Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er een mod is voor super zware trailers (50+ ton) maar die wel de normale trailergrootte hebben?
Ik vind het erg leuk om heel moeilijk een heuveltje op te komen bijv. maar het is jammer dat de ai zo dom is dat die hele grote trailers niet worden gebruikt. Daarom zou het me best leuk lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Config schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:42:
Zet hun learning plan naar long distance (en je eigen ook)
heb ik gedaan ik ben zelf level 6 en ook alles op long gedaan :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:30

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Ik doe tegenwoordig geen lange afstanden meer, vind korte ritten leuker, meer variatie in ladingen.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
NoFearCreations schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 17:36:
Ik doe tegenwoordig geen lange afstanden meer, vind korte ritten leuker, meer variatie in ladingen.
Jep, same here... Gewoon een paar korte ritjes.
Zo ben ik een avondje bezig geweest met alleen maar Groningen,Amsterdam en Rotterdam. :)
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:57:
Weet iemand of er een mod is voor super zware trailers (50+ ton) maar die wel de normale trailergrootte hebben?
Ik vind het erg leuk om heel moeilijk een heuveltje op te komen bijv. maar het is jammer dat de ai zo dom is dat die hele grote trailers niet worden gebruikt. Daarom zou het me best leuk lijken.
Gewoon zelf een modje maken met aangepaste gewichten. Kan je zelf beslissen wat je leuk vind

[ Voor 5% gewijzigd door Odessa op 12-06-2013 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 18:48
Als ik korte ritjes wil doen tussen Amsterdam, Rotterdam en Groningen dan zou dat me niet eens lukken. Zoveel aanbod van vrachten is er niet tussen die steden? Misschien moet ik verder levelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Cheatengine 2.0. Ben inmiddels al zo vaak een nieuw profiel begonnen, dat ik ze altijd op 55000xp en 500.000€ zet.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Odessa schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 18:47:

[...]

Gewoon zelf een modje maken met aangepaste gewichten. Kan je zelf beslissen wat je leuk vind
Het klinkt stom, maar hoe? :P
Ergens een linkje ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:03:
[...]

Het klinkt stom, maar hoe? :P
Ergens een linkje ofzo?
http://ets2.lt/en/new-trailer-weights/

Download die, en pas in NewTrailerWeights.scs de gewichten aan (even zelf uitzoeken hoe, is niet te moeilijk)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Koenvh schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 16:05:
[...]

http://ets2.lt/en/new-trailer-weights/

Download die, en pas in NewTrailerWeights.scs de gewichten aan (even zelf uitzoeken hoe, is niet te moeilijk)
Dit.. of uit de "def" de cargo map pakken en daar de gewichten aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
Ik ga zo dadelijk met behulp van mijn goedkope en oude webcam het programma FaceTrackNoIR eens proberen.

Update; tis nog even kutten met de instellingen. Erg ingewikkeld ik doe maar wat eigenlijk. Gaat wel steeds beter.

[ Voor 36% gewijzigd door Relative op 13-06-2013 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Eindelijk een redelijk goed geluid gevonden, "Scania V8 Sound V3, by 21Seconds".

Zo rijdt ik momenteel rond:
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y42/NoFear-QV/ets2_00000.png

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
Erg gaaf NoFear!

Jij en ik hebben dezelfde smaak. Mag ik vragen welke mods ik daarop zie? De vaste vrachtwagen + aanhanger vind ik erg gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Volgens mij Scania Megamod v2.0.2 beta. Daar kan je dan verschillende soorten opbouw kiezen. Ik heb nog een zelfde Scania, alleen dan met een kraan achter de cabine en gewoon een schotel. Meesturende achteras is handig als hij zo lang is.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
En toen gebeurde er dit :P

Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y42/NoFear-QV/ets2_00001-1.png

Kon echt niet meer remmen, gelukkig geen schade.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebruik nu de meer gewicht mod voor wat extra gewicht, alleen heb nog niet een nieuwe wagen gekocht om dat alles ook te kunnen trekken... Gevolg: File...

ANWB verkeersinformatie, en overmoedige vrachtwagenchauffeur probeert met 15km/h een heuvel op te komen, het verkeer kan het beste omrijden via... :+
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qm3PgbZ.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Koenvh op 14-06-2013 17:00 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt dat goed NoFear? Hoe zit dat nu met ladingen?

KoenVH: je bedoelt Gevolg: Hele file achter mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Met deze truck kan ik alleen de specifieke wipkar oppikken. Voor de rest heb ik nog een andere truck. En nu zie je geen rare AI combi's, die een wipkar achter een trekker hebben hangen. Vrij goede mod, die ik toevallig tegen was gekomen. Heb nu ook een rood interieur, en een wit stuur in de Scania.

Die trailergewichten mod zit ik nog over te twijfelen, heb nu met een 500pk Scania af en toe al moeite om de heuvel op te komen.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
Moet je echt een nieuw account aanmaken met de Scania Megamod v2.0.2 beta mod?

Zo ja, dat vind ik altijd zo jammer. Ben altijd gewoon bezig één account te levelen.

[ Voor 36% gewijzigd door Relative op 14-06-2013 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Denk het niet? Je kan het altijd proberen, je ziet gelijk of hij niet werkt.

Nu een combi met passende Cooler wipkar:
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y42/NoFear-QV/ets2_00002-1.png

En m'n losse trekker. Wel het zelfde lange onderstel met meesturende achteras, alleen nu met een kraan achter de cabine en een schotel achter:
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y42/NoFear-QV/ets2_00003-1.png

[ Voor 106% gewijzigd door NoFearCreations op 14-06-2013 21:25 ]

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die Scania megamod er ook voor Volvo? :)

En kan je met de laatste truck wel elke trailer meenemen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Voor Volvo weet ik niet, daar rijd ik niet mee. :P
Met die laatste kan je gewoon elke trailer op pakken.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi mooi mooi! Als mijn toetsweek voorbij is (26/6 t/m 2/7) ga ik weer eens no-life spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb dmv SoftTH triple screen geactiveerd. Dat ziet er goed uit zeg! En lekker groot (2 maal 1280×1024 en een 1920×1080)

EDIT: Afbeelding voor jullie:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uouGCeq.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Koenvh op 16-06-2013 22:54 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
Mooi zeg. Jammer dat je de rechterspiegel niet op hetzelfde scherm ziet. Dat maakt het nog 'echter'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Coevering schreef op zondag 16 juni 2013 @ 23:34:
Mooi zeg. Jammer dat je de rechterspiegel niet op hetzelfde scherm ziet. Dat maakt het nog 'echter'
Ben ik met je eens, alleen de resolutie is daar net te laag voor. Misschien kan ik met een ringbandcorrectie (bezel correction) die zijspiegel toch te zien krijgen. (Al is dit ook al erg gaaf)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Dat is wel heel dik. Tegen de tijd dat BF4 uit is koop ik een andere GPU, en dan toch maar weer is kijken naar een ATI kaart. En dan één 23" erbij.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

AMD komt in dezelfde maand als dat BF4 uitkomt met een nieuwe videokaart.
Er gaat waarschijnlijk ook een bundel komen hiervoor.
Ik ben erg benieuwd wat de prijs en welke prestaties deze kaart zal krijgen.

Gisteren de R.E.D. mod geinstalleerd en het ziet er een stuk mooier uit.
Dit weekend 2 lange ritjes gereden met de truck met mijn G27 stuurtje.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:55

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Blijkbaar is SCS toch wel volop bezig met een ETS2 achtige MMO (http://blog.scssoft.com/2013/06/world-of-trucks.html) genaamd World of Trucks, althans dat is wat ik van dit bericht maak :9 . Zou wel mooi zijn, alleen dan moet de wereld toch iets worden aangepast (meer stedelijk detail, meer landen en nog wat andere zaken). Wel zou het de levensduur aanzienlijk vergroten, zeker als er dan regelmatig officiële updates blijven komen die de map vergroten, voertuigen toevoegen, bedrijven toevoegen, etc.

Al met al wat mij betreft een mooie toevoeging, niet?

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Pykow, link naar die RED mod?

Roofturkey beat me to the punch. Wilde het net gaan posten. Wat ik zo uit het bericht haal, komt er misschien toch Multiplayer in ETS2. Als test voor WoT.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoofTurkey schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 20:02:
Blijkbaar is SCS toch wel volop bezig met een ETS2 achtige MMO (http://blog.scssoft.com/2013/06/world-of-trucks.html) genaamd World of Trucks, althans dat is wat ik van dit bericht maak :9 . Zou wel mooi zijn, alleen dan moet de wereld toch iets worden aangepast (meer stedelijk detail, meer landen en nog wat andere zaken). Wel zou het de levensduur aanzienlijk vergroten, zeker als er dan regelmatig officiële updates blijven komen die de map vergroten, voertuigen toevoegen, bedrijven toevoegen, etc.

Gedeeltelijk, ik hoef niet elke halve gare trucker in mijn wereld te hebben. ;)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie zegt dat het echt multiplayer spelen is? Misschien is het wel een soort chat-achtig gebeuren waar je kan praten met andere ets 2 spelers. Een soort (waarschijnlijk) slechtere skype...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFearCreations schreef op maandag 17 juni 2013 @ 09:58:
Dat is wel heel dik. Tegen de tijd dat BF4 uit is koop ik een andere GPU, en dan toch maar weer is kijken naar een ATI kaart. En dan één 23" erbij.
Het waren gewoon oude monitoren, niks bijzonders. (Bewaren is soms handig)

Nog een paar plaatjes (linkjes omdat het anders niet leuk is voor je databundel):
http://i.imgur.com/LAPynSo.jpg
http://i.imgur.com/bLyhg6u.jpg
http://i.imgur.com/5ZKRHL4.jpg

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
RoofTurkey schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 20:02:

1 van de testers van ETS..
" Yes I can confirm that we are in deep test for an ETS2 game update that interact with The World of Trucks site, but again, it has NOTHING to do with Multiplayer.."
Dus geen mp...waarschijnlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselross
  • Registratie: Oktober 2011
  • Nu online
Even een vraagje wat betreft grafische instellingen in ETS2.
Hebben jullie betere ervaringen met DirectX of met OpenGL in ETS2?

Gisteravond ook even SoftTH kort geprobeerd om te kijken hoe het werkt.
Werkt aardig maar heb momenteel nog twee schermen op een enkele GTX460, stuur dus stom in midden.
De tweede GTX460 gaat binnenkort de oven in en dan SLI proberen en extra schermpje scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dieselross schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 10:20:
Even een vraagje wat betreft grafische instellingen in ETS2.
Hebben jullie betere ervaringen met DirectX of met OpenGL in ETS2?

Gisteravond ook even SoftTH kort geprobeerd om te kijken hoe het werkt.
Werkt aardig maar heb momenteel nog twee schermen op een enkele GTX460, stuur dus stom in midden.
De tweede GTX460 gaat binnenkort de oven in en dan SLI proberen en extra schermpje scoren.
SoftTH werkt alleen met DirectX volgens mij...

Ik kan dit programma nog aanraden voor het instellen: http://www.kegetys.fi/forum/index.php?topic=2631.0

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denken jullie dat het waard is om op twee schermen (een 1680x1050 en een 1920x1080) te spelen op een ATI 7670? Of kan hij dat niet aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselross
  • Nu online
Probleem met twee schermen lijkt mij vooral dat er een grote kans is dat je stuur dan 'gespleten' wordt.
Met twee schermen is het vooruitkijken gewoon irritant, ten minste dat merkte ik gisteren met twee identieke schermen.

En wat betreft het feit of de kaart het kan, gewoon proberen.
Als je al het spul gewoon hebt liggen, dan heb je niets te verliezen met proberen.

Verder mensen hier met ervaringen met Nvidia Surround in combinatie met ETS2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-09 13:00
Met twee schermen speelt het echt niet lekker, je hebt er drie nodig (al trekt je videokaart het niet)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BFDTNIB.jpg

Zoals je ziet moet ik mijn POV een heel stuk draaien, zodat de weg niet gesplit wordt (de weg voor je wil je op 1 scherm hebben). Ook stuur wordt gesplit als je de normale view gebruikt op twee schermen. Nu ik erover nadenk, ook de UI en alle menu's worden gesplit (helft van tekst staat op ene scherm, helft op het andere).

Hier gebruik ik een soort van split correction waardoor mijn beeld 3988 pixels breed is, is normaal 3840. Geeft voordelen (lijnen lopen door, dingen die gesplit worden zien er normaal uit want er zit 2,5cm tussen beide schermen), maar ook nadelen (je kunt stukken niet zien, zoals het menu).

[ Voor 36% gewijzigd door DiedB op 21-06-2013 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twee schermen heb ik geprobeerd, en het kan wel, maar dan boven elkaar ipv naast elkaar

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dieselross schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 17:42:
Probleem met twee schermen lijkt mij vooral dat er een grote kans is dat je stuur dan 'gespleten' wordt.
Met twee schermen is het vooruitkijken gewoon irritant, ten minste dat merkte ik gisteren met twee identieke schermen.

En wat betreft het feit of de kaart het kan, gewoon proberen.
Als je al het spul gewoon hebt liggen, dan heb je niets te verliezen met proberen.

Verder mensen hier met ervaringen met Nvidia Surround in combinatie met ETS2?
heb 3 schermen hier met Nvidia surround , werkt prima :)

een ander vraagje, heb na een poos de vrachtwagen weer gepakt maar hij crasht elk keer naar windows met onregelmatig, de ene keer na 5min en de andere keer na 20min.
Ligt dit aan een mod ? heb de steam versie dus is up to date.

anders zou ik mijn mod lijst eens moeten verwijderen en een nieuwe maken, als iemand zijn lijst kan laten zien die redelijk up to date zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook een MOD in omloop waarbij je het ingebouwde navigatiesysteem in trucks kan veranderen? (Dat je bijvoorbeeld in en uit kan zoomen en de meldingen ziet bijv.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vette foto's! Vooral die laatste in dat kleine straatje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 15:08:
Vette foto's! Vooral die laatste in dat kleine straatje :D
Dat was echt heel irritant, heel nauw, dan ook nog eens wegopbrekingen

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Ik ben inmiddels bezig om zelf een 6 versnellingen H-shifter en koppeling te maken op basis van een Logitech Extreme 3D Pro. Inmiddels al zover dat hij ingame werkt als shifter. Vandaag een behuizing maken, en het koppelingspedaal. Daarna ga ik weer verder met trucken.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselross
  • Nu online
NoFearCreations schreef op zondag 23 juni 2013 @ 09:43:
Ik ben inmiddels bezig om zelf een 6 versnellingen H-shifter en koppeling te maken op basis van een Logitech Extreme 3D Pro. Inmiddels al zover dat hij ingame werkt als shifter. Vandaag een behuizing maken, en het koppelingspedaal. Daarna ga ik weer verder met trucken.
Bedoel je zoiets: http://www.trucksimulator...ewtopic.php?f=112&t=12023 ?
Heb ooit geprobeerd, maar is mij toen niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Ja, alleen die manual is overdreven moeilijk. Ik heb alleen maar in de controls.sii alle versnelling aan een toets gebind. Via Xpadder selecteert mijn joystick die toetsen.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn op dit moment zo veel verschillende modders bezig met maps, als je even rondkijkt op Facebook heb je er snel al 5 gevonden! Als we deze dan in de volgende update allemaal tegelijk kunnen gebruiken heb je één bazen map 8)
2 nieuwe die ik net heb gevonden:

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2013 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vooral veel mensen die ideëen hebben maar niet weten hoe ze uit te moeten voeren :)
We zijn nu bijna klaar met Noorwegen, nu is het wachten op SCS tot ze de allerlaatste patch uit brengen dan gaan wij onze 1e release doen.

Daarna gaan we meer landen toevoegen, Baltische staten, Ierland en ook Frankrijk/Spanje/Portugal :)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Mijn kleine mod ook zo goed als afgerond. Een Logitech Extreme 3D Pro omgebouwd tot koppeling en H-Shifter. De positie van de pook wordt door het programma XPadder vertaalt naar toetsen. Deze heb ik in de controls.sii gebind aan de versnellingen.

Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y42/NoFear-QV/2013-06-24181229.jpg
De koppeling is gemaakt door de gashendel van de Joystick, te combineren met een pedaal uit een oude Microsoft Sidewinder set.

Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y42/NoFear-QV/2013-06-24181243.jpg
H-patroon is uit een kunstof snijplank gezaagt. Binnenin zit de originele electronika van de joystick. Schakelaar rechtsonderin zit door verbonden op de print van de joystick. Deze wordt gebruikt om de achteruit in te schakelen.

Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y42/NoFear-QV/2013-06-24181258.jpg
Schakelaar op de pook, deze heeft een omhoog en omlaag, om dus de hoge of lage groep in de bak in te schakelen.

Voor nu werkt hij bijzonder goed, wil misschien nog een keer een netter H-patroon laten snijden/laseren.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb voor de leuk eens een nieuw profiel aangemaakt, en heb net zo lang snelle opdrachten gedaan tot ik genoeg geld had voor een MAN, wel de langzaamste en goedkoopste die er was (wit (is goedkoper), standaard treeplankjes etc.), met enkel en alleen een andere versnellingsbak (met retarder).

De eerste lading direct 300km met een 25ton lading. Met 320pk :X Tjeezus, wat gaat dat langzaam... Alleen heuvel af kwam ik aan 80km/h. Bij een helling van amper 1% omhoog liep de snelheid al terug naar 50...

[ Voor 12% gewijzigd door FastFred op 25-06-2013 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 09:10:
Ik heb voor de leuk eens een nieuw profiel aangemaakt, en heb net zo lang snelle opdrachten gedaan tot ik genoeg geld had voor een MAN, wel de langzaamste en goedkoopste die er was (wit (is goedkoper), standaard treeplankjes etc.), met enkel en alleen een andere versnellingsbak (met retarder).

De eerste lading direct 300km met een 25ton lading. Met 320pk :X Tjeezus, wat gaat dat langzaam... Alleen heuvel af kwam ik aan 80km/h. Bij een helling van amper 1% omhoog liep de snelheid al terug naar 50...
Geloof je me als ik zeg dat ik het juist heerlijk vind om zo'n lading heuvelop te krijgen? Lekker traag, schakelen is nog van belang en een file achter je aan ;)

Ik gebruik een 500pk motor (denk ik), maar wel met 80% zwaardere ladingen. Dat is moeilijk heuvelop te krijgen :*)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Dan moet je eens naar Hebira gaan:
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2zovy44.png

Zojuist gedaan met een 620pk Scania. Lekker veel schakelen met m'n handbak, en op sommige momenten onder de 220kmp/h duiken.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFearCreations schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 13:01:
Dan moet je eens naar Hebira gaan:
[afbeelding]

Zojuist gedaan met een 620pk Scania. Lekker veel schakelen met m'n handbak, en op sommige momenten onder de 220kmp/h duiken.
TSM map?

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Jup, TSM map 2.1. Ik moet wel de mem_pool truuk gebruiken, aders crasht hij regelmatig.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 18:00:
[...]

Wat doe je op die foto? Een bug reporten?
Perongeluk op F11 drukken ;)

Ik controleer m'n foto's niet voordat ik ze upload, ik upload ze gewoon allemaal

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Updateje van me mod, pookhoes eroverheen gezet:
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y42/NoFear-QV/2013-06-25183006.jpg

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselross
  • Nu online
Als ik die mod zie en hoor over G25-stuurtjes, voel ik me een beetje sullig met mijn Wingman Formula Force uit 2000. Heeft al drie pc overleefd en heb ik ook de Across America, Haulin' en American Long Haul nog op gedaan.

Na maanden geen ETS2 meer te hebben gedaan gisteren maar weer begonnen.
Was gestopt omdat ik bang was dat het een slechte invloed zou hebben op het halen van mijn rijbewijs.
Instructeur (voormalig trucker) zei vaker dat ik reed als een vrachtwagenchauffeur.
Maar na gisteren rijbewijs te hebben gehaald meteen uren gereden met de Scania R480.
Na halen van eindexamen genoeg tijd om te trucken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Gefeliciteerd met je rijbewijs! Ik heb de pook juist gemaakt omdat een paar maanden geleden mijn G25 is overleden. Gebruik nu een Logitech Momo met een USB numpad eraan vast, en de Extreme 3D als shifter.

Ben alles bij elkaar nog geen 3 tientjes kwijt geweest, dit is inclusief joystick.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dieselross schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 21:05:
Als ik die mod zie en hoor over G25-stuurtjes, voel ik me een beetje sullig met mijn Wingman Formula Force uit 2000. Heeft al drie pc overleefd en heb ik ook de Across America, Haulin' en American Long Haul nog op gedaan.

Na maanden geen ETS2 meer te hebben gedaan gisteren maar weer begonnen.
Was gestopt omdat ik bang was dat het een slechte invloed zou hebben op het halen van mijn rijbewijs.
Instructeur (voormalig trucker) zei vaker dat ik reed als een vrachtwagenchauffeur.
Maar na gisteren rijbewijs te hebben gehaald meteen uren gereden met de Scania R480.
Na halen van eindexamen genoeg tijd om te trucken.
Kun je uitleggen wat dat "rijden als een vrachtwagenchauffeur" inhoudt?

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Ver vooruit kijken, op tijd remmen, zorgen dat je blijft rollen, bochten ruim nemen?
Dat zie ik als verschil als ik op de vrachtwagen rij.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselross
  • Nu online
NoFearCreations schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 09:37:
Ver vooruit kijken, op tijd remmen, zorgen dat je blijft rollen, bochten ruim nemen?
Vooral dat bochten ruim nemen heb ik nogal overdreven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoFearCreations schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 09:37:
Ver vooruit kijken moet je toch ook in een auto doen om 'zuinig' te rijden? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Bij een vrachtauto doe je het niet echt voor de zuinigheid, maar meer omdat het zolang duurt om vanaf stilstand op gang te komen. Ook al rol je maar 5kmp/h, scheelt dat al enorm.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Net een ritje naar Gafsa gemaakt. Als je van haarspeld bochten houd, moet je die eens rijden. En ik reed dan ook nog eens hiermee, vrij grote draaicirkel. :P

Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y42/NoFear-QV/ets2_00005-2.png

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
geinig gedaan... Dit soort dingen kan ik wel waarderen

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=uyMCtCMcUEU]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFearCreations schreef op maandag 24 juni 2013 @ 18:26:
Mijn kleine mod ook zo goed als afgerond. Een Logitech Extreme 3D Pro omgebouwd tot koppeling en H-Shifter. De positie van de pook wordt door het programma XPadder vertaalt naar toetsen. Deze heb ik in de controls.sii gebind aan de versnellingen.

[afbeelding]
De koppeling is gemaakt door de gashendel van de Joystick, te combineren met een pedaal uit een oude Microsoft Sidewinder set.
Ik zie het nu pas, maar daar heb jij gewoon een Microsoft Sidewinder Precision Racing Wheel voor gesloopt! Die heb ik hier nog liggen, compleet in orginele doos, werkend. Geweldig ding was dat, in 2001 voor m'n verjaardag gekregen om NFS Porsche 2000 mee te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Jup, daar komt het pedaal vandaan. Als het goed is komt er morgen nog een Logitech MOMO binnen, voor het whopping bedrag van €10. Die ga ik proberen te modificeren naar 540 of zelfs 900 graden.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Odessa schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 21:16:
geinig gedaan... Dit soort dingen kan ik wel waarderen

[video]
Geweldig! Ik heb ook van dat soort dingetjes gezien waarvan ik dacht "Geweldig!" (Staking midden op straat, politieaanhouding)

Welke map is dit en waar?

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Europe Rebuilding v1.01
http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=32&t=18588

Konijnen over de weg en zelfs fietsers. :) Die kerel is echt geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Odessa schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 00:18:
Europe Rebuilding v1.01
http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=32&t=18588

Konijnen over de weg en zelfs fietsers. :) Die kerel is echt geweldig.
Dat was vraag 1: En nu nog: waar?

Ik gebruik die map ook alweer een aantal weken, maar dat ben ik nog niet tegengekomen ;)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Koenvh schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 11:10:
[...]

Dat was vraag 1: En nu nog: waar?

Ik gebruik die map ook alweer een aantal weken, maar dat ben ik nog niet tegengekomen ;)
Geen idee welke route ik aan het rijden was. Het is Polen iig . Dit soort dingen zie je nu op veel plaatsen langs de weg. En deze map is versie V1.01 en is uitgebracht op de 26ste... is nieuw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Odessa schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 12:13:
[...]

Geen idee welke route ik aan het rijden was. Het is Polen iig . Dit soort dingen zie je nu op veel plaatsen langs de weg. En deze map is versie V1.01 en is uitgebracht op de 26ste... is nieuw :)
Nieuwe versie? Downloaden! (Waarom eigenlijk in twee delen, kon hij 'm niet gewoon op mega.co.nz zetten oid)
Gelukkig heb ik een account op 4Shared dus maar één deel.

Zo proberen...

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Hier ff een foto van m'n huidige setup:
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y42/NoFear-QV/2013-07-01131154.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y42/NoFear-QV/2013-07-01131216.jpg

Dit is het volgende projectje:
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y42/NoFear-QV/2013-07-01124307.jpg

Moet wachten op de bestelde drukknoppen uit China, voordat ik verder kan. :(

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vet!
Alleen zie ik in het echt bij sommige trucks een wit, retro stuurwiel. Zien jullie dat ook wel eens? Vind het zelf echt lelijk om eerlijk te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Heb ik er hier nog een thuis van liggen, en ingame heb ik hem ook. Zijn ouderwetse ivoren sturen. Ziet er mooi uit vind ik, rijdt alleen voor geen meter.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Italië is in de TSM map echt heel mooi!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Y6Mz8Fo.jpg

@NoFear, heb jij ook het probleem dat de map niet verder uitzoomt dan Europa? Als ik in Afrika rij kan ik dus helemaal niks op de map zien en moet ik alles op de GPS zien... (DaSquirrelNuts op YouTube heeft dit probleem echter niet...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 15:11:
Italië is in de TSM map echt heel mooi!
[afbeelding]

@NoFear, heb jij ook het probleem dat de map niet verder uitzoomt dan Europa? Als ik in Afrika rij kan ik dus helemaal niks op de map zien en moet ik alles op de GPS zien... (DaSquirrelNuts op YouTube heeft dit probleem echter niet...)
Da's een of andere mod die dat doet, had ik ook ;)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je ook welke mod dat is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Heb ik ook, en heb er niet eens veel mods in staan.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoFear, op pagina 38 oid zei je toch dat je een G25 had gekocht? Is die kapot gegaan oid (dat heb ik dan gemist)?

Anders wil ik hem wel overkopen :D

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2013 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die was inderdaad kapot meen ik me te herinneren.

Ik heb nog een G25, maar die wil ik zelf weer gaan gebruiken zodra ik een bureau heb waar deze aanpast, de laatste tijd erg druk met andere dingen. Heb nog wel een Microsoft Sidewinder setje als je geintresseerd bent, voor een sixpackje op te halen. DM maar voor specifiek merk :P

[ Voor 7% gewijzigd door FastFred op 02-07-2013 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Jup, was inderdaad kapot gegaan. Mosfets die de stuur motoren aansturen doorgebrand. Alle onderdelen los verkocht, en meer voor gekregen dan ik er voor had betaald. :P

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, hoop nog wel dat ik snel een Logitech G25 nog kan kopen, nu heb ik er tenminste tijd voor! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y42/NoFear-QV/ets2_00008-1.png

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:44
Hmz, heb een keer twee punten aan afstandsritten gegeven. En prompt krijg je alleen maar ritjes langer dan 8 uur. Het is leuk voor je xp maar bijna een uur lang snelweg karren gaat me een beetje te ver. Er is zeker geen mogelijkheid om daar weer wat van af te komen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Jip_86, dat is raar. Ik kan nog steeds korte ritjes kiezen.

Mooi truckje heb je daar NFC. :)
Ik rijd nu met deze jongen.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dqHzdo1.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/goI5mGE.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jip_86 schreef op zondag 07 juli 2013 @ 20:01:
Hmz, heb een keer twee punten aan afstandsritten gegeven. En prompt krijg je alleen maar ritjes langer dan 8 uur. Het is leuk voor je xp maar bijna een uur lang snelweg karren gaat me een beetje te ver. Er is zeker geen mogelijkheid om daar weer wat van af te komen :|
Even sorteren op afstand ;)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Die is ook gaaf Odessa! Heb jij nu wel lichtgevende poppen?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
NoFearCreations schreef op zondag 07 juli 2013 @ 22:14:
Die is ook gaaf Odessa! Heb jij nu wel lichtgevende poppen?
Ja, nu hebben ze wel licht. :) Kan je kiezen of geel of wit licht. Ze zitten bij de truck als addon.
http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=35&t=19168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:44
Koenvh schreef op zondag 07 juli 2013 @ 21:34:
[...]

Even sorteren op afstand ;)
Ze zijn er ook wel, maar dan heb je vanuit je huidige stad hooguit ongeveer een bestemming, meestal terug naar de stad waar ik net vandaan kwam. Ik probeer een beetje rond te toeren zodat ik alle steden aan kan doen zeg maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jip_86 schreef op zondag 07 juli 2013 @ 22:51:
[...]

Ze zijn er ook wel, maar dan heb je vanuit je huidige stad hooguit ongeveer een bestemming, meestal terug naar de stad waar ik net vandaan kwam. Ik probeer een beetje rond te toeren zodat ik alle steden aan kan doen zeg maar :)
Mee eens, wat ik graag zou zien in zelf gemaakte routes: Dus ik wil van x naar y met vracht z. Hoewel het niet heel realistisch is, zelf de route helemaal bepalen, lijkt het me soms wel fijn om te doen. (Aberdeen > Bratislava of Amsterdam > Groningen)

[ Voor 4% gewijzigd door Koenvh op 07-07-2013 22:56 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Odessa schreef op zondag 07 juli 2013 @ 20:35:
Jip_86, dat is raar. Ik kan nog steeds korte ritjes kiezen.

Mooi truckje heb je daar NFC. :)
Ik rijd nu met deze jongen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb al een hele tijd zitten zoeken naar de mod waar je de grill van je Scania helemaal vol kan hangen met die oranje of witte lichtjes. Waar heb je die vandaan, of is dat onderdeel van een andere mod?

Zo staat mijn R730 er nu bij, ondertussen bijna 70k km op de teller staan. Mijn rooie DAF, m'n eerste vrachtwagen, is vorige week over de 110k km gegaan :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jkWl3WT6X6WRXR5ttMWeCm21/full.png?nohitcount=1

Ik wil in de bovenste 2 randen van de grill nog wat lampjes kwijt, maar dit is de enige nog enigzins beschaafde koeievanger voor deze vrachtwagen, de rest is allemaal een beetje té

[ Voor 26% gewijzigd door FastFred op 08-07-2013 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Volgens mij kan dat met de TC megamod. Versie 7 of iets daar in de buurt.

---RAWE CEEK!!!---

Pagina: 1 ... 19 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.