Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja, ik ben weer begonnen met spelen sinds de update naar 1.6.1. Ik zat eerst op level 49 met 40+ chauffeurs in dienst. Had zelf een Scania Topline R730. Heb bij herinstallatie van m'n pc de savefile vergeten te backuppen. Ben mezelf nu weer omhoog aan het werken.

Ik doe eerst 3 a 4 ritjes tot ik een berichtje van de bank krijg dat ik geld mag lenen, dan leen ik € 100.000,- en koop ik de goedkoopste vrachtwagen om ritjes mee te rijden en de lening af te lossen. Ondertussen rij ik zoveel mogelijk vracht heen en weer om te levellen en om upgrades vrij te spelen.

Het enige dat ik leen is die 100k aan het begin, daarna niets meer, bij m'n vorige savegame ook niet gedaan. Had er uiteindelijk 130 echte uren inzitten ofzo...

Gisteravond level 12 bereikt en de 440pk motor vrij gespeeld. Zal vanavond eens wat screenshots plaatsen

EDIT: dooie boel hier :X

Wat screenshots.

De vrachtwagen van mijn vorige save game die ik niet gebackupped heb bij een herinstallatie. Scania Topline R730 met 6x4 chassis

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jkWl3WT6X6WRXR5ttMWeCm21/full.png

Nu dus begonnen met een nieuwe savegame, zo zag ie d'r uit voor de grote upgrade van gisteravond

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rn3wN1ad36zHY4eGd6HJs0j9/full.jpg

En dit is nadat ik level 12 gehaald heb, 440pk Euro 6 motor met 2300nm erin, uitlaat links en Topline cabine, verder is ie bijna hetzelfde.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/HjkSvrydm7hKW803SDepOyA3/full.jpg

[ Voor 44% gewijzigd door FastFred op 01-11-2013 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Haha, ik ben toch maar legit opnieuw begonnen nadat mijn safe het had begeven, nu flink wat liters diesel verstoken!

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ETS2 ook weer opgepakt en ben inmiddels in het bezit van een G27. Echt een enorme verreiking van de game en een heel andere spelervaring. Ik kom er alleen nog niet echt uit wat nu de ideale force feedback settings zijn. Dit is natuurlijk persoonlijk maar ik wil graag de meest realistische FB ervaring. Zijn er hier mensen die daar ervaring mee hebben. Ik geloof dat er een paar truckers op dit forum zitten. Welke settings gebruiken jullie? Zowel in de driver als ingame.

Binnenkort de 1.8 update met een geheel nieuwe AI engine! Hier kijk ik ook enorm naar uit. Ik denk dat ik deze game voorlopig nog niet zat zal worden. Integendeel, met de G27 is het vele malen leuker geworden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel met een G25, enige verschil met de G27 is geloof ik dat er wat meer feedback op de H-shifter zit en je meer knopjes op het stuur hebt zitten (2 vs 6 geloof ik?).

Ik heb ook nog geen lekkere force feedback setting gevonden, hij stond eerst op de standaard 200graden ofzo, toen had ik precies genoeg weerstand op het stuur, maar de stuurslag kwam niet overeen met de stuurslag van de vrachtwagen. Heb de driver dus op 900 graden gezet (volledige stuurbereik) en de stuurslag is nu nagenoeg gelijk (als in, het stuur van de vrachtwagen draait gelijk aan het G25 stuur). Maar er is nu totaal geen weerstand meer, die heb ik nog niet terug weten te krijgen.

Van die nieuwe AI engine wist ik niks van, maar ik kan nu al niet wachten. De AI in ETS2 is nog altijd hetzelfde domme systeem uit de eerste 18 WoS games van 8 jaar terug, erg onrealistisch. Ik hoop dat daar een grote verbetering in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:58
De AI is redelijk dom inderdaad maar dat heeft weer als voordeel dat je er makkelijk op kan anticiperen want je weet wat voor stomme toeren ze uithalen. Wat ik minder mooi vind en me recent opviel is dat de AI zomaar ineens opduikt, dus ineens uit het niets zich op de weg bevindt. Waar ze voorheen netjes uit de verte kwamen aanrijden is dat niet altijd meer zo en ineens zie je (nog wel in de verte maar dan halverwege de verte) een auto verschijnen op de weg.

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adeadly
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-09 13:03
probeer deze settings eens : http://steamcommunity.com...ons/0/864973123710537745/ . Rij ik ook mee en werkt best wel goed, maar de laatste tijd doet mijn g25 wel vreemd omdat hij met deze settings juist heel vast blijft zitten.

Beginnend BBQer, kan nooit kiezen, PC gamer voor het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net cruise control pas ontdekt :+, wat een verademing _/-\o_ Heel de tijd pijltje ingedrukt houden was toch best vervelend, om over verkeersboetes nog maar te zwijgen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol.

Ik heb ook wat ontdekt in het Gameplay menu

- realistisch luchtdruksysteem
- realistisch brandstofverbruik
- motor en elektriciteit automatisch starten (uitgezet, dus nu 1 keer de E-toets is op contact, nog een keertje is starten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselross
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:17
FastFred schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 08:03:
Lol.

Ik heb ook wat ontdekt in het Gameplay menu

- realistisch luchtdruksysteem
- realistisch brandstofverbruik
- motor en elektriciteit automatisch starten (uitgezet, dus nu 1 keer de E-toets is op contact, nog een keertje is starten)
Die eerste van de luchtdruk kende ik wel, heeft mij een aantal keren behoorlijk opgehouden met vertrekken.
Scania die ik toen had, was na een stop nauwelijks op gang te brengen.
Ben benieuwd hoe realistisch brandstofverbruik bevalt, ga het dit weekend maar eens proberen als ik tijd heb (rottentamens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adeadly schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 22:45:
probeer deze settings eens : http://steamcommunity.com...ons/0/864973123710537745/ . Rij ik ook mee en werkt best wel goed, maar de laatste tijd doet mijn g25 wel vreemd omdat hij met deze settings juist heel vast blijft zitten.
Dit werkt best goed. Het sturen ging alleen een beetje te zwaar. De FB gain heb ik dan ook een stukje terug gezet. Stuurrotatie heb ik op 780 graden gezet aangezien dit 1:1 met het stuur in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuppie007
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-09 16:42
Een aantal posts terug vroeg iemand of het een leuk idee was om WoTr-profielen van de actieve Tweakers mee op te nemen in de TS. Als jullie mij een DM doen met jullie profiel dan zet ik het in de TS. :)

Weet iemand nog een een mod met een set versnellingsbakken voor de Volvo? Ik had nog een oude en die crasht direct met versie 1.7. Want nu is het maar erg mager met de bakken momenteel, er zijn er maar twee zichtbaar...

[ Voor 12% gewijzigd door wuppie007 op 05-11-2013 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dieselross schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:42:
[...]

Die eerste van de luchtdruk kende ik wel, heeft mij een aantal keren behoorlijk opgehouden met vertrekken.
Ik merk er eigenlijk helemaal niks van nog met mijn Scania

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-09 14:52

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Ben ook weer een beetje aan het spelen inmiddels, nu nog op v1.5.2.1s + GE dlc. Is het de moeite waard om naar 1.7.x te updaten, of zal ik wachten op 1.8.x?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselross
FastFred schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:11:
[...]

Ik merk er eigenlijk helemaal niks van nog met mijn Scania
Kan misschien te maken hebben met mijn rijstijl en/of brake-intensity.
Of misschien was de functie van de realistische luchtdruk bugged toen ik nog een Scania had.

Heb in ieder geval redelijk wat stil moeten staan na een ruststop met een melding.

Kwam dit tegen in een eerdere post hierin (is wel een Volvo, maar principe is hetzelfde):
wuppie007 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:04:
Een aantal posts terug vroeg iemand of het een leuk idee was om WoTr-profielen van de actieve Tweakers mee op te nemen in de TS. Als jullie mij een DM doen met jullie profiel dan zet ik het in de TS. :)
DM gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Voor de mensen die met de GE DLC en Promods spelen kan ik deze map mod aanraden...Poland rebuilding
http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=32&t=48363

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DM Gestuurd, kan niet wachten tot na de toetsweek, GTA V, ETS 2 en The Stanley Parable! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wuppie007, het lijkt mij goed om ook de GoT naam bij de link naar het WoT profiel te zetten voor de herkenning. Die van mij wijkt bijvoorbeeld nogal af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig dit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adeadly
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-09 13:03
Ik ben verliefd geworden op de globetrotter door deze clip :

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=j-b1q-Ea9E8]

Beginnend BBQer, kan nooit kiezen, PC gamer voor het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adeadly schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 22:05:
Ik ben verliefd geworden op de globetrotter door deze clip :

[video]
Geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Ik vind dit leuker om naar te kijken

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=kCHFX6vys-k]

En natuurlijk alweer in afwachting van de volgende serie Ice Road Truckers

[ Voor 25% gewijzigd door cbr600f4i op 16-11-2013 12:13 ]

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
cbr600f4i schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 12:13:
Ik vind dit leuker om naar te kijken
idd..die app is veel leuker om te zien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geef toe, het is een (redelijk) goede reclame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar 1.8 blijft? Ik word zo langzamerhand gek van de AI...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Inderdaad, zit ook te wachten op 1.8 voor ik weer verder ga spelen.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Odessa schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 12:46:
[...]

idd..die app is veel leuker om te zien :+
Welke app ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Laatst online: 13-07 18:48
Inderdaad. Welke app? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De app die in dat filmpje wordt besproken denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Slightly off-topic, maar aangezien we het hier nu toch over de FH hebben en Lisa Kelly. Zijn er hier ook nog die Stobart trucks and trailers kijken? Toevallig dat ik er nu naar kijk (S06E01) en wie zie ik daar, jawel, de Ice Road truckers. Voor wie het niet kent kan ik Stobart aanraden, gaat voornamelijk over de Scania's, Mercedessen en Volvo's van Eddie Stobart. Leuk voor als je even niet achter de sim zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
cbr600f4i schreef op zondag 17 november 2013 @ 21:09:
Slightly off-topic, maar aangezien we het hier nu toch over de FH hebben en Lisa Kelly. Zijn er hier ook nog die Stobart trucks and trailers kijken? Toevallig dat ik er nu naar kijk (S06E01) en wie zie ik daar, jawel, de Ice Road truckers. Voor wie het niet kent kan ik Stobart aanraden, gaat voornamelijk over de Scania's, Mercedessen en Volvo's van Eddie Stobart. Leuk voor als je even niet achter de sim zit.
Lijkt me leuk. Zou het gaan willen kijken echter kan ik het niet vinden op de NZB sites. Wel op de torrents site maar dan maar met 2 seeders. Begrijp me niet verkeerd, ik heb ETS2 enzovoort gewoon gekocht. Maar deze tv afleveringen zijn anders dan NZB/Torrent niet te vinden of te kijken.

Hoe doe jij het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Er zijn 2 mogelijkheden, 1 is via die site waar je van die zeemannetjes vindt met zo'n lapje voor de ogen. En 2 is via zo'n site waar je binaries zoekt, bijv. Stobart 720p :) alle seizoenen zijn daar te vinden al waren de eerste niet in HD dus die 720p moet je dan weglaten. En als dat niet lukt (which I'd doubt) dan kan je op youtube ook nog afleveringen vinden.

[ Voor 14% gewijzigd door cbr600f4i op 17-11-2013 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselross
cbr600f4i schreef op zondag 17 november 2013 @ 21:09:
Zijn er hier ook nog die Stobart trucks and trailers kijken?
Heb in mijn tentamenperiode het eerste seizoen in een dag of twee gekeken.
Kwam het toevallig tegen op YouTube, was een gebruiker die eerste seizoen erop had staan.
Zal maar eens naar de andere seizoenen op zoek gaan, vond het best aardig om te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
cbr600f4i schreef op zondag 17 november 2013 @ 22:52:
Er zijn 2 mogelijkheden, 1 is via die site waar je van die zeemannetjes vindt met zo'n lapje voor de ogen. En 2 is via zo'n site waar je binaries zoekt, bijv. Stobart 720p :) alle seizoenen zijn daar te vinden al waren de eerste niet in HD dus die 720p moet je dan weglaten. En als dat niet lukt (which I'd doubt) dan kan je op youtube ook nog afleveringen vinden.
Get it, vanavond zoeken :) THX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeemannetjes met zo'n lapje voor de ogen.... ^^

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Peterbilt 379 + Interior op 1.7.0
Wat een heerlijk ding, een van de betere trucks die je kan downloaden, must have :)

YouTube: Peterbilt 379 + Interior Download 1.7.0 ETS 2 HD

• PeaceFreak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-09 14:46

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Jongens, ik ben van plan om ETS2 Gold te kopen.
Wat is het verschil met de niet Gold versie?

En waar kan ik de beste mods vinden, voor het geval dat het toch bestel???? :D
Alvast Dank!

EDIT: En wat kun je doen als je "online" gaat?
Heb je dan een ranking of zo?

[ Voor 18% gewijzigd door PeaceFreak op 22-11-2013 10:24 ]

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuzla schreef op donderdag 21 november 2013 @ 18:27:
Peterbilt 379 + Interior op 1.7.0
Wat een heerlijk ding, een van de betere trucks die je kan downloaden, must have :)

YouTube: Peterbilt 379 + Interior Download 1.7.0 ETS 2 HD
Meh, ik vind dat soort Amerikaanse trucks maar niets. Geef mij maar een doodnormale Scania oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben deze week ook begonnen met de Eddie Stobart serie, erg leuk. Maar je kunt 'm beter muten, teveel Discovery Channel gehalte:

"Weighs the same as 100...."
"The size of..."
"Enough to refuel a..."
"The distance to the moon/sun..."

En nog meer van dat soort vergelijkingen, schijtziek wordt ik ervan. En de herhaling in iedere aflevering, telkens weer de chauffeurs die je al kent uit de 1e aflevering opnieuw voorstellen... Argh...

Of die ene chauffeur die in iedere aflevering weer zo iets zegt als "...diesel gipsy..."

Verder wel gave serie hoor. Ik kijk 'm terwijl ik ETS2 speel. ETS2 met G25 op m'n ene scherm, en op mijn andere scherm Eddie Stobart T&T serie. Nu alleen nog seizoen 1 en de Christmas special gezien op youtube

[ Voor 6% gewijzigd door FastFred op 22-11-2013 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Discovery Channel heeft een MTV'tje gedaan.
Kijk uberhaupt weinig tv maar Discovery Channel was meestal wel interessant, maar sinds de Ice Tattoo Truck Choppers is het gewoon geen hol meer aan.
Zonde want het was altijd een zender met leerzame programma's.

Dat terzijde geloof ik dat ik van het weekend maar weer even wat km's moet maken in ETS2 aangezien ik de laatste tijd eigenlijk alleen GTA V en AC4 gespeeld heb.
Even tijd voor een rustige game. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Flex0r op 22-11-2013 10:49 ]

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Flex0r schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:48:
Discovery Channel heeft een MTV'tje gedaan.
Kijk uberhaupt weinig tv maar Discovery Channel was meestal wel interessant, maar sinds de Ice Tattoo Truck Choppers is het gewoon geen hol meer aan.
Zonde want het was altijd een zender met leerzame programma's.

Dat terzijde geloof ik dat ik van het weekend maar weer even wat km's moet maken in ETS2 aangezien ik de laatste tijd eigenlijk alleen GTA V en AC4 gespeeld heb.
Even tijd voor een rustige game. :)
Idem voor History channel. :(

Ik maak mijn kilometertjes nog wel in Ets, maar ik heb op dit moment zoveel games liggen dat het wel minder is geworden. En AC4 zit ik nu aan te twijfelen om er ook nog bij te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voordeeltje van 100% pc-gamer zijn. Ik ben nog niet verslaafd aan GTA V

Ieder nadeel heb z'n voordeel zeg maar :P

Dit weekend weer wat km's maken denk ik. Heb eergister ge-upgrade naar 480pk Euro 6 in mijn Scania, met weer een ietsje anders kleurschema. Ben vooral veel te vinden in Scandinavië nu. Die weg die van onderin, tot bovenaan Denemarken loopt is zo chill. Gewoon recht toe recht aan km's maken, niet iedere keer weer hoeven baan te wisselen omdat er weer een rijstrook in een afslag overgaat. Ben nu van plan niks meer uit te geven aan de vrachtwagen en nu te gaan sparen voor garage uitbreiding, daarna een 2e truck erbij + chauffeur. Denk dat ik het deze keer klein hou, de vorige keer had ik op het laatst 40+ chauffeurs. Denk nu maximaal 10 ofzo, en gewoon lekker vrachtwagens uitproberen.

EDIT: wat betreft onderstaande
FastFred schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:28:
En nog meer van dat soort vergelijkingen, schijtziek wordt ik ervan. En de herhaling in iedere aflevering, telkens weer de chauffeurs die je al kent uit de 1e aflevering opnieuw voorstellen... Argh...
Ice Road Truckers was daar heer en meester in. Iedere fucking aflevering opnieuw weer dezelfde mensen voorstellen, en iedere aflevering weer uitleggen hoe dat goedje werkt dat je in je luchtleidingen moet flikkeren om het eventueel aanwezige vocht eruit te krijgen... Daar ben ik, na ik geloof 6 afleveringen, mee gestopt, zo tenen krommend slecht. Vooral gedurende de aflevering al uit de doeken doen wat er aan het eind van de aflevering gaat gebeuren, liefst nog in de vorige aflevering laten zien wat er in de volgende gaat gebeuren...

Je hoeft eigenlijk iedere aflevering maar 10 minuten te kijken, die overige 30 minuten kun je je dan wel besparen..

[ Voor 104% gewijzigd door FastFred op 22-11-2013 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net weer een ETS2 episode van Youtuber DaSquirrelsNuts gekeken. Hij is deelnemer van het betaprogramma. Hij had het erover dat de aankomende 1.8 update niet meer compatible is met Promods en andere map mods, omdat er gebruik gemaakt wordt van andere assets (?) Geen idee wat dat inhoudt, heb er geen verstand van :P Het schijnt wel weer makkelijk weer compatible gemaakt te kunnen worden. Ik hoop dat het Promods team dit doet zodra 1.8 er is. Kan niet wachten op die nieuwe AI engine en andere dingen die gaan komen maar wil Scandinavië ook niet missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Gisteren nog even een vrachtje diepvries afgeleverd in Nuremberg. Ben aan het sparen voor de nieuwe Volvo maar aangezien ik hier aardig wat doekoe in heb gestoken even een screenshotje.

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/152jdco.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me ook erg leuk als je zou hebben dat je naar een supermarkt zelf moet (zoals Lidl-Hofer mod), maar natuurlijk niet realistisch aangezien in het echt die vrachtwagens ook niet internationaal rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Er zouden zoveel dingen leuk zijn. Waarom is het niet mogelijk om met een bakwagen of met aanhanger te rijden. Of distributie, winkeltjes langs. Kijk eens naar het plaatje, ooit een trailer met auto's op zo'n lokatie gezien. ETS2 kan zoveel realistischer en volgens mij kost dat niet zo bijster veel intelligentie of programmeerwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik juist zou willen zien is dingen aan de vrachtwagen die kapot gaan. Kapotte lampjes, lekke banden, plotselinge foutmeldingen op het dashboard. Laag oliepeil weet ik het. En mijn god, dat je je andere chauffeurs ook ziet rijden met hun vrachtwagens, dat is in 18 WoS (zelfde ontwikkelaar) altijd zo geweest

Ik heb gistermiddag en avond weer flink lang gespeeld, vanaf 13:00 tot 15:00, korte pauze tot 19:00 en daarna door tot ongeveer 0:30 :X . Heb nu de 500pk Euro 6 V8 motor in m'n Scania liggen. En mijn garage is nu geupgrade van 1 naar 3 plekken. Nu sparen voor een 2e vrachtwagen en chauffeur.

Ik merk trouwens ook dat ik het in de Scandinavië omgeving veel fijner vind rijden. Veel langere stukken snelweg zonder afslagen enzo. Ik stel een regel voor mezelf dat als ik genoeg geld heb om mijn garage te upgraden, ik er eerst heen moet rijden. Dus ik kies een vracht die me vanaf Odense naar Zurich brengt, vandaar uit was het nog 240km zonder vracht naar mijn garage in Innsbruck. Maar ik had direct alweer een hekel aan de standaard ETS map, veel te veel afslagen, ipv lekker recht toe recht aan met de cruisecontroll op 84km/h. Nu ga ik sparen voor een nieuwe vrachtwagen en chauffeur, dat wordt waarschijnlijk gewoon weer een Scania, dan moet ik dus zien dat ik een vrachtje naar, of in de buurt van Hannover krijg zodra ik genoeg geld heb voor een 2e truck

[ Voor 9% gewijzigd door FastFred op 24-11-2013 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 17:10:
Ik heb net weer een ETS2 episode van Youtuber DaSquirrelsNuts gekeken. Hij is deelnemer van het betaprogramma. Hij had het erover dat de aankomende 1.8 update niet meer compatible is met Promods en andere map mods, omdat er gebruik gemaakt wordt van andere assets (?) Geen idee wat dat inhoudt, heb er geen verstand van :P Het schijnt wel weer makkelijk weer compatible gemaakt te kunnen worden. Ik hoop dat het Promods team dit doet zodra 1.8 er is. Kan niet wachten op die nieuwe AI engine en andere dingen die gaan komen maar wil Scandinavië ook niet missen.
We zijn sinds een paar weken in gesprek met SCS en hebben nu ook toegang tot versies die nog niet voor het publiek beschikbaar zijn dus de komende weken gaan we onze updates doorvoeren zodat de map ook met 1.8 werkt. Waarschijnlijk is dat ook inclusief Estland.
FastFred schreef op zondag 24 november 2013 @ 11:50:
Ik merk trouwens ook dat ik het in de Scandinavië omgeving veel fijner vind rijden. Veel langere stukken snelweg zonder afslagen enzo.
Thanks, er zijn in de standaard map veel knooppunten die niet realistisch zijn waar je af moet slaan maar in het echt voluit rechtdoor kunt. We hebben zo veel mogelijk volgens Google Maps/Streetview gemodeleerd. SCS kan dat niet door hun beperkte "prefabs" waar ze aan vast houden.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een nieuwe Scania gekocht en bij de spuiterij zag ik ineens deze paintjob. Ik had hem nooit eerder gezien. Naast deze was er nog een andere, exclusief voor de Scania. Ik vind 'm wel vet :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/glzHg64l.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/scN0ijBl.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry-c
  • Laatst online: 18-09 10:45
Mooie Scania idd.

Ik speel het spel nu ook ongeveer een week. Begonnen met een paar snelle opdrachten. Toen een lening van 100000 afgesloten en de goedkoopste Volo gekocht. Toen de lening zo snel mogelijk afbetaald.

Heb Groot-Brittanie nu bijna helemaal ondekt en kom daar voorlopig niet meer terug (vind het niet fijn dat links rijden..). Nu de rest van europa een beetje verkennen en sparen voor een grotere garage en extra truck. Dit word waarschijnlijk de goedkoopste Daf. Als ik dan weer genoeg geld heb wil ik een full optie daf om zelf mee rond te rijden.

Afbeeldingslocatie: http://i894.photobucket.com/albums/ac146/jerry-c21/ets2/ets2_00001.png
Afbeeldingslocatie: http://i894.photobucket.com/albums/ac146/jerry-c21/ets2/ets2_00005.png

Werk op zaterdag bij een transport bedrijf als autowasser en vind het dus wel een beetje jammer dat er geen schade en vuiligheid zichtbaar is :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is idd erg jammer. Ik zou dat ook graag zien, is één van mijn grootste wensen (in ETS dan ;) ) Wie weet in een toekomstige ETS. Heb je de Scandinavia mod van Promods al? Echt een must have.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry-c
Nee die mod heb ik nog niet, ik wil het spel eerst kopen :X . Is er nog een goedkope shop die niet in de pricewatch staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh ja! Vrachtwagens die ook vies kunnen worden, dat wil ik zo graag! Ik kom af en toe wel wasstraten tegen bij tankstations enzo, dus misschien, heel misschien....

Ik hoop echt dat SCS nog even verder gaat met ontwikkelen. Ik ben zo bang dat zodra iedereen die het wil het spel gekocht heeft en dat het dan geen geld meer oplevert en ze ermee stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
jerry-c schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:22:
Nee die mod heb ik nog niet, ik wil het spel eerst kopen :X . Is er nog een goedkope shop die niet in de pricewatch staat?
De goedkoopste in de pricewatch is iets over twee tientjes is dat nog niet goedkoop genoeg koop hem dan via steam voor 19,99 of wacht dan op de steam sale.
De game is echt de 2 tientjes wel waard, ik heb hem voor de launch(een schamele 8 euro meer) prijs en qua tijd/entertainment heb dat er i.c.m. mods allang weer uit.

Ik vindt dat geen geld voor deze game.
Het is gewoon een goeie game die actiever en beter ge-support wordt en minder bugs bevat dan AAA-titels die ong. 20 euro meer kosten.

[ Voor 3% gewijzigd door Flex0r op 25-11-2013 09:57 ]

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf heb ik hem destijds voor de volle 29,95 gekocht en later de Going East DLC voor een tientje. Het is het geld dubbel en dwars waard geweest. Ik ben na bijna 100k aan kilometers het nog lang niet zat en zal voorlopig door blijven trucken. ETS brengt mij aan het eind van iedere dag weer een grijns op mijn gezicht. Voor ik ga pitten even relaxt een stukje cruisen met een lekker muziekje op de achtergrond. En de game wordt beter en beter. Al koste het 100 euro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Is er een optie om de muziek (dat van die europese radiostreams is een geweldig idee btw) te laten klinken alsof ze uit de speakers in de cabine komen, ipv rechtstreeks uit de soundcard van mijn PC?

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Op de achtergrond via Winamp of iets dergelijks afspelen met een Mono plugin misschien?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

NoFearCreations schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:27:
Op de achtergrond via Winamp of iets dergelijks afspelen met een Mono plugin misschien?
Nee, ik bedoel ingame, muziek die klinkt alsof die uit de speakers van de cabine komt, en ook enkel speelt als je in de cabine zit, net zoals je de motor anders hoort wanneer je een externe camera neemt. Misschien gewoon eens een feature request bij de makers aanvragen :)

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaaf, de nieuwe DAF XF Euro6 zit er ook aan te komen...

http://blog.scssoft.com/2013/11/the-new-daf-xf-euro-6.html

Mooi ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is mij gister iets vreemds opgevallen. Het gaat over die hele korte, witte kippers met kool of steen of erts ofzo erin. Daarmee kantel je echt debiel snel in bochten. Het lijkt erop dat de gewichtsverdeling in
die kippers niet helemaal lekker is, ik heb geen idee of het zo hoort of dat het een bug is, maar die kipper tilt je achteras(sen) een behoorlijk eind van de grond af.

Het viel me op toen ik zo'n kipper afgeleverd had en ik de vrachtwagen eens van opzij bekeek, heb toen de kipper losgekoppeld en de achterkant zakte weer naar z'n normale hoogte. Het lijkt me niet dat dit in het echt ook zo is? Je wilt een zo optimaal mogelijke gewichtsverdeling, met deze kipper lijkt het alsof al het gewicht achterin zit, terwijl dat visueel helemaal niet zo lijkt te zijn, hij is voor en achter gewoon gelijk gevuld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry-c
Oe nice!

Wel leuk werk, beetje rondracen met een nieuwe Daf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FastFred schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:31:
Het gaat over die hele korte, witte kippers met kool of steen of erts ofzo erin. Daarmee kantel je echt debiel snel in bochten.
Been there done that :X Was een duur grapje overigens :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Is in het echt zo, 20ft trailers zijn niet echt stabiel, en bij kippers ligt het zwaartepunt ook hoog.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, maar dat zou er toch niet voor moeten zorgen dat de achteras(sen) van de trekker opgetild worden? Het weegt nog altijd behoorlijk wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Dat klinkt wel als een bug inderdaad. Rijd zelf nooit met die trailers, pak altijd de langste/zwaarste.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben het spel begonnen met een Renault Premium met 380 PK, daar heb ik mee gereden tot level 9. Als afwisseling eens een Iveco Stralis gekocht, maar die was ik al vrij snel zat omdat die maar 310 PK heeft. De Renault en Iveco zijn naar andere chauffeurs gegaan, omdat ik vandaag een Volvo FH16 gekocht heb. 460 PK is echt een verademing 8)

Ben nu level 10, en heb nog drie andere chauffeurs in dienst (twee Renaults en de Iveco). Heb nog een dikke lening af te betalen O-), maar de volgende stap is het upgraden van de andere trucks naar model met meer PK's. Heb gelezen dat de chauffeurs dan veel productiever worden en dus meer opbrengen. Daarna maar sparen voor een extra garage en weer 3 trucks.

Moet zeggen dat ik nu het spel pas echt leuk begin te vinden, omdat er langzaam wat meer management bij komt. Ik wil zo snel mogelijk een groot team hebben rijden, zodat ik daarna wat eenvoudiger kan cashen door gewoon het spel aan te laten staan zonder dat ik zelf aan het rijden ben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFearCreations schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:50:
Dat klinkt wel als een bug inderdaad. Rijd zelf nooit met die trailers, pak altijd de langste/zwaarste.
Omdat je graag een uitdaging wilt? Ga dan maar eens met die kippers rijden :X Ik pak altijd de vrachtjes die of het meest op brengen, of naar een plaats gaan waar ik nog niet geweest ben.

Nu level 18 overigens, 500pk V8 (ik kan al verder naar de 560pk V8 met 200nm extra, maar wil eerst een 2e chauffeur inhuren, dan is het totaal op 3).

Mijn chauffeur, of chauffeuse eigenlijk, rijd nu in de goedkoopste Scania die er te krijgen was, met 360pk, zelfs de kleur heb ik van de standaard kleur naar wit moeten zetten omdat dat weer € 1200,- ofzo scheelde, zo had ik net genoeg voor die truck :X

[ Voor 46% gewijzigd door FastFred op 26-11-2013 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-09 19:09
Na 2 weken weer opgepakt. Doorgespaard tot 110K en de FH16 Sleeper gekocht. Heerlijk ding, met z'n driehonderdnogwat PK. Kek dingetje, kart heerlijk door en kost amper een ton. Net alleen een vracht totaal verpest. 550KM van Parijs naar Frankfurt en ik moest tussendoor slapen. Helaas was ik zo'n beetje in het midden al moe. Even een tankstation opgezocht en geslapen. Het had moeten passen, makkelijk. Alleen drukte ik op Enter ipv E toen ik klaar was met slapen. Had nog maar een uur en moest nog 4 uur rijden :').

Vracht opgezegd, vrachtwagen laten fixen (had 'm gecrasht, 15% damage) en nu heb ik een schuld van 1K. Tijd om weer wat te verdienen :p

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee of het een bug is, maar wel geniaal:

Truck Manager > Kies een truck > Upgrade > Kies "High Roof" (als je een Normal hebt) > Kijk even naar de prijs, je krijgt ook een bepaalde refund > Kies "Normal Roof" > Kost niks (want je hebt 'm al), maar je krijgt wel een refund van 1K 8)7 :D

Was bij mijn twee Renaults het geval, Iveco niet :P Toch mooi 2K verdiend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Ach, 2K... Sinds ik ProMods vandaag heb geinstalleerd haal ik in 1 ritje meestal 30K op. Denemarken rijdt fantastisch lekker door en ik kom vaak al een dag voor de geplande tijd aan.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Ik ben een echte "siema" geworden...tour alleen nog maar door Polen. Meestal ritjes van 7-8 uur, die zijn wel lekker om te rijden.
BeefHazard schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:27:
Na 2 weken weer opgepakt. Doorgespaard tot 110K en de FH16 Sleeper gekocht. Heerlijk ding, met z'n driehonderdnogwat PK. Kek dingetje, kart heerlijk door en kost amper een ton. Net alleen een vracht totaal verpest. 550KM van Parijs naar Frankfurt en ik moest tussendoor slapen. Helaas was ik zo'n beetje in het midden al moe. Even een tankstation opgezocht en geslapen. Het had moeten passen, makkelijk. Alleen drukte ik op Enter ipv E toen ik klaar was met slapen. Had nog maar een uur en moest nog 4 uur rijden :').

Vracht opgezegd, vrachtwagen laten fixen (had 'm gecrasht, 15% damage) en nu heb ik een schuld van 1K. Tijd om weer wat te verdienen :p
Je had gewoon moeten doorrijden. Een vracht opzeggen kost je 12k. De boete die je krijgt door 3 uur te laat aan te komen is daar maar een klein deel van

• biertjuh?
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:50
Going East DLC is nu in steam maar 4,99 ipv 10 euro.. En de halloween paint jobs zijn maar 69 cent ipv 2 euro..

Voor wie wil, ik weet niet hoelang deze aanbieding nog duurt..

Promods werkte toch ook nog gewoon met Going East?

Verwijderd

biertjuh? schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:49:
Promods werkte toch ook nog gewoon met Going East?
Perfect :)

Verwijderd

Thanks, mooi prijsje voor de uitbreiding, dus meteen besteld. 8)

Actie duurt tot 3 december.

Verwijderd

Het is autumn sale bij Steam. Mocht je deze missen dan is er in december rond kerst nog een sale. Zal ETS2 + DLC ongetwijfeld weer in de sale komen.

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:16
Je kunt zeker geen Steam DLC downloaden bij je game als je de game zelf niet via Steam hebt aangeschaft? :(

• CaptainPanda
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Jawel, dat kan door de gamekey van de retailversie ook in Steam te registreren.

Omdat ik een cheapskate ben, wacht ik nog even tot de ETS2 misschien nog een daily deal/flash sale wordt en dan ga ik ook zeker de Going East-DLC erbij halen. O-)

Verwijderd

Ik speel Euro Truck Simulator maar ben een beetje teleurgesteld over nederland, bestaat hier geen uitbreiding voor?

• Attie
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:55
CaptainPanda schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:37:
Jawel, dat kan door de gamekey van de retailversie ook in Steam te registreren.

Omdat ik een cheapskate ben, wacht ik nog even tot de ETS2 misschien nog een daily deal/flash sale wordt en dan ga ik ook zeker de Going East-DLC erbij halen. O-)
ik heb gisteren ETS2 + Going East voor 10.09 Euro in de Steam Autumn Sale gekocht.
Cheap enough?

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Attie schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:37:
[...]

ik heb gisteren ETS2 + Going East voor 10.09 Euro in de Steam Autumn Sale gekocht.
Cheap enough?
Chips, die deal heb ik gemist. Maar even goed in de gaten houden!

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• CaptainPanda
  • Niet online
Je kan de bundle nog steeds samen voor €10.09 halen.
[...]

Cheap enough?
Tja, ik probeer toch nog op de kleintjes letten. Ook al is het een paar euro; met de minimale besparing is het ook weer mogelijk om tijdens de sale weer wat andere extra games kopen omdat die ook bijna niets kosten. Overigens heb ik de base game al en gaat het mij alleen om de DLC. En als blijkt dat deze toch niet goedkoper wordt, ga ik die evengoed halen, maar anders is het gewoon mooi meegenomen.

• Kuusj
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

[...]

Cheap enough?
Summer sale had ik em voor maar liefst 7 euro... inclusief Going East, welke ik trouwens nog niet echt verkent heb wegens tijdgebrek.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer, had ik mooi op Sinterklaas op school kunnen vragen... Net te vroeg lootjes getrokken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
[...]

Cheap enough?
haha, iets te vroeg geweest... is nu 7,41 Euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Niet online
Ah super, kan ik eindelijk mijn DLC kopen voor €3:p

[ Voor 5% gewijzigd door CaptainPanda op 29-11-2013 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry-c
mm 1e keer steam proberen. Site ligt meteen plat..

Inmiddels bijna 20.000 ilegale kms verder, een extra iveco gekocht en eerste chaufeur in dienst genomen. Nu sparen voor een dikke daf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
is Going to the East compatible met de scandinavia mod? Zou wel vet zijn, op een gegeven moment heb je gewoon heel europa als het zo doorgaat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
CaptainPanda schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 19:21:
Ah super, kan ik eindelijk mijn DLC kopen voor €3:p
€2,50* ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry-c
Zo eindelijk gekocht :P Viel meteen op dat m'n volo in de nieuwe versie ook een ander geluid maakt en de 1e versnellingen beter doorkomt :)

oh en opeens was de naam van m'n werknemer aangepast dus moest ik zijn naamplaatje voor het raam wijzigen. lette alleen niet goed op en was zomaar 3000 lichter :?

[ Voor 37% gewijzigd door jerry-c op 29-11-2013 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Top, meteen even aanschaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-09 20:24
Ik heb ETS 2 gehaald (nog zonder DLC, had zoiets van, eerst maar eens zien. Toch maar kopen?) En ben totáál onbekend met het genre. Heb nu wat eerste ritjes gemaakt, en ben razend enthousiast geworden :D

Heb nog niet echt de tijd gehad om wat langere ritten te gaan rijden. Maar heb me met XP points gefocusd op lange afstand en waardevolle vrachten. Is dat handig of..?

Heb nog echt maar een stuk of 4/5 ritten gedaan, waarvan 2 in GB. Daar kom ik voorlopig niet terug, wat een ellende is dat zeg, eerst maar eens richting het oosten en westen van Europa.

Oja, nog iets over mods..

Ik heb al e.e.a gezocht, maar je ziet door de mods het bos niet meer. Ik ben op zoek naar praktische mods. Voorlopig heb ik nog niets met skins, andere vrachtwagens e.d. zoals gezegd, ben zelf al op onderzoek uitgegaan, maar kom er nog niet echt wijs uit. Hebben jullie tips?

[ Voor 12% gewijzigd door Jadero op 30-11-2013 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eerst ingezet op lange afstand, en daarna 4 van de 6 "gevaarlijke stoffen" schildjes gehaald. Ben nu bezig aan een ritje van 38K (11h rijden), verdient lekker zo met die ADR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Ghengis schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 00:28:
Ik heb ETS 2 gehaald (nog zonder DLC, had zoiets van, eerst maar eens zien. Toch maar kopen?) En ben totáál onbekend met het genre. Heb nu wat eerste ritjes gemaakt, en ben razend enthousiast geworden :D

Heb nog niet echt de tijd gehad om wat langere ritten te gaan rijden. Maar heb me met XP points gefocusd op lange afstand en waardevolle vrachten. Is dat handig of..?

Heb nog echt maar een stuk of 4/5 ritten gedaan, waarvan 2 in GB. Daar kom ik voorlopig niet terug, wat een ellende is dat zeg, eerst maar eens richting het oosten en westen van Europa.

Oja, nog iets over mods..

Ik heb al e.e.a gezocht, maar je ziet door de mods het bos niet meer. Ik ben op zoek naar praktische mods. Voorlopig heb ik nog niets met skins, andere vrachtwagens e.d. zoals gezegd, ben zelf al op onderzoek uitgegaan, maar kom er nog niet echt wijs uit. Hebben jullie tips?
Mocht je de DLC nog niet hebben dan zou ik die toch wel kopen nu voor die paar centen.
Niet iedereen heeft dezelfde smaak wat mods betreft... hier een paar mods die ik gebruik. ( heb er nog wel een paar maar weet niet meer waar ik die vandaan heb. ) En verder heb ik mijn trailergewichten wat aangepast, zwaarder gemaakt.

Poland rebuilding
http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=32&t=48363
Promods
http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=32&t=97
Awesome rain
http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=34&t=61702
Red expert
http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=34&t=48647

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Red expert ook maar even gedownload. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zéker! Lange afstanden verdienen in de basis het beste. Helemaal icm met andere specialeteiten als ADR, waardevolle vrachten of dringende leveringen. Die laatste zijn wel lastig. Het is moeilijk om op tijd te komen als je over een lange afstand één of twee keer moet rusten. En inderdaad, haal die Going East binnen voor die 2,49 euro dat het nu kost! En de Scandinavia mod van Promods, dat uiteraard gratis is. Dan heb je een gigantische gebiedsuitbreiding en het is volledig compatible. Verder gebruik ik ook nog de Trailers and Cargo mod van Jazzycat, die een groot aantal nieuwe trailers incl. ladingen toevoegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DLC gekocht (€3 is echt niks), Promods & PolandRebuilding gedownload en rijden maar!

YouTube: New Kids Turbo vrachtauto chauffeur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Hoe zit dat precies met steam, ik zie dat je steam moet installeren en draait dat dan altijd op de achtergrond? Stel ik doe een nieuwe systeem installatie, kan ik daarna de dlc nog gebruiken zonder steam te hebben draaien? Moet je altijd ingelogd zijn?

[ Voor 6% gewijzigd door cbr600f4i op 30-11-2013 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Ik heb welgeteld 2 mods, 1 voor het betere DAF geluid en een trailerpack (koel,diepvries, dat genre).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-09 20:24
Bedankt voor de tips, eerst de DLC maar eens gedownload. Nu pak ik in ieder geval Red Expert en de 'rain' mod mee. waar ik beide zelf nooit opgekomen zou zijn. Installeren, en eerst maar eens wat flinke ritten gaan rijden! :)
Pagina: 1 ... 30 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.