Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Zo, even een verse install gedaan en gelijk die DLC gekocht en mijn favo modjes weer in de map geplaatst.... Nu weer verder met GTA5..lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 12:38:
Grappig is ook dat Pavel in het interview toegaf dat ze 1 jaar bezig zijn geweest met de DLC.
Wij komen op circa 8 maanden met een oppervlakte die bijna dubbel zo groot is. Alhoewel wel iets minder detail hebben geschonken aan 3d modellen/gebouwen enz. maar dat kan altijd nog worden uitgebreid. :)
Er zit veel tijd in nieuwe 3D modellen, vergeet dat niet ;) Het is dus best logisch dat ze daarvoor iets langer bezig waren. De grootte van de DLC valt me wel tegen, of eigenlijk valt het prijskaartje me tegen. €10 is best veel voor zo'n kleine uitbreiding. Vooral omdat de game zelf €20 is

🠕 This side up

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:06
Ik wacht het nog wel ff af. Ben voorlopig wel druk met GTA V :9
Mooi voorproefje op American Truck Simulator :P
Koenvh schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 21:40:
[...]

Er zit veel tijd in nieuwe 3D modellen, vergeet dat niet ;) Het is dus best logisch dat ze daarvoor iets langer bezig waren. De grootte van de DLC valt me wel tegen, of eigenlijk valt het prijskaartje me tegen. €10 is best veel voor zo'n kleine uitbreiding. Vooral omdat de game zelf €20 is
Jep maar wij doen dit in de avonduren en weekenden :)
Ik denk ook dat voor een groot deel van hun fanbase (helemaal in Oost-Europa waar dit op gericht is) het prijskaartje te hoog is.

Ik vermoed dan ook dat dit hun 1e en laatste DLC wordt omdat ze beter kunnen focussen op coach sim & ATS.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

ScuL schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 12:42:
[...]

Jep maar wij doen dit in de avonduren en weekenden :)
Klopt, maar ik denk dat 3D modellen maken wel erg veel tijd kost (in verhouding met de rest) ;) Wellicht kunnen jullie die nieuwe modellen ook gebruiken.. :)
Ik denk ook dat voor een groot deel van hun fanbase (helemaal in Oost-Europa waar dit op gericht is) het prijskaartje te hoog is.

Ik vermoed dan ook dat dit hun 1e en laatste DLC wordt omdat ze beter kunnen focussen op coach sim & ATS.
Denk het ook. Ik had verwacht dat deze DLC zo rond de €4 zou zijn, maximaal €6. €10 gaat me te ver, omdat het spel €20 was, en American Truck Simulator ook nog uitkomt (weer €20/€30 voor SCS) en volgend jaar Coach Sim (alweer €20/€30). Het wordt dan wel erg duur (tenzij American Truck Simulator ook een DLC wordt, maar dat verwacht ik niet)

🠕 This side up

• Odessa
  • Niet online
6 Euro zou een goede prijs zijn. Ook mooi dat het team van ER verder gaat modden met de DLC. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Ik heb de DLC voor ETS2 gekocht op steam maar krijg deze melding als ik hem wil installeren:

Spel niet gevonden. Het is mogelijk dat deze niet correct is geïnstalleerd of dat er een aantal belangrijke bestanden missen. Probeer deze update te kopiëren naar de map waar het spel in is geïnstalleerd (het moet base.scs bevatten) en voer het daar uit.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De installer moven naar de folder waar ETS2 in is geïnstalleerd, ik heb dat ook omdat ik mijn ETS2 oorspronkeljik op mijn G:\ schijf had gezet en naderhand naar mijn D:\ schijf had verplaatst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gedaan wat je zei maar hij blijft maar dezelfde melding geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet je zeker dat het je installatiefolder is en niet de folder in Mijn Documenten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dat weet ik niet zeker, ik ben niet zo handig met dit soort dingen :P
Hoe/waar kan ik dat vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan niet ruiken waar je ETS2 hebt geïnstalleerd.
Als je verder niks hebt veranderd waarschijnlijk in C:\Program Files (x86)\Euro Truck Simulator 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ETS2 staat in C:\Program Files (x86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heb je een standalone installatie ipv een Steam installatie. Je zal ETS2 dan eerst in Steam moeten installeren voordat je de DLC kan gebruiken. De product key die je hebt kun je gewoon in Steam gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ETS2 opnieuw geinstaleerd in steam, maar kan de DLC nergens vinden. Kan hem ook niet opnieuw kopen, er staat dat ik de DLC al gekocht heb. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
In Steam.
Library > ETS2 > rechtermuistoets > properties > DLC.. Staat daar je going east bij?

Verwijderd

ScuL, van harte gefeliciteerd met je verjaardag *O*
Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 09:23:
ScuL, van harte gefeliciteerd met je verjaardag *O*
Ah thanks wist niet dat dat hier ook weergegeven stond :9

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Moet eerlijk zeggen dat ik de DLC ook vrij prijzig vindt.

Gefeliciteerd met je verjaardag ScuL!

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Verwijderd

Gefeliciteerd ScuL :P

Verwijderd

In Steam.
Library > ETS2 > rechtermuistoets > properties > DLC.. Staat daar je going east bij?

Ja hij staat daar wel bij, maar kan er niks mee doen.

• Odessa
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 19:02:
In Steam.

Ja hij staat daar wel bij, maar kan er niks mee doen.
Kijk eens op de map in het spel.. Als het goed is moet je de uitbreiding al zien. ( zit het al in je spel )

[ Voor 3% gewijzigd door Odessa op 25-09-2013 20:05 ]

Verwijderd

Nee is er nog niet, heb nog steeds 1.4 en zie ook nog niet de nieuwe steden op de map.

• Odessa
  • Niet online
Nog steeds 1.4 ? Heb je updates wel op toestaan ?

Verwijderd

Eindelijk heb ik het gevonden! Bij beta's stond die nog op 1.4 en die moest ik op 1.5 zetten. Wil iedereen bedanken die op mijn berichten heeft gereageerd! Bedankt! ;)

• Odessa
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 20:33:
Eindelijk heb ik het gevonden! Bij beta's stond die nog op 1.4 en die moest ik op 1.5 zetten. Wil iedereen bedanken die op mijn berichten heeft gereageerd! Bedankt! ;)
Mooi zo... happy trucking :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een kleine stap richting ATS :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rypzqic.jpg

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 15:47

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Meer ATS screens:
Trucksim
Truck simulator foto's
ATS1ATS2ATS3
ATS4ATS5

edit:
Ik vind het er zelf erg mooi uitzien, ook de sfeer lijkt erg op die in Californië.

[ Voor 4% gewijzigd door RoofTurkey op 28-09-2013 19:55 ]

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:39
Als ze die ats trucks nou eens naar ets2 brengen. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselross
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:17
Wat moet dat Russische vlaggetje in een Amerikaanse truck :P
Iets over godslastering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dieselross schreef op zondag 29 september 2013 @ 16:06:
[...]

Wat moet dat Russische vlaggetje in een Amerikaanse truck :P
Iets over godslastering....
Kon ik het maar weghalen :P

Binnenkort gaat de K100 weg en koop ik een Peterbilt 387. Toch wat leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb momenteel TruckSim Map mod geinstalleerd, maar ik hoor dat er betere map mods zijn. Graag zou ik willen horen welke (goede) map mods jullie hebben waar jullie tevreden over zijn.... Het liefst zo groot mogelijk natuurlijk :p....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:52

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
ProMods Scandinavië map, link staat in de TS.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Nieuwe volvo pics:
Trucksim
Truck simulator foto's
Volvo_1Volvo_2

Bron: http://blog.scssoft.com/2013/10/october-is-here.html

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De map werkt fijn! Mooie map ook! Alleen bij de TruckSim map werd de hele map als het ware een echte wereld met echte bedrijven etc. Bestaat dat hier ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

World of Trucks nieuws: http://blog.scssoft.com/2013/10/world-of-trucks-v001.html. In den beginne zal het vooral draaien om het delen van screens als ik het goed begrijp.

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Ik heb echt geen idee wat ik daar nou van moet denken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Persoonlijk krijg ik ook het gevoel dat ze dus eigenlijk met WoT nog op niveau 0 zitten. Screenshots managen kon al lang via Steam en de rest was ook nooit bijzonder moeilijk te doen icm wat mods. Als ze samen online rijden (eventueel in 'team'verband) en andere live online interactie met andere spelers toe voegen krijg ik pas het idee dat het een beetje in de buurt komt van wat het moet worden.

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoofTurkey schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 19:01:
Persoonlijk krijg ik ook het gevoel dat ze dus eigenlijk met WoT nog op niveau 0 zitten. Screenshots managen kon al lang via Steam en de rest was ook nooit bijzonder moeilijk te doen icm wat mods. Als ze samen online rijden (eventueel in 'team'verband) en andere live online interactie met andere spelers toe voegen krijg ik pas het idee dat het een beetje in de buurt komt van wat het moet worden.
Mee eens, ik vind het een beetje mager. Tot nu toe is het niets meer dan een soort van sociaal netwerkje met beperkte mogelijkheden. (Al is een aangepast nummerbord wel erg leuk O-) )

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja, het is een aanzet. Ik denk ook dat ze hard aan de capaciteit zullen moeten werken gezien het aantal ETS2 spelers dat onverwacht erg groot is.

Onze mod is nu circa 15000x gedownload en ik schat dat misschien hooguit een derde van alle ETS2 spelers er weet van heeft dat betekent dus dat ze een publiek hebben van zo'n 45.000 spelers..
Daar moet wel een flinke infrastructuur achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:18:
Mja, het is een aanzet. Ik denk ook dat ze hard aan de capaciteit zullen moeten werken gezien het aantal ETS2 spelers dat onverwacht erg groot is.

Onze mod is nu circa 15000x gedownload en ik schat dat misschien hooguit een derde van alle ETS2 spelers er weet van heeft dat betekent dus dat ze een publiek hebben van zo'n 45.000 spelers..
Daar moet wel een flinke infrastructuur achter
Een derde lijkt me erg veel, vooral omdat een grote groep volgens mij helemaal geen mods gebruikt.
Daarnaast is capaciteit een punt, maar dat moet ook geen probleem zijn, vooral als ze zelf geen multiplayer server willen opzetten.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Ik heb toch maar wel meteen een profiel aangemaakt, al is het maar voor de custom license plate:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/103030240/wotprofile.jpg

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:58
Na lange tijd maar eens van 1.2.5 geupdate naar de nieuwste versie. Een merkbare verbetering is het achteruit parkeren, gaat wat soepeler. Alleen hoe perfect ik 'm ook parkeer op de aangewezen plaats, ik krijg geen groen licht en moet m dan helaas automatisch laten parkeren. Zijn er meer met dat probleempje?

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cbr600f4i schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 14:08:
Na lange tijd maar eens van 1.2.5 geupdate naar de nieuwste versie. Een merkbare verbetering is het achteruit parkeren, gaat wat soepeler. Alleen hoe perfect ik 'm ook parkeer op de aangewezen plaats, ik krijg geen groen licht en moet m dan helaas automatisch laten parkeren. Zijn er meer met dat probleempje?
Nee, maar kijk voor de grap eens of je 'm nog verder naar achteren kunt zetten ;)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Koenvh schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 15:10:
[...]

Nee, maar kijk voor de grap eens of je 'm nog verder naar achteren kunt zetten ;)
Dan staat ie tegen het dock ;)

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ai

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pointer voor mensen die mods gebruiken icm de DLC, als het aantal jobs groter dan 1000 wordt crashed het spel in de freight list.. dit is onafhankelijk of het standaard spel+DLC of met ProMods of TSM is..

SCS is er van op de hoogte en is bezig met een fix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselross
Blogpost van SCS over de nieuwe FH16 die waarschijnlijk binnenkort via een update komt.
http://blog.scssoft.com/2...g-your-way-very-soon.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geloof het of niet, maar ook ik heb ETS2 nu toch eindelijk gekocht, nadat ik 'm zowat sinds release minder legaal heb gespeeld en de afgelopen 3 of meer maand al niet meer gespeeld had wil ik toch weer gaan rijden. Maar heb geen zin meer om bij iedere update weer een nieuwe crack te proberen of nieuwe manieren om 'm toch maar te blijven spelen enzo. Dus maar besteld.

Ben benieuwd naar de nieuwste updates!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
FastFred schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 21:31:
Geloof het of niet, maar ook ik heb ETS2 nu toch eindelijk gekocht, nadat ik 'm zowat sinds release minder legaal heb gespeeld en de afgelopen 3 of meer maand al niet meer gespeeld had wil ik toch weer gaan rijden. Maar heb geen zin meer om bij iedere update weer een nieuwe crack te proberen of nieuwe manieren om 'm toch maar te blijven spelen enzo. Dus maar besteld.

Ik dacht dat het nooit ging gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Verdienen die gasten ook nog wat aan die DLC? Ik snap eigenlijk niet waarom ze niet gewoon een ETS3 uitbrengen met nieuwe maps dan koopt de gehele community waarschijnlijk het spel weer en heb je volgens mij meer winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

cbr600f4i schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:10:
Verdienen die gasten ook nog wat aan die DLC? Ik snap eigenlijk niet waarom ze niet gewoon een ETS3 uitbrengen met nieuwe maps dan koopt de gehele community waarschijnlijk het spel weer en heb je volgens mij meer winst.
DLC is financieel gezien veel interessanter, daarbij is het nog lang geen tijd voor ETS3. Eerst ATS, dan (een fatsoenlijke versie van) WoT en dan misschien ooit een keer een deel 3. Alhoewel waarschijnlijker dat WoT de volgende versie gaat zijn en gewoon heel veel updates gaat krijgen eventueel tegen betaling.

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 21:31:

Gister binnen gekomen, besteld bij Bol. Direct G25 aangesloten, range-splitter ingesteld en gaan. Heb 4 of 5 snelle opdrachten gereden, daarna 100k geleend en mijn eigen Scania gekocht met een whopping 360pk, daar nu 2 ritjes mee gereden.

Alleen het stuur nog even beter afstellen, die reageert nu veel te snel

Oja, en nog even updaten naar 1.6.1 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pctje91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 13:24
Bij Steam is nu ETS 2 in de aanbieding. Deze aanbieding duurt ongeveer 2 dagen.
Zonder uitbreiding voor een kleine € 7,- en met uitbreiding voor een kleine €15,-
Misschien hebben er hier nog mensen wat aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-09 19:09
Bugger, gisteren zonder uitbreidingen voor €15,- gekocht ;(

Zelfde verhaal als FastFred eigenlijk, tijdje illegaal gespeeld en nu de prijs mooi is toch maar gekocht. Speelde het voor het laatst iets van een jaar geleden en toen veel gecheat omdat ik even wilde ontdekken, maar nu vind ik het een heerlijke tijdverpesting :p

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik em een tijd lang illegaal heb gespeeld, wil hem nu wel aanschaffen maar weet niet hoeveel de DayZ standalone gaat kosten, op site 1 is het een 10-tje op de andere 25 euro, en ik heb nu 17,50 aan Paysafecards liggen...
Moeilijk, first world problems.

Wordt tijd dat ie op Humble bundle komt.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kuusj98 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 20:08:
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik em een tijd lang illegaal heb gespeeld, wil hem nu wel aanschaffen maar weet niet hoeveel de DayZ standalone gaat kosten, op site 1 is het een 10-tje op de andere 25 euro, en ik heb nu 17,50 aan Paysafecards liggen...
Moeilijk, first world problems.

Wordt tijd dat ie op Humble bundle komt.
Goedkoper dan €7 gaat ETS2 niet worden ben ik bang, dus ik zou zeggen: Sla je slag! ;) (Ik heb er €30 voor neergelegd :/)

[ Voor 3% gewijzigd door Koenvh op 24-10-2013 20:14 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tjonge wat heb ik een boel gemist :D

Nieuwe dingen die ik ontdekt heb sinds de laatste keer dat ik gespeeld heb (draai nu 1.6.1):

- meer realistische forcefeedback: Als de motor uit staat gaat het sturen heel zwaar (geen stuurbekrachtiging meer). Trilling/schokken bij drempels, hobbels, stoepranden, botsingen. Lichte fibratie in het stuur afhankelijk van hoever je het gas intrapt en of je dan een heuvel op moet ja/nee.
- berekening hoeveel liter per uur en per 100km er verbruikt wordt (weergegeven op de display tussen de teller units, ook weer afhankelijk van hoever je het gas in trapt, in welke versnelling je zit etc. Nu gaat brandstofverbruik dus echt meespelen)
- luchtdruk metertje, zowel analoog (bij de Scania onder de toerenteller) als digitaal (op het display tussen beide teller units in). Deze zaten er al, maar doen nu ook wat afhankelijk van of je remt, stil staat of gas geeft.
- geluid van banden op witte strepen als je over de dikke streep van de vluchtstrook rijd.

Het is allemaal zo veel gaver geworden! Zoveel meer inleving in de spelwereld. Fantastisch, man wat heb ik een boel gemist.

Oja, mijn cabine

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/VnMF7GAgYTh2j45Uz8J9sUF4/full.jpg

Om te voorkomen dat de pedalen naar achter schoven iedere keer als ik remde, heb ik een 3.5" diskettestation achter de pedalen gelegd, die klem zit tussen het stekkerblok dat tegen de muur ligt en de pedalen :P

[ Voor 17% gewijzigd door FastFred op 24-10-2013 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
In other news...
De nieuwe Volvo FH16 is uit. De oude heet nu FH16 'classic', waarbij de nieuwe gewoon FH16.

Meteen gekocht. Ik weet niet precies tot hoe ver de motoren gaan, omdat ik nog niet hoog genoeg level ben (mijn ProMods profiel is stuk sinds ik het spel heb geupdate van 1.4). Rijd wel leuk, interieur is erg verfrissend.
Zo te zien hebben ze beetje de Scania weg ingeslagen met veel kleine motoren die bij zo'n 400pk starten, en ik nu rond de 550pk zit.

Erg leuk om het na tijdje weer op te pikken. Ik ben ook benieuwd hoe de fuel simulation zich gedraagt. Meestal rijd ik nogal door, en reed ik even zuinig als rustig. Altijd rond 1:2. Zo te zien moet je het wel eerst aanzetten, maar ik ga er straks even paar ritjes mee rijden.

[ Voor 23% gewijzigd door Hans1990 op 24-10-2013 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kopen als in DLC of kopen in het spel sinds de nieuwe update? Keb nu nog de goedkoopste Scania met 360pk, met 4 lampjes op het dak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
FastFred schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 22:21:
Kopen als in DLC of kopen in het spel sinds de nieuwe update? Keb nu nog de goedkoopste Scania met 360pk, met 4 lampjes op het dak...
De Volvo zit in de nieuwe patch....gratis. :)
Ik heb gelijk de Halloween DLC aangeschaft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pctje91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 13:24
Zijn er nog echt mods die geadviseerd worden? Ik zie er 3 staan in de TS, kan ik die alle 3 tegelijk toevoegen? En adviseren jullie nog andere mods mbt tot extra grote vrachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:39
de nieuwe volvo fh ziet er echt fantastisch uit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ETS2 eens (illegaal) gedownload op mijn oude laptop, vond het leuk maar beleefde er weinig plezier aan wegens matige grafische prestaties.

Inmiddels nieuwe laptop + Steam daily deal = toch maar gekocht 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pctje91 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:09:
Zijn er nog echt mods die geadviseerd worden? Ik zie er 3 staan in de TS, kan ik die alle 3 tegelijk toevoegen? En adviseren jullie nog andere mods mbt tot extra grote vrachten?
Je kunt maar 1 map mod tegelijk gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL: is het nog steeds zo dat ik overnieuw moet beginnen met mijn savegame als ik Scandinavië installeer?

Ben opzich nog niet zo ver met mijn nieuwe savegame, dus nu vind ik het nog niet zo'n ramp om overnieuw te beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:19:
ScuL: is het nog steeds zo dat ik overnieuw moet beginnen met mijn savegame als ik Scandinavië installeer?

Ben opzich nog niet zo ver met mijn nieuwe savegame, dus nu vind ik het nog niet zo'n ramp om overnieuw te beginnen...
Nee, hoeft niet meer ;)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee inderdaad dat is ergens in patch 1.4 geloof ik opgelost.. progressie blijft behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond ook maar eens ETS 2 kopen :$
Al is het maar zodat SCS verder kan met ATS! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Is die Going east DLC het waard?
Ziet er namelijk niet zo uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 18:04:
Is die Going east DLC het waard?
Ziet er namelijk niet zo uit.
Voor €7 kan het geen kwaad toch?

Wel gek dat de goldbundle 14,84 is en ETS 2 + DLC 14,28.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2013 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met de Steam versie van ETS 2. Als ik naar links stuur met mijn G25 dan slaat hij het laatste stukje over. Mijn stuur is bij 600 graden en dan springt hij naar 780 graden. Als ik mijn stuur draai tussen 600 en 780 graden gebeurt er dus niks; hij blijft op 780 staan. Als ik weer onder de 600 kom draait hij wel goed mee. Weet iemand een oplossing?

Edit: Reinstall deed het, gek.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2013 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Verwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 18:41:
[...]

Voor €7 kan het geen kwaad toch?

Wel gek dat de goldbundle 14,84 is en ETS 2 + DLC 14,28.
Ik heb gewoon de game-only gekocht, ik kijk wel of ik de DLC koop, ofja, ik weet het voor 95% zeker.

Edit: Kuusj kan zich niet inhouden: DLC ies MINE!

[ Voor 7% gewijzigd door Kuusj op 25-10-2013 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 19:31:
Ik heb een probleem met de Steam versie van ETS 2. Als ik naar links stuur met mijn G25 dan slaat hij het laatste stukje over. Mijn stuur is bij 600 graden en dan springt hij naar 780 graden. Als ik mijn stuur draai tussen 600 en 780 graden gebeurt er dus niks; hij blijft op 780 staan. Als ik weer onder de 600 kom draait hij wel goed mee. Weet iemand een oplossing?

Edit: Reinstall deed het, gek.
Ik laat mijn G25 gewoon de volle 900 graden draaien. Is meer stuurwerk, maar is wel veel leuker dan je stuur 5 graden draaien voor een haarspeld bocht en loopt dan nog redelijk gelijk aan het stuur in de vrachtwagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Super irritant dat na een simpele/kleine update van 1.6.1 naar 1.7.0. je levering geannuleerd wordt en je wordt neergezet in je garage (een paar landen verderop van waar ik zat). Straks maar even de nieuwe Volvo kopen.

[ Voor 10% gewijzigd door cbr600f4i op 26-10-2013 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat had ik ook toen ik vanaf de op cd geleverde versie naar 1.6.1 ging. Ik had toen de levering al voltooid en ben dus alleen 200km verderop bij m'n garage neer gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Iemand een idee hoe ik 20 levels en een paar ton erbij kan doen?
Mijn safe is verloren gegaan bij het opniew installeren van Windows en ik wil niet weer met een 300 PK volvo 50 uur in het spel gaan steken voordat ik op hetzelfde niveau ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselross
kuusj98 schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 11:24:
Iemand een idee hoe ik 20 levels en een paar ton erbij kan doen?
Mijn safe is verloren gegaan bij het opniew installeren van Windows en ik wil niet weer met een 300 PK volvo 50 uur in het spel gaan steken voordat ik op hetzelfde niveau ben.
Ik kon zo snel niet echt iets fatsoenlijks vinden.
Je kan wellicht proberen of de cheat codes die in 18 WoS en ETS, GTS en UKTS zaten werken.
Was iets van .cfg-file aanpassen en 'cheat money' uit mijn hoofd.
Of misschien valt er iets van profielen te downloaden.

Heb trouwens gisteren de Going East-DLC gekocht op Steam. Was aan het twijfelen omdat ik nog lang niet alles gezien had van de map die ik eerder had (standard ETS2 + Promods). Viel me trouwens wel op dat na installatie van de DLC de kaart niet meer aangeeft dat ik op het gebied van Promods gereden heb, percentage van bereden wegen is dan ook flink gezakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffendahl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 21:03

Griffendahl

Macced for life

Heb hem vandaag ook maar gekocht, heb eigenlijk een mac dus heb er helemaal niet zo veel aan, maar vind het gewoon een erg vet spel en voor dit soort bedragen wil ik de ontwikkelaar er graag mee steunen.

15" rMBP (late 2013) i7 2.6Ghz GT 750M, 15" MBP (mid 2009) C2D 2.66Ghz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Griffendahl schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 17:58:
Heb hem vandaag ook maar gekocht, heb eigenlijk een mac dus heb er helemaal niet zo veel aan, maar vind het gewoon een erg vet spel en voor dit soort bedragen wil ik de ontwikkelaar er graag mee steunen.
Dus je kan hem niet spelen...? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Griffendahl schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 17:58:
Koop anders Scania Truck Driving Simulator (https://itunes.apple.com/...mulator/id614465571?mt=12), zelfde maker, ook beschikbaar voor Mac.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:17

PauseBreak

derp!

Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 20:47:
[...]

Dus je kan hem niet spelen...? 8)7
Op een Mac kun je vaak ook wel Windows installeren ;)

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffendahl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 21:03

Griffendahl

Macced for life

Scania Truck Driving Sim vind ik niet zo heel leuk... :)

Maar ik kan hem idd wel onder Windows spelen, heb alleen niet altijd een Windows partitie op mijn machine ;)

15" rMBP (late 2013) i7 2.6Ghz GT 750M, 15" MBP (mid 2009) C2D 2.66Ghz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het misschien geen leuk idee om de WoTr-profielen van de actieve Tweakers mee op te nemen in de TS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Laatst online: 13-07 18:48
Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 00:41:
Is het misschien geen leuk idee om de WoTr-profielen van de actieve Tweakers mee op te nemen in de TS?
Lijkt mij een leuk idee.

On topic; Vandaag de nieuwe volvo aangeschaft. Het eerste type. Hij is in de cabine opvallend stil. Soms vergeet ik zelfs dat de motor aanstaat. Ook rij ik voor langere stukken op cruise control. Als ik dan perongeluk even de padelen heb aangeraakt, schiet de cruise control eraf met als gevolg dat ik heel langzaam in vaart midden. Doordat het motorgeluid in de cabine zo zacht staat heb ik niet eens door dat de auto minder toeren gaat maken. Ik merk het pas als de omgeving langzamer langs me heen gaat.

Andere vrachtwagens die ik op de weg tegen kom, maken in vergelijking met de nieuwe volvo wel een hoop 'herrie'. Vind het eigenlijk niet eens zo fijn dat die vrachtwagen zo stil is.

Kennen jullie het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Coevering schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 03:51:
[...]

On topic; Vandaag de nieuwe volvo aangeschaft. Het eerste type. Hij is in de cabine opvallend stil. Soms vergeet ik zelfs dat de motor aanstaat. Ook rij ik voor langere stukken op cruise control. Als ik dan perongeluk even de padelen heb aangeraakt, schiet de cruise control eraf met als gevolg dat ik heel langzaam in vaart midden. Doordat het motorgeluid in de cabine zo zacht staat heb ik niet eens door dat de auto minder toeren gaat maken. Ik merk het pas als de omgeving langzamer langs me heen gaat.

Andere vrachtwagens die ik op de weg tegen kom, maken in vergelijking met de nieuwe volvo wel een hoop 'herrie'. Vind het eigenlijk niet eens zo fijn dat die vrachtwagen zo stil is.

Kennen jullie het?
Ik wil een wagen die geluid maakt, dat stille gedoe vind ik persoonlijk maar niks. Geluid is voor mij de helft van het spel. Als het aan mij ligt komen er wat classics zoals de DAF 3600 in het spel. Dan zie je mij nog maar weinig op een FH16 of XF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ ScuL: diep respect voor wat jullie gemaakt hebben met de Scandinavië mod, maar na 5 minuten ads weg klikken en het downloaden van een downloadmanager omdat er 3 download links gegeven worden en het niet duidelijk is welke ik moet hebben omdat de installatie instructie's op het forum niet meer kloppen, heb ik jullie mod maar via torrent binnen gehaald

EDIT: bij het starten van mijn profiel met de Scandinavië mod geactiveerd crashed het spel naar desktop.

Nieuw profiel ook geprobeerd, zelfde issue. ETS2 starten als Administrator helpt ook niet

[ Voor 22% gewijzigd door FastFred op 27-10-2013 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pd0rt
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-08 11:08
Klinkt alsof je een oudere versie van de scandinaviemod gebruikt die niet compatible is met de laatste updates van ets2. Download de laatste versie van promods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooi niet, kan iemand die ergens uploaden ofzo? Dropbox oid. Ik heb gisteravond nog weer 2 programma's van m'n computer moeten flikkeren die continue voor pop ups met reclame zorgden als ik aan het internetten was...

Die welke ik via torrent gedownload had was inderdaad v101

[ Voor 12% gewijzigd door FastFred op 28-10-2013 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De drie links zijn gewoon 3 verschillende sites waar de mod gedownload kan worden, de inhoud is identiek.

Als het met v101 niet werkt heb je waarschijnlijk een conflict met een andere mod, v101 werkt prima op alle versies na 1.5.2. (ook v1.7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verder alleen TC Megamod ( v9 volgens mij), die prima werkt. En volgens mij had ik het ook geprobeerd met TC Megamod uitgeschakeld, maar ook dan crasht ie, zal het vanavond voor de zekerheid eens proberen. Wil 'm toch wel erg graag aan de praat krijgen :D

Zal vanavond ook ff een screenshot plaatsen van hoe m'n truck er nu bij staat, ben er wel blij mee!

[ Voor 71% gewijzigd door FastFred op 28-10-2013 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je mogelijkheid hebt de laatste regels uit game.log ff op pastebin zetten dan kan ik zien wat de crash veroorzaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nevermind, de torrent heette v101, maar de .scs files zijn v100.... :')

Ha, hij werkt! Heren, ik spreek jullie over een jaartje wel weer :D Aju!

[ Voor 34% gewijzigd door FastFred op 28-10-2013 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richardh77
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-11-2021
Ik ben net begonnen met Sim2, best cool idd.. ik heb nu inmiddels 2 simpele vrachtwagens en iemand ingehuurd maar ik krijg alleen geen rit aan die inhuur chauffeur gekoppeld? Die blijft maar op 0% staan. Gaat dit automatisch of moet je toch iets aparts hiervoor doen?

dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Heb je de chauffeur al wel aan één van je trucks toegewezen?
Zo ja dan zal die automatisch jobs moeten gaan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richardh77
Jep ik heb idd een truck aan die gast gekoppeld maar er gebeurd eigenlijk niets..

Ik begrijp dat je dus geen opdracht voor hem hoeft uit te zoeken maar dat het automatisch moet gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

EINDELIJK!!! Morgen komt mijn nieuwe gear, een FX 8320 en een Asus R9 280X, dan moet ik toch wel een steady 60 fps hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
richardh77 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 20:36:
Jep ik heb idd een truck aan die gast gekoppeld maar er gebeurd eigenlijk niets..

Ik begrijp dat je dus geen opdracht voor hem hoeft uit te zoeken maar dat het automatisch moet gebeuren?
Ja kan soms even duren, van wat ik me kan herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanaf het moment dat je 'm aan een vrachtwagen en een garage gekoppeld hebt moet ie geloof ik eerst nog 11 ingame uurtjes rusten.

Vandaag overigens mijn eerste vrachtjes in Noorwegen rond gebracht in de Promod map. Een prachtig gemaakte map, met veel meer uitdagingen, krappe doorgangen, piepkleine rotonde's en soms zelfs een omleiding (vlak voor Oslo, komende over de weg vanaf Göteborg).

En heb zonet als afsluiter van vandaag een rondje gescheurd over het Scania test circuit bij Stockholm, erg gaaf!

Oja, en upgrade naar 440pk Euro 6 met 2300nm motor, Topline cabine en een lichtelijk veranderd kleurenschema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richardh77
Kijk eens aan.. ik heb nog een lange weg te gaan zo te zien.. wel jammer want je wilt natuurlijk zo snel mogelijk de mooiste combinates.. ik zit nog alleen in de Volvo omgeving dus andere merken is nog niet de toegestaan.. ik zie idd dat de andere chauffeur inmiddels ook de handen uit mouwen steekt..

ben benieuwd.. dan allen voor de reacties.
Pagina: 1 ... 29 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.