Verwijderd schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 12:23:
Leuk verhaal! Speel je zelf ook ETS2?
Dus je had eenmalig een opdracht naar het VK of is dat zegmaar je standaard opdracht? Heb je zelf ook last van de steeds groter wordende concurrentie uit Polen en omstreken?
sorry van de laatste reactie.
nee ik zat gemiddeld 3 weken achter één stuk in Engeland/Schotland. Ierland vond ik nog steeds het vriendelijkste en makkelijkste land want daar betaal je met euro's
als ik dus op pad ging met de truck was het zeker voor minimaal 1 week, en regelmatig 2 weken of meer.
wat last van concurrentie betreft, nee niet echt. polen, en Roemenen etc kwamen dat land niet eens binnen zoals fransen , belgen, Nederlanders en duitsers wel kunnen.
in engeland staan hun namelijk bekend voor overmatig drank gebruik en slopen de boel. bij veel services hebben hun ook komplete toiletpotten van de muur/vloer gerukt en in hun trailer gestopt
de mooiste route (maar idem gevaarlijk én niet aanbevolen om te overnachten) is de A(m)1 en de A66 Scotch-Corner.
scotch-corner is zelfs niemandsland want daar is echt héél weinig verkeer.
en kan ieder aanraden om eens naar Aberdeen te gaan, maar vraag A.U.B NIET om een Englisch Breakfast...want dat horen die schotten niet zo graag
grote nadeel is altijd nog de erg hoge dieselprijs. om die reden was ik daar bij Upton (london A1) overvallen toen ik daar mijn rust wilde maken van 48 uur.
resultaat, 3 banden (1 trekker, 2 trailer) lek gestoken, alle ramen rondom met stenen ingegooid ( ook de grote voorruit) en +-600 liter van de 1200 die ik bij mij had was gestolen. met een minivan/busje pompen ze die in no-time leeg. maar werd wakker door geschreeuw en dichtklappende deuren. jammer voor mij kwamen ze terug. met 2 man zou ik nog de confrontatie aan gaan, met 6 personen trek ik mij toch liever terug want je weet nooit of ze een mes trekken
PM mij maar als jullie eens een week mee willen in een truck door engeland. familie gaat ook geregeld eens een week en langer mee. maar besef wel, jullie zitten aan de ''goede'' kant

(maar zonder stuur) en we houden idem de vaart erin met het overige verkeer aangezien zo een magnum soms een bezopen eend op water is ivm windgevoelige cabine stop ik wel oordopjes in mijn oren