Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 20:12
Also with the fresh power gained during holidays the team is preparing Steam beta build 1.9 for Euro Truck Simulator 2. The most prominent features are reworked truck physics with improved truck-trailer stability and improved suspension behavior, and finally the new AI traffic code. Please bear with us, we are still in private beta testing and tuning mode.
http://blog.scssoft.com/2...b-competition-update.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-09 20:29
Hoe kan je in Steam de beta activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Volgens mij:
eigenschappen van betreffende game > updates

Let wel ze spreken hier nog van een private beta dus dat zal op uitnodiging oid. zijn, neem ik aan.

[ Voor 16% gewijzigd door Flex0r op 06-01-2014 16:14 ]

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-09 20:29
Dankje, maar uiteindelijk ook een publieke bèta toch, of niet denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Pin me er niet op vast maar volgens mij hebben ze de laatste paar versie updates gewoon eerst door het vaste clubje beta testers laten doen en zijn de updates vervolgens gewoon live gegaan.

Voor een kleine dev als SCS vindt ik dat ze het updates/patch tempo hoger hebben liggen dan menig grote devs, wat dat betreft kunnen die daar echt een puntje aan zuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:00:
[...]

Wauw, dat is wel leuk! Ga je naar SCS voor zaken of ga je op vakantie naar Praag en spring je gewoon eens binnen wanneer je in de buurt bent?

Enig idee wanneer 1.9 uit komt? Ik kijk er wel naar uit :)
Jazeker :) Ik ben uitgenodigd door SCS op basis van het werk wat we met onze mod hebben gedaan.
Het toeval wil dat ik op het moment (helaas :'( ) zonder werk zit dus het is een aangewezen mogelijkheid gedetailleerd met het team dingen te kunnen bespreken.

We gaan het onder andere hebben over hoe de game in het komend jaar nog verder wordt uitgebreid en hoe we de ontwikkeling van zowel SCS als ontwikkelaar kunnen synchroniseren met het werk wat we reeds gedaan hebben als modders. Tevens ook hoe het makkelijker kan worden voor modders om de map uit te breiden en ook hoe mods beter met elkaar gecombineerd kunnen worden.

Ik vond net deze klacht over de AI op het SCS forum:
http://forum.scssoft.com/...d273a90d5ab14674e4da636bc
haha 8)7

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
ScuL schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:27:
[...]

Jazeker :) Ik ben uitgenodigd door SCS op basis van het werk wat we met onze mod hebben gedaan.
Het toeval wil dat ik op het moment (helaas :'( ) zonder werk zit dus het is een aangewezen mogelijkheid gedetailleerd met het team dingen te kunnen bespreken.

...

haha 8)7
Cool, veel plezier daar d:)b

Always blame the game. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

Vet man :9.
Hopelijk kunnen ze je wat werk aanbieden, of zit dat er (voorlopig) niet in?
Mooi om te zien dat ze zo goed met de community bezig zijn.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:27

PauseBreak

derp!

FastFred schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:45:
Volgens mij hadden ze Scul al eens een plek in het dev team aangeboden? Of herinner ik me dat verkeerd?
Dat klopt: ScuL in "[SIM] Euro Truck Simulator 1 & 2"

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Remcom00 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:40:
Vet man :9.
Hopelijk kunnen ze je wat werk aanbieden, of zit dat er (voorlopig) niet in?
Mooi om te zien dat ze zo goed met de community bezig zijn.
Het is voor hun natuurlijk superbelangrijk dat mods deel uit maken van de community, ik denk dat dit spel zonder mods misschien niet zo'n lang leven beschoren zou zijn dus het is ook voor hun interessant om dat zo lang mogelijk te rekken & intensief bezig te zijn met uitbreidingen.

En ja, werken in Praag zit er niet in maar dat hoeft ook niet. Maar dat wil niet zeggen dat we niet op andere manieren kunnen samenwerken dus daar gaan we het over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 14:40

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Even een vraagje van een newbie.

Waarom kunnen de trucks niet harder dan 90 km/h??
Ik ben net lvl 2, dus kan het misschien nog ontgrendeld worden o.i.d.?

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rikdegraaff schreef op maandag 06 januari 2014 @ 17:06:
Even een vraagje van een newbie.

Waarom kunnen de trucks niet harder dan 90 km/h??
Ik ben net lvl 2, dus kan het misschien nog ontgrendeld worden o.i.d.?
Omdat trucks wettelijk begrensd zijn op 90 km/h.
Als ik me niet vergis is er een instelling waarmee je de begrenzer kan weghalen al zou ik dat zelf nooit doen. Als je met een snelle auto over de weg wil scheuren zit je bij ETS niet echt juist ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09 21:46

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

limiter uitzetten bij instellingen.

Ik heb hem uitstaan omdat ik het soms lekker vind te kijken hoe ver ik hem kan doortrappen, maar heb het bij 80 al vaak moeilijk genoeg in nauwe stukken op de snelweg dus zo vaak rijdt ik niet harder..

[ Voor 75% gewijzigd door Ircghost op 06-01-2014 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScuL schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:27:
[...]

We gaan het onder andere hebben over hoe de game in het komend jaar nog verder wordt uitgebreid en hoe we de ontwikkeling van zowel SCS als ontwikkelaar kunnen synchroniseren met het werk wat we reeds gedaan hebben als modders. Tevens ook hoe het makkelijker kan worden voor modders om de map uit te breiden en ook hoe mods beter met elkaar gecombineerd kunnen worden.

haha 8)7
Dat doe je goed, keep us posted! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 14:40

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Bedankt voor de hulp Ircghost, en Rubinski.
Nee, ik wil ook niet racen, maar vroeg het me gewoon af.

Sowieso bedankt heren!
Keep on truckin' :D

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaaf hoor ScuL. Ga je alleen of met meer leden van het Promod team? Veel plezier in ieder geval. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 17:42:
Gaaf hoor ScuL. Ga je alleen of met meer leden van het Promod team? Veel plezier in ieder geval. :)
Als het goed is gaat Nico later in Januari of Februari. Hij heeft examens/proefwerkstukken te doen
Voor mij kwam het nu goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScuL, een rare vraag misschien, maar hoe oud is het Promods team eigenlijk?
Zou je het eventueel wat vinden om fulltime dit werk te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 18:21:
ScuL, een rare vraag misschien, maar hoe oud is het Promods team eigenlijk?
Zou je het eventueel wat vinden om fulltime dit werk te doen?
Hehe ik ben 32, Nico is 17, Kutchek (heeft Frankrijk gemaakt) is 45 en Mandelsoft (navigatie borden ) 21.
Natuurlijk is dat interessant ik zou best dieper in de gaming industrie willen werken.
De afgelopen jaren ben ik voornamelijk bezig meest met B2B (zakelijke) software dus dit is natuurlijk veel spannender maar aan de andere kant is SCS een Tsjechisch bedrijf en ligt het loon niveau daar natuurlijk even anders dan in het westen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/v7eGMEc.jpg
Een foto zegt (soms) meer dan 1000 woorden? ;)
Screenshot genomen van het nieuwste plaatje op hun blog.
Zou dit betekenen dat je weer de "opties" hebt zoals je in Haulin' en ALH had, zoals de mogelijkheid een pas te kopen waardoor je niet hoeft te wegen? :D

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2014 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dan eerder een tolpoort waar je gewoon door kunt rijden terwijl een scanner je kaartje scanned dat achter de ruit zit, dan hoef je niet te stoppen (wel snelheid minderen). Een weegbrug ben ik namelijk nog niet tegen gekomen zoals ze dat in 18 WoS wel hadden. Bestaat in Europa geloof ik ook niet. In Amerika hebben ze die geloof ik om bij te houden hoeveel ton vracht er in en uit verschillende staten gaat?

[ Voor 22% gewijzigd door FastFred op 06-01-2014 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ja ook binnen de staten zelf, ook om te controleren wat voor soort vracht je bij je hebt en steekproefsgewijze gewichtsmetingen.

--
Scul werkt promod eigenlijk samen met de sneeuw mod?

[ Voor 18% gewijzigd door Ircghost op 06-01-2014 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vond het met 18 WoS Across America wel erg gaaf dat als je ergens bij Seattle ofzo een tunnel door reed, kwam je uit de tunnel, overal sneeuw! Erg gaaf vond ik dat, ik kan me niet meer herinneren of het weggedrag daar ook door veranderde, het is een oude game, en het is lang geleden dat ik het gespeeld heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:46
Wanneer heb je te veel ETS gespeeld?
Als je in de auto van z'n 1 naar 3 schakelt omdat je de 2 kan overslaan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Kan best, gewoon wat meer gas geven xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahahaha!

In Test Drive Unlimited 2 kreeg je punten als je rakelings langs iemand heen reed met een snelheid hoger dan 100km/u. Ik kwam in het echt eens iemand tegemoet rijden met 80km/h, hij kwam voorbij en ik dacht "fuck, te langzaam..... oh wacht..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:37
FastFred schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:27:
Ik denk dan eerder een tolpoort waar je gewoon door kunt rijden terwijl een scanner je kaartje scanned dat achter de ruit zit, dan hoef je niet te stoppen (wel snelheid minderen). Een weegbrug ben ik namelijk nog niet tegen gekomen zoals ze dat in 18 WoS wel hadden. Bestaat in Europa geloof ik ook niet. In Amerika hebben ze die geloof ik om bij te houden hoeveel ton vracht er in en uit verschillende staten gaat?
Ik denk ook dat het om een automatisch tol gaat. De youtube chauffeur ( YouTube: Harry Stam ) die ik volg gaat ook altijd mooi automatisch door de tolpoortjes en ik zie dit graag in ETS.

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat dit een fastcard voor de tolwegen en -bruggen zijn in de VS ;)
Ik doelde er meer op dat misschien de kleine, imho leuke, features die de 18 WoS serie had hopelijk terugkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In plaats van al die ongein, zie ik veel liever dat ze gaan zorgen dat ik m'n eigen chauffeurs rond zie rijden zoals dat in 18 WoS ook zo was. En ik zou wat meer speciale trucks met verlichting willen zien ipv al die standaard AI trucks die je nu rond ziet rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FastFred schreef op maandag 06 januari 2014 @ 21:13:
In plaats van al die ongein, zie ik veel liever dat ze gaan zorgen dat ik m'n eigen chauffeurs rond zie rijden zoals dat in 18 WoS ook zo was. En ik zou wat meer speciale trucks met verlichting willen zien ipv al die standaard AI trucks die je nu rond ziet rijden.
Daar was ik gisteren ook aan aan het denken. Ze mogen hier echter wel niet in overdrijven anders is het niet meer realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Automatische tolpoortjes zijn op wel meer plekken nodig. In Noorwegen heb je bijv. de Autopass, maakt stoppen overbodig. En bij de 2 bruggen (DK en DK naar Zweden) kun je ook met BroBizz zonder stoppen doorrijden. In Italië en Frankrijk heb je ook van die systemen. Zou wel fijn zijn als dit werd ingebouwd, dat je een upgrade kon kopen als tolkastje dat dan in bepaalde landen werkte (voor ieder land een ander kastje).

Wat ik persoonlijk ook wel fijn zou vinden (behalve aan custom AI trucks) is als er ook eens random auto's & trucks uit andere landen (met andere kentekens) zouden rijden. Midden in Duitsland zijn alle kentekens Duits, terwijl je daar misschien vaker Poolse trucks zou kunnen tegen komen. Beetje randomisation.

18WoS had veel kenmerken die helaas in ETS niet meer zitten ik ga wel eens uitzoeken wat de mogelijkheden zijn daarvan. Ik ben wel vrij zeker dat seizoenen (en dus ook sneeuw) niet of nauwelijks kans maken voor ETS2.

@ircghost er is wel een sneeuwmod die werkt ik ken de naam niet (misschien even op ons forum zoeken). Ik gebruik zelf geen andere mods behalve de onze (vanwege testen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:37
Welke ongein bedoel je? Automatisch door een tolpoort is gewoon real life. En met een trailermod heb je de standaardlogo's vervangen door echte bedrijven. En aangezien we steeds meer oostblokkers op de wegen zien gaan die speciale trucks met al hun kerstverlichting in werkelijkheid ook verdwijnen. Weleens op het Trcukstar festival geweest? Daar zit niet superveel speciaals meer tussen, hooguit een tiental diehards die nog toeters en bellen op de wagen hebben.

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat je je eigen chauffeurs ziet rijden hoort ook bij die "ongein"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

In Europa heb je inderdaad vrijwel geen fysieke weegbruggen (behalve bij wat bootjes), maar er wordt wel degelijk gemeten. In Nederland kun je daar voorbeelden van vinden op onder andere de A28, A50, A2, A73 en A67. Het gewicht wordt real-time gemeten door sensoren in het wegdek. Dit staat ook met bebording aangegeven.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Laatst online: 18-09 20:49
PauseBreak schreef op maandag 06 januari 2014 @ 22:55:
[...]

In Europa heb je inderdaad vrijwel geen fysieke weegbruggen (behalve bij wat bootjes), maar er wordt wel degelijk gemeten. In Nederland kun je daar voorbeelden van vinden op onder andere de A28, A50, A2, A73 en A67. Het gewicht wordt real-time gemeten door sensoren in het wegdek. Dit staat ook met bebording aangegeven.
Op de A2 bij de splitsing van Maastricht en Heerlen heb je een weegpunt. Rij daar al zo vaak zie elke keer het bordje en ik vroeg me al af waar het weegpunt lag :P
Blijkbaar ligt het dus gewoon in de grond haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Heb gisteren zo'n snow mod geinstalleerd.. ziet er best gaaf uit. Al zijn de overgangen naar verschillende soorten besneeuwen op de weg wel lelijk (rechte lijnen). Ik merk ook dat oppeens mijn vrachtwagens nauwelijks meer boven de 60/65 komen, ben benieuwd of ze iets hebben aangepast waardoor er meer weerstand is of iets dergelijks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_22
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:03
Hmmm, al even niet meer gespeeld omdat het spel steeds crashed. Zie ik net 2 vrachtwagens voorbij rijden, gaat toch weer kriebelen om te gaan spelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Hehe ik reed laatst op de snelweg, zag een paar volvo's.. zeg tegen mezelf .. hé zou dat dan ook een FH16 zijn? Was het inderdaad, wat ik vervolgens vrolijk aan mijn vriendin vertelde die mij toen vervolgens droog meldde dat FSX een goede hobby is maar dat Truck simulator te ver gaat haha xD

[ Voor 4% gewijzigd door Ircghost op 07-01-2014 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja je gaat op steeds meer dingen letten als je dit spel speelt. Mij vallen telkens diverse merken trailers op zoals de Schmitz Cargobull :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Of aan de spiegels herkennen welk merk het is :')

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Betrapte mezelf er laatst 'ochtends ook al op, hé zo'n Scania heb ik ook rijd wel lekker.......oh ja weer te lang ETS2 gespeeld gisteravond. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

... En dan is de Oculus Rift er nog niet eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karloe
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-11-2020
Ik doe op het werk hele dagen niet anders....
oh, wacht, ik zit op een dubbele weegbrug als portier...
(en zie dus ook af en toe "wegbeheerders" (Politie), die graag van een,
hun volgende, combinatie het totaal gewicht willen weten. En ja, dat kan, tegen betaling door de Opdrachtgever)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

hoeveel kost dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 17:44
Ircghost schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:04:
Hehe ik reed laatst op de snelweg, zag een paar volvo's.. zeg tegen mezelf .. hé zou dat dan ook een FH16 zijn? Was het inderdaad, wat ik vervolgens vrolijk aan mijn vriendin vertelde die mij toen vervolgens droog meldde dat FSX een goede hobby is maar dat Truck simulator te ver gaat haha xD
:D

E: Gf weet nog maar net van FSX, ETS hou ik nog wel een tijdje achter hahaha
Karloe schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:42:
Ik doe op het werk hele dagen niet anders....
Oh, wacht, ik zit op een dubbele weegbrug als portier...
Ik zie dus af en toe ook wegbeheerders zoals de politie die het totaalgewicht willen weten van een combinatie de ze volgt. Dat kan, tegen betaling van de opdrachtgever.
Even leesbaar gemaakt, ik moest zelf 6 keer lezen voor ik 't snapte.

[ Voor 40% gewijzigd door BeefHazard op 07-01-2014 17:29 ]

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

BeefHazard schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 17:25:
[...]

:D

E: Gf weet nog maar net van FSX, ETS hou ik nog wel een tijdje achter hahaha

[...]

Even leesbaar gemaakt, ik moest zelf 6 keer lezen voor ik 't snapte.
Ik loop (al) 2 jaar rond met mijn vriendin en ik zij vind gamen zelf ook wel leuk op zijn tijd dus loopt wel los haha (maar dan wel CitiesXl etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker heb je 200 uur gamen achter de rug 2 garages en 8 man in dienst een paar ton op de bank denk je ik installeer promods 1.54 krijg je een mega crash cadeau alles weg en kan ik opnieuw beginnen not happy :X
dochter van 10 ook alles weg 8)7 heb nu een hok vol herrie achter de rug lekker hoor :( weet niet meer welke mods er geïnstalleerd zijn weet iemand of je dat terug kan vinden of misschien de profielen terug halen.

ik draai onder steam.

maar heb inmiddels ETS 2 opnieuw geïnstalleerd en ga weer op zoek naar goeie tuning mods en zsm veel geld voor dochter lief verdienen dat ze weer op der oude level zit en weer vrachtwagen kan gaan bewerken O-) .

ik zelf zal wat rustiger aan gaan als je de afgelopen weken tot 2 uur aan het rijden bent enz.

eigenlijk is dit een verslavend K.. game zit lekker op de playseat met fanatec weel en pedalen is het zo weer laat 8)7 en gaat de wekker om 6:00 weer janken dat je er uit moet

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2014 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 00:09:
Lekker heb je 200 uur gamen achter de rug 2 garages en 8 man in dienst een paar ton op de bank denk je ik installeer promods 1.54 krijg je een mega crash cadeau alles weg en kan ik opnieuw beginnen not happy :X
dochter van 10 ook alles weg 8)7 heb nu een hok vol herrie achter de rug lekker hoor :( weet niet meer welke mods er geïnstalleerd zijn weet iemand of je dat terug kan vinden of misschien de profielen terug halen.

ik draai onder steam.

maar heb inmiddels ETS 2 opnieuw geïnstalleerd en ga weer op zoek naar goeie tuning mods en zsm veel geld voor dochter lief verdienen dat ze weer op der oude level zit en weer vrachtwagen kan gaan bewerken O-) .

ik zelf zal wat rustiger aan gaan als je de afgelopen weken tot 2 uur aan het rijden bent enz.

eigenlijk is dit een verslavend K.. game zit lekker op de playseat met fanatec weel en pedalen is het zo weer laat 8)7 en gaat de wekker om 6:00 weer janken dat je er uit moet
Tja, regelmatig een back-up pakken kan nooit kwaad natuurlijk. Daarnaast kan je de schuld ook niet enkel op ProMods steken aangezien je zo te zien nog met andere mods aan het spelen was.

Ik weet niet of er cheats bestaan voor ETS, maar anders zou dat misschien nog een optie zijn om snel terug op hetzelfde niveau te komen. Volgens mij zijn er wel mods die er voor zorgen dat je meer geld per run verdient, misschien dat dat een oplossing kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik uit zijn verhaal opmaak is dat z'n harddisk gecrashed is, aangezien z'n dochter ook alles kwijt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gebruik mods dan moet je er op google mods voor euro truck simulator 2
ik kan ook een link stuuren maar profile files moet je tussen :\Documents\Euro Truck Simulator 2\profiles zetten http://ets2mods.org/KQ4Kx klik je op de link dan gaat hij gelijk downloaden

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2014 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 01:11:
[...]

Ik weet niet of er cheats bestaan voor ETS, maar anders zou dat misschien nog een optie zijn om snel terug op hetzelfde niveau te komen. Volgens mij zijn er wel mods die er voor zorgen dat je meer geld per run verdient, misschien dat dat een oplossing kan zijn.
deze: XP, Money and Police mod

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 01:11:
[...]

Tja, regelmatig een back-up pakken kan nooit kwaad natuurlijk. Daarnaast kan je de schuld ook niet enkel op ProMods steken aangezien je zo te zien nog met andere mods aan het spelen was.

Wat ik meestal doe (Ja, ik kom hier om te rijden, dat level en geld systeem hoef ik niet ;) ) is met Cheat Engine oid het geheugen bewerken. Daarmee kun je wel meer dingen aanpassen. Er zullen vast ook wel mods voor zijn.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koenvh schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:17:
[...]

Wat ik meestal doe (Ja, ik kom hier om te rijden, dat level en geld systeem hoef ik niet ;) ) is met Cheat Engine oid het geheugen bewerken. Daarmee kun je wel meer dingen aanpassen. Er zullen vast ook wel mods voor zijn.
Dat is inderdaad ook een optie. Ik vraag me toch af wat je met Cheat Engine wil aanpassen als je van je level en geld wil blijven :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:32:
[...]

Dat is inderdaad ook een optie. Ik vraag me toch af wat je met Cheat Engine wil aanpassen als je van je level en geld wil blijven :?
Sorry, ik bedoelde dat ik het geld en level systeem van ETS2 niet hoef. Ik pas dus juist het geld en levels aan. ;)

(Je kunt ook het aantal gereden kilometers aanpassen, en schade :P)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af hoe werkt cheat enigine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Even potje Airland dus moest de vrachtwagen aan de kant zetten zodat hij niet midden op de weg doorgaat en stil staat.. Jammer dat mijn Beacon het alleen niet doet op de screen.

Langs de kant met de nieuwe truck + Oversized

[ Voor 38% gewijzigd door Ircghost op 08-01-2014 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:52:
Ik vraag me af hoe werkt cheat enigine
Wat heb je zelf al geprobeerd om er achter te komen. Er zijn zat tutorials te vinden over CheatEngine.
http://www.wikihow.com/Use-Cheat-Engine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dank jullie voor de reacties het is geen HD crash pc werkt nog maar ETS wilde niet meer opstarten dus kon ook de profielen niet wijzigen of aanpassen door mods uit te schakelen, maar geef niemand de schuld als je met mods speeld zoals megastore of zoiets weet je dat er wat kan gebeuren zo had ik ineens na het installeren van een mod fluoriderende volvos rondrijden skin probleem mod uitschakelen en probleem weer opgelast maar nu ging dat niet dus alle opnieuw geïnstalleerd en gaan gewoon weer naar de + 200 uur sturen om op het zelfde niveau te komen

kwam er vandaag achter toen ik naar mijn werk ging dat mijn auto maar 5 versnellingen heeft :( en dat je na die 5e niet meer door hoeft te schakelen 8)7 whaaaaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Niet voor het een of het ander, maar zou je in het vervolg leestekens en hoofdletters kunnen gebruiken waar nodig? Dit leest nogal moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de begin test gedaan maar daar snap ik geen hol van moest heel vaak klikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 20:59:
Ik heb de begin test gedaan maar daar snap ik geen hol van moest heel vaak klikken
In het begin wel, maar al vrij snel ga je rijden (als het goed is ;) )

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ets2 en playsaetracer (it's in the name :P): ABN hoeft hier echt niet hoor, maar probeer jullie zinnen wel een beetje duidelijk te houden. Als je dat doet zullen we je makkelijker kunnen helpen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal ik doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Analoge
  • Laatst online: 01-09-2024
@Ircghost:
Ik zie dat het bij jouw regent. Is dit een mod want ik heb al ruim 20k km gereden maar nog geen regen mee gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:50
Regen zit gewoon in het standaard spel, in de opties kun je de kans daarop vergroten, mischien staat die bij jou uit?

En anders wat vaker naar engeland gaan :P

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Normaal regent het niet zo heel veel, dit kun je in de opties aanpassen.

[ Voor 25% gewijzigd door Remcom00 op 09-01-2014 09:23 ]

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met cheats (lees: console) kun je het ook laten regenen: g_set_weather 1f (Om uit te zetten: g_set_weather 0f)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Gewoon in de instellingen kun je dit aanpassen.. het regent bij mij denk ik elke 1.5 dag en heb de slider op 33% staan geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Regen komt normaal gesproken inderdaad niet veel voor, maar als je dan naar Photo Studio gaat dan levert het wel mooie plaatjes op (klikbaar voor groter):
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9wkdHhPl.png

En na die rit de FH doorgeschoven naar een n00b in mijn nieuwe garage en zelf de nieuwe Scania Streamline Topline R730 Euro6 V8 gekocht. Wat een naam zeg :P Merk wel dat die Scania V8 veel explosiever is dan de Volvo variant.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/afDKCkbl.png
(klikbaar)

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Analoge
  • Laatst online: 01-09-2024
@All:
Ok bedankt, dan ga ik vanavond maar even kijken in de instellingen.

Wat ik minder vind (soms handig) is dat je bij een tolport alle doorgangen kan gebruiken. In plaats van alleen de meeste rechtse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Hoezo is het onhandig? Kies er gewoon niet voor om door de andere te gaan als je het niet wilt.

Ik vind het juist handig om nog wel een doorweg te hebben als de AI het weer eens verpest om goed te rijden..

[ Voor 37% gewijzigd door Ircghost op 09-01-2014 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een korte vraag, ik heb geprobeert om een van de MOD s te opeenen om eventueel aan te passen maar klembord kan hem niet aan.

is er een programma te downloaden om deze .scs bestanden te openen??

ik wil nl een MOD hebben die alleen voor het uitbreiden van de Trucks zoals toplichten extra plaatsen op het dak zonder BAR enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon uitpakken met Winzip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

7zip kan het ook gewoon uitpakken.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sommige archieven zijn expres beschadigd, om die toch uit te pakken: http://forum.scssoft.com/...c.php?f=11&t=336&start=70 Scrol naar beneden, daar staat een downloadlink

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Zeg ScuL, hebben jullie nog zitten prutsen aan Engeland? Ik reed zojuist vrolijk van Grimsby naar Portsmouth, via de A1 en toen, plotseling een truck:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XHn1EiHl.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XBBVuNsl.png
(klikbaar voor groter)

Gebeurde iets verderop op de M11 ook. Ook weer bij een tankstation. Plotseling transporteerde alle verkeer naar de andere rijstrook. Complete chaos was het gevolg _O-

[ Voor 7% gewijzigd door PauseBreak op 10-01-2014 00:01 ]

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er ervaring met Promods|???

ik probeer dit te installeren en met uitpakken blijft hij vragen naar "\promods-v152.part2 (4).rar" dit bestand kom ik niet tegen in de promod site, wie kan mij helpen ik wil de extra map functies gebruiken en op jouw buis ziet het er allemaal zo goed uit.

ik heb een test driver aangemaakt zodat de eventuele kilometers niet weer weg vallen of verdwijnen!

als ik het profiel testdriver open en activeer de promod v1.52 dan kan ik rijden zodra ik promod map v.152 activeer en wil gaan rijden , word ETS2 afgesloten.
dit komt waarschijnlijk door dat missing file \promods-v152.part2 (4).rar
Er draaien geen andere mod op de testdriver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo'n beetje iedereen hier gebruikt Promods ;) Zelf had ik ook een probleem met de laatste Promod, alleen iets anders dan dat jij omschrijft. Wat ik heb gedaan is gewoon beide archieven (het zijn twee delen) opnieuw gedownload. En dan beide selecteren en extracten in de mod map. Wellicht dat hij bij jou ook beschadigd/incompleet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nog niet de laatste versie van Promods, ik voorspel namelijk problemen als SCS met patch 1.9 komt en je dus ineens niet meer de nieuwste Promods versie kunt gebruiken en dus terug moet naar een versie waar de Frankrijk update er nog niet in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 22:21

Pykow

Angelo OTR

Iemand een linkje met wat informatie over de patch 1.9 die eraan zit te komen ?

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oudere Promods werken voor zover ik weet ook niet. Geen enkele mappack gaat werken met 1.9. Promods zal echter wel kort na release een nieuwe versie uitbrengen, had ScuL al aangegeven. Ik zie dan ook niet echt een reden om nu niet de nieuwste versie te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
Pykow schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:04:
Iemand een linkje met wat informatie over de patch 1.9 die eraan zit te komen ?
Carfanatic in "[SIM] Euro Truck Simulator 1 & 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PauseBreak schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 00:00:
Zeg ScuL, hebben jullie nog zitten prutsen aan Engeland? Ik reed zojuist vrolijk van Grimsby naar Portsmouth, via de A1 en toen, plotseling een truck:

Gebeurde iets verderop op de M11 ook. Ook weer bij een tankstation. Plotseling transporteerde alle verkeer naar de andere rijstrook. Complete chaos was het gevolg _O-
Hey, jep deze zijn we van op de hoogte. We hebben tankstations uitgebreid met meer vulplekken maar kennelijk heeft dit een negatieve uitwerking op het gedrag van de AI (tijdens beta-tests werd dit niet zichtbaar).

Wordt opgelost in 1.60 :)
Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 00:41:
Wie heeft er ervaring met Promods|???

ik probeer dit te installeren en met uitpakken blijft hij vragen naar "\promods-v152.part2 (4).rar" dit bestand kom ik niet tegen in de promod site, wie kan mij helpen ik wil de extra map functies gebruiken en op jouw buis ziet het er allemaal zo goed uit.
Ik weet niet waar je hem hebt gedownload maar promods-v152.part2 (4).rar is niet van ons, tenzij je hem 4x hebt gedownload en windows hem automatisch hebt genamed.

In principe hoef je bij de meeste extractors alleen maar de 1e uit te pakken en volgt de rest vanzelf. Bij anderen moet je ze allebei selecteren (part 1 & 2) en tegelijkertijd uitpakken.

Mocht het nog steeds niet werken, voor 67 eurocent krijg je 'm in 1 archief :)
FastFred schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 09:06:
Ik heb nog niet de laatste versie van Promods, ik voorspel namelijk problemen als SCS met patch 1.9 komt en je dus ineens niet meer de nieuwste Promods versie kunt gebruiken en dus terug moet naar een versie waar de Frankrijk update er nog niet in zit.
Gaat geen verschil maken zowel 1.01 als 1.52 zullen niet meer werken op ETS2 1.9

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2f07m91.jpg

btw groeten uit Praag

zal foto's plaatsen zodra ik toestemming heb van SCS (moet er zeker van zijn dat geen gevoeligheden op de foto's staan!)

vandaag trouwens met een Occulus Rift gereden, wat een vage ervaring, je wordt er goed duizelig van :D

[ Voor 19% gewijzigd door ScuL op 10-01-2014 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Zal wel ja.. met TrackIr merk je het al enigzins laat staan met Occulus Rift. Is dat trouwens al een standaard optie in ETS2 of komt die nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snap ik Scul, maar als ik nu over stap op Promods 1.52 en ik update mn game vervolgens naar 1.9 dan mis ik ineens heel veel. En wat gebeurt als ik bijvoorbeeld in Oslo sta en de map werkt niet meer omdat ik naar 1.9 gegaan ben? Raakt mijn save dan corrupt? Liever niet.

Dus ik ga over op 1.9 zodra die uit is en pak daarna de Promods update mee zodra deze compatible is met 1.9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het werkte in principe goed alleen als je je hoofd draait kun je dus ook naar buiten kijken, naar je stoel, het plafond enzo.. als je rijdt dan wordt je af en toe n beetje misselijk omdat je lichaam een drempel aan voelt komen maar je evenwichtsorgaan wat anders zegt. Ook lastig als je op een 2 baans weg rijdt en naar de auto naast je kijkt. Maar het is op zich wel cool misschien went het na langere tijd, ik zie mezelf niet zo snel met zo'n ding op zitten. De game werkte er prima mee..
FastFred schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 19:11:
Snap ik Scul, maar als ik nu over stap op Promods 1.52 en ik update mn game vervolgens naar 1.9 dan mis ik ineens heel veel. En wat gebeurt als ik bijvoorbeeld in Oslo sta en de map werkt niet meer omdat ik naar 1.9 gegaan ben? Raakt mijn save dan corrupt? Liever niet.

Dus ik ga over op 1.9 zodra die uit is en pak daarna de Promods update mee zodra deze compatible is met 1.9
Ik denk dat we binnen minder dan een week een werkende versie hebben, het kost alleen weer even wat moeite. Maar je wilt zeggen dat je op het moment zonder rijdt? Anders vat ik 'm niet :)

Je save raakt nooit corrupt als steden verdwijnen, je wordt weer naar je thuisgarage geplaatst en kunt nog gewoon missies doen. Wat wel kan crashen is als je je historie bekijkt omdat hij dan bepaalde steden niet meer kan vinden.

[ Voor 48% gewijzigd door ScuL op 10-01-2014 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Kun je misschien ook nog heel stiekum een fototje maken van ATS? :+
Mag je die eigenlijk ook spelen?

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Remcom00 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 19:25:
Kun je misschien ook nog heel stiekum een fototje maken van ATS? :+
Mag je die eigenlijk ook spelen?
Heb ATS alleen in een ooghoek gezien in de map-editor. Zag er erg bruin/zanderig uit.. was zeker bezig in de Mojave. Erg veel meer kan ik er niet over zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Weet niet of ik dit mag posten maar dit is wel een leuke streamer, kijk meestal z'n GT6 streams maar hij speelt nu ook ETS2.
http://www.twitch.tv/valdudes

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou je nog kunnen vragen of SCS het systeem gaat toepassen dat ATS in meerdere delen komt? (Eerst westelijke deel, midden en als laatste oostelijke deel?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScuL schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 19:37:
[...]

Heb ATS alleen in een ooghoek gezien in de map-editor. Zag er erg bruin/zanderig uit.. was zeker bezig in de Mojave. Erg veel meer kan ik er niet over zeggen
Ik hoop dat ze ook dit soort wegen erin doen, relatief eenvoudig te maken lijkt me, maar toch heel realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 19:41:
Zou je nog kunnen vragen of SCS het systeem gaat toepassen dat ATS in meerdere delen komt? (Eerst westelijke deel, midden en als laatste oostelijke deel?)
Ik kan niet specifieker zijn dan dat ATS begint als "starter pack" en dus beperkt is..
Verdere delen komen later als extra's uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScuL schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 19:47:
[...]

Ik kan niet specifieker zijn dan dat ATS begint als "starter pack" en dus beperkt is..
Verdere delen komen later als extra's uit
Daarmee heb je mijn vraag beantwoord, dankjewel! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-09 20:24
2 van mijn favoriete trucks..

Scania

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/of5213.png

Mijn eerste eigen Volvo

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/dazqo.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 19:47:
[...]

Ik hoop dat ze ook dit soort wegen erin doen, relatief eenvoudig te maken lijkt me, maar toch heel realistisch.
Been there! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Ghengis schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 22:25:
2 van mijn favoriete trucks..

Scania

[afbeelding]

Mijn eerste eigen Volvo

[afbeelding]
Ooooh, kiek hem rondrijden met groot licht :D

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik met een camper, in Nederlandse begrippen ook een soort vrachtwagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zal morgen eens een berg screenshots plaatsen van mijn vorderingen met mijn huidige save-game :)

Heb mijn Scania Streamline nu sinds afgelopen zaterdag, een weekje dus. Vanavond over de 10.000km gegaan :P Nog altijd zonder ongelukken. De eerste vrachtwagen in mijn tweede garage is er nu ook, weer een Streamline uiteraard :)

Heb nu dus

2x Scania R, 1x Volvo FH (nieuw model) en 3x Scania Streamline :)

[ Voor 26% gewijzigd door FastFred op 11-01-2014 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff, had ik maar zoveel tijd om te spelen... Vanavond kan het dan eindelijk weer eventjes! :)
Pagina: 1 ... 36 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.