Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:52

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Gameplay is wat je er zelf van maakt. Ik was ook even klaar met het spel, maar nu met de Scandinavië mod en de "Heavy Haulage" mod, vind ik het weer leuk om te doen. Vooral die lange brede trailers en kleine rotondes en smalle weggetjes. Echt een uitdaging.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:17

PauseBreak

derp!

strider1007 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 22:39:
[...]

Even uit nieuwsgierigheid...

Zit er dan, los van het rijden zelf, nog een uitdaging in het spel? Of gaat het dan uitsluitend om meer, meer en meer...

Ik houd er door middel van verschillende mods nog wel wat vernieuwends bij, maar vraag me af of de gameplay niet erg dun is..
Tsja, de standaard gameplay is wat dun inderdaad. Daarom heb ik dat Project Realism geïnstalleerd (is toch leuk), Zware Jongens inertia mod en nog wat dingen. Dat maakt het toch leuk. Dat geld is in-game wel enorm handig want als ik wil, kan ik gewoon steeds een nieuwe truck kopen als ik klaar ben met de levering en als er weer eens een AI auto heel raar doet, maakt het niet veel uit voor de levering. Als die >4% schade heeft dan annuleer ik die rit gewoon zonder dat ik het merk ;) In die zin geeft het dus meer vrijheid om te spelen zoals je wilt.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18:38
NoFearCreations schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 22:42:
Gameplay is wat je er zelf van maakt. Ik was ook even klaar met het spel, maar nu met de Scandinavië mod en de "Heavy Haulage" mod, vind ik het weer leuk om te doen. Vooral die lange brede trailers en kleine rotondes en smalle weggetjes. Echt een uitdaging.
Die zware lasten mod gebruik ik nu ook, en juist daarom vroeg ik ernaar... Ik had een karakter op lvl30 geloof ik, lange-afstanden op max, en kreeg ritten aangeboden die een miljoen of zo opleverden... 8)7

Toen had ik echt zoiets van nu even opnieuw beginnen..

Zoals in zovele games moet je jezelf beperkingen opleggen om het spannend te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:06
Ik heb er al spijt van dat ik daar ook maar twee punten in lange afstanden gestoken heb. Vond het juist zo leuk om 1 a 2 uurtjes te rijden van dorp naar dorp. Kan nu al blij zijn dat ik 7-8u ritjes vind. Dan rijd je gewoon kris-kras door Europa en mis je het grootste deel.

[ Voor 3% gewijzigd door jip_86 op 26-08-2013 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tornado1.0
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20:37

Tornado1.0

Work in progress

jip_86 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 22:56:
Ik heb er al spijt van dat ik daar ook maar twee punten in lange afstanden gestoken heb. Vond het juist zo leuk om 1 a 2 uurtjes te rijden van dorp naar dorp. Kan nu al blij zijn dat ik 7-8u ritjes vind. Dan rijd je gewoon kris-kras door Europa en mis je het grootste deel.
Je kan toch sorteren op ritlengte en een wat kortere rit pakken? Ik zit nu op een punt waar ik niet per sé meer de meest efficiente rit pak, maar meer wat me leuk lijkt of naar steden die ik nog vrij moet spelen :)

If at first you don’t succeed, call an airstrike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Dan rijd je nog steeds 8 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFearCreations schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 22:34:
En bij TSM is het ook kwantiteit over kwaliteit. Veel gekopieerde dingen, lage kwaliteit textures. Ben benieuwd wat Scul en de rest van zijn team als volgende gaan doen.
Voorbeeldje TSM;
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1185568_557516864306815_116036261_n.jpg

- Lage resolutie
- Foute kleur geel
- Ruimte tussen bordenranden klopt niet
- Lettertype kopt niet
- Pijlen zijn incorrect
- 2 pijlen voor de middelste laan (?)
- Symbool verboden voor vrachtwagen bestaat niet en wordt niet zo in Duitsland gebruikt
- Portaal in z'n geheel (met staalkabel) bestaat in Dld niet
- Aantal lichtbakken nogal overdreven
Koenvh schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 22:38:
[...]

Ik zou eerder zeggen: Een andere doelgroep.
Jullie hebben 10 maanden gewerkt aan een uitbreiding die niet heel groot is.
TSM heeft als doel: Meer wegen, alles groter, hoeft niet helemaal accuraat te zijn.

Wat wil je liever? De een wil meer wegen, de andere meer realisme
Zij hebben ook 2x zo veel werkkrachten maar goed voor copy-paste hoeft je niet zo veel werk te doen :)

Onze volgende aandachtsgebieden zijn:
Baltische staten (Estland/Letland/Litouwen)
Ierland (incl. Noord-Ierland)
Frankrijk (door Kutchek & Lolsmurf)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 23:39:
Voorbeeldje TSM;
https://fbcdn-sphotos-d-a...864306815_116036261_n.jpg

- Lage resolutie
- Foute kleur geel
- Ruimte tussen bordenranden klopt niet
- Lettertype kopt niet
- Pijlen zijn incorrect
- 2 pijlen voor de middelste laan (?)
- Symbool verboden voor vrachtwagen bestaat niet en wordt niet zo in Duitsland gebruikt
- Portaal in z'n geheel (met staalkabel) bestaat in Dld niet
- Aantal lichtbakken nogal overdreven

Zij hebben ook 2x zo veel werkkrachten maar goed voor copy-paste hoeft je niet zo veel werk te doen :)

Onze volgende aandachtsgebieden zijn:
Echt copy-paste is het niet (Steden wel, maar borden e.d. niet).

Je zegt hierboven ook wat er allemaal fout is, en dat kan ook wel kloppen, maar niet iedereen vindt dat erg. Dat bedoel ik dus met verschil in doelgroep, ik behoor niet tot die doelgroep (al zijn sommige steden in Afrika wel erg mooi). Sommigen vinden het fijner veel te hebben, dat het iets minder goed is uitgewerkt, is niet zo erg.

PS: Twee pijlen voor slechts één baan, hmmm, waar had ik zo'n fout eerder gezien :+

[ Voor 33% gewijzigd door Koenvh op 27-08-2013 00:56 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]ScuL schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 23:39:Onze volgende aandachtsgebieden zijn:
Kan niet wachten :P Ik behoor in ieder geval tot de Promods doelgroep. Ik wil zoveel mogelijk realisme en om kwantiteit hoeven we ons helemaal niet druk te maken aangezien de DLC er ook nog aan komt. Moet je eens zien wat voor 'n gigantische lap grond we dan hebben. Ik neem aan dat niemand van ons full time ETS speler is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScuL schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 23:39:
[...]

Voorbeeldje TSM;
(...)

Niet negatief bedoeld, maar Mälmo lijkt anders wel aardig op Rotterdam in jullie map... :|

En Italië is in TSM wel echt mooi uitgewerkt hoor! Op het zelfde niveau als jullie map (IMO).

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2013 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
strider1007 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 22:39:
[...]

Even uit nieuwsgierigheid...

Zit er dan, los van het rijden zelf, nog een uitdaging in het spel? Of gaat het dan uitsluitend om meer, meer en meer...

Ik houd er door middel van verschillende mods nog wel wat vernieuwends bij, maar vraag me af of de gameplay niet erg dun is..
ETS is een Indie game , mensen vragen wel eens af waarom ik het speel. Ik speel het voor het indie karakter, geen story line, geen karakters, gewoon karren en jezelf vermaken met de mods/eigen uitdagingen. Ik speel elke dag gemiddeld 1 uurtje ofzo. Op den duur begin ik zo belappert/hard te rijden dat ik er een beetje simpel van word.

De compatibiliteit met TSM zit mij niet zo dwars, hoewel ik graag ook hoor of er technologische bezwaren zijn met het samendraaien. Gebruiken jullie dezelfde resources oid (conflicten) , of beiden gerommeld in eenzelfde deel van de map ofzo?

Ik heb TSM nog niet van dichtbij bekeken, enkel op wat filmpjes/screenshots. Zag er wat ruw afgewerkt uit met gekke stukjes. Maarja, zal wel, ga hem nog wel eens een keer installeren en standalone uitproberen in Afrika oid.

[ Voor 20% gewijzigd door Hans1990 op 27-08-2013 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Helsinki ziet er erg mooi uit, dat wilde ik even kwijt.
ik ga nu nog een ritje naar denemarken maken.

nog wel jammer van de kleine bugs dat autos doorschuiven en opeens achter op je klappen. Dat sommige kruisingen zoals de grote bij helsinki,Hamburg en kopenhagen ERG leeg zijn, als of et verkeer daar niet doorheen gaat.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
Hans1990 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 17:06:
[...]

De compatibiliteit met TSM zit mij niet zo dwars, hoewel ik graag ook hoor of er technologische bezwaren zijn met het samendraaien. Gebruiken jullie dezelfde resources oid (conflicten) , of beiden gerommeld in eenzelfde deel van de map ofzo?
Beide kaarten overlappen flink. Vanaf Hamburg tot aan het topje van Denemarken... Tegelijk laden levert dus een flink probleem...

Ik heb de TSM map 3.0 en 4.0 geprobeerd... Los van fouten zoals het beschreven verkeersbord (moet je maar net weten wat voor borden er in elk land staan..) kun je met name in Afrika zien dat het knip-en-plak werk is. Midden in de woestijn kom je een T-splitsing tegen waar dan een metertje gras aan het asfalt vast zit, terwijl er verder in geen honderd kilometer een strookje groen te vinden is.
Ook meerdere keren in de bergen gereden terwijl er ineens een afslag in het asfalt zit waarbij de afbuigende weg gewoon de bergwand in verdwijnt ( ook niet als afslag bedoeld, gewoon een verkeerd stuk weg 'geplakt' ).

In de 4.0 map hebben ze o.a. het Ruhr-gebied uitgebreid. Een stuk of zes steden in een erg klein gebied erbij. Los van zwevende hekken en bomen vind ik het een nadeel dat je als je uit de ene stad vertrekt je al moet remmen voor de volgende stad terwijl je de 90 km/h nog niet eens gehaald hebt.

Het grote voordeel is natuurlijk dat je in de TSM mappen errug veel kilometers kunt maken. Ik blijf het jammer vinden dat een ritje Cairo - Helsinki er (nog) niet in zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 16:14:
[...]

Niet negatief bedoeld, maar Mälmo lijkt anders wel aardig op Rotterdam in jullie map... :|

En Italië is in TSM wel echt mooi uitgewerkt hoor! Op het zelfde niveau als jullie map (IMO).
We hebben bijna alle steden zelf gebouwd maar het bouwen van een stad kost ENORM veel tijd. Minimaal 5 dagen en dat is puur en alleen wegen +gebouwen neerzetten en dan heb ik het nog niet eens over vangrails, lantaarnpalen, borden enz. Je kunt er dik 2 weken voor uittrekken als je het goed wilt doen. In het begin zijn we nogal makkelijk geweest en hebben we stukjes geknipt & geplakt en dan ons eigen gemaakt om tijd te sparen. Op sommige plekken is dat iets duidelijker dan bij andere, afhankelijk van de aanpassingen.

Zoals ik al zei werken er meerdere mensen aan en er zit er 1 bij die wel heel goed is maar de rest niet echt. Als je dan bijv. in Spanje gaat kijken kom je een fraai bord met Ausfahrt tegen _/-\o_

TSM heeft ons benaderd of we toestemming wilde geven zodat ze al onze borden & modellen konden gebruiken 8)7 Nee bedankt |:(
Pykow schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 17:34:
Helsinki ziet er erg mooi uit, dat wilde ik even kwijt.
ik ga nu nog een ritje naar denemarken maken.

nog wel jammer van de kleine bugs dat autos doorschuiven en opeens achter op je klappen. Dat sommige kruisingen zoals de grote bij helsinki,Hamburg en kopenhagen ERG leeg zijn, als of et verkeer daar niet doorheen gaat.
Thanks maar de AI is voor geen meter te beinvloeden, zeker niet in een map. Het enige dat je kunt doen is de snelheidslimiet aanpassen op een stuk weg.

[ Voor 7% gewijzigd door ScuL op 27-08-2013 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 18:27:
[...]

We hebben bijna alle steden zelf gebouwd maar het bouwen van een stad kost ENORM veel tijd. Minimaal 5 dagen en dat is puur en alleen wegen +gebouwen neerzetten en dan heb ik het nog niet eens over vangrails, lantaarnpalen, borden enz. Je kunt er dik 2 weken voor uittrekken als je het goed wilt doen. In het begin zijn we nogal makkelijk geweest en hebben we stukjes geknipt & geplakt en dan ons eigen gemaakt om tijd te sparen. Op sommige plekken is dat iets duidelijker dan bij andere, afhankelijk van de aanpassingen.
Begrijpelijk, maar dan zit er toch knip- en plakwerk tussen ;)
Zoals ik al zei werken er meerdere mensen aan en er zit er 1 bij die wel heel goed is maar de rest niet echt. Als je dan bijv. in Spanje gaat kijken kom je een fraai bord met Ausfahrt tegen _/-\o_
Dat is slordig, maar ik heb bij jullie ook wel slordigheidsfoutjes gezien ;)
Bij TSM draait het vooral om kilometers maken, want hoeveel let je nu echt op de wegen in de stad? Als die hetzelfde lopen als bijvoorbeeld Rotterdam, is dat niet een probleem (voor velen)
TSM heeft ons benaderd of we toestemming wilde geven zodat ze al onze borden & modellen konden gebruiken 8)7 Nee bedankt |:(
Ze kunnen toch al de borden, rotondes e.d. van jullie gebruiken?
[...]

Thanks maar de AI is voor geen meter te beinvloeden, zeker niet in een map. Het enige dat je kunt doen is de snelheidslimiet aanpassen op een stuk weg.
Kun je instellen dat er meer of minder verkeer over een weg komt? (Dat er geen verkeer komt kan wel, maar voor de rest weet ik het niet). Controleer even op UK stukken weg, dat kan ook een oorzaak zijn ;)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Nu ik dit zo allemaal lees heb ik nog meer respect ( en dat had ik al ) voor de makers van Europe rebuilding. :)
@ ScuL. Ik dacht ooit iets gelezen te hebben over een samenwerking met het team van ER?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Odessa schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 22:17:
Nu ik dit zo allemaal lees heb ik nog meer respect ( en dat had ik al ) voor de makers van Europe rebuilding. :)
@ ScuL. Ik dacht ooit iets gelezen te hebben over een samenwerking met het team van ER?
Europe Rebuilding is echt een geweldige map.
Ben benieuwd of de ETS2 DLC dat kan overtreffen

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe Going East trailert. Ziet er echt top uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
_/-\o_ Instabuy awesome. Ziet er ook echt groots uit met die wolkenkrabbers in Warschau :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Odessa schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 22:17:
We hebben het aangeboden. Zij kunnen niet verder na de release van de DLC..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 20:56:
[...]

We hebben het aangeboden. Zij kunnen niet verder na de release van de DLC..
Ze kunnen de DLC aanpassen, gebouwen toevoegen e.d.
In principe moet daar best wat mogelijk zijn

[ Voor 8% gewijzigd door Koenvh op 28-08-2013 21:26 ]

🠕 This side up

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:17
Hier is mijn truck :)

Afbeeldingslocatie: http://img855.imageshack.us/img855/9130/2fgj.png

Ik schiet al lekker op :-)

Ik baal er alleen van dat ik in Denemarken ben begonnen. Nu heb ik een Deense nummerplaat :-P Momenteel bezig met een ritje van Kolding naar Salzburg

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zet mijn garage altijd in Amsterdam.
Als je hem in Rotterdam zet heb je bijna alleen maar ritjes naar het VK en in Groningen bijna alleen maar naar Duitsland. Amsterdam heb je een combinatie van allemaal.

Ook kan je dan nog van map veranderen (ik ben gister van Promods naar TSM gegaan), aangezien je garage niet in het gebied staat van een map mod.

En je hebt natuurlijk Nederlandse kentekenplaten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Ik wou graag ritjes naar Noorwegen, dus heb ik hem in Denemarken gezet. Vind Denemarken ook wel een mooi land IRL. Op de kentekenplaten na heb ik er verder geen problemen mee, had alleen liever NL platen gehad op de truck :) Gisteren mijn rit naar Salzburg helaas niet kunnen afronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YdieresiS schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 19:59:
Hier is mijn truck :)

[afbeelding]

Ik schiet al lekker op :-)

Ik baal er alleen van dat ik in Denemarken ben begonnen. Nu heb ik een Deense nummerplaat :-P Momenteel bezig met een ritje van Kolding naar Salzburg
Wat een vreemde wind waait daar :P ( @ uitstoot van de schoorstenen op de achtergrond)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
FastFred schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:10:
[...]

Wat een vreemde wind waait daar :P ( @ uitstoot van de schoorstenen op de achtergrond)
Dat was me nog niet eens opgevallen, maar dat is inderdaad wel vreemd. De winden in de Deense binnenlanden zijn wel raar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FastFred schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:10:
[...]

Zijn boten, dus in principe is het mogelijk dat ze allebei een andere kant op gaan.
Of het is gewoon een fout in de map ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Verwijderd schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:53:
Ik zet mijn garage altijd in Amsterdam.
Als je hem in Rotterdam zet heb je bijna alleen maar ritjes naar het VK en in Groningen bijna alleen maar naar Duitsland. Amsterdam heb je een combinatie van allemaal.

Ook kan je dan nog van map veranderen (ik ben gister van Promods naar TSM gegaan), aangezien je garage niet in het gebied staat van een map mod.

En je hebt natuurlijk Nederlandse kentekenplaten :P
Je hoeft toch niet persé elke keer langs je garage? Ik ben er nu misschien een of twee keer geweest ofzo. Ik rijd echt heel Europa door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

jip_86 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:26:
[...]

Je hoeft toch niet persé elke keer langs je garage? Ik ben er nu misschien een of twee keer geweest ofzo. Ik rijd echt heel Europa door.
Tuurlijk niet. ik heb 6 garages ofzo en ben er nooit meer langs geweest.
laatste gerage in helsinki gekocht ff kijken hoe dat uitpakt haha.
heb 1,7 miljoen per week dus niks te klagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jip_86 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:26:
[...]

Ik bedoelde meer met het beginnen, als je nog geen eigen truck hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier even wat foto's van TSM, ook echt een hele leuke map hoor!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ULbsvsl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uePon5A.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZJUtiut.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NTxCNhU.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VyufLIv.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wij zijn inmiddels flink met Ierland bezig
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1174856_477762505653473_2072716946_n.jpg
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1175694_477762442320146_1764779525_n.jpg
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1237088_477762435653480_15071466_n.jpg
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/1174551_477762425653481_1775812390_n.png
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1002169_477762485653475_131919148_n.png
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1229948_477762495653474_1226610990_n.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er goed uit, excited! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
So Scul. , any chance of a loose ETA yet ?( Scotty accent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen flauw idee, het duurt zolang het duurt.. dat is het lastige

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Ierland klinkt compacter of heb ik dat mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jep dit gaat zeker geen 8 maanden uren :) Sowieso gaan we vanaf nu updates per land uitbrengen in korte stints ipv 1 groot pakket

[ Voor 51% gewijzigd door ScuL op 03-09-2013 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Gisteren een rit van Denemarken naar Finland met een wiek van een windmolen gemaakt. Kon de rit nog niet afmaken, maar de bochten worden wel een grotere uitdaging met zo'n lange lading en de AI in het spel houdt daar niet echt rekening mee. Maar wel leuk om met zo'n combi te rijden. Helaas nu geen afbeeldingen bij me om hier bij te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Mooie sfeervolle screens maar die huisjes hebben we erg lage textures.

@Onder, idd hijskraan is wel erg groot om een bord op te tillen. Daarnaast is een hijskraan op gras te zetten ook niet erg handig ;)

[ Voor 49% gewijzigd door Loev op 03-09-2013 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een vreemde hijskraan , lijkt wel op eentje die in een haven staat om boten te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een Scania met 14 versnellingen, maar hoe kom ik in de laatste 2 (13 & 14) met een H-Shifter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 11:34:
wat een vreemde hijskraan , lijkt wel op eentje die in een haven staat om boten te lossen.
Volgens mij omdat die ook in het spel zit voor meerdere havens. Ik vind het ook apart.
Verwijderd schreef op woensdag 04 september 2013 @ 16:41:
Ik heb nu een Scania met 14 versnellingen, maar hoe kom ik in de laatste 2 (13 & 14) met een H-Shifter?
Niet. Tenzij je andere knoppen gebruikt of de alternatieve versnellingsbak (optie 3)

[ Voor 32% gewijzigd door Koenvh op 04-09-2013 17:05 ]

🠕 This side up

• pd0rt
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-08 11:08
@hijskraan opmerkingen: is er dan niemand die zich bedacht heeft dat het misschien te maken heeft dat de scenery work in progress is, en het zodoende als geintje zo afgebeeld is op een screenshot?
Koenvh schreef op woensdag 04 september 2013 @ 17:00:
Niet. Tenzij je andere knoppen gebruikt of de alternatieve versnellingsbak (optie 3)
De enige echte realistische versnellingsbak dus. Als je niet de range/splitter combi gebruikt zul je nooit meer dan 12 versnellingen kunnen gebruiken.

• K-Jay
  • Laatst online: 15:16

K-Jay

Klaas Jan

Gisteravond heb ik voor het eerst een rit gestaakt. Het was een rit van Stuttgart naar Helsinki met een enorme buis (mod geinstalleerd voor grote vrachten). Het begin ging goed: bochten ruim nemen, omweggetje door mooi landschap.
Toen kwam het moment dat ik moest rusten. Bij een klein tankstation langs de snelweg zitten altijd twee parkeerplaatsen waar je dan kan gaan staan, maar die 'pakte' hij niet: ik kreeg geen melding in beeld dat ik kon gaan rusten. Blijkbaar moet de hele trailer ook in het parkeerhaventje staan? Dat lukte niet met die lange buis.
Doorgereden in de hoop dat het volgende tankstation een grote parkeerplaats zou hebben. Helaas. Zelfde verhaal. Toen maar gebropeerd om de combinatie dwars over de twee vakken te zetten. Dat lukte niet, want ik kreeg de melding "remdruk is te laag, blijf wachten met draaiende motor" en de truck was niet meer in beweging te krijgen. Sta je dan te gapen zonder remdruk...
Na een tijdje was ik het wel zat en heb ik me naar de dichtstbijzijnde stad laten slepen. Ik kwam terecht bij een truckshop, dus meteen alle schade gerepareerd. Dan zal die remdruk ook wel weer ok zijn, dacht ik. Helaas... de wagen ging nog steeds niet voor- of achteruit. Het gapen was intussen dommelen geworden (paar seconden zwart scherm) en dat terwijl ik de rustplaats kon zien van achter het stuur.
Toen dus maar de vracht in de steek gelaten. En voila! De remdruk was terug. Snel rusten en een andere vracht genomen. Just another day in the trucking business...

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:34

Nakebod

Nope.

Volgens mij kan je in dat geval beter je trailer ontkoppelen, en alleen je vrachtwaggel op de parkeerplek zetten.
Zover ik weet komen er geen dieven langs, en staat je trailer er gewoon nog :P

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Verwijderd

remdruk kan je ook oplossen door hem in neutraal te zetten en dan vol gas te geven voor een tijdje. Dat helpt bij mij toch meestal.

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 00:49
Remdruk 'feature' kun je ook uitzetten.

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Remdruk 'feature' heb ik uitgezet. Is enkel irritant en alleen nodig als je de volledige simulatie waardeert. Voor mij betekende het een paar minuten kloten in welke versnelling (neutraal dus) je de motor even moet laten draaien. Ik ben dan liever gewoon aan het rijden :p

• K-Jay
  • Laatst online: 15:16

K-Jay

Klaas Jan

Oh! Ik wist niet dat je onderweg ook gewoon die trailer kon afkoppelen. En dat die remdrukfeature ook uit kan. Weer wat geleerd :)

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

mijn tweede wens is gewoon kunnen trucken naar spanje :D
over twee weken zelf met de auto naar Barcelona rijden.
Alleen we rijden met de heen weg wel in de avond/nacht :(
in 1 stuk door met 3 mensen ;) zodat we elkaar kunnen opvangen als er eentje moe wordt of zijn benen wilt rusten.

Dit is relevante informatie :)

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1291763_479007552195635_502065731_o.jpg

• jip_86
Huh, is dat met Going North ;) met Going East erbij?

Heb jij al een exemplaar in handen soms of van een tester gehad?
Gold!
The first expansion of Euro Truck Simulator 2 - "Going East!" - is officially completed, and in fact our publishing and distribution partners are already manufacturing boxes for retail release of the add-on. It will also be available digitally in the "DLC" form.

The launch is planned for September 20th; we are excited that in two weeks from now finally you will see what our map design team has spent so much hard work creating!

Something incredible has appeared on YouTube today. RestaCar is at it again. Simply put, wow!
http://blog.scssoft.com/2013/09/gold.html
Een beta-tester heeft hem getest en stuurde deze screenshot. Zoals we al verwachtten werkt het zonder problemen :)

pd0rt schreef op donderdag 05 september 2013 @ 00:24:
@hijskraan opmerkingen: is er dan niemand die zich bedacht heeft dat het misschien te maken heeft dat de scenery work in progress is, en het zodoende als geintje zo afgebeeld is op een screenshot?
Ik neem aan dat er afbeeldingen staan van dingen die in de game komen, als er dan een havenkraan staat, vind ik dat apart. ;)

🠕 This side up

Verwijderd

Au... dit doet pijn |:( Dringende levering over zo'n lange afstand is niet aan te raden. Ik kon niet anders dan twee keer moeten rusten. Ze zouden eigenlijk een mogelijkheid in moeten bouwen dat je kan kiezen hoeveel uur je wilt rusten, zodat je niet meer rust dan noodzakelijk is. Ik zal het eens opperen bij de devs... wie weet.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OVzibPo.png

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Gewoon doorrijden dan. Die boetes zijn minder duur dan dit :P

Nee, merp!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

PauseBreak schreef op donderdag 05 september 2013 @ 19:24:
Gewoon doorrijden dan. Die boetes zijn minder duur dan dit :P
Of tijdelijk de moe-heids simulatie in opties uitzetten ;)

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Verwijderd

Boetes zijn idd niet zo'n punt maar als je te lang door rijdt ga je op een gegeven moment dommelen (beeld wordt aantal secondes zwart) en dat gaat onherroepelijk gepaard met flinke aanrijdingen. >:) De vermoeidheidssimulatie kan ik wel uitzetten maar dat is wel een beetje cheaten. Ik houd het graag een beetje realistisch. Maar goed, ben nu weer lekker aan het touren door Scandinavië. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
Verwijderd schreef op donderdag 05 september 2013 @ 21:25:
Boetes zijn idd niet zo'n punt maar als je te lang door rijdt ga je op een gegeven moment dommelen (beeld wordt aantal secondes zwart) en dat gaat onherroepelijk gepaard met flinke aanrijdingen. >:) De vermoeidheidssimulatie kan ik wel uitzetten maar dat is wel een beetje cheaten. Ik houd het graag een beetje realistisch. Maar goed, ben nu weer lekker aan het touren door Scandinavië. 8)
Ik denk dat IRL er flink wat chauffeurs zijn die ook langer door zouden rijden als er een bederfelijke lading in de oplegger ligt. Dus echt cheaten zou het niet zijn denk ik, wel realistisch...
Inderdaad jammer dat je niet bijvoorbeeld een pauze van 2 of 4 uur kunt nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

strider1007 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 09:19:
[...]

Ik denk dat IRL er flink wat chauffeurs zijn die ook langer door zouden rijden als er een bederfelijke lading in de oplegger ligt. Dus echt cheaten zou het niet zijn denk ik, wel realistisch...
Inderdaad jammer dat je niet bijvoorbeeld een pauze van 2 of 4 uur kunt nemen.
Het is een simulatie he.

Bij onze klanten hebben ze vrachtwagens om hun spullen te verhuizen voor festivals, sportwedstrijden, show, horeca etc. Daar heb ik het volgende geleerd, Correct my if im wrong ik heb het van horen zeggen.

1 chauffeur mag 11 uur aan 1 stuk door rijden, maar is daarna verplicht om 8 uur rust te houden. Dit betekend slapen of andere ontspanning dat geen werkzaamheden zijn voor het bedrijf.
Daarnaast mag een chauffeur ook 2x 4 uur rijden.Dat zijn zeg maar de Albert hein vrachtwagen chauffeurs.
Zei doen in deze 4 uur met de vrachtwagen ook nog eens laden en lossen. Na 4 uur moeten ze een uurtje pauze nemen verplicht waarbij ze ook echt niks mogen doen dan een broodje eten, dutje of wat dan ook (GEEN WERK) en daarna mogen ze weer 4 uur rijden met de vrachtwagen en laden en lossen.

Als een chauffeur al meer dan 6 uur heeft gereden, mag hij op zijn eindbestemming of de voorraad lossen, maar hij mag daarna niet meer in de auto stappen.

Dus het is wel realistisch dat je 11 uur kunt rijden en verplicht 8 uur moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
Pykow schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 09:35:
[...]

Het is een simulatie he.

Dus het is wel realistisch dat je 11 uur kunt rijden en verplicht 8 uur moet wachten.
Ik ken de regels niet maar geloof je direkt.

Voor mijn gevoel (persoonlijk dus) is een simulatie een poging om de realiteit zo dicht mogelijk te benaderen. En ik denk (nogmaals, ik ken de chauffeurswereld niet) dat als er druk genoeg is een chauffeur de bestaande regels ook wel eens.. ehh.. buigt om een lading op tijd af te leveren. Dus op het laatste moment de pauze cyclus uitzetten om zo een tijdstraf te ontlopen voelt voor mij niet als cheaten, meer als iets wat in het echt ook zou kunnen gebeuren.
In het nieuws lees je ook wel eens dat een chauffeur beboet is omdat hij het rijtijdenbesluit aan zijn laars gelapt heeft.

Nogmaals, ieder speelt op zijn manier en dat respecteer ik volkomen, ik wilde alleen mijn visie geven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

strider1007 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 10:15:
[...]

Ik ken de regels niet maar geloof je direkt.

Voor mijn gevoel (persoonlijk dus) is een simulatie een poging om de realiteit zo dicht mogelijk te benaderen. En ik denk (nogmaals, ik ken de chauffeurswereld niet) dat als er druk genoeg is een chauffeur de bestaande regels ook wel eens.. ehh.. buigt om een lading op tijd af te leveren. Dus op het laatste moment de pauze cyclus uitzetten om zo een tijdstraf te ontlopen voelt voor mij niet als cheaten, meer als iets wat in het echt ook zou kunnen gebeuren.
In het nieuws lees je ook wel eens dat een chauffeur beboet is omdat hij het rijtijdenbesluit aan zijn laars gelapt heeft.

Nogmaals, ieder speelt op zijn manier en dat respecteer ik volkomen, ik wilde alleen mijn visie geven..
In het echt wordt er ook zeker niet altijd aan de regels gehouden. De chauffeur heeft twee werkbonnen ;)
eentje voor het rijden, waarop staat dat hij van Amsterdam naar maastricht rijd bijvoorbeeld en op een andere bon schrijft hij zijn uren als Algemene werkzaamheden.
dus het kan gerust dat een chauffeur dan 12 uur werkt op 1 dag , bijvoorbeeld 8 uur rijden en 4 uur bezig met het opbouwen of helpen van zijn collega's.
Ze zijn er wel heel erg streng op in Europa, volgens mij was een eenmalige boete van 1200 euro voor 10 minuten te laat of meer. Maar heel veel bedrijven nemen dit risico gewoon.

Ik weet alleen dat wij klanten hebben die alles goed volgens het boekje doen, maar genoeg mensen die het niet volgens het boekje doen, als het goed gaat bespaard het ze toch heel wat geld in een jaar.

Iedereen speelt ETS2 op zijn eigen manier inderdaad. maar ik zag 1100KM dat je moest rijden ?
Dat haal je volgens mij wel met maar 1 nachtrust zover ik weet. en nee niet vals gespeeld met speedlimit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Je mag inderdaad 8 rijuren hebben, waarin je 3 kwartier rust moet hebben. Ook moet je om het weekend minimaal 48uur rust hebben. Met de digitale tachograaf valt hier ook niet meer mee te sjoemelen. Doe je dit wel, kan je tot €2700 boete krijgen. De tacho kan tot een jaar terug uitgelezen worden. Over het algemeen heb je maar 1 urenlijst, waar je alles op invult, of tegenwoordig steeds vaker in de boordcomputer.

Alleen als je een oudere auto hebt, met nog een analoge tachograaf schijf, kan je nog wel wat meer uren maken dan de bedoeling is, maar die auto's ga je steeds minder zien. Vanaf volgens mij 2018, moet iedere vrachtwagen boven de 7.5ton een digitale tacho hebben.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12:29
Dat laat wel weer zien waarom het spel ook zo goed is.
Ik heb alleen in de toekomst dat ze tacho of boordcomputer ook echt gaan toevoegen. Zodat je nogmeer vrijheid en realiteit krijgt in het spel. zo kan je dus zelf bepalen wat je op zo`n moment doet.

[ Voor 5% gewijzigd door thebeast12 op 06-09-2013 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 15:47

RoofTurkey

PredatorKalkoen

American Truck Simulator screenshots :) : http://blog.scssoft.com/2...-topic-and-continent.html

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
grrr. proxy dammit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pd0rt schreef op donderdag 05 september 2013 @ 00:24:
De enige echte realistische versnellingsbak dus. Als je niet de range/splitter combi gebruikt zul je nooit meer dan 12 versnellingen kunnen gebruiken.
Dat moet je zeker aanpassen in dat gearbox_range_splitter(oid).sii bestand?
Zoja, wat moet ik daar neerzetten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jalihaag
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-07 12:00
14 of 16 versnellingen.
http://www.sendspace.com/file/bq0zkl
Gr Jan

God heeft rare kostgangers. Jammer dat er ook zijn met een vrachtwagen rijbewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks, ik ga hem zo even proberen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag net dit...... aankondiging van groot ETS2 livestream event van DaSquirrelsNuts, aankomende zaterdag met o.a. een interview met één van de Promod devs en de CEO van SCS! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 09:35:
[...]

Het is een simulatie he.

Bij onze klanten hebben ze vrachtwagens om hun spullen te verhuizen voor festivals, sportwedstrijden, show, horeca etc. Daar heb ik het volgende geleerd, Correct my if im wrong ik heb het van horen zeggen.

1 chauffeur mag 11 uur aan 1 stuk door rijden, maar is daarna verplicht om 8 uur rust te houden. Dit betekend slapen of andere ontspanning dat geen werkzaamheden zijn voor het bedrijf.
Daarnaast mag een chauffeur ook 2x 4 uur rijden.Dat zijn zeg maar de Albert hein vrachtwagen chauffeurs.
Zei doen in deze 4 uur met de vrachtwagen ook nog eens laden en lossen. Na 4 uur moeten ze een uurtje pauze nemen verplicht waarbij ze ook echt niks mogen doen dan een broodje eten, dutje of wat dan ook (GEEN WERK) en daarna mogen ze weer 4 uur rijden met de vrachtwagen en laden en lossen.

Als een chauffeur al meer dan 6 uur heeft gereden, mag hij op zijn eindbestemming of de voorraad lossen, maar hij mag daarna niet meer in de auto stappen.

Het stomme van die regels is dan wel weer, heb ik van horen zeggen:

dat als zo'n Albert Heijn chauffeur in plaats van 4 uurtjes, een uurtje aan een stuk rijd, hij daarna ook een uur moet rusten.

Zelfde schijnt te gelden voor de internationale chauffeurs, als ze 11 uur rijden, dan moeten ze verplicht 8 uur rust nemen, maar als ze na die 8 uur rust nog 2 uurtjes moeten rijden tot bestemming, daar lossen en laden (of andersom) en na een uur of 2 daar weer weg willen (in totaal dus 4 uur na laatste rust), ze dan alsnog eerst 8 uur moeten rusten voor ze weer 11 uur mogen rijden aan één stuk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:06
Ik ben zelf chauffeur en ik zal jullie even op de hoogte brengen van het huidige rijtijden besluit:

Binnen het arbeidstijden besluit bestaan 2 regelingen m.b.t. tot de dagelijkse rust:
Voor de 'standaardregeling' geldt dat per periode van 24 uur een dagelijkse rust moet worden genoten van 11 aaneengesloten uren;
Binnen de 'overlegregeling' is vastgesteld dat 3 keer per week de dagelijkse rust mag worden ingekort. Er moet dan minimaal 9 aaneengesloten uren gerust worden. De rest van de rijdagen dient u 11 uur rust aaneengesloten te maken.
Voor een dubbelbemand voertuig is bepaald dat beide chauffeurs per periode van 30 uur minimaal 9 aaneengesloten uren moeten rusten (stilstaand voertuig).

Wekelijkse rusttijd
Eenmaal per week, uiterlijk na 6 dagelijkse rijdagen moet een lange rusttijd worden genoten. De wekelijkse rusttijd moet minimaal 45 aaneengesloten uren bedragen. Als het nodig is mag de wekelijkse rusttijd worden ingekort tot:
24 aaneengesloten uren de minder gemaakte uren dienen te worden gecompenseerd boven op de normale weekrust of gecombineerd met een dagelijkse rust.
Alle rusturen minder dan 45 uur moeten echter voor einde van de derde week gecompenseerd zijn.

2 wekelijkse rusttijd
Per 2 weken moet er minimaal 228 uur gerust worden (dagelijkse rust + wekelijkse rust + compensatie + extra rust).

Rijtijd
Dan is er nog de tijd die de chauffeur daadwerkelijk achter het stuur zit:
Rijtijd zonder onderbreking: maximaal 4.5 uur.
Hierna dient minimaal 45 minuten te worden gerust. Eventueel mag deze rustperiode ook in 2 delen worden genoten, waarbij de eerste 15 minuten en de tweede 30 minuten duurt.
Dagelijkse rust dient minimaal 9 uur aaneengesloten te zijn (3 keer per week) en 11 uur (2 keer per week) Als er een aaneengesloten pauze van 3 uur is geweest, mag er een dagelijkse rust van 9 uur gemaakt worden, die telt voor een rust van 11 uur
Maximale dagelijkse rijtijd: 9 uur ( 2 keer per week 10 uur)
Rijtijd per week: 56 uur (4 × 9 + 2 × 10)
Rijtijd per 2 weken: mag nooit meer zijn dan 90 uur

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
Beste Mede ETSers,

Wat ik het afgelopen weekend heb geprobeerd is om de MOD TSm 4.0 te downloaden met de fix.
Ondanks de fix werkt bij mij de TSM4.0 nogsteeds niet. Zodra je je char laat geeft windows aan ETS reageert niet meer.

Nu probeer ik dus de MOD TSM 3.5 te downloaden maar deze links zijn zo traag.
Heeft of weet iemand toevallig waar je dit een stuk sneller kan downloaden?

Alvast bedankt allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thebeast12 schreef op maandag 09 september 2013 @ 09:02:
Beste Mede ETSers,

Wat ik het afgelopen weekend heb geprobeerd is om de MOD TSm 4.0 te downloaden met de fix.
Ondanks de fix werkt bij mij de TSM4.0 nogsteeds niet. Zodra je je char laat geeft windows aan ETS reageert niet meer.

Nu probeer ik dus de MOD TSM 3.5 te downloaden maar deze links zijn zo traag.
Heeft of weet iemand toevallig waar je dit een stuk sneller kan downloaden?

Alvast bedankt allemaal.
TSM 4.0 proberen zonder ook maar één mod. Daarna langzaam mods toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
Nog nooit een mod gedraaid op TSM daarom is het zo vreemd.
Alles geprobeerd maar TSm 4.0 werkt niet bij mij. Zodra ik de mods selecteer en vervolgens met mijn char op doorgaan klik laat hij 10 procent en floep. euro truck simulator reageert niet meer geeft windows aan.

[ Voor 65% gewijzigd door thebeast12 op 09-09-2013 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
Gister toch tot een oplossing gekomen.
Profielen gebackupd en daarna ETS opnieuw geinstalleerd.
Zat toch iets niet helemaal lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Zie dat er veel dode links van mij her en der in het topic staan, heb me photobucket bandbreedte overschreden. Zal binnen een paar dagen gereset worden, en dan doen ze het weer.

Inmiddels wuppie007 als medeauteur ingesteld, omdat ik zelf wat weinig tijd heb. Hij zal ook de TS een flinke update geven.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BREAKING nieuws:
ATS wordt over ±3 maanden gereleased! Alleen nog maar Californië, daarna breiden ze het steeds uit.
20 september Going East, waarschijnlijk samen met V1.5.
V1.5: Nieuwe Volvo (FH16 2013), ...
Coach simulator volgend jaar ergens.
Compleet nieuwe AI.

(Bron: ETS livestream van DaSquirrelNuts 14-9)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2013 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
En we krijgen een nieuwe Volvo (FH16 MY2013?) in een komende update, aldus de CEO van SCS. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
CaptainPanda schreef op zondag 15 september 2013 @ 01:21:
En we krijgen een nieuwe Volvo (FH16 MY2013?) in een komende update, aldus de CEO van SCS. 8)
Is ook al wel getoond idd, hier het interieur: http://blog.scssoft.com/2...volvo-fh-series-news.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Komt die nieuwe DAF ook of moet ik het blijven doen met een (overigens best goede) mod? :+

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselross
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:17
Verwijderd schreef op zondag 15 september 2013 @ 00:51:
BREAKING nieuws:
ATS wordt over ±3 maanden gereleased! Alleen nog maar Californië, daarna breiden ze het steeds uit.
Had zo snel nog niet gedacht en ben erg benieuwd naar de kaart, de trucks en vooral de dubbele aanhangers. Vraag me wel af of Amerikaanse truckfabrikanten wel zo cooperatief zijn met het geven van licenties voor in de game.
CaptainPanda schreef op zondag 15 september 2013 @ 01:21:
Mooi dat ze die in een update doen, maar vind de FH16 er eerlijk gezegd niet mooier op geworden.
Vind het maar niets hoe het logo nu op de voorkant van de truck staat. Daarentegen is het interieur (waar je toch meer naar kijkt in een truck sim) mijns inziens mooier geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Dubbele aanhangers? Dat klinkt behoorlijk gaaf. Beter brengen ze dat ook uit voor ETS2 :P

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselross
PauseBreak schreef op zondag 15 september 2013 @ 16:36:
Dubbele aanhangers? Dat klinkt behoorlijk gaaf. Beter brengen ze dat ook uit voor ETS2 :P
Begrijp me niet verkeerd. Het is niet zo dat ik weet dat er dubbele aanhangers in de game komen.
Alleen in de lijn van 18 Wheels of Steel en het feit dat het in Amerika speelt, lijkt dat wel waarschijnlijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dieselross schreef op zondag 15 september 2013 @ 15:11:
[...]

Had zo snel nog niet gedacht en ben erg benieuwd naar de kaart, de trucks en vooral de dubbele aanhangers. Vraag me wel af of Amerikaanse truckfabrikanten wel zo cooperatief zijn met het geven van licenties voor in de game.
Op de screenshots van ATS (blog.scssoft.com) zag ik volgens mij de Peterbilt logo's er al op staan. Weet niet of er niet toevallig Paterbild (oid) stond.

Edit: Nope! Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/-77xBv4LQEdk/UinOIZ08mRI/AAAAAAAABm0/0lpcAh2VWXw/s1600/ats_peterbilt_07.jpg

Zie echter alleen nog maar Peterbilt, zal wel een soort Scania van ATS worden.
Hopelijk komen Volvo, Freightliner en Kenworth (evt. Mack, weet niet of die nog worden gemaakt?) ook nog! :)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2013 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Logo's zijn nog maar tijdelijk. Stond onderaan de blog:
(Please note that any presence of real brands in the game is only tentative until officially confirmed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Ach, als ze de originele logo's meeleveren is er vast wel een mod die het verandert naar het echte logo ipv Paterbull ofzo :P

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 18:48
Ik heb altijd al met een stuur gespeeld. Hoewel ik altijd mijn stuur op en af moest bouwen (wegens ruimtegebrek op mijn bureau) had ik er vaak al geen zin meer in. Nu net mijn PS3 controller heel gemakkelijk aangesloten en goed ingesteld. Moet zeggen, ik heb er meer plezier in dan met een stuur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselross
Verwijderd schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:20:
[...]

Op de screenshots van ATS (blog.scssoft.com) zag ik volgens mij de Peterbilt logo's er al op staan. Weet niet of er niet toevallig Paterbild (oid) stond.
Volgende regeltje staat onder de afbeelding op de blog:
'(Please note that any presence of real brands in the game is only tentative until officially confirmed)'

ps. blijkbaar posts voor mij over het hoofd gezien, sorry.

[ Voor 6% gewijzigd door dieselross op 16-09-2013 19:16 ]

Verwijderd

Ik heb mijn PC opnieuw geïnstalleerd. Van te voren had ik een backup gemaakt van Documenten\Euro Truck Simulator 2, waar je profiel, instellingen, mods etc. in staan. Na installatie van ETS2 deze map weer overschreven met de backup. Alles is nu dus zoals vóór de herinstallatie. Toch vraagt het spel om een nieuw profiel aan te maken. Het ziet mijn oude profiel gewoon helemaal niet. Zie ik iets over het hoofd? :

EDIT: laat maar, ben er al uit, zat te klootviolen... ik had de Documenten bibliotheek doorverwezen naar D: alleen is er ook nog Mijn Documenten, waar ETS2 z'n spul in op slaat. En die stond nog gewoon op C: |:( 't is al laat ;)

By the way, wie gaan er allemaal de Going East DLC 'halen'? Overmorgen is ie er dan eindelijk.

Nog een paar trailertjes...

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2013 23:52 ]

• thebeast12
geen idee of ik die ga halen.
Ligt er maar net aan wat de toegevoegde waarde inhoud want er is namelijk ook gewoon een mod die het oosten erbij trekt. aangezien ik deze aan heb weet ik het nog niet helemaal.

Kan iemand aangeven of er nog grote veranderingen zijn in de DLC?

[ Voor 74% gewijzigd door thebeast12 op 19-09-2013 10:09 ]

De DLC ziet er best leuk uit, maar of het echt een meerwaarde is... Vooral met Europe Rebuild vind ik het twijfelachtig of ik deze DLC ga kopen. Als de prijs laag is, waarschijnlijk wel.

🠕 This side up

• jip_86
1.5.2 is uit
- Added rumble stripe sound check-box so that it's possible to switch it off
*O* irritant gedoe was dat, je rijd nooit helemaal binnen de lijntjes met als gevolg dat je vrij vaak dat geluid hebt.

[ Voor 16% gewijzigd door jip_86 op 19-09-2013 17:52 ]

Verwijderd

- Several new cars in the AI traffic
Ook leuk :)

• wuppie007
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-09 16:42
Volgens mij hebben ze nu ook Ad-Blue toegevoegd, of hadden ze dat al eerder gedaan? Het was mij in ieder geval nog niet eerder opgevallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de mensen die met onze map spelen, versie 1.01 van Promods is compatible met 1.5.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
Tja,

De DLC staat op Steam beschikbaar, voor 10 euro... Zo'n 20 uur aan nieuwe routes...

Als ik dan zie wat we met de Promods-mod gratis hebben gekregen ( _/-\o_ ) is het best wel prijzig...

Ik wacht er nog even mee... (straks eerst gta5 installeren, daarin zitten ook trucks :) )

[ Voor 7% gewijzigd door strider1007 op 20-09-2013 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grappig is ook dat Pavel in het interview toegaf dat ze 1 jaar bezig zijn geweest met de DLC.
Wij komen op circa 8 maanden met een oppervlakte die bijna dubbel zo groot is. Alhoewel wel iets minder detail hebben geschonken aan 3d modellen/gebouwen enz. maar dat kan altijd nog worden uitgebreid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:39
Zolang er prima gratis alternatieven zijn ga ik niet betalen voor dlc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 15:47

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Zelfs al waren er geen gratis degelijke map mods dan nog vind ik 10 euro gewoon te veel voor deze DLC. Alleen wat speelruimte toevoegen vind ik geen 1/3 (of meer) van de originele prijs extra waard. Ik kan me wel voorstellen dat mensen uit Oost Europa deze uitbreiding toch wel willen, maar 5 euro was gewoon veel redelijker geweest imo. Misschien als die in de sale ooit minder dan 5 euro kost dat ik hem haal, maar ik ben niet echt amused van de grap die SCS hier uithaalt :-( .

Grillmeister

Pagina: 1 ... 28 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.