Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Ik heb het spel nu ook, welke mods zijn eigenlijk een must om te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mods? Wij hebben geen idee. Wij hebben het hier nooit over mods. Deze vraag wordt eigenlijk ook nooit gesteld. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hungary 0.9 heb ik vanochtend even mee gespeeld, nadeel is dat het een aparte wereld is, dus niks van de standaard map. Het voordeel is dan weer dat het allemaal erg uitgebreid is en veel levendiger 'voelt' dan de normale map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb 'm vanmorgen gezien in een video van DaSquirrelsNuts. Ziet er wel goed uit. Voelt idd meer levendiger aan. Jammer dat je in de SCS en Promods map niet meer voetgangers en mensen op bedrijfsterreinen ziet. Het blijft een beetje een "dooie boel" Maar goed, ik speel het er niet minder om. Vind 't nog steeds een topgame.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2013 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-09 20:29
Eens gaan proberen (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dudee schreef op maandag 30 december 2013 @ 13:50:
Ik heb het spel nu ook, welke mods zijn eigenlijk een must om te hebben?
De enige mod dat ik echt een must-have vind, is Realistic Physics. Dat is overigens wel een van de enige mods die ik ooit geprobeerd heb (naast enkele skins).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:46

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Heeft iemand misschien ideeën voor dubbele trailers mods?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07:06

PauseBreak

derp!

Nee, geen idee. Ben er ook nog helemaal geen tegengekomen eigenlijk.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Heb het wel op bepaalde screens al gezien van modbanner maar die waren niet klikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Thanks! Is dat het keyword? Tandemtruck?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorre
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-08 21:32
allereerst een gelukkig en gezond 2014

Zijn er ook mensen die ETS2 en GTS spelen met windows 8.1?

Ik zou graag weten hoe ik scs bestanden ook werkelijk als scs bestanden in de mod map krijg.
( ze komen wel in de modmap maar worden niet herkent door windows 8.1)

Als ik namelijk een scs bestand wil openen vraagt hij welke App ik daar voor moet hebben.

Voorheen werkte ik met Windows 7 maar door een crash moest ik een andere pc kopen( reparatie was duurder)

Ik hoop op vele reactie's

Gr Snorre

[ Voor 4% gewijzigd door Snorre op 01-01-2014 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Heb je al geprobeerd om rmb te klikken en dan openen met?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06:58
Voor de mensen die ETS2 nog willen kopen maar de steam sale zijn misgelopen, in de humble store is hij nog iets goedkoper (+- €4,20 gok ik ).

https://www.humblebundle.com/store

Edit:

€4,68. Heb hem zojuist zelf ook gekocht. Nu die DLC (going east) 50% in de steam store is, zal ik die ook gelijk meenemen?

[ Voor 27% gewijzigd door R0y. op 01-01-2014 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorre
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-08 21:32
Ircghost schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 14:36:
Heb je al geprobeerd om rmb te klikken en dan openen met?
Kunt U iets duidelijker zijn.

Misschien lullig maar wat bedoeld U met mb klikken en dan openen.
Ben een volkomen leek als het gaat om PC's

Gr Snorre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 20:12
R0y. schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 14:40:
Voor de mensen die ETS2 nog willen kopen maar de steam sale zijn misgelopen, in de humble store is hij nog iets goedkoper (+- €4,20 gok ik ).

https://www.humblebundle.com/store

Edit:

€4,68. Heb hem zojuist zelf ook gekocht. Nu die DLC (going east) 50% in de steam store is, zal ik die ook gelijk meenemen?
going east was onlangs nog €2,49. ets2 + promods, de dlc kun je altijd nog kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Carfanatic schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 15:55:
[...]

going east was onlangs nog €2,49. ets2 + promods, de dlc kun je altijd nog kopen.
Even wachten nog dus, die pro mods ga ik zeker naar kijken :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:41
Snorre schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 15:16:
[...]

Kunt U iets duidelijker zijn.

Misschien lullig maar wat bedoeld U met mb klikken en dan openen.
Ben een volkomen leek als het gaat om PC's

Gr Snorre
In het bovenste bericht staat uitgelegd hoe je mods (de scs-bestanden die je noemt) kan activeren. Veel succes en plezier ermee :)

Met rmb werd trouwens right mouse butten (rechter muisknop) bedoeld, waarmee je het contextmenu in Windows opent.

[ Voor 12% gewijzigd door Trenchdog op 01-01-2014 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik snap trouwens niet waarom je ze wilt openen maar dat is een ander verhaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

die .scs bestanden kun je vrolijk uitpakken met 7zip, ben ik achtergekomen toen ik perongeluk het def file van de promod uitpakte en ik maar niet snapte dat ie niks deed :+

Overigens erg goede mod is dat, beter dan de echte wereld van ETS als ik eerlijk ben :) :)

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Jep de promod is erg nice! Heb net mn eigen truck gekocht op lvl 4 met een leuke body kit. Koste wel een hoop was met 175k klaar. Nu maar veel loads ermee doen en dan hopen snel af te kunnen betalen en later een upgrade toen naar meer pk want ik zit nu te janken wanneer ik de afslag moet of moet remmen :(
Als iemand nog een leuke mod weet met een redelijk goedkope truck voor lvl 5 ofzoiets met wat meer pk dan de 360pk die ik nu heb: tell me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:37
Je hebt toch geen mod nodig voor een truck met veel pk's? Gewoon de juiste truck kiezen met de meeste pk's voor dat geld. Een DAF met meer dan 500 pk heb je volgens mij wel op dat level toch?

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Bij Volvo heb je over het algemeen de meeste PK's, ook op een vrij laag niveau al. Heb al een tijdje de 750pk motor in mijn Globetrotter zitten, da's wel nice, wel erg uitkijken met opritten en afritten, je gaat al snel te snel door het bochtje en dan lig je op 1 oor :+

Overigens werkt een 6x2 of 6x4 chassis daar wel aardig tegen, al heb je dan wel minder diesel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf rijd ik zelden met de top motoriseringen. Ik zit meestal in de 450-500 pk range. OK, op dit moment rijd ik met de Scania Streamline R520, omdat ik die V8 wilde >:) De meeste trucks die je IRL tegenkomt hebben ook niet meer dan 500 pk. Uiteraard zal dit anders zijn in bergachtige gebieden. Ik vind het altijd wel leuk om ook het gevoel te hebben dat je met iets zwaars onderweg bent en de truck te horen werken. Met 700+ pk gaat het net allemaal even te soepel. De R520 vind ik een mooie balans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Jep maar vind 360 beetje aan de lage kant, zou liever rond de 450 hebben zodat ik teminste ook weg kan komen wanneer het stoplicht nog groen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuppie007
  • Laatst online: 08:12
Verwijderd schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 09:14:
Zelf rijd ik zelden met de top motoriseringen. Ik zit meestal in de 450-500 pk range. OK, op dit moment rijd ik met de Scania Streamline R520, omdat ik die V8 wilde >:) De meeste trucks die je IRL tegenkomt hebben ook niet meer dan 500 pk. Uiteraard zal dit anders zijn in bergachtige gebieden. Ik vind het altijd wel leuk om ook het gevoel te hebben dat je met iets zwaars onderweg bent en de truck te horen werken. Met 700+ pk gaat het net allemaal even te soepel. De R520 vind ik een mooie balans.
Inderdaad de meeste vrachtwagens in NL hebben inderdaad rond de 400 pk. In bergachtige gebieden heeft extra vermogen niet eens zoveel zin, en economisch gezien zeker niet. Want als je met 50 ton met 85 km/h de berg op wil, dan heb je een veelvoud van 750 pk nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ter info is er weer een update uit voor Poland Rebuilding waarmee hij met de laatste ProMods (1.5.2) werkt. Binnenkort komen we met een versie 1.6.0 die nog wat meer bevat en de allergrootste oneffenheden oplost.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Net wat extra geld geleend voor garage upgrade en truckdriver gehuurd, wat kan ik als inkomsten verwachten?

Tevens DAF heeft geen lvl 1 truck met extra pk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het begin niet zoveel. Je mag tevreden zijn als ze met hun eerste ritjes 2k ophalen. Beginners kosten vaak meer dan dat ze opleveren. Je moet goed hun opleidingsschema in de gaten houden. Hoe meer ervaren ze worden, hoe meer ze gaan verdienen. Hoe meer uitzendbureaus je ontdekt, hoe meer je de beschikking krijgt over meer ervaren chauffeurs. Het loont altijd de moeite om, wanneer je voor het eerst in een nieuwe plaats komt, even langs het vergrootglas op de kaart te rijden, om een uitzendbureau en daarmee meer chauffeurs te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-09 20:24
Voor de vergrootglazen maak ik inderdaad ook altijd een ommetje, die paar (ingame) minuten dat je later bent..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Ik drop gewoon de vracht af en rij daarna lekker rondjes door de stad. Moet toch om de truck naar de service te brengen na de rit. Dan kan ik net zo goed even langs de verschillende dingen die ik nog niet heb ontdekt rijden :P

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jij gaat na iedere rit met je truck naar de service? Ik maak er sinds kort weer een sport van om zo lang mogelijk rond te rijden zonder service :P

De vorige keer was in m'n vorige savegame met een Scania Topline R730 V8, ik wilde net zolang rond rijden (zonder te crashen, dus puur slijtage) tot de motor begon uit te vallen. Geen idee meer hoe ver ik toen gekomen heb, ik dacht 20.000km ofzo, duurde ook wel ff.

Ik ga vanavond mijn Volvo FH (nieuwe type) met 540pk en 11.000km op de klok doorschuiven naar een van mijn chauffeurs. Ik heb pas geleden een Scania Streamline gekocht, ben vergeten welke motor, wel een V8 uiteraard, in 6x2 configuratie en in het wit want hij moet de bedrijfskleuren en kermis nog krijgen en met het V8 interieur. Die staat bij mijn garage op me te wachten tot ik een ritje heb dat me in de buurt brengt (ik stel voor mezelf allerlei spelregels op om het realistischer te maken)

[ Voor 8% gewijzigd door FastFred op 02-01-2014 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Jep ik probeer zoveel mogelijk te ontdekken, ik rij nu zonder eigen truck rond want mijn 2 kerels hebben nu de 2 trucks bij hun. Wat mij opviel: ritje van NL naar Bergen dus via de boot naar Engeland. Moet boot zelf betalen met eigen truck diesel ook. Kreeg rond de 32 per km

Zelfde ritje zonder eigen truck: 27 per km.

Kan dus volgensmij niet uit om dat soort ritjes te doen met een eigen wagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een mooie Iveco Stralis Hi-Way maar toch doe ik best vaak die Snelle Opdrachten, omdat je dan ook andere trucks ontdekt en kortere ritjes in andere steden kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 15:10:
Ik heb een mooie Iveco Stralis Hi-Way maar toch doe ik best vaak die Snelle Opdrachten, omdat je dan ook andere trucks ontdekt en kortere ritjes in andere steden kunt doen.
Ik heb nu ook geld voor een eigen truck, maar blijf voorlopig ook die "Quick Jobs" doen. Gewoon omdat het fijn is telkens met een andere truck te kunnen rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 15:53:
[...]

Ik heb nu ook geld voor een eigen truck, maar blijf voorlopig ook die "Quick Jobs" doen. Gewoon omdat het fijn is telkens met een andere truck te kunnen rijden.
Precies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

FastFred schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 14:53:
Jij gaat na iedere rit met je truck naar de service? Ik maak er sinds kort weer een sport van om zo lang mogelijk rond te rijden zonder service :P

De vorige keer was in m'n vorige savegame met een Scania Topline R730 V8, ik wilde net zolang rond rijden (zonder te crashen, dus puur slijtage) tot de motor begon uit te vallen. Geen idee meer hoe ver ik toen gekomen heb, ik dacht 20.000km ofzo, duurde ook wel ff.

Ik ga vanavond mijn Volvo FH (nieuwe type) met 540pk en 11.000km op de klok doorschuiven naar een van mijn chauffeurs. Ik heb pas geleden een Scania Streamline gekocht, ben vergeten welke motor, wel een V8 uiteraard, in 6x2 configuratie en in het wit want hij moet de bedrijfskleuren en kermis nog krijgen en met het V8 interieur. Die staat bij mijn garage op me te wachten tot ik een ritje heb dat me in de buurt brengt (ik stel voor mezelf allerlei spelregels op om het realistischer te maken)
Jep, maar ik rij dan ook doorgaans alleen lange ritten van een paar duizend kilometer. Met name je banden zijn dan wel aan wat service toe :+

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paar duizend km, de langste die ik tot nu toe gereden heb was Aberdeen > Wroclaw ofzo, das ~2400 km. Dat is 2 of 3 procent ofzo, en dan meestal alleen voor de banden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Ik rij momenteel ook zo lang mogelijke ritten met 750pk zodat een lading trekkers ook fatsoenlijk de bergen over gaat. Heb mijn 6x4 aan een van mijn chauffeurs gegeven en nu rij ik 4x2 met een mooi grote tank. Ook minder slijtage aan de banden.

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Vanavond eens wat mods gaan uitproberen. Gisteren ProMod geïnstalleerd en ziet er erg tof uit!

Zojuist een vervanging voor de tankstations gevonden, en ETS2 essentials zag er ook wel goed uit.

Weten jullie nog goeie mods die zorgen dat er wat meer verkeer op de weg is? Er is genoeg te vinden op internet maar waarom het wiel opnieuw uitvinden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R0y. schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 17:35:
Vanavond eens wat mods gaan uitproberen. Gisteren ProMod geïnstalleerd en ziet er erg tof uit!

Zojuist een vervanging voor de tankstations gevonden, en ETS2 essentials zag er ook wel goed uit.

Weten jullie nog goeie mods die zorgen dat er wat meer verkeer op de weg is? Er is genoeg te vinden op internet maar waarom het wiel opnieuw uitvinden :).
Voor v1.3.1: http://ets2.lt/en/ets-2-rush-hour/

Dit is de beste tot nu toe, de andere mods vond ik nogal matig.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Rij nu via Duitsland naar Kobehavn in Denemarken, vliegen er ineens 20 koeien op de hoogte van mijn voorruit op de weg.. Schrok me kapot maar kan er gewoon doorheen rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dudee schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 17:56:
Rij nu via Duitsland naar Kobehavn in Denemarken, vliegen er ineens 20 koeien op de hoogte van mijn voorruit op de weg.. Schrok me kapot maar kan er gewoon doorheen rijden.
Waren het er geen 35?

[ Voor 9% gewijzigd door Koenvh op 02-01-2014 18:36 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-09 20:24
Zeg Koen, hoe installeer je die Rush Hour mod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ghengis schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 18:36:
Zeg Koen, hoe installeer je die Rush Hour mod?
Werkt alleen met v1.3.1 hé ;)

In ieder geval, simpelweg eurotrucks2.exe naar de map C:\Program Files (x86)\Euro Truck Simulator 2\bin\win_x86 kopieren. (In Steam rechtermuisknop > Eigenschappen > Lokale bestanden > Zoeken in lokale bestanden)

Ik zou eurotrucks2.exe niet overschrijven, maar de originele een andere naam geven. ;)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
nu nog met 1.3.1. knoeien :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat ze de mod niet gemaakt hebben voor de nieuwste versie's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja, als je écht meer verkeer wilt is er niet echt een andere optie.
Verwijderd schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 21:52:
Jammer dat ze de mod niet gemaakt hebben voor de nieuwste versie's...
Helaas werkt het door een aantal dingen uit het geheugen aan te passen, elke nieuwe versie betekent dat je weer van voor af aan kan beginnen.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
dudee schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 17:56:
Zeker les gehad bij de Russische spoorwegen...... >:)

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Waar zitten eigenlijk grote Iveco dealers? Heb nog maar 2 kleintjes kunnen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Italie zou logisch zijn, ben je daar al eens geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Ja, een lijst die niet klopt, woeptidoe. In Grimsby zit heel veel, maar geen grote Iveco dealer.

Ook weet ik op die manier niet echt wat er in de ProMod steden zit, misschien zit er wel eentje in Bergen, maarja.

Italië heeft overigens alleen maar 1 kleine dealer, vreemd genoeg.

En daarom stelde ik de vraag hier maar, gezien er wel mensen zijn die met Iveco's rondrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Wenen en Grimsby zitten grote Iveco dealers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Koenvh schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 17:52:
[...]

Voor v1.3.1: http://ets2.lt/en/ets-2-rush-hour/

Dit is de beste tot nu toe, de andere mods vond ik nogal matig.
Jammer dat het niet voor de nieuwste versie is... Als iemand nog een aanrader heeft qua mod graag!

Op dit moment level 4, ga nog een tijdje door met snelle opdrachten voordat ik zelf een vrachtwaggel koop. De Volvo leek me wel wat, maar degene die ik wou kan ik pas op lvl 10. Nog even door scheuren dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Verwijderd schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 16:09:
In Wenen en Grimsby zitten grote Iveco dealers...
De laatste keer dat ik in Grimsby was, zat daar alleen een kleine Iveco dealer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
In de Steam Sale ETS2 gekocht. Wat een heerlijk ontspannend spel! Ingame lekker de radiozender aan (mét ondersteuning van de NL zenders!) en op het gemakje van A naar B rijden.

Maar.... Na 10 uur spelen weet ik 1 ding zeker: De AI is om te janken. Ze rijden overal (veel te) langzaam, geven anderen voorrang die geen voorrang horen te krijgen en ik heb al zeker 4 aanrijdingen gehad omdat ze me dus geen voorrang gaven terwijl ik van rechts kwam op een normaal kruispunt zonder stoplichten...

Ook vind ik het heel jammer dat er zo weinig Nederlandse en Vlaamse steden in het spel zitten. Is hier een mod voor? En is er ook een mod voor het mooier maken van de navigatie? Want die vind ik nogal basic en niet zoals ik gewend ben van Sygic en TomTom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[b][message=41532152,noline]
Maar.... Na 10 uur spelen weet ik 1 ding zeker: De AI is om te janken. Ze rijden overal (veel te) langzaam, geven anderen voorrang die geen voorrang horen te krijgen en ik heb al zeker 4 aanrijdingen gehad omdat ze me dus geen voorrang gaven terwijl ik van rechts kwam op een normaal kruispunt zonder stoplichten...
Patch 1.9 zou flink wat verbeteringen moeten brengen :) Komt binnenkort uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
msnguy schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 18:09:
In de Steam Sale ETS2 gekocht. Wat een heerlijk ontspannend spel! Ingame lekker de radiozender aan (mét ondersteuning van de NL zenders!) en op het gemakje van A naar B rijden.

Ook vind ik het heel jammer dat er zo weinig Nederlandse en Vlaamse steden in het spel zitten. Is hier een mod voor? En is er ook een mod voor het mooier maken van de navigatie? Want die vind ik nogal basic en niet zoals ik gewend ben van Sygic en TomTom.
Promod voegt veel dingen toe op de map! Wat ik eigenlijk mis is inderdaad.. Een fatsoenlijke AI, maar dat word nog toegevoegd heb ik begrepen (?). Wat meer zou ook wel fijn zijn. Als je nu gaat inhalen op de snelweg kan je hem zo naar links kwakken, want er rijd toch niemand.

Een lijstje "must have mods" zou erg fijn zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:21

Pykow

Angelo OTR

ik ben ook erg benieuwd naar de bus simulator van dezelfde ontwikkelaar.
Heb de game al 3 maanden niet meer aangeraakt vanwege de AI die echt stomme dingen doen en soms is het gewoon te rustig op de weg.
Ik wacht wel op de 1.9 Patch en de daar opvolgende reacties van gamers.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
R0y. schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 18:16:
[...]

Promod voegt veel dingen toe op de map! Wat ik eigenlijk mis is inderdaad.. Een fatsoenlijke AI, maar dat word nog toegevoegd heb ik begrepen (?). Wat meer zou ook wel fijn zijn. Als je nu gaat inhalen op de snelweg kan je hem zo naar links kwakken, want er rijd toch niemand.

Een lijstje "must have mods" zou erg fijn zijn!
Werkt ProMod samen met Going East? En moet ik dan een nieuw spel beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
msnguy schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 19:00:
[...]

Werkt ProMod samen met Going East? En moet ik dan een nieuw spel beginnen?
Werkt samen, nieuwe game starten is niet nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag mijn Volvo FH (nieuw type) met 14.000km op de klok doorgegeven aan een van mijn chauffeurs. Zelf rij ik nu in een Scania Streamline Topline, 6x2 chassis, 580pk V8 Euro 6 motor, en uiteraard het V8 interieur. Heerlijke wagen. Ondertussen al weer bijna 2600km mee gereden.

Het verbruik scheelt echt enorm. Voordat ik de Volvo had, reed ik in een Scania Topline met 500pk V8 Euro 5 motor, ook met het 6x2 chassis. Die deed op de snelweg een 34L/100km volgens de display. De Streamline maakt daar vrolijk 27L/100km van :+

Ik denk dat ik deze Streamline nog heel lang ga rijden, of die nieuwe Euro 6 DAF XF moet een knaller zijn als die uit is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
allemaal vrachtjes van 9 ton zeker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De eerste vracht was 9 ton. Ik haalde ongeveer 26.8L/100km in heuvelachtig gebied (kon nog wel gewoon mijn 84km/h op de CC behouden)

Daarna een 25 ton vracht genomen en toen haalde ik 28.2L/100km. Dan rij ik wel echt als een granny hoor. Nooit vol gas geven, bij 1400 toeren al opschakelen. Zoveel mogelijk laten uitrollen.

Beide vrachten waren overigens voor een groot deel over de zelfde snelweg. De eerste rit was van Innsbruck naar Kopenhagen met 9 ton en daarna met 25 ton van Kopenhagen naar Milaan. Die route loopt voor een groot deel over dezelfde snelweg.

[ Voor 30% gewijzigd door FastFred op 04-01-2014 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
FastFred schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 20:39:
Vandaag mijn Volvo FH (nieuw type) met 14.000km op de klok doorgegeven aan een van mijn chauffeurs. Zelf rij ik nu in een Scania Streamline Topline, 6x2 chassis, 580pk V8 Euro 6 motor, en uiteraard het V8 interieur. Heerlijke wagen.
Scania pfffff. zo komen die krengen op hun bestemming..... :P
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lNmNZPQ.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
De AI is af en toe wat irritant inderdaad maar na 24 levels moet je die toch wel in kunnen schatten en is het m.i. al minder irritant want je kan gewoon op die figuren anticiperen. Ze komen bij mij toch constant in beeld en wat dat betreft hoef ik absoluut niet extra traffic te hebben. Wat ik zelf niet mooi vind aan de AI momenteel is dat ze veelal spawnen recht voor je ogen en in veel gevallen niet gelijdelijk je gezichtsveld in komen rijden. Dat haalt voor mij aardig wat realiteit uit deze sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Odessa schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 21:41:
[...]

Scania pfffff. zo komen die krengen op hun bestemming..... :P
[afbeelding]
2 maar? de Rooy doet er 5 op een combinatie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
cbr600f4i schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 21:44:
[...]

2 maar? de Rooy doet er 5 op een combinatie ;)
Ik verdien meer per rit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
ook daar zijn mods voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Wat ik wel het vreemdste aan de AI vind is hoe goed hun vrachtwagens tegen bergen kunnen, mijn 750pk Volvo legt het altijd af, ook tegen Renaultjes. En hun remmen zijn ook veel beter, daar ben ik op de pijnlijke manier achter gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Inderdaad, verbaas ik mij ook steeds weer over. Ben nu ook bezig om een mix van wagens aan mijn chauffeurs uit te delen van weinig pk tot 750 pk om te zien of dat qua inkomsten nog wat uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
De AI kent geen gewicht of dat soort dingen, helaas... btw, de voorwielen van de AI sturen ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

Vanmiddag de Hungary map geinstaleerd en ik ben er wel erg fan van, leuk dat de wegen af en toe wat lastiger en gevarieerder zijn.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
DaSquirrelsNuts is nu live bezig. best geinig om te zien. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel veel te veel ETS2, gister begonnen met rijden met mijn nieuwe Streamline, nu al bijna 6500km op de teller staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_22
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 06:32
Afgelopen week begon ETS2 ineens CTD's te vertonen. Geen andere mods erbij gezet, wel de laatste paar mods die ik toegevoegd had uitgeschakeld maar dat mag niet baten. de CTD's zijn ook ontzettend random, soms na een paar minuten, soms pas na een kwartier, heel apart. Zal ongetwijfeld wel komen door één of andere mod, maar heb nog even geen zin om overnieuw te beginnen, dat komt wel zodra 1.9 uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FastFred schreef op zondag 05 januari 2014 @ 22:46:
Ik speel veel te veel ETS2, gister begonnen met rijden met mijn nieuwe Streamline, nu al bijna 6500km op de teller staan :P
Zo, lekker bezig. Dat is idd vrij veel. Ik las even een pauze in en wacht nu echt op 1.9 en Promod. Ik heb de afgelopen tijd ook een beetje te veel gespeeld. Maar ach, misschien is die pauze maar een week. De update kan ieder moment uitkomen.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2014 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:16
De 1.9 update wel ja, over Promods is nog niet veel bekend. En met de 1.9 update werkt geen enkele map-mod meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Wat zijn bij jullie de bedragen die jullie beste chauffeurs verdienen? Ik zit ergens rond de 5000 Euro (zelf nu level 24)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 20:49
Hebben jullie ook gemerkt dat de AI met 60-80km/h 90 graden bochten kan maken? Ziet altijd zo grappig uit. Zelf ook een keer geprobeerd maar helaas ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Driver Lenka couldn't find a job and had to return home empty"
Hoe is dat nu toch mogelijk? In elke stad zijn er toch wel werkaanbiedingen ... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik verbaas me er meer over waarom jij je game in het Engels hebt ;)

Die chauffeurs die je inhuurt zwerven niet rond zoals je dat zelf kunt. Ze moeten altijd weer een ritje hebben dat ze terug brengt in de stad waar hun garage staat. Als er geen vracht daar naar toe is, rijden ze leeg terug.

[ Voor 62% gewijzigd door FastFred op 06-01-2014 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zFzqJQdl.png

klikbaar voor groter.

[ Voor 12% gewijzigd door PauseBreak op 06-01-2014 12:17 ]

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-09 18:06
Hoe kun je zoveel geld verdienden? Ik ben lvl 8 ofzo en ik verdien amper meer dan 10k per rit, ook als deze 900+ km is en zonder varen er tussen. De enigie mod die ik heb draaien nu is zon vrachtwagenpack? Ik had promods nog geinstalleerd staan maar toen verdiende ik nog minder. Weet iemand wat een beerte normale bedragen zijn? Ik zit gemiddeled op de 7.5-9 euro per kilometer -.-

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

Chauffeurs inhuren :P.

Ik speel nu die Hungary map af en toe tussendoor alleen doe je veel langer over 1km dan de normale map waardoor je amper XP en geld voor jobs verdiend, is er ook een mod om dit te fixen?

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Sn3gG3l schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:23:
Hoe kun je zoveel geld verdienden? Ik ben lvl 8 ofzo en ik verdien amper meer dan 10k per rit, ook als deze 900+ km is en zonder varen er tussen. De enigie mod die ik heb draaien nu is zon vrachtwagenpack? Ik had promods nog geinstalleerd staan maar toen verdiende ik nog minder. Weet iemand wat een beerte normale bedragen zijn? Ik zit gemiddeled op de 7.5-9 euro per kilometer -.-
Ik heb dit profiel al een paar versies, dus het driverniveau van mijn eigen figuur is 47 ofzo. Dan tikt het erg hard aan. Als je alleen zelf wilt rijden haal je de meeste winst uit lange afstanden + ADR.
Ik heb mijn chauffeurs (74 dus) ook allemaal eerst getraind op lange afstand en dan gaan de inkomsten echt hard omhoog :)

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FastFred schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:01:
Ik verbaas me er meer over waarom jij je game in het Engels hebt ;)

Die chauffeurs die je inhuurt zwerven niet rond zoals je dat zelf kunt. Ze moeten altijd weer een ritje hebben dat ze terug brengt in de stad waar hun garage staat. Als er geen vracht daar naar toe is, rijden ze leeg terug.
Ik draai al mijn software in het Engels ;).
Niets aan te doen dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Dat zijn mooie bedragen. Ik heb nog eventjes te gaan zie ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toen ik mijn vorige savegame ben vergeten te backuppen voor een herinstallatie van Windows had ik 45 chauffeurs de besten haalden zo'n beetje 15 a 20k binnen. Toen was ik zelf level 48 (chauffeursniveau 8 of 10 dacht ik).

Heb sinds gister mijn thuisbasis in Innsbruck vol, 4 Scania's waarvan 2 Streamline's en een Volvo FH16 540. Nu ook allemaal in bedrijfskleuren :)

Ook heb ik alle vrachtwagens nu voorzien van Euro 6 motoren en heb ik een 2e garage gekocht in Verona. Nu aan het sparen voor vrachtwagens en chauffeurs om die te vullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-09 18:06
Ik heb al 4 punten in lange afstanden geloof ik maar verdien nog maar 10k per dag. Ik zie dat die pauzebreak al op een ton per dag zit. Ik moet dus op lvl 9 gewoon even wachten voordat ik meer geld ga verdienen. Had een ton geleend voor mn eerste scania truck maar zelfs mn lening afbetalen gaat tergend langzaam nu.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit nu op level 24 en verdien nog lang niet zoveel als hierboven. Ik heb nu vrachten waar ik maximaal 60k mee verdien...

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar km-standen van jullie.

In mijn vorige savegame heb ik met mijn allereerste vrachtwagen 110.000km gereden voor dat die naar een andere chauffeur ging

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:44:
Afstanden en tijden in de Hungary map zijn realtime geloof ik. Dus dat klopt
Hun schaal is op 1:3. Standaardmap is op 1:21 geloof ik
RonaldMcDonald schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:04:
De 1.9 update wel ja, over Promods is nog niet veel bekend. En met de 1.9 update werkt geen enkele map-mod meer...
Ik ga donderdag naar Praag om het dev team van SCS te bezoeken. Hopelijk wordt het e.e.a. daar duidelijk over de veranderingen. Helaas kan ik uit grond van vertrouwelijkheid niet alles doorgeven wat ik daar ga zien maar ik hoop op een spannende trip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice, ben benieuwd! Je moet wat over hebben voor je hobby!

Ik zie in de screenshot hierboven trouwens de DAF XF Euro 6 staan? Ik neem dat dat een mod is, aangezien deze nog niet uitgebracht is door SCS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 14:40

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Zo, ik heb net ETS 2 Gold gekocht.
Nu downloaden en daarna lekker rijden.

Wat zijn leuke mods, voor een beginner?

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

FastFred schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:11:
Nice, ben benieuwd! Je moet wat over hebben voor je hobby!

Ik zie in de screenshot hierboven trouwens de DAF XF Euro 6 staan? Ik neem dat dat een mod is, aangezien deze nog niet uitgebracht is door SCS?
Klopt. Die komt pas met 1.9 als het goed is. Ik heb ze ondertussen maar even allemaal verkocht om niet dezelfde bug te hebben als met de Scania R's die ik heb rondrijden - zodra ik er iets mee probeer te doen is het een crash to desktop. Dus iedereen die eerst een XF Euro 6 reed, rijdt nu 'gewoon' de XF met MX375 :P

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScuL schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:33:
[...]

Hun schaal is op 1:3. Standaardmap is op 1:21 geloof ik

[...]

Ik ga donderdag naar Praag om het dev team van SCS te bezoeken. Hopelijk wordt het e.e.a. daar duidelijk over de veranderingen. Helaas kan ik uit grond van vertrouwelijkheid niet alles doorgeven wat ik daar ga zien maar ik hoop op een spannende trip :)
Wauw, dat is wel leuk! Ga je naar SCS voor zaken of ga je op vakantie naar Praag en spring je gewoon eens binnen wanneer je in de buurt bent?

Enig idee wanneer 1.9 uit komt? Ik kijk er wel naar uit :)
Pagina: 1 ... 35 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.