Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton37
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23-08 14:46
Welke mod zou dat dan zijn @koenvh? Ik draai alleen maar scs + poomods + Rusmap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ton37 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 22:57:
Welke mod zou dat dan zijn @koenvh? Ik draai alleen maar scs + poomods + Rusmap...
Hmmm, da's vreemd... Er zijn namelijk wel mods die heel veel AI vervangen.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hebt ergens een oude trailer mod, de trailer configuratie is in 1.20 veranderd en als je de oude bestanden laadt dan krijg je maar 1 type trailer

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Welke trailermods gebruiken jullie? Ik gebruikte altijd deze: http://ets2.comitek.pl/gallery, maar als die niet meer werkt met 1.20 moet ik op zoek naar iets anders.

🠕 This side up

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Koenvh schreef op woensdag 16 september 2015 @ 00:15:
Welke trailermods gebruiken jullie? Ik gebruikte altijd deze: http://ets2.comitek.pl/gallery, maar als die niet meer werkt met 1.20 moet ik op zoek naar iets anders.
Ik gebruik Jazzycat met alle tevredenheid :D

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Verwijderd

SCS Trailer Pack door Bora, maar die Koenvh had aangeraden is ook erg goed. De Orlen tanker komt door Poland Rebuilding. Heb er zelf uren naar gezocht ;)

Verwijderd

Hier ook een tevreden Jazzycat gebruiker :)

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
Gisteren eerste skin gemaakt, en hoe mager de skin ook is voelt best tof om met je eigen skin en bedrijfsnaam rond te rijden :7

Voor degene die het willen weten,
2014 MB Actros 1863 (625 pk) met een Streamspace cabine.

Afbeeldingslocatie: https://farm1.staticflickr.com/691/21277132780_e17f668d17_c.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm1.staticflickr.com/698/21454199262_7c3ed07d54_c.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door martijnm71 op 16-09-2015 15:08 ]

• Ton37
Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2015 @ 07:26:
SCS Trailer Pack door Bora, maar die Koenvh had aangeraden is ook erg goed. De Orlen tanker komt door Poland Rebuilding. Heb er zelf uren naar gezocht ;)
Bedoel je hiermee @Key1990, dat als je Poland rebuilding als mod bij SCS,Promods en Rusmap aan hebt staan, dat je dan alleen maar Rood/witte Orlen tankwagens ziet, zoals in ieder geval het er bij mij uitziet?
Daar is wss. geen fix voor?
Zoniet, dan blijft over om PolandRebuild dan maar uit te schakelen?
Iig. dank voor jouw reactie,

• Nice Guy Eddie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:55
Ton37 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 16:42:
[...]

Bedoel je hiermee @Key1990, dat als je Poland rebuilding als mod bij SCS,Promods en Rusmap aan hebt staan, dat je dan alleen maar Rood/witte Orlen tankwagens ziet, zoals in ieder geval het er bij mij uitziet?
Daar is wss. geen fix voor?
Zoniet, dan blijft over om PolandRebuild dan maar uit te schakelen?
Iig. dank voor jouw reactie,
Ik had ook alleen die Orlen tankers rijden. Maar ik had het gevoel dat misschien de mod volgorde daar invloed op had. Toen heb ik de volgorde van de jazzycat trailerpack gewijzigd en toen was alles weer goed. Dus van boven naar beneden eerst part2 dan part1 en dan .eng bestand.

• Ton37
Dank je @NiceGuy, maar ik gebruik geen Jazzycat Trailerpack namelijk...

Verwijderd

Je kunt ook de def bestanden editten (Poland rebuilding mod - vehicle - trailer storage en traffic trailer storage), gewoon een # voor alle trailer die je niet wilt hebben. Zo heb ik het gedaan.

• Ton37
@Key1999: je bent een echte Tweaker ;), goed zo.
Voor mij een brugje te ver. Ik ga het proberen zonder PolandRebuild. Als dan het probleem over is, is er voor mij in ieder geval nog genoeg om te ontdekken met de overblijvende mods. :)
Merci..
pwillemske schreef op woensdag 16 september 2015 @ 07:22:
[...]

Hmm.. Moet ik eens naar kijken. Dacht dat die alleen heavy cargo maakte.
Ton37 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 19:43:
@Key1999: je bent een echte Tweaker ;), goed zo.
Voor mij een brugje te ver. Ik ga het proberen zonder PolandRebuild. Als dan het probleem over is, is er voor mij in ieder geval nog genoeg om te ontdekken met de overblijvende mods. :)
Merci..
Probeer de ProMods def eens bovenaan te zetten

🠕 This side up

• Ton37
Koenvh schreef op woensdag 16 september 2015 @ 19:46:
[...]

Probeer de ProMods def eens bovenaan te zetten
Dank je KoenvH. Het verplaatsen naar boven/beneden van de ProMods-def. had helaas geen invloed.

Ik heb vervolgens PolandRebuild.. uitgeschakeld (dus nog SCS, Promods en Rusmap) en het probleem is opgelost. Dus houd het voorlopig maar zo, mss. bij een volgende update van PolandRebuild of een Fix zet ik hem weer aan. Werd 'gek' van allemaal dezelfde trailers :(

Muchos Gracias ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Ton37 op 16-09-2015 21:13 ]

• martijnm71
Breaking news!

Update voor Hongarije map komt later vandaag: http://forum.scssoft.com/...p?f=32&t=24305&start=1570

Mocht je de kaart nog niet kennen dan is dit een uitstekende mogelijkheid om dat te veranderen.

Voor mij zou ETS2 allang weg liggen stoffen als deze map er niet zou zijn.

• pwillemske
  • Niet online
Koenvh schreef op woensdag 16 september 2015 @ 19:46:
[...]

Hmm.. Moet ik eens naar kijken. Dacht dat die alleen heavy cargo maakte
Beel wel, maar ik heb een pack van 3xx trailers, die zijn lang niet allemaal heavy, veel wel. Anders eens naar Fred_be kijken?? Die maakt ook trailerskins :)

Lord-The-Gamer (L-T-G)

• Nice Guy Eddie
martijnm71 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 06:52:
Breaking news!

Update voor Hongarije map komt later vandaag: http://forum.scssoft.com/...p?f=32&t=24305&start=1570

Mocht je de kaart nog niet kennen dan is dit een uitstekende mogelijkheid om dat te veranderen.

Voor mij zou ETS2 allang weg liggen stoffen als deze map er niet zou zijn.
De huidige versie heb ik een keer gespeeld, maar was soms bijna niet te doen op mijn computer. Vreselijk laggy soms (framerate die inzakt), en op bepaalde punten crashte de game gewoon. Had er trouwens ook een apart nieuw profiel voor aangemaakt.
Nice Guy Eddie schreef op donderdag 17 september 2015 @ 08:47:
[...]

De huidige versie heb ik een keer gespeeld, maar was soms bijna niet te doen op mijn computer. Vreselijk laggy soms (framerate die inzakt), en op bepaalde punten crashte de game gewoon. Had er trouwens ook een apart nieuw profiel voor aangemaakt.
Ja, de map is enigszins zwaar. Heel veel details e.d. :9

Ik kan niet wachten, ik vind de afstanden een stuk leuker namelijk met wat grotere steden e.d

🠕 This side up

• martijnm71
Nice Guy Eddie schreef op donderdag 17 september 2015 @ 08:47:
[...]

De maker zegt dat de framerate issues zijn aangepakt. Ik merkte het zelfs op mijn niet onbescheiden PC de framerate onderuit ging in budapest en een stad in het zuiden.

• martijnm71
Koenvh schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:19:
[...]

Ja, de map is enigszins zwaar. Heel veel details e.d. :9

Ik kan niet wachten, ik vind de afstanden een stuk leuker namelijk met wat grotere steden e.d
Kaart is geweldig, de hoofdmap voelt voor mij als autosnelweg simulator aan. De kaart zit vol mooie dorpjes, veel details. Zonder deze kaart had ik ETS denk ik niet of niet zoveel gespeeld.

Leukste vind ik dat je voor veel bestemmingen kunt kiezen voor een snelwegroute of een route die parallel aan de snelweg loopt. Zeker met de verbeterde GPS is dat gewoon erg leuk.

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17-09 07:57
Nondeju!

Nu is een stuurtje erg leuk maar er is een irritatiepunt in ETS2.
Af en toe als ik het spel opstart zijn de instellingen voor gas en rem van het padje. Dan is gas opeens de rem en vice versa. Dit gebeurd niet altijd maar af en toe, geen touw aan vast te knopen.
Gummiebeer schreef op donderdag 17 september 2015 @ 15:02:
Nondeju!

Nu is een stuurtje erg leuk maar er is een irritatiepunt in ETS2.
Af en toe als ik het spel opstart zijn de instellingen voor gas en rem van het padje. Dan is gas opeens de rem en vice versa. Dit gebeurd niet altijd maar af en toe, geen touw aan vast te knopen.
Gebruik je nog andere controllers? Altijd dezelfde USB-poort? Niet toevallig "gemengde pedalen" (oid) aanstaan?

[ Voor 5% gewijzigd door Koenvh op 17-09-2015 16:49 ]

🠕 This side up

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 16:26
Vandaag na een tijd ETS 2 maar weer eens aangeslingerd. Heerlijk een verse installatie met alleen promods en rusmap. Alleen blijft het achteruit rijden met een controller blijft gewoon moeilijk... ik kan niet fatsoenlijk met trailer achteruit rijden. Iemand nog tips?

Ook zit ik te twijfelen om toch een stuur aan te schaffen. Alleen vind ik de g27 toch wel erg duur. Weet iemand een ander alternatief voor de g27?
Newjersey schreef op donderdag 17 september 2015 @ 21:19:
Vandaag na een tijd ETS 2 maar weer eens aangeslingerd. Heerlijk een verse installatie met alleen promods en rusmap. Alleen blijft het achteruit rijden met een controller blijft gewoon moeilijk... ik kan niet fatsoenlijk met trailer achteruit rijden. Iemand nog tips?

Ook zit ik te twijfelen om toch een stuur aan te schaffen. Alleen vind ik de g27 toch wel erg duur. Weet iemand een ander alternatief voor de g27?
Driving Force GT (of V&A/Marktplaats)

Daarnaast: Rustig aan met achteruit rijden. Sturen welke kant je op wilt, en dan bijsturen (/tegensturen)... Met een stuur is het makkelijker, maar mijn ervaring met een toetsenbord is dat je soms het beste even stil kunt gaan staan en het stuur laten draaien.

🠕 This side up

• pwillemske
  • Niet online
Koenvh schreef op woensdag 16 september 2015 @ 00:15:
http://ets2.lt/en/trailer-pack-profiliner-9-v1-20/

Zoiets bedoel je?? Zoja, hij heeft meerdere packs, van allerlei soorten :)

Lord-The-Gamer (L-T-G)

pwillemske schreef op donderdag 17 september 2015 @ 22:30:
[...]

http://ets2.lt/en/trailer-pack-profiliner-9-v1-20/

Zoiets bedoel je?? Zoja, hij heeft meerdere packs, van allerlei soorten :)
d:)b

Inderdaad. Gewoon skins (en nieuwe trailers mogen ook) van normaal formaat. Speciale vrachten zijn leuk, maar niet standaard.
Kwam er trouwens achter dat die van Jazzycat ook de bedrijfsnamen verandert. :(

[ Voor 9% gewijzigd door Koenvh op 17-09-2015 23:21 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie20
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 17:47
Iemand toevallig hier ervaring met het modificeren van zijn g27 schakelpook naar een eaton fuller pook? Ik heb rond lopen zoeken op het internet maar kan niet echt veel erover vinden. Zijn die dingen al elektrisch zodat je ze kan solderen of moet je zelf de elektra (schakelaartjes) inbouwen? Wil het rijden meer "realistisch" maken zoals mijn eigen wagen waar ik in rijd maar er is echter weinig informatie te vinden hierover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Net even zitten spelen met de update voor de Hungarymap, framerate issues lijken grotendeels verdwenen. En alles ziet er net wat beter uit. De moeite waard wmb

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Framerate issue's kan ik over meepraten. Ik gebruik momenteel alleen Promods, Scandinavië en Going East plus wat andere mods voor vrachten en trucks maar die gebruik ik nu niet.

Toch wel serieuze framerate issue's, vooral in die tunnel (dat ding met die 4 tunnelbuizen) bij Hamburg is het niet vooruit te branden.

Tjah, game installatie en huidige profiel is inmiddels al bijna 2 jaar oud. Zal wel niet helemaal zuiver meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Laatst online: 21:15
Hoe is die Hungry map eigenlijk? En is deze samen te spelen met Promods e.d.?

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Br3wmaster schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 16:04:
Hoe is die Hungry map eigenlijk? En is deze samen te spelen met Promods e.d.?
Hungary map is erg leuk om in te rijden, maar werkt niet samen met ProMods. De reden is heel simpel: Hungary map is schaal 1:4, ProMods 1:18. Dit betekent veel grotere steden, minder snelwegen e.d.
Vooral Boedapest is erg groot en indrukwekkend.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Klinkt sexy. Maar even een nieuw profiel voor aanmaken dan :D . Zijn er nog wel grote afstanden te rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
Ik heb al een langere tijd performance problemen....als ik op drukke kruispunten kom dan stottert het heel erg als cockpit view heb, als ik buiten mijn truck ben met de camera heb ik er geen last van. Ik gebruik RJL, Jazzycat, ProMods, RusMap en Poland Rebuildig als mods. Iemand die hier ook last van heeft??

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Br3wmaster schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 16:28:
Klinkt sexy. Maar even een nieuw profiel voor aanmaken dan :D . Zijn er nog wel grote afstanden te rijden?
120km kan makkelijk, alleen 120km in Hungary map duurt wel eventjes. De tijd gaat namelijk ook langzamer :)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Ja en nee, de afstanden zijn maximaal een km of 180/200 zo uit mijn blote hoofd, maar doordat de map 1:3 of 1:4 is ben je echt gewoon een flink poosje bezig. Reken maar op minimaal een uurtje zoiets.

Nadeel is wel dat de beloning van de vrachten wat tegenvalt en dat je of moet cheaten (maar das voor watjes) of flink moet rijden voordat je je eigen vrachtwaggel kunt kopen, ik had daar iets van 33 uur speeltijd voor nodig.

Gewoon downloaden en kijken of het je bevalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Die Fred.be trailers zien er goed uit trouwens. Jazzycat is leuk voor de grote map maar lastig in Hongarije, lage viaducten, krappe bochten en dat soort dingen. Zou op te lossen zijn als trailers ingame net als in het echt sturende assen zouden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martijnm71 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 17:29:
Die Fred.be trailers zien er goed uit trouwens. Jazzycat is leuk voor de grote map maar lastig in Hongarije, lage viaducten, krappe bochten en dat soort dingen. Zou op te lossen zijn als trailers ingame net als in het echt sturende assen zouden hebben.
Ik gebruik nu ook de Fred_be trailers en die van ets.comitek.pl, nog niet gemerkt dat er geen andere trailers zijn, al kom je sowieso niet veel andere vrachtwagens tegen in Hongarije (vooral met Jazzycat BDF)

Ik rijd ook weer eens sinds lange tijd op de snelweg (die vermijd ik meestal in Hungary map), en ik ben blij verrast met de hoeveelheid verkeer :)

[ Voor 13% gewijzigd door Koenvh op 18-09-2015 17:43 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Koenvh schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 17:36:
[...]

Ik gebruik nu ook de Fred_be trailers en die van ets.comitek.pl, nog niet gemerkt dat er geen andere trailers zijn, al kom je sowieso niet veel andere vrachtwagens tegen in Hongarije (vooral met Jazzycat BDF)

Ik rijd ook weer eens sinds lange tijd op de snelweg (die vermijd ik meestal in Hungary map), en ik ben blij verrast met de hoeveelheid verkeer :)
Wat je schrijft over het verkeer dat lees ik vaker maar ik heb daar totaal geen last van, sta soms minutenlang bij een stoplichtje in een dorpje te wachten met een hele mooie mengeling van vrachtwagens, luxe wagens en bussen.

AI vrachtwagens rijden ook met trailers die volgens mij van jazzycat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martijnm71 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 18:16:
[...]

Wat je schrijft over het verkeer dat lees ik vaker maar ik heb daar totaal geen last van, sta soms minutenlang bij een stoplichtje in een dorpje te wachten met een hele mooie mengeling van vrachtwagens, luxe wagens en bussen.

AI vrachtwagens rijden ook met trailers die volgens mij van jazzycat zijn.
Misschien komt het door de Jazzycat BDF + Jazzycat AI traffic + TDU2 traffic mod, dat ik weinig vrachtwagens zie... Ze zijn er wel degelijk (vooral op de snelweg), maar grotendeels toch personenwagens.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Ik heb hetzelfde rijtje op het BDF pack na. Zou dat een verschil kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martijnm71 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 18:23:
Ik heb hetzelfde rijtje op het BDF pack na. Zou dat een verschil kunnen zijn?
Ik weet niet of BDF meetelt als vrachtwagen of als personenwagen, anders verklaart het namelijk wel wat :P

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Kan natuurlijk ook zo zijn dat we elk een eigen idee hebben van wat genoeg vrachtwagens zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martijnm71 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 18:30:
Kan natuurlijk ook zo zijn dat we elk een eigen idee hebben van wat genoeg vrachtwagens zijn :P
Onmogelijk :P

Wel leuk trouwens dat op de borden staat: Verboden voor fietsers, tractoren en paard en wagen :+

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Ja geweldig toch, dat zijn de dingen waar ik vrolijk van wordt, dat soort kleine details.

Ga dadelijk eens een wat langere rit pakken in Hongarije even wat meer in de detail rondkijken.

Had trouwens stiekeme hoop dat de steden ten oosten van Budapest nu ook vrij zouden komen maar helaas, nog niet.

Oh, over trailers gesproken, kom net deze tegen: http://www.restacar.hu/xe...-skinpack-by-gabor268.21/

Nog beter natuurlijk

[ Voor 22% gewijzigd door martijnm71 op 18-09-2015 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Net even getest, 100 km vooral binnendoor en netjes aan de snelheden houden is 45 minuten werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Die tweakerstrailer is leuk maar ook beetje te agressief aanwezig, zag net alleen maar tweakerstrailers rijden :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martijnm71 schreef op zondag 20 september 2015 @ 11:22:
Die tweakerstrailer is leuk maar ook beetje te agressief aanwezig, zag net alleen maar tweakerstrailers rijden :')
Toeval, want ik zie ze hier niet veel, of heb je geen andere trailers als mod?

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Ik ga kapot van de trailerpacks :P

Maar dan ga ik het dadelijk nog eens proberen, was trouwens wel op de Hongarije map, stond op een parkeerplaats en er stonden 4 geparkeerd en kwamen 6 voorbij rijden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martijnm71 schreef op zondag 20 september 2015 @ 18:22:
Ik ga kapot van de trailerpacks :P

Maar dan ga ik het dadelijk nog eens proberen, was trouwens wel op de Hongarije map, stond op een parkeerplaats en er stonden 4 geparkeerd en kwamen 6 voorbij rijden :D
Haha, want ik zie ze niet heel vaak. Misschien de prioriteit wat naar beneden zetten.

Of natuurlijk: It's not a bug, it's a feature :+

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
martijnm71 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 17:12:
[...]

Ja en nee, de afstanden zijn maximaal een km of 180/200 zo uit mijn blote hoofd, maar doordat de map 1:3 of 1:4 is ben je echt gewoon een flink poosje bezig. Reken maar op minimaal een uurtje zoiets.

Nadeel is wel dat de beloning van de vrachten wat tegenvalt en dat je of moet cheaten (maar das voor watjes) of flink moet rijden voordat je je eigen vrachtwaggel kunt kopen, ik had daar iets van 33 uur speeltijd voor nodig.

Gewoon downloaden en kijken of het je bevalt :)
van 't weekend even gespeeld en wel toffe map :D . Veel details merk alleen wel dat mijn pc het er zo af en toe wel moeilijk mee heeft.

Het cheaten sla ik wel over dan rijd ik wel gewoon wat langer in Trucks van een ander :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
Hongarije Map heb ik weer eens geïnstalleerd en draait op zich nu wel aardig op mijn PC. Nadat ik geld kon lenen van de bank heb ik meteen een truck gekocht. Een Iveco Stralis Hi-Way met maar liefst 310 pk _/-\o_

Meteen ook garage uitgebreid en 1 truck met personeel aangeschaft. Maar inderdaad, de opbrengst per rit valt nog wat tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Nieuwe kleuren en een liftaschassis, zonder lening of valsspelen op (uiteraard) de Hongarije map :7

Afbeeldingslocatie: https://farm6.staticflickr.com/5746/21408409358_436b49bb42_c.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm6.staticflickr.com/5647/21408860888_ea112bd8e1_c.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door martijnm71 op 21-09-2015 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton37
Hi, was benieuwd geworden naar de HungaryMap. Heb hem gedownload en vlg. de readme-file uitgepakt en 2 scs-bestanden in de MOD-map gezet en via de MOD-manager geactiveerd.
Heb een nw profiel aangemaakt, maar die werkt op de een of andere manier niet?

Alleen de laatste zin in de readme-file snap ik niet.
Er zou een lijst-knop 'ergens'' tevoorschijn moeten komen om een- hungary.mbd- keuze te kunnen maken.
Ik kan echter die keuze knop nergens vinden.
Kan iemand mij misschien 'op weg' helpen om het goed te kunnen instellen?
T.I.A.

Update: ik moet ook nog een file hebben: magyar.zip . Die zat niet bij de download?

[ Voor 15% gewijzigd door Ton37 op 21-09-2015 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
In de modmanager alles wat met de hongarije map te maken heeft activeren? Voor mijn gevoel is de readme tekst niet meer actueel.

Volgens mij zou dat het moeten zijn.

Tevens weer een zieltje gewonnen voor de Hongarijemap *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton37
Dank je Martijn, dat zouden dan 2 scs-files moeten zijn. Die heb ik geaktiveerd.

Als ik het spel start blijft het steken in het LADEN-venster met rechts de opmerking dat het geen 'goede'-mod is? Verder kom ik niet?
Dus dit 'zieltje' kan nog niet oordelen ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
http://ets2downloads.com/maps/hungary-map

Gewoon downloaden, krijg je alles wat je moet hebben, zwikkie uitpakken, in je modfolder plaatsen, activeren in je modmanager en klaar :)

Je krijgt twee bestanden, de base en dm.scs.

Uiteraard een nieuw profiel starten, mocht je dat nog niet gedaan hebben.

[ Voor 25% gewijzigd door martijnm71 op 21-09-2015 21:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ton37 schreef op maandag 21 september 2015 @ 21:30:
Dank je Martijn, dat zouden dan 2 scs-files moeten zijn. Die heb ik geaktiveerd.

Als ik het spel start blijft het steken in het LADEN-venster met rechts de opmerking dat het geen 'goede'-mod is? Verder kom ik niet?
Dus dit 'zieltje' kan nog niet oordelen ;) :+
Als je naar profiel wijzigen gaat, moet je "hungary.mbd" kunnen kiezen (niet de mod manager) Nu staat er "Europa"

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Koenvh schreef op maandag 21 september 2015 @ 21:32:
[...]

Als je naar profiel wijzigen gaat, moet je "hungary.mbd" kunnen kiezen (niet de mod manager) Nu staat er "Europa"
En daarom ben jij de keizer, ik was net aan het uitzoeken wat er nou mis kon gaan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton37
Als ik een nieuw profiel aanmaak blijft dat keuzemenu (Europa) 'grijs'. Als ik daarop klik krijg ik geen keuzemenu te zien :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ton37 schreef op maandag 21 september 2015 @ 21:36:
Als ik een nieuw profiel aanmaak blijft dat keuzemenu (Europa) 'grijs'. Als ik daarop klik krijg ik geen keuzemenu te zien :?
Selecteer eerst Hungary Map in de Mod Manager. Ga dan terug naar de profielinstellingen, en hungary.mbd moet te selecteren zijn.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:53

PauseBreak

derp!

Koenvh schreef op maandag 21 september 2015 @ 21:38:
[...]

Selecteer eerst Hungary Map in de Mod Manager. Ga dan terug naar de profielinstellingen, en hungary.mbd moet te selecteren zijn.
En anders moet je even in de Mod Manager 'Hungary Map' aanvinken, spel even opnieuw opstarten en dan terug naar profielinstellingen gaan en Hungary.mbd selecteren.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton37
Jaaa, die laatste van @KoenVH was het!
Ik maakt steeds eerst het profiel aan en ging daarna de Mod-Manager in.

Dus nu: eerst Profiel invullen ... dan de MOD-manager starten en de 2 bestanden selecteren/aktiveren ... en toen kon ik idd. de keuze gaan maken.
En als laatste creeren en hij doe't :)

Jullie benne kanjers en ik waardeer jullie hulp, _/-\o_ _/-\o_
gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ton37 schreef op maandag 21 september 2015 @ 21:45:
Jaaa, die laatste was het!

Dus nu: eerst Profiel invullen ... dan de MOD-manager starten en de 2 bestanden selecteren/aktiveren ... en toen kon ik idd. de keuze gaan maken.

gr.
Vroeger was 't makkelijker ;)

Toch fijn dat het gelukt is :)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Ton37 schreef op maandag 21 september 2015 @ 21:45:
Jaaa, die laatste van @KoenVH was het!

gr.
Veel plezier :)

Lekker grinden en sparen voor je truck en je daarna als je teruggaat naar de grote kaart van Europa je verbazen over het gebrek aan details :9

Heb net even rondgereden in de MP en wat een leegte is het zonder AI verkeer, en een hoop idioten, snel weer terug gegaan naar Hongarije :P

[ Voor 22% gewijzigd door martijnm71 op 21-09-2015 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton37
Eerste indruk is prima. Een erg leuke afwisseling t.o.v. andere MOD's. Levendig, (rand)stedelijke infrastructuur en speels. Genoeg te bekijken. Zal er nog vele ritjes in gaan maken. d:)b
Thx en gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newjersey
martijnm71 schreef op maandag 21 september 2015 @ 21:52:
[...]

Veel plezier :)

Lekker grinden en sparen voor je truck en je daarna als je teruggaat naar de grote kaart van Europa je verbazen over het gebrek aan details :9

Heb net even rondgereden in de MP en wat een leegte is het zonder AI verkeer, en een hoop idioten, snel weer terug gegaan naar Hongarije :P
Ik heb hem gisteren ook geïnstalleerd en de eerste paar ritjes gereden. Ik vind het echt een fantastische map. Het valt me alleen op dat de ritjes die je via de quick jobs krijgt echt kort zijn. Niet dat het erg is hoor, ik vind het wel wat hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
De schaal is een heel groot onderdeel van de charme, het klopt voor mijn gevoel een stuk beter qua tijd en afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newjersey
martijnm71 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 08:21:
De schaal is een heel groot onderdeel van de charme, het klopt voor mijn gevoel een stuk beter qua tijd en afstand.
Dat idee had ik dus ook! Fantastische map :)

Anyways de kogel is door de kerk: ik heb via marktplaats een Logitech driving force gt gekocht. Eindelijk rijden met een stuurtje. Die ga ik donderdagavond even ophalen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijnm71 schreef op maandag 21 september 2015 @ 21:52:
[...]
Ik ben het wel met je eens, maar ik vind dat Poland Rebuilding toch ook verbazingwekkend veel details heeft. Ik rijd nu gewoon een tijdje rond door Denemarken, Zweden, het ProMods gedeelte van Duitsland, Polen en een stukje van de RusMap (Brest) en ik vind het uitstekend! Dat neemt niet weg dat de Hungary Map geweldig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Newjersey schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 08:16:
[...]

Ik heb hem gisteren ook geïnstalleerd en de eerste paar ritjes gereden. Ik vind het echt een fantastische map. Het valt me alleen op dat de ritjes die je via de quick jobs krijgt echt kort zijn. Niet dat het erg is hoor, ik vind het wel wat hebben :)
De ritten in de quickjob zijn dezelfde als wanneer je met je eigen vrachtwagen gaat rijden. Alleen denk dat ze bij jou kort zijn omdat je zegt pas net begonnen te zijn en de lange ritten nog niet hebt vrijgespeeld. Straks bij een nieuw level kan je kiezen wat voor "opleiding" je gedaan hebt en kies hier dan voor lange afstandsroutes. Zo kunnen je ritten langer worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:24:
[...]

Ik ben het wel met je eens, maar ik vind dat Poland Rebuilding toch ook verbazingwekkend veel details heeft. Ik rijd nu gewoon een tijdje rond door Denemarken, Zweden, het ProMods gedeelte van Duitsland, Polen en een stukje van de RusMap (Brest) en ik vind het uitstekend! Dat neemt niet weg dat de Hungary Map geweldig is :)
Klopt helemaal, die stukken zijn geweldig, Scandinavie is ook goed te doen. Neemt niet weg dat ik helemaal stuk ben van Hongarije.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook ik heb de Hungary map eens geprobeerd. Erg gaaf rijden, veel details om naar te kijken. Ongelofelijk veel variatie en uitdaging bij de verschillende afleveradressen, heerlijk.

Echter ben ik meer van de lange afstanden rijden op de snelweg en in de Hungary map ligt de gemiddelde snelheid toch vaak een heel stuk lager op al die binnenwegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of dit het geval is in de huidige versies maar in de Hungary Map zat de kaart op sateliet. Is dat nog steeds zo? Kan dat evt. weg? Ik zie graag lijntjes van de wegen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is nog steeds zo en ben er ook niet kapot van. Echter als hij die weg haalt is daar achter de originele ETS2 kaart zonder wegen te zien, dat is ook geen gezicht.

• martijnm71
Als je op M drukt dan zie je gewoon de wegen toch?

[ Voor 74% gewijzigd door martijnm71 op 23-09-2015 07:22 ]

Verwijderd

Mijn huidige opdracht: een Volvo FH16 geheel in stijl van Södertälje naar Boedapest brengen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/b8m5SwWl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CDbpmBSl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/83hnZxHl.jpg

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 08:45
ik krijg mijn drifing force gt niet goed werkend in euro truck sim 2 , ik gebruik windows 10 , als ik het stuur aan mn pc hang dan heb ik de force feedback werkend , zodra ik het spel opstart en het stuur wil instellen in euro truck dan is mn force feedback weg , als ik de usb er uit en er weer in steek dan is de force feedback terug , zodra ik dan begin te rijden dan doet mijn gaspedaal het wel maar blijft hij remmen , of andersom .. hoe kan ik dit oplossen ?

psn: taker-mart

taker1987 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 23:22:
ik krijg mijn drifing force gt niet goed werkend in euro truck sim 2 , ik gebruik windows 10 , als ik het stuur aan mn pc hang dan heb ik de force feedback werkend , zodra ik het spel opstart en het stuur wil instellen in euro truck dan is mn force feedback weg , als ik de usb er uit en er weer in steek dan is de force feedback terug , zodra ik dan begin te rijden dan doet mijn gaspedaal het wel maar blijft hij remmen , of andersom .. hoe kan ik dit oplossen ?
Probeer eens opnieuw je controller in te stellen in ETS2

🠕 This side up

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 08:45
Koenvh schreef op woensdag 23 september 2015 @ 23:24:
[...]

Probeer eens opnieuw je controller in te stellen in ETS2
het gaat om een schone installatie , dus de controller was nog niet ingesteld , elke keer als ik op stuur druk dan gaat de force feedback van het stuur af , tenzij ik de usb eruit haal en er opnieuw in doe dan is de force feedback er weer, als ik dan alles juist heb ingesteld en ook de rem en het gaspedaal werkt . dan ga ik naar rijden en dan gaat het mis met het gas en rempedaal , of mn truck blijft gassen of hij blijft remmen/achteruit .

psn: taker-mart

taker1987 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 23:37:
[...]

het gaat om een schone installatie , dus de controller was nog niet ingesteld , elke keer als ik op stuur druk dan gaat de force feedback van het stuur af , tenzij ik de usb eruit haal en er opnieuw in doe dan is de force feedback er weer, als ik dan alles juist heb ingesteld en ook de rem en het gaspedaal werkt . dan ga ik naar rijden en dan gaat het mis met het gas en rempedaal , of mn truck blijft gassen of hij blijft remmen/achteruit .
Probeer je controller dan 'ns in te stellen :P
Force feedback aanvinken e.d.

🠕 This side up

taker1987 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 23:22:
Het probleem met je force feedback zou ik proberen met de vinkjes te hobbyen zowel in de logitech profiler als onder configuratiescherm/spelbesturing. Het remmen kan het probleem zijn dat je het vinkje aan heb staan bij: Gecombineerd (één as - voor ...)

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Scandinavie was een prijsfout, is inmiddels al hersteld.

[ Voor 3% gewijzigd door enchion op 24-09-2015 12:21 ]

How do you save a random generator ?

Ik blijf het raar vinden dat een uitbreiding het dubbele kost van het originele spel
Oh jammer, in ieder geval mazzel voor degenen die hem voor die prijs hebben kunnen krijgen :)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

CyberCow schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:29:
[...]

Ik blijf het raar vinden dat een uitbreiding het dubbele kost van het originele spel
Dan heb jij ETS2 gewoon achterlijk goedkoop kunnen krijgen.

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 12:02

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Mogelijk interessant voor Logitech GT gebruikers hier. Ik heb een squash bal onder mijn rem pedaal gezet.. ik kan mijn geluk niet meer op sindsdien, rijdt zoveel fijner!

• Jevon
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:13
Ircghost schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:10:
Mogelijk interessant voor Logitech GT gebruikers hier. Ik heb een squash bal onder mijn rem pedaal gezet.. ik kan mijn geluk niet meer op sindsdien, rijdt zoveel fijner!
Foto voor montage doeleinde svp :)

Intel Core i5 4690 | 8GB | GTX970 | 256GB SSD | 2TB HDD |

• Ircghost

Ircghost

FastFred schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:38:
[...]

Nee hoor maar als je het nu bekijkt. Destijds toen ETS2 uitkwam heb ik deze direct gekocht in de winkel voor geloof ik 35 euro. Maar nu is het complete spel 8 euro en Scandinavia 15.
FastFred schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:38:
[...]

Ik vind de prijs van ETS2 nu ook achterlijk laag. In de Steam sale was de Going East DLC + Base game voor €5 verkrijgbaar. Ik heb €30 voor de base game betaald (Dat was nog versie 1.2 :D )

🠕 This side up

• Ircghost

Ircghost

Als je de FOV nog eens wilt uitrekenen :)

http://www.projectimmersion.com/fov/
Koenvh schreef op donderdag 24 september 2015 @ 16:48:
[...]

Ik vind de prijs van ETS2 nu ook achterlijk laag. In de Steam sale was de Going East DLC + Base game voor €5 verkrijgbaar. Ik heb €30 voor de base game betaald (Dat was nog versie 1.2 :D )
€ 20,99 bij Bol.com heb ik er voor betaald. Nog een maand, dan is dat al weer 2 jaar geleden :X
FastFred schreef op donderdag 24 september 2015 @ 17:33:
[...]

€ 20,99 bij Bol.com heb ik er voor betaald. Nog een maand, dan is dat al weer 2 jaar geleden :X
Dan was jij er laat bij. Ik had de demo gespeeld en toen het spel uitkwam gelijk aangeschaft. Vond het zo'n verbeteren tov ETS1. Is alweer 3 jaartjes terug maar het was het geld zeker waard. Hoop dit jaar met mijn verjaardag ETS2Scandinavia te krijgen. Kan deze nu ook wel kopen maar dan weet ik niets meer met me verjaardag te vragen.
FastFred schreef op donderdag 24 september 2015 @ 17:33:
[...]

Ik ook zo ongeveer (maar dan €30).
CyberCow schreef op donderdag 24 september 2015 @ 17:40:
[...]

Dan was jij er laat bij. Ik had de demo gespeeld en toen het spel uitkwam gelijk aangeschaft. Vond het zo'n verbeteren tov ETS1. Is alweer 3 jaartjes terug maar het was het geld zeker waard. Hoop dit jaar met mijn verjaardag ETS2Scandinavia te krijgen. Kan deze nu ook wel kopen maar dan weet ik niets meer met me verjaardag te vragen.
Baas boven baas hè :P
Nooit ETS1 gespeeld overigens

🠕 This side up

Wanneer ben je jarig? Tegen die tijd kun je misschien wel om ATS vragen, of een leuk stuurtje als je dat nog niet hebt? :)

ETS1 heeft me ook nooit zo veel geboeid, ik was nog helemaal hooked aan 18 Wheels of Steel, ik heb Across America helemaal kapot gespeeld :P

[ Voor 38% gewijzigd door FastFred op 24-09-2015 17:44 ]

FastFred schreef op donderdag 24 september 2015 @ 17:43:
Wanneer ben je jarig? Tegen die tijd kun je misschien wel om ATS vragen, of een leuk stuurtje als je dat nog niet hebt? :)

ETS1 heeft me ook nooit zo veel geboeid, ik was nog helemaal hooked aan 18 Wheels of Steel, ik heb Across America helemaal kapot gespeeld :P
29 December komt er bij mij weer een jaartje bij. ATS misschien voor een volgend jaar maar wil eerst me nog even vermaken met het moois wat ETS me nog te bieden heeft. Ik ben in het bezit van een G27 en ben er prima tevreden mee.

[ Voor 5% gewijzigd door CyberCow op 24-09-2015 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 15:38

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Ik weet niet of het al is voorbijgekomen. Maar ik ben sinds vandaag sinds lange tijd (Blame GTA V) met ETS2 in de weer gegaan. Nu zie ik echter dat de 64bit versie niet meer opgestart word terwijl ik wel -64bit als argument bij de start heb staan. Iemand enige tips of informatie hierover?

*empty*

Pagina: 1 ... 124 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.