Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xwa
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 26-05-2022

xwa

Xwa

Na dit forum te hebben gelezen heb ik Euro Truck SImulator 2 maar weer eens via steam geinstalleerd.
Het is leuk om te zien dat Scs dit spel nog verder ontwikkeld. Wat ik wel mis wat het spel nog leuker had kunnen maken is een multiplayer optie. Want na een tijd wordt single player best wel boring.

Niek Vaanholt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 20:07
bartus1989 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:48:
[...]

Heb je heel misschien een link van die mod? Ik heb gezocht, maar praktisch onvindbaar. Lijkt me erg gaaf 60 ton!

Dan heb je wel 500+ pk nodig!
Ik heb nog niet genoeg gespeeld om te kunnen zeggen of die 60 ton ook echt veel zwaarder is of dat het puur cosmetisch is. Het zag er in ieder geval wel leuk uit.

Ik heb de pack die ik gebruik gevonden! http://ets2.lt/en/trailer...t-play-truck-sim-map-2-2/
Wel even een nieuw profiel maken en alleen die mod gebruikten. Heb begrepen dat hij niet i.c.m. met andere mods werkt maar gelukkig zit er genoeg in. Extra GPS schermpjes, economie iets aangepast, aantal nieuwe trucks en heel veel nieuwe trailers.

Edit: Oh en volgens mij zijn alle truck upgrades ook unlocked vanaf lvl 1. Wel iets om rekening mee te houden mocht je dat niet zo fijn vinden. Maar het lvl'en heb ik zelf wel gehad, ik wil gewoon lekker rond rijden :)

[ Voor 12% gewijzigd door Racemol op 28-05-2013 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 14:05
Thnx!

Ik ben op dit moment nog wel lekker aan het levelen. Je hebt dan wel een leuk doel!

Al zal dat doel er ook zeker nog zijn met zo'n andere map. Mijn doel is om uiteindelijk alle trucks te bemachtigen (hoog,laag,midden) cabine's.

Is het dan bijvoorbeeld ook nog mogelijk om bij bepaalde trucks ander geluid te plaatsen? Kwestie van uitproberen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zijn met een Nederlandse map bezig! http://www.trucksimulator...ewtopic.php?f=192&t=14483 waarschijnlijk eind dit jaar klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07:37

PauseBreak

derp!

Nice, dat zou toch wel een map zijn waarvoor ik weer wat vaker ETS2 zou aanslingeren :)

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 13:35:
Ze zijn met een Nederlandse map bezig! http://www.trucksimulator...ewtopic.php?f=192&t=14483 waarschijnlijk eind dit jaar klaar
Leuk,

Gelukkig dat je per profiel kan selecteren welke mods er mogen draaien. Want op mijn huidige save game, heb ik al 38K gedraaid, en dat zie ik liever niet verdwijnen.

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bartus1989 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:48:
[...]

Heb je heel misschien een link van die mod? Ik heb gezocht, maar praktisch onvindbaar. Lijkt me erg gaaf 60 ton!

Dan heb je wel 500+ pk nodig!
Je maakt een grapje? Ik heb zondag nog even een kort ritje gedaan, maar dan met mijn oude 510pk DAF XL (110.000km op de teller nu :P ) en dat is met 25 ton al niet vooruit te branden...
Ja, ok, ik ben om

/ETS2 besteld :)

[ Voor 24% gewijzigd door FastFred op 28-05-2013 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 13:35:
Die gast mag zijn werk/studie wel opzeggen en fulltime gaan mappen dan.

Ik tel 117 steden.
Er vanuitgaande dat het toevoegen van 1 stad circa 5 werkdagen kost als je ook werk/school/een privéleven hebt betekent dat deze map op zijn vroegst op Kerstmis 2014 af kan zijn, er dan ook nog van uitgaande dat er dan geen enkele dag tijd is geleverd aan het bouwen van de wegen die de steden moeten verbinden en alle borden die erbij horen.. Gekkewerk 8)7

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Ik heb er even naar gekeken maar zo te zien is die "gast" niet alleen. Hij heeft hij al 4 "mappers", 3 "skinners". Geen idee hoeveel werk het is met 7 man maar zal vast sneller gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1 van de namen op het lijstje is mijn collega waarmee ik samen de Scandinavië map maak dus het lijkt me onwaarschijnlijk dat hij veel zal (kunnen) bijdragen.. maar skinnen heeft verder niet zo veel met het bouwen van de map te maken, het kost onnoemelijk veel tijd om ieder bord, iedere lantaarnpaal e.d. neer te zetten.. dat zijn allemaal muisklikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Ik geloof je hoor, maar is dat niet ontzettend stom gemaakt dan? Dat soort dingen hoor je gewoon te kunnen scripten, bijvoorbeeld een lantaarnpaal om de 100 meter etc.

Bij jullie eigenlijk al een ETA? Al is het maar een interne memo ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Racemol op 28-05-2013 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Behoorlijk ambitieus project. Ik hoop dat het ze gaat lukken, lijkt mij enorm gaaf om in ETS lekker rond te karren en allerlei herkenbare punten tegen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jep je kunt het wel op wegdelen instellen maar als het wegstuk dan weer net 5 meter te lang is staat een paal bijv. midden op een kruising en moet je het interval weer aanpassen, kortom het is niet zomaar gedaan om een map te maken :) Het is niet onwaarschijnlijk dat we na Scandinavië nog meer landen toevoegen en ook NL uitbreiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScuL, zijn jullie voorbereid op de komende verandering in het map-systeem die SCS uitbrengt in de volgende patch? (met aparte delen)

Zou je dan ook de TSM map kunnen combineren met jullie map bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
Vond die TSM map toch niks. Ik miste vooral de real psychics mod.

Heb nu deze mod gevonden; http://ets2.lt/en/new-trailer-weights/

Heerlijke combinate met real psychics mod.

Reed net met mijn Iveco 6x4 450pk en 48 ton erachter. Je ziet hem heel mooi op zijn achterwielen hangen en je voelt met sturen gigantisch onderstuur. Leuke ervaring! Ik hou van realisme en kwam er ook achter dat een beetje graafmachine zo 50 ton weegt. Helemaal niet gek die mod en dat gewicht! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 21:23:
ScuL, zijn jullie voorbereid op de komende verandering in het map-systeem die SCS uitbrengt in de volgende patch? (met aparte delen)

Zou je dan ook de TSM map kunnen combineren met jullie map bijvoorbeeld?
Ja onze map gaat compatibel zijn met het DLC systeem waardoor je inderdaad Oost-Europa (heel PL, SK + HU) kunt toevoegen aan de bestaande map en dan onze sectoren voor Scandinavië.
Het beste nieuws is nog wel dat SCS het mechanisme heeft aangepast zodat routes bij het laden worden aangemaakt en er dan dus geen nieuw profiel nodig is bij het toevoegen van nieuwe map-sectoren !!

Wat het TSM team gaat doen heb ik geen idee van maar hun huidige methodiek is in ieder geval niet compatibel. Ze gebruiken ook heel veel variabelen in hun definitie-bestanden die misschien zullen clashen met de nieuwe onderdelen die SCS in de DLC toevoegt dus er is een grote kans dat die 2 niet met elkaar gaan werken.. Wij hebben daar vanaf het begin al rekening mee gehouden en dus onze eigen "nummering" van objecten gehanteerd ipv gewoon +1 bij het laatste object van SCS op te tellen (zoals TSM deed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:35

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Na een tijdje niet meer te hebben gespeeld, en dus ook niet op mods gelet, wat zijn nu de "Must Have" mods? Welke map is op dit moment de mooiste en bugvrij bijvoorbeeld?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:55

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Wel gaaf project dat opgestart is voor de Nederlandse kaart, het zijn echter wel (op een paar na) een stel kleuters dat daar reageert zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 18:48
Ircghost schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 19:02:
Wel gaaf project dat opgestart is voor de Nederlandse kaart, het zijn echter wel (op een paar na) een stel kleuters dat daar reageert zeg.
Daarom ben ik blij dat er ook op Tweakers ove ETS2 gesproken wordt zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:55

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Coevering schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 19:11:
[...]

Daarom ben ik blij dat er ook op Tweakers ove ETS2 gesproken wordt zeg.
Dat kan ik mij voorstellen ja. Ik hoop dat hij trouwens genoeg mensen gaat vinden voor dit project, je ziet jammer genoeg te vaak dat soort projecten stranden omdat mensen zich vergissen in de grootte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben bang dat dat de trucksim community een beetje eigen is.. ik moet ook af en toe op mijn tanden bijten om op onze FB-pagina niet al te hard uit de hoek te komen.. Er zijn enorm veel jongen(tjes) in de categorie 12 tot 15 jaar oud die deze game graag spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScuL schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 19:53:
Ben bang dat dat de trucksim community een beetje eigen is.. ik moet ook af en toe op mijn tanden bijten om op onze FB-pagina niet al te hard uit de hoek te komen.. Er zijn enorm veel jongen(tjes) in de categorie 12 tot 15 jaar oud die deze game graag spelen..
Noem eens voorbeelden? :D
Ik ben zelf 16 en hoop niet dat ik erbij hoor :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ircghost schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 19:02:
Idem voor jou, noem is een paar voorbeelden? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 19:57:
[...]

We hadden voorheen in koeienletters de releasedatum op de voorpagina en dan gemiddeld nog 5x per dag een PB krijgen wanneer de release nou gaat komen.
Mensen die vragen om gehuchten als Kollummerzwaag op de kaart te zetten..
We kregen zelfs een request van een gast die de boerderij van z'n Oom in de kaart wilde hebben
Of anders vragen die totaal irrelevant zijn t.o.v. de map, bijv. of we een ultra-speed truck kunnen maken met zijn logo's erop..

Het meeste komt neer op idiote requests of doorzagen / niet lezen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScuL schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:00:
[...]

We hadden voorheen in koeienletters de releasedatum op de voorpagina en dan gemiddeld nog 5x per dag een PB krijgen wanneer de release nou gaat komen.
Mensen die vragen om gehuchten als Kollummerzwaag op de kaart te zetten..
We kregen zelfs een request van een gast die de boerderij van z'n Oom in de kaart wilde hebben
Of anders vragen die totaal irrelevant zijn t.o.v. de map, bijv. of we een ultra-speed truck kunnen maken met zijn logo's erop..

Het meeste komt neer op idiote requests of doorzagen / niet lezen 8)7
Hahaha, die zie ik ook wel eens bij de reacties, en zelfs als jullie antwoorden nog eentje daarna :')

Maar nog een vraagje, wanneer is de realesedatum van jullie map? ;) :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 19:57:
[...]

Het is meer dat ik mij enorm stoor aan de spelfouten, de rare of foute zinsopbouw en de soort vraagstelling. Misschien is het een zwak van mijzelf en moet ik er gewoon door heen kijken. Ik heb namelijk het idee dat de helft van de mods die ik draai gemaakt wordt door zulke jongens.

Toch ben ik blij dat er op Tweakers een wat 'serieuzer' of meer volwassen kijk is op het spel. Hoewel er een heleboel mensen zijn die je direct als onvolwassen bestempelen wanneer je deze game speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Coevering schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 00:22:
[...]
Toch ben ik blij dat er op Tweakers een wat 'serieuzer' of meer volwassen kijk is op het spel.
Tijd om het niveau weer wat omlaag te halen dan :p

Ik ben een complete noob in simgames, ik twijfel heel erg of ik de game ga kopen.
Is ETS2 een goede game voor een casual speler zoals ik?

Mij lijkt het gewoon leuk om met een truck door europa te rijden met mijn stuurtje, en een eigen bedrijf leiden vind ik ook wel interessant. Heb verder niks met trucks of de technische aspecten (tuning bijvoorbeeld), totaal geen verstand van.

Heb zat eerste indrukken en reviews gezien/gelezen, maar heb liever de mening van ervaren tweakers :)

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Coevering schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 00:22:
[...]
Hoewel er een heleboel mensen zijn die je direct als onvolwassen bestempelen wanneer je deze game speelt.
Haha, da's niet alleen met deze game hoor. Je moest eens zien hoe raar mensen kijken als ik over mijn "hobby" praat, gezien mijn leeftijd.
Avioto schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 01:07:
[...]
Ik ben een complete noob in simgames, ik twijfel heel erg of ik de game ga kopen.
Moeilijk te zeggen of het iets voor jou is maar waarom probeer je de demo ( de echte demo :) ) niet even
http://www.eurotrucksimulator2.com/download.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avioto schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 01:07:
[...]

Tijd om het niveau weer wat omlaag te halen dan :p

Mij lijkt het gewoon leuk om met een truck door europa te rijden met mijn stuurtje, en een eigen bedrijf leiden vind ik ook wel interessant. Heb verder niks met trucks of de technische aspecten (tuning bijvoorbeeld), totaal geen verstand van.

Heb zat eerste indrukken en reviews gezien/gelezen, maar heb liever de mening van ervaren tweakers :)
Je kan gewoon de demo proberen, dan weet je het direct ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 12:23:
Leuk verhaal! Speel je zelf ook ETS2?

Dus je had eenmalig een opdracht naar het VK of is dat zegmaar je standaard opdracht? Heb je zelf ook last van de steeds groter wordende concurrentie uit Polen en omstreken?
sorry van de laatste reactie.

nee ik zat gemiddeld 3 weken achter één stuk in Engeland/Schotland. Ierland vond ik nog steeds het vriendelijkste en makkelijkste land want daar betaal je met euro's :P
als ik dus op pad ging met de truck was het zeker voor minimaal 1 week, en regelmatig 2 weken of meer.

wat last van concurrentie betreft, nee niet echt. polen, en Roemenen etc kwamen dat land niet eens binnen zoals fransen , belgen, Nederlanders en duitsers wel kunnen.
in engeland staan hun namelijk bekend voor overmatig drank gebruik en slopen de boel. bij veel services hebben hun ook komplete toiletpotten van de muur/vloer gerukt en in hun trailer gestopt 8)7

de mooiste route (maar idem gevaarlijk én niet aanbevolen om te overnachten) is de A(m)1 en de A66 Scotch-Corner.
scotch-corner is zelfs niemandsland want daar is echt héél weinig verkeer.
en kan ieder aanraden om eens naar Aberdeen te gaan, maar vraag A.U.B NIET om een Englisch Breakfast...want dat horen die schotten niet zo graag :+

grote nadeel is altijd nog de erg hoge dieselprijs. om die reden was ik daar bij Upton (london A1) overvallen toen ik daar mijn rust wilde maken van 48 uur.

resultaat, 3 banden (1 trekker, 2 trailer) lek gestoken, alle ramen rondom met stenen ingegooid ( ook de grote voorruit) en +-600 liter van de 1200 die ik bij mij had was gestolen. met een minivan/busje pompen ze die in no-time leeg. maar werd wakker door geschreeuw en dichtklappende deuren. jammer voor mij kwamen ze terug. met 2 man zou ik nog de confrontatie aan gaan, met 6 personen trek ik mij toch liever terug want je weet nooit of ze een mes trekken :X

PM mij maar als jullie eens een week mee willen in een truck door engeland. familie gaat ook geregeld eens een week en langer mee. maar besef wel, jullie zitten aan de ''goede'' kant :+ (maar zonder stuur) en we houden idem de vaart erin met het overige verkeer aangezien zo een magnum soms een bezopen eend op water is ivm windgevoelige cabine stop ik wel oordopjes in mijn oren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tjonge wat een verhalen, lijkt me supergaaf om eens mee te gaan op zo'n lange rit, moet ik alleen zo'n lange tijd vrij nemen, eerst maar eens snipperuren opbouwen dus :P En zo'n lange zit vind ik ook niks, ik verveel me vaak na een uurtje of 3 al dood, omdat je alleen maar zit en niks te doen hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aardige man ben je Screamer! Had je ook zeggenschap in de bestemmingen (Dat je bijvoorbeeld een voorkeursbestemming aan kan geven)? Het lijkt me erg leuk om een keer mee te gaan, maar heb nog 7 weken school :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk om je ervaring te lezen, minder leuk om de nare verhalen te lezen.. Ik woon nu al meer dan 3 jaar in de UK en ben afgelopen weekend voor het eerst richting Devon/Cornwall gereden.. Ook mooi stukje van de wereld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Ik heb nu last van dat de truck niet wilt remmen als ik achteruit rij. Daar heb ik al eens wat voorbij over zien komen, maar kan het nu niet meer vinden?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoFearCreations schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:16:
Ik heb nu last van dat de truck niet wilt remmen als ik achteruit rij. Daar heb ik al eens wat voorbij over zien komen, maar kan het nu niet meer vinden?
DaSquirrelNuts had dat probleem ook, volgens mij kwam het door de Realistic Physics mod, kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Die heb ik er niet in staan?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koenvh schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 22:35:
[...]

Het went vanzelf, schakelen is even wennen, vooral op een heuvel kun je naar achteren rollen en de motor af laten slaan, maar da's een kwestie van veel gas geven :)

Voor een verkeerslicht is het weinig werk, gewoon van z'n 1 - 3 - 5 - 7 - 9 en dan zit je wel goed in de stad (Of je slaat de 3 en 7 over)
de 1e versnelling gebruikt niemand, tenzij je in de alpen oid zit en moet klimmen dan pas gebruik je de 1.

de Renault Magnum waarmee ik reed in engeland, is anders dan de daf waarmee ik nu rijd.
oud model XF 95.380 met ''16'' versnellingen.
de halve versnellingen worden in de truckers wereld als hele gezien.
zoals ik dus met de daf vertrek.
2L, 4L, 5L, 6L, 7L, 7H, 8L, 8H.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FastFred schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 09:53:
Tjonge wat een verhalen, lijkt me supergaaf om eens mee te gaan op zo'n lange rit, moet ik alleen zo'n lange tijd vrij nemen, eerst maar eens snipperuren opbouwen dus :P En zo'n lange zit vind ik ook niks, ik verveel me vaak na een uurtje of 3 al dood, omdat je alleen maar zit en niks te doen hebt
de eerste keer engeland was anders genoeg te doen, hoewel ik ervaren chauffeur ben ;)
en het is niet alleen maar rijden, maar ook jezelf door het verkeer duwen. obstakels overwinnen e.d

en met obstakels overwinnen bedoel ik dit dus :+
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-RQTXBCIF.jpg

verhaal hier achter:
ik was onderweg naar de trein, callais naar folkstone.
en was antwerpen voorbij.
voor mij zie ik de betreffende auto die op de foto verlaagd is een trailer raken van de vrachtwagen voor mij.( bestuurder was aan het bellen)
door de klap schrok die, trok aan het stuur en raakte de betonnen vangrail. eenmaal klaar met zoenen sloeg die ca 2x over de kop om vervolgens op mijn rijbaan door te schuiven.
geloof mij, met een totaal gewicht van ca 45 a 50 ton is geen pretje om tot stilstand te brengen.
truck aan de kant en met de chauffeur wiens truck op de foto staat de raam in getrapt en de bestuurder eruit getrokken.
gelukkig had hij maar kleine sneetjes van glassplinters, dus viel gelukkig mee.

Aardige man ben je Screamer! Had je ook zeggenschap in de bestemmingen (Dat je bijvoorbeeld een voorkeursbestemming aan kan geven)? Het lijkt me erg leuk om een keer mee te gaan, maar heb nog 7 weken school :P

niet altijd wel vaak. mijn voorkeur ging uit van zweden en noorwegen, met een vleugje finland _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:35:
ik was onderweg naar de trein, callais naar folkstone.
en was antwerpen voorbij.

geloof mij, met een totaal gewicht van ca 45 a 50 ton is geen pretje om tot stilstand te brengen.
Eej, da's volgens mij een overtreding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik reed gister op de A2 van Berlijn richting Hannover, stond er ook opeens een auto met de neus tegen het verkeer in op de linker rijstrook, motorkap volledig open. Het regende flink, waarschijnlijk is ie met hoge snelheid aangekomen en heeft toen moeten uitwijken en een piriouetje gemaakt..
Het moet echt minder dan 1 minuut voordat ik daar langs kwam zijn gebeurd omdat de beste man nog in zijn auto zat (druk aan de telefoon) en verder nog helemaal geen file / langzaam verkeer was

Zou wel leuk zijn als dat soort ongevallen ook in ETS2 gerendert kunnen worden.. als je met 40 ton met uitwijken voor zoiets heb je ook de poppen aan het dansen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ook de mod gevonden voor zwaardere vrachten waarbij je niet een nieuw profiel hoeft te beginnen en hem wel gewoon icm andere mods kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
@laptop kijk eens een aantal post naar boven van mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartus1989 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 11:22:
@laptop kijk eens een aantal post naar boven van mij...
Daarvoor moet je een nieuw profiel beginnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL, je zal dit maar door het poortje van Trameri moeten krijgen :P

http://www.telegraaf.nl/b...s_rijdend_gevaarte__.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Friesland Campina gaat ook om de hoek van waar ik werk een nieuwe melkpoeder fabriek bouwen, dat zal ook wel een hoop gesleep worden met machines en dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Zouden daar video beelden van zijn? Lijkt mij machtig om te zien.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Jep, ik rij vaak met de vrachtwaggel naar Zweden en noorwegen. Ik heb nu 5 ritten gedaan, en het is best wel gaar. Ik ben 1x in frankrijk geweest daar was het bar en Boos, laden voor Zweden stockholm, varen we stockholm binnen schitterend weer, ik heb gewoon in mijn t-shirt staan te werken. Ik onderhoud de wagen altijd prima ( Mercedes actros uit Februari 2013, en de vaste chauffuer heeft mij instapschoenen gegeven, zodat ik op sokken kon rijden. Man, wat een auto. Zo een luxe. Vaak als ik stond te lossen stonden die gasten verrast te kijken wanneer er jonge gozer even een 40 tonner tussen de andere parkeerden. Ze verwachten dan dat je distributie doet, totdat op het moment dat ik een LZV aankoppelde, en zei dat ik naar Horsens ging. Ik heb altijd een pest hekel aan bulgaren. Als die cabine open gaat, wat een stank dat eruit komt. Volgende week ga ik mijn laatste rit doen op de truck. Horsens - Oslo- München- Horsens

Toch wel jammer dat SCS software er geen LZV erin hebben gedaan, op den duur gaat 13,2 trailers vervelen, en is een 25 trailer toch wel leuker, ook leuk met bochjes nemen.
Ik heb wel de cabine mod aangezet, ik kan nu ook mijn spiegel voor mijn raam zien, het is altijd zo'n een geklooi om te zien hoe dicht ik op me voorganger sta.

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tornado1.0
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 20:37

Tornado1.0

Work in progress

ScuL schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 00:17:
Zou wel leuk zijn als dat soort ongevallen ook in ETS2 gerendert kunnen worden.. als je met 40 ton met uitwijken voor zoiets heb je ook de poppen aan het dansen :)
Het is nu al soms feest met de AI van auto's en vrachtwagens. Al een paar keer gehad dat ik een kruispunt of rotonde overstak en doodleuk ge-t-boned werd door een vrachtwagen met schade tot gevolg :F. Ook leuk zijn auto's die je ineens tegemoetkomen op jouw rijbaan omdat ze halverwege een inhaalactie zijn en stoppen. }:| Van mij mogen ze eerst deze grappen fixen voor ze wat uitgebreidere acties gaan inbouwen

If at first you don’t succeed, call an airstrike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:55

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Weet niet zeker of iedereen al bekend is met Spin Tires ([PC] Spin Tires). Een soort van oostblok offroad versie van ETS2, realistische graphics, bestaande trucks (met upgrades en accessoires :9~ ). De physics zijn alleen wel een stuk beter als je het mij vraagt, het cruise gedeelte dan weer niet helaas...

Vandaar dus dat ik hier even een linkje post :) . Vooral ook omdat ik persoonlijk toch wel een beetje uitgekeken raak op ETS2, vooral door de vele schoonheidsfoutjes.

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Tornado1.0, helemaal mee eens. Ik kan mij af en toe ook goed ergeren aan de AI. Heb al een keer 50k aan schade gehad bij een frontale botsing met een AI auto door zo'n kansloze inhaalactie. Ik had ook een savegame opnieuw kunnen laden ware het niet dat ik net een monsterlijke afstand had afgelegd en niet opnieuw wilde beginnen. Of auto's die pal voor je de rotonde of de snelweg opdraaien. En dan ben jij diegene die een boete krijgt. OK, IRL heb je ook dwazen rondrijden maar niet zoveel als in ETS. Ondanks de AI heb ik het nog prima naar mijn zin in ETS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 18:33:
Ik had ook een savegame opnieuw kunnen laden ware het niet dat ik net een monsterlijke afstand had afgelegd en niet opnieuw wilde beginnen.
Auto save ftw!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Ben ik de enige die deze AI "bugs" ziet als realistisch? Dat heb je in het echt toch ook wel eens? Een of andere dropveter die gaat inhalen waar het eigenlijk niet kan?

Het enige wat vreemd is is dat de AI niet z.s.m. terug gaat naar zijn eigen baan maar gewoon gaat remmen. Als jij dat dan ook doet sta je stil voordat je elkaar raakt, maar dan moet je wel opletten natuurlijk. Als je half ligt te slapen dan knal je er boven op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Als er super realistische physics waren, dan had ik het ook best realistisch gevonden. Die zijn er helaas alleen niet en dan ziet het er gewoon uit als crappy programming, al was dit AI gedrag waarschijnlijk zo bedoeld. Ik zou het persoonlijk een welkome aanvulling vinden als SCS voor het volgende deel de BeamNG (http://www.beamng.com/content/117-overview) physics zou gebruiken, dan wordt het weer net dat beetje meer sim.

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Racemol schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 19:48:
Ben ik de enige die deze AI "bugs" ziet als realistisch? Dat heb je in het echt toch ook wel eens? Een of andere dropveter die gaat inhalen waar het eigenlijk niet kan?
Tot in zekere mate. In ETS zie je het naar mijn mening gewoon teveel. Of andere rare acties. Bijvoorbeeld een AI auto die op een snelweg (!) stopt om je voor te laten met invoegen. En wat te denken van inhalende auto's, die daar een meter of 20 achter een vrachtwagen mee beginnen en dus al die tijd op de verkeerde weghelft zitten. Daar krijg je dus die aanrijdingen van. Die lui heb je idd in het echt ook maar in ETS zie ik het meerdere malen per rit. Wat er ook maf uit ziet is dat je soms vrachtwagens ziet die heel hard een hoek om gaan. Ze minderen dan zeg maar geen vaart. Dit komt lang niet altijd voor maar af en toe. Misschien een bug dat zich voordoet bij bepaalde soort bochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Verwijderd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 20:49:
[...]
Bijvoorbeeld een AI auto die op een snelweg (!) stopt om je voor te laten met invoegen.
Daar ben ik het mee eens, dat is gewoon gek. Al is het in de stad juist wel weer grappig.
Wat er ook maf uit ziet is dat je soms vrachtwagens ziet die heel hard een hoek om gaan. Ze minderen dan zeg maar geen vaart. Dit komt lang niet altijd voor maar af en toe. Misschien een bug dat zich voordoet bij bepaalde soort bochten.
Ja dit heb ik ook gezien en is erg maf. Ik ben zelfs een keer de fout in gegaan omdat ik zo'n truck aan het volgen was. Ik kon die bocht echt niet zelf zo hard nemen, boem vangrail :)

Met die realistic physics mod is trouwens wel echt een verbetering mocht je meer de simulator kant op willen. Al ben ik zelf geen vrachtwagenchauffeur, voelt het voor mij in ieder geval echt genoeg.

Ach ETS2 is een gewoon leuk voor af en toe. Niet om serieus honderden uren in te steken, daar is het -afgezien van de bugs waar we het over hadden- gewoon niet interessant genoeg voor.

[ Voor 13% gewijzigd door Racemol op 05-06-2013 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Racemol schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 22:12:
[...]

Daar ben ik het mee eens, dat is gewoon gek. Al is het in de stad juist wel weer grappig.

[...]

Ja dit heb ik ook gezien en is erg maf. Ik ben zelfs een keer de fout in gegaan omdat ik zo'n truck aan het volgen was. Ik kon die bocht echt niet zelf zo hard nemen, boem vangrail :)

Met die realistic physics mod is trouwens wel echt een verbetering mocht je meer de simulator kant op willen. Al ben ik zelf geen vrachtwagenchauffeur, voelt het voor mij in ieder geval echt genoeg.

Ach ETS2 is een gewoon leuk voor af en toe. Niet om serieus honderden uren in te steken, daar is het -afgezien van de bugs waar we het over hadden- gewoon niet interessant genoeg voor.
Mee eens, ik ben nog steeds blij dat ik ETS2 gekocht heb, geweldig spel voor tussendoor. Echter is het ook slechts voor tussendoor, een á twee lange ritten vind ik toch wel weer genoeg, maar dat komt misschien ook door het idee zelf. (Als vergelijking: Tijdens het racen moet je blijven opletten, de hele tijd scherp blijven. Hier hoef je op snelwegen vaak niks te doen, wat het ook weer "saai" maakt (Al is het wel weer handig om de radio te luisteren/een film te kijken (nog een setje haakjes omdat het kan (echt waar :+ ))))

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tornado1.0
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 20:37

Tornado1.0

Work in progress

klopt, heb ik ook wel eens overwogen na een botsing met nog 1000+ km te gaan, maar vind ik toch een beetje flauw, want in het echt kan je ook niet even een savegame terugzetten :) (only if...)
Verwijderd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 20:49:
Tot in zekere mate. In ETS zie je het naar mijn mening gewoon teveel. Of andere rare acties. Bijvoorbeeld een AI auto die op een snelweg (!) stopt om je voor te laten met invoegen. En wat te denken van inhalende auto's, die daar een meter of 20 achter een vrachtwagen mee beginnen en dus al die tijd op de verkeerde weghelft zitten. Daar krijg je dus die aanrijdingen van. Die lui heb je idd in het echt ook maar in ETS zie ik het meerdere malen per rit. Wat er ook maf uit ziet is dat je soms vrachtwagens ziet die heel hard een hoek om gaan. Ze minderen dan zeg maar geen vaart. Dit komt lang niet altijd voor maar af en toe. Misschien een bug dat zich voordoet bij bepaalde soort bochten.
Helemaal mee eens. Ik kan me ook ontzettend storen aan auto's en vrachtwagens die (naar mijn mening) veel te 'bang' staan ingesteld bij kruisingen en je daardoor soms IRL minuten staat te wachten tot je een keer gaat rijden. Ook heb ik wel eens gehad dat ik een auto of vrachtwagen raak omdat ze bijna random afremmen zonder directe aanleiding, of auto's die de term snelheidslimiet niet kennen en 50 rijden waar 80/90 mag, met soms billenknijp-inhaalacties tot gevolg O-)

If at first you don’t succeed, call an airstrike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan me ook zo ergeren aan die NPC's. Ze rijden veel te traag, ze halen in waar het niet mag, ze remmen op de meest onlogische plaatsen, ...

Maar al bij al blijf ik het een leuk spel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Tornado1.0 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 23:22:

Helemaal mee eens. Ik kan me ook ontzettend storen aan auto's en vrachtwagens die (naar mijn mening) veel te 'bang' staan ingesteld bij kruisingen en je daardoor soms IRL minuten staat te wachten tot je een keer gaat rijden. Ook heb ik wel eens gehad dat ik een auto of vrachtwagen raak omdat ze bijna random afremmen zonder directe aanleiding, of auto's die de term snelheidslimiet niet kennen en 50 rijden waar 80/90 mag, met soms billenknijp-inhaalacties tot gevolg O-)
Bij kruisingen e.d. kun je de AI pushen door te seinen met grootlicht.
Toegegeven de AI kan zeker nog wat werk gebruiken, al moet ik zeggen dat de AI al beter is dan in de vorige truck games van SCS.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou dat echt helpen met seinen? Ik heb het mij al meerdere malen afgevraagd. Uiteindelijk gaan ze wel rijden maar of dat echt door het seinen of claxoneren komt heb ik altijd betwijfeld. Als er zo'n malloot pal voor mij de snelweg of rotonde opdraait dan claxoneer ik ook altijd. Niet dat het helpt ofzo maar ik probeer gewoon zo realistisch mogelijk te spelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Ik heb wel het idee dat seinen helpt, het helpt namelijk ook als ze midden op de kruising blijven stilstaan om af te slaan.
Claxoneren helpt inderdaad geen donder.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 00:49
Ik rij altijd met grootlicht en volgens mij helpt het wel wat ja, al doet het geen wonderen. Een ander truukje is in de buurt van de stad waar je moet zijn je vanaf de snelweg laten slepen naar de lokale garage en dan het kleine stukje rijden naar de eindbestemming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Config schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 17:01:
Ik rij altijd met grootlicht en volgens mij helpt het wel wat ja
Nu je 't zegt... zit mij nu net te bedenken dat ik ook wel eens mijn grootlicht gebruikt heb om een bocht beter te kunnen zien en toen merkte ik dat sommige tegemoetkomende AI auto's naar mij seinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Config
Verwijderd schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 17:47:
[...]

Nu je 't zegt... zit mij nu net te bedenken dat ik ook wel eens mijn grootlicht gebruikt heb om een bocht beter te kunnen zien en toen merkte ik dat sommige tegemoetkomende AI auto's naar mij seinden.
Ze seinen inderdaad wel eens, maar dan altijd en altijd precies 1x en altijd op precies dezelfde afstand tot jouw truck. Ook als je achteruit rijdt. Of ondersteboven in de berm ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Config schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 19:23:
[...]

Of ondersteboven in de berm ligt.
Foto's foto's!!!??? :P >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:58

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Ik heb altijd de indruk dat het voeren van veel licht en dan vooral zwaailichten de AI ook meer op laat passen? En inderdaad seinen de tegenliggers terug in de trant van "Je verblind me idioot, zet je grootlicht uit!" ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Config schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 19:23:
[...]

Ze seinen inderdaad wel eens, maar dan altijd en altijd precies 1x en altijd op precies dezelfde afstand tot jouw truck. Ook als je achteruit rijdt. Of ondersteboven in de berm ligt.
Als je in de stad voor een stoplicht staat te wachten gaan de eerste twee auto's op de rechter baan altijd rechts af (indien mogelijk). Moet je maar eens op letten, zo zijn er nog veel meer Ai dingetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Config
Racemol schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 20:38:
[...]Als je in de stad voor een stoplicht staat te wachten gaan de eerste twee auto's op de rechter baan altijd rechts af (indien mogelijk). Moet je maar eens op letten, zo zijn er nog veel meer Ai dingetjes.
True. Ik heb de AI dan ook nooit serieus genomen en ik rij meestal met weinig blijk van respect :P. Wat een flater. Gelukkig is de AI niet belangrijk om lol te hebben aan de game ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Config schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 22:12:
[...]

True. Ik heb de AI dan ook nooit serieus genomen en ik rij meestal met weinig blijk van respect :P. Wat een flater. Gelukkig is de AI niet belangrijk om lol te hebben aan de game ;).
Toch vind ik in dit spel de AI wel degelijk belangrijk. Dus ik vind het wel erg jammer...
Ook dat er zo weinig AI is, je gaat met niet vertellen dat er tussen 7:00 en 9:00 bijna geen verkeer is op de M1

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Config
Koenvh schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 22:43:
[...]

Toch vind ik in dit spel de AI wel degelijk belangrijk. Dus ik vind het wel erg jammer...
Ook dat er zo weinig AI is, je gaat met niet vertellen dat er tussen 7:00 en 9:00 bijna geen verkeer is op de M1
Als je net een hoekje van de truck voor een wagen gooit trapt ie bovenop de rem zodat je ervoor kunt. Tegen de richting in kun je in principe wel, op de meeste plekken pas je gewoon op de linkerberm mocht er iemand aankomen. En je kunt altijd 2x slapen om niet 's nachts te hoeven rijden ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Config schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 22:50:
[...]

Als je net een hoekje van de truck voor een wagen gooit trapt ie bovenop de rem zodat je ervoor kunt.
Klopt, maar ik probeer het realistisch te houden.
Tegen de richting in kun je in principe wel, op de meeste plekken pas je gewoon op de linkerberm mocht er iemand aankomen.
Waarom zou je dat doen?
En je kunt altijd 2x slapen om niet 's nachts te hoeven rijden ;).
Mijn probleem is vooral een AI die gewoonweg dom is, niet zozeer 's nachts rijden, inhalen oid. Maar AI die probeert in te halen en gewoonweg stopt waardoor je er vol tegenop rijdt. Te weinig verkeer op sommige momenten (Ik heb nog niet iets gezien wat ook maar in de buurt van een file komt) en nog meer kleinigheden die toch storend zijn. :)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Sinds kort heb ik continu last van de volgende error:
<ERROR> .\m_manager.cpp(1226): ?alloc_mem@memory_manager_t@prism@@QAEPAXIPAVc_item_t@2@@Z: [mem] unable to get an empty memory block...
Wel of geen mods, mempool truk al gebruikt. Iemand tips?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-03 23:32

Andre21

Inmiddels 39....

Leuk spel dit! Ik was altijd flightsim fanaat, maar gister de demo van dit spel gedownload om te kijken of het op mn laptop wil. En dat gaat prima! Een paar vragen:

1) Kan je het hele 'bedrijf opbouwen' gebeuren ook gewoon niet achterwege laten, en alleen maar voor andere bedrijven blijven rijden? Het gaat mij eigenlijk puur om het rijden namelijk
2) Ik heb geen stuur, dus gebruik nu toetsenbord. Dat gaat redelijk. Wel heb ik nog een joystick liggen. Stuurt dat beter dan een toetsenbord?
3) Vind het nog irritant om met de muis telkens naar links en rechts te moeten kijken als je een kruispunt op wil. Kan dit ook met bepaalde toetsenbord toetsen?
4) Welke trailer mods zijn een must have? Ik wil graag de echte merken, ook Nederlandse. Heb wel het een en ander voorbij zien komen, maar zie door de bomen het bos niet meer met al die mod packs en mod sites..
5) Welke mods zijn nog meer aan te raden? AI verkeer etc? Het gaat mij niet zozeer om de physics, meer dat het er realistisch uit ziet.. Echte merken tankstations zijn er ook?

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Andre21 schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:04:
Leuk spel dit! Ik was altijd flightsim fanaat, maar gister de demo van dit spel gedownload om te kijken of het op mn laptop wil. En dat gaat prima! Een paar vragen:

1) Kan je het hele 'bedrijf opbouwen' gebeuren ook gewoon niet achterwege laten, en alleen maar voor andere bedrijven blijven rijden? Het gaat mij eigenlijk puur om het rijden namelijk
Ja, dat kan gewoon.
2) Ik heb geen stuur, dus gebruik nu toetsenbord. Dat gaat redelijk. Wel heb ik nog een joystick liggen. Stuurt dat beter dan een toetsenbord?
Er is maar één manier om daar achter te komen :9 .
3) Vind het nog irritant om met de muis telkens naar links en rechts te moeten kijken als je een kruispunt op wil. Kan dit ook met bepaalde toetsenbord toetsen?
Numpad toetsen werken veel beter, muis is inderdaad erg onhandig icm toetsenbord.
4) Welke trailer mods zijn een must have? Ik wil graag de echte merken, ook Nederlandse. Heb wel het een en ander voorbij zien komen, maar zie door de bomen het bos niet meer met al die mod packs en mod sites..
5) Welke mods zijn nog meer aan te raden? AI verkeer etc? Het gaat mij niet zozeer om de physics, meer dat het er realistisch uit ziet.. Echte merken tankstations zijn er ook?
Mods zou ik alleen niet weten, zelf nog geen goede uitgeprobeerd.

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor rijden gebruik ik de pijltoetsen, m'n linkerhand heb ik dan op WASD staan (omdat ik met left Shift en left Ctrl schakel) en A en D heb ik ingesteld voor naar links en rechts kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-03 23:32

Andre21

Inmiddels 39....

Goeie tip! thanx

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Config
Omdat je soms toch een stukje over een lokale weg moet rijden om bij je bestemming te komen, en de truck 90 rijdt en iedereen 80 rijdt moet je dus op de linkerbaan rijden. En ja, daar komt soms wel iemand op je pad die daar meent te mogen rijden :+.

Een leuke mod om het spannend te houden is degene die je limiter eraf haalt. Zo'n truck kan namelijk 130 dan, en wordt erg instabiel :*).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar op die manier maak je het wel weer onrealistisch aangezien trucks IRL begrensd zijn. Het is maar net waar je de voorkeur aan geeft... realisme of meer spanning. Persoonlijk ga ik voor realisme, gewoon rustig cruisen, lekker muziekje op de achtergrond, beetje pitten onderweg, beetje te laat komen bij de opdrachtgever 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Config
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 15:28:
Maar op die manier maak je het wel weer onrealistisch aangezien trucks IRL begrensd zijn. Het is maar net waar je de voorkeur aan geeft... realisme of meer spanning. Persoonlijk ga ik voor realisme, gewoon rustig cruisen, lekker muziekje op de achtergrond, beetje pitten onderweg, beetje te laat komen bij de opdrachtgever 8)
Mijn laatste 3 posts gingen juist over het verminderen van het realisme ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben onlangs verschoten van de "boete" die je krijgt wanneer je te laat bent. Ik was zo'n 10000 euro kwijt op een run die me 30000 euro zou moeten opbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WASD = sturen van truck.
Linker muisknop: Richtingaanwijzer links
Rechter muisknop: Richtingaanwijzer rechts
naar beneden scrollen: Retarder verhogen
Naar boven scrollen: Retarder verminderen
ctrl terugschakelen
shift opschakelen

En dan kan je gemakkelijk om je heen kijken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Config
Gebruiken jullie de richtingaanwijzer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dan zou je eens moeten kijken naar SCANIA Truck Driving Simulator die is pas real niet van even rustig doen , nee dat is werken voor je geld ... bedoel punten :)

van smalle berg paden tot overstroomde steden alles kan je testen

YouTube: SCANIA Truck Driving Simulator - Fertilizante

en ook voor de mensen die echt een goed willen leren met een truck te rijden is dit wle een mooie uitdaging om dit foutloos te doen :)

En voor de mensen die Eurotruck 2 nog niet legaal hebben of denken er aan te kopen bij bol is hij nu 19,99 Euro

En ik heb een vraagje wat is beter om te kopen de steam versie of gewoon een retail ?
ivm en zo ?

[ Voor 9% gewijzigd door ravw op 09-06-2013 19:52 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Wat ik gewoon behoorlijk gaar vindt is, waar zijn de files. Ik heb maar enkele in de stad, maar ongelukken op de snelweg gebeuren bijna niet, waardoor er geen files staan, dat zou het een stuk spannender maken.
Heeft iemand een super goede mod?

[ Voor 7% gewijzigd door J.S. Bach op 09-06-2013 22:43 ]

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe kan je zien dat je mods aanstaan of dat ze werken?

Hier nog een die ik wel heb ..

real licht effecten

http://www.ets-2.com/realistic-head-lights-for-all-trucks/

Ondertussen ook real trailers en zo :) maak het net even wat leuker en ook die dat ze niet leeg terug gaan is ook wel makkelijk alleen zo ver ben ik nog niet

En wat is het belangrijkste bij het upgraden ?

je diploma's of eerst je afstanden

[ Voor 77% gewijzigd door ravw op 10-06-2013 18:19 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ravw schreef op maandag 10 juni 2013 @ 17:12:
Hoe kan je zien dat je mods aanstaan of dat ze werken?
Bij het starten van ETS, waar je je profiel selecteert, daar kun je ook kiezen voor Wijzigen. Vervolgens zie je daar rechts een lijstje met geïnstalleerde mods en of ze actief zijn of niet (vinkje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo nu aardig wat mods er in zitten

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/Mods_zps536df8b5.jpg

zijn er nog betere versie's of dingen die ik nog mis die het nog een beetje real maken of wat meer wegen
is er ook een mod die ook het veranderen van radio doet als je de grens over gaat :)

Zo ben nu net op weg van Ams naar Brno :) iets meer dan 1000 km ( 16 uur rijden geeft hij aan )
O ja met vlees dan wel he :)

[ Voor 24% gewijzigd door ravw op 11-06-2013 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvk schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 19:57:
Ik heb altijd de indruk dat het voeren van veel licht en dan vooral zwaailichten de AI ook meer op laat passen? En inderdaad seinen de tegenliggers terug in de trant van "Je verblind me idioot, zet je grootlicht uit!" ;)
beter dan een tunnel in vliegen end an een prent krijgen omdat je geen licht aanhad

en als je het toch over de AI heb .. mijn eerste schaar heb ik al gehad :(
AI haalde me in en ging vlak voormij vol op de rem staan waarom ????

maar ik kijk wel een keer de kant op waar ik vandaan kwam ...

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/PC%20%20en%20GAMES/eurotrucks22013-06-1021-41-30-34_zps1570cc29.jpg

en hier nog een paar mooie screens

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/eurotrucks22013-06-1116-53-21-55_zpsbdc455a5.jpg

Bagger weer :(

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/eurotrucks22013-06-1120-38-23-73_zpsac9fe985.jpg

:9 :9

[ Voor 37% gewijzigd door ravw op 11-06-2013 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 21:10:
[...]

beter dan een tunnel in vliegen end an een prent krijgen omdat je geen licht aanhad

en als je het toch over de AI heb .. mijn eerste schaar heb ik al gehad :(
AI haalde me in en ging vlak voormij vol op de rem staan waarom ????

maar ik kijk wel een keer de kant op waar ik vandaan kwam ...

[afbeelding]

en hier nog een paar mooie screens

[afbeelding]

Bagger weer :(

[afbeelding]

:9 :9
Auto's die je net inhalen en dan vol op de rem gaan staan is wel weer realistisch :X

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Iemand tips voor een mooi Scania V8 geluid? Heb er nu meerdere geprobeerd, maar klinken allemaal voor geen meter als je zelf schakelt?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
NoFearCreations schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:25:
Iemand tips voor een mooi Scania V8 geluid? Heb er nu meerdere geprobeerd, maar klinken allemaal voor geen meter als je zelf schakelt?
Ben ook al een tijdje op zoek!

Of gewoon opzoek naar een goed V8 geluid. Ook voor de volvo en andere trucks.

[ Voor 12% gewijzigd door Relative op 12-06-2013 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
Ik heb helaas zo nu en dan random vastlopers. Hij crasht dan gewoon naar Windows toe.Hij hapert dan ook af en toe.

Ik zag in taskmanager dat ETS2 800mb gebruikt, is dit niet wat veel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Verander het laatste deel van je snelkoppeling hier naar:
\bin\win_x86\eurotrucks2.exe" -mm_pool_size 400

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iemand nog tips voor een beginnend bedrijf met 500.000 in de schulden en 2 X vracht auto's

:)

ik heb ze nu op alround staan ...
die 2 bestuurders

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:31:
iemand nog tips voor een beginnend bedrijf met 500.000 in de schulden en 2 X vracht auto's

:)

ik heb ze nu op alround staan ...
die 2 bestuurders
Opnieuw beginnen?

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Config
Zet hun learning plan naar long distance (en je eigen ook)
Pagina: 1 ... 18 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.