---RAWE CEEK!!!---
Verwijderd
Wat zijn de voordelen van een groter chassis of een grotere cabine?
Ik heb geen werknemers, maar als ik die had, gewoon de meest goedkope truck die je kunt vinden. Het type truck beïnvloedt de hoeveelheid geld e.d. niet.Verwijderd schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 13:08:
Met wat voor vrachtwagens laten jullie je werknemers rijden?
Wat zijn de voordelen van een groter chassis of een grotere cabine?
🠕 This side up
en wanneer kunnen we hem nu eindelijk downloaden ?ScuL schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 00:13:
[...]
We hebben onze map geconverteerd naar 1.4.1 en daarna telkens opgewaardeerd. In principe is er in de map/modellen niets veranderd dus je kunt zeggen dat een map die op een 1.4 versie werkt dat ook op toekomstige versies doet.
1.2.x of 1.3.x maps doen dat zeker niet.
Angelo NL / Global Cargo VTC
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
alle updates geinstalleerd ?
DirectX 9 geïnstalleerd?
🠕 This side up
F1 2012 is DirectX 11 onlyMikevdkruk schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 13:57:
F1 2012 en FSX werken ook dus ik neem aan dat DirectX 9 er al op staat!
Gewoon even proberen:
http://www.microsoft.com/...oad/details.aspx?id=34429
[ Voor 16% gewijzigd door Koenvh op 25-07-2013 13:59 ]
🠕 This side up
Was te verwachten natuurlijk.
Hernoem de map Euro Truck Simulator 2 naar Euro Truck Simulator 2_1.3.1, en start opnieuwbartus1989 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 14:24:
Meh. Nieuwste update geinstalleerd en direct een crash...
Was te verwachten natuurlijk.
🠕 This side up
dan kun je uitvinden wat het crashen veroorzaakt
Ik kan nu dus alleen maar de demo versie spelen
[ Voor 25% gewijzigd door Mikee007 op 25-07-2013 15:03 ]
Steamversie gebruikenMikevdkruk schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 15:03:
Na een update werkt de game nu wel alleen me serial werkt niet meer
Ik kan nu dus alleen maar de demo versie spelen
Hoef je geen nieuwe serial te kopen
🠕 This side up
Steamversie?Koenvh schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 15:11:
[...]
Steamversie gebruiken
Hoef je geen nieuwe serial te kopen
Ja, je kunt je ETS2 serial ook gebruiken in Steam voor ETS2
🠕 This side up
Dat kan vanalles zijn, ook nieuwe trucks of nieuwe maps.Mikevdkruk schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 15:22:
Okee, En wat zijn die mods precies want daar lees ik ook van alles over? zijn dat uitbreidingen of meer trucks ofzo? ik heb het zo'n tijd niet meer gespeeld het is even wennen voor me
PS: We zijn geen helpdesk, kun je ook zelf even zoeken, en is nog sneller ook
🠕 This side up
Ben nieuw (voor dit topic dan toch). Heb ondertussen enkele vermelde mods gedownload: physics engine 7.0, AI lighting en Xenon light mod. Zijn er nog zo'n must have mods voor ETS2? Scandinavië uitbreiding volgde ik al, maar is nog niet uit. Zijn er nog zo map packs die ik MOET (lol) hebben. Bestaat er ook een soort van pack dat de trucks/trailers veranderd naar trailers van echte bedrijven ipv de fictieve ETS2 bedrijven?
O.a. http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=34&t=2630 (Vooral het echte Mercedes-Benz logo is een geweldige toevoeging) en Real Companies (zoiets dergelijks)Tomskii5 schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 17:57:
Dag allemaal,
Ben nieuw (voor dit topic dan toch). Heb ondertussen enkele vermelde mods gedownload: physics engine 7.0, AI lighting en Xenon light mod. Zijn er nog zo'n must have mods voor ETS2? Scandinavië uitbreiding volgde ik al, maar is nog niet uit. Zijn er nog zo map packs die ik MOET (lol) hebben. Bestaat er ook een soort van pack dat de trucks/trailers veranderd naar trailers van echte bedrijven ipv de fictieve ETS2 bedrijven?
🠕 This side up
Das handig, weer een mod minder.
Waarom zou je 'm eraf willen halen?Coevering schreef op zondag 28 juli 2013 @ 15:51:
The speed limiter can be now disabled in Options screen.
Das handig, weer een mod minder.
🠕 This side up
Hehe. Ik heb een 1000pk mod in m'n truck gebouwd zodat ik 180km/h kan. De enige reden waarom ik dit doe is omdat beta-testen enorm veel tijd kost en het nuttig is snel een kaart door te kunnen scheuren om invisible walls te vinden
Dat kan ik begrijpen, anders duurt testen wel erg lang. Maar om gewoon te rijden vind ik de limiter wel echt realistisch... In het echt kan een vrachtwagen ook niet kiezen om even 100km/h te gaan rijden (of je dit spel realistisch wilt spelen is een tweede, maar ik in ieder geval welScuL schreef op zondag 28 juli 2013 @ 18:20:
[...]
Hehe. Ik heb een 1000pk mod in m'n truck gebouwd zodat ik 180km/h kan. De enige reden waarom ik dit doe is omdat beta-testen enorm veel tijd kost en het nuttig is snel een kaart door te kunnen scheuren om invisible walls te vinden
🠕 This side up
---RAWE CEEK!!!---
🠕 This side up
Nou, het zal je verbazen. Ik heb in Frankrijk wel eens vrachtwagens met 130km/h zien rijden.Koenvh schreef op zondag 28 juli 2013 @ 18:22:
[...]
Dat kan ik begrijpen, anders duurt testen wel erg lang. Maar om gewoon te rijden vind ik de limiter wel echt realistisch... In het echt kan een vrachtwagen ook niet kiezen om even 100km/h te gaan rijden (of je dit spel realistisch wilt spelen is een tweede, maar ik in ieder geval wel)
In pricipe zou volgens de EU wet iedere vrachtwagen begrensd moeten zijn maar dat kan in de praktijk wel eens anders zijn.
130km/h met een vrachtwagen, tja.. Eigenlijk zou er in ETS2 een optie moeten komen dat als je de limiter uitschakelt je om de zoveel tijd een boete krijgtScuL schreef op zondag 28 juli 2013 @ 22:55:
[...]
Nou, het zal je verbazen. Ik heb in Frankrijk wel eens vrachtwagens met 130km/h zien rijden.
In pricipe zou volgens de EU wet iedere vrachtwagen begrensd moeten zijn maar dat kan in de praktijk wel eens anders zijn.
🠕 This side up
---RAWE CEEK!!!---
Anyway misschien wat off-topic.
Om bij het onderwerp te blijven, we hebben in Zweden ook wat snelheidscamera's op de 2-in-1 wegen gezet waar je dus zowel bij 90 als bij 100 geflitst wordt (als je het haalt)
Staan die camera's, net als in de normale map, van tevoren aangekondigd?ScuL schreef op maandag 29 juli 2013 @ 10:29:
Zal misschien een Oost-Europeaan geweest zijn in een truck met Franse platen. Ik moest zelf 140 rijden (in de auto) om er langs te komen. Vond het wel bizar.. Vooral als je zwaar beladen bent zijn dat soort snelheden echt niet ok. Ik vind dit overigens ook van bestelbusjes van bouwvakkers enz die met 140 over de snelweg planken. Als jij een betonmixer of lading klinkers achterin hebt krijg je enorm veel ellende als je op de rem moet.. Imo mag de EU daar ook wel begrenzers op verplichten.
Anyway misschien wat off-topic.
Om bij het onderwerp te blijven, we hebben in Zweden ook wat snelheidscamera's op de 2-in-1 wegen gezet waar je dus zowel bij 90 als bij 100 geflitst wordt (als je het haalt)
Ik maak er meestal een sport van om in bijv. Engeland zo snel mogelijk langs een snelheidscamera te gaan zonder geflitst te worden
[ Voor 6% gewijzigd door Koenvh op 29-07-2013 11:13 ]
🠕 This side up
Alleen op sommige plekken staan ze geniepig
Dat staan ze in Engeland ook alScuL schreef op maandag 29 juli 2013 @ 11:19:
Ja met zo'n bord: http://www.vibilagare.se/...kamera_tusen_skylt_01.jpg
Alleen op sommige plekken staan ze geniepig
Ik kijk er in ieder geval naar uit, ook al betekent dat dat ik moet updaten naar 1.4.1
[ Voor 3% gewijzigd door Koenvh op 29-07-2013 11:26 ]
🠕 This side up
Verwijderd
Maar nog niet alle mods.Verwijderd schreef op maandag 29 juli 2013 @ 12:20:
Versie 1.4.8 is inmiddels uit. Ik zie geen reden om niet te updaten. Een heleboel dingen zijn gefixed.
Vooral de Rush Hour mod is een reden voor mij om niet te updaten. Uiteraard, er zijn veel fixes en zonder mods is updaten ook geen enkel probleem. Maar met mods is dat een ander verhaal.Verwijderd schreef op maandag 29 juli 2013 @ 12:20:
Versie 1.4.8 is inmiddels uit. Ik zie geen reden om niet te updaten. Een heleboel dingen zijn gefixed.
🠕 This side up
De meest gebruikte mods worden ook wel iets vaker geupdatetTomskii5 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 19:51:
Goh bij mij werken mijn meeste mods wel (allemaal denk ik) in 1.4.8, maar ik heb rush hour bvb niet.
Tevens is Rush Hour een aangepaste exe van de game ipv een mod die in je map mods kan.
Voor de rest zijn al mijn mods ook beschikbaar voor 1.4.8
EDIT:
Linkje naar Rush Hour, de enige mod die daadwerkelijk voor meer verkeer zorgt. (lees: eindelijk een beetje drukte op de weg)
http://ets2.lt/en/ets-2-rush-hour/
[ Voor 17% gewijzigd door Koenvh op 29-07-2013 20:57 ]
🠕 This side up
Nee, want dat is niet modbaar volgens mij. Ik zou ook graag willekeurige wegopbrekingen zien edTomskii5 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 00:43:
Is er trouwens een mod die random events spawned, bvb een ongeval waardoor je van de baan even afmoet ofzo iets in die aard?
🠕 This side up
Behalve beautifull dimensions ofzo niet. Verder, wat een genot die update! Heb er weer helemaal zin in. Heerlijk ook hoe je bij bepaalde trucks echt werkende meters hebt. Nu moet ik wel rustig warm rijden..
Ook mooi hoe sommige trucks een turbodruk meter hebben. Heel mooi hoe die meter doorslaat, en steeds wat verder terugzakt als je het rode gebied naderd. Dat rode gebied kan, want je kunt hem helemaal doorsleuren (niet dat het zin heeft).
Verder vind ik de stuur ervaring flink verbeterd! Het voelt allemaal weer net even wat echter aan.
Topgame.
Nog even iets. Wat vinden jullie eigenlijk van Duitsland? Ik vind het zo saai om daar te rijden, alleen maar bomen en saaie snelwegen ( grootste gedeelte dan )
[ Voor 63% gewijzigd door Odessa op 30-07-2013 10:50 ]
Dat is niet anders dan IRL danOdessa schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 10:45:
beautifull dimensions? Wat voor mod is dat dan?
Nog even iets. Wat vinden jullie eigenlijk van Duitsland? Ik vind het zo saai om daar te rijden, alleen maar bomen en saaie snelwegen ( grootste gedeelte dan )
We hebben het noorden rond Hamburg/Kiel/Rostock wel flink omgeschoffeld.. en ook een provinciale weg naar Denemarken gebouwd. Het mooiste is waarschijnlijk wel het knooppunt A1/A7 bij Hamburg
Snelwegen in Duitsland zijn ook IRL niet erg bijzonder nee, maar meer snelwegen hebben dat probleem.Odessa schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 10:45:
beautifull dimensions? Wat voor mod is dat dan?
Je moet er wat voor over hebben om sneller op plaats van bestemming te zijn.
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
En ik weet dat irl de snelwegen in Duitsland niet allemaal even mooi ziijn maar ik hou meer van open velden etc.
Ik zoek meestal ritjes met dit soort uitzicht.

Is dat niet dezelfde waar jij aan meewerkt?ScuL schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 09:58:
Ja random events zijn op dit moment geen optie, de code van ETS2 laat dat niet toe. Om dat dus te bereiken moet je inderdaad de exe gaan verbouwen. Ik wist overigens niet van het bestaan van die mod.
EDIT: ja dus
http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=34&t=3277
Het is wel een .exe installer omdat ze een automatische update-functie voor dieselprijzen erin hebben gestopt . Voor iedereen die niet van .exe installers houdt is 't .exe bestand ook gewoon in 7zip te openen en kan je dus zo de gewenste components eruit vissen (dieselprijzen update vervalt dan wel uiteraard).
Ja die doen goed hun best daarTomskii5 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 15:53:
De Poolse politie was weer druk bezig:
Klopt, in mijn album heb ik ook een heel aantal afbeeldingen staan van Europe Rebuild, waar je toch echt zijn creativiteit kan zien. Veel beter dan dat kopiëren-plakken van TSMTomskii5 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 19:34:
Is dat de standaard map dan? Want dit is europe rebuilding (ofzoiets) van een pool. Rare is dat hij de rest van europa niet onder handen genomen heeft waardoor je eigenlijk speciaal in polen moet zijn om dit soort dingen te zien. is wel leuk omdat er ook geanimeerde figuurtjes bij staan zoals een wegenwerker die met een drilboor bezig is.
🠕 This side up
Ik weet niet door welke mod het komt, maar sinds 1.4.8. als ik een zware trailers van zo'n 50 ton achterop leg komt de achterkant van de truck omhoog ipv dat hij inzakt. Bij 6x4 is het zelfs soms zo dat het achterste wiel bij remmen los komt. Gevolg? Enorme instabiliteit, een zware trailer moet op de achterkant drukken, niet omhoog trekken!
Dat is toch normaal bij een trailer, er zijn er maar weinig welke dat doen.Nice Guy Eddie schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 10:06:
Ben op het moment al 20 uur bezig met deze geweldige game. Maar heb nog wel een vraagje voor jullie. Kan je ook instellen dat de trailer meestuurt bij de bochten? Ik let er niet echt op, maar soms moet ik echt een bocht erg ruim inzetten, of ligt dat ook aan je type trailer?
en inderdaad je moet de game niet rijden alsof je in een personen auto zit en je bochten beter nemen.
ik heb het zelf ook nog wel eens, dat ik met de zeikant van de trailer ergens langs kras en dan vast kom te zitten, maar dat is mijn eigen stomme schuld door niet goed in te sturen en niet in de spiegel te kijken.
Dat overlappende gebied is jammer ja, maarja, het was in ieder geval leuk voor zolang het duurde.ScuL schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 01:26:
Het nadeel van Europe Rebuild is dat het niet meer gaat werken zodra de DLC uit komt omdat ze overlappend gebied hebben met waar SCS mee bezig is. Onze mod zou zonder problemen moeten aansluiten. We streven er overigens naar om meer landen te gaan uitrollen en niet alleen Scandinavië (Ierland zou bijv. vrij snel moeten kunnen) en bouwen dan ook actief partnerships. Op het moment werken we al samen met Kutchek die met Frankrijk bezig was waardoor we dus ook in Frankrijk al Caen, Le Mans, Le Havre en Rouen hebben toegevoegd. Op het moment dat er duidelijkheid is omtrent de DLC wil ik eens gaan praten met die gasten om te zien of ze interesse hebben om het "rondje Baltic" te voltooien (dat je dus Stockholm->Helsinki->St. Petersburg->Tallinn->Riga->Vilnius->Polen) kunt doen
Ik zou het leuk vinden om een beetje Frankrijk er ook bij te zien, al hoeft het van mij helemaal niet. Ierland lijkt me juist wel weer erg gaaf. Misschien is IJsland ook een idee?
🠕 This side up
Ik heb alle Ierse verkeersborden er al in en heb een flinke hoeveelheid in Andorra.. 3x raden welke kant het op gaatKoenvh schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 12:46:
[...]
Dat overlappende gebied is jammer ja, maarja, het was in ieder geval leuk voor zolang het duurde.![]()
Ik zou het leuk vinden om een beetje Frankrijk er ook bij te zien, al hoeft het van mij helemaal niet. Ierland lijkt me juist wel weer erg gaaf. Misschien is IJsland ook een idee?
Ik zag al wel de tweakers skin: http://www.filedropper.com/tweakers-trailer (ook een mooie voor in de TS)
Better lights: http://ets2.lt/en/better-ai-lights-2/
Real skins: http://www.eurotruck2.com...skins-e-mod-empresas.html
Deze mod doet een heleboel?
http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=34&t=2630
Ik zie het allemaal even niet zo goed meer. Ik wil graag een zo realistisch mogelijke ervaring. Dus met zware lading, echte logo's en dergelijke en ben dan dus op zoek naar mods die dat ondersteunen.
Kan iemand hier in helpen?
Latin capital letter y with diaeresis
Zo'n overzicht van mods zie ik ook wel zitten ja!
[ Voor 28% gewijzigd door ravw op 31-07-2013 14:45 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Heeft iemand ook ervaring met de realistic physics mod (ik zie wel positieve ervaringen in dit topic, maar), werkt dat ook lekker samen met het eerder genoemde lijstje?
http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=39&t=21341
[ Voor 12% gewijzigd door YdieresiS op 31-07-2013 15:54 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ja en? zo spelen wij dat allemaal..jij niet dan?ravw schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 20:52:
In russia doen ze nu ook aan Eurotruck 2
want die ik nu steeds vind die is niet open te krijgen of moet je voor reggen
http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=34&t=24161ravw schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 22:20:
heeft iemand een link van Real Environment Dimension™ Expert 2
Here you goravw schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 22:20:
http://www.envsimstudio.b...-2-download-letoltes.html
damn you Geleihoofd
[ Voor 3% gewijzigd door Odessa op 31-07-2013 22:25 ]
Is dit een verbeterde versie van de vorige?ravw schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 22:20:
hier oordeel zelf
YouTube: RED Expert 2 : for Euro Truck Simulator 2
welke extra maps raden jullie mij aan ?
[ Voor 9% gewijzigd door ravw op 01-08-2013 01:31 ]
Verwijderd
Ik ben nu in Canada en daar rijden alle trucks (Het zijn ook echt mooie trucks!) 105 km/h (Gov. Lim.).
In de VS rijden ze meestal zo rond de 120-130km/h (afhankelijk van de staat, drukte etc.).
Dat is wel echt gek om te zien, een vrachtwagen in de linkerbaan die andere auto's "eraf drukt".
Ben nu echter al 3 weken weg en dus geen tijd om te spelen
momenteel rijd ik met een leuke scania

maar ik moet bekennen dat ik ook wel eens wat te enthousiast ben geweest met de extra lampjes

dit is idd met de beste instellingen.YdieresiS schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 11:24:
Graphics zien er op jouw screens wel supervet uit. Heb je alles op de hoogste instellingen draaien, of is dit ook nog het effect van een mod of iets dergelijks? Ik krijg zo alleen maar meer zin om dit te gaan spelen, moet alleen nog even wachten tot de game binnen is.
Heb je daar een linkje van?
http://mods2013.com/scania-series-skin-pack/Flex0r schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 11:50:
Die Scania skin zit toch niet standaard in de game?!?
Heb je daar een linkje van?
De Realistic Physics Mod V7.0 als eerste, maar na een anderhalf uur heb ik toch besloten deze maar te deactiveren. De reden is omdat ik denk dat de beweging van de cabine veel te overdreven is, zelfs bij normaal rijden en relatief langzaam optrekken en afremmen. In de Youtube-video heb ik ook wat comments gezien van mensen (die beweren echte truckers te zijn), die het ook onderkennen. De changelog is ook niet heel specifiek over wat er nu veranderd is aan welke parameters, anders dan het 'realistischer' is geworden, wat mij eigenlijk niet zo overtuigt.
Verder een Trailer pack (van een whopping 1 GB groot) geïnstalleerd, waardoor er nu meer dan honderd nieuwe skins zijn. Deze hou ik erin, want de afwisseling is top. http://forum.scssoft.com/...b894a985a5f1a05443ffd9514
Daarnaast ook nog de ETS2 Essentials mod V2.1, zoals genoemd in deze post: YdieresiS in "[SIM] Euro Truck Simulator 1 & 2"
En omdat ik toch bezig was om dingen te veranderen, heb ik eens geprobeerd met de verschillende manuele versnellingsbakken te rijden. De ervaring wordt er echt een stuk beter van en het spel is dan ineens nog een stuk uitdagender.
Op dit moment prefereer ik de splitter, omdat deze alle zes de posities van de H-shifter gebruikt, maar eigenlijk neig ik toch meer naar de splitter-range, die er slechts drie gebruikt en twee range switches heeft. Schijnbaar werkt het ook zo in de echte Scania's, alhoewel het dan wellicht ook een beetje teveel van het goede is. Hebben meer mensen hier ervaringen mee?
Verwijderd
Ik zou opzich ook wel mods willen gebruiken maar ik ben er een beetje terughoudend mee, aangezien er mods schijnen te zijn die je savegame kunnen slopen wanneer je ze weer verwijdert. Het is mij alleen niet helemaal duidelijk welke dat zijn en welke gegarandeerd veilig zijn, ook als je er weer vanaf wilt. Je kan natuurlijk een backup terugzetten van een savegame maar stel je hebt een tijd gespeeld met een bepaalde mod actief, die je op een gegeven moment niet meer gebruikt om wat voor reden dan ook (nieuwe versie bijvoorbeeld) en je savegame is stuk, dan moet je dus een heel eind terug wat betreft je progress. Hoe zijn jullie ervaringen? Wel eens problemen gehad met mods en savegames?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2013 18:27 ]
Ik heb net gehad dat mijn savegame zomaar gereset was naar het begin van het spel, wat kwam omdat ik de file Essentialtrailers.scs (uit ETS2 Essentials V2.1) en de 'TRAILER PACK with Realistic Textures v.1.8.0 2013.07.14' tegelijk had aangevinkt. Waarschijnlijk kwam dat dus omdat beiden dus iets te maken hebben met de liveries van de trailers en daarom in conflict waren. Gelukkig had ik wel een backup van mijn savegame.
Verder heb ik nu de Realistic Physics V7.0 uitgevinkt en het spel kwam met een waarschuwing, omdat de savegame nog met geactiveerde mod was gemaakt. Hierdoor moest ik kiezen uit de lijst met autosaves, welke gelukkig werkte, maar het is inderdaad dus helaas niet vanzelfsprekend dat een mod zomaar verwijderd kan worden.
Het blijft wel altijd een gok, maar het kan het spel een stuk leuker maken. Voor de zekerheid heb ik in Steam het automatisch updaten naar een nieuwe versie uitgezet.
[ Voor 17% gewijzigd door CaptainPanda op 01-08-2013 18:40 ]
Ik zal nogmaals refereren naar één van mijn favo modpacks:
http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=34&t=3277
Echt een compleet totaalpakket, ideaal als basis.
Voordeel van deze modpack is dat 't bestaat uit meerdere bestanden en niet uit één. Zo kan je lekker mixen en matchen met eventuele andere mods. Lees zeker 't topic even door alvorens aan de gang te gaan, schept een hoop duidelijkheid over de werking en bijv. waarom 't 'n .exe-installer is, die overigens ook gewoon in 7zip te openen is.
Ik gebruik dit modpack samen met de Europe Rebuilding map.
http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=32&t=23991
TSM map is ook wel leuk, 150% meer steden maar kwalitatief toch minder. Niet alleen grafisch minder maar ook stukken snelweg heuveltje op waar je snelheid onder de 30kmph zakt, wordt snel irritant.
'Gevaarlijke' mods zijn oa. maps en nieuwe trucks. Ook dingen die in de cargo list verschijnen zoals nieuwe trailers, nieuwe soorten goederen, etc. zijn soms wat lastig te verwijderen omdat 't een aantal in-game dagen duurt voordat die lijst weer schoon is.
Dus eigenlijk alles wat meer is als enkel eye/ear-candy (nieuwe logo's, textures, soundfiles ed.).
Overigens wil ik ook nog melden dat we voor onze mod nu een supportforum hebben met meer info:
http://www.promods.net/index.php
Daar gaat ook de download verschijnen binnen een paar weken
Ja, meerdere keren problemen mee gehad.Verwijderd schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 18:25:[...]Hoe zijn jullie ervaringen? Wel eens problemen gehad met mods en savegames?
Het leuke is juist dat het wel op te lossen valt (of te voorkomen). Bijvoorbeeld: Mercedes-Benz Actros MP4 mod. Geweldige mod, maar een keer verwijderd, gevolg: Bij het gaan naar het garage scherm/truck scherm een crash.
🠕 This side up
Hey, dat wist ik nog niet, goed nieuws. Dus geen nieuwe profielen meer aanmaken!ScuL schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 19:44:
Sinds versie 1.4 valt het met map mods wel mee. Als je een map toevoegt of weghaalt herschrijft hij automatisch je routes...
Kijk wel uit naar de Scandinavië-map, kwalitatief gelijk aan de ER-map zo op het eerste gezicht maar een stuk meer kilometers te maken.
Waar ga je de download uploaden? Ga je 'm zelf hosten of op Dropbox/Mediafire oid? Want mag ik dan vragen om niet voor een of andere site met downloadlimiet te kiezenScuL schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 19:44:
Sinds versie 1.4 valt het met map mods wel mee. Als je een map toevoegt of weghaalt herschrijft hij automatisch je routes en zal hij de truck terug naar de thuisgarage brengen. Op zich niet erg.
Overigens wil ik ook nog melden dat we voor onze mod nu een supportforum hebben met meer info:
http://www.promods.net/index.php
Daar gaat ook de download verschijnen binnen een paar weken
[ Voor 4% gewijzigd door Koenvh op 01-08-2013 20:46 ]
🠕 This side up
Dit topic is gesloten.
![]()