Neem jij lekker jezelf in de maling, niet onsPykow schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 13:11:
[...]
Ik kijk hier nog meer naar uit dan naar een nieuwe Battlefield
Maar beloofd wat die Scandinavië map, wanneer denken jullie ongeveer klaar te zijn?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Neem jij lekker jezelf in de maling, niet onsPykow schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 13:11:
[...]
Ik kijk hier nog meer naar uit dan naar een nieuwe Battlefield
ghehe wat release datum voor deze maps is juni en Battlefield pas eind dit jaarbvk schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 13:28:
[...]
Neem jij lekker jezelf in de maling, niet ons![]()
Maar beloofd wat die Scandinavië map, wanneer denken jullie ongeveer klaar te zijn?
[ Voor 9% gewijzigd door Pykow op 20-03-2013 13:34 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
ETS2 currently doesn't support any Steam features like cloud saves or achievements. We do plan to support and evolve the game for a long time, so features like this may find their way into our production plans, but they are not on the table for sure for at least several more months.
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Ik hoop dat ze jullie map pack gaan release bij SCS als een uitbreiding en niet als mod.ScuL schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 14:12:
Het probleem met een mappack is dat je een nieuw profiel moet starten om jobs te kunnen krijgen uit de nieuwe steden.
Als we hem zouden releasen in huidige staat betekent dat je alleen alle Deense steden + Göteborg & Malmö hebt. Als we dan een paar weken later een nieuwe release doen moet je weer een nieuwe game starten om Oslo erin te krijgen.
Om die reden willen we dus eigenlijk eerst alle belangrijke steden erin krijgen en dan updates doen als we nieuwe modellen hebben toegevoegd en de landschappen hebben verbeterd.
We willen ooit nog wel een v2 doen waar ook Finland in Estland in zitten, daarna gaan we kijken naar het toevoegen van andere landen zoals bijv. Liechtenstein, Ierland en Slovenië.
Spanje/Portugal zou interessant zijn maar daar zit heel erg veel model werk in.
Lijkt me eerlijk gezegd niet... Anders zou je gewoon de 'normale' game erin kunnen modden en dat willen ze denk ik nietVerwijderd schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 14:56:
Kan je bij het spelen van de demo ook mods gebruiken ondanks dat het een demo is?
Grillmeister
Verwijderd
Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU
Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU
[ Voor 11% gewijzigd door Racemol op 21-03-2013 15:29 ]
Een gamepad mist toch gevoel, trouwens, echt gefaseerd gas geven en remmen op een gamepad gaat niet (het is niet, 40% of 100%)Racemol schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 15:22:
@auto660 Heb je al eens gekeken naar een gamepad i.p.v. een stuur? Deze zijn meestal een stuk goedkoper en daarmee kan je ook al gefaseerd gasgeven, remmen en sturen.
Ik gebruik nu zelf gewoon een xbox 360 controller en dat werkt echt prima.
pricewatch: Microsoft Xbox 360 Wired Controller Zwart, PC, Xbox 360
🠕 This side up
Ik ben het niet met je eens. Tuurlijk, of jij meer gevoel hebt bij een stuurtje dan bij een gamepad valt niet over te twisten. Ik heb dat zelf alleen niet en waarschijnlijk al helemaal niet bij een stuurtje van 35,00. In ETS2 vind ik zelfs een gamepad makkelijker omdat die 2 stuurknuppels heeft én een gas en rem hendel. 1 knuppel gebruik je dan om te sturen en de andere om rond te kijken. Vooral dat laatste mis ik bij een stuurtje.. Regelmatig is het nodig om je camera net even wat meer naar rechts/links te richten.Koenvh schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 17:45:
[...]
Een gamepad mist toch gevoel, trouwens, echt gefaseerd gas geven en remmen op een gamepad gaat niet (het is niet, 40% of 100%)
Een stuur is toch echt een betere optie als je aardig wat racegames speelt
[ Voor 15% gewijzigd door Racemol op 21-03-2013 18:03 ]
Bij een stuurtje zat ik meer hier aan te denken: pricewatch: Logitech Driving Force GT Zwart, PC, PlayStation 2, PlayStation 3,Racemol schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 17:58:
[...]
Ik ben het niet met je eens. Tuurlijk, of jij meer gevoel hebt bij een stuurtje dan bij een gamepad valt niet over te twisten. Ik heb dat zelf alleen niet en waarschijnlijk al helemaal niet bij een stuurtje van 35,00. In ETS2 vind ik zelfs een gamepad makkelijker omdat die 2 stuurknuppels heeft én een gas en rem hendel. 1 knuppel gebruik je dan om te sturen en de andere om rond te kijken. Vooral dat laatste mis ik bij een stuurtje.. Regelmatig is het nodig om je camera net even wat meer naar rechts/links te richten.
Het is echter wel degelijk mogelijk om met een gamepad gefaseerd gasgeven/remmen net als je dat met de pedalen bij een stuurtje doet. Dit kan je in ETS2 zelfs al zien bij het instellen, houd je de gas "hendel" haf in dan staat het balkje netjes op 50%. Zelfde voor het rempedaal en je stuur.
🠕 This side up
Verwijderd
Waarom koop je het spel niet gewoon?Verwijderd schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 22:50:
bij het platsen van mods moet je dan het spel opnieuw instaleren? of kan je dat dan gewoon met je profiel zien waar je mee bezig bent of moet je dan een nieuw profiel aan maken? (demo versie ben aan het kijken of het ook lukt met de demo versie)
🠕 This side up
[ Voor 10% gewijzigd door SanderTje! op 22-03-2013 09:59 ]
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Ik heb een key gekocht via GameKeyStore.net geloof ik (?) en dat was nog eens 2 euro goedkoper, binnen 3 uurtjes geleverd en ik ben niet afhankelijk van Origin. Dus ook nog een tip voor de mensen hier. P.s. die prijs is daar blijvend:SanderTje! schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 09:28:
Goed nieuws voor de mensen die wachten tot ie op Steam in de aanbieding is, dat is nu het geval!
50% korting, nu voor € 14,99
http://store.steampowered.com/app/227300/
Even kopen...
Gekocht
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Verwijderd
Als je nou hierop had gereageert;Verwijderd schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:24:
omdat ik nou de demo heb en ik het een beetje zonde vindt om nu heel het spel te moeten kopen tenzij er een site is waar ik aleen de serial key kan kopen?
[...]
.. had ik nog de indruk gehad dat je er nog enige moeite voor had willen doen.Racemol schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 10:32:
Volgens mij is de demo gewoon de volledige versie, met een lvl / time limiet en zou je dus gewoon mods moeten kunnen installeren. In plaats van blijven inventariseren of het kan, zou je het niet gewoon eens proberen? Modje downloaden, in de juiste map zetten en kijken of het werkt. Nog geen 2 min werk.
Daarbij is het hele spel kopen bij ETS2 zelf of alleen de serialkey elders gewoon het zelfde want bij beide download je het spel.Kecin schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 09:47:
[...]
Ik heb een key gekocht via GameKeyStore.net geloof ik (?) en dat was nog eens 2 euro goedkoper, binnen 3 uurtjes geleverd en ik ben niet afhankelijk van Origin. Dus ook nog een tip voor de mensen hier. P.s. die prijs is daar blijvend:
http://www.gamekeystore.n...-similator-2-retail-cdkey
(Je krijgt korting nadat je Creditcard aanklikt, is gewoon legit, geen problemen ondervonden)
[ Voor 31% gewijzigd door Streskip op 23-03-2013 02:46 ]
🠕 This side up
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Beter remmen=sneller racen: loadcellmod
Verwijderd
---RAWE CEEK!!!---
Klopt. Dit is er wel met een mod af te halen, maar da's minder realistisch.NoFearCreations schreef op maandag 01 april 2013 @ 23:41:
Trucks mogen niet harder dan 90 kmp/h en zijn dus begrenst.
🠕 This side up
Gewoon 90 rijden, anders wordt het wel heel erg makkelijk om de levering binnen de tijd te halen (is nu ook niet moeilijk, maar toch)Verwijderd schreef op maandag 01 april 2013 @ 23:19:
hallo
Vanaf welk level gaat je truck harder rijden dan 90 km/u ik zit al op level 14 maar mijn truck blijft 90 rijden terwijl ik al het laaste motorblok heb wat je met je 14e level kan halen
Tuurlijk zelfde verhouding anders past het niet op de kaart en je wilt ook geen 1 op 1 verhouding. misschien in nederland 1 op 1, maar andere landen liever nietSchuey schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 09:04:
Voor de mensen die hier met Noorwegen bezig zijn, doen jullie dit wel 1:1 of houden jullie dezelfde schaal aan als in de rest van de game/'sim' ?
[ Voor 32% gewijzigd door Pykow op 02-04-2013 09:14 ]
Om niet te beginnen over de afritten die je niet kunt beremmen doordat je het stilstaande verkeer niet kunt zienSchuey schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 09:40:
Dat vind ik juist de grootste tegenvaller van heel het gebeuren, dat het niet 1 op 1 is... Logistiek is er niet aan te beginnen natuurlijk, maar man wat had ik dat gaaf gevonden. Nu krijg je af en toe van die rare situaties bij op- en afritten door de schaling
Ooit!
Nee, merp!
Dezelfde schaal als de rest van de game anders krijg je hele rare verhoudingen in de mapSchuey schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 09:04:
Voor de mensen die hier met Noorwegen bezig zijn, doen jullie dit wel 1:1 of houden jullie dezelfde schaal aan als in de rest van de game/'sim' ?
Ik wacht geduldig afScuL schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 10:20:
[...]
Dezelfde schaal als de rest van de game anders krijg je hele rare verhoudingen in de map
Een 2e truck kopen kost je 91.000 euro . 81% schade kost je iets meer an 70.000 euro. dus je moet wel erg veel schade rijden om kosten te besparen met dit truckje.bartus1989 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 10:43:
Wat je kunt doen als je schade hebt;
Rit uitrijden en van vrachtwagen wisselen. Wissel daarna weer terug naar je oude truck en voilá schade weg!:) (kosteloos)
Sowieso zijn de afstanden in Scandinavië behoorlijk fors, ik deed gister een testritje Oslo - Malmö om de grensovergang te testen en ging daarna omhoog naar Jönköping om het 2-in-1 wegsysteem te testen en dat duurde een eeuwigheid zelfs met 150km/h (ik test de map met speedlimiter removal anders is er geen beginnen aan @ 90)
Ben je een dag bezig per testScuL schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 11:03:
[...]
Sowieso zijn de afstanden in Scandinavië behoorlijk fors, ik deed gister een testritje Oslo - Malmö om de grensovergang te testen en ging daarna omhoog naar Jönköping om het 2-in-1 wegsysteem te testen en dat duurde een eeuwigheid zelfs met 150km/h (ik test de map met speedlimiter removal anders is er geen beginnen aan @ 90)
Dat zeggen er wel meerSchuey schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 11:07:
Mooi
Een testversie is altijd welkom, leuk om andermans werk te bekijken
[ Voor 25% gewijzigd door ScuL op 02-04-2013 11:15 ]
[ Voor 25% gewijzigd door Schuey op 02-04-2013 11:52 ]
Ik ben ook net begonnen met EST. maar je kan eventueel ook een lening beginnen want dan moet je vervolgens chauffeurs aannemen en ook nog een truck voor hun kopen. Dus dan ben je sowieso wel 270k kwijtSchuey schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 11:39:
Klinkt goed, en logisch, maar een beta versie kan nooit kwaad, al is het alleen maar om te helpen het bestaande team uit te breiden
Met een simpele loft moet je binnen een paar minuten al wel een basisvorm hebben voor zo een tunnel denk ik?
Ik vind het trouwens wel gek dat je je garage moet 'upgraden' voor je iemand in dienst kan nemen. Ik heb nu 30k, en heb geloof ik 180k nodig alleen voor die 'upgrade'?
Xbone GT: sv3nnie
okVerwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:59:
Jongs dit is mij truck moet je echt zien
[ Voor 44% gewijzigd door Schuey op 02-04-2013 14:59 ]
Mooie truck goed doorzienVerwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:59:
Jongs dit is mij truck moet je echt zien
[ Voor 13% gewijzigd door Pykow op 02-04-2013 15:11 ]
[img](URL van het plaatje)[/img]
Grillmeister
Upload hem wel eerst naar bijvoorbeeld je public dropbox folder en genereer daar dan via dropbox een URL voor.Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 15:30:
[[url="http://ets2_00003"]afbeelding[/url]]
Grillmeister
1024x768 op 2x2 meter?! Hoeveel zicht heb je dan vanuit de cabine?FastFred schreef op woensdag 03 april 2013 @ 22:18:
Vanavond m'n oude beamer weer aan de gang gekregen (2 jaar geleden van een stage adres gekregen, 8 jaar oud ofzo dat ding, maar nog de originele lamp met nog 1900 branduren te gaan, z.g.a.n dus).
Even ETS2 geprobeeerd, best leuk, 2 x 2 meter. Maar niet echt goed scherp te stellen en te weinig ruimte (!) met 1024x768![]()
Tis wel leuk film kijken nu
🠕 This side up
[ Voor 43% gewijzigd door FastFred op 04-04-2013 09:21 ]
Verwijderd
kan je niet een xbox controller pakken? wel vet!FastFred schreef op donderdag 04 april 2013 @ 09:10:
Eigenlijk net zoveel als op mijn 19" schermpje met 1680x1050Tis alleen allemaal wat groter, zicht is nagenoeg hetzelfde, maar het speelde vervelend, met het toetsenbord op m'n knieën, dus nog ff Dirt2 geprobeerd (dat is wel erg vet, ook op die ruk resolutie) en daarna Game of Thrones gaan kijken op m'n muur
🠕 This side up
Ik denk dat hij daar een grote crash heeft gemaakt en daarom nu links staat.Verwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 08:31:
Klein vraagje... wat doe je op de verkeerde weghelft?
Valt nog mee, vorige week precies hetzelfde, ook in een flauwe bocht, kon niet meer remmen, resultaat 82% schade, was iets van € 73.000Koenvh schreef op donderdag 04 april 2013 @ 22:49:
De AI vond het nodig om in te halen in een onoverzichtelijke bocht. Resultaat:![]()
[afbeelding]
Verwijderd
http://www.eurotrucksimulator2.com/update.phpVerwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:17:
heey mensen
Ik denk dat jullie mij wel kunnen helpen ik heb net mijn ets 2 binnen gehad maar dit is de 1.1.1 versie hoe kan ik de nieuwere instaleren? en hoe moet ik die dan in de ets 2 map plaatsen
gr
Verwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 08:31:
Klein vraagje... wat doe je op de verkeerde weghelft?
Pykow schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 09:26:
[...]
Ik denk dat hij daar een grote crash heeft gemaakt en daarom nu links staat.
🠕 This side up
Thanks hier is onze paginaVerwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 23:21:
de screenshots van de nieuwe scandinavie map zien er erg nice uit!
[ Voor 5% gewijzigd door ScuL op 06-04-2013 11:56 ]
Doe het zelf ook op een beamer maar is hier gelukkig wel scherp te krijgen en lekker met controller spelen alhoewel ik het wel fijner vind spelen met tobo. Nadeel van de beamer is dat ik het overdag niet kan spelen want kan de woonkamer helaas niet donker genoeg krijgen overdagFastFred schreef op donderdag 04 april 2013 @ 22:30:
Xdoos? Blegh...
En om de een of andere manier is in ETS2 het beeld niet scherp te krijgen, terwijl als ik gewoon m'n desktop laat weergeven de boel wel gewoon echt scherp is en films etc. ook.
Dus gamen blijf ik gewoon lekker op het beeldscherm doen
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2013 16:13 ]
Verwijderd
Wie is er naast mij nog meer bereid om te testen?Verwijderd schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 20:24:
Iemand dit al eens getest? http://playextensionsgame...r-2-multiplayer-mod-2013/
Of fake?
[ Voor 4% gewijzigd door Koenvh op 06-04-2013 20:34 ]
🠕 This side up
Mooi ritje.. Ook een lekker relaxed melodietje op de achtergrond.ScuL schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 21:01:
Even een filmpje gemaakt.. ritje Flensburg naar Harwich over Esbjerg
🠕 This side up
Dacht al dat het wel in de smaak zou vallen bij de doorgewinterde truckerOdessa schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 23:21:
[...]
Mooi ritje.. Ook een lekker relaxed melodietje op de achtergrond.
Op de manier zoals de engine werkt kun je geen nieuwe map gebruiken zonder een nieuw profiel te starten. Het probleem zit in de routes tussen de steden en de company's. De routes worden vastgelegd in het profiel zodra je hem opstart, maar als er in de tussentijd dus steden en routes bijkomen dan worden die routes genegeerd. De enige manier om dus alles erin te krijgen is door een nieuw profiel te starten..Koenvh schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 23:34:
Nu ik Europa wel grotendeels ontdekt heb, wil ik wel eens beginnen aan TSM (Trucksim-map.de), alleen hiervoor moet ik een nieuwe save beginnen.. Is er een manier om een save over te zetten zodat ik ook opdrachten in de nieuwe steden kan aannemen? Of heeft iemand een save voor me?
[ Voor 62% gewijzigd door ScuL op 06-04-2013 23:56 ]
---RAWE CEEK!!!---
Verwijderd
Da's raar..bij mij rijden ze nog net zo sloom als altijd.Verwijderd schreef op zondag 07 april 2013 @ 15:33:
Ik heb Reisproject geinstalleerd, maar alle vrachtwagens van de AI rijden nu zo'n 110. dit is dus erg irritant… welk onderdeel moet ik verwijderen?
If at first you don’t succeed, call an airstrike.
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Config op 10-04-2013 15:21 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq