Acties:
  • 0 Henk 'm!
MR_VIPER schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 19:58:
Ik weet niet of het al is voorbijgekomen. Maar ik ben sinds vandaag sinds lange tijd (Blame GTA V) met ETS2 in de weer gegaan. Nu zie ik echter dat de 64bit versie niet meer opgestart word terwijl ik wel -64bit als argument bij de start heb staan. Iemand enige tips of informatie hierover?
Haal -64bit weg, start het spel via Steam... Je krijgt de optie voor 64-bit of 32-bit ;)

🠕 This side up

SCS heeft versie 1.21 in de open beta gegooid.
Spijtig genoeg gaan alle mapmods weer stuk.

Dus als mensen met een mapmod spelen, niet updaten naar de nieuwe versie..

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
ScuL schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 13:36:
SCS heeft versie 1.21 in de open beta gegooid.
Spijtig genoeg gaan alle mapmods weer stuk.

Dus als mensen met een mapmod spelen, niet updaten naar de nieuwe versie..
Lijkt wel of ze het expres doen :| . Gelukkig is de update nog in Beta en hebben de mapmodmakers nog wat tijd om dat op orde te maken :> .

Lord-The-Gamer (L-T-G)

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
Zucht, worden jullie daar nou niet doodmoe van Scul?

Aan de ene kant bevorderen ze de mod gemeenschap om ze vervolgens met elke .update een deur in het gezicht te gooien...
martijnm71 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 13:49:
Zucht, worden jullie daar nou niet doodmoe van Scul?

Aan de ene kant bevorderen ze de mod gemeenschap om ze vervolgens met elke .update een deur in het gezicht te gooien...
Aan de andere kant, wil je dat ze dan maar stoppen met verbeteren?
Ik word ook niet vrolijk van elke keer weer incompatibele mods, maar gelukkig worden ze doorgaans snel geüpdatet.

[ Voor 13% gewijzigd door Koenvh op 26-09-2015 21:42 ]

🠕 This side up

• martijnm71
Nee, absoluut niet, zou ETS2 helemaal niet meer spelen zonder alle toffe mods en maps. Ben ook erg blij dat ze het doen.

Maar ik kan me ook voorstellen dat veel map en modmakers bij elke update zoiets hebben van zucht, daar gaan we weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, het is absoluut vermoeiend. Met name voor de kleinere teams zoals Frank007 van de Hungary map die alles alleen moet doen, en Aldimator van Rusmap. TSM heeft het er zo moeilijk mee dat ze volgens mij nog steeds op 1.19 zitten.

Wij krijgen vrij vlug nieuwe updates maar we kunnen het project pas updaten als iedereen in het team dezelfde versie draait, en aangezien niet iedereen met Steam werkt moet je dan dus wachten.

Er lijkt inderdaad wel enige intentie in te zitten, op zich zich zijn updates aan de trucks of het spel namelijk totaal niet gerelateerd aan de map. En toch hebben ze het mapformaat weer aangepast :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linus_BE
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12-09 17:09
Als ik het Rusland gedeelte van de map niet kan zien, ligt dat dan aan mijn laadvolgorde? Ik kan niet verder scrollen dan Brest ongeveer. Ik heb de volgorde uit de readme van Rusmap gebruikt, maar ik wist niet of die volgorde van boven naar onder gelezen moest worden zoals in de ETS2 mod manager of van onder naar boven zoals in de mod map in de ets2 folder in mijn documenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jep dat kan aan de laadvolgorde liggen, je kunt ook bij het genereren van de ProMods def het vinkje aanklikken dat je RusMap gebruikt en dan worden de limieten ook aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit weekend weer flink kilometers gemaakt :) Mijn Scania is de 270.000km en 280.000km voorbij gegaan en totaal gereden afstand met dit profiel gaat richting de 600.000km 8)

De Hungary map heb ik vorige week even geprobeerd en ben van mening dat het best leuk is voor de afwisseling, maar ik ben toch meer van het km's vreten, op de snelweg, cruise control op 85km/h, filmpje of serie op mijn 2e monitor, heerlijk

[ Voor 10% gewijzigd door FastFred op 27-09-2015 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op zondag 27 september 2015 @ 23:06:
Dit weekend weer flink kilometers gemaakt :) Mijn Scania is de 270.000km en 280.000km voorbij gegaan en totaal gereden afstand met dit profiel gaat richting de 600.000km 8)

De Hungary map heb ik vorige week even geprobeerd en ben van mening dat het best leuk is voor de afwisseling, maar ik ben toch meer van het km's vreten, op de snelweg, cruise control op 85km/h, filmpje of serie op mijn 2e monitor, heerlijk
Kilometers maken in Hungary Map is inderdaad lastig, maar ik rijd liever :P

Trouwens, over die video's... :+
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=7x9eD4XtdUo]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=lcziGxl5U8U]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Vraag me toch wel af hoe sommigen het voor elkaar krijgen om tijden te doen met een profiel. Telkens als ik het weer eens oppak, na een paar maanden [vanaf begin juli in dit geval], en dus na wat updates en mod-updates, kan ik weer overnieuw beginnen, omdat de savegames niet meer werken.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RobinHood schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:36:
Vraag me toch wel af hoe sommigen het voor elkaar krijgen om tijden te doen met een profiel. Telkens als ik het weer eens oppak, na een paar maanden [vanaf begin juli in dit geval], en dus na wat updates en mod-updates, kan ik weer overnieuw beginnen, omdat de savegames niet meer werken.
Mijn profiel dateert van eind 2012. Ik denk dat het probleem bij jou is als je naar een tijd het weer oppakt er meerdere updates zijn verschenen en je ineens een paar versies nieuwer hebt wat je profiel sloopt. Dus als je steeds een versie vernieuwd dan zou het goed moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omdat mod-updates vaak wel werken met een nieuwer profiel, maar een paar versies overslaan niet ;)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Nouja, weer wat geleerd :+

Dan maar eens kijken of ik het profiel ietsje kan aanpassen, weinig zin om voor de zoveelste keer overnieuw te beginnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RobinHood schreef op maandag 28 september 2015 @ 19:33:
Nouja, weer wat geleerd :+

Dan maar eens kijken of ik het profiel ietsje kan aanpassen, weinig zin om voor de zoveelste keer overnieuw te beginnen :P
Vaak wel :P

Probeer wel dezelfde mods te houden... Al heb ik wel vaker mods uitgeschakeld zonder gevolgen... Mijn profiel komt uit 1.3.1 (2012) (andere profiel werkt niet meer :( )en ziet er onderhand zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WFe5QCu.png

:P

[ Voor 1% gewijzigd door Koenvh op 28-09-2015 23:19 . Reden: Verkeerde URL... :/ ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die .bak mapjes kun je allemaal wegmikken hoor, als het goed is staat er ook een mapje dat gewoon 'profiles' heet, daar staan de actieve profielen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag me toch wel af hoe sommigen het voor elkaar krijgen om tijden te doen met een profiel.
Mijn profiel dateert ook uit de begintijd. Voor mij zo'n 2,5 jaar geleden. Ik gebruik ook een shitload aan mods. Hetgeen CyberCow zegt klopt. Meerdere versies overslaan is de oorzaak. Wat ik doe wanneer er een nieuwe game update uit is, is updaten en dan een tijdje spelen in mijn testprofiel met exact dezelfde mod config als mijn 'gewone' profiel. Als alles goed werkt, dan ga ik over. Anders downgrade ik weer en kan ik verder waar ik gebleven was. Ik zorg er in ieder geval wel voor dat ik over ben voordat de weer volgende game update uit is. Desnoods met wat mods minder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
FastFred schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:07:
Die .bak mapjes kun je allemaal wegmikken hoor, als het goed is staat er ook een mapje dat gewoon 'profiles' heet, daar staan de actieve profielen.
Dat weet ik wel, maar waarom zou ik? ;) :P
Leuk stukje geschiedenis... En in totaal nog geen 100MB groot. Daarnaast kan ik mijn voortgang weer helemaal terugzetten naar 't begin :+

[ Voor 9% gewijzigd door Koenvh op 29-09-2015 21:05 ]

🠕 This side up

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:33

koelebobes

Wen BTC €100K

Gisteren een 32" scherm neergezet en alle extra paneeltjes zoals navigatie en zijspiegels uitgezet.damn wat een verademing. Weet iemand graphic mods die werken met de multiplayer? Alles een stapje boven ultra zou geweldig zijn.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2PLSdW6.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door koelebobes op 30-09-2015 10:17 ]

BTC €94.837,08

• martijnm71
1.21 is uit.

Even vergeten dat ik auto update aan had staan, dus hierbij de mededeling. Promods, Rusmap en Poland rebuild zijn niet compatible met 1.21

Hungarymap doet het wonderbaarlijk genoeg probleemloos bij mij.

• martijnm71
Nee, op Steam is de gewone versie net naar 1.21 gegaan :) (of zijn we nu langs elkaar heen aan het praten : P )

Enige verschil wat ik tot nu heb gemerkt is een ander geluid als je over hobbels of spoorwegovergangen gaat :P

[ Voor 13% gewijzigd door martijnm71 op 30-09-2015 15:15 ]

Verwijderd

Er is not geen post op de blog, maar inderdaad, ik heb de update ook.

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21:04
Hallo allemaal,
Ik lurk al een tijdje in dit topic. Heb zelf in de zomervakantie erg veel digitale snelweg gezien. Dat was toen in de basemap met een hd 6850. Mijn systeem is zo goed als niet veranderd behalve dat ik nu een r9 280x heb. Mijn cpu is n fx 6100 maar mijn systeem presteert het niet om de hungarymap speelbaar te krijgen op medium. Is hungarymap nou zo zwaar of doe ik iets fout?
Cranzai schreef op woensdag 30 september 2015 @ 18:11:
Hallo allemaal,
Ik lurk al een tijdje in dit topic. Heb zelf in de zomervakantie erg veel digitale snelweg gezien. Dat was toen in de basemap met een hd 6850. Mijn systeem is zo goed als niet veranderd behalve dat ik nu een r9 280x heb. Mijn cpu is n fx 6100 maar mijn systeem presteert het niet om de hungarymap speelbaar te krijgen op medium. Is hungarymap nou zo zwaar of doe ik iets fout?
Hungary map is redelijk zwaar ja, mijn R9 290 komt soms ook op 15fps.
Gebruik je wel de 64-bit versie?

🠕 This side up

• Cranzai
Ja, ik gebruik de 64-bits versie maar hungarymap is voor mij zo helaas niet speelbaar. Maar weer terug naar mijn oude profieltje.

• Nice Guy Eddie
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Kan iemand mij het volgende verklaren:

Ik reed (na de update) met een MAN 6x4 chassis en 22 ton munitie (gewoon zonder mods). Waarom rijdt de vrachtwagen dan rechtdoor bij gasgeven terwijl je de bocht wilt nemen? Getest met een MAN en Iveco 6x4 met 22 ton munitie.

Is dit altijd al zo geweest? (ik rij eigenlijk nooit met een 6x4)

Edit: De Cabin Accessories zijn al te koop op Steam :P

[ Voor 8% gewijzigd door Nice Guy Eddie op 30-09-2015 20:56 ]

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Cranzai schreef op woensdag 30 september 2015 @ 18:11:
Hallo allemaal,
ETS is ook behoorlijk singlecore, dus je CPU kan ook wel eens het probleem zijn.

Mijn R9 290 staat regelmatig behoorlijk uit zijn neus te eten, terwijl mijn CPU 1,5 core op 100% laat lopen, en echt soepeltjes rijdt dat niet. Heb een x6 1100T, is qua singlethread zelfs ietsje beter dan een FX6100 volgens mij.

• Cranzai
RobinHood schreef op woensdag 30 september 2015 @ 20:51:
[...]

ETS is ook behoorlijk singlecore, dus je CPU kan ook wel eens het probleem zijn.
...
Heb een x6 1100T, is qua singlethread zelfs ietsje beter dan een FX6100 volgens mij.
Miss dan toch maar n i5 4460 ophalen want mijn cpu komt me regelmatig de neus uit.

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:15
Nice Guy Eddie schreef op woensdag 30 september 2015 @ 19:20:
ik heb hem gelijk maar gekocht, wil de makers van ets2 toch een beetje steunen :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/N6uU1XOl.jpg
Carfanatic schreef op woensdag 30 september 2015 @ 21:01:
[...]

ik heb hem gelijk maar gekocht, wil de makers van ets2 toch een beetje steunen :)

[afbeelding]
Ziet er leuk uit, vooral ook met de animaties.

🠕 This side up

• Nice Guy Eddie
  • Nu online
Ook maar gekocht, (tijdelijk?) met 10% korting. Alleen die gordijntjes vindt ik echt foei lelijk :+

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:33

koelebobes

Wen BTC €100K

Probeer nu net de Multiplayer te launchen zegt ie dat mijn versie niet klopt.. Steam geeft me in ieder geval geen update :(

BTC €94.837,08

Verwijderd

Leuke DLC idd. Ik koop 'm ook zodra ik over ben op 1.21. Kan nu nog niet omdat... mods. :+
Nice Guy Eddie schreef op woensdag 30 september 2015 @ 21:20:
Ook maar gekocht, (tijdelijk?) met 10% korting. Alleen die gordijntjes vindt ik echt foei lelijk :+
Je gaat zeker voor de hond op je dashboard? :P

Leuke is dat mijn FOV zo laag is dat ik het grootste deel dat niet aan de ruit zit niet zie. :+

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Net even met de DLC zitten spelen en bij mij is alles op de grond, de vlaggetjes en de gordijnen zichtbaar in mijn spiegels. Lastig uit te leggen maar erg vervelend.

Dacht eerst dat ik half in een gebouw stond, beetje dat effect, GPS en dingen op het dashboard zijn niet zichtbaar. Vroeg me af of iemand anders dat ook heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
Nice Guy Eddie schreef op woensdag 30 september 2015 @ 19:20:
Kan iemand mij het volgende verklaren:

Ik reed (na de update) met een MAN 6x4 chassis en 22 ton munitie (gewoon zonder mods). Waarom rijdt de vrachtwagen dan rechtdoor bij gasgeven terwijl je de bocht wilt nemen? Getest met een MAN en Iveco 6x4 met 22 ton munitie.

Is dit altijd al zo geweest? (ik rij eigenlijk nooit met een 6x4)

Dat komt omdat de aslasten niet goed verdeeld zijn; de koppelschotel zit te ver naar achter. Daarom rijd ik nooit met een 6x4 t/m 10x4....altijd met een 6x2/4. Helaas is dat nog niet gefixed en maakt het 't spel minder leuk imo. In real life zie ik toch ook een 6x4 met een flinke lading (qua gewicht en grootte) rijden zonder problemen??

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 16:26
Promods komt vandaag met een nieuwe versie. Ik denk dat 1.21 ook ondersteund zal worden :)

Gisteren nog een voorval meegemaakt: ik rij lekker door Zweden heen, cruise control op 85. Eindigt de voorrangsweg en moet ik voorrang geven. Let niet op en knal over dat kruispunt heen en rij een auto aan ;( . 31 % damage.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Newjersey schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:32:

Gisteren nog een voorval meegemaakt: ik rij lekker door Zweden heen, cruise control op 85. Eindigt de voorrangsweg en moet ik voorrang geven. Let niet op en knal over dat kruispunt heen en rij een auto aan ;( . 31 % damage.. :|
En... merkte je iets van de improved road collisions? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 16:26
Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:50:
[...]

En... merkte je iets van de improved road collisions? :P
nogal ja. Het was daarna nog een helse rit van 320 km. motor uitval en 2 versnellingen die het niet meer deden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:51
Carfanatic schreef op woensdag 30 september 2015 @ 21:01:
[...]

[afbeelding]
Same here, ben niet zo van vlaggetjes maar supporting the devs!

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
  • Nu online
pwillemske schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 07:24:
[...]

Dat komt omdat de aslasten niet goed verdeeld zijn; de koppelschotel zit te ver naar achter. Daarom rijd ik nooit met een 6x4 t/m 10x4....altijd met een 6x2/4. Helaas is dat nog niet gefixed en maakt het 't spel minder leuk imo. In real life zie ik toch ook een 6x4 met een flinke lading (qua gewicht en grootte) rijden zonder problemen??
Bedankt voor je uitleg. Vreemd dat ze dat dan nog niet gefixt hebben, vondt het behoorlijk irritant rijden. Denk dat er weinig spelers zijn die dan kiezen voor de 6x4 variant en dat lijkt me toch niet de bedoeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Ben er hier ook uit, alles wat in het raam zichtbaar was bij mij ook zichtbaar in de spiegels :P

Niets tegen op een gezellig vlaggetje en gordijntje maar niet in de buitenspiegels.

Even wat met de mods zitten knoemelen en het bleek datIWR een obscure mod die mijn Mercedes ster op de grill verlichte de boosdoener was. Hoop dat ik iemand hier het zoeken mee bespaart heb :)

[ Voor 9% gewijzigd door martijnm71 op 01-10-2015 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
Nice Guy Eddie schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 14:06:
[...]

Bedankt voor je uitleg. Vreemd dat ze dat dan nog niet gefixt hebben, vondt het behoorlijk irritant rijden. Denk dat er weinig spelers zijn die dan kiezen voor de 6x4 variant en dat lijkt me toch niet de bedoeling...
Ik heb een hele tijd de 6x4 variant gereden en nu rij ik geloof ik de 8x4/4 opstelling, maar moet ETS2 eerst weer eens updaten. Omdat ik daar de laatste tijd geen tijd voor had en opnieuw mijn xbox controller moet installeren dankzij W10 :/.

Ziezo de DLC ook maar gekocht :9.

[ Voor 3% gewijzigd door timmie271 op 01-10-2015 14:56 ]

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
timmie271 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 14:17:
[...]

Ik heb een hele tijd de 6x4 variant gereden en nu rij ik geloof ik de 8x4/4 opstelling, maar moet ETS2 eerst weer eens updaten. Omdat ik daar de laatste tijd geen tijd voor had en opnieuw mijn xbox controller moet installeren dankzij W10 :/.

Ziezo de DLC ook maar gekocht :9.
Een 8x4/4 tov een 6x4 biedt totaal geen meerwaarde in het spel....als je zwaartransport trekkers gaat bekijken zie je dat de koppelschotel iets naar voren zit waardoor de voorste assen ook belast worden. Helaas is dit in Ets2 niet mogelijk door de plaatsing van de king pin (oplegger).

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
pwillemske schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 17:25:
[...]

Een 8x4/4 tov een 6x4 biedt totaal geen meerwaarde in het spel....als je zwaartransport trekkers gaat bekijken zie je dat de koppelschotel iets naar voren zit waardoor de voorste assen ook belast worden. Helaas is dit in Ets2 niet mogelijk door de plaatsing van de king pin (oplegger).
Klopt. Zelfs met een 10x4 trekker kon ik nog kantelen met een te zware lading :+, maar ik vind het er wel mooier uitzien :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
timmie271 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 19:14:
[...]

Klopt. Zelfs met een 10x4 trekker kon ik nog kantelen met een te zware lading :+, maar ik vind het er wel mooier uitzien :).
Ja dat is het zeker :>

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon niet als een malle door de bocht is de makkelijkste oplossing toch? :P

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Koenvh schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 19:25:
Gewoon niet als een malle door de bocht is de makkelijkste oplossing toch? :P
Dan komen me voorwielen van de grond als ik te hard optrek dus ik kom niet eens door de bocht :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timmie271 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 19:29:
[...]

Dan komen me voorwielen van de grond als ik te hard optrek dus ik kom niet eens door de bocht :+.
Achteruit rijden :+

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Dan duurt me rit te lang :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:38

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Ik zie vanmorgen een mailtje dat ProMods 1.98 uit is d:)b Weet iemand wat de status is van Rusmap en Poland Rebuilding icm 1.21?

Iemand overigens al problemen ondervonden met de nieuwe DLC en andere accesoire mods?

En als laatste werken de Jazzycat packs nog goed onder 1.21? Die hebben bij mij in het verleden bij een versie wissel nogal eens problemen gegeven.

Gisteren weer een paar uurtjes gereden. Als vanuit Polen naar Moskou en toen van Moskou naar Tampere. Leuke ritjes. Eerste een 65ton loc erachter toen een tweetal MAZ trucks. Die loc was echt een uitdaging heuveltje op. Heb een Scania met 730 paardjes. Maar hij vond het niet leuk. Ik wel >:)

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
MR_VIPER schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 07:56:Weet iemand wat de status is van Rusmap en Poland Rebuilding icm 1.21?
http://forum.scssoft.com/viewforum.php?f=32 in de gaten houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MR_VIPER schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 07:56:
Ik zie vanmorgen een mailtje dat ProMods 1.98 uit is d:)
Eh ja, sorry ! Ik was hier nog vergeten een aankondiging te zetten, te druk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
MR_VIPER schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 07:56:

Gisteren weer een paar uurtjes gereden. Als vanuit Polen naar Moskou en toen van Moskou naar Tampere. Leuke ritjes. Eerste een 65ton loc erachter toen een tweetal MAZ trucks. Die loc was echt een uitdaging heuveltje op. Heb een Scania met 730 paardjes. Maar hij vond het niet leuk. Ik wel >:)
Welke asconfiguratie heb jij??

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

4x2

Afbeeldingslocatie: https://scs-wotr-gallery.s3.amazonaws.com/view/E02/000000000011620E.jpg

[ Voor 94% gewijzigd door MR_VIPER op 03-10-2015 16:36 ]

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Jammer dat er nog geen update van PR is. Voorlopig nog maar even op mijn vanilla profiel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linus_BE
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12-09 17:09
Zijn dat de velgen van de Raven DLC? Zijn die ergens als mod te krijgen? Ik vind er zelf niets over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Linus_BE schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 21:12:
[...]

Zijn dat de velgen van de Raven DLC? Zijn die ergens als mod te krijgen? Ik vind er zelf niets over :)
Zo te zien wel. Niet meer via officiële wegen te krijgen ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Koenvh op 04-10-2015 23:13 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Linus_BE schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 21:12:
[...]

Klopt. Was toen te verkrijgen door de christmas packages challenge te behalen. In die tijd had ik weinig tijd om te spelen. Voor mijn gevoel duurde het dus ook best lang om deze te behalen. En ik had hem ook net binnen de tijd.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Voor de liefhebber, update van Poland Rebuiling is ook uit: http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=32&t=174935

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
Dank u :D

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Iemand een idee?

Gisteren de nieuwe promods geinstalleerd, aangevinkt dat ik Rusmap gebruik en toch ziet de kaart er vreemd uit (als in zoomfix?). Gebruik naast promods en rusmap ook poland rebuild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

Alle files in de juiste volgorde ?

<Hoogste prio>
ProMods Definition Package
RusMap Map Package
RusMap Model Package
Poland Rebuilding 1.97 part.3
Poland Rebuilding 1.97 part.2
Poland Rebuilding 1.97 part.1
ProMods Assets Package
ProMods Models Package
ProMods Map Package
RusMap Def Package
<laagste prio>

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Morgen even kijken maar ik weet voor 99,9 % zeker dat ik de boel zo inlaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:15
In de scs files van rusmap hoef je alleen maar in de (weetnietmeerhoediefileheet) het versie nummer aan te passen naar 1.21 en het werkt gewoon weer.

Dit zal wel niet bij elke update /mod werken maar mocht je een onbruikbare mod tegen komen na een update dan kan je dat nog proberen. Wel even in de gaten houden of de mod dev niet zelf een officiële update uitbrengt.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
De beste ETS 2 truck mod, zonder enige twijfel :o

[ Voor 28% gewijzigd door FSXnoob op 07-10-2015 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Probleem opgelost. De goeie ouwe zoomfix.scs had ik nog ergens op de pc en die heeft de dag gered :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond weer een klein stukkie gereden (1000km ofzo). Vanavond de boel maar eens updaten.

Nu met mezelf afgesproken dat ik mijn Scania weer even aan de kant zet als de 300.000km bereikt is (nu iets over de 280.000km), daarna weer terug naar mijn DAF'je O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vedrano schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:52:
De beste ETS 2 truck mod, zonder enige twijfel :o

[video]
die zoek ik al een tijdje maar kan hem niet vinden :( iemand een link

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
ravw schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 17:35:
[...]

die zoek ik al een tijdje maar kan hem niet vinden :( iemand een link
Volgens mij is dit hem: http://www.modhub.us/euro...rth-t908-v-4-0-1-20-1-21/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De link in de mail die ik gekregen heb voor versie 1.98 werkt niet, ik kom uit op een "about:blank" pagina met als titel "naamloos"

Mail ziet er wel gelikt uit, eerste keer dat ik 'm krijg sinds ik betaald heb 5 versies terug :P

EDIT: hoppa, 285.223km, getting there! :)

[ Voor 20% gewijzigd door FastFred op 07-10-2015 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan aan het mailprogramma liggen, hier opent het wel. Wij zijn hier onlangs pas mee begonnen (sinds 1.97) :)

Het heeft nogal wat omhanden om 190.000 e-mails te versturen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Log gewoon in op hotmail.com en dat is inderdaad een draak van een ding. Toch jammer, maar ach, heb 'm nu gewoon in delen gedownload, dat doe ik altijd al zo :)

Andere vraag, er was een mod waarmee je een wat beter geluid uit de Scania V8 kreeg. Ik kan de naam ervan niet meer vinden.

En, is het motorgeluid ook luider met die mod? Ik heb nu met de .def file van Promods het interieurgeluid op x16 gezet, maar de motor is nog steeds muisstil, maar als er een auto langs komt of als je een veerboot neemt dan knallen de ruiten uit het kozijn hier...

[ Voor 57% gewijzigd door FastFred op 08-10-2015 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
  • Nu online
Na het zoeken op "scania geluid" in deze thread kwam ik op:
Verwijderd in "[SIM] Euro Truck Simulator 1 & 2"

Misschien is dat wat je zoekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja interieurgeluid heeft invloed op al het geluid buiten de cabine BEHALVE de motor :P .. Snap ook niet waarom SCS dat zo gedaan heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn oplossing voor de zachte motor: Mijn speaker harder zetten.
Wel oppassen met ander geluid, anders is de buurt wakker :P

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Ik heb dit spel inmiddels al flinke tijd niet meer gespeeld, maar toen ik vorige week op vakantie 3300 km heb gereden moest ik er in eens weer aan denken :) Ik zag net die Hungarymap, dat ziet er wel tof uit! Vanavond maar eens proberen... :)

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bendalf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 07:56
Ook een nieuweling hier. Gisteren ETS2 pack gekocht, promods geinstalleerd en de eerste 2000km gereden.
Wel wat problemen gehad met game-crashes (telkens als ik de graphic settings wilde aanpassen). Merk ook dat slecht 1 CPU core in gebruik is.

Heb al enkele uren rondgekeken naar het enorme aanbod aan mods en heb wel wat hulp nodig: welke zijn de "must-have" mods buiten ProMods die ik moet gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

-Poland Rebuilding
-Alle Jazzycat mods

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Vergeet de trailerpacks van Fred.be niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bendalf, crashes? Ik denk dat ik in mijn bijna 2 jaar lange ETS2 carriere (zonder ooit opnieuw geinstalleerd te hebben) misschien 3 of 4 keer een crash gehad heb (als in, spel sluit spontaan af).

Ik denk dat ik rustig mag stellen dat dit de meest stabiele game is die ik ooit gehad heb, uitgezonderd games als "Red Cat's Razende Rekenrace" en "Ontdek de boerderij met Barabas de boekenbij", maar dat is wel heul lang geleden :P Vroeger was alles beter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Het spel draait inderdaad maar op 1 core. Behalve crashes met mod's heb ik ook nergens last van. Draai je 32 bit of 64 bit? En Direct x of Open GL. 64 bit en direct x is het meest stabiel volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bendalf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 07:56
64bit en directX. Wel op het forum gelezen dat de combinatie van ETS2 met 2xR290X in crossfire problemen kon geven. crossfire uitgezet en nu geen issues meer.

fred.be trailer pack staat er ondertussen op.
Voor JazzyCat vind ik deze:
  • AI Traffic Pack by Jazzycat v3.1
  • Painted Truck Traffic Pack by Jazzycat v 2.2
  • Trailers and Cargo Pack by Jazzycat v3.5
  • Painted BDF Traffic Pack by Jazzycat v 1.0
  • Truck Traffic Pack by Jazzycat v 2.0
  • Bus Traffic Pack by Jazzycat v1.2
Wat is bv het verschil tussen "Painted Truck Traffic Pack" en "Truck Traffic Pack by Jazzycat v 2.0"?

[ Voor 60% gewijzigd door Bendalf op 09-10-2015 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
even aan het knutselen geweest

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NPqlB2S.jpg?1

nu alleen nog even uitzoeken hoe ik een nieuwe accessoire aanmaak ipv 1 vervang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Ik krijg die hungary map niet aan de praat met 1.21...heb al van alles geprobeerd. Kan hem gewoon niet kiezen bij een nieuw profiel. Iemand een idee?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een beest :)

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2ld86rm.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/14jqoo0.jpg

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
FireFoz schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 20:27:
Ik krijg die hungary map niet aan de praat met 1.21...heb al van alles geprobeerd. Kan hem gewoon niet kiezen bij een nieuw profiel. Iemand een idee?
Klopt. Als ik het me goed herinner moet je de Europa kiezen en dan in de modmanager uiteraard de hongarije map activeren.

Even gezocht, wist dat we laatst iemand met hetzelfde probleem hadden oplossing staat op pagina 494
eerst Profiel invullen ... dan de MOD-manager starten en de 2 bestanden selecteren/aktiveren ... en toen kon ik idd. de keuze gaan maken.
En als laatste creeren en hij doe't
[SIM] Euro Truck Simulator 1 & 2

[ Voor 31% gewijzigd door martijnm71 op 09-10-2015 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
alleen de werkplaats iconen niet werkend gekregen :(

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fdvDFE3.jpg?1
http://sharemods.com/6vzhdsgef1l7/football.scs.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Puik :D

Ik zit eigenlijk te wachten op een tweakers.net vlaggetje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
martijnm71 schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 10:54:
Puik :D

Ik zit eigenlijk te wachten op een tweakers.net vlaggetje :P
Afbeeldingslocatie: http://aussiememes.com.au/media/created/One-Million-Dollars-639omk.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
FastFred schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 11:21:
En, is het motorgeluid ook luider met die mod? Ik heb nu met de .def file van Promods het interieurgeluid op x16 gezet, maar de motor is nog steeds muisstil, maar als er een auto langs komt of als je een veerboot neemt dan knallen de ruiten uit het kozijn hier...
misschien dat je deze prettig vindt: http://ets2.lt/en/ido-soundboost/ ;)

[ Voor 24% gewijzigd door efan op 10-10-2015 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Ben ff trucken, voor de liefhebber: http://www.twitch.tv/Sn3gG3l :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi zeilbootje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
FastFred schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 01:33:
Zo, nog een kleine 9000km te gaan tot de 3 ton op mijn Scania :)
Goed bezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
Ets2 weer opgepakt, na een tijdje Cities: Skylines. Jammer dat RusMap niet meer werkt met 1.21. Ets2 crashte continue wanneer ik mijn profiel wilde laden. Iemand enig idee wanneer een nieuwe RusMap uit komt??

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Pagina: 1 ... 125 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.