Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Ik ga vandaag ook de Promod installeren, tips voor een begin plek?
Ik zou Malmo of Kobenhavn doenControlProdi schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 12:44:
Gelukkig was de brandweer al ter plekke
Ik ga vandaag ook de Promod installeren, tips voor een begin plek?
omdat je dan een beetje centraal zit
op de gehele map
[ Voor 12% gewijzigd door ravw op 11-08-2013 13:15 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Niet dat ik hem heb geinstalleerd hoor, maar dat ik hem nu pas gebruik.
Wat een top map.
Alleen wel een beetje jammer dat de landen geen hoofdletters hebben.
als je een goede pc heb zou ik ook even kijken naar deze modControlProdi schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 13:34:
Heb hem geinstalleerd, en stiekem wel een beetje spijt.
Niet dat ik hem heb geinstalleerd hoor, maar dat ik hem nu pas gebruik.
Wat een top map.
Alleen wel een beetje jammer dat de landen geen hoofdletters hebben.
http://download-ets2.com/...t-dimension-expert-2.html
en zorg dat dit toch wel je standaard mods zijn

Ben nu met een rit bezig van Stockholm naar bergen ...
En dan over de E18 net voor de grens (voorbij Karlstad zit een slaap plek )
Er op kom je wel maar er af is wel een heel stuk lastiger zeker als de mede weggebruikers je geen ruimte geven
trouwens wie daar die plek ontworpen heb mag ook wel eens verkeersveiligheid gaan volgen
op 50 meter kom je versmallingen tegen , drempels en dit dat je net met 90 km aan kom denderen
en of het al niet moeilijk is gewoon in en "uitvoeg" strook maken voor parkeerplaatsen waarbij je ook even over een stukje gras heen moet
Wil niet weten hoe dat punt daar in het ehct er uit ziet
[ Voor 51% gewijzigd door ravw op 11-08-2013 15:17 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Gefeliciteerdoskaroskar schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 17:12:
Ik heb een eland gevonden! Bij het tankstation en rustplaats tussen Malmo en Jonkoping (de E4) hoor je ze.
Er zijn er nog 2 te vinden op andere plekken!
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Ik rijd nu zelf een R420
Als ik nu een sterke motor koopt word hij dan automatisch een R480
of hoe of wat ?
Heb net die RED mod geinstalleerd, maar zie volgens mij nog niet zo heel veel verschil?
[ Voor 39% gewijzigd door NoFearCreations op 11-08-2013 17:06 ]
---RAWE CEEK!!!---
---RAWE CEEK!!!---
Verwijderd
die claxon is geen ramp daar heb ik deze voorNoFearCreations schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 17:12:
Voor mij ETS2 Scania V8 Sound v3, by 21Seconds, super sound, ben alleen niet zo blij met de claxon.
hier kan je hem horen
http://yourlisten.com/sky76/ets2-mod-lkw-horn-alle-truck
en hier is die te dl
http://www.ets-2.com/horn-all-truck/
die gebruik ik dus ook
weet er iemand of er ook een mod is dat je sound hoor van voorbij rijdende trucks en die reflectie plaatsjes langs de weg ook echt reflecteren snachts ?
[ Voor 18% gewijzigd door ravw op 11-08-2013 17:48 ]
Verwijderd
Kunnen wij nu ook nog een plek winnen van een voorproefje op de volgende map of heeft OskarOskar die al gewonnen?ScuL schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 15:42:
[...]
Gefeliciteerd![]()
Er zijn er nog 2 te vinden op andere plekken!
---RAWE CEEK!!!---
---RAWE CEEK!!!---
Verwijderd

Iemand nog ideeën voor andere kleurcombinaties?
Vond ook nog deze Volvo Carbon Edition paintjob, ziet er erg goed uit ook!
Dat is erg mooi, ik moet em ook eens aanpassen, ik heb nu zwart met 2 donkerrode "race"-strepen.Verwijderd schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 21:11:
Nieuwe paintjob voor mijn truck
[afbeelding]
Iemand nog ideeën voor andere kleurcombinaties?
Vond ook nog deze Volvo Carbon Edition paintjob, ziet er erg goed uit ook!
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Verwijderd
Thanks!kuusj98 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 21:13:
[...]
Dat is erg mooi, ik moet em ook eens aanpassen, ik heb nu zwart met 2 donkerrode "race"-strepen.
Die had ik eerst ongeveer op mijn MB Actros (vorige profiel), ook erg mooi!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2013 21:17 ]
Ik vind de standaart wegen toch wel een beetje lage res.
Verwijderd

Zo, nu eens Scania supermod uitproberen.
Ben ik ook benieuwd naarVerwijderd schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 18:59:
[...]
Kunnen wij nu ook nog een plek winnen van een voorproefje op de volgende map of heeft OskarOskar die al gewonnen?

Ik stond hier al strak tegen het dok aan.
[ Voor 5% gewijzigd door NoFearCreations op 11-08-2013 22:46 ]
---RAWE CEEK!!!---
Truckstar 2006 Assen

Zo en dan nu mijn truck eens showen

Daar mag je toch wel trots op zijn als je zo je vrachtjes mag rond rijden
Als je het werk dan toch moet doen doe het dan ook in style
[ Voor 3% gewijzigd door ravw op 11-08-2013 22:52 ]
http://www.sendspace.com/file/2lj8bcVerwijderd schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 17:11:
weet iemand een goede soundmod voor alle vrachtwagens of alleen de scania ?
God heeft rare kostgangers. Jammer dat er ook zijn met een vrachtwagen rijbewijs.
Dat heb je mooi gedaan!ravw schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 22:49:
Zo dan nu ook eens mijn truck laten zien die ik ooit ook in het echt heb mogen bewonderen
Truckstar 2006 Assen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo en dan nu mijn truck eens showen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar mag je toch wel trots op zijn als je zo je vrachtjes mag rond rijden
Als je het werk dan toch moet doen doe het dan ook in style
heb hem niet zelf gepaint maar hij is wel te vinden op het inet
voor de personen die hem willen hebben
http://www.simgamemod.com/?p=1287
het is niet alleen de paint ook de wielen en andere dingen
maar de echte foto van die truck heb ik wel genomen
haha en dan boze berichten krijgen van de maker zelf .. nee
En weet je trouwen hoe veel berichten ej dan krijgt als ze weten dat je goed kan painten ...
ik zou het wel heel graag willen doen zelf painten alleen weet niet hoe ik dat bij dit spel moet doen
[ Voor 13% gewijzigd door ravw op 11-08-2013 23:41 ]
Verwijderd
ik zal ze eens testen , bedanktNoFearCreations schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 17:12:
Voor mij ETS2 Scania V8 Sound v3, by 21Seconds, super sound, ben alleen niet zo blij met de claxon.
Vooruit ik geef een 2e prijs weg voor degene die 1 van de andere plekken vindt (dus niet diegene bij de E4, ik had trouwens al verwacht dat die als 1e gevonden zou worden)Verwijderd schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 18:59:
[...]
Kunnen wij nu ook nog een plek winnen van een voorproefje op de volgende map of heeft OskarOskar die al gewonnen?
Is bekend thanksVerwijderd schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 21:23:
ScuL, ik weet niet of deze bug al bekend was in de Scandinavia mod maar net bij het ontdekken van Helsinki kreeg mijn truck ook even een zwieper van opzij. Hij kwam gelukkig wel weer met al wielen op de grond. Ik was nog een stukje teruggereden om te kijken of het weer gebeurde en dat was idd het geval. Zie onderstaand voor de exacte locatie waar het gebeurde...
Ook bekend, vooralsnog ff op ENTER drukken we schuiven de nodes op in de volgende update.NoFearCreations schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 22:45:
Net gelost bij de Volvo fabriek in Skövde, erg mooi gemaakt hoe je daar het terrein op rijd. Helaas kan je de trailer niet op z'n plaats zetten, omdat het plaatsingsvak volgens mij te ver naar achteren zit.
Ik stond hier al strak tegen het dok aan.
Maar heb ik nou het voorproefje gewonnen?ScuL schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 00:01:
[...]
Vooruit ik geef een 2e prijs weg voor degene die 1 van de andere plekken vindt (dus niet diegene bij de E4, ik had trouwens al verwacht dat die als 1e gevonden zou worden)
En ScuL voor jullie goede modwerk!
---RAWE CEEK!!!---
Nooit meer wat een irritant land om te rijden alleen maar kronkels en bergen
of je gaat full gas naar boven met 30 km of je gaat alleen maar in de remmen en bochten , bochten en nog eens bochten en die ai rijders ppfff spookrijden tot en met ...
omdat die zo mooi is

Grappig. Ik was zo aan het rijden in Scandinavie en vond het allemaal een beetje tegenvallen. Zo weinig bergen, ik had een heel ander beeld van dat gebied... en toen dit....Was ik even blij dat er pas een groter blok in mijn truck was geplaatst.

moet je voor de grap eens naar Italië gaanOdessa schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 13:52:
Lichten, je kan er niet genoeg hebben
[afbeelding]
Grappig. Ik was zo aan het rijden in Scandinavie en vond het allemaal een beetje tegenvallen. Zo weinig bergen, ik had een heel ander beeld van dat gebied... en toen dit....Was ik even blij dat er pas een groter blok in mijn truck was geplaatst.
[afbeelding]
Even van uit Frankrijk naar binnen gaan , veel succes
Heb een Scania R520 maar nog veel moeite
Grillmeister
jalihaag schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 23:09:
[...]
http://www.sendspace.com/file/2lj8bc Deze is alleen voor Scania +Je hoor het ai vrachtverkeer beter als je in de cabine zit.
God heeft rare kostgangers. Jammer dat er ook zijn met een vrachtwagen rijbewijs.
Zweden is glooiender maar voornamelijk bebost, net als Finland. De enige uitzondering is de bergrug met Noorwegen die de 2 landen scheidt. Noorwegen is verreweg het meest bergachtig van de landen en om die reden zijn de wegen ook spectaculair.
We konden helaas geen spiraaltunnels van 17 verdiepingen maken zoals in het echt maar hebben toch een redelijke twist gegeven
1 jaar geleden voor het laatst daar geweest.
jammer is wel de overtocht naar Denemarken.
in het echt had je een redelijk lang stuks 2 baans weg, alleen hier ga je bijna gelijk over naar 4 baans
[ Voor 39% gewijzigd door Pykow op 12-08-2013 15:34 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
Verwijderd
ScuL schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 15:11:
Denemarken is qua landschap vergelijkbaar met Nederland, maar dan met de heuvels van Limburg.
Zweden is glooiender maar voornamelijk bebost, net als Finland. De enige uitzondering is de bergrug met Noorwegen die de 2 landen scheidt. Noorwegen is verreweg het meest bergachtig van de landen en om die reden zijn de wegen ook spectaculair.
We konden helaas geen spiraaltunnels van 17 verdiepingen maken zoals in het echt maar hebben toch een redelijke twist gegeven
Kijk dit wist ik dus echt niet. Ik kan me alleen sommige beelden van tv voor de geest halen en dat was allemaal van dat "ruig" gebied. Me verder er nooit in verdiept. Zo leerzaam dit spelleke
Want als ik nu bij noord Holland aan komt met de boot (route richting Frankrijk ) wordt ik naar Ams gestuurd,
om dan volgens eerst naar Duitsland te rijden en dan via Luxemburg weer door naar Frankrijk.
Terwijl ik zelf zou zeggen Rotterdam, Dordrecht,Breda dan via Antwerpen naar Frankrijk te gaan
Ik zeg rit aan nemen wereldkaart openen en even de route op een kladje schrijven.Zo deden wij dat ook vroeger in rl.Toen waren er geen tomtom's wel goede kaarten van Falk.Groetjes van een oud chauffeur die het een leuk spel vind.ravw schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 15:48:
ja ik vind persoonlijk ook dat ze eens moeten gaan kijken naar zelf je route uit stippelen
Want als ik nu bij noord Holland aan komt met de boot (route richting Frankrijk ) wordt ik naar Ams gestuurd,
om dan volgens eerst naar Duitsland te rijden en dan via Luxemburg weer door naar Frankrijk.
Terwijl ik zelf zou zeggen Rotterdam, Dordrecht,Breda dan via Antwerpen naar Frankrijk te gaan
---RAWE CEEK!!!---
En het is vaak leuker om wat plaatsen te onthouden, en op de borden te letten.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
God nou.. Wat ben ik toen vaak verkeerd gereden zeg. En maar koppig blijven en de route vooral niet even op een kladje schrijven.NoFearCreations schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 16:02:
Zo moest je het in de eerdere truck simulators ook doen, ETS2 is naar mijn weten de eerste met een navigatie systeem.
Odessa schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 16:57:
[...]
God nou.. Wat ben ik toen vaak verkeerd gereden zeg. En maar koppig blijven en de route vooral niet even op een kladje schrijven.
maar er was wel nav alleen die moest je later kopen en toen had je hem wel maar toen wel je al een heel stuk beter in de game
(Ga geen tijdsstip noemen en ook niet op Facebook melden om de load te spreiden)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
| ############################ #CHANGELOG OF V101 ############################ General Fixed lines_032 model Currency should be saved as UTF-8 to fix £ sign Prepared for new SCS patch by removing railing 138 Sweden [Brahehus] Fixed void under petrol station slip road [Göteborg] Lowered Göteborg city node [Göteborg] Replace Majestic dealer in Göteborg with Volvo [Göteborg] Placed Volvo logo [Göteborg] Placed Danish & Swedish flags at port [Stockholm] Directional signs @ Värtahamnen [Stockholm] Removed grass & flowers @ MAN dealership [Södertälje] Give way sign @ Scania [Uddevalla] Invisible wall hotel @ E6/rv44 junction Denmark [-] Denmark Speedcamera collision model [Aalborg] Fixed no weather area in Aalborg tunnel [Esbjerg] Fixed reflective texture Esbjerg Vandtaarn [Frederikshavn] Fixed void AI routing into harbour [Frederikshavn] Fixed small vacuum bump @ hotel [Gedser] Fixed no weather area in Gedser ferry [Gedser] Lowered city node [Hirtshals] Fixed ferry node in Hirtshals [Kolding] Fixed grass under garage [Rødby] Fixed no weather area in Rødby ferry [Rødby] Lowered city node Norway [Bergen] Removed empty item nodes [Bergen] Reduced speedlimit in Bergen to 80km/h on motorway [Bergen] Fixed rain & moved ferry icon [Bergen] Fixed grass on road near Bergen [Bergen] Fixed grass & flowers under ferry ramps [Geilo] Fixed no weather area in spiral tunnel rv7 [Gardermoen] Fixed navigation signs on roundabout [Hønefoss] Placed signs to Gardermoen in Hønefoss [Hønefoss] E16 toll icon added [Hønefoss] Fixed dusty corner @ Eurogoodies [Kristiansand] Directional signs @ Kristiansand harbour [Oslo] Removed empty item nodes [Oslo] Some UK merger prefabs in Oslo [Oslo] UK prefab @ Trameri in Oslo [Oslo] Directional signs @ Oslo harbour [Oslo] Fixed rock near Oslo harbour [Oslo] Rain in tunnel Oslo [Oslo] Fixed (some) of the grass in Oslo tunnel [Oslo] Fixed merger strips near Oslo tunnel [Oslo] Fixed model format roade6sg, roade18, sentrum [Stavanger] Removed empty item nodes [Stavanger] Road item too short @ Stavanger quarry [Svinesund] Fixed model format declare portal Finland [Helsinki] Fixed invisble wall @ VT4 (Helsinki-East) [Helsinki] Removed flower from near Posped [Turku] Directional signs @ Turku harbour Germany [Hamburg] Fixed invisble wall @ A1/A7 junction [Hamburg] Fixed grass bug @ Hamburg junction [Puttgarden] Lowered city nodes Puttgarden & Burg am Fehmarn [Puttgarden] Fixed no weather area in Puttgarden ferry [Rostock] Fixed no weather area in Rostock ferry France [Paris] Fixed ui nodes near Paris [Paris] Removed hovering roundabout near Paris |
Dit is zeker weer de hele mod downloadenScuL schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 17:52:
Vanavond komt v1.01 online met de volgende bugfixes
(Ga geen tijdsstip noemen en ook niet op Facebook melden om de load te spreiden)
[code]############################
#CHANGELOG OF V101
En weet er iemand trouwens waar ik de oude truck versies nog kan kopen het liefst in bundels
Zo als Wos hauling en die oudere sims van hun
Want ik weet dat ze er zijn maar kan ze niet meer vinden
bij Bol niet meer verkrijgbaar
http://www.bol.com/nl/p/1...-4-pack/1004004006304060/
andere mag ook
[ Voor 12% gewijzigd door ravw op 12-08-2013 18:06 ]
Paar kleine fixes, neem aan dat je deze nieuwe download gewoon in de map moet zetten en aanzetten? Is het trouwens een update versie of moet ik 'm helemaal opnieuw downloaden?ScuL schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 17:52:
Vanavond komt v1.01 online met de volgende bugfixes
code:
1 Weggehaalde quote :9
[ Voor 75% gewijzigd door Koenvh op 12-08-2013 18:15 ]
🠕 This side up
Btw misschien die quote weghalen, beetje groot
Da's jammer, misschien was het mogelijk, net zoals bij o.a. De Sims 3, te updaten zonder alles opnieuw binnen te halen. Niet dat een paar honderd MB nu groot is, maar met 50kb/s (Misschien een andere uploadsite zonder limiet kiezen? Zippyshare is limietloos gelukkig.)ScuL schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 18:14:
Bij veranderingen aan de map zit er niks anders op de hele reut weer opnieuw te compileren helaas.
Btw misschien die quote weghalen, beetje groot
[ Voor 16% gewijzigd door Koenvh op 12-08-2013 18:17 ]
🠕 This side up
Ik bedoel dat het misschien mogelijk was om de map "aan te passen" naar de nieuwe versie.kuusj98 schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 18:17:
Ja maar, dit is net zoals TSM en Promod combineren, het kan niet omdat map files niet overschreven kunnen worden of zoiets dergelijks
Stel je voor, je hebt een heel artikel, maar één woord is verkeerd gespeld, dan kun je dat ene woord aanpassen, zonder het hele artikel opnieuw te schrijven. Misschien was dit ook mogelijk, de wijzigingen doorvoeren, zonder alles opnieuw te schrijven. Ik weet alleen niet hoe het ETS2 map formaat werkt.
🠕 This side up
Verwijderd
Voor de veiligheid beter maar in principe zou het niet uitmaken omdat er geen nieuwe bedrijven of steden bij zijn gekomen.Verwijderd schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 19:13:
Ik neem aan dat je eerst huidige opdrachten moet afronden voordat je de nieuwe map installeert? En dat je truck dan weer op z'n thuisbasis wordt geparkeerd? Mooie changelog verder
Verwijderd
If you guys are gonna release another DLC for the game, can it please be north Europe with Sweden, Norway, Finland etc... Try to at least get more of the north part of Europe in the game.
Ik heb hem maar even op het bestaan van de Scandinavia mod gewezen
http://blog.scssoft.com/2...4988#c5863641071884467622
lol ze worden wakker denk ik maar nu spain en portugalVerwijderd schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 20:29:
LOL, vraag van iemand in de comments op de blog van SCS, onder een item over de aankomende Going East DLC:
If you guys are gonna release another DLC for the game, can it please be north Europe with Sweden, Norway, Finland etc... Try to at least get more of the north part of Europe in the game.
Ik heb hem maar even op het bestaan van de Scandinavia mod gewezen
http://blog.scssoft.com/2...4988#c5863641071884467622
Richting het zuiden in iedergeval
Link 1 is de enige snelle, via ZippyShare.
---RAWE CEEK!!!---
oke thx en binnen en installeertNoFearCreations schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 20:47:
V1.01 is nu te downloaden op ProMods.net!
je kan gewoon de oude weg halen nieuwe er in ,installeren even game starten met rijden en weer op nieuw saven klaar
---RAWE CEEK!!!---
schadeformulier ligt zo te zien ook al klaarNoFearCreations schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 20:27:
Kleine update van mijn Logitech Momo mod. Stuur wit gemaakt, het originele "hout" was al erg beschadigt. En zo past hij beter bij het witte stuur wat ik ingame heb
[afbeelding]
Inderdaad snel, 6Mb/sNoFearCreations schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 20:47:
V1.01 is nu te downloaden op ProMods.net!

Ik sta hier al meer dan 10 min stil, omdat de voorste auto al het verkeer van rechts voorlaat. Dit is een continue stroom van auto's, waardoor je dus nooit verder kan rijden.

Dit is hier:

---RAWE CEEK!!!---
---RAWE CEEK!!!---
Dat ben ik op de standaardmap ook al zo vaak tegen gekomen, altijd bij die afritten inderdaad. Probleem bij dit type afritten is dat 't verkeer van de afritten ook werkelijk voorrang heeft.NoFearCreations schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 21:28:
Nog een soort van bug gevonden:
Ik sta hier al meer dan 10 min stil, omdat de voorste auto al het verkeer van rechts voorlaat. Dit is een continue stroom van auto's, waardoor je dus nooit verder kan rijden.

Haha vertel mij wat... Hier heb ik ook even gestaan (toen ook maar even save-load )NoFearCreations schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 21:31:
Ben ik nu ook aan het doen, maar is aardig vervelend als je haast hebt

Zodra ik heb gelost bij Volvo, dan krijg ik duw, en dan heb ik 13% schade op. Vind het jammer dat er weinig ritten zijn naar Scania.
Johann Sebastian Bach
Er is iets nog niet helemaal goed met het afleverdok bij Volvo & Scania, kan het zelf niet repareren dit is iets wat Nico moet doen en hij is 3 weken op vakantie gegaan op de releasedatum..Nivida_intel schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 21:42:
Ik heb ook een bug ontdekt.
Zodra ik heb gelost bij Volvo, dan krijg ik duw, en dan heb ik 13% schade op. Vind het jammer dat er weinig ritten zijn naar Scania.
RItje Lyon - FInland gedaan ADR klasse 5
145.984 eur 3500KM
Geweldig stuk, stuk doorgereden. Alleen vast gestaan voor de elbe tunnel.
Johann Sebastian Bach
haha net als in het echt!Nivida_intel schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 21:54:
Hmm ja, had ik al gemerkt. Maar verder wel super tof.
RItje Lyon - FInland gedaan ADR klasse 5
145.984 eur 3500KM
Geweldig stuk, stuk doorgereden. Alleen vast gestaan voor de elbe tunnel.
Elbetunnel is het grootste knelpunt richting 't noorden!
Verwijderd
http://youtu.be/BhM480UtVoU
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
Johann Sebastian Bach
Verwijderd
wow beste rit zegjalihaag schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 22:17:
Even een test ritje Södertälje Genevë weet niet of dat hier geplaatst mag worden?Maar dat hoor ik dan wel.
Gewoon een paar pagina's terug bladeren50Miles schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 22:20:
Draai nu op 1.4.8 en ben de Scandinavië mod aan het downloaden. Dit is mijn eerste mod. Iemand aanraders welke nog meer te installeren?
🠕 This side up
Hoe meer je plaats, hoe beter! Leuk filmpje. Ik ben (net als diegene die onder je filmpje reageert) ook benieuwd naar de V8 mod die je draaiende hebt.jalihaag schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 22:17:
Even een test ritje Södertälje Genevë weet niet of dat hier geplaatst mag worden?Maar dat hoor ik dan wel.
Waarschijnlijk ligt dit niet aan ons maar aan de update naar 1.4Il 2 schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 01:07:
Wel jammer dat de speedmod (nog) niet werkt met de scandinavia mod. Was net zo gewend aan mijn cruisesnelheid van 110-120 km/u.. dan is 90 toch wel echt heel langzaam : (
Je moet de limiter uitschakelen in de game options vanaf versie 1.4.1
Ik draai onze mod zonder andere toevoegingen en kan zonder problemen 180 halen

Die sound mod staat hier een pagina naar boven is wel alleen voor Scania en het ai verkeer en windgeruis is iets luider.veel plezier er mee.Gr JanCoevering schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 00:47:
[...]
Hoe meer je plaats, hoe beter! Leuk filmpje. Ik ben (net als diegene die onder je filmpje reageert) ook benieuwd naar de V8 mod die je draaiende hebt.
Iemand nog enig idee hoe ik de interieur sound volume wat kan verhogen? Je hoort bijna niets dus ik zet mijn volume hoger, en zodra je naar de camera buiten je cabine gaat, moet je snel de volume van je boxen zachter zetten. Wat een groot verschil. In mijn beleving is de verhouding in volume nu 100% buiten en 15% binnen. Dat zou best 100% buiten en 50 % binnen mogen zijn.
Bedankt Jan, ik zie hem staan!
edit; geweldig geluid man. Zelf gemaakt?
[ Voor 5% gewijzigd door Relative op 13-08-2013 02:14 ]
Verwijderd
Zit hier met een i7 en een GT650M en 8GB Ram(macbook pro, bootcamp). Maar het loopt niet bepaald extra vlot. Zou het helpen om een 64bit windows te installeren (voor die extra ram)? Zit momenteel op 32bit.
Als je 32bit Windows 7 hebt, wordt naast dat de 8 GB aan werkgeheugen niet gebruikt wordt, ook niet al je Vram gebruikt, volgens mij kan 32bit 4GB max aan, en gebruikt hij dus 2GB ram, en 2GB vram, of 4GB ram en amper vram. 64bits upgrade zal dus wel schelen
Even iets heel anders, ik heb sinds kort opeens een rare bug, ik kan namelijk geen schade meer krijgen aan mijn truck. Ik heb dit sinds ik Scania megamod v2.0.2 geinstalleerd heb. Iemand anders hier ook 'last' van?
[ Voor 20% gewijzigd door jakob558 op 13-08-2013 09:27 ]
Verwijderd
Dit topic is gesloten.