Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselross
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 21:19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:03

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Persoonlijk zie ik ook niet direct in waarom dit zo'n geweldige feature zou zijn... Het zou meer een vervanging van AI trucks zijn. Stel je ook eens voor dat je een truck inhaalt en dat dan ineens die speler zijn tobo zijn truck helemaal naar links haalt waardoor beide trucks getotaled worden :P .

Persoonlijk lijkt het me interessanter om een online simgame (world) te hebben die allerlei sims combineert tot één grote online game. Als die game dan user generated content met open armen zou ontvangen, dan zou het ook nog eens erg lang 'vers' kunnen blijven.

Edit: Momenteel ben ik druk in de weer om te kijken hoe haalbaar een dergelijk project zou zijn :) .

[ Voor 9% gewijzigd door RoofTurkey op 03-03-2013 19:21 ]

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 14:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Zat vandaag is te denken over een nieuwe map. Alle landen in Europa laten vervallen, en 1 gigantische stad maken met daarin 150+ bedrijven. Dus veel stoplichten, rotondes, misschien 1 richtings wegen. En dan met realischtische afstanden. Zou mij wel mooi lijken?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

NoFearCreations schreef op zondag 03 maart 2013 @ 19:22:
Zat vandaag is te denken over een nieuwe map. Alle landen in Europa laten vervallen, en 1 gigantische stad maken met daarin 150+ bedrijven. Dus veel stoplichten, rotondes, misschien 1 richtings wegen. En dan met realischtische afstanden. Zou mij wel mooi lijken?
Het zou leuk zijn, als er een dergelijke stad zou toegevoegd worden. Het weghalen van de lekker lange snelweg ritten zou toch wel een beetje jammer zijn imo.

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou graag iets willen als Groningen > Amsterdam. Dat je dan eerst de stad Groningen uit moet, dan een lang stuk snelweg, en dan de stad A'dam in. Allemaal 1:1 natuurlijk

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Toevoegen zal denk ik niet gaan, is niet genoeg ruimte voor. Als ik wist hoe je kon mappen, zou ik het wel proberen.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFearCreations schreef op zondag 03 maart 2013 @ 20:50:
Toevoegen zal denk ik niet gaan, is niet genoeg ruimte voor. Als ik wist hoe je kon mappen, zou ik het wel proberen.
http://www.scribd.com/doc...ulator-Map-Editing-Manual
YouTube: Euro Truck Simulator 2 / Map Editor editierbereit machen [German Tutorial]
YouTube: Euro Truck Simulator 2 Map Editor tutorial

Overigens lijkt het mij wel leuk om meer Nederland te maken, of een stad op ware grootte. Iemand anders ook zin? DM me dan maar :P

[ Voor 10% gewijzigd door Koenvh op 03-03-2013 21:26 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 00:34
Van iRacing naar ETS 2. Bevalt goed. Vroeger eens mee geweest op de truck, ritje Duitsland - Frankrijk - Engeland. Was erg leuk. Toen ik hoorde dat het spel 3 schermen ondersteund in een review op Youtube was ik om. Ik heb eerst een paar ritjes gedaan om te oefenen, nu met een lening een Scania gekocht. Morgen nog eens doen..

Edit:
Zal nog even mijn ervaring tot nu toe delen. Besturing is wel oke denk ik, het parkeren gaat me redelijk goed af met behulp van de andere camera's. Vooral die van bovenaf is erg handig. Nu een beetje ontdekken hoe ik me eigen bedrijf ga runnen.

[ Voor 28% gewijzigd door Streskip op 04-03-2013 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koenvh schreef op zondag 03 maart 2013 @ 20:59:
Overigens lijkt het mij wel leuk om meer Nederland te maken, of een stad op ware grootte. Iemand anders ook zin? DM me dan maar :P
Geen zin (of kennis) om eraan mee te werken, maar op mijn verlanglijstje staat een 'echte' snelweg, dus eentje met de ware 'real life' lengte. De reden dat ik ETS2 nooit meer speel, is eigenlijk voornamelijk het Madurodam-gevoel dat ik steeds krijg als ik rondrij. Het is allemaal te klein en te beperkt. Geef me een A1 of een A2 en ik ben helemaal blij. ;) En dan hoef ik nog geeneens alle afslagen af te kunnen, maar ik wil ze wel zien! Ik heb liever één complete maar 'echte' snelweg dan dat hele wegstelsel van een soort nep-Europa dat nu in het spel zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 14:05
Weet iemand hier hoe je radiozenders die zonder .asx file verkregen zijn, om die af te kunnen spelen in de game? Gaat om: http://listen.radionomy.com/radiodisneyfever (en ja ik weet het, Disney muziek) Maar ik zou hem graag als radio zender willen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagean
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-03-2021
Kan me hier aardig in vinden, alleen hoeft het niet 1 stad te zijn, alleen morgen de steden wel iets groter, je hebt lange stukken snelweg, en dan kom je in een stad, 2 of 3 stoplichten door en 2x afslaan en je bent ter plaatse, dat vind ik wat jammer. In de steden rijden vind ik nu net het leukste stukje van de rit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Ik ga me eigen is inlezen in het maken van een map. Mischien is het wel mogelijk om 3 steden te maken op de uiterste punten van de map, en die dan met brede realistische snelwegen met elkaar te verbinden.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

NoFearCreations schreef op maandag 04 maart 2013 @ 10:42:
Ik ga me eigen is inlezen in het maken van een map. Mischien is het wel mogelijk om 3 steden te maken op de uiterste punten van de map, en die dan met brede realistische snelwegen met elkaar te verbinden.
Graag zou ik je wel willen helpen hoor :) . Al moet ik wel zeggen dat ik ook een noob ben met ETS2 mods...

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou zeker willen helpen (maar dat wist je al).
De steden zijn nu gewoon te klein helaas. Neem als voorbeeld A'dam, ik snap dat het op schaal is, maar dit is wel erg overdreven.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat kan, de grootste ellende is dat maps niet met elkaar te combineren zijn.
Ik zou willen dat de mdb bestanden konden overlappen en dat je zo meerdere maps aan elkaar kon stitchen. Als dat kon hadden we nu heel Europa al gehad..

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Heb als het goed is woensdag vrij, dan ga ik me er is in verdiepen.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Het mappen gaat nog niet lukken, ik krijg de originele map niet geopend.
Als ik het dev menu "edit europa" doe, krijg ik de eerste 2 fout meldingen. Probeer ik hem in de map editor te laden, krijg ik melding 3, 4 en 5. Base is uitgepakt, volgens tutorial op YT.

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2q096ja.jpg

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Ik krijg dezelfde errors, maar ik denk/hoop dat er een simpele fix voor is.

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Ik hoop het ook, een map vanaf niks opbouwen is mij te veel werk.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:11

Pykow

Angelo OTR

Lampuhkap schreef op maandag 04 maart 2013 @ 09:50:
Weet iemand hier hoe je radiozenders die zonder .asx file verkregen zijn, om die af te kunnen spelen in de game? Gaat om: http://listen.radionomy.com/radiodisneyfever (en ja ik weet het, Disney muziek) Maar ik zou hem graag als radio zender willen :)
van MoH radio naar Disneyfever :P

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Vanavond eens spelen met mijn (zojuist door mijn vriendinG opgepikte) stuur!
pricewatch: Logitech Driving Force GT Zwart, PC, PlayStation 2, PlayStation 3

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Het rijd een stuk leuker met een stuur, ik heb zelf de Logitech G27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Pykow schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:59:
[...]

Het rijd een stuk leuker met een stuur, ik heb zelf de Logitech G27
Ja de G27 zou ik graag aanschaffen, maar voor die paar minuten die ik maar speel is het echt onzin om zoveel geld uit te geven. Nu heb ik voor 100 euro een stuurtje dat 900 graden kan draaien, én force feedback heeft. Prima voor:
- Farming simulator
- Street cleaning simulator
- Ambulance simulator
- Euro truck simulator
- Grand Turismo

Overigens is de G27 echt een stoer ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Kecin schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 16:13:
[...]

Ja de G27 zou ik graag aanschaffen, maar voor die paar minuten die ik maar speel is het echt onzin om zoveel geld uit te geven. Nu heb ik voor 100 euro een stuurtje dat 900 graden kan draaien, én force feedback heeft. Prima voor:
- Farming simulator
- Street cleaning simulator
- Ambulance simulator
- Euro truck simulator
- Grand Turismo

Overigens is de G27 echt een stoer ding!
Vanwaar street cleaning en ambulance simulator? Ik heb ze niet gespeeld, maar ze leken mij toch wel de zwakste schakels van de sim wereld.

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

RoofTurkey schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 16:30:
[...]

Vanwaar street cleaning en ambulance simulator? Ik heb ze niet gespeeld, maar ze leken mij toch wel de zwakste schakels van de sim wereld.
Doordat het zo droevig slecht is tovert het een glimlach op mijn gezicht :o :*) :'( :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoofTurkey schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 14:35:
Ik krijg dezelfde errors, maar ik denk/hoop dat er een simpele fix voor is.
Je moet in je ETS2 folder een nieuwe map aanmaken met de naam base.
Daarin maak je een nieuwe map met de naam map
Vervolgens stop je europe.mdb daar in.

Iedere keer als je de map opslaat moet je het bestand uit de map folder kopiëren, in een scs bestand verpakken (zonder compressie) en hem in de mods folder zetten, anders leest hij hem niet correct bij het (her)openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Dat heb ik gedaan, maar dan wil hij hem nog niet openen.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

ScuL schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 17:00:
[...]

Je moet in je ETS2 folder een nieuwe map aanmaken met de naam base.
Daarin maak je een nieuwe map met de naam map
Vervolgens stop je europe.mdb daar in.

Iedere keer als je de map opslaat moet je het bestand uit de map folder kopiëren, in een scs bestand verpakken (zonder compressie) en hem in de mods folder zetten, anders leest hij hem niet correct bij het (her)openen.
Dat laatste miste ik, zal het zsm nog eens proberen op die manier.

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rechts klikken op europe.mdb, properties en checken of hij op read-only staat?

Ik had hier in het begin ook problemen mee maar heb het op de een of andere manier opgelost - herinner me alleen niet hoe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoofTurkey schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 16:30:
[...]

Ik heb eergister eens Garbage Truck Simulator gekeken (van Nerd Plays op Youtube _/-\o_ ). En dat ziet er echt gruwelijk slecht uit. De graphics waren in 2001 al achterhaald zeg maar....

De enige sims die ik met plezier speel (of gespeeld heb) zijn FS2002, 2004 en FSX, Euro Truck Simulator 2, en Farming Simulator. De rest is toch wel van zo'n dieptrieste kwaliteit of is buggy

[ Voor 17% gewijzigd door FastFred op 07-03-2013 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Ik mag nu munitie vervoeren, dat levert veel meer op dan bijvoobeeld waardevolle lading. Wat doet de chasis upgrade precies? Merk niet veel nieuws nu 6 wielen heb ipv 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Je truck wordt wat stabieler en je kan andere vracht meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuppie007
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-09 07:51
Pykow schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 13:55:
Je truck wordt wat stabieler en je kan andere vracht meenemen.
ik heb het me ook als 'ns afgevraagd. kun je eens voorbeelden geven van wat allemaal?

dus als het goed is spin je met extra assen de bocht niet meer uit als je 90+ rijdt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:03
Ik merk altijd wel dat de truck wat stabieler wordt met een 6x2(4) chassis maar nog nooit gezien dat je andere ladingen mee kan nemen. Volgens mij is dat lariekoek.

Het grootste nadeel is dat je brandstoftank gehalveerd (als je mazzel hebt) wordt. Bij de MAN ga je van 1200 (of 1250?) naar 450l toe. Dat vind ik nogal weinig. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik altijd de langste rit pak, en dan dus onderweg 2 keer moet tanken ofzo.

[ Voor 45% gewijzigd door Racemol op 07-03-2013 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 20:25
Is er ergens een lijst met de motoren die je kan kiezen per merk en bij welk level deze vrij komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:51

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Racemol schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 19:28:
Ik merk altijd wel dat de truck wat stabieler wordt met een 6x2(4) chassis maar nog nooit gezien dat je andere ladingen mee kan nemen. Volgens mij is dat lariekoek.

Het grootste nadeel is dat je brandstoftank gehalveerd (als je mazzel hebt) wordt. Bij de MAN ga je van 1200 (of 1250?) naar 450l toe. Dat vind ik nogal weinig. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik altijd de langste rit pak, en dan dus onderweg 2 keer moet tanken ofzo.
In theorie zou je natuurlijk wel hogere gewichten kunnen vervoeren, maar sowieso is dat niet nodig omdat het zwaarste geval nog maar 25 ton is.

Oplossing is om die zuinig rijden blokjes allemaal vol te hebben, ik doe met de enkele tank van de Scania rustig 2000 KM; genoeg voor de langste rit ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Jay
  • Laatst online: 16-09 21:35

K-Jay

Klaas Jan

N.a.v. dit topic ben ik ook begonnen met ETS2. Als controller gebruik ik een gamepad.
Na een paar inhuurritten heb ik 100k geleend en een eigen truck gekocht.

Klopt het dat er alleen maar ritten worden aangeboden vanuit steden die je al ontdekt hebt? In mijn geval waren er alleen maar ritten tussen NL en Engeland en ik wil wel eens wat meer van Europa zien. Dus ben ik leeg naar Parijs gereden ("ontdekt" omdat daar een dealer zit) om daar een rit te scoren. Onderweg kreeg ik een melding "+ 50XP voor 100KM vrij rijden" :)

Wat me gisteren opviel: ik zie helemaal geen andere vrachtwagens meer rijden. Alleen maar personenauto's. Het hele stuk naar Parijs geen enkele collega gezien...

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

K-Jay schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 13:27:
N.a.v. dit topic ben ik ook begonnen met ETS2. Als controller gebruik ik een gamepad.
Na een paar inhuurritten heb ik 100k geleend en een eigen truck gekocht.

Klopt het dat er alleen maar ritten worden aangeboden vanuit steden die je al ontdekt hebt? In mijn geval waren er alleen maar ritten tussen NL en Engeland en ik wil wel eens wat meer van Europa zien. Dus ben ik leeg naar Parijs gereden ("ontdekt" omdat daar een dealer zit) om daar een rit te scoren. Onderweg kreeg ik een melding "+ 50XP voor 100KM vrij rijden" :)

Wat me gisteren opviel: ik zie helemaal geen andere vrachtwagens meer rijden. Alleen maar personenauto's. Het hele stuk naar Parijs geen enkele collega gezien...
Bij snelle opdrachten krijg je inderdaad alleen de mogelijkheid om een opdracht aan te nemen in de steden waar je al eens bent geweest, dat moet het leuk om alle steden te gaan bezoeken.
Als je een eigen truck koopt, dan begin je in de stad waar je je truck hebt gekocht. als je bijvoorbeeld de DAF XF hebt gekocht van 94.000 euro dan begin je in Amsterdam weer te rijden. Je zou dan een vracht moeten kiezen vanuit amsterdam naar een nieuwe stad die je nog niet hebt ontdekt.
Wanneer je dan aankomt in bijvoorbeeld Munchen, dan pak je weer een ritje van munchen naar london en ga zo maar door. beetje bij beetje ontdek je heel de map en als je een eigen truck hebt, rij je meestal vanaf de stad waar je bent, naar een nieuwe stad.

ik moet nog 3 steden ontdekken, Southhampton, Newcastle, Osnabruck en worclaw. Overige steden ben ik al meerdere malen geweest en heb nu 70% ontdekt (wil je 100% halen dan moet je iedere bedrijven terrein, benzine pomp, garage, uitzendbureau het pakeerterrein op rijden en ook alle binnen straatjes afrijden totdat niks meer grijs is maar alles de kleur geel heeft.) van de europa map.

ik ben nu zelf level 28 en ben nu ook eerst mijn milieu blokjes aan het volmaken om me tank te besparen.
ik heb 21 (incl. me zelf) in dienst en verdien iets meer dan 1 ton per dag op dit moment.
Heb garage in Rotterdan, Parijs,London en in praag. Wil er nu nog eentje in het noorden van duitsland Bremen ofzo en nog eentje in manchaster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het werkt met een afstandsratio. Als je bijv. in Hamburg je game begint dan krijg je ritjes naar Groningen, Rostock, Berlijn. Begin je je game in Zürich dan krijg je Lyon, Basel, Stuttgart. Des te meer XP je verzameld des te meer punten je kunt weggeven aan langere afstanden, des te meer steden zul je ontdekken en dus ook verdere banen krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Ik vind het jammer dat de GPS niet werkt zoals bijvoorbeeld in TDU 2. Dat je dus een punt op de kaart aan kunt klikken (wat je al ontdekt hebt) om daar vervolgens de GPS op in te stellen.

Nu kan je je alleen vanuit de garage beheerder naar de dichtstbijzijnde stad gaan in die buurt die je al hebt ontdekt. Dit dus om de laatste grijze stukken geel te maken die ik eerst overgeslagen heb of over het hoofd heb gezien..

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Het rijden met het stuur is echt geweldig, inmiddels een officiele key gekocht! Maar ik moet wel zeggen dat zonder moneycheat het nogal lang duurt om dingen vrij te spelen. Aangezien ik een full-time (nja, nog wel langer) baan heb ben ik toch begonnen met enorm te cheaten. Die paar uurtjes per week die ik kan spelen zijn niet genoeg om anders een paar leuke upgrades te kunnen doen.

Iemand enig idee of savegames over te zetten zijn? Zo ja, wil er iemand een savegame posten? Lijkt me leuk om meerdere garages enzo te hebben :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Volgens mij zijn savegames niet om te zetten.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Als het je gewoon om trucken gaat en niet zoveel om geld of XP geeft zou ik gewoon de JCV money and xp mod gebruiken. Elke rit krijg je dan veel meer geld en XP en kan je gewoon trucken zonder je druk te maken om het financiele plaatje. Het wordt dan echter wel snel eentonig.

Je kan hem hier vinden: http://ets2-mods.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=29

Ik heb meestal een aantal profielen met verschillende mods (dat kan gelukkig nu!). Een aantal serieuze profielen waarbij ik bijna geen mods gebruik en eentje om lekker aan te klooien. Daar heb ik die JCV mod bijvoorbeeld aan staan.

[ Voor 25% gewijzigd door Racemol op 10-03-2013 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

Want iedereen leest elke post die hier word geplaatst?

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omdat er in de TS een lijst staat met websites waar mods te vinden zijn. Oh wacht, we zitten hier op GoT, waar iedereen commentaar op iedereen heeft....

Ik heb besloten geen onderhoud en reparatie's meer te doen. Ik ga flink veel lange afstanden rijden en zien hoelang ik kan blijven rijden :P

[ Voor 16% gewijzigd door FastFred op 10-03-2013 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Ik begrijp je opmerking wel FF en ik weet dat deze mod al een aantal keer voorbij is gekomen. Soms, zoals in dit geval, kan het helpen om iemand te wijzen op een bepaalde mod zodat hij niet het topic van begin tot eind hoeft door te nemen. Jij loopt al een hele tijd mee in dit topic en weet welke mods er te krijgen zijn. Iemand die net binnen komt wellicht niet, vandaar mijn advies. Daar doe ik toch niemand kwaad mee?

Leuke test-case btw, ben wel benieuwd hoe het afloopt. Nu maar hopen dat de AI zich een beetje gedraagt zodat je ook echt een flink aantal kilometers kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de beginstand van de km-teller niet opgeschreven, dus geen idee hoeveel km ik nu al gereden heb, trekker zit nu op 16% "schade" waarvan 14% veroorzaakt wordt door de banden

[ Voor 14% gewijzigd door FastFred op 10-03-2013 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuppie007
Eigenlijk zou iets meer managemant ook wel leuk zijn, gewoon zelf een vracht zoeken voor je chauffeurs. Heb je geen gezeur dat ze vaak korte ritjes doen, die alleen geld kosten. En ook zelf trailers kopen enzo.

Wat ook wel een mooie uitbreiding zou zijn is dat het vermogen ook daadwerkelijk meespeelt voor de tijd die de chauffeurs over hun ritje doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagean
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-03-2021
wuppie007 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 11:16:
Wat ook wel een mooie uitbreiding zou zijn is dat het vermogen ook daadwerkelijk meespeelt voor de tijd die de chauffeurs over hun ritje doen...
Klopt, nu koop je eigenlijk alleen de goedkoopste auto's omdat er toch geen verschil in zit. Ik hoop eigenlijk dat ze nog een keer met een upgrade / mod komen, waarbij je ook je eigen vrachtauto's kunt tegen komen.

En ze mogen de laad en losplaatsen wel wat uitdagender maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We hebben inmiddels Zweden bereikt, Malmö en Göteborg zitten er in, nu gaan we de E6 doortrekken naar Oslo :)

Gisteren een partij Noorse en Finse verkeersborden ingeladen dus nu verder met bewegwijzering

Afbeeldingslocatie: http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/c160.0.403.403/p403x403/531617_403532116409846_1705909335_n.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door ScuL op 14-03-2013 11:27 . Reden: image ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bijna 4000km in de test en de "schade" is van 19% naar 25% gegaan. Als ik nu met F7 mijn schade bekijk wordt er wel gewaarschuwd dat ik een werkplaats op moet zoeken. 24% komt van de banden, de rest is van de motor, chassis, versnellingsbak enzo.

Rijd nog prima, heb soms wel het idee dat hij minder snel optrekt met zware ladingen, nog geen uitval gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

FastFred schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 09:21:
Bijna 4000km in de test en de "schade" is van 19% naar 25% gegaan. Als ik nu met F7 mijn schade bekijk wordt er wel gewaarschuwd dat ik een werkplaats op moet zoeken. 24% komt van de banden, de rest is van de motor, chassis, versnellingsbak enzo.

Rijd nog prima, heb soms wel het idee dat hij minder snel optrekt met zware ladingen, nog geen uitval gehad :)
Ik heb een paar dagen terug mijn vriendin laten rijden met een Logitech stuurtje. Knalt echt 3 keer recht op een tegenligger (OP DE ANDERE BAAN!!!), moter ging constant uit, daar ging mijn geupgrade wagen haha.
Maargoed, na 150K hebben neergeteld maakten ze hem weer netjes 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Jay

K-Jay

Klaas Jan

Kecin schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 10:35:
[...]

Ik heb een paar dagen terug mijn vriendin laten rijden met een Logitech stuurtje. Knalt echt 3 keer recht op een tegenligger (OP DE ANDERE BAAN!!!), moter ging constant uit, daar ging mijn geupgrade wagen haha.
Maargoed, na 150K hebben neergeteld maakten ze hem weer netjes 8)7
Vrouwen achter het stuur :X ;)
Mijn dochter van 4 vindt het geweldig als ik ga rijden. Op de htpc, dan kan ze mooi meekijken. Ik stuur met de gamepad en zij mag dan het toetsenbord bedienen: motor aan/uit, lichten, maar het belangrijkste: papa mag ik weer toeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Vrachtwagen chauffeuse in de dop?

[ Voor 5% gewijzigd door Flex0r op 15-03-2013 18:49 ]

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Laatst online: 12:52
Ook het genot van een gamepad ontdekt (xbox 360). Beetje afstellen, want de standaard instelling werkt niet heel lekker. Met pijltjes is toch wel verrekte lastig om binnen je baan te blijven zeker de stad in als je vaak dicht langs een vangrail rijd.

Overigens gisteren zo door een tolpoortje heen gereden. Slagboom rammen lukt natuurlijk niet, maar wel strak timen en gelijk doorrijden als de boom nog open staat van de vorige. Kreeg wel iets van 300 euro voor rood licht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zag laatst de volgende video: YouTube: Euro Truck Simulator 2 Oversize Load
Weet iemand waar die mod te downloaden is? Ik heb al gezocht op Euro Truck Simulator 2 Oversize Cargo Mod maar ik kan 'm maar niet vinden

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Dat is de KVN Crane oversized load. Ik had hem wel, maar kan hem niet meer vinden.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuppie007
Bij een van de 18WoS kon je ook met dubbele trailer rijden, dat was lastig met parkeren maar uiterst lucratief!

zou daar ook een mod voor zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ha, die zat in 18WoS Convoy geloof ik. Moest je voor een challenge in een groeve een dubbele trailer naar beneden in de groeve rijden en achterwaarts inparkeren daarmee :X

Dat is mij toen niet gelukt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

Eagle Creek

Breathing security

Zojuist mijn eerste truck gekocht! Een witte Scania. Jaja :D.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een raar probleem... ik kan ineens geen mp3's meer afspelen in ETS 2. Gisteren nog gewoon gedaan maar vandaag start ik hem op en werken de mp3's niet meer. Er gebeurt niks wanneer ik ze wil starten. De map in Windows waarin ze staan is niks mis mee en van daaruit kan ik ze gewoon afspelen. Komt iemand dit bekend voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselross
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 21:19
Verwijderd schreef op zondag 17 maart 2013 @ 15:19:
Ik heb een raar probleem... ik kan ineens geen mp3's meer afspelen in ETS 2. Gisteren nog gewoon gedaan maar vandaag start ik hem op en werken de mp3's niet meer. Er gebeurt niks wanneer ik ze wil starten. De map in Windows waarin ze staan is niks mis mee en van daaruit kan ik ze gewoon afspelen. Komt iemand dit bekend voor?
Heb vanaf het begin al problemen met spelen van mp3 in ETS2.
Ongeveer 300 nummers in lijst waarvan de ene album wel wil afspelen en het andere niet.

Hoop trouwens over binnenkort weer ETS2 te kunnen spelen.
Videokaart was gestorven en op Radeon X700 reservekaartje zal het niet lekker lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 17 maart 2013 @ 15:19:
Kun je niet met VLC oid muziek afspelen? Dat doe ik al een tijd (Geen Windows Media Player want die gebruikt redelijk wat geheugen en haalt de prestaties van ETS2 onderuit.)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeie tip, dat werkt idd ook prima. Problem solved :) Even ander vraagje... klopt het dat je voor een nieuw ingehuurde chauffeur alleen een nieuwe truck kan kopen? Ik heb net mijn eerste garage voor het eerst uitgebreid maar heb nog niet het juiste level om de gewenste tweede truck te kopen. Dus ik dacht, ik laat mijn nieuwe chauffeur in mijn truck rijden en blijf mijzelf verhuren tot ik level 10 ben. Zo te zien gaat dat niet. Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuppie007
Verwijderd schreef op zondag 17 maart 2013 @ 17:18:
Goeie tip, dat werkt idd ook prima. Problem solved :) Even ander vraagje... klopt het dat je voor een nieuw ingehuurde chauffeur alleen een nieuwe truck kan kopen? Ik heb net mijn eerste garage voor het eerst uitgebreid maar heb nog niet het juiste level om de gewenste tweede truck te kopen. Dus ik dacht, ik laat mijn nieuwe chauffeur in mijn truck rijden en blijf mijzelf verhuren tot ik level 10 ben. Zo te zien gaat dat niet. Of zie ik iets over het hoofd?
Als je zelf gewoon ingehuurd bent, kun je dan je enige truck niet toewijzen aan je chauffeur? Ik heb het eigenlijk nog niet geprobeerd.

Maar volgens mij brengt zelf rijden in een truck meer op dan een chauffeur in dienst en jezelf in laten lenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Nou sowieso een chauffeur in dienst is niet alles, die van mij brengen maar een paar Euro per uur op :? Ze zijn nu allebei 3.1, aangenomen toen ze 1.7 waren.

Ik ben nu level 7, hoop dat die ingehuurde chauffeurs snel meer gaan verdienen want kost me alleen maar geld nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuppie007
Streskip schreef op maandag 18 maart 2013 @ 14:08:
Nou sowieso een chauffeur in dienst is niet alles, die van mij brengen maar een paar Euro per uur op :? Ze zijn nu allebei 3.1, aangenomen toen ze 1.7 waren.

Ik ben nu level 7, hoop dat die ingehuurde chauffeurs snel meer gaan verdienen want kost me alleen maar geld nu.
Inderdaad, dat is niet heel erg winstgevend, maar volgens mij duurt het vrij lang voordat ze echt flink gaan verdienen. Ik kan ook nog niet echt inschatten hoe het allemaal met elkaar in verband staat. Mijn eerste paar aangenomen chauffeurs wordt ook helemaal niet beter, terwijl 2 andere weer wel doorgroeien. Mischien moet je hun ontwikkeling bijsturen zoals dat ze langere ritten kunnen doen ofsow of meer waardevol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Die van mij doen nu 50K (winst) per dag, per volle (5) garage. Dus uiteindelijk brengen ze hun geld wel op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Is inderdaad een kwestie van geduld, uiteindelijk worden ze allemaal beter. Mijn als eerste aangenomen chauffeur heeft nu een level van 9.2 en doet zo'n 13 Euro per KM/10.000 per dag.

Het hangt denk ik ook af van de garage waarvan uit ze werken, bijvoorbeeld Praag doet het relatief beter dan bijvoorbeeld Birmingham.

Maar nogmaals, heb wat geduld. Ik weet van gekkigheid allang niet meer wat ik met mijn geld moet doen, krijg 650 K per dag binnen >:)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor warez gerelateerde vragen moet je ergens anders wezen.

[ Voor 78% gewijzigd door psychoclown op 19-03-2013 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Nee, daar kunnen, mogen en gaan we je niet bij helpen op GoT... De leverancier van de game kan je wellicht wel helpen, bijvoorbeeld door de aanschaf van een legale key. Ik durf te wedden dat het dan in 1x werkt!

[ Voor 29% gewijzigd door psychoclown op 19-03-2013 21:15 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuppie007
Gewoon een steam code via een online key store, dan zit je voor nog geen 15 euro op de bok van een truck!

[ Voor 38% gewijzigd door psychoclown op 19-03-2013 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

ik had net het muziekje in het menu ook tijdens het rijden en nadat ik op ESC klikte, kreeg ik 2x het muziekje tijdens het rijden en dat zelfs naast de radio ;) gelijk maar afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
Zo rood als de brandweer! Het is me opgevallen dat met 1.3.1 de Volvo een heel ander geluid maakt.

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/34g8014.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik iedereen met een G25/G27/ander stuur met een versnellingsbak kan aanraden:
Koop een extra truck moet het stuur aan "the right side", zet de versnellingsbak links. Da's echt wennen, schakelen met links (vooral inparkeren)

Fototijd: Een van m'n favoriete wegen: Tussen Milaan en Bern, wel zwaar voor m'n oude Iveco met slechtste motor :+ : (De file bestond uit ca. twintig wagens)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/knNcEwv.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Koenvh op 18-03-2013 22:36 . Reden: Tiepfaut ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hehe ik woon nu 3 jaar in Engeland dus voor mij is links schakelen gewoon geworden, in het begin had ik wel vaak het probleem dat ik naar de deurpost greep. :P Er is alleen 1 ding dat in een sim niet zo goed over komt en dat is de positie op de weg, als je in een auto/vrachtwagen rijdt met het stuur rechts heb je het 'uitsteeksel' aan de linkerkant. In je gedachten, als je rechts rijden gewend bent, zit het uitsteeksel aan de andere kant. Hierdoor rijdt je vaak te dicht op de stoep/berm en één van de meest voorkomende defecten aan huurauto's in Engeland is daardoor ook dat de linkerspiegel eraf hangt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
Die weg tussen Milaan en Bern kom je alleen niet zo snel aangezien de navigatie je er altijd omheen leid...:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van welke site kan je alle mods vandaan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Jay

K-Jay

Klaas Jan

Ik heb het zo gedaan:
- in dit forum gezocht naar namen van mods die me de moeite waard leken
- naam van de mod gegoogled
- zo kom je vanzelf op de mod-websites.

Soms loont het de moeite om meerdere hits te bekijken, want bij sommige sites krijg je die iLivid-ellende voorgeschoteld. Bij andere sites kun je gewoon meteen downloaden.

[ Voor 19% gewijzigd door K-Jay op 19-03-2013 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog tips om goed foto's te kunnen nemen? Want volgens mij kun je de game niet pauzeren zonder die opties midden in je beeld te hebben. Ik probeer wel eens foto's te nemen onder het rijden als ik langs een mooie locatie komt, bijvoorbeeld met de drive by view. Maar ik ga altijd scheef en bots dan nog wel eens ergens tegenaan 8)7 Dan baal ik de rest van de rit en kan ik mijzelf wel voor m'n kop slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 14:07:
Iemand nog tips om goed foto's te kunnen nemen? Want volgens mij kun je de game niet pauzeren zonder die opties midden in je beeld te hebben. Ik probeer wel eens foto's te nemen onder het rijden als ik langs een mooie locatie komt, bijvoorbeeld met de drive by view. Maar ik ga altijd scheef en bots dan nog wel eens ergens tegenaan 8)7 Dan baal ik de rest van de rit en kan ik mijzelf wel voor m'n kop slaan.
Iets minder hard rijden? :P En meerdere keren op F10 klikken terwijl je snel de drive by view doet, er zit vast wel een goede tussen.

Ohja, en doe je navigatie en buitenspiegels "weg", die tonen helaas wel op de screenshot als ze aan zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 12:08:
Hehe ik woon nu 3 jaar in Engeland dus voor mij is links schakelen gewoon geworden, in het begin had ik wel vaak het probleem dat ik naar de deurpost greep. :P Er is alleen 1 ding dat in een sim niet zo goed over komt en dat is de positie op de weg, als je in een auto/vrachtwagen rijdt met het stuur rechts heb je het 'uitsteeksel' aan de linkerkant. In je gedachten, als je rechts rijden gewend bent, zit het uitsteeksel aan de andere kant. Hierdoor rijdt je vaak te dicht op de stoep/berm en één van de meest voorkomende defecten aan huurauto's in Engeland is daardoor ook dat de linkerspiegel eraf hangt :)
Aangezien ik gewoon links in de auto zit, hoezo komt de positie op de weg in een sim minder goed over? Wat is het precieze verschil dan?

/me Koenvh heeft een aantal mensen overhoop gereden (in ETS2) doordat het stuur rechts zat

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Koenvh schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 16:54:
[...]

Aangezien ik gewoon links in de auto zit, hoezo komt de positie op de weg in een sim minder goed over? Wat is het precieze verschil dan?

/me Koenvh heeft een aantal mensen overhoop gereden (in ETS2) doordat het stuur rechts zat
Die snap ik niet, hoe kan jij links in de auto zitten als je stuur rechts zit?

P.S.
Wij hebben praktisch hetzelfde banksaldo, zit ook op 12,8 miljoen... :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvk schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 18:46:
[...]

Die snap ik niet, hoe kan jij links in de auto zitten als je stuur rechts zit?

P.S.
Wij hebben praktisch hetzelfde banksaldo, zit ook op 12,8 miljoen... :)
Ik bedoel te zeggen dat ik slechts heb gereden met auto's met het stuur aan de linkerkant, dus ik niet weet hoe het is aan de rechterkant en wat het verschil in de sim daarmee is

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koenvh schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 19:04:
[...]

Ik bedoel te zeggen dat ik slechts heb gereden met auto's met het stuur aan de linkerkant, dus ik niet weet hoe het is aan de rechterkant en wat het verschil in de sim daarmee is
Het zicht is uiteraard anders maar wat in de sim niet 100% overkomt is de kijkhoek, die is in het echt nog krapper dan in het spel, dat komt natuurlijk door de brede FOV. Daardoor zie je in de game dus meer van wat er aan de andere kant gebeurd dan in een echte auto/vrachtwagen (geldt natuurlijk ook voor het stuur links)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 19:30:
[...]

Het zicht is uiteraard anders maar wat in de sim niet 100% overkomt is de kijkhoek, die is in het echt nog krapper dan in het spel, dat komt natuurlijk door de brede FOV. Daardoor zie je in de game dus meer van wat er aan de andere kant gebeurd dan in een echte auto/vrachtwagen (geldt natuurlijk ook voor het stuur links)
Aha, op die manier

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/1nz33m.png
Dit is mijn scania op dit moment ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 21:10:
[afbeelding]
Dit is mijn scania op dit moment ;)
Mooi mooi, alleen dat lampje midden boven is een beetje zielig :+
Was dit in Duitsland trouwens?

Even een andere vraag: Wat is jullie beginstad? A'dam? R'dam? Groningen? Brussel? Luik?

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amsterdam of Rotterdam, als je in Rotterdam begint heb je gelijk veel vrachten naar de UK, vind ik zelf een nadeel, maar is ook wel weer leuk (wat is het nou?? :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Verwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 21:16:
Amsterdam of Rotterdam, als je in Rotterdam begint heb je gelijk veel vrachten naar de UK, vind ik zelf een nadeel, maar is ook wel weer leuk (wat is het nou?? :P)
Zit een voordeel aan, je kan non stop blijven gaan. Op de boot slaap je, maar kost ook geld. Gemiddeld 1000? Bij mij zijn die vaak ook het duurst, trek ik daar ritje op de boot van af krijg je ongeveer het zelfde als een niet overzees ritje. En het is vaak ook nog minder rijden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Laatst online: 12:52
Heb Groningen gedaan weet niet meer waarom. Sindsdien niet veel meer geweest, probeer vaak nieuwe aftreden te rijden. Inkomsten gaan nog wel langzaam. Heb een chauffeur in dienst en zelf lvl 10, en begin nu pas net een beetje uit te lopen tov wat ik elke dag moet afbetalen.

Vroeg me af of er een ideaal upgradepad is qua puntenverdeling. Heb zware ladingen vooral gedaan om dat dat ook mooi is maar ook geld en ervaring oplevert. Gevaren papieren zie ik niet zo snel wat me dat oplevert bijv. Milieuvriendelijk rijden valt ook wel mee, zo vaak hoef ik nu niet te tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Koenvh schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 21:14:
[...]

Mooi mooi, alleen dat lampje midden boven is een beetje zielig :+
Was dit in Duitsland trouwens?

Even een andere vraag: Wat is jullie beginstad? A'dam? R'dam? Groningen? Brussel? Luik?
Boven wordt nog volledig aangepast als ik klaar ben met het ritje wat ik aan het rijden was ;)
Dit was inderdaad in duitsland volgens mij.

Ik wou inderdaad beginnen in nederland en heb voor rotterdam gekozen, achteraf had ik misschien beter voor amsterdam kunnen kiezen, want daar kom je vaker langs en kan je dus goedkoop tanken. Maar goed als ik Amsterdam zie staan, dan wil ik er ook zo snelmogelijk voorbij BLeh.
Verwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 21:16:
Mensen moeten wel opletten de nieuwste versie te draaien 1.3.1. Doe je dat niet dan betaal je zelf de overtocht naar UK, pas in 1.3.1 hebben ze dit opgelost, dat je bij snelle ritten de overtocht gedekt is door je opdrachtgever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inmiddels zijn we bijna bij Noorwegen aanbeland :) Nog een week en we hebben Oslo denk ik :)

Afbeeldingslocatie: http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/c162.0.403.403/p403x403/208988_406352982794426_436031679_n.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/c160.0.403.403/p403x403/580658_405939016169156_1974160759_n.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/c120.0.403.403/p403x403/481227_406391252790599_660875537_n.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/c120.0.403.403/p403x403/487717_406592646103793_1753259625_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Ziet er gaaf uit! Ik kan niet wachten tot de map klaar is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Racemol schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 10:54:
Ziet er gaaf uit! Ik kan niet wachten tot de map klaar is ;)
Inderdaad _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ook niet dan kan ik eindelijk weer gaan rijden :P Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

ScuL schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 10:43:
Inmiddels zijn we bijna bij Noorwegen aanbeland :) Nog een week en we hebben Oslo denk ik :)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kijk hier nog meer naar uit dan naar een nieuwe Battlefield :P

Pagina: 1 ... 14 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.