Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07:22

PauseBreak

derp!

Odessa schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 20:13:
physics takes into account different weights for trailers and cargos

Iemand die hier al iets van kan zeggen?
Dat het fijn is om te rijden met een dikke motor. Ik heb voor de grap de Actros MP IV Gigaspace geïnstalleerd (is een mod) en gekocht. Heeft alleen maar 5xx pk en 2500 Nm. Komt met grote, zware vrachten nauwelijks boven bij een snelweg (ik doe dan 30km/u) :o
Toch maar weer een Scania of Volvo kopen :9

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
PauseBreak schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 20:20:
[...]

Dat het fijn is om te rijden met een dikke motor. Ik heb voor de grap de Actros MP IV Gigaspace geïnstalleerd (is een mod) en gekocht. Heeft alleen maar 5xx pk en 2500 Nm. Komt met grote, zware vrachten nauwelijks boven bij een snelweg (ik doe dan 30km/u) :o
Toch maar weer een Scania of Volvo kopen :9
Merk je ook verschil van gewicht per trailer/vracht?
Ik wil de patch wel downloaden om te proberen maar ik heb het eigenlijk ook uitstekend naar mijn zin in de huidige vorm...moeilijk moeilijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Ik heb maar 2 vrachtjes gereden met de nieuwe patch. 1 een kleine tank met iets explosiefs erin en 1 een grote tank. Met die grote tank moest ik langzamer door bochten, liep de snelheid heuvelop naar beneden en was ik met zo'n 30km/u boven bij een steile oprit naar de snelweg. De kleine tanker had ik beduidend minder problemen mee :p

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Diegene die de special trailer pack gebruiken, niet updaten! game gaat kapot...

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 14:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Kwam ik helaas ook achter ja, hopelijk komt er een 1.3 versie voor uit. Ook de zwarejongens physics mod doet het helaas niet meer.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Ja, de zwarejongens physics mod mis ik nog wel het meest. Op zich rijdt het standaard stukken beter dan het was, maar met de zwarejongens mod is het rijgedrag veel minder sportief, beetje echter. Plus meer cabinerock bij remmen enzo.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EFL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-08 11:32

EFL

Gaat snel: Realistic Physics Mod v1.7 is uit voor ETS2 V1.3:
http://ets2.lt/en/realistic-physics-mod-v1-7-update-for-ets2-v1-3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Ja hoor, start het spel vandaag op: Profiel compleet weg. Beetje jammer. Moet nu dus weer helemaal overnieuw beginnen :X Daar heb ik eigenlijk niet zoveel zin in, dus heeft iemand een _fatsoenlijke_ mod om je XP en geld omhoog te knallen? :+

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
JCV XP&Economy mod. Krijg je 6000xp voor het netjes parkeren van de trailer op je eindbestemming. Dat is dus iedere rit een level omhoog.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Bedankt! Daar is maar 1 probleem mee, ik parkeer die trailer nooit. Ik rag gewoon op enter :9 Misschien toch maar eens de trailer netjes gaan parkeren dan :+

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Zijn er mensen die het spel op Steam hebben gekocht?
En zo ja, weet je of het profiel in de Steam cloud wordt opgeslagen? Dat zou namelijk ontzettend handig zijn :)

Edit: mailtje aan gewaagd aan de Support-afdeling van SCS. Tevens met de vraag wanneer het eventueel komt als ze het niet hebben (want ik vermoed dat ze het niet hebben...).

[ Voor 35% gewijzigd door SanderTje! op 07-02-2013 12:44 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EFL

EFL

PauseBreak schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 09:52:
Ja hoor, start het spel vandaag op: Profiel compleet weg. Beetje jammer. Moet nu dus weer helemaal overnieuw beginnen :X Daar heb ik eigenlijk niet zoveel zin in, dus heeft iemand een _fatsoenlijke_ mod om je XP en geld omhoog te knallen? :+
Als je patch 1.3 hebt geïnstalleerd: tijdens het maken van de patch maakt hij een backup van je profiel (bij mij was dat toch zo). Staat in je 'documenten\Euro Truck Simulator 2\profiles(1.3.0).bak' map. Misschien kan je zo verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PauseBreak schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 10:18:
Bedankt! Daar is maar 1 probleem mee, ik parkeer die trailer nooit. Ik rag gewoon op enter :9 Misschien toch maar eens de trailer netjes gaan parkeren dan :+
Waarom speel je dan een simulator... Dat is toch het uitdagende aan het hele spel, inparkeren en manouvreren door smalle doorgangen (die poort van Trameri bijvoorbeeld _O_ )

Serieus, ga dan NFS Shift spelen ofzo :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
FastFred schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 12:02:
[...]

Waarom speel je dan een simulator... Dat is toch het uitdagende aan het hele spel, inparkeren en manouvreren door smalle doorgangen (die poort van Trameri bijvoorbeeld _O_ )

Serieus, ga dan NFS Shift spelen ofzo :S
Ja, die poort is geweldig. :) Ergens in een duitse stad zit ie echter aan een 2-baans weg (1 voor elke richting) en tegenover de poort zit een stoepje. Die bocht is erg moeilijk te maken, dus daar had ik een keer op Enter gedrukt. Voor de rest parkeer ik de trailer altijd zelf netjes in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik parkeer ook altijd in, wel met de draaibare buitencamera (dus van voren gezien) en zelfs met toetsenbord stelt dat geen klap voor. Vind het zo jammer dat als ik 1100km gereden heb met een vracht, zo realistisch mogelijk en vervolgens geen zin zou hebben om in te parkeren en gewoon op Enter ram... Dat is serieus het enige uitdagende aan het spul voor mij nu nog en dat zou ik dan maar skippen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
FastFred schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 12:10:
Ik parkeer ook altijd in, wel met de draaibare buitencamera (dus van voren gezien) en zelfs met toetsenbord stelt dat geen klap voor.
Ik doe het juist vanuit de cabine met de spiegels, ik kan het niet met de buitencam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

PauseBreak schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 09:52:
Staat je profiel niet in het backup folder? (My documents/eurotruck simulator 2).

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Bensimpel schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 12:22:
[...]

Staat je profiel niet in het backup folder? (My documents/eurotruck simulator 2).
Nee, maar ik heb het spel dan ook gekoppeld via Steam en toen is er - denk ik - een nieuwe folder aangemaakt zonder de oude te behouden.

@FastFred:
Tsja, ieder z'n meug. Ik vind het inparkeren echt geen klap aan, maar het rijden zelf vind ik wel geinig. Maar goed, nu met die mod toch maar eens gaan inparkeren he, anders duurt het allemaal zo lang :P

Overigens nog een defecte mod gevonden: MB Actross MPIV Gigaspace. Als je die gebruikt zuip je diesel alsof het bier is (Amsterdam > IJmuiden red je niet op 1/2 tank!) en werken je buitenspiegels niet meer. Dan maar even geen nieuwe Actross meer :P

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Vooral het in het vak zetten in een mijn, met een grote vracht, alleen op je spiegels vind ik mooi om te doen. En inderdaad, die poort bij Trameri is af en toe niet te doen, met niet originele vrachten.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In de mijn stelt niks voor, als je op dat eerste punt in een mijn moet zijn rij je gewoon links langs de trailer die er al staat, scherpe bocht naar rechts, en dan zet je 'm d'r zo in het vak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:25
FastFred schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 15:11:
In de mijn stelt niks voor, als je op dat eerste punt in een mijn moet zijn rij je gewoon links langs de trailer die er al staat, scherpe bocht naar rechts, en dan zet je 'm d'r zo in het vak :P
Precies, dat wil ik net gaan posten ;)

Met een aantal mods voor zwaardere vrachten is die Trameri gate soms echt onmogelijk. Wel gaaf om het toch te proberen maar ook weer zonde om je vracht net op het einde te beschadigen. Oh well, binnenkort ook maar eens de nieuwe update proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Ah, boosdoener gevonden. Dat achterlijke brandstofverbruik lag aan de JCV XP & Eco mod. Ik heb het even uitgerekend, zonder die mod doet een truck gemiddeld 1:1,2, met die 1:0,16. Dus, die heb ik er maar afgeflikkerd :+

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:51

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

FastFred schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 15:11:
Bij mij werkte dat gisteren na de patch ineens niet meer... Ook een stuk vooruit rijden en dan weer naar achteren, het werd niet meer groen?

Toen maar op Enter gedrukt na een paar keer proberen...

P.S.
Heeft iemand al geprobeerd of de "cargo_return_no_empty_by_Baab" mod nog werkt onder 1.3? Want ik krijg nog steeds bericht dat chauffeurs geen lading terug hebben kunnen vinden en ook draaien sommigen verlies op een rit. Dus wat ze gepatched hebben werkt in mijn geval niet echt lekker.

Met de mod was elke paar minuten kassa met mijn 23 chauffeurs, dat is nu wel weer anders...

[ Voor 27% gewijzigd door bvk op 07-02-2013 18:46 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Tot nu toe werkt eigenlijk geen enkele mod meer. De ene zorgt voor een bizar verbruik, een ander voor niet-werkende spiegels, een ander voor random crashes to desktop... Voorlopig geen mods totdat ze gepatcht zijn naar 1.3.0 :P

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Ik ga weer terug naar de vorige versie. Er zitten wel een paar goede dingen in de nieuwe patch maar niet echt veel waar ik wat van merk. Na een paar ritjes gedaan te hebben was ik die SCS wegen wel weer zat.. Ik wil weer verder met de Reislord map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 17:03
Realistic Physics Mod v1.7 maar hoe schakel ik ooit met mijn H shifter verder dan de 12e versnelling?

Al een paar knopjes geprobeerd maar ik kom gewoon niet verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EFL

EFL

Patch 1.3.1 is uit voor de mensen met mod-compatibiliteitsproblemen:
http://www.eurotrucksimulator2.com/update.php:
What's new in this update:

(1.3.1) several safety checks added to improve stability with unofficial game mods created for previous versions of the game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Wow, scs is echt goed bezig om de community te helpen!

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmm.. Ik zoek een manier om de "More Traffic Mod" aan te passen, zodat er nog meer traffic is (en file in de spitsuren).. Iemand ideeën?

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:02

Pykow

Angelo OTR

EFL schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 12:24:
Patch 1.3.1 is uit voor de mensen met mod-compatibiliteitsproblemen:
http://www.eurotrucksimulator2.com/update.php:
What's new in this update:

(1.3.1) several safety checks added to improve stability with unofficial game mods created for previous versions of the game
Dat doen ze goed moet ik zeggen.
Hoewel ik totaal geen probleem heb gekregen met me real company mod.
kon gewoon lekker blijven door rijden zonder crash of fout of wat dan ook.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Omg okay, lekker van Amsterdam naar Lille, drukte per ongeluk op T terwijl ik lekker relaxed zat te rijden, 50 kilometer later, waar is mijn trailer gebleven? hmm. Kon weer helemaal terug rijden :o

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

ja hij stond er nog, 12% schade, en een lange file XD

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zijn die AI auto's zo dom, ik heb voorrang en ze rijden lekker door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Dan rij je te voorzichtig, gewoon doorrijden replica55 :+

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
En goed je knipperlichten gebruiken. Als jij staat te wachten met je knipperlicht aan, stoppen de auto vrij snel, en knipperen ze een keer met de lichten.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royer
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-06 16:43
Bensimpel schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 17:28:
Omg okay, lekker van Amsterdam naar Lille, drukte per ongeluk op T terwijl ik lekker relaxed zat te rijden, 50 kilometer later, waar is mijn trailer gebleven? hmm. Kon weer helemaal terug rijden :o
LOL _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royer
Weet iemand trouwens hoe je die schijnwerpers op je dak werkend krijgt?
Bij groot licht doen ze het in elk geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Volgens mij op F4 drukken en dan heb je alle licht optie's die je kunt in/uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beunhaasbaas
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-08 08:42
--

[ Voor 100% gewijzigd door beunhaasbaas op 09-02-2013 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Bensimpel schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 17:28:
Haha.. dat is ook wel irritant als je daarachter komt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Is er al een mod dat de auto's meer pk krijgen. Ze rijden echt te langzaam weg en op rotondes tijde. Ze 10 km per uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik was op mijn test account (met oneindig geld e.d.), ik reed gewoon rond en kwam toen bij zo'n tolpoortje aan. De auto voor me reed net door 't poortje dus ik dacht: Laten we eens proberen om €8 te besparen... Helaas, ik bots keihard tegen een onzichtbare muur bij 't tolpoortje... Probeer het dus niet :)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turk
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-09 09:28
Je kan ook niet al te ver de berm in rijden, dan bots je ook tegen een onzichtbare muur.

Wel zonder schade volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Double B
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-08 23:25
Koenvh schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 10:51:
Ik was op mijn test account (met oneindig geld e.d.), ik reed gewoon rond en kwam toen bij zo'n tolpoortje aan. De auto voor me reed net door 't poortje dus ik dacht: Laten we eens proberen om €8 te besparen... Helaas, ik bots keihard tegen een onzichtbare muur bij 't tolpoortje... Probeer het dus niet :)
Vreemd ik heb een keer ongeveer het zelfde geprobeerd :P

Afbeeldingslocatie: http://s3.postimage.org/gwtfx1437/ets2_00016.png

Me trailer wou alleen niet meer mee. Ik kon hem wel afkoppelen en verder rijden. Maarja daar schoot ik ook niks mee op. Dus maar de ANWB gebeld :+

LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr Double B schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 13:44:
[...]

Vreemd ik heb een keer ongeveer het zelfde geprobeerd :P

[afbeelding]

Me trailer wou alleen niet meer mee. Ik kon hem wel afkoppelen en verder rijden. Maarja daar schoot ik ook niks mee op. Dus maar de ANWB gebeld :+
Ik deed het net nadat een andere auto er door reed. De slagboom was dus nog open...
Gelijk 89% schade, vele kilometers terug naar Innsbruck. :X

[ Voor 7% gewijzigd door Koenvh op 09-02-2013 14:30 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-09 23:06
Zelfde bij spoorweg overgang. Daar moet je ook niet nog ff snel willen oversteken als de lichten branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Remco Tr schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 14:31:
Zelfde bij spoorweg overgang. Daar moet je ook niet nog ff snel willen oversteken als de lichten branden.
Denk dat je dat in het echt ook niet wilt doen :+

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
HA! Kom er net achter dat de Reislord map ook werkt met de nieuwe patch. :) Ben nu bezig met de gewichten van de trailers aan te passen. Ik vind dat ze nog te licht aanvoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik heb vandaag even 2 standaard DAF gekocht en 2 werknemers.
dus me bedrijfje heeft nu een leven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Wat..zie ik nou in mijn spiegel??
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KGuAHij.png
Gij zult mij niet inhalen
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pRu7BLU.png
OMG.....
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/aQ4zPF5.png

Well done SCS. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Odessa schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 22:28:
Wat..zie ik nou in mijn spiegel??
[afbeelding]
Gij zult mij niet inhalen
[afbeelding]
OMG.....
[afbeelding]

Well done SCS. _/-\o_
Gewoon gas erop en de sprong wagen!

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Koenvh schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 23:05:
[...]

Gewoon gas erop en de sprong wagen!
Ja, dat is waarschijnlijk wat hij dacht. :) Ik kon niet harder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
FastFred schreef op zondag 10 februari 2013 @ 03:10:
WTF, dat heb ik nog nooit gezien, een AI vrachtwagen die mij in haalt... wtf
Gaaf he?! Nou nog die domme AI die plots stil gaan staan opnieuw opvoeden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg tweakers, ik had eens iets gelezen van een mod die multiplayer zou mogelijk maken, zou daar nog iets van komen eigenlijk? Lijkt wel tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand hoe de More Traffic Mod aan te passen is om nog meer verkeer te krijgen? Ik vind 't nog steeds een beetje te weinig eigenlijk.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 februari 2013 @ 11:27:
Zeg tweakers, ik had eens iets gelezen van een mod die multiplayer zou mogelijk maken, zou daar nog iets van komen eigenlijk? Lijkt wel tof!
en dan dat je eigen servers kan maken, net als in minecraft, lijkt me wel leuk een server met al deze forumleden en dat NoFearCreations bijvoorbeeld de bedrijfsbaas is en wij zijn dan zijn werknemers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Koenvh schreef op zondag 10 februari 2013 @ 12:03:
Weet iemand hoe de More Traffic Mod aan te passen is om nog meer verkeer te krijgen? Ik vind 't nog steeds een beetje te weinig eigenlijk.
Zou inderdaad mooi zijn om wat meer verkeer op de weg te zien. Ik ben al een tijdje door de files aan het zoeken maar ik krijg niets gevonden wat ermee te maken zou kunnen hebben.
Verwijderd schreef op zondag 10 februari 2013 @ 12:37:
[...]

en dan dat je eigen servers kan maken, net als in minecraft, lijkt me wel leuk een server met al deze forumleden en dat NoFearCreations bijvoorbeeld de bedrijfsbaas is en wij zijn dan zijn werknemers :)
Dat zou wel geinig zijn. ( als er maar een hardcore versie is )
NFC als baas zou ik denk ik toch niet zo blij mee zijn. Die laat je allemaal van die veel te grote dingen slepen. En nee, Fastfred is al helemaal out of the picture. Ik wil een normale kleur truck. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Odessa schreef op zondag 10 februari 2013 @ 12:51:
[...]

Zou inderdaad mooi zijn om wat meer verkeer op de weg te zien. Ik ben al een tijdje door de files aan het zoeken maar ik krijg niets gevonden wat ermee te maken zou kunnen hebben.
Ik zit zelf te zoeken naar een manier om More Traffic aan te passen, zij hebben het voor elkaar gekregen meer verkeer te krijgen, dan moet dat toch wel nog meer kunnen worden?

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Koenvh schreef op zondag 10 februari 2013 @ 13:02:
[...]

Ik zit zelf te zoeken naar een manier om More Traffic aan te passen, zij hebben het voor elkaar gekregen meer verkeer te krijgen, dan moet dat toch wel nog meer kunnen worden?
Mja, na alles wat ik gezien en geprobeerd heb, geloof ik er niet meer in. Eigenlijk zouden we een antwoord van SCS moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het mogelijk om de NAv op een tweede monitor aan te zetten ?

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds patch 1.3 een probleem met mijn pedalen, bij de instellingen lukt het me niet om ze op maximale input te krijgen waardoor ik dus in de problemen kom bij gebieden met heuvels etc. Ik maak gebruik van een Thrustmaster Universal Challenge 5in1 (Had die nog ergens liggen.) maar kan er nergens drivers of iets voor vinden. Nieuw stuur kopen of heb ik een optie over het hoofd gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselross
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 21:19
Verwijderd schreef op zondag 10 februari 2013 @ 20:05:
Ik heb sinds patch 1.3 een probleem met mijn pedalen, bij de instellingen lukt het me niet om ze op maximale input te krijgen waardoor ik dus in de problemen kom bij gebieden met heuvels etc. Ik maak gebruik van een Thrustmaster Universal Challenge 5in1 (Had die nog ergens liggen.) maar kan er nergens drivers of iets voor vinden. Nieuw stuur kopen of heb ik een optie over het hoofd gezien?
Bedoel je dat gas en rem gewoon niet vol ingedrukt kunnen worden?

Zelf had ik met mijn Logitech Wingman Formula Force (oudje) het probleem dat vol gas met het pedaal ingame maar iets van 60% was. Dat heb ik kunnen oplossen door controls.sii aan te passen. Daarin staat een regel code die zorgt voor het gasgeven met een controller. Dat tussen haakjes gezet en in mijn geval er '1.6*' voor gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Convoy! Zo zou je online gameplay kunnen voorstellen. :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9yfDG5d.png

BTW, Weet iemand waar ik een Nav voor de Mercedes kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Als het een beetje meezit heb ik morgen avond de Logitech G27 in huis en kan ik pas echt trucken.
het is volgens mij ook geen andere keus, want de meeste stuurwielen die goedkoper zijn kunnen geen 900 graden.
Kan ook net zo goed zijn dat ik hem niet ga halen, als ik het deze week te druk krijg ;)
Maar het zal mijn 2e stuur worden in 22 jaar, mijn eerste was een rode Trust stuurtje met 8 knoppen en een hardplastice stuur. de pandalen waren echt slecht,van die plastice drukknoppen leek het wel als je het vergelijkt met de stuurwielen van nu.

Speelde vroeger heel veel Midtown madness met een stuurtje. lekker rondrijden in "new york"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Ik denk dat het spel ook maar eens ga kopen, het is beter dan ik had verwacht.

Is er ergens een overzicht te vinden van alle trucks? Wil ze graag vergelijken zonder dat ik overal naar toe moet rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 18:21
Koenvh schreef op zondag 10 februari 2013 @ 13:02:
[...]

Nog meer :? Het is zonder mod al levensgevaarlijk, malloten die al lang 50 rijden terwijl ik nog geen bord aan heb zien komen, wachten op de rechterbaan om in te voegen als het van 3 > 2 baans gaat terwijl er geen verkeer rijd etc. Moet er eigenlijk niet aan denken dat dat nog gekker word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Zou wel mooi zijn als er ook echte files waren. Moeten er wel matrix borden zijn die het ruim van te voren aangeven, anders rijd je er met 90 achterin :P

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jip_86 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 10:40:
[...]

Nog meer :? Het is zonder mod al levensgevaarlijk, malloten die al lang 50 rijden terwijl ik nog geen bord aan heb zien komen, wachten op de rechterbaan om in te voegen als het van 3 > 2 baans gaat terwijl er geen verkeer rijd etc. Moet er eigenlijk niet aan denken dat dat nog gekker word.
Dat is gewoon een klunzige AI... Ik zat meer te denken aan spitsuur (Niet tussen 6:00 en 12:00 op de M1 kunnen rijden zonder al te veel verkeer, dat is onrealistisch),
NoFearCreations schreef op maandag 11 februari 2013 @ 11:33:
Zou wel mooi zijn als er ook echte files waren. Moeten er wel matrix borden zijn die het ruim van te voren aangeven, anders rijd je er met 90 achterin :P
Remmen moet nog wel lukken (Motor uit, handrem in en vol op de normale rem voor een optimale stop :+)... Eigen moet ook tijdens je favoriete nummer de ANWB even komen omroepen welke files er in de andere kant van Europa zijn :*)

Meer verkeer is realistischer en meer uitdaging... Nu is het een beetje saai..

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Leuk filmpje die SCS net getweet had :9~

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Alleen zo'n truck zou ik al blij mee zijn. Een mooie Amerikaanse truck die skinable is en gemod kan worden.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Net even mijn truck even aangepast, ben level 19 nu met 2 chauffeurs die genoeg verdienen om mijn beukeringen en tank eruit te halen.
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/nvqxph.png

Ik hoef nog geen miljoenen te verdienen ;) wil gewoon lekker rijden, nu ga ik sparen voor gerage upgrade en 3 truck erbij.

[ Voor 25% gewijzigd door Pykow op 11-02-2013 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Wauw, die is mooi man:) Vooral die dakverlichting!

Als je op een gegeven moment genoeg trucks hebt komen die miljoenen toch wel binnen, mijn week winst zit nu al boven de miljoen met 40 trucks in dienst en dat wordt alleen maar meer...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royer
Verwijderd schreef op zondag 10 februari 2013 @ 11:27:
Dat zou inderdaad een enorme toevoeging zijn. Afgezien van de lol die ik er nu al aan beleef...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royer
bobsquad schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 00:22:
Volgens mij op F4 drukken en dan heb je alle licht optie's die je kunt in/uitschakelen.
Bedankt, dat was de oplossing inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:26
bvk schreef op maandag 11 februari 2013 @ 20:39:
Wauw, die is mooi man:) Vooral die dakverlichting!

Als je op een gegeven moment genoeg trucks hebt komen die miljoenen toch wel binnen, mijn week winst zit nu al boven de miljoen met 40 trucks in dienst en dat wordt alleen maar meer...
Pff :P hackzor hackzor, aimbot aimbot :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stelt niks voor, ik verdien nu ook een half miljoen per week, ik rij zelf ook nog gewoon vrachten en heb daarnaast 5 4 volle garage's met in totaal 19 truckers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Doen jullie eigenlijk veel moeite voor de wagens van de werknemers? Of gewoon zo goedkoop mogelijk?

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik plak er wel wat kermis op ja, maar niet overdreven veel zoals sommigen hier. 2 dikke ronde lampen op de grill en 4 van die rechthoekige op het dak. Verder allemaal dezelfde kleur (ROOD) en de panelen in carroseriekleur langs de zijkant

Heb nu staan in Amsterdam, Berlijn en Parijs

13x DAF XF 4x2 Space, die allemaal identiek zijn qua uitrusting en vermogen (510PK)
1x DAF XF 4x2 Space Cab Plus met 510PK, deze is wel met wat meer kermis dan de rest, zelfde kleur als de anderen. Deze truck heb ik zelf 70k km mee gereden
1x Scania R 6x4 Topline met 730PK, zelfde kleur, meer lampen dan de andere Scania's, mijn huidige workhorse

En in Liverpool

5x Scania R 4x2 Normal met 500PK, zelfde kleur, zelfde lampen set als de DAF's

EDIT:
FastFred schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 16:05:
Gister opweg naar huis een toffe truck gespot. Een Volvo FH16 met 4 achterassen, waarvan 3 aangedreven + een enkele sturende vooras. 5 assen totaal dus. 485kw volgens RDW, oftewel 660PK 8) De brandstoftank waar die normaal zit (achter de vooras) was zo weinig van over door al die assen dat achter de cabine een grote grijze unit stond die vermoedelijk de brandstof tank was, zo hoog als de cabine zelf en een cm of 50 breed _/-\o_

Foto van gemaakt, zal vanavond ff uploaden :P Dik ding was dat zeg
Ik had jullie deze nog beloofd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/uQgrO1iZkT63NJ6KjB7My2oX/medium.jpg

[ Voor 159% gewijzigd door FastFred op 11-02-2013 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Koenvh schreef op maandag 11 februari 2013 @ 21:51:
Doen jullie eigenlijk veel moeite voor de wagens van de werknemers? Of gewoon zo goedkoop mogelijk?
Nee zoveel verdien ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Gewoon de goedkoopste die er zijn, maakt voor de inkomsten niet uit, en je komt ze toch niet tegen.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Inderdaad en oude trucks vanmijzelf die ik dan doorschuif voor de rest niet doe altijd de goedkoopste MAN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Hier hetzelfde, 37x de goedkoopste DAF voor de chauffeurs verspreid over de garages in Europa en voor mezelf een aparte garage met de mooiste en duurste uitvoeringen van DAF, Volvo en Scania.

Ze rijden toch wel die chauffeurs, alhoewel ik de "beste" hier en daar wel een kleine upgrade gegeven heb wanneer ik wat geld over had.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Vanavond ga ik de logitech G27 aansluiten, een stuurwiel waar ik al een tijdje voor aan het sparen was.
even in 1 maand bijna de helft van mijn maandsalaris kwijt door tablet, me auto en deze stuurwiel haha.
Maar ik weet wel dat het topkwaliteit is ;)

Zal het rijden in de trucks en racegames een stuk leuker maken om te spelen en als het niets is, kan ik zo mijn geld terug krijgen hebben ze me aangegeven.

Ik ben in ETS2 nu aan het sparen voor een nieuwe goedkope DAF en een chauffeur zodat ik 3 man in dienst heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 17:03
Prachtig om het spel te spelen met een G25/G27! Mooi het stuur op 900 graden en lekker aan het stuur draaien voor een sterke bocht. Alleen stom dat je niet verder kan schakelen dan de 12e versnelling met de H shifter. Gelukkig kun je met de G25 dan nog het pookje omhoog en omlaag doen voor het omhoog of omlaag schakelen.

Ben trouwens van een Toshiba p300-13m naar een desktop gegaan met een 24 inch scherm.

i5 2500k
AMD 6850

Wat een verschil :) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Alleen me ouders zijn er niet zo blij mee dat ik in 1 maand veel geld heb uitgegeven, maar had hem al even in bestelling liggen, dus dat maakt een hoop weer goed.

Hopelijk werkt het allemaal zonder problemen en kan ik vanavond gaan karren met me G27.
over een uurtje ga ik alles aansluiten, ben nu nog niet thuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Je gaat wat meemaken, met een stuur is het gewoon véél leuker!

Is er al iemand verder dan level 36? Ga je dan nog op een of andere manier vooruit in je ontwikkeling, of heb je dan eigenlijk het spel uitgespeeld?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Yep, dan loopt het ineens nogal progressief omhoog qua leveling. Maar ik ben zelf al level 35, dus dan kom ik er al eerder achter denk ik ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
bvk schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 18:11:

Is er al iemand verder dan level 36? Ga je dan nog op een of andere manier vooruit in je ontwikkeling, of heb je dan eigenlijk het spel uitgespeeld?
Ik ben nu level 75. Merk je verder niks van. Geloof dat je tot 150 kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Vanaf level 100 kun je je groot rijbewijs ophalen op het hoofdkantoor van SCS, veel plezier met trucking :+

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Als je hem nog niet hebt gezien, verplicht kijkvoer voor de chauffeurs :)
YouTube: Convoy - The movie (1978)

---RAWE CEEK!!!---

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Is er al een stats lijstje voor Euro Truck Simulator 2?

Recentelijk aan de game begonnen met een DAV. Waardeloos ding(17kmh een oprit op, remmen met een zware lading doet hij niet). Als tweede truck een valiant sleeper bijgekocht (op level 4). Deze truck bevalt een stuk beter en heeft 3200nm (de DAV 1700nm).

Wel even opletten want voor je het weet zit je boven de 70 :+ .

Stats mbt brandstofverbruik etc kan ik echter niet vinden. Bovendien heb ik een hoop dealers nog niet gevonden (3 merken tot nu toe).

Ik heb nu een derde truck nodig maar ik kijk nog even rond...

Overigens moet je veel "kijken" ik heb gas/rem dan ook op de pedalen zitten van mijn stuur en doe de rest met een gamepad (ps2 design). Op die manier kan ik sturen met de gamepad en gebruik ik het tweede pookje om vrij rond te kijken :). Met de dpad op het stuur was dat toch wat minder.

[ Voor 26% gewijzigd door sdk1985 op 14-02-2013 01:27 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

sdk1985 schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 01:22:

Recentelijk aan de game begonnen met een DAV. Waardeloos ding(17kmh een oprit op, remmen met een zware lading doet hij niet). Als tweede truck een valiant sleeper bijgekocht (op level 4). Deze truck bevalt een stuk beter en heeft 3200nm (de DAV 1700nm).

Stats mbt brandstofverbruik etc kan ik echter niet vinden. Bovendien heb ik een hoop dealers nog niet gevonden (3 merken tot nu toe).

Ik heb nu een derde truck nodig maar ik kijk nog even rond...

Overigens moet je veel "kijken" ik heb gas/rem dan ook op de pedalen zitten van mijn stuur en doe de rest met een gamepad (ps2 design). Op die manier kan ik sturen met de gamepad en gebruik ik het tweede pookje om vrij rond te kijken :). Met de dpad op het stuur was dat toch wat minder.
Volgens mij moet jij je game eens gaan updaten. DAV is nu officieel DAF geworden, Valiant is sinds de laatste patch VOLVO geworden.

Gisteren flink aan het puzzelen geweest met me nieuwe Logitech G27, rem pendaal is wat aan de stevige kant, maar verder een prime stuurtje.
Forced feedback zet ik wel een heel stuk lager dan default, dat maakt het rijden wat prettiger.
Vanavond me ritje afmaken en dan heb ik een nieuwe chauffeur in dienst, altijd handig.

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31

Dat maakt toch niet uit? Ik rij overal 90 dan schiet het lekker op :) Wanneer ik een camera zie, even remmen en weer door.

Met de DAF was het gewoon echt vrachtwagen rijden, rekening houden met alles, en die was trouwens gewoon te upgraden naar 510PK max hoor, 2400nm ofzo?

Sterker nog, ik heb nu een 730PK Scania Topline R, en ik zit er over te denken om een knal standaard Iveco of Renault te kopen en daarmee te gaan rijden :9

Stats betreffende brandstofverbruik maakt trouwens geen hol uit, alle vrachtwagens doen 1 op 2 met lading, 1 op 4 zonder lading. En voor we weer in die discussie vallen, nee extra assen verhogen het brandstof verbruik niet, de tank wordt gewoon kleiner waardoor je vaker moet tanken :P

[ Voor 16% gewijzigd door FastFred op 14-02-2013 09:41 ]

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Loev schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 09:40:
[...]

Dat maakt toch niet uit? Ik rij overal 90 dan schiet het lekker op :) Wanneer ik een camera zie, even remmen en weer door.
Plankgas en als je 90 rijd de cruise control aanzetten, bij de camera's eventjes afremmen en gelijk weer door gaan naar de 90 km/u. met me level 20 ben ik nog 0 keer te laat geweest met mijn bestelling.
wel 1 keer me tank helemaal leeg gereden tot aan de laatste druppel toe (boordje 200 meter voor de benzine pomp was ik net gepasseerd toen alles uitviel )

Nog een vraagje, want ik ben nog niet alle dealers langs geweest.
maar wat is nu een sterkste truck om mee te rijden die veel vermogen heeft en goed remt.
en tweede vraag, wat doet retardet nou precies (of hoe je het ok schrijft) ?

Pagina: 1 ... 11 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.