~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Alright.Nivida_intel schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:39:
[...]
Zit op de auto, zeg maar motorrem.Is hetzelfde als jij van een berg afkomt en je laat de auto in een versnelling uitrollen, hoe hoger de toeren, des te sneller hij afremt. Je remt dus als waren af op de motor. (is vaak zuiniger)
Wikipedia: Retarder (mechanical engineering)
Dan moet ik alleen nog even uitvinden of dit iets is dat slechts op bepaalde type trucks zit of je later bij kunt kopen.
Thanks
Je kan alle knopjes instellen op de G27, dat heb ik hier namelijk ook.TommyGun schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 22:46:
[...]
Thanks. Alleen de richtingaanwijzers kun je niet bedienen met de stuur/pookknopjes?
op me D-pad heb ik de F5,F6,F7 knop zitten en naar beneden om de trailer vast/los te koppelen.
de rode knopjes boven de shifter is mijn Engine, Licht,Grootlicht, USE knop om te tanken,tol betalen.
op me stuur heb ik Cruise controll, Knipperlight, Ruitenwissers, motor rem.
en de 2 handels achter het stuur zijn me retarders.
Angelo NL / Global Cargo VTC
IRL laat je een vrachtwagen uitrollen en bespaar je zo brandstof. Idem met gebruik van de motorrem, je sluit de uitlaat dmv een klep en brandstof gaat via de terugvoerleiding terug in de tank.
Ingame merk je dit niet, per km gaat er x brandstof doorheen, ongeacht gas los of gebruik van motorrem.
Ik hoop dat ze dit in een update kunnen veranderen, maar dat zal wel te complex zijn.
Het klinkt niet moeilijk. Zal het vast wel weer zijn...
Valt wel mee, nu is er een waarde "brandstof" die om de x meter naar beneden gaat, dit variabel maken moet kunnen. Dit trekt wel een zwaardere wissel op je systeem.Coevering schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 22:54:
Ik ben geen programmeur, maar ik verwacht niet dat een paar van die scriptjes aan de hand van jou gebruik van de controls zo moeilijk te maken zijn. Betrek in de formule ook het variable gewicht van je trailer. Het weer onderweg. Bij uitrollen 1/2 X per KM laten 'verbranden'.
Het klinkt niet moeilijk. Zal het vast wel weer zijn...
Da's wel heel erg diep, hoewel het realistischer is zullen niet veel mensen erop letten. Dan mogen eerst de stilstaande AI op de oprit aanpakken..Gummiebeer schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 22:39:
1 ding wat ik vanaf het begin al jammer vind, is het feit dat er een vast brandstofverbruik is.
IRL laat je een vrachtwagen uitrollen en bespaar je zo brandstof. Idem met gebruik van de motorrem, je sluit de uitlaat dmv een klep en brandstof gaat via de terugvoerleiding terug in de tank.
Ingame merk je dit niet, per km gaat er x brandstof doorheen, ongeacht gas los of gebruik van motorrem.
Ik hoop dat ze dit in een update kunnen veranderen, maar dat zal wel te complex zijn.
[ Voor 29% gewijzigd door Koenvh op 10-05-2013 22:57 ]
🠕 This side up
Verwijderd
Dat vind ik inderdaad ook wel jammer, dat er onderweg zo weinig te doen is. Leuker zou zijn als er eens wat vaker aan de weg zou worden gewerkt, er bijvoorbeeld een ongeluk zou zijn of dat de politie of een ambulance je probeert in te halen. Nu zijn het saaie stukken weg, vooral de radiozenders zorgen nog voor een beetje afleiding.Coevering schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 23:51:
Idd, Ach we zullen het zien. Enige jammere is dat als ik een lange dag erop heb zitten ik dit spel niet kan spelen. Ik vind het leuk maar val dan bij de lange ritjes langzaam echt in slaap. Ik rij dan ook echt tegen de vangrail aan. Dus even een sensor maken die mijn ogen in de gaten houdt!
Grillmeister
Verwijderd
Ja!RoofTurkey schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 16:25:
Meer bergweggetjes en smalle stedelijke straten zouden het veel spannender maken, zeker als er ook nog eens van dat typische ongeduldige stadsverkeer bij komt kijken.
Ze claimen zelf nog volop bezig te zijn met de ontwikkeling van ETS2, maar daarnaast zijn ze ook bezig met andere projecten. Wat ik dan ik ook denk is dat na de release van een ander 'groot' project (american truck simulator bijvoorbeeld) ze daar alle moeite in gaan stoppen en in ETS2 alleen nog maar wat game breaking bugs fixen. Maar ja, de tijd zal ons leren wat er gebeuren gaat.Verwijderd schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 16:27:
[...]
Ja!Ik hoop dat ze dat door een patch ofzo er nog in gaan stoppen maar ze zullen het wel bewaren voor een volgend deel.
Grillmeister
Ik weet niet waarom ik het leuk vind. Wel zeg ik eerlijk dat ik niet zomaar tegen vrienden of kennissen zou zeggen dat ik Farming Simulator 2013 of ETS 2 speel. Ik schaam me er een beetje voor
Het grootste probleem in de sim game markt vind ik persoonlijk de gemiddelde kwaliteit die ronduit k*t is. ETS2, Farming sim en wat andere zijn dan weer wel van goede kwaliteit en dan zie je ook meteen dat ze goed verkopen (alhoewel het een beetje een kip en ei verhaal is). Vuilniswagensimulator en dergelijke die verpesten gewoon de simgame naam en dat is eigenlijk gewoon heel erg jammer... Hopelijk komen er wat betere engines en dergelijke voor simgames die de algemene kwaliteit (zeker qua physics en UI) gewoon een flink aantal niveau's hoger leggen.Coevering schreef op zondag 12 mei 2013 @ 16:53:
Ik ben inderdaad echt benieuwd hoe de simulator wereld er over 10 jaar uitziet. Jammer dat er niet zoveel vraag is naar dit speltype. Hoewel er ik wel merk dat er steeds meer mensen geïnteresseerd raken. Ik had namelijk nooit gedacht dat ik samen met een vriend Farming Simulator 2013 zou spelen.
Ik weet niet waarom ik het leuk vind. Wel zeg ik eerlijk dat ik niet zomaar tegen vrienden of kennissen zou zeggen dat ik Farming Simulator 2013 of ETS 2 speel. Ik schaam me er een beetje voor
Grillmeister
De retarder zit in de versnellingsbakken met een R achteraan heb ik ontdekt. De standaard versnellingsbak voor mijn Volvo heeft geen retarder (de knoppen doen niks). Nu heb ik er de tweede versnellingsbak ingebouwd (zelfde nummer maar met R achteraan) en nu doen de retarder knoppen wel iets.Eagle Creek schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 15:44:
[...]
Alright.
Dan moet ik alleen nog even uitvinden of dit iets is dat slechts op bepaalde type trucks zit of je later bij kunt kopen.
Thanks.
Ik heb onlangs kwade stakende trucker gespeeld en aan 40 km/u op de cruise control in het midden van de autosnelweg gaan rijden met mijn waarschuwingslichten aan en flink toeteren. Er stond een leuke file achter me.
Lol, dat heb ik ook wel een beetje, ik speelde eerst ETS2 en probeerde FS13 ook eens, ik heb niks met het boerenleven, maar ben echt positief verrast, vind ik best leuk om te spelen. Jammer dat het topic van FS13 niet echt van de grond is gekomen op dit forum, vooral in het begin kon ik wat uitleg wel gebruiken.Coevering schreef op zondag 12 mei 2013 @ 16:53:
Ik ben inderdaad echt benieuwd hoe de simulator wereld er over 10 jaar uitziet. Jammer dat er niet zoveel vraag is naar dit speltype. Hoewel er ik wel merk dat er steeds meer mensen geïnteresseerd raken. Ik had namelijk nooit gedacht dat ik samen met een vriend Farming Simulator 2013 zou spelen.
Ik heb FS2011 trouwens gewoon origineel
[ Voor 31% gewijzigd door FastFred op 13-05-2013 18:12 ]
Ik hoop dat je dat niet gaat doen in MPOtherside1982 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 08:03:
[...]
De retarder zit in de versnellingsbakken met een R achteraan heb ik ontdekt. De standaard versnellingsbak voor mijn Volvo heeft geen retarder (de knoppen doen niks). Nu heb ik er de tweede versnellingsbak ingebouwd (zelfde nummer maar met R achteraan) en nu doen de retarder knoppen wel iets.
Ik heb onlangs kwade stakende trucker gespeeld en aan 40 km/u op de cruise control in het midden van de autosnelweg gaan rijden met mijn waarschuwingslichten aan en flink toeteren. Er stond een leuke file achter me.Ik zal vanavond eens kijken om het screenschot hier te plaatsen.
Maar nu weet ik wel waar die R voor staat (al is remmen geen probleem

🠕 This side up
Meh, dit staat nou niet echt hoog op mijn wishlist.
Ik zelf heb 2011 en 2013 gekocht. Ik vind het alleen leuk op de multiplayer samen met een vriend of andere nederlands sprekende spelers. De reden dat ik naar 2013 ging is juist omdat je dan velden moet kopen. Het is wat realistischer en je komt wat langzamer op gang. Het is juist onrealistisch dat je zoveel duizend hectare gewoon tot je beschikking hebt.FastFred schreef op maandag 13 mei 2013 @ 18:11:
ik wil niet hoeven betalen om een veld te kopen, ik wil gewoon direct dat veld gebruiken...
Misschien leuk om een Tweakers Farming server te openen. Wel met de nodige mods (alleen de beste) en duidelijke regels. Springhill of two rivers is een leuke map. In mijn mening nog leuker dan de originele. Maar dit allemaal even off-topic
Ik denk dat dit bij niemand op zijn wishlist staat. Leuk als het gaat komen, maar ik ga niet zo een ding kopen. Krijg er waarschijnlijk nog een bonk hoofdpijn van ook. ETS2 zou wat meer naar de spelers moeten luisteren. Helemaal bij dit spel genre.Odessa schreef op maandag 13 mei 2013 @ 18:39:
http://blog.scssoft.com/2013/05/ets-2-oculus-rift.html
Weet je..Ze praten constant dat ze een klein team hebben en geld nodig hebben en dat geloof ik ook wel. Maar kom dan niet met zo'n bericht terwijl de gamers op patch of DLC nieuws zitten te wachten.Zo'n bericht valt dan niet lekker.Coevering schreef op maandag 13 mei 2013 @ 18:45:
[...]
Ik denk dat dit bij niemand op zijn wishlist staat. Leuk als het gaat komen, maar ik ga niet zo een ding kopen. Krijg er waarschijnlijk nog een bonk hoofdpijn van ook. ETS2 zou wat meer naar de spelers moeten luisteren. Helemaal bij dit spel genre.
Ik denk dat ik volgend weekend even deze map ga proberen. Ben wel toe aan iets nieuws.
http://ets2.lt/en/europe-map-rebuilding/
En iemand bekend met deze mod? Ik kan er niet echt uithalen wat er anders is...
YouTube: Real Environment Dimension™ Expert 2 - Official Trailer (2013)
Ziet er interresant uit, die map. Vooral de politie die de vrachtwagens aanhoudt en een staking... Eens proberen wanneer m'n G27 weer terug is van reparatieOdessa schreef op maandag 13 mei 2013 @ 19:39:
[...]
Weet je..Ze praten constant dat ze een klein team hebben en geld nodig hebben en dat geloof ik ook wel. Maar kom dan niet met zo'n bericht terwijl de gamers op patch of DLC nieuws zitten te wachten.Zo'n bericht valt dan niet lekker.
Ik denk dat ik volgend weekend even deze map ga proberen. Ben wel toe aan iets nieuws.
http://ets2.lt/en/europe-map-rebuilding/
🠕 This side up
Verwijderd
Hm, het lijkt mij wel top...! Het schijnt toch echt wel wat anders te zijn dan 'gewoon 3D' met een brilletje. Of de oudere 3D headsets.Odessa schreef op maandag 13 mei 2013 @ 18:39:
http://blog.scssoft.com/2013/05/ets-2-oculus-rift.html
Voor een redelijke (<250 euro) prijs zou ik er ook zeker wel eentje in huis halen. Lijkt me een heel mooi alternatief ook voor eyefinity gaming en dergelijke.Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 13:56:
[...]
Hm, het lijkt mij wel top...! Het schijnt toch echt wel wat anders te zijn dan 'gewoon 3D' met een brilletje. Of de oudere 3D headsets.
Grillmeister
Verwijderd
Dat ziet er inderdaad echt heel mooi uit. Maar kun je dat soort maps gebruiken in combinatie met je save games? Ik heb niet zo heel veel zin om weer helemaal overnieuw te moeten beginnen.Koenvh schreef op maandag 13 mei 2013 @ 21:20:
[...]
Ziet er interresant uit, die map. Vooral de politie die de vrachtwagens aanhoudt en een staking... Eens proberen wanneer m'n G27 weer terug is van reparatie
Niet bekend, wel net geprobeerd. Ziet er leuk uit. Ik heb er nog maar 500 kilometer mee gereden, maar het ziet er wat vrolijker uit allemaal. Buiten een andere warmte van de kleuren, niet veel anders kunnen ontdekken. Misschien komt dat nog..Odessa schreef op maandag 13 mei 2013 @ 19:39:
[...]
Coevering schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 19:08:
[...]
Niet bekend, wel net geprobeerd. Ziet er leuk uit. Ik heb er nog maar 500 kilometer mee gereden, maar het ziet er wat vrolijker uit allemaal. Buiten een andere warmte van de kleuren, niet veel anders kunnen ontdekken. Misschien komt dat nog..
Ah, dank je voor deze infoGummiebeer schreef op maandag 13 mei 2013 @ 20:08:
Die laatste mod die jij noemt is een opgepoetste versie van het orgineel. Net iets fellere kleuren, of realistischer, hoe je het ook wilt noemen.
Meestal moet je wel een nieuwe game starten. Ik persoonlijk heb daar geen moeite mee. En anders maak je gewoon een modje dat je XP x 1000 doet ofzo.Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 15:05:
[...]
Dat ziet er inderdaad echt heel mooi uit. Maar kun je dat soort maps gebruiken in combinatie met je save games? Ik heb niet zo heel veel zin om weer helemaal overnieuw te moeten beginnen.
Verwijderd
Nog wel een vraagje daarover: als je, zoals de g25/27, een koppelingspedaal hebt, kan de vrachtwagen afslaan als je de koppeling te snel op laat komen oid? En als je schakelt, moet je hem dan ook indrukken?
Ja je moet echt schakelen als in een echte vracht/auto, dus je kan ook stil komen te staan.Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 10:19:
Heeft iemand nog een (oude) G25 of G27 liggen? Lijkt me wel leuk om het spel te spelen met een stuur.
Nog wel een vraagje daarover: als je, zoals de g25/27, een koppelingspedaal hebt, kan de vrachtwagen afslaan als je de koppeling te snel op laat komen oid? En als je schakelt, moet je hem dan ook indrukken?
zelf gebruik ik gewoon realistic automaat, dan hoef ik alleen maar de poke naar voren te drukken om vooruit te gaan en naar achteren om achteruit te gaan en dat rijd zeer fijn en nog best wel realistisch, want meeste vrachtwagens zijn volgens mij ook automaat op dit moment.
Verwijderd
Thanks! Mij lijkt het juist leuk om zelf te schakelen, heb je tenminste wat te doen ;pPykow schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 14:27:
[...]
Ja je moet echt schakelen als in een echte vracht/auto, dus je kan ook stil komen te staan.
zelf gebruik ik gewoon realistic automaat, dan hoef ik alleen maar de poke naar voren te drukken om vooruit te gaan en naar achteren om achteruit te gaan en dat rijd zeer fijn en nog best wel realistisch, want meeste vrachtwagens zijn volgens mij ook automaat op dit moment.
Raad je een G25 of G27 aan?
Ik heb zelf een G25, een G27 maakt voor dit spel niet veel verschil denk ik, beiden zijn prima. Gewoon nemen wat je kan krijgen voor de beste prijs.
Dit betekent dat we onze Scandinavië mod waarschijnlijk als apart bestand kunnen gaan bouwen en toevoegen (yay!) dat scheelt problematiek als de bestaande map wordt geüpdate..
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Verwijderd
Verwijderd
Het is trouwens al een hele tijd geleden dat ik het spel gespeeld heb...
Probeer dan eens 80 km/u te rijden ipv 130bvk schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:28:
Ik vind dat je sowieso al genoeg te doen hebt zonder brokken te maken. Ik moet er niet aan denken ook nog eens met 12 versnellingen te moeten werken... geef mij ook die automaat maar
Ik heb zelf een G25, een G27 maakt voor dit spel niet veel verschil denk ik, beiden zijn prima. Gewoon nemen wat je kan krijgen voor de beste prijs.
🠕 This side up
Verwijderd
Ik heb toch bewust de duurdere G27 gekocht omdat die stiller is 'smoother' is. De versnelling klikt ook niet zoals de G25 doet. Maar vooral dat stillere en 'smoothere' (?) was voor mij HEEL erg belangrijk. Als ik (voor mijn doen) dure hardware koop, koop ik toch liever ook meteen iets beters. (Alhoewel er natuurlijk altijd nog weer nog duurdere en betere hardware is.bvk schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:28:
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2013 22:08 ]
Die zes knoppen zijn echt geweldig, ik zou niet zonder willen..Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 22:05:
[...]
Ik heb toch bewust de duurdere G27 gekocht omdat die stiller is 'smoother' is. De versnelling klikt ook niet zoals de G25 doet. Maar vooral dat stillere en 'smoothere' (?) was voor mij HEEL erg belangrijk. Als ik (voor mijn doen) dure hardware koop, koop ik toch liever ook meteen iets beters. (Alhoewel er natuurlijk altijd nog weer nog duurdere en betere hardware is.) De G27 heeft trouwens ook 6 knoppen op het stuur i.p.v. 2.
Maar 2e hands is een G25 een goede keuze (wel eerst testen voor ca. een uur)
🠕 This side up
Doe ik ook hoor (heb geeneens een mod), maar dacht meer aan het stadsverkeer en zoProbeer dan eens 80 km/u te rijden ipv 130
Het went vanzelf, schakelen is even wennen, vooral op een heuvel kun je naar achteren rollen en de motor af laten slaan, maar da's een kwestie van veel gas gevenbvk schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 22:17:
Ik bedoelde dan ook dat het voor dit spel niet veel uitmaakt, je zal met allebei een leuke spelervaring hebben. En had al het vermoeden dat laptop een 2e hands wilde daar de G25 toch niet nieuw meer te koop is en de G27 is dacht ik ook al zeldzaam toch?
[...]
Doe ik ook hoor (heb geeneens een mod), maar dacht meer aan het stadsverkeer en zo
Voor een verkeerslicht is het weinig werk, gewoon van z'n 1 - 3 - 5 - 7 - 9 en dan zit je wel goed in de stad (Of je slaat de 3 en 7 over)
🠕 This side up
Kan ik wel weer overnieuw beginnen, maar ik wacht dan liever op nieuwe maps.
Opnieuw. Nee sorry, flauw grapje.bvk schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 22:46:
Als er een uitbreiding komt ga ik weer spelen en zal ik het eens proberen. Voor nu ben ik wel uitgespeeld, level 46, de map op 100%, ruim 100 trucks, tig garages en 70 miljoen op de bank. Kan geeneens nieuwe chauffeurs meer inhuren, heb ze allemaal al in dienst
Ik vraag me af hoeveel uur je hebt gespeeld om al het bovenstaande te bereiken? Speel je met stuur?
[ Voor 0% gewijzigd door Relative op 15-05-2013 23:56 . Reden: Ironische spelfout ]
iets van 40 uur gebruikt in Euro truck simulator 20 uur in GTR2 en 10 uur in DIRT3.
Ik zat te denken om deze game weer te gaan spelen, omdat het weer een maandje geleden is dat ik de game heb aangeraakt en omdat het toch wel leuk is met een stuur.
Verwijderd
Ja, de kans is dus groot (99,999999%) dat ik het spel nooit meer speel... Ik ga binnenkort mijn PC weer opnieuw installeren en daar komt maar bar weinig op te staan...
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2013 10:33 ]
Het liefst hebben wij gewoon Benelux trucker simulator met echte afstanden.Config schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 11:23:
Ik denk dat je juist van een koude kermis thuis gaat komen als de reistijden 1:1 zouden zijn. Als je 2 uurtjes per dag speelt dan ga je dus een week doen over een enkeltje Amsterdam - Milaan. Ga je dan ook 3 jaar lang spelen om een bedrijfje met 5 chauffs op te zetten?
maar ja zo denken de fransen, duitsen,engelsen ook over de game.
Toch lijkt het mij wel leuk om echt door nederland te kunnen cruisen in een game. of het nu met een truck is of met een bus of auto som, maakt mij niet veel uit
Verwijderd
Verwijderd
Ik ben Jeffrey, ik woon in Borne(ov) en ben 16 jaar.
Ik speel al een hele tijd verschillende simulator games, maar ik heb laatst in een gekke bui maar een G25 gekocht.
Nu ben ik begonnen met ETS2 wat ik best wel leuk vind.
Alleen het probleem is dat ets2 blijft het beeld naar +/- 5 min hangen.
Het geluid gaat wel door en als ik dan ergens aan knal hoor ik en voel ik dat ook wel aan me stuurwiel, alleen het beeld blijft hangen.
Ik heb de 1.3.1 update geïnstalleerd(zoiets) maar ik heb het nog steeds.
Weet iemand hier iets van?
http://onzetaal.nl/taaladvies/advies/overnieuw-opnieuw-overCoevering schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 23:55:
[...]
Opnieuw. Nee sorry, flauw grapje.
Ik vraag me af hoeveel uur je hebt gespeeld om al het bovenstaande te bereiken? Speel je met stuur?
228 uur en ja, ik speel met een G25
Verwijderd
Wow, gaaf hoor! Je hebt het allemaal zelf gedaan? Geen XP cheat enzo?bvk schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 18:32:
[...]
http://onzetaal.nl/taaladvies/advies/overnieuw-opnieuw-over
228 uur en ja, ik speel met een G25
Niet schromen om bij de bank te lenen, gaat veel harder dan alles eerst zelf te verdienen.
Verwijderd
Gaafbvk schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 18:39:
Ja hoor, helemaal zelf gedaan, alleen in het begin de mod gebruikt waardoor chauffeurs niet leeg terug rijden. Verder gewoon elke cent die je verdient investeren in nieuwe trucks, op een gegeven moment gaat het "lopen" en hoef je zelf niet eens meer te rijden.
Niet schromen om bij de bank te lenen, gaat veel harder dan alles eerst zelf te verdienen.
Ik rij dus niet elke dag puur omdat er niet zo heel veel te beleven is. Hoe heb jij dat gedaan? Of had je daar helemaal geen last van?
Verwijderd
ipv die saaie (universele) steden die er nu zijn? Ik vind zelf dat de steden teveel gericht zijn op de vrachtwagens.
Pfff, level 40 hier, 31 trucks, 7 garage's, 2.8 miljoen op de bank, 76% ontdekt en 123 uur gespeeldbvk schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 22:46:
Als er een uitbreiding komt ga ik weer spelen en zal ik het eens proberen. Voor nu ben ik wel uitgespeeld, level 46, de map op 100%, ruim 100 trucks, tig garages en 70 miljoen op de bank. Kan geeneens nieuwe chauffeurs meer inhuren, heb ze allemaal al in dienst
Maar ik speel niet meer, de leukigheid is er af
Geen cheats of mods, en een enkele lening van 100k om mijn eerste truck te kopen
[ Voor 6% gewijzigd door FastFred op 16-05-2013 20:12 ]

Verwijderd
De avond was echt schitterend in frankrijk, zo gelig allemaal!Odessa schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 20:23:
Ben nu toch maar eens begonnen met die nieuwe map en die andere mod. Heb er nog niet veel van gezien want ik kan nog geen ritten krijgen naar Polen. De ochtend en avond hebben wel iets met die RED mod
[afbeelding]
Net echt hè, met geld maak je geldbvk schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 18:39:
Helaas kun je geen aandelen kopen
🠕 This side up
Ja..wat dacht je van de ochtend?Verwijderd schreef op zondag 19 mei 2013 @ 20:24:
[...]
De avond was echt schitterend in frankrijk, zo gelig allemaal!

Ja daar ben ik op dit moment mee bezig, zeer mooi gemaakt. Heb echt het gevoel dat ik in Polen aan het rijden ben. Ik hoop dat Satan hem nog gaat uitbreiden ( en de bugs aanpaktVerwijderd schreef op maandag 20 mei 2013 @ 12:09:
Ochtend is ook mooi! Gebruik je ook de europe rebuild map?
🠕 This side up
Verwijderd

Zomaar een paar screens, ik kwam er helaas later pas achter dat mijn grafische instellingen wat laag stonden, zijn nu beter!

Een filmpje van een mooi ritje op die rebuild map.... als het goed is
[YouTube: http://youtu.be/kE8pJ8HSBAQ]
[ Voor 209% gewijzigd door Odessa op 20-05-2013 19:40 ]
Traaaag! Maar het ergste, wat een instabiliteit. Bij 90 km/h in een bocht op de snelweg is het echt uitkijken. Ergens vreselijk onhandig, wel uitdagend om te rijden!
Dat maakt het juist zo leuk om met zware lading te gaan rijden.bartus1989 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 09:28:
Gister op pad met een Iveco 6x4 450 met een 25 tons kipper erachter.
Traaaag! Maar het ergste, wat een instabiliteit. Bij 90 km/h in een bocht op de snelweg is het echt uitkijken. Ergens vreselijk onhandig, wel uitdagend om te rijden!
optijd remmen en goed de bochten nemen.
Verwijderd
Zoja, hoe bevalt het?
Traag? Ik rijd eigenlijk altijd met een MAN met de slechtste motor. Extra uitdaging van niet onnodig remmen en daadwerkelijk terugschakelen heuvel op.bartus1989 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 09:28:
Gister op pad met een Iveco 6x4 450 met een 25 tons kipper erachter.
Instabiliteit, tja, 90km/h is ook te hard voor sommige bochten
🠕 This side up

Op level 4 of 5 kocht ik een Scania R met 360 pk

Nu net op level 9 een nieuwe vrachtwagen gekocht. Een Volvo FH 16 met 540 pk. Direct voor een prikkie geupgraded naar een 600 pk motor en nieuwe versnellingsbak. Deze had een R erachter staan.

Verwijderd
Verwijderd
welk level moet je daarvoor zijn?Coevering schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 18:58:
Die zwarte velgen waren een optie in de garage. Ze heten volgens mij 'Army tires' of iets dergelijks. Andere vrachtwagens heb ik natuurlijk een mannetje opgezet die geld aan het verdienen is. Hoewel dat niet heel veel geld is.
Hij zou bij één van deze twee moeten zitten;
- Army Trailer Skin By Millsyb
- Army Skin For Kamaz By Millsyb
Volgens deze site is hij het goedkoopst bij deze duitse webshop. (€10.79) Het schijnt dat je met de code dlcomparebonus nog eens 5% van de prijs af kan krijgen. (nieuwe totaalprijs €10.25)ScuL schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:14:
Wat is op dit moment de goedkoopste plek om ETS2 online te kopen? Ben ff aan het rondneuzen voor een serial voor m'n broer
In Online Gamekeys kopen - Deel II hier op GoT staan ook een paar negatieve reacties over de webshop gk4.me, dus de betrouwbaarheid kan ik niet garanderen, maar inclusief die kortingscode is hij wel het goedkoopst daar.
Ik zou je willen aanraden om in het gamekeys topic rond te neuzen naar een antwoord op je vraag.
Misschien komt hij in de volgende Steam Sale ook weer voorbij
Dat zijn nog een tipsbrugman schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:30:
[...]
Volgens deze site is hij het goedkoopst bij deze duitse webshop. (€10.79) Het schijnt dat je met de code dlcomparebonus nog eens 5% van de prijs af kan krijgen. (nieuwe totaalprijs €10.25)
In Online Gamekeys kopen - Deel II hier op GoT staan ook een paar negatieve reacties over de webshop gk4.me, dus de betrouwbaarheid kan ik niet garanderen, maar inclusief die kortingscode is hij wel het goedkoopst daar.
Ik zou je willen aanraden om in het gamekeys topic rond te neuzen naar een antwoord op je vraag.
Misschien komt hij in de volgende Steam Sale ook weer voorbij
Verwijderd
tja, mijn oude truck van mijn vorige werkgever

was internationaal aanwezig, van noord tot zuid Europa.
en van oost naar west.
hier mijn foto's
het betreft een Renault Magnum 440 12 traps automaat.
totaal gewicht ging van 38 ton t/m 48 ton. met bevroren kippen zelfs 50 @ Scotland
de ferry naar Helsinki van travemunde

files kom je overal wel tegen, maar in engeland is het toch wel extreem te noemen.
zodra er een ongeluk gebeurd sluiten ze de GEHELE snelweg af. dus kan zomaar even een hele dag stilstaan.

maar de omgeving maakt alles weer goed als je op de A1 of A66 (scotch-Corner) rijd. A wegen zijn onze B wegen van nederland en omstreken, Motorway's zijn daar de snelwegen.

eenmaal aangekomen bij de klant, zet je de truck tegen het dok aan en geef je de sleutel af (is daar verplicht).
dan ga je een uurtje of 2 op bed liggen, wat soms langer kan duren want snel werken de engelsen en schotten niet

en als je honger hebt stop je maar even bij een ouderwets Engels Diner. een wegrestaurant die voor 3,70 pond een englisch breakfast met 2 bakken koffie serveert.
voor 30 pence extra krijg je de complete hap op een grote brood geplet genaamd belly-buster

enigste wat ik erbij wil vermelden, engeland (GB) is een werkelijk super mooi afwisselend land, alleen ze zijn volledig doorgeslagen wat betreft parkeergeld.
bij een service (tankstation langs snelweg) betaal je tussen de 10 tot 40 pond voor te mogen overnachten. dit dien je te betalen aan de pomp, als je dit niet doet, heb je een heeeeeeeel grote kans de volgende morgen niet verder te kunnen omdat je een wielklem hebt. die kost 450 pond om eraf te laten halen en 125 pond per extra dag dat je er staat

dit is ook de enigste land van Europa waar dat moet. de rest van Europa betaal je niks en pers je tussen elk mogelijk vrije gaatje je truck om aan je rust te komen. zo kan het wel eens voorkomen dat je echt zoekstress hebt zoals in frankrijk op de nationale 10.
Verwijderd
Dus je had eenmalig een opdracht naar het VK of is dat zegmaar je standaard opdracht? Heb je zelf ook last van de steeds groter wordende concurrentie uit Polen en omstreken?
Verwijderd
Hoe koop je de juiste vrachtwagen?
Gevoel en upgradebilityVerwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 08:53:
Ik ben dit weekend ook eens begonnen met het spelen van EuroTruck Simulator 2. Nu heb ik ondertussen genoeg gespaard voor mijn eerste vrachtwagen te kopen maar ik vroeg me af welke de beste prijs/kwaliteit biedt.
Hoe koop je de juiste vrachtwagen?
🠕 This side up
Verwijderd
Mercedes heeft een kleinere tankVerwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 09:09:
Meh, ik vind alles wel leuk rijden behalve Renault en Daf (Dav). Maar dan schieten er nog Mercedes (Majestic), Volvo (Valiant), Scania en MAN over...
Volvo, Scania en MAN kunnen allemaal. Ik rijd in een MAN, maar veel mensen rijden ook in een Scania. Het uiterlijk van de MAN heeft mij voor de MAN doen kiezen.
🠕 This side up
Uiteindelijk is het voorkeurVerwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 09:17:
Uiteindelijk maakt het dus allemaal niet zoveel uit?
🠕 This side up
Nee, merp!
Verwijderd
Screamer2003, ik neem aan dat jij nu ook ETS2 speelt?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2013 16:22 ]
uhm moet je de game niet eens gaan updaten ?Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 09:09:
Meh, ik vind alles wel leuk rijden behalve Renault en Daf (Dav). Maar dan schieten er nog Mercedes (Majestic), Volvo (Valiant), Scania en MAN over...
DAF, Scania,MAN, Volvo gebruiken nu de echte naam in de game.
Volgens mij is nu alleen Iveco nog steeds Ivedo, de rest is nu allemaal met licentie's, wel jammer dat de trucks die dan na een tijdje toch onder licentie in de game zitten, niet verbeterd worden, gezien resolutie van de textures. Het interieur van de DAF bijvoorbeeld

Anyway, ik gebruik nu toch een of andere mod pack met tig trailers, paar nieuwe trucks waaronder een Peterbilt en de correcte naamgeving. Ik heb alleen geen flauw idee waar ik die modpack vandaan had, volgensmij in de hoek van die TSM gasten. Opzich is die wel leuk, veel nieuwe trailers waaronder graafmachines maar ook een Duitse tank van ~60 ton enzo
[ Voor 15% gewijzigd door Racemol op 27-05-2013 19:13 ]
[ Voor 46% gewijzigd door FastFred op 27-05-2013 20:05 ]

Wat je met cheatengine al niet kan doen

Johann Sebastian Bach
Heb je heel misschien een link van die mod? Ik heb gezocht, maar praktisch onvindbaar. Lijkt me erg gaaf 60 ton!Racemol schreef op maandag 27 mei 2013 @ 19:10:
Volgens mij is Ivedo wel Iveco geworden alleen Majestic nog geen Mercedes.
Anyway, ik gebruik nu toch een of andere mod pack met tig trailers, paar nieuwe trucks waaronder een Peterbilt en de correcte naamgeving. Ik heb alleen geen flauw idee waar ik die modpack vandaan had, volgensmij in de hoek van die TSM gasten. Opzich is die wel leuk, veel nieuwe trailers waaronder graafmachines maar ook een Duitse tank van ~60 ton enzo
Dan heb je wel 500+ pk nodig!
Grillmeister
Dit topic is gesloten.