Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:49

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
jakob558 schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 09:26:
Ik heb even ETS2 aangezet, en het RAM bekeken, ik heb nu zo'n 3GB in gebruik, en Chrome en ETS2 draaien, kan natuurlijk wat hoog zijn door achtergrond processen.
Als je 32bit Windows 7 hebt, wordt naast dat de 8 GB aan werkgeheugen niet gebruikt wordt, ook niet al je Vram gebruikt, volgens mij kan 32bit 4GB max aan, en gebruikt hij dus 2GB ram, en 2GB vram, of 4GB ram en amper vram. 64bits upgrade zal dus wel schelen ;)

Even iets heel anders, ik heb sinds kort opeens een rare bug, ik kan namelijk geen schade meer krijgen aan mijn truck. Ik heb dit sinds ik Scania megamod v2.0.2 geinstalleerd heb. Iemand anders hier ook 'last' van?
Ik gebruik SM V2.0.2 al tijden, en krijg wel gewoon schade. Probeer anders even een paar keer een "z" voor de filename te zetten, kijken of dat helpt.

Zojuist een eerste poging tot skinnen gedaan, en vind het goed gelukt. Heb een addon lichtbak geskint, met m'n bedrijfsnaam en motto erop.
Hier op mijn beide trucks:
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y42/NoFear-QV/ets2_00021-1.png
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y42/NoFear-QV/ets2_00020.png

Close-up:
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y42/NoFear-QV/ets2_00022.png

[ Voor 26% gewijzigd door NoFearCreations op 13-08-2013 12:05 ]

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jalihaag
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-07 12:00
Coevering schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 02:01:
Net de scandinavie mod van Scul en zijn team erop gegooid. De wereldmap ziet er erg keurig uit. Ik vind alles uitermate keurig geregeld. Ik ben nu onderweg naar Denemarken, dus ga het morgen zeker eens bekijken met mijn 420PK scania.

Iemand nog enig idee hoe ik de interieur sound volume wat kan verhogen? Je hoort bijna niets dus ik zet mijn volume hoger, en zodra je naar de camera buiten je cabine gaat, moet je snel de volume van je boxen zachter zetten. Wat een groot verschil. In mijn beleving is de verhouding in volume nu 100% buiten en 15% binnen. Dat zou best 100% buiten en 50 % binnen mogen zijn.

Bedankt Jan, ik zie hem staan!
edit; geweldig geluid man. Zelf gemaakt?
Nee hij was alleen voor de Scania van 50KEDA.Maar ik heb hem aangepast dat elke Scania het ook heeft. O-)

God heeft rare kostgangers. Jammer dat er ook zijn met een vrachtwagen rijbewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoFearCreations schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 09:40:
[...]

Ik gebruik SM V2.0.2 al tijden, en krijg wel gewoon schade. Probeer anders even een paar keer een "z" voor de filename te zetten, kijken of dat helpt.

Zojuist een eerste poging tot skinnen gedaan, en vind het goed gelukt. Heb een addon lichtbak geskint, met m'n bedrijfsnaam en motto erop.
Hier op mijn beide trucks:
[afbeelding]
[afbeelding]

Close-up:
[afbeelding]
Je hebt er een spelfout in, het is "management" :+

Voor de rest erg vet, hoe heb je dat gedaan? (welk programma etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Photoshop met de Nvidia DXT plugin, en 7-zip. Spelfout heb ik gefixt, bedankt voor de tip :P
En deze tutorial:
http://www.trucksimulator...ewtopic.php?f=112&t=14118

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 00:49
Complimenten voor ProMod, hij is erg mooi en ik heb deze game weer afgestofd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biacas
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-09 18:09
ScuL schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 00:01:
[...]

Vooruit ik geef een 2e prijs weg voor degene die 1 van de andere plekken vindt (dus niet diegene bij de E4, ik had trouwens al verwacht dat die als 1e gevonden zou worden)
Op de zandweg naar Tree-et (Karlstad) hoor je er ook 1 (of meerdere, is een knap lawaai..) ;)

PSN Biacas

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SCS heeft zojuist patch 1.4.12 uitgegeven
http://www.eurotrucksimulator2.com/update.php

Werkt zonder problemen met onze mod.
Biacas schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 13:33:
[...]

Op de zandweg naar Tree-et (Karlstad) hoor je er ook 1 (of meerdere, is een knap lawaai..) ;)
Gefeliciteerd :) Ik schrijf jullie usernames even op zodra we iets nieuws hebben krijgen jullie een voorproefje.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:24:

[...]

Gefeliciteerd :) Ik schrijf jullie usernames even op zodra we iets nieuws hebben krijgen jullie een voorproefje.
wal wel weer even wat langer moeten wachten
Steam versie

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee wat die gast moeilijk zit te doen of wat ie precies bedoeld maar hij schijnt een bugreport ingezonden te hebben...

AnonymousAugust 12, 2013 at 7:00 PM
If you guys are gonna release another DLC for the game, can it please be north Europe with Sweden, Norway, Finland etc... Try to at least get more of the north part of Europe in the game.

AnonymousAugust 12, 2013 at 8:26 PM
You don't have to wait! The Scandinavia map is just released! It's DLC worthy if you look at the quality. You can find it on http://www.promods.net/

AnonymousAugust 12, 2013 at 9:54 PM
Frankly I don't trust promods. They missed something as basic as the currency symbols in that mod, makes you wonder what else they missed that could be a whole lot worse.

AnonymousAugust 13, 2013 at 10:07 AM
Did you try it? No you didn't.

AnonymousAugust 13, 2013 at 10:39 AM
I tried it. After seeing such a basic error I removed it. Simply not worth the risk. I may monitor the bug reports for a week or two and then reassess. But as it stands, it doesn't fill me with confidence.
We all make mistakes from time to time, and maybe that is there one and only error. But I highly doubt it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 18:48
Zo te zien heeft hij er goed over nagedacht. Misschien moet hij zelf maar gaan coderen als hij het zo een 'basisfout' vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In oud Nederlands heeft ie poep in z'n ogen. Er staat zelfs een apart topic met een link + duidelijke omschrijving :D

Anyway, ik ben nu zelf wel benieuwd wanneer SCS met de DLC komt. Heb wel zin in een ritje Budapest-Stockholm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:01:
In oud Nederlands heeft ie poep in z'n ogen. Er staat zelfs een apart topic met een link + duidelijke omschrijving :D

Anyway, ik ben nu zelf wel benieuwd wanneer SCS met de DLC komt. Heb wel zin in een ritje Budapest-Stockholm
ik zit eerder te wachten op Stockholm , Lissabon of Madrid :) lekker van het koude noorden naar het warme zuiden

Helaas ondersteund ETS 2 geen sneeuw en andere weersomstandigheden dan alleen zon en regen
Ander zou het mooi wezen met -10 vertrekken van uit Oslo of zo en aan komen met plus 25 in Portugal

zou nog wel een mooie aanvulling zijn om de 4 jaargetijden er in te gooien

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biacas
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-09 18:09
[...]

Bedankt, _/-\o_ , ik wacht met spanning af..

trouwens, deze map uitbreiding is top.

PSN Biacas

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kunt sneeuw-mods gebruiken.. iemand postte dit op ons forum
Afbeeldingslocatie: http://i78.photobucket.com/albums/j82/F1FERRARI7/2013-08-12_00008_zpsc9488593.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i78.photobucket.com/albums/j82/F1FERRARI7/2013-08-13_00003_zps8fad9100.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja maar dat is niet echt real ik wil ook echt zo als Wos , die hadden het wel dat ej ook in een besneeuw stuk reed en dan weer niet nu met je die mod uit en aanschakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:10:
ja maar dat is niet echt real ik wil ook echt zo als Wos , die hadden het wel dat ej ook in een besneeuw stuk reed en dan weer niet nu met je die mod uit en aanschakelen
Zou ook niets liever willen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaaf, leuk voor komende winter. Want dan zal ik er nog steeds geen genoeg van hebben verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wel vreemd dat ze veel goede dingen hebben weg gelaten die bij andere trucksims van hun en wel in zitten
Zo als het maken van je truck gewoon bij een benzine pomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En je eigen trailer kunnen kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja die miste ik ook nog inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:12:
wel vreemd dat ze veel goede dingen hebben weg gelaten die bij andere trucksims van hun en wel in zitten
Zo als het maken van je truck gewoon bij een benzine pomp
Kan zo wel door blijven gaan.

Sleeper-cabin om in je truck te slapen
De walky-talky (je eigen trucks zien rijden en met ze over de radio praten)
Weighing-stations
Full blown bear taking pictures from his tailpipe 8)
Dubbele-trailers

[ Voor 8% gewijzigd door ScuL op 13-08-2013 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:15:
[...]

Weighing-stations
Dubbele-trailers
Als je het zo bekijkt is eurotruck 2 eigenlijk wel heel kaal vergeleken met de wat eerdere producten van hun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
Jammer hé. Waarom nou :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Weighing-stations
Dubbele-trailers
10-1 voor Full blown bear taking pictures from his tailpipe?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2013 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

ScuL schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:24:

[...]

Wacht even. hoezo gefeliciteerd ?
in mijn tweede ritje (ging eerst van Rotterdam naar malmö en daarna naar Karlstad. dan heb je zo hele lange zandpad, waar je bijna niet overheen komt met de dikste scania en daar hoorde merkte ik ze ook op.

Dit hadden jullie toch voor de fun toegevoegd ? of waren het easter eggs ?

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oskaroskar
  • Laatst online: 16-09-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
Pykow schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:47:
[...]

Wacht even. hoezo gefeliciteerd ?
in mijn tweede ritje (ging eerst van Rotterdam naar malmö en daarna naar Karlstad. dan heb je zo hele lange zandpad, waar je bijna niet overheen komt met de dikste scania en daar hoorde merkte ik ze ook op.

Dit hadden jullie toch voor de fun toegevoegd ? of waren het easter eggs ?
Zandpad? waar? Hier wil ik over heen rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Me too!

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Pykow ik had een prijsvraag uitgevaardigd voor de 1e (en toen 2e) die ze vonden.

Jep het zandpad is te vinden bij Karlstad omhoog richting Tree-et.

Btw op het Scania Demo Centre kun je ook rondjes over het dirt track crossen 8)

[ Voor 21% gewijzigd door ScuL op 13-08-2013 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

ScuL schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:10:
@Pykow ik had een prijsvraag uitgevaardigd voor de 1e (en toen 2e) die ze vonden.

Jep het zandpad is te vinden bij Karlstad omhoog richting Tree-et.

Btw op het Scania Demo Centre kun je ook rondjes over het dirt track crossen 8)
ah gemist dus.

ja sinds de laatste patch is het leuk om over zand of obstakels te rijden met de Logitech G27.
die gaat dan helemaal trillen enzo :D

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

[...]

Weighing-stations
Dubbele-trailers
Ah, le good ol' times, wat heb ik toch een plezier gehad aan die games, en vooral ook die teksten over de radio, wat heb ik toen achterover gelegen van het lachen.

Ik vind ETS2 ook wat te kaal en op een begeven moment saai, als er al eens dubbele trailers waren, had ik daar al minimaal 10 uur speelplezier uit kunnen persen.
En die momenten waar je moet beslissen of je toch maar een Sleeping cabin koopt of toch die 5k$ uitspaart :P O-)

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Scul, is er een manier om te forceren dat ik toch de hele map kan zien? Zonder andere mods aan te passen?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alleen die kleur al :(

Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/884116413218245488/43880FD7F3203BF6DB7F335181640432FDC033A7/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik de Nav scherm uit kan zetten , vind het beetje zonde als ik een ingebouwde navigatie heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
F3 drukken.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09 14:33
Verwijderd schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:35:
Weet iemand hoe ik de Nav scherm uit kan zetten , vind het beetje zonde als ik een ingebouwde navigatie heb.
F3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:39
@ hierboven : volgens mij met f3

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFearCreations schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:35:
Scul, is er een manier om te forceren dat ik toch de hele map kan zien? Zonder andere mods aan te passen?
Promods-def renamen naar iets wat begint met zzz zodat hij als laatste wordt geladen en de rest overruled.
Ik durf alleen geen garantie te geven wat er dan met de andere mods gebeurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Ga het zo gewoon proberen.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jalihaag
Even een lege trailer op gehaald bij Tree-et.Wordt tijd dat ze daar ook eens een asfalt ploeg heen sturen.
wat een stoffige bende daar.(lol)
http://youtu.be/4jF5ZKBtQu4

God heeft rare kostgangers. Jammer dat er ook zijn met een vrachtwagen rijbewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
jalihaag schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 10:42:
Even een lege trailer op gehaald bij Tree-et.Wordt tijd dat ze daar ook eens een asfalt ploeg heen sturen.
wat een stoffige bende daar.(lol)
http://youtu.be/4jF5ZKBtQu4
Ik vind jou een heel leuke rijstijl hebben. Neem er wat van over.

'Weer' een vraag. :X Op minuut 5 van bovenstaand filmpje, kijk je met 1 druk op de knop naar links, en dan direct weer vooruit. Hoe stel je dit zo in? Dit maakt het rijden wat makkelijker, in plaats van het lange wachten om naar links te kijken, en dan weer lang wachten om vooruit te kijken, en dan ook nog eens goed centreren. Op 06:31 doe je het weer. Op het eind kijk je ook nog eens snel naar rechts.

[ Voor 4% gewijzigd door Relative op 14-08-2013 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlinni
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-08 13:40
Op je numpad kun je dat doen Coevering ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jalihaag
Hoi Coevering,Ik rij met het G27 stuur en daar heb ik het aan toe gewezen.
ik heb even een screen gemaakt dan is het wat duidelijker.linkAfbeeldingslocatie: http://i1159.photobucket.com/albums/p636/jalihaag/ets2_00005_zps812023bd.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
Je bent geweldig. Ik moet eens beter alles gaan doorlezen. Dit gaat het spel leuker maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlinni
Ik vind het persoonlijk leuker om te kijken met de muis, maar als je een stuur hebt is dat zeer fijn ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
Kijken met de muis vind ik persoonlijk ook veel leuker. Maar om steeds bij een bocht naar mijn muis te reiken wordt irritant en vooral vermoeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:09
[Bergen] Fixed rain & moved ferry icon
Dat zouden de mensen in Bergen ook wel willen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Coevering schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 12:31:
Kijken met de muis vind ik persoonlijk ook veel leuker. Maar om steeds bij een bocht naar mijn muis te reiken wordt irritant en vooral vermoeiend.
Gewoon je schakel up en down op je muis knoppen te zetten en je vertragen op je scroll wiel

ik rijd zelf ook met een G25 maar vind het kijken wel lekker via muis

En waar blijft steam met die nieuwe update :(

[ Voor 5% gewijzigd door ravw op 14-08-2013 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat net na te denken hierover, en volgens mij (met wat hulp) moet dit best kunnen lukken:

Ik wil samen met een vriend van mij ETS 2 spelen, dat we samen een bedrijf hebben etc. Normaal zou je hiervoor een multiplayer nodig hebben. Maar als je je profiel bestand op dropbox zet, en ETS laadt hem vanuit daar, en die vriend laadt hem ook vanaf daar, dan kan je toch een soort van multiplayer werken? Ik weet wel dat je dan eerst precies dezelfde mods moet hebben en niet tegelijkertijd kan spelen; maar het kan wel toch?

Denkt iemand dat dit kan lukken of echt dat het :F is?

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2013 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 15:38:
Ik zat net na te denken hierover, en volgens mij (met wat hulp) moet dit best kunnen lukken:

Ik wil samen met een vriend van mij ETS 2 spelen, dat we samen een bedrijf hebben etc. Normaal zou je hiervoor een multiplayer nodig hebben. Maar als je je profiel bestand op dropbox zet, en ETS laadt hem vanuit daar, en die vriend laadt hem ook vanaf daar, dan kan je toch een soort van multiplayer werken? Ik weet wel dat je dan eerst precies dezelfde mods moet hebben en niet tegelijkertijd kan spelen; maar het kan wel toch?

Denkt iemand dat dit kan lukken of echt dat het :F is?
dus gewoon ej game in cloud opslaan en dan samen om de beurt spelen
Weet niet op het zou lukken ,maar een multiplay komt er aan dus wacht daar gewoon op ..

http://blog.scssoft.com/2013/06/world-of-trucks.html

Zou ook leuk zijn als je dan samen in 1 truck kan zitten en de andere gewoon mee kan kijken .
en dan ook het stuur over kan nemen als je gerust heb of zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

ravw schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 16:09:
[...]

dus gewoon ej game in cloud opslaan en dan samen om de beurt spelen
Weet niet op het zou lukken ,maar een multiplay komt er aan dus wacht daar gewoon op ..

http://blog.scssoft.com/2013/06/world-of-trucks.html

Zou ook leuk zijn als je dan samen in 1 truck kan zitten en de andere gewoon mee kan kijken .
en dan ook het stuur over kan nemen als je gerust heb of zo :)
Tjah, op die multiplayer zit ik al vanaf dag 1 te wchten, sowieso dom dat ze dat niet in de originele game hebben zitten, echt weer zo'n gemiste kans.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op die site las ik ook dit, ik ben het volkomen met hem eens!
Reasons for buying a trailer, or things you could do. For example, you buy a reefer with refrigerator, which would allow you to carry only stuff that needs cold. You could...
- Have a nice white shining trailer, with no company logos, or you could use the one from your own company, or either skin it as you wish.
- Have it configurable similar to the truck, adding lights on the side, back, etc.
- Change wheels, sideskirts colors..
- Add/remove back mudflaps
- Travel with it to a company, back it, press a key to "load" it, deliver it to another company, press a key to "unload" it, search for another job that fits that trailer, and even if it's in another city you just happily travel with your empty trailer there, and repeat de process.
- Repair it from time to time (wheels, brakes, suspension..)
- Store it in your garage if you want to do normal jobs or pick another of your trailers.

This would apply to any type of trailer: tanker, flatbed, wood...

And also, this would allow new places for load/unload, like going into a gas station with your tanker, stoping somewhere and emptying the trailer, fill again at a company and repeat... or use a wood trailer where you would go into some forest road, park next to an excavator that would "load" the trailer (magically, like always, I'm not asking for a new loading system), and you would deliver the wood somewhere. Even if you just have to enter the port, stop next to a ship there, press a key to have the trailer loaded with woods, tubes, or whatever, and deliver it into a construction area, a company, or whatever... it's your trailer and you go around with it.

We are used to pick and deliver trailers. Many times in real life truckers just stop the truck somewhere so they load or unload it, and continue driving. The sometimes pick and deliver cargo, not the whole trailer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselross
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:11
kuusj98 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 16:13:
[...]

Tjah, op die multiplayer zit ik al vanaf dag 1 te wchten, sowieso dom dat ze dat niet in de originele game hebben zitten, echt weer zo'n gemiste kans.
Een tester heeft een tijd terug al laten weten dat World of Trucks geen multiplayer is en ook geen nieuw spel.
Op een multiplayer kan je langer blijven wachten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cixelsyd
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14-08 21:23
dieselross schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 16:46:
[...]

Een tester heeft een tijd terug al laten weten dat World of Trucks geen multiplayer is en ook geen nieuw spel.
Op een multiplayer kan je langer blijven wachten,
World of Trucks is niks anders dan je profiel online, je kunt je screenshots dan uploaden naar WoT.

Op de site zelf is enkel een galerij met alle profiles, andere mensen kunnen (mits ingelogd) de foto "liken" of als favoriet zetten.

Persoonlijk vindt ik het niks, behalve het design van de website, die vindt ik netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:33
Ik vind het wel een übervage blogpost. Het impliceert namelijk een beetje dat je er nu al wat van zou kunnen zien omdat ze het hebben over het aanzetten van nog wat meer features die de huidige functionaliteit (van world of trucks dus?) uitbreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kuusj98 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 16:13:
[...]

Multiplayer is moeilijker dan het lijkt, vooral met mods ;)
Dus om het dan "een gemiste kans" te noemen, tja... Ik heb liever mods dan multiplayer eerlijk gezegd, maar misschien had een systeem zoals Minecraft heeft wel gekund..

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:33
Je zou het wel ieder in zijn eigen wereld kunnen doen. Met bijvoorbeeld bedrijven waar je je bij kan aansluiten en dan bieden op contracten bijv 50 keer binnen zo veel dagen hout heen en weer rijden. Heb ook wel eens zo iets gespeeld in een browsergame met een groep tweakers. Met dat geld wat je dan binnenhaalt zou je door heel europa garages kunnen kopen waar je goedkoop kan repareren enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jip_86 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 17:49:
Je zou het wel ieder in zijn eigen wereld kunnen doen. Met bijvoorbeeld bedrijven waar je je bij kan aansluiten en dan bieden op contracten bijv 50 keer binnen zo veel dagen hout heen en weer rijden. Heb ook wel eens zo iets gespeeld in een browsergame met een groep tweakers. Met dat geld wat je dan binnenhaalt zou je door heel europa garages kunnen kopen waar je goedkoop kan repareren enz.
Zou kunnen, maar dat is het toch niet helemaal... Het is dan toch jammer dat je bijvoorbeeld, net zoals nu het geval is met werknemers, de anderen niet op de weg ziet. Dan is het meer een statistiekenspelletje ipv echt multiplayer

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Multiplayer.. Dat brengt een hoop ellende met zich mee. Denk aan al die droeftoeters die gaan rammen, racen en whatnot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:42
Odessa schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 18:43:
Multiplayer.. Dat brengt een hoop ellende met zich mee. Denk aan al die droeftoeters die gaan rammen, racen en whatnot.
Hoeft niet, als de optie erin komt dat je met mensen uit een "friendslist" kunt rijden...

Bij een open systeem gaat het inderdaad hopeloos fout, kijk maar naar wat er in TDU gebeurde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
strider1007 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 19:17:
[...]

Hoeft niet, als de optie erin komt dat je met mensen uit een "friendslist" kunt rijden...

Bij een open systeem gaat het inderdaad hopeloos fout, kijk maar naar wat er in TDU gebeurde...
Denk dat er een andere doelgroep voor ETS2 is. Daarnaast heb je natuurlijk de optie servers met begrenzing te maken of niet. Serieuze en minder serieuze servers te maken. Genoeg opties om dat uit te sluiten. Gebeurd het toch, report ban, niet meer welkom in die server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Coevering schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:04:
[...]

Denk dat er een andere doelgroep voor ETS2 is. Daarnaast heb je natuurlijk de optie servers met begrenzing te maken of niet. Serieuze en minder serieuze servers te maken. Genoeg opties om dat uit te sluiten. Gebeurd het toch, report ban, niet meer welkom in die server.
kijk maar eens hoe het er in Flightsim wereld er aan toe gaat
daar zitten ook wel lui tussen die het willen verzieken maar 99% is gewoon op vatsim bezig of andere daar is het bijna niet van echt te onderscheiden

ik heb zelf 12 jaar lang flightsim gedaan en heb weinig mensen mee gemaakt die raar gingen doen

[ Voor 3% gewijzigd door ravw op 14-08-2013 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Multiplayer lijkt me echt leuk, maar ik denk gewoon dat SCS het geld en de kennis er (nog) niet voor heeft...

Dan hoop ik dat ze ETS tenminste wat gaan uitbreiden, met trailers kopen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Laatst online: 16-09 14:05
Ik heb een vervelende foutmelding bij de Promod map.

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/27writt.jpg

Bij de gewone map, met mijn oude profiel heb ik hem niet...
Ik zie daar een error met een trailer mod (primofrio of zo)
Als de game een AI vrachtwagen met trailer spawnt en de trailer verschijnt en de texture kan niet worden weergegeven krijg je een crash naar desktop.
Misschien is die mod niet compatible met 1.4.12?

• AtlAntA
Misschien een rare vraag maar komt scs ook met deze (of een vergelijkbare) game op een next-gen console? Aangezien deze hardware technisch best veel op een pc lijken..

Verwijderd

Ik denk dat de doelgroep niet zo heel groot is voor consoles. Ga maar na, welke PC simulator game is er ook voor de consoles?
Volgens mij is dat nul, de markt voor simulators is toch al niet heel extreem groot (al zijn er wel uitzonderingen) dus ik denk niet dat dat er binnen nu en ~ van gaat komen

Ik bedoel, dit wil je al niet op je pc hebben, laat staan op een Playstation 3/Xdoos 360

[ Voor 9% gewijzigd door FastFred op 15-08-2013 10:04 ]

• Cixelsyd
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14-08 21:23
Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 08:33:
Ik denk dat de doelgroep niet zo heel groot is voor consoles. Ga maar na, welke PC simulator game is er ook voor de consoles?
Farming Simulator komt naar de PS3 en Xbox in September, ben benieuwd of dat wat gaat scoren. Dat spel was niet echt mijn ding, maar wel grappig in de MP.

Verwijderd

Eindelijk een G25 gekocht!

Iemand tips hoe je hem goed in kan stellen (met deadzone etc.)

• Merlinni
Veel plezier ermee ;)

Verwijderd

• CaptainPanda
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Het spel wordt een stuk leuker door de extra resolutie in de controle, dus dat wordt genieten geblazen! Deadzones zijn eigenlijk alleen maar nuttig als bepaalde controls te gevoelig zijn. Met een G25 zou je daar geen last van moeten hebben; zelf heb ik ook alles op nul staan en alles is supergoed te doseren.

In de driver heb ik het stuur op 800 graden staan, welke volgens mij ook wel redelijk overeenkomt met de animatie op het scherm. Verder de veer- en dempereffecten en centreren op nul, zodat het spel de force feedback bepaalt zonder interferentie van de driver.

In-game is er ook nog wat in te stellen; daar heb ik alleen het FF-effect van de motor uitgezet. Daardoor trilt het stuur niet de gehele tijd.

• K-Jay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:46

K-Jay

Klaas Jan

Gisteren heb ik ETS2 weer afgestoft, bijgewerkt en uiteraard voorzien van de Scandinavie-mod. Ook meteen even de mods van Project Realism geinstalleerd. Een paar oude mods die ik al had heb ik uitgeschakeld.
Na het starten van mijn meest recente savegame kreeg ik een waarschuwing in beeld: "wegens wijzigingen is je lopende opdracht uit voorzorg stopgezet en de truck staat in de garage." Dat bleek inderdaad het geval te zijn. Probleem was echter dat ik geen opdrachten meer kon aannemen: het scherm met opdrachten was leeg en bleef leeg. Nooit eerder meegemaakt.
Pas na experimenteren met in- en uitschakelen van diverse mods kwamen de opdrachten weer terug. Gelukkig kon ik de Scandinavie-mod wel ingeschakeld houden en inmiddels heb ik een vrachtje afgeleverd in Gardermoen. Wat een topmod! Ziet er geweldig uit!

Vanavond even proberen om de fxaa goed te krijgen met nVidia Inspector. Dat heeft bij mij wel gewerkt, maar nu niet meer. Ik stoor me mateloos aan de rafelige hoogspanningslijnen.

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

Verwijderd

CaptainPanda schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 14:07:
Het spel wordt een stuk leuker door de extra resolutie in de controle, dus dat wordt genieten geblazen! Deadzones zijn eigenlijk alleen maar nuttig als bepaalde controls te gevoelig zijn. Met een G25 zou je daar geen last van moeten hebben; zelf heb ik ook alles op nul staan en alles is supergoed te doseren.

In de driver heb ik het stuur op 800 graden staan, welke volgens mij ook wel redelijk overeenkomt met de animatie op het scherm. Verder de veer- en dempereffecten en centreren op nul, zodat het spel de force feedback bepaalt zonder interferentie van de driver.

In-game is er ook nog wat in te stellen; daar heb ik alleen het FF-effect van de motor uitgezet. Daardoor trilt het stuur niet de gehele tijd.
Thanks! moet je het stuur niet op 900 graden zetten om het overeen te laten komen?

• Il 2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Multiplayer mode zou echt heel tof zijn, maar dan moet je wel kunnen communiceren vind ik. Net zoals in WoS dat je via de radio het weer kon opvragen aan dichtbijzijnde chauffeurs enzo, dat soort dingen. En de server moet ook wel lekker druk zijn, niet dat je met z'n tienen in heel europa rondrijd, want dan zie je nog niemand.
iemand die al weet wanneer steam eens met de nieuwe patch komt

• Geleihoofd
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:25
ravw schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 18:50:
iemand die al weet wanneer steam eens met de nieuwe patch komt
Die is er al hoor, draai 'm zelf al een aantal dagen (1.4.12s).
Geleihoofd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 19:19:
[...]

Die is er al hoor, draai 'm zelf al een aantal dagen (1.4.12s).
dat is alleen de beta maar de org patch

• Geleihoofd
ravw schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 19:51:
[...]
dat is alleen de beta maar de org patch
Lijkt me sterk aangezien beta-patches in Steam zelf geactiveerd moeten worden, wat ik niet gedaan heb. Kan ook niks vinden over een eventuele beta-patch maar misschien kijk ik scheef?

• CaptainPanda
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 15:25:
[...]

Thanks! moet je het stuur niet op 900 graden zetten om het overeen te laten komen?
Ik heb het net even gecheckt; zo ziet het eruit op full lock naar rechts. Het stuur wijst dan ongeveer naar 1 uur op de klok.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VEHJcbQ.jpg

In de DAF is het vanuit het midden dus één rotatie plus ongeveer 30 graden, waardoor het totaal uitkomt op 2*(360+30) = 780 graden.
CaptainPanda schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 20:15:
[...]

Ik heb het net even gecheckt; zo ziet het eruit op full lock naar rechts. Het stuur wijst dan ongeveer naar 1 uur op de klok.
[afbeelding]

In de DAF is het vanuit het midden dus één rotatie plus ongeveer 30 graden, waardoor het totaal uitkomt op 2*(360+30) = 780 graden.
Dat is volgens mij met elke vrachtwagen

🠕 This side up

Geleihoofd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 20:10:
[...]

Lijkt me sterk aangezien beta-patches in Steam zelf geactiveerd moeten worden, wat ik niet gedaan heb. Kan ook niks vinden over een eventuele beta-patch maar misschien kijk ik scheef?
beta's moet je aangeven zelf of je die wil installeren

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/Games/ETSbeta_zps0923d6dd.jpg

als het geen beta is komt hij van zelf binnen ik heb hem nu gewoon zo geïnstalleerd

en bij updates kan ej kiezen zelf update en altijd up to date houden en daar staat die van mij ook op dus mijn vraag daarom wanneer gaat steam heb dan een auto update geven als de patch al uit is want lees er ook niet over op hun forum

[ Voor 17% gewijzigd door ravw op 15-08-2013 20:30 ]

Verwijderd

Thanks! Dan zal ik het naar 780° zetten.

• soulcrusher
  • Laatst online: 17:42
Koenvh schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 20:22:
[...]

Dat is volgens mij met elke vrachtwagen
De Scania heeft geloof ik een groter bereik dan 900graden, bij full lock is het stuur net iets verder gedraaid dus ik denk eerder 1000 graden

iRacing Profiel

Verwijderd

soulcrusher schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 20:37:
[...]

De Scania heeft geloof ik een groter bereik dan 900graden, bij full lock is het stuur net iets verder gedraaid dus ik denk eerder 1000 graden
Ik heb net even gekeken bij mijn Volvo, en dan is het ook 780 graden. Dus denk dat de Scania ook 780 is.

• AtlAntA
Ik ben wat doorgeslagen met het knoeien met mijn profiel en nu staat mijn balans op -4mln dankzij een vage russische trainer. Enig idee hoe ik dit weer terug naar iets boven 0 kan krijgen?

Nevermind heb het al gefixed. Een oude save laden en klaar is kees.

[ Voor 16% gewijzigd door AtlAntA op 15-08-2013 20:52 ]

• soulcrusher
  • Laatst online: 17:42
Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 20:40:
[...]

Ik heb net even gekeken bij mijn Volvo, en dan is het ook 780 graden. Dus denk dat de Scania ook 780 is.
Heb even screenshot gemaakt, gaat bijna anderhalf keer rond.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fqf3OSIl.jpg

iRacing Profiel

• Geleihoofd
ravw schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 20:28:
[...]
beta's moet je aangeven zelf of je die wil installeren
als het geen beta is komt hij van zelf binnen
Dat zeg ik dus, die is bij mij zelf binnen gekomen. Waar jij naar verwijst is de early access voor 1.4.12, maar 1.4.12 is al een tijdje officieel uit.

(Niét de patch daar downloaden, dat werkt niet met Steam-games!!!!!!) ;)
ravw schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 20:28:
[...]
wanneer gaat steam heb dan een auto update geven als de patch al uit is want lees er ook niet over op hun forum
Uitvinken dat je beta-patches wilt en hij update automatisch naar 1.4.12, eventueel na een restart van Steam.

PS: Heb eens naar je mod-lijstje gekeken maar 't is een wonder dat je geen last hebt van errors of crashes. Zitten zoveel mods tussen die hetzelfde doel dienen (3 Physics mods, essentials vs. Project Realism, 2 extra AI mods, meerdere trailer packs, etc).
Geleihoofd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 20:52:
[...]

Dat zeg ik dus, die is bij mij zelf binnen gekomen. Waar jij naar verwijst is de early access voor 1.4.12, maar 1.4.12 is al een tijdje officieel uit.

(Niét de patch daar downloaden, dat werkt niet met Steam-games!!!!!!) ;)

[...]

Uitvinken dat je beta-patches wilt en hij update automatisch naar 1.4.12, eventueel na een restart van Steam.

PS: Heb eens naar je mod-lijstje gekeken maar 't is een wonder dat je geen last hebt van errors of crashes. Zitten zoveel mods tussen die hetzelfde doel dienen (3 Physics mods, essentials vs. Project Realism, 2 extra AI mods, meerdere trailer packs, etc).
kan jij even zeggen welke mod het zelfde werk doen dan want ik zie ze niet staan hoor
heb geen vastlopers gehad of zo loopt gewoon goed

en welke zou ik dan weg moeten gooien

[ Voor 4% gewijzigd door ravw op 15-08-2013 21:55 ]

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Weet iemand een mooie set wielen te downloaden? Niet van die tuning wielen, maar gewoon mooie alcoa's ofzo.

---RAWE CEEK!!!---

Verwijderd

NoFearCreations schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 23:10:
Weet iemand een mooie set wielen te downloaden? Niet van die tuning wielen, maar gewoon mooie alcoa's ofzo.
Die 25" wielen die je in de Truckshop mod hebt :')
Ben sowieso geen fan van (grote) truck tuning, ik vind een setje lichten op mijn truck al te "Sjonnie" staan :P
Maar dat is gewoon mijn mening, no offence :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
ravw schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 21:06:
[...]

kan jij even zeggen welke mod het zelfde werk doen dan want ik zie ze niet staan hoor
heb geen vastlopers gehad of zo loopt gewoon goed

en welke zou ik dan weg moeten gooien
- Sowieso zijn ETS 2 Essentials en Project Realism vergelijkbare modpacks.
- Realistic Physics Mod 7.0/Realistic Truck Physics/Realistic Physics Mod 1.8 zijn alle drie mods om de physics van de truck te veranderen. Je kan er uiteraard maar één tegelijk actief hebben.
- All Open & Realistic Prices/Realistic Fuel Prices EN Realistic Economy lijken mij hetzelfde doel dienen.
- New Trailer Weight/Realistic Tonnage idem.

Zo zijn er nog wel meer die waarschijnlijk veel van 't zelfde zijn, maar ben niet met alles bekend.
Voor zover ik weet kan je ook niet meerdere skin- of logopacks tegelijk draaien, al zou dat inmiddels misschien veranderd kunnen zijn.

Dat je geen crashes of errors krijgt komt denk ik omdat sinds 1.4 ETS2 iets soepeler met mods om kan gaan. Ik vermoed dan ook dat in geval van gelijkwaardige mods ETS2 de laatste uit de rij pakt om in-game te gebruiken,

Welke je weg moet laten laat ik aan jou over, dat hangt puur af van smaak en wat je wilt hebben.
Wel kan ik je even mijn mod-folder laten zien, al kan ook ik daar niet garanderen dat er niks tussen zit wat een 'dubbele' werking heeft, sommige mods zijn wat onduidelijk wat er exact allemaal gewijzigd wordt.
Ook heb ik bijvoorbeeld uit de Promods-def de economy.sii gesloopt anders klopt 't weer niet met de realistic economy-mod. Ook realistic fuel prizes werkt maar half aangezien die enkel van de standaard map uitgaat, maar goed, kan niet alles hebben.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sq8XFMZl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Geleihoofd schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 01:10:
[...]

- Sowieso zijn ETS 2 Essentials en Project Realism vergelijkbare modpacks.
- Realistic Physics Mod 7.0/Realistic Truck Physics/Realistic Physics Mod 1.8 zijn alle drie mods om de physics van de truck te veranderen. Je kan er uiteraard maar één tegelijk actief hebben.
- All Open & Realistic Prices/Realistic Fuel Prices EN Realistic Economy lijken mij hetzelfde doel dienen.
- New Trailer Weight/Realistic Tonnage idem.

Zo zijn er nog wel meer die waarschijnlijk veel van 't zelfde zijn, maar ben niet met alles bekend.
Voor zover ik weet kan je ook niet meerdere skin- of logopacks tegelijk draaien, al zou dat inmiddels misschien veranderd kunnen zijn.

Dat je geen crashes of errors krijgt komt denk ik omdat sinds 1.4 ETS2 iets soepeler met mods om kan gaan. Ik vermoed dan ook dat in geval van gelijkwaardige mods ETS2 de laatste uit de rij pakt om in-game te gebruiken,

Welke je weg moet laten laat ik aan jou over, dat hangt puur af van smaak en wat je wilt hebben.
Wel kan ik je even mijn mod-folder laten zien, al kan ook ik daar niet garanderen dat er niks tussen zit wat een 'dubbele' werking heeft, sommige mods zijn wat onduidelijk wat er exact allemaal gewijzigd wordt.
Ook heb ik bijvoorbeeld uit de Promods-def de economy.sii gesloopt anders klopt 't weer niet met de realistic economy-mod. Ook realistic fuel prizes werkt maar half aangezien die enkel van de standaard map uitgaat, maar goed, kan niet alles hebben.

[afbeelding]
Bedankt voor je post! Ik ga me morgen echt even verdiepen in het modden van ETS2! Nog tips voor gfx mods die niet al te zwaar aan het systeem trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Laatst online: 20-09 14:33
NoFearCreations schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 23:10:
Alcoa wheels: https://mega.co.nz/#!zVAG...WG9EBIiapPTPZdTKzbSDxOD8M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Super, ga ze zo even proberen.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jalihaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 15:47

RoofTurkey

PredatorKalkoen

En ik kan hem ook eindelijk weer spelen :) . De oplossing was om de game niet als admin te draaien, standaard stond dit wel aan :( .

De scandinavië map ziet er trouwens echt prachtig uit ScuL!

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:05

Nakebod

Nope.

Dus.. besluit je niet te hard over de oprit van de veerboot te rijden, niet de eerste keer dat ik daar om onbekende reden ineens als een soort Harlem Shake sta te shaken, inclusief damage, kom je vast te zitten :+
Gewoon 4 minuten aan het kloten geweest om uiteindelijk dat klote bultje over te komen met net genoeg snelheid :X Feels like a noob :X

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Pagina: 1 ... 26 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.