Ik plak er wel wat kermis op ja, maar niet overdreven veel zoals sommigen hier. 2 dikke ronde lampen op de grill en 4 van die rechthoekige op het dak. Verder allemaal dezelfde kleur (ROOD) en de panelen in carroseriekleur langs de zijkant
Heb nu staan in Amsterdam, Berlijn en Parijs
13x DAF XF 4x2 Space, die allemaal identiek zijn qua uitrusting en vermogen (510PK)
1x DAF XF 4x2 Space Cab Plus met 510PK, deze is wel met wat meer kermis dan de rest, zelfde kleur als de anderen. Deze truck heb ik zelf 70k km mee gereden
1x Scania R 6x4 Topline met 730PK, zelfde kleur, meer lampen dan de andere Scania's, mijn huidige workhorse
En in Liverpool
5x Scania R 4x2 Normal met 500PK, zelfde kleur, zelfde lampen set als de DAF's
EDIT:
FastFred schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 16:05:
Gister opweg naar huis een toffe truck gespot. Een Volvo FH16 met 4 achterassen, waarvan 3 aangedreven + een enkele sturende vooras. 5 assen totaal dus. 485kw volgens RDW, oftewel 660PK

De brandstoftank waar die normaal zit (achter de vooras) was zo weinig van over door al die assen dat achter de cabine een grote grijze unit stond die vermoedelijk de brandstof tank was, zo hoog als de cabine zelf en een cm of 50 breed
Foto van gemaakt, zal vanavond ff uploaden

Dik ding was dat zeg
Ik had jullie deze nog beloofd
[
Voor 159% gewijzigd door
FastFred op 11-02-2013 22:16
]