Ik hou me gewoon aan de op dat deel geldende snelheid, ook nog nooit te laat gekomen.

Cruise control heb ik op 85 of 80. Soms 90 als ik haast heb, maar meestal 85. Schakelen tussen 1000 en 1500 toeren enzo (omdat verder doortrekken geen zin heeft, je maximale koppel behaal je in het groene gebied van de teller), ik probeer gewoon zo realistisch mogelijk te rijden :)

• wuppie007
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07:51
Pykow schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 11:05:
[...]
Nog een vraagje, want ik ben nog niet alle dealers langs geweest.
maar wat is nu een sterkste truck om mee te rijden die veel vermogen heeft en goed remt.
en tweede vraag, wat doet retardet nou precies (of hoe je het ok schrijft) ?
Een retarder is een externe wrijvingsbron die zowel hydraulisch als elektrisch kan zijn. Het is aangesloten op je aandrijflijn en is nauwelijks aan slijtage onderhevig. Het is meestal gemonteerd tussen de motor en de versnellingsbak of tusssen de versnellingsbak en de achteras. Het is is vooral erg nuttig bij lange afdalingen, want gewonen schijfremmen of trommelremmen kunnen niet minuten achter elkaar remmen, ze verbranden waardoor je geen remmen meer heb. Maar het werkt ook pas boven bepaald toerental. In het "echt" schakelen sommige trucks terug om effectief de motorrem te gebruiken. In het spel is dit ook wel redelijk realistisch gedaan.
Maar is dat retarded dan de motorrem? Die je standaard activeerd met B ?

Ik dacht altijd dat de motorrem gewoon een klep in de uitlaat was die dan dicht gaat waardoor de motor zwaarder gaat lopen en de boel afremt

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
FastFred schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 11:11:
Schakelen tussen 1000 en 1500 toeren enzo (omdat verder doortrekken geen zin heeft, je maximale koppel behaal je in het groene gebied van de teller), ik probeer gewoon zo realistisch mogelijk te rijden :)
Dat gaat in het echte leven vast werken. In ETS2 echter kom ik soms de berg toch echt beter op als ik hem doortrek tot ca 2000 toeren. Zodra de turbo niet meer fluit merk je dat de fut eruit is.

• wuppie007
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07:51
FastFred schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 11:24:
Maar is dat retarded dan de motorrem? Die je standaard activeerd met B ?

Ik dacht altijd dat de motorrem gewoon een klep in de uitlaat was die dan dicht gaat waardoor de motor zwaarder gaat lopen en de boel afremt
Als "men" praat over een retarder dan is dat meestal een los apparaat wat eigenlijk een los onderdeel is. Een diesel remt van zichzelf niet af omdat dat een gevolg is van de verbrandingscyclus, ze hebben geen gasklep. Met een gasklep bij bijvoorbeel een benzine, kan een vacuum worden gecreeerd bij het aanzuigen waardoor er remming op treedt. Daarom wordt bij een diesel inderdaad een klep in de uitlaat waardoor het zijn lucht niet kwijt kan en steeds zwaarder gaat draaien.

Hoeveel een klep in de uitlaat kan remmen is sterk afhankelijk van heel je motorconfiguratie, maar van retarders kan dat zomaar meer dan 3000nm aan remkoppel leveren of ontrekken zo je wil. Dat levert een motor zelf soms niet eens...

edit:
Wat voor soort iets wat je in het spel activeert, ik heb geen idee ;)

[ Voor 3% gewijzigd door wuppie007 op 14-02-2013 11:44 ]

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:32

Pykow

Angelo OTR

FastFred schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 11:11:
Ik hou me gewoon aan de op dat deel geldende snelheid, ook nog nooit te laat gekomen.

Cruise control heb ik op 85 of 80. Soms 90 als ik haast heb, maar meestal 85. Schakelen tussen 1000 en 1500 toeren enzo (omdat verder doortrekken geen zin heeft, je maximale koppel behaal je in het groene gebied van de teller), ik probeer gewoon zo realistisch mogelijk te rijden :)
ik moet nog uitzoeken hoe ik de instellingen goedkrijg om te kunnen schakelen met de Logitech G27

Als ik hem om schakelen zet, blijft hij op N staan en kan ik doen wat ik wil met me pokje, maar er gebeurd niks. zet ik hem op realistic automaat, dan werkt me pokje wel voor vooruit en achteruit te zetten.
iemand ervaring op dit gebied hoe de settings moeten staan ?

ik had deze website gevonden, http://www.racedepartment...itech-g25-settings.58349/ maar dat is ook automatische transmissie

[ Voor 9% gewijzigd door Pykow op 14-02-2013 12:25 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:45
Loev schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 09:40:
[...]

Dat maakt toch niet uit? Ik rij overal 90 dan schiet het lekker op :) Wanneer ik een camera zie, even remmen en weer door.
Starten in Nederland>Traject controle met 50> 55> 550 euro boete. Van de eerste 2000 euro had ik na mijn eerste rit nog 150 euro over :+ .

@fastfed
Dav was level 1 dus toen kon ik nog niks upgraden. De "valiant" is overigens standaard al een stuk krachtiger en dus een betere start vrachtwagen lijkt me.

[ Voor 18% gewijzigd door sdk1985 op 14-02-2013 16:32 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

sdk1985 schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 16:31:
[...]

Starten in Nederland>Traject controle met 50> 55> 550 euro boete. Van de eerste 2000 euro had ik na mijn eerste rit nog 150 euro over :+ .

@fastfed
Dav was level 1 dus toen kon ik nog niks upgraden. De "valiant" is overigens standaard al een stuk krachtiger en dus een betere start vrachtwagen lijkt me.
de game kent geen traject controlle, de camara zit achter de grote verkeersbord net voor de 1ste kruising (als je vanuit ijmuiden naar links rijd) in nederland rij ik rond de steden altijd 50. in frankrijk en duitsland kan je zo hard rijden als je wilt in de meeste gevallen en in UK moet je alleen opletten bij de bruggen en in Zwitersland moet je in de tunnels 80 rijden klaar. als je overal 80 rijd heb je minder bekeuringen.

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:52
Sowieso is buiten de snelweg je snelheid in de gaten houden wel handig wil je niet te veel schade oplopen :+
Geheid dat je anders ergens langs een vangrail of iets schuurt.

Bensimpel

Positieve meneer

Idd, ik ga nooit harder dan 90 vooral als het regent, op de snelweg is dat nog wel te doen, maar owee als je in slecht weer zo hard in tussenweggentjes rijd :+

😆 - Denk ook eens om ;)

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Bensimpel schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 17:11:
Idd, ik ga nooit harder dan 90 vooral als het regent, op de snelweg is dat nog wel te doen, maar owee als je in slecht weer zo hard in tussenweggentjes rijd :+
Uhm nooit harder als 90, je kan maximaal 90 of je moet van een heuveltje af gaan, dan kan je harder natuurlijk.
mensen die mods gebruiken om harder dan 90 te kunnen rijden is best wel jammer

Bensimpel

Positieve meneer

Ik gebruik een no limiter mod, maargoed hoop dat ik nooit een vrachtwagen irl mag rijden, dat wordt een drama :+

😆 - Denk ook eens om ;)

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Bensimpel schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 17:18:
Ik gebruik een no limiter mod, maargoed hoop dat ik nooit een vrachtwagen irl mag rijden, dat wordt een drama :+
Easy mode dus haha, dan haal je alles makkelijk op tijd, alleen de kans op meer ongelukken is aanwezig.

• sdk1985
Hmm mijn "mod" werkt niet.

Ik heb def.scs uitgepakt met de scs extractor. Vervolgens heb ik economy_data.sii aangepast. Ik heb alle andere files gedelete. Ik heb de map def (met die file) vervolgens ingepakt in een .zip (storage) en hernoemd maar .scs.

Deze file heb ik in "mods" gezet in de game dir.

Tips?

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
sdk1985 schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 18:10:
Hmm mijn "mod" werkt niet.

Ik heb def.scs uitgepakt met de scs extractor. Vervolgens heb ik economy_data.sii aangepast. Ik heb alle andere files gedelete. Ik heb de map def (met die file) vervolgens ingepakt in een .zip (storage) en hernoemd maar .scs.

Deze file heb ik in "mods" gezet in de game dir.

Tips?
Heb je nog meer mods in je mod folder? Kan zijn dat die file ook al in een andere mod zit verwerkt.

Edit: je moet je def file een name geven voor dat je er een zip van maakt. Dus bijv. "Eco.scs" en dan zip kiezen.

[ Voor 10% gewijzigd door Odessa op 14-02-2013 18:33 ]

• sdk1985
Ik zie de fout denk ik al... Ik heb verder nog geen mods gebruikt en ik had de map mods in de game folder aangemaakt. Volgens een youtube tutorial moet hij in documents and settings. Ik ga even proberen hem daar te zetten :).

Waar kan ik overigens de speedlimiter uitschakelen? Ik kwam via google alleen kant en klare mods tegen. Ik verander liever zelf de regel.

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 14:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Waarom zou je die uit willen schakelen? Het spel heet Euro Truck Simulator, dus net als echt is 90 kmp/h hard zat?

---RAWE CEEK!!!---

NoFearCreations schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 19:09:
Waarom zou je die uit willen schakelen? Het spel heet Euro Truck Simulator, dus net als echt is 90 kmp/h hard zat?
Omdat iedereen het spel op zijn/haar manier speelt. Normaal rijd ik zo'n 80kph, maar als je dan zin hebt gooi je 't gas open naar de 110/120(/130), gewoon omdat het kan. Niet alles hoeft realistisch te zijn... ;)

🠕 This side up

• sdk1985
Zie: YouTube: Euro Truck Simulator 2 - Volvo FH16 Sleeper 750 HP
Let ook op het stukje zonder aanhanger: YouTube: Euro Truck Simulator 2 - Volvo FH16 Sleeper 750 HP :+ (170).

Overigens heb ik nu geupdate naar 1.3.1 en de vailliant die ik had blijkt nu die Volvo FH16 Sleeper te zijn (heb ook de 750 Pk versie, is vast een foutje dat die op level 4 kon. Nu kan ik alleen uit 2 motoren kiezen).

Mijn delivery xp mod heb ik nu aan kunnen zetten bij profiles. Nu nog hopen dat hij werk!

Ondertussen ook de speedlimit gevonden:
truck_speed_limit: xxx

[ Voor 38% gewijzigd door sdk1985 op 14-02-2013 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen_E
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:07
Mijn eerste truck was een Daf XF maar uit eindelijk bleek de 510PK motor toch echt te weinig, daarna een Scania gekocht met een 620PK en later een Volvo FH16 met 750PK. De volvo vond ik echt niet fijn rijden, hij was mij veel te druk met schakelen en als je rond de 85 km/h reed schakelde hij elke keer van de 11 naar de 12 en andersom. Rij dus nu weer in mijn Scania.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royer
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-06 16:43
Voor degene die deze sim nog niet hebben en hem overwegen te kopen, bij bol hebben ze hem vandaag de hele dag als aanbieding voor 20 euro. Kun je bijna niet laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen_E
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:07
Als je even googled is hij nog goedkoper te verkrijgen, http://www.onlinekeystore...irect-Download-Steam.html, het is dan wel een steam code, maar werkt prima.

[ Voor 14% gewijzigd door Jurgen_E op 15-02-2013 02:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jurgen_E schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 01:20:
Mijn eerste truck was een Daf XF maar uit eindelijk bleek de 510PK motor toch echt te weinig, daarna een Scania gekocht met een 620PK en later een Volvo FH16 met 750PK. De volvo vond ik echt niet fijn rijden, hij was mij veel te druk met schakelen en als je rond de 85 km/h reed schakelde hij elke keer van de 11 naar de 12 en andersom. Rij dus nu weer in mijn Scania.
Automaat 8)7 Gewoon zelf schakelen, ook met toetsenbord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Mee eens, als je in tijdnood komt kan je met zo nolimit gelijk 130 gaan rijden of meer en dan flink tijd winst pakken en je kunt ook net iets verder rijden, waardoor je minder vaak hoeft te slapen.
Nee geef mij ook maar de standaard 90KM.

Ik heb 2 mods geinstalleerd. Real company names and real company truckers.
Met andere worden, in de game rij ik soms voor UPS, TNT(post nl) DPD, DHL Schenker en dat soort bedrijven.
en als ik aan het rond rijden ben kom ik echte bedrijven tegen op gebouwen, zo heb je tussen groningen en amsterdam aan de linker kant een groot gebouw staan, waar ABN-AMRO opstaat ;)

Verder doe ik dus niets aanpassen, zoals XP mod, Speed mod of lege vracht mod.
Gisteren moest ik helaas weg om iets op te halen in den haag en had ik geen tijd om te trucken achter me pctje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Jurgen_E schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 01:20:
Die truck is gemaakt om 90 (of harder) te rijden. Zonder de speedlimit zit je (met lading) zo op de 130. Niet heel vreemd dat hij terugschakeld bij 85 :).

Overigens maakt het verwijderen van de speedlimit de game een stuk minder "suf". Heb al aardig wat "fails" te pakken gehad omdat ik te hard reed en de trailer begon te duwen. Dan ga je dus kei hard de vangrail in :+ .

Zie bijvoorbeeld: http://nl.twitch.tv/exchequer/c/1930011

Mini review van de game:
Eerste indruk:
Vanaf de eerste minuut best uitdagend. Je wordt wel in het diepe gegooid. Zo begin je met een magere 2000 euro. Mijn eerste ritje was naar Engeland (leek me lekker kort ivm de ferry). De eerste 100 meter had ik meteen 550 euro boete. Vervolgens kwam er een rood licht. Niemand in de buurt dus /care. Hoppa de tweede boete te pakken a 450 euro. Aangekomen bij de ferry nog even +- 950 euro afrekenen. In Engeland nog even een fout gemaakt bij het invoegen van een snelweg (je moet links blijven rijden :+ ). Hoppa 400 euro boete te pakken en een beschadidge lading. Ik kom op de bestemming aan met nog 150 euro cash. De inkomsten bedroegen +- 2000 euro en heb dus eigenlijk voor niks gereden.

Je moet dus je speelstijl aanpassen en de game erg voorzichtig spelen!

Gameplay:
Een lange vrachtwagen rijden is best even wennen en dat maakt de game dan ook leuk. Je moet vaak eerder remmen dan je denkt (zeker als je met een DAF start). Het gewicht van de lading heeft ook invloed op je acceleratie en remkracht. Naar links en rechts kijken is ook belangrijk binnen de bebouwde kom. Best wel goed dus voor een "simulator". Verder moet je zeker niet vergeten te tanken en natuurlijk af en toe even parkeren op een parkeer plaats.

Het experience systeem zorgt er wel voor dat je langzaam meer geld verdient. Zo kun je door ADR training te volgen met gevaarlijke stoffen rijden die 30 euro per kilometer opleveren in plaats van de standaard 10 euro per kilometer. Ook kun je langere afstanden unlocken en de just in time deliveries. Tot slot zijn er wat punten uit te delen aan het meer verdienen per type lading (fragile/high value) en brandstof kosten.

De progressie voelt helaas wel een beetje als een verplichte "grind". Het spel is vrij zuinig met het uitdelen van XP. Voor inpakeren krijg je bijvoorbeeld slechts 45 xp. Pas op level 10 kun je uit een bredere selectie van trucks kiezen en om dat level te halen ben je aardig wat uurtjes aan het rijden. Het duurde ongeveer 6 uur om level 7 te halen. In de tussentijd is er eigenlijk weinig nieuws. Als je geen truck fanaat bent in de kans groot dat je tegen de tijd dat je een nieuwe truck kan kiezen je er wel een beetje klaar mee bent.

Dit alles had voorkomen kunnen worden met een goed company management systeem. Helaas is dit waardeloos uitgevoerd. Het lenen van 400.000 kost 5787 euro per dag. Voor dit geld koop je een extra garage (3 slots, 180.000) en twee trucks (100-120.000 per stuk). De tweede truck kun je door een ai laten besturen. Mooi werk denk je dan. Helaas blijkt al snel dat deze ai rijder slechts 1000-3000 euro per dag binnen haalt. Het is dus een redelijk kansloze investering. Er is verder ook geen hoofdkwartier en je komt je eigen trucks onderweg niet tegen. Er is dus niet echt een reden om aan dit deel van de game te werken. Dat is jammer want je kunt maar 1 truck tegelijk besturen en als je éénmaal een goede truck hebt dan heb je weinig meer aan geld. Als het nut had om het bedrijf groter en groter te maken dan blijft er een reden bestaan om zellf geld binnen te slepen.

De ai rijder bepaalt overigens volledig zelfstandig zijn routes. Het is dus niet zo dat (zoals bij een echt transport bedrijf) je van te voren opdrachten kunt geven. Dit had eventueel ook nog wat uitdaging kunnen bieden a la Airline Tycoon. http://a727.phobos.apple....fqwuzvxk.1024x1024-65.jpg

Mijn grootste probleem met de gameplay is dat indien je door de leercurve heen bent (hoe te rijden met een truck, opletten op speedcamera's) er niet veel uitdaging meer is.

Ik begon overigens met 1.1 te spelen en mijn tweede truck betrof een valiant met de beste motor (4e met 750pk). Nu ik geupdate ben naar 1.3.1 blijkt dit een Volvo FH16 te zijn. Zo ver het er naar uitziet heb ik dus op level 4 al min of meer de beste truck van de game aangeschaft. Valt weinig meer te verdienen dus!
Grafisch:
Grafisch ziet de game er bovenverwachting goed uit. Erg leuk dat landmarks als de erasmus brug in de game zitten en de bewegwijzering (redelijk) klopt.

Geluid:
Muziek opzetten is een vereiste want tijdens het rijden is er geen ingame muziek beschikbaar (wel ingebouwde internet radio maar die kun je zelf ook wel aanzetten). Verder is de cabine ook realistisch stil dus "leuke" truck geluiden hoef je ook niet te verwachten als je in de eerste camera rijdt.

Mods:
Mod support is uitstekend. Dit zou de game nog wat kunnen opleuken. Zo heb ik zelf nu de speed limiter uitgeschakeld. Dit maakt de game een stuk uitdagender. Zeker zonder trailer kun je de game spelen als Euro Race Truck Simulator :).

Overig:
De game ondersteunt gelijktijdig gebruik van meedere controllers. Op deze manier heb ik zelf het gas/rem pedaal van mijn stuur gecombineerd met een (ps2) gamepad. Op die manier kun je met één pookje vrij rondkijken (belangrijk in deze game, met een dpad op een stuur werkt voor geen meter tijdens bochten). Bij de meeste racegames is dit niet mogelijk.

Conclusie:
Best een leuke game. Ik vrees echter dat de gemiddelde gamer er na 10 uur wel klaar mee is. Ik ken een aantal spelers die de game al een tijdje in huis hebben en één is op level 11 gestopt en de andere op level 13. Heb je iets met trucks dan ligt dit mogelijk anders. Zelf ben ik pas level 7 en ik blijf (dankzij de no limiter mod) nog wel even spelen :).

[ Voor 82% gewijzigd door sdk1985 op 15-02-2013 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
Als ik die no speed limit mod installeer gebeurt er niks, stop hem wel in de goede map enzo. Iemand ideetjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:18

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Dit alles had voorkomen kunnen worden met een goed company management systeem. Helaas is dit waardeloos uitgevoerd. Het lenen van 400.000 kost 5787 euro per dag. Voor dit geld koop je een extra garage (3 slots, 180.000) en twee trucks (100-120.000 per stuk). De tweede truck kun je door een ai laten besturen. Mooi werk denk je dan. Helaas blijkt al snel dat deze ai rijder slechts 1000-3000 euro per dag binnen haalt. Het is dus een redelijk kansloze investering. Er is verder ook geen hoofdkwartier en je komt je eigen trucks onderweg niet tegen. Er is dus niet echt een reden om aan dit deel van de game te werken. Dat is jammer want je kunt maar 1 truck tegelijk besturen en als je éénmaal een goede truck hebt dan heb je weinig meer aan geld. Als het nut had om het bedrijf groter en groter te maken dan blijft er een reden bestaan om zellf geld binnen te slepen.
Met dit stuk ben ik het niet helemaal eens. In het begin zal je chauffeur inderdaad niet veel opbrengen, maar na een weekje is dat wel anders. Mijn beste chauffeurs brengen nu minstens 20.000 per dag op, alle chauffeurs bij elkaar het tienvoudige en dat neemt alleen maar toe.

Ergo, ik kan elke dag voor mezelf een nieuwe truck kopen. Toch een andere kleur omdat deze te roze lijkt, koop gewoon een nieuwe. Bevalt de cabine niet, koop je gewoon een nieuwe. Andere wielen gewenst, koop je.... ;)

En bovendien geeft voor mij het managen van je bedrijf en chauffeurs een extra dimensie aan het spel, in plaats van alleen maar te rijden.

[ Voor 4% gewijzigd door bvk op 15-02-2013 18:24 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
FastFred schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 07:57:
[...]

Automaat 8)7 Gewoon zelf schakelen, ook met toetsenbord
Ik heb te weinig knoppen op mijn joypad :(

[ Voor 3% gewijzigd door Odessa op 15-02-2013 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo met een toetsenbord spelen is het toch ook net niet. Ben daarom eens aan het uitkijken naar een stuurwiel.
Iets zoals de logitech G25/27, maar ik zou deze graag zo goedkoop mogelijk op de kop tikken, bestaat er evt. een goedkoper volwaardig alternatief? Anders moet ik tweedehands gaan zoeken maar dat zie ik persoonlijk nu niet echt zitten.

Uiteraard moet dit werken met ETS2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik leen niks en gebruik geen mods om het makkelijker te maken. Het is gewoon een relax ggame, dat ik met veel plezier speel.

Heb nu ongeveer een uurtje met me logitech g27 gereden en dat maakt het een stuk leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond mijn dikke Scania Topline R met 730PK eens aan de kant gezet na een rit van 2000km (Aberdeen > Wien) en in Wien de goedkoopste Iveco gekocht, in het ROOD uiteraard, met enkel en alleen de "beschermings" platen langs de zijkant. 310PK, tjongejonge is dat even wennen 0_o Wat een hopeloos slecht interieur heeft dat ding trouwens en je zit anders, je hebt minder zicht naar buiten toe

[ Voor 16% gewijzigd door FastFred op 16-02-2013 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Tja Iveco... Ik vind ze er best wel "stoer" uitzien, in het echt, maar da's ook alles.

Ik denk, laat ik eens een filmpje uploaden op youtube...dat kreng moet nog 935 minuten!!! :X

[ Voor 3% gewijzigd door Odessa op 16-02-2013 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

dr34m3dd schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 17:55:
Als ik die no speed limit mod installeer gebeurt er niks, stop hem wel in de goede map enzo. Iemand ideetjes?
Heb je hem ook aangevinkt bij je profile (ingame op je profiel op edit klikken, geeft nu een lijst van mods die je aan/uit kan zetten), neem aan dat je op 1.3.1 zit?

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Gaus
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 21:05
Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 23:14:
Zo met een toetsenbord spelen is het toch ook net niet. Ben daarom eens aan het uitkijken naar een stuurwiel.
Iets zoals de logitech G25/27, maar ik zou deze graag zo goedkoop mogelijk op de kop tikken, bestaat er evt. een goedkoper volwaardig alternatief? Anders moet ik tweedehands gaan zoeken maar dat zie ik persoonlijk nu niet echt zitten.

Uiteraard moet dit werken met ETS2 ;)
Ik heb een aantal maanden terug een tweedehands logitech driving force GT gekocht voor 60 euro. Een top stuur met 900 graden en nog een schakelpookje. Natuurlijk wel minder dan de G25/27 maar ook aanzienlijk goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Op weg met 50t op mijn kont. Nog voor ik de stad uit ben begint het te regenen. Na ongeveer 7 minuten begint de mist op te komen....en die blijft opkomen :) Op een gegeven moment reed ik puur op mijn navi.
Dit is de eerste keer dat ik dit zie. En tegen het einde ook nog een gevecht met mijn automaat :o

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=b6WPc4UG5c8]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan14
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 12:13
Beste mede-truckers,

Wat voor een videokaart raden jullie mij aan? Ik draai ETS2 momenteel via Wine op Ubuntu 12.10 (x64) op een i3 processor met ingebouwde GPU. De grafische details staan overal op z'n laagst maar het beeld loopt nog niet helemaal soepel.

Ik speel verder geen spellen, dus het moet geen kaart zijn die honderden watts uit het stopcontact trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
HD6850 of 6870 denk ik dan. Budget, laag vermogen, en goed zat voor low en medium. Iets duurder een GTX560, heb ik nu ook, draai alles op ultra.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
FastFred schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 20:30:
@ Odessa, wow, zo dicht heb ik de mist ook nog niet gezien!
Was best wel spannend om in te rijden. Kreeg een soort van claustrofobie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Ik had het laatst ook, maar iets minder dik dacht ik, dit was wel heel erg. Gewoon grootlicht aan met alle extra lampen erbij, scheelt best veel.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na vandaag de hele dag te hebben gespeeld, sla ik het spel op en als ik terugkeer is er opeens dit gebeurd:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zMuhOdp.png

Wat is dit voor fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Fout in een mod of skin. Een voor een uitschakelen tot het weg gaat.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan14
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 12:13
NoFearCreations schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 20:28:
HD6850 of 6870 denk ik dan. Budget, laag vermogen, en goed zat voor low en medium. Iets duurder een GTX560, heb ik nu ook, draai alles op ultra.
Bedankt voor je suggesties! Ik schrik alleen als ik zie wat zo'n kaart zelfs 2dehands nog moet kosten! Het spel zelf heb je al voor €13,50, dus om nou voor een videokaart minstens het 5voudige neer te gaan liggen vind ik een beetje overdreven. Dat geld investeer ik dan liever in een stuurtje. Maar goed, maatje van me heeft inmiddels een 512mb ATI kaartje (geen idee welk typenummer) opgestuurd, eens kijken hoe het daarmee draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAmos
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:31
ik ga dit spel kopen over een tijdje(heb het al wel geprobeerd en was erg tof)

Driver: BMW 320i E91 LCI || Phone: Iphone 13 Pro 128GB || Rig: Ryzen 5 (3600), 32GB Ram, RTX 2070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
stefan14 schreef op zondag 17 februari 2013 @ 22:57:
[...]

Bedankt voor je suggesties! Ik schrik alleen als ik zie wat zo'n kaart zelfs 2dehands nog moet kosten! Het spel zelf heb je al voor €13,50, dus om nou voor een videokaart minstens het 5voudige neer te gaan liggen vind ik een beetje overdreven. Dat geld investeer ik dan liever in een stuurtje. Maar goed, maatje van me heeft inmiddels een 512mb ATI kaartje (geen idee welk typenummer) opgestuurd, eens kijken hoe het daarmee draait.
Anders kan je altijd nog is kijken voor een 2ehands HD7550/70, die moeten de wereld niet kosten.

Ik ben er voor nu ff klaar mee. Kwam erachter dat ik na de 1.3.1. patch weer opnieuw moest beginnen, heb ik even geen zin in nu. Wacht tot er een fatsoenlijke map uit is, en een amerikaanse truck die je kan modden.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Heb hier een HD 6570 met een E3400 processor maar kan alles gewoon op full draaien geen enkel probleem.

Sidenote: De processor is wel overgelockt naar een E8400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAmos
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:31
Ik heb trouwens een vraag, wat voor stuur gebruiken jullie(als je iets gebruikt)

Driver: BMW 320i E91 LCI || Phone: Iphone 13 Pro 128GB || Rig: Ryzen 5 (3600), 32GB Ram, RTX 2070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!
johannessmit schreef op zondag 17 februari 2013 @ 23:20:
Ik heb trouwens een vraag, wat voor stuur gebruiken jullie(als je iets gebruikt)
Logitech G27
Geweldig stuur, geweldige Force-Feedback, geweldige bekleding van het stuur (ook niet onbelangrijk).
Werkt met veel games goed, zoals uiteraard ETS2 maar ook Shift 2, Race 07 (Al is de koppeling daar overbodig) en DiRT 3

[ Voor 34% gewijzigd door Koenvh op 18-02-2013 10:09 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Ik had een G25, maar die is dood, dus nu weer een Momo met een USB numpad er tegenaan.

[ Voor 21% gewijzigd door NoFearCreations op 17-02-2013 23:25 ]

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

johannessmit schreef op zondag 17 februari 2013 @ 23:20:
Sinds afgelopen week de G27, Prima ding. alleen als je te snel stuurt dan houd de game je niet meer bij :P
maar dan moet je denken aan snel van links naar rechts gaan binnen in de stad (wat ook voor ongelukken kan zorgen) Daarnaast is het een heel andere beleving met een stuurwiel, niet alleen in ETS2, maar ook andere race games als DiRT3, waarbij je veel meer moet concentreren om te kunnen winnen en soms zelfs kan 1 foutje al ervoor zorgen dat je verliest ( ben geen geweldige racer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoFearCreations schreef op zondag 17 februari 2013 @ 17:34:
Fout in een mod of skin. Een voor een uitschakelen tot het weg gaat.
maar ik heb behalve de real company mod geen andere mods :P
het probleem ging echter over toen ik het spel herstartte.

Heeft iemand een mod waarbij het eerder donker wordt? Dus om 20:00 ipv 23:00?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:12
Ben van plan een andere videokaart te gaan kopen, draait dit soepel op een C2D E6600 , 4 GB , HD7750 @ 1680x1050? Heb het namelijk nu op m'n iMac '11 27" draaien, maar daar draait het spel op medium met 25-30 fps. Zou dit spel graag op ultra willen spelen.

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Ultra is best wel zwaar voor het systeem wat je noemt denk ik, maar je zou het kunnen proberen.

Ik kwam er zelf gisteren achter dat ik zelf op een lage setting draaide, deze nu ook op ultra gezet. Dat gaat prima, maar geeft soms wel wat haperingen, dit op het systeem in mijn signature.

Opvallend na het op ultra gezet te hebben: de AI auto's rijden ineens veel harder! Eerst was ik zelf constant bezig met auto's inhalen op de snelwegen, nu rijden ze mij ineens links en rechts met hoge snelheid voorbij...

Iemand anders dit al meegemaakt?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Sjeesus zag helemaal niks meer :x

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uhCNAf3.jpg

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
Dat ziet er vet uit! Heb vandaag hier bij de lokale computerboer een 7750 kaartje gekocht van Club3D. Mocht hij niet bevallen, dan mag ik hem terugbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

FastFred schreef op maandag 18 februari 2013 @ 18:20:
Wat is dat voor vrachtwagen op het plaatje hierboven, teller units zien er mooi uit :)
MAN TGX eerste vrachwagen. :P

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Ik vind die M.A.N niet lekker rijden, komt op mij erg log over. Alsof die een lading van 250 i.p.v. 25 ton moet trekken...

Ding gauw weer in de garage gezet, ik hou het wel op de DAF of Scania.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Idd, heuveltje op gaat niet echt lekker (20 km/u). Maar ik heb nu een 460pk motor inzitten, is al flink beter dan de standaard motor. Ik ga ook binnenkort maar eens naar een DAF. :)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Bensimpel schreef op maandag 18 februari 2013 @ 18:36:
Idd, heuveltje op gaat niet echt lekker (20 km/u). Maar ik heb nu een 460pk motor inzitten, is al flink beter dan de standaard motor. Ik ga ook binnenkort maar eens naar een DAF. :)
Ik ben zelf begonnen met de DAF FX en ben nu aan het sparen voor een Scania.
Heb net mijn tweede garage gekocht in Parijs, dus mijn vrachtwagen gaat door naar een werknemer en ik koop een nieuwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook maar eens geupgrade van 1.1.1 naar 1.3.1

Ziet er goed uit :) Kon gewoon verder met m'n oude savegame trouwens :D

Nu ook een grote garage geopend in Wien, 5x Iveco Stralis 500pk, zelfde kleur, zelfde lampenset als de DAF's en Scania's in Amsterdam, Liverpool, Parijs en Berlijn

Oh, en m'n Scania is over de 30k km heen :) Mijn DAF die ik bij 70k km naar mijn beste chauffeur gedaan heb staat nu op bijna 90k :)

[ Voor 19% gewijzigd door FastFred op 18-02-2013 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:49
Hebben jullie gespaard voor je eerste trucks of direct de bank overvallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Heb meteen de bank overvallen, toen gewoon als eerste de lening afbetaald voordat ik garages ging uitbreiden :P

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:25
Ik ben ook met 1.3 opnieuw begonnen. Nu een Iveco met 310pk, lachen is dat als je een berg weggetje neemt, 10 km/h naar boven klimmen met een hele file achter je :D

Dat was met een vracht van 24 ton geloof ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pa4jv schreef op maandag 18 februari 2013 @ 21:03:
Hebben jullie gespaard voor je eerste trucks of direct de bank overvallen?
Eerst een paar snelle opdrachten gedaan, duurde me te lang. 100k geleend en eerste vrachtwagen gekocht, lening afbetaald en daarna niks meer geleend en bedrijf opgebouwd :) Geeft toch wat meer voldoening als wanneer je 400k leent en direct een bedrijf op zet

@ hierboven, ja dat is echt gaaf. Maar 25 ton met een 730PK Scania schiet ook niet op hoor, zelfs niet eens op een vlak stuk weg, laat staan berg op :P Er zicht echt een groot verschil in, een lading van 12 ton rijd net als met 1.1.1. Maar 25 ton is echt wel ff anders :o

[ Voor 23% gewijzigd door FastFred op 18-02-2013 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
Zo, net ook weer even gespeeld en getest. Op ultra ging prima, schaling op 200% gezet. Leuk vrachtje Frankfurt naar Brno gereden en een graafmachine van Brno naar Milaan gebracht. Berg op ging nog best lastig met m'n Scania R420.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hou echt van dat bochtenweggetje tussen Bern en Milaan. Nog mede-lovers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]FastFred schreef op maandag 18 februari 2013 @ 19:57:
Ook maar eens geupgrade van 1.1.1 naar 1.3.1

Ziet er goed uit :) Kon gewoon verder met m'n oude savegame trouwens :D

had ik dus ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 22:42:
Ik hou echt van dat bochtenweggetje tussen Bern en Milaan. Nog mede-lovers?
Ja, behalve met een halfgare Iveco truck die de berg niet opkomt (behalve in de eerste versnelling met 10kmh)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Koenvh, ja, ik ben geen fan van Iveco ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb altijd problemen met werknemers, ik geef ze een auto, maar ze doen niks, alleen rusten…

Iemand antwoorden? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 22:57:
Ik heb altijd problemen met werknemers, ik geef ze een auto, maar ze doen niks, alleen rusten…

Zweep gebruiken })

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha ja goed idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 22:57:

Na 24 uur (in het spel, niet echte uren) zouden ze toch wel wat moeten gaan doen hoor. Je weet echt zeker dat je ze een vrachtwagen hebt gegeven? Als ze namelijk geen vrachtwagen hebben dan blijven ze rusten :)

Hoeveel werknemers heb je en blijven ze allemaal rusten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb/had er een, en hij bleef nadat ik twee ritten (Manchester-Berlin en Berlin-Lyon) heb gedaan nog steeds rusten…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Ze rusten ook onderweg he, kan zijn dat je net op een verkeerd moment keek. Je kan in ieder geval ook zien of hij een job heeft opgepakt en waarheen etc. Zie je dat wel staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou idd nog kunnen, maar ik blijf toch vasthouden aan het feit dat hij niks deed, er stond daarna (of erbij) dat hij geen job had…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Bensimpel schreef op maandag 18 februari 2013 @ 18:36:
Probeer de Volvo eens dan heb je met de standaard motor al iets van 550 pk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
bvk schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 18:22:
[...]

Met dit stuk ben ik het niet helemaal eens. In het begin zal je chauffeur inderdaad niet veel opbrengen, maar na een weekje is dat wel anders. Mijn beste chauffeurs brengen nu minstens 20.000 per dag op, alle chauffeurs bij elkaar het tienvoudige en dat neemt alleen maar toe.

Ergo, ik kan elke dag voor mezelf een nieuwe truck kopen. Toch een andere kleur omdat deze te roze lijkt, koop gewoon een nieuwe. Bevalt de cabine niet, koop je gewoon een nieuwe. Andere wielen gewenst, koop je.... ;)

En bovendien geeft voor mij het managen van je bedrijf en chauffeurs een extra dimensie aan het spel, in plaats van alleen maar te rijden.
Aha :). Ik heb nog niet heel lang met de chauffeurs gespeeld inderdaad. Geloof dat er ingame een dag of 3 is verstreken.

edit: Oops dit had hierboven bij gemoeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
Zijn er nog mods die mensen aanraden en werken met de nieuwste patch? Want daar lees ik nogal wat problemen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

sdk1985 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 00:07:
[...]

Aha :). Ik heb nog niet heel lang met de chauffeurs gespeeld inderdaad. Geloof dat er ingame een dag of 3 is verstreken.

edit: Oops dit had hierboven bij gemoeten.
Dat van die 20.000 klopte niet helemaal, dat was per garage van 3 chauffeurs.... Maar toch een gemiddelde 7.500 per dag dus.

Ondertussen zijn ze alweer gestegen en doen de besten bijna 10.000 per dag en meer dan 12,- per KM. Ik heb nu meer dan 60 chauffeurs en kan bijna gaan rentenieren, ze brengen bij elkaar meer dan 350.000 winst per dag op!

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat leek me al sterk inderdaad dat je 20k per dag aan 1 chauffeur verdiende. Ben level 35 ondertussen en mijn beste chauffeurs zitten nu op 6k per dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRammeloo
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:01
6k/dag is wel weinig, mijn toppers zitten op/tegen de 10k, ik op level 32. Ik zou alleen niet weten hoe je dat kunt be"invloeden. Ik heb ze eerst 'long distance' getraind, nu gebalanceerd. Geen idee of dat wat uitmaakt. Ach, met een chauffeur of 50-60 in dienst maakt dat ook niet heel veel meer uit :-)

Dat is ook mijn kritiek op de management kant van het spel: je kunt bar weinig verkeerd doen. Gewoon je geld in nieuwe garages/trucks/chauffeurs stoppen, en de inkomsten zijn daarna gegarandeerd. Ik denk niet dat transportbedrijven het in het echt zo eenvoudig hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

FastFred schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:57:
Dat leek me al sterk inderdaad dat je 20k per dag aan 1 chauffeur verdiende. Ben level 35 ondertussen en mijn beste chauffeurs zitten nu op 6k per dag
Yep, zat er ff naast.... ;) Komt ook omdat het nogal kan schommelen met de bedragen, geef een chauffeur een andere truck, verplaats hem naar een andere garage of hij rust een dagje.

Krijg je ineens een ander plaatje, zeker als een chauffeur wisselt met lange en korte ritten.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Momenteel heb ik de volgende mods draaien:
AI Realism
More AI traffic
Realistic Physics (welke ik misschien wil vervangen door ZwareJongens)

Dit draait allemaal goed op versie 1.1.1, maar blijft het ook goed draaien op 1.3.1?

Zijn er nog andere must have mods? Ik heb het vooral over het verkeer, realisme e.d., ik hoef geen kerstboom van m'n wagen te maken.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

More AI traffic, werkt prima op 1.3.1
Realistic Physics, hier is al een nieuwe versie van, kun je zo updaten.

Al Realism, geen idee ;p

De mods die ik nu draai:

Real Company mod 1.3
Skin Pack 1.3
12DB+ Louder sound mod
Loading bar v2 by loco
More ai trafic real speed
No speed limit
Realistic Physics Mod 1.7

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvk schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 14:12:
[...]

Yep, zat er ff naast.... ;) Komt ook omdat het nogal kan schommelen met de bedragen, geef een chauffeur een andere truck, verplaats hem naar een andere garage of hij rust een dagje.

Krijg je ineens een ander plaatje, zeker als een chauffeur wisselt met lange en korte ritten.
Mijn beste chauffeur is eens met 15k aan komen zetten, rit later ineens met 5k :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Bensimpel schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 15:22:
More AI traffic, werkt prima op 1.3.1
Realistic Physics, hier is al een nieuwe versie van, kun je zo updaten.

Al Realism, geen idee ;p

De mods die ik nu draai:

Real Company mod 1.3
Skin Pack 1.3
12DB+ Louder sound mod
Loading bar v2 by loco
More ai trafic real speed
No speed limit
Realistic Physics Mod 1.7
Waar heb je die 12db louder sound mod vandaan? Kreeg geen resultaten met Google.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:40

Eagle Creek

Breathing security

Koenvh schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 15:11:
Momenteel heb ik de volgende mods draaien:
AI Realism
More AI traffic
Realistic Physics (welke ik misschien wil vervangen door ZwareJongens)
Ik draai de game nog modloos maar loont het echt de moeite om de(ze) mods te onderzoeken en installeren?

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eagle Creek schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 15:46:
[...]

Ik draai de game nog modloos maar loont het echt de moeite om de(ze) mods te onderzoeken en installeren?
Dat kan ik niet voor je bepalen, ik vind het verkeer standaard nogal mager, dus heb de "More AI Traffic" mod, AI Realism zodat andere vrachtwagens ook gewoon 80kmh op de snelweg rijden ipv 70kmh.

Realistic Physics, ik heb begrepen dat het in versie 1.3.1 al beter is met het gewicht van vrachten, maar in 1.1.1 was het echt een toevoeging

Ik weet ook niet of je met een stuur rijdt, of toetsenbord of gamepad. Ik rijd met een stuur (G27) waardoor ik nog meer realisme wil, daarvoor heb ik het spel. Hiervoor reed ik met een toetsenbord, en dan was het niet zo nodig.

[ Voor 16% gewijzigd door Koenvh op 19-02-2013 15:57 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

FastFred schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 15:28:
[...]

Mijn beste chauffeur is eens met 15k aan komen zetten, rit later ineens met 5k :(
Juist, daarom schommelt het gemiddelde ook zo denk ik. Na die rit van 15K ineens hoog, de rit daarna ineens weer een stuk lager.

Maakt ook niet uit, als ze met zijn allen er maar voor zorgen dat ik me niet druk hoef te maken over inkomsten en lekker kan toeren >:)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
ik wilde ook die patch 1.3.1 doen maar kreeg steeds 2 meldingen.. ik heb 64bit win 7 is dit een probleem?
Afbeeldingslocatie: http://i1306.photobucket.com/albums/s564/rpvanginkel/ets2_zps905a56e4.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Hmm zegt me niks en een paar dagen geleden heb ik ook geupdate naar 1.3.1 (64 bit Windows 8 ). Wat staat er in die log?

Moet wel zeggen dat die filesize van 150MB raar is, de update zou 178MB moeten zijn. Wellicht een torrent die niet helemaal goed is gegaan? Probeer deze eens: http://www.patches-scroll...imulator2_1_3_1_patch.zip

[ Voor 50% gewijzigd door Racemol op 19-02-2013 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt vet! Er zijn xenon koplampen! (wist ik helemaal niet!)
Ze zijn helaas niet los als optie te bestellen, je krijgt ze alleen als je de superspace koopt bij DAF, ik weet niet hoe het met andere merken zit.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/36ZqyDs.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 20:29:
Echt vet! Er zijn xenon koplampen! (wist ik helemaal niet!)
Ze zijn helaas niet los als optie te bestellen, je krijgt ze alleen als je de superspace koopt bij DAF, ik weet niet hoe het met andere merken zit.
[afbeelding]
Ja klopt, bij andere merken is dat ook zo als je de duurste cabine koopt geloof ik. Heb het wel eens eerder in dat lijstje met veranderingen zien staan idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Racemol schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 20:25:
Hmm zegt me niks en een paar dagen geleden heb ik ook geupdate naar 1.3.1 (64 bit Windows 8 ). Wat staat er in die log?

Moet wel zeggen dat die filesize van 150MB raar is, de update zou 178MB moeten zijn. Wellicht een torrent die niet helemaal goed is gegaan? Probeer deze eens: http://www.patches-scroll...imulator2_1_3_1_patch.zip
Afbeeldingslocatie: http://i1306.photobucket.com/albums/s564/rpvanginkel/ets21_zps93e994be.png

die van 178MB doet het ook niet van hun site, zal nu die jij stuurde ff proberen

[ Voor 14% gewijzigd door RubenSaurus op 19-02-2013 20:36 ]

Pagina: 1 ... 12 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.