Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerlijk gezegd hebben we dat nog niet besloten maar ik zorg ervoor dat het op redelijke snelheid binnenkomt. Op het moment is de totale RAR maar 143mb !

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sommige verkeersdeel nemers pppff

Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/884115325708172671/7B6C29CBFFFF382DEAEDF41EDA14E32ECBFF1DF8/

Even de handrem er op en nu maar wahcten hoe lang het gaat duren
want bij mij komt die er niet meer door , oke inhalen dat mag maar niet via een doorgetrokken streep en dna nog eens als er auto's tegemoed komen .. dan staat die gewoon klem

[ Voor 44% gewijzigd door ravw op 02-08-2013 02:06 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:12
ravw schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 02:04:
Sommige verkeersdeel nemers pppff

Even de handrem er op en nu maar wahcten hoe lang het gaat duren
want bij mij komt die er niet meer door , oke inhalen dat mag maar niet via een doorgetrokken streep en dna nog eens als er auto's tegemoed komen .. dan staat die gewoon klem
Haha, hoe lang ga je dat volhouden dan? Ik was waarschijnlijk gewoon door gescheurd :P

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YdieresiS schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 09:09:
[...]

Haha, hoe lang ga je dat volhouden dan? Ik was waarschijnlijk gewoon door gescheurd :P
Ach nee , de autoweg is een grote kermis altijd wel wat lol te beleven
interactief autorijden noemen ze dat :)

net zo als op de radio , geen spookrijders vandaag nou dan ga je toch even aan de verkeerde kant van de snelweg rijden moet je kijken hoe lang het duurt voor dat je op de radio bent

dat noem ik dan weer interactieve radio maken maar goed dat is weer wat anders

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-10 15:54
En dan nog klagen ook zeker?
"1 spookrijder??? Ik ben er al 10 tegen gekomen!" :+

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
ETS2 is best leuk, maar na tijdje zonder mods gereden te hebben begint het wel beetje te vervelen.

Ik heb de base pack al gedownload, en opzich fleurt het wel iets op, maar ik zoek het liefst new features. Is er ook een mod met dubbele trailers, of map mods die echt aan te raden zijn?

Ik houd wel een beetje van doorrijden, dus snelwegen waar je terugzakt naar 30km/h of trailers van 50t per stuk zit ik niet heel erg op te wachten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wat ik alleen vreemd vind zijn die borden met na 500 meter een benzine pomp , maar op je eigen km teller moet je dan nog 3 a 4 km rijden :)

en zo mogen ook wel eens wat meer slaapplek geven langs de lange wegen .

dus van inhammen waar je dna nog even kan rusten , en dat je daar dan ook even de tijd aan kan geven van 1 a 2 uurtjes ipv gelijk 8 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 18:48
ravw schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 21:33:
wat ik alleen vreemd vind zijn die borden met na 500 meter een benzine pomp , maar op je eigen km teller moet je dan nog 3 a 4 km rijden :)

en zo mogen ook wel eens wat meer slaapplek geven langs de lange wegen .

dus van inhammen waar je dna nog even kan rusten , en dat je daar dan ook even de tijd aan kan geven van 1 a 2 uurtjes ipv gelijk 8 uur
Lijkt me ook een leuke toevoeging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vroeger kon je in de 18WoS reeks gewoon ergens langs de kant gaan staan en dan in je cabine slapen (mits je een "sleeper-cabin" upgrade had gekocht).. Weet niet waarom dat in ETS eruit is gehaald, misschien omdat het hier niet echt volgens de wet kan (of maar beperkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScuL schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 02:08:
Vroeger kon je in de 18WoS reeks gewoon ergens langs de kant gaan staan en dan in je cabine slapen (mits je een "sleeper-cabin" upgrade had gekocht).. Weet niet waarom dat in ETS eruit is gehaald, misschien omdat het hier niet echt volgens de wet kan (of maar beperkt)
Gewoon alle functies van American Long Haul (+nog wat nieuwe natuurlijk) in American Truck Simulator stoppen, met de graphics en physics van ETS 2...

DAT wordt episch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Dit weekend is gelukkig ook mijn versie van ETS2 op de mat gevallen. Heb er al een paar routes opzitten, maar wat vind ik de UK verschrikkelijk. Ik heb in NL, BE, DE en de UK gereden, maar heb in de UK gewoon 2 aanrijdingen gehad. Van die mensen die daar gewoon door het rode licht racen. Verder vind ik het wel een toffe game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:21

Pykow

Angelo OTR

YdieresiS schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 07:59:
Dit weekend is gelukkig ook mijn versie van ETS2 op de mat gevallen. Heb er al een paar routes opzitten, maar wat vind ik de UK verschrikkelijk. Ik heb in NL, BE, DE en de UK gereden, maar heb in de UK gewoon 2 aanrijdingen gehad. Van die mensen die daar gewoon door het rode licht racen. Verder vind ik het wel een toffe game.
Ik was meestal diegene die door het rode licht reed en niet de AI.
Soms gebeurd het wel dat de AI stil blijft staan, terwijl ze kunnen rijden.
Ze mogen dat soort dingen er wel eens een keer uithalen, dat het verkeer wat vloeiender loopt.
ook lijkt het me leuk dat het wat drukker wordt. er is wel een mod hiervoor, maar dat zijn fake auto's waar je soms gewoon doorheen kan rijden zonder dat je het merkt.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Dat stoorde me dit weekend inderdaad ook, dat de auto's voor groen blijven staan. Dan rijd je met een trage vrachtwagen, die er even over doet om op te trekken en dan rij je al bijna door oranje omdat de AI voor groen blijft staan. Wel vaag. Deze week maar eens met wat mods aan de gang. Benieuwd of het daar nog wat mooier van wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 09:59:
[...]

Ik was meestal diegene die door het rode licht reed en niet de AI.
Soms gebeurd het wel dat de AI stil blijft staan, terwijl ze kunnen rijden.
Ze mogen dat soort dingen er wel eens een keer uithalen, dat het verkeer wat vloeiender loopt.
ook lijkt het me leuk dat het wat drukker wordt. er is wel een mod hiervoor, maar dat zijn fake auto's waar je soms gewoon doorheen kan rijden zonder dat je het merkt.
beetje het verkeer wat we vroeger in Midtown madness hadden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

ravw schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 10:11:
[...]

beetje het verkeer wat we vroeger in Midtown madness hadden :)
JUIST !!
die AI in midtown madness was nog niet zo gek in die tijd.
je wist alleen dat de stoplichten linair waren.
Dus als je horizontaal een groene licht had om te mogen rijden, dan had je verticaal het rode licht om niet door te kunnen rijden.
Dat was ook de eerste game die ik speelde met een stuurwiel. ik had zo rode trust stuurwiel die een 180 draai had(kwart naar links en kwart naar rechts)

Dat was zeg maar mijn eerste "simulatie" die ik heb gereden, daarna vooral WoS gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 10:53:
[...]

JUIST !!
die AI in midtown madness was nog niet zo gek in die tijd.
nee dat zeker niet en dan maar te bedenken dat:

Release Date..Apr 30, 1999

Minimum System Requirements:
System........Pentium-200 or equivalent
RAM...........16 MB

1999 :) gaat weer snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Nu online

PauseBreak

derp!

YdieresiS schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 10:09:
Dat stoorde me dit weekend inderdaad ook, dat de auto's voor groen blijven staan. Dan rijd je met een trage vrachtwagen, die er even over doet om op te trekken en dan rij je al bijna door oranje omdat de AI voor groen blijft staan. Wel vaag. Deze week maar eens met wat mods aan de gang. Benieuwd of het daar nog wat mooier van wordt.
Komt doordat ze geen verschillende klassen hebben. Alles trekt even snel op. Let er maar eens op. Een AI-truck of AI-auto: even snel weg bij een stoplicht.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-10 08:38
Wat ook vaak gebeurt is dat er een rij auto's voor je staat bij het stoplicht, waarna het stoplicht op groen gaat en de auto's gaan rijden. Voordat je zelf door het stoplicht gaat, is er al een tijdje verstreken, en dan krijg je een boete omdat je met je achterkant door rood gaat -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Dat heb ik in mijn korte speelsessie nog niet meegemaakt. Maar ik zal eens opletten deze week. Eerst maar eens wat mods installeren, voordat ik te ver ben in het spel en het zonde is om opnieuw te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het echt heb je dat toch ook, dat bijv. een auto afslaat oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:48

TommyGun

Stik er maar in!

DiedB schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 12:53:
Wat ook vaak gebeurt is dat er een rij auto's voor je staat bij het stoplicht, waarna het stoplicht op groen gaat en de auto's gaan rijden. Voordat je zelf door het stoplicht gaat, is er al een tijdje verstreken, en dan krijg je een boete omdat je met je achterkant door rood gaat -.-
Is in het 'echt' ook zo :)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Maar in het echt krijg je niet bij ieder verkeerslicht een boete als je door rood gaat. Alleen als er een roodlichtflitspaal staat of als een agent het ziet.

Soms ben ik minder serieus bezig, je kan prima spookrijdend door rood rijden zonder een boete te krijgen :+ Of via de stoep er langs.. :+

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

True :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Onze mod is in principe klaar.
De beta-testers zijn nog druk aan het rondkarren maar de meest kritische problemen zijn allemaal opgelost.

Release is op ons forum www.promods.net op de nacht van woensdag op donderdag (8 augustus 00.00u) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Europe rebuilding is onmogelijk omdat mapfiles elkaar niet kunnen overschrijven.
Hopelijk kunnen we na de release van de DLC met hun samenwerken om dit probleem te overkomen.

Realism mod zou in principe moeten werken maar ik weet niet of er conflicterende bestanden zijn.
We hebben op ons forum een categorie waar goedgekeurde mods worden opgesomd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

jammer dat je voor de mod meestal een nieuwe account moet aanmaken en alles opnieuw moet doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-10 14:59
Pykow schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 17:00:
jammer dat je voor de mod meestal een nieuwe account moet aanmaken en alles opnieuw moet doen :(
kun je het nu een keer zonder cheats doen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carfanatic schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 17:19:
[...]

Waarom? Waarom zou je niet gewoon je level en geld "kopiëren" naar je nieuwe account? :>

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Carfanatic schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 17:19:
[...]

cheats ? ik heb alles zonder cheats gedaan ;)
maar 1 lening afgesloten en verder alles gewoon zelf gereden :P

geen money cheat of wat dan ook gebruikt.

[ Voor 7% gewijzigd door Pykow op 07-08-2013 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 17:00:
Onze mod werkt gewoon verder met een origineel profiel.
Ik weet niet of het werkt als je je profiel al hebt uitgebreid met een andere map mod.

Btw vannacht is het zover 8)

[ Voor 4% gewijzigd door ScuL op 07-08-2013 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 14:36:
[...]

Ik weet niet of het werkt als je je profiel al hebt uitgebreid met een andere map mod.

Klopt het dat je per sé geregistreerd moet zijn op Promods.net om de map te kunnen downloaden? Of wordt de link ook gewoon beschikbaar op Promods.net zonder registratie?

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

ScuL schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 14:36:
[...]

ik heb de mods eraf gehaald sinds de patch naar 1.4.x . dus nu draai ik zonder enkele mod en dat gaat dus goed komen. het zou mooi zijn, want dan ga ik misschien zonder opdracht naar het noorden rijden :D
Koenvh schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 14:53:
[...]

Klopt het dat je per sé geregistreerd moet zijn op Promods.net om de map te kunnen downloaden? Of wordt de link ook gewoon beschikbaar op Promods.net zonder registratie?
ScuL is vast zo aardig om ons de link te geven.
en waarom pas om 0:00 :O en niet nu al.
dan kan ik vanavond karren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koenvh schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 14:53:
[...]

Nee je moet registreren.

We doen het simpelweg om mensen er van te verzekeren dat dit echt onze content is en niet dat één of andere baviaan in Verweggistan de def files heeft lopen verprutsen en het vervolgens als zijn eigen content uitgeeft.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=DsEOyCcf-d4%5B/youtube]
Pykow schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 15:15:
ScuL is vast zo aardig om ons de link te geven.
en waarom pas om 0:00 :O en niet nu al.
dan kan ik vanavond karren :(
Hij staat nog niet online. We zijn nog laatste dingen aan het doen :9

[ Voor 26% gewijzigd door ScuL op 07-08-2013 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-10 15:54
Ziet er gaaf uit ScuL, petje af voor jullie. d:)b

[ Voor 13% gewijzigd door Flex0r op 07-08-2013 16:06 ]

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 15:43:
[...]

Nee je moet registreren.

We doen het simpelweg om mensen er van te verzekeren dat dit echt onze content is en niet dat één of andere baviaan in Verweggistan de def files heeft lopen verprutsen en het vervolgens als zijn eigen content uitgeeft.

[video]

[...]

Hij staat nog niet online. We zijn nog laatste dingen aan het doen :9
Oplossing: Gewoon ETS2 Scandinavia Mod beschikbaar maken op Promods, maar dan zonder registratie. Als de link Promods.net/scandinaviamap.zip (oid) is dan is dat toch ook al zekerheid dat het van jullie komt? Die baviaan uit Verweggistan kan 'm toch downloaden, aanpassen en opnieuw uploaden ;)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-10 12:58

Comgenie

Soms heb je dat

Sterker nog, juist als zo'n bestand achter een login-muur zit gaan mensen zoeken of hij ergens anders te download is, en komt zo makkelijker uit bij de site van die baviaan uit Verweggistan :P . Ik maak zelf ook liever niet een account aan puur om iets te downloaden, en anders is het met sgkljdlskjgsdlkjds gegevens.

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als 2 muisklikken en een Facebook/Google log-in te veel werk zijn voor een mod waar dik 10 maanden aan gewerkt is dan slaat het wel heel erg door :P Sorry hoor maar registratie blijft, al dik 600 man heeft er geen problemen mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Nee joh, laat die registratie maar zitten.

spoiler:

pssst wie gaat hem uploaden naar een andere server ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 16:22:
Als 2 muisklikken en een Facebook/Google log-in te veel werk zijn voor een mod waar dik 10 maanden aan gewerkt is dan slaat het wel heel erg door :P Sorry hoor maar registratie blijft, al dik 600 man heeft er geen problemen mee :)
Oké, is goed hoor. Je werkt alleen zelf verspreiding van de mod op andere sites een klein beetje in de hand. En of iemand daar zijn eigen naam neerzet of jouw naam weet ik niet. ;)

Trouwens, een argument als "al dik 600 man heeft er geen problemen mee" klopt niet echt hé. Dat is als de mogelijkheid om een proxy te gebruiken weg te halen. "15 miljoen mensen hebben er geen problemen mee"
of misschien een beter voorbeeld: Het klassieke startmenu weghalen (Win8) "xxx miljoen mensen hebben er geen problemen mee", nee, kan kloppen, maar er zijn wel mensen die er wel problemen mee hebben :)
Enkel als voorbeeld, ik heb geen zin in een discussie over het klassieke startmenu en Win8. ;)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie

Comgenie

Soms heb je dat

Ik geef alleen aan dat je die baviaan uit Verweggistan alleen maar helpt met een verplichte registratie :P .

Als ik hem wil gaan uitproberen (en hij nog niet ergens anders te download is) zou ik mezelf wel registreren. En nee, niet via Facebook/Google maar via een dgslkdjgs naam en spam.la (of soortgelijk) email adres. Goed dat er zoveel werk in is gestopt en als ik er zelf ook een aantal uur mee kan vermaken, zou ik zeker een paypal/bitcoin donatie overwegen. Ik ga niet van te voren ergens mijn email adres of overige gegevens achter laten. En ik zal heus niet de enige zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Andere mod sites zullen direct naar onze downloadpagina linken en dat is http://download.promods.net (geldt voor ets2.lt en dergelijke sites)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 16:44:
Andere mod sites zullen direct naar onze downloadpagina linken en dat is http://download.promods.net (geldt voor ets2.lt en dergelijke sites)
Waarom is registratie dan nodig? Dan is die baviaan uit Verweggistan het probleem toch niet meer?

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

als 1 iemand hier even een fake account maakt en dan upload naar een andere server is er niks aan de hand.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 16:57:
als 1 iemand hier even een fake account maakt en dan upload naar een andere server is er niks aan de hand.
:+
De eerste die dat doet krijgt een brief van een advocaat. Hoe moeilijk is het om andermans werk te respecteren?

TSM doet precies hetzelfde:
Trucksim MODS von Trucksim Map steht unter einer Creative Commons Namensnennung-NichtKommerziell-KeineBearbeitung 3.0 Unported Lizenz.
Beruht auf einem Inhalt unter Download only the original link from TSM (uploaded.net).
Über diese Lizenz hinausgehende Erlaubnisse können Sie unter Fehlermeldung - TruckSim - Map Team erhalten

Dieser Mod darf nur über die angebotenen Downloadlinks geladen werden!
Der Mod darf nicht auf anderen Filehostern angeboten werden!

[ Voor 50% gewijzigd door ScuL op 07-08-2013 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 16:58:
[...]

De eerste die dat doet krijgt een brief van een advocaat. Hoe moeilijk is het om andermans werk te respecteren?

TSM doet precies hetzelfde:

[...]
Verschil is dat bij TSM de Uploaded.net links gewoon beschikbaar zijn, zonder te hoeven registreren.
(http://bitly.com/bundles/thomastsm/a)

Respecteren doen we, maar waarom hoort bij respecteren ook gelijk registreren? ;)

PS: Dat TSM iets doet betekent nog niet gelijk dat het ook goed is :+

[ Voor 17% gewijzigd door Koenvh op 07-08-2013 17:06 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is het probleem Koen, je bent toch al lid? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 17:11:
Wat is het probleem Koen, je bent toch al lid? :D
Klopt, maar ik ben er ook voor het forum, niet voor de download.
Het gaat om het principe van een download alleen beschikbaar te maken na het registreren.

Dus, om terug te komen op de vraag:
Waarom hoort bij respecteren ook gelijk registreren?
Oftewel: Vanwaar heb je nu ECHT die registratie? Je hebt al aangegeven die baviaan uit Verweggistan voor te zijn. Dus welke reden dan? Je kunt het ook zoals TSM doen en gewoon de link beschikbaar maken zonder registratie, maar dat wil je niet.

[ Voor 9% gewijzigd door Koenvh op 07-08-2013 17:19 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjonge jonge, wat een gezeik hier!
Zij hebben er 10 maanden aan zitten werken, in plaats daarvan konden ze ook bijv. geld verdienen. Maar nee, dat hebben ze NIET gedaan omdat zij graag hun passie en skills willen laten zien. Nu mogen zij toch wel een kleine compensatie, in de vorm van advertentie views en registraties? Bovendien, het is alleen maar handig als zij je e-mailadres hebben; als V1.1 uitkomt kunnen ze je mailen dat er een nieuwe versie is...

ScuL, ik bedank jou, Nico en de rest van je team alvast voor de mod. Ik weet nog niet of ik hem vanavond gelijk ga downloaden, maar het wordt sowieso een leuke tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik heb respect voor wat jullie hebben gemaakt.
Maar registeren voor een mod vindt ik onzin.
als ik nu mee wilde discussieren over de mod intern, dan had ik me wel aangemeld zonder problemen.
Maar om een download ga ik me niet registeren.
Net zo als meld je aan op Facebook om een spel te kunnen spelen. daar begin ik niet aan.

Maar goed ik regel wel wat hoe ik eraan ga komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 17:25:
Ik heb respect voor wat jullie hebben gemaakt.
Maar registeren voor een mod vindt ik onzin.
als ik nu mee wilde discussieren over de mod intern, dan had ik me wel aangemeld zonder problemen.
Maar om een download ga ik me niet registeren.
Net zo als meld je aan op Facebook om een spel te kunnen spelen. daar begin ik niet aan.

Maar goed ik regel wel wat hoe ik eraan ga komen ;)
En dan doe je heel "slim" dat je niet registreert voor iets, en dan schrijf je 1ste persoon enkelvoud wel met stam+t :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

beter slecht spellen dan registeren voor een download :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeetje wat een praktijken is het nou echt te veel moeite gevraagd om onze instructies gewoon te volgen? We krijgen misschien 2 euro cent voor iedere keer dat de link wordt geklikt, als ie 3500 keer wordt gedownload (Facebook aantal) verdienen we dus 70 euro. Het gaat niet om het geld maar het feit dat ieder beetje ondersteuning helpt.
Over het verzamelen van e-mail adressen hoef je niet moeilijk te doen, we doen er namelijk niks mee. Ik run echt geen spamfabriek of iets dergelijks.
Updates worden wel iedere keer als 1e op het forum gezet en als je daar dus niet bij bent zie je niks.

Ik had eerder verwacht dat mensen hier blijdschap toonden in het topic op de dag van de release ipv de zuurpruim uit te hangen :/

[ Voor 10% gewijzigd door ScuL op 07-08-2013 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-10 16:16

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Ondertussen wil mijn ETS2 niet meer starten via steam :-( . Foutmelding:
"Euro Truck Simulator 2 kan geen toegang krijgen tot de Steam client. Voorgestelde stappen:

1. Controleer of de Steam client draait.
2. Controleer of je de Steam client hebt geupdated.
3. Controleer of je automatisch updaten aanstaat en of het spel is geupdated naar de laatste versie."

Alle drie de punten zijn prima in orde en ook andere games willen wel gewoon draaien. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Waarschijnlijjk is het probleem begonnen met de 1.4.8 update, aangezien ik voor de vakantie (met 1.3.x) nog gewoon kon spelen zonder problemen.

Edit: Heb trouwens al mijn drivers gewoon up-to-date en de game al drie keer opnieuw geïnstalleerd (geen mods).

[ Voor 8% gewijzigd door RoofTurkey op 07-08-2013 17:47 ]

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:48
'Verify integrity of game cache' wil nog wel eens helpen in geval van stukkende Steam-games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScuL schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 17:44:

Ik had eerder verwacht dat mensen hier blijdschap toonden in het topic op de dag van de release ipv de zuurpruim uit te hangen :/
^Dit

Mensen, wees blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Niet online
Uhm kan ik mij iets van herinneren dat ik dat ook al heb gehad. Moest wat in de steamapps map verwijderen of aanpassen weet het zo niet meer.... zal even kijken wat dat ook alweer was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Geleihoofd schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 17:49:
'Verify integrity of game cache' wil nog wel eens helpen in geval van stukkende Steam-games.
Die zegt dat alles prima is :/ .

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Niet online
Probeer eens
C:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Euro Truck Simulator 2\bin\win_x86\troubleshoot_safe.cmd of de app dan wel opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

bobsquad schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 17:55:
Probeer eens
C:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Euro Truck Simulator 2\bin\win_x86\troubleshoot_safe.cmd of de app dan wel opstart.
Krijg nog steeds dezelfde melding helaas.

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Niet online
hernoem anders even de bijde DLL's die in die map staan en dan gewoon via steam opstarten dan zal steam deze als het goed is opnieuw downloaden.

Heb toen ook zoveel geprobeert dus weet niet wat nu precisies de oplossing is :+

Mocht dat niet lukken dan alsnog een backup maken van Documents\ETS2Mods staan je savegames ook in daarna ETS2 verwijderen en weer installeren en deze map weer op dezelfde plek terugzetten.

[ Voor 29% gewijzigd door bobsquad op 07-08-2013 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

DLL's hernoemen hielp ook niet, dus nu maar hopen dat de ETS2 map in mijn documenten verwijderen wel wil helpen.

Edit: Dat hielp dus ook helaas niet :| .

[ Voor 16% gewijzigd door RoofTurkey op 07-08-2013 18:18 ]

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeetje wat een praktijken is het nou echt te veel moeite gevraagd om onze instructies gewoon te volgen? We krijgen misschien 2 euro cent voor iedere keer dat de link wordt geklikt, als ie 3500 keer wordt gedownload (Facebook aantal) verdienen we dus 70 euro. Het gaat niet om het geld maar het feit dat ieder beetje ondersteuning helpt.
Over het verzamelen van e-mail adressen hoef je niet moeilijk te doen, we doen er namelijk niks mee. Ik run echt geen spamfabriek of iets dergelijks.
Updates worden wel iedere keer als 1e op het forum gezet en als je daar dus niet bij bent zie je niks.

Je mag ook gewoon zeggen waarom je het doet ipv eromheen te draaien. Ik snap best dat je er geld mee wilt verdienen, en daar heb ik totaal geen probleem mee, maar zeg dan dat dat de reden is ipv zeggen dat het komt door een baviaan uit Verweggistan. Die reden klopte namelijk niet en dan krijg ik het gevoel dat je iets te verbergen hebt. En mijn gegevens achterlaten bij iemand die iets te verbergen heeft... Vandaar dat ik doorvraag om de echte reden te achterhalen. ;)
Mijn e-mailadres is niet het probleem, gelukkig heeft Google een geweldig spamfilter, dus mocht je spam gaan verzenden, dan merk ik dat niet eens
Instructies volgen is makkelijk, maar dat is niet altijd even handig. Denk even aan de telefoontjes van "Microsoft" (de neppe)

Tuurlijk ben ik blij met deze map, hoe de map kwalitatief is kan ik nog niet zeggen, maar hij ziet er in ieder geval goed uit. Trouwens, kritisch en zuurpruim zijn twee verschillende dingen. Ik ben kritisch, en daarom vraag ik door. Als ik de zuurpruim was geweest, had ik de hele map afgekraakt. Twee totaal andere dingen dus.
Verwijderd schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 17:25:
Sjonge jonge, wat een gezeik hier!
Zij hebben er 10 maanden aan zitten werken, in plaats daarvan konden ze ook bijv. geld verdienen. Maar nee, dat hebben ze NIET gedaan omdat zij graag hun passie en skills willen laten zien. Nu mogen zij toch wel een kleine compensatie, in de vorm van advertentie views en registraties? Bovendien, het is alleen maar handig als zij je e-mailadres hebben; als V1.1 uitkomt kunnen ze je mailen dat er een nieuwe versie is...

ScuL, ik bedank jou, Nico en de rest van je team alvast voor de mod. Ik weet nog niet of ik hem vanavond gelijk ga downloaden, maar het wordt sowieso een leuke tijd!
Tuurlijk mogen ze dat, als ze zeggen dat het daarvoor is. Alleen ScuL zei dat het ging om een baviaan in Verweggistan die het werk zou kunnen kopiëren en zijn eigen naam eronder zou kunnen zetten. Tja, daarvoor hoef je je download niet alleen voor mensen die geregistreerd hebben beschikbaar te stellen. Die baviaan uit Verweggistan kan zich immers ook registreren en vervolgens alsnog alles kopiëren en uploaden. Als ze die kleine compensatie willen, mogen ze dat ook gewoon zeggen. Door die smoes kreeg ik argwaan en vroeg ik door ;)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 18:48
Vind het zelfs een beetje asociaal om het er überhaupt over te hebben.

Leuk dat je zoveel aandacht aan je mods besteed Scul! Goed georganiseerd ook. Strak. Hou ik van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Koenvh schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 18:24:
[...]

Je mag ook gewoon zeggen waarom je het doet ipv eromheen te draaien. Ik snap best dat je er geld mee wilt verdienen, en daar heb ik totaal geen probleem mee, maar zeg dan dat dat de reden is ipv zeggen dat het komt door een baviaan uit Verweggistan. Die reden klopte namelijk niet en dan krijg ik het gevoel dat je iets te verbergen hebt. En mijn gegevens achterlaten bij iemand die iets te verbergen heeft... Vandaar dat ik doorvraag om de echte reden te achterhalen. ;)
Mijn e-mailadres is niet het probleem, gelukkig heeft Google een geweldig spamfilter, dus mocht je spam gaan verzenden, dan merk ik dat niet eens
Instructies volgen is makkelijk, maar dat is niet altijd even handig. Denk even aan de telefoontjes van "Microsoft" (de neppe)

Tuurlijk ben ik blij met deze map, hoe de map kwalitatief is kan ik nog niet zeggen, maar hij ziet er in ieder geval goed uit. Trouwens, kritisch en zuurpruim zijn twee verschillende dingen. Ik ben kritisch, en daarom vraag ik door. Als ik de zuurpruim was geweest, had ik de hele map afgekraakt.

[...]

Tuurlijk mogen ze dat, als ze zeggen dat het daarvoor is. Alleen ScuL zei dat het ging om een baviaan in Verweggistan die het werk zou kunnen kopiëren en zijn eigen naam eronder zou kunnen zetten. Tja, daarvoor hoef je je download niet alleen voor mensen die geregistreerd hebben beschikbaar te stellen. Die baviaan uit Verweggistan kan zich immers ook registreren en vervolgens alsnog alles kopiëren en uploaden. Als ze die kleine compensatie willen, mogen ze dat ook gewoon zeggen. Door die smoes kreeg ik argwaan en vroeg ik door ;)
Dat is dus precies het punt. je gaf aan dat je het deed om bavianen tegen te gaan. Dat is geen reden en dus vond ik het onnodig om me aan te melden. i dont care dat je me email hebt. tegenwoordig is alles toch online te vinden. maar het ging over het feit zoals koen hierboven ook zegt. dat je niet duidelijk was.

Je moet niet denken dat we hier iets op tegen hebben hoor in tegen deel.
Jullie doen het beter dan menige andere mod makers die ik ooit heb langs zien komen _/-\o_

PS. ik heb me wel aangemeld hoor ;) maar volgende keer er niet omheen draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Wat een gedoe.. als je de map wilt, registreer eventjes. Enkele info wat ze hebben is je e-mail. Als je er *ECHT* zo druk om maakt, zijn er genoeg manieren om 5-minuten mail accounts te vinden.

Wil je niet registreren, dan toch niet?

Ik kijk er in ieder geval erg naar uit. Scandivie lijkt me een geweldig deel van Europa, dus ik ga hem direct goed verkennen!

edit: Een extra post plaatsen is deze discussie het niet waard.
Andere simulatie games hebben gesloten communities waarbij top kwaliteit mods onder racing leagues enkel worden verspreid. Niet lid van de race tournament? Jammer dan, de mod is niet voor jouw.
Bij sommigen moet je ook entree geld betalen, maar ik geloof niet dat de makers er rijk van worden al zouden ze 22x 25 euro vangen. Daar kan je geen 1 jaar van modden met 12 man.

[ Voor 44% gewijzigd door Hans1990 op 07-08-2013 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hans1990 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 18:58:
Wat een gedoe.. als je de map wilt, registreer eventjes. Enkele info wat ze hebben is je e-mail. Als je er *ECHT* zo druk om maakt, zijn er genoeg manieren om 5-minuten mail accounts te vinden.

Wil je niet registreren, dan toch niet?

Ik kijk er in ieder geval erg naar uit. Scandivie lijkt me een geweldig deel van Europa, dus ik ga hem direct goed verkennen!
Lees even de berichten hiervoor door. Daar zal je lezen dat ik 1) al een account had en dat het 2) ging om de reden die ScuL opgaf.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Naja, mijn probleem ligt nu in de handen van een valve medewerker hopelijk weet die het op te lossen *fingers crossed*.

Hopelijk dan toch nog morgen de scandinavië map uitproberen, daarover: Hebben jullie ook sneeuw toegevoegd in de scandinavië mod of niet ScuL? Zou wel vet zijn namelijk, alhoewel we in Nederland, Duitsland, etc. ook gewoon sneeuw hebben dus een beetje vreemd dat dat er nog niet in zit in het origineel :P .

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:33
zeurpruimen (nee geen typo) heb je altijd.

Ik hoop dat jullie vannacht gaan halen. Ik ben wel benieuwd, ga hem zeker installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er top uit ScuL! Ook goed om te zien dat je geen nieuw profiel hoeft aan te maken hiervoor. Ik dacht eerst dat dat altijd moest. Ik ga mij ff registreren en 'm downloaden. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie

Comgenie

Soms heb je dat

Ik vind mensen 'zuurpruimen' noemen eigenlijk ook al te ver gaan. We zijn de potentiele gebruikers voor deze map. Als we daarvoor gegevens moeten afstaan (zonder goede reden) kan het zijn dat we dat liever niet willen. Je kan aan je potentiele gebruikers uitleggen waarom het nodig is (of luisteren naar de feedback en het gewoon weghalen), je kan ze ook zuurpruimen noemen.

Beetje het zelfde verhaal als sommige fabrikanten vervelende DRM in hun spellen stopt en er alleen maar slechte redenen voor geeft en zegt dat gebruikers zeuren :P. Het spel kan dan wel verder goed zijn, maar ze maken zich zeker niet geliefd.

Of zijn wij niet de doelgroep voor deze map? Waarom spam je dan op Tweakers ermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Comgenie schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 20:38:
Of zijn wij niet de doelgroep voor deze map? Waarom spam je dan op Tweakers ermee?
:| Doe is normaal, dit is het ETS2 topic. Kunnen we allemaal even stoppen met deze onzin? Zoals Hans1990 al aangaf, kun je altijd zo'n temp email service gebruiken, als je het écht allemaal zo vervelend vindt. Take it or leave it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:38
ScuL schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 16:22:
Dat had ik beter niet kunnen doen, Nu ben ik op voor+achternaam (aan elkaar) geregistreerd op het forum en dat kan/mag ik zelf helaas niet meer aanpassen.
Had toch liever gewoon dezelfde nickname als hier op tweakers.net gehad,
Zou jij dat voor mij kunnen/willen aanpassen?

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie

Comgenie

Soms heb je dat

Ik had al eerder aangegeven dat te gaan doen (mocht ik de map nog willen uitproberen ooit..). Maar ik zal kappen voordat er pagina's vol van komen te staan en dat wilt niemand :P

Ontopic:
Heb mijn TrackIR inmiddels goed werkend icm met de ST1080 HMD. Beeld 'locked' niet meer in het center. Misschien eens kijken of ik een rit kan opnemen en uploaden naar youtube omdat het er wel grappig uit ziet. Realisme is vrij hoog zo, deze combinatie lijkt echt perfect te werken met dit spel.

Voor mensen die naast het stuurtje nog wat extra realisme willen: Oculus Rift (Heeft head tracking ingebouwd) :)

[ Voor 4% gewijzigd door Comgenie op 07-08-2013 20:59 . Reden: TrackIR niet nodig bij Oculus Rift ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 20:44:
[...]

:| Doe is normaal, dit is het ETS2 topic. Kunnen we allemaal even stoppen met deze onzin? Zoals Hans1990 al aangaf, kun je altijd zo'n temp email service gebruiken, als je het écht allemaal zo vervelend vindt. Take it or leave it.
Om voor mezelf te praten: Mij ging het niet om het registreren, maar om de eerste reden die ScuL opgaf. Ik ben kritisch, omdat die reden niet klopte. Of mag ik alleen maar ja en amen zeggen? Natuurlijk vind ik het geweldig wat ze doen, maar mag kritiek dan ook niet gezegd worden?
Cardinal schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 19:44:
[...]

zeurpruimen (nee geen typo) heb je altijd.

Ik hoop dat jullie vannacht gaan halen. Ik ben wel benieuwd, ga hem zeker installeren.
Is kritisch zijn nu hetzelfde geworden als een zeurpruim zijn?

De eerste reden die ScuL gaf, namelijk dat het tegen het kopiëren ging, klopte niet voor mijn gevoel (wat hij later ook zelf zei). Daardoor vroeg ik daarover door, omdat het niet klopte voor mijn gevoel. Dat heeft voor de rest niks te maken met de Scandinavië map, ScuL zelf of geen respect oid.

Om duidelijk te zijn: Ik kijk wel degelijk uit naar de Scandinavië map en heb ook veel respect voor de makers dat zij hier zoveel tijd in hebben gestoken.

[ Voor 31% gewijzigd door Koenvh op 07-08-2013 21:28 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sato schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 20:55:
[...]

Dat had ik beter niet kunnen doen, Nu ben ik op voor+achternaam (aan elkaar) geregistreerd op het forum en dat kan/mag ik zelf helaas niet meer aanpassen.
Had toch liever gewoon dezelfde nickname als hier op tweakers.net gehad,
Zou jij dat voor mij kunnen/willen aanpassen?
Heet jij Sander O? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-10 19:00

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Comgenie schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 20:56:
Ik had al eerder aangegeven dat te gaan doen (mocht ik de map nog willen uitproberen ooit..). Maar ik zal kappen voordat er pagina's vol van komen te staan en dat wilt niemand :P

Ontopic:
Heb mijn TrackIR inmiddels goed werkend icm met de ST1080 HMD. Beeld 'locked' niet meer in het center. Misschien eens kijken of ik een rit kan opnemen en uploaden naar youtube omdat het er wel grappig uit ziet. Realisme is vrij hoog zo, deze combinatie lijkt echt perfect te werken met dit spel.

Voor mensen die naast het stuurtje nog wat extra realisme willen: Oculus Rift (Heeft head tracking ingebouwd) :)
Zit ook te denken aan headtracking. Maar kijk vrijwel altijd een serie of film op me 2e scherm. Dat lijkt mij dus dan niet handig?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Niet online
Uhm ik kan niet wachten tot het 0:00 is hoor heb de hele nacht de tijd om lekker door de map te cruisen echt super lijkt me deze map hulde voor jullie mannen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Nu online

PauseBreak

derp!

Verwijderd schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 20:44:
[...]

Hij heeft zeker wel een punt. Dat je het er niet mee eens bent is je goed recht, maar dit is gewoon een normale vraag. Normaliter wordt reclame (wat dit is, zij het voor een mod) ook niet bepaald gedoogd hier.
Dat er na een aantal keer vragen eigenlijk nog steeds geen fatsoenlijk antwoord is gekomen op de vraag wáárom zij willen registreren doet me toch de wenkbrauwen fronsen.

Overigens zag ik al voorbij komen dat er "een advocaat" een brief zou gaan schrijven, zullen we dat even omdraaien: Is deze database van persoonsgegevens wel aangemeld bij het CBP? Volgen jullie wel de richtlijnen en wetgeving hiervoor? Hebben jullie wel een valide reden om überhaupt deze data te verzamelen? Is die database wel goed beveiligd? Is het bij jullie überhaupt wel opgekomen dat door deze gegevens te verzamelen jullie jezelf allerlei verplichtingen hebben opgelegd die onder dwingende wetgeving valt?
Mijn gok - afgaande op hoe en met welke argumenten de discussie hier tot nu toe is gevoerd - is het antwoord op alle bovenstaande vragen een "neen", en dus zal ik me ook niet registreren om een mod te downloaden.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Niet online
:r Kom toch op zeg voor een mod waar zoveel uur ingestoken is ga je zo reageren a.u.b. ga dan naar fok heen ofzo. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PauseBreak schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 22:45:
Overigens zag ik al voorbij komen dat er "een advocaat" een brief zou gaan schrijven, zullen we dat even omdraaien: Is deze database van persoonsgegevens wel aangemeld bij het CBP? Volgen jullie wel de richtlijnen en wetgeving hiervoor? Hebben jullie wel een valide reden om überhaupt deze data te verzamelen? Is die database wel goed beveiligd? Is het bij jullie überhaupt wel opgekomen dat door deze gegevens te verzamelen jullie jezelf allerlei verplichtingen hebben opgelegd die onder dwingende wetgeving valt?
Mijn gok - afgaande op hoe en met welke argumenten de discussie hier tot nu toe is gevoerd - is het antwoord op alle bovenstaande vragen een "neen", en dus zal ik me ook niet registreren om een mod te downloaden.
Ik heb maling aan de Nederlandse wet want ik bevind me op het territorium van het Verenigd Koninkrijk en heb met het CPB niets te maken. Als je dit wilt toetsen moet je de lokale wetgeving hier gaan opzoeken.
Anyway, dit is grote muggenzifterij.

Er staat een uitgebreide paragraaf met diverse redenen op de site maar die kun je nog niet zien omdat de link nog niet publiek is. Je trekt hier conclusies over een materie waar je nog niet eens alle details van hebt kunnen bekijken. Ik zou het aluhoedje afzetten en een valiumpil nemen, misschien is onze mod niet aan je besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
R.I.P gezellig en vredig topic... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Nu online

PauseBreak

derp!

bobsquad schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 22:49:
[...]

:r Kom toch op zeg voor een mod waar zoveel uur ingestoken is ga je zo reageren a.u.b. ga dan naar fok heen ofzo. :F
Dat iemand ergens veel werk in heeft gestoken wil niet zeggen dat je zonder zelf na te denken "Ja en Amen" moet zeggen. Kom op zeg.
ScuL schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 23:01:
[...]

Ik heb maling aan de Nederlandse wet want ik bevind me op het territorium van het Verenigd Koninkrijk en heb met het CPB niets te maken. Als je dit wilt toetsen moet je de lokale wetgeving hier gaan opzoeken.
Anyway, dit is grote muggenzifterij.

Er staat een uitgebreide paragraaf met diverse redenen op de site maar die kun je nog niet zien omdat de link nog niet publiek is. Je trekt hier conclusies over een materie waar je nog niet eens alle details van hebt kunnen bekijken. Ik zou het aluhoedje afzetten en een valiumpil nemen, misschien is onze mod niet aan je besteed.
Ach, de lokale wetgeving van het VK is niet zo heel verschillend op dit gebied hoor. Die is ook dwingend en op grote lijnen hetzelfde. Dat jij valide vragen niet wenst te beantwoorden, maar met één zin wilt degraderen tot muggenzifterij vind ik een beetje jammer eigenlijk. Blijkbaar is er wel over nagedacht dus dan is het ook niet zoveel moeite om die vragen te beantwoorden zou ik zeggen.

Nogmaals, ik trek geen conclusies, ik stel vragen. Vragen die je zelf uitlokt door nota bene met een advocaat te gaan dreigen naar andere users. Dat lijkt mij toch niet heel bevorderlijk voor de discussie. Net als alle verkapte beledigingen (aluhoedjes, valiumpillen, muggenzifterij) dat ook niet zijn voor een discussie, dus laat die maar achterwege. Ik bejegen jou/jullie ook met fatsoen en respect.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gast ik heb geen tijd voor dit soort geneuzel, er zitten honderden mensen op Facebook, YouTube en onze site te juichen omdat ze enorm uitkijken naar een release waar we nog de laatste punjtes op de I aan het zetten zijn. Waarom zou ik meer dan 5 minuten de tijd nemen om op de ENIGE plek op het internet te gaan debatteren over een punt dat in mijn ogen futiel is

We doen dit voor de community en helemaal voor NIETS. GRATIS. Hoe moeilijk is het dan om 5 minuten de tijd te nemen om je steun te betuigen. Echt ik snap het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Mogen we het gezellig houden hier? Mooi!
Ik heb eigenlijk geen idee wat voor een mod jullie precies hebben gemaakt, zo erg volg ik de community niet Respect voor iedere mod/map waar mensen vele uren aan besteden.
Het is een nieuwe map? Ik heb vast ergens screenshots/filmpjes gemist. Zo niet, posten :D
In ieder geval zal ik, na het registreren :*) de mod graag downloaden en eens bekijken.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kan iemand even een
link plaatsten waar die mod straks te dl is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nogmaals de video dan - zit een link bij.

Begin hierna aub met een schone lei ik heb nooit de intentie gehad hier de boel te ontregelen.

[ Voor 5% gewijzigd door ScuL op 07-08-2013 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hihi geloof dta je beter een torrent uit kan zetten wnat ik kom al helemaal niet meer op het forum gedeelte dus kan hem dus niet aanzetten om te dl

ja alleen dit bericht

General Error
SQL ERROR [ mysqli ]

Too many connections [1040]

[ Voor 24% gewijzigd door ravw op 08-08-2013 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Niet online
Scul ik zie dat de website niet meer na behoren doet als je ergens hulp nodig heb kan ik eventueel voor een 1Gbit upload/download zorgen.

Edit: zie nu een sql error teveel connecties ik ben wel benieuwd na de stats als de rust is wedergekeerd.

[ Voor 28% gewijzigd door bobsquad op 08-08-2013 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het mogelijk om tijdelijk een alternatieve download aan te bieden? (Mega.co.nz oid)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ach een torrentje zou ook al veel doen maar goed we wachten heb de hele nacht .....

hier even een om wakker te blijven

YouTube: HENK WIJNGAARD - NACHTRIJDER

en deze is helemaal toepasselijken

YouTube: HENK WIJNGAARD - ALTIJD MAAR RIJDEN

[ Voor 23% gewijzigd door ravw op 08-08-2013 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Niet online
PauseBreak schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 23:19:
[...]
Dat iemand ergens veel werk in heeft gestoken wil niet zeggen dat je zonder zelf na te denken "Ja en Amen" moet zeggen. Kom op zeg.
Maar je hoeft ook niet op alle slakken zout te leggen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-10 19:00

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Pak morgenochtend wel een van de torrents. Was te verwachten, als je hem maar op 1 plaats wilt aanbieden, dat je site er dan uitklapt.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het gaat niet alleen om de links het gaat om alle instructies en bijbehorende informatie + add-on.
Is niet zo eenvoudig als het lijkt.

Op het moment springt de DDOS protectie van de server erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Niet online
Langzamerhand kom je er wel door niet helemaal correct maarja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Niet online
ScuL schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 00:26:
Het gaat niet alleen om de links het gaat om alle instructies en bijbehorende informatie + add-on.
Is niet zo eenvoudig als het lijkt.

Op het moment springt de DDOS protectie van de server erop
Begin nu wel heel erg nieuwsgierig te worden over het hoe en wat want wil best helpen en best 1 of 2 SQL servers afstaan en bandbreedte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Niet online
Voor het wachten [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=-Ep6SSDLcww%5B/]

Sorry voor de dubbelposts :$

[ Voor 17% gewijzigd door bobsquad op 08-08-2013 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Komt langzaamaan weer tot leven :) Download sectie staat open

Wel grappige statistiek haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Niet online
ben echt heel benieuwd naar de statistieken ik heb hem nu iig bijna binnen nog 15 min duurt lang.. :P
Pagina: 1 ... 22 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.