Je kunt in je profiel zien hoeveel XP je hebt. Open Cheat Engine, vul je XP in in het zoekvak (onder
Value:) en zoek naar variabelen met die waarden met "
First Scan". Als je dat hebt gedaan, Alt-Tab terug naar ETS2 en rijd een opdracht. Dit is belangrijk omdat hierdoor je hoeveelheid XP verandert. Na het voltooien van je opdracht moet je je nieuwe hoeveelheid XP weer invullen in het zoekvak. Klik deze keer op "
Next Scan" Nu krijg je 1 of 2 waarden, dat zijn dus de XP-variabelen. Dubbelklik op allebei een keer zodat ze in het vak onderaan het scherm komen te staan. Nu kun je op de waarden dubbelklikken en die wijzigen. Let wel op dat je zorgt dat ze consistent met elkaar blijven, dus als je de één wijzigt in 10.000 dan moet dat ook de waarde van de andere zijn. Nu kun je weer terug naar ETS2 en als je je profiel (oid) een keer sluit en opnieuw opent dan zal de bijgewerkte waarde daar ook te zien zijn.
Zelf geen fan van dit soort tactieken, het wordt wel een beetje saai als je alles gewoon kan pakken zonder dat je er iets voor moet doen. Ik heb het wel gedaan, maar ik heb ook altijd een "eerlijk" profiel ernaast.

Jep, dat klopt. Als je ze samen probeert te gebruiken dan doet-ie boem.
Je kunt ze wel afwisselend gebruiken (al moet je dan wel naar een niet-gewijzigd deel van de map om te kunnen schakelen, anders word je naar een enge plek geteleporteerd vanaf waar je helemaal terug moet rijden.)(althans, dat was bij mij zo.

)
[
Voor 17% gewijzigd door
Pwuts op 23-10-2015 14:09
]