ik de straat op kon komen stond de volgende er alweer. Toen heb ik twee dingen bedacht, of achteruit rijden en ervoor zorgen dat die truck niet meer op me staat te wachten, of aan de linkerkant half door de berm langs het verkeer. Drie keer raden welke keuze ik heb gemaakt :> :P (PS: De screenshots verraden het ;) )

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 22:44:
Ik ben altijd heel angstig voor AI die achter me rijdt als ik een afrit af rijd. Dan beuken ze altijd met 80 tegen je aan en ja hoor, weer 35% schade aan je trailer jggdkgrxkthckthv
Dit heb ik gelukkig nog nooit gehad. AI remt altijd knijterhard af bij een afrit, ongeacht of dat nodig is of niet. Met die Volvo en Scania met 700+pk's geen probleem, maar met die DAF nu kwam ik met 20km/u boven :')
Koenvh schreef op maandag 13 januari 2014 @ 23:26:
[...]

Dat heb ik ook geprobeerd, echter lukte dat niet helemaal, voordat ik de straat op kon komen stond de volgende er alweer. Toen heb ik twee dingen bedacht, of achteruit rijden en ervoor zorgen dat die truck niet meer op me staat te wachten, of aan de linkerkant half door de berm langs het verkeer. Drie keer raden welke keuze ik heb gemaakt :> :P (PS: De screenshots verraden het ;) )
Dan rij je te voorzichtig. Rijden zoals je bent: Jij bent groot, zij zijn klein. Echt, gewoon oprijden en die lui stoppen wel :P

[ Voor 38% gewijzigd door PauseBreak op 13-01-2014 23:32 ]

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Ik speel soms ook wel bulldozertje als het echt vast staat, natuurlijk niet echt realistisch, maar ach. Die AI is soms echt een ramp, Laatst liep het ergens in frankrijk ook helemaal vast bij een afrit van een snelweg, toen ook maar even 1 auto aan de kant geduwd en via de berm verder gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PauseBreak schreef op maandag 13 januari 2014 @ 23:31:
[...]

Dit heb ik gelukkig nog nooit gehad. AI remt altijd knijterhard af bij een afrit, ongeacht of dat nodig is of niet. Met die Volvo en Scania met 700+pk's geen probleem, maar met die DAF nu kwam ik met 20km/u boven :')

[...]

Dan rij je te voorzichtig. Rijden zoals je bent: Jij bent groot, zij zijn klein. Echt, gewoon oprijden en die lui stoppen wel :P
Klopt, ze stoppen ook, alleen dan wel recht voor m'n neus :+

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:59
VasZaitsev schreef op maandag 13 januari 2014 @ 23:35:
Ik speel soms ook wel bulldozertje als het echt vast staat, natuurlijk niet echt realistisch, maar ach. Die AI is soms echt een ramp, Laatst liep het ergens in frankrijk ook helemaal vast bij een afrit van een snelweg, toen ook maar even 1 auto aan de kant geduwd en via de berm verder gegaan.
Haha exact dit! Als je het zachtjes doet heb je meestal nog geen schade ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Analoge
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-09-2024
Weet iemand hoe je met meerdere monitoren kan spelen. Ik zie namelijk bij de screenshots van Koenvh dat hij met meerdere monitors speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Analoge schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 09:11:
Weet iemand hoe je met meerdere monitoren kan spelen. Ik zie namelijk bij de screenshots van Koenvh dat hij met meerdere monitors speelt.
Monitors instellen als "monitor uitbreiden" bij Windows.
In ETS naar grafische instellingen gaan en op de hoogst mogelijke instelling zetten. Wat dus, als je met twee Full HD beelschermen naast elkaar speelt, 3840*1080 wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Analoge
Het zal waarschijnlijk niet werken als je twee verschillende resoluties heb he :( heb namelijk 1920x1200 en FullHD :P

Dan maar kijken hoe het er uit ziet als ik beide monitors op FullHD zet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou gewoon moeten werken. Krijg je alleen een vertekend beeld of een zwarte balk op het scherm met de lagere resolutie

Denk ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:43:
[...]

Monitors instellen als "monitor uitbreiden" bij Windows.
In ETS naar grafische instellingen gaan en op de hoogst mogelijke instelling zetten. Wat dus, als je met twee Full HD beelschermen naast elkaar speelt, 3840*1080 wordt :)
Of, zoals ik het doe: SoftTH. (Het kost wat moeite om het op te zetten, maar dan heb je ook wat)
Analoge schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:56:
Het zal waarschijnlijk niet werken als je twee verschillende resoluties heb he :( heb namelijk 1920x1200 en FullHD :P

Dan maar kijken hoe het er uit ziet als ik beide monitors op FullHD zet :P
In principe kun je met SoftTH wel alle ruimte gebruiken. Sommige delen zullen wel wegvallen (Ik gebruik 1× FullHD en 2× 1280x1024) Bij mij vallen de knoppen "Rijden" e.d. half weg, maar ze staan wel goed op de screenshots ;)

Dit is ongeveer wat ik zie: http://flic.kr/p/jcTwpQ (Dit is de originele afbeelding: http://flic.kr/p/jcVxXC)

[ Voor 8% gewijzigd door Koenvh op 14-01-2014 16:55 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe stel je dat in? Ik heb in Windows 7 bij de resolutie settings alleen maar 'Extend these displays', 'Duplicate these displays' en 'Show only one...'

In de Nvidia settings ook niets te vinden wat betreft dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
extenden dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar staat ie de afgelopen 4 jaar al op, maar ik denk dat er Extended bedoelt wordt met de doorlopende taakbalk, ik heb nu Extended staan met de taakbalk alleen op het linkerscherm en de hoogste resolutie die ik in ETS2 mogelijk heb is 1680x1050.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
http://windows.microsoft....er-with-multiple-monitors

even snel offtopic, hier staat eea uitgelegd.

[ Voor 58% gewijzigd door Sn3gG3l op 14-01-2014 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, dat bedoel ik dus niet, zo heb ik het al jaren namelijk. Er zijn 2 soorten van bureaublad uitbreiden. Bij de één heb je een hoofdscherm waar ook je taakbalk op zit en waar de pictogrammen van nieuw geinstalleerde programma's neergezet worden. Het tweede scherm laat dan alleen het zelfde bureaublad zien als het hoofdscherm (als je hier nog niks in ingesteld hebt in ieder geval).

De tweede soort is waar de computer beide monitoren ziet als één enkele monitor. Bij twee monitoren met een resolutie van 1680x1050 kun je dan dus een resolutie van 3360x1050 instellen en zo kun je dus ook ETS2 over 2 monitoren spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

oftewel eyefinity toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is geloof ik met 3 schermen of meer.

Het stomme is dat exact wat ik hierboven beschreven heb, met Windows XP gewoon in te stellen was zonder moeilijk doen, volgens mij ging het zelfs met Vista nog zonder problemen. Maar bij Windows 7 moet je daar dus weer een AMD kaart voor hebben of een programma als Ultramon...

EDIT: Aha, ja, ik had over dat stukje uit Koen z'n post heen gelezen, die gebruikt daar dus ook een progseltje voor :)

[ Voor 15% gewijzigd door FastFred op 14-01-2014 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuppie007
http://cloud-3.steampower...F56849938F849AABD7BA5670/

Afbeelding was te groot

m'n Volvo ;)

[ Voor 16% gewijzigd door wuppie007 op 14-01-2014 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 21:21:
Dat is geloof ik met 3 schermen of meer.

Het stomme is dat exact wat ik hierboven beschreven heb, met Windows XP gewoon in te stellen was zonder moeilijk doen, volgens mij ging het zelfs met Vista nog zonder problemen. Maar bij Windows 7 moet je daar dus weer een AMD kaart voor hebben of een programma als Ultramon...

EDIT: Aha, ja, ik had over dat stukje uit Koen z'n post heen gelezen, die gebruikt daar dus ook een progseltje voor :)
Het kan ook zonder (Alleen dan mis je bezelcorrectie), dan moet je als windowed draaien, en de resolutie zelf aanpassen. SoftTH werkt in ieder geval vele malen beter :P

(Het kan nog beter, Eyefinity, maar daarvoor heb je drie schermen met eenzelfde resolutie nodig...)

[ Voor 6% gewijzigd door Koenvh op 14-01-2014 23:09 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Bah, ik maak eens een proefritje in een Magnum, wat een klote ding is dat zeg, vergeleken met de Volvo, MAN en Scania die ik gewend ben... Vooral de remmen zijn horror, wil je remmen voor een tolpoortje kun je heel vroeg op de rem staan, anders ram je met 50 het poortje, zoals ik net heb gedaan...

De Scania met topmotor is wel het fijnste waarmee ik gereden heb, en die pak ik ook straks zeker weer. Lekker krachtig, wendbaar en goede remmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koenvh schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:08:
[...]

Het kan ook zonder (Alleen dan mis je bezelcorrectie), dan moet je als windowed draaien, en de resolutie zelf aanpassen. SoftTH werkt in ieder geval vele malen beter :P

(Het kan nog beter, Eyefinity, maar daarvoor heb je drie schermen met eenzelfde resolutie nodig...)
En een AMD kaart ;) En die heb ik niet, omdat FSX over het algemeen beter presteert met een Nvidia kaart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 07:55:
[...]

En een AMD kaart ;) En die heb ik niet, omdat FSX over het algemeen beter presteert met een Nvidia kaart...
nVidia heeft nVidia Surround, zou vergelijkbaar moeten werken.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Analoge
Heb gisteravond even SoftTH geprobeerd. Werkt mooi, maar ik heb maar twee monitoren en dan is het heel erg ruk rijden met je sturen precies op het rand.

Heb hem nu zo staan dat hij denkt dat er 3 monitoren zijn :P Het is alleen nu lastig om de knop 'Drive' aan te klikken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb beide geprobeerd soft TH en via windows, alle programma's gaan gewoon over de 2 schermen heen geen probleem, maar ETS2 blijft alleen op 1 scherm openen en past dan wel de resolutie aan van scherm 2.
Maar als ik scherm 2 als hoofdscherm instel loopt ETS2 vast.

Heeft iemand een oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 21:50:
Ik heb beide geprobeerd soft TH en via windows, alle programma's gaan gewoon over de 2 schermen heen geen probleem, maar ETS2 blijft alleen op 1 scherm openen en past dan wel de resolutie aan van scherm 2.
Maar als ik scherm 2 als hoofdscherm instel loopt ETS2 vast.

Heeft iemand een oplossing??
In ETS2, kies je profiel, ga naar instellingen > grafisch. Verander de resolutie en klik op toepassen en vervolgens op "Nee". Dan zullen wel alle schermen gebruikt worden (Moet elke keer helaas)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
voor de mensen die nog een leuke mod zoeken: Trailers and cargo pack v2.1.1 + add-on with new companies

veel nieuwe trailers/ladingen en wat nieuwe afleverplaatsen.

zelf snel een filmpje gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry-c
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 10:45
Dat zijn wel leuke losplaatsen ja! Als 1.6 uit is ga ik ook maar eens aan mods beginnen :)

Vorige week m'n daf vergeven aan een andere chauffeuse en voor mijzelf een 550pk volvo aangeschaft (wat een zuipschuit is dat...).

Afbeeldingslocatie: http://i894.photobucket.com/albums/ac146/jerry-c21/ets2/ets2_00013.png
Afbeeldingslocatie: http://i894.photobucket.com/albums/ac146/jerry-c21/ets2/ets2_00020.png

Kingpen van deze glastrailer zit niet helemaal juist, of de schotel op de volvo natuurlijk.
Afbeeldingslocatie: http://i894.photobucket.com/albums/ac146/jerry-c21/ets2/ets2_00019.png

[ Voor 0% gewijzigd door jerry-c op 16-01-2014 17:07 . Reden: Laatste plaatje verkeerd... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuppie007
Carfanatic schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:18:
voor de mensen die nog een leuke mod zoeken: Trailers and cargo pack v2.1.1 + add-on with new companies

veel nieuwe trailers/ladingen en wat nieuwe afleverplaatsen.

zelf snel een filmpje gemaakt
Losplaatsen zijn inderdaad wel grappig zo naast de weg. Wat gebruik jij voor controller btw? Het lijkt allemaal zo zenuwachtig te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Ah dat is precies wat ik zoek, juist speciale plekken vind ik leuk om te lossen en laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
wuppie007 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 17:34:
[...]

Losplaatsen zijn inderdaad wel grappig zo naast de weg. Wat gebruik jij voor controller btw? Het lijkt allemaal zo zenuwachtig te gaan...
Toetsenbord :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Wel mooie mod met al die trailers en extra laadplekken. Ik heb deze mod gedownload en installed en de andere trailerpack uitgezet. Nu heb ik opeens 3 extra vaardigheidspunten en kan ik door heel europa cruisen, terwijl ik dit niet unlocked heb. Tevens kreeg ik opeens 40k per rit ipv bij 5-10 op lvl 11. Waar ik eerst vroeg waarom het langzaam ging met inkomsten voelt dit als cheaten. Toch maar weer mod de-installed en trailerpack weer aangezet... Nu onderweg naar Le Mans voor 8 euro per kilometer, voelt toch weer vertrouwd :p

Weet iemand hoe ik evt wel die mod kan installen zonder dat er meteen met de cijfers geknoeid word?

Pagina: 1 ... 37 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.