Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
Rusmap werkt prima onder 1.21, heb je de laadvolgorde goed?
jin schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 21:50:
Alle files in de juiste volgorde ?

<Hoogste prio>
ProMods Definition Package
RusMap Map Package
RusMap Model Package
Poland Rebuilding 1.97 part.3
Poland Rebuilding 1.97 part.2
Poland Rebuilding 1.97 part.1
ProMods Assets Package
ProMods Models Package
ProMods Map Package
RusMap Def Package
<laagste prio>

[ Voor 82% gewijzigd door martijnm71 op 11-10-2015 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Eindelijk, een fun mod met een bike beschikbaar :D

[ Voor 22% gewijzigd door FSXnoob op 11-10-2015 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
296.649 km op de Scania nu :)

Ben alleen bang dat ik de komende week niet veel zal kunnen rijden

@ hierboven: sorry, maar wat een kut mod...

[ Voor 19% gewijzigd door FastFred op 11-10-2015 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
martijnm71 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 13:55:
Rusmap werkt prima onder 1.21, heb je de laadvolgorde goed?

[...]
Uhmmm nee, ik heb een complete wirwar....ik zal morgen eens kijken of ik het kan veranderen (ik neem aan gewoon a; b; c etc voor de naam zetten??)

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
pwillemske schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 22:52:
[...]

Uhmmm nee, ik heb een complete wirwar....ik zal morgen eens kijken of ik het kan veranderen (ik neem aan gewoon a; b; c etc voor de naam zetten??)
Nee, je hoeft afgezien van de laadvolgorde niets te veranderen, gewoon in de modmanager alles op de plek zetten door de prioriteit aan te passen.

Heb zelf ook die volgorde en daarboven gewoon compleet willekeurig alle andere mods en alles werkt, dus even precies zijn qua laadvolgorde en dan is het goed.

[ Voor 7% gewijzigd door martijnm71 op 12-10-2015 06:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
martijnm71 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 06:17:
[...]

Nee, je hoeft afgezien van de laadvolgorde niets te veranderen, gewoon in de modmanager alles op de plek zetten door de prioriteit aan te passen.

Heb zelf ook die volgorde en daarboven gewoon compleet willekeurig alle andere mods en alles werkt, dus even precies zijn qua laadvolgorde en dan is het goed.
Dankje voor de tip :D

Jay, hij doet het :> Was helaas wel vergeten om mijn opdracht eerst af te maken 8)7 . Ik zie echter niet heel de RusMap, is daarvoor die zoomfix??

[ Voor 14% gewijzigd door pwillemske op 12-10-2015 09:12 ]

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

als je bij aanmaken van promods def hebt aangevinkt dat je rusmap gebruikt, zal de zoomfix moeten werken, maar bij rusmap zit volgens mij ook een fix bij daarvoor. of de oude zoomfix :)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
Oja, ik gebruik de def zonder RusMap...dus dat wordt ff vervangen voor degene mét RusMap :)

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Net even weer MP aangezet, wat een artiesten....

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
Ik krijg de RusMap ook niet geinstalleerd maar ik zie ook nergens een goede uitleg staan. Moet ik gewoon alle bestanden in het mapje mod's plaatsen?
Of moet ik eerst modmanager downloaden zoals ik hierboven lees?
En wat is de fun van MP?, ik heb het gisteren heel even geprobeerd, en ik vind er echt niks aan omdat er geen CPU-verkeer te vinden in, dit maakt het het spel héél erg onrealistisch voor mij. Ik heb gister ook een mod geinstalleerd dat er meer verkeer in het spel is.

Ik zie ook heel veel mensen met verschillende accessoires in hun truck rijden. Kan iemand mij een link geven waar ik die kan downloaden? Ik kon het zelf niet vinden op ets2mods.org

[ Voor 16% gewijzigd door GluonC op 12-10-2015 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Mod Manager zit in ETS2 zelf, als je de meest recente versie van ETS2 hebt dan zit die er bij. De Mod Manager kun je openen vanuit het scherm waar al je profielen staan.

Die accessoires die je ziet zijn van een nieuwe DLC die samen met de laatste ETS2 update is uitgebracht.

http://blog.scssoft.com/2...lc-available-now.html?m=1

EDIT

http://blog.scssoft.com/2...mulator-trailers.html?m=1

Ook meer verschillende lengtes van trailers in ATS dus.

Wat ik me afvraag is of we ook sliding axles op de trailers krijgen. Dit wordt in de US en Canada veel gebruikt om aslasten juist te verdelen.

[ Voor 40% gewijzigd door FastFred op 12-10-2015 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Dankjewel, de Rusmap werkt en heb net de nieuwe DLC gekocht.
Ik wil ook nog Spanje en Frankrijk ingame en dan heb ik heel Europa.

How to install new map for ETS2:
Launch game.
New Game ~> New Profile.
At Game Module ~> Choose mapname.mbd
Enjoy!

Maar als ik het goed begrijp, moet ik wel opnieuw beginnen met een carrière zie ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je mods of DLC's gebruikt die de standaardmap alleen uitbreiden dan hoef je niet opnieuw te beginnen.

Wil je echter een totaal andere map gaan rijden, zoals Hungary map of The Dutch Map (als die nog bestaat?) dan zul je wel overnieuw moeten beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Enige wat kan gebeuren als je een map toevoegt aan een al bestaande carrière is dat een rit die je aan het doen was gecanceld wordt (zonder boete) en dat je bij je garage terug wordt gezet.

Dit geldt alleen als je op de grote map rijdt en daar nieuwe mapdelen aan toevoegde (dus dingen als ProMods, DLC maps van SCS zelf, TSM, Rusmap of Poland Rebuild).

De Hungarymap bijvoorbeeld is een stand alone map en daar moet je inderdaad helemaal opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:51
Vedrano schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 15:12:
Eindelijk, een fun mod met een bike beschikbaar :D

[video]
Lol ziet er geinig uit maar wel apart met vrachtwagengeluiden :D

[ Voor 14% gewijzigd door Sn3gG3l op 13-10-2015 10:39 ]

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Danku, dit maakt het toch een stuk leuker nu ik heel Europa beschikbaar hebt :).
Het valt me wel op dat de stoplichten langer op rood blijven staan na het installeren van een aantal mods, meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
GluonC schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 20:57:
Danku, dit maakt het toch een stuk leuker nu ik heel Europa beschikbaar hebt :).
Het valt me wel op dat de stoplichten langer op rood blijven staan na het installeren van een aantal mods, meer mensen hier last van?
Denk dat dit toch je eigen verbeelding is. Volgens mij doen mods niks met stoplichten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jawel dat kan wel degelijk, we hebben in ProMods stoplicht tijden aangepast naar de realistische waarden per land. Sommige landen hebben namelijk een Rood-Oranje-Groen cyclus waar anderen alleen Rood-Groen hebben. De tijden zijn ook per land verschillend. Wij hebben de diverse wegenverkeerswetten per land erop nageslagen en deze tijden in ProMods gezet. Of andere mods dat doen weet ik niet.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Oke, ik vind dit geen probleem, maakt het spel alleen maar realistischer.
Het valt me wel op, dat ik vaak voor een rood stoplicht sta, en dat de 3 andere stoplichten op het kruispunt ook een tijdje op rood blijven staan. Misschien is dit normaal in die landen. Ik ga zometeen weer even paar uurtjes trucken, kijken of ik dit probleem in meerdere landen ook heb,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
ScuL schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 01:09:
Jawel dat kan wel degelijk, we hebben in ProMods stoplicht tijden aangepast naar de realistische waarden per land. Sommige landen hebben namelijk een Rood-Oranje-Groen cyclus waar anderen alleen Rood-Groen hebben. De tijden zijn ook per land verschillend. Wij hebben de diverse wegenverkeerswetten per land erop nageslagen en deze tijden in ProMods gezet. Of andere mods dat doen weet ik niet.
Is me nooit opgevallen in Promods dan :D Moet zeggen dat ik laatste tijd ook meeer mn vanilla profiel rij. Wil toch nog eens 100% halen maar dat is toch vies lastig met beide dlc's :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
GluonC schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:25:
Oke, ik vind dit geen probleem, maakt het spel alleen maar realistischer.
Het valt me wel op, dat ik vaak voor een rood stoplicht sta, en dat de 3 andere stoplichten op het kruispunt ook een tijdje op rood blijven staan. Misschien is dit normaal in die landen. Ik ga zometeen weer even paar uurtjes trucken, kijken of ik dit probleem in meerdere landen ook heb,
Klinkt mij aardig realistisch, ik sta ook zo vaak voor jan l*l stil bij het stoplicht met iedereen irl :+

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
FireFoz schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 17:19:
[...]

Klinkt mij aardig realistisch, ik sta ook zo vaak voor jan l*l stil bij het stoplicht met iedereen irl :+
Moet je ook op het stoplicht letten ipv je smartphone }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 17:10:
[...]

Is me nooit opgevallen in Promods dan :D Moet zeggen dat ik laatste tijd ook meeer mn vanilla profiel rij. Wil toch nog eens 100% halen maar dat is toch vies lastig met beide dlc's :(
Het wordt nog lastiger met ProMods 2.0
De kaart is met zo'n 35% uitgebreid ten op zichte van vanilla + beide DLC's en we voegen bijna 60 steden toe !! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
ScuL schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 21:39:
[...]

De kaart is met zo'n 35% uitgebreid ten op zichte van vanilla + beide DLC's en we voegen bijna 60 steden toe !! :P
Bedoel je nu dat ProMods weer uitgebreid wordt?! :o

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als alles goed gaat komen er 7 landen bij.
Letland, Litouwen, Roemenië, Bulgarije (klein deel), Moldavië, Andorra en Spanje (klein deel).
En vijf overland verbindingen naar Rusmap (vanuit Finland, Estland, Letland en Polen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
Ik kan niet wachten :D ! (is er een richtdatum oid??)

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Méh, ik zit eigenlijk meer te wachten op rigids voor ETS2

Trouwens, ik lees de laatste tijd vaker het blog van SCS. Bij sommige comments gaat m'n bloed gewoon koken, wat een azijn pissers zitten daar zeg... Die Akula die spant de kroon bij iedere blog entry....

[ Voor 64% gewijzigd door FastFred op 15-10-2015 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
martijnm71 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 21:52:
[...]

Klopt. Als ik het me goed herinner moet je de Europa kiezen en dan in de modmanager uiteraard de hongarije map activeren.

Even gezocht, wist dat we laatst iemand met hetzelfde probleem hadden oplossing staat op pagina 494

[...]

[SIM] Euro Truck Simulator 1 & 2
Helaas nog steeds niet. Ik zie hem niet tussen de mods staan. Het gekke is, is dat ik de Czech traffic mod wel zie staan terwijl ik die gewoon opdezelfde manier geinstalleerd heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
ScuL schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 21:39:
[...]

Promods kan je geen 100% halen toch omdat bepaalde delen uit het origineel zijn overschreven. Heb op m'n Promods/PL profiel iets van 77% discovered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton37
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23-08 14:46
FireFoz schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 23:00:
[...]

Helaas nog steeds niet. Ik zie hem niet tussen de mods staan. Het gekke is, is dat ik de Czech traffic mod wel zie staan terwijl ik die gewoon opdezelfde manier geinstalleerd heb..
Hieronder beschrijf ik hoe het bij mij wel lukte.
1. Maak NIEUW PROFIEL aan (vul in naam/afb/vrwagen/logo)
LET OP: druk nog niet op knop CREEREN..
SPEELMODULE-knop is nu grijs (bijv. Europa)
2. Druk nu op knop MOD-MANAGER (zie links boven)
- kies: Hungary Map (Base)
-kies: Hungary Map (Def + Map)
Druk op knop: BEVESTIG VERANDERINGEN
3. Nu kom je weer in NIEUW PROFIEL
- kies nu: SPEELMODULE ... Hungary.mbd
Druk nu op knop CREEREN..

Hoop dat het je nu lukt. Veel plezier... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:32
FastFred schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 22:56:
Méh, ik zit eigenlijk meer te wachten op rigids voor ETS2

Trouwens, ik lees de laatste tijd vaker het blog van SCS. Bij sommige comments gaat m'n bloed gewoon koken, wat een azijn pissers zitten daar zeg... Die Akula die spant de kroon bij iedere blog entry....
En gewoon bakwagens evt. met aanhanger. Moet m.i. niet zo moeilijk zijn om dat te implementeren.

Inderdaad dat er veel klagers zitten maar het is al minder dan in het begin toen je nog zonder een fatsoenlijke login kon reageren. Eigenlijk kunnen ze beter zelf een eigen login introduceren zodat je met naam bekend bent en ook verbannen kunt worden.

[ Voor 8% gewijzigd door cbr600f4i op 16-10-2015 11:50 ]

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:15
ScuL schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 22:21:
Als alles goed gaat komen er 7 landen bij.
Letland, Litouwen, Roemenië, Bulgarije (klein deel), Moldavië, Andorra en Spanje (klein deel).
En vijf overland verbindingen naar Rusmap (vanuit Finland, Estland, Letland en Polen).
Poland rebuilding zou er toch bij in komen in 2.0? Of laat mijn geheugen me in de steek?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
AtlAntA schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:54:
[...]

Poland rebuilding zou er toch bij in komen in 2.0? Of laat mijn geheugen me in de steek?
Die rekent hij waarschijnlijk niet mee omdat dat al een "bestaand land" was alleen dan in PR :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Sn3gG3l schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:56:
[...]

Die rekent hij waarschijnlijk niet mee omdat dat al een "bestaand land" was alleen dan in PR :)
Ah ok. Wat mij betreft mogen ze rusmap en Hungary ook wel inlijven. Dan zijn er niet zo snel meer compatibiliteit problemen en hoeven we na elke update van scs ook maar 1 map pack te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtlAntA schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:01:
[...]

Ah ok. Wat mij betreft mogen ze rusmap en Hungary ook wel inlijven. Dan zijn er niet zo snel meer compatibiliteit problemen en hoeven we na elke update van scs ook maar 1 map pack te updaten.
Hoe wil je een map met een verhouding van 1:4 inlijven in een map met een verhouding van 1:18?

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Koenvh schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:18:
[...]

Hoe wil je een map met een verhouding van 1:4 inlijven in een map met een verhouding van 1:18?
Hungary map is 1op4? Dat wist ik niet. Ik heb de map zelf nooit gespeeld want ik heb geen zin om met een nieuw profiel te spelen maar ik heb er wel zat filmpjes van gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
AtlAntA schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:30:
[...]

Hungary map is 1op4? Dat wist ik niet. Ik heb de map zelf nooit gespeeld want ik heb geen zin om met een nieuw profiel te spelen maar ik heb er wel zat filmpjes van gezien.
Hungary map is 1 op 4 ja, zelf ook niet gespeeld omdat ik al 2 profielen heb. Vanilla, promods en poland rebuilding etc zijn 1 op 18 geloof ik.

EDIT: Duh, dat zei Koen ook al 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Sn3gG3l op 16-10-2015 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
AtlAntA schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:30:
[...]

Dus je roept iets zonder iets te weten _O-

Maar Hungarymap is de moeite waard om een nieuw profiel voor te maken, lekker kleinschalig, veel binnenweggetjes. Zou er goud geld voor overhebben als de hele ETS2 map zou zijn 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
http://www.twitch.tv/sn3gg3l ben weer ff trucken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Ton37 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:43:
[...]

Hieronder beschrijf ik hoe het bij mij wel lukte.
1. Maak NIEUW PROFIEL aan (vul in naam/afb/vrwagen/logo)
LET OP: druk nog niet op knop CREEREN..
SPEELMODULE-knop is nu grijs (bijv. Europa)
2. Druk nu op knop MOD-MANAGER (zie links boven)
- kies: Hungary Map (Base)
-kies: Hungary Map (Def + Map)
Druk op knop: BEVESTIG VERANDERINGEN
3. Nu kom je weer in NIEUW PROFIEL
- kies nu: SPEELMODULE ... Hungary.mbd
Druk nu op knop CREEREN..

Hoop dat het je nu lukt. Veel plezier... ;w
Het is gelukt! Je wordt bedankt... :( Al weer veel te lang zitten spelen vanavond :D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Erg raar dit. Sinds de laatste 2 updates van ETS 2 (officiële updates, geen bèta), staan de monitor statistieken van MSI Afterburner nergens meer. Komt dit door een update?

Voor dat de laatste updates uit werden gebracht. Werkte Afterburner wel gewoon in ETS2.

Googelen hielp ook niet echt.

[ Voor 31% gewijzigd door Anonymoussaurus op 17-10-2015 12:36 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Anonymoussaurus schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 12:15:
Erg raar dit. Sinds de laatste 2 updates van ETS 2 (officiële updates, geen bèta), staan de monitor statistieken van MSI Afterburner nergens meer. Komt dit door een update?

Voor dat de laatste updates uit werden gebracht. Werkte Afterburner wel gewoon in ETS2.

Googelen hielp ook niet echt.
Wat bedoel je precies? Gebruik je in afterburner speciale instellingen in ETS2 en werken die niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Sn3gG3l schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 12:37:
[...]

Wat bedoel je precies? Gebruik je in afterburner speciale instellingen in ETS2 en werken die niet meer?
Nee, zoals je misschien weet, kan je OSD (On Screen Display) aanzetten bij MSI Afterburner. Zodat je in elke game je statistieken van je hardware te zien krijgt (GPU temperatuur. CPU temp. GPU load etc etc).

Eerst werkte dit gewoon allemaal in ETS2, maar sinds de afgelopen updates komt het helemaal niet meer in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Ah zo, ik snap em. Ik heb zelf alleen de fps counter aan van steam. Werkt bijvoorbeeld open hardware monitor wel? Zou het anders helaas ook niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Ik gebruik nu de FPS counter van Geforce Experience (werkt ook niet verkeerd moet ik zeggen). Ik mis alleen wel de overige dingen (zoals GPU temperatuur. CPU temp. GPU load etc etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

ik speel dit spel ook en heb het idee dat alle trucks een ander geluid hebben, kan iemand dst bevestigen? Ik heb bijvoorbeeld vandaag de goedkoopste Mercedes gekocht en die lijkt veel meer lawaai te maken als een Iveco Stralis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 01:53:
Hoi,

ik speel dit spel ook en heb het idee dat alle trucks een ander geluid hebben, kan iemand dst bevestigen? Ik heb bijvoorbeeld vandaag de goedkoopste Mercedes gekocht en die lijkt veel meer lawaai te maken als een Iveco Stralis.
Kan ook aan je vooras liggen. Check dat eerst even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 01:53:
Hoi,

Op zich is dat logisch natuurlijk. In het echt heeft ook elk merk een ander geluid.

Ik heb even een klein test filmpje gemaakt met mijn nieuwe trackclip pro (had eerst de gewone pet clip) van Naturalpoint maar ik krijg het niet echt zo soepel als ik zou willen. Als ik bijvoorbeeld de filmpjes van squirrel op youtube bekijk dan is zijn headtracking veel soepeler. Ik heb zijn profiel ook nog in gebruik dus qua settings zou het wel moeten kloppen. Mijn framerate zit *meestal* op de 60 fps.

Iemand nog goede tips hierover?

actie vanaf 0:20

Edit: ik had scaling nog op 400% staan. Nu op 200 gezet en de framerate is weer zoals het hoort en de head tracking gaat nu ook al veel beter. Maar nog steeds niet zoals het imho hoort. Dus tips zijn nog steeds welkom.

[ Voor 10% gewijzigd door AtlAntA op 18-10-2015 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Zie net op Twitter dat Paul vanavond met een beta van Promods 2.0 aan de slag gaat :)

Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
martijnm71 schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 18:05:
Zie net op Twitter dat Paul vanavond met een beta van Promods 2.0 aan de slag gaat :)

Ben benieuwd
Oe dan ben ik zeker van de partij. Bedankt voor de tip! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 01:57:
[...]

Kan ook aan je vooras liggen. Check dat eerst even.
Meestal is het de achteras in combinatie met de luchtdruk. Kan ook zijn dat het raam aan de bijrijderskant openstaat.

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
Ik snap niet dat iedereen zo moeilijk doet over dat geluid; ander merk is ander geluid :P . Ondanks dat in sommige trucks dezelfde motoren in liggen (Renault en Volvo...) klinken ze toch anders. Hoewel alle trucks in het echt veel anders klinken. Daarnaast kun je je luchtdruk niet zomaar aanpassen in de banden (luchtvering is meestal alleen achteras, tenzij je een rijke knoepert bent). Ook kun je je raam in Ets2 niet openzetten dus dat kan het ook niet zijn.

Ik zie en hoor mensen "zeuren" over het geluid in de cabine; dat is normaal. De hedendaagse motoren zijn zo stil (Daf zit op 75dB buiten de cabine met hun Silent reeks) dat het heel normaal is dat je een passerende auto beter hoort dan de motor van je vrachtwagen. (tenzij je LNG of CNG hebt, maar dat terzijde).

Misschien een leuk feitje; de banden en remmen van een vrachtwagen geven meer vervuiling dan de motor (Euro 6). Op dit moment gaan bedrijven de motoren alleen maar zuiniger maken en waarschijnlijk komt er nooit een Euro 7 norm.

Afijn; genoeg over de realiteit :+

Ik hoop echt dat SCS de wereld aan gaat passen op langere voertuigen; een beetje langer dan standaard zorgt al voor problemen (de snelweg op rijden). Ook hoop ik nog andere types combinaties te kunnen rijden (standaard, geen mod) zoals een bakwagen - aanhanger en allerhande types LZV. Zo ook de aslasten met zwaar transport (speciale trekker benodigd).

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

cbr600f4i schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 18:39:
[...]

Meestal is het de achteras in combinatie met de luchtdruk. Kan ook zijn dat het raam aan de bijrijderskant openstaat.
Whot?? Hoe kan je überhaupt het raam open zetten? Bij de control settings nog nooit gevonden.

Ik merk overigens een ook iets ander geluid. Minder bass ofzo. Ik testte het uiteraard uit met dezelfde truck.

[ Voor 14% gewijzigd door Anonymoussaurus op 18-10-2015 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Anonymoussaurus schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 21:07:
[...]

Whot?? Hoe kan je überhaupt het raam open zetten? Bij de control settings nog nooit gevonden.
Haha ik heb dat ook nog niet gezien inderdaad. Misschien wordt de realiteit verward met de sim?

Ik heb trouwens een filmpje gemaakt van een stukje rijden.

[ Voor 16% gewijzigd door AtlAntA op 18-10-2015 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pwillemske schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 19:22:
Ik hoop echt dat SCS de wereld aan gaat passen op langere voertuigen; een beetje langer dan standaard zorgt al voor problemen (de snelweg op rijden). Ook hoop ik nog andere types combinaties te kunnen rijden (standaard, geen mod) zoals een bakwagen - aanhanger en allerhande types LZV. Zo ook de aslasten met zwaar transport (speciale trekker benodigd).
No way, het is nu al dood simpel, als ik een keer een extreem lange lading mee heb vind ik het juist leuk om alternatieve routes te plannen om krappe kruisingen of op/af -ritten te vermijden.

In other news, mijn Scania is de 3 ton inmiddels gepasseerd en ik rij nu weer in mijn DAF, maar het bevalt niet meer, na 40.000km ben ik weer gewend geraakt aan de Scania...

Oh, ennuh:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/vmwVmVebhH1erpsP49MoMNWj/full.png

Waar ik een nummer 1 waypoint gezet heb zit een onzichtbare muur op de rechterrijstrook in westelijke richting! De linker rijstrook is geen probleem.

Dit in combinatie met: DLC Going East, DLC Scandinavië en Promods 1.98

[ Voor 27% gewijzigd door FastFred op 18-10-2015 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

AtlAntA schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 21:14:
[...]

Haha ik heb dat ook nog niet gezien inderdaad. Misschien wordt de realiteit verward met de sim?

Ik heb trouwens een filmpje gemaakt van een stukje rijden.

[video]
Het lijkt erop dat ik de enige ben hier zonder mods.

Met welke settings speel je dit?

Met stuur, controller of toetsenbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Anonymoussaurus schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 22:47:
[...]

Het lijkt erop dat ik de enige ben hier zonder mods.

Met welke settings speel je dit?

Met stuur, controller of toetsenbord?
Ik speel met een g27 en trackir5. Ik gebruik een gtx970 4gb en i7-2600k. In mijn graphics settings heb ik alles op max behalve scaling. Dat heb ik op 300%. Grass density heb ik op medium want dat neemt nogal wat resources zonder dat je het verschil tussen high en medium echt goed ziet. In de def file van promods heb ik in dat filmpje voor medium gekozen (draw distance) maar ik heb nu de high gekozen maar die moet ik nog testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Anonymoussaurus schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 21:07:
[...]

_O- I was just messing with y'all..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

:$. What a shame..

Hm okay. Ik speel het sinds 1,5 jaar met plezier, zonder mods :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anonymoussaurus schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 23:28:

Het wordt dus hoog tijd voor mods :P :*)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Koenvh schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 23:55:
[...]

Het wordt dus hoog tijd voor mods :P :*)
Hm. Ik weet het niet. Geen zin in software gezeik en software problemen. Ik blijf bezig met m'n pc 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anonymoussaurus schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 00:02:
[...]

Hm. Ik weet het niet. Geen zin in software gezeik en software problemen. Ik blijf bezig met m'n pc 8)7.
Je kunt het natuurlijk zo gek maken als je zelf wilt. ;)

Toch kan ik een map als ProMods wel aanraden, mocht je nog veel meer van Europa willen zien (in hoge kwaliteit, hoger dan standaard SCS Europa). Daarnaast zijn er vrij snel updates bij nieuwe versies van ETS2.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Wat ik vooral mis, is besneeuwde bergen, en besneeuwde wegen enzo. Alsof je echt in Oostenrijk rijdt bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 22:34:
[...]
.

Oh, ennuh:

[afbeelding]

Waar ik een nummer 1 waypoint gezet heb zit een onzichtbare muur op de rechterrijstrook in westelijke richting! De linker rijstrook is geen probleem.
Deze bug is bekend, de lantaarnpaal steekt door het wegdek
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dK2Nd8p.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/R9bLPM0.png
Anonymoussaurus schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 00:26:
Wat ik vooral mis, is besneeuwde bergen, en besneeuwde wegen enzo. Alsof je echt in Oostenrijk rijdt bijvoorbeeld.
Aangezien het spel "vast" staat op 21 juni is sneeuw in Oostenrijk onwaarschijnlijk. Maar als je graag sneeuw ziet dan kan ik je natuurlijk ProMods aanbevelen 8)7 :P

Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/iBQc2xaH2ONcF.jpg

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Anonymoussaurus schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 23:28:

Ik heb zelf maar 2 mods en dat zijn een trailerpack zodat je trailers ziet van echte bedrijven en ik heb een mod van de DAF XF demo beschildering. Nooit een issue of crash gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
Heeft iemand ervaring met Ets2 op 4k resolutie?? Ik ben benieuwd of mn R9 290 dat gaat trekken...op ultra :+

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
pwillemske schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 09:09:
Heeft iemand ervaring met Ets2 op 4k resolutie?? Ik ben benieuwd of mn R9 290 dat gaat trekken...op ultra :+
Volgens mij gaat zowat elke dikke videokaart op sommige plaatsen al ver onder de 60FPS op 1080p dus ik verwacht dat je geen speelbare framerates gaat halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
AtlAntA schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 09:16:
[...]

Volgens mij gaat zowat elke dikke videokaart op sommige plaatsen al ver onder de 60FPS op 1080p dus ik verwacht dat je geen speelbare framerates gaat halen.
Dat wordt dus sparen voor 2 dikke kaarten :P

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarschijnlijk niet... Ik red dat niet met eyefinity, en dat zijn minder pixels dan 4k

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Ga je niet halen, ik heb oc 4670K met stock r290x heb alle op ultra en 400% res scaling. In mijn vanilla profiel is dat nog redelijk te doen (heb daar verder alleen wat jazzycat mods) maar in mijn promods profiel met poland rebuilding duikte de fps te vaak naar waarden rond de 20. Voor ultra en 4k heb je dus wat meer power nodig dan een enkele 290 denk ik.

Edit: Ik speel op 1080p btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:19
Streamer en Youtuber Squirrel heeft dacht ik 2 dikke 980Ti kaarten (een stevig systeem) en die ervaart soms nog behoorlijke framedrops. Ik vermoed dat de engine de bottleneck is.

Ikzelf werk op een AMD Athlon 760K met een AMD R9 270. De grafische instelling heb ik op Ultra staan, HDR uit (soms aan), en 300% scaling. Dat gaat met vanilla eigenlijk heel goed en vloeiend (1080p), behalve in sommige steden Scandinavie. Met mods ervaar ik soms wat meer framedrops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
Heeft Ets2 Sli of CFx support dan?? Lijkt me raar dat een i7 5960X met 2x980Ti Ets2 niet vloeiend kunnen draaien op FHD met ultra settings...(Dat systeem heeft Squirrel)

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timano
  • Laatst online: 27-09-2023
oculus 04 version using 0.4.4 sdk wat betekent dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

AtlAntA schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 09:16:
[...]

Dan ligt het dus toch niet aan mijn videokaart (GTX 970). Af en toe maar 40 fps op 1080p (wel alles op hoogst mogelijke settings. Dus ook schaling).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 12:15
Anonymoussaurus schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 15:14:
[...]

Dan ligt het dus toch niet aan mijn videokaart (GTX 970). Af en toe maar 40 fps op 1080p (wel alles op hoogst mogelijke settings. Dus ook schaling).
1080px en 400% schaling is wel: 7680px bij 4320px wat dan weer gedownscaled wordt naar 1920px bij 1080px. dus je video kaart renderd dan 7680px bij 4320px, daardoor wordt er meer van je videokaart gevraagd.

Ik speel zelf 3x1080px schermen aan elkaar dat is dus al 5760px bij 1080px en als ik daar 400% schaling op wil toepassen zit ik aan 23040px bij 4320px dat trekt ie echt niet :+ :o

En ik run 2x een GTX 970 in SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

NoFearWizz schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 16:08:
[...]

1080px en 400% schaling is wel: 7680px bij 4320px wat dan weer gedownscaled wordt naar 1920px bij 1080px. dus je video kaart renderd dan 7680px bij 4320px, daardoor wordt er meer van je videokaart gevraagd.

Ik speel zelf 3x1080px schermen aan elkaar dat is dus al 5760px bij 1080px en als ik daar 400% schaling op wil toepassen zit ik aan 23040px bij 4320px dat trekt ie echt niet :+ :o

En ik run 2x een GTX 970 in SLI
Hmm.. maar als ik de schaling aanzienlijk veel lager zet, ziet het er niet uit. Als ik schaling op 100% of lager zet. Dan is het toch ook gewoon 1080p? Hoe kan het dan dat het er aanzienlijk lelijker uit ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 12:15
Anonymoussaurus schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 16:10:
[...]

Hmm.. maar als ik de schaling aanzienlijk veel lager zet, ziet het er niet uit. Als ik schaling op 100% of lager zet. Dan is het toch ook gewoon 1080p? Hoe kan het dan dat het er aanzienlijk lelijker uit ziet?
Ja als je de schaling op 100% heb staan is het 1080p, als je de schaling verhoogt zijn er meer pixels om alles te renderen waardoor het detail beter wordt en scherper. Daarom ziet het er op 1080p 'lelijk' uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:15
Poznań Game Arena 2015
Last Friday we woke up in the middle of the night and drove over 500 kilometers to visit Poznań Game Arena - the biggest Polish gaming trade fair.

Our publishing partner IMGN.PRO kindly organised a gorgeous pre-release presentation of American Truck Simulator at PGA, with a total six stands where the visitors were able to preview the game.
http://blog.scssoft.com/2015/10/poznan-game-arena-2015.html
release van ATS hopelijk begin volgend jaar. (14.20 in interview)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:50
Zo, ik ben er ook maar weer eens mee begonnen, maar nu met stuur.. Wat een wereld van verschil!

Maar goed, zojuist beide leningen(van 100k & 400k) afgesloten, daarmee 2 chauffeurs ingehuurd en vrachtwagens gekocht.
En ik rij nu met de minst sterke Volvo motor rond, maar er staat bijna 3000km op de teller!

Nu aan de grens van Nederland en België, onderweg naar Parijs!

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/28vd7p1.png

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jorank schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 20:02:
Zo, ik ben er ook maar weer eens mee begonnen, maar nu met stuur.. Wat een wereld van verschil!

Maar goed, zojuist beide leningen(van 100k & 400k) afgesloten, daarmee 2 chauffeurs ingehuurd en vrachtwagens gekocht.
En ik rij nu met de minst sterke Volvo motor rond, maar er staat bijna 3000km op de teller!

Nu aan de grens van Nederland en België, onderweg naar Parijs!

[afbeelding]
d:)b

Veel plezier nog. Die 3000km verdubbelen snel, en dan nogmaals, en nogmaals, en nogmaals :P

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
400% scaling is killer voor vrijwel iedere videokaart, ik zou persoonlijk niet boven de 300% instellen en zelfs dat is behoorlijk zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

ScuL schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 01:08:
400% scaling is killer voor vrijwel iedere videokaart, ik zou persoonlijk niet boven de 300% instellen en zelfs dat is behoorlijk zwaar.
Mwoah, ligt sterk aan je hardware. Zo kan ik singlescreen (1920x1080) rustig de scaling op 400% zetten en de rest op ultra. Triplescreen op 200% en dat gaat ook nog lekker.

Wat mijn grote probleem is, is dat ik meestal (waar ik ook ben) geen framedrops krijg, maar dat het spel zelf gewoon in slow-motion gaat spelen. Dus dan zit je de hele tijd te kijken naar een beeld wat schommelt tussen normaal en slow-motion 8)7

Dit heeft niks te maken met hardware die het niet aankan, daar dit netzogoed gebeurd met de laagst mogelijke instellingen, en een FX8320 en GTX970 met 16GB ram zijn echt geen low-end specs. Ik kan dit spel op low en 1920x1080 spelen op mijn andere PC met een A10-6800K zonder die slowmotions, snap er niks van...

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:21

jbbrans

kuusj98 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 01:41:
[...]

Mwoah, ligt sterk aan je hardware. Zo kan ik singlescreen (1920x1080) rustig de scaling op 400% zetten en de rest op ultra. Triplescreen op 200% en dat gaat ook nog lekker.

Wat mijn grote probleem is, is dat ik meestal (waar ik ook ben) geen framedrops krijg, maar dat het spel zelf gewoon in slow-motion gaat spelen. Dus dan zit je de hele tijd te kijken naar een beeld wat schommelt tussen normaal en slow-motion 8)7

Dit heeft niks te maken met hardware die het niet aankan, daar dit netzogoed gebeurd met de laagst mogelijke instellingen, en een FX8320 en GTX970 met 16GB ram zijn echt geen low-end specs. Ik kan dit spel op low en 1920x1080 spelen op mijn andere PC met een A10-6800K zonder die slowmotions, snap er niks van...
Hier een i7 4790K met crossfire R9 290 en ook 16GB ram en ssd, maar het heeft toch moeite met eyefinity.
Ik heb alles op ultra behalve scaling @150 en spiegels op medium.
Vooral Scandinavië en steden zijn framerate killers. Mijn framerate zit tussen 75 en 20 fps.
Beide videokaarten worden heet en worden dus gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
[...]

Ik heb daar alleen last van met cockpit view...third person view heb ik daar geen last van. Heel vreemd :P

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:21

jbbrans

pwillemske schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 07:33:
[...]

Ik heb daar alleen last van met cockpit view...third person view heb ik daar geen last van. Heel vreemd :P
Cockpit view heb ik sowieso een lagere framerate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met de setup hier onder draai ik alles op high of ultra op 1680x1050 zonder scaling.

Alles draait soepel behalve omgeving Hamburg (Promods) en dan vooral in en rondom die tunnel. Ik krijg daar ook vaak texture glitches, dat gebied is dus sowieso niet helemaal lekker.

Ook Scandinavië is bij mij gewoon soepel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom gebruik je eigenlijk geen scaling? Moet met die specs op die resolutie makkelijk kunnen op 200 of zelfs 300%. Ik heb 'm op 300% staan, 400 is het net niet, zéker in Scandinavië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linus_BE
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12-09 17:09
[...]

Ik heb een vergelijkbare setup (FX8350 + GTX970) en ik merk soms stotteringen veroorzaakt door het videogeheugen dat vol zit. Ik speelde op 1080p met 400% en er was toen 3500+ MB VRAM in gebruik. ETS2 heeft blijkbaar moeite met de fameuze laatste 500 MB aan te spreken. Nu speel ik op 1440p met 150% scaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroni1976
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-10-2022
Goede middag,

Zou iemand mij kunnen helpen?

Zojuist een trust Ferrari stuurtje gekocht. ...maar ik kom er niet uit. ..

Ik kan sturen in het spel maar pedalen en andere knopen werken niet. ....in het menu zie ik wel dat mijn pedalen werken maar ingame niet. ...

Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
Als ik een opdracht wil kiezen naar Polen dan geeft ie geen rit afstand aan.
Dus ook bijvoorbeeld maar €66 in totaal.
Heb het nog niet geprobeerd want wil niet voor €66 naar polen rijden of de opdracht annuleren.
Hebben meer mensen dit?

Ik speel met ProMods, Rusmap en Poland Rebuilding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerdpolder
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15-08 09:54
Hallo allemaal.
Ik heb dit spel al een tijd (ETS2), maar ik heb het een hele tijd niet meer gespeeld. Blijkbaar was alles verwijderd, dus moest ik opnieuw beginnen. eerste kilometers zijn al gereden. Ik zou deze keer wel met mods enzo willen werken (in dit spel nog nooit mods geïnstalleerd ofzo). Heeft er iemand tips voor must-have mods en leuke kaarten/vrachtwagens. Ik heb een Intel core i5 4690K @4,1 GHz en een nVidia Geforce 970 @1300 MHz, dus het mogen best zware mods zijn.

edit: ik heb ook een Logitech driving force gt en daar maak ik gebruik van tijdens het rijden.

[ Voor 9% gewijzigd door sjoerdpolder op 20-10-2015 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 13:18

TommyGun

Stik er maar in!

jbbrans schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 08:20:
[...]

Cockpit view heb ik sowieso een lagere framerate.
Zal ongetwijfeld door de spiegels komen.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

Lees het topic even terug. deze vraag is al vaker gesteld en beantwoordt. :)
sjoerdpolder schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 16:50:
Hallo allemaal.
Ik heb dit spel al een tijd (ETS2), maar ik heb het een hele tijd niet meer gespeeld. Blijkbaar was alles verwijderd, dus moest ik opnieuw beginnen. eerste kilometers zijn al gereden. Ik zou deze keer wel met mods enzo willen werken (in dit spel nog nooit mods geïnstalleerd ofzo). Heeft er iemand tips voor must-have mods en leuke kaarten/vrachtwagens. Ik heb een Intel core i5 4690K @4,1 GHz en een nVidia Geforce 970 @1300 MHz, dus het mogen best zware mods zijn.

edit: ik heb ook een Logitech driving force gt en daar maak ik gebruik van tijdens het rijden.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjoerdpolder schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 16:50:
Hallo allemaal.

Het is hier al vaker gezegd dat klopt maar zal het toch nog even herhalen. Het is natuurlijk persoonlijk maar deze mods gebruik ik en ben er zeer tevreden mee.

Maps:
Promods + poland rebuilding
RusMap
Rusland open spaces (wel veel lange wegen en iets minder detailniveau. Wel mogelijkheid voor megaritten +7000km)

Trucks:
Alles van Jazzycat

Omgeving:
IWR voor de diversiteit aan weersomstandigheden en zonsondergangen en opkomsten.

Leuk stuur verder wat goed moet kunnen werken met ETS2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
CyberCow schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 17:36:

Omgeving:
IWR voor de diversiteit aan weersomstandigheden en zonsondergangen en opkomsten.
http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=34&t=169017
Deze?

Pagina: 1 ... 126 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.