Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nakebod schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 23:20:
Dus.. besluit je niet te hard over de oprit van de veerboot te rijden, niet de eerste keer dat ik daar om onbekende reden ineens als een soort Harlem Shake sta te shaken, inclusief damage, kom je vast te zitten :+
Gewoon 4 minuten aan het kloten geweest om uiteindelijk dat klote bultje over te komen met net genoeg snelheid :X Feels like a noob :X

[video]
Leuk bultje ja, misschien toch een hardere aanloop nemen? 80km/h oid, zal vast wel genoeg zijn om de lucht in te komen :+

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:26

Nakebod

Nope.

Denk niet dat ik dat haal vanaf de startplaats :D
Maar volgens mij is 40+ wel haalbaar, alleen de vorige keer dat ik dat deed was 10% damage erbij, moet je ook niet al te vaak doen.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nakebod schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 23:36:
Denk niet dat ik dat haal vanaf de startplaats :D
Maar volgens mij is 40+ wel haalbaar, alleen de vorige keer dat ik dat deed was 10% damage erbij, moet je ook niet al te vaak doen.
Welke veerboot was dit trouwens? Wil ik ook wel eens proberen, maar dan met 80km/h >:)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Dit was met de Scandinavië mod: Götenborg (Zweden) - Frederikshavn (Denemarken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:52

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Daar heb ik met de Scania nog geen last van gehad, maar pak ze ook altijd schuin.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ook nooit last gehad maar goed ik rij ook met een Scan

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:29
Heb wel interesse om zo'n game eens te proberen , maar ben niet in het bezit van een stuur. Heb wel een degelijke gamepad, is zo'n spel dan enigzins te spelen?

En wat zou dan voor de beginnende "trucker" de beste keus zijn.. zoek wel een spel wat er een beetje acceptabel uit ziet en ook realistische dingen als wegligging en schade heeft.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:37
Ik roep maar wat hoor, maar ik hoor hier nog wel eens mensen zich lovend uiten over Euro Truck Simulator 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Stuur heb je niet nodig, kan ook gewoon met toetsenbord + muis of een gamepad. Ook is het redelijk toegankelijk en ook wel wat realistisch. Anders probeer eerst eens de demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:29
Gleighton schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 15:10:
Stuur heb je niet nodig, kan ook gewoon met toetsenbord + muis of een gamepad. Ook is het redelijk toegankelijk en ook wel wat realistisch. Anders probeer eerst eens de demo?
De demo van wat? :)

Oh, Euro truck simulator 2 natuurlijk.. zit niet op te letten :) Ben de demo aan het downloaden, ben wel benieuwd :)

[ Voor 16% gewijzigd door Visgek82 op 17-08-2013 15:13 ]

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, ik heb weer een heel aantal screenshots gemaakt en geüpload:
http://imgur.com/a/rV4SD voor het complete album, van oud naar nieuw.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:06
Visgek82 schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 14:08:
Heb wel interesse om zo'n game eens te proberen , maar ben niet in het bezit van een stuur. Heb wel een degelijke gamepad, is zo'n spel dan enigzins te spelen?

En wat zou dan voor de beginnende "trucker" de beste keus zijn.. zoek wel een spel wat er een beetje acceptabel uit ziet en ook realistische dingen als wegligging en schade heeft.
Gamepad heeft zeker wel mijn voorkeur. Als je op een wat hogere snelheid door een bocht wil gaat dat gewoon beter met een gamepad omdat je preciezer de bocht in kan sturen. Met pijltjes gaat het wat grover en zit je al snel tegen de vangrail aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Koenvh schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 22:50:
Zo, ik heb weer een heel aantal screenshots gemaakt en geüpload:
http://imgur.com/a/rV4SD voor het complete album, van oud naar nieuw.
Welk camerastandpunt gebruik je voor die eerste? Of is het de voorbij rij camera, en kan jij wel netjes binnen de lijntjes blijven rijden? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 15:47

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Drastische tijden vragen om drastische maatregelen 8) :
Afbeeldingslocatie: http://cloud-3.steampowered.com/ugc/884116609040265817/AE8CC7D8BAE03972CA5575148192CAA0BC1DF114/
Afbeeldingslocatie: http://cloud-2.steampowered.com/ugc/884116609040267394/04318F6ABE408EB54A43428E2A72790E47ADB86C/
Afbeeldingslocatie: http://cloud-2.steampowered.com/ugc/884116609040269980/D07920CFB932D320347ACD66151BC8A39934175F/1024x576.resizedimage

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScuL, na het installeren van de nieuwe Scandinavia mod 1.01 verschijnt deze melding. Logisch natuurlijk omdat de vorige bestanden zijn verwijderd. Maar loop je hierdoor kans op problemen of kun je dit gewoon negeren? Hij laadt verder wel gewoon en gaat verder waar het was gebleven. Maar ik wil natuurlijk niet dat m'n save gesloopt wordt. Al maak ik wel regelmatig een backup.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/w9kxU7Al.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan geen kwaad!

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoofTurkey schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 15:20:
Drastische tijden vragen om drastische maatregelen 8) :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Te veel moeite de bocht rond te komen? :+
Even een vraagje, hoeveel schade had je na deze actie? :9
Nakebod schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 11:37:
[...]

Welk camerastandpunt gebruik je voor die eerste? Of is het de voorbij rij camera, en kan jij wel netjes binnen de lijntjes blijven rijden? :D
Ik geloof (al is het 5 maanden geleden) de voorbij rij camera.
Tussen de lijnen rijden lukt wel, niet al te hard rijden en kleine correcties met het stuur ;)

De laatste (nieuwste) foto's zijn met de achter de vrachtwagen camera gemaakt (nummer 2)

[ Voor 39% gewijzigd door Koenvh op 18-08-2013 17:07 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een mod die enkel en alleen het logo en de naam van de Majestic Across wijzigt naar Mercedes-Benz Actros én die compatible is met versie 1.4.x? Ik heb zitten zoeken maar kom ik eigenlijk alleen maar mods tegen die de hele truck aanpassen naar een ander model. Ik vond er ééntje op ets2-mods.com maar de download link gaat naar een site met malware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 20:53:
Weet iemand een mod die enkel en alleen het logo en de naam van de Majestic Across wijzigt naar Mercedes-Benz Actros én die compatible is met versie 1.4.x? Ik heb zitten zoeken maar kom ik eigenlijk alleen maar mods tegen die de hele truck aanpassen naar een ander model. Ik vond er ééntje op ets2-mods.com maar de download link gaat naar een site met malware.
http://www.simgamemod.com/?tag=mercedes-logo

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx, ik heb 'm geprobeerd maar iedere keer als ik bij de dealer naar het interieur ga crashed het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zoek even op mercedes actros logo ets 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff, eindelijk één gevonden die werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Deze verandert een hoop merknamen naar de echte: http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=34&t=2630

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:12
m'n 310pk stralis toch maar eens ingeruild voor wat fatsoenlijks

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tqIxBkx.jpg

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Strak ding hoor. Ik moet 'm ook nog eens proberen. Ben nu net met een tour begonnen met de Mercedes Actros. Rondje Europa. Van Amsterdam naar Polen, door naar Italië en Frankrijk. Dan naar de UK en van daaruit uiteraard Scandinavië door naar Finland en zo via Denemarken weer terug naar Nederland. Vervolgens weer nieuwe truck kopen en het hele verhaal begint weer van voor af aan. Ik krijg er geen genoeg van. 8)

Maare... 700 PK en hondermiljoenmiljard NM... zal wel lekker trekken? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Koenvh schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 17:04:
[...]

Te veel moeite de bocht rond te komen? :+
Even een vraagje, hoeveel schade had je na deze actie? :9
Die vrachtwagen die klem zit op de rotonde die was gelukkig niet van mij, maar hij hield wel alles op. Toen kwam er gelukkig een gaatje tussen die vrachtwagen en dat busje, wat ik toen vervolgens weer gebruikte om eventjes binnendoor te rijden :+ . 0% schade dan ook overgehouden aan deze actie, maar was ook niet eens mijn eigen truck dus zoveel maakte het ook weer niet uit :P .

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
Verwijderd schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 11:48:
Maare... 700 PK en hondermiljoenmiljard NM... zal wel lekker trekken? >:)
net "TSM – Trailer Pack Heavy" geinstalleerd om nog een beetje spannend te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carfanatic schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 11:55:
[...]

net "TSM – Trailer Pack Heavy" geinstalleerd om nog een beetje spannend te houden.
Doet die het ook met de Scandinavië map of moet je per se TSM hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozymandias1965
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 31-03 08:07
Verwijderd schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 14:29:
[...]

Werkt ook met de Scandinavië map. Gewoon twee keer achter elkaar rusten en dan zijn de vrachten zichtbaar. TSM map is niet nodig hiervoor.

[ Voor 5% gewijzigd door Ozymandias1965 op 19-08-2013 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
de boot op/afrijden is wel een probleem

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Z53j1lD.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/n29x02r.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We gaan proberen die ramp ietsje te verlagen, zag er al eerder wat mee. Maar goed als je een extra lage/lange trailer hebt is het lastig.

Oplossing: (wel een beetje "cheaten" vereist)
code:
1
2
3
4
5
6
7
Edit je config bestand (Mijn documenten\ETS2\config.cfg)
Zet daar de regel "uset g_developer "1" in
Herstart het spel.
Waar je vast komt te zitten druk je op 0.
Je zit nu in de free camera stand.
Beweeg rond met de numpad keys zodat je op de juiste plek zit
Druk F9.

Je truck+trailer combi wordt nu geteleport.

Let wel op dat als je dit van grote hoogte doet je truck zal vallen en je damage krijgt.
Als je het te laag doet zak je door de grond en val je in het "oneindige"

;)

[ Voor 3% gewijzigd door ScuL op 19-08-2013 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:17

PauseBreak

derp!

Aanloopje nemen hielp niet? Heb ik ook gedaan met een trailer met tractors erop :P

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18:38
Verwijderd schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 14:29:
[...]

Als gezegd, ook met de scandinavië mod... Net een wide-cargo weggebracht, vijf keer de normale beloning...

Best wel krap bij op- en afritten.

En onderweg ingehaald door Enzo's , 458-en, California"s en F40's ...Terwijl ik 2CV's en kevers inhaalde !! Dankzij de TDU2 mod...

Dit spel wordt met de dag beter !!! *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
TDU2 mod?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
http://ets2.lt/en/new-traffic-mod/#more-15442

Geen plug-and-play mod, het vraagt even wat werk...

Bij de comments geeft Armand op 14-08 een duidelijke uitleg... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Hmm, net een mod geinstalleerd, wat vinden jullie:

Het duurt even

[ Voor 8% gewijzigd door J.S. Bach op 19-08-2013 21:42 ]

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nivida_intel schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 21:39:
Hmm, net een mod geinstalleerd, wat vinden jullie:
[video]
Het duurt even
Wat is het nut behalve er goed uitzien? :9

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Carfanatic schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 11:55:
[...]

Ha, die is echt gaaf. Echt mooie beleving met een oversized load door het glooiende landschap van Scandinavië rijden :D

Verwijderd

TSM 4.0 is uit. Weet iemand of die compatibel is met de Scandinavië map?

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:21
Moet je dit spel downloaden of legaal kopen?..Hij lijkt mij een leuk spel alleen heb verder geen ervaring mee.
Moet ik voor 1 of 2 gaan?

[ Voor 10% gewijzigd door llovesoccerx7 op 22-08-2013 20:34 ]

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Je kunt gratis de demo downloaden en spelen, maar het volledige spel is niet gratis.

• llovesoccerx7
Gleighton schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 20:37:
Je kunt gratis de demo downloaden en spelen, maar het volledige spel is niet gratis.
Oke volgens mij had ik ooit gekregen van een vriend :)...Zal zometeen even rondkijken in-game.
Even kijken als ik het kan |:(

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-09 23:01
Wat zijn op het moment de must have mods en waar kan ik die vinden? :D

Verwijderd

Aparte rustplek gevonden in Polen. In de middle of nowhere. Ik had dit nog nooit gezien. Ze hebben wel een bende achter gelaten. :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/azx3Qobl.jpg

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 21:39:
Aparte rustplek gevonden in Polen. In de middle of nowhere. Ik had dit nog nooit gezien. Ze hebben wel een bende achter gelaten. :P

[afbeelding]
Op de originele map is dit zeker? Mij vielen de busplaatsen/hokjes ook al op, dacht eerst dat ze bij de Scandinavië map hoorden.

In andere woorden: Er komt een bus simulator in dit spel, op deze map...

...Wat ik erg gek vind, als je bijvoorbeeld een busreis maakt van 500 kilometer word je niet opgehaald langs de kant van de weg bij een echt bushokje. Maar ach, we zullen zien.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2013 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn verschillende types bushaltes, hele stations met perrons en ook normale haltes..

Onze map werkt niet met TSM en dat zal ook nooit gebeuren ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Heb net ffe geprobeerd pff..Dat sturen en optrekken gaat traag lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Gister even de optie colorcorrection uit gezet en tadaa wat een kleuren ineens, soms een beetje te maar beter dan het fletse moet ik zeggen.

Scandinavia mod is echt geniaal, echt mooi werk geleverd ScuL(en consorten uiteraard).
Op lange open stukken heb ik nog wel eens last van pop up, maar kan ook liggen aan het feit dat ik nog met 1.0 versie speel, merkte namelijk net pas op dat er alweer een nieuwere versie is.
Ben wat minder forum actief in de vakantie dus vandaar dat ik waarschijnlijk wat gemist heb.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Verwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 22:52:
[...]
...Wat ik erg gek vind, als je bijvoorbeeld een busreis maakt van 500 kilometer word je niet opgehaald langs de kant van de weg bij een echt bushokje. Maar ach, we zullen zien.
Dat is bij ons om de hoek nou juist wel het geval, normaal stopt er ieder uur een gewone bus en eens in de zoveel tijd staat er een meute te wachten op een tourbus (om vervolgens naar Spanje oid te gaan).

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Ik ben net begonnen met het spel maar heb net 2 ritten gedaan van 3,500 +/- euro maar wat moet ik nu doen?
Staat koop eigen garage maar kan ik dat al betalen of wat moet ik eerst doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik zou eerst sparen voor een eigen truck. Je home plaats heeft 1 garage slot voor jouw waar je een truck in kwijt kan.
Een quick job rijd je altijd in een leen truck. Met quick jobs verdien je minder per km.

Ik heb voor de eerste truck wel 100k geld geleend. Met je eigen truck verdienen missies veel meer, maar nadeel is dat je er wel heen moet rijden (dus als er een missie is in Duitsland en je zit in Engeland, pech, dan moet je er zelf heen rijden) en zelf schade herstel/brandstof moet betalen.

Simpele oplossing: geen schade rijden :p , altijd in je plaats waar je bent zoeken naar leuke missies, bvb naar plaatsen waar je nog niet bent geweest of die gewoon lekker veel verdienen..

Als je je eigen truck hebt afbetaald (geloof me, met die freight market gaat alles veel sneller) hebt zou je eigen garage kunnen starten en 1-2 trucks + drivers (uit recruiment agencies) in zetten. Dan zou ik ook 400k lenen ofzo. Die gaan na loop van tijd ook leuk mee verdienen en dan kan je beginnen uit te bouwen.

PS: sommige mods, zoals Balanced Economy, sleutelen aan dit leen-geld principe beetje, vooral met opstarten van garages ed. Dat is dan veel duurder en lastiger om af te betalen. In de vanilla game is het allemaal erg goed te doen, zelfs al zou je redelijk wat schade rijden ga je niet zomaar 'failliet'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Hoe duur is een truck precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ga naar de dealer en zie het ;)
Het verschilt per truck e.d.

[ Voor 7% gewijzigd door Koenvh op 24-08-2013 13:08 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-09 23:26
Vanaf ongeveer 90.000,- maar het kan per merk behoorlijk verschillen.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:06
Als je puur voor de pks gaat dan zou ik een volvo aan raden.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Die leen dingen zijn traag en trekken sloom op en sturen gaat ook niet echt snel ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

AtlAntA schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 15:04:
Als je puur voor de pks gaat dan zou ik een volvo aan raden.
Dit heb ik ook gedaan, je kan meteen een 600 PK motor erin leggen in tegenstelling tot Scania waar je begint met ?300? PK, Scania pas vanaf level 16, maar dan heb je bij Volvo ook al 700-800 pk...

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!
llovesoccerx7 schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 21:01:
Die leen dingen zijn traag en trekken sloom op en sturen gaat ook niet echt snel ofzo
Waar stuur je mee? Toetsenbord is traag, klopt.. Maar met een echt stuur gaat het zo snel als in het echt (900 graden stuur)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Koenvh schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 21:20:
[...]

Waar stuur je mee? Toetsenbord is traag, klopt.. Maar met een echt stuur gaat het zo snel als in het echt (900 graden stuur)
Toetsenbord ja..We hadden ieder zo'n stuur en gaspedal maar hebben we niet meer.

Maar dan spaar ik eerst voor een vrachtwagen..Straks even kijken in de shop.
Geen idee wat goed is en wat niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Inmiddels een paar ritjes gedaan met de "TSM – Trailer Pack Heavy", maar is toch lastig in Scandinavië. Vooral de onderstaande trailers was niet om de kleine rotondes te krijgen, en bij Trameri naar binnen was helemaal lastig.

Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y42/NoFear-QV/ets2_00027-1.png

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Kan pas eerste vrachtwagen kopen vanaf level 10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Dat is het geval bij de kleine dealers, waar de trucks buiten staan. In de grotere showrooms kun je van elk merk meteen de basistruck kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
NoFearCreations schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 21:28:
Inmiddels een paar ritjes gedaan met de "TSM – Trailer Pack Heavy", maar is toch lastig in Scandinavië. Vooral de onderstaande trailers was niet om de kleine rotondes te krijgen, en bij Trameri naar binnen was helemaal lastig.

[afbeelding]
Hii bevalt mij ook prima die mod. Soms inderdaad even passen en meten ja. Ik kijk vaak eerst even op de kaart of je die rotonde niet kan mispeilen door een andere route te kiezen. Als ik drie kwart moet ga ik vaak tegen het verkeer in zodat iig niet helemaal vast loopt, vind dat dat wel mag als zwaar transport >:) Wat wel eng is als je met die grote windmolenpaal rijd dat ze bijna onder je lading door rijden omdat die lading uitsteekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Ik heb nu een eigen garage en vrachtwagen en heb iemand ingehuurd hoe laat je hem rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Keralis, een welbekende ETS enthousiasteling, heeft de Scandinavia mod nu ook. Hij gaat naar Malmö waar hij IRL bij in de buurt woont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cixelsyd
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14-08 21:23
llovesoccerx7 schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 18:19:
Ik heb nu een eigen garage en vrachtwagen en heb iemand ingehuurd hoe laat je hem rijden?
Dat gaat helemaal vanzelf, hoef je (helaas) niets zelf voor te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Cixelsyd schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 18:25:
[...]

Dat gaat helemaal vanzelf, hoef je (helaas) niets zelf voor te doen.
Dus hij gaat straks vanzelf rijden :D?
En dan moet je meer mensen gaan inhuren of wat is precies bedoeling ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

llovesoccerx7 schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 18:33:
[...]
Dus hij gaat straks vanzelf rijden :D?
En dan moet je meer mensen gaan inhuren of wat is precies bedoeling ervan?
Nu moet je ongeveer 100 uur ingame wachten totdat het de truck en garage heeft afbetaalt ;)
Eerste fout die ik gemaakt had....

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
kuusj98 schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 18:40:
[...]

Nu moet je ongeveer 100 uur ingame wachten totdat het de truck en garage heeft afbetaalt ;)
Eerste fout die ik gemaakt had....
Na het afbetalen gaat hij pas rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScuL schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 00:29:

Onze map werkt niet met TSM en dat zal ook nooit gebeuren ook
waarom niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

llovesoccerx7 schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 18:40:
[...]
Na het afbetalen gaat hij pas rijden?
Nee. Lees het nog een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Omdat hij net zei eerst moet je 100uur afbetalen?..Dus weet niet als daarna gaan rijden of tijdens ook al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Zojuist een mooi jacht opgehaald in Gardermoen, bestemd voor een rijke veehouder in Berlijn.

Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y42/NoFear-QV/ets2_00028.png
Hier kom ik net de boot af, Duitsland in.

Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y42/NoFear-QV/ets2_00029.png
En afgeleverd op de plaats van bestemming.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:16

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik ga het denk ik ook maar weer proberen :), heb alleen geen stuurtje maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind iemand dat ook als je je trailer netjes parkeerd dat je maar 45xp ervoor krijgt te weinig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoofTurkey schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 15:01:
[...]

In het begin lijkt dat wel, alleen uiteindelijk gaat het zo makkelijk dat ik meer dan 45xp ook wel heel veel zou vinden :9 .
Klopt, paar seconde soms maar :)
Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 14:43:
Vind iemand dat ook als je je trailer netjes parkeerd dat je maar 45xp ervoor krijgt te weinig?
Er zijn vele mods die het aantal XP verhogen, dus blijkbaar ben je niet de enige

[ Voor 33% gewijzigd door Koenvh op 26-08-2013 15:02 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 14:43:
In het begin lijkt dat wel, alleen uiteindelijk gaat het zo makkelijk dat ik meer dan 45xp ook wel heel veel zou vinden :9 .

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik pak daarom ook altijd de super korte missies die in dezelfde stad blijven. Dan heb je relatief groot aandeel 45xp, en je oefent het inparkeren.

Voor de rest vind ik het voor een missie van 1000xp inderdaad weinig, maar vaak ben ik dan zo erg lang onderweg geweest dat ik het ook skip. Heel erg moeilijk is het ook niet als je het een beetje door hebt, maar iets van luiheid ofzo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik vond (vind) het inparkeren altijd wel leuk, beetje uitdaging op sommige plekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Vooral als je een lange zware trailer bij Trameri moet afleveren. :P

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Als dat verkeer niet zo achterlijk zou blijven aandrukken zou ik het nog wel eens vanaf de straat willen oefenen, maar als je na de inrit stopt om achteruit er in te steken staat er gelijk een auto achter je. Je ontkomt er dus eigenlijk niet aan om eerst vooruit naar binnen te rijden en dan te keren. Ik doe het nog wel maar echt moeilijk is het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hans1990 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 18:02:
Ik pak daarom ook altijd de super korte missies die in dezelfde stad blijven. Dan heb je relatief groot aandeel 45xp, en je oefent het inparkeren.
Dat soort opdrachten vind ik nu bijna nooit. En als ik er één zie, dan is er te weinig tijd om de trailer op te pikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

jip_86 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 19:38:
Als dat verkeer niet zo achterlijk zou blijven aandrukken zou ik het nog wel eens vanaf de straat willen oefenen, maar als je na de inrit stopt om achteruit er in te steken staat er gelijk een auto achter je. Je ontkomt er dus eigenlijk niet aan om eerst vooruit naar binnen te rijden en dan te keren. Ik doe het nog wel maar echt moeilijk is het niet meer.
Dat is zeker waar,.. elke halve meter die je hun geeft nemen ze onverbiddelijk meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ircghost schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 21:00:
[...]

Dat is zeker waar,.. elke halve meter die je hun geeft nemen ze onverbiddelijk meteen.
Klopt, zonder goed na te denken.
Ook leuk is wanneer een vierbaansweg naar een tweebaansweg gaat. Allemaal in een rij, en dan van baan wisselen wanneer ik eraan kom rijden :/

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Of bij snelheidsaanpassing meteen vol in de ankers terwijl ik nog niet eens het bord heb kunnen lezen. Ja dan zit je er al weer achterop :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Mijn 2 gehuurde chauffeurs blijven staan op rusten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Je hebt ze wel aan een (gekochte) vrachtwagen toegewezen in je garage? Dan zouden ze wel gewoon moeten gaan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
jip_86 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 21:32:
Je hebt ze wel aan een (gekochte) vrachtwagen toegewezen in je garage? Dan zouden ze wel gewoon moeten gaan rijden.
Nee heb geen gekochte voor hun..Ben net begonnen met het spel snap het niet allemaal xD

Dus moet 2 kopen voor hun?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
llovesoccerx7 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 21:38:
[...]
Nee heb geen gekochte voor hun..Ben net begonnen met het spel snap het niet allemaal xD

Zonder vrachtwagen kunnen ze moeilijk gaan rijden ;)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
llovesoccerx7 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 21:38:
[...]

Je moet inderdaad eerst wel een truck voor ze kopen :P Dat kan je doen bij de truckdealers die je in elk dorp wel hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
jip_86 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 21:39:
[...]

Je moet inderdaad eerst wel een truck voor ze kopen :P Dat kan je doen bij de truckdealers die je in elk dorp wel hebt.
Haha inderdaad en verdient het beetje terug dan als je mensen huurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
In het begin is het echt prut ja. Naarmate jij beter word kun je ook betere chauffeurs inhuren die wat hoger beginnen. In het begin ben je echt blij als je af en toe je truck kan repareren en je betalingstermijn weer kan voldoen. Begin nu een klein beetje ademruimte te krijgen dat mijn truckers mijn lening kunnen afbetalen en ik zelf geld overhoud voor investeringen. Dat is wel prettig opzich :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:17

PauseBreak

derp!

Valt wel mee. Opleidingsbeleid op Lange Afstand zetten en het verdient vrij snel, vrij goed hoor. Ik heb nu 16 chauffeurs in dienst. Wekelijkse winst is >2mln.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beneden ons niveau om het simpel te zeggen. Zitten veel te veel fouten en fantasiewerk in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
En bij TSM is het ook kwantiteit over kwaliteit. Veel gekopieerde dingen, lage kwaliteit textures. Ben benieuwd wat Scul en de rest van zijn team als volgende gaan doen.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 22:20:
[...]

Beneden ons niveau om het simpel te zeggen. Zitten veel te veel fouten en fantasiewerk in
Ik zou eerder zeggen: Een andere doelgroep.
Jullie hebben 10 maanden gewerkt aan een uitbreiding die niet heel groot is.
TSM heeft als doel: Meer wegen, alles groter, hoeft niet helemaal accuraat te zijn.

Wat wil je liever? De een wil meer wegen, de andere meer realisme

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
PauseBreak schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 22:19:
Valt wel mee. Opleidingsbeleid op Lange Afstand zetten en het verdient vrij snel, vrij goed hoor. Ik heb nu 16 chauffeurs in dienst. Wekelijkse winst is >2mln.
Even uit nieuwsgierigheid...

Zit er dan, los van het rijden zelf, nog een uitdaging in het spel? Of gaat het dan uitsluitend om meer, meer en meer...

Ik houd er door middel van verschillende mods nog wel wat vernieuwends bij, maar vraag me af of de gameplay niet erg dun is..
Pagina: 1 ... 27 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.