Ik had in de mercedes en de scania ook geen probleem, maar ik gebruik ook TrackIR-5 dus dan staat je beeld sowieso niet vast.Koenvh schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 12:54:
[...]
Maar bij de Volvo niet
[afbeelding]ets2_01723 by Koen Vh, on Flickr
Huh, ehmmmm, hoe doe je datKoenvh schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 12:54:
[...]
Maar bij de Volvo niet
[afbeelding]ets2_01723 by Koen Vh, on Flickr
Draai op 5940 x 1020 en als ik mijn stoel helemaal naar achteren knal en naar beneden dan zie ik nog moeite de bovenkant van mijn stuur
Verwijderd
Even een vraagje. Tijd geen ets meer gespeeld. Nieuwe laptop gekocht vandaag ets geïnstalleerd. Alleen nu is alles veel donkerder buiten ligt dit aan de update? heb nog geen mods of iets er in staan?
Verwijderd
Dat ligt aan de nieuwe rendering engine. Ik ben er geen liefhebber van, met name omdat foto's een stuk minder mooi worden dan dat ze zouden kunnen zijn. Zelf gebruik ik de Realistic Lighting mod. Ik vind alles er hiermee een stuk beter en idd realistischer uitzien. Je bent dan ook gelijk van die onderbelichting af. De huidige versie is al een tijdje uit maar werkt uitstekend met de huidige gameversie.
4684×1080, dus dat is het verschil denk ikmartijnm71 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 14:18:
[...]
Huh, ehmmmm, hoe doe je dat
Draai op 5940 x 1020 en als ik mijn stoel helemaal naar achteren knal en naar beneden dan zie ik nog moeite de bovenkant van mijn stuur
🠕 This side up
hmzzz, eens even mee spelen 
Want dat zie er bij jou toch een stuk bruikbaarder uit zo.
En nee, mislukt, ik kan van 5760*1080 terug naar 4800*900
[ Voor 26% gewijzigd door martijnm71 op 24-08-2015 17:48 ]
Gebruik je een FOV mod? Zo ja: Kun je die uitschakelen/naar een hoger getal zetten?martijnm71 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 17:43:
hmzzz, eens even mee spelen
In principe moet het toch mogelijk zijn dat je alleen meer aan de zijkanten ziet.
(Ik heb mijn telefoon als dashboard, dus het is niet echt nodig, maar wel zo leuk
🠕 This side up
FOV mod wel geprobeerd maar het leek bij mij allemaal weinig uit te maken.
Speciale doorschijnende cabine's, dure accessoires!
Het zal vast al ter sprake gekomen zijn, maar om nu 4xx pagina´s door te scrollen is nogal wat.
Kunnen verschillende trailerspackmods naast elkaar staan zonder te crashen?
Verwijderd
Als het standalone trailer packs normaal wel, vervangen ze dan is het trial en error.Ghengis schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 21:30:
Het zal vast al ter sprake gekomen zijn, maar om nu 4xx pagina´s door te scrollen is nogal wat.
Moet je ook kijken naar de prioriteit van de mod, sommige hebben een bepaalde plaats nodig in je mod lijst.
ik vraag me af hoe je daar achter komtVerwijderd schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 21:32:
[...]
Moet je ook kijken naar de prioriteit van de mod, sommige hebben een bepaalde plaats nodig in je mod lijst.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Staat of wel bij de mod, of je merkt het vanzelf als je game crasht
People as things, that’s where it starts.
welek mods hebben jullie er in staan
en welke is gewoon een vereiste om te hebben
ik heb nu deze er in staan

trouwens net even een leuke vracht op gepikt

zal ik ze gewoon op marktplaats zetten
die Trailer Mod Pack v3.7 is echt een aanrader

trouwens net even een leuke vracht op gepikt

zal ik ze gewoon op marktplaats zetten
die Trailer Mod Pack v3.7 is echt een aanrader
[ Voor 38% gewijzigd door ravw op 24-08-2015 22:25 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Hm, ik heb sinds lange tijd de boel weer eens geïnstalleerd maar krijg ProMods niet aan de praat.
Ik heb keurig de 7 bestandjes gedownload (ik heb helaas geen PayPal, die 0,70 interesseren me niet) en uitgepakt, op de juiste plaats gezet (documenten/ets2/mod) maar in ETS worden de 4 mods dan niet goed weergegeven, 2 met 'plaatje' en naam, en 2 zonder als een soort 'loos bestand' eerst dacht ik aan een corrupt bestand hier of daar maar ik heb alles nogmaals opnieuw gedownload en krijg weer hetzelfde. Het ProMods forum al doorgeakkerd, maar ik kom er niet uit. Iemand een tip?
Ik heb keurig de 7 bestandjes gedownload (ik heb helaas geen PayPal, die 0,70 interesseren me niet) en uitgepakt, op de juiste plaats gezet (documenten/ets2/mod) maar in ETS worden de 4 mods dan niet goed weergegeven, 2 met 'plaatje' en naam, en 2 zonder als een soort 'loos bestand' eerst dacht ik aan een corrupt bestand hier of daar maar ik heb alles nogmaals opnieuw gedownload en krijg weer hetzelfde. Het ProMods forum al doorgeakkerd, maar ik kom er niet uit. Iemand een tip?
Die jazzycat trailerpacks kunnen naast elkaar draaien maar heb wel het idee dat ze deels elkaar overschrijven.Ghengis schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 21:30:
Vergeet dit maar, ik heb Scandinavia nietGhengis schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 22:50:
Hm, ik heb sinds lange tijd de boel weer eens geïnstalleerd maar krijg ProMods niet aan de praat.
Hmmm.. Laad je 'm wel als laatste? (= bovenaan), want dit klopt nietmartijnm71 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 19:48:
Bovenste FOV mod van Bleed 45, onderste FOV 120
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zie geen verschil
120 hoort er zo uit te zien:
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=481502560
en 45 zo:
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=481509769
Daarnaast heb ik nog iets bijzonders van het Hongaarse nachtleven gevonden (Al een hele tijd geleden, maar nog nooit gedeeld). 's Nachts staan er verkopers op verlaten parkeerplaatsen "meloenen" te verkopen
ets2_01794 by Koen Vh, on Flickr
[ Voor 3% gewijzigd door Koenvh op 24-08-2015 23:44 ]
🠕 This side up
Ja, hij wordt al laatste geladen, vaag dus.Koenvh schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 23:43:
[...]
Hmmm.. Laad je 'm wel als laatste? (= bovenaan), want dit klopt niet
120 hoort er zo uit te zien:
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=481502560
en 45 zo:
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=481509769
Daarnaast heb ik nog iets bijzonders van het Hongaarse nachtleven gevonden (Al een hele tijd geleden, maar nog nooit gedeeld). 's Nachts staan er verkopers op verlaten parkeerplaatsen "meloenen" te verkopen:
[afbeelding]ets2_01794 by Koen Vh, on Flickr
Maar goed ik red me net met de Actros zo
Hoe kun je ervoor zorgen dat Steam niet zeurt om te updaten naar 1.20?? Als ik gelezen heb op pagina 184 blijf ik liever op 1.19...
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Heb je wel de nieuwste versie? Of gebruik je een truck mod?martijnm71 schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 06:11:
[...]
Ja, hij wordt al laatste geladen, vaag dus.
Maar goed ik red me net met de Actros zo
🠕 This side up
Voor de zekerheid gisteren nog even de laatste versie gedownload, althans ik ga er van uit dat de links op de steam groep naar de meest recente versie verwijzen. Is ook gewoon zichtbaar in de modmanager.Koenvh schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 10:23:
[...]
Heb je wel de nieuwste versie? Of gebruik je een truck mod?
En ik gebruik de standaard Volvo en Actros die in het spel zitten.
Jazzycat mods en Poland Rebuildingravw schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 22:00:
welek mods hebben jullie er in staan
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Je was me voor. PM zal niet werken. We zijn bezig met 1.97
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Kun je je modlijst eens laten zien? (Screenshot oid)martijnm71 schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:03:
[...]
Voor de zekerheid gisteren nog even de laatste versie gedownload, althans ik ga er van uit dat de links op de steam groep naar de meest recente versie verwijzen. Is ook gewoon zichtbaar in de modmanager.
En ik gebruik de standaard Volvo en Actros die in het spel zitten.
Ben nu toch wel benieuwd waarom het niet werkt.
"adding up to 10 custom waypoints;"
Waarom 10? Zou dat hardcoded zijn?
[ Voor 7% gewijzigd door Koenvh op 25-08-2015 17:43 ]
🠕 This side up
Doe ik vanavond even als ik thuis benKoenvh schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 17:39:
[...]
Kun je je modlijst eens laten zien? (Screenshot oid)
Ben nu toch wel benieuwd waarom het niet werkt.
Tof dat je even mee wil denken trouwens
Geen probleem, ik doe 't graagmartijnm71 schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 17:43:
[...]
Doe ik vanavond even als ik thuis ben
Tof dat je even mee wil denken trouwens
"Increased traffic density in city areas"
Hopelijk zorgt dat er niet voor dat je weer uren voor het verkeerslicht staat te wachten omdat één iemand naar links moet.
🠕 This side up
Zo ben ik weer, eindelijk thuisKoenvh schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 17:47:
[...]
Geen probleem, ik doe 't graag
"Increased traffic density in city areas"
Hopelijk zorgt dat er niet voor dat je weer uren voor het verkeerslicht staat te wachten omdat één iemand naar links moet.
Hungary map, van boven naar beneden in mod manager.
- FOV mod 120
- Russian traffic pack jazzycat v1.4.1
- Next traffic density
- Bus traffic pack jazzycat v1.1.2
- Truck traffic pack jazzycat v1.8.2
- AI traffic pack from TDU2
- Hungary map hotfix
- Hungary map base
- Hungary map def&map
Hoofdmap, van boven naar beneden in mod manager.
Eigenlijk allemaal hetzelfde, met alle maps in de juiste volgorde,
Enige verschil is dat voor de traffic packs van jazzycat hier ook de Trailers and cargo pack (v3.4.1) van jazzycat wordt geladen.
En werkt deze wel? http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=34&t=175090martijnm71 schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 19:35:
[...]
Zo ben ik weer, eindelijk thuis
Hungary map, van boven naar beneden in mod manager.
- FOV mod 120
- Next traffic density
- Bus traffic pack jazzycat v1.1.2
- Truck traffic pack jazzycat v1.8.2
- AI traffic pack from TDU2
- Hungary map hotfix
- Hungary map base
- Hungary map def&map
Hoofdmap, van boven naar beneden in mod manager.
Eigenlijk allemaal hetzelfde, met alle maps in de juiste volgorde,
Enige verschil is dat voor de traffic packs van jazzycat hier ook de Trailers and cargo pack (v3.4.1) van jazzycat wordt geladen.
🠕 This side up
Net even snel getetst, maar ik zie zo snel geen verschil, vanmiddag even wat uitgebreider vergelijken, ik hoor de baas roepen...
ik heb in eens allemaal rooie wielen 
( allemods uitgeschakelt dan blijf ik ze nog behouden , heb het na de update 1,20
( allemods uitgeschakelt dan blijf ik ze nog behouden , heb het na de update 1,20
Probeer eens je wielen te upgraden.ravw schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 17:40:
ik heb in eens allemaal rooie wielen
🠕 This side up
ja maar dan rijden de andere ook nog rond met rode wielen en ik heb een nieuw profile dus nog geen eigen vrachtauto
Heb je toevallig mods die trucks / trailers / velgen mod? Zijn deze up-to-date?ravw schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 05:53:
[...]
ja maar dan rijden de andere ook nog rond met rode wielen en ik heb een nieuw profile dus nog geen eigen vrachtauto
Alle mods uit de map halen en dan eerst kijken of het probleem weg is. Dan een voor een de mods weer terugzetten en activeren. Mods worden altijd semi geladen met het spel.
ProMods 1.97 voor ETS2 1.20 staat klaar.
Let op we hebben een nieuw compressieformaat gekozen.
Hiermee is de download aanzienlijk (meer dan 30%) kleiner, echter zijn de SCS bestanden op de harde schijf 3x zo groot.
De betaal link is hiermee weer onder de 1GB (dus 1 bestand).
De gratis link heeft een inbegrepen executable bestand om ze eenvoudig uit te kunnen pakken.
Hiermee is de download aanzienlijk (meer dan 30%) kleiner, echter zijn de SCS bestanden op de harde schijf 3x zo groot.
De gratis link heeft een inbegrepen executable bestand om ze eenvoudig uit te kunnen pakken.
alleen die gratis versie met downloaden werkt hier niet krijg alleen een wit vlakScuL schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:22:
ProMods 1.97 voor ETS2 1.20 staat klaar.
Gratis werkt met advertenties. Als je een adblocker hebt zie je niks en krijg je ook geen linkravw schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:14:
[...]
alleen die gratis versie met downloaden werkt hier niet krijg alleen een wit vlak
Voor niks gaat de zon op voor bijna niks heb je ook promods!ScuL schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:29:
[...]
Gratis werkt met advertenties. Als je een adblocker hebt zie je niks en krijg je ook geen link
ja weet het maar geen paypal alleen idealCyberCow schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:31:
[...]
Voor niks gaat de zon op voor bijna niks heb je ook promods!
Vreemd, hier namelijk wel. (Witte pagina met rechtsbovenaan "Skip Ad")ScuL schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:29:
[...]
Gratis werkt met advertenties. Als je een adblocker hebt zie je niks en krijg je ook geen link
Nog geen email van Payloadz gehad.
🠕 This side up
ADblockerKoenvh schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:48:
[...]
Vreemd, hier namelijk wel. (Witte pagina met rechtsbovenaan "Skip Ad")
@Scul heb destijds betaald voor de 1.96 . krijg ik dan een nieuwe download link voor de 1.97 of moet ik daarvoor weer betalen ?
thnx for the good work!
thnx for the good work!
daar was ik ook achter niet aan gedachtScuL schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:29:
[...]
Verwijderd
Vandaag al twee keer gezien, AI trucks die AI trucks inhalen. Zie je niet zo vaak..
eurotrucks2 2015-08-26 21-10-27-985 by LaFuAzz, on Flickr
eurotrucks2 2015-08-26 21-10-27-985 by LaFuAzz, on Flickr
Het lijkt wel alsof wereldwijd spam filters steeds strenger worden, we krijgen veel klachten dat e-mails van ons forum of Payloadz nooit aankomen. Kunnen er echter weinig aan veranderen.Koenvh schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:48:
Als je na betaling binnen 1 uur nog steeds geen link hebt, en ook niet in de spam folders hebt staan kun je je link ophalen bij www.promods.net/help.php mbv je paypal adres.
We gaven voorheen gratis links bij kleine updates maar het volume downloads is nu dusdanig geworden dat dat helaas niet meer te doen is, dus het is per update nu.jin schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 17:08:
@Scul heb destijds betaald voor de 1.96 . krijg ik dan een nieuwe download link voor de 1.97 of moet ik daarvoor weer betalen ?
Hebben jullie inzicht in hoevaak Promods gedownload wordt per versie? Dat zal wel aardig wat zijn lijkt me
Verwijderd
Kwam net een leuke 'ProMods truck' tegen op WoT...
https://www.worldoftrucks...3Fi%3D24%26s%3Dc#comments
Had denk ik te maken met:Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:09:
Kwam net een leuke 'ProMods truck' tegen op WoT...
http://promods.net/viewtopic.php?f=2&t=8300
Alleen op de betaalserver, de andere server geen idee.FastFred schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:41:
Hebben jullie inzicht in hoevaak Promods gedownload wordt per versie? Dat zal wel aardig wat zijn lijkt me
Deze video moet ik gewoon even met jullie delen. Wat een ge-wel-dig nummer!
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=2buMkSK_NgE]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=2buMkSK_NgE]
Verwijderd
Om te huilen mensen in het verkeerFastFred schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 16:21:
Deze video moet ik gewoon even met jullie delen. Wat een ge-wel-dig nummer!
[video]
Als ik realistisch automatisch reed voor de update en ik trapte hem vol in, schakelde hij bij 2000 toeren.
Nu na de update weer bij 1500. Ik vond die kickdown wel gaaf..
Iemand enig idee waar in de opties ik dat moet zoekeN?
Nu na de update weer bij 1500. Ik vond die kickdown wel gaaf..
Iemand enig idee waar in de opties ik dat moet zoekeN?
Dat is de adaptieve automaat. Die is te vinden in hetzelfde menu waar je kunt switchen tussen handgeschakeld en automaat
Het was even zoeken, maar gevonden bedankt!
Nu heb ik weer het gevoel met een echte automaat op pad te zijn.
Mijn luxe truck zoals de nieuwe Actros heeft een automaat (met flippers) en mijn oudere zoals de iveco een handbak.
Nu heb ik weer het gevoel met een echte automaat op pad te zijn.
Mijn luxe truck zoals de nieuwe Actros heeft een automaat (met flippers) en mijn oudere zoals de iveco een handbak.
Vanavond maar weer eens wat korte ritjes gereden, de 3 ton op mijn Scania komt steeds dichterbij
Het valt me op dat sinds een paar updates terug, de AI niet meer wacht met inhalen als je je richtingaanwijzer aanzet om een baan op te schuiven als je op de snelweg bijvoorbeeld wilt inhalen. Erg vervelend, heeft me nu al een paar keer schade opgeleverd aan de vracht omdat ik in mijn spiegel een auto aan zie komen in de verte, gooi m'n richtingaanwijzer uit en tegen de tijd dat ik dan op de linkerbaan rij zit ie bovenop m'n trailer....
Ook had ik me ooit de regel gesteld dat als vrachtwagens in mijn vloot de 3 ton voorbij gaan, ik ze zou vervangen. Dat had ik al een tijd niet meer gedaan, dus een aantal stonden al bijna op 4 ton. Heb 20 vrachtwagens in 1x kunnen vervangen. Mijn gehele vloot is nu voorzien van vrachtwagens met meer dan 500pk en daarmee zijn ook de laatste Renault's uit mijn vloot verdwenen. Het is nu voornamelijk Scania Streamline en DAF XF 106, en volgens mij nog 5 Volvo FH's in Bergen, Noorwegen.
De volgende update slag is nu alle nieuwe vrachtwagens te gaan voorzien van 6x2/4 chassis met midlift en de grootste cabine verkrijgbaar. Daar ben ik al mee begonnen, maar meer dan de helft zijn nu nog 4x2 wagens.
En ik moet eens gaan nadenken over een nieuwe livery voor de vrachtwagens. Ik heb nu een totaal van 83 wagens met exact deze livery
Het valt me op dat sinds een paar updates terug, de AI niet meer wacht met inhalen als je je richtingaanwijzer aanzet om een baan op te schuiven als je op de snelweg bijvoorbeeld wilt inhalen. Erg vervelend, heeft me nu al een paar keer schade opgeleverd aan de vracht omdat ik in mijn spiegel een auto aan zie komen in de verte, gooi m'n richtingaanwijzer uit en tegen de tijd dat ik dan op de linkerbaan rij zit ie bovenop m'n trailer....
Ook had ik me ooit de regel gesteld dat als vrachtwagens in mijn vloot de 3 ton voorbij gaan, ik ze zou vervangen. Dat had ik al een tijd niet meer gedaan, dus een aantal stonden al bijna op 4 ton. Heb 20 vrachtwagens in 1x kunnen vervangen. Mijn gehele vloot is nu voorzien van vrachtwagens met meer dan 500pk en daarmee zijn ook de laatste Renault's uit mijn vloot verdwenen. Het is nu voornamelijk Scania Streamline en DAF XF 106, en volgens mij nog 5 Volvo FH's in Bergen, Noorwegen.
De volgende update slag is nu alle nieuwe vrachtwagens te gaan voorzien van 6x2/4 chassis met midlift en de grootste cabine verkrijgbaar. Daar ben ik al mee begonnen, maar meer dan de helft zijn nu nog 4x2 wagens.
En ik moet eens gaan nadenken over een nieuwe livery voor de vrachtwagens. Ik heb nu een totaal van 83 wagens met exact deze livery
Heilig nijlpaard, wat een vloot 
Hoeveel uur heb je in ETS2 zitten?
Geen idee hoeveel exact. Mijn allereerste profiel ben ik bij een pc crash kwijtgeraakt, daar zal zo'n 200 uur in gezeten hebben gok ik.martijnm71 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 11:34:
Heilig nijlpaard, wat een vloot
Mijn huidige profiel (mijn 2e profiel sinds release van de game) zit nu 564 uur in, heb 83 wagens, 17 grote garages, 714 in-game dagen, 507 voltooide leveringen. En zo ongeveer 340 miljoen op de bankrekening
Mijn tweede profiel dat ik gestart ben met de uitdaging om zonder leningen te rijden zit nu 32 uur in, heb 2 wagens, 1 kleine garage, 36 in-game dagen, 53 voltooide leveringen
Met mijn huidige profiel, die van 564 uur, speel ik trouwens al sinds 24 oktober 2013, dus die is al bijna 2 jaar oud
Maar 1.20 is blijkbaar uit, dus ik ga updaten en weer lekker km's vreten, ik draai altijd een film of serie op mijn 2e scherm, is echt heerlijk tijdverdrijf
Of lekker naar TruckerJosh kijken:
[ Voor 16% gewijzigd door FastFred op 01-09-2015 18:05 ]
Ik ben nu ook weer eens begonnen met ets2, nieuwe pc gekocht en kan nu eindelijk alles vloeiend op ultra spelen, toch wat beter dan low met lag 
Maar nu heb ik sinds 1.20 uit is zonder dat ik het door heb in een keer schade, van 10-15%, 1x was ik tegen iemand aangereden (dacht dat ik nog binnen de lijntjes zat maar lette niet helemaal op
), ik keek wat de schade was en dit was 1%, nou oké, jammer maar helaas. Kom ik aan op de bestemming staat deze in een keer op 9%, rijdt de AI ook schade op je vracht of heb ik een update punt over het hoofd gezien?
Maar nu heb ik sinds 1.20 uit is zonder dat ik het door heb in een keer schade, van 10-15%, 1x was ik tegen iemand aangereden (dacht dat ik nog binnen de lijntjes zat maar lette niet helemaal op
Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre
AI kan ook schade rijden op je vracht inderdaad. Maar wat ook kan, wat een probleem was heel veel patches geleden is dat er een bug ergens in een snelweg in Duitsland zat waar je zonder botsing in eens 2 of 3 procent schade opliep.
Die bug is inmiddels verholpen, maar kan heel goed dat die er weer ergens ingeslopen is.
Die bug is inmiddels verholpen, maar kan heel goed dat die er weer ergens ingeslopen is.
Lijkt het wel op ja, maar kwam het wel op verschillende delen tegen, zal ff kijken of ik het nog vaker tegen kom of dat ik gewoon een slechte chauffeur benFastFred schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 18:37:
AI kan ook schade rijden op je vracht inderdaad. Maar wat ook kan, wat een probleem was heel veel patches geleden is dat er een bug ergens in een snelweg in Duitsland zat waar je zonder botsing in eens 2 of 3 procent schade opliep.
Kijk ook even in je spiegels, je schuurt namelijk heel makkelijk langs de rand. Doe dat negen maal en je hebt al 9% schade. Vooral opritten van snelwegen staan daar bekend omBananendoos schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 18:45:
[...]
Lijkt het wel op ja, maar kwam het wel op verschillende delen tegen, zal ff kijken of ik het nog vaker tegen kom of dat ik gewoon een slechte chauffeur ben
🠕 This side up
Ik houd het in de gaten, nu vanaf Grimsby tot Liverpool schade vrij gereden, das toch ietsKoenvh schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 19:07:
[...]
Kijk ook even in je spiegels, je schuurt namelijk heel makkelijk langs de rand. Doe dat negen maal en je hebt al 9% schade. Vooral opritten van snelwegen staan daar bekend om
Edit: blijkbaar toch niet, nergens iets geraakt zover ik weet en toch weer 15% schade... Toch zonde van net een nieuwe vrachtwagen ook...
[ Voor 15% gewijzigd door Bananendoos op 01-09-2015 19:13 ]
Ik heb Promods 1.97 nu gedownload. Op de download pagina staat dat ik inclusief het def bestand 3 bestanden zou moeten hebben, maar heb er 4 totaal:
promods-def-v197.scs
promods-map-v197.scs
promods-model-197.scs
promods-v197.scs
promods-def-v197.scs
promods-map-v197.scs
promods-model-197.scs
promods-v197.scs
Website klopt niet, viel me ook al op, je krijgt inderdaad 4 scs bestanden
Dat was een paar versies terug ook al zo. Gewoon allemaal in je modsmap mikken en werkt primaFastFred schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 19:32:
Ik heb Promods 1.97 nu gedownload. Op de download pagina staat dat ik inclusief het def bestand 3 bestanden zou moeten hebben, maar heb er 4 totaal:
promods-def-v197.scs
promods-map-v197.scs
promods-model-197.scs
promods-v197.scs
Nee, merp!
Klopt. Heeft de beta problemen dan?martijnm71 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 20:06:
Zie net ook dat Hungarymap nog geen update heeft voor 1.20, zie wel wat in het hongaars over een beta die op 1.20 werkt. Dan gaan we maar weer even op de grote map rijden.
http://www.restacar.hu/xe...?resources/hungary-map.1/, die bedoel je toch?
🠕 This side up
Nee, ik heb dan eerder problemen, ik denk dat de downloadknop rechtsboven zit maar daarmee kom ik op een deel van de site terecht die niet echt op een download lijkt 
Oww, wacht even, volgens google translate moet ik aangemeld zijn om dat te mogen downloaden. En even op een random knopje gedrukt, Maygar is Hongaars, en daar kun je de taal van de site veranderen en dan snap ik er opeens een stuk meer van
Samengevat, ik heb een rotdag gehad en dit kan op het lijstje van domheden voor vandaag, morgen een nieuwe dag
Oww, wacht even, volgens google translate moet ik aangemeld zijn om dat te mogen downloaden. En even op een random knopje gedrukt, Maygar is Hongaars, en daar kun je de taal van de site veranderen en dan snap ik er opeens een stuk meer van
Samengevat, ik heb een rotdag gehad en dit kan op het lijstje van domheden voor vandaag, morgen een nieuwe dag
[ Voor 52% gewijzigd door martijnm71 op 01-09-2015 21:46 ]
Woei, die nieuwe update is leuk.
Zelf routes (ver)leggen werkt super, lekker de snelwegen blijven volgen onderweg naar je bestemming, is een stuk sneller en relaxter dan dat slingeren op die binnenwegen...
Happy trucker right here
Zelf routes (ver)leggen werkt super, lekker de snelwegen blijven volgen onderweg naar je bestemming, is een stuk sneller en relaxter dan dat slingeren op die binnenwegen...
Happy trucker right here
[ Voor 8% gewijzigd door FastFred op 01-09-2015 22:23 ]
Klopt, ik heb even ingelogd en 'm gedownload, maar nog niet getest. Moet toch nog wachten op RusMapmartijnm71 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 21:42:
Nee, ik heb dan eerder problemen, ik denk dat de downloadknop rechtsboven zit maar daarmee kom ik op een deel van de site terecht die niet echt op een download lijkt
Oww, wacht even, volgens google translate moet ik aangemeld zijn om dat te mogen downloaden. En even op een random knopje gedrukt, Maygar is Hongaars, en daar kun je de taal van de site veranderen en dan snap ik er opeens een stuk meer van![]()
Ik heb juist het omgekeerde. 1000km snelweg? Gooi er maar een binnenweg tussendoor. (behalve in Duitsland en Groot-Britannië met 60km/hFastFred schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 22:23:
Woei, die nieuwe update is leuk.
Happy trucker right here
[ Voor 24% gewijzigd door Koenvh op 01-09-2015 23:51 ]
🠕 This side up
Urgh, dat ligt aan de vertalingen. We hebben de download pagina in 34 talen en de tekst is nog niet overal juistFastFred schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 19:32:
Handig die route planner. Je ziet meteen ook de rit tijd erbij. Kan je meteen zien of je nog op tijd komt.
[ Voor 7% gewijzigd door jip_86 op 02-09-2015 07:54 ]
Gisteren ook weer even gereden, merk dat er een stuk meer verkeer op de weg zat. Zelf route plannen lijkt ook goed uitgewerkt, al heb ik dat nog niet zelf gebruikt.
Meer verkeer?Sn3gG3l schreef op woensdag 02 september 2015 @ 09:03:
Gisteren ook weer even gereden, merk dat er een stuk meer verkeer op de weg zat. Zelf route plannen lijkt ook goed uitgewerkt, al heb ik dat nog niet zelf gebruikt.
Eindelijk, dat heeft even geduurd
🠕 This side up
Ja ze hebben de AI weer gefixt
Het is meteen echt een stuk drukker en AI haalt ook meer in. Zat gisteren al 55-60 te tuffen op die binnendoorweggetjes in Engeland. Wel stuk realistischer maar ook ff wennen dat je er niet meer makkelijk langs gast, in verband met tegenliggersKoenvh schreef op woensdag 02 september 2015 @ 10:09:
[...]
Meer verkeer?
Eindelijk, dat heeft even geduurd
O ik heb gisteren nog wel als een echte pool over een binnenweggetje geraasd hoor, inhalen ging slechts een keer bijna mis
[ Voor 3% gewijzigd door jip_86 op 02-09-2015 11:01 ]
Zonder limiter dan ook zeker? Ik probeer wel nog enigzins als een simulator te rijden.jip_86 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:01:
O ik heb gisteren nog wel als een echte pool over een binnenweggetje geraasd hoor, inhalen ging slechts een keer bijna mis
Nee hoor, gewoon netjes op de begrenzerSn3gG3l schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:32:
[...]
Zonder limiter dan ook zeker? Ik probeer wel nog enigzins als een simulator te rijden.
Heb vaak geen zin om achter die treuzelende AI aan te rijden.
Ik ook niet, maar kwamen sommige stukken toch wel erg veel tegenliggers waardoor inhalen vaak onverantwoord was.jip_86 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:34:
[...]
Nee hoor, gewoon netjes op de begrenzer![]()
Heb vaak geen zin om achter die treuzelende AI aan te rijden.
Verwijderd
Is inhalen met een truck op binnenweggetjes niet altijd onverantwoord?Sn3gG3l schreef op woensdag 02 september 2015 @ 12:00:
[...]
Ik ook niet, maar kwamen sommige stukken toch wel erg veel tegenliggers waardoor inhalen vaak onverantwoord was.
Ik blijf er vaak zat ook rustig achter cruisen, soms wil ik echter nog wel eens een paar auto's voorbij. In de basis heb je echter gelijk en kan je beter niet met 22 ton glas proberen in te halen op éénbaanswegenVerwijderd schreef op woensdag 02 september 2015 @ 12:04:
[...]
Is inhalen met een truck op binnenweggetjes niet altijd onverantwoord?Ieder z'n ding maar ik doe dat echt nooit. Max 80 en meestal rond de 70. Lekker relaxt en gewoon zo realistisch mogelijk spelen. Alhoewel er in oostbloklanden wellicht wel wat psychopatische truckers rondrijden
Waarom niet, als je ver genoeg vooruit kan kijken is er niets aan de hand toch 
Soms wil je alleen iets te graag
Soms wil je alleen iets te graag
Ik vind het wel wat weghebben van de nieuwe actros en de Volvo. De lampen zo laag geeft wel een mooi overzicht net voor de vrachtwagen. Zeker een mooie vrachtwagen vraag me alleen af of dat 1000pk nog wel kan met de EURO6 norm waarin V8 motoren (haast) niet meer mogelijk zijn.Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:37:
OK, misschien als Scania de R1000 ooit gaat bouwen dat het wel vlot genoeg kan![]()
[video]
[quote]Koenvh schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 23:50:
[...]
Klopt, ik heb even ingelogd en 'm gedownload, maar nog niet getest. Moet toch nog wachten op RusMap
In dat geval, lange leve 10 minute mail
[...]
Klopt, ik heb even ingelogd en 'm gedownload, maar nog niet getest. Moet toch nog wachten op RusMap
In dat geval, lange leve 10 minute mail
Ik lever nu steeds een vracht af met 1 a 2 procent schade omdat de AI gewoon achterop de trailer klapt... Krijg dan geen crash boete omdat de AI dus fout zit maar ja wel schade.Sn3gG3l schreef op woensdag 02 september 2015 @ 10:42:
[...]
Het is meteen echt een stuk drukker en AI haalt ook meer in. Zat gisteren al 55-60 te tuffen op die binnendoorweggetjes in Engeland. Wel stuk realistischer maar ook ff wennen dat je er niet meer makkelijk langs gast, in verband met tegenliggers
Verwijderd

Rigids ('Tandems') zitten dus blijkbaar al in de game, via bestanden kan je er een mod van maken maar verder nog niet naar gekeken.
Zover ik weet zit alleen het Rigids model van de nieuwe Mercedes MP4 in de game/bestanden.
Puik nieuws, ben benieuwd hoe en wanneer dit helemaal officieel in ETS 2 gaat komen.
Heey ik heb een probleem ik wil graag ets2mp doen maar al ik die setup installeer zegt hij 'Invalid version of mod" kan iemand me mischien er mee helpen?
Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2015 @ 17:13:
[afbeelding]
Rigids ('Tandems') zitten dus blijkbaar al in de game, via bestanden kan je er een mod van maken maar verder nog niet naar gekeken.
Zover ik weet zit alleen het Rigids model van de nieuwe Mercedes MP4 in de game/bestanden.
Ze zijn er dus mee bezig en heel lang zal het dan ook wel niet duren, hoewel, SCS kennende....
[ Voor 9% gewijzigd door FastFred op 03-09-2015 20:41 ]
Mooi, want in Hungary map kwam je soms tijden geen AI tegen (minder zijwegen, dus ook minder plek voor de AI om te spawnen).. Daarnaast miste ik het verkeer rond Hamburg.
🠕 This side up
Dit topic is gesloten.
![]()