Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:55

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Pykow schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 13:11:
[...]

Ik kijk hier nog meer naar uit dan naar een nieuwe Battlefield :P
Neem jij lekker jezelf in de maling, niet ons >:)

Maar beloofd wat die Scandinavië map, wanneer denken jullie ongeveer klaar te zijn?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:11

Pykow

Angelo OTR

bvk schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 13:28:
[...]

Neem jij lekker jezelf in de maling, niet ons >:)

Maar beloofd wat die Scandinavië map, wanneer denken jullie ongeveer klaar te zijn?
ghehe wat release datum voor deze maps is juni en Battlefield pas eind dit jaar :P
dus kijk ik eerder uit naar deze mappack haha.

Waarom geen beta mappack :P zodat we al door noorwegen en zweden kunnen rijden

[ Voor 9% gewijzigd door Pykow op 20-03-2013 13:34 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het probleem met een mappack is dat je een nieuw profiel moet starten om jobs te kunnen krijgen uit de nieuwe steden.
Als we hem zouden releasen in huidige staat betekent dat je alleen alle Deense steden + Göteborg & Malmö hebt. Als we dan een paar weken later een nieuwe release doen moet je weer een nieuwe game starten om Oslo erin te krijgen.

Om die reden willen we dus eigenlijk eerst alle belangrijke steden erin krijgen en dan updates doen als we nieuwe modellen hebben toegevoegd en de landschappen hebben verbeterd.
We willen ooit nog wel een v2 doen waar ook Finland in Estland in zitten, daarna gaan we kijken naar het toevoegen van andere landen zoals bijv. Liechtenstein, Ierland en Slovenië.
Spanje/Portugal zou interessant zijn maar daar zit heel erg veel model werk in.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Voor de geinteresseerden, ik heb een tijdje geleden aan de Supportafdeling van ETS gevraagd of de save games ook in de Steam Cloud opgeslagen worden. 7 februari had ik ze deze vraag gesteld, vandaag na opnieuw vragen of ik een antwoord kon krijgen, het antwoord :) :
ETS2 currently doesn't support any Steam features like cloud saves or achievements. We do plan to support and evolve the game for a long time, so features like this may find their way into our production plans, but they are not on the table for sure for at least several more months.

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

ScuL schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 14:12:
Het probleem met een mappack is dat je een nieuw profiel moet starten om jobs te kunnen krijgen uit de nieuwe steden.
Als we hem zouden releasen in huidige staat betekent dat je alleen alle Deense steden + Göteborg & Malmö hebt. Als we dan een paar weken later een nieuwe release doen moet je weer een nieuwe game starten om Oslo erin te krijgen.

Om die reden willen we dus eigenlijk eerst alle belangrijke steden erin krijgen en dan updates doen als we nieuwe modellen hebben toegevoegd en de landschappen hebben verbeterd.
We willen ooit nog wel een v2 doen waar ook Finland in Estland in zitten, daarna gaan we kijken naar het toevoegen van andere landen zoals bijv. Liechtenstein, Ierland en Slovenië.
Spanje/Portugal zou interessant zijn maar daar zit heel erg veel model werk in.
Ik hoop dat ze jullie map pack gaan release bij SCS als een uitbreiding en niet als mod.

Zou heel graag Spanje erbij willen hebben, lekker rijden naar Barcalona, Taragona, Valencia, madrid, malaga, sevilla
en mijn 2e wens was inderdaad een ritje van nederland naar Oslo omdat ik het een mooie rit vond om te rijden in reallife ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselross
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19:18
Geweldig bericht op blog van SCS Software.
http://blog.scssoft.com/2...8SCS+Software%27s+blog%29
Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/-rzbO9-a_H48/UUjhhJ4sYTI/AAAAAAAABf8/VGhhfa-gIk0/s1600/p579_ATS.jpg

Lijkt er dus op dat er een American Truck Simulator komt
Domeinnaam was al in handen van SCS; http://www.americantrucksimulator.com/

Verder weer een bericht over bussen.
Misschien in toekomst een tweede bus simulator; http://blog.scssoft.com/2...e-are-working-on-too.html .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je bij het spelen van de demo ook mods gebruiken ondanks dat het een demo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:41

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Verwijderd schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 14:56:
Kan je bij het spelen van de demo ook mods gebruiken ondanks dat het een demo is?
Lijkt me eerlijk gezegd niet... Anders zou je gewoon de 'normale' game erin kunnen modden en dat willen ze denk ik niet ;) . Niet getest trouwens :9 .

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:nou ik speel nu de demo maar tijdens het spelen zet ik mijn wifi uit zodat ze niet meer om de serial key kunnen vragen en ondertussen ben ik met een profiel al level 12 dus vroeg me dat eigenlijk af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:25

auto660

1991 240 GL Brick

Hallo,
Ik ben dit spel gaan spelen en heb nou zo ongeveer 15K gereden op een toetsenbord. Maar nu lijkt het mij veel leuker om dit spel met een stuur te spelen, want met een toetsenbord is het alles of niks en resulteert in hard remmen, slecht aan de snelheid kunnen houden en zelfs omvallen! Nu is mijn budget niet zo heel groot en wil ik toch een vrij compleet stuur hebben, zou ik het al redden met zoiets:
pricewatch: Thrustmaster Ferrari GT Experience 3 in 1 Rumble Force Racing Wheel Zwart, PC, PlayStation 2, PlayStation 3
Of maakt dat de game ervaring alleen maar slechter?

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:07
@auto660 Heb je al eens gekeken naar een gamepad i.p.v. een stuur? Deze zijn meestal een stuk goedkoper en daarmee kan je ook al gefaseerd gasgeven, remmen en sturen.

Ik gebruik nu zelf gewoon een xbox 360 controller en dat werkt echt prima.
pricewatch: Microsoft Xbox 360 Wired Controller Zwart, PC, Xbox 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:25

auto660

1991 240 GL Brick

Dat kan ook inderdaad, maar een stuur geeft toch iets meer een auto gevoel. (of in dit geval een truck gevoel) Als dat niet haalbaar is gooi ik het op een gamepad.

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
In de loop der jaren heb ik gemerkt dat mijn stuurtjes altijd voor korte duur gebruikt worden en daarna op zolder liggen te verstoffen. Een gamepad heb je bij veel meer games wat aan, vandaar mijn suggestie :)

Wellicht kan je nog in V&A of Marktplaats kijken voor een tweedehands stuur. Zullen vast mensen zijn die hun stofzolder aan het opruimen zijn! Ik heb overigens geen ervaring met die Thrustmaster, daar kan ik dus niets over zeggen.

[ Voor 11% gewijzigd door Racemol op 21-03-2013 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Het spel is momenteel met 50% korting op origin!

http://store.origin.com/s...NL/pd/productID.255568200

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Racemol schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 15:22:
@auto660 Heb je al eens gekeken naar een gamepad i.p.v. een stuur? Deze zijn meestal een stuk goedkoper en daarmee kan je ook al gefaseerd gasgeven, remmen en sturen.

Ik gebruik nu zelf gewoon een xbox 360 controller en dat werkt echt prima.
pricewatch: Microsoft Xbox 360 Wired Controller Zwart, PC, Xbox 360
Een gamepad mist toch gevoel, trouwens, echt gefaseerd gas geven en remmen op een gamepad gaat niet (het is niet, 40% of 100%)

Een stuur is toch echt een betere optie als je aardig wat racegames speelt

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Koenvh schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 17:45:
[...]

Een gamepad mist toch gevoel, trouwens, echt gefaseerd gas geven en remmen op een gamepad gaat niet (het is niet, 40% of 100%)

Een stuur is toch echt een betere optie als je aardig wat racegames speelt
Ik ben het niet met je eens. Tuurlijk, of jij meer gevoel hebt bij een stuurtje dan bij een gamepad valt niet over te twisten. Ik heb dat zelf alleen niet en waarschijnlijk al helemaal niet bij een stuurtje van 35,00. In ETS2 vind ik zelfs een gamepad makkelijker omdat die 2 stuurknuppels heeft én een gas en rem hendel. 1 knuppel gebruik je dan om te sturen en de andere om rond te kijken. Vooral dat laatste mis ik bij een stuurtje.. Regelmatig is het nodig om je camera net even wat meer naar rechts/links te richten.

Het is echter wel degelijk mogelijk om met een gamepad gefaseerd gasgeven/remmen net als je dat met de pedalen bij een stuurtje doet. Dit kan je in ETS2 zelfs al zien bij het instellen, houd je de gas "hendel" haf in dan staat het balkje netjes op 50%. Zelfde voor het rempedaal en je stuur.

[ Voor 15% gewijzigd door Racemol op 21-03-2013 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Racemol schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 17:58:
[...]

Ik ben het niet met je eens. Tuurlijk, of jij meer gevoel hebt bij een stuurtje dan bij een gamepad valt niet over te twisten. Ik heb dat zelf alleen niet en waarschijnlijk al helemaal niet bij een stuurtje van 35,00. In ETS2 vind ik zelfs een gamepad makkelijker omdat die 2 stuurknuppels heeft én een gas en rem hendel. 1 knuppel gebruik je dan om te sturen en de andere om rond te kijken. Vooral dat laatste mis ik bij een stuurtje.. Regelmatig is het nodig om je camera net even wat meer naar rechts/links te richten.

Het is echter wel degelijk mogelijk om met een gamepad gefaseerd gasgeven/remmen net als je dat met de pedalen bij een stuurtje doet. Dit kan je in ETS2 zelfs al zien bij het instellen, houd je de gas "hendel" haf in dan staat het balkje netjes op 50%. Zelfde voor het rempedaal en je stuur.
Bij een stuurtje zat ik meer hier aan te denken: pricewatch: Logitech Driving Force GT Zwart, PC, PlayStation 2, PlayStation 3,

Ik ben het met je eens dat rondkijken handig is, hiervoor heb ik twee knoppen op het stuur die dat prima kunnen doen. Een €35,- stuur zal dat niet hebben, nee.

Het is toch een beetje realisme, een gamepad is een heel ander gevoel dan een stuur, maar dan moet het ook een beetje goede kwaliteit zijn.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07:57
Aan gebrek bij een stuurtje doe ik het met de muis. niet ideaal maar werkt beter dan tobo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadett
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 18:19
Analoge joysticks gebruiken voor gasgeven/remmen. Heb hier de goedkoopste Logitech playstations look-a-like controller en gedoseerd gasgeven met analoge stick werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij het platsen van mods moet je dan het spel opnieuw instaleren? of kan je dat dan gewoon met je profiel zien waar je mee bezig bent of moet je dan een nieuw profiel aan maken? (demo versie ben aan het kijken of het ook lukt met de demo versie :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 22:50:
bij het platsen van mods moet je dan het spel opnieuw instaleren? of kan je dat dan gewoon met je profiel zien waar je mee bezig bent of moet je dan een nieuw profiel aan maken? (demo versie ben aan het kijken of het ook lukt met de demo versie :) )
Waarom koop je het spel niet gewoon? ;)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Goed nieuws voor de mensen die wachten tot ie op Steam in de aanbieding is, dat is nu het geval!

50% korting, nu voor € 14,99
http://store.steampowered.com/app/227300/

Even kopen...
Gekocht :P

[ Voor 10% gewijzigd door SanderTje! op 22-03-2013 09:59 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

SanderTje! schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 09:28:
Goed nieuws voor de mensen die wachten tot ie op Steam in de aanbieding is, dat is nu het geval!

50% korting, nu voor € 14,99
http://store.steampowered.com/app/227300/

Even kopen...
Gekocht :P
Ik heb een key gekocht via GameKeyStore.net geloof ik (?) en dat was nog eens 2 euro goedkoper, binnen 3 uurtjes geleverd en ik ben niet afhankelijk van Origin. Dus ook nog een tip voor de mensen hier. P.s. die prijs is daar blijvend:
http://www.gamekeystore.n...-similator-2-retail-cdkey
(Je krijgt korting nadat je Creditcard aanklikt, is gewoon legit, geen problemen ondervonden)

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Volgens mij is de demo gewoon de volledige versie, met een lvl / time limiet en zou je dus gewoon mods moeten kunnen installeren. In plaats van blijven inventariseren of het kan, zou je het niet gewoon eens proberen? Modje downloaden, in de juiste map zetten en kijken of het werkt. Nog geen 2 min werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omdat ik nou de demo heb en ik het een beetje zonde vindt om nu heel het spel te moeten kopen tenzij er een site is waar ik aleen de serial key kan kopen?
Koenvh schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 07:45:
[...]

Waarom koop je het spel niet gewoon? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik rij zelf met de G27 een duur stuurtje, maar het is een stuk aangenamer rijden ;)
Gebruik het stuurtje nu ook in Dirt 3 en GTR2 ga ik eens proberen, was ook maar 9 euro in de steamstore.

Daarnaast kijk ik gewoon rond met mijn muis en heb ik 1 knopje op me shifter zitten om me beeld weer te centreren. Verder wil ik nog een keer de F5 en F6 en F7 op me stuur keybinden, maar dat heb ik nu nog op mijn Logitech G13 staan die naast mijn stuur ligt, ik kan niet zo makkelijk bij mijn toetsenboard die achter het stuurtje weer ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 00:34
Verwijderd schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:24:
omdat ik nou de demo heb en ik het een beetje zonde vindt om nu heel het spel te moeten kopen tenzij er een site is waar ik aleen de serial key kan kopen?

[...]
Als je nou hierop had gereageert;
Racemol schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 10:32:
Volgens mij is de demo gewoon de volledige versie, met een lvl / time limiet en zou je dus gewoon mods moeten kunnen installeren. In plaats van blijven inventariseren of het kan, zou je het niet gewoon eens proberen? Modje downloaden, in de juiste map zetten en kijken of het werkt. Nog geen 2 min werk.
.. had ik nog de indruk gehad dat je er nog enige moeite voor had willen doen.

En als je verder had gekeken dan je neus lang is had je deze post misschien ook wel gezien:
Kecin schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 09:47:
[...]

Ik heb een key gekocht via GameKeyStore.net geloof ik (?) en dat was nog eens 2 euro goedkoper, binnen 3 uurtjes geleverd en ik ben niet afhankelijk van Origin. Dus ook nog een tip voor de mensen hier. P.s. die prijs is daar blijvend:
http://www.gamekeystore.n...-similator-2-retail-cdkey
(Je krijgt korting nadat je Creditcard aanklikt, is gewoon legit, geen problemen ondervonden)
Daarbij is het hele spel kopen bij ETS2 zelf of alleen de serialkey elders gewoon het zelfde want bij beide download je het spel.

[ Voor 31% gewijzigd door Streskip op 23-03-2013 02:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand trouwens nog een mod waardoor er vrachten zijn van >= 26t? Ik heb al lopen zoeken maar kan nog niks vinden

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na 2 weken non stop spelen heb ik mods gedownload en vervolgens in het spel geplaatst doet het spel het in een keer niet meer "-.-" nouja dan misschien toch maar de full game halen een keer XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
kan iemand mij vertellen waarom de mods niet werken
heb er verscheidenen geplaatst er werken wel een paar maar niet allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Sommige mods weken alleen op een bepaalde versie van de game. Wellicht heeft het daar mee te maken?

Zonder exact te weten welke versie van de game jij hebt en welke mods het wel/niet doen blijft het gissen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn ets naar 1.3 gedaan vandaag de special trailer mod er in gezet maar doet het niet wel uit gepakt maar niks zo heb ik ook de intreur voor de scania met de laptop en al die radio's ook die krijg ik niet arij an de gang. ik rij wel met een scania R met een moter 1020 pk en drie assen achter'
zal kijken of een plaatje kan plaatsen hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Jay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:19

K-Jay

Klaas Jan

Mijn ervaring is dat mods niet altijd lekker werken. Kan inderdaad liggen aan de versie van je game, maar ook aan de aanwezigheid van andere mods.
Zo had ik een mod geinstalleerd die meer AI-traffic zou moeten opleveren, maar het resultaat was dat de verkeersintensiteit gelijk bleef en dat alle andere vrachtwagens (collega-truckers zeg maar) uit het spel verdwenen waren.

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik doe niet aan mods, de laatste keer dat ik mods probeerde was in GTA San Andreas, probeerde een politiemotor te vervangen door een Scania Torpedo. Kon ik GTA opnieuw installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etwintje
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 21:21
Als een nieuwe mod het niet gelijk doet, moet je bij het opstarten, als je je profiel kunt kiezen even op wijzigen drukken. Dan kun je rechts selecteren welke mods je wilt gebruiken. Zo kun je ook zonder opnieuw te beginnen een map pack installeren. Wel even op toepassen ofzo drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo

Vanaf welk level gaat je truck harder rijden dan 90 km/u ik zit al op level 14 maar mijn truck blijft 90 rijden terwijl ik al het laaste motorblok heb wat je met je 14e level kan halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:11

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Trucks mogen niet harder dan 90 kmp/h en zijn dus begrenst.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFearCreations schreef op maandag 01 april 2013 @ 23:41:
Trucks mogen niet harder dan 90 kmp/h en zijn dus begrenst.
Klopt. Dit is er wel met een mod af te halen, maar da's minder realistisch.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 23:04
Voor de mensen die hier met Noorwegen bezig zijn, doen jullie dit wel 1:1 of houden jullie dezelfde schaal aan als in de rest van de game/'sim' ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op maandag 01 april 2013 @ 23:19:
hallo

Vanaf welk level gaat je truck harder rijden dan 90 km/u ik zit al op level 14 maar mijn truck blijft 90 rijden terwijl ik al het laaste motorblok heb wat je met je 14e level kan halen
Gewoon 90 rijden, anders wordt het wel heel erg makkelijk om de levering binnen de tijd te halen (is nu ook niet moeilijk, maar toch)
Schuey schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 09:04:
Voor de mensen die hier met Noorwegen bezig zijn, doen jullie dit wel 1:1 of houden jullie dezelfde schaal aan als in de rest van de game/'sim' ? :)
Tuurlijk zelfde verhouding anders past het niet op de kaart en je wilt ook geen 1 op 1 verhouding. misschien in nederland 1 op 1, maar andere landen liever niet ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Pykow op 02-04-2013 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Dat vind ik juist de grootste tegenvaller van heel het gebeuren, dat het niet 1 op 1 is... Logistiek is er niet aan te beginnen natuurlijk, maar man wat had ik dat gaaf gevonden. Nu krijg je af en toe van die rare situaties bij op- en afritten door de schaling :)

Ooit! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:53

PauseBreak

derp!

Schuey schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 09:40:
Dat vind ik juist de grootste tegenvaller van heel het gebeuren, dat het niet 1 op 1 is... Logistiek is er niet aan te beginnen natuurlijk, maar man wat had ik dat gaaf gevonden. Nu krijg je af en toe van die rare situaties bij op- en afritten door de schaling :)

Ooit! ;(
Om niet te beginnen over de afritten die je niet kunt beremmen doordat je het stilstaande verkeer niet kunt zien :D

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Of driftend de afrit nemen omdat die bijna haaks linksen 5 meter naar beneden gaat :X
Levert soms wel spannende situaties op maar, maar 'less than ideal' dat wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagean
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-03-2021
Vrachtwagen tegemoet in een flauwe bocht, komt daarachter opeens een auto opduiken die gaat inhalen wtf, kan niet meer ontwijken en vol erop, resultaat 81% schade, ruimt € 73.000 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik heb 1x 21% schade gehad en dat is het hoogste tot nu toe van mij.
Meestal rij ik schade vrij, mits de AI niet stom gaat remmen op kruispunten.

Verdien nu 130.000 euro per dag, dus ik let nu ook niet meer op me snelheid of door roodlicht te rijden wanneer de kruising leeg is ;) Krijg me geld toch wel binnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schuey schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 09:04:
Dezelfde schaal als de rest van de game anders krijg je hele rare verhoudingen in de map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 14:05
Wat je kunt doen als je schade hebt;

Rit uitrijden en van vrachtwagen wisselen. Wissel daarna weer terug naar je oude truck en voilá schade weg!:) (kosteloos)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
ScuL schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 10:20:
[...]

Dezelfde schaal als de rest van de game anders krijg je hele rare verhoudingen in de map
Ik wacht geduldig af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

bartus1989 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 10:43:
Wat je kunt doen als je schade hebt;

Rit uitrijden en van vrachtwagen wisselen. Wissel daarna weer terug naar je oude truck en voilá schade weg!:) (kosteloos)
Een 2e truck kopen kost je 91.000 euro . 81% schade kost je iets meer an 70.000 euro. dus je moet wel erg veel schade rijden om kosten te besparen met dit truckje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sowieso zijn de afstanden in Scandinavië behoorlijk fors, ik deed gister een testritje Oslo - Malmö om de grensovergang te testen en ging daarna omhoog naar Jönköping om het 2-in-1 wegsysteem te testen en dat duurde een eeuwigheid zelfs met 150km/h (ik test de map met speedlimiter removal anders is er geen beginnen aan @ 90) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Mooi :)

Een testversie is altijd welkom, leuk om andermans werk te bekijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

ScuL schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 11:03:
[...]

Sowieso zijn de afstanden in Scandinavië behoorlijk fors, ik deed gister een testritje Oslo - Malmö om de grensovergang te testen en ging daarna omhoog naar Jönköping om het 2-in-1 wegsysteem te testen en dat duurde een eeuwigheid zelfs met 150km/h (ik test de map met speedlimiter removal anders is er geen beginnen aan @ 90) :D
Ben je een dag bezig per test :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Als je het 40 uur per week gedaan hebt praten we wel verder ;)

Hebben jullie nog nieuwe screenshots om te laten zien? Ben erg benieuwd naar de landschappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schuey schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 11:07:
Mooi :)

Een testversie is altijd welkom, leuk om andermans werk te bekijken ;)
Dat zeggen er wel meer ;) Om diverse redenen kunnen we op dit moment de map helaas alleen nog voor onszelf houden maar we blijven in ieder geval door bouwen totdat we een releasewaardig niveau hebben bereikt. Ondanks dat we nu de hele E6 erin hebben zitten er nog wel wat stukken waar helemaal geen decor staat omdat we meer baat hadden bij het afbouwen van de steden. (Zonder steden kan de game-engine geen routes maken). Zodra die er allemaal in zitten zal er een 1e release komen dan kunnen we daarna in opvolgende updates altijd nog het landschap bijschaven.

-edit-
De mooiste stukken tot nu toe zijn zeker de bruggen in Denemarken en het grensgebied tussen Zweden & Noorwegen. We gaan nog een flinke kluif hebben aan het maken van de Noorse hooggebieden richting de kust.. veel hoogteverschillen. Ik ben ook aan het kijken of er een praktische manier is om spiraaltunnels te bouwen (gebruikelijk in Noorwegen) 8)

In Oslo zijn we bezig met het bouwen van een tunnelbak voor de snelweg langs de haven, hierbij komen er ook ondergrondse afslagen die omhoog afbuigen..

[ Voor 25% gewijzigd door ScuL op 02-04-2013 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Klinkt goed, en logisch, maar een beta versie kan nooit kwaad, al is het alleen maar om te helpen het bestaande team uit te breiden ;)

Met een simpele loft moet je binnen een paar minuten al wel een basisvorm hebben voor zo een tunnel denk ik?

Ik vind het trouwens wel gek dat je je garage moet 'upgraden' voor je iemand in dienst kan nemen. Ik heb nu 30k, en heb geloof ik 180k nodig alleen voor die 'upgrade'?

[ Voor 25% gewijzigd door Schuey op 02-04-2013 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-11-2016
Schuey schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 11:39:
Klinkt goed, en logisch, maar een beta versie kan nooit kwaad, al is het alleen maar om te helpen het bestaande team uit te breiden ;)

Met een simpele loft moet je binnen een paar minuten al wel een basisvorm hebben voor zo een tunnel denk ik?

Ik vind het trouwens wel gek dat je je garage moet 'upgraden' voor je iemand in dienst kan nemen. Ik heb nu 30k, en heb geloof ik 180k nodig alleen voor die 'upgrade'?
Ik ben ook net begonnen met EST. maar je kan eventueel ook een lening beginnen want dan moet je vervolgens chauffeurs aannemen en ook nog een truck voor hun kopen. Dus dan ben je sowieso wel 270k kwijt

Xbone GT: sv3nnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongs dit is mij truck moet je echt zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Ik herinner me idd een mailtje van de bank dat ik tegen een lager tarief meer kon lenen idd, thanks :)
Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:59:
ok :P

[ Voor 44% gewijzigd door Schuey op 02-04-2013 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zetje een foto er op :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:59:
Mooie truck goed doorzien O-)
Zou een stuk mooier zijn als hij niet zo doorzichtig was :P

[ Voor 13% gewijzigd door Pykow op 02-04-2013 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

[img](URL van het plaatje)[/img]

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[img]http://ets2_00003[/img]

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2013 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 15:30:
[[url="http://ets2_00003"]afbeelding[/url]]
Upload hem wel eerst naar bijvoorbeeld je public dropbox folder en genereer daar dan via dropbox een URL voor.

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zou wat zijn, voor ieder plaatje dat je wilt uploaden een domein aanvragen :P

€ 20,- per jaar per plaatje, kassa :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond m'n oude beamer weer aan de gang gekregen (2 jaar geleden van een stage adres gekregen, 8 jaar oud ofzo dat ding, maar nog de originele lamp met nog 1900 branduren te gaan, z.g.a.n dus).

Even ETS2 geprobeeerd, best leuk, 2 x 2 meter. Maar niet echt goed scherp te stellen en te weinig ruimte (!) met 1024x768 :P

Tis wel leuk film kijken nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op woensdag 03 april 2013 @ 22:18:
Vanavond m'n oude beamer weer aan de gang gekregen (2 jaar geleden van een stage adres gekregen, 8 jaar oud ofzo dat ding, maar nog de originele lamp met nog 1900 branduren te gaan, z.g.a.n dus).

Even ETS2 geprobeeerd, best leuk, 2 x 2 meter. Maar niet echt goed scherp te stellen en te weinig ruimte (!) met 1024x768 :P

Tis wel leuk film kijken nu :)
1024x768 op 2x2 meter?! Hoeveel zicht heb je dan vanuit de cabine? :X

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eigenlijk net zoveel als op mijn 19" schermpje met 1680x1050 :P Tis alleen allemaal wat groter, zicht is nagenoeg hetzelfde, maar het speelde vervelend, met het toetsenbord op m'n knieën, dus nog ff Dirt2 geprobeerd (dat is wel erg vet, ook op die ruk resolutie) en daarna Game of Thrones gaan kijken op m'n muur

[ Voor 43% gewijzigd door FastFred op 04-04-2013 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FastFred schreef op donderdag 04 april 2013 @ 09:10:
Eigenlijk net zoveel als op mijn 19" schermpje met 1680x1050 :P Tis alleen allemaal wat groter, zicht is nagenoeg hetzelfde, maar het speelde vervelend, met het toetsenbord op m'n knieën, dus nog ff Dirt2 geprobeerd (dat is wel erg vet, ook op die ruk resolutie) en daarna Game of Thrones gaan kijken op m'n muur
kan je niet een xbox controller pakken? wel vet! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xdoos? Blegh...

En om de een of andere manier is in ETS2 het beeld niet scherp te krijgen, terwijl als ik gewoon m'n desktop laat weergeven de boel wel gewoon echt scherp is en films etc. ook.

Dus gamen blijf ik gewoon lekker op het beeldscherm doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De AI vond het nodig om in te halen in een onoverzichtelijke bocht. Resultaat: :/
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DwW3Opy.jpg

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein vraagje... wat doe je op de verkeerde weghelft? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 08:31:
Ik denk dat hij daar een grote crash heeft gemaakt en daarom nu links staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagean
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-03-2021
Koenvh schreef op donderdag 04 april 2013 @ 22:49:
De AI vond het nodig om in te halen in een onoverzichtelijke bocht. Resultaat: :/
[afbeelding]
Valt nog mee, vorige week precies hetzelfde, ook in een flauwe bocht, kon niet meer remmen, resultaat 82% schade, was iets van € 73.000 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heey mensen
Ik denk dat jullie mij wel kunnen helpen ik heb net mijn ets 2 binnen gehad maar dit is de 1.1.1 versie hoe kan ik de nieuwere instaleren? en hoe moet ik die dan in de ets 2 map plaatsen

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:17:
heey mensen
Ik denk dat jullie mij wel kunnen helpen ik heb net mijn ets 2 binnen gehad maar dit is de 1.1.1 versie hoe kan ik de nieuwere instaleren? en hoe moet ik die dan in de ets 2 map plaatsen

gr
http://www.eurotrucksimulator2.com/update.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 08:31:
Pykow schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 09:26:
[...]

Ik denk dat hij daar een grote crash heeft gemaakt en daarom nu links staat.
d:)b

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de screenshots van de nieuwe scandinavie map zien er erg nice uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 23:21:
de screenshots van de nieuwe scandinavie map zien er erg nice uit!
Thanks hier is onze pagina
http://www.facebook.com/ETS2Scandinavia

met TSM hebben we niets te maken
-edit-

ah die link klopt ook ja

[ Voor 5% gewijzigd door ScuL op 06-04-2013 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
FastFred schreef op donderdag 04 april 2013 @ 22:30:
Xdoos? Blegh...

En om de een of andere manier is in ETS2 het beeld niet scherp te krijgen, terwijl als ik gewoon m'n desktop laat weergeven de boel wel gewoon echt scherp is en films etc. ook.

Dus gamen blijf ik gewoon lekker op het beeldscherm doen
Doe het zelf ook op een beamer maar is hier gelukkig wel scherp te krijgen en lekker met controller spelen alhoewel ik het wel fijner vind spelen met tobo. Nadeel van de beamer is dat ik het overdag niet kan spelen want kan de woonkamer helaas niet donker genoeg krijgen overdag :(

Misschien toch maar eens nadenken over een stuurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk idee voor een mod: door heel Europa borden dat je nu in die en die provincie bent, meer steden (denk aan: Bordeaux, Rome, Warschau), ook kleinere eilanden (denk aan: Sicilië, Corsica), meer landen (denk aan: Spanje, Griekenland en de Scandinavische landen), met dit laatste zijn ze al bezig :). Wat denken jullie hierover?

Ik heb hem trouwens ook werkende gekregen op m'n Mac, via Wine :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2013 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In onze mod hebben we in heel Duitsland de Bundesländer toegevoegd.. als je bij Groningen de grens over gaat staat daar een Willkommen in Niedersachsen.. etc etc :)

Maar we hebben nog veel meer ideeën om dit soort dingen toe te voegen, ook de bekende bruine borden bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 00:49
Mooi zo'n actieve club hier op GoT :).

Ik mis eigenlijk nog ergens een lijstje met mods en hun kwaliteit. Mods zijn nu op verschillende websites/forums te vinden en met weinig info over hun kwaliteit en onderlingen afhankelijkheden..

Welke mods moet ik hebben nu ik een goed draaiende business heb? (3 garages, 11 trucks, geen schuld. Het rijden vind ik ineens niet meer boeiend :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand dit al eens getest? http://playextensionsgame...r-2-multiplayer-mod-2013/
Of fake?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wie is er naast mij nog meer bereid om te testen?
EDIT: Survey, fake... :)

[ Voor 4% gewijzigd door Koenvh op 06-04-2013 20:34 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even een filmpje gemaakt.. ritje Flensburg naar Harwich over Esbjerg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
ScuL schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 21:01:
Even een filmpje gemaakt.. ritje Flensburg naar Harwich over Esbjerg
Mooi ritje.. Ook een lekker relaxed melodietje op de achtergrond. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Leuk ScuL :)
Dacht even dat mijn winamp nog aan stond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu ik Europa wel grotendeels ontdekt heb, wil ik wel eens beginnen aan TSM (Trucksim-map.de), alleen hiervoor moet ik een nieuwe save beginnen.. Is er een manier om een save over te zetten zodat ik ook opdrachten in de nieuwe steden kan aannemen? Of heeft iemand een save voor me?

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Odessa schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 23:21:
[...]

Mooi ritje.. Ook een lekker relaxed melodietje op de achtergrond. :P
Dacht al dat het wel in de smaak zou vallen bij de doorgewinterde trucker 8)
Volgende keer wat anders :)
Koenvh schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 23:34:
Nu ik Europa wel grotendeels ontdekt heb, wil ik wel eens beginnen aan TSM (Trucksim-map.de), alleen hiervoor moet ik een nieuwe save beginnen.. Is er een manier om een save over te zetten zodat ik ook opdrachten in de nieuwe steden kan aannemen? Of heeft iemand een save voor me?
Op de manier zoals de engine werkt kun je geen nieuwe map gebruiken zonder een nieuw profiel te starten. Het probleem zit in de routes tussen de steden en de company's. De routes worden vastgelegd in het profiel zodra je hem opstart, maar als er in de tussentijd dus steden en routes bijkomen dan worden die routes genegeerd. De enige manier om dus alles erin te krijgen is door een nieuw profiel te starten..
Er is een moneycheat beschikbaar, die gebruiken en wat rondrijden dan heb je zo weer wat opgebouwd (houdt ook de challenge erin ipv 15 vestigingen 40 trucks en miljoenen op de bank imo)

[ Voor 62% gewijzigd door ScuL op 06-04-2013 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:11

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Blij dat dit nog actief wordt gespeeld, ik heb het al een tijd niet meer gedaan. Zit te wachten op de map van Scul voordat ik er weer eens aan begin. Hopelijk is er tegen die tijd ook een fatsoenlijk te modden amerikaanse truck.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Reisproject geinstalleerd, maar alle vrachtwagens van de AI rijden nu zo'n 110. dit is dus erg irritant… welk onderdeel moet ik verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 07 april 2013 @ 15:33:
Ik heb Reisproject geinstalleerd, maar alle vrachtwagens van de AI rijden nu zo'n 110. dit is dus erg irritant… welk onderdeel moet ik verwijderen?
Da's raar..bij mij rijden ze nog net zo sloom als altijd. :X
Heb je niet een andere mod in je map zitten die dat veroorzaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tornado1.0
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20:37

Tornado1.0

Work in progress

Ik heb dit spel een paar dagen geleden pas ontdekt, en er al redelijk verknocht aan :p Ben nu lvl 12 met net een nieuwe truck (goedkope Volvo met een na hoogste motor) en wil nu gaan kijken naar extra werknemers. Ik vraag me alleen af hoe dat zit met winst want die gehuurde mensen hebben maar weinig bonussen en vragen toch redelijk wat per rit (350/levering + 10~11/km). Is dat echt rendabel voor de kosten die je er mee maakt (onderdak/ truck /brandstof /boot)?

If at first you don’t succeed, call an airstrike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Die extra rijders is niet zo geweldig uitgewerkt. Je kan er niets aan instellen en hun salaris gaat vanzelf omhoog als ze in lvl omhoog gaan. Om eerlijk te zijn let ik niet eens meer op het salaris, als ik een truck "over" heb dan huur ik een chauffeur in en let dan op het plaatje ;)

In het begin ontvang je een paar honderd euro per rit van zo'n chauffeur maar later kan dit best omhoog gaan. Mijn garages met 5 rijders doen zo'n 50.000 per week in winst. Dus nut heeft het uiteindelijk wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tornado1.0, van harte gefeliciteerd. :) Je kunt je chauffeurs ook opleiden door ze te laten focussen op een bepaald onderdeel zoals ADR, lange afstand, breekbare lading etc. Als je iedere chauffeur in iets anders laat specialiseren en een paar allrounders heb je een mooit gevarieerd clubje. Alleen is het wel zo dat als één balkje helemaal vol is je toch wel naar de andere gaat tot alles vol is. Ze gaan steeds meer geld opbrengen dus rendabel op langere termijn is het zéker. Maar SCS had hier idd meer mee kunnen doen. Wie weet wat de nieuwe update brengt, er schijnen het één en ander aan nieuwe dingen toegevoegd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 00:49
Succesvol worden met andere berijders is erg eenvoudig in ETS2:
- Niet lenen (is onrendabel omdat ze in het begin erg weinig verdienen)
- Alle euro's in nw trucks/drivers/garages stoppen (betaalt zichzelf terug na een tijdje). Voor jezelf zou ik idd een simpele truck met een grote motor aanbevelen om geld te besparen. Koop garages aan de rand (Bratislava, noord Engeland, Italie) en niet in het midden (kortere ritten, zie ook het volgende punt)
- Zet alle drivers op long distance training, dat is veruit de grootste enabler van hogere incomes. Dat geldt ook voor je eigen training btw.

ETS2 is vrij consistent. Er zit waarschijnlijk een simpel algoritme in dat xx% kans geeft op een no-job, en anders afhankelijk van trainingsniveau een rit gaat doen en jou de winst uitkeert. Er zitten in ieder geval weinig verrassingen in de inkomsten en deze lopen op richting de 10k euro per driver per dag (average) na een paar maanden simulatietijd.

Dingen die geen invloed hebben:
- Truck (er is geen concept van tevredenheid van de drivers)
- Truck opties (ze rijden niet sneller met snellere motor)
- Driver salaries, ratings, etc. Ze zijn homogeen en er is geen interactie tussen de drivers (een "gevarieerd clubje" levert geen extra inkomen op). De ratings lopen op met de skills van de drivers. Ze hebben geen ongelukken en komen niet te laat. Ze verdienen ook vrijwel hetzelfde. Wellicht dat verschillende specialisaties iets kunnen betekenen qua no-jobs (dus: wellicht dat specialisten meer werk kunnen vinden), maar zelfs mijn meest ervaren drivers met hogere ratings dan ikzelf (ze zitten over de 6.0) hebben wel eens een no-job: volgens mij bestaat de kans daarop altijd)

Ik heb (geloof ik) ~25 drivers en die volgen allemaal precies hetzelfde pad. Ik hoop dat er in toekomstige versies meer aandacht wordt gegeven aan dit deel van de game, want de hele 'struggle' is er voor mij inmiddels wel uit: als ik een paar quick-travels doe tussen mijn garages verdienen mijn drivers een paar miljoen euro voor mij (in 3 minuten). Nu moet ik op zoek naar een nieuwe challenge... ;w

[ Voor 17% gewijzigd door Config op 10-04-2013 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Ik heb nog een leuk truucje gevonden om garages automatisch te ontdekken. Leuk voor een test profiel o.i.d.

spoiler:
Je kan je profiel bijwerken en je preffered truck design wijzigen. Nadat je dit gedaan hebt krijg je na een aantal kilometers rijden een reclame e-mail van je nieuwe preffered truck merk. Daarna is de "large" garage van dat merk automatisch ontdekt.
Pagina: 1 ... 15 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.