Hopen dat je bij de volgende patch ook los Xenon kan kopenRacemol schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 20:32:
[...]
Ja klopt, bij andere merken is dat ook zo als je de duurste cabine koopt geloof ik. Heb het wel eens eerder in dat lijstje met veranderingen zien staan idd
Lijkt er op dat hij je huidige installatie niet wil herkennen. Als het updaten niet lukt kan je ook nog je huidige versie verwijderen (bestanden / profile in mijn documenten zullen wel blijven staan, maar voor de zekerheid even backuppen) en de demo downloaden vanaf de website van scs. Als je je eigen key invult is dit gewoon de volledig versie, en direct 1.3.0 geloof ik. Hoef je alleen nog die kleine patch te downloaden en installeren.DigitalError schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 20:34:
[...]
[afbeelding]
die van 178MB doet het ook niet van hun site, zal nu die jij stuurde ff proberen
dan probeer ik dat straks wel even!
Pfff, probeer met 1.3.1 eens een lading erts of grind, in ieder geval die witte, open kippers, te rijden. Die zijn in 1.3.1 nog instabieler geworden dan met 1.1.1. Ben 2x bijna om gegaan, 1x met een geweldige save (met alle rechter wielen van de grond de bocht door
) de 2e keer teveel tegengestuurd en toen kwam de trailer de trekker voor bij 
En toch met 0% schade afgeleverd, wel 2% schade aan de trekker
[ Voor 8% gewijzigd door FastFred op 19-02-2013 21:44 ]
het word echt met de minuut vreemder.. echt geen enkele download wil installeren.Racemol schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 21:22:
[...]
Lijkt er op dat hij je huidige installatie niet wil herkennen. Als het updaten niet lukt kan je ook nog je huidige versie verwijderen (bestanden / profile in mijn documenten zullen wel blijven staan, maar voor de zekerheid even backuppen) en de demo downloaden vanaf de website van scs. Als je je eigen key invult is dit gewoon de volledig versie, en direct 1.3.0 geloof ik. Hoef je alleen nog die kleine patch te downloaden en installeren.
bij allemaal krijg ik foutmeldingen over corrupted files
LOL, dacht al ligt dat aan mij, met die dingen valt niet te rijden, op een rit van 4 uren, 1 x de trailer naast me, 1 x in de vangrail, 1x omgedonderd, die rit heeft me niks opgeleverdFastFred schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 21:43:
Pfff, probeer met 1.3.1 eens een lading erts of grind, in ieder geval die witte, open kippers, te rijden. Die zijn in 1.3.1 nog instabieler geworden dan met 1.1.1. Ben 2x bijna om gegaan, 1x met een geweldige save (met alle rechter wielen van de grond de bocht door) de 2e keer teveel tegengestuurd en toen kwam de trailer de trekker voor bij
Heeft iemand een link naar de real company mod?
@ FastFred & Lagean:
Jullie rijden vast en zeker met pijltjes en zonder limiter?
Want ik rijdt regelmatig met die kippers, en gaat altijd goed. Zal vast helpen dat ik IRL ook chauffeur ben, maar dan nog
Jullie rijden vast en zeker met pijltjes en zonder limiter?
Want ik rijdt regelmatig met die kippers, en gaat altijd goed. Zal vast helpen dat ik IRL ook chauffeur ben, maar dan nog
---RAWE CEEK!!!---
Verwijderd
Het kan misschien ook liggen aan hoeveel assen je hebt? een 3 asser ligt beter op de weg met zo'n wagen dan een 2 asser of niet?
Zal het niet zijn, had er met mijn 4x2 DAF net zo veel last van als met mijn huidige 6x4 Scania. Met 1.3.1 is het alleen maar erger geworden 
Tis net alsof de trekker op het punt staat te steigeren, want als je een bocht in gaat en stuurt lijkt het net of ie onderstuurt, hij wil gewoon rechtdoor. En zodra je met een beetje snelheid een bocht in gaat gaat ie om
Tis net alsof de trekker op het punt staat te steigeren, want als je een bocht in gaat en stuurt lijkt het net of ie onderstuurt, hij wil gewoon rechtdoor. En zodra je met een beetje snelheid een bocht in gaat gaat ie om
@NoFearCreations, ik stuur wel met pijltjes nog, maar geen mods, origineel spel, versie 1.3.1, heb het idee dat het met een 3x2 erger is dan 2x2. Als je een kleine correctie maakt dat slingert die trailer echt alle kanten op.
Ik heb daar nooit last van, maar ik rijdt met stuurtje, en houd me goed aan de snelheid, ook in de bochten. Het is geen race spel, maar een sim, dus sommige bochten moet je gewoon langzaam doorheen, vooral die op de binnendoor wegen.
---RAWE CEEK!!!---
3x2, 2x2? Wat voor vreemde vrachtwagens heb jij?
Hier ook met pijltjes, maar nog volledig zonder mods
Hier ook met pijltjes, maar nog volledig zonder mods
[ Voor 36% gewijzigd door FastFred op 20-02-2013 11:21 ]
DriewielerFastFred schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 11:19:
3x2, 2x2? Wat voor vreemde vrachtwagens heb jij?
Klopt helemaalNoFearCreations schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 11:19:
Ik heb daar nooit last van, maar ik rijdt met stuurtje, en houd me goed aan de snelheid, ook in de bochten. Het is geen race spel, maar een sim, dus sommige bochten moet je gewoon langzaam doorheen, vooral die op de binnendoor wegen.
[ Voor 51% gewijzigd door Koenvh op 20-02-2013 11:22 ]
🠕 This side up
Ben ik ook wel benieuwd naar.wuppie007 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 10:29:
Heeft iemand een link naar de real company mod?
🠕 This side up
Mooi dat er dit topic is! Ik ben sinds gisteren begonnen a.d.h.v dit topic.
Moet wel zeggen dat:
1. Ik ben een slechte chauffeur
2. Ik heb nu al gecheat
Desalniettemin erg coole game. Ook een stukje stoerder dan Farming Simulator
Moet wel zeggen dat:
2. Ik heb nu al gecheat
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Ziet er interessant uit! Als ik thuis ben vanavond ff uitproberen
PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]
Bensimpel
Positieve meneer
1. Is gewoon oefenen, ik was in het begin ook waardeloos, (80% schade :x). Maar nu rij ik best wel vaak schadeloosKecin schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:32:
Mooi dat er dit topic is! Ik ben sinds gisteren begonnen a.d.h.v dit topic.
Moet wel zeggen dat:
2. Ik heb nu al gecheat
2. Foei!
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik cheat alleen maar, van mij hoeft dat hele level omhoog ding niet. Gewoon een mooie truck en rijden.
🠕 This side up
Indien je moeite hebt met het spelen i.c.m. een toetsenbord en ruimte hebt voor een stuurtje, gebruik een Xbox controller. Werkt super.
PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]
Gisteren 2 vrachtwagens erbij en 2 chauffeurs
en dan nu echt sparen voor een nieuwe scania haha.
Rij momenteel in de DAF met alles erop en eraan (behalve de duurste cambine)
Ga vanavond eerst even kijken hoeveel geld ik nodig heb voor een goede scania truck.
Mijn huidige truck wordt dan overgenomen door een chauffeur en dan rijden maar.
Heb nu 60% van de kaart ontdekt en alles gehaald zonder lening, cheats of xp boosters of wat dan ook.
Gewoon puur op eigen Computernerd kracht
Rij momenteel in de DAF met alles erop en eraan (behalve de duurste cambine)
Ga vanavond eerst even kijken hoeveel geld ik nodig heb voor een goede scania truck.
Mijn huidige truck wordt dan overgenomen door een chauffeur en dan rijden maar.
Heb nu 60% van de kaart ontdekt en alles gehaald zonder lening, cheats of xp boosters of wat dan ook.
Gewoon puur op eigen Computernerd kracht
Angelo NL / Global Cargo VTC
Verwijderd
Hebben meer mensen een probleem met remmen als je achteruitrijd? Mijn versnellingsbak staat op Realistisch Automatisch en ik gebruik een Logitech MOMO stuurwiel. Ik kan dus niet meer remmen als ik achteruit ga.
Waarom zou je niet kunnen remmen? Bij realistisch automatisch blijft je rem pedaal altijd de rem. Handmatig in achteruit zetten en dan gasgeven om achteruit te gaan en remmen om te remmen. Dat werkt bij mij gewoon.
Herkenbaar....heb ik dus ook.....Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 16:59:
Hebben meer mensen een probleem met remmen als je achteruitrijd? Mijn versnellingsbak staat op Realistisch Automatisch en ik gebruik een Logitech MOMO stuurwiel. Ik kan dus niet meer remmen als ik achteruit ga.![]()
![]()
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ik speel nu op mijn eigen manier. Realistic physics mod zonder limiter en proberen de lading zo snel mogelijk op de plaats van bestemming te brengen. Zonder ongelukken te veroorzaken of boetes te krijgen. Als ik toch een ongeluk of boete krijg moet ik mijn cargo abandonnen en de boete hiervoor (12K) dragen.
Is nog best lastig als je met 120 km/h over de snelweg raast met 25ton achter je..
Maar weer eens wat anders.
Voor iedereen die begint te zeuren dat het een simulator is, laat mij met rust en speel vooral zoals je zelf wil. Het simulator gebeuren heb ik al lang "uit gespeeld" en probeer nu de fun ergens anders vandaan te halen.
Is nog best lastig als je met 120 km/h over de snelweg raast met 25ton achter je..
Voor iedereen die begint te zeuren dat het een simulator is, laat mij met rust en speel vooral zoals je zelf wil. Het simulator gebeuren heb ik al lang "uit gespeeld" en probeer nu de fun ergens anders vandaan te halen.
Bensimpel
Positieve meneer
Zo, net mijn 5e vrouwelijke chauffeuse aangenomen, yup that's right, alleen vrouwen.
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik heb maar een nieuw profiel aangemaakt, heb ik weer wat uitdaging. Werd ook helemaal dol van dat kassageluid, kwam steeds vaker...
Ik denk dat de makers daar niet helemaal goed over nagedacht hebben, je hebt veels te weinig zaken om geld aan uit te geven en wat heb je nou aan miljoenen op de bank in dit spel.
Ik denk dat de makers daar niet helemaal goed over nagedacht hebben, je hebt veels te weinig zaken om geld aan uit te geven en wat heb je nou aan miljoenen op de bank in dit spel.
Eindelijk draai ik 1.3.1, wel een verbetering zeg... Normaal rijd ik in m'n MAN rond, best pittig ding... Toch maar eens de goedkoopste Iveco gekocht en een lading van 25t genomen... Ik heb medelijden met hem, vol gas: 75kmh
🠕 This side up
Dat kassageluid kun je met een mod uitzetten. Scheelt weer, zeker als je veel chauffeurs hebtbvk schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 19:39:
Ik heb maar een nieuw profiel aangemaakt, heb ik weer wat uitdaging. Werd ook helemaal dol van dat kassageluid, kwam steeds vaker...
Eens, het zou leuker zijn als je ook een administratie & planning zou moeten laten draaien. Ik denk dat dat teveel moeite is om te implementeren
Nee, merp!
Welke???Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 12:45:
Ik weet het al, het waren de mods.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ik ga m ook maar even aanschaffen, maar kan ik gewoon de blokkade van de firewall er af halen en mijn gekochte key invoeren of moet ik de boel opnieuw installeren en met een nieuwe save beginnen?
hoidoei
Ik heb het spel eerst verwijderd (gebruikersbestanden bewaard) en toen een steamcode gekocht op http://www.onlinekeystore.com/home.php. En toen via steam geïnstalleerd en een nieuw profiel aangemaakt. Daarna weer afgesloten en mijn oude profiel weer terug gezet.Remcom00 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 17:50:
Ik ga m ook maar even aanschaffen, maar kan ik gewoon de blokkade van de firewall er af halen en mijn gekochte key invoeren of moet ik de boel opnieuw installeren en met een nieuwe save beginnen?
Er is vast een eenvoudigere manier, maar deze werkt sowieso
Ah oke, doe ik dat zo ook even, ty
.
hoidoei
ff een vraagje hoe komen jullie aan die 25 ton ladingen ik ben nu lvl 21 en krijg nog steeds alleen de normale ladingen.
In 1.3.1 staat bij een opdracht die je neemt hoeveel ton een lading is.Clini schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 22:49:
ff een vraagje hoe komen jullie aan die 25 ton ladingen ik ben nu lvl 21 en krijg nog steeds alleen de normale ladingen.
🠕 This side up
dat klopt idd maar heb nog nooit 25t er tussen zien staan mischien toch wat problemen met mods ofzo ga wel ff het één en ander proberen.
Koenvh schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 22:53:
[...]
In 1.3.1 staat bij een opdracht die je neemt hoeveel ton een lading is.
Heeft iemand ook ervaring dat zijn profiel niet meer wordt geladen na het uitzetten van gebruikte mods? Zo ja, hoe kan je dat repareren ofsow?
Als je bijv. een nieuwe engine of versnellingsbak hebt gebruikt, en je saved dan de game met die unit geselecteerd, dan probeert ie iedere keer dat je de game laadt die dingen weer te openen. Als je in de tussentijd die mod dan hebt weggehaald is het logisch dat de game crashed.
De enige manier is je truck weer terug brengen naar de standaardopties en dan saven, dan gaat hij ook niet naar de mod zoeken als hij foetsie is.
De enige manier is je truck weer terug brengen naar de standaardopties en dan saven, dan gaat hij ook niet naar de mod zoeken als hij foetsie is.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Moet je niet het vinkje aanzetten bij h-shifter ?Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 16:59:
Hebben meer mensen een probleem met remmen als je achteruitrijd? Mijn versnellingsbak staat op Realistisch Automatisch en ik gebruik een Logitech MOMO stuurwiel. Ik kan dus niet meer remmen als ik achteruit ga.![]()
![]()
zodat het pokje omhoog vooruit is en pokje omlaag achteruit rijden is ?
ik heb geen probleem met mijn G27. alleen dat de game na een ALT + Tab of soms in het menu zit te bladeren, dat me motor dan op neutraal komt te staan. Even snel het pokje op en neer en ik kan weer normaal rijden.
is er trouwens nog een instelling om mijn G27 beter te kalibreren ? hij zit er zo 10% naast dan wat er in game gebeurd, ik moet verder sturen dan dat de game registereerd.
ook wel jammer dat je sneller kan sturen, dan dat de stuur reageerd in de game.
als ik echt van links naar rechtstuur op een parkeerplaats, dan gaat het regelmatig mis.
Ja oké, het gaat over skinpack. Dus dat begreep ik niet zo. Heb ook al geprobeerd door geen lading te hebben. Kan nog proberen het te doen tijdens snelle opdracht...ScuL schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 01:12:
Als je bijv. een nieuwe engine of versnellingsbak hebt gebruikt, en je saved dan de game met die unit geselecteerd, dan probeert ie iedere keer dat je de game laadt die dingen weer te openen. Als je in de tussentijd die mod dan hebt weggehaald is het logisch dat de game crashed.
Heb ik ook, het stuur ingame draait geen 900 graden...Pykow schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:19:
[...]
Moet je niet het vinkje aanzetten bij h-shifter ?
zodat het pokje omhoog vooruit is en pokje omlaag achteruit rijden is ?
ik heb geen probleem met mijn G27. alleen dat de game na een ALT + Tab of soms in het menu zit te bladeren, dat me motor dan op neutraal komt te staan. Even snel het pokje op en neer en ik kan weer normaal rijden.
is er trouwens nog een instelling om mijn G27 beter te kalibreren ? hij zit er zo 10% naast dan wat er in game gebeurd, ik moet verder sturen dan dat de game registereerd.
Het is een kwestie van schuiven met de opties net zolang tot het perfect is. Het heeft wel iets met Steering Linearity te maken volgens mijook wel jammer dat je sneller kan sturen, dan dat de stuur reageert in de game.
als ik echt van links naar rechts stuur op een parkeerplaats, dan gaat het regelmatig mis.
🠕 This side up
Mijn super MAN truck ingeruild voor een Iveco met de slechste motor, eindelijk weer een uitdaging.
Geweldig om met ca. 10 km/u de berg op te gaan.
Geweldig om met ca. 10 km/u de berg op te gaan.
🠕 This side up
Dat heb ik dus laatst ook gedaan, maar ging met een 25 ton lading snel vervelen. Dus ik rij nu gewoon weer met mijn dikke Scania
Ik dacht de "ZwareJongens Inertia" mod van VeloW.
Hier had ik hetzelfde probleem. Achteruit rijden en remmen werkt dan niet, ook niet met de parkeerrem.
Mod eruit gehaald en probleem opgelost.
Ik vind dat juist vervelend, je zit zo aan de 80km/u, je hoeft niet terug te schakelen heuvel op etc..FastFred schreef op maandag 25 februari 2013 @ 12:09:
Dat heb ik dus laatst ook gedaan, maar ging met een 25 ton lading snel vervelen. Dus ik rij nu gewoon weer met mijn dikke Scania
🠕 This side up
Op zich redelijk realistisch als het een R500 of R730 betreft, die trekt wel door.Koenvh schreef op maandag 25 februari 2013 @ 14:47:
[...]
Ik vind dat juist vervelend, je zit zo aan de 80km/u, je hoeft niet terug te schakelen heuvel op etc..
IRL met een R360 gereden. Heuvel op met 20ton hout, terugschakelen totdat ik met 60km/h het heuveltje op ging op de autobahn. Later met een R460 en 20ton hout diezelfde heuvel op met een gangetje van 75km/h. Dat is dan wel weer goed gedaan van SCS.
Maar ik ben nu op zoek naar een werkende mod zodat de AI trucks daadwerkelijk minimaal 80km/h aan tikken op de snelweg. De oude mod werkt namelijk hier niet meer op 1.3.1
http://www.trucksimulator...opic.php?t=13652&p=147113Gummiebeer schreef op maandag 25 februari 2013 @ 16:29:
[...]
Op zich redelijk realistisch als het een R500 of R730 betreft, die trekt wel door.
IRL met een R360 gereden. Heuvel op met 20ton hout, terugschakelen totdat ik met 60km/h het heuveltje op ging op de autobahn. Later met een R460 en 20ton hout diezelfde heuvel op met een gangetje van 75km/h. Dat is dan wel weer goed gedaan van SCS.
Maar ik ben nu op zoek naar een werkende mod zodat de AI trucks daadwerkelijk minimaal 80km/h aan tikken op de snelweg. De oude mod werkt namelijk hier niet meer op 1.3.1
Het kan trouwens wel realistisch zijn, alleen het is ook leuk een beetje uitdaging te hebben (en een file achter je aan
[ Voor 8% gewijzigd door Koenvh op 25-02-2013 16:46 ]
🠕 This side up
Bij mij (1.3.1) gaan de vrachtwagens toch echt 80km/h op de snelweg, op de rechtere stukken uiteraard. Ben gister zelfs ingehaald door een vrachtwagen die net iets harder dan mij reed, ik reed 80 ofzo op de cruise control
En dat laat je gebeuren? Ik geef dan meer gas, no way dat een andere vrachtwagen me gaat inhalen!FastFred schreef op maandag 25 februari 2013 @ 17:24:
Bij mij (1.3.1) gaan de vrachtwagens toch echt 80km/h op de snelweg, op de rechtere stukken uiteraard. Ben gister zelfs ingehaald door een vrachtwagen die net iets harder dan mij reed, ik reed 80 ofzo op de cruise control
🠕 This side up
Juah, ik zat op de middelste baan (om die onrealistische afslagen op snelwegen te vermijden) en die vrachtwagen reed op de buitenste baan en reed nadat ie mij voorbij was direct zo'n afrit op. Dus om daar nu gas voor bij te geven...
Ik heb nu trouwens alles op het hoogste level qua Lange Afstand, ADR en zo
Tja, onrealistische afslagen.. Het ergste is de borden boven de weg: Allebei de wegen gaan naar A hoor. Kom je er op het allerlaatste moment (het was 03:00) achter dat die weg wel naar rechts gaat. Gevaarlijke bocht naar links gemaakt om op de weg te blijven, wel €400 boete voor de aanrijdingFastFred schreef op maandag 25 februari 2013 @ 19:16:
Juah, ik zat op de middelste baan (om die onrealistische afslagen op snelwegen te vermijden) en die vrachtwagen reed op de buitenste baan en reed nadat ie mij voorbij was direct zo'n afrit op. Dus om daar nu gas voor bij te geven...

🠕 This side up
Als je vanuit Frankrijk naar luik rijd staat er luik en vanaf Nederland staat het luige (in het frans) nee dat klinkt logisch toch ?
Ben nu flink aan het sparen voor een goede scania, heb nu 300.000 euro op de bank en ben bezig met het laatste stukje naar aberdeen wat ik vanavond even afrond en dan haal ik even bijna 70.000 euro op
plus in die 5 uur dat ik moet rijden kunnen mijn chauffeurs ook nog eens 10.000 euro bij verdienen
zit ik op 380.000 euro , waarvan ik dan 300.000 kan uitgeven en de 80.000 op de bank zodat ik na 1 dag in game ook me garage kan upgraden haha
Ben nu flink aan het sparen voor een goede scania, heb nu 300.000 euro op de bank en ben bezig met het laatste stukje naar aberdeen wat ik vanavond even afrond en dan haal ik even bijna 70.000 euro op
Yep, is logisch. Elke game bevat bugs en dit is er eentje in dit spelPykow schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 09:29:
Als je vanuit Frankrijk naar luik rijd staat er luik en vanaf Nederland staat het luige (in het frans) nee dat klinkt logisch toch ?
Ben nu flink aan het sparen voor een goede scania, heb nu 300.000 euro op de bank en ben bezig met het laatste stukje naar aberdeen wat ik vanavond even afrond en dan haal ik even bijna 70.000 euro opplus in die 5 uur dat ik moet rijden kunnen mijn chauffeurs ook nog eens 10.000 euro bij verdienen
zit ik op 380.000 euro , waarvan ik dan 300.000 kan uitgeven en de 80.000 op de bank zodat ik na 1 dag in game ook me garage kan upgraden haha
Gaat lekker zo, dat zonder enige lening gedaan te hebben! Alleen kost het zoveel tijd....
Een Scania of andere truck ineens aangeschaft met alle toeters en bellen (letterlijk;-) er op kost je pakweg 280 k.
Je moet toch echt de standaard Iveco truck met slechtste motor e.d. eens proberen, het rijdt geweldig!bvk schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 20:02:
[...]
Yep, is logisch. Elke game bevat bugs en dit is er eentje in dit spel![]()
Gaat lekker zo, dat zonder enige lening gedaan te hebben! Alleen kost het zoveel tijd....
Een Scania of andere truck ineens aangeschaft met alle toeters en bellen (letterlijk;-) er op kost je pakweg 280 k.
🠕 This side up
Verwijderd
Dat kan je instellen bij de opties en dan besturingPykow schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:19:
[...]
ook wel jammer dat je sneller kan sturen, dan dat de stuur reageerd in de game.
als ik echt van links naar rechtstuur op een parkeerplaats, dan gaat het regelmatig mis.
Ik vind het jammer dat de automaat niet wat realistischer schakelt. Ik mis bijvoorbeeld de kickdown..
Ook zou het fijn zijn als de automaat bij een berg wat eerder terug zou schakelen.
Zelf schakelen kan natuurlijk ook met mijn G25, toch is het ook leuk om een truck met een automaat te hebben.
Ook zou het fijn zijn als de automaat bij een berg wat eerder terug zou schakelen.
Zelf schakelen kan natuurlijk ook met mijn G25, toch is het ook leuk om een truck met een automaat te hebben.
Kom er net achter dat ik nog 1 level moet stijgen (25) voor de sterkste motor. Dus nog een rit afmaken ervoorbvk schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 20:02:
[...]
Yep, is logisch. Elke game bevat bugs en dit is er eentje in dit spel![]()
Iemand wel is last van dat je normaal met 90 op een recht stuk weg rijd en dat je stuur dan ineens volop naar links of naar rechts gaat, zonder dat je ook maar iets aanraakt? Heb hier momenteel erg veel last van, en is erg irritant...
Controller, toetsenbord of stuur? Ik heb er met m'n G27 geen last vanthorgal21 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 21:50:
Iemand wel is last van dat je normaal met 90 op een recht stuk weg rijd en dat je stuur dan ineens volop naar links of naar rechts gaat, zonder dat je ook maar iets aanraakt? Heb hier momenteel erg veel last van, en is erg irritant...
🠕 This side up
Toetsenbord
ik heb ook al gegoogeld maar volgens mij zijn er weinig andere mensen met het probleem want heb ook geen andere mensen met het probleem kunnen vinden.
ik heb ook al gegoogeld maar volgens mij zijn er weinig andere mensen met het probleem want heb ook geen andere mensen met het probleem kunnen vinden.
Kort vraagje, heb je een corsair K60 of K90 toetsenboard ?thorgal21 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 22:58:
Toetsenbord
Deze toetsenboarden staan bekend om hun inputlag, heb ik in meer games last van, daarom ga ik hem ook vanavond weer wisselen met me oude Logitech G15 oranje keyboard.
ik had dit probleem namelijk ook, toen ik nog met de K90 speelde.
dan drukte ik 1x naar rechts of naar links en dan bleef hij die richting opgaan en vaak tegen de vangrail op geklapt. nu speel ik met de G27 en heb ik nergens last van.
[ Voor 12% gewijzigd door Pykow op 28-02-2013 10:20 ]
Nee ik heb een Logitech G105 (pricewatch: Logitech Gaming Keyboard G105: Made for Call of Duty). Ik heb al een mailtje gestuurd naar de ETS support. Hopen dat hun een oplossing weten
Ik heb een trailerpack gedownload die prima werkt, als ik echter een losse trailermod download kan ik deze nergens vinden in de game, kan hem niet in de opdrachten vinden en kom hem ook nooit tegen op de weg, ik heb versie 1.3.1 en staat aangevinkt in mijn profiel, iemand enig idee wat het kan wezen?
Voor stand alone trailers moet je een nieuwe game beginnen helaas.
---RAWE CEEK!!!---
Het duurt een paar ingame dagen voordat je nieuwe trailers zult zien. Dus even geduld hebben of via de console van het spel de tijd versnellen, of makkelijker: even rusten 
Edit: voor standalone trailers inderdaad wat NFC al zegt. Ik was niet helemaal wakker nog
Edit: voor standalone trailers inderdaad wat NFC al zegt. Ik was niet helemaal wakker nog
[ Voor 21% gewijzigd door PauseBreak op 28-02-2013 14:01 ]
Nee, merp!
Beweegt het stuur ook eigenlijk? Of dat ook niet? Als het stuur wel beweegt: Probleem met toetsenbord/driver/watdanook: Stuur beweegt wel: Iets in de game zelf, of het toetsenbord besluit zelf wat knoppen in te drukkenthorgal21 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 21:50:
🠕 This side up
Er is wel een limiet aan het aantal trailers dat er in-game kan verschijnen, dus na aantal X zie je de trailers die daarna komen niet meer.Lagean schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 14:04:
Kun je zoveel standalone trailers inschakelen als je wilt, botst dat niet met andere mods?
Nee, merp!
Hmm volgens mij vliegt hij in een keer naar links toe. Het zal wel een ingame bug zijn.. jammer
Onspeelbaar zo..
Maak eens een video (met http://obsproject.com/ oid), dan kan ik ook zien wat het probleem is (en of ik een oplossing weet)thorgal21 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:08:
Hmm volgens mij vliegt hij in een keer naar links toe. Het zal wel een ingame bug zijn.. jammerOnspeelbaar zo..
🠕 This side up
Verwijderd
Weet niet of 'ie hier al gepost was, maar dit is de meest geniale video review van ETS 2 tot nu toe.
YouTube: Nerd³ The Road Trip! Euro Truck Simulator 2
Je moet echt ook z'n andere filmpjes bekijken. Hi-la-risch.
YouTube: Nerd³ The Road Trip! Euro Truck Simulator 2
Je moet echt ook z'n andere filmpjes bekijken. Hi-la-risch.
double reply.
[ Voor 84% gewijzigd door thorgal21 op 28-02-2013 21:19 ]
Ik zal even met Fraps opnemen en het morgen uploaden.
EDIT: Ik heb net een stuk lopen rijden, hier het resultaat:
YouTube: Euro truck simulator bug
Hopen dat jullie er iets mee kunnen
[ Voor 66% gewijzigd door thorgal21 op 28-02-2013 21:22 ]
Dat lijkt op een toetsenbordfout. Ik heb dat ook gehad met m'n vorige toetsenbord, tijdens sommige spellen helemaal naar links. Probeer eens een ander toetsenbord.thorgal21 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:38:
🠕 This side up
Oke, ik zal hem morgen op mijn desktop proberen. Bedankt voor de hulp
Heb gisteren een Logitech Dring Force GT binnen gekregen en aangesloten op de PC.
Nu is het eigenlijk heel gek, ik hoef maar een klein stukje te sturen en het ingame stuur, draait bijna volledig om, hoe kan ik dit oplossen?
Nu is het eigenlijk heel gek, ik hoef maar een klein stukje te sturen en het ingame stuur, draait bijna volledig om, hoe kan ik dit oplossen?
Verwijderd
Als je het stuur HELEMAAL COMPLEET links- en rechtsom draait, is het daarna dan beter (doe dit wel ff als je stilstaat...Swaxie schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 07:55:
Heb gisteren een Logitech Dring Force GT binnen gekregen en aangesloten op de PC.
Waarschijnlijk de rotatie van je stuur aanpassen in de logitech software naar 900 graden. Staat namelijk standaard op 200 graden.Swaxie schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 07:55:
Zal er vanmiddag even naar kijken of ik die sofware ergens kan downloaden aangezien het stuur namelijk automatisch gedetecteerd is door mijn laptopMister_Gaus schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 09:16:
[...]
Waarschijnlijk de rotatie van je stuur aanpassen in de logitech software naar 900 graden. Staat namelijk standaard op 200 graden.
Dan is het verstandig om de Logitech game profiler te downloaden. Daarmee kun je per game de instellingen van het stuur aanpassen.Swaxie schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 11:15:
[...]
Zal er vanmiddag even naar kijken of ik die sofware ergens kan downloaden aangezien het stuur namelijk automatisch gedetecteerd is door mijn laptop
thorgal21 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:38:
haha xD Ik ben een stukje wezen rijden.. sorry
Ik zie op tutorials op youtube dat een geskinde trailer direct kan/moet werkenNoFearCreations schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:58:
Voor stand alone trailers moet je een nieuwe game beginnen helaas.
Gisteren een scania gekocht van 280.000 euro met alles erop en eraan 
daarna me garage geupgrade en 2 trucks met chauffeurs gekocht, kan ik er weer even tegen aan.
Wat een verschil met de DAF die scania met 720PK, je bent een stuk sneller opgetrokken.
daarna me garage geupgrade en 2 trucks met chauffeurs gekocht, kan ik er weer even tegen aan.
Wat een verschil met de DAF die scania met 720PK, je bent een stuk sneller opgetrokken.
Skins kan kloppen, dat weet ik zo niet. Ik rijdt tegenwoordig weer in een ongemodde game. Wacht tot de scandinavie map klaar is.Lagean schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 15:55:
[...]
Ik zie op tutorials op youtube dat een geskinde trailer direct kan/moet werken
---RAWE CEEK!!!---
Cool, het gaat nog wel een paar maanden duren denk ik. Denemarken is nu bijna compleet volgende stap is ZwedenNoFearCreations schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 09:46:
[...]
Skins kan kloppen, dat weet ik zo niet. Ik rijdt tegenwoordig weer in een ongemodde game. Wacht tot de scandinavie map klaar is.
Verwijderd
hij is juni 2013 klaarScuL schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 10:53:
[...]
Cool, het gaat nog wel een paar maanden duren denk ik. Denemarken is nu bijna compleet volgende stap is Zweden
Jeej, gisteren een spookrijder onder mijn truck gehad. Deed voor de gein eens een contract ritje, dus was niet mijn eigen truck, maar duurde wel even voor die er onder uit was, stond er helemaal bovenop
[ Voor 7% gewijzigd door jip_86 op 02-03-2013 18:20 ]
Verwijderd
was jij niet toevallig de spookrijder?jip_86 schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 18:14:
Jeej, gisteren een spookrijder onder mijn truck gehad. Deed voor de gein eens een contract ritje, dus was niet mijn eigen truck, maar duurde wel even voor die er onder uit was, stond er helemaal bovenop
Ik heb nog nooit gehad dat de AI een fout maakte bij het inhalen ten nadele van mij
Nee, reed gewoon rechts, was een auto die aan het inhalen was.
Die eerder aangehaalde road trip video heeft het er ook over met een bus. Even nagezocht begint gelijk bij het goede stuk: http://youtu.be/JFz7xhHxbek?t=8m50s
Die eerder aangehaalde road trip video heeft het er ook over met een bus. Even nagezocht begint gelijk bij het goede stuk: http://youtu.be/JFz7xhHxbek?t=8m50s
[ Voor 4% gewijzigd door jip_86 op 02-03-2013 19:24 ]
Kom je vanzelf een keer tegen. Ik ben al 3x op een spookrijder geklaptVerwijderd schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 19:08:
[...]
was jij niet toevallig de spookrijder?
Ik heb nog nooit gehad dat de AI een fout maakte bij het inhalen ten nadele van mij
Nee, merp!
Verwijderd
Kijk je ook nerdcubedjip_86 schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 19:24:
Nee, reed gewoon rechts, was een auto die aan het inhalen was.
zijn RCT3 video's zijn ook geniaal
Eh, ik ben één van de makers
Verwijderd
oh haha, ik dacht dat het een vraag wasScuL schreef op zondag 03 maart 2013 @ 11:50:
[...]
Eh, ik ben één van de makersWe hebben er een schatting opgezet omdat we te veel vragen kregen wanneer hij te downloaden was maar het duurt gemiddeld circa 5 dagen om 1 stad te bouwen dus qua afstanden hebben we dat als veilige marge genomen. Het is in ieder geval zo dat de map te gebruiken zal zijn rond die tijd - en we kunnen hem altijd nog verder uitbouwen. Ben nu aan Zweden begonnen maar er zit heel veel tijd in het maken van alle wegwijzers.

succes met maken! het ziet er geweldig uit.
was je ook niet een map aan het maken waarbij heel nederland werd gedetailleerd?
Dit topic is gesloten.